Ik had laatst 12.3.4!Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 02:16:
[...]
Ik heb af en toe het idee dat de mijne een 6.6.6 firmware heeft
XWJVA XQJVA zijn toch 2 verschillende? of ben ik nu nog slapendeSlash schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:39:
SamFirmware twittert:
Gingerbread LUX version rolling out in service centers The Netherlands. I9000XWJVA (Already online!)
Betekent dit dat XQJVA de officiele GB release voor NL is geworden en dat we deze binnenkort waarschijnlijk dus ook via KIES aangeboden gaan krijgen?
Nee, je bent wakker. Reken er nou maar gewoon op dat ie juni pas komt. Dat eeuwige uitstellen van Samsung kennen we nu zo langzamerhand wel.Dacuuu schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:04:
[...]
XWJVA XQJVA zijn toch 2 verschillende? of ben ik nu nog slapende
Verwijderd
Darky v10 RC5.3 stable (zat zelf op RC4)
Dit is een goed fix van de darky members waaronder ;
Soft touch buttons lights fix
Kernel die wel bedoeld is voor 2.3.3 ( DarkCore 2.1 )
etc etc.
Dit werkt net even wat beter allemaal en dit is een goede
versie na 5.2a,b etc want dat was nog wat zoeken naar
oplossingen maar 5.3 is goed.
als je RC3 of RC4 al hebt dan even de Darky rom configurator downloaden en
zonder wipe installeren en kernel en modem standaard.
Eerst alles uivinken. daarna de volgende aanvinken
samsung sociaal Apps : aanvinken
3d party : aanvinken
Extra fonts : aanvinken
nu naar linker soft key en save en flash kiezen en je toestel start
opnieuw op. je toestel gaat uit en na 1 minuut zie je dat alles uitgepakt worden.
laat je toestel maar 10 minuten liggen en ga wat anders doen anders duurt het
zo lang
na het invoeren van de pincode het toestel nog eenmaail reboot en dan
is het process klaar .
Dit is een goed fix van de darky members waaronder ;
Soft touch buttons lights fix
Kernel die wel bedoeld is voor 2.3.3 ( DarkCore 2.1 )
etc etc.
Dit werkt net even wat beter allemaal en dit is een goede
versie na 5.2a,b etc want dat was nog wat zoeken naar
oplossingen maar 5.3 is goed.
als je RC3 of RC4 al hebt dan even de Darky rom configurator downloaden en
zonder wipe installeren en kernel en modem standaard.
Eerst alles uivinken. daarna de volgende aanvinken
samsung sociaal Apps : aanvinken
3d party : aanvinken
Extra fonts : aanvinken
nu naar linker soft key en save en flash kiezen en je toestel start
opnieuw op. je toestel gaat uit en na 1 minuut zie je dat alles uitgepakt worden.
laat je toestel maar 10 minuten liggen en ga wat anders doen anders duurt het
zo lang

is het process klaar .
Hahahaha geniaal! Held!Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:55:
Zojuist gaf kies aan dat de 6.6.6 klaar staat.eindelijk. Batterij gaat 2 weken mee!!
Ik zou nog gaan melden dat het me gelukt was, maar ik ga de trolls niet voeden.
Je bent wel dom, want 2.2.2 bestaat helemaal niet............Marce schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:11:
Ik zou nog gaan melden dat het me gelukt was, maar ik ga de trolls niet voeden.

12.3.4 wel daarentegen!
[ Voor 5% gewijzigd door YaYo86 op 25-04-2011 15:20 ]
Verwijderd
Wat triest op een forum als Tweakers. Dom, welnee, Android 2.2.2 bestaat wel degelijk.YaYo86 schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:54:
[...]
Je bent wel dom, want 2.2.2 bestaat helemaal niet............
12.3.4 wel daarentegen!
Dus YaYo86 , alsjeblieft: verdiep je voortaan iets meer in de materie voordat je medeforumleden "dom "noemt.
Zie deze link: http://www.androidplanet....s-one-naar-android-2-2-2/
Jaja alleen niet voor de Galaxy en daar ging het om..Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:22:
[...]
Wat triest op een forum als Tweakers. Dom, welnee, Android 2.2.2 bestaat wel degelijk.
Dus YaYo86 , alsjeblieft: verdiep je voortaan iets meer in de materie voordat je medeforumleden "dom "noemt.
Zie deze link: http://www.androidplanet....s-one-naar-android-2-2-2/
Hmm vaag probleempje hier. Als ik videos naar youtube wil uploaden dan houdt ie daar halverwege mee op.
Ik heb naast de galaxy ook nog een wave met bada en die heeft daar helemaal geen problemen mee, dus dat moet iets andriods zijn. Misschien omdat t scherm na 30 seconden op zwart gaat, dat ie dan op standby gaat of zo?
Kan dr nergens wat over vinden.
O ja, ik upload via wifi...
Ik heb naast de galaxy ook nog een wave met bada en die heeft daar helemaal geen problemen mee, dus dat moet iets andriods zijn. Misschien omdat t scherm na 30 seconden op zwart gaat, dat ie dan op standby gaat of zo?
The freedom of saying E=MC3
Als je WiFi slaapinstelling zo ingesteld staat dat het uitgeschakeld wordt wanneer het scherm uit gaat, dan wordt de verbinding (tijdelijk) verbroken en hoogstwaarschijnlijk stopt de upload dan. Zet WiFi niet op slaapstand en probeer het nog eens, of probeer het over 3G zonder WiFi aan.verleemen schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 03:06:
Hmm vaag probleempje hier. Als ik videos naar youtube wil uploaden dan houdt ie daar halverwege mee op.
Edit: FYI: Instellingen -> Draadloos en netwerk ->Wi-Fi-instellingen -> *menu toets* -> Geavanceerd ->Wi-Fi-slaapstandbeleid
Kon zelf eerst het ook niet vinden omdat ik de menu toets niet gebruikte..

[ Voor 11% gewijzigd door vandommele op 26-04-2011 07:36 ]
[ Voor 106% gewijzigd door Ginz op 27-04-2011 10:05 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
JVA is er volgens mij (nog) niet, NL CSC 2.3.3 is er niet.BruceLee schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:07:
Waar is XQJVA te downloaden ?? op samfirmware zie ik heb niet. kaula ?
en is er al een echte NL csc ? voor 2.3.3
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 26-04-2011 15:28 ]
Tubes....It's what make music music!
http://www.gsmarena.com/a...video_calls-news-2561.php
Is dit misschien de reden dat de update is uitgesteld, zodat de SGS ook deze functie krijgt?
Is dit misschien de reden dat de update is uitgesteld, zodat de SGS ook deze functie krijgt?
Nee, de update is teruggetrokken omdat Google iets had gevonden dat ze niet aanstond.
Deze update is volgende maand pas officieel. Dan moet het nog eens worden geport naar de SGS. Dus dat duurt nog wel even.
Deze update is volgende maand pas officieel. Dan moet het nog eens worden geport naar de SGS. Dus dat duurt nog wel even.
Hoeft niet geport, het is hetzelfde besturingssysteem toch?418O2 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:39:
Nee, de update is teruggetrokken omdat Google iets had gevonden dat ze niet aanstond.
Samsung giet er nog wel zijn eigen interface overheen, meen ik
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 12:59
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
Zo nieuwe telefoon besteld 
Voor een jaar heb ik nu een Galaxy S. Volgende week komt hij binnen. Nu eens shoppen voor een hoesje en wat andere dingen.
Nu heb ik alleen een paar vragen nog
Waar haal je wat stevigere cases? Ik wil hem het liefste fullcover hebben. Looks maakt weinig uit.
De tweede vraag is hoe zit het met de polen in de 3.5MM jack? Voor het gebruik van een microfoon waar moet ik opletten?
Denk dat ik direct bij binnenkomst ga kloten met customroms. Ik zie die MIUI erg zitten eigenlijk

Voor een jaar heb ik nu een Galaxy S. Volgende week komt hij binnen. Nu eens shoppen voor een hoesje en wat andere dingen.
Nu heb ik alleen een paar vragen nog
De tweede vraag is hoe zit het met de polen in de 3.5MM jack? Voor het gebruik van een microfoon waar moet ik opletten?
Denk dat ik direct bij binnenkomst ga kloten met customroms. Ik zie die MIUI erg zitten eigenlijk
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.. Is het mogelijk om via Kies of een andere prog via de pc een afspeellijst te maken voor de galaxy s?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Winamp moet heel makkelijk kunnen. Zowel versturen naar je telefoon via USB of zelfs via Wifi.Fivel schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:23:
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.. Is het mogelijk om via Kies of een andere prog via de pc een afspeellijst te maken voor de galaxy s?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Een paar maanden geleden viel mijn SGS opeens uit en toen ik hem weer opstartte kreeg ik het welkomstscherm dat je eigenlijk krijgt als je hem net nieuw uit de doos haalt en opstart. De meeste apps sloten ook meteen af met een force close als ik ze opende. Dit heb ik "verholpen" door via het recovery menu alles helemaal te formatteren maar nu heb ik weer precies hetzelfde probleem. Ik heb nog nooit geflasht met odin of iets dergelijks, alles is helemaal vanilla via Kies geüpdate (juist om zo een situatie op te kunnen vangen
).
Op het XDA forum vond ik deze thread waarin wordt gesproken over defect intern geheugen. Ik denk dat dit mijn probleem is.
Ik gebruik 2.2.1, I9000XXJPY, JS5.
Mijn telefoon kreeg ik bij mijn KPN abonnement, waar moet ik aankloppen voor de reparatie/vervanging?
Op het XDA forum vond ik deze thread waarin wordt gesproken over defect intern geheugen. Ik denk dat dit mijn probleem is.
Mijn telefoon kreeg ik bij mijn KPN abonnement, waar moet ik aankloppen voor de reparatie/vervanging?
Bij het verkooppunt, dus KPN.TommySprat schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:22:
Een paar maanden geleden viel mijn SGS opeens uit en toen ik hem weer opstartte kreeg ik het welkomstscherm dat je eigenlijk krijgt als je hem net nieuw uit de doos haalt en opstart. De meeste apps sloten ook meteen af met een force close als ik ze opende. Dit heb ik "verholpen" door via het recovery menu alles helemaal te formatteren maar nu heb ik weer precies hetzelfde probleem. Ik heb nog nooit geflasht met odin of iets dergelijks, alles is helemaal vanilla via Kies geüpdate (juist om zo een situatie op te kunnen vangen).
Verwijderd
Hier een aardig probleem door eigen schuld.
Ik heb een Galaxy S 4G (Amerikaans model, T959V) en wilde de 3 button modus activeren. Ik ben echter zo slim geweest om een handleiding voor de 'gewone' Galaxy S te volgen.
Maar goed, alles werkte dus ik de bootloader vervangen, alles gelukt en wel. Telefoon uit dus ik trok een paar sec later de usb kabel eruit en wilde telefoon aanzetten: zwart scherm en geen teken van leven meer. Zag ik daarna tot min schrik dat in Odin het vinkje bij 'auto reboot' aanstond. Nu de vraag of ik het proces heb onderbroken door de stekker eruit te trekken of dat ie sowieso niet opstartte omdat de bootloader niet goed is (het laatste lijkt mij).
Nu de vraag wat te doen. Ik zou het raar vinden als er geen 'simpele oplossing' is om een harde reset te geven of wat voor iets dan ook maar ik ben bang dat het helemaal niet zo simpel zal gaan. Ik heb alle mogelijke combo's al gemaakt (batterij eruit, volume + en - ingedrukt houden, Odin opstarten en usb erin).
Zijn er hier mensen met een riffbox die hun diensten aanbieden? Voor een hardware brick (daar valt dit onder toch) is een usb jig geen oplossing toch?
Update:
In de tussentijd heb ik een usb jig gebruikt maar dit had, waar ik al bang voor was, geen resultaat.
Heeft iemand hier ervaring mee? Qua reparatie kan dit enkel rechtstreeks via Samsung (of een smartphone reparatiepunt) neem ik aan?
Ik heb een Galaxy S 4G (Amerikaans model, T959V) en wilde de 3 button modus activeren. Ik ben echter zo slim geweest om een handleiding voor de 'gewone' Galaxy S te volgen.
Maar goed, alles werkte dus ik de bootloader vervangen, alles gelukt en wel. Telefoon uit dus ik trok een paar sec later de usb kabel eruit en wilde telefoon aanzetten: zwart scherm en geen teken van leven meer. Zag ik daarna tot min schrik dat in Odin het vinkje bij 'auto reboot' aanstond. Nu de vraag of ik het proces heb onderbroken door de stekker eruit te trekken of dat ie sowieso niet opstartte omdat de bootloader niet goed is (het laatste lijkt mij).
Nu de vraag wat te doen. Ik zou het raar vinden als er geen 'simpele oplossing' is om een harde reset te geven of wat voor iets dan ook maar ik ben bang dat het helemaal niet zo simpel zal gaan. Ik heb alle mogelijke combo's al gemaakt (batterij eruit, volume + en - ingedrukt houden, Odin opstarten en usb erin).
Zijn er hier mensen met een riffbox die hun diensten aanbieden? Voor een hardware brick (daar valt dit onder toch) is een usb jig geen oplossing toch?
Update:
In de tussentijd heb ik een usb jig gebruikt maar dit had, waar ik al bang voor was, geen resultaat.
Heeft iemand hier ervaring mee? Qua reparatie kan dit enkel rechtstreeks via Samsung (of een smartphone reparatiepunt) neem ik aan?
Berichten over firmware worden vanaf heden getrasehd, we hebben nu wel vaak genoeg gewaarschuwd.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Oke help, ik heb een probleem.Ik wilde net mijn Samsung Upgraden en bij het upgraden in het programma KIES is er iet fout gegaan, een dll fail load error en nu staat mijn foon heel de tijd op het plaatje
Downloading . Do not turn of Target.
In KIES staat nu ook dat tie aan het zoeken is voor te verbinden.
Wat moet ik doen.
HELP !!!!
Ik durf nu echt niks te doen met me foon. wat kan ik nu het beste doen.
Downloading . Do not turn of Target.
In KIES staat nu ook dat tie aan het zoeken is voor te verbinden.
Wat moet ik doen.
HELP !!!!
Ik durf nu echt niks te doen met me foon. wat kan ik nu het beste doen.
[ Voor 9% gewijzigd door maversne op 29-04-2011 13:47 ]
Dus we weten nu ook niet wanneer deze via Kies beschikbaar is?? Niet iedereen is altijd met Kies verbonden......pven schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:55:
[modbreak]Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.[/modbreak]
Berichten over firmware worden vanaf heden getrasehd, we hebben nu wel vaak genoeg gewaarschuwd.
Ik heb inmiddels 3 keer een topic report aangemaakt omdat er continu gepraat wordt over CUSTOM firmwares. Ik gebruik de stock versie en ben daar totaal niet in geïnteresseerd, bovendien is er een ander topic voor. Bij berichten over stock firmware zal ik geen topic report aanmaken.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Die eerste is al opgelost en heb afgelopen week een hoesje besteldTouchdomex schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:01:
Zo nieuwe telefoon besteld
Nu heb ik alleen een paar vragen nogWaar haal je wat stevigere cases? Ik wil hem het liefste fullcover hebben. Looks maakt weinig uit.
Nu alleen nog de vraag van de 3.5MM jack...
Stel ik bestel deze:
http://www.hifitogo.com/nl/meelectronics-m9p-zwart.html
of
http://www.hifitogo.com/nl/soundmagic-mp21.html
Deze hebben beide een microfoon maar hoe ga ik zeker weten of het werkt? Aangezien ik weet dat de indeling van de microfoon op de jack bij bijvoorbeeld Nokia en HTC anders zijn

Wat ik me toch afvraag is, waarom is de galaxy s zo'n daverend succes geworden ondanks de vele hardware en software problemen?
Ik neem aan dat de meeste mensen geen custom rom erop hebben en nog steeds met 2.1 of een vroege froyo versie (die stukken minder is dan de laatste froyo), en naar mijn ervaringen en die van anderen was dat echt een hel.
Heb al enige tijd een custom rom erop draaien, en dat maakt het toestel helemaal top, maar ik weet dat dit lang niet voor iedereen geldt.
Is sublieme marketing het antwoord op mijn vraag?
Ik neem aan dat de meeste mensen geen custom rom erop hebben en nog steeds met 2.1 of een vroege froyo versie (die stukken minder is dan de laatste froyo), en naar mijn ervaringen en die van anderen was dat echt een hel.
Heb al enige tijd een custom rom erop draaien, en dat maakt het toestel helemaal top, maar ik weet dat dit lang niet voor iedereen geldt.
