Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En naar welk emailadres hebben jullie gemaild? Ik heb hetzelfde probleem met de IMEI code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:27:
[...]

Krijg je dan geheel gratis een 16 GB kaartje cadeau?
als je een 16gb sgs heb wel anders gewoon de 8gb.

De actie loopt vanaf 8 november t/m 31maart.
Aanvragen van de doubler kan tot en met 15 april.
Blijkbaar hebben ze de actie verlengt.
Dit vind ik heel erg jammer van ik met mijn toestel dus VOOR 8november gekregen en ik kan wel fluiten naar het extra kaartje...
Ik kan nergens de voorwaardes vinden dus die heb ik uiteindelijk van samsung gemaild gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit nuttig voor mensen die wat willen vragen

http://www.samsungpromoti...BLER/HulpBijAanvraag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, als ik email sturen aanklik geeftie aan dat de webpagina niet kan worden weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn firmware upgraden zegt KIES, ben nu de telefoon aan het synchroniseren.
(En dat gaat traaaaaag ;-) )
maar moet ik dan ook nog een backup maken bij het tabje backup/herstellen?
Pakt ie dan ook de apps mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Embryo1 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:04:
Dat hangt er van af, welke firmware er momenteel opstaat. Als die Pools is, kan het best zijn dat je de update eerder krijgt. De volgorde van uitrol naar de landen in Europa is toch niet bekend ?
De volgorde is nog niet bekend, maar ik zou het vervelend vinden als je langer moet wachten omdat de webwinkel je, zonder het vooraf te melden, een goedkopere import geleverd heeft.

Op mijn telefoon staat het volgende: pda: i9000xwjs8, phone: i9000xxjpy ,csc: i9000oxxjs5. De XEN zou de phone versie moeten zijn?

Bij de nieuwe actie van het Vodafone Sensation Pack staat nu ook duidelijk in de voorwaarden dat het toestel een Nederlandse IMEI code moet hebben. Misschien iets voor anderen om rekening mee te houden mocht je de telefoon bij een webshop bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Chrizzly schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:17:
[...]

De volgorde is nog niet bekend, maar ik zou het vervelend vinden als je langer moet wachten omdat de webwinkel je, zonder het vooraf te melden, een goedkopere import geleverd heeft.

Op mijn telefoon staat het volgende: pda: i9000xwjs8, phone: i9000xxjpy ,csc: i9000oxxjs5. De XEN zou de phone versie moeten zijn?

Bij de nieuwe actie van het Vodafone Sensation Pack staat nu ook duidelijk in de voorwaarden dat het toestel een Nederlandse IMEI code moet hebben. Misschien iets voor anderen om rekening mee te houden mocht je de telefoon bij een webshop bestellen.
Ja, als ik op je CSC kijk en google raadpleeg kom ik in Polen/Rusland uit. Ik zou in het andere topic de Kalua versie zoeken en die erop flashen middels Odin. Ben je helemaal stock en krijg je een Ned. productcode en ben je klaar om via Kies de update binnen te krijgen.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de samsung website staat dat er een update van de galaxy s is!

http://www.samsung.com/nl...ubleShootingGuidesMain.do

Aan de rechterkant in het midden ongeveer

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:28:
op de samsung website staat dat er een update van de galaxy s is!

http://www.samsung.com/nl...ubleShootingGuidesMain.do

Aan de rechterkant in het midden ongeveer
Zal wel kies zijn? software update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:56
Tsjah, hoe actueel denk je dat die site is? Zou best kunnen dat ze daarmee de update naar 2.2 bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Embryo1 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:27:
[...]

Ja, als ik op je CSC kijk en google raadpleeg kom ik in Polen/Rusland uit. Ik zou in het andere topic de Kalua versie zoeken en die erop flashen middels Odin. Ben je helemaal stock en krijg je een Ned. productcode en ben je klaar om via Kies de update binnen te krijgen.
Maar waarom zou je per se de XEN willen? Ik heb ook de Poolse versie (XEO), maar het maakt toch eigenlijk niet uit? Of zijn er nadelen van de Poolse versie t.o.v. de Nederlandse? (behalve dat de taal default Pools is)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Raymond schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:33:
Tsjah, hoe actueel denk je dat die site is? Zou best kunnen dat ze daarmee de update naar 2.2 bedoelen.
Als je de modify datum van het plaatje / aankondiging bekijkt: woensdag 11 mei 2011 15:46:29

Of het dan over 2.2 gaat... Zou kunnen. http://www.samsung.com/nl...ner/service_banner_v3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al geupdate naar 2.2 en kreeg nu een melding dat er een firmware update is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:47:
Ik had al geupdate naar 2.2 en kreeg nu een melding dat er een firmware update is..
Melding OTA of in KIES? Heb je XEN?
Zal update 2.2.1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb intern geheugen en 16 GB extra ... heb nu een extra kaartje aangevraagd maar die kan er dan toch niet meer in. Past wel in de adapter van mijn laptop daar niet van en het is niet dat ik hem niet wil maar wel rare actie. Dat is hetzelfde als een vijf persoonsauto een zesde stoel gratis geven.

Btw: Aanmelden via de site, dan krijg je een e-mail met intructies.

Dit is een registratiebevestiging van je aanmelding en deze e-mail dient als bewijs van je deelname aan de promotie. Dit is tevens je garantiebewijs, dus bewaar deze e-mail goed!
Stuur (een kopie van) deze aanmelding samen met een kopie van je kassabon naar het volgende adres:
Samsung Galaxy S - 8GB geheugen
Antwoordnummer 10202
6200 XV Maastricht

*Snap er trouwens niks van, op mijn doos staat 8 GB Dubbel. In de e-mail staat ook 8 GB ( omdat ik daar voor koos ) Maar in mijn SGS zit 16GB en intern nog eens 8. Je ziet uiteraard iets minder, 15 en 5,6. Ben benieuwd wat ik krijg...heb net gekeken en zit maar één 16GB kaartje in. Heb mijn mobiel overgekocht van iemand anders, die had hem nét twee weken maar ongebruikt want alle plastics enzo zaten er nog op. Stond niet eens een vette vinger op het toestel. Ben benieuwd wat ik krijg ...

