Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:50:
[...]

Je moet je telefoon in recovery mode opstarten, en dan factory reset doen, daarna zou hij het wel moeten doen. Ik hoop wel dat je al je gegevens gebackupt hebt. Wel vreemd dat je dat hebt als je via Kies update, ben je misschien vergeten je lagfix uit te zetten?
Hi, ik moest ook lang wachten en hij hing bij de S. na een tijd heb ik de accu eruit gehaald. Daarna deed die weer niet dus ik heb het opnieuw geformatteerd met de 3 toest combi in factory mode. Hij ging dit keer wel aan maar ik kreeg veel foutmeldingen achter elkaar en ik kon niets met de mobiel doen.

Mijn oplossing is ODIN geweest. Ik heb hem geflasht naar JM9 en hij deed weer perfect. Daarna ook voodoo geinstalleerd. Hij loopt heel fijn nu! Hopelijk kan je met mijn bericht iets mee. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ben ik de enige die problemen heeft met de Samsung USB drivers (Win 7 Ultimate 32bit)? IN downloadmodus wordt de telefoon niet herkend, dus flashen met Odin lukt niet. En Kies krijgt het ook niet voor elkaar. Ik vermoed dat mijn hardware (Intel D875PBZ) problematisch is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BruceLee schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:41:
[...]

volgens samfirmware moet je eerst naar jm8 flashen met 512 pit met odin en repartition aan. daarna naar jpm met pit 803 ZONDER repartition aan te zetten. dan gaat alles goed! als je bij jpm flashen re partition wel aan zet loopt het minder af !
serieus, wat? Hoort dit niet in het topic over het rooten en roms? Volgens mij behoor je als 'normale' user nooit Odin te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chocopasta schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:27:
Ik gebruik de standaard email app op de sgs voor mijn gmail. Maar deze werkt standaard op basis van synchronisatie (geen push mail) zoals ik het nu kan zien (ook op ge-googeld)
De gmail app uit de store werkt wel prima met push mail maar deze vind ik minder overzichtelijk.

Iemand een oplossing op gmail wel met push in de standaard email app te configureren?
Als je hem toevoegt aan de gmail app is het goed, maar je kan ook de email app gebruiken en dan toevoegen als exchange account en dan kan je gewoon voor push kiezen (maar hij staat standaard op om de 15 minuten checken geloof ik).

Ik denk dat jij hem als IMAP hebt toegevoegd trouwens!

Ik gebruik namelijk zelfs een eigen domein via Google Apps en kan zelfs push mail ontvangen en Google Apps loopt altijd achter op Gmail :)

Bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_8l2umMuOKgk/TLbSExBTtmI/AAAAAAAABqM/UbVrc59wf7o/snapshot.png
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_8l2umMuOKgk/TLbSFIVtS_I/AAAAAAAABqQ/9kk1JQdZFcE/snapshot2.png

[ Voor 22% gewijzigd door watercoolertje op 14-10-2010 11:49 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

lazaroj32 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:01:
heb ik hier iets gemist? Op XDA is de officiele Froyo update bekend, en het schijnt niet via Kies maar via NPS aangeboden te worden.

zie: http://forum.xda-develope...hread.php?t=807521&page=5
Ik leest het nu ook maar mij is het niet duidelijk of het nu wel of niet lukt.
Op de nederlandse site staat hij in ieder geval niet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

watercoolertje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:34:
[...]
Als je hem toevoegt aan de gmail app is het goed, maar je kan ook de email app gebruiken en dan toevoegen als exchange account en dan kan je gewoon voor push kiezen (maar hij staat standaard op om de 15 minuten checken geloof ik).

Ik denk dat jij hem als IMAP hebt toegevoegd trouwens!

Ik gebruik namelijk zelfs een eigen domein via Google Apps en kan zelfs push mail ontvangen en Google Apps loopt altijd achter op Gmail :)

Bewijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
iets anders, welke batterij meter heb jij?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem, ik heb geen bereik of what so ever, ik kan niet bellen of smsen sim kaart zit er goed in.

Heb eerst geflashed naar jm8 512pit repartion aangevinkt en toen geflashed naar jmp met 803pit repartion uit daarna nog een keer een factory reset gedaan..

APNsettings van KPN weer ingesteld..

ik heb geen flauw idee wat er gebeurt is..

Smalband versie I9000XXJPM

Kernelversie 2.6.32.9
root@sep-42 #1

Build nummer
FROYO.XWJP6

Netwerk automatisch selecteren lukt.

de taal verandert ook steeds weer naar het engels terwijl ik nederlands heb gekozen.

Ik kan de phonepad gebruiken en kan een nummer kiezen maar blijft daar hangen, hoor geen toon.

Help???

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
icecreamfarmer schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:51:
[...]