Denk de combinatie van goeie specs en dan met name het scherm wat natuurlijk wel erg mooi is...lordMocro schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:34:
[...]
DIt komt door het grote verschil tussen gebruikers en tweakers.lordMocro schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:34:
Wat ik me toch afvraag is, waarom is de galaxy s zo'n daverend succes geworden ondanks de vele hardware en software problemen?
Voor een "normale" gebruiker is de SGS met welke firmware dan ook snel genoeg. Versie 2.1 en 2.2 blonken niet uit in snelheid, maar zolang je geen 30 apps had geinstalleerd of een connectie met MS Exchange had, was het gewoon een lekkere foon.
Bedenk wel dat de meeste kopers alleen maar zullen bellen, een foto-tje maken, en een beetje internetten.... Een mooi groot scherm en een gelikt uiterlijk doen het 'm dan.
Daarbij waren deze prestatie problemen relatief eenvoudig op te lossen met een (custom kernel) lagfix.
2.2.1 is voor vrijwel iedereen snel genoeg. Het apparaat is sneller dan ik ben. Het gaat om de user experience, en niet om de quadrant scores!
Wanneer je veel gaat prutsen met je foon, veel apps installeren en verwijderen, dan loop je gewoon vervuiling op van het besturingssysteem. Met ELKE smartfone zal je er dan niet aan ontkomen om incidenteel eens een hard-reset te doen.
Wat betreft de hardware problemen: Wanneer iets goed verkocht wordt zullen er ook grotere aantallen exemplaren voorkomen met een foutje; 0,1% van 1M verkochtte apparaten is gewoon meer dan 0,1% van 10K
Wel krijg je met een populairder model ook meer "whiners" op de fora. Van die lui die op 10 fora posten dat de ondersteuning &#$% is, en wat een slecht apparaat ze hebben, en hoeveel de customer support van Samsung zuigt. De stijl van posten zegt mij meestal genoeg.....
Voor de goede orde: ook ik heb op een samsung smartphone (omnia querty) een hardware probleem gehad: een kapot display. Apparaat ingeleverd bij een winkel, en een week later onder garantie gerepareerd retour!
Vergeet trouwens ook niet dat de Galaxy S de eerste telefoon is welke een UPDATE krijgt naar Gingerbread.... (ookal is die weer uitgesteld)
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Bedankt, of het ook werkelijk waar is weet ik niet maar het klinkt wel logisch in mijn oren.
koboy schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:13:
Vergeet trouwens ook niet dat de Galaxy S de eerste telefoon is welke een UPDATE krijgt naar Gingerbread.... (ookal is die weer uitgesteld)

Pessimism is the foundation of survival
Verwijderd
Ik volg Samsung mobile NL via facebook. Die lui maken het meteen bekend als gingerbread via kies beschikbaar is. Een datum willen ze niet geven.
Daar heb je dan ook weinig aan,want als GB via kies verkrijgbaar is valt er niet veel meer bekend te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:52:
Ik volg Samsung mobile NL via facebook. Die lui maken het meteen bekend als gingerbread via kies beschikbaar is. Een datum willen ze niet geven.

Over die vermeende traagheid, alleen bij de allereerste 2.1 een beetje 'last' (imho groot woord dr voor) van gehad, vanaf de eerste officiële update was 't al prima.
En ja ik gebruikte ook de android/Samsung mail client en had heel veel apps d'r op staan.
En ja ik gebruikte ook de android/Samsung mail client en had heel veel apps d'r op staan.
Verwijderd
@oknot
Nou ja, als ik wacht op de berichtgewing dan hoef ik iig niet steeds op kies te checken of het er al is.
Nou ja, als ik wacht op de berichtgewing dan hoef ik iig niet steeds op kies te checken of het er al is.
Je moet dan wel de berichtgeving checkenVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:05:
@oknot
Verwijderd
Heheh het verschijnt automatisch op mijn feed ;-)begintmeta schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:08:
[...]
Je moet dan wel de berichtgeving checken
Die feed moet je wel in de gaten houden.
(de
was denk ik wel al genoeg
Dat het makkelijker is 't nieuws te bewaken dan kies te checken...)
(de
[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 30-04-2011 17:35 ]
Ik kan 100% zeker bevestigen dat de Meelec oordopjes niet werken op Samsung telefoons. Ik had ze besteld voor een HTC, maar later toch overgestapt naar de Galaxy S. Toen ze eindelijk binnen waren had ik er niks meer aan.Touchdomex schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:15:
[...]
