• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 20:57

jasjenl

Liab A Tymo

Dat lijkt een goede tutorial, ware het niet dat die optie 'exporteren naar SD kaart' er bij mij niet bij staat in dat menu, ik kan alleen naar de SIM kaart exporteren...

<update>
Ok, het is me uiteindelijk toch gelukt mbv de app 'UiA - Backup Contacts'. Daarmee kon ik al mijn telefoon contacts exporteren naar een .csv bestand, die heb ik toen via de gewone gmail webinterface bij contacten kunnen importeren. Wat ik dan wel weer apart vind is dat ik bij sommige contactpersonen ineens ook automatisch een foto zie verschijnen die ik er nooit aan heb toegevoegd, ik neem aan dat google dat dan zelf via het gmail account van die personen uitvogelt :)

[ Voor 33% gewijzigd door jasjenl op 24-09-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Weet iemand hoe ik het volume van een telefoongesprek zachter kan zetten? Dus niet de beltoon, maar het gespreksvolume. Het kan aan de ander zijn telefoon liggen, maar als ik gebeld wordt, dan is het geluid van het gesprek echt veel te hard, ik moet de telefoon echt van mijn oor af houden om niet doof te worden.

Door tijdens het gesprek op het volumeknopje drukken krijg ik hem niet zacht genoeg, het is nog steeds veel te hard. En volgens mij komt er dan ook een popup in beeld waar onder het volumebalkje "belvolume" staat. Maar belvolume is toch het volume van de beltoon, niet het volume van het gesprek?

En bij instellingen - geluid - volume zie ik:
- volume inkomend gesprek (dat is volgens mij hetzelfde als "belvolume", oftewel de beltoon)
- media volume
- systeemvolume
- melding volume
En die staan alle 4 al op 1 streepje na op zijn allerzachtst.

[ Voor 4% gewijzigd door RagingR2 op 27-09-2011 10:51 ]

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
RagingR2 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:47:
Weet iemand hoe ik het volume van een telefoongesprek zachter kan zetten? Dus niet de beltoon, maar het gespreksvolume.
http://www.helpmij.nl/for...me-Galaxy-S-(gingerbread)

Is dit de oplossing ?? P.S. Negeer de opmerking van de poster, waar hij spreekt over google.

[ Voor 9% gewijzigd door Embryo1 op 27-09-2011 13:14 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik had voorheen gratis Asphalt 5 (o.a.) kunnen downloaden via de Samsung App Store, maar na een reset kan ik deze niet meer terug vinden. Waar kan ik dit weer gratis terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

mijn samsung start af en toe spontaan opnieuw op.
Hoe komt dit en hebben meer mensen hier last van?

de telefoon is niet geroot en heeft geen lagfix programma's ed

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 02-10-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173902

Anoniem: 238992 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:52:
mijn samsung start af en toe spontaan opnieuw op.
Hoe komt dit en hebben meer mensen hier last van?

de telefoon is niet geroot en heeft geen lagfix programma's ed
Hier net zo en de tussentijd is steeds korter. Ik denk dat ik maar eens helemaal ga resetten van de week en kijken
of dat misschien helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173902 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:15:
[...]

Hier net zo en de tussentijd is steeds korter. Ik denk dat ik maar eens helemaal ga resetten van de week en kijken
of dat misschien helpt.
Mmm, ik denk het niet.
Van de week 3 keer een harde reset gedaan, maar dit blijft terug komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Herkenbaar... . Die van mij heeft dat ook.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theoverm
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07-2024
Welke virusbescherming is nodig op mijn Samsung galaxy S+ die ik sinds een week bezit?
Ik kan er nergens iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 16:08
Met gezond verstand moet je een eind komen.

edit: gezond verstand als virusbescherming dus :)

[ Voor 38% gewijzigd door MrAngry op 03-10-2011 11:40 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
theoverm schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:10:
Welke virusbescherming is nodig op mijn Samsung galaxy S+ die ik sinds een week bezit?
Ik kan er nergens iets over vinden.
Nodig (nog) niet echt, maar kan natuurlijk nooit kwaad om te installeren.
Scroll hier even door naar Antivirus free.
Als je die aanklikt krijg je alle informatie en kan je de app ook installeren d.m.v. de QR-code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Ik kan mijn Galaxy S niet upgraden naar de nieuwste Androidversie
Ik heb nou 2.2.1 maar volgens mij is 2.3 ook uit?

Enfin, ik heb Kies geinstalleerd en mijn telefoon eraan gehangen.
Na het controleren op updates meldt hij:
Laatste versie is geinstalleerd
Geinstalleerde versie: Ver.2.0.2.11071_128
Via google kwam ik erachter dat het wel es n bug kon zijn in het programma. Na het vervangen van de AStorePlugin.dll zou het verholpen moeten zijn; helaas bij mij niet.
Geeft nog steeds geen update aan; en ook na handmatig checken vind hij niks.

Is er een manier om een file van Android 2.3 te downloaden en handmatig te upgraden, oid?

[ Voor 36% gewijzigd door Silent Thunder op 04-10-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 16:26
Ja, kijk even in het custom rom topic.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
HaTe schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:10:
Ja, kijk even in het custom rom topic.
Ik wil graag de ''officiele/reguliere'' rom/android versie.

Dat zou toch ook mogelijk moeten zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 04-10-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Silent Thunder schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:26:

[...]

Via google kwam ik erachter dat het wel es n bug kon zijn in het programma. Na het vervangen van de AStorePlugin.dll zou het verholpen moeten zijn; helaas bij mij niet.

Is er een manier om een file van Android 2.3 te downloaden en handmatig te upgraden, oid?
Controleer even welke csc je hebt. Ik heb XEO (de Poolse variant) en zit ook nog steeds op 2.2.1. Als je XEN hebt zou je wel moeten upgraden naar 2.3.3.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Silent Thunder schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Ik wil graag de ''officiele/reguliere'' rom/android versie.

