Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
jasjenl schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:12:
[...]

Mag hopen dat die dan beter is dan de officiële 2.3.3. Want alhoewel ik aanvankelijk wel enthousiast was over 2.3.3 moet ik na het inmiddels geruime tijd te draaien zeggen dat eigenlijk alleen het batterijgebruik (en het inzicht in het batterijgebruik) van 2.3.3 (veel) beter is dan de vorige versies. Maar op vrijwel alle andere vlakken is 2.3.3 slechter dan 2.2.1 was: alles lijkt trager, veel dingen lopen veel minder soepel (zelfs het opstartlogo.. :X ), wifi wordt vaak in eerste instantie niet goed opgepikt (als ik thuis kom moet ik wifi soms 2, 3 keer uit en weer aan zetten voordat het fatsoenlijk werkt), heb ook het idee dat geheugengebruik veel minder efficiënt is dan voorheen (althans, om de één of andere reden moet launcher pro nu veel vaker zijn icons reloaden als ik een app afsluit en terugkom in de launcher) en zo nog wel meer dingen.

Het is mooi dat m'n telefoon nu 2 à 3 dagen mee kan gaan op één batterijlading maar daar heb je dan ook alle positieve dingen van 2.3.3 ook wel mee gehad... :(
Ook ik ben niet tevreden met 2.3.3 (JVH). Veel problemen met bereik en telefoneren (kan natuurlijk aan de Speedmod kernel liggen). Echter, met met 2.3.4 (zowel JVP als JVQ had ik last van de phone.apk bug). Hopen dat JVR deze bug niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Amboe schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:47:
[...]

Ook ik ben niet tevreden met 2.3.3 (JVH). Veel problemen met bereik en telefoneren (kan natuurlijk aan de Speedmod kernel liggen). Echter, met met 2.3.4 (zowel JVP als JVQ had ik last van de phone.apk bug). Hopen dat JVR deze bug niet heeft.
Ik had die bug ook, maar gebruikte de fix, die dit voor mij oploste.
Zit nu ook op XXJVR. Wacht ff af, Mocht ik de bug weer krijgen gebruik ik weer deze fix.
http://forum.xda-develope...p?t=1157934&highlight=JVQ

Had ook een zeer goede invloed op mijn BT gebeuren in de auto

[ Voor 5% gewijzigd door Embryo1 op 31-07-2011 23:01 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

oplossing al gevonden.

[ Voor 88% gewijzigd door racoon op 01-08-2011 13:09 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:45
Ik heb sinds een paar dagen 2.3.4 erop staan en iig is het batterijgebruik al een heel stuk acceptabeler dan bij 2.3.3. GPS heb ik een beetje geprobeerd, maar nog niet voldoende om te kunnen bepalen of het beter of slechter is dan 2.3.3

Telefoon voelt wel een stukje sneller aan dan 2.3.3 dus dat is ook al een pluspunt :)

Enige bug waarvan ik hoopte dat'ie eruit zou gaan, maar er nog steeds inzit, is dat wanneer ik via de telefoon op GoT zit en in landscape in de quickreply aan tiepen ben, de cursor naar boven uit beeld verdwijnt. Ik moet echt in portrait tiepen, anders kan ik niet zien wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Raymond schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:40:
Ik heb sinds een paar dagen 2.3.4 erop staan en iig is het batterijgebruik al een heel stuk acceptabeler dan bij 2.3.3. GPS heb ik een beetje geprobeerd, maar nog niet voldoende om te kunnen bepalen of het beter of slechter is dan 2.3.3

Telefoon voelt wel een stukje sneller aan dan 2.3.3 dus dat is ook al een pluspunt :)

Enige bug waarvan ik hoopte dat'ie eruit zou gaan, maar er nog steeds inzit, is dat wanneer ik via de telefoon op GoT zit en in landscape in de quickreply aan tiepen ben, de cursor naar boven uit beeld verdwijnt. Ik moet echt in portrait tiepen, anders kan ik niet zien wat er staat.
Dat typen op GoT op m'n SGS daar irriteer ik me ook altijd zo aan. Ik kan hem dan bijna wel door 't raam gooien. Waarom dat ding nou per se altijd zo moet verspringen... Grrr... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb zojuist mijn record qua accuduur verbroken.
Ik ben op vakantie geweest en heb 'm wel de hele tijd aan laten staan, maar principieel niet opgenomen.
Het laatste wat ik gezien heb (wel minimaal elke dag gechecked of er geen echt belangrijk telefoontje is geweest) is dat ie op 196 uur stond. Dat is best aardig voor een 1500mah accu.
Ik denk dat ie wel over de 200 uur is gegaan omdat ie op het moment van 196 uur op nog 6 procent stond.
Wifi stond wel uit overigens omdat ik daar toch niets aan had.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Na het downloaden van de app Y5 battery saver is het batterij gebruik flink geslonken. Nu 25,5 uur van de lader met nog dik 60% batterij over.
Heb het toestel normaal gebuikt voor wat bellen, smsen appen en FB enzo. Dikke prima. Zonder deze app zat ik na 9 uur gebruik op nog maar 30%.
Tip dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoe is dat te vergelijken met Juice Defender?

Edit: niet heel erg dus. Enkel Wifi aanpakken. En daar let ik zelf al erg goed op, helaasch, weinig besparing te vinden op dat vlak :/

[ Voor 60% gewijzigd door Jejking op 02-08-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een samsung galaxy S die sinds een dag of twee problemen heeft met de micro-usb aansluiting. De hele dag door denkt mijn gsm dat hij aan de lader of aan de computerkabel ligt (terwijl hij gewoon in mijn zak zit). Ik krijg steeds meldingen om bestanduitwisseling te starten of de batterij gaat knipperen dat hij opgeladen wordt (wat niet zo is). Ook krijg ik mijn gsm niet meer opgestart zónder dat deze aan de lader ligt. Wat moet ik doen? Is dit eenvoudig te verhelpen? Word er helemaal gek van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Raymond schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:13:
ik was het geneuzel zat en heb een firmware update gedaan middels odin.