Die eerste is al opgelost en heb afgelopen week een hoesje besteld
Nu alleen nog de vraag van de 3.5MM jack...
Stel ik bestel deze:
http://www.hifitogo.com/nl/meelectronics-m9p-zwart.html
of
http://www.hifitogo.com/nl/soundmagic-mp21.html
Deze hebben beide een microfoon maar hoe ga ik zeker weten of het werkt? Aangezien ik weet dat de indeling van de microfoon op de jack bij bijvoorbeeld Nokia en HTC anders zijnMijn HTC dopjes werkte niet op mijn Nokia en de Nokia werkte niet op de HTC....
Gelukkig werken ze wel op de iPod Nano 6g
Traagheid was er bij mij uit na update naar 2.2.1. Daarvoor werd ik er helemaal gek van en heb ik het gefixt met OCLF. Geen nette oplossing, maar wel een oplossing.GoldenSample schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 00:21:
Over die vermeende traagheid, alleen bij de allereerste 2.1 een beetje 'last' (imho groot woord dr voor) van gehad, vanaf de eerste officiële update was 't al prima.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Mooi dat ik in ieder geval over die dopjes zekerheid heb.... Enig idee wat wel zou werken en of er uberhaupt dopjes zijn met microfoon die werken op de Galaxy S? Ik wil hem graag als vervanger voor mijn Cowon gebruiken maar zou wel fijn zijn als ik alles kan gebruiken van de Galaxy S...ksborg schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:16:
[...]
Ik kan 100% zeker bevestigen dat de Meelec oordopjes niet werken op Samsung telefoons. Ik had ze besteld voor een HTC, maar later toch overgestapt naar de Galaxy S. Toen ze eindelijk binnen waren had ik er niks meer aan.
Gelukkig werken ze wel op de iPod Nano 6g.
Verwijderd
De laatste tjid heb ik veel problemen met me telefoon. Ik gebruik eigenlijk voornamelijk whatsapp. Op een dag loopt hij meerdere malen vast. Ook reageert mijn telefoon daardoor ook trager op alles. Ik wil eigenlijk gewoon een stabielere telefoon en wat moet ik daarvoor doen? Ik heb mijn telefoon, maar 1 keer geüpdatet en dat was naar versie 2.2. Is het ook handig om custom roms te installeren of gaat dat ten koste van mijn garantie?
ik heb een kleine vraag: ik wil op mijn telefoon gewoon een static wallpaper, dus 1 die ook niet mee scrolt met mijn homescreens. nu heb ik dus launcher pro geinstaleerd, en daarin disable wallpaper scrolling aangevinkt. nu zou ik dus denken: scherm is 480x800, dus mijn wallpapers moeten dat ook zijn. maar dat werkt dus niet, als ik een plaatje neem van 480x800, en ik stel dat in als wallpaper, krijg ik alsnog maar een klein stukje van het plaatje te zien.
Dus, welke resolutie moeten ze zijn?
Dat geintje heb ik ook gehad.
Ik los het op door 2 zwarte balken aan weerszijde van een wallpaper te plakken. Dus links en rechts een balk van 240px en dan disable scrolling. Blijft ie in het midden.
Ik los het op door 2 zwarte balken aan weerszijde van een wallpaper te plakken. Dus links en rechts een balk van 240px en dan disable scrolling. Blijft ie in het midden.
Stel je hem in vanaf je gallery of via internet?pimjai schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:38:
ik heb een kleine vraag: ik wil op mijn telefoon gewoon een static wallpaper, dus 1 die ook niet mee scrolt met mijn homescreens. nu heb ik dus launcher pro geinstaleerd, en daarin disable wallpaper scrolling aangevinkt. nu zou ik dus denken: scherm is 480x800, dus mijn wallpapers moeten dat ook zijn. maar dat werkt dus niet, als ik een plaatje neem van 480x800, en ik stel dat in als wallpaper, krijg ik alsnog maar een klein stukje van het plaatje te zien.
Als je hem ergens upload, en dan instelt als wallpaper werkt het wel is mijn ervaring.