Dat zou toch ook mogelijk moeten zijn?
Ja, daarvoor moet je in dat topic zijn. Daar vind je links en beschrijvingen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
ervaring met de stockversie android: 2.3.3 tot nu toe.
1. over het algemeen tevreden. zeker als je wifi ter beschikking hebt.
toch.. op onberekenbare momenten gaat mijn toestel op zwart ( 1-2 keer per week )
af en toe vastlopers bij een matige datastream via internet connectie tijdens(?) schakelen tussen H en 3G of E
2. prima navigatie met Google nav ; heerlijk toch om in het buitenland zo naar je bestemming te rijden?
mis het invoeren van coördinaten in dit verband.
3. Kan er mee leven (2.3.3), er zit waarschijnlijk geen update meer in het vat(?)
4. lees overigens van diverse Iphone gebruikers ook troubles dus, ach..
5. ik heb nog een "onbeperkt" datagebruik-abonnement bij Vodafone, en overweeg het contract te verlengen waardoor ik niet aan de 1 Gig limiet zit vastgebakken ( hoger is uiteraard mogelijk als ik maar meer wil betalen..)
vervolgens koop ik een los toestel als mijn SGS "verouderd" raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:02
dat onbeperkt internet is niet in het buitenland he? En je kan hem ook niet onbeperkt verlengen, alleen door laten lopen.

En hopelijk weet je het zelf ook, maar je schrijfstijl is lastig leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
nee nee; in het buitenland heb je bv. je een mogelijkheid voor 2 euro een dagpakket van 35 MB in te kopen bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:55

knakworst

Get more sats!

smeijers schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:23:
ervaring met de stockversie android: 2.3.3 tot nu toe.

3. Kan er mee leven (2.3.3), er zit waarschijnlijk geen update meer in het vat(?)
Ik heb ergens gelezen dat er nog een 2.3.4 in het vat zit! Bron ben ik kwijt maar volgens mij was het samsung NL op twitter, of androidworld.

edit:
http://twitter.com/#!/Samsung_NL/status/118275076230627328
http://www.androidworld.n...-galaxy-s-ii-beschikbaar/

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 05-10-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
smeijers schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:38:
nee nee; in het buitenland heb je bv. je een mogelijkheid voor 2 euro een dagpakket van 35 MB in te kopen bij vodafone.
Oke, hou dat wel in de gaten dan, want 35mb heb je er zo door met navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
valt reuze mee; mijn datacounter gaf aan na 3-4 uur rijden zo ongeveer 15 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Zojuist een gereviseerde I9000 gekregen. Heb hem helemaal leeg gehaald en mijn vraag hoe ik het best deze telefoon kan updaten? Momenteel heb ik 2.1-update 1. Kan dit gewoon via kies geupdate worden naar 2.2 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Enig idee wanneer ik 2.3.4 kan verwachten voor de sgs1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steef1986 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:55:
Enig idee wanneer ik 2.3.4 kan verwachten voor de sgs1?
Nee, daarover is nog geen info gegeven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
2.3.5 is zelfs al verkrijgbaar. En vandaag is zelfs een nieuwe versie van 2.3.5 vrijgegeven: http://www.androidworld.n...xy-s/24439-xxjvt-uit.html

----
1337-ste post van mij :D

[ Voor 9% gewijzigd door HaTe op 06-10-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb alle updates geinstalleerd via KIES.

nu heb ik het probleem dat als ik iemand bel echt niets hoor. Pas als ik luidspreker aanzet en vervolgens weer terug zet, dan hoor ik heeeeeeeeeeel zacht iemand praten. Volume instellingen staan voluit. Hoe kan dit :s?

heb al via de *#*# code het volume aangepast, maar dit heeft gewoon geen effect. Zou degene die mijn telefoon gerepareerd hebt iets verkeerds hebben gedaan met de speaker oid?

[ Voor 25% gewijzigd door AOC op 05-10-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
als alle verdere functies probleemloos werken moet je niet uitsluiten dat het een speakerprobleem is.
je zegt niet of je iets uit de speaker hoort bij aanschakelen..
overigens kan een factory reset ook geen kwaad..; immers je hebt nog een redelijk 'kaal" toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

De speaker werkt nu wel elke keer, maar nog heel zacht. Alle andere functies werken prima. Vanavond ga ik een factory reset proberen. Desnoods begin ik weer vanaf 0 met originele hardware. Wel bizar dit, volume instellingen doen niks wat betreft spraak volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-03-2021
Is het niet handig als er een apart sgs+ topic komt, of kan je met je problemen rondom de s+ hier ook terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiholland
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 00:14
Silent Thunder schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:26:

[...]

Je moet eerst Kies Updaten dan pas update hij je telefoon .
Dus even naar de Samsung site nieuwe Kies er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

rene2870 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:19:
Is het niet handig als er een apart sgs+ topic komt, of kan je met je problemen rondom de s+ hier ook terecht?
Wat is er dan zoveel anders aan een SGS+ dan aan een SGS :) ? Behalve de CPU en de GPU :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-03-2021
Touchdomex schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

Wat is er dan zoveel anders aan een SGS+ dan aan een SGS :) ? Behalve de CPU en de GPU :+
Nouja vooral een topic voor custom rom et cetera want die gaan niet samen, kan je die gewoon openen of moet dat via een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

rene2870 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Nouja vooral een topic voor custom rom et cetera want die gaan niet samen, kan je die gewoon openen of moet dat via een mod?
Custom rom kun je gewoon openen als je maar een fatsoenlijke topicstart hebt anders gaat die op slot :+ Overleg anders eens met wat modjes om te kijken of er niet in het huidige topic alsnog ruimte is voor zoiets of hoe je misschien het netjes kan aanpakken voor het openen van een nieuw topic. Denk dat er altijd wel een plek is om het te regelen. Ik zou zeggen probeer gewoon en kijk waar het eindigt :+

Vandaag mijn hoesjes, autohouder en autolader van DealExtreme binnen *O* De hoesjes zijn best grappig maar bieden weinig tot geen bescherming :+ Ze laten de telefoon wel ontzettend veel beter in de hand liggen! Dus iedereen die nog een subtiele bescherming zoekt en vooral de telefoon iets strakker in de hand wil laten liggen! Aanrader! zal morgen wel even foto's maken De autohouder werkt subliem. Heb alleen nog geen fijne app gevonden voor snelheid en iets meer informatie... Dus als iemand tips heeft graag!!!

