Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik gok 1,5 meter. Net zo lang als de originele lader, want dat is hetzelfde type. Tenminste, bij de 2 SGS-en die we hier in huis hebben.TripleQ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:27:
[...]
Thanks!
Ik ga ook voor die dan denk ik... Hoelang snoer zit eraan ongeveer? Kan het niet vinden.
Ik heb dus maar met een zwaar hart mijn telefoon gisteren gelfashed met Odin en Gingerbread.XXJVO 2.3.3
Het is even wennen aan de nieuwe icoontjes maar whohoo! Werkt als een trein.
Weet iemand misschien of je meerdere talen toe kan voegen aan Swype? Of de Samsung keyboard? Die had namelijk hongaars maar staat nu nergens bij.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik heb ook geen t-mobile ? ik heb kies geinstalleerd en de update binnengehaald (ik heb hi en mijn samsung galaxy's 2de handsgekocht)f1fr33k schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:45:
Ben ik dan de enige die niet van 2.2 over kan stappen.. Heb geen T-Mobile ofzo, snap er geen z*k van...
Volgende keer koop ik niet meer via een webwinkel.
Verwijderd
Vannacht was hij opgeladen tot 100. 3g uitgezet...wifi op slaapstand. Na 8 uur dus niet aangeraakt te hebben nog maar 50 over. Meeste was verbruikt door android systeem.
Vreemd hoor. Zit toch te denken aan een factory reset maar wat raak ik dan kwijt.contactpersonen moet ik houden, de rest niet.
Contactpersonen zijn makkelijk te syncen dan wel te backuppen... Dus ik zou een factoryreset doen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:21:
Wie weet een goede app uit de market om eens te kunnen kijken waar nou precies mijn batterij van draint.
Vannacht was hij opgeladen tot 100. 3g uitgezet...wifi op slaapstand. Na 8 uur dus niet aangeraakt te hebben nog maar 50 over. Meeste was verbruikt door android systeem.
Vreemd hoor. Zit toch te denken aan een factory reset maar wat raak ik dan kwijt.contactpersonen moet ik houden, de rest niet.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Softwareupdate en/of Samsung Account blijven hangen. Met titanium backup schijn je die processen te kunnen freezen en verwijderen. Je hebt ze niet nodig namelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:21:
Wie weet een goede app uit de market om eens te kunnen kijken waar nou precies mijn batterij van draint.
PDA: I9000XWJPABoyzNDaHood schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:51:
Kies even updaten of opnieuw installeren, misschien. Anders even kijken met *#1234# welke versie je heb en googlen/hier posten. Misschien dat iemand weet waarom jouw telefoon niet update.
PHONE: I9000XXJPP
CSC:I9000XENJP2
Build Info: 2010.10
Heb het al op 2 PC's getest en weet niet waar het aan kan liggen...
[ Voor 35% gewijzigd door f1fr33k op 15-07-2011 19:01 ]
Na een factory reset raak je alles kwijt. Zowel je agenda als contacten, als de laatsten niet op je sim kaart staan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:21:
Ik zou een Gmail account aanmaken.
http://www.androidworld.n...n-met-gmail-galaxy-s.html
Via deze howto kun je dat doen en heb je na het flashen of factoryreset, nadat je alles hebt ingesteld,je contacten en agenda weer helemaal terug.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Samsung Flip 7
Verwijderd
Zodra ik deze opstart dan sluit het direct weer af.
Ik heb al mijn telefoon herstart en ook de cache van de market leeg gemaakt en ook een uninstall newer version.
Daarna weer mijn telefoon herstart, maar het probleem blijft.
Had verwacht dat ik een backup kon terug zetten met Mybackup pro, maar helaas staat deze er niet tussen.
Iemand een idee wat te doen?
Ik wil niet naar fabrieks instellingen terug gaan.
Er staat de stock versie 2.3.3 op.
Haal er prima de 20 uur mee. Meer heb ik ook neit nodig, maar voor op vakantie gooi ik er toch een 2.2 of 2.3 rom op, die gaan zelfs 2 dagen mee, en 3 als je ze niet of nauwelijks gebruikt.Jejking schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:52:
Ben er ondertussen wel achter dat 't merendeel met CM7 batterijprobleempjes heeft. Samen met MIOI de zuiperds van 't stel custom roms.
Zucht...
Okay! 9 uur onderweg is 5% accu en ik was de GPS nog vergeten uit te zetten bleek
[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 18-07-2011 13:01 ]
Deze telefoon is twee dagen binnen. Ik heb Kies gedownload voor het updaten van de machine en dergelijke. Nu zegt Kies dat er nieuwe firmware is. Dus ik heb keurig een backup gemaakt en daarna het update proces vervolgd. Helaas gebeurt er dan niet zoveel. De telefoon verliest kort de verbinding met de PC en meldt zich een fractie van een seconde later weer aan bij Kies. Kies zegt dat dat er nieuwe firmware is en of ik wil update en dan herhaalt het circus zich. Updaten lukt dus niet.
Met dezelfde computer (Vista 32 Home Premium) kan ik een Galaxy S II wel updaten. In de veronderstelling dat het daar misschien aan zou kunnen liggen heb ik het nog op twee andere pc's geprobeerd (Vista 32 Business en W7 X64 Home premium) maar daar lukt het evenmin. Ik heb de recentste versie van kies.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is of waar de oorzaak gevonden moet worden?
Workaround versie 3 zal je probleem wel oplossen.
en hier heb je de link naar de nieuwste drivers.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961956
Dus eigenlijk in apparaatbeheer van Windows, de drivers verwijderen, terwijl je SGS is aangesloten.
Nieuwe drivers installeren, SGS opnieuw aansluiten en dan zou het werken.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Het is de mobiel van mijn vriendin en ik vrees dat ik haar dit niet kan uitleggen dus ik zal het zelf moeten doen.
JuicePlotter geeft een gestage decline aan vd batterij, 33% in 5 uur terwijl er praktisch niks mee is gedaan. Met als bijzonderheid, screen: 1/10. Daar heb ik 'm ook op ingesteld, de helderheid, maar 't scherm staat constant uit.
Gevalletje: what the hell
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:35:
[...]
Welke accu heb je besteld en waar als ik mag vragen? Dan ga ik hem ook bestellen, denk ik. Mijn accu is volgens mij ook naar de knoppen.
Even een update voor mensen die twijfelen:ZaZ schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:39:
[...]
Deze
Geen verzendkosten, dus maar een tientje.
Zelfs als ie een beetje tegenvalt kom ik daar uiteindelijk wel weer overeen
Hij bevalt heel goed tot nu toe. Zojuist ging de telefoon uit omdat ie leeg was, maar het laatste wat ik heb gezien was dat ie 68 uur aan had gestaan! Wifi heeft ook al die dagen aangestaan.
Vrijdag haalde ik 'm van de lader en hij heeft het het hele weekend lachend gedaan en vanmiddag was ie pas op.
Goede koop voor een tientje dus.
Lekker op de bank
Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat op mijn originele accu staat "made in china" en op die van dealextreme "made in korea"
Voor de rest zijn de accu's identiek, behalve dat mijn nieuwe het goed doet en de oude (originele) niet echt.
Maar goed, over die 3 euro dingen had ik veel slechte verhalen gelezen en die leveren uiteindelijk lang niet de stroom die ze beloven te doen.
Wilde alleen effe melden dat deze uitstekend bevalt en je dus voor een tientje een goede replacement of spare accu hebt.
Lekker op de bank
Ik dacht echt dat je een typo had gezet, zal even goed zoeken naar de slechtere verhalen want tot nu toe las ik wel een aantal goeie zaken
/edit: Doet nu wel weer. Ff afwachten totdat mn cash op paypal staat. En daarna ga ik deze ook maar eens proberen
[ Voor 44% gewijzigd door Steef1986 op 19-07-2011 19:10 ]
Pas één keer gehad, ik weet niet waar het aan ligt, volgens mij brakke applicaties, maar welke blijft de vraag.Aegir2002 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:45:
Ik heb de laatste week regelmatig dat ik spontane reboots krijg. Dan hoor ik opeens het opstartgeluidje van samsung en blijkt de tel. zonder reden te zijn gereboot. Iemand ook dit probleem? ik draai de stock 2.3.3.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
m'n vriendin had het een paar keer met buienradar.Aegir2002 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:45:
Ik heb de laatste week regelmatig dat ik spontane reboots krijg. Dan hoor ik opeens het opstartgeluidje van samsung en blijkt de tel. zonder reden te zijn gereboot. Iemand ook dit probleem? ik draai de stock 2.3.3.
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
-GPS werkt niet lekker meer (wandelen met GPS zet me niet 1x op de goede plek neer en is gewoon onbruikbaar. Bij autorijden rijd ik regelmatig op de parallelweg, ipv de grote weg waar ik op rijd enzo) en doet nu 3x langer over het krijgen van een fix
-telefoon is 's nachts een keer vastgelopen
-telefoon herstart zich uit zichzelf regelmatig (ik heb het meerdere keren zien gebeuren, maar aangezien het opstartgeluidje uitstaat, moet ik het daadwerkelijk zien, want horen kan dus niet)
-telefoon is aanzienlijk trager dan 2.2 met voodoo lagfix
-wanneer ik weg ben geweest, pakt hij bij thuiskomst over het algemeen het wifi netwerk niet op.
Als ik zeker wist dat deze problemen weer zouden verdwijnen met een downgrade, dan ging ik daar vandaag nog mee aan de slag.
(en ja, hij heeft een factory-reset gehad)
Ik heb de standaard Gallery app altijd al langzaam gevonden. Daarom gebruik ik al een tijd Quickpic. Is stukken sneller en is ook nog klein van formaat (524 kb)!!Speedfightserv schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:58:
Hebben jullie ook last van en trage "galerij"
bij mij gaan de foto's niet meer vloeiend sinds de firmware upgrade naar 2.3.3
is hier wat aan te doen? instelling of iets dergelijks?
wow, dat gaat veel beter! deze lijkt net zo snel als de oude froyo2.2 galerijAmboe schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:18:
[...]
Ik heb de standaard Gallery app altijd al langzaam gevonden. Daarom gebruik ik al een tijd Quickpic. Is stukken sneller en is ook nog klein van formaat (524 kb)!!
Thnx!
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Wellicht is het flashen niet helemaal goed gegaan en zou je opnieuw moeten flashen.Raymond schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:03:
Mijn ervaring totnutoe met 2.3.3:
-GPS werkt niet lekker meer (wandelen met GPS zet me niet 1x op de goede plek neer en is gewoon onbruikbaar. Bij autorijden rijd ik regelmatig op de parallelweg, ipv de grote weg waar ik op rijd enzo) en doet nu 3x langer over het krijgen van een fix
-telefoon herstart zich uit zichzelf regelmatig (ik heb het meerdere keren zien gebeuren, maar aangezien het opstartgeluidje uitstaat, moet ik het daadwerkelijk zien, want horen kan dus niet)
-wanneer ik weg ben geweest, pakt hij bij thuiskomst over het algemeen het wifi netwerk niet op.
Als ik zeker wist dat deze problemen weer zouden verdwijnen met een downgrade, dan ging ik daar vandaag nog mee aan de slag.
[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 20-07-2011 11:33 ]
Heb ik de laatste weken ook.Kevinp schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:36:
[...]
Pas één keer gehad, ik weet niet waar het aan ligt, volgens mij brakke applicaties, maar welke blijft de vraag.
Denk dan dat de SGS misschien klem heeft gezeten in een iets te strakke broek waardoor het knopje aan de zijkant te lang is ingedrukt.......
Had laatst trouwens een reboot (geluidje+S-logo op zwarte achtergrond) waarbij ik niet opnieuw de pincode hoefde in te typen

Ik heb dat ook een aantal maal mee gemaakt. Stock 2.3.3 +fac reset. Meestal moet ik wel een code intoetsen maar sinds gisteren niet meer. Vreemdnokiaan958GB schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:56:
[...]
Heb ik de laatste weken ook.
Denk dan dat de SGS misschien klem heeft gezeten in een iets te strakke broek waardoor het knopje aan de zijkant te lang is ingedrukt.......
Had laatst trouwens een reboot (geluidje+S-logo op zwarte achtergrond) waarbij ik niet opnieuw de pincode hoefde in te typenvreemd
the same shitRaymond schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:03:
Verwijderd
Verwijderd
Ik had nogal wat data te backuppen en gebruik mijn toestel dusdanig veel dat ik zonder sim heb geupgrade om verschillen te voorkomen.
