* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Heb je geen verbinding met wifi, dan schakelt hij automatsch op g3, maar moet dat wel aanstaan.
Kom je dan weer in het bereik van een wifi netwerk, switcht hij automatisch.
Yippie kayak, other buckets!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Keep it calm...en lek mig de zuk
Als je een wekker insteld, dan komt de melding naar voren over hoeveel uur deze dan afgaat. En als je dan rekent, zie je dat er met de wintertijd rekening is gehouden.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 12:28
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/crop65f05ddf03716.gif?f=community)
In principe als je netjes je datum hebt ingesteld en je verbinding hebt met inet zou het naadloos moeten gaan. Maar weet niet zeker of het standaard is meegenomen in de software. Mijn Galaxy Spica deed het bijvoorbeeld niettemp00 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 01:29:
Iemand enig id of de wintertijd correct wordt bijgesteld en wat voor invloed dat heeft op lopende wekkers? Ik heb net in vlucht modus getest en de tijd naar 02.59 gezet en hij springt niet terug naar 02.00. Heb morgen een afspraak en zou graag optimaal gebruik willen maken van mn uitslaapdag/ochtend
Is afhankelijk van je instellingen schatjeSteef1986 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:35:
Tis geen iphone hé ;-)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
edit: ik heb firmware versie 2.2.3, apps die ik gebruik zijn whatapp, reisplanner ns, tweetcaster, buienradar en task killer. De rabobank app staat er ook op
Telefoon gebruik ik tijdens mn werktijden niet en dan staat er niks aan. Contoleer alleen in mn pauzes de tijd en soms mn mail, wat ik erna ook afsluit.
Helderheid staat uit, wifi staat uitgeschakeld in standby modus maar deze gebuik ik alleen als ik thuis ben. En mn telefoon voelt niet warm aan.
Telefoon heb ik in maart dit jaar aangeschaft.
Als ik na kijk wat er zoveel stoom verbruik zie ik "android systemen" staan
Iemand een idee? :-)
[ Voor 60% gewijzigd door Hjordis op 01-11-2011 18:09 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Wat doe je er allemaal mee? Welke apps heb je draaien? Welke versie van Android heb je? Hoe oud is je telefoon? Wat zijn je scherminstellingen?Hjordis schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:45:
Iemand een idee waarom mn batterij snel leeg gaat? Overdag heb ik geen internet aan staan en mn geluid staat ook uit en toch is de batterij nog maar 40% terwijl die bij vertrek thuis op 100% stond.
Allemaal dingen die belangrijk zijn
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb hetzelfde probleem dat het Android System mijn telefoon soms om niet te verklaren reden binnen een uur of 3 van 100% naar 0% battery brengt. Zeer frustrerend. Ook heb ik last van spontane reboots.Hjordis schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:45:
Iemand een idee waarom mn batterij snel leeg gaat? Overdag heb ik geen internet aan staan en mn geluid staat ook uit en toch is de batterij nog maar 40% terwijl die bij vertrek thuis op 100% stond.
edit: ik heb firmware versie 2.2.3, apps die ik gebruik zijn whatapp, reisplanner ns, tweetcaster, buienradar en task killer. De rabobank app staat er ook op
Telefoon gebruik ik tijdens mn werktijden niet en dan staat er niks aan. Contoleer alleen in mn pauzes de tijd en soms mn mail, wat ik erna ook afsluit.
Helderheid staat uit, wifi staat uitgeschakeld in standby modus maar deze gebuik ik alleen als ik thuis ben. En mn telefoon voelt niet warm aan.
Telefoon heb ik in maart dit jaar aangeschaft.
Als ik na kijk wat er zoveel stoom verbruik zie ik "android systemen" staan
Iemand een idee? :-)
Ik heb gegoogled en ook hier gevraagd (geen reactie gekregen) en het blijkt dat het een combinatie is tussen 2.3.3 en bepaalde hardwareversies van de SGS.
Ikzelf ben nu zeer aan het overwegen om mijn toestel te gaan rooten naar een andere versie. Ik wacht hier nog mee in de hoop dat ICS erop gaat werken en ik wacht ook dat Samsung zelf met een fix of een nieuwe firmware komt.
Maar om zo te blijven ga ik zeer zeker niet doen. Ik frustreer me heel erg aan het toestel momenteel en dat vind ik gewoon jammer.
Kijk even op http://www.sammobile.com/ (staat ook in [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware)
[ Voor 13% gewijzigd door Azrael op 02-11-2011 00:14 ]
Ik heb zojuist telefonisch contact gezocht met Samsung aangaande mijn eerdere post. Dit aangezien ik geen reactie heb mogen ontvangen op mijn klacht via email. Reactie van Samsung "u moet contact opnemen met het reparatiecentrum" dit terwijl ik aangeef dat het reparatiecentrum zijn afspraken niet nakomt/niet reageert en ik door samsung door verwezen ben naar dit reparatiecentrum. Samsung klantenservice doet dus niks...Mvdbeld schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:17:
Ik wil hier even mijn verhaal delen omtrent mijn ervaringen met de SGS en de service van Samsung.
Vanaf het begin heb ik al slecht bereik, niet kunnen bellen/gebeld worden. Aangezien ik de mobiel heb gehad bij een nieuw contract icm. met nummerbehoud wilde ik in eerste instantie even afwachten of deze problemen bij mijn nieuwe provider opgelost zouden zijn. Dit was helaas niet het geval en voor mij een bevestiging dat deze mobiel hardwarematige kuren vertoonde.
Vervolgens in overleg met Samsung mijn GSM aangemeld op www.gsmrepareren.nl (officieele servicepartner samsung). Telefoon opgestuurd en vervolgens retour ontvangen met de opmerking "Software update + Kalibratie". Kalibratie gaf mij nog enige hoop, maar software update niet aangezien ik dit zelf ook al had geprobeerd. Vervolgens bleek in gebruik dat het probleem ook niet opgelost was.