[ Voor 66% gewijzigd door NeoMe op 18-05-2011 20:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hier momenteel iig geen XEN update via KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:58:
[...]

Melding OTA of in KIES? Heb je XEN?
Zal update 2.2.1 zijn?
In kies, het is JS5/JPY/JS3
Voor zover ik kan zien 2.2.1?
Heeft die voordelen tov 2.2?
Heb de laatste tijd veel lags, traagheid en de batterij is snel leeg.

Wil nu terug gaan naar de fabrieksinstellingen en dan de firmware updaten.
Zou dat wat helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:14:
[...]

In kies, het is JS5/JPY/JS3
Voor zover ik kan zien 2.2.1?
Heeft die voordelen tov 2.2?
Heb de laatste tijd veel lags, traagheid en de batterij is snel leeg.

Wil nu terug gaan naar de fabrieksinstellingen en dan de firmware updaten.
Zou dat wat helpen?
Dat helpt zeker, maar voor hoelang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Hey ik las ergens dat voor de 2.3 update geen factory reset noodzakelijk is. Of althans dat ie dan gewoon vloeiend blijft lopen.

Kan iemand dit bevestigen?

En zo niet? Dat eerst reset en dan pas update naar 2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Steef1986 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:43:
Hey ik las ergens dat voor de 2.3 update geen factory reset noodzakelijk is. Of althans dat ie dan gewoon vloeiend blijft lopen.

Kan iemand dit bevestigen?

En zo niet? Dat eerst reset en dan pas update naar 2.3?
Voor het beste resultaat gewoon voor je gaat updaten een factory reset uitvoeren. Ikzelf doe na de update nog een factory reset (just to be sure). Heb de 1e keer dat ik ooit ging updaten geen factory reset gedaan en dat gaf een hoop ellende dus sinds die tijd standaard resetten die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
oknot schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:
[...]

Voor het beste resultaat gewoon voor je gaat updaten een factory reset uitvoeren. Ikzelf doe na de update nog een factory reset (just to be sure). Heb de 1e keer dat ik ooit ging updaten geen factory reset gedaan en dat gaf een hoop ellende dus sinds die tijd standaard resetten die hap.
Okay das duidelijk :D

Had ook al beetje verwacht. Maar las ergens dat het met 2.3 niet uit maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:22:
Ik lees net een tweet van samfirmware dat 2.3.3 een 'huge battery drain' heeft, m.a.w. met 2.3.3 is je battery in no-time leeg. Gek, dat is ie nu ook al... zou het dan nog erger worden? Dan is het direct geen draadloze telefoon meer. Ik heb overigens een 3500mAh accu van ebay gehaald maar dat kan ik iedereen afraden. Ipv om 17:00 is hij nu om 19:00 leeg. Helpt dus ook niet echt. Straks met 2.3.3. is ie kennelijk nog sneller leeg.
Niet alles geloven wat je leest en er zijn verschillende 2.3.3 versies. De nieuwste heeft er geen last van!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:32:
[...]

Samfirmware weet toch echt wel waar ze het over hebben hoor.

[...]
Dat is zeker waar, maar is dit al de XEN versie waar dit over gaat? Anders wachten we weer een maand ofzo gezien de update dan naar alle waarschijnlijkheid wel weer wordt ingetrokken..... :'(

"robpiggy rob piggott
@
@SamFirmware just need to do a full phone reset back to factory settings and battery drain fixed."

[ Voor 14% gewijzigd door lometje op 18-05-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Ruvetuve schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:22:
[...]

Gebeld en wordt op de hoogte gebracht wanneer mijn IMEI nummer erin staat. Top tip lometje en Embryo1

Offtopic, maar handig als meerdere dit hebben :D
wordt bij mij ook niet herkent I-mei nummer, en heb hem bij verlenging van telfort dus toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Is het mogelijk om je swiftkey woordenboek te backuppen voor als je evt een factory reset gaat uitvoeren. Weinig zin om weer helemaal mijn woordenboek vanaf het begin te bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ja dat is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Alleen zijn Engels zou wat beter mogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:18

Wvr

Galaxy S and S II users are not happy. Updates of S and S II brings big battery drain!!!

ik heb er niet echt last van, vanmorgen 100% en nu 60-65%

ik heb wifi, 3g en heb een x of 5/6 angry birds gespeeld a 5 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:42
Die drain had ik met 2.2.1 opgelost door een factory reset en telefoon uit. daarna in uitstaande toestand helemaal opladen.

was JS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
[...]

[...]
Nogmaals, dit geldt voor de eerdere JVK en JVB versies, de JVH heeft hier geen last van. Er zijn aardig wat verschillende versies alweer zoals je ziet, dus wat ze schrijven is waar en niet waar ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 18:29
partyondude schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:31:
Gisteren heb ik Twitter app van Twitter, Inc.eraf gegooid omdat die het niet meer deed.

En sindsdien wil die er ook niet meer op |:( Meerdere apps deden weer random crashen, niet starten, ineens weer 7 ipv de ingestelde 3 homescreens, alle apps door elkaar heen gooien zodat je je de tandjes loopt te zoeken aangezien het niet meer alfabetisch is etc. Ik gebruik gewoon de TW launcher en heb de telefoon in het verleden wel geroot en lagfix gebruikt. Sinds 2.2.1 vind ik dat niet meer nodig, dus de telefoon is gewoon standaard. Updaten en market apps doe ik altijd via wifi.

Dus net maar weer een factory reset gedaan, redelijk irritant aangezien de beschreven problemen op de Twitter app na vaker voorkomen, maar alleen maar na een nacht uitgestaan te hebben.

Wie herkent dit probleem en/of weet de oplossing?

Ik zit erover te denken om het toestel vanwege bovengenoemde problemen onderhand eens ter reparatie aan te bieden. Zou die met deze klachten geaccepteerd worden?
Als je een factory reset uitgevoerd hebt, installeer je dan alle apps opnieuw? Of zet je dan een backup terug?