KIES blijft een baggerpakket gezien ik vaak heb moeten herstarten, herinstalleren, etc om het toestel herkend te krijgen. Een andere GS hierna wel al niet meer herkend, ook niet met herstarts, andere USB poorten en herinstalls.
Ik vervloekte mijn telefoon enkele keren per dag, lags van hier tot en met tokio, hangen etc... dit is zo vreselijk snel dat ik nog steeds bang ben dat er lag is als ik niet goed op een icoon of knop heb gedrukt! Dit omdat je voorzichtig gaat drukken omdat het toestel je toetsen wel onthoudt als hij hangt
Tevens kon mijn telefoon 3-4x per dag aan de lader

Fijn toestel weer!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 21:39 ]
Hoe zou dat moeten, want Kies vindt het allemaal wel prima en wil hem niet opnieuw flashen.Amboe schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Wellicht is het flashen niet helemaal goed gegaan en zou je opnieuw moeten flashen.
Wat raden jullie aan om te gebruiken voor de contactpersonen? Google of de telefoon zelf? Ik denk dat Google handiger is ivm backups?
En is het mogelijk om groepen in groepen aan te maken? Ik zie ook geen mogelijkheid om de telefoongroep te verbergen. Zie het niet in de manual.
Alvast dank
Elke keer als ik online ga met mn sgs2 gaat mijn msn ook aan (IM app). Ik zie niet hoe ik dit kan voorkomen? Als iemand een oplossing heeft hiervoor... Deel het please. ik wil niet elke keeer automatisch aanmelden.
Volgens mij is de TomTom versie iets anders qua usb aansluiting. Dan past het niet. Ik heb hier een aansteker naar "usb" convertor in m'n auto zitten, waarop ik zowel apple als m'n standaard pc kabel kan gebruiken en dat werkt perfect.Marbo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:47:
Ik wil net online op zoek gaan naar een oplader voor in de auto voor de SGS, maar nu bedenk ik opeens dat ik natuurlijk al een auto oplader heb, van mijn TomTom. Kan ik deze zonder probleem aansluiten op de SGS, weet iemand dat?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Of is hij zo extreem gevoelig? Ik heb geen screenprotector.
[ Voor 12% gewijzigd door JuuL20 op 23-07-2011 13:37 ]
Oh das een handige tip, die had ik nooit gezien. Dus hier kun je ook je macbook mee opladen, met USB kabeltje?Kevinp schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:57:
[...]
Volgens mij is de TomTom versie iets anders qua usb aansluiting. Dan past het niet. Ik heb hier een aansteker naar "usb" convertor in m'n auto zitten, waarop ik zowel apple als m'n standaard pc kabel kan gebruiken en dat werkt perfect.
Edit: sorry, is off-topic. Ik zoek verder in de mac en nintendo groepen. Vind het wel handig om 1 ding voor alles te hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Marbo op 23-07-2011 13:50 ]
Bij de MediaMarkt hebben ze een wit (à la iPhone) setje waar een 'stopcontakt- EN een sigarettenaansteker' -stekker in zitten waar je iedere standaard usb stekker in kan pluggen.Marbo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:38:
[...]
Oh das een handige tip, die had ik nooit gezien. Dus hier kun je ook je macbook mee opladen, met USB kabeltje?
[...]
Dus alle devices die je met een usb kan (op)laden kan je er op aansluiten.
Kost iets van 9 euro
Dank, ik ga komende week meteen kijken.catt4u schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:33:
[...]
Bij de MediaMarkt hebben ze een wit (à la iPhone) setje waar een 'stopcontakt- EN een sigarettenaansteker' -stekker in zitten waar je iedere standaard usb stekker in kan pluggen.
Dus alle devices die je met een usb kan (op)laden kan je er op aansluiten.
Kost iets van 9 euro
Na flink zoeken is het me alsnog gelukt met behulp van een app: Go Contacts.
Touchscreen hangt alleen nog regelmatig...
[ Voor 19% gewijzigd door JuuL20 op 24-07-2011 15:08 ]
edit: Ik draai normale stock 2.3.3
[ Voor 10% gewijzigd door Omeg op 24-07-2011 17:41 ]
Nu volg ik de stappen en op een gegeven moment verbreekt ie de verbinding, maakt vervolgens weer verbinding met Kies en krijg ik weer de melding dat ik kan updaten.
