Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Zo, het begint eindelijk http://www.engadget.com/2...b-getting-gingerbread-up/

Ze hebben het over mid-mei, dat zou in principe vanaf vandaag beginnen. Ze beginnen in Scandinavië (nordic countries) en daarna in de rest van Europa.

Oftewel; we zullen het zelf de komende dagen in de gaten moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Arosf schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:05:
Zo, het begint eindelijk http://www.engadget.com/2...b-getting-gingerbread-up/

Ze hebben het over mid-mei, dat zou in principe vanaf vandaag beginnen. Ze beginnen in Scandinavië (nordic countries) en daarna in de rest van Europa.

Oftewel; we zullen het zelf de komende dagen in de gaten moeten houden.
Maar in Scandinavië (nordic countries) hebben ze gingerbread toch al? ( JVH ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Dacuuu schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:20:
[...]

Maar in Scandinavië (nordic countries) hebben ze gingerbread toch al? ( JVH ) ?
Die is even uitgerold geweest maar na het constateren van een bug is die weer teruggetrokken.

[ Voor 76% gewijzigd door shytah op 16-05-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Arosf schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:33:
[...]

Die is even uitgerold geweest maar na het constateren van een bug is die weer teruggetrokken.
Ik dacht dat JVH de enige versie was die gewoon uitgerold is en niet is terug getrokken. maar dan heb ik het fout denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Dacuuu schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:56:
[...]

Ik dacht dat JVH de enige versie was die gewoon uitgerold is en niet is terug getrokken. maar dan heb ik het fout denk ik ;)
Misschien heb ik het ook wel fout. Het enige wat ik wel zeker weet is dat dit persbericht vandaag de deur is uitgerold. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die alweer opnieuw uitgebracht, nadat de eerste was teruggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Een klein vraagje aan de SGS gebruikers. Ik wil zelf binnenkort een nieuwe foon kopen (na 9 jaar wordt het wel eens tijd voor wat nieuws :P) en de galaxy S is wel erg interessant. Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is om bijna 200 euro meer te betalen voor een SGSII of toch voor de goedkopere maar wel een jaar oudere versie te gaan. De telefoon kan met de aankomende 2.3 update weer mee met de tijd, maar hoe groot is de kans dat er hierna nog een update gaat komen? Ik kan me best voorstellen dat samsung de support voor deze "oudere" foon wel zal minderen nu. Wat denken jullie gaan er nog updates komen hierna?

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22
Gewoon lekker voor de S2 gaan. Die is op alle fronten een stukje beter.

Die 200 euro doet even pijn, maar daarna blijf je plezier houden van je nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Wvr

Raymond schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:18:

Die 200 euro doet even pijn, maar daarna blijf je plezier houden van je nieuwe telefoon.
helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Nou heb de ban van het wachten doorbroken: via Odin de stock rom 2.3.3 van 4 mei (samfirmware.com) erop gezet. Was een peuleschil!

Geen problemen. Loopt soepeler, gaat beter met WiFi en batterij om.
Flashen via Odin en de USB kabel verliep stukken beter dan connectie via Kies. Regelmatig bevriezen andere apparaten via USB (zoals de muis) als ik SGS verbindt via Kies mode. Gewoon echt belabberd.

En ik heb niet eens een factory reset gedaan: had nog alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:42
Dat was volgens mij ook de grap van 2.3.3
Je hoefde geen factoty reset te doen.

vreemd dat sommige mensen hem nu dus al weer wel kunnen zien en andere niet.
ach, hij komt toch deze maand uit (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
DingieM schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:55:
Nou heb de ban van het wachten doorbroken: via Odin de stock rom 2.3.3 van 4 mei (samfirmware.com) erop gezet. Was een peuleschil!

Geen problemen. Loopt soepeler, gaat beter met WiFi en batterij om.
Flashen via Odin en de USB kabel verliep stukken beter dan connectie via Kies. Regelmatig bevriezen andere apparaten via USB (zoals de muis) als ik SGS verbindt via Kies mode. Gewoon echt belabberd.

En ik heb niet eens een factory reset gedaan: had nog alles!
Toevallig gister hetzelfde gedaan :) Nu heb ik al vaker via Odin geflashed, dus echt spannend was het niet. Maar JVH draait erg lekker ten opzichte van JS5.