( Indien je een backup terug zet, kan je die factory reset ook wel vergeten. Het is namelijk zo goed als zinloos om een hard-reset uit te voeren en dan een backup terug te zetten. Je krijgt dan namelijk gewoon je zooi weer erug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19
theforce81 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Nogmaals, dit geldt voor de eerdere JVK en JVB versies, de JVH heeft hier geen last van. Er zijn aardig wat verschillende versies alweer zoals je ziet, dus wat ze schrijven is waar en niet waar ;)
Sowieso nooit voor samsung firmware kiezen. ;) ..gare rommetjes. JVO draait makkelijk 2dagen hiero.
Met de juiste combinatie rom+kernel bezit je een razend snelle GS met lange accu time.

kwestie van net even verder kjken dan je neus lang is 8)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
silitek schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:24:
[...]

Sowieso nooit voor samsung firmware kiezen. ;) ..gare rommetjes. JVO draait makkelijk 2dagen hiero.
Met de juiste combinatie rom+kernel bezit je een razend snelle GS met lange accu time.

kwestie van net even verder kjken dan je neus lang is 8)
Helemaal mee eens! Ik draai hier Juwe. Wel zijn de laatste stocks beter dan ooit tevoren. Als je voor stock gaat kijken kijk dan hier:
[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Gerard v.d. Horst schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:36:
[...]

Als je een factory reset uitgevoerd hebt, installeer je dan alle apps opnieuw? Of zet je dan een backup terug?

( Indien je een backup terug zet, kan je die factory reset ook wel vergeten. Het is namelijk zo goed als zinloos om een hard-reset uit te voeren en dan een backup terug te zetten. Je krijgt dan namelijk gewoon je zooi weer erug)
Ik zet dan gewoon de apps terug die ik had, niet een back-up. Het gaat nu weer wat beter, minder kuren.

Op laten sturen die ik toch maar niet zomaar, aangezien ik er gisteren achter kwam dat me dat €47.50,- gaat kosten :X De eerste keer opsturen met die extra verzekeringen van Hi is gratis, de 2e keer kost je €30,- die ik nu nog even moet betalen terwijl het dan gaat over mijn Nokia N97 die in augustus 2010 voor de 2e keer opgestuurd is |:(

Heb dus gisteren direct die verzekeringen opgezegd en probeer, mochten de kuren blijven, dan gewoon de fabrieksgarantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:22:
Ik lees net een tweet van samfirmware dat 2.3.3 een 'huge battery drain' heeft, m.a.w. met 2.3.3 is je battery in no-time leeg. Gek, dat is ie nu ook al... zou het dan nog erger worden? Dan is het direct geen draadloze telefoon meer. Ik heb overigens een 3500mAh accu van ebay gehaald maar dat kan ik iedereen afraden. Ipv om 17:00 is hij nu om 19:00 leeg. Helpt dus ook niet echt. Straks met 2.3.3. is ie kennelijk nog sneller leeg.
Hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar, bij mij op stock 2.2.1 kan ik makkelijk 2 dagen met een batterij doen zolang ik niet ga navigeren.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Ik heb over het algemeen alleen maar positieve ervaringen met 2.3.3 qua batterijgebruik, vooral de modem firmware is extreem efficiënt. Je moet wel oppassen dat het proces Android OS niet ineens batterij gaat slurpen. Een simpele reboot helpt dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:52:
[...]

En DAT is dus een HELE goede vraag! Zeg het maar, ik heb geen idee.. WiFi aan of uit maakt ook niet zo veel uit. Doe een beetje e-mail en agenda stuf er mee. Bellen natuurlijk ook en whatsapp. Daarnaast alleen kilometerregistratie met Mipper en daarvoor staat GPS aan. Maar verder eigenlijk niets (ja wel 13 pagina's met apps maar die gebruik ik bijna niet omdat mijn battery dan helemaal snel leeg is).
Volgens mij verbruikt de gps een groot deel van de stroom en waarschijnlijk draaien er een heleboel dingen zoals widgets enz op de achtergrond mee.
Ook heb ik een groot vermoeden dat je bent opgelicht met die batterij van ebay. Anders moet je toch echt wel een langere accuduur halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik gebruik Titanium Backup Pro en sinds de laatste update (3.8.1.1) viel mij opeens op dat er onder het tabje Overview bij System ROM staat dat ik van de 289 MB nog maar 30,5 MB over heb.

Is dit bij andere ook het geval of is er iets bij mij verkeerd gegaan wat mijn geheugen op heeft geslokt?

Ik draai stock Froyo 2.2.1 (JS5) geroot met SuperOneClick.

[ Voor 17% gewijzigd door Amboe op 19-05-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:52:
[...]

En DAT is dus een HELE goede vraag! Zeg het maar, ik heb geen idee.. WiFi aan of uit maakt ook niet zo veel uit. Doe een beetje e-mail en agenda stuf er mee. Bellen natuurlijk ook en whatsapp. Daarnaast alleen kilometerregistratie met Mipper en daarvoor staat GPS aan. Maar verder eigenlijk niets (ja wel 13 pagina's met apps maar die gebruik ik bijna niet omdat mijn battery dan helemaal snel leeg is).
Ik heb zelf last gehad van applicaties die niet goed om konden gaan met het uitschakelen van internet. Pas naar belgië geweest en met 90-100% accu vertrokken, data verkeer en dataroaming(tele2) uitgezet, omdat ik geen e-mail hoef te betalen in belgie zeg maar ;).

En op de terugweg na CA 5 uur ging m'n telefoon trillen en kreeg ik hem niet meer aan. Daarna aan de oplader en alles was goed. Maar wel vreemd.

