Dat heb ik nou ook. Als hij er anders uit had gezien dan was ik echt helemaal tevreden geweest.Seraphic schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:05:
[...]
.Het grootste nadeel vind ik nog dat iedereen denkt dat een iphone is. De interface heb ik daarom direct veranderd met behulp van launcher pro.
Mijn SGS heb ik gekregen op 3 augustus via T-Mobile. Er staat een officiële firmware i9000XXJF3 op.GoldenSample schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Wat waren jouw exacte problemen dan? net als bij mij: niet/amper een fix kunnen krijgen?
Mijn toestel komt ook uit 1 v/d eerste batches (bij introductie bij telfort gehaald)
Ik heb ook zo mijn twijfels bij de werking van mijn GPS. Vaak is ie zeer nauwkeurig maar regelmatig is ie ook ineens de weg kwijt. Zojuist nog even buiten wat gewandeld. Toen ik even stilstond, zag ik dat mijn positie op Google Maps naar willekeurige plekken begon te verspringen van dichtbij tot wel zo'n 50 meter verderop. Het toestel lag vlak op mijn hand. Toen ik weer begon te lopen werd het iets minder maar de positie versprong nog steeds.
Ik heb vervolgens met de widget op het homescreen GPS even uitgezet en toen weer aan. Nadat ik Google Maps weer had opgestart, gaf ie direct en heel precies mijn positie aan. Gedurende een aantal minuten tijdens het lopen bleef ie heel nauwkeurig werken en ook het kompas gaf netjes aan in welke richting ik keek.
Even later was het zomaar opeens weer mis. Ik heb toen weer GPS uit en aan gezet maar die truuk werkte niet. Met GPS-tools heb ik gekeken hoeveel satellieten er zichtbaar waren. Dat bleek continu te wisselen tussen 5 en 9. Ook het aantal satellieten waarmee daadwerkelijk contact gemaakt werd wisselde aan één stuk door en lag iets lager dan het beschikbare aantal. Ik stond op dat moment stil.
Ik heb mijn toestel geroot en ik heb er OneClickLagFix op staan. Dat scheelt behoorlijk in de snelheid. Ik zit te dubben om een nieuwere firmware te proberen of toch nog maar even te wachten op Froyo. Op mijn toestel zit 2 jaar garantie dus opsturen kan altijd nog.
Waarom doet men zo moeilijk wbt rooten als de oclf uit de market automatisch kan rooten? of is deze manier niet betrouwbaar.
Xiaomi 13T Pro
Via kies is die inderdaad nog niet beschikbaar. Maar heb geduld, of flash je firmware in een half uurtje tijd (waarvan flashen zelf 3 minuten duurt!)Dani86 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:00:
Ja die lag begint me toch wel aardig de keel uit te hangen, en rond de froyo update is het toch angstig stil.
Ik draai JM2, en volgens KIES is er geen update beschikbaar.
Anoniem: 317804
Nu je hier toch over begint. Is dit niet normaal? Ik heb dit oo, altijd... Zwart, beeld, zwart, met tussenpozen van paar seconden. En dit ook zonder te draaien. Redelijk irritant soms...Andso schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:06:
Heeft iemand dit probleem ook al gehad? Collega ook in bezit van een SGS kwam met dit euvel aan van heb jij dit ook. En ja ik heb het ook toen geprobeerd.
Als je aan het bellen bent of wordt gebeld en je hebt opgenomen of de andere kant hebt opgenomen (dus als je al spraak hebt) en je draait de SGS of legt m neer. Gaat het beeld knipperen beeld, beeld zwart, beeld, beeld zwart etc, of beeld valt gewoon op zwart maar je kan gewoon blijven bellen (praten) etc. maar je kan niet meer op het scherm komen om bijvoorbeeld optehangen want het beeld blijft zwart. Op alle knoppen drukken net zolang tot je weer beeld hebt zodat je gesprek kan eindigen.
Ik heb ook wel eens problemen met verbinden. Toestel word wel meteen gevonden maar als ik de balk naar beneden trek krijg ik geen melding te zien van "koppelen". Ik trek dan de usb kabel eruit, Geluid van usb apparaat verwijderd klinkt, kabel er weer in, krijg weer het verbindingsgeluid van WinXp, nu de balk weer naar beneden trekken en kan nu wel kiezen voor "koppelen".good4u schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:58:
[...]
Als ik problemen heb met connecten, kies of mass storage, dan reboot ik mijn SGS en daarna connect hij wel goed.
Give it a try ;-)
Van de 15x moet ik dit ongeveer 10x doen. Als ik het zo doe werkt het wel altijd.
Had wel liever gezien dat het met de eerste keer gewoon werkt.
Met KIES heb ik geen ervaring. Ik kan het niet eens installeren. Installatie blijft hangen op 1%.
Als ik launcher pro op m'n SGS zet, werkt de contactpersonen knop niet meer.
Is hier iets tegen te doen?
Heeft de galaxy s nou eigenlijk al 2.2 via Samsung.
Inplaats van je eigen roms te installeren?
Anoniem: 361537
Oke, ja ik ga de toestellen inderdaad deze week even naast elkaar leggen. Ziet er goed uit die Laucher proSeraphic schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:05:
[...]
Tja, de achterkant is idd van plastic. Ik heb m'n SGS nu al 2,5 maand en ik heb nog geen krasjes of putjes op de achterkant of de omlijsting.
Maar het is en blijft plastic hé. Als m'n SGS morgen wat te hard in aanraking komt met een scherpe rand (...of een harde grond) zal ik zeker en vast een putje hebben.
In reviews wordt de bouwkwaliteit inderdaad soms aangehaald als minpunt, sommige vinden hem zelf te licht. Dit was ook de reden dat ik bijna een htc desire heb gekocht.
Toeval wil dat ik niet veel later iemand tegen het lijf ben gelopen met een SGS. En m'n eerste reactie na hem in m'n handen te hebben was "dit voelt toch degelijk aan?"
Ik heb nu wel een hardcase besteld, deze zal ik normaal gezien woensdag hebben:
http://skmobile.wordpress...ase-for-samsung-galaxy-s/
Als je de kans hebt zou ik hem zeker es in de winkel of via een kennis proberen.
Persoonlijk ben ik heel tevreden met m'n SGS (en android), zowel qua hardware, snelheid en batterij (+-2 dagen). Het grootste nadeel vind ik nog dat iedereen denkt dat een iphone is. De interface heb ik daarom direct veranderd met behulp van launcher pro.![]()
YouTube: Launcher Pro - Samsung Galaxy S i9000
Sorry, maar lees jij wel eens wat er voor je is gepost in een topic voor je zelf iets post?Joostje123 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:34:
Heeft de galaxy s nou eigenlijk al 2.2 via Samsung.
Ok ben er achter gekomen.Propane schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:16:
[...]
Sorry, maar lees jij wel eens wat er voor je is gepost in een topic voor je zelf iets post?20 seconden door het topic browsen en je had al een antwoord
.
Maar weet iemand waarneer Samsung die update doorgaat voeren?
Of is daar nog niks bekend over?
Ook dat is vrij simpel te vinden, maargoed waarschijnlijk komt de update nog deze maandJoostje123 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:33:
[...]
Ok ben er achter gekomen.
Maar weet iemand waarneer Samsung die update doorgaat voeren?
Of is daar nog niks bekend over?
Gewoon le-zen, niemand weet wanneer en elke 25 posts wordt dat wel weer herhaald omdat mensen niet lezen... 
Morgen Hi bellen of ik hem ter reparatie moet terugsturen of dat ik mijn welkomstpakket moet terugsturen, zit nog binnen m'n 8 dagen na levering namelijk.

Morgen Hi bellen of ik hem ter reparatie moet terugsturen of dat ik mijn welkomstpakket moet terugsturen, zit nog binnen m'n 8 dagen na levering namelijk.
Mensen mensen, 1 tip: worden er domme, luie vragen gesteld gewoon negeren.
@vraagers
Voor vragen over software, accessoires, firmware of updates, daar hebben we verschillende topics voor. Graag deze topic niet vervuilen. En oh ja, EERST ZOEKEN dan pas vragen.
@vraagers
Voor vragen over software, accessoires, firmware of updates, daar hebben we verschillende topics voor. Graag deze topic niet vervuilen. En oh ja, EERST ZOEKEN dan pas vragen.
Ons een tip geven en die gelijk zelf negeren, niceRelief2009 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:16:
@vraagers
Hebben meer mensen enorm lang moeten wachten op de memorycard die bij Vodafone te krijgen was via de Mysteryland promotie? Die is bij mij nog steeds niet binnen namelijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zo na een paar dagen andre fora nu weer hier:
Een vraag kan je de meldingen die onder je taakbalk verschijnen uitzetten? Of heb je een app hiervoor. Gezocht in de telefoon maar niks kunnen vinden.
Een vraag kan je de meldingen die onder je taakbalk verschijnen uitzetten? Of heb je een app hiervoor. Gezocht in de telefoon maar niks kunnen vinden.