Ik heb wel een factory reset gedaan en gelijk alles even opnieuw ingesteld. Daarbij lekker de dingen weggelaten die ik toch niet meer gebruikte.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Wvr

SamFirmware:Samsung start releasing final Android 2.3.3 for galaxy s and tab this month!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:29

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Hier kun je trouwens makkelijk checken waar de update uitgekomen is... Nog niet hier in NL/XEN iig.:
http://everyrandom.com/blog/?page_id=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Weet iemand wanneer de update voor T-Mobile uit komt? Ik heb sinds januari geen enkele update gezien op Kies :|

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb een irritant probleempje met m'n Galaxy.

Van eht weekend Fancy Widgets Pro gekocht, leuke widget enzo. Alleen de weather update geeft steeds fouten. Na een paar uur gooit de standaard Samsung taskmanager het proces van FW eruit en dan kan de weersvoorspelling niet meer update.

Moet ik weer alles opnieuw instellen, en na een paar uur schopt de taskmanager hem er weer uit.

Weet iemand hoe je uitzonderignen voor programma's kan aanzetten in de taskmanager? WidgetLocker en LauncherPro blijven namelijk wel gewoon draaien.
Ben al eventjes aan eht zoeken maar zonder juiste steekwoorden gaat dat moeizaam :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:02
Is al bekend of in deze officiële 2.3.3 Gingerbread Galaxy S ROM overgestapt wordt naar het EXT4 bestandsysteem? En zit Touchwiz 4.0 hier in? Lees tegenstrijdige berichten hierover op XDA.

De Galaxy S2 heeft beide wel namelijk.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnolia schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:57:
Is al bekend of in deze officiële 2.3.3 Gingerbread Galaxy S ROM overgestapt wordt naar het EXT4 bestandsysteem? En zit Touchwiz 4.0 hier in? Lees tegenstrijdige berichten hierover op XDA.

Denk niet dat hij touchwiz 4.0 zal krijgen. Maar EXT4 zou best eens kunnen. Ze komen er nu eindelijk achter dat hun eigen RFS gebeuren zeer traag is :)

BTW, weet iemand ook wat de laatste firmware is waarmee je hem ook weer kan updaten via kies etc?
Als je flasht via Odin kan je daarna gewoon weer updaten op de normale manier? Wil hem graag weer standaard maken. Maar dan wel met goede firmware. (draai nu miui maar batterij is in notime leeg.)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Magnolia schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:57:

JVH draait in ieder geval nog op RFS. Geloof ook niet dat ze hier vanaf gaan stappen bij de Galaxy S.
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:14:
[...]

BTW, weet iemand ook wat de laatste firmware is waarmee je hem ook weer kan updaten via kies etc?
Als je flasht via Odin kan je daarna gewoon weer updaten op de normale manier? Wil hem graag weer standaard maken. Maar dan wel met goede firmware. (draai nu miui maar batterij is in notime leeg.)
JS5 is de laatste officiele NL firmware.

[ Voor 34% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-05-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
BillSpaarbank schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:14:
[...]

JVH draait in ieder geval nog op RFS. Geloof ook niet dat ze hier vanaf gaan stappen bij de Galaxy S.

[...]

2.3 is wel een paar keer (kort) online geweest.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heet iemand al eens met Wireshark oid gekeken hoe dit zit bij de samsung-implementaties hiervan?
Angreifer können eine Schwachstelle in der Datenübertragung von Android ausnutzen, um unbefugt Inhalte von Google Calendar, Picasa-Gallerien und Google Contact anderer Anwender zu manipulieren. Ursache des Problems ist, dass einige Anwendungen ein bei der Anmeldung am Google-Server erhaltenes Authentifizierungs-Token (AutheToken) später im Klartext senden.
Heb zelf helaas momenteel geen wireshark-mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
lometje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:21:
Hier kun je trouwens makkelijk checken waar de update uitgekomen is... Nog niet hier in NL/XEN iig.:
http://everyrandom.com/blog/?page_id=100
Weet iemand ook hoe je kunt checken wat het exacte type is van je telefoon? Ik zie op die site een hele lijst staan maar zou niet weten welke de goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:14:
[...]

[...]

Volgens mijn versie van Kies is het JS3. Mijn sgs geeft echter aan dat ik JS5 erop heb staan. Rare gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:27:
[...]