Nu doe ik ongeveer 2 dagen met de batterij al laad ik hem meestal elke dag op. En wifi en 3g heb ik altijd aan staan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik doe gewoon een week batterijduur met elke firmware ook gingerbread jvb jvk jvh en nu jvo ik zet wel alles uit voor batterij besparing en draai als netwerk gsm only.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BruceLee schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:52:
ik doe gewoon een week batterijduur met elke firmware ook gingerbread jvb jvk jvh en nu jvo ik zet wel alles uit voor batterij besparing en draai als netwerk gsm only.
Als ik hem helemaal uitzet, blijft de batterij wel een maand gevuld :+

Het is een smartphone hoor ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

Ja dan had ik bij mijn 3310 kunnen blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Bellen is echt funest voor de batterij van je telefoon... Ben ik maar mee opgehouden :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:50
Heb gezocht in dit topic en op google maar kon het niet vinden. Klopt het dat het scherm niet oplicht als je een sms/whatsapp/email binnen krijgt? Erg vreemd vind ik dat. Ook heb ik liever gewoon een berichtje in het midden van het scherm ipv mini icoontje op de statusbar, waardoor ik eerst 4 handelingen moet verrichten om het nieuwe bericht te lezen. Iemand wellicht n oplossing hiervoor?

Is er tevens een simpele APK waarmee je de soft keys als notificatie LED kunt instellen? Er is wel een custom ROM op XDA die dat mogelijk maakt maar wil m'n phone liever stock froyo (en straks gingerbread) houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Magnolia op 19-05-2011 19:40 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Magnolia schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:38:
Heb gezocht in dit topic en op google maar kon het niet vinden. Klopt het dat het scherm niet oplicht als je een sms/whatsapp/email binnen krijgt? Erg vreemd vind ik dat. Ook heb ik liever gewoon een berichtje in het midden van het scherm ipv mini icoontje op de statusbar, waardoor ik eerst 4 handelingen moet verrichten om het nieuwe bericht te lezen. Iemand wellicht n oplossing hiervoor?

Is er tevens een simpele APK waarmee je de soft keys als notificatie LED kunt instellen? Er is wel een custom ROM op XDA die dat mogelijk maakt maar wil m'n phone liever stock froyo (en straks gingerbread) houden.
NoLed is zo een oplossing en er is er ook een voor de softkeys. Volgens mij heet die backled ofzo maar ik geloof dat er een root bij nodig is.
Overigens dat het scherm niet aan zou gaan... Weet het niet eens eerlijk gezegt, maar test het even uit zou ik denken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 09:28

jmk

Magnolia schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:38:

Met NoLed krijg je idd heel mooi een icoontje te zien. Zou ik gewoon installeren, het is gratis en draait heel stabiel. Je moet trouwens oppassen dat NoLed geen grote batterijslurper wordt.

Als je een bericht krijgt dat je een email hebt, kan je de statusbar naar beneden slepen en op de melding van de email klikken, dan lees je meteen de email. Met smssen gaat het ook ongeveer zo. Een berichtje midden in het scherm is zo bepalend voor wat je moet doen met je telefoon(intrusive), nu kan je er voor kiezen iets af te maken en dan eventueel het berichtje te lezen. Maar misschien is er een App voor!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:50
Ging mij er meer om dat het scherm niet oplicht, bij sms/whatsapp/email. Het niet in het midden staan kan ik nog wel mee leven..no led ga ik ff proberen, thnx.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:35
Iemand enig idee waarom ik push niet aan de praat krijg icm roaming? Ik moet namelijk een synchronisatie schema instellen, alleen wil hij de instellingen niet onthouden. Als ik kies voor 'bovenstaande instellingen gebruiken', springt hij iedere keer weer terug naar 'handmatig'..

Deze optie staat op de volgende plek: E-mail > kies een account > menu toets > meer > accountinstellingen > synchronisatie-schema

Het gaat om een Samsung Galaxy S met de originele 2.2 firmware en de provider is Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:29
Vinze schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:33:
Iemand enig idee waarom ik push niet aan de praat krijg icm roaming? Ik moet namelijk een synchronisatie schema instellen, alleen wil hij de instellingen niet onthouden. Als ik kies voor 'bovenstaande instellingen gebruiken', springt hij iedere keer weer terug naar 'handmatig'..

Deze optie staat op de volgende plek: E-mail > kies een account > menu toets > meer > accountinstellingen > synchronisatie-schema

Het gaat om een Samsung Galaxy S met de originele 2.2 firmware en de provider is Telfort.
ik had pas een soortgelijk iets op een galaxy. Telefoon uit en aan zetten loste het probleem op.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
dan heb je misschien het verkeerde gekilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BillSpaarbank schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Als ik hem helemaal uitzet, blijft de batterij wel een maand gevuld :+

Het is een smartphone hoor ;)
Zo'n telefoon koop je toch alleen maar als je minstens altijd bij je e-mail wil kunnen. (en bellen natuurlijk).

Voor mij is alles daarnaast leuk, gewoon altijd bij e-mail. Altijd en overal even snel het nieuws kijken. En zo af en toe even iets streaming bekijken. Tja dan is hij na 1-2 dagen leeg. Nadeel is wel dat je hem in een weekend moet opladen. Maar je blijft up to date. Als je dit niet wil moet je een dergelijke telefoon niet kopen, gewoon veel te duur (en zeker niet de high end modellen als de SGS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Magnolia schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:27:
Ging mij er meer om dat het scherm niet oplicht, bij sms/whatsapp/email. Het niet in het midden staan kan ik nog wel mee leven..no led ga ik ff proberen, thnx.
Het klopt wel, dat het scherm niet automatisch aangaat bij het ontvangen van een bericht. Je moet dan eerst op de home button drukken, daarna kun je bijv. bij het ontvangen van een sms het puzzelstukje dat in beeld staat verslepen naar rechts om de sms direct te lezen (mits je geen wachtwoord o.i.d. hebt ingesteld om de telefoon te moeten ontgrendelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Hoe kan ik swiftkey woordenboek backuppen dan? Kan het nergens vinden.

Heb nog bug ontdekt. Hij wil op random tijden opeens niet meet filmpjes afspelen of maken.
Foto's maken is overigens geen probleem. Meer mensen dit euvel?
Reboot is enigste oplossing zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Laatst online: 23-01 19:13
Steef1986 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:41:
[...]

Hoe kan ik swiftkey woordenboek backuppen dan? Kan het nergens vinden.