Natuurlijk wel schrikken dat je dan alles kwijt bent en weer opnieuw kan gaan beginnen :P (uiteraard keurig backupje gemaakt, dus verder niks aan het handje :) )
Groot gelijk. Had ik ook moeten doen, maar wou het risico niet nemen ivm de garantie die ik nog had. Telefoon netjes weggebracht naar het service center en wat denk je... MOLLEN ze hem daar!! Tja mevrouw, slecht nieuws. De upgrade liep de eerste keer vast dus deden we nog een tweede en derde poging, maar nu doet helemaal niets meer. By by telefoon voor een paar weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
gisteravond heb ik de 'leaked' version van Gingerbread 2.3.4 op mn Galaxy S gezet met Odin en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben over de snelheid en batterij duur. Helaas was er alleen de Koreaanse versie beschikbaar en moest ik de inet instellingen handmatig invoeren maar dat was vrij simpel. Daarna heb ik mijn contactlist backup teruggeladen en de apps die ik had automatisch laten installeren via mn google account. Ik ga vandaag nog ff mee spelen maar zover geen enkel probleem tegengekomen nog. :)

Firmware version: 2.3.4
Baseband: I9000XXJVQ
Kernel: 2.6.35.7-I9000XXJVQ-CL281085se.infra@SEP-39 #2
Buildnumber: Gingerbread.XXJVQ

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JipJapGoedje schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:59:
Na het downloaden van de app Y5 battery saver is het batterij gebruik flink geslonken. Nu 25,5 uur van de lader met nog dik 60% batterij over.
Heb het toestel normaal gebuikt voor wat bellen, smsen appen en FB enzo. Dikke prima. Zonder deze app zat ik na 9 uur gebruik op nog maar 30%.
Tip dus!
Ik gebruik ook de Y5 en bel sms internet ed er mee maar ik haal lang niet 25 uur en dan 60% over.
Heb jij iets speciaals draaien????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:35
JipJapGoedje schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:59:
Tip dus!
Maar het enige wat die doet is het automatisch in- en uitschakelen van WI-FI?
Dat kun je zelf toch ook? Het lijkt me iig niet dat een extra app er voor positief uit zal werken op je batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:01:
Ik heb een samsung galaxy S die sinds een dag of twee problemen heeft met de micro-usb aansluiting. De hele dag door denkt mijn gsm dat hij aan de lader of aan de computerkabel ligt (terwijl hij gewoon in mijn zak zit). Ik krijg steeds meldingen om bestanduitwisseling te starten of de batterij gaat knipperen dat hij opgeladen wordt (wat niet zo is). Ook krijg ik mijn gsm niet meer opgestart zónder dat deze aan de lader ligt. Wat moet ik doen? Is dit eenvoudig te verhelpen? Word er helemaal gek van....
Naar service center.
Ik had vorig jaar problemen met mijn S8000, de 3.5mm jack in aansluiting was nogal twijfelachtig of er een headset inzat of hij leeg was. Verschrikkelijk irritant dus, bij de service center hadden ze gelukkig al de goede onderdelen liggen. (altijd handig om een populaire telefoon te kopen dus :P)

Ik zou het daar dus gewoon proberen!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Zeer interessant: originele gb xwjvh met xxjvr modem en kernel is de batterijduur top. 11 uur later nog 76% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Sinds kort stottert mijn beeld als ik YouTube HD kijken via de ingebakken app, iemand idee..?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 07:00

jmk

Ik heb nu 2.3.3 op mijn Android, en ik ben heel tevreden over de stabiliteit en batterijduur. Ik laad iedere nacht, de hele nacht op. En dan haal ik het altijd een hele dag. Makkelijk eigenlijk.

Ik gebruik als ik thuis ben of bij vrienden ben WiFi, anders zet ik het uit. 3x per dag zet ik even 3G aan om mijn mail te checken en Google Reader up te daten. De rest van de dag is de telefoon alleen standby voor GSM en SMS. Dit vooral omdat ik een goedkoop internet abo heb bij tele2. Ik game veel Angry Birds als ik in de trein zit. Verder heb ik een interactieve achtergrond van True Blood.

Ik heb ook nooit meer vastlopers, of dat ik er achter kom dat mijn telefoon is uitgevallen als ik mijn telefoon pak. Dat had ik met de vorige versie wel eens. Nu weet ik trouwens niet of dat aan gReader Pro lag(niet van Google), want ik ben overgestapt op Feedr, of dat de vastlopers aam Android lagen.

Wat ik wel de laatste paar weken merk is dat er soms een lag in zit. Nou kan ik daar redelijk goed mee omgaan omdat ik een netbook heb, maar is vaak storend. En sinds de update is mijn startup-animatie niet meer vloeiend.

@NeoMe: Probeer eens de cache te legen van die standaard app. Of dat onderdeel te resetten naar de standaard. Ja kan Elixir installeren om te kijken wat er allemaal op je systeem draait, misschien kan je dan de verschillen zien als je wel vloeiend beeld hebt met een situatie dat hij stottert. Jouw probleem lijkt een beetje op het mijne. Misschien wordt Android gewoon na een aantal weken langzaam omdat hij niet goed opschoont...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

jmk schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:03:
@NeoMe: Probeer eens de cache te legen van die standaard app. Of dat onderdeel te resetten naar de standaard. Ja kan Elixir installeren om te kijken wat er allemaal op je systeem draait, misschien kan je dan de verschillen zien als je wel vloeiend beeld hebt met een situatie dat hij stottert. Jouw probleem lijkt een beetje op het mijne. Misschien wordt Android gewoon na een aantal weken langzaam omdat hij niet goed opschoont...
Gedaan, het gaat nu beter ... maar volgens mij gaat ie beetje traag omdat die het filmpje nog aan het laden is. Zodra ( wifi ) het balkje helemaal rood is loopt die wel 95% soepel. Best apart, heeft het lange tijd prima gedaan haha. * Hij staat btw wel op HD, normaal gaat sowieso prima maar is geen porum.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
jmk schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:03:
Ik heb nu 2.3.3 op mijn Android, en ik ben heel tevreden over de stabiliteit en batterijduur. Ik laad iedere nacht, de hele nacht op. En dan haal ik het altijd een hele dag. Makkelijk eigenlijk.