Volgens mijn versie van Kies is het JS3. Mijn sgs geeft echter aan dat ik JS5 erop heb staan. Rare gedoe.
toets *#1234# en kijk dan wat daar te voorschijn komt

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:29:
[...]

toets *#1234# en kijk dan wat daar te voorschijn komt
Pda is js5 en csc is js3 staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
JVH druppelt langzaam binnen. Er staan een aantal nieuwe CSC-versies op samfirmware. Nog geen XEN, maar de update zal nu toch echt niet lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BillSpaarbank schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:52:
JVH druppelt langzaam binnen. Er staan een aantal nieuwe CSC-versies op samfirmware. Nog geen XEN, maar de update zal nu toch echt niet lang meer duren :)
Dus de NEE versie van JVH is toch de 'echte'..hij is na de "NEE" versie dus niet meer veranderd.. hoef ik hem ook niet opnieuw te flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ze hebben allemaal build-date 4 mei. Ik ga ook niet reflashen voor de CSC.

Nieuwe CSC's zijn overigens: TDC, ODK en TEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:13
Gisteren heb ik Twitter app van Twitter, Inc.eraf gegooid omdat die het niet meer deed.

En sindsdien wil die er ook niet meer op |:( Meerdere apps deden weer random crashen, niet starten, ineens weer 7 ipv de ingestelde 3 homescreens, alle apps door elkaar heen gooien zodat je je de tandjes loopt te zoeken aangezien het niet meer alfabetisch is etc. Ik gebruik gewoon de TW launcher en heb de telefoon in het verleden wel geroot en lagfix gebruikt. Sinds 2.2.1 vind ik dat niet meer nodig, dus de telefoon is gewoon standaard. Updaten en market apps doe ik altijd via wifi.

Dus net maar weer een factory reset gedaan, redelijk irritant aangezien de beschreven problemen op de Twitter app na vaker voorkomen, maar alleen maar na een nacht uitgestaan te hebben.

Wie herkent dit probleem en/of weet de oplossing?

Ik zit erover te denken om het toestel vanwege bovengenoemde problemen onderhand eens ter reparatie aan te bieden. Zou die met deze klachten geaccepteerd worden?

[ Voor 12% gewijzigd door partyondude op 16-05-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:18:

Hij is werelds en is niet te vergelijken met de samsung galaxy I9000
Supersnellllllll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
partyondude schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:31:
Gisteren heb ik Twitter app van Twitter, Inc.eraf gegooid omdat die het niet meer deed.

En sindsdien wil die er ook niet meer op |:( Meerdere apps deden weer random crashen, niet starten, ineens weer 7 ipv de ingestelde 3 homescreens, alle apps door elkaar heen gooien zodat je je de tandjes loopt te zoeken aangezien het niet meer alfabetisch is etc. Ik gebruik gewoon de TW launcher en heb de telefoon in het verleden wel geroot en lagfix gebruikt. Sinds 2.2.1 vind ik dat niet meer nodig, dus de telefoon is gewoon standaard. Updaten en market apps doe ik altijd via wifi.

Dus net maar weer een factory reset gedaan, redelijk irritant aangezien de beschreven problemen op de Twitter app na vaker voorkomen, maar alleen maar na een nacht uitgestaan te hebben.

Wie herkent dit probleem en/of weet de oplossing?

Ik zit erover te denken om het toestel vanwege bovengenoemde problemen onderhand eens ter reparatie aan te bieden. Zou die met deze klachten geaccepteerd worden?
Je wil je toestel ter reparatie inleveren omdat de heren/dames van twitter geen goede applicatie kunnen schijven?

ik zou in ieder geval even 2.3 afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 17:33
Heb sinds zaterdag Darky's v10 erop gezet.
Maar hebben meer mensen dat WIFI een stuk slechter is dan met bijv. 2.2.1?

Met 2.2.1 had ik beneden in huis altijd vol ontvangst en nu vaak maar max. 1 streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
stimpyrulez schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:04:
Heb sinds zaterdag Darky's v10 erop gezet.
Maar hebben meer mensen dat WIFI een stuk slechter is dan met bijv. 2.2.1?

Met 2.2.1 had ik beneden in huis altijd vol ontvangst en nu vaak maar max. 1 streepje.
Het is meer een vraag voor het custom rom topic, maar ik draai momenteel stock 2.3.3 en daarbij merk ik dat ik in de tuin ook mindere Wifi ontvangst heb. Al lijkt het puur optisch aan het aantal streepjes te liggen, de verbinding wordt nergens verbroken.

