Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update gedaan alles lijkt te werken behalve m'n android market app werkt niet.hij zegt toepassing niet geïnstalleerd? Hoe krijg je die terug want was wel heel handig vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:02:
update gedaan alles lijkt te werken behalve m'n android market app werkt niet.hij zegt toepassing niet geïnstalleerd? Hoe krijg je die terug want was wel heel handig vind ik
Hm werkt hier wel gewoon na de update. ms op je PC downloaden en handmatig installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Hertog_Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:04:
[...]

Hm werkt hier wel gewoon na de update. ms op je PC downloaden en handmatig installeren?
Bij mij is die niet eens meer vindbaar.ps telefoon zegt ook naast iets van 310mb geheugen te hebben, had nu verwacht dat die van de volle 512 gebruik kan maken.flash werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
pvdlaan schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:25:
[...]

helaas, heb ik uitgevoerd maar niks, weer die vervelende "helaas" melding
De firmware lijkt toch wel goed geinstalleerd te zijn, alleen geeft ie devolgende foutmeldingen:
  • startpagina (proces com.sec.android.app.twlauncher)
  • android.process.acore
  • galerij (proces.com.cooliris.media)
  • com.google.process.gapps
  • LogsProvider (process com.sec.android.provider.logsprovider)
Tijdens de recovery menu geeft ie alles in geel aan, behalve de volgende regel:
multicsc: can not acces to /system/csc/XEN/system, deze regel geeft ie in rood aan !

ik heb in het blauwe gedeelte bovenin gekozen voor wipe data/factory reset, ik neem aan dat je deze bedoelde ? hierna de enigste regel met YES-- delete all your data gekozen.

echt balen dit, wat een update, eerst KIES en nu dit !!!
Ja, en die andere cache data volgens mij, staat volgens mij onder de regel die jij hebt gekozen. Bij mij doet hij het erna helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er nu toch een hele discussie gaande is over dat kutKIES. Hier een vraag die daar ook betrekking op heeft.
Ik heb zojuist JP6 geflashd, helemaal dikke prima allemaal, maar ik had hiervoor al m'n smsjes opgeslagen op m'n computer via KIES. Ik kan die nu dus ook uitstekend bekijken op de computer, maar ik zou m'n god niet weten hoe ik ze weer terug op m'n telefoon kan krijgen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb ze dus niet gebackupd, maar opgeslagen als berichtviewer document...
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
CRAP! net de registery "hack" gedaan om up te daten, alles ging goed heb froyo (joepie:D), maar geen 3G verbinding meer.... somebody help??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:19
shmp schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:51:
CRAP! net de registery "hack" gedaan om up te daten, alles ging goed heb froyo (joepie:D), maar geen 3G verbinding meer.... somebody help??
Bij Hi? bij mij werkte de 3g niet maar heb handmatig het apn toegevoegd en werkt nu goed.

[ Voor 19% gewijzigd door eltinio op 15-10-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
eltinio schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:02:
[...]

Bij Hi? bij mij werkte de 3g niet maar heb handmatig het apn toegevoegd en werkt nu goed.
Zit bij Telfort maar zal hem ook zo eens toevoegen! bedankt in ieder geval voor de snelle reactie!

Deed het op eerste moment niet, maar na reboot wel! Thanx M8!

[ Voor 9% gewijzigd door shmp op 15-10-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Al de mensen die hier 2.2 via KIES hebben geïnstalleerd hebben die regio hack moeten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:33
ik heb vandaag ook geüpdatet naar 2.2. Na eerste keer opstarten kreeg ik ook het bericht van startpagina geforceerd sluiten, toen dus maar opnieuw opgestart en nu geen last meer van.

Ik vind de telefoon wel wat langzamer aanvoelen, maar heb 'm ook nog niet echt veel gebruikt na de update. Maar ik had begrepen dat Android 2.2 >300mb aan ram geheugen ondersteunde, en aangezien de Galaxy S over 512MB beschikt zou deze volledig beschikbaar moeten zijn. Echter staat er in de Samsung taakbeheer applicatie onder het tabblad RAM-beheerder dat er nog steeds maar 304MB RAM is ??? hoe kan dit?

En wellicht voor de mensen bij wie de update naar 2.2 niet echt werkt... Als je de telefoon geroot had en/of de lagfix had toegepast dien je deze eerst ongedaan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
Artuzzo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:14:
Al de mensen die hier 2.2 via KIES hebben geïnstalleerd hebben die regio hack moeten gebruiken?
Niets van Regio meegekregen, gewoon gedaan en heb Froyo en nederlands in kunnen stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Skype is echt een DRAMA applicatie.

Als ik Skype gebruik gaat mn verbinding juist helemaal brak. Verlies mn 3G verbinding en heb 0 streepjes. HANDIG bij een app dat juist een stabiele verbinding nodig heeft. De bekende Echo test was alleen wat gekraak en vooral veel niets. Daarnaast vreet het geheugen. Goed afsluiten kan je het niet, ik heb zelfs wat aanbevolen wordt profiel afgemeld en daarna 'afgesloten'. Zit ik in het Home screen van de telefoon krijg ik ineens rare random trillingen gevolgd door melding dat de applicatie Skype niet reageerd... moest m geforceerd afsluiten. Misschien dat het met WiFi wel ok werkt maar daarnaast is het sowieso nog steeds een kutapp, ook op 2.2 dus.

