Ik heb ook eens een blauwe maandag slimbean op mijn Galaxy s gehad, maar al die zwarte schermen vond ik juist niksVerwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:34:
Sinds gisteren draai ik Slim Bean 4.2.2 Build 8 (final stable). Eigenlijk te vroeg om te oordelen, maar nu al een verademing vergeleken CM 10.1.2 Stable incl.Semaphore kernel (zoals in het verleden ook al in het geval van CM 10.0 Stable het in gebruik nemen van Slim Bean een verademing was. Heel erg soepel en batterij gaat minder op snel tijdens het gebruiken van het apparaat. Dat was bij CM 10.1.2 een stuk energieslurpender. (Ik heb het hier niet over energiegebruik tijdens slaapstand, kan dat nog niet beoordelen).
Te gekke functies, waaronder een functie die ik nog niet kende, die ook heel erg cool is: The Real Dark Slim. Menu's en lichte achtergronden (bijv. van o.a. Play Store) zijn pikzwart als dat aanstaat. Hopelijk is dat ook op de binnenkort aan te schaffen nieuwe Nexus 7 op reguliere Android te implementeren. Het verwijderen van die functie vanaf Android 4.x viel me destijds al zwaar.
De Galaxy S heeft een Super Amoled scherm(geïntegreerde digitizer)Zo veel zwart zou natuurlijk voor een amoled-scherm heel veel accugebruik kunnen schelen. Volgens specificaties (wiki,etc.) heeft de i9000 ook een Amoled. Maar is dat wel zo? Hiervoor had ik een Wave met Amoled. Dat beeld was echt heel anders dan mijn i9000. Lijkt meer LCD de i9000. Misschien kan ik de verpakking en handleiding van mijn i9000 nog vinden op zolder.
Is het trouwens nog steeds zo omslachtig om Slim bean te installeren? je moest volgens mij eerst een CM versie installeren, dan een oudere slimbean alvorens je de laatste versie er op kon zetten.De firmware ban Slim Bean is in ieder geval hier te downloaden: http://slimroms.net/index...ewcategory/402-galaxysmtd . De Galaxy S i9000 heet daar 'galaxysmtd', mocht dat enigszins onduidelijk zijn.
Ik heb hier sinds kort weer 2x i9000 liggen, dus kan ik weer wat ROM's flashen.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF