Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Unknown?
Dat is vaag, dat heb ik nog niet eerder gehoord/gezien. Ik zou zeggen dat daar je probleem ligt. Wellicht is het het handigste om er even handmatig XENJS3 in te flashen als je perse via KIES je firmware wilt blijven upgraden. Dikke kans dat je al de nieuwste officiele firmware hebt trouwens gezien je PDA/phone versies.

[ Voor 20% gewijzigd door MrAngry op 12-05-2011 11:04 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
MrAngry schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:02:
Unknown?
Dat is vaag, dat heb ik nog niet eerder gehoord/gezien. Ik zou zeggen dat daar je probleem ligt. Wellicht is het het handigste om er even handmatig XENJS3 in te flashen als je perse via KIES je firmware wilt blijven upgraden. Dikke kans dat je al de nieuwste officiele firmware hebt trouwens gezien je PDA/phone versies.
Kennis heeft vorige week zijn Galaxy S ontvangen via tele2. daar staat ook JS5 als firmware op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoeft niet perse via kies, maar wil straks wel de officiele gingerbread installeren, zonder al teveel poespas. Ik ben geen tweaker hoor! Kan dat dan ook via een andere methode?
MrAngry schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:02:
Unknown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:
Het hoeft niet perse via kies, maar wil straks wel de officiele gingerbread installeren, zonder al teveel poespas. Ik ben geen tweaker hoor! Kan dat dan ook via een andere methode?

[...]
Dan installeer je toch nu JVH ( officiële Scandinavische Gingerbread) via Odin, ben je meteen klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan moet ik de telefoon rooten, toch en flashen. Dan kan ik dus geen opdate doen met behoud van alle huidige instellingen en programma's. En als ik iets verkloot ben ik de klos. Ik heb niet veel goede ervaringen met flashen van firmware :'(
Dacuuu schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Dan installeer je toch nu JVH ( officiële Scandinavische Gingerbread) via Odin, ben je meteen klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:52:
Maar dan moet ik de telefoon rooten, toch en flashen. Dan kan ik dus geen opdate doen met behoud van alle huidige instellingen en programma's. En als ik iets verkloot ben ik de klos. Ik heb niet veel goede ervaringen met flashen van firmware :'(

[...]
Rooten? Nee joh, je knalt je telefoon in download modus, bestanden inladen met odin, en upgraden maar. erna had ik al mijn bestanden nog, maar dat wilde ik dus niet. dus heb ik een full reset erna gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb af en toe een vreemd alarm, heb geen idee waarom. Iemand die weet wat er de aanleiding voor is of waar het voor dient? Hier kun je het horen, staat ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Nivk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:24:
Ik heb af en toe een vreemd alarm, heb geen idee waarom. Iemand die weet wat er de aanleiding voor is of waar het voor dient? Hier kun je het horen, staat ook hier.
Je maakt een grapje, hoop ik ;) .

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
De aliens komen naar de aarde, serieus!

Nee..ik heb dit geluid nog nooit gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 22:51
Die heb ik soms ook ja, soms als me batterij vol is maar ook soms in 1x uit het niets heel vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
:F ...geluidjes kun je namelijk in instellingen allemaal verranderen.
ken het geluidje wel..na een rom flash was dit mijn sync geluidje...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 13:29
ik heb nog steeds 2.2 op m'n galaxy S doordat vodafone niets eens heeft geupgrade naar 2.2.1
nu las ik hier in dit topic over een register aanpassing waardoor je er voor kan zorgen dat kies wel gewoon update naar 2.2.1

klopt dit? zoja hoe kan ik dit realiseren?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Speedfightserv schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:31:
ik heb nog steeds 2.2 op m'n galaxy S doordat vodafone niets eens heeft geupgrade naar 2.2.1
nu las ik hier in dit topic over een register aanpassing waardoor je er voor kan zorgen dat kies wel gewoon update naar 2.2.1

Dat klopte. Sinds Kies 2.x werken die grappen niet meer: http://forum.xda-develope...axy_S_Series#Samsung_Kies

Je enige keus in dat geval is Odin of Kies 1.5 werkende zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
r--ndy schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Die heb ik soms ook ja, soms als me batterij vol is maar ook soms in 1x uit het niets heel vreemd!
Dat heb ik ook gehad. Ik kreeg het te horen toen ik mijn aangepaste ringtone verwijderd had en geen andere ringtone had ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Speedfightserv schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:31:

Is dit een zaak van Vodafone? En kan dit probleem ook bij de SGSII gaan ontstaan? Wat heeft Vodafone daar eigenlijk mee te maken als ze niet branden en de update niet OTA gaat? Of zijn er wel gebrande versies van de SGS1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
ik heb een vodafone branded telefoon.

vodafone heeft er een splashscreen in zitten en wat linkjes naar een vodafonewinkel.

in de firmware vermelding in kies staat ook vermeld "vdf" en hij zegt dat ik de nieuwste firmware heb (2.2)

niet dus.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Speedfightserv schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:55:
ik heb een vodafone branded telefoon.

vodafone heeft er een splashscreen in zitten en wat linkjes naar een vodafonewinkel.

in de firmware vermelding in kies staat ook vermeld "vdf" en hij zegt dat ik de nieuwste firmware heb (2.2)

niet dus.... :(
Een collega van mij heeft ook vodafone, maar heet net als (iig tele2) de XEN versie (en 2.2.1).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Kevinp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:
[...]

Een collega van mij heeft ook vodafone, maar heet net als (iig tele2) de XEN versie (en 2.2.1).
dit is mijn firmware versie volgens kies: PDA:JP7 / PHONE:JP5 CSC:JP5 (VDF)

bij "over de telefoon" staat:
Android-versie 2.2
Buildnummer: FROYO.BUJP7

en nog blijft dat ding aangeven dat dit de nieuwste versie is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34
Speedfightserv schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:
[...]

dit is mijn firmware versie volgens kies: PDA:JP7 / PHONE:JP5 CSC:JP5 (VDF)

bij "over de telefoon" staat:
Android-versie 2.2
Buildnummer: FROYO.BUJP7

en nog blijft dat ding aangeven dat dit de nieuwste versie is :(
Is het voor de Nederlandse versie (XEN) tot nu toe ook gewoon. Tenzij je een reg hack doet voor KIES of via Odin3 de XEE/NEE/andere officiele versies installeerd. Deze kan je op samfirmware.com downloaden.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
theforce81 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Is het voor de Nederlandse versie (XEN) tot nu toe ook gewoon. Tenzij je een reg hack doet voor KIES of via Odin3 de XEE/NEE/andere officiele versies installeerd. Deze kan je op samfirmware.com downloaden.
Nee, voor XEN, is 2.2.1 de nieuwste (subtiel verschil).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Kevinp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:25:
[...]

Nee, voor XEN, is 2.2.1 de nieuwste (subtiel verschil).
Je hebt gelijk, ik dacht dat er over JS5 gesproken werd. Even verkeerd gekeken ;)
Wel een vreemde CSC! Wat is de volledige CSC van die telefoon?
Laat maar, het is een Vodafone, het lijkt dat die nog niet op 2.2.1 zit :/ Wel erg slecht van Vodafone, maar gelukkig kan je Odin gebruiken om naar officiele nieuwere versies te flashen! www.samfirmware.com

[ Voor 24% gewijzigd door Koldur op 12-05-2011 16:31 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
theforce81 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:30:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht dat er over JS5 gesproken werd. Even verkeerd gekeken ;)
Wel een vreemde CSC! Wat is de volledige CSC van die telefoon?
Laat maar, het is een Vodafone, het lijkt dat die nog niet op 2.2.1 zit :/ Wel erg slecht van Vodafone, maar gelukkig kan je Odin gebruiken om naar officiele nieuwere versies te flashen! www.samfirmware.com
waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
uhmmm:

www.samfirmware.com ? :P

http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm om je het zoeken te besparen, maar is wel handig om de site te leren kennen. Ze hebben meer goede info e.d.

[ Voor 29% gewijzigd door Koldur op 12-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Gaat lekker met die 2.3.3 , valse berichten naar buiten brengen en dan mensen weken laten wachten.

Geen goede reclame, ik heb een HTC waar ik de service een stuk beter vind, zou ik nooit voor Samsung kiezen.

Anyway ik hoop dat ik dit snel voor een vriend kan regelen, die wil ook graag een x up to date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Azerox schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:18:
Gaat lekker met die 2.3.3 , valse berichten naar buiten brengen en dan mensen weken laten wachten.

Geen goede reclame, ik heb een HTC waar ik de service een stuk beter vind, zou ik nooit voor Samsung kiezen.

Anyway ik hoop dat ik dit snel voor een vriend kan regelen, die wil ook graag een x up to date zijn.
Hij is terug getrokken, Liever een samsung dan HTC voor mij.. Zet je toch even snel Gingerbread via odin er op. klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 12:58
Dacuuu schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:26:
[...]

Hij is terug getrokken, Liever een samsung dan HTC voor mij.. Zet je toch even snel Gingerbread via odin er op. klaar is kees.
Dacuuu schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:26:
[...]

je hebt helemaal gelijk. niet te begrijpen dat mensen deze moeite niet willen nemen. bij mij draait 2.3.3 als een tierelier. wie niet wil blijft dan maar lekker wachten :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
silitek schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:37:
:F ...geluidjes kun je namelijk in instellingen allemaal verranderen.
ken het geluidje wel..na een rom flash was dit mijn sync geluidje...
Je maakt me gek, ik kan dat geluidje dus echt nergens vinden :D ! Alle geluidjes (nog maar eens) nagegaan bij geluiden- beltonen/meldingen... Ik zie daar ook nergens de mogelijkheid om mijn sync geluidje te wijzigen? Ding draait overigens Darky's v10, geluidje blijft trouwens eindeloos doorgaan.
Hoort het geluidje dus nu overigens ook als de telefoon het niet eens produceert (dit zeg maar)...

[ Voor 3% gewijzigd door Nivk op 12-05-2011 20:51 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Mensen lijken wel bezoekers van de cosmopolitan forums! Mensen, jullie zijn tweakers!

Kan er niet een aparte thread geopend worden voor de officiele firmware updates? Ik check zo nu en dan deze thread en enige wat ik zie is gezever over Kies, battery drain en gefaalde updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ortep schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Hangt van je motor af. Op mijn Diversion zit gewoon een rond stuur en daar past ook netjes een gewone 'bike' klem op. Het stuur is wel dikker, maar door wat langere schroefjes te nemen past het keurig. Ik heb er al jaren een Mio PDA op zitten als navigatie
Klopt! Maar ik rijd R1, mijn stuur is niet rond en hij is vrij breed. Maar ik ga er eens mee testen als het binnen is.

Afbeeldingslocatie: http://fatbikez.com/images/detailed/6/product_detailed_image_2779_3271.jpg
BillSpaarbank schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:14:
[...]

Givi heeft ook mooie houders die je met klitteband om je balfoofd vastzet. Bijkomend voordeel. Ze zijn waterdicht ;)
Heb je daar een linkje voor? Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vandaag mijn telefoon updaten met Odin. Als ik dan naar samfirmware ga en naar de galaxy s dan wil ik dus eerst de usb drivers (volgens mij staan deze al op mijn computer maar toch) en odin downloaden. Als ik op de download link klik en naar hotfile.com wordt doorgestuurd komt er 'Your download expired, try again' te staan. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
En welke pitfile moet ik hebben? Bij 4 mei staat 512.PIT. Hoef ik dan alleen dit .PIT bestand te downloaden? en wat doe ik hiermee? Heb nog niet geprobeerd of deze download link wel werkt.
Ook staat er nog 2 handy files: letter code en mobile code. Waar zijn deze voor?

Mijn huidige telefoon versie is origineel geupdate naar 2.2.1 via Kies.

PDA : I9000XWJS5
PHONE : I9000XXJPY
CSC : I9000XENJS3
Build Info : 2011.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommySprat
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:13:
Ik wil vandaag mijn telefoon updaten met Odin......
Dan moet je hier zijn [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Ik wil vandaag mijn telefoon updaten met Odin. Als ik dan naar samfirmware ga en naar de galaxy s dan wil ik dus eerst de usb drivers (volgens mij staan deze al op mijn computer maar toch) en odin downloaden. Als ik op de download link klik en naar hotfile.com wordt doorgestuurd komt er 'Your download expired, try again' te staan. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
En welke pitfile moet ik hebben? Bij 4 mei staat 512.PIT. Hoef ik dan alleen dit .PIT bestand te downloaden? en wat doe ik hiermee? Heb nog niet geprobeerd of deze download link wel werkt.
Ook staat er nog 2 handy files: letter code en mobile code. Waar zijn deze voor?

[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware

Hier kun je alles vinden. Ook op samfirmware staat een Dutch flashguide, die best duidelijk is.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:42
die battery drain is goed op te lossen.
systeem reset &/of telefoon helemaal uit en via het stopcontact opladen.

Dat werkte bij mij na de 2.2.1 (JS3)
Bij 2.2.1 (JS5) had ik geen last van extra battery drain (waarschijnlijk zat dat in een andere "sectie" van een update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur

Aangezien dit geen custom ROM is ben je gewoon goed hier ;). Er staat wel een handige guide in de custom ROM thread waar je naartoe wordt gestuurd.Het gebeurt soms dat je die melding krijgt voor het downloaden, erg irritant, maar je moet later vandaag nog maar eens proberen. Download en gebruik de PIT bestanden die volgens Samfirmware.com worden aangeraden! Alleen heb je ze meestal niet nodig als je geen repartition doe, maar kan geen kwaad om alles erin te zetten natuurlijk ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 13-05-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:23:
[...]

Aangezien dit geen custom ROM is ben je gewoon goed hier ;). Er staat wel een handige guide in de custom ROM thread waar je naartoe wordt gestuurd.Het gebeurt soms dat je die melding krijgt voor het downloaden, erg irritant, maar je moet later vandaag nog maar eens proberen. Download en gebruik de PIT bestanden die volgens Samfirmware.com worden aangeraden! Alleen heb je ze meestal niet nodig als je geen repartition doe, maar kan geen kwaad om alles erin te zetten natuurlijk ;).
Gedaan! Hij staat erop. Heb alleen geen gingerbread toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:21:
[...]

Gedaan! Hij staat erop. Heb alleen geen gingerbread toetsenbord.
Mooi zo! Ik neem aan dat je de JVH update hebt gebruikt? Hier is het gingerbread toetsenbord:
https://market.android.co...ree&feature=search_result
Even zoeken kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Mooi zo! Ik neem aan dat je de JVH update hebt gebruikt? Hier is het gingerbread toetsenbord:
https://market.android.co...ree&feature=search_result
Even zoeken kan geen kwaad ;)
Je hebt volkomen gelijk! ik heb de JVH update gebruikt ja. Ik dacht dat deze standaard meegeleverd werd en ging er vanuit dat het daarom wel aan de ROM zou liggen dat die er niet bij zat. Maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:46:
[...]

Je hebt volkomen gelijk! ik heb de JVH update gebruikt ja. Ik dacht dat deze standaard meegeleverd werd en ging er vanuit dat het daarom wel aan de ROM zou liggen dat die er niet bij zat. Maar toch bedankt!
Mooi zo, je hebt nu echt een goede ROM op je SGS staan (hoewel ik zelf custom beter vind, is het voor een stock ROM erg goed). Veel plezier met je SGS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Mooi zo, je hebt nu echt een goede ROM op je SGS staan (hoewel ik zelf custom beter vind, is het voor een stock ROM erg goed). Veel plezier met je SGS :)
oke, dit is natuurlijk niet voor dit forum geschikt maar dit kan op dezelfde manier als een stock rom? die customs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:58:
[...]

oke, dit is natuurlijk niet voor dit forum geschikt maar dit kan op dezelfde manier als een stock rom? die customs?
Daarvoor verwijs ik je naar:
of:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=665

Hier kan je daar naar hartelust over babbelen en lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
Vandaag kreeg ik de melding dat er weer een nieuwe versie beschikbaar was via kies.
ik mag van van pda.js8 / phone jq1 / csc js1 naar pda.jvh / phone jvq / cscjv3
na downloaden van de upgrade crasht de firmwareupdater
launcherpro uitgezet en met standaard home kon ik verder.
Updaten gestart en zag in het geel even snel iets voorbij komen met cant access csc
gelukkig deed hij het na een minuut of 10 maar het lijkt wel of mijn scherm minder breed is.
Iemand anders die dit ook ervaart? misschien ben ik wel gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Voor het invoeren van tekst op mijn sgs, wil ik een extern bluetooth toetsenbord gaan gebruiken. het apple toetsenbord heb ik gezien en ziet er strak uit, met normaal formaat toetsen.
Heeft iemand daar misschien ervaring mee ?
Als iemand ervaring heeft met een ander extern toetsenbord, graag even jouw ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
IRCfreAk schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:14:
Vandaag kreeg ik de melding dat er weer een nieuwe versie beschikbaar was via kies.
ik mag van van pda.js8 / phone jq1 / csc js1 naar pda.jvh / phone jvq / cscjv3
na downloaden van de upgrade crasht de firmwareupdater
launcherpro uitgezet en met standaard home kon ik verder.
Updaten gestart en zag in het geel even snel iets voorbij komen met cant access csc
gelukkig deed hij het na een minuut of 10 maar het lijkt wel of mijn scherm minder breed is.
Iemand anders die dit ook ervaart? misschien ben ik wel gek
Heb je al een noodherstel in Kies gedaan ??? Dit lost sommige update problemen soms op.
Overigens gefeliciteerd, want ik denk dat je een van de eerste bent, die een update aangeboden krijgt als alles netjes stock is.

[ Voor 11% gewijzigd door Embryo1 op 13-05-2011 16:52 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

het zal wel weer de leeftijd zijn.... maar hoe zet je die stock MP3 speler uit?
Staat niet in het menu. De terugknop werkt ook niet en in het mededelingenscherm kan ik hem ook niet eruit gooien. Enige wat ik kan is de muziek op pauze zetten. Maar dat wil ik niet, ik wel hem gewoon uitzetten.

Nu zet ik elke keer mijn phone aan en uit, dat moet toch makkelijker kunnen?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Stop=Pauze; Meer kan ik er ook niet van maken :o . Dit werkt ook zo onder iOS trouwens en waarschijnlijk op andere OSen ook.

[ Voor 117% gewijzigd door Nivk op 13-05-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb hem net nieuw, echt super geweldig! Kom van nokia c6 af dus zegt genoeg maar ik heb nog één vraag.

Ik wil graag Hard.FM luisteren ( streamen ) maar waar moet ik die url invoeren. Kan dat in een standaard programma of moet ik dan iets extra's downloaden ?

http://streaming24.radionomy.com/FearFM%5FHarder of
http://streaming24.radionomy.com/FearFM_Harder.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Hard.FM kun je wel luisteren met TuneIn Radio denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Nivk schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:47:
Hard.FM kun je wel luisteren met TuneIn Radio denk ik.
Goed bezig, hij doet het al ... hakkie takkie muziek komt uit de speakers :)

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 13-05-2011 18:16 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Embryo1 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:50:
... ik denk dat je een van de eerste bent, die een update aangeboden krijgt als alles netjes stock is.
Is pda js8 / phone jq1 / csc js1 'netjes stock' vor een Nederlands toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Cyberpope schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:05:
Staat niet in het menu. De terugknop werkt ook niet en in het mededelingenscherm kan ik hem ook niet eruit gooien. Enige wat ik kan is de muziek op pauze zetten. Maar dat wil ik niet, ik wel hem gewoon uitzetten.

Ik heb taakbeheer op mijn "bureaublad" staan. Hiermee kan ik elke app killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
begintmeta schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:51:
[...]

Is pda js8 / phone jq1 / csc js1 'netjes stock' vor een Nederlands toestel?
Ik weet het niet, omdat de productcode er niet bij staat. Veel providers brengen tegenwoordig een "eigen" versie blijkt inmiddels wel. Ik had ook het woord als gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Aloysxda schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:29:
Voor het invoeren van tekst op mijn sgs, wil ik een extern bluetooth toetsenbord gaan gebruiken. het apple toetsenbord heb ik gezien en ziet er strak uit, met normaal formaat toetsen.
Heeft iemand daar misschien ervaring mee ?
Als iemand ervaring heeft met een ander extern toetsenbord, graag even jouw ervaring.
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08 08:53

audi-80

Voorsprong door techniek

Ik heb zelf een mini bluetooth toetsenbordje, even pairen en hij werkt zonder problemen.
Ik hoefde geen drivers te instaleren, werkte zo out of the box. (android versie 2.2)

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Dirrukje op 13-05-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Dirrukje schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:39:
Hallo, ik heb enige hulp nodig bij het flashen van een darky rom op me unrooted sgs. Nooit eerder gedaan dus onbekend terrein.

Heb deze guide gebruikt:

http://www.darkyrom.com/c...dark_core_2-2-first.2382/

Hopenlijk heeft iemand enig idee :)

Hier zullen de kenners je zeker kunnen helpen en zijn veel Darky's fans.

[ Voor 46% gewijzigd door Embryo1 op 13-05-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
Embryo1 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:41:
[...]

Hier zullen de kenners je zeker kunnen helpen en zijn veel Darky's fans.
Haha verkeerde forum? Excuus, dank voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 08:14
Is het reeds bij iemand bekend of 2.3 vandaag komt voor de NL phones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:41
Cyberpope schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:05:

Dit is typisch zo'n programma waarbij je moet vertrouwen dat google zijn android os goed heeft geprogrammeerd: je zet de speler op pauze en dan druk je op de backknop. Daarmee ga je uit de speler :) Als je dat niet genoeg vindt, kan je daarna de home knop ingedrukt houden, taakbeheer starten en daarmee de speler killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaYo86 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:50:
Is het reeds bij iemand bekend of 2.3 vandaag komt voor de NL phones?
Ik had dit toch ook verwacht eigenlijk... maar heb nog steeds niet vernomen dat 2.3.3 klaar staat via Kies.
Is nu al een week na Noorwegen, dus ze mogen wel eens opschieten bij Samsung NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Raymond schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:53:
[...]

