Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
arnoutzw schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Gewoon de stock Nederlandse firmware er overheen flashen met odin dan is er niks aan de hand ;) Dan krijg je voortaan ook de Nederlandse updates via KIES aangeboden.
Mjah, ik heb nog niet de tijd en motivatie gehad om mezelf 'in te lezen' hoe te rooten, flashen etc. Ik wacht nog even op de officiële franse Gingerbread update. Daarna ga ik waarschijnlijk gewoon custom roms doen als ik toch al bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:01

tismij

???

[...]

Gewoon de stock Nederlandse firmware er overheen flashen met odin dan is er niks aan de hand ;) Dan krijg je voortaan ook de Nederlandse updates via KIES aangeboden.
Denk dat ik dat dan vrij snel doe, kan ik voortaan gewoon de stock NL versie bijhouden wanneer nodig.
Eerst maar eens een dagje of wat spelen dan is een factory reset toch wel wenselijk :)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
arnoutzw schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:44:
[...]

http://www.multiupload.com/HPLR80GQB1 dat pakket downloaden en met ODIN flashen http://www.multiupload.com/44FF8KTYJR met pitfile 512 en repartition aan. je bent hiermee wel al je apps en niet gesyncte contacten kwijt

je telefoon zet je in downloadmode(om hem te updaten) als ie uitstaat met de volgende toetsencombinatie:
VOL DOWN + HOME Knop ingedrukt houden en dan met de powerknop aanzetten todat je een geel scherm ziet

PDA/CODE file in ODIN bij PDA
PHONE/MODEM file bij PHONE
en CSC bij CSC
die 512 pitfile bij pit
repartition aanvinken
tel in downloadmode zetten
met usb aansluiten en op startdrukken
telefoon niet uitzetten of verbinding verbreken!
@BoyzNDaHood en Tismij

flashen met ODIN is wel makkelijk hoor. Is volgens mij de officiële software die ze in service centers ook gebruiken, veel minder omslachtig dan KIES.

Binnen 5 min heb je hem geflasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:01

tismij

???

arnoutzw schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:40:
[...]

@BoyzNDaHood en Tismij

flashen met ODIN is wel makkelijk hoor. Is volgens mij de officiële software die ze in service centers ook gebruiken, veel minder omslachtig dan KIES.

Als ik dit doe na een factory reset dan is hij meteen helemaal stock NL en kan ik voortaan met Kies updaten?
Da's idd nog makkelijker dan ik dacht.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

[...]

Hoe weet ik wat de stock NL firmware is, en waar ik die veilig kan downloaden.

En stel ik wil een andere modem, omdat deze niet goed werkt icm met de router? Heeft mijn vriendin haar sgs last van met de stock NL firmware 2.3.3.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Brainpower schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Hoe weet ik wat de stock NL firmware is, en waar ik die veilig kan downloaden.

En stel ik wil een andere modem, omdat deze niet goed werkt icm met de router? Heeft mijn vriendin haar sgs last van met de stock NL firmware 2.3.3.
Gast, ik ken weinig mensen wiens nickname zo weinig bij hun inzet past.
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
arnoutzw schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:40:
[...]

@BoyzNDaHood en Tismij

Idd 5 minuten ...
15 minuten na aankomst van de PostNL meneer, en mijn telefoon hing hij al aan de usbkabel met Odin, om er GingerReal 6.1 op te zetten ( 2.3.4 ) alles in nederlands, woordenboek en swype .. geen centje pijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:20

sapphire

Die-hard pruts0r

Amboe schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Zijn de apps up-to-date? Check "Mijn apps" in de Android Market.

Heb je overigens een factory reset gedaan na de update? Dit kan je probleem verhelpen.

Rooten kan je door bijv. de CF-root of Speedmod kernel via Odin te flashen (duurt maar ±10 sec.) ;-)
Apps zijn up to date en een factory reset gedaan.
Normaal gebruikte ik de oneclick root methode maar deze wil met geen mogelijkheid werken terwijl hij zegt Ginderbread te ondersteunen.
Nouja ga me nu verdiepen in jou links....

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

MrAngry schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:24:
[...]

Gast, ik ken weinig mensen wiens nickname zo weinig bij hun inzet past.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Is ook weer zo. Moet me ook meer verdiepen hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
sapphire schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:06:
[...]

Apps zijn up to date en een factory reset gedaan.
Normaal gebruikte ik de oneclick root methode maar deze wil met geen mogelijkheid werken terwijl hij zegt Ginderbread te ondersteunen.
Nouja ga me nu verdiepen in jou links....
Superoneclick doet het niet op GB. Werkt tevens ook niet geheel vlekkeloos op Froyo.
Het is beter om cf-root te nemen, indien je geen lagfix wilt hebben (hoeft in principe ook niet bij GB). Speedmod verkeert overigens nog in betafase!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden, heb al 2 nachten met 2.3.3 het volgende

Om 23:00 batterij vol en van de lader gehaald. Wifi en 3g uit gezet.
Om 6:00 is er nog maar 60% over.
Met 2.2..... Ging er met deze zelfde methode maar 2 of 3% af.

Wat zorgt nou voor deze emorme drain???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:14:
Vrienden, heb al 2 nachten met 2.3.3 het volgende

Om 23:00 batterij vol en van de lader gehaald. Wifi en 3g uit gezet.
Om 6:00 is er nog maar 60% over.
Met 2.2..... Ging er met deze zelfde methode maar 2 of 3% af.

Wat zorgt nou voor deze emorme drain???
Kijk eens bij het batterij verbruik? "Over de telefoon" --> "Accugebruik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:33:
[...]

Kijk eens bij het batterij verbruik? "Over de telefoon" --> "Accugebruik"
Stond sygic aura bij...eraf geknald.
Staat 2 maal android system bij..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 07:44
dat probleem met sygic heb ik ook. hoe kan het dat die voor zoveel drain zorgt?
het programma is niet gestart.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Ik heb sinds 2 dagen 2.3.3 maar heb er last van dat het lijkt dat hij alles kilt.
In 2.2.1 kon ik op de homeknop drukken en gebeurde er niets. Nu refresht hij het hele scherm en moet ik wachten voor 5s. Wat nog irritanter is dat hij telkens websites opnieuw laadt wanneer ik op de homeknop druk, vroeger bewaarde sloot hij ze niet af en kon ik snel schakelen tussen bv een website en de muziekspeler.

Zijn dit standaard dingen of zit ik vast aan een factory reset?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Als ik het zo lees, is het wel handig om een complete factory reset te doen als je upgrade.

Doe ik zelf ook regelmatig, als ik andere custom roms installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van een maand terug, mss dat iemand het toch weet:
NeoMe in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"

Zijn er ook remote desktop app's of zit dat al ingebakken, weinig zin om op te staan als ik serie lig te kijken en hij moet ff op pauze/play of volume aanpassen ?

Is dit iets, iemand ervaring voordat ik vanalles ga installeren, http://www.androiddesktopremote.com/

[ Voor 13% gewijzigd door NeoMe op 23-06-2011 09:46 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
er zijn wel RDP apps beschikbaar, zoals teamviewer.

Er zijn zelfs wel mediaplayers die remote controls op je telefoon ondersteunen geloof ik

https://market.android.co...d=com.vlcdirect.vlcdirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, die ik hierboven in de link heb gezet werkt prima..! Je ziet niet je scherm maar kunt wel het pijltje bewegen op je computerscherm. Ik ga nog even verder klooien, maar dit is in principe al wat ik moest hebben. Misschien nog mijn computerscherm op mijn mobiele scherm, dat geeft weer extra functies :)

Edit:
Ik wil geen VLC, draai momenteel BSPlayer maar bedankt voor de tip..!

Ik ben bekend met teamviewer maar had er niet aan gedacht en ja hoor, die werkt ook perfect..!

Dit is zó relaxt, kun je gewoon in je bed / tuin blijven liggen ... _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 23-06-2011 10:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Amboe schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:27:
[...]

Superoneclick doet het niet op GB. Werkt tevens ook niet geheel vlekkeloos op Froyo.
Het is beter om cf-root te nemen, indien je geen lagfix wilt hebben (hoeft in principe ook niet bij GB). Speedmod verkeert overigens nog in betafase!
Ja ik las het, CF-root was geen succes, de speedmod draait tot nu toe vlekkeloos, maar daar is dit topic niet voor.

Ben er nu wel achter dat die melding die ik steeds krijg wss iets te maken heeft met de 3G verbinding en/of de switchpro widget.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:49
Hmm. Ik ga mijn batterijgebruik vandaag monitoren.

Gisteren had ik er niks vreemds mee gedaan, maar was 's middags de batterij leeg.
Daarna een app verwijderd (advanced taskmanager).
Dus nu kijken hoe het gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
als iemand mij beld staat het volume van de speaker heel hard en die krijg ik niet naar beneden. als ik op volume omlaag druk komt het balkje wel in beeld maar het geluid blijft hard staan. dit is erg irritant want iedereen kan zo ook meeluisteren en dat vind ik nou ook weer niet nodig. :(

weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Speedfightserv schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:50:
als iemand mij beld staat het volume van de speaker heel hard en die krijg ik niet naar beneden. als ik op volume omlaag druk komt het balkje wel in beeld maar het geluid blijft hard staan. dit is erg irritant want iedereen kan zo ook meeluisteren en dat vind ik nou ook weer niet nodig. :(

Probeer het geluid eens via het instellingen menu aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Brainpower schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:21:
[...]

Probeer het geluid eens via het instellingen menu aan te passen.
systeemvolume bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Speedfightserv schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:50:

Ik heb dat ook op Gingerbread... in plaats van op volume omlaag te drukken druk ik eerst op volume omhoog, hierna kan ik het volume gewoon zachter zetten met de volume omlaag knop tijdens een gesprek.

Geen idee hoe dit komt. Probleem staat los van de volume regelingen in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Oja, hebben meer mensen het dat als je opstart, het S logo hapert? het is nu heel spastisch geworden ( maar, hij start wel sneller op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 20:14

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

roflcakes schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:52:
[...]

Ik heb dit ook op 2.3.3 icm exchange. Hij blijft oplopen.
Ik heb volgens mij wat ontdekt cq opgelost.
als je in je postvak in nog wat ongelezen berichten hebt, die middels sorteren als eerste laten tonen in je postvak in.
Dan middels de selectievakjes voor de mail berichten deze selecteren en dan kiezen voor gelezen.
daarna kun je de selectie weer zetten op datum.
daarna gaf mijn notificatie bar weer de juiste waardes aan.
heb dit ook op de telefoon van een collega gedaan en daar hetzelfde resultaat.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu nog een factory reset doe na het updaten naar 2.3.3 welk back up programma is dan het beste om fatsoenlijk je apps contacten e.z. Terug te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamikanarie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05-2023
Hoi...zijn er nog meer mensen die problemen hebben met scrollen in de browser na de nieuwe update van 2.3.3???? ik kan nl niet meer in 1 keer scrollen over een pagina..ik kan er helaas geen instellingen van vinden...ook bij samsung zelf weten ze niet hoe ik dit kan oplossen....
iemand een oplossing?????????????!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
NeoMe schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:46:
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van een maand terug, mss dat iemand het toch weet:
NeoMe in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"

Zijn er ook remote desktop app's of zit dat al ingebakken, weinig zin om op te staan als ik serie lig te kijken en hij moet ff op pauze/play of volume aanpassen ?