Ik gebruik als ik thuis ben of bij vrienden ben WiFi, anders zet ik het uit. 3x per dag zet ik even 3G aan om mijn mail te checken en Google Reader up te daten. De rest van de dag is de telefoon alleen standby voor GSM en SMS. Dit vooral omdat ik een goedkoop internet abo heb bij tele2. Ik game veel Angry Birds als ik in de trein zit. Verder heb ik een interactieve achtergrond van True Blood.

Ik heb ook nooit meer vastlopers, of dat ik er achter kom dat mijn telefoon is uitgevallen als ik mijn telefoon pak. Dat had ik met de vorige versie wel eens. Nu weet ik trouwens niet of dat aan gReader Pro lag(niet van Google), want ik ben overgestapt op Feedr, of dat de vastlopers aam Android lagen.

Wat ik wel de laatste paar weken merk is dat er soms een lag in zit. Nou kan ik daar redelijk goed mee omgaan omdat ik een netbook heb, maar is vaak storend. En sinds de update is mijn startup-animatie niet meer vloeiend.
Ik heb 3g altijd aan staan, en ook WIFI. en ik haal als ik m'n telefoon een dag "niet" gebruik (wel dus gewoon e-mail sync enzo) makkelijk 2-3 dagen. Als ik hem gewoon gebruik, met weinig bellen, dan haal ik 2 dagen. En bij intensief gebruik (veel bellen/internet) dan makkelijk de dag.

Mij hoor je dus niet klagen, al heb ik soms dat (volgens mij teletext) een app vastloopt welke zowel ervoor zorgt dat m'n telefoon helemaal hangt, als de batterij drained.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:01:
Heb ik ook gehad, terug naar de winkel voor garantie want het is niet te fixen met software. Omdat ik m'n abo kon annuleren (binnen 14 dagen bij Hi) heb ik hem toen geannuleerd en kon ik n nieuwe bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sayko schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:06:
Zeer interessant: originele gb xwjvh met xxjvr modem en kernel is de batterijduur top. 11 uur later nog 76% over.
En waar is deze te vinden? Samfirmware?
Na 11 uur nog 76 % over lijkt haast een wonder. Wil ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:21
Ik heb een paar dagen geleden JJVR geflashd en daarna CF-Root geflashd. De batterij wordt helaas op een flink tempo leeg gezogen. Dacht dit te kunnen verbeteren door de phone naar de fabrieksintellingen terug te zetten, dit hielp eerder ook wel eens.

Maar als ik dit probeer reboot de telefoon wel maar geeft ie een error dat het niet mogelijk is. Weet iemand of dit te maken heeft met de CF-root die ik na de kernel geflashd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De kans is aanwezig, welke versie van CFroot heb je ?

Ik gebruik nu de laatste speedmod (t24) en haal met stevig gebruik 12u op de batterij
dat vindt ik acceptabel genoeg ( voor mijzelf )

Aanrader qua rom : S.U.R.F.A.C.E. (Sam's Ultra-lite ROM Fast And Completely Expandable )
Start helemaal "leeg" http://bit.ly/oVxKcI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb de hele JVR rom van samfirmware gedownload en alleen het modem en kernel daarvan op mijn sgs geflashed.

Die 11 uur en nog 76% is overigens met alles syncs wifi 3g en gps aan. Ik was zelf ook verbaasd.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:59:
[...]

En waar is deze te vinden? Samfirmware?
Na 11 uur nog 76 % over lijkt haast een wonder. Wil ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:47
Ik heb een klein vraagje. Ik heb een Galaxy met PDA version I9000XWJVH. Nu zou ik graag een versie 2.3.4 erop zetten maar voor dit PDA type staat er geen 2.3.4 bij. Kan ik dan eventueel een firmware voor de I9000XXJVR gebruiken of moet het echt voor de juiste PDA versie zijn?

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er is inmiddels ook weer een nieuwe versie Kies beschikbaar lijkt het. Ik ben net aan het updaten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:18:
Er is inmiddels ook weer een nieuwe versie Kies beschikbaar lijkt het. Ik ben net aan het updaten.
ben benieuwd of die wel doet wat het moet doen namelijk...... updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:21
FreshMaker schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:24:
De kans is aanwezig, welke versie van CFroot heb je ?

Ik gebruik nu de laatste speedmod (t24) en haal met stevig gebruik 12u op de batterij
dat vindt ik acceptabel genoeg ( voor mijzelf )

Aanrader qua rom : S.U.R.F.A.C.E. (Sam's Ultra-lite ROM Fast And Completely Expandable )
Start helemaal "leeg" http://bit.ly/oVxKcI
Ik gebruik dezelfde versie van CF-root.

Hier is een foto van de foutmelding, iemand enig idee wat er mis is? BVD

Afbeeldingslocatie: http://i354.photobucket.com/albums/r417/maltasoron/IMG_1072-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Uit de samsung app store is kies air verdwenen, en mijn geïnstalleerde versie 'heet' nu kies air_terminated. Ik vond het idee van het progamma best aardig, zou het jammer vinden als er niets vergelijkbaars voor in de plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook een update op kies maar nu zegt ie dat ik de laatste versie heb? beetje vaag allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 17:40
Ik heb in het weekend mijn telefoon geupdate naar android 2.3.3. en ik ben heel blij met de batterijduur. Ik heb de telefoon vooral op het werk en in de auto aan staan. Ik had de telefoon zondagavond opgeladen en ik heb nu nog 55% en normaal moest ik de telefoon om de dag worden opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
heb ook android 2.3.3 best tevreden over ( met speedmod kernel) verder alles stock: wat ik merkte was dat er na verloop van tijd lag optrad zeer goed te merken bij de standaard gallery ; cache geleegd en ziedaar loopt weer vlotjes als in het begin.
had de ervaring dat skype, indien draaiend, de batterij bijna opvrat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Mijn vriendin ondervindt problemen met handsfree bellen via bluetooth in de auto. De verbinding valt met met enige regelmaat weg. Met andere telefoons heeft ze hier geen last van. Is dit een bekend probleem van de galaxy s en weet iemand wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayjo4
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 18:55
Via Samfirmware van het weekend de 2.3.4 firmware gedownload (JPQ, aangezien er nog wat discussie is over JVR wel echt van Samsung afkomstig is) en geinstalleerd via Odin. Daarna een factory reset en de cache geleegd