Dit is typisch zo'n programma waarbij je moet vertrouwen dat google zijn android os goed heeft geprogrammeerd: je zet de speler op pauze en dan druk je op de backknop. Daarmee ga je uit de speler :) Als je dat niet genoeg vindt, kan je daarna de home knop ingedrukt houden, taakbeheer starten en daarmee de speler killen.
Dan blijft hij wel in mijn meldingenscherm staan... Dat wil ik dus niet. Taskkiller doet worden, maar blijf het raar vinden dat er niet gewoon een uitknop op zit.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Cyberpope schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:11:
[...]

Dan blijft hij wel in mijn meldingenscherm staan... Dat wil ik dus niet. Taskkiller doet worden, maar blijf het raar vinden dat er niet gewoon een uitknop op zit.
Huh, je bedoelt bovenin het scherm, als je dus niet in de mp3 speler zelf zit?

Als ik doe, wat ik omschreef: Speler op pauze, dan via back-knop eruit, dan heb ik geen melding meer bovenin die statusbalk. Is me niet helemaal duidelijk waarom jij die wel houdt.

Bedoel je met tasskiller een apart programmaatje? Ik had het over de standaard samsung/android taakbeheer (geen idee hoe die in het engels heet). Die krijg je te zien als je de home-knop een paar seconden indrukt (is dan een knop in het menuutje wat dan tevoorschijn springt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Laatst online: 19:48
Sinds vanmiddag doet mijn 3g(al het internet via Vodafone) het niet meer. Wifi werkt wel gewoon.
Ik heb al alles terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen!

Iemand een idee hoe ik dit weer werkend krijg?

specs:
- 16Gb
- 2.1-update1
- I9000XXJM1
- ECLAIR.XWJM2
- 2.6.29 root@SE-S602 #2

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutertjuh88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:28:
Sinds vanmiddag doet mijn 3g(al het internet via Vodafone) het niet meer. Wifi werkt wel gewoon.
Ik heb al alles terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen!

specs:
- 16Gb
- 2.1-update1
- I9000XXJM1
- ECLAIR.XWJM2
- 2.6.29 root@SE-S602 #2
Wachten tot de storing bij Vodafone voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutertjuh88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:28:

specs:
- 16Gb
- 2.1-update1
- I9000XXJM1
- ECLAIR.XWJM2
- 2.6.29 root@SE-S602 #2
Waar zit je? Hier Breda geen problemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de nieuwe galaxy s2 Gehaald had de een na laatste ben hem aan het opladen en dan maar eens gaan kijken wat hij doet. Superdun en scherm iets groter en waar we hier al een tijdje op wachten de laatste versie van android gingerbread.......... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:50:
[...]
Waar zit je? Hier Breda geen problemen hoor.
In Zwolle...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

audi-80 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:55:
[...]

Ik heb zelf een mini bluetooth toetsenbordje, even pairen en hij werkt zonder problemen.
Ik hoefde geen drivers te instaleren, werkte zo out of the box. (android versie 2.2)
Hier idem dito. Ik vind het alleen nog niet echt lekker werken. Het is welliswaar groter dan het keyboard op de telefoon, maar het blijgt priegelen.

Waar ik dus nu naar op zoek ben: een manier om mijn telefoon te bedienen via mijn pc. Via een bluetooth connectie bijvoorbeeld. Iemand een idee of dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Omgeving Amsterdam ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
Maar zou het aan mijn telefoon liggen of aan Vodafone?
Anders stap ik maandag naar de winkel toe!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommySprat
  • Laatst online: 23:22
hneel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:
[...]

Hier idem dito. Ik vind het alleen nog niet echt lekker werken. Het is welliswaar groter dan het keyboard op de telefoon, maar het blijgt priegelen.

Waar ik dus nu naar op zoek ben: een manier om mijn telefoon te bedienen via mijn pc. Via een bluetooth connectie bijvoorbeeld. Iemand een idee of dat kan?
Kijk hier maar eens naar LazyDroid Controls Your Android Phone from Your Web Browser. Het werkt via Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

hneel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:36:
[...]

Zoiets?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Oeps, dit hoort in het Custom Rom topic thuis!!

[ Voor 92% gewijzigd door SgtElPotato op 14-05-2011 20:59 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sksksksk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 21:20
Even een berichtje tussendoor.

Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar

http://i51.tinypic.com/2vcdlwn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik zit een beetje naar SD geheugen te kijken en kwam deze tegen: pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 4 en ik vroeg mij af of deze snel genoeg was om te kunnen gebruiken :?

Waar moet ik eigenlijk op letten bij dit soort dingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Alles is snel genoeg, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

4Real schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:52:
Ik zit een beetje naar SD geheugen te kijken en kwam deze tegen: pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 4 en ik vroeg mij af of deze snel genoeg was om te kunnen gebruiken :?

Waar moet ik eigenlijk op letten bij dit soort dingen :?
class 4 werkt hier in ieder geval prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
woutertjuh88 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:45:
Maar zou het aan mijn telefoon liggen of aan Vodafone?
Anders stap ik maandag naar de winkel toe!
Aan je phone denk ik, de winkelbediende weet er ongetwijfeld raad mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
lometje schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:18:
[...]

class 4 werkt hier in ieder geval prima!
Hier ook. Ik heb een Kingston Class 4 van 8GB. Werkt prima met o.a. filmen op de hoogste resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
heb nu 2.3.3 draaien, vrijdag gekregen via kies.
Werkt als een tierelier, zit nu na 27 uur nog op 65% accu.
Ben benieuwd hoe lang de batterij mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
IRCfreAk schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:23:
Inderdaad, 2.3.3 gaat als een tierelier. De batterijduur die jij aangeeft is erg lang. Heb jij whatsapp op je sgs draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Wvr

en wat heb je aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Ik heb de laatste tijd constant 2 services draaien waar ik van af wil, maar ze blijven automatisch opstarten: Networklocationservice en Locationfriendservice. Het lijkt alsof ze via Maps gestart worden, maar daar heb ik alles uitstaan, in ieder geval staat Latitude daar uit.
Welke andere apps zouden die services kunnen starten? Bij Twitter heb ik ook Location uitstaan.
Hoe kom ik erachter waarom dat telkens opgestart wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
@Marbo, volgens mij is dat maps. maar locationfriendservice ken ik niet.

sinds wanneer staat 2.3.3 online?
Ik zie niks, heb Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

heb je je versie gespoofed?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik las net ergens dat hij even online is geweest, maar weer snel offline ging.
Mensen hadden problemen met de voorste camera (ligt eraan welke je dan bedoeld :/ )
en sommige mensen hadden geen internet via 3G meer (AP settings gewist?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik heb een Galaxy S (2.2) gekocht bij Vodafone. Nu als ik m'n telefoon aan Kies hang, dan geeft ie niet aan dat er een update is. Hoe zou ik nu moeten handelen? Met Odin een laatste stable versie er op zetten? (Welke is dat, JVB?) of is er een betere manier?

Allerlei mensen om mij heen, die hm niet bij vodafone weg hebben, hebben al 2.3 update gekregen.

Zijn alle vodafone galaxy's simlock vrij?

Mijn huidige versie is: JP7

[ Voor 13% gewijzigd door NetXtreme op 15-05-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Je kan ook nog gewoon even geduld hebben. 2.3 komt eraan (in scandinavië hebben ze hem al) en dan kan je het in 1x goed doen. (vaak werkt het toch wel het beste als je de telefoon meteen een factory reset geeft en dat is niet iets wat je te vaak wilt doen, gezien de hoeveelheid werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Raymond schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:18:
Je kan ook nog gewoon even geduld hebben. 2.3 komt eraan (in scandinavië hebben ze hem al) en dan kan je het in 1x goed doen. (vaak werkt het toch wel het beste als je de telefoon meteen een factory reset geeft en dat is niet iets wat je te vaak wilt doen, gezien de hoeveelheid werk)
Dus 2.3 is nog niet eens uit in nederland? (Is m'n vaders telefoon, ik gebruik zelf CM7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nee, is nog niet uit. Zal in de komende maand wel ergens komen, verwacht ik. D'r zijn al wat proefballonnetjes geweest en weer teruggetrokken, dus ze zijn ermee bezig.

De ene persoon heeft er wat meer haast mee om hem op zijn telefoon te krijgen, dan een ander (lees dit topic er maar op na :+ ), maar uiteindelijk ben je toch voor een officiële FW van Samsung afhankelijk. En als het Samsung lukt om in de komende maand met een update te komen, zijn ze er keurig op tijd bij. Andere fabrikanten hebben ook nog niet massaal FW's uitgebracht voor hun telefoons bijvoorbeeld. Bovendien is het dan al de 3de (meen ik) update die de Galaxy krijgt, dus da's ook best netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Raymond schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:30:
Nee, is nog niet uit. Zal in de komende maand wel ergens komen, verwacht ik. D'r zijn al wat proefballonnetjes geweest en weer teruggetrokken, dus ze zijn ermee bezig.