Alleen doet ie dat niet!!
Heb alles al geprobeerd.
Uninstall, Drivers opnieuw etc.
Iemand hetzelfde probleem ?
Ik ga het met de tips uit de startpost eens proberen. Via Odin of iets dergelijks, geen idee of dat de oplossing is.
Verwijderd
Het is duidelijk dat het gebruik het probleem is en zeker bij slecht bereik... standby houdt hij denk ik twee dagen vol.
Hallo Raymond, Ik heb vanaf het begin dat via Kies versie 2.3.3 (per ongeluk) vrijgegeven was versie 2.3.3. op de telefoon staan. Ik heb niet geroot o.i. puur origineel. Ik constateer sinds enkele dagen, dus enkele weken nadat hij geupdate is geworden, onderstaande zelfde punten als jij:Raymond schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:03:
-GPS werkt niet lekker meer (zowel maps als navigatie heeft vaak geen of slecht verbinding)
-De telefoon herstart zich uit zichzelf regelmatig. Inmiddels 3 keer geconstateerd. Zowel overdagals 's nachts.
-De batterij was in het begin een stuk langer vol als 2.2. De laatste week is hij erg rap leeg.
-Wifi heeft de gehele dag verbinding als het moet. Hier constateer ik geen probleem mee.
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Verwijderd
Op internet en forum hier vind ik wel een paar mensen met vergelijkbare issues maar bij niemand een oplossing.
Nogmaals dus;
- USB-kabel = origineel en ook geprobeerd met 2 andere kabels die allemaal werken icm andere galaxy-s toestellen
- Zowel toestel en kabel hebben in het verleden gewerkt
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 02:14:
Ik heb hier een galaxy-s dat niet meer wil verbinden via usb. Als ik m aansluit hoor je een "ping" geluidje en hij laadt op maar geen verbinding via USB. Ik heb verschillende laptops geprobeerd en verschillende kabels. Ook werkte mijn andere galaxy-s prima met zelfde kabels en pc's.
Ik heb ook een factory reset gedaan maar zonder resultaat, nog steeds geen verinding via USB.
Qua settings heb ik ook alles geprobeerd, foutopspringsmodus aan/uit, aansluiten als KIES, massaopslag, vragen bij aansluiten.. Opmerkelijk is dat bij 'vraag bij aansluiten' hij verder niet om vraagt bij aansluiten.
Windows op lapop ziet wel dat er iets is aangesloten na wat nadenken geeft ie terug 'kan niet verbinden' of apparaat onbekend of iets dergelijks.
Software is 2.2 (met superuser & oneclicklagfix)
Help?
Als je wel kontakt kunt maken via Odin, wat best mogelijk kan zijn, eerst de laatste nieuwe Ned versie erop flashen.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:25:
Na 2 weken nog geen reacties hierop gehad.
Op internet en forum hier vind ik wel een paar mensen met vergelijkbare issues maar bij niemand een oplossing.
Nogmaals dus;
- USB-kabel = origineel en ook geprobeerd met 2 andere kabels die allemaal werken icm andere galaxy-s toestellen
- Zowel toestel en kabel hebben in het verleden gewerkt
[...]
Verwijderd
Dat is het m nou juist, ook Odin ziet hem niet meer!Embryo1 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:11:
[...]
Als je wel kontakt kunt maken via Odin, wat best mogelijk kan zijn, eerst de laatste nieuwe Ned versie erop flashen.
Ik weet dat er een mogelijkheid is om draadloos via wifi te updaten maar daarvoor moet ik eerst naar nieuwe versie..
Heel frustrerend, want als je niet kaan aansluiten, hoe kan je m ooit updaten? Als ik het naar Samsung opstuur, kunnen ze toch ook niets mee, zij moeten toch ook via USB aansluiten of hebben ze een andere manier?
Zie onderstaand link voor een topic omtrent eenzelfde probleem "HTC in combinatie met Vodafone laat deze ook rebooten".
Rebootprobleem HTC-toestellen op het Vodafone-netwerk.
