Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Hij ik heb JM9 en ik heb net de telefoon unroot en de voodoo bestaand uit de root verwijderd.

Kies ziet dat er een firmware upgrade is. Maar daarna krijg ik een fenstertje met: the current version JM9 phone bla bla can t be upgraded...

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Roel_D schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:34:
Kan iemand hier bevestigen dat je 2.2 (via Kies) veilig kan installeren terwijl de Voodoo lagfix actief is? Ik krijg Voodoo namelijk niet disabled (kan geen voodoo folder vinden of maken om "disable_lagfix" in te zetten), en 't flashen van een nieuwe kernel ben ik ook huiverig voor aangezien ik nog nooit iets met Odin heb gedaan.
Maak op je bureaublad een nieuw tekstdocument. Die rename naar disable_lagfix en kopier je naar /sdcard/voodoo. Dan reboot je de phone en ben je klaar. Uit eigen ervaring kan ik je afraden om te flashen met voodoo nog enabled. Een alternatieve methode die overigens gewoon op de voodoo site staat is alsvolgt:

If you need to disable it without having access to your screen (ex: screen broken, you need to send it back to a repair center) here is what you need to do:
adb shell ">/sdcard/Voodoo/disable-lagfix"
I will also suggest that you revert to the original stock firmware before sending it back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:13
over KIES:
Het verwarrende is dat als je als mouse-over over het icoontje ''FIrmware upgrade' gaat, er staat 'u kunt de firmware upgraden'. Dit lijkt echter een verkeerde vertaling. Het zal meer als beschrijving van het icoontje bedoeld zijn. Als er ECHT een upgrade is, verschijnt er een popup venster. Tenminste dat was bij mij toen ik kon upgraden van JF3 naar JM2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/498/captureck.jpg

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik denk dat de update nog niet helemaal uitgerold is. Mijn SGS is gewoon out of the box, maw ik heb niet zitten klooien met rooten enzo. En bij mij zegt KIES dat mijn SGS de nieuwste firmware heeft: JM2

btw ik heb de nieuwste versie van KIES

[ Voor 9% gewijzigd door Dani86 op 15-10-2010 12:58 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Uitrol vann 2.2 laat in Europa nog even op zich wachten mensen.
Binnen nu en een week of zo... ik denk dat de Samsung servers anders een probleem hebben O-)
zie ook al de reacties op adroidworld..

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Het is pijnlijk als een verstandsKIES...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:07
Dani86 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:57:
Ik denk dat de update nog niet helemaal uitgerold is. Mijn SGS is gewoon out of the box, maw ik heb niet zitten klooien met rooten enzo. En bij mij zegt KIES dat mijn SGS de nieuwste firmware heeft: JM2

btw ik heb de nieuwste versie van KIES
Heb hier ook een SGS aan mijn desktop hangen (van een collega, mijne komt volgende week :)) maar dat is inderdaad wat ik ook te zien krijg.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Fixer schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:34:
[...]

Instellingen > SDK-kaart en geheugen > en dan onder "Interne SD-kaart" op SD-kaart formatteren klikken.
Daarna zou ik kies opnieuw opstarten, vervolgens zorgen dat je de stock launcher voor je hebt.

Daarna werkte hij bij mij.
ik heb echt alles geprobeerd maar het will gewoon niet werken.
Behalve formateren ik heb de interne kaart gewoon uitgezet en dat werkte vroeger goed.
Ook heb ik voor de zekerheid nog op lange bestandsnamen gecontroleerd maar zelfs dan
werkt het niet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:11
Ik heb een probleem met mijn galaxy s
Het probleem is dat ik mijn root heb verwijderd (vraag me niet waarom), terwijl de lagfix nog aanwezig is.
Als ik nu men telefoon aanzet dan zie k nog wel het filmpje, maar daarna blijft hij hangen.
Ik heb geprobeerd op met vol.down+home+aan (vol.up ook geprobeerd) in recovery mode to komen, maar dit lukt niet.. Heb ook geprobeerd om via reboot_recovery.bat in recovery te komen, maar helaas ook geen succes..
Komt er eigenlijk op neer dat ik een beetje vast zit nu.. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Orcie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Maak op je bureaublad een nieuw tekstdocument. Die rename naar disable_lagfix en kopier je naar /sdcard/voodoo. Dan reboot je de phone en ben je klaar. Uit eigen ervaring kan ik je afraden om te flashen met voodoo nog enabled. Een alternatieve methode die overigens gewoon op de voodoo site staat is alsvolgt:

If you need to disable it without having access to your screen (ex: screen broken, you need to send it back to a repair center) here is what you need to do:
I will also suggest that you revert to the original stock firmware before sending it back.
Sowieso bedankt voor je antwoord, maar als ik m'n SGS aansluit in Kies modus (in mass storage modus kan ik er helemaal niks mee vanaf m'n pc), zie ik onder "computer > GT-I9000 > phone" geen sdcard folder staan, wel een hoop andere folders, waaronder een bestand (dus geen folder) dat "voodoo" heet. Ik kan hier geen folder aanmaken die Voodoo heet, Windows zegt dat er al een is die zo heet (terwijl dat geen folder is). Moet ik nu dat voodoo bestand weghalen en er een gelijknamige folder voor in de plaats zetten, of moet ik onder "phone" een sdcard/voodoo/ folder aanmaken? Ik zou het uiteraard gewoon proberen als ik niet bang was om m'n telefoon te vernachelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijskl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:19:
Het probleem is dat ik mijn root heb verwijderd (vraag me niet waarom), terwijl de lagfix nog aanwezig is.
Als ik nu men telefoon aanzet dan zie k nog wel het filmpje, maar daarna blijft hij hangen.
Ik heb geprobeerd op met vol.down+home+aan (vol.up ook geprobeerd) in recovery mode to komen, maar dit lukt niet.. Heb ook geprobeerd om via reboot_recovery.bat in recovery te komen, maar helaas ook geen succes..
Heb het zelfde probleem. Moest eerst updaten van JF3 naar JM2 via kies. Nu start ik hem op en blijft i hangen bij het S logo. Heb de batterij er ook al uit gehaald en dat helpt ook niet. Kan wel in de recovery modus komen, maar heb geen idee wat ik daar moet doen! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btje schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:32:
[...]