Is dit iets, iemand ervaring voordat ik vanalles ga installeren, http://www.androiddesktopremote.com/
Ik zou 1 van deze 2 proberen:

https://market.android.co...ralogic.android.rdpclient
Trial: https://market.android.co...c.android.rdpclient.trial
https://market.android.co...=com.wyse.pocketcloudfull
Free version: https://market.android.co...=com.wyse.pocketcloudfree

Ik gebruik die van Xtralogic sinds gisteren. Eerste keer dat ik met Remote Desktop werk en gaat een wereld voor me open. Had ik met mijn laptop al jaren kunnen gebruiken, maar goed... Met Xtralogic RDC hoef je niets op je PC te installeren als je Windows draait. Alleen Remote Desktop aanzetten en zorgen dat daar een account met wachtwoord aan verbonden zit. Dan indien nodig in je router even een poort opengooien (zie website maker voor nadere uitleg van alles) en connecten en je zit in je computer.

Je kan kiezen tussen je touchscreen gebruiken als een touchpad of als touchscreen. Je kan makkelijk pinchzoomen. Je telefoongeheugen/SD is te bereiken via de Remote Desktop. Dus je kan bestanden vanaf je PC kopieeren op je telefoon. Het werkt met Vector ipv Bitmap voor weergave dus neemt niet zoveel bandwith in en van traagheid had ik ook weinig last. Je kan verder instellen of je geluid wilt afspelen op de computer of op je telefoon streamen, of geen geluid. Resolutie kan je kiezen enzo.. veel instellingen.

Gebruik het via 3G en dat werkt vrij soepel.. af en toe ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
PsycoHero schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Ik heb dat ook op Gingerbread... in plaats van op volume omlaag te drukken druk ik eerst op volume omhoog, hierna kan ik het volume gewoon zachter zetten met de volume omlaag knop tijdens een gesprek.

Geen idee hoe dit komt. Probleem staat los van de volume regelingen in de settings.
idd, dit werkt wel 8)7

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

bamikanarie schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:46:
Hoi...zijn er nog meer mensen die problemen hebben met scrollen in de browser na de nieuwe update van 2.3.3???? ik kan nl niet meer in 1 keer scrollen over een pagina..ik kan er helaas geen instellingen van vinden...ook bij samsung zelf weten ze niet hoe ik dit kan oplossen....
iemand een oplossing?????????????!
Ik heb hetzelfde, kinetic scrollen werkt niet meer zoals het hoort.
Verder zijn na 3x opnieuw opstarten de vorige problemen opeens verdwenen :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb al gezocht op accuduur ed, maar toch wil ik er wat meer over weten... Is het de moeite waard om een extra accu te kopen? Of is een hoesje beter? (met zo'n geïntegreerde accu) Wordt hij veel dikker bij een 3500mA, lelijker, wat vinden jullie de beste oplossing voor accuduur verlengen (ja, gps, wifi en BT of course uit)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamikanarie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05-2023
Het scroll probleem blijf ik dus houden..contact opnemen met google is een ramp..zelfs bij samsung kunnen ze
me niet helpen..althans: hun zeggen dat ik waarschijnlijk een corrupte update heb binnen gehaald en dat m,n foon terug moet naar de fabriek voor een reset.... :-( . een reset??? heb ik geloof ik nu al 4 keer gedaan!!! De
orginele browser kan dus schijnbaar niet apart worden gedownload..er zijn dan wel zat altetnatieven op de market maar ik wil gewoon de orginele!!!
wat een gedoe...ik ga me eens verdiepen in het flash gebeuren..
Weet iemand hoe dat zit met die HARDE RESET?????
gaat de telefoon wel of niet terug naar hoe ik hem kreeg uit fe winkel, of blijf ik 2.3.3 houden?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
bamikanarie schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:50:
Het scroll probleem blijf ik dus houden..contact opnemen met google is een ramp..zelfs bij samsung kunnen ze
me niet helpen..althans: hun zeggen dat ik waarschijnlijk een corrupte update heb binnen gehaald en dat m,n foon terug moet naar de fabriek voor een reset.... :-( . een reset??? heb ik geloof ik nu al 4 keer gedaan!!! De
orginele browser kan dus schijnbaar niet apart worden gedownload..er zijn dan wel zat altetnatieven op de market maar ik wil gewoon de orginele!!!
wat een gedoe...ik ga me eens verdiepen in het flash gebeuren..
Weet iemand hoe dat zit met die HARDE RESET?????
gaat de telefoon wel of niet terug naar hoe ik hem kreeg uit fe winkel, of blijf ik 2.3.3 houden?????
Lol niet doen! dat scrollen is normaal met de Samsung 2.3.3/2.3.4 update. Geen idee waarom, ik vond het oude scrollen ook veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik vind de nieuw taskmanager ook ronduit slecht, de vorige kon ten minste actieve apps sluiten.

Is er een manier om de oude taskmanager te krijgen?
Google maps zuigt je batterij leeg en je kunt hem niet sluiten met de huidige taskmanager, wel de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Die nieuwe taskmanager is idd minder ! Maar ik kan nog wel actieve apps sluiten hoor :?

Overigens gebruikt ik sinds Gingerbread een stuk meer ram ook. Verder vind ik het Swype toetsenbord een stuk trager aanvoelen (ik typ gewoon, swype niet).