Er zijn anderen in bovenstaande topic die melden dat het ook bij de Samsung Galaxy S 9000 voorkomt. Mogelijke oplossing zou zijn een nieuwe sim-kaart. Wanneer ik kan ga ik toch bij Vodafone even polshoogte nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door kuka op 25-07-2011 22:59 ]
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Langsgaan bij een servicepunt, weet je meteen of ze er wat aan kunnen doen of niet.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:38:
[...]
Dat is het m nou juist, ook Odin ziet hem niet meer!
Ik weet dat er een mogelijkheid is om draadloos via wifi te updaten maar daarvoor moet ik eerst naar nieuwe versie..
Heel frustrerend, want als je niet kaan aansluiten, hoe kan je m ooit updaten? Als ik het naar Samsung opstuur, kunnen ze toch ook niets mee, zij moeten toch ook via USB aansluiten of hebben ze een andere manier?
En draadloos via wifi? Is bij geen enkele versie actief. Er was vermoeden dat ota geactiveerd zou worden, is niet gebeurd.
Wel heel vervelend voor je
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
bij servicepunt hadden ze t aan de kabel gehangen en odin geprobeerd, precies zelfde als ik al zelf deed. Enige wat ze kunnen doen is opsturen.. dan ben ik m minstens een week kwijt dus nu nog niet gedaan voordat ik zeker weet dat het echt nodig is.Motrax schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:27:
[...]
Langsgaan bij een servicepunt, weet je meteen of ze er wat aan kunnen doen of niet.
En draadloos via wifi? Is bij geen enkele versie actief. Er was vermoeden dat ota geactiveerd zou worden, is niet gebeurd.
Wel heel vervelend voor je
Bij galaxy-s-2 van een vriendin zag ik menuoptie softwareupdate over the air.. maar dat werkt dus nog niet?
SGS 2 en 1 zou ik sowieso niet met elkaar vergelijken, die software updates kunnen uit elkaar gaan lopen. Kan ook overigens ook weer niet. Lekker overzichtelijk...
Ik ben bang dat als het servicepunt er ook niet uitkomt, dat het toch opsturen wordt. Jat je gewoon die van die vriendin voor die tijd
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Maar er wordt (nog) geen gebruik van gemaakt. Als je er duwt zegt hij: "maakt verbinding met de server", en dan "geen updates beschikbaar".
Dus de mogelijkheid is er wel, maar samsung gebruikt het niet
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Ik loop al weken tegen de helpdesk van t-mobile en @tmobile_webcare aan te klagen over die update. Het is echt belachelijk dat ze hem niet uitbrengen. Hij schijnt al door de test te zijn, hun irritante animaties en geluidjes toegevoegd, en nog steeds na weken komt ie niet uit... Ik heb van horen zeggen dat de stabiliteitsproblemen die ik nu met mijn Galaxy S heb verholpen zijn, deels althans, met de update. Om eerlijk te zijn vind ik het toestel met de 2.2.1 Android erop zoals ik nu heb eigenlijk een wanproduct. De vastlopers, spontane reboots en hangers zijn soms echt te irritant.Steef1986 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:04:
Ik neem daarom ook geen tmobile meer. Lopen zo achter op de actualiteiten.
Ik heb het al meerdere malen weer uit gezet en weer aan, het het boot niet door...
Wat kan ik hier aan doen? Alleen een factory reset?! Ik heb namelijk het liefst behoud van mijn gegevens e.d. omdat ik geen tijd nog heb om vanavond allerlei trucjes nog uit te gaan halen ermee met contacten, apss, e.d.
UPDATE: ik heb maar een factory reset gedaan... kon niet anders, kwam er niet voorbij...
[ Voor 14% gewijzigd door Vads op 26-07-2011 23:26 ]
Maar ik moest wel re-partition kiezen omdat het de 3-bestanden optie was. 2.3.3 van 4 mei had maar 1 bestand...
Maar vandaag krijg ik het gegevensnetwerk niet aan de gang met Vodafone NL. Wel de normale GSM stand... Heb gekozen voor Vodafone NL via Instellingen Mobiel Netwerk -> Netwerkoperators. Dit lukte wel met 2.3.3 maar niet met 2.3.4. Of is het een Vodafone probleem zoals ik nu vaker lees?