Je zou een speedtest kunnen draaien om te kijken of de snelheid ook echt minder is.

[ Voor 7% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-05-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:57:
[...]

Hij is werelds en is niet te vergelijken met de samsung galaxy I9000
Supersnellllllll.
De i9000 was ook supersnelllllll toen je hem een weekje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Kevinp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 07:38:
[...]

Je wil je toestel ter reparatie inleveren omdat de heren/dames van twitter geen goede applicatie kunnen schijven?

ik zou in ieder geval even 2.3 afwachten.
Nee, ik denk er over om hem ter reparatie aan te bieden omdat:

-apps random crashen, of helemaal niet op willen starten
-het aantal homescreens zichzelf wijzigt
-de telefoon soms reboot
-mijn applicatielijst zichzelf door de war gooit waardoor er niets meer alfabetisch op te zoeken is
-de Twitter app niet meer te downloaden is uit de market

Dat dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:14
Pino112 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:27:
[...]

De i9000 was ook supersnelllllll toen je hem een weekje had.
Hij wordt inderdaad na een tijdje minder snelllllll ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34
YaYo86 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:08:
[...]

Hij wordt inderdaad na een tijdje minder snelllllll ja.
Lagfix? Als je dat gebruikt is dat probleem opgelost.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24
drZymo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:14:
Een klein vraagje aan de SGS gebruikers. Ik wil zelf binnenkort een nieuwe foon kopen (na 9 jaar wordt het wel eens tijd voor wat nieuws :P) en de galaxy S is wel erg interessant. Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is om bijna 200 euro meer te betalen voor een SGSII of toch voor de goedkopere maar wel een jaar oudere versie te gaan. De telefoon kan met de aankomende 2.3 update weer mee met de tijd, maar hoe groot is de kans dat er hierna nog een update gaat komen? Ik kan me best voorstellen dat samsung de support voor deze "oudere" foon wel zal minderen nu. Wat denken jullie gaan er nog updates komen hierna?
Ik heb hier zelf ook over getwijfeld, maar een SGS 1 kreeg ik zo ongeveer gratis bij een jaar-abbo, de SGS 2 bij een 2-jarig abbo. Gezien ik eigenlijk het verschil tussen de SGS 1 en 2 niet heel schokkend vind en ik nog niet helemaal weet of Android nu wel zo mijn ding (heb hiervoor een 3GS gehad) toch maar gekozen voor de SGS1, dan kan ik over een jaar altijd weer een iphone kiezen als android/de foon me niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
partyondude schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:34:
[...]

Nee, ik denk er over om hem ter reparatie aan te bieden omdat:

-apps random crashen, of helemaal niet op willen starten
-het aantal homescreens zichzelf wijzigt
-de telefoon soms reboot
-mijn applicatielijst zichzelf door de war gooit waardoor er niets meer alfabetisch op te zoeken is
-de Twitter app niet meer te downloaden is uit de market

Dat dus ;)
En dan zeggen ze: Doe eerst maar eens een factory reset, dus dat lijkt me een goede stap voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Sahi_NL schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:20:
[...]
En dan zeggen ze: Doe eerst maar eens een factory reset, dus dat lijkt me een goede stap voor je ;)
Zit er trouwens verschil tussen de factory reset in het menu (Instellingen > Privacy > Fabrieksinstellingen terug) en de toetsencombinatie tijdens het opstarten (volume-up, menu, power)?
Als ik zoek in dit topic zie ik verschillende verhalen over wel/niet apps/sms/contacten/bestanden kwijt. Wie heeft een duidelijk overzicht met de verschillen?

[ Voor 16% gewijzigd door antonboonstra op 17-05-2011 10:50 ]

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Een echte factory reset brengt de telefoon helemaal terug in de "beginstand". Oftewel: Je bent alles kwijt, dat is juist het hele idee achter die factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:36
Raymond schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:16:
Een echte factory reset brengt de telefoon helemaal terug in de "beginstand". Oftewel: Je bent alles kwijt, dat is juist het hele idee achter die factory reset.
Ook als je een backup gemaakt hebt met KIES en dit na reset terugzet?