Gelijk weer contact opgenomen met Samsung echter zij konden niks voor mij betekenen. Ik moest de mobiel opnieuw aanmelden bij gsmrepareren.nl. Dit uiteindelijk met tegenzin gedaan en opnieuw de mobiel verstuurd. Ditmaal de statusupdates goed in de gaten gehouden. Wat bleek dezelfde dag dat de mobiel ontvangen was, was deze ook gerepareerd en teruggestuurd met de opmerking "software update". Ondanks mijn duidelijk klachtomschrijving en vermelding dat dit een 2de reparatie betrof en verzoek tot grondig onderzoek en reparatie. Na ontvangst bleek inderdaad dat de klacht niet verholpen was en dat er zelfs een lichte kras op het scherm aanwezig was.
Weer contact opgenomen met Samsung, ditmaal werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden door het reparatiecentrum (gsmrepareren.nl) voor een oplossing. Deze belofte werd niet waargemaakt en na mijn vakantie zelf contact opgenomen via de mail (na verwoede pogingen via de telefoon).
Vervolgens ontving ik snel een reactie. De telefoon moest nog 1x op opgestuurd worden en deze zou vervolgens via samsung gecrediteerd zou worden. Dit zou betekenen dat ik via mijn verkooppunt een nieuwe mobiel uit zou mogen zoeken. Eindelijk een positief bericht na alle tijd (mailen/bellen, naar postkantoor) en geld (2x retourzending betaald a €8,05) die ik erin had gestoken.
Onder deze voorwaarde akkoord gegaan en het toestel een laatste keer aangemeld en retour gezonden.
Vervolgens na een week heb ik een mailtje gestuurd met de vraag wat de status was. vervolgens krijg ik te horen dat de reparatie bijna klaar is?!?!
Gelijk een reactie gestuurd dat dit niet conform afspraak was en dat ik wenste dat de afspraak gewoon nagekomen werd. Hierop werd gereageerd dat in overleg met samsung besloten was om toch tot reparatie over te gaan en dat het board vervangen zou worden.
Ik heb in de hierop volgende mails gereageerd dat dit niet conform afspraak was en ik weinig vertrouwen meer had in de mobiel en in het reparatiecentrum van gsmrepareren.nl. Dit leidde echter nergens toe en men hield voet bij stuk.
Vervolgens heb ik ook aangegeven dat het vervangen van het board slechts een gedeelte van de klachten op kan lossen namelijk die van het bereik en niet de klacht m.b.t. de kras op het scherm. De reactie hierop van GSMrepareren was kort maar krachtig, de kras was onderzocht en kon niet ontstaan zijn tijdens de reparatie. Hier werd dus verder niks mee gedaan.
Ik heb nog terug laten weten dat ik het toestel amper gebruikt heb en waar ik het toestel gebruikt heb dit i.c.m. een hoesje gedaan heb. Ik ben uiterst voorzichtig met het toestel en het beschermfolie is zelf nog aanwezig op het achterklepje. Ik impliceer hier niet mee dat gsmrepareren schuldig is het kan immers ook dat door het heen en weer sturen van de mobiel de kras ontstaan is. Hier heb ik echter geen reactie op gehad.
Resultaat uiteindelijk.... Dit alles heeft mij een hoop tijd (bellen/mailen, terug sturen) en geld (3x verzending a €8,05 = €24,05 + telefoonkosten provider/0900 nummer) en vervolgens zit ik na 2 maanden zonder mobiel gezeten te hebben met een mobiel met cosmetische schade en een hoop onvrede i.v.m. de gang van zaken (2x niet repareren en niet nakomen van afspraken).
Om het verhaal compleet te maken heb ik gedurende dit alles een vervangend simpel Android toestel aangeschaft omdat al mijn contacten in gmail staan. Dit toestel is ook een Samsung namelijk de Gio S5660 met dit toestel tot dusver gelukkig nog geen problemen. Als ik dit alles echter had geweten had ik niet nog een Samsung toestel aangeschaft.
Ik heb inmiddels ook mijn verhaal gedaan via de mail (telefonisch zijn ze slecht bereikbaar + hoge kosten i.v.m. 0900 nummer) bij samsung en ben in afwachting van hun reactie.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen en hebben jullie nog tips hoe ik tot een redelijke oplossing kan komen? Het lijkt er namelijk op dat je niet "serieus" genomen wordt met een klacht.
Samsung klantenservice blijkt het niet helemaal te snappen, ik ga nog 1 poging doen bij mijn verkooppunt of die iets voor me kunnen betekenen. En anders moet ik mijn verlies nemen (er zit inmiddels al veelste te veel energie in) en nooit meer een samsung product aanschaffen...
Ik heb alleen de apps die ik veel gebruik er weer op gezet.
Lijkt me een mooi verhaal voor een programma als Tros Radar...Mvdbeld schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:24:
[...]
Ik heb zojuist telefonisch contact gezocht met Samsung aangaande mijn eerdere post. Dit aangezien ik geen reactie heb mogen ontvangen op mijn klacht via email. Reactie van Samsung "u moet contact opnemen met het reparatiecentrum" dit terwijl ik aangeef dat het reparatiecentrum zijn afspraken niet nakomt/niet reageert en ik door samsung door verwezen ben naar dit reparatiecentrum. Samsung klantenservice doet dus niks...
Samsung klantenservice blijkt het niet helemaal te snappen, ik ga nog 1 poging doen bij mijn verkooppunt of die iets voor me kunnen betekenen. En anders moet ik mijn verlies nemen (er zit inmiddels al veelste te veel energie in) en nooit meer een samsung product aanschaffen...
Hier hetzelfde probleem. Ontstaat vaak nadat ik Google Maps icm Latitude heb gebruikt. Als ik zie dat de batterij hard achteruit gaat dan start ik m'n telefoon even opnieuw op en zakt ie niet verder.Vads schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:00:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem dat het Android System mijn telefoon soms om niet te verklaren reden binnen een uur of 3 van 100% naar 0% battery brengt. Zeer frustrerend. Ook heb ik last van spontane reboots.