Maar eht meest irritante is dat sinds ik Gingerbread draai m'n telefoon continue loopt te switchen tussen UMTS (3G icoon) en HSDPA (H icoon) en dan zorgt voor een behoorlijke battery drain. Iemand een oplossing daarvoor? Onder Froyo had ik gewoon continue 3G aanstaan zonder problemen.
De telefoon geeft ook elke keer als hij switcht een melding dat het niet ondersteunt word door de huidige versie :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik kan wel actieve tasks killen, maar niet meer zoveel als vroeger (maps is niet meer te zien in actieve apps)

Ik heb het overigens altijd gehad dat, wanneer ik op het internet ga, m'n telefoon naar HSDPA gaat, in sommige gebieden heb ik standaard connectie met HSDPA en schakelt m'n telefoon naar G als ik data gebruik.

Verder vind ik het wel prettig dat swype weer de microfoon heeft, is soms wel leuk om te gebruiken en het lijkt je stem te herkennen (m'n zusje kan er totaal niet mee overweg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
DCG909 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:43:
Ik kan wel actieve tasks killen, maar niet meer zoveel als vroeger (maps is niet meer te zien in actieve apps)

Ik heb het overigens altijd gehad dat, wanneer ik op het internet ga, m'n telefoon naar HSDPA gaat, in sommige gebieden heb ik standaard connectie met HSDPA en schakelt m'n telefoon naar G als ik data gebruik.

Verder vind ik het wel prettig dat swype weer de microfoon heeft, is soms wel leuk om te gebruiken en het lijkt je stem te herkennen (m'n zusje kan er totaal niet mee overweg)
Dat is alleen maar een verbetering, het is niet de bedoeling dat je systeem processen killt. Die zich toch alleen maar zullen herstarten.Als je last heb van batterydrain moet je eraan denken om een andere rom te flashen (bijv 2.3.4 JVP) of vaker te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Kun je dat toelichten? Is dat geen ricico als je een andere firmware code in je telefoon hebt?

Ik draai nu namelijk JVH, gewoon wat ik standaard van Kies gekregen heb en ben lichtelijk huiverig om te flashen. Kan HSDPA niet gewoon uit en dan alleen op UMTS werken.

De drain is echt belachelijk, vanmiddag rond 1u de telefoon van de alder gehaald en nu is de telefoon leeg, en heb er vrij weinig mee gedaan deze middag. Hij was helemaal warm ook terwijl er geen bijzondere dignen op de achtergrond draaide, batterij gebruik gaf aan dat 44% android systeem was.
Nu na een reboot is hij niet meer zo warm maar heeft wel in 2,5u 30% accu verbruikt.

Edit: gek dat ik de eerste zo'n beetje ben die hier over klaagt sinds Gingerbread, ik lees het zelfde probleem bij hele volksstammen die last hebben van drain.

[ Voor 24% gewijzigd door sapphire op 26-06-2011 00:40 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

DCG909 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:13:
Ik vind de nieuw taskmanager ook ronduit slecht, de vorige kon ten minste actieve apps sluiten.

Is er een manier om de oude taskmanager te krijgen?
Google maps zuigt je batterij leeg en je kunt hem niet sluiten met de huidige taskmanager, wel de oude.
Google maps had ik ook last van, maar dat bleek dus te liggen aan latitude: dat stond bij mij ingeschakeld, waardoor maps 25% van de accu gebruikte. Sinds ik dat heb uitgezet komt maps niet eens meer in het lijstje bij batterijverbruik door.

Ik had gisteren voor het eerst sinds lange tijd dat ik m'n telefoon meer dan 3 dagen op één acculading heb kunnen gebruiken, dus in dat opzicht ben ik nog steeds wel happy met 2.3.3. Wel had ik vandaag iets raars: bij het maken van een nieuwe agenda afspraak kwam een melding in de trant van dat locale afspraken niet gesynchroniseerd konden worden en dat ik me moest aanmelden met een gmail account. Echter, dat sta ik natuurlijk al en het maken van nieuwe afspraken werkte ook gewoon. Ik heb nog een reboot geprobeerd maar die melding bleef maar komen, dus ik heb maar aangevinkt 'deze melding niet meer tonen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Ondertussen lekker bezig geweest met zoeken naar de battery drain op m'n telefoon, eigenlijk gaat alles sinds begin van de avond weer goed dus geen verdachte service kunnen vinden.

Wel bezig geweest met onderdelen uit de rom te halen met SGS tools, zelfs de Touchwiz launcher uitgezet+ wat onderzoek gedaan naar apps die als service draaide terwijl ze niet gebruikt werden. Al met al ram verbruik met +/- 30mb terug gedrongen en nu is het wel mooi weer :). Ook allerlei apps uitgezet bij het opstarten (zoals maps) zodat ze niet onnodig op de achtergrond meedraaien.

en een manier gevonden om HSPDA uit te zetten mocht dat toch de boosdoener nog zijn van de drain, volgens deze manier.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

arnoutzw schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:08:
[...]

Lol niet doen! dat scrollen is normaal met de Samsung 2.3.3/2.3.4 update. Geen idee waarom, ik vond het oude scrollen ook veel fijner.
De browser is er inderdaad niet op vooruit gegaan, scrollen is 1, maar ook je favorieten sorteren niet meer in meest bezochte volgorde en invoeg toepassingen werken maar de helft vd tijd (buien radar bijvoorbeeld).