Iphone 5 -- eerste Iphone
een ding wat me opvalt ook al heb ik alles van brightness uitstaan en op zijn laagst als je een filmpje laat met de eigen videoplayer maakt hij het scherm toch een tikkie lichter. en ik wil gewoon dat hij op zijn laagst blijft voor de langste playback zijn hier mogelijkheden voor.? Hij doet het dus alleen bij filmpjes.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik weet niet wanneer je het kaartje hebt aangevraagd, maar ik had hem op 7 juli aangevraagd en geloof ik een maand ofzo daarna binnen.Bor de Wollef schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:32:
Hebben meer mensen enorm lang moeten wachten op de memorycard die bij Vodafone te krijgen was via de Mysteryland promotie? Die is bij mij nog steeds niet binnen namelijk.
Ik snap wat je bedoelt maar als je, je notificatie balk omlaag haalt kun je gewoon ophangen of je gesprek na voren halen. Denk dat hier je probleem mee opgelost is!Anoniem: 317804 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
Nu je hier toch over begint. Is dit niet normaal? Ik heb dit oo, altijd... Zwart, beeld, zwart, met tussenpozen van paar seconden. En dit ook zonder te draaien. Redelijk irritant soms...
Precies een maand nu en inderdaad nog nix.Bor de Wollef schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:32:
Met onder andere Mvideoplayer kan je instellen of hij dat doet, met de originele weet ik het niet.BruceLee schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 01:22:
een ding wat me opvalt ook al heb ik alles van brightness uitstaan en op zijn laagst als je een filmpje laat met de eigen videoplayer maakt hij het scherm toch een tikkie lichter. en ik wil gewoon dat hij op zijn laagst blijft voor de langste playback zijn hier mogelijkheden voor.? Hij doet het dus alleen bij filmpjes.
Ik zag ook nog ergens Launcher pro en contactpersonen. Zoek daarvoor even in de vorige topics, daar staat de oplossing, heeft ermee te maken dat de SGS een eigen contacts app gebruikt en daar moet je even naar verwijzen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik mag straks mn Galaxy S weer terugsturen naar Hi, order annuleren. Dan kan ik via de site een nieuwe aanvraag doen voor een nieuw abo en dan krijg ik n nieuwe. Hopelijk een toestel zonder kuren.
Anoniem: 84457
Zijn er geen vergelijkbare probs met slide-cases en SGS zoals dat wel met de Iphone4 het geval is?Seraphic schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:05:
[...]
Tja, de achterkant is idd van plastic. Ik heb m'n SGS nu al 2,5 maand en ik heb nog geen krasjes of putjes op de achterkant of de omlijsting.
Maar het is en blijft plastic hé. Als m'n SGS morgen wat te hard in aanraking komt met een scherpe rand (...of een harde grond) zal ik zeker en vast een putje hebben.
In reviews wordt de bouwkwaliteit inderdaad soms aangehaald als minpunt, sommige vinden hem zelf te licht. Dit was ook de reden dat ik bijna een htc desire heb gekocht.
Toeval wil dat ik niet veel later iemand tegen het lijf ben gelopen met een SGS. En m'n eerste reactie na hem in m'n handen te hebben was "dit voelt toch degelijk aan?"
Ik heb nu wel een hardcase besteld, deze zal ik normaal gezien woensdag hebben:
http://skmobile.wordpress...ase-for-samsung-galaxy-s/
Als je de kans hebt zou ik hem zeker es in de winkel of via een kennis proberen.
Persoonlijk ben ik heel tevreden met m'n SGS (en android), zowel qua hardware, snelheid en batterij (+-2 dagen). Het grootste nadeel vind ik nog dat iedereen denkt dat een iphone is. De interface heb ik daarom direct veranderd met behulp van launcher pro.![]()
YouTube: Launcher Pro - Samsung Galaxy S i9000
Contactpersonen knop ingedrukt houden --> change shortcut --> toepassingen --> contacten in de lijst zoeken en aanklikken. Daarna aangepast icoontje of de default icon kiezen en blij zijn.partyondude schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:32:
Als ik launcher pro op m'n SGS zet, werkt de contactpersonen knop niet meer.
Ik vind deze dingen erg intuïtief. Op deze manier werken veel dingen in android. Dus als je iets zoekt/mist, bekijk eerst de opties in de telefoon zelf voor hulp te zoeken. Zal je zien dat er een boel makkelijker is dan je denkt.
Je kon ook die energie steken tijdens het schrijven van je berichtje om die domme/luie vraag gewoon te beantwoorden, of een verwijzing te geven naar iets om die persoon op weg te helpen. Heb je daar geen zin in? Gebruik dan je scrollwiel.Relief2009 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:16:
Ik erger mij juist aan berichtjes van mensen welke rtfm en search blijven roepen.
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Ik sprong van het weekend bijna een gat in de lucht toen ik de market opende! ik had opeens een extra tab met
"opmerkingen" in plaats van een stukje naar onderen scrollen, en ik kon applicaties op automatisch updaten zetten! vooral door dat laatste dacht ik dat hij stiekem 2.2 had geinstalleerd, maar helaas draai ik nog op xxjm2 (2.1-update1). Anderen dit ook gemerkt? kon er niets van terugvinden op androidworld.nl of androidplanet.nl
Edit
na een korte google search:
http://phandroid.com/2010...-once-exclusive-features/
Yay
"opmerkingen" in plaats van een stukje naar onderen scrollen, en ik kon applicaties op automatisch updaten zetten! vooral door dat laatste dacht ik dat hij stiekem 2.2 had geinstalleerd, maar helaas draai ik nog op xxjm2 (2.1-update1). Anderen dit ook gemerkt? kon er niets van terugvinden op androidworld.nl of androidplanet.nl
Edit
Yay
[ Voor 15% gewijzigd door _Grad_ op 11-10-2010 10:55 ]
Ik kan dat ook met mijn jm9 (2.1) versie...Was mij ook al opgevallen. Ik kwam vanaf een 2.2 rom. Misschien nieuwere versie van de Market ook voor 2.1 beschikbaar?_Grad_ schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:49:
Ik sprong van het weekend bijna een gat in de lucht toen ik de market opende! ik had opeens een extra tab met "
[edit]
Ja dus
Hier is anders niks veranderd
Bij jullie stond het er dus "uit het niks" op?
Ik draai JF3 nog.

Ik draai JF3 nog.
Ik had 'em volgens mij met 3 weken in de bus liggen.Bor de Wollef schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:32:
Inderdaad vanuit het niets, volgens het artikel die ik later heb gevonden, was het een "hot update", dus geen melding enzo, gewoon een keiharde update. Eigenlijk wel raar natuurlijk dat dat gewoon kan, als iemand hierachter komt kan het zo worden misbruiktKledur schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:26:
Hier is anders niks veranderd![]()
Ik draai JF3 nog.
[...]
Ik had 'em volgens mij met 3 weken in de bus liggen.
Draai JM9, mijn market is ook niet geupdate.
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Anoniem: 238992
Je geeft een antwoord op een vraag dat het scherm zwart wordt als je telefoneert.ruudjuhnl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 02:23:
[...]
Ik snap wat je bedoelt maar als je, je notificatie balk omlaag haalt kun je gewoon ophangen of je gesprek na voren halen. Denk dat hier je probleem mee opgelost is!
Je hoeft je telefoon alleen even naar voren te kantelen,en dan wordt alles weer zichtbaar.
dan kan je het telefoongesprek gewoon beeindigen
Ik begin eigenlijk mijn interesse in dit topic behoorlijk te verliezen, omdat er van de 10 - 20 berichten er meestal maar een paar interessant zijn, en de rest in de categorie rtfm en search vallen...Abomination schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:45:
[...]
Contactpersonen knop ingedrukt houden --> change shortcut --> toepassingen --> contacten in de lijst zoeken en aanklikken. Daarna aangepast icoontje of de default icon kiezen en blij zijn.
Ik vind deze dingen erg intuïtief. Op deze manier werken veel dingen in android. Dus als je iets zoekt/mist, bekijk eerst de opties in de telefoon zelf voor hulp te zoeken. Zal je zien dat er een boel makkelijker is dan je denkt.
[...]
Je kon ook die energie steken tijdens het schrijven van je berichtje om die domme/luie vraag gewoon te beantwoorden, of een verwijzing te geven naar iets om die persoon op weg te helpen. Heb je daar geen zin in? Gebruik dan je scrollwiel.
Ik erger mij juist aan berichtjes van mensen welke rtfm en search blijven roepen.
De LauncherPro vraag van hierboven is daar wel een heel mooi voorbeeld van... LauncherPro zegt dat hij een app niet kan vinden, het heeft mij toen welgeteld 2 seconden gekost om uit te vogelen hoe het wel moet... (namelijk de 2 seconden om de eigenschappen van een knop te openen). Het is allemaal geen rocket-science... Voor iemand die het gelukt is om hier te registreren, dit topic te vinden en een bericht te plaatsen, mag je toch ook wel verwachten dat deze iets verder kijkt dan z'n neus lang is...
@Market update
Ik had deze al met mijn Froyo update. Het werkt wel prettig. Wat ik alleen wel mis, is kunnen sorteren op score of naam... Automatisch updaten van apps gaat alleen nog niet altijd goed.
Ik gebruik trouwens naast Market AppBrain, waarmee je online kan zoeken en apps klaar kan zetten om ze te installeren op je telefoon. Dat werkt ook wel erg prettig. En je kan je geïnstalleerde apps delen met vrienden.