Ik heb m 's ochtend om 7 uur op 100%, de lader los
Ik doe niets tot 14.00 uur, wil mail kijken, leeg

Het is gekomen sinds mijn officiele lader kapot is. Ik heb de lader van mijn muis (USB naar micro USB icm stopcontact naar USB) genomen. Kan ook door de app Coin Dozer komen, net nieuw
Sinds ik mijn toestel heb geroot (dacht ik) is ook mijn GPS signaal totaal niets meer. Bijna altijd zoeken en altijd op 10km nauwkeurig.
Firmware: 2.3.3
Toestel uit juni 2011, scherm 100% helder, maar hele tijd uit.
Apps:
Hotmail (vanaf half negen uit (niet verbinden), ivm school)
Task Killer
Coin Dozer
TweetDeck
Wordfeud (niet spelen, maar krijgt push van tegenstander)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dank je wel voor deze tip, dit stemt mij weer hoopvol.Azrael schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:09:
Rooten is niet nodig, met Odin kan je vrij eenvoudig nieuwe (officiële) firmware erop zetten. Sterker nog, ik probeerde mijn telefoon te rooten om een ander probleem te fixen en toen deed ie het niet meer, maar met Odin kon ik er nog fijn een nieuwe firmware (2.3.5) opzetten (waarmee mijn oorspronkelijke probleem overigens ook verholpen was).
Kijk even op http://www.sammobile.com/ (staat ook in [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware)
Ik lees echter niets van een factory reset na de beschreven handelingen. Is dat net als bij een officiële Kies-update ook aan te raden?! Of kun je gewoon verder met je telefoon zoals het daarvoor was?
Thx dit heeft ook mijn galerij drain opgelostantonboonstra schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:29:
[...]
Oplossing uiteindelijk zelf gevonden, dus ik dacht dit even met jullie te delen, mocht je bovenstaand probleem zelf ook ervaren.
Er schijnt met de laatste update ook mogelijkheid in te zitten om te synchroniseren met Picasa Web Albums. Ik gebruik niet eens Picasa, dus misschien bleef de telefoon hierop hangen wat het batterijverbruik verklaart. Door naar Instellingen > Account- en synchronisatie-instellingen te gaan en daar je google-account te selecteren, kun je Picasa Web Albums synchroniseren uitvinken. Probleem opgelost!
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Niet in de standaard view, daar krijg ik alleen oranje vlakken. In de lijst view zie ik gewoon thumbnails.smeijers schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:28:
is er dan niemand die de vraag: kunnen jullie wel video miniaturen in KIES zien? kan beantwoorden??
Mijn i9000 gaat 4 a 5 dagen mee bij geen/weinig gebruik. Ik zou eens een factory reset doen (je raak alles kwijt). En tevens de battery geheel opgebruiken en dan de battery setting ook resetten in CWM. Ik zit zelf nog op DarkyROM 10.1 (2.3.3), en wacht op de OTA app die ze gaan uitbrengen.F.West98 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:19:
Ik heb ook ongelooflijk veel last van leeglopende accu's.
Ik heb m 's ochtend om 7 uur op 100%, de lader los
Ik doe niets tot 14.00 uur, wil mail kijken, leeg
Het is gekomen sinds mijn officiele lader kapot is. Ik heb de lader van mijn muis (USB naar micro USB icm stopcontact naar USB) genomen. Kan ook door de app Coin Dozer komen, net nieuw
Sinds ik mijn toestel heb geroot (dacht ik) is ook mijn GPS signaal totaal niets meer. Bijna altijd zoeken en altijd op 10km nauwkeurig.
Firmware: 2.3.3
Toestel uit juni 2011, scherm 100% helder, maar hele tijd uit.
Apps:
Hotmail (vanaf half negen uit (niet verbinden), ivm school)
Task Killer
Coin Dozer
TweetDeck
Wordfeud (niet spelen, maar krijgt push van tegenstander)
[ Voor 4% gewijzigd door tHe_BiNk op 04-11-2011 05:57 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Ook ik heb dat probleem. Had hem om 18:00 nog vol opgeladen. Werd om 2:00 wakker van het opstart deuntje en om 4:45 van de trilfuctie die hij blijkbaar geeft als hij uitgaat omdat de accu leeg is. En zojuist opnieuw een reboot.Vads schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:00:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem dat het Android System mijn telefoon soms om niet te verklaren reden binnen een uur of 3 van 100% naar 0% battery brengt. Zeer frustrerend. Ook heb ik last van spontane reboots.
Inmiddels de 'Animated Weather' widget verwijderd (wat ik erop had gezet omdat de Daily Briefing was verdwenen), nu zou het alleen de 'Moon Phase Widget' nog kunnen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Malloot op 07-11-2011 13:23 ]
Zijn er Quick-GPS-Fix dingen te downloaden, zodat de positie van de satellieten al bekend zijn..? Wat moet je met Sensorondersteuning aan/uit..?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom je een factory reset moet doen. Na een upgrade is je besturingssysteem weer schoon in principe, dus als je dan geen problemen meer hebt zou ik geen reset doen.Vads schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:03:
[...]
Dank je wel voor deze tip, dit stemt mij weer hoopvol.
Ik lees echter niets van een factory reset na de beschreven handelingen. Is dat net als bij een officiële Kies-update ook aan te raden?! Of kun je gewoon verder met je telefoon zoals het daarvoor was?
Dat is één van de weinige dingen die na de update (vanuit de eerste firmware) wel veel beter lijkt te werken, hij vind veel sneller de locatie. Google Maps en My Tracks werken prima nu. Wel zet ik nog altijd TrackerBooster aan als ik met Google Maps navigeer (per voet of fiets in het algemeen).NeoMe schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:26:
Hebben jullie wel snel een GPS-Fix, k vind de navigatie echt tegenvallen die er standaard op zit. (...)
Vandaag heb ik:
- 2x een half uur een enkel woordje gelegd met wordfreud.
- 5 tal berichten gestuurd met whats-app
- en een paar mailtjes gelezen.
Het lijkt mij dat dit nogal snel is. Ik moet wel zeggen dat mijn display recentelijk is vervangen. Kan het zijn dat ik een display heb die niet effeciént is als de originele, of maakt dat geen ruk uit? En waar zou het anders aan kunnen liggen?
[ Voor 5% gewijzigd door AOC op 08-11-2011 20:15 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Hopen dat de OSX versie eens kan upgraden!Bor de Wollef schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:43:
Er is weer een nieuwe versie Kies beschikbaar. Hopelijk komt de nieuwe officiële firmware nu snel
Als je veel reist merk ik dat de accu ook sneller leeg is, omdat hij telkens weer nieuwe netwerken moet zoeken neem ik aan. Of gewoon een slechte ontvangst waardoor hij ook meer moet werken om verbinding te houden?Dark0z schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:03:
Mijn Samsung Galaxy S is binnen 9 uur helemaal leeg. (...)
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Accu is niet leeg op zulke momenten en Android was terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Hoop niet dat het een hardware probleem is, aangezien ik weinig kans op garantie heb natuurlijk.
Bij firmware versie staat 2.3.3 en bij Kernelversie 2.6.35.7- en dan nog een lang verhaal.
Bij nog een noob met Android, dus ik hoop dat je hier wat aan hebt?
Kan het aan de software liggen?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Volgens mij staat bij stock firmware niet de kernelversie of wel?

Edit: En op zich zitten alle standaard samsung apps en dergelijke gewoon in het toestel, dus dat zal dan toch wel een standaard ROM zijn?
Maar zou het probleem aan de ROM kunnen liggen? Of is dit een hardware probleem?
[ Voor 44% gewijzigd door gambr0 op 11-11-2011 15:14 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Je rom kan inderdaad standaard zijn maar je kernel hoeft dat niet te zijn. Zou je hem eens aan KIES kunnen hangen en controleren of hij word herkend door KIES?gambr0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:13:
Ik geloof dat de telefoon ongeveer een jaar oud is. Bij "Over het toestel" staat die info over firmwareversie, kernelversie en buildnummer.
Edit: En op zich zitten alle standaard samsung apps en dergelijke gewoon in het toestel, dus dat zal dan toch wel een standaard ROM zijn?
Maar zou het probleem aan de ROM kunnen liggen? Of is dit een hardware probleem?
ik doe het nu allemaal blind want mijn toestel draait volledig custom

Het kan een software en een hardware probleem zijn. We moeten nu alleen ervoor zorgen dat je weet waar het probleem zit. Als je weet dat het software is dan is het een kwestie van nieuwe firmware flashen en kijken of alles goed gaat en als je firmware helemaal in orde is dan kan het toch mogelijk een hardware probleem zijn...
Dan ga ik even een kabel halen en kijk ik of software het probleem kan uitsluiten. Zou een nieuwe accu ook soelaas kunnen bieden?
Alvast bedankt voor de hulp trouwens!
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Haal eerst zo'n kabel ergens. Zijn wel vaak te halen bij simpele winkels. Hoeft niet meer dan 5 euro te zijn. Nieuwe batterij zou ik nog niet doen. Als de fout in de telefoon zit dan koop je straks een batterij zonder telefoon en moet je die batterij kwijt. USB kabels heb je altijd wel wat aan maar batterijen niet.gambr0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:21:
Er zat geen micro USB kabel bij de telefoon, dus ik kan de telefoon nog niet aan Kies hangen. Waar zou ik goedkoop zo'n kabel kunnen kopen (dus geen 15 euro telefoon winkel prijzen)? Op internet natuurlijk sowieso maar dan kan ik het niet vandaag nog proberen.
Dan ga ik even een kabel halen en kijk ik of software het probleem kan uitsluiten. Zou een nieuwe accu ook soelaas kunnen bieden?
Alvast bedankt voor de hulp trouwens!
Zou wel balen als het echt aan de hardware ligt, aangezien ik geen factuur heb.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Kun je die nog niet krijgen van de vorige eigenaar? Of iets anders?gambr0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:27:
Ok, goede tip, ik ga even zo'n kabel halen!
Zou wel balen als het echt aan de hardware ligt, aangezien ik geen factuur heb.
hoop dat de upgrade dit euvel oplost - hoor ook wel eens dat het een wifi-bug is en optreedt bij ingeschakelde wifi; overigens is de kernel versie gewoon (uit) te lezen op stock toestellen
Zojuist een kabel gekocht, telefoon verbindt gewoon met Kies. Maar ik kan/hoef niets te updaten volgens Kies? Dus wat nu te doen?Touchdomex schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:25:
[...]
Haal eerst zo'n kabel ergens. Zijn wel vaak te halen bij simpele winkels. Hoeft niet meer dan 5 euro te zijn. Nieuwe batterij zou ik nog niet doen. Als de fout in de telefoon zit dan koop je straks een batterij zonder telefoon en moet je die batterij kwijt. USB kabels heb je altijd wel wat aan maar batterijen niet.
2a. wachten tot er een update beschikbaar komt
2b. een custom Rom er op zetten (zie Custom Rom Topic).
of misschien staat er al een niet offiecieel geinstalleerde update op en kan hij niet officieel updaten via kiesnokiaan958GB schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:32:
1. goed lezen wat er op het venster van Kies staat, mogelijk heb je al de laatste versie
2a. wachten tot er een update beschikbaar komt
2b. een custom Rom er op zetten (zie Custom Rom Topic).