Skype krijgt het voor elkaar nog brakkere software te maken dan Samsung met KIES 8)7

Zijn er goede alternatieven voor gratis/goedkope internettelefonie op Android? Ik ga dit weekend aantal weken overzees en dan wil ik wel zoiets gebruiken :{

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 15-10-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
shmp schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

Niets van Regio meegekregen, gewoon gedaan en heb Froyo en nederlands in kunnen stellen ;)
Bedoel je dat je gewoon de update in het NL via KIES hebt kunnen uitvoeren? zo ja welke firmwareversie had jij hiervoor? Ik heb nu JM9 en vanmiddag vond KIES een firmware update maar die kon ik via kies niet installeren met de JM9. Een aantal post geleden heb ik ook een beeld gepost waar is te zien wat kies zei.

edit:

Net weer geprobeerd en ik krijg weer dezelfde bericht van kies. Deze firmware versie kan niet worden geüpgraded.
Ligt aan JM9 of aan KIES?

[ Voor 12% gewijzigd door Artuzzo op 15-10-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zo, eindelijk gelukt, met de register Hack kan je overigens prima vanaf JF3 Naar Froyo gaan.

Verder heb ik zo ongeveer alle problemen gehad die je maar kan hebben met Kies (ja ik draai win 7 64 bit en op m'n laptop is 't nogsteeds niet gelukt)
Essentiele zaken: 64bit drivers installeren (ff op googlen en downloaden van softpedia)
vervolgens zoek je hiermee: http://www.fileden.com/fi...ileSearcherforKiesFix.zip
Te lange bestandsnamen op je telfoon op en verwijder je deze bestanden (vaak cache van een app, bijv soundhound bij mij).
Koppel je telefoon af
Dan installeer je kies (de nieuwste!)
Start kies op
Voer de register Hack uit
koppel de telefoon aan en laat 'm verbinden met kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Waar kan ik na het updaten naar Froyo trouwens de USB-modus instellen ? In About is die optie in ieder geval verdwenen bij mij ...

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Moet ik mijn toestel eerst terugflashen naar JM2 om JPM te kunnen installeren via kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Jungian schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:45:
Waar kan ik na het updaten naar Froyo trouwens de USB-modus instellen ? In About is die optie in ieder geval verdwenen bij mij ...
Staat nu onder Draadloos en Netwerken

Gmail lijkt het overigens niet meer te doen. Er blijft staan: 'Uw e-mail wordt over enkele ogenblikken weergegeven' :{

Edit: na handmatig synchroniseren via instellingen wel. Gmail gaf echter de impressie dat ie al zelf probeerde te synchroniseren... maar dat deed ie dus niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Hertog_Martin op 15-10-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Hertog_Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:51:
[...]

Staat nu onder Draadloos en Netwerken

Gmail lijkt het overigens niet meer te doen. Er blijft staan: 'Uw e-mail wordt over enkele ogenblikken weergegeven' :{
Thanks. :) Gmail doet het hier nog prima trouwens...

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor het eerst Kies geïnstalleerd en mijn S er aan gehangen. Hij komt niet verder dan: "Apparaat aansluiten....", even wachten. Hangt er al een half uur aan en er gebeurd gewoon niks. En ja ik heb voor Kies gekozen op de telefoon. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Heb je je USB instellingen van je mobiel op KIES staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artuzzo schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:06:
Heb je je USB instellingen van je mobiel op KIES staan?
Jep! Hij gaat gewoon echt niet verder. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Iemand anders die merkt dat de helderheid van het scherm met 2.2 zeer opvallend en regelmatig zonder goede reden (geen verandering in licht) steeds veranderd? Is echt sinds de update en lijkt me niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Ik heb net de registry aanpassingen gedaan..Ik krijg nu de volgende:

PDA JM9/Phone JM4 CSC JM1
this device version cannot be updated...

@Legend_R: heb je geprobeerd om KIES opnieuw te installeren? Soms moet je een beetje kloten met de USB instellingen voordat die wel doet...vooral met win7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:09
Ik heb via de register "hack" mijn GS geupdate naar 2.2. Ondanks dat kies een bitch was, en het pas op de 4e PC lukte, is de update prima gegaan.

Wel mis ik de market. Ik heb begrepen dat een hard reset dat oplost, maar ik ben nou juist zo blij dat ik alle instllingen, smsjes, apps, etc. nog heb.

Natuurlijk heb ik via keis een telefoonnummer backup gedaan, maar vertrouw dat soort dingen nooit echt. Ook heb ik de MyBackup app gebruikt om alles op te slaan, maar ik twijfel of die na de update nog werkt.

Iemand tips hoe ik market toch weer terug kan krijgen zonder alles kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artuzzo schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:13:
Ik heb net de registry aanpassingen gedaan..Ik krijg nu de volgende:

PDA JM9/Phone JM4 CSC JM1
this device version cannot be updated...