Verder bevalt 2.3.3 me prima, meer battery life en 'n stuk vlotter dan froyo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

floriske.nl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:46:
[...]
Verder bevalt 2.3.3 me prima, meer battery life en 'n stuk vlotter dan froyo!
Zekers...waar eerst de batterij bijna leeg was na een dag werken heb ik nu nog 50% over om de avond door te komen. Ik heb nu nog geen één dag gehad waarbij ik hem tussentijds heb op moeten laden, echt zoveel beter in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
jasjenl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 02:47:
[...]

Wel had ik vandaag iets raars: bij het maken van een nieuwe agenda afspraak kwam een melding in de trant van dat locale afspraken niet gesynchroniseerd konden worden en dat ik me moest aanmelden met een gmail account. Echter, dat sta ik natuurlijk al en het maken van nieuwe afspraken werkte ook gewoon. Ik heb nog een reboot geprobeerd maar die melding bleef maar komen, dus ik heb maar aangevinkt 'deze melding niet meer tonen'.
hier op 2.3.3 het zelfde.. vond het ook al vreemd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
heb m'n helderheid heel laag gezet (sensor uitgeschakeld). is nog prima leesbaar en je kan via de werkbalk boven aan in het scherm de helderheid instellen door hem ingedrukt te houden en dan van links naar rechts te bewegen.

resultaat:
nu al 2 dagen, 8 uur en 36 min.
en de accu is nog 42 % vol :+

[ Voor 3% gewijzigd door Speedfightserv op 26-06-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hoe zet je latitude uit? ik heb het naar mijn weten ook nog nooit aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Speedfightserv schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:12:
je kan via de werkbalk boven aan in het scherm de helderheid instellen door hem ingedrukt te houden en dan van links naar rechts te bewegen.
DAT zijn nog eens tips !!!

( als je uiterst rechts je vinger houdt ( op de klok ) gaat hij helemaal op vol, en links helemaal omlaag )

[ Voor 16% gewijzigd door FreshMaker op 26-06-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

DCG909 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:29:
Hoe zet je latitude uit? ik heb het naar mijn weten ook nog nooit aan gezet.
In maps op de menu knop klikken, dan staat er links ergens latitude. Als daar staat 'aanmelden bij latitude' of zoiets, dan staat het al uit. Ander moet je er op klikken en ergens kiezen dat je juist wil afmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Dan staat het bij mij dus uit....
vreemd, als ik maps gebruik vreet het daarna mijn batterij in enkele uren leeg en ik kan maps dan niet killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
weet iemand of het mogelijk is om uit te zetten dat hij trilt als je de lader aansluit? Mijn lader maakt nogal slecht contact (de stekker van de lader is kapot, 2e keer al) dus hij gaat regelmatig los en weer vast, maar dan trilt hij telkens. Dat is niet erg handig als hij naast je kussen ligt te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
418O2 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:29:
weet iemand of het mogelijk is om uit te zetten dat hij trilt als je de lader aansluit? Mijn lader maakt nogal slecht contact (de stekker van de lader is kapot, 2e keer al) dus hij gaat regelmatig los en weer vast, maar dan trilt hij telkens. Dat is niet erg handig als hij naast je kussen ligt te laden.
Volgens mij trilt hij niet als je geluid aan staat (maar maakt hij wel geluid).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
trillen voledig uitzetten. dan zou het moeten werken (en gebuid natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:19
Ik heb een vraagje,
Ik heb een Galaxy S met zo een patroon erop alleen het is alweer lang geleden ( ik heb inmiddels een SGS2) en ik weet de patroon niet meer en de google account gegevens ook niet meer , is er een manier om de patroon eraf te halen?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Thenotorious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:50:
Ik heb een vraagje,
Ik heb een Galaxy S met zo een patroon erop alleen het is alweer lang geleden ( ik heb inmiddels een SGS2) en ik weet de patroon niet meer en de google account gegevens ook niet meer , is er een manier om de patroon eraf te halen?
factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de officiële update naar 2.3.3 heb ik last van vastlopers tijdens het navigeren.
Het is erg wisselend en zit geen patroon in, zo kan ik een paar uur navigeren zonder problemen op de heen weg en op de terugweg loopt google navigation vast na pakweg een half uur en zit het beeld muurvast waardoor ik genoodzaakt ben om de telefoon te herstarten (home knop werkt dan niet etc).

In eerste instantie dacht ik een hitte probleem maar de telefoon wordt helemaal niet warm tijdens het navigeren ook al zit deze via USB aangesloten om te laden.

Dit probleem heb ik alleen met de 2.3.3 firmware.
Val ik terug naar 2.2.1 of eerder heb ik daar totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,
Zoveel mogelijk fout doen (5 keer ofzo), dan zegt hij vanzelf dat je hem weer kunt unlocken met je gmail account en je password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik heb een vraagje,
Heb je dan een nieuw account gemaakt bij Google voor je SGS2?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Toestel met speedmod kernel via Kies geupdated naar gingerbread.xwjvh
ging na de volledige installatie in een constante reboot!
Liep op het laatst vreemd genoeg vast, en kreeg zelfs de beruchte gevaren driehoek met uitroepteken én met het androïd mannetje; oef dacht ik toestel gebricked.
Via factory reset met alle gebruikersdata wissen, kreeg ik het toestel weer aan de praat
Firmware is dus nu 2.3.3:

Basband-versie I9000xxjvo
Kernel: 2.6.35.7-I9000xwjvh-CL184813 root@DELL101 #2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWJVH

via Kies was een backup gemaakt van alle video en audio gelukkig maar; ik vrees dat ik eerst root van het toestel had moeten halen.. ( dom dom )
Vind het een vreemd proces..ben wel blij dat ik weer een werkend toestel heb.
Twee vragen: 1) Het het zin om weer een aangepaste speedmod kernel te flashen? 2) kan iemand bevestigen dat het niet unrooten de oorzaak van de korte ellende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
Het niet verwijderen van je root zou niks uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Mensen die bang zijn video audio te verliezen na een update. Die bestanden staan op de interne SD die ongemoeid blijft na een update.
smeijers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:27:
Toestel met speedmod kernel via Kies geupdated naar gingerbread.xwjvh
ging na de volledige installatie in een constante reboot!
Liep op het laatst vreemd genoeg vast, en kreeg zelfs de beruchte gevaren driehoek met uitroepteken én met het androïd mannetje; oef dacht ik toestel gebricked.
Via factory reset met alle gebruikersdata wissen, kreeg ik het toestel weer aan de praat
Firmware is dus nu 2.3.3:

via Kies was een backup gemaakt van alle video en audio gelukkig maar; ik vrees dat ik eerst root van het toestel had moeten halen.. ( dom dom )
Vind het een vreemd proces..ben wel blij dat ik weer een werkend toestel heb.
Twee vragen: 1) Het het zin om weer een aangepaste speedmod kernel te flashen? 2) kan iemand bevestigen dat het niet unrooten de oorzaak van de korte ellende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
smeijers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:27:

Twee vragen: 1) Het het zin om (weer) een aangepaste speedmod kernel te flashen?
bedankt voor de reacties

[ Voor 4% gewijzigd door smeijers op 28-06-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op zondag 26 juni 2011 @ 02:55:
Ondertussen lekker bezig geweest met zoeken naar de battery drain op m'n telefoon, eigenlijk gaat alles sinds begin van de avond weer goed dus geen verdachte service kunnen vinden.

Wel bezig geweest met onderdelen uit de rom te halen met SGS tools, zelfs de Touchwiz launcher uitgezet+ wat onderzoek gedaan naar apps die als service draaide terwijl ze niet gebruikt werden. Al met al ram verbruik met +/- 30mb terug gedrongen en nu is het wel mooi weer :). Ook allerlei apps uitgezet bij het opstarten (zoals maps) zodat ze niet onnodig op de achtergrond meedraaien.

en een manier gevonden om HSPDA uit te zetten mocht dat toch de boosdoener nog zijn van de drain, volgens deze manier.
Ook ik heb gigantisch last van battery drain. Na een nacht opladen is de telefoon de volgende dag +/- 11u savonds weer leeg (totaal) als hij om sochtends 10u van de oplader afgaat..
Overdags werk ik, en kijk af en toe wel op mn schermpje. Email controleert elk uur, Whatsapp sluit ik altijd volledig af..

Als ik naar mijn batterijstatus kijk valt me op dat mn schermweergave het meeste verbruikt terwijl m'n helderheid al expres op het laagste niveau staat, sensor uit, schermweergave na 30seconden uit..

Het is drama en voor mij even slecht gebleven na de update...

SGS Tools, dat zit niet op KIES zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
I9000XXJVQ 2.3.4 (Leaked)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
# begin build properties
# autogenerated by buildinfo.sh
ro.build.id=GINGERBREAD
ro.build.display.id=GINGERBREAD.XXJVQ
ro.build.version.incremental=XXJVQ
ro.build.version.sdk=10
ro.build.version.codename=REL
ro.build.version.release=2.3.4
ro.build.date=Fri Jun 10 22:00:38 KST 2011
ro.build.date.utc=1307710838
ro.build.type=user
ro.build.user=se.infra
ro.build.host=SEP-39
ro.build.tags=release-keys
ro.product.model=GT-I9000
ro.product.brand=samsung
ro.product.name=GT-I9000
ro.product.device=GT-I9000
ro.product.board=GT-I9000
ro.product.cpu.abi=armeabi-v7a
ro.product.cpu.abi2=armeabi
ro.product.manufacturer=samsung
ro.product.locale.language=en
ro.product.locale.region=GB
ro.wifi.channels=
ro.board.platform=s5pc110
# ro.build.product is obsolete; use ro.product.device
ro.build.product=GT-I9000
# Do not try to parse ro.build.description or .fingerprint
ro.build.description=GT-I9000-user 2.3.4 GINGERBREAD XXJVQ release-keys
ro.build.fingerprint=samsung/GT-I9000/GT-I9000:2.3.4/GINGERBREAD/XXJVQ:user/release-keys
# Samsung Specific Properties
ro.build.PDA=I9000XXJVQ
ro.build.hidden_ver=I9000XXJVQ
ro.build.changelist=281085
ro.flash.resolution=720
# end build properties

Het XDA topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1145184

Download: www.multiupload.com/20DJFPXKL3

[ Voor 75% gewijzigd door Dacuuu op 28-06-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
hoort toch thuis in rom -forum ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
smeijers schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:13:
hoort toch thuis in rom -forum ??
Volgens mij niet, dat is het 'Custom rom' topic. en dit is een stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
groot gelijk..zo leer je weer ( ik dan ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:51:
Sinds de officiële update naar 2.3.3 heb ik last van vastlopers tijdens het navigeren.
Het is erg wisselend en zit geen patroon in, zo kan ik een paar uur navigeren zonder problemen op de heen weg en op de terugweg loopt google navigation vast na pakweg een half uur en zit het beeld muurvast waardoor ik genoodzaakt ben om de telefoon te herstarten (home knop werkt dan niet etc).

In eerste instantie dacht ik een hitte probleem maar de telefoon wordt helemaal niet warm tijdens het navigeren ook al zit deze via USB aangesloten om te laden.