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Voor mijn werk kom ik op diverse plaatsen in NL er zijn locaties waar ik kom waar ik slecht bereikbaar ben. Toevallig in de buurt, Valkenburg Zuid Holland. Ik heb daar een paar dagen in een nieuwbouwpand gelopen, slecht bereik en constant overswitchen van H naar 3G naar gprs Mijn telefoon is daar smiddags al leeg rond 15.00. En dan ben ik vanavond 7.00 in dat pand. Dit drie dagen achter elkaar, de vierde tot de zesde dag zit ik ergens anders en heb ik goed bereik. Savonds om 21.00 is mijn telefoon nog 75 % vol.Dark0z schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:03:
Mijn Samsung Galaxy S is binnen 9 uur helemaal leeg. Na een update naar Darky ROM is dit enigzins verbeterd naar 12 uur, maar voor hetgene wat ik met mij telefoon vind ik het bar weinig.
Vandaag heb ik:Als ik bij batterij kijkm dan zie ik dat de "Weergave" 50% van de batterij heeft weggeslurpt. daaronder komt Mobiel standby met 14%, wordfreud met 10% en vervolgens nog een aantal andere dingen (8stuks) onder de 10%. Mijn scherm heb ik op laagste stand staan. Wifi, roaming, bluetooth, synchroniseren staan uit.
- 2x een half uur een enkel woordje gelegd met wordfreud.
- 5 tal berichten gestuurd met whats-app
- en een paar mailtjes gelezen.
Het lijkt mij dat dit nogal snel is. Ik moet wel zeggen dat mijn display recentelijk is vervangen. Kan het zijn dat ik een display heb die niet effeciént is als de originele, of maakt dat geen ruk uit? En waar zou het anders aan kunnen liggen?
Wellicht kan dat er iets mee te maken hebben ?
En hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon alleen 2G pakt bijvoorbeeld? In ieder geval dat hij niet automatisch switcht e.d.. Roaming heb ik al uit staan. Ik zou wellicht networkmodus kunnen wijzigen. Maar ik heb enkel keus tussen GSM en WCDMA. Wat is handig?MiK schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:34:
[...]
Wellicht kan dat er iets mee te maken hebben ?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
GSM want dat is 2G.Dark0z schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:23:
[...]
En hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon alleen 2G pakt bijvoorbeeld? In ieder geval dat hij niet automatisch switcht e.d.. Roaming heb ik al uit staan. Ik zou wellicht networkmodus kunnen wijzigen. Maar ik heb enkel keus tussen GSM en WCDMA. Wat is handig?
Thanks! ben benieuwd of dit mijn batterijduur zal verlengen. 2G is snel zat voor de keren dat ik internet gebruik.
edit:
wouw, wat een verschil! Als ik mijn telefoon niet gebruik dan blijft mijn batterij-niveau vrijwel gelijk. Niet verwacht dat het constant wisselen van signaal zoveel spanning weg nam.
Nog een vraagje. Ik heb nu aan applicatie waarmee ik mijn brightness zo laag kan zetten dat het scherm bijna uitzet. Weer een mooi batterij bespaar puntje, maar ik vroeg mij af of dit last kan voor het scherm? Kan een scherm stukgaan als er te weinig stroom doorheengaat?
[ Voor 50% gewijzigd door AOC op 13-11-2011 20:37 ]
Die tip voor batterij besparing werkt ook als je slecht bereik heb vanwege een groot evenement waar je bent. 3g is dan meestal overbelast en internet/sms/bellen lukt dat niet. Op moment dat je je foon fixed op 2g(gsm) zet doet alles het weer!.Dark0z schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:31:
[...]
Thanks! ben benieuwd of dit mijn batterijduur zal verlengen. 2G is snel zat voor de keren dat ik internet gebruik.
edit:
wouw, wat een verschil! Als ik mijn telefoon niet gebruik dan blijft mijn batterij-niveau vrijwel gelijk. Niet verwacht dat het constant wisselen van signaal zoveel spanning weg nam.
Nog een vraagje. Ik heb nu aan applicatie waarmee ik mijn brightness zo laag kan zetten dat het scherm bijna uitzet. Weer een mooi batterij bespaar puntje, maar ik vroeg mij af of dit last kan voor het scherm? Kan een scherm stukgaan als er te weinig stroom doorheengaat?
Denk niet dat het slecht is voor je scherm, immers kan je van diverse apparaten die een lcd scherm hebben de brightness wijzigen.
Als je meegeleverde headset kapot gaat en wilt vervangen door een nieuwe kun je lang blijven zoeken.
Er zijn geen 100% compatible vervangende headset. Deze twee mogelijkheden heb je dan:
- je kiest voor een headset zonder mic.
- je kiest een headset met mic maar vindt het geen probleem dat je zowel in linker als rechteroor het verschilsignaarl L-R hoort (dus geen stereo)
uiteraard kun je ook een bluetooth headset nemen, dan heb je dit probleem niet:
YouTube: Galaxy Sii headset
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
In een aantal vensters gaat dit goed, maar soms gaat de telefoon een pagina terug. Alleen wanneer ik dan heel snel ben (en zelfs dan moet ik nog geluk hebben) maakt hij een foto van de pagina die ik wil hebben, in plaats van de bovenliggende.
Iemand een tip daarvoor?
:D
Nee, zoals jij het omschrijft werkt het gewoon helaas. En soms werkt dat dus niet goed...KoffieNT schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:26:
Ik heb sinds een paar dagen een S plus en ik heb een vraagje over het maken van screenshots/printscreens. Dit gebeurt door Back+Home in te drukken.
In een aantal vensters gaat dit goed, maar soms gaat de telefoon een pagina terug. Alleen wanneer ik dan heel snel ben (en zelfs dan moet ik nog geluk hebben) maakt hij een foto van de pagina die ik wil hebben, in plaats van de bovenliggende.
Iemand een tip daarvoor?
mijn oplossing was eerst het menu openen binnen het programma waar je een screenshot wilt maken (meestal touch knop linksonder). De back haalt dan het menu weg waarna je een screenshot maakt van het programma.KoffieNT schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:26:
In een aantal vensters gaat dit goed, maar soms gaat de telefoon een pagina terug.