Heb nog bug ontdekt. Hij wil op random tijden opeens niet meet filmpjes afspelen of maken.
Foto's maken is overigens geen probleem. Meer mensen dit euvel?
Reboot is enigste oplossing zover.
Met een backup app, zoals Titanium Backup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Mijn broertje had gisterenochtend de oplader er vanaf gehaald en heeft nu nog 50% over. Die kan dus makkelijk twee dagen met zijn SGS doen. Hij zit er dan ook niet heel de dag op te spelen, maar belt af en toe. Qua gebruik zet ik hem dus op gemiddeld. Ik heb hem vanmorgen eruit gehaald en ik zit ook op 50%. Nou zit ik op mijn werk regelmatig vanalles te checken en bel ik eigenlijk niet veel maar wel veel whatsapp/hyves/twitter/mail.

Draaien allebei dezelfde versies, alleen ik denk dat ik nog meer dingen en ook vaker 'sync'.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 18:29
NeoMe schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:53:
Mijn broertje had gisterenochtend de oplader er vanaf gehaald en heeft nu nog 50% over. Die kan dus makkelijk twee dagen met zijn SGS doen. Hij zit er dan ook niet heel de dag op te spelen, maar belt af en toe. Qua gebruik zet ik hem dus op gemiddeld. Ik heb hem vanmorgen eruit gehaald en ik zit ook op 50%. Nou zit ik op mijn werk regelmatig vanalles te checken en bel ik eigenlijk niet veel maar wel veel whatsapp/hyves/twitter/mail.

Draaien allebei dezelfde versies, alleen ik denk dat ik nog meer dingen en ook vaker 'sync'.
Het is volgens mij bekend dat wanneer je je telefoon echt gebruikt je telefoon ongeveer een dag meegaat. Iedereen die er langer mee doet, gebruikt de netwerk verbinding niet of nauwelijks. Ik heb push mail aanstaan van twee accounts, en verder internet ik er ook regelmatig mee.

In het weekend wanneer mijn push mail uitstaat doe ik wel langer met de accu. In de vakantie met mijn oudere smartphone stond internetten uit (roaming) en doe je opeens veel langer met je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:35
Speedfightserv schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:13:
[...]

ik had pas een soortgelijk iets op een galaxy. Telefoon uit en aan zetten loste het probleem op.
Heeft niet geholpen, heb inmiddels al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet gefixed.

- Factory reset: geen succes
- E-mail opnieuw instellen: geen succes
- Nieuwste Froyo versie installeren: geen succes
- Gingerbread (JVH) installeren: geen succes

Ik heb nu echt geen flauw idee meer wat ik nog kan proberen, zijn er hier meer mensen die roaming nodig hebben om te kunnen internetten en hoe hebben jullie dit aan de praat gekregen icm push email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinze schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:22:
[...]

Heeft niet geholpen, heb inmiddels al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet gefixed.

Ik heb nu echt geen flauw idee meer wat ik nog kan proberen, zijn er hier meer mensen die roaming nodig hebben om te kunnen internetten en hoe hebben jullie dit aan de praat gekregen icm push email?
Je hebt geen problemen via WiFi? Doet hij het wel als je roaming 'uit' zet? Ik heb ook pushmail maar ik heb roaming 'uit' staan. Ik zou als ik jou was gewoon eerst de boel goed instellen via WiFi. Daarna overschakelen op 'mobiele netwerken' (GSM/3G etc..) zonder roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Gerard v.d. Horst schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:08:
[...]

Het is volgens mij bekend dat wanneer je je telefoon echt gebruikt je telefoon ongeveer een dag meegaat. Iedereen die er langer mee doet, gebruikt de netwerk verbinding niet of nauwelijks. Ik heb push mail aanstaan van twee accounts, en verder internet ik er ook regelmatig mee.

In het weekend wanneer mijn push mail uitstaat doe ik wel langer met de accu. In de vakantie met mijn oudere smartphone stond internetten uit (roaming) en doe je opeens veel langer met je accu.
Wat een onzin, ik gebruik mijn telefoon ook aardig en doe er echt gewoon twee dagen mee. Ik gebruik gmail als enige email app. Vaak is de battery drain wat jij ervaart door een programma wat je telefoon op de achtergrond bezighoudt. Eén dag is echt kort, tenzij je de hele dag aan het internetten bent natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Sommige drukken trouwens elke keer op het middelste knopje, terwijl ik 100 x op de 'terug' knop ram. Dan blijven programma's ook niet op de voorgrond draaien. Bij actieve programma's staat bij mij altijd nul in ieder geval.

Weet iemand of ik thuis beter WiFi aan kan zetten om internetradio te luisteren of is internet via de provider gunstiger voor het energieverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:54:
Sommige drukken trouwens elke keer op het middelste knopje, terwijl ik 100 x op de 'terug' knop ram. Dan blijven programma's ook niet op de voorgrond draaien. Bij actieve programma's staat bij mij altijd nul in ieder geval.

Weet iemand of ik thuis beter WiFi aan kan zetten om internetradio te luisteren of is internet via de provider gunstiger voor het energieverbruik?
Bij mij verbruikt WiFi op 2.2.1 heel erg veel van de batterij.

Ik mag trouwens toch hopen dat vandaag of morgen de update komt, duurt lang!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
NeoMe schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:54:

Volgens mij is het zo dat wifi energiezuiniger is bij internet gebruik, en 3g wanneer in idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Vinze schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:22:
[...]

probeer eerst je auto sync helemaal uit te zetten (inclusief achtergrond gegevens), dan weer aan en dan opnieuw opstarten.
Werkt bij mij.

Oke, ik heb ook een probleem waar ik gek van wordt.
Als ik via de (samsung) android browser iets wil downloaden zoals bijv. een cijferlijst in excel (2003).
Dan lukt dit niet, de download wordt geinitieerd en ik krijg een foutmelding: onbekende bron, of: fout adress.

Een medestudent met een LG X2 Speed lukt het wel om die bestanden te downloaden en in te zien.....
Ik heb gelezen over een app uit 2008 die je alles liet downloaden, maar die is helaas offline gehaald...