Ik heb het op deze manier gedaan:

Manual Method 2 (recommended):
- Extract framework-res.apk from the downloaded file.
- Open root explorer, and copy the framework-res.apk (extranced above) to /system/framework/ chose yes for overwrite.
- Things may start force closing, but its normal. Wait for a minute, and then reboot phone.
Ik wil graag versie B erop knallen hoe kom ik dan aan de juiste .apk file? Draai nu Froyo JP6
Edit ben nu bezig, maar versie B is niet beschikbaar dus doe ik een andere. Vervolgens krijg ik te zien dat er niet genoeg ruimte is om te kunnen pasten en gebeurd er dus niks. Oplossing?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Het repaircentrum van Samsung heeft al wel de mogenlijkheid om er 2.2 op te zetten
Kreeg namelijk een Galaxy terug van een klant en deze ff uitgetest en er stond 2.2 op!

Heb er ff een filmpje van gemaakt

Dus het is er al wel, alleen de eindgebruiker die thuis flashed moet nog ff wachten...

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Roel_D schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:34:
Kan iemand hier bevestigen dat je 2.2 (via Kies) veilig kan installeren terwijl de Voodoo lagfix actief is? Ik krijg Voodoo namelijk niet disabled (kan geen voodoo folder vinden of maken om "disable_lagfix" in te zetten), en 't flashen van een nieuwe kernel ben ik ook huiverig voor aangezien ik nog nooit iets met Odin heb gedaan.
Je moet die map dan even zelf aanmaken in /sdcard/ .

Of:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

Heb het zelfde probleem. Moest eerst updaten van JF3 naar JM2 via kies. Nu start ik hem op en blijft i hangen bij het S logo. Heb de batterij er ook al uit gehaald en dat helpt ook niet. Kan wel in de recovery modus komen, maar heb geen idee wat ik daar moet doen! Iemand een idee?
Na een reset in de recovery modus start de telefoon wel weer op maar nu kan ik er niks meer mee. Hij geeft het het ene na het andere proces aan wat onverwacht is gestopt. bijv. Proces com.sec.android.app.twlauncher
Iemand een idee wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Megapaul schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:39:
Het repaircentrum van Samsung heeft al wel de mogenlijkheid om er 2.2 op te zetten
Kreeg namelijk een Galaxy terug van een klant en deze ff uitgetest en er stond 2.2 op!

Heb er ff een filmpje van gemaakt

Dus het is er al wel, alleen de eindgebruiker die thuis flashed moet nog ff wachten...
Die versie kun je zelf thuis ook al flashen via Odin, staat een linkje in het Custom Roms topic. Gisteravond er opgezet, werkt prima. Paar nette facelifts in de interface en het voelt over het algemeen beter aan naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Ach, ik kan toch niet met Kies connecten :)
Niet sinds de nieuwe versie van Kies die ik erop heb gezet.

Naast de standaard FAILS van Kies, zag ik er net nog een. Kennelijk is de geregistreerde bedrijfsnaam achter Kies (die in de uninstall lijst staan van Windows) "Uw bedrijfsnaam".
Lekker bezig :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:37
thijskl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:19:
Zelfde hier... Hij blijft hangen, krijg daarna een zwart scherm en de twee knoppen worden wit. Vol.down+home+power , Vol.up+home+power , Vol.down+power en Vol.up+power , het werkt allemaal niet. Wel geeft hij aan dat de batterij aan het opladen is als ik de batterij eruit heb en de usb aan mijn laptop vast heb. Ook geeft mijn laptop aan dat er iets aangesloten is.. Maar ik kan er verder niks mee... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:40:
[...]

Je moet die map dan even zelf aanmaken in /sdcard/ .

Of:

De map Voodoo bestaat al, als het goed is. Daarin zet je de map "disable lagfix", dit kann gewoon via de bestandsbeheerder op je telefoon. Ik heb het zonder streepje gedaan en toen de telefoon opnieuw gestart. Robot stem zegt wel wanneer de hele operatie gelukt is (ca. 5 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

De map Voodoo bestaat al, als het goed is. Daarin zet je de map "disable lagfix", dit kann gewoon via de bestandsbeheerder op je telefoon. Ik heb het zonder streepje gedaan en toen de telefoon opnieuw gestart. Robot stem zegt wel wanneer de hele operatie gelukt is (ca. 5 minuten).
Bij mij is het dus niet goed, blijkbaar. Terwijl de lagfix destijds gewoon succesvol geïnstalleerd is. Ik zie dus geen folder die voodoo heet. Ben er al wel achter dat "sdcard" op mijn pc (onder computer) "phone" heet. Maar er staat dus alleen een bestand in dat voodoo heet, misschien had dat een folder moeten zijn? Ik wil 't best vervangen, maar hoop dus dat ik dan niet iets verknal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
Just smile schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:49:
[...]