De autolader is direct bij eerste gebruik kapot gegaan :X Daarnaast is de kabel te kort dus ik ga die sowieso opnieuw bestellen maar dan met een bizar lange kabel zodat die helemaal vanaf de 12volt in de middenconsole naar links naast mijn tellerhuis komt. Dit moet over het tellerhuis dus reken maar op een meter of 2 en zonder krul....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
HaTe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:01:
2.3.5 is zelfs al verkrijgbaar. En vandaag is zelfs een nieuwe versie van 2.3.5 vrijgegeven: http://www.androidworld.n...xy-s/24439-xxjvt-uit.html

----
1337-ste post van mij :D
Goede rom heb hem er al opstaan. Aleen mijn 3g wilt nu plotseling niet meer werken. (of vodafone zit net te kutten). 2g en wifi werken wel.

Edit: Dom blijkbaar was mijn apn verdwenen, eerder geen last van gehad.

Draaide eerst darky 9.2 was erg tevreden over behalve dat mijn bluetooth niet werken. Uiteindelijk toch maar geupgrade naar darky 10.2.2 maar deze draaide erg slecht (zelfs met wipe). Toen maar terug gegaan naar stock. Met launcher pro en widget locker bevalt ie erg goed. Razendsnel ook al is mijn quadrant score weer stukken lager (lag fix disabled, maar echt niet nodig zo snel als de telefoon nu is).

Overigens wel geroot met behulp van odin.

[ Voor 53% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-10-2011 00:59 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:34:
[...]

Goede rom heb hem er al opstaan. Aleen mijn 3g wilt nu plotseling niet meer werken. (of vodafone zit net te kutten). 2g en wifi werken wel.

Edit: Dom blijkbaar was mijn apn verdwenen, eerder geen last van gehad.

Draaide eerst darky 9.2 was erg tevreden over behalve dat mijn bluetooth niet werken. Uiteindelijk toch maar geupgrade naar darky 10.2.2 maar deze draaide erg slecht (zelfs met wipe). Toen maar terug gegaan naar stock. Met launcher pro en widget locker bevalt ie erg goed. Razendsnel ook al is mijn quadrant score weer stukken lager (lag fix disabled, maar echt niet nodig zo snel als de telefoon nu is).

Overigens wel geroot met behulp van odin.
heb jij wel video bellen? Want er wordt gezegd dat dat er niet opzit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Niemand die weet hoe ik mijn spraakvolume kan verhogen? Ik hoor degene die ik bel nauwelijks tot niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-06 19:12
heb al van dikwijls gelezen dat die ext4 lagfix eigenlijk enkel maar nuttig is voor froyo roms.
Ik draai hier nu 2.3.5 JVS met cf-root en zonder lagfix en ook hier werkt alles heel vlot zonder haperingen

daarnaast schijnt RFS belange zo slecht niet te zijn. De ene presteert beter dan de andere in bepaalde gevallen.

Ook schijnt quadrant niet echt een betrouwbare benchmark te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Heeft iemand hier al eens zijn SGS geupdate via Kies vanuit een virtuele machine? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

onox schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:53:
Heeft iemand hier al eens zijn SGS geupdate via Kies vanuit een virtuele machine? :)
Kies werkt al brak vanuit een 'niet-virtuele machine', ik denk dat het vragen is om problemen als je hem vanuit een virtuele machine gaat draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:56:
[...]

heb jij wel video bellen? Want er wordt gezegd dat dat er niet opzit.
Zit er nog gewoon op AFAIK. Bij invoeren van nummer kan je gewoon icoontje voor videobellen selecteren. (gebruik het zelf echter nooit).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321177

Beste mensen,

Ik heb een probleempje. Als sinds mijn laatste twee firmware update (draai nu 2.3.3) kan ik gaan inschrijvingen in mijn calender doen. Gebruik nu maar Jorte, maar heb liever de stock calender. Ik kan een inschrijving aanmaken, maar wanneer ik het opsla zegt ie "saved" maar daarna kan ik het niet terugvinden. Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Wellicht iets met de sd kaart ofzo?

gr
cabbage

[edit] Nevermind. Oplossing gevonden. best stom

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 321177 op 08-10-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Zit er nog gewoon op AFAIK. Bij invoeren van nummer kan je gewoon icoontje voor videobellen selecteren. (gebruik het zelf echter nooit).
Nee ik bedoel in de gchat applicatie.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:39
Zit te denken om eens te switchen naar WP7 om te kijken wat dat is. Maar nu wou ik even weten hoeveel een SGS waard is ?
Ding is nog eigenlijk zo goed als nieuw met een paar kleine krasjes in die metalen rand.
Ik zie prijzen rond de 200~250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06 15:07
Anoniem: 321177 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:15:
Beste mensen,

Ik heb een probleempje. Als sinds mijn laatste twee firmware update (draai nu 2.3.3) kan ik gaan inschrijvingen in mijn calender doen. Gebruik nu maar Jorte, maar heb liever de stock calender. Ik kan een inschrijving aanmaken, maar wanneer ik het opsla zegt ie "saved" maar daarna kan ik het niet terugvinden. Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Wellicht iets met de sd kaart ofzo?

gr
cabbage

[edit] Nevermind. Oplossing gevonden. best stom
En de oplossing/probleem was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Vermoedelijk dat hij de bewuste agenda niet als zichtbaar had ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Torched schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:54:
Zit te denken om eens te switchen naar WP7 om te kijken wat dat is. Maar nu wou ik even weten hoeveel een SGS waard is ?
Ding is nog eigenlijk zo goed als nieuw met een paar kleine krasjes in die metalen rand.
Ik zie prijzen rond de 200~250
Zet hem voor 175 te koop en je merkt vanzelf of iemand je telefoon voor die prijs wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423142

ik heb een vraag:
in mijn SGS plus staat het volgende, en hier begrijp ik niets van. ik hoor over land van herkomst en branded of unbranded, wat betekent het:

android 2.3.3.
I9001 XXKF8
Gingerbread XXKF8

vast bedankt, ik heb vele pagina's bekeken maar om 326 post te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-06 19:19

jmk

Oud nieuws (26-09) maar misschien nog even het vermelden waard:

Android 2.3.4 voor de Samsung Galaxy S
Overigens meldt Samsung Nederland op Twitter ook dat men Android 2.3.4 voor de Galaxy S nog aan het testen is en dat deze zeker onderweg is.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Ik heb via Kies ooit Android 2.3.3 geïnstalleerd en hierbij ook een factory reset gedaan (geen wipe). Dit heeft altijd goed gewerkt, maar sinds een tijdje heb ik echter last van battery-drain en het menu "Batterijgebruik" zie ik dat de standaard app "Galerij" hier verantwoordelijk voor is.
Batterijgebruik Galaxy SGalaxy S - Galerij
Nu kan ik wel een stop forceren (hierbij verdwijnt ook het icoontje Galaxy S icoon ) maar een tijdje later staat het icoontje er weer en trekt de galerij weer mijn accu leeg. Weet iemand een oplossing? Ik heb weinig zin om een factory reset + wipe te doen, als ik daarmee al mijn sms-jes, whatsapp- en heytell-berichten kwijt raak...

Edit: Ik had al wel iets gevonden wat verwees naar de oriëntatiesensor, maar ook als ik automatisch roteren uit zet, blijft het probleem aanhouden.

[ Voor 6% gewijzigd door antonboonstra op 11-10-2011 09:20 ]

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Ik heb 'Galerij' er af gegooid en QuickPic geïnstalleerd. Bevalt me super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu sinds een aantal dagen last dat mijn telefoon heel uitschakeld.
Ik heb mijn telefoon een "harde reset" gegeven, en heb zoveel mogelijk uitgezet.
Maar als ik de telefoon de hele nacht heb opgeladen is de batterij na ongeveer 5 uur helemaal leeg.
De telefoon wordt ook behoorlijk warm
Komt dit vaker voor?
Kan dit alleen de batterij zijn, of kan er misschien iets met de telefoon zijn?

Komt dit vaker voor, en wat is hier een mogelijke oplossing voor?
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
wat staat er bij instellingen > over deze telefoon > accugebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

418O2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:12:
wat staat er bij instellingen > over deze telefoon > accugebruik ?
Mmm, ben daar niet echt handig in.
ik wilde een foto plaatsen, maar die komt niet te voorschijn

wifi 20%
mobiel standby 18%
weergave 10%
Samsung mmm 9%
Android core apps 7%
telefoon standby 7%
Android system 7%
Android system 6% (waarom 2x??)
kiezer 5%
Gmail 3%
Swype 2%

Ik heb vandaag geloof ik 3x in mijn mail gekeken zonder een bestand te openen, geen internet gebruikt

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 11-10-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 238992 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Mmm, ben daar niet echt handig in.
ik wilde een foto plaatsen, maar die komt niet te voorschijn

wifi 20%
mobiel standby 18%
weergave 10%
Samsung mmm 9%
Android core apps 7%
telefoon standby 7%
Android system 7%
Android system 6% (waarom 2x??)
kiezer 5%
Gmail 3%
Swype 2%

Ik heb vandaag geloof ik 3x in mijn mail gekeken zonder een bestand te openen, geen internet gebruikt
Ga eens naar Instellingen -> Draadloos en Netwerk -> Wi-Fi-instellingen en druk dan op de menu knop en selecteer Geavanceerd. Check dan in dat menu waar het Wi-Fi-slaapstandbeleid op staat. Als die op "Nooit" staat en je zet wifi aan, dan staat die dus ook constant aan en dat kan nogal wat stroom zuipen. Het makkelijkste is om hem op "Als scherm wordt uitgeschakeld" te zetten. Dan switched hij automatisch aan en uit als je je scherm unlocked/locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:57:
[...]
Ga eens naar Instellingen -> Draadloos en Netwerk -> Wi-Fi-instellingen en druk dan op de menu knop en selecteer Geavanceerd. Check dan in dat menu waar het Wi-Fi-slaapstandbeleid op staat. Als die op "Nooit" staat en je zet wifi aan, dan staat die dus ook constant aan en dat kan nogal wat stroom zuipen. Het makkelijkste is om hem op "Als scherm wordt uitgeschakeld" te zetten. Dan switched hij automatisch aan en uit als je je scherm unlocked/locked.
Dank je wel
Deze stond inderdaad op nooit.
Vreemd want in de bladen lees je gewoon dat het beter is om dit op nooit te zetten.
Dit omdat wifi minder verbruikt als G3

Maar ik heb dit eigenlijk altijd op nooit staan, vreemd dat de telefoon nu zo snel lees is.
Dank jullie wel voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Volgens samsung op twitter zou vandaag 2.3.5 voor de Galaxy s plus uitgekomen moeten zijn, ik mag toch hopen dat ze de gewone Galaxy s niet vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarkstar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-05 00:03
onox schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:53:
Jawel. Ik draai KIES (met admin rechten) onder Windows XP. Windows XP draait als VMWare guest systeem. Het host systeem is Windows7 64 bits. Samsung wordt bij inpluggen keurig herkend binnen XP.
Ik heb de upgrade naar 2.3.3 voor de Samsung Galaxy S gedaan in deze virtual machine.
Reden: ik had problemen met de toenmalige versie van KIES onder Win7-64. Dat zou nu anders kunnen zijn, maar ik heb geen zin om het nog eens te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-02 19:20
Sinds 2 dagen werkt mijn homebutton niet meer.
Erg vervelend.

De telefoon is wel gevallen en een klein beetje nat geweest, maar ik heb niet echt het idee dat het hierdoor komt, aangezien het knopje toen nog een dag gewerkt heeft.
Daarna begon hij vreemd te doen, soms deed hij het en soms niet. Nu dus helemaal niets meer.

Kan dit ook aan de software liggen? Deze begint de laatste tijd ook vreemd te doen. Heb Martux 3 ROM.