[ Voor 25% gewijzigd door DCG909 op 21-05-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 01:06:
[...]

Je hebt geen problemen via WiFi? Doet hij het wel als je roaming 'uit' zet? Ik heb ook pushmail maar ik heb roaming 'uit' staan. Ik zou als ik jou was gewoon eerst de boel goed instellen via WiFi. Daarna overschakelen op 'mobiele netwerken' (GSM/3G etc..) zonder roaming.
Niet je roaming uitzetten als je telfort heb!!!, kan wel maar je rekening wordt dan een beetje hoog.
Laatst ook ff gedaan, 2x internet site geopend en was 3euro armer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Niet je roaming uitzetten als je telfort heb!!!, kan wel maar je rekening wordt dan een beetje hoog.
Laatst ook ff gedaan, 2x internet site geopend en was 3euro armer.
Je hebt een provider die Telfort heet, gebruikt maakt van het KPN netwerk, waar ook je APN instellingen naar toe verwijzen en waar je een abonnement hebt. Leg eens uit waarom je: a) roaming 'aan' wilt zetten en b) waarom dat binnen Nederland tot hoge kosten leidt als je het 'uit' zet? Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommySprat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:55:
[...]

Je hebt een provider die Telfort heet, gebruikt maakt van het KPN netwerk, waar ook je APN instellingen naar toe verwijzen en waar je een abonnement hebt. Leg eens uit waarom je: a) roaming 'aan' wilt zetten en b) waarom dat binnen Nederland tot hoge kosten leidt als je het 'uit' zet? Ik ben erg benieuwd.
Als je telfort hebt MOET roaming aan staan omdat telfort het netwerk van KPN huurt. Als ik het uit zet krijg ik gewoon helemaal geen verbinding meer dus dat van die hoge kosten is een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommySprat schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:12:
[...]

Als je telfort hebt MOET roaming aan staan omdat telfort het netwerk van KPN huurt. Als ik het uit zet krijg ik gewoon helemaal geen verbinding meer dus dat van die hoge kosten is een beetje vaag.
Ah, oké, snap het. Dat is best wel tricky als je in een grensstreek woont of op vakantie....Dan kun je voor dure verrassingen komen te staan. Wel merkwaardig dat je ook hoge kosten hebt als je binnen Nederland blijft én roaming 'uit' zet. Misschien bedoeld hij het wel andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou de eerste scheur zit al in de behuizing. Goedkoop plastic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:38:
nou de eerste scheur zit al in de behuizing. Goedkoop plastic...
Ligt eraan hoe je ermee omgaat denk ik dan. Alles kan stuk.
En hoe zou jij dan die haarscheurtjes noemen in de witte iphone's 3gs.... Duurder goedkoop plastic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:52:
[...]

Ligt eraan hoe je ermee omgaat denk ik dan. Alles kan stuk.
En hoe zou jij dan die haarscheurtjes noemen in de witte iphone's 3gs.... Duurder goedkoop plastic? :+
Ik heb 2 weken na aanschaf een hoes er om heen gedaan en nooit meer eraf gedaan, totdat mijn telefoon vast liep en de batterij eruit moest halen. Toen viel mij op er een scheurt in zit. Maakt mij verder niet veel uit, maar het geeft wel aan dat de bouwkwaliteit erg laag ligt.

Je kunt altijd dikker plastic/steviger gebruiken, zoals bij vele andere telefoons gebruikt wordt. Want dat van de galaxy is natuurlijk super dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:06:
[...]

Ik heb 2 weken na aanschaf een hoes er om heen gedaan en nooit meer eraf gedaan, totdat mijn telefoon vast liep en de batterij eruit moest halen. Toen viel mij op er een scheurt in zit. Maakt mij verder niet veel uit, maar het geeft wel aan dat de bouwkwaliteit erg laag ligt.

Je kunt altijd dikker plastic/steviger gebruiken, zoals bij vele andere telefoons gebruikt wordt. Want dat van de galaxy is natuurlijk super dun.
Dat klinkt als een maandagmorgentje... Ik heb 'm nu ongeveer 5 á 6 maanden en heb nergens last van, maar gebruik dan wel een siliconen hoesje (houd meteen beter vast gezien de grip zonder wel waardeloos is...)

offtopic, iets heel raars, maar ondanks dat de grip van htc beter is vallen die telkens uit m'n handen als ik ze vast (probeer) te houden....

[ Voor 8% gewijzigd door lometje op 21-05-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:09:
[...]

Dat klinkt als een maandagmorgentje... Ik heb 'm nu ongeveer 5 á 6 maanden en heb nergens last van, maar gebruik dan wel een siliconen hoesje (houd meteen beter vast gezien de grip zonder wel waardeloos is...)

offtopic, iets heel raars, maar ondanks dat de grip van htc beter is vallen die telkens uit m'n handen als ik ze vast (probeer) te houden....
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad. Maarja hoes erom en we zien niks meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Vrienden

Ik krijg sgs niet geupdate(hij is 2 weken oud)
kies herkent geen nieuwe update zegt dat de firmware redds geupdate is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
yasin76 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:54:
Vrienden

Ik krijg sgs niet geupdate(hij is 2 weken oud)
kies herkent geen nieuwe update zegt dat de firmware redds geupdate is???
Dan zal dat ook wel zo zijn lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Nee ik dacht dat update (2.3.3) al gereleased zou zijn, mijn phone is een unbranded dus ben ik een beetje in de war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Als je daar van in de war raakt, mijne is ook unbranded en heb nergens last van ;)

Maar als Kies het zegt, dan is het zo.
Kies zit er bijna nooit naast ;(

Dat iemand dat nog gebruikt.....
Heb er wel eens naar gekeken, maar wat je er mee moet??
Kan er werkelijk niks in ontdekken waar geen beter alternatief voor is.