Heb je wel je ANP settings ingevuld ???DingieM schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:11:
Gisteren via samfirmware.com de laatste 2.3.4 van 10 juni erop gezet...loopt als een trein zo snel! Mogelijk is de lag werkelijk gefixed?
Maar ik moest wel re-partition kiezen omdat het de 3-bestanden optie was. 2.3.3 van 4 mei had maar 1 bestand...
Maar vandaag krijg ik het gegevensnetwerk niet aan de gang met Vodafone NL. Wel de normale GSM stand... Heb gekozen voor Vodafone NL via Instellingen Mobiel Netwerk -> Netwerkoperators. Dit lukte wel met 2.3.3 maar niet met 2.3.4. Of is het een Vodafone probleem zoals ik nu vaker lees?
Of je flasht even opnieuw, maar als CSC pak je nu de XENJV4. Di is 100 % NL en heb je altijd automatisch je provider instellingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Embryo1 op 27-07-2011 13:03 ]
Wat zijn de ANP settings en waar kan ik die vinden? Enige wat ik na het flashen heb gedaan is Instellingen->Mobiele Netwerken->Netwerkoperators->Vodafone NL.Embryo1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:01:
[...]
Heb je wel je ANP settings ingevuld ???
Of je flasht even opnieuw, maar als CSC pak je nu de XENJV4. Di is 100 % NL en heb je altijd automatisch je provider instellingen.
Alleen de CSC van XENJV4...hopen dat dat compatible is met de andere modules van XXJVQ...
[ Voor 21% gewijzigd door DingieM op 27-07-2011 15:18 . Reden: Update details ]
De csc is zeker compatible, want ik heb er enkele maanden mee gedraaid. Alleen de bugs in de JVQ, hebben mij naar de JVH gebracht.DingieM schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:35:
[...]
Wat zijn de ANP settings en waar kan ik die vinden? Enige wat ik na het flashen heb gedaan is Instellingen->Mobiele Netwerken->Netwerkoperators->Vodafone NL.
Alleen de CSC van XENJV4...hopen dat dat compatible is met de andere modules van XXJVQ...
APN settings :
De verbindingsinstellingen voor internet en mms
Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken intern
Ok bedankt...het werkt!Embryo1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:38:
[...]
De csc is zeker compatible, want ik heb er enkele maanden mee gedraaid. Alleen de bugs in de JVQ, hebben mij naar de JVH gebracht.
APN settings :
De verbindingsinstellingen voor internet en mms
Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken intern
Beste versie voor mij ooit, en nog geen bugs gezien...

Yippie kayak, other buckets!
Is dit een bekend probleem? Iemand een oplossing hiervoor.
Ik ben begonnen met hardlopen met de Start to Run podcast en gebruik runkeeper inclusief een bluetooth hartslagmeter, maar zodra ik de koptelefoon eruit haal dan werkt bluetooth en gps prima, zelfs in mijn broekzak. Maar zodra ik de koptelefoon weer aansluit dan werken de gps en bluetooth weer niet.
Kan de headset zorgen voor storing?
Paar notes:
- speed: heerlijk.
- features: erg goed.
- battery life: vraagteken?
Wmb nu al een verbetering tov stock!
[ Voor 101% gewijzigd door Jejking op 28-07-2011 11:32 ]
weer goed te krijgen??
Ik ben nogal een fan van Appeak poker,maar sinds een tijdje zie ik lichtjes de speeltafel door mijn websites en apps heen dit is niet meer weg te krijgen.

Scrooge NL
Verwijderd
even een vraagje, ik heb sinds gisteren een probleem met mijn galaxy s, deze valt elke keer uit, en geeft aan dat er een usb is aangesloten, maar er hangt niets aan, daarna valt hij na een paar minuten helemaal uit, en kan ik hem zekfs niet meer aanzetten.....
iemand een idee wat ik kan doen??
groet danny
Je kan proberen er op maximale helderheid geruime tijd een wit scherm op te zetten, bijvoorbeeld een volledig witte jpg of met een app als color flashlightTheo27 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:31:
Weet iemand of er een app of een manier is om een ingebrand scherm
weer goed te krijgen??
Ik ben nogal een fan van Appeak poker,maar sinds een tijdje zie ik lichtjes de speeltafel door mijn websites en apps heen dit is niet meer weg te krijgen.