Heeft iemand dit al laten reparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277474

Ik heb ook gehad dat mijn homebutton het opeens niet meer deed, maar sinds afgelopen weekend doet ie weer wel. Ik heb idee dat het een softwarematig probleem is/was, en dan niet zo zeer van Android maar van één van de apps. Geen idee welke, maar bij mij lijkt het probleem opgelost.... :)
j0ren schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:45:
Sinds 2 dagen werkt mijn homebutton niet meer.
Erg vervelend.

De telefoon is wel gevallen en een klein beetje nat geweest, maar ik heb niet echt het idee dat het hierdoor komt, aangezien het knopje toen nog een dag gewerkt heeft.
Daarna begon hij vreemd te doen, soms deed hij het en soms niet. Nu dus helemaal niets meer.

Kan dit ook aan de software liggen? Deze begint de laatste tijd ook vreemd te doen. Heb Martux 3 ROM.

Heeft iemand dit al laten reparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Foutje 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door NeoMe op 13-10-2011 11:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-06 10:37
Dat is de MP3-speler, niet de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Helaas heb ik de telefoon laten vallen en is rechtsonder het glas gebroken. Touchscreen en alles werkt nog wel, dus echt alleen het glas is stuk.

Nu lees ik op verschillende fora dat je niet zomaar alleen het glas kan laten verwisselen. Heeft iemand hier ervaring mee? Uitleg en linkjes meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Mijn SGS onthoudt bepaalde instellingen niet, is dat te fixen? Irritantste is dat ie bij contacten niet onthoudt dat ik alleen contacten met een nummer wil zien. Maar ook bij de Youtube app krijg ik steeds weer een welkomstscherm.

Voor de firmwareupdate deed ie dat bij alle apps nadat ie een keer gecrasht was, maar na de update leek het verholpen, maar misschien niet helemaal?

Edit: geroot zou je specifieke databasebestanden moeten kunnen verwijderen, dus maar weer eens geprobeerd te rooten. Weer niet gelukt, en mn telefoon wilde ook niet meer opstarten.
Dus dan maar nieuwe firmware (2.3.5) erop gezet. Gelukkig is de sd-card niet geformatteerd maar ben wel al m'n apps kwijt en belangrijker m'n smsjes. Had toch even moeten backuppen voor ik ging kutten. Heb nog wel een oude backup van de smsjes, maar toch een beetje jammer.

Edit 2: oh fuck, de app die ik gebruikte heeft geen restore functie, hoe achterlijk is dat.

Edit 3: Woei, met SMS Backup + kan ik zo te zien ook de smsjes die ik met SMS Backup naar m'n gmail heb gestuurd restoren *O*
Nog maar een half jaar smsjes kwijt dus :P Nu maar ff instellen dat ie smsjes automatisch backupt.

Telefoon is wel weer een stuk sneller! Zal ook door de schone install komen, maar zou best kunnen dat 2.3.5 weer een stukje sneller is. Heb de officiële firmware van www.sammobile.com met Odin geïnstalleerd.

[ Voor 66% gewijzigd door Azrael op 15-10-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Wisten jullie trouwens dat als je het toetsenbord op Frans zet (per ongeluk in mijn geval, doordat daar nu een knopje voor is) je weliswaar een Azerty toetsenbord krijgt maar dat het numerieke gedeelte niet klopt? Als je dan een 8 intypt wordt het een 7, etc, werd al helemaal gek toen ik een wachtwoord intypte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
KIES geupdated naar versie _152 ; Ik had een stille hoop dat de video's op het apparaat nu wel in miniaturen zouden verschijnen, maar nee hoor.
Krijgt iemand met KIES wel miniaturen ( thumbnails ) voor zijn video's??

Mooi om te lezen dat versie 2.3.4 onderweg is..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Hoe lang duurt dat voorbereiden van Kies meestal? Het ding is al hele tijd bezig. Ik kreeg daarna een ballonnetje dat zei dat ik er op moest klikken om te starten met upgraden, maar dat ballonnetje verdween voordat ik erop kon klikken. Nu is mijn vraag of klikken op dat ballonnetje vereist was, want het ding staat nu nog steeds in de voorbereiding toestand. Windows laptop is ubertraag met slechts 512 MiB geheugen, dus ik weet niet of Kies gewoon nog z'n dingetje aan het doen is of dat het nu in een rejected state is beland waar het niet uitkomt. Kan ik zo'n firmware upgrade nog cancellen? Of heb ik nu mijn galaxy nu op een 1-way trip naar de hemel gestuurd? Op google en de startpost kon ik hier geen info over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
upgraden van KIES ? of van je SGS ? Ik vermoed het laatste ; en wat bedoel je met het ding staat nog steeds in de voorbereidingstoestand?
werkt je toestel niet meer? je kan indien nodig een factory reset doen naar je laatste firmware, indien deze nog wordt vermeld onder - instellingen - over het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
smeijers schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:03:
upgraden van KIES ? of van je SGS ? Ik vermoed het laatste ; en wat bedoel je met het ding staat nog steeds in de voorbereidingstoestand?
werkt je toestel niet meer? je kan indien nodig een factory reset doen naar je laatste firmware, indien deze nog wordt vermeld onder - instellingen - over het toestel
Kies zegt dat het bezig is met het voorbereiden van de firmware upgrade. Ik kan nog steeds op home knop van m'n galaxy klikken en dan kan ik mijn unlock pattern vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
bijzonder vreemd; laptop met 512 Mb zal ook zeer zeer traag zijn.
het feit dat je nog steeds kunt unlocken in je homescreen kunt komen van je SGS denk ik dat je gewoon kunt cancellen.
maar ik ben geen super expert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
smeijers schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:16:
bijzonder vreemd; laptop met 512 Mb zal ook zeer zeer traag zijn.
het feit dat je nog steeds kunt unlocken in je homescreen kunt komen van je SGS denk ik dat je gewoon kunt cancellen.
maar ik ben geen super expert...
Het is een oude laptop van m'n ouders. Heb geen Windows op m'n eigen laptop. Ik denk dat ik m'n galaxy zo maar eens ga disconnecten en dan Kies restarten... :-(

Edit: ok, ik ben verder gekomen :) Heb nu de anti-virus scanner netjes via zichzelf uitgeschakeld i.p.v. via de taskmanager, en toen was het zo gepiept. Zit nu alleen wel met Android 2.2 ipv 2.3 :s Nog maar eens een upgrade proberen te doen...