[ Voor 34% gewijzigd door Oxellaar op 21-05-2011 21:11 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
yasin76 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:21:
Nee ik dacht dat update (2.3.3) al gereleased zou zijn, mijn phone is een unbranded dus ben ik een beetje in de war
Waarschijnlijk heb je dan een XEN versie de NL unbranded versie en daarvoor is 2.3 nog niet gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Oxellaar schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:07:
Als je daar van in de war raakt, mijne is ook unbranded en heb nergens last van ;)

Maar als Kies het zegt, dan is het zo.
Kies zit er bijna nooit naast ;(

Dat iemand dat nog gebruikt.....
Heb er wel eens naar gekeken, maar wat je er mee moet??
Kan er werkelijk niks in ontdekken waar geen beter alternatief voor is.
Kies is nog steeds de enige officiële manier om je firmware te updaten. Dat is de voornaamste reden voor veel mensen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24
even mijn frustraties uiten, ik heb sinds 2 weken een galaxy S maar ik begin mijn iphone 3gs toch wel erg te missen, de GPS van de galaxy S is bij mij echt zo slecht dat ik 'm een dezer dagen terug ga sturen naar samsung (krijg zelfs buiten geen fix), verder valt hij me qua snelheid en accuduur ook tegen en is het gewoon irritant dat wanneer ik de telefoon aan mijn vriendin geef ze er weinig mee kan (de iphone was daar stukken beter in). Niet dat de Iphone perfect was (itunes en de t9 zijn echt irritant), maar bij een galaxy S wordt je eigenlijk verplicht om met custom rom's aan de slag te gaan om er wat van te maken.
Bij Samsung leveren ze een leuke basis om wat van te maken (mooi scherm, snelle cpu+gpu), alleen hebben ze het naar mijn mening nagelaten om dat zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
KAdrifter schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:38:
even mijn frustraties uiten, ik heb sinds 2 weken een galaxy S maar ik begin mijn iphone 3gs toch wel erg te missen, de GPS van de galaxy S is bij mij echt zo slecht dat ik 'm een dezer dagen terug ga sturen naar samsung (krijg zelfs buiten geen fix), verder valt hij me qua snelheid en accuduur ook tegen en is het gewoon irritant dat wanneer ik de telefoon aan mijn vriendin geef ze er weinig mee kan (de iphone was daar stukken beter in). Niet dat de Iphone perfect was (itunes en de t9 zijn echt irritant), maar bij een galaxy S wordt je eigenlijk verplicht om met custom rom's aan de slag te gaan om er wat van te maken.
Bij Samsung leveren ze een leuke basis om wat van te maken (mooi scherm, snelle cpu+gpu), alleen hebben ze het naar mijn mening nagelaten om dat zelf te doen.
Ik heb mijn SGS al ter reparatie aangeboden, ook vanwege de belabberde GPS. Ik mis mijn iPhone 2G(!!!) zelfs en daar zit niet eens GPS op, moet je nagaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Dan maar flashen via odin, dank u wel allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Embryo1 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:45:
I9000XWSJ7

Ik heb deze nieuwe firmware van Samfirmware erop staan. Het blijkt dat nu mijn contacten na de back toets ook afgesloten zijn. Blijven dus niet meer in "Taakbeheer" open staan.
Hebben meer mensen dit? Ik heb hier ook nog steeds last van en heb dit nooit kunnen oplossen (en wil niet rooten). Iemand enig idee of dit zelf is aan te passen of dat we op een upgrade moeten wachten?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
Het ligt er wel degelijk aan hoe je ermee omgaat.. heb r geen hoes omheen en al ca 8 maanden in mijn bezit en zonder beschadigingen. Om je telefoon kapot te krijgen met een hoes erom heen... das best wel...... knap

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:15:
[...]

Hebben meer mensen dit? Ik heb hier ook nog steeds last van en heb dit nooit kunnen oplossen (en wil niet rooten). Iemand enig idee of dit zelf is aan te passen of dat we op een upgrade moeten wachten?
Ik heb nog nooit gehad dat mijn contacten open bleef in taakbeheer.
Bij niet één van de versies die ik draaide.

En wat voor last heb je daar van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Vandaag mijn grootste ergernis van de SGS verholpen! :) Bij het opnemen met de camera, had ik bijna altijd last van clippend (krakend) geluid door de te grote gevoeligheid van de microfoon. Door het installeren van de FuguMod kernel (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=812836) icm de Samsung JVB ROM (Android 2.3.3), via http://www.theandroidsoul...gingerbread-rom-gaalxy-s/ is het probleem in zijn geheel verholpen. Ik kan nu ongelooflijk hard geluid opnemen zonder dat hij gaat clippen.

M.b.v. het programma Voodoo Control (Market) kun je nog wat fine-tunen qua audio in/uit. Als je Voodoo Control Plus koopt hoef je zelfs niet eens een andere kernel te installeren (heb ik geen ervaring mee), maar je toestel moet wél geroot zijn.

Het schijnt al een tijdje te bestaan, maar ik had hem hier nog niet langs zien komen, vandaar dat ik het jullie ook even wilde laten weten, want ik gok zo dat ik niet de enige ben die het geluid van de camera slecht vindt (vond). ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Elektronicanet op 22-05-2011 21:24 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002

sapphire

Die-hard pruts0r

KAdrifter schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:38:
even mijn frustraties uiten, ik heb sinds 2 weken een galaxy S maar ik begin mijn iphone 3gs toch wel erg te missen, de GPS van de galaxy S is bij mij echt zo slecht dat ik 'm een dezer dagen terug ga sturen naar samsung (krijg zelfs buiten geen fix), verder valt hij me qua snelheid en accuduur ook tegen en is het gewoon irritant dat wanneer ik de telefoon aan mijn vriendin geef ze er weinig mee kan (de iphone was daar stukken beter in).
Klote bedrijf he dat Samsung, het is ook absoluur belachelijk dat ze een telefoon op de markt brengen waar je vriendin neit mee overweg kan.
Zegt denk meer over je vriendin dan de telefoon op dat punt.