Zelfde hier... Hij blijft hangen, krijg daarna een zwart scherm en de twee knoppen worden wit. Vol.down+home+power , Vol.up+home+power , Vol.down+power en Vol.up+power , het werkt allemaal niet. Wel geeft hij aan dat de batterij aan het opladen is als ik de batterij eruit heb en de usb aan mijn laptop vast heb. Ook geeft mijn laptop aan dat er iets aangesloten is.. Maar ik kan er verder niks mee... :?
laat me weten als je een oplossing vind.. ik ben nog steeds zoekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Roel_D schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Bij mij is het dus niet goed, blijkbaar. Terwijl de lagfix destijds gewoon succesvol geïnstalleerd is. Ik zie dus geen folder die voodoo heet. Ben er al wel achter dat "sdcard" op mijn pc (onder computer) "phone" heet. Maar er staat dus alleen een bestand in dat voodoo heet, misschien had dat een folder moeten zijn? Ik wil 't best vervangen, maar hoop dus dat ik dan niet iets verknal.
Het gaat om de interne sdcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
Orcie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Het gaat om de interne sdcard.
Ik heb niet eens een externe sdcard. Als ik m'n telefoon aan m'n pc hang, verschijnt er onder 't kopje "portable devices" in "computer" de "GT-I9000". Als ik die open moet ik toch op de interne sdcard zitten? Er staan wel folders als "android", "media" en een hoop app gerelateerde folders in. Maar dus geen "voodoo", alleen een bestand met die naam zonder extensie.

[ Voor 17% gewijzigd door Roel_D op 15-10-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasibal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Just smile schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:49:
[...]

Je SGS lijkt behoorlijk van slag te zijn. Als je in het verleden de 3 buttons kon gebruiken om de download of recovery modus te benaderen, is er nog hoop. Haal de batterij uit het toestel en wacht ongeveer 10-15 minuten.
Stop daarna de batterij erin en start de recovery. Als dat lukt, data wipe en factory reset. Kijk wat het resultaat wordt.
Wordt dat ook niets, dan zelf flashen, middels Odin, en de files van Kalua op de wijze zoals hij het heeft beschreven.
Hij werkt in het service center van Samsung en heeft de Nederlandse versie van Froyo 2.2, zoals die nu uitgerold wordt, ter beschikking gesteld.

Staat wel in het andere forum

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
thijskl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

laat me weten als je een oplossing vind.. ik ben nog steeds zoekende.
Doe ik! Ik heb zojuist Gami Telecom gebeld, die geven aan dat je de sd-card eruit moet halen en dat hij wellicht dan wel werkt. Zoniet, dan moet je het toestel naar Samsung opsturen ter reparatie.

Daarna heb ik The Phonehouse gebeld, die gaven aan dat ze het softwarematig kunnen proberen maar dat er 1 soort samsung galaxy is welke zij niet softwarematig kunnen bewerken... En dat zou betekenen dat die alsnog naar Samsung opgestuurd moet worden.

Ik ga in iedergeval nu naar The Phonehouse om te kijken of het hun lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
Embryo1 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:32:
[...]

Wordt dat ook niets, dan zelf flashen, middels Odin, en de files van Kalua op de wijze zoals hij het heeft beschreven.
Hij werkt in het service center van Samsung en heeft de Nederlandse versie van Froyo 2.2, zoals die nu uitgerold wordt, ter beschikking gesteld.

Staat wel in het andere forum
Hoe kan ik mijn telefoon flashen als hij niet aangaat? KIES geeft aan dat het apparaat niet in deze modus ondersteunt wordt.
Het vol.up+home+power heeft nooit gewerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Hele nachtrust verstoord omdat ik wakker werd van mn telefoon die alleen even wilde melden dat hij volledig opgeladen was. Daarna kon ik niet meer terug in slaap komen.

Ik kan nergens vinden hoe je dit uit kan zetten? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Iemand dit al gedaan? Wordt het versienummer van je telefoon hierdoor niet veranderd, en kan dat problemen opleveren?

Als er trouwens nog mensen rondlopen met de OneClickLagFix (1), volgende de Q&A van de maker:
Q: Will a reflash wipe this fix?
A: Yes, a reflash will wipe everything this fix did.
Dus mij lijkt dat je dit niet eraf hoeft te halen voordat je gaat upgraden naar FroYo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Roel_D schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:22:
[...]

Ik heb niet eens een externe sdcard. Als ik m'n telefoon aan m'n pc hang, verschijnt er onder 't kopje "portable devices" in "computer" de "GT-I9000". Als ik die open moet ik toch op de interne sdcard zitten? Er staan wel folders als "android", "media" en een hoop app gerelateerde folders in. Maar dus geen "voodoo", alleen een bestand met die naam zonder extensie.
Staat er wel /sd/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik het dus goed begrijp, moet ik mijn galaxy s dus aan mijn laptop hangen en kies opstarten voordat ik te weten kom of ik hem al kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Roel_D schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:22:
[...]

Hang 'm nou eens niet aan KIES en kijk via "Mijn bestanden" op je telefoon of de Voodoo map op je sd card staat. Bij mij is dat het geval en ik kan op de telefoon zelf gewoon een nieuwe map in de Voodoo map maken die ik "disable lagfix"noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hoe krijg ik mijn contactpersonen in mijn galaxy S.

ik heb dus een exchange account waar alles in staat. Deze zie ik ook netjes bij mijn contactpersonen.
Maar die zie ik dus niet op mijn handsfree set, want die pakt alleen de contactpersonen die in mijn telefoon en niet die ik ophaal via mijn google/exchange account.