@Legend_R: heb je geprobeerd om KIES opnieuw te installeren? Soms moet je een beetje kloten met de USB instellingen voordat die wel doet...vooral met win7 64bit
Ik heb Vista Home Premium. Heb Kies net geïnstalleerd, installatie duurde ook een half uur. Slecht programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
SuperKris schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:14:
Ik heb via de register "hack" mijn GS geupdate naar 2.2. Ondanks dat kies een bitch was, en het pas op de 4e PC lukte, is de update prima gegaan.

Wel mis ik de market. Ik heb begrepen dat een hard reset dat oplost, maar ik ben nou juist zo blij dat ik alle instllingen, smsjes, apps, etc. nog heb.

Natuurlijk heb ik via keis een telefoonnummer backup gedaan, maar vertrouw dat soort dingen nooit echt. Ook heb ik de MyBackup app gebruikt om alles op te slaan, maar ik twijfel of die na de update nog werkt.

Iemand tips hoe ik market toch weer terug kan krijgen zonder alles kwijt te raken?
Ik heb iets gehoord dat je de vending.apk weer moet installeren en dat deze ergens op je mobiel staat. Anders staat hij vast ook nog ergens online! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Net weer met de registry gespeeld en nu doet t. Wat mis ging was dat na de aanpassingen aan de registry moest ik niet de regedit sluiten anders werden de instellingen verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
shmp schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:17:
[...]

Ik heb iets gehoord dat je de vending.apk weer moet installeren en dat deze ergens op je mobiel staat. Anders staat hij vast ook nog ergens online! Succes!
Ik kan het bestand niet vinden. Ik kan met de ingebouwde bestand verkenner alleen op de interen SD kaart komen, en via de PC hetzelfde. Ik neem aan dat de systeem map waarin deze zou staan op het andere interne geheugen staat.

Kan wel wat vage downloadjes online vinden voor een vending.app, maar dat vertrouw ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Hoelang blijft die hangen na de update? hij staat al een tijd op zwarte scherm met de 2 knopjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
Artuzzo schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:34:
Hoelang blijft die hangen na de update? hij staat al een tijd op zwarte scherm met de 2 knopjes aan.
heb ik niet gehad. Alleen ene knipperende S. Wellicht zit hij vast bij jou, maar zou voor de zekerheid maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
Zit er een browser ingebouwd die bij de rom kan komen? (bij de systeemmap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
mijn god wat een problemen allemaal.
ik denk dat ik voor het updaten maar even langs een service point ga.

weet iemand er eentje in de omgeving alkmaar?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Het is me gelukt...met een factory reset na de installatie van 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
Hier een QR voor een download van Astro.
http://www.freewarelovers...RO_File_Manager_2.5.2.apk

Hiermee kan je naar de root van de foon, ga dan naar system->app en installeer vending.

De market werkt bij mij iig weer. Ik hoop de rest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:16:
[...]

heb je die telefoon als een van de eerste ? in de eerste batch zaten er slechtere wifi antennes in. iemand heeft zijn antenne laten veranderen en werkte daarna wel goed
Ik heb nog 150 km gereden en na enkele kilometers was mijn gps plots perfect.
Daarna heel goed de weg blijven tracken. Lijkt dus toch hoed te werken, al lijkt het dat hij wel een behoorlijke tijd moet draaien voor hij echt goed begint te werken.
Iemand een mogelijke verklaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdear
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-08 10:28
Heb ook geupdate naar 2.2 via registry veranderingen en KIES. Alles werkt prima behalve google search. Elke keer als ik hiermee zoek geeft ie aan geen verbinding met de server te kunnen maken. Internet zelf werkt wel en kan ook gewoon surfen.

Ik heb het vermoeden dat de aangemaakte URL door de google search app niet goed is. Weet iemand of deze URL is aan te passen? En zo ja, hoe?

Voor zover ik weet heb ik alle mogelijke instellingen langsgelopen maar kan niets relevants vinden. Heb hier op XDA en gegoogled maar kan er niets over vinden

Alvast bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door djdear op 16-10-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:58
shmp schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:17:
Laatste versie van Kies net geinstalleerd op mijn laptop met Win 7 64-bit. Werkt nog steeds.

Versienummer van KIES is ondertussen al: 1.5.3.10093_80
Bij mij kon ik met die versie niet updaten (Win XP). Kreeg een Windows error report op MSC.Thunder.FirmwareUpdate
Ondertussen is er alweer een nieuwere versie van Kies.(1.5.3.10093_82), en die werkte wel correct bij mij. Net geupdate en werkt. Helaas nog geen 2.2, maar de 2.1 JM2 update.
Booten na de update duurde wel een paar minuten

Toch maar even proberen nog eens te updaten, maar dan krijg ik de melding "De laatste versie is al geïnstalleerd op het apparaat".

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKris schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:07:
Hier een QR voor een download van Astro.
http://www.freewarelovers...RO_File_Manager_2.5.2.apk

Hiermee kan je naar de root van de foon, ga dan naar system->app en installeer vending.

De market werkt bij mij iig weer. Ik hoop de rest ook.
Thnx a lot nu werkt bij mij de market ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:01
Froyo staat er op via een register hack maar wou een clean versie er op staan dus meteen fabrieksinstellingen gedaan, alles werkt tot nu toe perfect heb markt. 1 groot min punt is dat ik me swype kwijt ben dus als iemand een oplossing heeft?