Iemand een tip daarvoor?
Maar goed, ik ga dat van jou even proberen bartelsrobert
Dingetjes die me ook tegenvallen:
micro-usb ipv mini-usb
Werkt niet altijd even lekker met connecten naar pc
stiekem toch de batterijduur als je je telefoon 'normaal' gebruikt
Plus(snap je hem)punten:
De snelheid
De logica, toegankelijkheid en simplicity van Android (niet gewend) en dit toestel.
Ik ben dan ook heel erg blij met mijn aankoop verder
Verwijderd
m.b.v. Advanced Task Killer kan je bepaalde apps uitschakelen, maar als ik een half uurtje daarna weer kijk in het lijstje actieve apps dan staan degene er weer die ik een half uur daarvoor had uitgeschakeld (bijv. Facebook, Buienradar, Klok, E-mail, Berichten etc.). Die lijken dus vanzelf op te starten aangezien ik ze niet heb geactiveerd in de tussenliggende periode.
Iemand een idee hoe je dit kunt voorkomen ?
Het is maar net wat je belangrijker vind dus. Soms werkt het ook nog niet eens als je deze opties uitzet, maar vaak dus wel.
[ Voor 6% gewijzigd door HaTe op 16-11-2011 13:24 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Gaat over het mini dagboek.
Weet iemand of je het mini dagboek kan backuppen?
Wil nog wel eens van rom wisselen en dan ben ik steeds mijn dagboek kwijt....het is dan echt een DAAAAAGGGGboek.
alvast bedankt!!!!!
[ Voor 93% gewijzigd door TuffScout op 22-11-2011 16:24 ]
Klopt, zo werkt de nokia av kabel ook op de sgs.Touchdomex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:40:
Als het goed is gebruikt Samsung dezelfde pinlay-out als dat Nokia gebruikt/gebruikte. Die headsets werken dus wel
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
De telefoon wordt echt extreem traag, zelfs als ik het sd kaartje ontkoppel.
Waar ik dit echt erg merk is dat het bv 2 seconden duurt voordat ik beeld krijg bij unlocken.
Direct nadat ik het kaartje uit mijn mobiel haal is alles weer snel.
(Antutu geeft met sd kaart scores voor dbio/write/read 60/39/60 ipv 305/63/95 zonder sd)
Iemand dit eerder meegemaakt?
Sd kaartje heb ik trouwens wel geformatteerd.
Verwijderd
Ik had het ook. Volgens mij doet de telefoon er lang over om het kaartje te lezen.XyS schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:09:
Zojuist mijn oude kingston 8gb class4 sd kaartje getest in mijn galaxy s.
De telefoon wordt echt extreem traag, zelfs als ik het sd kaartje ontkoppel.
Waar ik dit echt erg merk is dat het bv 2 seconden duurt voordat ik beeld krijg bij unlocken.
Direct nadat ik het kaartje uit mijn mobiel haal is alles weer snel.
(Antutu geeft met sd kaart scores voor dbio/write/read 60/39/60 ipv 305/63/95 zonder sd)
Iemand dit eerder meegemaakt?
Sd kaartje heb ik trouwens wel geformatteerd.
Ik heb gelijk ook maar even een update gedaan naar versie 2.3.3.
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2011 21:05 ]
PSN id: NL_SToRM
Kan je het mini dagboek niet gewoon met KIES backuppen? Ik heb een S2 maar ik denk dat dat niks uitmaakt. Volgensmij kan ik het dagboekje gewoon backuppen met KIES.iefie schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:33:
Vraagje: ik weet dat de app niet vaak gebruikt word, maar ik doe dat wel.
Gaat over het mini dagboek.
Weet iemand of je het mini dagboek kan backuppen?
Wil nog wel eens van rom wisselen en dan ben ik steeds mijn dagboek kwijt....het is dan echt een DAAAAAGGGGboek.
alvast bedankt!!!!!
Het scherm wil soms niet meer aan. Eerst dacht ik dat de batterij elke keer gewoon leeg was, maar het probleem kwam op een gegeven moment zo snel na het opladen voor dat ik dat uitsluit. Dit ook omdat als ik een beetje ga "buttonbashen" ik het volume toontje hoor. Daarnaast start de telefoon niet op als ik de powerknop eventjes ingedrukt houd, wat die wel doet als de telefoon gewoon uit staat. Ik kan wel rebooten door de powerknop lang ingedrukt te houden. Dit doe ik dan meestal ook, maar het is nu op een punt gekomen dat het gaat irriteren. Ook omdat het opstarten veel stroom kost en ik dus minder uren van mijn telefoon kan genieten.
Het probleem lijkt zich vooral op te doen als ik een tijdje niet op mijn sgs heb gekeken (langer dan +/- 2 uur) en vervolgens dus het scherm wil aanzetten (adhv de power of home knop).
Herkent iemand dit probleem?
Heeft iemand een oplossing?
Is dit iets van Android of Samsung?
Ik heb sinds kort mijn telefoon geroot en een andere PDA (ivm CWM) met Odin geflashed (volges mij is dat de kernel???). Echter had ik het bovenstaande probleem al voor deze wijzigingen.
Voor deze 2 acties was op de SGS een stock GB versie geïnstalleerd.
Hieronder staat de info zoals die nu bij "Over het toestel" staat.
Modelnummer:
GT-I9000
Firmwareversie:
2.3.3
Baseband-versie:
I9000XXJVO
Kernelversie:
2.6.35.7-I9000XXJVT-CL617736
se.infra@SEI-22 #2
Buildnummer:
GINGERBREAD.XWJVH
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik herken het wel. Het komt bij mij niet dagelijks voor. Misschien 1 keer per week / 2 weken. Ik ben nog niet achter de oorzaak. Ik heb wel de app NoLock er op staan, die soms problemen geeft. Heb jij die toevallig ook geïnstalleerd?WilcoSnel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:49:
Ik heb mijn Galaxy S al iets van anderhalf jaar en ben nog steeds zeer tevreden. De laatste tijd kom ik echter steeds vaker hetzelfde probleem tegen.