Nu heb ik al met kunst en vliegwerk alle contactpersonen van mijn exchange (van mijn werk) in mijn lokale outlook gezet. Maar via kies zegt hij wel te syncen, maar komt er dus niets bij mijn phone-contacten.. .

Iemand een oplossing??

Edit. .na reboot, krijg ik de melding open de outlook contacten met beheersrechten?? Ben volledig beheerder op deze laptop.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyberpope op 15-10-2010 16:02 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net deze post geplaatst in het Desire HD topic maar kan deze link misschien ook worden opgenomen in de topicstart hier?

"Benchmarks ik weet niet of ze al geplaatst zijn maar zouden best een plekje in de topicstart verdienen om mensen te helpen kiezen tussen iPhone, Galaxy S en Desire HD. Door dit soort dingen begin ik toch weer te twijfelen tussen de Galaxy S en Desire HD (wat trouwens wel een bakbeest is).

http://www.areamobile.de/...htc-desire-hd/testbericht

Ik neem aan dat het is bij de Sunspider Benchmark, lager is beter. En bij Google V8 Benchmark v5 en Quadrant Benchmark hoger is beter.
HTC Desire HD
Sunspider Benchmark 4261 ms
Google V8 Benchmark v5 420 punten
Quadrant Benchmark 1675 punten

Samsung Galaxy S
Sunspider Benchmark 16321 ms
Google V8 Benchmark v5 70,7 punten
Quadrant Benchmark 871 punten

Apple iPhone 4
Sunspider Benchmark 10804 ms
Google V8 Benchmark v5 85,4 punten
Quadrant Benchmark -
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ggogle v8 benchmark v5 krijg ik na froyo update 229 punten

is nog steeds lager dan de desire maar wel veel beter dan in dit overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:15:
bij ggogle v8 benchmark v5 krijg ik na froyo update 229 punten

is nog steeds lager dan de desire maar wel veel beter dan in dit overzicht
Kun je misschien ook die andere benchmarks draaien :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Cyberpope schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:59:
Hoe krijg ik mijn contactpersonen in mijn galaxy S.

ik heb dus een exchange account waar alles in staat. Deze zie ik ook netjes bij mijn contactpersonen.
Maar die zie ik dus niet op mijn handsfree set, want die pakt alleen de contactpersonen die in mijn telefoon en niet die ik ophaal via mijn google/exchange account.

Nu heb ik al met kunst en vliegwerk alle contactpersonen van mijn exchange (van mijn werk) in mijn lokale outlook gezet. Maar via kies zegt hij wel te syncen, maar komt er dus niets bij mijn phone-contacten.. .

Iemand een oplossing??

Edit. .na reboot, krijg ik de melding open de outlook contacten met beheersrechten?? Ben volledig beheerder op deze laptop.
Beste manier is alle contacten exporteren naar een csv bestand en dat importeren in GMail. Dit synct dan automatisch met je Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Maarten21 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

Beste manier is alle contacten exporteren naar een csv bestand en dat importeren in GMail. Dit synct dan automatisch met je Galaxy S
En dan staan ze in mijn gmail-count van mijn galaxy S. Maar die wil hij weer niet in mijn handsfree pioneer laden, alleen de contacten die in de telefoon staan..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Bedankt voor deze geweldige tip.
Werkt uitstekend, heb nu ook Froyo !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
maffe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:35:
[...]

Bedankt voor deze geweldige tip.
Werkt uitstekend, heb nu ook Froyo !!
Blijven je apps alemaal staan of moet je deze opnieuw installeren?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
na een update naar jm2 via KIES werkt mn gps helemaal niet meer. Met mn vorige firmware JF2 wijkte de gps weliswaar 50 meter af maar het werkte iig. Iemand een tip hoe ik dit moet oplossen?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
Ik kan nu via "my files" op de telefoon zelf wel deze folder vinden, maar via usb toont m'n pc 'm dus niet. Is sd dan hetzelfde als /sdcard/? Er stond geen map met voodoo in, die kan ik wel maken. Ik zal maar eens kijken wat er gebeurt als ik daarin "disable_lagfix" aanmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ok froyo staat erop na een 2 uur durende worsteling met kies 8)7 .
Het eerste wat mij mij opvalt is dat hij langzamer aanvoelt :? vooral in het instellingenmenu duurt alles lang.
Na een restart lijkt dat te zijn verholpen in iedergeval ik merk weinig van een verbeterde snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij bleef dus ook hangen. Deed niks meer. Ben net naar het service centre geweest. Daar hebben Android 2.2 er opgezet en hij draait nu als een zonnetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Megapaul schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Heb net ook de update gedaan en bij mij is alles blijven staan (op het home scherm na).
Zelfs de bellijst staat er nog in.

Linpack
MFLOPS: 14.432
Time: 5.81 Seconds
Norm Res: 5.68

Quadrant: 1000 rond

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 14:18
Chello200 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:41:
na een update naar jm2 via KIES werkt mn gps helemaal niet meer. Met mn vorige firmware JF2 wijkte de gps weliswaar 50 meter af maar het werkte iig. Iemand een tip hoe ik dit moet oplossen?
gps aanzetten in je statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand een oplossing voor het verdwenen silent mode on/off knopje in de statusbalk na de update? heb er het gps on/off knopje voor in de plaats maar daar zit ik eigenlijk nie op te wachten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:04:
niemand een oplossing voor het verdwenen silent mode on/off knopje in de statusbalk na de update? heb er het gps on/off knopje voor in de plaats maar daar zit ik eigenlijk nie op te wachten
de uitknop langer indrukken tot je een menu krijgt, is ook veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
Heb uiteindelijk toch maar het mysterieuze voodoo bestand een andere naam gegeven zodat ik een nieuwe voodoo map kon maken. Daarin mapje met disable_lagfix als naam, en nu is 'ie na reboot eindelijk terug naar rfs aan 't gaan.

Toch bedankt voor de tips iedereen!

Zo maar eens kijken of ik froyo erop kan kieperen via die registry omweg.

[ Voor 6% gewijzigd door Roel_D op 15-10-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:06:
[...]

de uitknop langer indrukken tot je een menu krijgt, is ook veel fijner.
Tja die oplossing kende ik al maar verder geen andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Chello200 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:41:
ja wachten kan soms duren vanaf een cold gps start.
de gps doet het juist hier nog beter

[ Voor 79% gewijzigd door BruceLee op 15-10-2010 17:21 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zou hier anders aan zijn als een eventuele nederlandse versie?
of zou dit gewoon de zelfde versie zijn?
Het enige wat je veranderd is de data in je register, maar voor eventuele problemen kan je denk ik bij niemand terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:22:
[...]

wat zou hier anders aan zijn als een eventuele nederlandse versie?
of zou dit gewoon de zelfde versie zijn?
Het enige wat je veranderd is de data in je register, maar voor eventuele problemen kan je denk ik bij niemand terecht
Je moet niet roepen zonder kennis. Het gaat erom dat Froyo in Nederland nog niet uitgerold wordt via Kies. Alle Froyo updates gebeurt door middel van Odin wat dus niet officieel is.

Door de registry aan te passen enable je in Kies de update naar Froyo. Je krijgt dan ook een Nederlandse versie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Sinds dat ik Kies heb geinstalleerd, kan ik m'n telefoon niet meer in massa-opslag zien op m'n pc? Ook als ik Kies System Tray uitschakel en m'n pc opnieuw opstart (zonder dat Kies System Tray opstart), zie ik na koppeling van m'n mobiel ('koppelen') niets staan. Zo kan ik dus m'n interne SD niet backuppen om vervolgens Kies m'n toestel te laten herkennen. Iemand die enig idee heeft wat daar aan de hand is? Ik draai Win7 64-bit.

8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Blite op 15-10-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Voor iedereen die nog met kies loopt te klooien in windows 7, 64 bit of 32 bit versies, wanneer je kies draait in vista compatible mode, loopt het beter. Als hij dan wel gaat zoeken naar je galaxy, maar deze niet kan vinden ga dan (laat kies zijn gang gaan) naar je computerbeheer/apparaatbeheer. Meld dan je galaxy af, en daarna weer aan. Deze manier werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Ik heb nu via KIES 2.2 geïnstalleerd maar, loop zo nu en dan tegen het feit aan dat als ik de meldingen/mededelingen balk naar beneden schuif, dat mijn tel dit deels doet en dan stop en lijkt vast te lopen... zijn er meer mensen die dit hebben ?

P.S. dit gebeurd als ik in 1 van mijn homescreens zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Peter is Gamer op 15-10-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

Tja die oplossing kende ik al maar verder geen andere mogelijkheden?
Ja, ik heb dat knopje weer terug gekregen door deze update, bij mij was hij eerst ook weg maar nu heb ik hem weer. Ik heb nu van L->R
wifi, bluetooth, gps, melodie, auto draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

icecreamfarmer schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:04:
[...]

Ja, ik heb dat knopje weer terug gekregen door deze update, bij mij was hij eerst ook weg maar nu heb ik hem weer. Ik heb nu van L->R
wifi, bluetooth, gps, melodie, auto draaien
Ik wilde net zeggen, ik heb het knopje er ook gewoon tussen staan.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/25sa0yw.png

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Net de 2.2 update gedraaid met Kies dmv de regsettings aan te passen. Telefoon is nu aan het rebooten, ben net voorbij het wachten op de grote S :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Hier ook de update geinstalleerd via de register aanpassingen, geupdate vanaf JM2.

Update verliep goed, 5-10 minuten duurde het.

Na de update alle contacten, smsjes, applicaties, wifi en sync instellingen nog. Ook 3G werkt in een keer, market werkt, eerste GPS fix in 19 seconden. Ook werken skype en flash nu :)

Kortom; perfect, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update naar jp6 uitgevoerd.
Maar: gps heeft nog nooit zo slecht gewerkt... Geen 100m op de juiste weg bij een rit van 6km.
Straks nog wat testen, maar heb er geen goed oog op...
Software was google navigator, maar ook getrackt via mytracks.

Hiervoor had ik jpk en dat werkte de gps meer dan aanvaardbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:45:
Die van mij bleef dus ook hangen. Deed niks meer. Ben net naar het service centre geweest. Daar hebben Android 2.2 er opgezet en hij draait nu als een zonnetje :D
zijn dat die service centers zoals bijv. hier aangegeven
http://www.samsung.com/nl....do?page=SERVICE.LOCATION
zoals dus bijvoorbeeld the phonehouse in enschede waar je dan ook heen zou kunnen met bijv een Toestel van telfort? of werkt dat niet zo

[ Voor 13% gewijzigd door GoldenSample op 15-10-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:09:
Update naar jp6 uitgevoerd.
Maar: gps heeft nog nooit zo slecht gewerkt... Geen 100m op de juiste weg bij een rit van 6km.
Straks nog wat testen, maar heb er geen goed oog op...
Software was google navigator, maar ook getrackt via mytracks.