Wat ik nog wel steeds erg jammer, maar ook vreemd vind, Kies lijkt maar heel matig overweg te kunnen met Android... Los van de verbindingsproblemen (die door de MTP-app op het toestel veroorzaakt worden), kan je ook geen bluetooth verbinding maken... Als je dat doet, vraagt Kies of je Windows Mobile of Symbian draait
Maar vooral dat Bluetooth-verbinden niet kan, vind ik raar...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
MMS instellingen galaxy S
Na bijna een maand in het bezit te zijn van mijn (super) toestel kom ik er gister pas achter dat ik geen mms kan sturen/ontvangen. Ik had wel is een mss verstuurt en de status staat nog steeds op verzenden, gister stuurde iemand mij een mms en nu zie ik daar een leeg bericht met blauwe link: Downloaden. Klik je daar op dan staat er wat bericht details, maar ik haal het bericht niet op op de een of andere manier.
Ik heb gewoon de standaardinstellingen (lees: niets veranderd dus) laten staan bij aankoop van dit toestel.
Hoe krijg ik mijn mmsjes toch te zien
Na bijna een maand in het bezit te zijn van mijn (super) toestel kom ik er gister pas achter dat ik geen mms kan sturen/ontvangen. Ik had wel is een mss verstuurt en de status staat nog steeds op verzenden, gister stuurde iemand mij een mms en nu zie ik daar een leeg bericht met blauwe link: Downloaden. Klik je daar op dan staat er wat bericht details, maar ik haal het bericht niet op op de een of andere manier.
Ik heb gewoon de standaardinstellingen (lees: niets veranderd dus) laten staan bij aankoop van dit toestel.
Dat had ik al gedaan, sorry dat ik dat er niet bijgezet heb. Blijkbaar heb ik toen iets niet goed gedaan want het werkt nu wel, bedankt voor de moeiteAbomination schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:45:
[...]
Contactpersonen knop ingedrukt houden --> change shortcut --> toepassingen --> contacten in de lijst zoeken en aanklikken. Daarna aangepast icoontje of de default icon kiezen en blij zijn.
Je instellingen controleren via je provider. Soms moet een 2de toegang aangemaakt worden speciaal voor MMS, afhankelijk van je provider. De meeste providers geven via hun site de instellingen aan voor de SGS.-_- schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:50:
MMS instellingen galaxy S
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
'kapotte' toestel is terug naar Hi, nieuwe van m'n vrouw is onderweg en mijn nieuwe ga ik straks bestellen. Ik vrees echter dat ook de nieuwe toestellen hetzelfde euvel zullen vertonen ("Usb verbonden"). Naja...dan stuur ik t gewoon opnieuw terug en dan zoek ik een compleet ander toestel uit 
Verder baal ik dat ik na n week em alweer even kwijt ben, ik vind het voor het geld echt een prachtig toestel met alle functies die je maar kunt verzinnen. Android is top
Verder baal ik dat ik na n week em alweer even kwijt ben, ik vind het voor het geld echt een prachtig toestel met alle functies die je maar kunt verzinnen. Android is top
Ik ben van plan om een MicroSDHC kaart te gaan halen (16GB). De opslag zal ik gebruiken voor mijn muziek/foto's/filmpjes. Nu vroeg ik mij af of het zin heeft om een snellere kaart te halen met een hogere klasse (2, 4, 6 etc) m.b.t. het browsen van al mijn muziek en foto's.
Zoek even in het accessoires topic, daar staan wat ervaringen over externe kaartjes.
Ik heb er een klasse 6 16 GB kaartje in gedaan. Na wat testen blijkt die best rap, maar volgens mij had iemand in dat topic met een klasse 2 kaartje ook zeker geen slechte snelheden.
Ik heb er een klasse 6 16 GB kaartje in gedaan. Na wat testen blijkt die best rap, maar volgens mij had iemand in dat topic met een klasse 2 kaartje ook zeker geen slechte snelheden.
Iemand hier een idee hoe je Kies d'r helemaal af krijgt?
Copy paste van het firmware topic
Copy paste van het firmware topic
die d1e164.msi kan hij wel vinden maar deze kan op zijn beurt kies.msi weer niet vinden in de map C:\Gebruikers\Mark\AppData\Local\Temp\KiesInstallGoldenSample schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:06:
Kan iemand mij CleanUpKies.exe sturen? Ik krijg Kies (werkte niet meer en wilde updaten) niet geheel geinstalleerd, heb alle troep zoveel mogelijk verwijderd en m'n register opgeschoond echter als ik nu de nieuwe kies wil installeren (of de oude probeer te verwijderen) krijg ik nog steeds de zelfde foutmelding als aan het begin dat hij: C:\Windows\Installer\d1e164.msi niet vinden..
Nu schijnt het met cleanupkies.exe (die staat normaal in de installatie map) helemaal _alles_ van een oude kies installatie weg te kunnen halen.
[ Voor 84% gewijzigd door GoldenSample op 11-10-2010 14:27 ]
[quote]GoldenSample schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:15:
"Regedit" kan je een heel eind op weg helpen. Daarna Ccleaner in de register optie.
"Regedit" kan je een heel eind op weg helpen. Daarna Ccleaner in de register optie.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Waar kan ik deze instellingen bij Vodafone vinden? Heb totaal geen flauw idee waar en wat je moet invullen. Kan iemand mij even helpen?Embryo1 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:51:
[...]
Je instellingen controleren via je provider. Soms moet een 2de toegang aangemaakt worden speciaal voor MMS, afhankelijk van je provider. De meeste providers geven via hun site de instellingen aan voor de SGS.
thx
De verbindingsinstellingen voor internet en mms-_- schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:40:
[...]
Waar kan ik deze instellingen bij Vodafone vinden? Heb totaal geen flauw idee waar en wat je moet invullen. Kan iemand mij even helpen?
thx
Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
APN type: Internet + MMS
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken internet
Via regedit heb ik al alle samsung handel d'r uit gegooid (heb verder geen samsung apparatuur dus das mooi makkelijk) met Ccleaner en dat soort handel kom ik ook niets verderEmbryo1 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:59:
[quote]GoldenSample schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:15:
[ Voor 51% gewijzigd door GoldenSample op 11-10-2010 15:56 ]
Anoniem: 195014
Hallo,
Ik zoek een navigatiesysteem voor op mijn SGS
En dan iets als iGo of TomTom.
Zowiezo met offlinekaarten want in het buitenland heb ik geen zin om steeds de kaarten op google maps te downloaden. dan heb ik een beste rekening
Maar is er al zoiets
op google kon ik weinig vinden
Zowiezo met offlinekaarten want in het buitenland heb ik geen zin om steeds de kaarten op google maps te downloaden. dan heb ik een beste rekening
Maar is er al zoiets
Ik heb Sygic Mobile Maps 2010 , maar nog niet getest omdat ik nog steeds wacht op mijn SGSAnoniem: 195014 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:03:
Hallo,
Maar is er al zoiets
Lees dit maar eens:Anoniem: 195014 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:03:
Hallo,
Maar is er al zoiets
Android: Turn by Turn Navigation
thx..alleen werkt t nietEmbryo1 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:49:
[...]
De verbindingsinstellingen voor internet en mms
Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
APN type: Internet + MMS
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken internet
Heb alles keurig ingesteld en overgenomen.
Als ik dan op mijn mms klik zie ik t volgende:
Foto van de MMS is nog steeds niet zichtbaar
berichtdetails:
type:Melding MMS-bericht
van:+316.....
verloopt: 11:12, 14.okt
onderwerp:
berichtklasse: personal
berichtgrootte: 40kb
[ Voor 4% gewijzigd door -_- op 11-10-2010 16:21 ]
Anoniem: 362358
Samsungukmobile op twitter een half uurtje geleden:
We schieten er niet veel mee op, maar ze zijn in ieder geval hard aan de slag...We’re very sorry about the delay with the release of Froyo. We're working on it round the clock & will post an update as soon as we have one
Schieten we inderdaad weinig mee op, 7 dagen geleden twitterde ze exact hetzelfde.Anoniem: 362358 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:21:
We schieten er niet veel mee op, maar ze zijn in ieder geval hard aan de slag...
Anoniem: 195014
is hier een trial van?Dacuuu schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:08:
[...]
Ik heb Sygic Mobile Maps 2010 , maar nog niet getest omdat ik nog steeds wacht op mijn SGS
Heb geen zin 70 euro te betalen voor iets wat ik nog niet ken
Meldt zich! Ik heb Sandisk Class 2 kaartje van 16GB, die met speedtests en kopiëren krap de snelheid van een class 6 haalt. Maar met een Class 2 heb je die garantie alleen zeker niet. Dus dat het bij mij zo rap gaat, wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo zal zijn.partyondude schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:01:
Zoek even in het accessoires topic, daar staan wat ervaringen over externe kaartjes.
Voor mij was het niet zo'n risico, aangezien ik toen alleen nog maar muziek, foto's en video's afspeelde vanaf het kaartje, maar straks met Froyo kan je ook apps op je µSD zetten, en dan gaat de snelheid wel echt invloed uitoefenen.
Feit is wel dat de kaartjes van de a-merken vaak sneller zijn dan hun officiële rating.