Heb me galaxy s op 3 pc's perfect werken via kies na dat ik driver recovery ( binnen kies) heb gedaan, en daarna in een andere usb poort en klaar het werkt tenminste bij mij nu op 3 computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Iemand met 2.2 die kan bevestigen dat de standaard browser laggy is of toch merkbaar trager is in vgl met 2.1?

Kom dit net te lezen van xda forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
ruudjuhnl schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 05:38:
Froyo staat er op via een register hack maar wou een clean versie er op staan dus meteen fabrieksinstellingen gedaan, alles werkt tot nu toe perfect heb markt. 1 groot min punt is dat ik me swype kwijt ben dus als iemand een oplossing heeft?

Heb me galaxy s op 3 pc's perfect werken via kies na dat ik driver recovery ( binnen kies) heb gedaan, en daarna in een andere usb poort en klaar het werkt tenminste bij mij nu op 3 computers
Bij mij stond swype ook uit na de update en een factory reset. Net als alle geluiden en haptic feedback. Via de instellingen heb is alles weer aangezet en het werkt prima. De nieuwe versie is bij mij echt een stuk sneller. Van te voren heb ik wel beide wipes uitgevoerd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:09
Seraphic schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 06:13:
Iemand met 2.2 die kan bevestigen dat de standaard browser laggy is of toch merkbaar trager is in vgl met 2.1?

Kom dit net te lezen van xda forum...
Alleen op site met flash. Op normale sites geen vertragingen hier!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
SgtElPotato schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:40:
Ik dacht even mooi een Batterij status mod te installeren echter is dit niet uitgepakt zoals ik dat wou.

Waarschijnlijk een verkeerde gepakt, want toen ik een reboot deed nadat ik de update.zip had geinstalleerd, stopte het 'android.phone' process ermee, en kon ik helemaal niks meer.

Dan maar een factory reset, helaas dat bood geen soelaas.

Probeer zo maar eens JM8 met bij behorende CDC en Phone files te flashen en dan JPM. Hopen dat ie het doet, anders ga ik naar de belcompany en eis ik een nieuwe.
Oke, eerst dus JM8 met bijbehorende Phone, PDA en Pit files geflashed. Werkte eerste keer niet, dus opnieuw geprobeerd misschien deed ik iets fout! En toen werkte die :D
Nu JPM erop, en werkt veel beter als JF3 wat ik er standaard op had staan, helaas wel alle apps, en data weg.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik wil me ook aan de update wagen, maar na een uurtje klussen nog niks verder.

KIES herkent mijn telefoon niet. Ik heb de 1.5.3_..._82 versie van Kies en Windows 7 32 bit. Ik heb het topic even doorgestruind en de volgende zaken gedaan:
- KIES.exe in compatability mode (Vista SP2)
- Lange filenames verwijdert
- Interne SD kaart afgemeld'
- Touchwiz als default interface ipv LauncherPro
- Spelen met USB instellingen.

Het aparte is dat KIES de telefoon WEL herkent in Mass storage mode maar niet in KIES mode. Wie helpt mij verder?

EDIT: Op moment van posten lukt het natuurlijk altijd. had touchwiz wél gelaunched, maar niet als default blijkbaar!

[ Voor 9% gewijzigd door GandalfTheGrey op 16-10-2010 09:59 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:40:
Aangezien er nu toch een hele discussie gaande is over dat kutKIES. Hier een vraag die daar ook betrekking op heeft.
Ik heb zojuist JP6 geflashd, helemaal dikke prima allemaal, maar ik had hiervoor al m'n smsjes opgeslagen op m'n computer via KIES. Ik kan die nu dus ook uitstekend bekijken op de computer, maar ik zou m'n god niet weten hoe ik ze weer terug op m'n telefoon kan krijgen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb ze dus niet gebackupd, maar opgeslagen als berichtviewer document...
Bij voorbaat dank!
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Ook ik heb d.m.v de aanpassing van het register Froyo erop kunnen zetten.

Ik had onder 2.1 wel een one click lag fix erop geinstalleerd, welke ik eerst ongedaan moest maken.
echter ik kon niet de lagfix ongedaan maken want er werd door het programma aangegeven dat er te weinig ruimte op de interne partitie zou zijn. Terwijl er genoeg ruimte was.

Heb eerst ge unroot en daarna d.m.v. van deze code *2767*3855# een factory reset gedaan.
Toetsencombinatie van volume laag toets ingedrukt houden en power knop indrukken en los laten werkte
namelijk niet bij mij .
Vervolgens geupdate naar 2.2 alleen toen was bij mij de market app verdwenen.
Toen een normale reset gedaan (menu, instellingen, privacy, fabrieksinstellingen terug)
Na het opnieuw opstarten stond de telefoon in het engels, weer veranderd naar nederlands en ik moest de internet instellingen (apn) opnieuw erin zetten.