Hiervoor had ik jpk en dat werkte de gps meer dan aanvaardbaar.
heb je die telefoon als een van de eerste ? in de eerste batch zaten er slechtere wifi antennes in. iemand heeft zijn antenne laten veranderen en werkte daarna wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Relief2009 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:34:
[...]

Je moet niet roepen zonder kennis. Het gaat erom dat Froyo in Nederland nog niet uitgerold wordt via Kies. Alle Froyo updates gebeurt door middel van Odin wat dus niet officieel is.

Door de registry aan te passen enable je in Kies de update naar Froyo. Je krijgt dan ook een Nederlandse versie ja :)
Hoi Relief2009, ik meende allemaal dat de package van Kalua wel officieel is/was. Hun flashen die versie via Odin 1.0 op de SGS , zoals hij heeft aangegeven.

quote:
Johan_b schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:45:
Die van mij bleef dus ook hangen. Deed niks meer. Ben net naar het service centre geweest. Daar hebben Android 2.2 er opgezet en hij draait nu als een zonnetje

Ik veronderstel dus een beetje dat het dan wel officieel is, als je via Odin flasht.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Fidai schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:08:
Hier ook de update geinstalleerd via de register aanpassingen, geupdate vanaf JM2.

Update verliep goed, 5-10 minuten duurde het.

Na de update alle contacten, smsjes, applicaties, wifi en sync instellingen nog. Ook 3G werkt in een keer, market werkt, eerste GPS fix in 19 seconden. Ook werken skype en flash nu :)

Kortom; perfect, geen problemen.
hoe heb je flash getest? Want youtube wil nog steeds niet laden bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
icecreamfarmer schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:30:
[...]

hoe heb je flash getest? Want youtube wil nog steeds niet laden bij mij
Youtube bijvoorbeeld, werkt hier gewoon in de browser, ook andere flash websites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Fidai schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:43:
[...]

Youtube bijvoorbeeld, werkt hier gewoon in de browser, ook andere flash websites...
raarbij mij wil het filmpje niet starten, ook krijg ik grooveshark niet aan de praat.
Maar hij zegt wel dat flash 10.1 is geinstalleerd.

[ Voor 8% gewijzigd door icecreamfarmer op 15-10-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Megapaul schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Een heel groot aantal apps deden het nog. Mijn plaatje op homescreen bleef, mijn contacten zijn intact.
Heb overigens niet alle apps getest nog, maar ziet er goed uit. Wel zijn veel widgets verdwenen die je er even opnieuw op moet zetten. En ja 3G deed het bij mij ook effe niet, maar dat is kwestie van door de menus heen gaan - Instellingen - Draadloos en netwerken - Mobiele netwerken - Netwerk operators kiezen en in mijn geval Tmobile (opnieuw) kiezen. En hopla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.androidworld.n...s-naar-2-2/#comment-38452

deze hack (register aanpassing) werkt, je krijgt gewoon de Nederlandse versie.

Kies 1.5.3.10093_82
Samsung Galaxy S 16GB

geupdate vanaf JM2

alles blijft staan, behalve je homescreen. dus een backup maken is niet echt nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren. ik zie dat kies niet beschikbaar is voor de mac, is er een andere oplossing om te syncen met mijn macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:12:
heren. ik zie dat kies niet beschikbaar is voor de mac, is er een andere oplossing om te syncen met mijn macbook?
derde resultaat op google:
http://www.macshareware.com/software/samsung_kies_for_mac

edit:
Hmm dat blijkt geen echt site te zijn.
Ik weet het niet :)

Samsung is wel echt het grootste faalbedrijf qua software.
Je zult op zoek moeten gaan naar iemand met een PC om daar een 180MB grote draak te installeren.

[ Voor 27% gewijzigd door Maarten21 op 15-10-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:12:
Hiermee krijg ik idd de optie om te upgraden naar JP6 (Froyo)

Echter heb ik net dus KIES geinstalleerd... tijdens installatie al 2 rare dingen met dat ie een x64 exe niet kon installeren omdat het geen valid win32 app was :? En een of andere audio driver deed ie ook al niet.

En als ik nu upgrade druk krijg ik meteen

MSC.Thunder.FirmwareUpdate has stopped working

En gebeurd er dus niks.

Welke idioten hebben dat KIES ooit geprogrammeerd

Ik heb een standaard vodafone 16gb Galaxy S zonder custom roms of wat dan ook. Helemaal uit de doos met JM2. KIES laatste versie. Zelfde firmware en KIES versie dus als die gozer van dat forum en hier werkt het natuurlijk weer niet. Bah

Hoe kan een clean install van KIES op Win7 64 met een clean telefoon nou niet werken :{

[ Voor 11% gewijzigd door Hertog_Martin op 15-10-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ik dacht even mooi een Batterij status mod te installeren echter is dit niet uitgepakt zoals ik dat wou.

Waarschijnlijk een verkeerde gepakt, want toen ik een reboot deed nadat ik de update.zip had geinstalleerd, stopte het 'android.phone' process ermee, en kon ik helemaal niks meer.

Dan maar een factory reset, helaas dat bood geen soelaas.

Probeer zo maar eens JM8 met bij behorende CDC en Phone files te flashen en dan JPM. Hopen dat ie het doet, anders ga ik naar de belcompany en eis ik een nieuwe.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Maarten21 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:27:
[...]
Samsung is wel echt het grootste faalbedrijf qua software.
Je zult op zoek moeten gaan naar iemand met een PC om daar een 180MB grote draak te installeren.
Dan kan je beter ergens met odin flashen, die is maar 500kb, en heeft geen installatie nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Oh weet iemand een andere picture viewer app die als inzoomt niet inzoomt op de thumbnail?
Want zelfs foto's die ik met mijn dslr heb geschoten kan ik niet inzomen op details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-03 01:00
naar uren wachten eindelijk uitgevonden hoe je het in register aan moet passen en nu is die aan het booten

nu eens zien wat de veranderingen zijn die ze aan hebben gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let op dit staat op Androidworld!!!!

ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar ik wacht die paar dagen nog wel even

http://www.androidworld.n...s-naar-2-2/#comment-38452

Mensen, mensen,

Ga eerst weekend vieren! Dinsdag in de loop van de dag melden we vanuit Samsung NL de dag waarop volgende week de echte NL Froyo versie ter beschikking komt. Ja er zijn verschillen met de Zweedse versie. Ook is het zo dat wij in de toekomst, via Samsung Apps, unieke (Samsung) apps gaan verspreiden voor NL. Betekent dat als je dan Zweeds draait je deze niet ontvangt, ook al stel je de taal wel op nederlands in.
Ik kan alleen maar zeggen, jullie hebben al (te) lang op Froyo moeten wachten, dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.

Goed weekend allemaal,
Ronald – Samsung NL

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Net over op froyo, nog steeds maar 385mb totaal geheugen.flash op dumpert werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Er staat op Samsung NL wederom een nieuwe versie van Kies 1.5.3.10093_82 (15-10-2010):

http://org.downloadcenter...9/Kies_1.5.3.10093_82.exe

Voor de mensen die niet konden updaten vanwege de melding: The firmware update cannot proceed and will be closed. Hier gaat het wel goed mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Shuriken op 15-10-2010 20:58 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

je kan de nederlandse final 2.2 froyo wel zelfs flashen met odin als je echt niet kan wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Beetje een raar bericht, maar lees eens rond in het topic wat daadwerkelijk over firmware gaat.... [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Overigens zal het niet lang meer duren voordat KIES de update kan aanbieden. Alleen lijk het mij makkelijker met Odin dan met KIES, simpelweg omdat downloads in KIES erg lang duren...
Dank voor je reactie.

Ik volg beide topics maar niets kan me tot dusver over de streep trekken om tot een update over te gaan.
Blijkbaar volg jij een topic waar het er probleemloos aan toegaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
WTF ik kan KIES geeneens deinstalleren, zelfs daar gaat ie de fout in.
Was ik nou maar toch voor de HTC gegaan, wat een prutsers bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Shuriken schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:47:
Er staat op Samsung NL wederom een nieuwe versie van Kies 1.5.3.10093_82 (15-10-2010):

http://org.downloadcenter...9/Kies_1.5.3.10093_82.exe
Ja die heb ik er net opgezet.
Weet niet precies wat er nieuw aan is, maar ik heb net een uur lopen kloten met het verbinden van m'n telefoon met Kies, dus het lost weinig op.
(Ik heb uiteindelijk alle mp3's verwijderd, en zo'n 8000 foto's verwijderd (backup van computer), en toen werkte het weer... 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:27
wat een vreselijke update ...
ik heb dus mijn Galaxy S via Kies geupdate, eerst gaf de installatie van Kies al een probleem,
maar na 3 keer proberen, was Kies uit eindelijk geinstalleerd.

Het updaten van de firmware verliep voorspoedig, alleen na het opstarten ...
Alleen maar "blauwe schermpjes" met de melding "helaas en "geforceerd sluiten"

Het is echt balen, iemand een suggestie wat ik hieraan kan doen, misschien een harde reset en zoja hoe doe ik dit ... ?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Laatst online: 22-03 10:36
IK HAAAT KIES ZO F&&*NG ERG!! Ik wil mijn Samsung aansluiten op kies dan zegt het steeds dat ik alle actieve programma''s uit meot doen anders gaat het niet in standby mode. MAAR ER IS NIKS AAN> heb mijn mobiel 2 keer opnieuw gestart en ook de pc....HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Iemand anders die met installeren van KIES (3_82) op Windows 7 Ultimate de volgende melding krijgt?:

C:\Users\-\AppData\Local\Temp\KiesInstall\ExternalFile\vstor40_x64.exe is not a valid Win32 application.

Kan weinig op internet vinden over deze exe. Weet iemand meer er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Laatst online: 13-03 01:00
Hertog_Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:04:
Iemand anders die met installeren van KIES (3_82) op Windows 7 Ultimate de volgende melding krijgt?:

C:\Users\-\AppData\Local\Temp\KiesInstall\ExternalFile\vstor40_x64.exe is not a valid Win32 application.

had hetzelfde maar deed verder niks met kies

ik kon gewoon verder gaan met de installatie en daarna heb ik 2.2 erop gezet
mijn start scherm is wel anders maar verder geen problemen met kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
pvdlaan schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:55:
wat een vreselijke update ...
ik heb dus mijn Galaxy S via Kies geupdate, eerst gaf de installatie van Kies al een probleem,
maar na 3 keer proberen, was Kies uit eindelijk geinstalleerd.