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Volgens mij valt er maar weinig te backuppen met kies, dus ja: Ook na een backup met kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Als JS5 laatste officiele release is voor galaxy s, waarom wil kies mijn telefoon niet updaten (zit op JP7)? (is volgens mij een vodafone release)

[ Voor 14% gewijzigd door NetXtreme op 17-05-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
NetXtreme schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:58:
Als JS5 laatste officiele release is voor galaxy s, waarom wil kies mijn telefoon niet updaten (zit op JP7)? (is volgens mij een vodafone release)
Je geeft zelf het antwoord al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Je geeft zelf het antwoord al ;)
Ja ok, maar worden deze niet geupdate via kies bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Raymond schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:16:
En welke van beide methodes is de 'echte factory reset'? Die methode via het menu of de methode met de toetsencombinatie?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Sahi_NL schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:20:
[...]

Dat heb ik al gedaan, dat schreef ik ook in mijn eerste post over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 18-09 15:18
Ook al via deze methode?

Turn the power off. If your Samsung Galaxy S is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Volume Down and Home button
Press and release the Power button
You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wat is precies het verschil met de methode via Volume up, Home en aan/uit knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Sahi_NL schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:
Ook al via deze methode?

Turn the power off. If your Samsung Galaxy S is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Volume Down and Home button
You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO
Volume down, Home en power zorgt ervoor dat je in downloadmode komt. Jij geeft instructies voor een andere telefoon en zorgt dus voor extra verwarring ;)

Bovenstaande instructies dus niet volgen aub.

Wat je wel kunt doen is:
Volume up + home + powerbutton

En dan met de pijltjes toetsen naar factory reset navigeren.
Hometoets drukken voor bevestigen.

Hierna naar optie 7 navigeren en bevestigen.

Maar als het goed is heb je dan hetzelfde resultaat als een factory reset vanuit het telefoonmenu.

Voordeel is dat je in recovery ook je cache kan legen. Dan weet je zeker dat je toestel schoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dat heb ik allemaal al gedaan. Ik ken dankzij dit topic de SGS onderhand wel aardig en heb al regelmatig, onder andere vanwege deze wazige problemen, een factory reset gedaan, inclusief het wipen van de cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
partyondude schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:32:
Dat heb ik allemaal al gedaan. Ik ken dankzij dit topic de SGS onderhand wel aardig en heb al regelmatig, onder andere vanwege deze wazige problemen, een factory reset gedaan, inclusief het wipen van de cache.
Misschien heb ik het gemist maar post het resultaat eens van *#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
PDA: I9000XWJS5
PHONE: I9000XXJPY
CSC: I9000XENJS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
partyondude schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:03:
PDA: I9000XWJS5
PHONE: I9000XXJPY
CSC: I9000XENJS3
Ok, dat ziet er dus gewoon uit als de laatste officiele firmware.

Ik krijg dan toch het gevoel dat je:
- ergens een rotte app hebt zitten
- een hele oude simkaart gebruikt door de random reboots
- je interne sd-kaart niet helemaal fris meer is

Je zou nog een keer via odin JS5 opnieuw kunnen flashen en dan verder geen apps installeren. Kijken of je problemen daarmee verholpen zijn. Daarna weer stap voor stap apps installeren. Keren de problemen terug, dan weet je misschien welke app het veroorzaakt. Daarna zou opsturen dan misschien toch een goeie optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antonboonstra schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:33:
[...]

En welke van beide methodes is de 'echte factory reset'? Die methode via het menu of de methode met de toetsencombinatie?
een hele echte reset doe je door de volgende code in je telefoon in te voeren *2767*3855# In het belgedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoeveel mensen hebben gebruikt gemaakt van die SD aanvraag van Samsung en kunnen mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat die kaart binnenkomt? Staat 4 weken in de mail maar dat zal toch wel korter zijn?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Ik had hem in 3 weken.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Weekje wachten dan nog :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
http://www.samsung.com/uk...eq=27774&gltype=localnews

Zullen we een poll houden?
Samsung rolt Gingerbread voor de SGS uit in:
-mid mei
-eind mei
-begin juni
-eind juni
-Sint-juttemis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:14
Amboe schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:42:
http://www.samsung.com/uk...eq=27774&gltype=localnews

Zullen we een poll houden?
Samsung rolt Gingerbread voor de SGS uit in:
-mid mei
-eind mei
-begin juni
-eind juni
-Sint-juttemis :+
Sint-juttemis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:48
Zal ik zeggen dat hij ik hem al heb :P
Gewoon even langs de Vodafone winkel :P

van 2.1 naar 2.3.3 :P

PDA: I9000XWJVA
PHONE: I9000XXJVK
CSC: I9000LUXJV2

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik had hem idd ook na een paar weken. Ik vond het snel gaan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:48
Nog meer mensen die in Zwolle wonen die geen bereik hebben?
Ik ben er achter dat mijn 3G niet overal werkt. Maar bellen/smsen (ook ontvangen) kan ik sinds zaterdag niet meer(Thuis 8021 AW)...