Daarna een paar uur bezigheidstherapie met het herinstalleren van de apps.
Maar alles werkt prima! :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
Hoe zien die .SME files er inhoudelijk uit? (zit nu op mac, heb hier geen KIES)Toen ik mijn SGS kreeg heb ik een backup van mijn smsjes op wm gemaakt, en daarna kon ik met SMS Migrator van Baole, de juiste indeling instellen om alles te installeren. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
Wanneer kan ik naar de officieele nederlandse versie upgraden via kies?? zonder registry hack te gebruiken?? En zal ik op dat moment mijn wm9 versie zonder hack kunnen upgraden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
hinerakatauri79 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:08:
Wanneer kan ik naar de officieele nederlandse versie upgraden via kies?? zonder registry hack te gebruiken?? En zal ik op dat moment mijn wm9 versie zonder hack kunnen upgraden??
WM9 versie??? Dit is android en geen Windows Mobile of ander OS dan android en al helemaal niet voor de PC. O-)
Upgraden via kies zal binnenkort officieel kunnen, excacte datum weet ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webjunkie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:55:
mijn god wat een problemen allemaal.
ik denk dat ik voor het updaten maar even langs een service point ga.

weet iemand er eentje in de omgeving alkmaar?
Welnee. Wat je leest zijn de problemen van mensen die hun telefoon proberen te updaten naar 2.2 via een register hack. Dat kan, maar gaat soms niet probleemloos. Dát is wat je leest hier.

Je moet je hierdoor niet laten afschrikken. Je kunt ook gewoon even een weekje of zo geduld hebben en wachten op de 'officiële' update die via de 'normale' weg zal gaan. Voor zover je bij Kies over 'normale weg' kan spreken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
Sorry Ik bedoelde wjm8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:55:
Ik wil me ook aan de update wagen, maar na een uurtje klussen nog niks verder.

KIES herkent mijn telefoon niet. Ik heb de 1.5.3_..._82 versie van Kies en Windows 7 32 bit. Ik heb het topic even doorgestruind en de volgende zaken gedaan:
- KIES.exe in compatability mode (Vista SP2)
- Lange filenames verwijdert
- Interne SD kaart afgemeld'
- Touchwiz als default interface ipv LauncherPro
- Spelen met USB instellingen.

Het aparte is dat KIES de telefoon WEL herkent in Mass storage mode maar niet in KIES mode. Wie helpt mij verder?

EDIT: Op moment van posten lukt het natuurlijk altijd. had touchwiz wél gelaunched, maar niet als default blijkbaar!
Bij mij blijft KIES steeds staan op 'apparaat aansluiten... even wachten', heb ook al deze dingen alle dingen die jij geprobeerd hebt al geprobeerd... Zijn er nog andere manieren om het evt. wel werkend te krijgen, want ik wordt echt helemaal gek van KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:11:
[...]

Bij mij blijft KIES steeds staan op 'apparaat aansluiten... even wachten', heb ook al deze dingen alle dingen die jij geprobeerd hebt al geprobeerd... Zijn er nog andere manieren om het evt. wel werkend te krijgen, want ik wordt echt helemaal gek van KIES.
Oke lange files daadwerkelijk verwijdert? Schijnt dat je de galaxy even kan af- en aanmelden bij apparaatbeheer.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:15:
[...]

zijn dat die service centers zoals bijv. hier aangegeven
http://www.samsung.com/nl....do?page=SERVICE.LOCATION
zoals dus bijvoorbeeld the phonehouse in enschede waar je dan ook heen zou kunnen met bijv een Toestel van telfort? of werkt dat niet zo
Ja dat zijn die service centers. Leverde mijn telefoon in en na 3 kwartier kon ik hem weer ophalen met Android 2.2! Draait als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Welnee. Wat je leest zijn de problemen van mensen die hun telefoon proberen te updaten naar 2.2 via een register hack. Dat kan, maar gaat soms niet probleemloos. Dát is wat je leest hier.

Je moet je hierdoor niet laten afschrikken. Je kunt ook gewoon even een weekje of zo geduld hebben en wachten op de 'officiële' update die via de 'normale' weg zal gaan. Voor zover je bij Kies over 'normale weg' kan spreken :X
Uhm, nee mijn problemen begonnen met een gewone update van Kies, welke mij telefoon compleet onbruikbaar maakte. (update was verlopen zonder problemen, alleen na het booten liep hij vast. Na een factory / cache wipe, wilde hij weer booten, maar met de inmiddels bekende eindeloze stroom van foutmeldingen).

Bij mij was de registry hack juist de oplossing. (omdat het service center in Apeldoorn niet in staat was te updaten (volgens hun omdat Samsung niet de juiste computer had geleverd... (?!) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Androidworld woedt ook een discussie over de update naar Froyo.
Eén bericht gaf mij rust. Ene Ronald van Samsung NL beweert daar iets, waardoor ik tot dinsdag a.s. gewoon niet meer probeer te updaten. Ik ga nl. het liefst voor de officiële versie van Samsung zelf. 8)

Mensen, mensen,
Ga eerst weekend vieren! Dinsdag in de loop van de dag melden we vanuit Samsung NL de dag waarop volgende week de echte NL Froyo versie ter beschikking komt. Ja er zijn verschillen met de Zweedse versie. Ook is het zo dat wij in de toekomst, via Samsung Apps, unieke (Samsung) apps gaan verspreiden voor NL. Betekent dat als je dan Zweeds draait je deze niet ontvangt, ook al stel je de taal wel op nederlands in.
Ik kan alleen maar zeggen, jullie hebben al (te) lang op Froyo moeten wachten, dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.
Goed weekend allemaal,
Ronald; Samsung NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

waar ik helemaal gek van wordt bij 2.1 (JF3) is dat WiFi altijd aan gaat als de GPS aan gaat. Ik heb het vinkje bij Locatie instellingen "Draadloze netwerken gebruiken" uitstaan, maar toch doet hij dit.