Ik leest het nu ook maar mij is het niet duidelijk of het nu wel of niet lukt.
Op de nederlandse site staat hij in ieder geval niet.
Mensen hou gewoon de officiële bronnen in de gaten, dat voorkomt teleurstellingen ;)

Een paar pagina's verder zegt iemand ook dat het EEN officiële release is en niet DE officiele release van Froyo.

[ Voor 10% gewijzigd door Amboe op 14-10-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazaroj32 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:01:
heb ik hier iets gemist? Op XDA is de officiele Froyo update bekend, en het schijnt niet via Kies maar via NPS aangeboden te worden.

zie: http://forum.xda-develope...hread.php?t=807521&page=5
Hmm vage shit, NPS. Misschien dat ze bij Samsung Aus. zitten te suffen. De Galaxy Spica 2.1 upgrade is uit, die gaat via de nieuwste NPS, en dat een oen van een medewerker denkt dat de Galaxy Spica de Galaxy S is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:58:
Probleem, ik heb geen bereik of what so ever, ik kan niet bellen of smsen sim kaart zit er goed in.

Heb eerst geflashed naar jm8 512pit repartion aangevinkt en toen geflashed naar jmp met 803pit repartion uit daarna nog een keer een factory reset gedaan..

APNsettings van KPN weer ingesteld..

ik heb geen flauw idee wat er gebeurt is..

Smalband versie I9000XXJPM

Kernelversie 2.6.32.9
root@sep-42 #1

Build nummer
FROYO.XWJP6

Netwerk automatisch selecteren lukt.

de taal verandert ook steeds weer naar het engels terwijl ik nederlands heb gekozen.

Ik kan de phonepad gebruiken en kan een nummer kiezen maar blijft daar hangen, hoor geen toon.

Help???
Is je IMEI nummer nog inctact ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:57:
[...]

Hoe check ik dat ook alweer??

Edit (ja imei is intact)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Hoe check ik dat ook alweer??

Edit (ja imei is intact)
Probeer weer gewoon weer opnieuw te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:57:
[...]

Imei kan toch niet veranderen is toch gewoon hardware net als een macadress

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Net de Galaxy s ontvangen. wil ik hem aansluiten via de usb als massaopslag. zie ik wel 2 massa opslag icoontjes bij 'deze computer'. maar kan de massa opslag niet openen. Moet ik nog drivers installeren? ik gebruik win 7 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-08 12:43
Accessoires horen hier niet.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 14-10-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Lisabella schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:56:
Ik heb zojuist een Galaxy S bestelt en nu op zoek naar accesoires.
Wil de Brodit actieve houder bestllen, heb m nu ook voor mn HTC en bevalt prima.
Echter wil ik ook een case om mn Galaxy te beschermen.

Een telefoon in een case in de Brodit houder gaat niet werken ben ik bang.
Weet iemand een case die mn galaxy beschermd maar gemakkelijk erop en eraf te halen is zodat de telefoon in de auto snel en gemakkelijk in de houder past?
Zie het daarvoor geschikte topic over de Galaxy :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Zie hierboven.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 14-10-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:42:
Net de Galaxy s ontvangen. wil ik hem aansluiten via de usb als massaopslag. zie ik wel 2 massa opslag icoontjes bij 'deze computer'. maar kan de massa opslag niet openen. Moet ik nog drivers installeren? ik gebruik win 7 x64
Je moet even je statusbalk naar beneden trekken en op USB dingetje klikken, dan kies je "Koppelen" en dan wordt een van de 2 schijven geunlockt en kun je erbij. Ik neem aan dat die andere schijf die je ziet het OS bevat en daar kun je dus niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Cartman! schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

Je moet even je statusbalk naar beneden trekken en op USB dingetje klikken, dan kies je "Koppelen" en dan wordt een van de 2 schijven geunlockt en kun je erbij. Ik neem aan dat die andere schijf die je ziet het OS bevat en daar kun je dus niet bij.
Nu werkt het! stom dat het niet gewoon werkte..maar o o het werk gewoon. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:02:
[...]

Nu werkt het! stom dat het niet gewoon werkte..maar o o het werk gewoon. bedankt!
Geen probleem, ik heb er ook uren mee zitten klooien vorige week ;) Misschien dat het in de TS opgenomen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Cartman! schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:04:
[...]