Ik kan nergens iets vinden over een storing. Ik zit 10 meter van een mast af. En Vodafone is na 8 uur niet meer te bereiken!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb prima bereik, maar dat zal ongetwijfeld komen omdat ik bij KPN zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
woutertjuh88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:14:
Nog meer mensen die in Zwolle wonen die geen bereik hebben?
Ik ben er achter dat mijn 3G niet overal werkt. Maar bellen/smsen (ook ontvangen) kan ik sinds zaterdag niet meer(Thuis 8021 AW)...

Ik kan nergens iets vinden over een storing. Ik zit 10 meter van een mast af. En Vodafone is na 8 uur niet meer te bereiken!!
Heeft dat iets te maken met je nieuwe firmware ? Of staat die er al langer op . ??

[ Voor 3% gewijzigd door Embryo1 op 17-05-2011 20:22 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
woutertjuh88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:34:
Zal ik zeggen dat hij ik hem al heb :P
Gewoon even langs de Vodafone winkel :P

van 2.1 naar 2.3.3 :P

PDA: I9000XWJVA
PHONE: I9000XXJVK
CSC: I9000LUXJV2
de nederlandse ubranded CSC is XEN en niet LUX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Ook hier heb ik 2.3.3 al een tijdje binnen? (zelfs laatst een update gehad van mn 2.3.3 :o) Gewoon unbranded toestel bij een webwinkel gekocht (jaartje terug, gewoon volle mep betaald, niet bij een provider ;) )

PDA: I9000XWJVH
PHONE: I9000XXJVO
CSC: I9000NEEJV3

Build info: Wed May 4 18:03:59 KST 2011

Of hoort dat niet? Ik heb 'm gewoon netjes via Kies geupgrade, tot 2 maal toe (van 2.2.1 naar 2.3.3 en weer naar 2.3.3 )

[ Voor 16% gewijzigd door Enfer op 17-05-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:59:
Hoeveel mensen hebben gebruikt gemaakt van die SD aanvraag van Samsung en kunnen mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat die kaart binnenkomt? Staat 4 weken in de mail maar dat zal toch wel korter zijn?
Twee weken, hij kwam gisteren binnen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Enfer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:21:
Ook hier heb ik 2.3.3 al een tijdje binnen? (zelfs laatst een update gehad van mn 2.3.3 :o) Gewoon unbranded toestel bij een webwinkel gekocht (jaartje terug, gewoon volle mep betaald, niet bij een provider ;) )

PDA: I9000XWJVH
PHONE: I9000XXJVO
CSC: I9000NEEJV3

Build info: Wed May 4 18:03:59 KST 2011

Of hoort dat niet? Ik heb 'm gewoon netjes via Kies geupgrade, tot 2 maal toe (van 2.2.1 naar 2.3.3 en weer naar 2.3.3 )
Dit is de "NEE" versie,,oftewel..de Noorse versie. niks mis mee hoor, maar niet 'officieel' XEN. ik draai ook de NEE versie. werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Dacuuu schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:33:
[...]

Dit is de "NEE" versie,,oftewel..de Noorse versie. niks mis mee hoor, maar niet 'officieel' XEN. ik draai ook de NEE versie. werkt goed :)
Hmm vreemd, ik kwam gewoon van de normale 2.2.1 froyo NL build, raar dat ik nu opeens een Noorse versie heb? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Enfer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:36:
[...]

Hmm vreemd, ik kwam gewoon van de normale 2.2.1 froyo NL build, raar dat ik nu opeens een Noorse versie heb? :p
Niet een keer je KIES gespoofed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Hebben jullie ook problemen met micro-usb kabels?
Ik heb er momenteel 3 liggen, en met maar 1 ervan kan ik een dataverbinding met mijn pc maken. Met de andere kan ik hooguit de batterij opladen. Wat is hier aan de hand? Voor 1 van die slechte kabels heb ik zelfs 10 euro neergeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:59:
Het duurde bij mij ongeveer 6 weken maar dat was omdat ze toen tijdelijk 'uitverkocht' waren (daar kreeg ik wel netjes een melding over).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

hneel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
Hebben jullie ook problemen met micro-usb kabels?
Ik heb er momenteel 3 liggen, en met maar 1 ervan kan ik een dataverbinding met mijn pc maken. Met de andere kan ik hooguit de batterij opladen. Wat is hier aan de hand? Voor 1 van die slechte kabels heb ik zelfs 10 euro neergeteld.
Tja...Ik heb er 3 die het wel doen. Besteld bij DealExtreme. Ze waren 1.40 per stuk inclusief bezorgen. Het lijkt er op dat er iets mis is in de connector van je telefoon