Is hier een oplossing voor? Kan iemand bevestigen of dit in 2.2 is opgelost?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

GandalfTheGrey schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:07:
waar ik helemaal gek van wordt bij 2.1 (JF3) is dat WiFi altijd aan gaat als de GPS aan gaat. Ik heb het vinkje bij Locatie instellingen "Draadloze netwerken gebruiken" uitstaan, maar toch doet hij dit.

Is hier een oplossing voor? Kan iemand bevestigen of dit in 2.2 is opgelost?
Een wilde gok hoor.

bij Instellingen --> Locatie en Beveiliging.

Staat daar "Draadloze Netwerken" aangevinkt ?, dat kan het nml zijn.

nogmaals, een wilde gok.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Ha iedereen,

via de registry "hack"ben ik nu ook op 2.2, maar ik heb een klein probleempje; ik kan de User Agent niet meer aanpassen in de standaard browser.
Jeweetwel, about:debug intoetsen en dan onderin UAstring aanpassen naar Android, iPhone of Desktop... dat lukt nu dus niet meer.

Is er iemand die via de reg. hack wél deze mogelijkheid heeft? (Kan iemand dat alsjeblieft even voor me nakijken.)

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch ben ik heel teleurgesteld in Samsung :( .
Al sinds gisteravond bezig met allerlei oplossingen zodat Samsung Kies mijn toestel herkent, maar niks doet het.

Al 3 pc's geprobeerd, niks biedt oplossing of herkent mijn toestel. Dit wordt mijn laatste Samsung, dat weet ik wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

alwaysleft schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:17:
Al sinds gisteravond bezig met allerlei oplossingen zodat Samsung Kies mijn toestel herkent, maar niks doet het.

Al 3 pc's geprobeerd, niks biedt oplossing of herkent mijn toestel. Dit wordt mijn laatste Samsung, dat weet ik wel :(
Gebruik je een alternatieve launcher? want je moet op de touchwiz homescreen zijn wil Kies je telefoon zien.

Ik heb er zelf geen problemen mee gehad op Win7 64 bit, pakte hem in 1 keer.
Op Androidworld woedt ook een discussie over de update naar Froyo.
Eén bericht gaf mij rust. Ene Ronald van Samsung NL beweert daar iets, waardoor ik tot dinsdag a.s. gewoon niet meer probeer te updaten. Ik ga nl. het liefst voor de officiële versie van Samsung zelf.

Mensen, mensen,
Ga eerst weekend vieren! Dinsdag in de loop van de dag melden we vanuit Samsung NL de dag waarop volgende week de echte NL Froyo versie ter beschikking komt. Ja er zijn verschillen met de Zweedse versie. Ook is het zo dat wij in de toekomst, via Samsung Apps, unieke (Samsung) apps gaan verspreiden voor NL. Betekent dat als je dan Zweeds draait je deze niet ontvangt, ook al stel je de taal wel op nederlands in.
Ik kan alleen maar zeggen, jullie hebben al (te) lang op Froyo moeten wachten, dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.
Goed weekend allemaal,
Ronald; Samsung NL
Damn, heb ik net naar de zweedse versie geflashed, zou Kies me alsnog de optie geven om naar de NL versie te flashen dan?

[ Voor 46% gewijzigd door DapperKonijntje op 16-10-2010 14:31 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Staat er al op zegt die......dus heeft het niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DapperKonijntje schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:28:
[...]

Gebruik je een alternatieve launcher? want je moet op de touchwiz homescreen zijn wil Kies je telefoon zien.

Ik heb er zelf geen problemen mee gehad op Win7 64 bit, pakte hem in 1 keer.
Ook al gedaan. Heb nooit launcher pro erop gehad, windows 7, vista....alles al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:19
alwaysleft schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:17:

Het toestel staat op automatisch kies en niet op het keuze menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
eltinio schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

Het toestel staat op automatisch kies en niet op het keuze menu?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
Geen vreemde dingen op de interne SD kaart staan? Ik heb een hoop rommel in de root moeten verwijderen om hem herkend te krijgen (anders mtp probleem). Kan ook nog dat je usb kabel gewoon gaar is, doet ie mass storage mode wel?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:55
Ik heb em vanmorgen voor het eerst weten te verbinden met Kies. Heb de nieuwste versie gedownload en toen de bestanden uit het cache van Soundhound verwijderd (en die waren inderdaad lang!). Nu herkent ie mijn telefoon eindelijk. Maar die ondersteuning is wel bedroevend op deze manier inderdaad, als ze nou gewoon OTA updates zouden geven... Maar je bent wel veroordeeld tot dat programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb precies hetzelfde porobleem. Ik verbind de kabel en KIES blijft maar zeggen dat ik even moet wachten. Telefoon wordt gewoon niet herkend.
Toestel is net 2 dagen binnen en er staat haast niets op. Een paar foto´s gemaakt alleen.
M´n oude omnia2 wordt in kies wel gewoon herkend.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MrAngry schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:42:
Geen vreemde dingen op de interne SD kaart staan? Ik heb een hoop rommel in de root moeten verwijderen om hem herkend te krijgen (anders mtp probleem). Kan ook nog dat je usb kabel gewoon gaar is, doet ie mass storage mode wel?
Ja, mass storage doet het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BMW_M3 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:42:
Ik heb precies hetzelfde porobleem. Ik verbind de kabel en KIES blijft maar zeggen dat ik even moet wachten. Telefoon wordt gewoon niet herkend.
Toestel is net 2 dagen binnen en er staat haast niets op. Een paar foto´s gemaakt alleen.
M´n oude omnia2 wordt in kies wel gewoon herkend.
Me too, ik kan fluiten naar mijn Android 2.2. Schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
alwaysleft schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Wat zie je op de telefoon als Kies zegt dat je even moet wachten?
edit: overigens staat er op deze of vorige pagina een alternatief voor KIES, het servicepoint.

[ Voor 16% gewijzigd door MrAngry op 16-10-2010 14:46 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MrAngry schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:45:
[...]

Wat zie je op de telefoon als Kies zegt dat je even moet wachten?
edit: overigens staat er op deze of vorige pagina een alternatief voor KIES, het servicepoint.
Even wachten staat soms uren in beeld......apparaat opsporen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Bij mij staat er dan een USBafbeelding en eronder staat Verbonden en iets van 5 puntjes die om en om oplichten. Neem aan dat het bij alwaysleft ook zo is.

De tel is van m´n vriendin. Vraag me af hoe zij er dan mee moet werken die tweakers niet eens kent.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowido
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik had ook problemen met KIES op m'n laptop, waar Windows 7 64bit op draait, maar op m'n andere computer, met Windows XP 32bit, werkt het gewoon en heb ik ook kunnen updaten. KIES doet het gewoon slecht op Windows 7 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
Kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik vind eigenlijk dat dit soort vragen meer in het custom rom gedeelte horen dan hier. Zolang het voor een ander land is en jij update het toch voor je eigen toestel kan je problemen verwachten. Dan valt het wat mijn betreft onder [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:51:
[...]
Even wachten staat soms uren in beeld......apparaat opsporen...
Ik heb eerst kies opgestart en toen de telefoon erin gestop, dat werkte niet. Daarna, telefoon aansluiten en pas dan kies opstarten (let op dat kies niet in de taakbalk draait) en de telefoon werd herkend. Bij mij was het XP in een virtualbox machine (ik draai linux).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:11:
[...]

Wat bij mij altijd werkt is volgende methode: (Win 7 64 bit - launcher pro)

Als de pc m'n SGS niet detecteert nadat ik Kies uit het keuzemenu heb geselecteert dan herstart ik m'n SGS gewoon even.

Ik sluit ook Kies af en net nadat de SGS terug volledig is opgestart, selecteer ik touchwiz als interface en verbind ik de SGS direct terug met de pc. Ik selecteer Kies uit het keuzemenu en nu verschijnt er een groot USB logo. Daarna start ik Kies terug op en en die vind hem direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Je kan natuurlijk ook het programma Kies in Windows XP SP3 compatibiliteitsmodus draaien, kijken of dat een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag over een probleem met de Nederlandse versie van Swype: Als ik Swype van UK naar NL zet via Swype instellingen --> taal, dan krijg ik de volgende foutmelding:

''There was a problem opening the swype database. It maybe corrupt or in the wrong format''

Hoewel er op GoT 2 personen zijn geweest die deze foutmelding ook kregen, heb ik nog geen fix hiervoor kunnen vinden. Weet iemand waar dit aan ligt? (of zal ik gewoon niet teveel moeite doen en wachten op Froyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
Ik heb na aardig wat googelen uiteindelijk toch wat kunnen vinden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810214

Hoop dat jullie er wat aan hebben... zonder Youtube (en dus niet mobile Youtube) is flash namelijk een beetje nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11
alwaysleft schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Via Odin flashen kan ook? Beter zelfs en dan heb je wel de Nederlandse versie als je de bestanden van kalua gebruikt.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Mad Maniak schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:41:
Ik heb na aardig wat googelen uiteindelijk toch wat kunnen vinden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810214