De ene persoon heeft er wat meer haast mee om hem op zijn telefoon te krijgen, dan een ander (lees dit topic er maar op na :+ ), maar uiteindelijk ben je toch voor een officiële FW van Samsung afhankelijk. En als het Samsung lukt om in de komende maand met een update te komen, zijn ze er keurig op tijd bij. Andere fabrikanten hebben ook nog niet massaal FW's uitgebracht voor hun telefoons bijvoorbeeld. Bovendien is het dan al de 3de (meen ik) update die de Galaxy krijgt, dus da's ook best netjes :)
Maar voor zover ik weet ik JP7 (wat die telefoon nu heeft) niet de laatste 2.2 versie? Waarom geeft kies dan geen update naar een latere versie (JS8 geloof ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Iemand een lijstje met ( gratis ) spellen die echt de moeite waard zijn, heb momenteel de drie angry birds. Vind Guns 'n Glory ook tof, zoek eigenlijk nog een RPG of een spel met beetje diepgang waar je wat langer mee bezig bent. Wil wel grafisch de top, anders haak ik al af ... iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 23:11
Je bent wel een beetje offtopic.. Er is ook een Android games topic.
Maar misschien Dungeon Defenders?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

HaTe schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:38:
Je bent wel een beetje offtopic.. Er is ook een Android games topic.
Maar misschien Dungeon Defenders?
Sorry, ga het topic zoeken en daar verder...tnx voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

NeoMe schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:27:
Iemand een lijstje met ( gratis ) spellen die echt de moeite waard zijn, heb momenteel de drie angry birds. Vind Guns 'n Glory ook tof, zoek eigenlijk nog een RPG of een spel met beetje diepgang waar je wat langer mee bezig bent. Wil wel grafisch de top, anders haak ik al af ... iemand suggesties ?
Zenonia! :D

Wikipedia: Zenonia

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bewust heb ik wifi op de sgs aan laten staan. 8 uur lang heb ik het apparaat niet gebruikt. Blijkt een batterij drain van 3 %. Nou, dat vind ik top. Android 2.3.3.
Blijkt dus inderdaad dat 3 G veel meer stroom neemt dan wifi. :Y :Y :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
Aloysxda schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:36:
[...]

Inderdaad, 2.3.3 gaat als een tierelier. De batterijduur die jij aangeeft is erg lang. Heb jij whatsapp op je sgs draaien ?
Jup die staat altijd aan
Wvr schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:39:
[...]

en wat heb je aan staan?
Niet veel meer behalve whatsapp en agenda/contacten/mail sync in gmail
icecreamfarmer schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:43:
[...]

heb je je versie gespoofed?
nope gewoon zo via kies gekregen niks bijzonders voor gedaan. Ik had vorige keer om naar 2.2 te gaan de reghack toegepast zodat ik een noors toestel had maar veel patches later was het volgens mij gewoon weer nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:20
Aloysxda schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:37:
Bewust heb ik wifi op de sgs aan laten staan. 8 uur lang heb ik het apparaat niet gebruikt. Blijkt een batterij drain van 3 %. Nou, dat vind ik top. Android 2.3.3.
Blijkt dus inderdaad dat 3 G veel meer stroom neemt dan wifi. :Y :Y :Y :Y
Had je de slaapmodus van wifi wel uitstaan? Anders heeft het natuurlijk weinig zin :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Laurensje13 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:44:
[...]

Had je de slaapmodus van wifi wel uitstaan? Anders heeft het natuurlijk weinig zin :P.
Slaapmodus staat bij mij altijd uit. Goed opgemerkt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
IRCfreAk schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:51:
[...]

nope gewoon zo via kies gekregen niks bijzonders voor gedaan. Ik had vorige keer om naar 2.2 te gaan de reghack toegepast zodat ik een noors toestel had maar veel patches later was het volgens mij gewoon weer nederlands.
Volgens de berichten die ik hier lees gaat dat niet zomaar vanzelf. Dus zit je nog met de noorse versie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Hoi,

Ik krijg als ik mijn laptop opstart constant een bericht van kies dat de i9000 klaar is voor updaten.
maar je raad het al als ik hem wil updaten dan zegt hij de laatste firmware staat er al op?
beetje vaag van kies dat hij elke keer die melding geeft! nog meer mensen last van.

Mvg Ron.
Pagina: 1 ... 66 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.