Verwijderd
Battery life is strakJejking schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:14:
Darky's ROM 10.2 erop, eindelijk. Wist ik veel hoe dat rooten in elkaar zat
Paar notes:
- speed: heerlijk.
- features: erg goed.
- battery life: vraagteken?
Wmb nu al een verbetering tov stock!
Maar schermen kunnen toch helemaal niet inbranden met oled?floriske.nl schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:50:
[...]
Je kan proberen er op maximale helderheid geruime tijd een wit scherm op te zetten, bijvoorbeeld een volledig witte jpg of met een app als color flashlight
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Natuurlijk wel schrikken dat je dan alles kwijt bent en weer opnieuw kan gaan beginnen
Dat dacht ik ook inderdaad, maar wat Theo27 aangeeft doet toch anders vermoedenicecreamfarmer schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:52:
[...]
Maar schermen kunnen toch helemaal niet inbranden met oled?
Er komt dus nog een officiele SGS i9000 update naar 2.3.4!
Yippie kayak, other buckets!
Ik heb mijn galaxy S laten vallen en het scherm heeft een paar dikke sterren en krassen. Doet het dus niet meer. Nu zou ik het mooi vinden om nog wel foto's en contacten e.d. er nog af te halen, maar kan 'm niet meer aan m'n computer koppelen omdat ik niet kan selecteren of ik via KIES wil of usb verbinding...
Iemand een idee hoe ik toch in m'n telefoon kan komen?
Via recovery kan je iig bij mij ook je sd kaart mounten. Je zou kunnen kijken of dat lukt. Vol up, home en power.duip schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:36:
Hallo,
Ik heb mijn galaxy S laten vallen en het scherm heeft een paar dikke sterren en krassen. Doet het dus niet meer. Nu zou ik het mooi vinden om nog wel foto's en contacten e.d. er nog af te halen, maar kan 'm niet meer aan m'n computer koppelen omdat ik niet kan selecteren of ik via KIES wil of usb verbinding...
Iemand een idee hoe ik toch in m'n telefoon kan komen?
Ik zit opgescheept met de nieuwe market....jmk schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:48:
Zijn gebruikers van de Samsung Galaxy S nu afhankelijk van Samsung om de nieuwe versie van de Android Market te gebruiken, of wordt dat gewoon net als andere apps geupgrade?
[afbeelding]

Je krijgt hem met de Darky 10.2 rom (snel!!)
Ben er totaal niet blij mee.
Met de rom wel, maar met de market niet
Niet alles past meer in één scherm, ook niet in landscape.
En er moet veel meer geladen worden, dus trager met slecht bereik.
Geef mij de oude maar weer.
Batterij gaat langer mee dan wat ik ooit gehad heb.
van 2.1 tot 2.3.4, stock of costum rom.
@JMK:
Zal wel rond de kerst zijn, Samsung kennende

[ Voor 3% gewijzigd door Oxellaar op 31-07-2011 17:24 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Mag hopen dat die dan beter is dan de officiële 2.3.3. Want alhoewel ik aanvankelijk wel enthousiast was over 2.3.3 moet ik na het inmiddels geruime tijd te draaien zeggen dat eigenlijk alleen het batterijgebruik (en het inzicht in het batterijgebruik) van 2.3.3 (veel) beter is dan de vorige versies. Maar op vrijwel alle andere vlakken is 2.3.3 slechter dan 2.2.1 was: alles lijkt trager, veel dingen lopen veel minder soepel (zelfs het opstartlogo..jmk schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:41:
12:01 (1 uur geleden)SamFirmware: HOT: Samsung I9000XXJVR (Android 2.3.4) and Samsung I9100XXKG6 (Android 2.3.4) soon online @SamFirmware
Er komt dus nog een officiele SGS i9000 update naar 2.3.4!

Het is mooi dat m'n telefoon nu 2 à 3 dagen mee kan gaan op één batterijlading maar daar heb je dan ook alle positieve dingen van 2.3.3 ook wel mee gehad...
quadrant score of 1645 on stock JVR (2.3.4) nieuwe leaked
Draait goed tot nu toe! kijken hoe hij het van de week volhoud
[ Voor 44% gewijzigd door BruceLee op 31-07-2011 22:33 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Staat die JVR ook op samfirmware?
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.