Edit 2: weer verder gekomen, na reinstall van Kies (had het er al weer afgegooid omdat ik dacht dat ik op 2.3 zou zitten :p) blijkt er nog een upgrade mogelijk te zijn. Upgrade in Kies ging redelijk vlot: voorbereiden, fw downloaden, bestanden uitpakken en dan fw installeren. Nu eindelijk op Android 2.3.3 *O*

[ Voor 36% gewijzigd door onox op 16-10-2011 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
iemand die thumbnails in KIES bij video's kan zien op het apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:18
Ik wil hier even mijn verhaal delen omtrent mijn ervaringen met de SGS en de service van Samsung.

Vanaf het begin heb ik al slecht bereik, niet kunnen bellen/gebeld worden. Aangezien ik de mobiel heb gehad bij een nieuw contract icm. met nummerbehoud wilde ik in eerste instantie even afwachten of deze problemen bij mijn nieuwe provider opgelost zouden zijn. Dit was helaas niet het geval en voor mij een bevestiging dat deze mobiel hardwarematige kuren vertoonde.

Vervolgens in overleg met Samsung mijn GSM aangemeld op www.gsmrepareren.nl (officieele servicepartner samsung). Telefoon opgestuurd en vervolgens retour ontvangen met de opmerking "Software update + Kalibratie". Kalibratie gaf mij nog enige hoop, maar software update niet aangezien ik dit zelf ook al had geprobeerd. Vervolgens bleek in gebruik dat het probleem ook niet opgelost was.

Gelijk weer contact opgenomen met Samsung echter zij konden niks voor mij betekenen. Ik moest de mobiel opnieuw aanmelden bij gsmrepareren.nl. Dit uiteindelijk met tegenzin gedaan en opnieuw de mobiel verstuurd. Ditmaal de statusupdates goed in de gaten gehouden. Wat bleek dezelfde dag dat de mobiel ontvangen was, was deze ook gerepareerd en teruggestuurd met de opmerking "software update". Ondanks mijn duidelijk klachtomschrijving en vermelding dat dit een 2de reparatie betrof en verzoek tot grondig onderzoek en reparatie. Na ontvangst bleek inderdaad dat de klacht niet verholpen was en dat er zelfs een lichte kras op het scherm aanwezig was.

Weer contact opgenomen met Samsung, ditmaal werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden door het reparatiecentrum (gsmrepareren.nl) voor een oplossing. Deze belofte werd niet waargemaakt en na mijn vakantie zelf contact opgenomen via de mail (na verwoede pogingen via de telefoon).

Vervolgens ontving ik snel een reactie. De telefoon moest nog 1x op opgestuurd worden en deze zou vervolgens via samsung gecrediteerd zou worden. Dit zou betekenen dat ik via mijn verkooppunt een nieuwe mobiel uit zou mogen zoeken. Eindelijk een positief bericht na alle tijd (mailen/bellen, naar postkantoor) en geld (2x retourzending betaald a €8,05) die ik erin had gestoken.

Onder deze voorwaarde akkoord gegaan en het toestel een laatste keer aangemeld en retour gezonden.

Vervolgens na een week heb ik een mailtje gestuurd met de vraag wat de status was. vervolgens krijg ik te horen dat de reparatie bijna klaar is?!?!

Gelijk een reactie gestuurd dat dit niet conform afspraak was en dat ik wenste dat de afspraak gewoon nagekomen werd. Hierop werd gereageerd dat in overleg met samsung besloten was om toch tot reparatie over te gaan en dat het board vervangen zou worden.

Ik heb in de hierop volgende mails gereageerd dat dit niet conform afspraak was en ik weinig vertrouwen meer had in de mobiel en in het reparatiecentrum van gsmrepareren.nl. Dit leidde echter nergens toe en men hield voet bij stuk.

Vervolgens heb ik ook aangegeven dat het vervangen van het board slechts een gedeelte van de klachten op kan lossen namelijk die van het bereik en niet de klacht m.b.t. de kras op het scherm. De reactie hierop van GSMrepareren was kort maar krachtig, de kras was onderzocht en kon niet ontstaan zijn tijdens de reparatie. Hier werd dus verder niks mee gedaan.

Ik heb nog terug laten weten dat ik het toestel amper gebruikt heb en waar ik het toestel gebruikt heb dit i.c.m. een hoesje gedaan heb. Ik ben uiterst voorzichtig met het toestel en het beschermfolie is zelf nog aanwezig op het achterklepje. Ik impliceer hier niet mee dat gsmrepareren schuldig is het kan immers ook dat door het heen en weer sturen van de mobiel de kras ontstaan is. Hier heb ik echter geen reactie op gehad.

Resultaat uiteindelijk.... Dit alles heeft mij een hoop tijd (bellen/mailen, terug sturen) en geld (3x verzending a €8,05 = €24,05 + telefoonkosten provider/0900 nummer) en vervolgens zit ik na 2 maanden zonder mobiel gezeten te hebben met een mobiel met cosmetische schade en een hoop onvrede i.v.m. de gang van zaken (2x niet repareren en niet nakomen van afspraken).

Om het verhaal compleet te maken heb ik gedurende dit alles een vervangend simpel Android toestel aangeschaft omdat al mijn contacten in gmail staan. Dit toestel is ook een Samsung namelijk de Gio S5660 met dit toestel tot dusver gelukkig nog geen problemen. Als ik dit alles echter had geweten had ik niet nog een Samsung toestel aangeschaft.

Ik heb inmiddels ook mijn verhaal gedaan via de mail (telefonisch zijn ze slecht bereikbaar + hoge kosten i.v.m. 0900 nummer) bij samsung en ben in afwachting van hun reactie.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen en hebben jullie nog tips hoe ik tot een redelijke oplossing kan komen? Het lijkt er namelijk op dat je niet "serieus" genomen wordt met een klacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Mvdbeld op 19-10-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Vorige week heb ik voor het eerst in maanden mijn Galaxy S helemaal uit gezet. Na een paar uur weer aan en alles prima. Een dag of drie later piepte de S overdag: batterij bijna leeg. Nu deed ik op een acculading altijd 2 a 3 dagen. Ik bel niet veel.