Geen probleem, ik heb er ook uren mee zitten klooien vorige week ;) Misschien dat het in de TS opgenomen kan worden?
Ik druk op massaopslag. dan denk je van het is goed, maar dat scherm slepen had ik echt niet opgekomen.. oplossing in de 1e post zou heel fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

Probeer weer gewoon weer opnieuw te flashen
EDIT

Probleem opgelost, voor niets 35 keer geflashed naar 6 verschillende firmwares, KPN dataverkeer lag vanochtend plat!!!! gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

EDIT

Probleem opgelost, voor niets 35 keer geflashed naar 6 verschillende firmwares, KPN dataverkeer lag vanochtend plat!!!! gvd
Damn toevallig precies bij een firmware update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Damn toevallig precies bij een firmware update :D
Ja werd gek, maar klopt kan nu gewoon weer bellen, nu maar ff verder met root en lagfix..

En dan alles weer installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hier een voorbeeld filmpje van betere geluids opname kan hoog volume en bass beter aan vervormd minder vergeleken hoe het was.

XXJPM firmware video LoL dom vergeten in 720p te zetten (hij staat nu standaard dus niet op 720p)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b4GxfqzK3PQ]

XWJM2 zo was het
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cvgohQpHe78]
opzich een verbetering al valt het me nu met terug kijken wel mee.
Update: valt eigenlijk toch wel beetje tegen nu ik het op me pc terug kijk met goede boxen ipv me laptop

muziek afspelen en met mijn z-5500 lijkt toch beter te werken (opnemen)

[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 14-10-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:47:
[...]

Ja werd gek, maar klopt kan nu gewoon weer bellen, nu maar ff verder met root en lagfix..

En dan alles weer installeren..
Waarom een lagfix JPM werkt perfect zonder lagfix bij mij. Ik zou juist wachten op de Voodoo lagfix. Deze werkt beter dan de OCLF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag bij 5% accu niveau een waarschuwing. Eerder kreeg ik die rond de 15 %. Zo heb je dus meer tijd voor video placyback enz.

Fm radio is nu ook in stereo en geluids kwaliteit bij opname is ook verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

mijn JPM piept nog gewoon bij 15% hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:00:
mijn JPM piept nog gewoon bij 15% hoor
Hmm dan heb ik waarschijnlijk niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:28:
[...]

Op de laptop of op de telefoon? Op de telefoon geen problemen gehad verder, je kunt toch niks op de telefoon doen als je met KIES verbonden bent.
nee op de laptop
bij mij knalt de draadloze verbinding er direct uit als ik KIES opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon gister geflashed naar JM9, en alles werkt prima vandaag, ik heb alleen een klein probleem met mijn gmail-sync. Als ik een mail krijg kan ik hem gewoon lezen op mijn telefoon, maar hij wordt vervolgens niet als gelezen aangegeven op mijn laptop. Ook als ik hem op mijn telefoon verwijder wordt hij niet uit mijn inbox verwijderd op de laptop, terwijl dit voorheen altijd wel werkte. Ik heb me suf gezocht in de instellingen, maar kan nergens vinden waar ik hier iets aan zou kunnen veranderen. Heeft iemand de oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazurr schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

Geen idee, werkt niet op win7..
Werkt inderdaad niet op windows 7. Hoewel je bijna wel zou suggereren dat er een vervanger is voor KIES?
En daarbij, als er 1 bedrijf zou kunnen zijn die de windows 7 familie overslaat is het samsung wel ;)

We'll see.. ik vermoed dat we volgende week het langverwachte FroYo erop hebben staan. Zoniet dan ga ik ook echt heel de boel flashen. JMP lijkt volgens de reactie's in de topics prima te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

nee op de laptop
bij mij knalt de draadloze verbinding er direct uit als ik KIES opstart
Geen last van, en dat op een bagger werkende Acer laptop van 2 jaar oud 8)7 doet ie toch nog iets goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazurr schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

Geen idee, werkt niet op win7..
Ik heb de win7 versie van NPS gevonden en geïnstalleerd, blijkbaar wordt dit de nieuwe software voor alle Samsungs om te updaten (het wordt al een tijdje gebruikt voor andere modellen). Als ik echter mijn SGS probeer te koppelen kan dit niet, om hem te koppelen moet je de USB-modus namelijk op 'PC Studio (PC Manager)' zetten, en die zit niet op de SGS, omdat dat normaal via Kies gaat. Ik vraag me echter af of die verbindingsproblemen bij mij niet dezelfde zijn als die ik al via Kies had.
Zou iemand die geen problemen had met Kies even NPS kunnen installeren en kijken of de SGS gekoppeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 10:33
Is froyo 2.2 nou uit ik zit hier al 2 pagina's terug te lezen van vandaag maar krijg geen duidelijkheid?
en als je hem update blijft alles zoals smsjes, whatsapp berichten etc. blijft dat gewoon op de tel staan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
r--ndy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:06:
Is froyo 2.2 nou uit ik zit hier al 2 pagina's terug te lezen van vandaag maar krijg geen duidelijkheid?
en als je hem update blijft alles zoals smsjes, whatsapp berichten etc. blijft dat gewoon op de tel staan of?
Volgens mij is nergens vermeld dat hij uit is, en ook al dat bij updaten je alles moet back-uppen, omdat je dit anders kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

r--ndy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:06:
Nog niet, ik heb zonder succes proo's methode uitgeprobeerd.

Wel gaat het gerucht dat de nieuwste leak een final of in ieder geval een RC betreft.

Btw ik wil me aansluiten bij de constatering dat de Nokia AV kabel werkt voor de SGS, jammer dat het er niet uitziet vergeleken met het telefoonscherm :7

[ Voor 14% gewijzigd door Hazurr op 14-10-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word helemaal paranoia van dat geheimzinnige Samsung gedoe. Heb net in mijn paranoia het volgende bedacht: eerst via Kies upgraden naar JM2, vervolgens via NPS naar Froyo? Zou dat de truuk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
NPS ziet mijn SGS alleen als mediaplayer. Kan niet mijn firmware upgraden of andere handelingen uitvoeren...
(Windows 7, JM2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:32:
Word helemaal paranoia van dat geheimzinnige Samsung gedoe. Heb net in mijn paranoia het volgende bedacht: eerst via Kies upgraden naar JM2, vervolgens via NPS naar Froyo? Zou dat de truuk zijn?
De mijne was een halve maand geleden bij de reparatie naar JM2 geupdate, geen geluk gehad met NPS.

Ligt het aan mij of is de KIES-modelherkenningserver overbelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie van NPS? Want ik zie her en der verschillende versies voorbij komen. Versie 1.4.0 IL2 geeft aan dat er een NPS update is naar 1.5.1.10064_2 die vervolgens niet lukt. ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Wat een ellende...
Twee machines en een hoop frustratie verder en ik draai nu eindelijk JM2.
Bezig met de download en installatie van PC Studio.
Kijken of de update nu verder gaat naar de Froyo of dat het Zure Yoghurt gaat worden... 8)7

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Versie 1.5.1.10064_2 heb ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:41:
Welke versie van NPS? Want ik zie her en der verschillende versies voorbij komen. Versie 1.4.0 IL2 geeft aan dat er een NPS update is naar 1.5.1.10064_2 die vervolgens niet lukt. ....
zie
http://www.samsungmobile....aremanuals/newPCStudio.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
http://mea.samsungmobile....e.do?phone_model=SGH-D980

Die versie stamt nog uit 2009. Ook ondersteunt NPS een ander type toestel. Ik denk niet dat NPS voor de Galaxy S geschikt is. Vul je namelijk je toestel type in, rechtboven, dan kom je weer op Kies uit, van 6 oktober 2010.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
Laatste versie van Kies net geinstalleerd op mijn laptop met Win 7 64-bit. Werkt nog steeds.

Versienummer van KIES is ondertussen al: 1.5.3.10093_80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Als ik mijn firmware wil updaten krijg ik een error (werkt niet meer, programma wordt gesloten). Versie van kies is 1.5.3.10093_80. Os is Windows 7 64 bits en telefoon draait op JF3. Telefoon is verder gewoon verboden met Kies. Het gaat mis bij MSC.Thunder.Firmwareupdate tijdens het downloaden van binaire bestanden.

Editje: ff proberen met de voorgaande kies versie :) hopelijk werkt die wel

[ Voor 27% gewijzigd door NoepZor op 14-10-2010 18:59 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

peterhav schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:03:
[...]

Ik heb gisteravond precies hetzelfde gehad... upgrade via Kies uitgevoerd, maar na opnieuw opstarten alleen maar processen die stoppen en telkens weer opnieuw worden opgestart. Het terugzetten van de factory settings en de cache swipe werkte niet. Opstarten met de 3 knoppen volume down, menu en power resulteerde in het Firmware download scherm waar ik ook niks mee kon.

Uiteindelijk maar besloten om het firmware topic door te lezen. Hierna installatie van Odin en zelf een firmware op de telefoon gezet... (heb JM2 gebruikt die ik van internet heb geplukt).

Nu in ieder geval weer een werkende telefoon...
Hier gisteren precies hetzelfde gehad 8)7
Maar hij doet het weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister naar de nieuwe officiele firmware geflasht via KIES. Heb nu het probleem dat SWYPE me woorden niet herkend. De taal van het woordenboek staat op nederlands. Als ik in de SWYPE opties zit krijg ik de melding 'Open Dutch failed'.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb vanmiddag mijn GSG ontvangen. ik lees hier al enige tijd mee, weet wat android 2.1 is en 2.2. verdere termen weet ik niet. ik heb in ieder geval: Firmwareversie: 2.1-update1 / Baseband versie: I9000XXJM2. Kan dit nog nieuwer? of zal ik wachten op officiële 2.2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Embryo1 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

http://mea.samsungmobile....e.do?phone_model=SGH-D980

Die versie stamt nog uit 2009. Ook ondersteunt NPS een ander type toestel. Ik denk niet dat NPS voor de Galaxy S geschikt is. Vul je namelijk je toestel type in, rechtboven, dan kom je weer op Kies uit, van 6 oktober 2010.
Heel jammer, NPS werkt een stuk sneller.. Kies is zo log en traag en de update werkt zo brak als het maar kan. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:01:
Heb gister naar de nieuwe officiele firmware geflasht via KIES. Heb nu het probleem dat SWYPE me woorden niet herkend. De taal van het woordenboek staat op nederlands. Als ik in de SWYPE opties zit krijg ik de melding 'Open Dutch failed'.

Iemand een oplossing?
Ja hoor heb ik ook gehad. Ook de market werkte niet goed.

Had een OXA CSC gebruikt, wat een OXX moest zijn. Oplossing de OXX CSC later alsnog met oding herflashen.

JM8 draait als een tierelier veel beter dan Voda jf3.

Ga zo JPM maar eens proberen hoewel er wel een paar rare bugs in lijken te zitten
- contact zoeken op beginletter werkt niet goed en las iemand die zijn wekker had gezet en daarna de telefoon wilde opladen waardoor deze bleef hangen

Met name die laatste bug zou voor mij blocking zijn om naar JPM te gaan. Iemand ervaringen met JPM?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 20:31

Abu

Abu!

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:01:

Iemand een oplossing?
Batterij eruit, batterij erin. Galaxy aan, sms maken. Q ingedrukt houden taal op nl.

Dat deed het voor mij.

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een lijst van apps die batterij vreten? Zelf heb ik de volgende ervaring:

* Skype - Vreet batterij ook in standby 50%?
* NoLed - 30% extra verbruik
* Mail - Had synchronize contacts aan elk uur, echter is ons corporate adres boek >10.000 FTE, sinds ik dat uit heb staan gaat het stukken beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:12:
Is er ook een lijst van apps die batterij vreten? Zelf heb ik de volgende ervaring:

* Skype - Vreet batterij ook in standby 50%?
* NoLed - 30% extra verbruik
* Mail - Had synchronize contacts aan elk uur, echter is ons corporate adres boek >10.000 FTE, sinds ik dat uit heb staan gaat het stukken beter ;)
Ja, dat is wel intressant.

Zo worstel ik er mee dat zodra ik overga op G3 of te wel internet via mijn telefoonverbinding in no-time (zeg 4 a 5 uur) mijn accu leeg. Hoe ik dat kan voorkomen is me tot nu toe een raadsel. Via wifi de hele dag aan is er geen enkel probleem (als ik b.v. thuis ben), dan doe ik makkelijk een dag met mijn accu.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
NoepZor schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:45:
Als ik mijn firmware wil updaten krijg ik een error (werkt niet meer, programma wordt gesloten). Versie van kies is 1.5.3.10093_80. Os is Windows 7 64 bits en telefoon draait op JF3. Telefoon is verder gewoon verboden met Kies. Het gaat mis bij MSC.Thunder.Firmwareupdate tijdens het downloaden van binaire bestanden.

Editje: ff proberen met de voorgaande kies versie :) hopelijk werkt die wel
Update is gelukt met oude Kies versie Had wel het probleem met swype en NL, maar idd na baterij er uit en er weer in gefixed.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik probeer al een paar avonden mijn SGS met Kies te updaten:
- start de nieuwste versie van Kies op in. Windows XP professional
- de SGS wordt keurig herkend als ik de kabel aansluit
- Kies geeft melding dat er een update is
- Krijg een aantal stappen waarbij het bij de middelste stap (binair bestand downloaden staat boven een voortgangsbalk) misgaat. De voortgangsbalk onderin wijzigt niet. Na een minuutje verdwijnt het venster maar geen foutmelding o.i.d.

Zou het kunnen dat de servers overbelast zijn op dit moment? Meer mensen deze ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:16:
[...]

Ja, dat is wel intressant.

Zo worstel ik er mee dat zodra ik overga op G3 of te wel internet via mijn telefoonverbinding in no-time (zeg 4 a 5 uur) mijn accu leeg. Hoe ik dat kan voorkomen is me tot nu toe een raadsel. Via wifi de hele dag aan is er geen enkel probleem (als ik b.v. thuis ben), dan doe ik makkelijk een dag met mijn accu.
Juicedefender al eens geprobeerd? Heb je veel auto sync profielen onder instellingen>account synchronisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Volgens een medewerker bij Samsung Repair Center is JP6 de laatste. Deze medewerker heeft de naam Kalua en heeft (deze avond) ook een Nederlandse JP6 in het Custom Rom topic geplaatst.