Hoop dat jullie er wat aan hebben... zonder Youtube (en dus niet mobile Youtube) is flash namelijk een beetje nutteloos.
Je kan gewoon op de mobile site van Youtube naar onderen scrollen en desktop selecteren? Als het je daarom gaat hoef je helemaal niet met debug settings te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
Youtube is het belangrijkste, maar er zijn nog veel meer sites waarbij het wél echt noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.2 ziet er erg goed uit vind ik!
makkelijk gedaan gewoon regedit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Hmm, met Android 2.1 hield ik altijd zo'n 120mb vrij werkgeheugen over, nu met 2.2 nog geen 80mb... Iemand een idee? Ik gebruik Advanced task manager, en heb ongeveer dezelfde apps lopen. Is 2.2 zoveel 'zwaarder'??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen die via Kalua's files hebben geflashed naar 2.2 last van het feit dat de Appbrain Fast Web installer niet meer werkt? Er staat 'not available', en dat schijnt weer te komen omdat de 'Android_ID' van mijn telefoon veranderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Hoppa! schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:14:
Hmm, met Android 2.1 hield ik altijd zo'n 120mb vrij werkgeheugen over, nu met 2.2 nog geen 80mb... Iemand een idee? Ik gebruik Advanced task manager, en heb ongeveer dezelfde apps lopen. Is 2.2 zoveel 'zwaarder'??
Na het upgraden naar 2.2 stond bij mij bij elk programma de autosync weer aan, misschien doet dat al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 16-10-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god, er is een nieuwe ROM uitgekomen en het ROM topic is veranderd in één groot kippenhok.. Wat een gebrabbel over niets!!

Ik zou voorstellen om te wachten op de formele officiele rom als je niet 100% zeker bent wat je aan het uitspoken bent. Probeer in ierder geval vantevoren of je drie-toetsen combinatie werkt. Werkt dit niet en weet je niet (eens) hoe je dat aan de praat krijgt heb ik slechts 1 opmerking: "There's nothing to see here, please move along!"

Ondertussen is het topic dus dicht.. En bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het andere topic gesloten is, hopelijk leert men hier van:).

Maar ff ontopic, hoe staat het met de batterij bij andere froyogebruikers? Die van mij is werkelijk een wereld van verschil met eclair. Met wifi, gps en 3g aan verlies ik ongeveer procentje per uur (afgelopen 20 uur).
Eens zien hoe hij het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Laatst online: 23-01 19:13
Mensen, waar zijn we nou helemaal mee bezig? Wacht toch gewoon op de officiële NL release van Froyo.

Is iedereen update verslaafd ofzo 8)7

PS wanneer komt Gingerbread uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 14:18
Ik ben nu eerst overgegaan (gewoon via Kies, werkt als een speer bij mij) naar de laatste 2.1 firmware (ik had hem al vanaf juli), en ik heb een flauw vermoeden, dat het batterij verbruik beter is geworden, en dat alles al net wat lekkerder reageert. Dus ik wacht wel af op de officiële update via de Nederlandse kies af.

offtopic, Over het topic sluiten, heb ik altijd gemende gevoelens. Gooi gewoon die zeurders eraf, en laat de mensen die wel nuttig posten gewoon posten. Ik erger me altijd aan feit dat de goeden onder kwaden moeten leiden...

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Bij mij werkt kies nu wel gewoon goed nu ik JPM erop heb staan !!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Robin64, vraag stond in gesloten topic.
*weg* dit is dan natuurlijk niet de bedoeling :/

[ Voor 71% gewijzigd door pven op 16-10-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

He balen. Lees ik een paar dagen geleden dat 2.2 uitrolt, en nu ben ik bezig met updaten naar JMP2 (of zoiets, exacte naam ben ik vergeten).

Nouja, in iedergeval heb ik op dit moment geen problemen met connecten met Kies. Wat ik wel raar vond, gisteren wilde ik hem ook updaten, had toen iets van 70% batterij en toen stond er dat m'n batterij te leeg was, wat ik sowieso raar vind omdat als hij aan de computer zit hij sowieso opgeladen wordt, en dus stroom heeft. Irritant programma, dat Kies, en ik dacht dat iTunes al klote was :S.

E: Oh leuk, ik zie nu een geel driehoekje met een Android erin, waar het volgende onder staat: Do not turn of Target!!!. M'n PC maakt steeds connect/disconnect geluiden :0.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 16-10-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Voor de mensen die over die over de afgelopen pagina's hebben gepost over problemen met Kies en je GS aansluiten, hier zijn een paar dingen die je kunt checken;

- Huidige versie deïnstalleren
- CrapCleaner gebruiken en hem twee keer je register laten opschonen (bij mij laat hij allemaal troep achter die mogelijk een nieuwe installatie weer dwars ligt)
- Nieuwste Kies downloaden en installeren, misschien nog eens via het programma zelf updaten vervolgens

Dit heeft bij mij elke keer gewerkt bij problemen met het aansluiten. Zowel bij gevallen waarbij Kies helemaal niets zag als bij gevallen waarin je telefoon zegt verbonden te zijn en Kies maar blijft zoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door pven op 16-10-2010 20:49 . Reden: volgende keer aub via een topicreport :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:30
na 2 dagen gebruik met de officiele 2.2 firmware wil ik op 3 hoofdproblemen reageren.

Lag= is er nog steeds helaas
gps=is nu super uitgebreid getest. meestal 2-3 meter nauwkeurigheid. binnenstad 5-10 meter nauwkeurigheid.
batterij=hiervoor had ik jm9+vodoo moest ik me tel dagelijks opladen. nu na 2 dagen nog steeds niet opgeladen. en 17% batterij over
Pagina: 1 ... 6 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.