Sindsdien is de S binnen 20 uur leeg, ook als ik er niet mee gebeld heb. Ik leg hem nu 's nachts maar aan het infuus en op die manier kom ik de dag wel door. Maar ik blijf het vreemd vinden. Ik heb hem nogmaals uit en aan gezet maar dat maakt geen verschil. Er draaien geen extra programma's op de achtergrond, ik check niet automatisch mail etc. Vroeger had ik altijd Bluetooth aanstaan. Ik heb die uit gezet maar het maakt geen verschil. Wifi stond altijd al uit.

Geen updates van Android gedraaid, er zit de af fabriek 2.1-update1 in.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Edit: instellingen > over deze telefoon > accugebruik
5 uur standby
Cell standby 35%
Phone idle 26%
Bluetooth 14%
Display 12%
Android system 8%
Android OS 3%
Dailer 2%

accu nu nog 86%

[ Voor 14% gewijzigd door rud op 19-10-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427102

Ik wil graag mijn Galaxy S upgraden naar 2.3.3, maar via Kies kan de firmware niet worden bijgewerkt. Ik heb Kies ook al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt blijkbaar niet. Ik heb hier wel iets gelezen van Admin-rechten, maar daar heb ik tijdens de installatie van Kies niets van gezien?

Anyway heeft iemand een oplossing voor m'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 427102 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:19:
Ik wil graag mijn Galaxy S upgraden naar 2.3.3, maar via Kies kan de firmware niet worden bijgewerkt. Ik heb Kies ook al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt blijkbaar niet. Ik heb hier wel iets gelezen van Admin-rechten, maar daar heb ik tijdens de installatie van Kies niets van gezien?

Wat meer info zou prettig zijn, wat is je huidige versie? (intoetsen in de dialer *#1234#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427102

Waar kan ik dat zien?

Wat ik wel kan zeggen is dit:

PDA: JPO / PHONE: JPP / CSC: JP3 (XXX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-02 19:20
Als je je telefoon root, en vervolgens later weer helemaal terugflashed naar fabriekswaarden, kan samsung dan zien dat je ermee hebt gekut en vervalt zo je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394398

Volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik lees dat de S2 een T-Mobile/VF update heeft gehad, kunnen de T-mobile branded SGS'en ook al geupdate worden? iemand die dat kan testen?

niet voor mezelf; want ik heb een custom rom, maar een collega heeft een t-mobile branded sgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Anoniem: 427102 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:19:

Zegt Kies met een venstertje dat de firmware niet bijgewerkt kan worden? Ik heb naar 2.3.3 geupgrade via een apart user account onder XP, maar ik denk dat die wel admin rechten had. Verder moet je netjes je virusscanner uitzetten (bij mij bleef Kies eeuwig de firmware voorbereiden toen ik de virusscanner niet netjes half probeerde af te schieten via de taskmanager)

Verder heb ik de USB instellingen op m'n S naar Kies gezet, telefoon uitgezet, SIM kaart en SD kaart eruit gehaald, telefoon aangezet, Kies opgestart en daarna telefoon aangesloten. Daarna zou Kies dan je telefoon moeten detecteren en controleren of er nieuwe firmware is.

[ Voor 14% gewijzigd door onox op 21-10-2011 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

Heb ik toch weer die "Dubbele provider verificatie" bij het installeren van Funambol... :(

Ik heb mijn telefoon op Engels gezet, ben op de Engelse error gaan zoeken en zag dat UbuntuOne een probleem kan hebben als Funambol geïnstalleerd is.

Ik heb dus alle sync tools eraf gegooid en ik denk dat een een basis van Funambol gebruikt.

Opgelost want nu installeert hij wel :)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 149075 op 24-10-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat ik niet snap is dat de SyncML-fuctionaliteit die kennelijk al in de Galay S aanwezig is nergens voor gebruikt wordt, ik heb Samsung al gemaild etc, geen respons op mijn vragen nav de geadverteerde mogelijkheden en het menupunt synchronisatie dat vermoed ik gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is te weinig over die sync aanwezig.

Ik heb al wat tests gedaan... je kunt beter voor een client gaan die syncml praat op de juiste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sounaloa
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-04 15:16
heej allemaal,

ik heb 3 of 4 weken geleden ook een samsung galaxy s i9000 gekocht,
ik werd vanochtend wakker wil hem aan doen krijg alleen een boot scherm te zien 5 uur lang,
vervolgens de batterij er maar eens 15 mins eruit gelaten en er weer in gedaan helpt niet, simkaart en sd kaartje eruit gehaald aan zetten en jaaaa!.... nog niks -.- dan gaan we met de stekkertjes beginnnen.
als ie aan de oplader ligt dan krijg ik alleen het rondje te zien van laden als ik hem aan mn computer aan sluit krijg ik het rondje van laden en vervolgens vind ik dus geen telefoon op mn computer googlen dan maar, kwam ik op hard reset, naja lukt dus ook niet.... opmerkelijk vind ik dat de knoppen aan de onderkant geen licht geven wat de andere telefoons wel doen bij hard reset. er is niks speciaals mee gebeurd.. gewoon de normale dingen ( heb er nog een hoesje omheen voor gekocht 1 dag na aankoop en zit er altijd in) hij is niet gevallen nooit in contact geraakt met water kortom, ik weet het gewoon niet meer!
tips zijn van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik ben bang dat je alles al geprobeerd hebt wat je had kunnen doen...

KIES kan de telefoon ook niet vinden?

Ben bang dat deze telefoon terug naar de winkel kan... :-(

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sounaloa
kies doet niet eens een poging om m te vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soms doet hij het wel hier.