Dit probleem heb ik alleen met de 2.3.3 firmware.
Val ik terug naar 2.2.1 of eerder heb ik daar totaal geen last van.
Ik kreeg vandaag ook een vastloper met het navigeren. kreeg een zwart balkje in beeld, waar op stond dat routegegevens niet gevonden konden worden. Ook bij het afsluiten in taskmanager bleef dit in beeld staan, in het homescherm, menu en dergelijke. Ik heb het toestel opnieuw opgestart en sinds die tijd kom ik niet verder dan het geanimeerde S-logo scherm. Daarna blijft het scherm zwart en de opties en backtoets zijn wel opgelicht. Verder trilt hij elke minuut en verder doet hij niet. Heb de accu eruit gehaald en doet niet...

Wat moet ik doen? Krijg hem wel in de download modus, en in de root, maar na reboot system now, werkt het nog steeds niet.

ps. op het toestel staan gegevens zoals foto's van familieleden die inmiddels ziek zijn... dus wil liever niet alles kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:51:
[...]

Ook ik heb gigantisch last van battery drain. Na een nacht opladen is de telefoon de volgende dag +/- 11u savonds weer leeg (totaal) als hij om sochtends 10u van de oplader afgaat..
Overdags werk ik, en kijk af en toe wel op mn schermpje. Email controleert elk uur, Whatsapp sluit ik altijd volledig af..

Als ik naar mijn batterijstatus kijk valt me op dat mn schermweergave het meeste verbruikt terwijl m'n helderheid al expres op het laagste niveau staat, sensor uit, schermweergave na 30seconden uit..

Het is drama en voor mij even slecht gebleven na de update...

SGS Tools, dat zit niet op KIES zeker ?
https://market.android.com/details?id=captivate.sgs.tools

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
HeyJIJdaar schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:22:
[...]

Ik kreeg vandaag ook een vastloper met het navigeren. kreeg een zwart balkje in beeld, waar op stond dat routegegevens niet gevonden konden worden. Ook bij het afsluiten in taskmanager bleef dit in beeld staan, in het homescherm, menu en dergelijke. Ik heb het toestel opnieuw opgestart en sinds die tijd kom ik niet verder dan het geanimeerde S-logo scherm. Daarna blijft het scherm zwart en de opties en backtoets zijn wel opgelicht. Verder trilt hij elke minuut en verder doet hij niet. Heb de accu eruit gehaald en doet niet...

Wat moet ik doen? Krijg hem wel in de download modus, en in de root, maar na reboot system now, werkt het nog steeds niet.

ps. op het toestel staan gegevens zoals foto's van familieleden die inmiddels ziek zijn... dus wil liever niet alles kwijt zijn.
In download mode zetten en flashen met Odin, staat hier zeker ergens een beschrijving.
Foto's en zo blijven gewoon bewaard op je interne sd.
Zoek een stock rom of een costom, zou voor costom gaan (darky bijv.)

Geloof niet echt dat de stock rom zo stabiel is, als ik hier zo lees.
Draai zelf Darky v10.1 en bevalt prima, geen enkel probleem tegen gekomen als wat hier op het forum allemaal staat.

P.s. gooi die dubbele post even weg

Btw, weet iemand of de accu van de sgs plus in de gewone sgs past.
Deze is 10% zwaarder, 1650 mah ipv 1500.
Als dit past ga ik hem zeker aanschaffen

[ Voor 5% gewijzigd door Oxellaar op 30-06-2011 09:34 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, weet iemand of de accu van de sgs plus in de gewone sgs past.
Deze is 10% zwaarder, 1650 mah ipv 1500.
Als dit past ga ik hem zeker aanschaffen
Yep dat kan... , 30% (lijkt me wat overdreven) meer prik :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb een vraag. Ik heb de magistrale fout gemaakt door de digilezen app van bol.com te installeren uit de market. De app werkt niet naar behoren dus ik dacht laat ik ' m maar verwijderen. Ik weet alleen niet hoe. In de market staat bij elk geinstalleerde app het verwijderen knopje maar niet bij deze app. In de app sectie van mijn sgs idem dito. Ik heb contact opgezocht met de klantenservice van bol.com en hij gaf mij de instructies door voor de iphone en ipad. Na hem te hebben gewezen op het feit dat ik een sgs heb en geen iphone zegt die dombo tegen mij dat een app op de sgs op dezelfde manier wordt verwijderd als de iphone! En dat ik maar contact moet opnemen met Samsung mocht ik er niet uitkomen! Dus wie weet hoe ik de app kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

android optimizer installeren en het programma verwijderen.

Zo zijn er nog wel wat van die tools die dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Bedankt Rudger. Ik ga een klacht indienen bij google want dit vind ik echt niet kunnen. De market is voor apps , spellen widgets etc en niet voor extra bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
De Digilezen app staat er toch met de stock 2.3.3 firmware al gewoon tussen als app (a la Telegraaf en Fileindex etc.)? Bloatware vanuit Samsung dus, niet vanuit Google. Als ik mag gokken heb je via de Market hooguit een nieuwere versie over de oude geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Ik heb een samsung galaxy S met android 2.1 maar ik ben de patroon vergeten,
Ik wil hem nu dus hard resetten maar ik heb alle manieren op internet geprobeert maar het lukt maar niet,
Iemand suggesties?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Thenotorious schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:55:
Ik heb een samsung galaxy S met android 2.1 maar ik ben de patroon vergeten,
Ik wil hem nu dus hard resetten maar ik heb alle manieren op internet geprobeert maar het lukt maar niet,
Iemand suggesties?
Gwn paar x fout invoeren en dan account ontgrendelen werkt niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
NeoMe schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:56:
[...]