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
BillSpaarbank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Ok, dat ziet er dus gewoon uit als de laatste officiele firmware.

Ik krijg dan toch het gevoel dat je:
- ergens een rotte app hebt zitten
- een hele oude simkaart gebruikt door de random reboots
- je interne sd-kaart niet helemaal fris meer is

Je zou nog een keer via odin JS5 opnieuw kunnen flashen en dan verder geen apps installeren. Kijken of je problemen daarmee verholpen zijn. Daarna weer stap voor stap apps installeren. Keren de problemen terug, dan weet je misschien welke app het veroorzaakt. Daarna zou opsturen dan misschien toch een goeie optie zijn.
De simkaart is destijds vervangen toen ik deze telefoon kreeg, dus die is nog geen jaar oud.

Of ik een rotte app heb? Geen idee natuurlijk, net als dat ik geen idee heb of het interne sd geneuzel wel goed is.

Twitter app staat er weer op, werkt weer. Vooralsnog kijk ik het wel aan, in ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ga meteen die sd kaartactie doen. Kan die er eigenlijk nog wel ergens in of gewoon extratje, anders gaat die in mijn laptop.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[message=36054638,noMe schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:50[/message]:
Ga meteen die sd kaartactie doen. Kan die er eigenlijk nog wel ergens in of gewoon extratje, anders gaat die in mijn laptop.
Die actie is toch al verlopen?
http://m.samsung.com/nl/promotion/main.do
Of moet ik ergens anders zoeken?

[ Voor 5% gewijzigd door BounceMeister op 17-05-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

BounceMeister schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:03:
[...]

Die actie is toch al verlopen?
http://m.samsung.com/nl/promotion/main.do
Of moet ik ergens anders zoeken?
Actie loopt nog afaik...

http://www.samsung.com/nl...xysmemorydoubler_20101203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Hmm, ik krijg daar: pagina niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

BounceMeister schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:15:
[...]
Hmm, ik krijg daar: pagina niet gevonden...
Ik ben er gewoon gekomen via de i9000 website van samsung. Het is wat klikwerk maar zo zou het ook moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Actie loopt nog.
Deze promotie loopt van 8 november 2010 t/m 31 mei 2011. Je kunt je tot en met 15 juni 2011 inschrijven voor deze actie. Dit is de definitieve sluitingsdatum. Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van de Samsung Galaxy S (i9000) die binnen deze actieperiode is aangeschaft.
Maar je mag er wel een kopie van je kassabon bij doen, ze zijn niet gek ;)

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

aZuL2001 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:39:
Actie loopt nog.

[...]

Maar je mag er wel een kopie van je kassabon bij doen, ze zijn niet gek ;)
Ik heb alleen mijn IMEI moeten invullen dus dat is ook al genoeg lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:45:
[...]

Ik heb alleen mijn IMEI moeten invullen dus dat is ook al genoeg lijkt mij.
Je moet uiteindelijk een kopie van de ontvangen mail en een kopie van je kassabon opsturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb gister Widgetlocker geïnstalleerd en een pop3 mailadres geconfigureerd.

1 van de 2 is absoluut niet grappig voor mijn batterij. Ik heb gister gewoon de dag niet gehaald met hetzelfde gebruik als iedere andere dag. Dat pop3 adres staat op handmatig syncen, dus het lijkt me dat widgetlocker de boosdoener is. Erg jammer. Draai stock JVH momenteel.

Iemand ervaring met de stock mailclient die enorm batterij zou slurpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 19:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Draait hier ook al weken, maar merk niet echt dat de batterij snel leegloopt.