Deze versie draait eigenlijk heel goed. Geen problemen tot nu toe. Alleen Skifta zorgt voor een FC.
Draaide voorheen nog Froyo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Tweakers,

Een vriendin van mij ontvangt haar email via exchange ative sync op het Galaxy, maar nu ontvang zij
vrij veel ongewenste email en die ontvangt ze hierdoor dus ook op haar telefoon.

Zelf heb ik een HTC HD2 en dezelfde instellingen maar bij mij wordt de map Ongewenst niet gesynchroniseerd.

Zij wil graag haar ongewenste email niet meer op haar telefoon ontvangen, als ik kijk bij de instellingen heeft ze niet de mogelijkheid om in te stellen welke mappen er gesynchroniseerd moeten worden.

Ik heb ook al gekeken bij de instellingen van hotmail op hotmail.com maar als daar wordt ingesteld dat alleen nieuwe berichten, zonder ongewenst, doorgestuurd moeten worden blijft ze nog steeds haar ongewenste email ontvangen.

Is er iemand die weet hoe dit in te stellen of waar het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:37
Hallo, ik heb vorige week Gingerbread 2.3.4 op mijn Galaxy S gezet, nu heb ik opeens geen 3G/H meer.

APN-Settings zijn:

Name: T-Mobile NL
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: niks
Port: niks
Username: niks
Password: niks
Server: niks
MMSC: http://t-mobilemms
MMS proxy: 010.010.010.011
MMS port: 8080
MCC: 204
MNC: 16
APN type: Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:54

Neophyte808

Gadget inspector

Hallo, mijn vader heeft de Thaise versie van deze telefoon gekocht, dus ik weet niet of mijn vraag helemaal in dit topic past, maar ik stel hem toch even. Het betreft de GT-I9003 met SUPER CLEAR LCD, omdat mijn vader graag wil sms-en met een woordenboek in zijn eigen taal, willen we de taal wijzigen naar Nederlands. Echter zou het een beetje frappant zijn als deze in het lijstje zou staan van een Thaise telefoon. Dus vraag ik bij deze: hoe kan ik een Nederlandse language pack downloaden, zodat deze wel in het menu "locale and text" komt te staan?

Ik weet overigens niet of dit iets met firmware te maken heeft, maar ik heb gezien dat deze telefoon nog 2.2.1 draait en hoewel firmwarediscussies niet mogen in dit topic, wil ik toch graag vragen of het misschien mogelijk is om de Nederlandse versie van Gingerbread te downloaden, om zo 2 vliegen in één klap te slaan: èn updaten naar de laatste versie èn de taal wijzigen naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Neophyte808 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:04:
Hallo, mijn vader heeft de Thaise versie van deze telefoon gekocht, dus ik weet niet of mijn vraag helemaal in dit topic past, maar ik stel hem toch even. Het betreft de GT-I9003 met SUPER CLEAR LCD, omdat mijn vader graag wil sms-en met een woordenboek in zijn eigen taal, willen we de taal wijzigen naar Nederlands. Echter zou het een beetje frappant zijn als deze in het lijstje zou staan van een Thaise telefoon. Dus vraag ik bij deze: hoe kan ik een Nederlandse language pack downloaden, zodat deze wel in het menu "locale and text" komt te staan?

Ik weet overigens niet of dit iets met firmware te maken heeft, maar ik heb gezien dat deze telefoon nog 2.2.1 draait en hoewel firmwarediscussies niet mogen in dit topic, wil ik toch graag vragen of het misschien mogelijk is om de Nederlandse versie van Gingerbread te downloaden, om zo 2 vliegen in één klap te slaan: èn updaten naar de laatste versie èn de taal wijzigen naar Nederlands.
Vervelend is dat er voor de GT-i9003 weinig echte roms zijn omdat het LCD echt heel anders is dan die van de i9000...

Wat ik zou doen is om wel eventjes naar de firmwarediscussie te gaan en daar de vraag neerzetten. Die mensen zijn iets meer op de hoogte van de verschillende originele roms die er bestaan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Viresh87 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 03:01:
Hallo, ik heb vorige week Gingerbread 2.3.4 op mijn Galaxy S gezet, nu heb ik opeens geen 3G/H meer.

APN-Settings zijn:

Proxy: niks
Port: niks
Username: niks
Password: niks
Server: niks
APN type: Internet
Proxy:
Port:
Username: *
Password: *
Server: *
APN type: default

via: http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland

Misschien maakt die APN type wat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
Weet er iemand een goede fm transmitter voor dat ding en of het eigenlijk wel goed werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HamburgerHenk schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:07:
Weet er iemand een goede fm transmitter voor dat ding en of het eigenlijk wel goed werkt :p
Meest standaard ding is over het algemeen best prima. Je moet geen topkwaliteit verwachten want simpelweg haalt FM dat niet. Zoek maar eens op Dealextreme :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Een FM transmitter zou ik ideaal vinden omdat ik nu een douceradio heb met hele fijne afstemming, en de zender die ik wil luisteren is vrij zwak in mijn woonplaats. Als ik dan mijn SGS webradio erop zet, en dat dan broadcast op een redelijk breed spectrum, dan kan ik lekker radio luisteren zonder storing.

Het is nu al zo erg dat als ik op een andere plaats ben in mijn badkamer, de radio begint te ruisen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jmk schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:48:
Een FM transmitter zou ik ideaal vinden omdat ik nu een douceradio heb met hele fijne afstemming, en de zender die ik wil luisteren is vrij zwak in mijn woonplaats. Als ik dan mijn SGS webradio erop zet, en dat dan broadcast op een redelijk breed spectrum, dan kan ik lekker radio luisteren zonder storing.

