Weet iemand of er een app bestaat met dezelfde functionaliteit als Eventviewer in Windows?
Mijn SGS (met 2.3.3, niet-geroot, ge-factory reset na de upgrade van de firmware) begint namelijk raar gedrag te vertonen. Elke werkdag is het toestel op mijn bureau aan de stroom aangesloten, dus hij zit vrijwel continu op 100% power.
Afgelopen maandagavond rond 23:00 kreeg ik opeens de melding op het scherm dat het niet meer genoeg power had en sloot het zich dus spontaan af. Ongeloof stond in mijn ogen, want eerder die avond bij het raadplegen van Gmail, zag ik dat de power op 90% stond.
Gisteravond idem, filmpje aan het kijken en opeens herstart het zichzelf, spontaan. En na de reboot heeft het nog maar 20% power over... Terwijl ook gisteravond bij thuiskomst de power op 92% stond.
Hebben meerderen van jullie hier last van dit soort verschijnselen? Zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan?
Ik zou zo graag á lá Eventviewer van Windows willen zien wat de oorzaak is van een restart of zelfs een ontlading van de accu in het toestel. Ik gebruik dan wel Battery Monitor Widget Pro en zie daarin mooie grafiekjes, maar wat die piek naar onderen is op een specifiek tijdstip kan ik er niet mee uitlezen.
Iemand ideeën?!