En WidgetLocker ligt aan je instellingen. Als je het niet te gek maakt zou ik niet weten waarom dat meer zou verbruiken dan je standaard lockscreen.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:43
Voor de mensen die XDA niet volgen, 2.3.3 is officieel uitgebracht in UK (JVO, CSC:XEU)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1084794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Laatst online: 24-02 13:49
Misschien is het al eerder beantwoord, maar kan het zo 1,2,3 niet vinden:

Als ik muziek aan het luisteren ben via mijn koptelefoon (dus geen headset) en ik neem een telefoongesprek op, dan kan ik wel iemand horen, maar hij/zij mij niet. Het lijkt erop dat hij dus de microfoon in de telefoon uitschakeld?

Bij mijn Nokia E51 kon ik gewoon door de microfoon van de telefoon blijven praten.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het is vrij irritant om iedere keer de hoofdtelefoon eruit te moeten trekken. Zowel uit je telefoon als uit je oor, omdat je daar dan weer je telefoon tegenaan moet houden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
sapphire schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:42:
Draait hier ook al weken, maar merk niet echt dat de batterij snel leegloopt.

En WidgetLocker ligt aan je instellingen. Als je het niet te gek maakt zou ik niet weten waarom dat meer zou verbruiken dan je standaard lockscreen.
Dan zou het misschien toch aan de stock emailclient kunnen liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:49:
[...]

Je moet uiteindelijk een kopie van de ontvangen mail en een kopie van je kassabon opsturen.
Bij mij zegt de website dat het IMEI nummer ongeldig is. Moet ik mijn mobiel eerst ergens aanmelden/registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Ruvetuve schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:47:
[...]

Bij mij zegt de website dat het IMEI nummer ongeldig is. Moet ik mijn mobiel eerst ergens aanmelden/registreren?
Ik weet niet waar je het toestel hebt gekocht. Maar ik heb deze melding meer langs zien komen. Het waren dan toestellen, die via Internet waren gekocht en de leverancier de SGS via grijze import op de Nederlandse markt had gebracht. Denk bv. aan toestellen uit/voor bv. Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Ruvetuve schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:47:
[...]

Gewoon mailen / bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
Gebeld en wordt op de hoogte gebracht wanneer mijn IMEI nummer erin staat. Top tip lometje en Embryo1

Offtopic, maar handig als meerdere dit hebben :D

[ Voor 3% gewijzigd door Ruvetuve op 18-05-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24
heb het zelfde probleem hier (IMEI nummer was ook onbekend) en ff een mail gestuurd. Mijn toestel heb ik gewoon bij een abbo gekregen, maar is waarschijnlijk ook via grijze import hier gekomen, hij zat namelijk in een pools (oid) doosje.

Hoop trouwens dat ze een beetje opschieten met de release van android 2.3, ik vind de apps, accuduur, de snelheid in de menu's en met browsen tot dusverre tegenvallen (had hiervoor een 3GS), het scherm, films afspelen en games is bij de galaxy s wel duidelijk beter, maar in totaal vind ik het tot dusverre niet echt een vooruitgang, maar ik heb 'm pas een weekje dus dat kan nog komen.

[ Voor 52% gewijzigd door Bastard op 18-05-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Hier hetzelfde, telefoon besteld bij studentmobiel.nl en een poolse versie gekregen.
Mailtje naar Samsung en imei is wel geldig.

Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat met firmware updates. Zouden een poolse sgs pas later een update krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Chrizzly schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:58:
Hier hetzelfde, telefoon besteld bij studentmobiel.nl en een poolse versie gekregen.
Mailtje naar Samsung en imei is wel geldig.

Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat met firmware updates. Zouden een poolse sgs pas later een update krijgen?
Dat hangt er van af, welke firmware er momenteel opstaat. Als die Pools is, kan het best z zijn dat je de update eerder krijgt. De volgorde van uitrol naar de landen in Europa is toch niet bekend ?
Maar anders, als er een dezer dagen de update komt voor de XEN (Nederland) versie, kun je altijd even de
orginele versie (Kalua) via het andere topc flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

leuke website ik kan nergens vinden waar je een account kan aanmaken
heb wel me product gerigistreert bij appart product registratie maar dan krijg je nog geen account waar hebben ze dit verstopt :(

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:21:
[...]

Ik ben er gewoon gekomen via de i9000 website van samsung. Het is wat klikwerk maar zo zou het ook moeten lukken.
Volgens mij zit het probleem in de mobiele website. De pc versie linkt wel goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je dan geheel gratis een 16 GB kaartje cadeau?
Pagina: 1 ... 67 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.