Het is nu al zo erg dat als ik op een andere plaats ben in mijn badkamer, de radio begint te ruisen. |:(
Hoever wil jij die 2 apparaten van elkaar scheiden? Aangezien de meeste FM-transmitters geen groot bereik hebben. Een meter is veel uit mijn eigen ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik heb wel door het helehuis goed Wifi bereik, dus 1 meter is prima. Ik zie dat al die FM transmittors een auto-lader hebben, en ik wil hem voor in huis gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jmk schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:03:
Ik heb wel door het helehuis goed Wifi bereik, dus 1 meter is prima. Ik zie dat al die FM transmittors een auto-lader hebben, en ik wil hem voor in huis gebruiken.
Op Dealextreme staan ze ook zonder autoplug.

http://www.dealextreme.co...-usb-port-c007b-black-625

Deze werkt gewoon op USB opladen. Ik zou overigens aanraden om het iets dichterbij neer te zetten. Ik weet alleen niet wat zulke dingen doen in een vochtige ruimte...

Mocht je overigens toch nog aan het zoeken zijn is misschien van die kleine ei-vormige speakers niet een idee? Goedkope stereodingen waar je gewoon je telefoon op aansluit en die voor de prijs een erg prettige geluid geven. Mocht je meer informatie over deze speakers willen stuur eventjes een DM. Kan ik wel enkele foto's maken en misschien wat geluid opnemen en toesturen ;)

http://www.dealextreme.co...r-black-3-5mm-dc-5v-39798

Zoiets maar dan in stereo. Vandaag gekocht bij de Action voor de wonderlijke prijs van 7 euro 7(8)7 Gaan prima hard genoeg om boven het watergekletter uit te komen. Misschien ook nog het overwegen waard?

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 10-08-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Bedankt voor de link! Ik wil mijn telefoon niet in mijn doucheruimte hebben, maar net daarbuiten,met een muurtje van hardboard ertussen. Weet dus niet zeker of het gaat werken maar ik ga het wel proberen voor de 5 euro die zo'n transmitter kost.

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 16:37
Van de week even een Galaxy S Plus van m'n schoonmoeder vergeleken met m'n eigen Galaxy S met JVH rom (2.3.3) en DarkCore kernel. Eerste wat me opviel was het ontbreken van de achtergronden achter de iconenen in de app drawer :P Ik moet zeggen dat de Plus toch wel erg soepel loopt, het scrollen in lijsten en de app drawer is gewoon net wat vloeiender dan bij de normale S. De Plus draait standaard op 2.3.3.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
Weet er iemand een juiste manier om je contacten op je telefoon en sim te synchroniseren.
Ik heb ze al eens gekopieerd maar dan heb je een hele hoop dubbel staan. En dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
M'n vader heeft een probleem met zijn Galaxy S van een maand of 6 oud. Deze valt nu elke dag zo'n 2/3/4x uit. Gewoon zwart beeld, en alleen weer aan te krijgen door hem te booten. Gebeurt random en veels te vaak.
Iemand enig idee wat hij hier aan kan/moet doen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo heb een vraagje waarneer komt t-mobile nu eindelijk eens met de update via kies weet iemand dat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

jammy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:00:
Weet er iemand een juiste manier om je contacten op je telefoon en sim te synchroniseren.
Ik heb ze al eens gekopieerd maar dan heb je een hele hoop dubbel staan. En dat is niet de bedoeling.
Je kunt ergens in de instellingen aangeven welke contacten je zichtbaar wilt hebben. Daar kan je in ieder geval uitzetten dat de contacten op je sim niet zichtbaar moeten zijn.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Voor de mensen die nog zitten te wachten op de update naar 2.3.3.
Ik had zelf een Poolse firmware (2.2.1) omdat ik mijn telefoon via een webshop gekocht heb. Heel de tijd kreeg ik in Kies de melding "This firmware cannot be updated" en dacht daardoor de laatste beschikbare versie te hebben.

Op een gegeven moment kreeg ik zoveel problemen door kleine bugs in deze firmware dat ik naar een Samsung service punt ben gegaan om de laatste firmware er op te laten zetten. Dit bleek gewoon bij een winkel bij ons in de stad te kunnen.
Ik hoefde maar 2 minuten te wachten (+15 minuten voor ik aan de beurt was) en heb nu een Nederlandse 2.3.3 en Kies geeft nu de melding dat ik de laatste firmware versie heb ipv dat hij niet geupdate kan worden.

Helaas ben je wel als je settings en apps kwijt na de update, maar dat is wel logisch. Van tevoren goed backuppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik neig ook steeds meer om de 2.3.3 versie te installeren over de poolse 2.2.1 die ik nu heb. Bij het updaten van mijn vriendin haar telefoon hoefde ze geen reset te doen en bleven al haar instellingen behouden (via kies, van XEN 2.2.1 naar 2.3.3).

Echter, als ik nu via Odin van XEO 2.2.1 naar XEN 2.3.3 ga, ben ik dan automatisch alles kwijt, of kun je dit nog wel aangeven? (Even het nut van een reset achterwege gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Wegens een foutmelding ( mijn fout ) heb ik mijn speedmod/geroote telefoon met 2.3.3. weer geflashed met Odin naar 2.3.3 JVH/JVO/JVH ( base-kernel-build ) ; ben erg tevreden over deze soepel draaiende stock rom, met battrijverbruiuk van 0.5 % / h ; mijn VRAAG is zijn er ervaringen met 2.3.4 ( stock Samsung ) en wat zijn de verbeteringen t.o.v. 2.3.3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

vraagje: kan je in de panorama modus van de camera ook de resolutie hoger dan 640x480 zetten? Ik ben nu op vakantie, flashen is niet mogelijk en de panorama's hebben een belachelijk lage kwaliteit.

Ik heb al gegoogled maar kom er niet uit dus vraag ik het hier. In de settings is de optie grijs en kan je eigenlijk niets meer van de eigenlijke single opname foto's-instellingen instellen.

[ Voor 33% gewijzigd door F.West98 op 15-08-2011 11:47 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Niet dat ik weer, je bent beter af om zelf de foto's los te nemen in een normale modus en ze later op je PC met bijv. Microsoft ICE of Photoshop aan elkaar laten plakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Propane op 15-08-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Brainpower schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:38:
Ik neig ook steeds meer om de 2.3.3 versie te installeren over de poolse 2.2.1 die ik nu heb. Bij het updaten van mijn vriendin haar telefoon hoefde ze geen reset te doen en bleven al haar instellingen behouden (via kies, van XEN 2.2.1 naar 2.3.3).

Echter, als ik nu via Odin van XEO 2.2.1 naar XEN 2.3.3 ga, ben ik dan automatisch alles kwijt, of kun je dit nog wel aangeven? (Even het nut van een reset achterwege gelaten).
Je raakt dan inderdaad alles kwijt, behalve foto's ed op je interne SD-kaart. Dus contacten, sms berichten en apps backuppen. Maar maak van alles een backup, better safe than sorry!!!
Check deze link, dan weet je hoe je alles kunt backuppen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Amboe schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

Je raakt dan inderdaad alles kwijt, behalve foto's ed op je interne SD-kaart. Dus contacten, sms berichten en apps backuppen. Maar maak van alles een backup, better safe than sorry!!!
Check deze link, dan weet je hoe je alles kunt backuppen 8)
Maar waarom ben je via Kies dan niet alles kwijt? Komt dit omdat er via Odin altijd een factory reset uitgevoerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Brainpower schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:08:
[...]

Maar waarom ben je via Kies dan niet alles kwijt? Komt dit omdat er via Odin altijd een factory reset uitgevoerd moet worden?
Het ligt er natuurlijk wel aan of je re-partition wel of niet aanvinkt, indien je drie bestanden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
Mijn glalaxy S crashte net kort na het activeren van de bluetooth. Hij begon wat te trillen en viel uit. Daarna duurde het opstarten erg lang waarna hij met het "eerste start scherm" van android begon. Ik ben al mijn telefoon nummer kwijt. De meesta apps crashen direct, maar dingen als mijn schermbeveiliging, achtergrond, smsjes, staan er nog.

Echt goed werkt de telefoon niet. Heef iemand dit wel eens eerder gehad?

Welke oplossingen adviseren? kan ik herstellen, of moet ik nieuwe firmware laden ofzo? Ik zit nog op 2.2.1 dus kan best even updaten, maar mijn laatste backup is al even geleden, en mis wat telefoonnummers ed. Kan ik de missende data nog ergens uit mijn telefoon trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Had je geen google account ingesteld staan? Nieuwe telefoonnummers komen daar automatisch in te staan volgens mij. Je bent nu wat instellingsdata kwijt, dus ik denk dat je je account opnieuw moet toevoegen. Klinkt iig niet heel gezond om mee verder te werken. Zou als ik jou was alle data die er nog opstaat eraf halen en een firmware update met een factory reset te doen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
ik heb denk ik wel een google account, maar of deze automatisch telefoonnummers synchroniseerde weet ik niet. De telefoon probeerd wel met van alles te synchroniseren volgens mij, maar ik krijg niets binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SuperKris schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:08:
ik heb denk ik wel een google account, maar of deze automatisch telefoonnummers synchroniseerde weet ik niet. De telefoon probeerd wel met van alles te synchroniseren volgens mij, maar ik krijg niets binnen
Als je inlogt op je gmailadres waarmee je de telefoon hebt gelinkd, kan je in de contacts zien of daar alle nummers / namen staan.

Bij toevoegen van nieuwe nummers wordt je gevraagd waar je het wil opslaan, sim / telefoon / google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
2.3.4 officieel in Zwitserland volgens Samfirmware.

Linkje
"Posted by Samsung on August 17, 2011 at 1:50 AM
After lots of beta roms start Samsung finally officialy Android 2.3.4 updates for the Galaxy S.
People in Switzerland could update the Galaxy S to Android 2.3.4.
"

[ Voor 38% gewijzigd door BounceMeister op 17-08-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
leuk, wanneer zijn wij aan de beurt?
heeft iemand al duidelijke plussen geconstateerd t.o.v. 2.3.3.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

smeijers schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:03:
leuk, wanneer zijn wij aan de beurt?
heeft iemand al duidelijke plussen geconstateerd t.o.v. 2.3.3.??
Videobellen *O* Dat is ook namelijk de grootste verbetering. Werkt echt gaaf :D Aangezien ik custom roms draai kon ik het al een tijdje en een vriend heeft een Nexus S. Geweldig op een begeven moment videobellen en zitten ze middenin een kaartspelletje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
volgens mij kan ik nu ook al met bv. Skype video bellen...maar absoluut zeker weet ik het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ik bespeurde met 2.3.3 wel een verbetering t.o.v. GPS ; mogelijk dat dit in 2.3.4 helemaal perfect werkt.ik gebruik al sinds geruime tijd een externe gps-muis en dat werkt echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

smeijers schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:38:
ik bespeurde met 2.3.3 wel een verbetering t.o.v. GPS ; mogelijk dat dit in 2.3.4 helemaal perfect werkt.ik gebruik al sinds geruime tijd een externe gps-muis en dat werkt echt super
Dat klinkt wel interesant via een externe GPS muis die heb ik hier ook nog wel 1liggen, welk programma gebruik je ervoor om te pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
bluetooth gps provider 1.2.10 uit de market 128 kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 12:46
smeijers schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:20:
bluetooth gps provider 1.2.10 uit de market 128 kb
Een GPS muis werkt zeker niet icm met Google Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
werkt uitstekend met google navigatie ( maps ) je moet alleen even op de volgorde letten eerst via bluetooth de muis koppelen zien dat er verschillende sateltieten zijn gevonden, en daarna google navigatie activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 12:46
Waar kun je zien dat er satellieten zijn gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
GPS test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 20:14

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

vanochtend uit het niets ineens me telefoon uit en hij reboot.
ik denk wat gebeurt hier, ik zit te wachten totdat ik me pincode moet invoeren maar dat scherm komt niet
hij boot vrolijk door naar het homescreen en ik zie dat er een download wordt gestart.
google maps wordt zonder vragen bijgewerkt.
Ook bij de services bleef google maps actief ook nadat ik er voor gekozen had deze te sluiten.
pas na een harde reboot met invoer van pincode was de service niet meer auto gestart.
redelijk irritant, meer mensen met hetzelfde?

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb sinds 31 juli een galaxy s plus bij vodafone. Mijn internet is sinds mijn aankoop erg traag. Ik heb al een nieuwe sim gekregen, maar de situatie is niet verbeterd. Volgens een medewerker van Vodafone zou er een server kapot kunnen zijn en moet ik mijn mobiel dus opsturen. Ik heb hier echt geen trek in, heb hem pas net.. Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:31:
Hee,

Ik heb sinds 31 juli een galaxy s plus bij vodafone. Mijn internet is sinds mijn aankoop erg traag. Ik heb al een nieuwe sim gekregen, maar de situatie is niet verbeterd. Volgens een medewerker van Vodafone zou er een server kapot kunnen zijn en moet ik mijn mobiel dus opsturen. Ik heb hier echt geen trek in, heb hem pas net.. Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt! :)
Ga in de winkel zeuren of je direct het exemplaar mag omruilen. Aangezien het probleem sinds het begin er is en je dus een soort van DOA hebt. Anders zit er niets anders op dan dat... :X Je zou een andere telefoon kunnen proberen met jou eigen sim en kijken hoe dat gaat. Anders ligt het inderdaad aan je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het is nu al 3 weken geleden dat ik het toestel gekocht heb. Heb i kdan niet mijn recht op een DOA verspeeld? Ik ben binnen 2 weken langsgegaan bij vodafone.. Ze hebben me hier niet op gewezen..

https://portal.vodafone.n...evoorwaarden_vodafone.pdf
ctrl + f -> DOA ... dan staat er een heel verhaal, maar het wordt niet echt duidelijk of mijn situatie hieronder valt..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:19:
Maar het is nu al 3 weken geleden dat ik het toestel gekocht heb.

https://portal.vodafone.n...evoorwaarden_vodafone.pdf
ctrl + f -> DOA ... dan staat er een heel verhaal, maar het wordt niet echt duidelijk of mijn situatie hieronder valt..
Ik moet inloggen :+ Dus kan het niet lezen. Maar het is zeer duidelijk dat de problemen vanaf het begin er al zijn. Dit moet je ook gewoon aandragen en uitleggen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Als ik in de Android Market meerdere apps tegelijk probeer bij te werken, door op 'alles bijwerken' te tappen, heb ik meestal dat dit voor een heleboel apps mislukt. Zijn er bijv. 10 apps om bij te werken dan mag ik blij zijn als het voor 1 of 2 apps lukt: bij alle anderen geeft ie dan aan 'downloaden mislukt' of 'installeren mislukt'. Op die manier moet ik soms zo vaak opnieuw 'alles bijwerken' kiezen dat ik net zo goed handmatig elke app los had kunnen bijwerken (wat meestal wel in één keer goed gaat). Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jasjenl schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:35:
Als ik in de Android Market meerdere apps tegelijk probeer bij te werken, door op 'alles bijwerken' te tappen, heb ik meestal dat dit voor een heleboel apps mislukt. Zijn er bijv. 10 apps om bij te werken dan mag ik blij zijn als het voor 1 of 2 apps lukt: bij alle anderen geeft ie dan aan 'downloaden mislukt' of 'installeren mislukt'. Op die manier moet ik soms zo vaak opnieuw 'alles bijwerken' kiezen dat ik net zo goed handmatig elke app los had kunnen bijwerken (wat meestal wel in één keer goed gaat). Hebben meer mensen hier last van?
Ja :+ Maar vlak daarna andere rom erop geflikkerd. Meestal werkt de volledige cache van de market legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

Ik moet inloggen :+ Dus kan het niet lezen. Maar het is zeer duidelijk dat de problemen vanaf het begin er al zijn. Dit moet je ook gewoon aandragen en uitleggen in de winkel.
Ik ben vandaag naar de vodafone geweest.

Ik vertelde dat ik, nadat ik het toestel gekocht had, zo snel mogelijk naar de vodafone winkel terug was gegaan. Ik zei dat de medewerker wat instellingen had veranderd en dat mijn internet daardoor ietsss sneller was geworden. Ik zei ook dat ik daarna nog steeds last had van pagina's die er minuten over doen om te laden en dat ik dus weer terug was gegaan. De medewerker vertelde mij vervolgens dat ik mijn batterij er even in en uit moest doen, wat even werkte. Daarna was ik terug gegaan om een nieuwe simkaart te krijgen, maar ook dit hielp niet.

Ik zei dus dat ik er een beetje van baalde dat ik na die eerste keer gewoon ben weggestuurd. Ik ''had een beetje het gevoel dat ze me over het doa-termijn (7 dagen) heen wilde tillen, zodat ik hem ter reparatie op moest laten sturen.

De medewerkster zei dat ze me een hele aardige jongen vind, maar dat ze er niks aan kan doen. Ik had de telefoon binnen 7 dagen op moeten laten sturen. Ik zei: ''ja, maar dit had de vodafone medewerker dan ook wel kunnen vertellen..''. Zegt ze: ja, maar dan verwacht ik dat je de klantenservice belt. Ik: ja, maar dat zijn jullie toch eigenlijk ook...

Ze kan niks voor me doen, omdat de regeling met samsung 7 dagen is. Als ze me nu een nieuw toestel geeft, dan is dit fraude.

Wat kan ik doen?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Onder in het homscreen staan normaal gesproken iccontjes voor Telefoon, Contacten en Appllicaties. Die eerste 2 zie ik nu niet meet. Ik heb alleen nog een icoontje voor Applicaties.
Komt dit door een recente update of heb ik zelf iets veranderd in de instellingen? Het probleem is volgens mij "zo maar ineens" ontstaan. Ik kan bij de instellingen ook nergens een optie vinden om de icoontjes terug te krijgen.
In gebruik overigens versie 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Heb je al een reboot uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DAJ schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:03:
Onder in het homscreen staan normaal gesproken iccontjes voor Telefoon, Contacten en Appllicaties. Die eerste 2 zie ik nu niet meet. Ik heb alleen nog een icoontje voor Applicaties.
Komt dit door een recente update of heb ik zelf iets veranderd in de instellingen? Het probleem is volgens mij "zo maar ineens" ontstaan. Ik kan bij de instellingen ook nergens een optie vinden om de icoontjes terug te krijgen.
In gebruik overigens versie 2.3.3.
Zoek eens in het topic, is al 200x gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Gevonden!
Voor andere die dit probleem hebben:
GoldenSample schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:18:
[...]

in je menu met de applijst 'bewerken' dan kun je ze ipv naar een andere bladzijde ook naar de onderkant (de touchwiz balk) slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik ben nu al 4 weken non stop bezig met het 'proberen' te upgraden van mijn Galaxy S Armani (I9010) en begin nu een beetje geïrriteerd te raken. Aangezien noch het KPN business center noch Samsung mij kan verder helpen richt ik mij tot de tweakers hier >:) .

Tot zover heb ik het volgende geprobeerd:
- Kies geïnstalleerd (op 4 verschillende pc's met W7, Vista, XP en een Mac). Firmware kapte er steeds mee
- Telefoon weggebracht naar het business center. Daarna deed hij het helemaal niet meer. Foon na Samsung gestuurd en terug gekregen met 2.2 (en ik wil 2.3)
- Samsung gebeld en te horen gekregen dat ik moet updaten met PC Studio
- Dat geïnstalleerd, incl usb driverpack omdat anders de tel helemaal niet werd herkend.

Ik kan nu connectie maken met de telefoon in mass-storage mode, maar dan krijg ik geen connectie in PC Studio. Daarvoor moet ik de telefoon in de Kies mode zetten en dan lopen we tegen het MTP probleem aan. De drivers zijn correct geinstalleerd, hij ziet een MTP device (wat normaliter goed zou zijn) echter ik krijg hem er niet meer uit. In MTP wordt alle mogelijke communicatie afgesloten waardoor ik niet kan upgraden aan de hand van de software update (onderdeel van pc studio). IK heb alle mogelijke usb varianten al geprobeerd, de SD kaart verwijderd en zelf Launcher Pro eraf gegooid omdat ik ergens had gelezen dat die USB communicatie wel eens dwars kon zitten. Geen van deze dingen heeft gewerkt :'(

Iemand hier nog een paar mogelijke oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Tweety1 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:52:
Ik ben nu al 4 weken non stop bezig met het 'proberen' te upgraden van mijn Galaxy S Armani (I9010) en begin nu een beetje geïrriteerd te raken. Aangezien noch het KPN business center noch Samsung mij kan verder helpen richt ik mij tot de tweakers hier >:) .

[...]

Iemand hier nog een paar mogelijke oplossingen?
Updaten via Odin naar 2.3.4 lijkt me de beste optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Dat wordt inderdaad mijn laatste optie >:) echter vraag ik me af of ik dat straffeloos kan doen. De Armani is nl niet gebaseerd op de NL versie van de Galaxy S maar de Captivate uit Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
[/quote]

Tweety PM

[ Voor 98% gewijzigd door Embryo1 op 24-08-2011 17:44 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Galaxy S een jaar in bezit en heb deze nog altijd niet voorzien van een andere firmware.
Er zit dus nog steeds een officiele fw op.

PDA: I9000XWJM2

Ik zou graag tot een upgrade willen overgaan, waar kan ik het beste voor gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:16:
Ik heb mijn Galaxy S een jaar in bezit en heb deze nog altijd niet voorzien van een andere firmware.
Er zit dus nog steeds een officiele fw op.

PDA: I9000XWJM2

Ik zou graag tot een upgrade willen overgaan, waar kan ik het beste voor gaan?
Waarom probeer je niet gewoon via Kies te updaten naar de laatste versie die Kies aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Tweety1 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Dat wordt inderdaad mijn laatste optie >:) echter vraag ik me af of ik dat straffeloos kan doen. De Armani is nl niet gebaseerd op de NL versie van de Galaxy S maar de Captivate uit Amerika.
Zoek ff bij xda, daar heb ik een tijd geleden gelezen dat er een update via Odin was voor de Captivate.
Dan ben je zeker dat je de goede hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:31:
[...]

Waarom probeer je niet gewoon via Kies te updaten naar de laatste versie die Kies aangeeft?
Na al die kies-horror verhalen, had ik geen zin in een update via kies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Updaten via Kies gaat prima. De "horrorverhalen" gaan over het überhaupt verbinding krijgen via Kies, maar als het werkt, dan gaat de update prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik ga het er op wagen, op hoop van zegen!

Edit, was te verwachten natuurlijk, kies werkt 'lekker' mee. :-(

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
Weet er iemand hoe je contacten van je telefoon met die van je sim kaart syncroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
jammy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:35:
Weet er iemand hoe je contacten van je telefoon met die van je sim kaart syncroniseerd?
Hier heb je de opties:

http://www.androidworld.n...ighlight=syncen+contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allerlei opties geprobeerd, maar mijn Galaxy trekt zich niets aan van de beschikbare fixes om het mtp probleem te omzeilen.
Ik had weer een leuke avond. :(

• Miss_80
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:22:
Allerlei opties geprobeerd, maar mijn Galaxy trekt zich niets aan van de beschikbare fixes om het mtp probleem te omzeilen.
Ik had weer een leuke avond. :(
Ik heb het ook opgegeven. Nog een paar maandjes en dan is de garantie eraf. Ga ik me daarna eens bekend maken met de wereld van flashen en rooten ;)
Pagina: 1 ... 80 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.