Het updaten van de firmware verliep voorspoedig, alleen na het opstarten ...
Alleen maar "blauwe schermpjes" met de melding "helaas en "geforceerd sluiten"

Het is echt balen, iemand een suggestie wat ik hieraan kan doen, misschien een harde reset en zoja hoe doe ik dit ... ?
volume omhoog + middelste toets + power knop tegelijk ingedrukt houden als ie uitstaat totdat je in het recovery menu komt. Daar heb ik alles gereset en nu heb ik geen geforceerd sluiten meer :D

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Hertog_Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:04:

Ik had hetzelfde probleem. Al bij verschillende versies. Je kan hier eventueel een goede downloaden. Het is een redistributable van Microsoft Visual Studio 2010 Tools for Office Runtime.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:27
bryan1988 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:12:
[...]

volume omhoog + middelste toets + power knop tegelijk ingedrukt houden als ie uitstaat totdat je in het recovery menu komt. Daar heb ik alles gereset en nu heb ik geen geforceerd sluiten meer :D

succes
helaas, heb ik uitgevoerd maar niks, weer die vervelende "helaas" melding
De firmware lijkt toch wel goed geinstalleerd te zijn, alleen geeft ie devolgende foutmeldingen:
  • startpagina (proces com.sec.android.app.twlauncher)
  • android.process.acore
  • galerij (proces.com.cooliris.media)
  • com.google.process.gapps
  • LogsProvider (process com.sec.android.provider.logsprovider)
Tijdens de recovery menu geeft ie alles in geel aan, behalve de volgende regel:
multicsc: can not acces to /system/csc/XEN/system, deze regel geeft ie in rood aan !

ik heb in het blauwe gedeelte bovenin gekozen voor wipe data/factory reset, ik neem aan dat je deze bedoelde ? hierna de enigste regel met YES-- delete all your data gekozen.

echt balen dit, wat een update, eerst KIES en nu dit !!!

[ Voor 22% gewijzigd door pvdlaan op 15-10-2010 21:53 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:00
Jammer, je kunt nog steeds niet je gmail-account als standaard instellen bij agenda-items. Staat nog steeds op de standaard 'mijn agenda'. Zelfs als deze gedeactiveerd is.

Moet nu nog steeds bij het aanmaken van een nieuwe afspraak het gmail account selecteren :( .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik weet niet of het ook zo is bij Swype, maar met het verbeterde standaard Samsung toetsenbord krijg je nu een hele handige tekst selectie cursor in JP6. Over het algemeen aardig wat kleine prettige verbeteringen door het hele OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
geert19 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

had hetzelfde maar deed verder niks met kies

ik kon gewoon verder gaan met de installatie en daarna heb ik 2.2 erop gezet
mijn start scherm is wel anders maar verder geen problemen met kies
Ook ik heb deze foutmelding gehad met XP Home SP III. Met deze installatie was het er echter maar 1. Met vorige installaties had ik soms 4 of 5 foutmeldingen.
Alle hebben overigens geen enkel probleem voor de verbinding opgeleverd. Behalve dan uiteraard de slechte sync met Outlook enzo.. ;)

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
alexbl69 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:26:
...

Moet nu nog steeds bij het aanmaken van een nieuwe afspraak het gmail account selecteren :( .
Hmm, bij mij in 2.2 (na flash vanaf jf3 van kalua's bestanden per zijn instructie (vanwege falen van Kies (of mij)) komt de afspraak te staan in de agenda die als vorige geselecteerd was. Niet echt een 'standaard-agenda' dus, maar als je niet vaak wisselt zou het daar niet veel van verschillen.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 15-10-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Phew ok.. KIES opnieuw kunnen installeren door setup opnieuw te runnen, deinstalleren via control panel ging niet. Zelfde foutmelding met vstor40_x64 maar ditmaat met het registery truukje wel de update kunnen uitvoeren. Had nu ook Samsung New PC Studio verwijderd, ms dat die install problemen gaf. Na een tergend langzame download van ruim half uur ging de installatie zelf vrij spoedig. Bij reboot bleef idd het Samsung scherm aardig lang stil, 2-3 minuten ofzo, maar gelukkig startte ie door.. eerst nog wat info schermen over opties en nu in gebruik.

1e dat me opvalt, en het kan toeval zijn, maar volgens mij heb ik voor het eerst 3 streepjes netwerk hier op deze plek. Ten opzichte van JM2 dus.

Nu Buildnummer us FROYO.XWJP6 en Firmware I900XXJPM. Android 2.2

Enne als ik het goed begrijp kan ik dus Flash gebruiken en is het voor het eerst mogelijk om te skypen op de Galaxy?

[ Voor 17% gewijzigd door Hertog_Martin op 15-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Ik heb vandaag naar JP6 geüpgraded, maar ik krijg usb mass storage nu niet meer aan de praat. Zonder USB debugging krijg ik geen mount/unmount popup meer, en met debugging krijg ik geen drives op m'n pc.

Iemand dit al tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
zooo wat neem ik mijn woorden terug over KIES (deel 5)... programma is echt BrAk... verder snap ik ook niet dat ik een brakke player (Arcmedia) moet downloaden omdat de player van samsung/android zelf amper formats afspeelt (tnx MichielioZ). Arcmedia werkt idd, maar lang niet altijd helaas en soms ook zonder geluid etc maar geen klachten... echte smartphone! (dat je er slim voor moet zijn om te bellen jaja grappig ja)
dank voor het luchten van mijn hart, vive google

http://specs.tweak.to/12504

Pagina: 1 ... 5 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.