Gwn paar x fout invoeren en dan account ontgrendelen werkt niet meer ?
Die weetik dus ook niet meer het is alweer lang geleden,
Daarom wil ik hard resetten maar het lukt niet echt

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
na mijn upgrade naar gingerbread heb ik een andere kernel ( speedmod ) er op gezet daarna geroot en lagfix ( ext4 toegepast..merk dat de voicedialing niet werkt
kan iemand me even feedback geven of deze wel werkt op gingerbread ( stock of custom )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Er zit dus een Patroon op de telefoon en ik ben de gmail account en wachtwoord vergeten,
Ik heb al veel van die knopjes reset manieren geprobeerd maar niets werkt.
Weet iemand een manier? Of lukt het misschien ook met zo een USB JIG?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Thenotorious schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:32:
Er zit dus een Patroon op de telefoon en ik ben de gmail account en wachtwoord vergeten,
Ik heb al veel van die knopjes reset manieren geprobeerd maar niets werkt.
Weet iemand een manier? Of lukt het misschien ook met zo een USB JIG?
heel simpel gewoon je telefoon resetten!

telefoon uit en dan je powerknop middensteknop en volume naar boven allemaal tegelijk inhouden.
(loslaten als je beeld krijgt van recovery menu)

daarna kom je in een recovery menu waar je met volume + - door kan navigeren. en dan gewoon een factory reset doen dan is ie weer helemaal kaal zoals hij uit de doos kwam.

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 30-06-2011 23:54 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik via blauwe tand koppen met mijn laptop en dan via mijn sgs internetten via 3g/h.
zou fijn zijn op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:12:
Kan ik via blauwe tand koppen met mijn laptop en dan via mijn sgs internetten via 3g/h.
Houd je rekening met de kosten of ga je in NL op vakantie?

Waarom stel je de SGS niet in als hotspot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:12:
gewoon met usb kabeltje en dan toestel op tethering zetten geen probleem..je moet alleen verzekerd zijn van een dagbundel internet ( vodafone ) of een locaal simkaartje kopen ( kroeatië was ik 10 euro voor 4 weken kwijt - 1 Gig )
overigens met blue tooth connectie kan het waarschijnlijk ook probleemloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Goed om te weten van Kroatië, misschien kun je je bevinding hier delen: [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 15:50
USB kabeltje werkt idd, maar ik moet zeggen dat die hotspot functie ook echt top werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf in nederland.. Hotspotfunctie...hoe werkt dat?hoe stel ik mijn laptop in??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
heeft iemand ook de ervaring dat voice call niet werkt op 2.3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik heb een hele hoop apps die in stock JVH zaten verwijderd, zoals Bol.com, Telegraaf, Gallery en nog wat widgets die ik niet gebruik. Daarnaast heb ik ook Touchwiz launcher gefreezed (heb Launcher Pro Plus draaien) mbv Titanium Backup.

Mijn SGS reageert nu nog sneller :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
even een noob vraagje tussendoor: kun je even kort aangeven hoe je die verwijderd hebt Amboe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
smeijers schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:20:
even een noob vraagje tussendoor: kun je even kort aangeven hoe je die verwijderd hebt Amboe
Deze HowTo kan helpen.

http://www.androidworld.n...ung-apps-verwijderen.html

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Of gewoon Titanium Backup gebruiken. Je dient dan wel geroot te zijn!
Hoe je kunt rooten staat ook in de link hierboven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb een klein vraagje.
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe gsm. Mijn oog is gevallen op de Samsung Galaxy S, maar er is nu ook een S2. Nu luidt mijn vraag: is het verschil in snelheid,mooier scherm,batterijduur e.d groot genoeg om voor de S2 te gaan. Of is het verschil minimaal dat je evengoed de S kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:29:
Hallo, heb een klein vraagje.
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe gsm. Mijn oog is gevallen op de Samsung Galaxy S, maar er is nu ook een S2. Nu luidt mijn vraag: is het verschil in snelheid,mooier scherm,batterijduur e.d groot genoeg om voor de S2 te gaan. Of is het verschil minimaal dat je evengoed de S kunt halen?
De S kan (zeker als je er custom roms op zet) redelijk meekomen met de S2 en zeker met andere dual-cores.
Maar de batterijduur en scherm van de S2 zijn wel een stuk beter.

Moet je zelf weten de S is nu wel erg leuk geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:56:
Blijf in nederland.. Hotspotfunctie...hoe werkt dat?hoe stel ik mijn laptop in??
Een beetje eigen zoekwerk word wel op prijs gesteld...
Antwoord staat gewoon in de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Voor mensen die skype willen met video call....kijk f op xda...werkt als een speer :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:56:
Met de hotspotfunctie maakt je SGS een wlan aan, waar je gewoon vanaf je laptop op kan werken. Het werkt echt te simpel voor woorden. Die hotspotfunctie is makkelijker aan te zetten dan posten op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:11:
[...]

De S kan (zeker als je er custom roms op zet) redelijk meekomen met de S2 en zeker met andere dual-cores.
Maar de batterijduur en scherm van de S2 zijn wel een stuk beter.

Moet je zelf weten de S is nu wel erg leuk geprijsd.
Omdat hij zo leuk geprijsd is, bevalt hij me wel. En is de batterij duur dan slecht van de S of is het een redelijk voor een smartphone (1-1.5 dag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Batterijduur is altijd discussie. Die van mij gaat 3 dagen mee, maar ik gebruik hem voornamelijk als telefoon en e-reader. Als ik ga navigeren met de telefoon, issie na een uurtje of 3-4 leeg.
Pagina: 1 ... 77 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.