Het scherm wil soms niet meer aan.
...
Herkent iemand dit probleem?
Heeft iemand een oplossing?
Is dit iets van Android of Samsung?
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Ik heb niet NoLock geïnstalleerd. Wel HiddenLockPro. Zou het dan miss met het uitschakelen van de lockscreen te maken hebben ofzo???antonboonstra schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:11:
[...]
Ik herken het wel. Het komt bij mij niet dagelijks voor. Misschien 1 keer per week / 2 weken. Ik ben nog niet achter de oorzaak. Ik heb wel de app NoLock er op staan, die soms problemen geeft. Heb jij die toevallig ook geïnstalleerd?
Als ik naar Instellingen -> Over -> Update -> Controleren ga dan kom bij iets vaan een Samsung account terecht (Samsung KIES?), waar ik mij kan aanmelden. Als ik daar 2x eem wachtwoord intik zegt hij dat die niet correct is en kan dus niet verder. Hoe kan ik het toestel dan wel updaten, of is 2.3.5 (Gingerbread dacht ik dus) de laatste officiele versie die noch Bèta, Alpha of Dev is?
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Updaten gaat vooralsnog via Kies. Je zult het toestel dus aan een PC moeten verbinden. De update functie die jij hebt gevonden is voor OTA upgrades maar daarvan heeft Samsung voor de Galaxy nog geen gebruik gemaakt. Je hebt daar overigens een samsung account voor nodig welke je in hetzelfde schermpje kunt aanmaken.Xanland schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:04:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van een SGS, maar dan de Plus versie. Ondertussen heb ik daar ook al de heerlijke mogelijkheden van ontdekt en al wat goeie Apps binnengesleurd.Nu heb ik alleen wel een vraag met betrekking tot updaten.
Als ik naar Instellingen -> Over -> Update -> Controleren ga dan kom bij iets vaan een Samsung account terecht (Samsung KIES?), waar ik mij kan aanmelden. Als ik daar 2x eem wachtwoord intik zegt hij dat die niet correct is en kan dus niet verder. Hoe kan ik het toestel dan wel updaten, of is 2.3.5 (Gingerbread dacht ik dus) de laatste officiele versie die noch Bèta, Alpha of Dev is?
Ik heb hier ook af en toe last van. Gebruik widgetlocker.WilcoSnel schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:13:
[...]
Ik heb niet NoLock geïnstalleerd. Wel HiddenLockPro. Zou het dan miss met het uitschakelen van de lockscreen te maken hebben ofzo???
Ps4/switch gamer
Soms werkt het wisselen van usb-poort ook en soms de troubleshooter van Kies.
Het is afgelopen week echt 50-50 of de computer hem meteen pakt of niet. Ik heb al een aantal keren gehad dat hij hem helemaal niet pakt. (Dropbox is dan mijn workaround)
Iemand misschien een tip?
@onder: Doh, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Heb maar 1 micro-usb, zal er eens een gaan lenen/kopen
[ Voor 9% gewijzigd door KoffieNT op 28-11-2011 00:48 ]
Hetzelfde probleem eens met de SGS1 gehad. Telefoon uitzetten en dan weer aan werkte toen. Misschien komt dat doordat android toch niet 100 is na +1 week uptime.KoffieNT schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:43:
Ik heb soms met mijn S Plus, dat de pc hem niet herkend (usb-kabel). Ik hoor het bekende aansluit-geluidje wel, maar verder gebeurd er niets. Als ik dan een keer switch tussen de Massa opslag-modus en Kies-modus op de telefoon wil het wel eens werken, maar soms ook niet.
Het is afgelopen week echt 50-50 of de computer hem meteen pakt of niet. Ik heb al een aantal keren gehad dat hij hem helemaal niet pakt. (Dropbox is dan mijn workaround)
@onder: Doh, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Heb maar 1 micro-usb, zal er eens een gaan lenen/kopen.
Yippie kayak, other buckets!
Als je iets anders wil doen dan updaten kan je bij Samsung Apps zoeken naar "Kies Air". Dat verbind je sgs via je netwerk met je computer. Dan moet je natuurlijk wel met je telefoon en PC met hetzelfde netwerk zijn verbondenKoffieNT schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:43:
Ik heb soms met mijn S Plus, dat de pc hem niet herkend (usb-kabel). Ik hoor het bekende aansluit-geluidje wel, maar verder gebeurd er niets. Als ik dan een keer switch tussen de Massa opslag-modus en Kies-modus op de telefoon wil het wel eens werken, maar soms ook niet.
@onder: Doh, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Heb maar 1 micro-usb, zal er eens een gaan lenen/kopen.
Verwijderd
Ik heb gisteren en vandaag de firmware via Kies gehaald, maar heb nog steeds de 2.3.3.
Hoe en waar hebben jullie de 2.3.4 gehaald?
Mijn gps werkt erg zwak....zucht
Petitie
Voor de personen die nu al met ICS willen spelen. Hieronder kun je zien hoe je de OneCosmic (XDA) versie installeert.
Install ICS on i9000
Hij is in beta, dus er zitten nog wat scherpe randjes aan. Maar alles op video's opnemen na werkt naar mijn weten. Ik gebruik em als mijn dagelijkse rom en hij loopt als een tierelier.
Opnieuw opstarten wil wel eens helpen, maar niet altijd.jmk schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:33:
[...]
Hetzelfde probleem eens met de SGS1 gehad. Telefoon uitzetten en dan weer aan werkte toen. Misschien komt dat doordat android toch niet 100 is na +1 week uptime.
Kies Air werkt inderdaad, wel wat traag maar goedWilcoSnel schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:03:
[...]
