FunZip schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:24:
Even bevestigen:
net via KIES (1.5.1.10074_45) probleemloos van JF3 naar JM2 gegaan.
Taakbeheer erbij en het wisselen tussen de ""bureaubladen" loopt nu smooth.....
Geen apps. of instellingen verloren, telefoon starte goed op!
Hele tel. lijkt fractie sneller te zijn.....
Op deze manier is het mij ook gelukt om van JF3 naar JM2 te updaten. Met de laatste versie van KIES (die ik draai op m'n laptop waar windows 7 op staat) kreeg ik het niet voor elkaar, daar kreeg ik ieder keer die 'stopped responding' melding. Uiteindelijk dus op m'n desktop pc (waar XP op draait) die oude KIES versie maar geïnstalleerd (wat in eerste instantie ook niet wilde, want kreeg eerst een melding dat ie geen verbinding met één of andere server kon maken) en daar is het updaten van de firmware dus wel mee gelukt. Paar dingen die me t.o.v. JF3 opvielen is:
- op het unlock screen zitten nu animerende streepjes
- er zit nu shortcut in het drop down menu om gsm uit te schakelen, waar eerst een shortcut zat om de telefoon op 'stil' te zetten
- heb nu ook die nieuwe taskmanager
- overall lijkt alles net wat soepeler te lopen dan met JF3, want met JF3 had ik soms echt last van enorme delays. Helemaal smooth gaat nog steeds niet alles maar dit is al een stuk beter dan wat ik voorheen had
Dus tja, tot froyo er is hoop ik dat JM2 me een iets betere ervaring geeft dan JF3, want veel van de hier genoemde minpunten van de Galaxy (traagheid, lag) heb ik met JM2 alleen maar kunnen onderschrijven... KIES blijft echter het grootste bagger programma dat ik ooit gezien heb...