Overigens heb ik deze: pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2
Nu zelfs nog maar €24... (2 maanden terug nog over de €30)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Anoniem: 344610
hallo, even een vraagje.
mijn vrouw heeft deze week ook een galaxy ontvangen van vodafone, en ik 3 maanden geleden.
er zijn een paar verschillen in de versie's.
weet iemand wat het verschil is?
Basebandversie: mij: I9000XXJF3 mijn vrouw: I9000 XXJM2
Kernelversie: mij: 2.6.29 umts_scm@S1-Build05#2 mijn vrouw: 2.6.29 root@SE-S603#2
Buildnummer: mij: Eclair mijn vrouw: Eclair XWJM2
bij de versie van mijn vrouw staat dus ook root bij de kernelversie, betekent dat dan dat het toestel geroot is?
We hebben hem deze week nieuw via vodafone binnengekregen.
mijn vrouw heeft deze week ook een galaxy ontvangen van vodafone, en ik 3 maanden geleden.
er zijn een paar verschillen in de versie's.
weet iemand wat het verschil is?
Basebandversie: mij: I9000XXJF3 mijn vrouw: I9000 XXJM2
Kernelversie: mij: 2.6.29 umts_scm@S1-Build05#2 mijn vrouw: 2.6.29 root@SE-S603#2
Buildnummer: mij: Eclair mijn vrouw: Eclair XWJM2
bij de versie van mijn vrouw staat dus ook root bij de kernelversie, betekent dat dan dat het toestel geroot is?
We hebben hem deze week nieuw via vodafone binnengekregen.
@otteverbeek,
Ik heb precies hetzelfde hier,
Ik heb JF3 en mn vriendin JM2
JM2 is nieuwer, veel verschil is er niet qua gebruik.
Een groot verschil tussen ons is dat ik (JF3) wel in recovery/download mode kan komen dmv de knopjes en mn vriendin (JM2) niet.
Ander verschil dat ik ontdekte is dat JM2 --> Samsung Taskmanager heeft en JF3 --> niet.
Ik heb precies hetzelfde hier,
Ik heb JF3 en mn vriendin JM2
JM2 is nieuwer, veel verschil is er niet qua gebruik.
Een groot verschil tussen ons is dat ik (JF3) wel in recovery/download mode kan komen dmv de knopjes en mn vriendin (JM2) niet.
Ander verschil dat ik ontdekte is dat JM2 --> Samsung Taskmanager heeft en JF3 --> niet.
Nee.bij de versie van mijn vrouw staat dus ook root bij de kernelversie, betekent dat dan dat het toestel geroot is?
[ Voor 16% gewijzigd door GSlayer op 11-10-2010 18:06 ]
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Vraagje.....
Wanneer ik reis tussen verschillende tijdzones wordt de juiste tijd niet gecorrigeerd terwijl ik "Automatisch netwerkwaarden gebruiken" aangevinkt heb. Ik moet in het buitenland de tijd steeds handmatig corrigeren (uur vooruit; twee uur achteruit; enz), ook nadat ik op internet ben geweest via 3g of WiFi of wanneer hij aan de lader (elektriciteidsnet) heeft gehangen.
Weet iemand hoe dit komt?
ThnX
Wanneer ik reis tussen verschillende tijdzones wordt de juiste tijd niet gecorrigeerd terwijl ik "Automatisch netwerkwaarden gebruiken" aangevinkt heb. Ik moet in het buitenland de tijd steeds handmatig corrigeren (uur vooruit; twee uur achteruit; enz), ook nadat ik op internet ben geweest via 3g of WiFi of wanneer hij aan de lader (elektriciteidsnet) heeft gehangen.
Weet iemand hoe dit komt?
ThnX
[ Voor 4% gewijzigd door FunZip op 11-10-2010 18:18 ]
Anoniem: 59483
Ik heb net mijn i9000 in gebruik genomen, en het eerste wat mij opviel is dat het WiFi signaal heel erg zwak is terwijl ik zowat naast mijn router zit.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Anoniem: 55491
Heeft de SGS coverflow voor mp3 bestanden dat jullie weten,het lukt mij tot nu toe nog niet om dit aan de praat te krijgen.
De mp3 tags staan allemaal goed.
De mp3 tags staan allemaal goed.
Anoniem: 168588
Zodra je in de mp3 speler zit druk je op de menuknop linksonder, hier kan je kiezen voor disc bekijken.
Mijn probleem is dat geen enkele mp3 album art heeft, dus veel nut heeft het niet. Weet je misschien hoe ik die snel in een keer allemaal kan updaten?
Mijn probleem is dat geen enkele mp3 album art heeft, dus veel nut heeft het niet. Weet je misschien hoe ik die snel in een keer allemaal kan updaten?
Vandaag gehaald bij contractverlenging bij vodafone store. Toch voor de Galaxy gegaan ondanks ontbreken LED flits... ik heb gelezen/gezien dat de night view mode aardig goed werkt dus dat compenseert enigzins.
Volgens mij hadden ze ook de HTC Desire HD al, waardoor ik even twijfelde, ook omdat die juist 2x LED flits heeft, maar Super Amoled lijkt me daarentegen toch beter dan Super LCD. En Bluetooth 3.0 is volgens mij veel beter dan 2.x en ms heeft dat ook ooit zn nut.
Hij draait 2.1.update1
Hij werkt lekker smooth. Schermpje is zeer mooi. Internetbrowser is strak en to the point en zoomen werkt ook lekker. 1 ding wat beetje irri is is dat ik met vasthouden de terug-knop snel raak.
Werd aangeraden om de batterij eerst helemaal leeg te laten gaan en dan helemaal opladen... maar ben al tijdje met de telefoon aan het klooien maar batterij gaat niet zomaar leeg - eindelijk een Samsung toestel dat niet binnen no-time leeg is als je ff internet of mediadingen doet.
Volgens mij hadden ze ook de HTC Desire HD al, waardoor ik even twijfelde, ook omdat die juist 2x LED flits heeft, maar Super Amoled lijkt me daarentegen toch beter dan Super LCD. En Bluetooth 3.0 is volgens mij veel beter dan 2.x en ms heeft dat ook ooit zn nut.
Hij draait 2.1.update1
Hij werkt lekker smooth. Schermpje is zeer mooi. Internetbrowser is strak en to the point en zoomen werkt ook lekker. 1 ding wat beetje irri is is dat ik met vasthouden de terug-knop snel raak.
Werd aangeraden om de batterij eerst helemaal leeg te laten gaan en dan helemaal opladen... maar ben al tijdje met de telefoon aan het klooien maar batterij gaat niet zomaar leeg - eindelijk een Samsung toestel dat niet binnen no-time leeg is als je ff internet of mediadingen doet.
Anoniem: 348537
Het is het waard, wel wat prijzig. Vond trouwens dit om je een idee te geven.Anoniem: 195014 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:03:
[...]
is hier een trial van?
Heb geen zin 70 euro te betalen voor iets wat ik nog niet ken
YouTube: Sygic Mobile Maps 10 Europe on 4 GB MicroSD video preview en unboxing (NL/BE)
(excuses als ik in het hiermee in het verkeerde topic ben beland)
copilot doet het ook er goed op de sgs. Wel even gps optimalisation uit de market halen!
Hier bijna hetzelfde. Ik heb boven en beneden een accespoint staan. De laptop kan verbinden met beiden vanaf elke verdieping, de sgs kan alleen een goede verbinding maken met het accespoint op dezelfde verdieping. De laptop geeft ook een sterker signaal weer (meer streepjes). Ik gebruik overigens wireless G.Anoniem: 59483 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:43:
Ik heb net mijn i9000 in gebruik genomen, en het eerste wat mij opviel is dat het WiFi signaal heel erg zwak is terwijl ik zowat naast mijn router zit.
Direct naast het accespoint is het signaal wel goed (3 streepjes), maar een meter verder zijn het gelijk maar 2 streepjes.
[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 11-10-2010 20:33 ]
Google Maps 4.5 heeft Street View en mogelijkheid om dat te combineren met kompas zodat als je ronddraait het beeld meedraait. Bijna de hele wereld in je telefoon, bizar eigenlijk
Zie trouwens dat in menuschermen de subtekst van een menuoptie te lang is voor weergave en er lijkt geen methode om de hele tekst zichtbaar te krijgen? Geen scrolling text oid. Beetje slordig want nu kan ik soms echt er niet uithalen wat een functie doet omdat de beschrijving afgebroken is.
Zie trouwens dat in menuschermen de subtekst van een menuoptie te lang is voor weergave en er lijkt geen methode om de hele tekst zichtbaar te krijgen? Geen scrolling text oid. Beetje slordig want nu kan ik soms echt er niet uithalen wat een functie doet omdat de beschrijving afgebroken is.
heb ik ook idd, weet niet waar het aan ligtAnoniem: 59483 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:43:
Iphone 5 -- eerste Iphone
Anoniem: 281227
vaak lees ik dat het kompas moet gecalibreerd worden, ik heb één keer gehad dat mijn kompas vastgelopen was en niks bracht soelaas tot ik mijn toestel geflashed heb. ik wind dat mijn scherm iets te vlug draait. Ik heb hier al als een gek op alle manieren "achtjes" zitten draaien, ik heb de market en dergelijke afgeschuimd, maar vind niet echt een goede oplossing. Is er iemand met de gouden tip om het kompas toch degelijk gekalibreerd te krijgen ?