Erg aan te raden, want JP6 draait hier erg soepel. Tot nu toe geen reden gevonden om een lagfix te gebruiken :)
Ook ideaal voor mensen die 3G meteen werkend willen hebben zonder APN in te vullen.

[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 14-10-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:24
nokiaan958GB schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:29:
Ik probeer al een paar avonden mijn SGS met Kies te updaten:
- start de nieuwste versie van Kies op in. Windows XP professional
- de SGS wordt keurig herkend als ik de kabel aansluit
- Kies geeft melding dat er een update is
- Krijg een aantal stappen waarbij het bij de middelste stap (binair bestand downloaden staat boven een voortgangsbalk) misgaat. De voortgangsbalk onderin wijzigt niet. Na een minuutje verdwijnt het venster maar geen foutmelding o.i.d.

Zou het kunnen dat de servers overbelast zijn op dit moment? Meer mensen deze ervaring.
Ik had hetzelfde probleem. Ik had even mijn router gereset (stroom af, en er weer op). Toen opnieuw geprobeerd, en het werkte. Dus misschien ook voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abu schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:02:
[...]

Batterij eruit, batterij erin. Galaxy aan, sms maken. Q ingedrukt houden taal op nl.

Dat deed het voor mij.
Bedankt, dit was voor mij ook de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:23
25% kortingscode voor zagg.com

z6nzfn7d nog 5 dagen geldig.

kan je gebruiken bij isvisibleshield voor Galaxy S

[ Voor 30% gewijzigd door sanane op 14-10-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
sanane schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:11:
25% kortingscode voor zagg.com

z6nzfn7d nog 5 dagen geldig.

kan je gebruiken bij isvisibleshield voor Galaxy S
Dat kan beter: [InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
Sorry als ik vervelend ben maar ik bedoel het wel ok hoor.. >:)

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Relief2009 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:57:
Volgens een medewerker bij Samsung Repair Center is JP6 de laatste. Deze medewerker heeft de naam Kalua en heeft (deze avond) ook een Nederlandse JP6 in het Custom Rom topic geplaatst.

Erg aan te raden, want JP6 draait hier erg soepel. Tot nu toe geen reden gevonden om een lagfix te gebruiken :)
Ook ideaal voor mensen die 3G meteen werkend willen hebben zonder APN in te vullen.
Zeker aan te raden :*)
Werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Het zal bij het flashen van die JP6 via Odin wel niet zo zijn dat je spul (apps etc) wordt behouden zoals met de update naar JM2 via Kies, of wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Propane op 14-10-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Nu heb ik verder nog de ballen verstand van flashen, maar volgens mij is het daar wel gangbaar om alles te backup-en ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Bij mij wil de sgs niet met kies verbinden. Ik sluit de usbkabel aan en hij zegt op de tel dat hij verbonden is met een usbicoontje op het scherm. Echter op de computer blijft bij KIES rechtsboven alleen |Apparaat aansluiten Even wachten| staan. Verder gebeurt er weinig.

Edit: kies is net geupdate automatisch maar probleem blijft.
Ik heb I9000XXJM2

[ Voor 13% gewijzigd door BMW_M3 op 15-10-2010 01:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook eens een update gedaan en alles liep goed alleen als ik nu de statusbalk naar beneden trek ben ik m'n knopje van silent mode on/off kwijt daar is gps on/off voor in de plaats gekomen?? Kan ik dit veranderen of moet ik weer een aparte widget daarvoor gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit allemaal lees ga ik haast denken dat ik toch voor de veel duurdere iPhone 4 moet kiezen of voor een ander Android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

gelukkig werkt mijn toestel perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 04:09:
gelukkig werkt mijn toestel perfect :D
Is dat een Vodafone exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Ik kan niet klagen van m'n batterij, die houdt het een kleine 2 dagen uit met regelmatig gebruik maar ik heb de laaste tijd de indruk dat het batterijniveau verkeerd weergegeven wordt of dat de percentages niet evenredig verdeeld zijn... Eens onder de 50% lijkt het toch allemaal wat vlugger naar beneden te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Seraphic op 15-10-2010 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Als ik kijk bij mijn taakbeheer, dan zijn er 0 apps draaiende. Maar aps zoals tweetdeck draait wel. kan iemand mij dit uitleggen hoe dit werkt. zit er verschil tussen programma's? heeft dat ook een andere benaming? ik heb de refresh time van tweetdeck al hoger gezet. maar zou je het programma ook helemaal kunnen uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:33:
[...]