Ik zoek alleen een goede tool om mijn contacten op een OSX te kunnen beheren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

antonboonstra schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:15:
Ik heb via Kies ooit Android 2.3.3 geïnstalleerd en hierbij ook een factory reset gedaan (geen wipe). Dit heeft altijd goed gewerkt, maar sinds een tijdje heb ik echter last van battery-drain en het menu "Batterijgebruik" zie ik dat de standaard app "Galerij" hier verantwoordelijk voor is.
[afbeelding][afbeelding]
Nu kan ik wel een stop forceren (hierbij verdwijnt ook het icoontje [afbeelding] ) maar een tijdje later staat het icoontje er weer en trekt de galerij weer mijn accu leeg. Weet iemand een oplossing? Ik heb weinig zin om een factory reset + wipe te doen, als ik daarmee al mijn sms-jes, whatsapp- en heytell-berichten kwijt raak...

Edit: Ik had al wel iets gevonden wat verwees naar de oriëntatiesensor, maar ook als ik automatisch roteren uit zet, blijft het probleem aanhouden.
Oplossing uiteindelijk zelf gevonden, dus ik dacht dit even met jullie te delen, mocht je bovenstaand probleem zelf ook ervaren.

Er schijnt met de laatste update ook mogelijkheid in te zitten om te synchroniseren met Picasa Web Albums. Ik gebruik niet eens Picasa, dus misschien bleef de telefoon hierop hangen wat het batterijverbruik verklaart. Door naar Instellingen > Account- en synchronisatie-instellingen te gaan en daar je google-account te selecteren, kun je Picasa Web Albums synchroniseren uitvinken. Probleem opgelost!

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

Hallo,

Ik heb heir op het werk een probleem met de agende en exchange.

Als ik vanaf mijn S2 een agenda punt aanmaak en emnsen uitnodig krijgen ze in outlook 2007 mooi de uitnodiging en kunnen ze deze accepteren. Als ik annuleer kunnen ze hem verwijderen. Precies zoals het moet dus.

Een collega heeft een Samsung Galaxy S (1 om het zo even te noemen) en deze verstuurd de agendapunten als bijlage in een e-mail en niet als agenda punt. Als ik het agenda punt openklik ()dubbelklik) krijg ik de melding dat ik niet hoef te reageren omdat ik de organisator ben? Ik kan dus op geen mogelijkheid dit agenda punt accepteren of in mijn agenda zetten.

De instellingen staan naar mijn weten op de S1 en de S2 hetzelfde, het enige verschil is de ingelogde gebruiker.
Moet ik iets anders instellen hiervoor?
met het punt als bijlage kan ik namelijk niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sounaloa
beste mensen,
heb de telefoon naar een reparatie bedrijf gestuurd die zeiden dat het een software probleem was en zo op te lossen, hopen dat zij magische vingers hebben en het voor elkaar krijgen...
groetjes een samung s fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 14:55

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik heb een I9001 (S Plus) en heb (blijkbaar) problemen met de video modus.

Ik kan prima opnemen, ik kan prima afspelen op de S Plus zelf, maar wanneer ik de video (.mp4 en 1280x720) over zet naar mn laptop en probeer af te spelen met VLC player dan flipt die helemaal en Windows 7 erbij: geen beeld, wel geluid, en Windows zet zn kleuren helemaal naar standaard kleuren instelling, als ik het filmpje weer afsluit dan komen de normale kleuren van de taakbalk enzo weer terug. Ook met standaard windows player kan ik niets afspelen…

Heeft de S Plus een andere codec in gebruik ofzo? Of heb ik een instelling verkeerd?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 02:08
Ik heb ook iets raars met mijn SGS, als ik iets uit de Market wil halen (of een app wil updaten) zegt ie dat ik niet genoeg vrije ruimte op het apparaat heb, maar volgens de status van het toestel heb ik nog 1,45GB op de telefoon, 6,63GB op de SD kaart en 2,26GB op de interne SD kaart. Iemand een idee? (gaat gewoon om alle apps, dus ook dingen van 2 MB ofzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386775

Is enige vorm van bescherming (bijvoorbeeld screenprotectors) nodig voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

LordLynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:02:
Ik heb ook iets raars met mijn SGS, als ik iets uit de Market wil halen (of een app wil updaten) zegt ie dat ik niet genoeg vrije ruimte op het apparaat heb, maar volgens de status van het toestel heb ik nog 1,45GB op de telefoon, 6,63GB op de SD kaart en 2,26GB op de interne SD kaart. Iemand een idee? (gaat gewoon om alle apps, dus ook dingen van 2 MB ofzo...)
Ik heb dat ook regelmatig. Probeer de cache eens te legen van de Market. Een reboot lost het bij mij ook altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Anoniem: 386775 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:23:
Is enige vorm van bescherming (bijvoorbeeld screenprotectors) nodig voor deze telefoon?
Ben je gek..!

Had eerst een zachte rubberen versie eromheen zitten, geeft wel meer bescherming maar oogt niet mooi en was mij te dik. Nu deze besteld en vind ik een stuk beter. Lekker stevig en toch dun :)

http://www.dealextreme.co...9000-galaxy-s-black-73356

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386775

NeoMe schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:28:
[...]

Ben je gek..!

Had eerst een zachte rubberen versie eromheen zitten, geeft wel meer bescherming maar oogt niet mooi en was mij te dik. Nu deze besteld en vind ik een stuk beter. Lekker stevig en toch dun :)

http://www.dealextreme.co...9000-galaxy-s-black-73356
Oke, bedankt! Toevallig ervaring met die Valenta-hoezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

LordLynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:02:
Sinds ik de nieuwe market app gekregen heb heb ik hier eigenlijk nooit meer last van gehad. Draai je nog de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

jasjenl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:39:
[...]

Sinds ik de nieuwe market app gekregen heb heb ik hier eigenlijk nooit meer last van gehad. Draai je nog de oude?
Ik heb ook de nieuwste market, maar ik heb er soms ook last van. Dus het kan in ieder geval ook optreden met de nieuwste versie van de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
wie van jullie heeft in KIES wel miniatuurtjes van de video's ik krijg dat niet gedaan.?
of kan dat binnen KIES überhaupt niet?
Pagina: 1 ... 82 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.