Anoniem: 362358
Als je je telefoon in de stock player draait naar landscape krijg je ook coverflow. Om (bijna) alle covers in 1x te krijgen kan ik Album Art Grabber aanraden.Anoniem: 168588 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:20:
Zodra je in de mp3 speler zit druk je op de menuknop linksonder, hier kan je kiezen voor disc bekijken.
Het is logisch dat je telefoon minder ontvangst heeft dan je laptop, want die hebben over het algemeen betere ontvangers, maar ik heb totaal geen problemen met de WiFi ontvangst. Hier in mijn studentenflat hebben we we erg dikke muren (met mijn laptop haal ik het tot ong. 4 kamers verderop), en met mijn SGS red ik het tot 2 kamers ofzo. Ook bij mijn ouders heb ik op zolder prima ontvangst terwijl de router op de benedenverdieping staat. Misschien is het kanaal waarop de router uitzendt erg druk?BounceMeister schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:31:
[...]
Hier bijna hetzelfde. Ik heb boven en beneden een accespoint staan. De laptop kan verbinden met beiden vanaf elke verdieping, de sgs kan alleen een goede verbinding maken met het accespoint op dezelfde verdieping. De laptop geeft ook een sterker signaal weer (meer streepjes). Ik gebruik overigens wireless G.
Direct naast het accespoint is het signaal wel goed (3 streepjes), maar een meter verder zijn het gelijk maar 2 streepjes.
Mijn ervaringen met de GPS:
Hij werkt echt super als je telefoon vrije zicht naar de hemel heeft.
Op de fiets werkt ie goed, heb hem gewoon in mijn broekzak gehouden: http://bit.ly/bj88IS
En in de auto werkt hij ook vrij goed, maar dan moet hij per se in zicht naar de hemel liggen.
Gewoon in je hand op de stoel werkt niet lekker.
Dat zie je wel aan het eerste gedeelte, daarna wordt het beter: http://bit.ly/cMwWTW
Mijn firmware is de JM2.
Hij werkt echt super als je telefoon vrije zicht naar de hemel heeft.
Op de fiets werkt ie goed, heb hem gewoon in mijn broekzak gehouden: http://bit.ly/bj88IS
En in de auto werkt hij ook vrij goed, maar dan moet hij per se in zicht naar de hemel liggen.
Gewoon in je hand op de stoel werkt niet lekker.
Dat zie je wel aan het eerste gedeelte, daarna wordt het beter: http://bit.ly/cMwWTW
Mijn firmware is de JM2.
Brilliant - je moet het maar ff weten. Ik gebruikte steeds maar de Mediaspeler optie.Wel even bij massa opslag op je toestel in de notification bar nog even op de USB melding geklikt en gekoppeld? Anders heb je inderdaad twee lege verwijderbare schijven.
Bedankt !
Heel fraai inderdaad - Ik moet wel ff in de buurt van mn access point gaan staan want hij knalt meteen alle downloads tegelijk openen. Beetje bandbreedte is dan wel handig_Grad_ schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:49:
Ik sprong van het weekend bijna een gat in de lucht toen ik de market opende! ik had opeens een extra tab met
Edit
Yay
Ik had als eens zitten tobben met het werkend krijgen van een internet connectie over de USB kabel heen als tie aan mn PC hangt, maar dat heb ik nog steeds niet werkend...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zjtLMOMemRQ&fmt=22]
Bewijs dat gps gewoon goed werkt zelfs binnenshuis op een 100% stock phone met 2.1 en firmware xwjm2 zonder enige fix of wat dan ook
YouTube: Samsung Galaxy S GPS Works fine even inside my house directe 720p link als je scherm beter wilt kunnen lezen
Bewijs dat gps gewoon goed werkt zelfs binnenshuis op een 100% stock phone met 2.1 en firmware xwjm2 zonder enige fix of wat dan ook
YouTube: Samsung Galaxy S GPS Works fine even inside my house directe 720p link als je scherm beter wilt kunnen lezen
[ Voor 31% gewijzigd door BruceLee op 12-10-2010 02:14 ]
Nee, het is een nieuwbouw woning, daar komt geen enkel signaal ver. Met de sgs merk je dat dus meer dan met de laptop.Anoniem: 362358 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:27:
[...]
Het is logisch dat je telefoon minder ontvangst heeft dan je laptop, want die hebben over het algemeen betere ontvangers, maar ik heb totaal geen problemen met de WiFi ontvangst. Hier in mijn studentenflat hebben we we erg dikke muren (met mijn laptop haal ik het tot ong. 4 kamers verderop), en met mijn SGS red ik het tot 2 kamers ofzo. Ook bij mijn ouders heb ik op zolder prima ontvangst terwijl de router op de benedenverdieping staat. Misschien is het kanaal waarop de router uitzendt erg druk?
De fix is op zich niets mis mee maar het is vooral de precizie waar de problemen (in elk geval bij mij zitten). Tijdens het hardlopen (rondje van ong 4,8 km) hadden een vriend van mij en ik beide een runapp aangezet. Hij had op z'n iPhone 3GS 4,82 km, mijn Galaxy S vond dat we een fijne 5,4 km hadden afgelegd. Ik bleek ook op een gegeven moment een topsnelheid van 62 km/u te hebben gehad (zo hard rende ik volgens mij niet?BruceLee schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:12:
[video]
In het begin was ik super enthousiast over het toestel maar de irritaties komen meer en meer. Toestel is niet al te snel meer, ondanks lagfix + root. Moet continue ATK draaien om weer wat snelheid terug te krijgen om niet 10+ seconden te moeten wachten tot hij doorheeft dat ik mijn telefoon app start bijvoorbeeld. SMSjes stuurt hij na verloop van tijd spontaan naar andere mensen dan de bedoeling is. Zo stuurde ik een berichtje aan een vriendin van mij en kreeg ik 3 minuten later een bericht terug van een klant 'jij ook weltrusten moppie'. Nou viel de schade in dit geval mee, maar ik durf nu bijna niet meer te smsen met mensen en let heel erg op wat ik type omdat het bij anderen kan uitkomen dan de bedoeling is.
Verbinding van het toestel is gewoon slecht. Heel veel dropped calls midden in gesprekken. Mijn belgedrag is dan ook wel veel (zeker 3.000 minuten per maand bellen + gebeld worden) maar je zou toch verwachten dat een toestel gemaakt is om te bellen. Heb ook een iPhone 4 die ik nu gebruik als main telefoon maar die heeft nergens last van. In het begin ging het prima maar na een week of 4 gebruik begon het. Hebben meer mensen hier last van of heb ik een maandagochtend toestel? Heb verder niets met de firmwares gedaan nog, ik wacht op de officiele versie van Froyo om te kijken of dingen dan verholpen zijn.
Zoals het toestel nu functioneert is het gewoon niet werkbaar als je in een gesprek van 30 minuten 3x opnieuw moet bellen, niet kan sms'en uit angst dat je een zakelijke klant 'lieve schat' oid noemt. De GPS afwijking kan ik dan wel voor lief nemen. Mis bij mij iPhone namelijk enorm mijn calendar op m'n beginscherm.
Anyone?
Inderdaad zo haal ik met me class 6 kaartje weer class 10+ snelhedendeepbass909 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:16:
[...]
Meldt zich! Ik heb Sandisk Class 2 kaartje van 16GB, die met speedtests en kopiëren krap de snelheid van een class 6 haalt. Maar met een Class 2 heb je die garantie alleen zeker niet. Dus dat het bij mij zo rap gaat, wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo zal zijn.
Voor mij was het niet zo'n risico, aangezien ik toen alleen nog maar muziek, foto's en video's afspeelde vanaf het kaartje, maar straks met Froyo kan je ook apps op je µSD zetten, en dan gaat de snelheid wel echt invloed uitoefenen.
Feit is wel dat de kaartjes van de a-merken vaak sneller zijn dan hun officiële rating.
Overigens heb ik deze: pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2
Nu zelfs nog maar €24... (2 maanden terug nog over de €30)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
GPS en lag is gewoon kenmerkend van de eerste firmware, waarom denk je dat zo veel mensen dat ding rooten en flashen? Ik zou dus mooi JM9 er op zetten, dan zijn al je problemen weg... Behalve het wegvallen van de verbinding en sms naar verkeerde maar daar heb ik dan ook nog nooit last van gehad en heb ik andere ook nog nooit over gehoord (kan best door wat verkeerde apps komen die sms-problemen)ankhie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:43:
[...]
De fix is op zich niets mis mee maar het is vooral de precizie waar de problemen (in elk geval bij mij zitten). Tijdens het hardlopen (rondje van ong 4,8 km) hadden een vriend van mij en ik beide een runapp aangezet. Hij had op z'n iPhone 3GS 4,82 km, mijn Galaxy S vond dat we een fijne 5,4 km hadden afgelegd. Ik bleek ook op een gegeven moment een topsnelheid van 62 km/u te hebben gehad (zo hard rende ik volgens mij niet?) en nog een aantal meer van die rare dingen.