Juicedefender al eens geprobeerd? Heb je veel auto sync profielen onder instellingen>account synchronisatie?
Nee, juicedefender niet geprobeerd (las dat hij dan veel trager werd) en nee, ik heb slechts 2 accounts, die staan op push.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Dacuuu schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:14:
Ik heb vanmiddag mijn GSG ontvangen. ik lees hier al enige tijd mee, weet wat android 2.1 is en 2.2. verdere termen weet ik niet. ik heb in ieder geval: Firmwareversie: 2.1-update1 / Baseband versie: I9000XXJM2. Kan dit nog nieuwer? of zal ik wachten op officiële 2.2 ?
Dit kan wel nieuwer maar dan moet je gaan flachen met odin. JM2 is de laatste versie die via KIES te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 04:25:
[...]

Is dat een Vodafone exemplaar?
Van mij wel en ook ik ben zeer tevreden. Gewoon een klasse toestel. Veel gratis apps en een wereldwijd team van ontwikkelaars.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:37
Seraphic schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:03:
Ik kan niet klagen van m'n batterij, die houdt het een kleine 2 dagen uit met regelmatig gebruik maar ik heb de laaste tijd de indruk dat het batterijniveau verkeerd weergegeven wordt of dat de percentages niet evenredig verdeeld zijn... Eens onder de 50% lijkt het toch allemaal wat vlugger naar beneden te gaan.
Dit wordt ook veroorzaakt doordat het indicatie icoontje niet klopt. Zet maar eens een widget op je desktop en vergelijk. Bij 50 procent in het icoontje zit er minder in je accu.

Ik heb de sgs geroot en het volgende geïnstalleerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=765419

Ziet er leuk uit en je hebt de procenten in de balk bovenin.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Nieuwere versie van Kies online, gister was het eindigend op 80 nu is het 82
Link

/edit
Na installeren van 82 kreeg ik de melding dat ik mijn telefoon kon upgraden, maar helaas...
Niets anders dan de JM2 die er al op staat.

[ Voor 22% gewijzigd door raymondw op 15-10-2010 09:08 ]

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:13
Het lijkt wel of KIES om de paar weken wordt geupdate, maar wat er nou verbeterd wordt.....
Een release note zou wel handig zijn, maar dat is nooit te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
BMW_M3 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:07:
Bij mij wil de sgs niet met kies verbinden. Ik sluit de usbkabel aan en hij zegt op de tel dat hij verbonden is met een usbicoontje op het scherm. Echter op de computer blijft bij KIES rechtsboven alleen |Apparaat aansluiten Even wachten| staan. Verder gebeurt er weinig.

Edit: kies is net geupdate automatisch maar probleem blijft.
Ik heb I9000XXJM2
Is dit niet dat MTP probleem waar je veel over hoort? (Hij blijft bezig met de MTP driver installeren?) Dan is het een kwestie van vinden wat er loopt te etteren op je interne SD kaart waardoor ie niet werkt. Ik heb op een gegeven moment bijna alles verwijderd (wel effe abckuppen) behalve androids directory en toen werkte het.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
raymondw schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:52:
Nieuwere versie van Kies online, gister was het eindigend op 80 nu is het 82
Link

/edit
Na installeren van 82 kreeg ik de melding dat ik mijn telefoon kon upgraden, maar helaas...
Niets anders dan de JM2 die er al op staat.
Vreemd, ik heb Kies met versie eindigend op _81 en Kies meldt dat dit de laatste versie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btje schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:29:
[...]

Dit wordt ook veroorzaakt doordat het indicatie icoontje niet klopt. Zet maar eens een widget op je desktop en vergelijk. Bij 50 procent in het icoontje zit er minder in je accu.

Ik heb de sgs geroot en het volgende geïnstalleerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=765419

Ziet er leuk uit en je hebt de procenten in de balk bovenin.
Waar kan ik uitleg vinden om die mod op m'n sgs met froyo te krijgen want in dat topic wordt het me niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

Waar kan ik uitleg vinden om die mod op m'n sgs met froyo te krijgen want in dat topic wordt het me niet echt duidelijk.
Ik heb het op deze manier gedaan:

Manual Method 2 (recommended):
- Extract framework-res.apk from the downloaded file.
- Open root explorer, and copy the framework-res.apk (extranced above) to /system/framework/ chose yes for overwrite.
- Things may start force closing, but its normal. Wait for a minute, and then reboot phone.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag mijn SGS van nieuwe fw willen voorzien.
Maar wanneer ik hier lees waar sommige tweakers tegenaan lopen dan bedank ik nog wel even voor de eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:13:
Ik zou graag mijn SGS van nieuwe fw willen voorzien.
Maar wanneer ik hier lees waar sommige tweakers tegen aanlopen dan bedank ik nog wel even voor de eer.
Beetje een raar bericht, maar lees eens rond in het topic wat daadwerkelijk over firmware gaat.... [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Overigens zal het niet lang meer duren voordat KIES de update kan aanbieden. Alleen lijk het mij makkelijker met Odin dan met KIES, simpelweg omdat downloads in KIES erg lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
Wat ik zelf (nog) niet snap: waarom verloopt een update via dat 'rottige' KIES zo simpel en is handmatig updaten zo'n gedoe met kans op errors, reflashen e.d, terwijl je bij KIES zelfs niet eens je settings kwijt bent en niet terug hoeft naar factory settings e.d. (upgrade van JF3 naar JM2) Komt dat door de oneindige combinaties van firmwares/pit-files/localized versions enzo waarmee je de fout in kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
MrAngry schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:58:
[...]

Is dit niet dat MTP probleem waar je veel over hoort? (Hij blijft bezig met de MTP driver installeren?) Dan is het een kwestie van vinden wat er loopt te etteren op je interne SD kaart waardoor ie niet werkt. Ik heb op een gegeven moment bijna alles verwijderd (wel effe abckuppen) behalve androids directory en toen werkte het.
Ik denk dat het een andere oorzaak heeft dan je schetst, op Win7 64bit krijg ik met geen mogelijkheid verbinding en op WinVista 32bit werkt het in 1 keer als een zonnetje met verbinding maken. De interne SD-kaart blijft dan toch echt t zelfde... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 10:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
Bij mij werkt KIES op win 7 64 bit wel degelijk. Heb daar niet iets speciaals voor gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Wanneer ik via kies update naar 2.2, moet ik dan al mijn aps herinstalleren en welke data ben ik eventueel kwijt?
Wat is tevens een goede backup app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:41:
Wanneer ik via kies update naar 2.2, moet ik dan al mijn aps herinstalleren en welke data ben ik eventueel kwijt?
Wat is tevens een goede backup app?
Dat weet, denk ik, niemand om he simpele feit dat niemand het nog kan ;-) Bij de update van JF3 naar JM2 via KIES in ieder geval bleef alles netjes behouden. Alles, dus ook contacten, settings, data e.d.
Goeie backupprogramma's zijn titanium backup en mybackup pro. Echter hebben die wel root access nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dammit.... er is dus 2.2 beschikbaar maar ik krijg KIES niet aan de gang.

Wat heb ik gedaan:

- KIES (baggerprogje) geupdate;
- OneClickLagFix undo root
- OneClickLagFix undo lagfix
- Externe geheugenkaart verwijderd (kon me ergens herinneren dat dat meost
- met HomeSwitcher van LauncherPro naar stock geswitched
- usb instellingen op KIES gezet

maar KIES herkent de mobiel niet. Ik draai win7 64. ik heb al eens eerder de drivers geupdate. volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:06:
Ok dammit.... er is dus 2.2 beschikbaar maar ik krijg KIES niet aan de gang.

Wat heb ik gedaan:

- KIES (baggerprogje) geupdate;
- OneClickLagFix undo root
- OneClickLagFix undo lagfix
- Externe geheugenkaart verwijderd (kon me ergens herinneren dat dat meost
- met HomeSwitcher van LauncherPro naar stock geswitched
- usb instellingen op KIES gezet

maar KIES herkent de mobiel niet. Ik draai win7 64. ik heb al eens eerder de drivers geupdate. volgens mij.
Bij mij werkt hij perfect sinds ik de interne sd-kaart geformatteerd heb. Je zou het kunnen proberen, misschien helpt het bij jou ook. (niet vergeten bestanden te back-uppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. En hoe pak ik dat aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Kan iemand hier bevestigen dat je 2.2 (via Kies) veilig kan installeren terwijl de Voodoo lagfix actief is? Ik krijg Voodoo namelijk niet disabled (kan geen voodoo folder vinden of maken om "disable_lagfix" in te zetten), en 't flashen van een nieuwe kernel ben ik ook huiverig voor aangezien ik nog nooit iets met Odin heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Instellingen > SDK-kaart en geheugen > en dan onder "Interne SD-kaart" op SD-kaart formatteren klikken.
Daarna zou ik kies opnieuw opstarten, vervolgens zorgen dat je de stock launcher voor je hebt.

Daarna werkte hij bij mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Fixer op 15-10-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Over leeg lopende batterijen, kan het zijn dat websites soms roet in het eten gooien. Soms is een pagina klaar en te lezen, maar blijft het laadicoon ronddraaien. Dus dat bv een specifiek script of plaatje niet gevonden wordt maar ook geen time-out geeft en dus de verbinding bestaan blijft.

moet ik die one click root fix uitzetten voordat ik via Kies ga updaten? Dat kan gewoon in dat zelfde fix programma toch?
Pagina: 1 ... 4 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.