Als je iets anders wil doen dan updaten kan je bij Samsung Apps zoeken naar "Kies Air". Dat verbind je sgs via je netwerk met je computer. Dan moet je natuurlijk wel met je telefoon en PC met hetzelfde netwerk zijn verbonden
Ben nog nog even kijken wat er gebeurd als ik een andere kabel gebruik.
@onder: Werkt inderdaad ook erg goed, thanks
Wifi file explorer werkt veel beter!KoffieNT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:09:
[...]
Kies Air werkt inderdaad, wel wat traag maar goed.
Ben nog nog even kijken wat er gebeurd als ik een andere kabel gebruik.
Als ik 'm een beetje grondig reset (batterij er uit) dan wil 'ie niet meer opstarten (de groene batterij verschijnt en verdwijnt weer en verschijnt en verdwijnt weer etc..) Ik kan wel opstarten, maar alleen als de usb-lader erin zit.
Heb het usb connector-gaatje al aardig leeggeblazen/schoongepoetst maar het probleem blijft.
Komt iemand dit bekend voor?
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Ja.... moest terug in garantie.AugmentoR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:10:
Een vreemd probleem/defect sinds vanavond: als ik de usb lader loskoppel blijft ie laden (aldus het icoontje, hij laadt niet echt natuurlijk
Als ik 'm een beetje grondig reset (batterij er uit) dan wil 'ie niet meer opstarten (de groene batterij verschijnt en verdwijnt weer en verschijnt en verdwijnt weer etc..) Ik kan wel opstarten, maar alleen als de usb-lader erin zit.
Heb het usb connector-gaatje al aardig leeggeblazen/schoongepoetst maar het probleem blijft.
Komt iemand dit bekend voor?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Is die officieel uit dan?Darkvater schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:17:
Ik heb 2.3.5 XXJVS erop staan maar ben echt aan het wachten op ICS. Schiet nou op!
ik zie ik zie wat jij niet ziet
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Nee 2.3.5 bedoelde ik.Cyberpope schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:56:
Nee, en zal waarschijnlijk ook niet komen voor de SGS1.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Een paar weken terug kreeg ik problemen met het scherm van mijn sgs I. Het scherm kreeg een grijze vlek onderin beeld. Ik dacht dat dit wel weg zo gaan, maar dat deed het niet. Het is juist veel erger geworden. de grijze vlek werd veel groter en na een dag of twee was de vlek al tot boven aan het scherm. Naja naar the phonehouse gegaan, want ik weet dat je 2 jaar garantie heb op een sgs, ookal ben ik niet verzekerd.
Daaraan gekomen verteld het mannetje van de phone house dat ik geen garantie meer heb en dat het meer dan honderdtachtig euro! op zijn minst gaat kosten. Omdat er 2 butsen boven en onderin op mijn telefoon zitten, en nog tich andere scheuren en krassen etc. Het was het wel te verwachten maar ik dacht. nee heb je. ja kan je krijgen.
Ondertussen zijn er ook blauwe vlekken te zien op het scherm, wat volgens mij komt omdat het scherm onderin stuk is. De dagen erna kwam een zwarte vlek in beeld en dat beslaat nu heel het scherm. Door het grijze heen kon je nog wel kijken maar toen het steeds blauwer en zwarter werd, was het afgelopen.
Het oude mobieltje van mijn broertje maar gejat (i5700
Ik vroeg me af of iemand mij kan informeren hoe ik voor een schappelijkere prijs mijn telefoon kan fixen. bijvoorbeeld, voor hoeveel en waar zo'n scherm van ebay gekocht kan worden. Al tevergeefs gezocht maar niks gevonden. En hoe ik dat scherm kan vervangen. (of als je het voor me zou willen doen ik ik het ook best)
bijvoorbaat dank!
R. Quist
Ik hoop dat ik de originele firmware er nog op ga krijgen met de haperende usb, of blijft de garantiebepaling (toestel van hi) onveranderd met root/custom rom?
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Dat laatste zou ik niet weten. Dat eerste is wat geluk hebben gok ik zo.AugmentoR schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:22:
[...]
Ik hoop dat ik de originele firmware er nog op ga krijgen met de haperende usb, of blijft de garantiebepaling (toestel van hi) onveranderd met root/custom rom?
Lijkt mij ook nog een optie om het scherm te laten vervangen.
[ Voor 11% gewijzigd door Embryo1 op 01-12-2011 18:28 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Vandaag wou ik mijn telefoon via KIES updaten naar Gingerbread.. Echter tijdens het proces crashte KIES. Nu kan ik dus niets meer. Recovery en download mode opstarten via knoppen combo kent mijn toestel niet.. Ook deze fix implementeren middels ADB werkt niet omdat blijkbaar usb debug niet aan staat. Odin vind het toestel ook niet..
Iemand hier nog enig idee hoe ik mij toestel weer kan benaderen?
Be fast .... Be furious....
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
USBdingetje regelen?Bl4ckviper schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:48:
Wellicht dat dit niet de juiste plek is maar dan hoor ik dit graag (en ben dan bereid een nieuw topic te openen of te plaatsen waar het wel hoort)
Vandaag wou ik mijn telefoon via KIES updaten naar Gingerbread.. Echter tijdens het proces crashte KIES. Nu kan ik dus niets meer. Recovery en download mode opstarten via knoppen combo kent mijn toestel niet.. Ook deze fix implementeren middels ADB werkt niet omdat blijkbaar usb debug niet aan staat. Odin vind het toestel ook niet..
Iemand hier nog enig idee hoe ik mij toestel weer kan benaderen?
owja mm iemand die die heeft liggen die ik voor weinig kan over nemen? of wilt maken?Touchdomex schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:49:
[...]
USBdingetje regelen?Staat ook in het firmwaretopic in de topicstart.
Heb er 1 op Ebay besteld. Thanks voor de tip!
[ Voor 9% gewijzigd door Bl4ckviper op 01-12-2011 22:07 ]
Be fast .... Be furious....
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.