In het begin was ik super enthousiast over het toestel maar de irritaties komen meer en meer. Toestel is niet al te snel meer, ondanks lagfix + root. Moet continue ATK draaien om weer wat snelheid terug te krijgen om niet 10+ seconden te moeten wachten tot hij doorheeft dat ik mijn telefoon app start bijvoorbeeld. SMSjes stuurt hij na verloop van tijd spontaan naar andere mensen dan de bedoeling is. Zo stuurde ik een berichtje aan een vriendin van mij en kreeg ik 3 minuten later een bericht terug van een klant 'jij ook weltrusten moppie'. Nou viel de schade in dit geval mee, maar ik durf nu bijna niet meer te smsen met mensen en let heel erg op wat ik type omdat het bij anderen kan uitkomen dan de bedoeling is.
Verbinding van het toestel is gewoon slecht. Heel veel dropped calls midden in gesprekken. Mijn belgedrag is dan ook wel veel (zeker 3.000 minuten per maand bellen + gebeld worden) maar je zou toch verwachten dat een toestel gemaakt is om te bellen. Heb ook een iPhone 4 die ik nu gebruik als main telefoon maar die heeft nergens last van. In het begin ging het prima maar na een week of 4 gebruik begon het. Hebben meer mensen hier last van of heb ik een maandagochtend toestel? Heb verder niets met de firmwares gedaan nog, ik wacht op de officiele versie van Froyo om te kijken of dingen dan verholpen zijn.
Zoals het toestel nu functioneert is het gewoon niet werkbaar als je in een gesprek van 30 minuten 3x opnieuw moet bellen, niet kan sms'en uit angst dat je een zakelijke klant 'lieve schat' oid noemt. De GPS afwijking kan ik dan wel voor lief nemen. Mis bij mij iPhone namelijk enorm mijn calendar op m'n beginscherm.
Anyone?
Of beter nog JJ1 (schijnt nog beter te zijn als JM9), maargoed daarvoor moeten we hier niet over discussieren als je custom roms wil draaien moet ik je naar het root-topic verwijzen
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Die lag had ik dan ook wel enigzins verwacht over te zijn in Froyo,die inmiddels er al een paar weken had moeten zijn, vandaar dat ik daarmee nog niet aan de slag ben gegaan. Het is voornamelijk het bellen en sms'en. Beide gaan gewoon via de standaard apps. Heb niet heel veel bijzonders geinstalleerd voor de rest buiten Facebook (Samsung variant), Beautiful Widgets (Calendar), Nu.nl, ATK, Tajm, K-9 mail en wat Google spullen. Hij begon met de sms versturen naar random personen ook in een periode dat ik verder niets nieuws geinstalleerd had, en gezien ik buiten de Widgets op m'n desktop en m'n mail + telefoon app verder alles afsluit via ATK lijkt het me niet dat het door een app komt.watercoolertje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:51:
[...]
GPS en lag is gewoon kenmerkend van de eerste firmware, waarom denk je dat zo veel mensen dat ding rooten en flashen? Ik zou dus mooi JM9 er op zetten, dan zijn al je problemen weg... Behalve het wegvallen van de verbinding en sms naar verkeerde maar daar heb ik dan ook nog nooit last van gehad en heb ik andere ook nog nooit over gehoord (kan best door wat verkeerde apps komen die sms-problemen)
Of beter nog JJ1 (schijnt nog beter te zijn als JM9), maargoed daarvoor moeten we hier niet over discussieren als je custom roms wil draaien moet ik je naar het root-topic verwijzen
SMS en Bellen (2 hoofdfuncties van een telefoon zou je toch zeggen
Ik gebruik nog steeds stock firmware omdat Froyo zo dichtbij is (nouja, iedereen schijnt er druk mee bezig te zijn) en ik herken hier en daar wel het een en ander. De lag is echt storend, soms als je iemand wat wil laten zien moet je inderdaad 10 seconden wachten voordat er uberhaupt iets gebeurd + zwart scherm voor 5 seconden, echt beschamend... Ik zou ook zweren dat hij bij mij een SMSje naar een totaal ander persoon had gestuurd, later bleek echter dat diegene voor wie hij bedoeld was hem ook gehad had, dus wellicht heb ik meerdere contacten toegevoegd zonder het te zien. Tot nu toe heb ik een keer gehad dat een gesprek afgebroken werd om technische redenen, maar dat heb ik met mijn oude Nokia baksteen ook wel eens gehad, dus ik denk niet dat een keer representatief is.ankhie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:43:
[...]
De fix is op zich niets mis mee maar het is vooral de precizie waar de problemen (in elk geval bij mij zitten). Tijdens het hardlopen (rondje van ong 4,8 km) hadden een vriend van mij en ik beide een runapp aangezet. Hij had op z'n iPhone 3GS 4,82 km, mijn Galaxy S vond dat we een fijne 5,4 km hadden afgelegd. Ik bleek ook op een gegeven moment een topsnelheid van 62 km/u te hebben gehad (zo hard rende ik volgens mij niet?) en nog een aantal meer van die rare dingen.
Anyone?
Om nog een boekje open te doen over die landscape view van je music player, die is echt megavervelend. Als je namelijk in portrait mode start en je telefoon vervolgens plat houd (door hem op tafel te leggen oid) schiet hij daarin. Verder moet hij echt 5 seconden laden oid voordat hij alles weer kan geven, dus dan moet je daar weer op wachten (en ondertussen kun je het volume niet aanpassen). Ik vind hem ook helemaal niet handig en ik wou dat het uit kon...
Verder ben ik ontevreden over het lockscreen, veel te vaak heb ik dat als hem uit mijn broekzak haal hij ge-unlocked is en staat te quick searchen of sms'en. Heb zelfs eens gehad dat hij het eerste contact constant aan het bellen was. Ik ga niet die patroontjes gebruiken, want dan kan ik de mediaspeler niet meer handig bedienen.
Verder is het echt supernaar dat Google nog steeds geen Outlook sync voor 2010 64-bit gemaakt heeft, waardoor mijn agenda's steeds naast elkaar lopen, maar dat is geen fout van de telefoon (ook kan ik mijn google calendar niet default maken in mijn telefoon en moet ik bij elke afspraak kiezen voor google calendar ipv my calendar).
GPS deed het in het begin wel redelijk, maar tegenwoordig gebruik ik geen Runkeeper e.d. meer omdat het geen zin heeft (vaak gaat hij niet eens aan en moet ik weer helemaal de GPS aan en uit zetten).
Ik had er duidelijk wel meer van verwacht en als het zo blijft na factory reset + Froyo dan ben ik weer een illusie armer en ga ik verder kijken (als ik onder mijn contract uit kan komen dat is)...
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Zelf heb ik geen gebruik gemaakt van de GPS functie, dus daarover kan ik niet veel over zeggen.
Ook ik heb nog de stock firmware (JF3) en heb regelmatig last van lags, maar na vele lovende woorden over Froyo, denk ik dat met de komst van Froyo dit wordt opgelost. Vaak doet de SGS na een reboot weer normaal.
Daarbij heb ik ook een keer een sms verstuurd naar iemand anders, terwijl ik toch echt wel de juiste geadreseerde heb gekozen. Het vreemde was dat in het berichtenvenster een andere naam stond bij het nummer van de oorspronkelijke geadresseerde waarnaar ik het smsje had verstuurd. Na een reboot was alles weer ok, maar toch blijft het vaag. Ik ga er vanuit dat zulke fratsen niet meer gebeuren iig niet met Froyo.
Overigens is mijn verbinding tijdens het bellen niet zomaar verbroken (en ik hoop dat dit ook niet zal gebeuren).
Nog ff geduld hebben voor Froyo
Ook ik heb nog de stock firmware (JF3) en heb regelmatig last van lags, maar na vele lovende woorden over Froyo, denk ik dat met de komst van Froyo dit wordt opgelost. Vaak doet de SGS na een reboot weer normaal.
Daarbij heb ik ook een keer een sms verstuurd naar iemand anders, terwijl ik toch echt wel de juiste geadreseerde heb gekozen. Het vreemde was dat in het berichtenvenster een andere naam stond bij het nummer van de oorspronkelijke geadresseerde waarnaar ik het smsje had verstuurd. Na een reboot was alles weer ok, maar toch blijft het vaag. Ik ga er vanuit dat zulke fratsen niet meer gebeuren iig niet met Froyo.
Overigens is mijn verbinding tijdens het bellen niet zomaar verbroken (en ik hoop dat dit ook niet zal gebeuren).
Nog ff geduld hebben voor Froyo

[ Voor 6% gewijzigd door Amboe op 12-10-2010 09:51 ]
Anoniem: 55491
Weet iemand hoe het komt dat er nog geen apps beschikbaar zijn voor de SGS via het programma KIES van samsung in de Apps store?
Daar heb je "Samsung Apps" Market voor die op je SGS staat. De KIES applicatie biedt, denk ik, alleen via KIES software aan voor andere telefoon OS-en....Anoniem: 55491 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:53:
Weet iemand hoe het komt dat er nog geen apps beschikbaar zijn voor de SGS via het programma KIES van samsung in de Apps store?
Misschien even in landscape houden?Hertog_Martin schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:41:
Nou, wat een rare problemen heb jij zeg. Ik zou het wel weten, wegbrengen voor garantie en om een nieuwe vragen.ankhie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:57:
[...]