Maar dat alles terzijde, gisteren voor het eerst navigatie met google maps gebruikt, ging super. Wandelend door Haarlem waar ik de weg niet ken zo naar het restaurantje gelopen waar we naartoe wilden :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik moet heel eerlijk zijn dat ik overwegend positief ben over de GPS van de Galaxy S... Ik heb laatste een route getracked met mytracks in de auto om een tocht uit te zetten. Hij is 2 keer weggevallen en dat was beide keren in een bos. Hij ging dus toen met zijn GSM tracking door en dat zie je heel duidelijk. Zelfs die afwijking ging hooguit om enkele honderden meters... Beter dan mijn vorige telefoons eigenlijk. Galaxy Spica en HTC legend

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 22-05-2011 22:04 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
sapphire schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:57:
[...]

Klote bedrijf he dat Samsung, het is ook absoluur belachelijk dat ze een telefoon op de markt brengen waar je vriendin neit mee overweg kan.
+1 !

Mijn vrouw zit er vaak genoeg mee te gamen of internetten.
Het is gewoon anders dan een voorgekauwde appel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:03

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Touchdomex schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:04:
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik overwegend positief ben over de GPS van de Galaxy S... Ik heb laatste een route getracked met mytracks in de auto om een tocht uit te zetten. Hij is 2 keer weggevallen en dat was beide keren in een bos. Hij ging dus toen met zijn GSM tracking door en dat zie je heel duidelijk. Zelfs die afwijking ging hooguit om enkele honderden meters... Beter dan mijn vorige telefoons eigenlijk. Galaxy Spica en HTC legend
Ik heb m'n galaxy s al 2 maandjes, is een leuk toestel over het algemeen. Ik heb wel 2 min puntjes:
- GPS
- Grip

De GPS valt om de zoveel tijd weg. En als deze het doet, houdt ie mij niet bij :/. Ik heb nu gps aid erop gezet, hopen dat ie het wat beter doet! Anders aanspraak maken op m'n garantie.
De grip op deze telefoon is wel waardeloos, ik heb al een paar keer gehad dat deze uit m'n hand viel. En ik heb niet de kleinste handen :X.

Ik heb hiervoor een HD2 met WM/Android en een iPhone 4 gehad. Op deze toestellen werkte m'n gps wel goed en had ik wel voldoende grip. Zelfs in de vroege ochtend met m'n slaperige kop ;).

Maar zoals ik al zei, werkt de rest van m'n tel goed en wil ik deze galaxy niet kwijt. Ik hoop dat ze de bovenstaande punten hebben gefixed in de SG II.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Oxellaar schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Ik heb nog nooit gehad dat mijn contacten open bleef in taakbeheer.
Bij niet één van de versies die ik draaide.

En wat voor last heb je daar van dan?
Versie: 2.2.1
Kernel 2.6.32.9
FROYO.XWJS5

Eerder in dit topic vond je nog een melding van iemand die hier last van heeft. Als je de contacten button op je homescreen gebruikt en deze probeert af te sluiten met de "terug" toets dan telt de galaxy dat bij mij als een lopende applicatie. Sluit ik de applicatie manueel dan herstart / initialiseert het hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
sapphire schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:57:
[...]

Maar dat alles terzijde, gisteren voor het eerst navigatie met google maps gebruikt, ging super. Wandelend door Haarlem waar ik de weg niet ken zo naar het restaurantje gelopen waar we naartoe wilden :)
ach het heeft ook wel voordelen, mijn iphone was ik wel eens kwijt omdat ze er mee aan het spelen was en dat gaat bij deze voorlopig niet gebeuren :p. En natuurlijk geeft dat aan dat mijn vriendin geen held met smartfoons is, maar ook dat ze bij apple hun huiswerk goed gedaan hebben op dat punt.

Maar over de navigatie, ik heb zelfs problemen met buiten op het platteland een gps-fix te krijgen (vanochtend kreeg ik geen fix, het was wel bewolkt maar dan nog, smiddags in de zon kreeg ik wel een fix), net ook een stuk gereden in de auto en zelfs met de telefoon zover mogelijk onder de voorruit en zonder bewolking viel het signaal af en toe een minuut of meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bor de Wollef schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:58:
[...]

Versie: 2.2.1
Kernel 2.6.32.9
FROYO.XWJS5

Eerder in dit topic vond je nog een melding van iemand die hier last van heeft. Als je de contacten button op je homescreen gebruikt en deze probeert af te sluiten met de "terug" toets dan telt de galaxy dat bij mij als een lopende applicatie. Sluit ik de applicatie manueel dan herstart / initialiseert het hele scherm.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nog steeds niet: Je zit in het contacten scherm, je drukt op de back-knop en je bent uit het contactenscherm.

Wat gaat daar mis?

[ Voor 58% gewijzigd door Raymond op 22-05-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Ik gok dit: als je contacten hebt geopend blijft deze actief totdat je deze sluit. Doe je dat via taakbeheer dan herstart het hele menu (er staat dan alleen een klein eentje en de achtergrond op het scherm voor een paar seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Raymond schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:09:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nog steeds niet: Je zit in het contacten scherm, je drukt op de back-knop en je bent uit het contactenscherm.

Wat gaat daar mis?
Wat er mis gaat is dat de contacten applicatie niet afgesloten word maar als actieve applicatie staat aangegeven en meer batterij blijft gebruiken omdat de app niet echt naar idle word gezet. Je ziet dit extra duidelijk wanneer je de Program Monitor (standaard aanwezig op de galaxy) widget gebruikt. Deze blijft het namelijk ook aangeven als "1 draaiende applicatie".

@KAdrifter: dat is inderdaad het probleem aangevuld met dat de contacten app bij mij alleen op die manier te sluiten is. Sluiten via de back- of terugtoets werkt wel echter dan blijft de applicatie actief op de achtergrond zoals hierboven beschreven.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 22-05-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heeft iemand eigenlijk een idee waarom de Weerberichten-kalender (van google) niet wordt geupdate in de kalender-app? Eenmalig worden vier berichten in de kalender gezet, maar die blijven staan. Bij het opnieuw inschrijven van de account worden weer de vier komende dagen ingeschreven, maar daar blijft het dan weer bij.
Pagina: 1 ... 68 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.