Die lag had ik dan ook wel enigzins verwacht over te zijn in Froyo,die inmiddels er al een paar weken had moeten zijn, vandaar dat ik daarmee nog niet aan de slag ben gegaan. Het is voornamelijk het bellen en sms'en. Beide gaan gewoon via de standaard apps. Heb niet heel veel bijzonders geinstalleerd voor de rest buiten Facebook (Samsung variant), Beautiful Widgets (Calendar), Nu.nl, ATK, Tajm, K-9 mail en wat Google spullen. Hij begon met de sms versturen naar random personen ook in een periode dat ik verder niets nieuws geinstalleerd had, en gezien ik buiten de Widgets op m'n desktop en m'n mail + telefoon app verder alles afsluit via ATK lijkt het me niet dat het door een app komt.
SMS en Bellen (2 hoofdfuncties van een telefoon zou je toch zeggen) zijn het grootste probleem. Samsung krijgt van mij nog tot het eind van de maand voor Froyo update en anders ga ik zelf wel met firmwares aan de slag (dat doe ik dan wel via het andere topic
).
Hmm ik kon vandaag mijn stock jf3 upgraden naar jm2 via kies en heb de samsung taskmanager nu als app.
Vraagje: Bij het klaarstomen van de app-inventor omgeving onder Windows (xp, 32-bit) kom ik niet verder met het testen van de verbinding tussen mijn SGS en de desktop. Middels een Windows CMD sessie, draai ik "sdb devices", maar kan mijn SGS niet vinden; deze laatste is verbonden middels USB (heb zowel massaoplag, KIES, etc geprobeerd als connectie methode). Welke drivers moeten er additioneel geinstalleerd worden op de desktop om de SGS te kunnen "zien"?marco.meijer schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:22:
Ik loop nu te prutsen met de Android App Inventor van Google. Dit soort dingen zijn doorgaans vreselijke noob-programma's in de ogen van de echte programmeur, maar met mijn basiskennis mag je ook niet teveel verwachten, en dan is dit ineens een heel handig programma. Ik kan nog niet meer doen dan niet-werkende knoppen toevoegen, ik zal nog eens flink me bezig moeten houden met de tutorials.
Angelo
Ik zie die upgrade inderdaad ook staan. De vraag is heeft die echt meerwaarde tegenover jf3. Gezien ik dan weer alles opnieuw moet installeren. Ik ben nog geen goede backup tool tegen gekomen die ook goed werkt met een branded telefoon die niet geroot is.dadio54321 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:46:
Hmm ik kon vandaag mijn stock jf3 upgraden naar jm2 via kies en heb de samsung taskmanager nu als app.
Ik heb de update zojuist ook gedaan. Ik zat met dezelfde vraag als jij dus heb van te voren van alles een backup gemaakt met Astro. Maar na het updaten stond alles er nog gewoon hoor
Backuppen was niet nodig geweest.
partyondude schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:50:
[...]
Nou, wat een rare problemen heb jij zeg. Ik zou het wel weten, wegbrengen voor garantie en om een nieuwe vragen.
Merk overigens ook dat het signaal helaas niet super is. Beetje jammer

Dan waag ik het er maar op. Zojuist geprobeerd maar toen crashde KIES tijdens het updaten. Ik ben nu eerst maar KIES aan het updaten. Ik vermoed dat eerst alle toestellen gelijk worden getrokken met jm2 om vervolgens vanaf daar naar froyo te updaten.Kledur schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:39:
Ik heb de update zojuist ook gedaan. Ik zat met dezelfde vraag als jij dus heb van te voren van alles een backup gemaakt met Astro. Maar na het updaten stond alles er nog gewoon hoor![]()
Heb het hele topic doorgezocht, maar kon geen antwoord op mijn vraag vinden.
Ik heb een Galaxy S in mijn bezit met een Vodafone kaartje erin. Als ik op internet (of marketplace of Hyves)) zit via GPRS, kunnen mensen mij soms niet bereiken. Ze krijgen dan de melding: de mobiele telefoon die u probeert te bereiken is momenteel uitgeschakeld of niet bereikbaar. Dit heeft hij soms wel en soms niet.
Iemand een idee?
Ik heb een Galaxy S in mijn bezit met een Vodafone kaartje erin. Als ik op internet (of marketplace of Hyves)) zit via GPRS, kunnen mensen mij soms niet bereiken. Ze krijgen dan de melding: de mobiele telefoon die u probeert te bereiken is momenteel uitgeschakeld of niet bereikbaar. Dit heeft hij soms wel en soms niet.
Iemand een idee?
Leuk maar dit zegt geen ene donder. Het grootste probleem is dat veel gebruikers tijdens het rijden gewoon de gps fix verliezen waardoor ze afslagen missen en dergelijke. Dat maakt de navigatie compleet nutteloos. Ik ervaar het met name met de stock JF3. Google maps werkt beter dan sygic omdat google maps je nog enigsinds op de juiste route houdt door de zendmasten als fallback te gebruiken. Het bestaan van sporadische problemen kun je niet ontkrachten met 1 videootje van 1 telefoon op één gegeven moment. Dat bewijs is compleet nutteloos. Net als mijn navigatie op dit moment.BruceLee schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:12:
[video]
[ Voor 9% gewijzigd door Seth_Chaos op 12-10-2010 14:35 ]
Ik heb zelf sinds twee maanden een SGS, waarover ik over het algemeen erg tevreden ben. Ik heb verder niks custom gemaakt waardoor die wel lagt, maar ik heb daar in de praktijk niet echt problemen mee. Het enige wat ik wel teleurstellend vind is dat de GPS het heel slecht doet. Ik heb hierover verschillende ervaringen in dit topic gelezen en die van mij komen toch wel aardig overeen met wat een groot deel van de mensen hier zegt; namelijk dat het bijna compleet waardeloos is voor navigatiedoeleinden.
Ik heb voor de grap twee opgenomen tracks met elkaar vergeleken. De eerste is gemaakt met mijn oude telefoon, een Nokia E72, de andere met de SGS:
- Nokia E72: klik
- Samsung GS: klik
^ Bovenstaande tracks zijn in bijna compleet gelijke omstandigheden gemaakt. De SGS presteert op dit gebied echt bedroevend slecht. Ik hoop dat dit met de update naar Froyo gefixt wordt.
Ik heb voor de grap twee opgenomen tracks met elkaar vergeleken. De eerste is gemaakt met mijn oude telefoon, een Nokia E72, de andere met de SGS:
- Nokia E72: klik
- Samsung GS: klik
^ Bovenstaande tracks zijn in bijna compleet gelijke omstandigheden gemaakt. De SGS presteert op dit gebied echt bedroevend slecht. Ik hoop dat dit met de update naar Froyo gefixt wordt.
Zojuist geprobeerd mijn JF3 te updaten naar JM2. KIES crashed keer op keer bij het updaten. Na een tijd verschijnt de melding dat het upgraden is mislukt. Voor en na deze melding bevriest mijn gehele systeem. KIES vreet ineens alle resources op. Wat een prachtig stukje onkunde blijft die software toch. Ik stond zojuist op het punt Samsung te bellen met de vraag of we ze niet een paar degelijke programmeurs van ons wilde in huren, want dit is de grootste bagger denkbaar.
Maar goed ik laat het updaten voorlopig wel voor wat het is tot Samsung weer een paar maanden de tijd heeft gehad deze bagger te fixen. Dat ze dit ooit hebben gereleased vindt ik een schande. En dat voor een high end product.
Ik ga toch maar eens met custom builds aan de slag want Samsung bakt er niks van.
Maar goed ik laat het updaten voorlopig wel voor wat het is tot Samsung weer een paar maanden de tijd heeft gehad deze bagger te fixen. Dat ze dit ooit hebben gereleased vindt ik een schande. En dat voor een high end product.
Ik ga toch maar eens met custom builds aan de slag want Samsung bakt er niks van.
[ Voor 5% gewijzigd door Seth_Chaos op 12-10-2010 15:36 ]
Ik probeer al een aantal dagen om mijn Samsung Galaxy S te verbinden met het draadloos netwerk van de school waar ik werk. Ik heb begrepen dat er wat certificaten nodig zijn, na lang zoeken heb ik dat probleem opgelost maar alsnog lukt het niet om te verbinden. ( ik heb GTA cybertrust en Addtrust CA erop gezet via deze link: http://www.realmb.com/droidCert/ ).
Wat fout gaat is dat mijn custom toegevoegde netwerk niet gezien wordt, en de netwerken die gezien worden kan ik niet editten. Dus pakt 'ie steeds WEP ipv 802.1x met PEAP.
Ik heb de gratis app "wifi advanced configuration editor" gedownload om te proberen om de instellingen te editten, maar dat wil alleen op de zelf toegevoegde netwerken, niet de netwerken die door te telefoon gezien worden in de lucht.
Heeft iemand nog een goed idee hoe ik de instellingen van netwerken die gezien worden kan editten?
Wat fout gaat is dat mijn custom toegevoegde netwerk niet gezien wordt, en de netwerken die gezien worden kan ik niet editten. Dus pakt 'ie steeds WEP ipv 802.1x met PEAP.
Ik heb de gratis app "wifi advanced configuration editor" gedownload om te proberen om de instellingen te editten, maar dat wil alleen op de zelf toegevoegde netwerken, niet de netwerken die door te telefoon gezien worden in de lucht.
Heeft iemand nog een goed idee hoe ik de instellingen van netwerken die gezien worden kan editten?
Ik heb de WIFI bij mij op de haagse hogeschool aan de praat gekregen door me wifi aan te zetten en vervolgens via instellingen/draadloos en netwerk/Wi-Fi instellingen de juiste hotspot in te stellen.XGmode schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:36:
Ik probeer al een aantal dagen om mijn Samsung Galaxy S te verbinden met het draadloos netwerk van de school waar ik werk. Ik heb begrepen dat er wat certificaten nodig zijn, na lang zoeken heb ik dat probleem opgelost maar alsnog lukt het niet om te verbinden. ( ik heb GTA cybertrust en Addtrust CA erop gezet via deze link: http://www.realmb.com/droidCert/ ).
Bij mij op de HALO waren er drie te zien, maar 2 waren bedoeld voor gasten. Na het kiezen van de juiste hotspot stel je nog wat gegevens in:
Zet het EAP-type op "PEAP".
Subtype moet dan automatisch veranderen in "PEAPv0/MSCHAPv2".
zo niet, dan veranderen.
Vul je inloggegevens in. Waarschijnlijk dezelfde als blackboard.
Succes!
Ja, en dat lukt dus niet omdat er standaard "Beveiligd met WEP" staat en dit niet te editten is.Tiazi schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:12:
[...]
Ik heb de WIFI bij mij op de haagse hogeschool aan de praat gekregen door me wifi aan te zetten en vervolgens via instellingen/draadloos en netwerk/Wi-Fi instellingen de juiste hotspot in te stellen.
Bij mij op de HALO waren er drie te zien, maar 2 waren bedoeld voor gasten. Na het kiezen van de juiste hotspot stel je nog wat gegevens in:
Zet het EAP-type op "PEAP".
Subtype moet dan automatisch veranderen in "PEAPv0/MSCHAPv2".
zo niet, dan veranderen.
Vul je inloggegevens in. Waarschijnlijk dezelfde als blackboard.
Succes!
Als ik op de verbinding druk kan ik alleen ermee verbinden, dus een WEP wachtwoord opgeven..
Dit zie ik bij de WiFi instellingen, verder kan ik alleen een andere toevoegen... niks editten.
Mss moet ik ergens nog de radius server opgeven, in mijn custom aangemaakte accesspoint, die de Hanzehogeschool gebruikt. Naja, ik blijf nog wel ff doorzoeken...ik werk potverdorie op de IT afdeling
[ Voor 9% gewijzigd door XGmode op 12-10-2010 16:30 ]
Anoniem: 365121
Zojuist ook even geprobeerd de SGS aan Kies te hangen, en inderdaad bestaat er een update naar JM2.
Ook hier wil Kies er niet aan geloven en krijg ik de melding dat MSC.Thunder.Firwareupdate niet meer werkt.
Oke, ik heb echt lang niet willen zeuren over Kies, maar dit slaat toch wel alles. Het overgrote deel van de mensen kreeg Kies niet eens aan de praat en hadden volledige workarounds nodig om dit voor elkaar te krijgen, en nu dit ook weer.
Wat is uberhaupt de gedachte achter het feit dat ze JF3 naar JM2 updaten? I don't see it...
Dat er niets gebeurd oke, maar laat Samsung ons op z'n minst een beetje op de hoogte houden. En dan niet via een of ander vaag Twitter bericht, maar op dezelfde manier zoals ze de SGS aanprijzen (iemand ooit langs de van brienenoord brug gereden?
)
Op betere tijden!
Ook hier wil Kies er niet aan geloven en krijg ik de melding dat MSC.Thunder.Firwareupdate niet meer werkt.
Oke, ik heb echt lang niet willen zeuren over Kies, maar dit slaat toch wel alles. Het overgrote deel van de mensen kreeg Kies niet eens aan de praat en hadden volledige workarounds nodig om dit voor elkaar te krijgen, en nu dit ook weer.
Wat is uberhaupt de gedachte achter het feit dat ze JF3 naar JM2 updaten? I don't see it...
Dat er niets gebeurd oke, maar laat Samsung ons op z'n minst een beetje op de hoogte houden. En dan niet via een of ander vaag Twitter bericht, maar op dezelfde manier zoals ze de SGS aanprijzen (iemand ooit langs de van brienenoord brug gereden?
Op betere tijden!
Anoniem: 238992
leuk programmaatje! (GPS Test - gratis in de market)BruceLee schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:12:
[video]
ik heb het er even opgezet en getest.
En inderdaad als ik her midden in mijn huis neerleg (4,5 meter van de buitenmuren) heb ik nog steeds een GPS ontvangst.
Vind ik helemaal niet slecht, (6 satellieten ziet het waarvan 3 in gebruik)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 12-10-2010 17:05 ]
Hmmm vreemd van dat updaten met Kies heb het idd vaker gelezen. Maar ik heb het nu op 2 pc's gezet allebei win xp service pack 3 en het enigste waar ik tegen aan ben gelopen is een probleem met usb. Blijkbaar heeft kies de voorkeur voor bepaalde usb poorten.
Enigste wat ik nu als veradnering zie is bij het standby scherm. Heb ineens dit staan:
Veeg over het scherm om te ontgrendelen
<<<<<< >>>>>>>
En heb een standaard taskmanager gekregen nu.
Enigste wat ik nu als veradnering zie is bij het standby scherm. Heb ineens dit staan:
Veeg over het scherm om te ontgrendelen
<<<<<< >>>>>>>
En heb een standaard taskmanager gekregen nu.
Het feit dat je een lock hebt met je GPS zegt natuurlijk niet alles...
Lees genoeg problemen van mensen die in no-time een lock hebben maar dat de nauwkeurigheid compleet brak is met allerlei onzin tracks tot gevolg. Dus track eens een rondje/ritje (of een paar) en kijk dan nog eens hoe goed de GPS is
Heb er zelf overigens weinig problemen van maar zie hem af en toe ook raar heen en weer springen (hoewel je dat met tomtom ook kan hebben).
Lees genoeg problemen van mensen die in no-time een lock hebben maar dat de nauwkeurigheid compleet brak is met allerlei onzin tracks tot gevolg. Dus track eens een rondje/ritje (of een paar) en kijk dan nog eens hoe goed de GPS is
Heb er zelf overigens weinig problemen van maar zie hem af en toe ook raar heen en weer springen (hoewel je dat met tomtom ook kan hebben).
Dit Probleem heb ik ook gehad. Komt door de laatste versie van Kies. Met versie 1.5.1.10074_45 kan ik mijn SGS wel updaten naar JM2. Gebruik Windows 7 Professional X64.Anoniem: 365121 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:44:
Zojuist ook even geprobeerd de SGS aan Kies te hangen, en inderdaad bestaat er een update naar JM2.
Kies_1.5.1.10074_45 is hier te vinden http://www.multiupload.com/DMBDKRRJM5
Helemaal mee eens!Seth_Chaos schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Leuk maar dit zegt geen ene donder. Het grootste probleem is dat veel gebruikers tijdens het rijden gewoon de gps fix verliezen waardoor ze afslagen missen en dergelijke. Dat maakt de navigatie compleet nutteloos. Ik ervaar het met name met de stock JF3. Google maps werkt beter dan sygic omdat google maps je nog enigsinds op de juiste route houdt door de zendmasten als fallback te gebruiken. Het bestaan van sporadische problemen kun je niet ontkrachten met 1 videootje van 1 telefoon op één gegeven moment. Dat bewijs is compleet nutteloos. Net als mijn navigatie op dit moment.
Je merkt het verschil pas echt als je de sgs koppelt aan een externe blauwe tand gps muis.
Mijn broer had nog zo'n tomtom muis liggen en ik heb er gisteren mee getest.
Wat een verschil !!!!
Het verschil zit niet in het aantal satalieten of de snelle fix , als ook niet de sterkte van het signaal.
Het verschil zit in de stabiliteit en nauwkeurigheid.
leuk maar mijn gps doet het perfect ook tijdens het autorijden en navigeren (software) moet ik dat ook filmenSeth_Chaos schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Leuk maar dit zegt geen ene donder. Het grootste probleem is dat veel gebruikers tijdens het rijden gewoon de gps fix verliezen waardoor ze afslagen missen en dergelijke. Dat maakt de navigatie compleet nutteloos. Ik ervaar het met name met de stock JF3. Google maps werkt beter dan sygic omdat google maps je nog enigsinds op de juiste route houdt door de zendmasten als fallback te gebruiken. Het bestaan van sporadische problemen kun je niet ontkrachten met 1 videootje van 1 telefoon op één gegeven moment. Dat bewijs is compleet nutteloos. Net als mijn navigatie op dit moment.
ook ik heb een losse pda en nog een bluetooths gps mijn telefoon is gewoon redundantie. zon losse bluetooth device en pda zijn misschien wel een tikkie preciezer. maar das pas nuttig als ik op het circuit rijdt. als ik voor de fun wat data wil voor a naar b werkt MIJN phone erg goed en accuraat.
[ Voor 13% gewijzigd door BruceLee op 12-10-2010 18:06 ]
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.