Ik heb opeens dat mijn mp3's op de externe sdkaart niet meer herkend worden. Andere files op die kaart (pdf's, foto's en docs) kan ik nog wel gebruiken, ik denk dus niet dat de sd-kaart corrupt is. Opnieuw media scannen biedt geen oplossing. Herkent iemand dit, en is er een simpel trucje voor om dit op te lossen? Ik kan alles opnieuw erop zetten natuurlijk, maar vroeg me af of dit een bekende bug is.
Even op de PC kijken of er een NOMEDIA-bestand in staat. Zo ja, verwijderen.Marbo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 11:29:
Ik heb opeens dat mijn mp3's op de externe sdkaart niet meer herkend worden. Andere files op die kaart (pdf's, foto's en docs) kan ik nog wel gebruiken, ik denk dus niet dat de sd-kaart corrupt is. Opnieuw media scannen biedt geen oplossing. Herkent iemand dit, en is er een simpel trucje voor om dit op te lossen? Ik kan alles opnieuw erop zetten natuurlijk, maar vroeg me af of dit een bekende bug is.
Er stond geen NOMEDIA-bestand, maar wel een LOST-DIR. Die heb ik verwijderd en alles wordt weer herkend. Dank voor de tip in de goede richting.Pino112 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 11:41:
[...]
Even op de PC kijken of er een NOMEDIA-bestand in staat. Zo ja, verwijderen.
de foto vanuit de browser instellen werkt in elk geval niet, zal dat van die zwarte balken nog eens proberen, maar heb nu even geen computer.
Ik had het ook al in de Launchers-topic geplaats, maar geen reactie. Misschien iemand hier hetzelfde probleem/oplossing:
Als ik LauncherPro installeer op mijn SGS via de Market of apk'tje van de website, dan werkt het niet correct. Als ik een wijziging doe waarbij LP moet resetten, onthoud het mijn instellingen niet. Als ik mijn Paypal LPP code invoer en LPP reset, dan is het weer 'leeg' en niet geactiveerd. Ik kan niet meer homescreens toevoegen, dock aanpassen e.d., want als ik LPP dan moet resetten is het weer terug bij af LauncherPro out-of-the-box. Iemand enig idee waarom en wat ik fout doe?
Als ik LauncherPro installeer op mijn SGS via de Market of apk'tje van de website, dan werkt het niet correct. Als ik een wijziging doe waarbij LP moet resetten, onthoud het mijn instellingen niet. Als ik mijn Paypal LPP code invoer en LPP reset, dan is het weer 'leeg' en niet geactiveerd. Ik kan niet meer homescreens toevoegen, dock aanpassen e.d., want als ik LPP dan moet resetten is het weer terug bij af LauncherPro out-of-the-box. Iemand enig idee waarom en wat ik fout doe?
Een hard-reset doet wonderenVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 09:19:
De laatste tjid heb ik veel problemen met me telefoon. Ik gebruik eigenlijk voornamelijk whatsapp. Op een dag loopt hij meerdere malen vast. Ook reageert mijn telefoon daardoor ook trager op alles. Ik wil eigenlijk gewoon een stabielere telefoon en wat moet ik daarvoor doen? Ik heb mijn telefoon, maar 1 keer geüpdatet en dat was naar versie 2.2. Is het ook handig om custom roms te installeren of gaat dat ten koste van mijn garantie?
Exact hetzelfde. Sterker nog, als je de vorige versie van LP installeert werkt het ook nog niet goed. Ik draai nu maar launcher 7. Maar LP versie 0.8.5 werkt inmeder geval niet met 2.2.1.BoyzNDaHood schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:32:
Ik had het ook al in de Launchers-topic geplaats, maar geen reactie. Misschien iemand hier hetzelfde probleem/oplossing:
Factory reset schijnt wel te helpen, maar daar heb ik ff geen zin in. Daarna doet 0.8.5 het overigens nog steeds niet.
[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 01-05-2011 16:29 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Kom op mensen, gepraat over custom ROMs: [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware
Niet zo moeilijk toch?
Niet zo moeilijk toch?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Daar is [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware voor heVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:27:
[...]
2.3.4........die met video call optie voor de Nexus S?? En waar halen we die dan??
Grmz ik ben prima tevreden emt mijn Galaxy S maar sinds vandaar toch een paar flinke irritatie dingen gevonden.
Ben bezig met het uitproberen van aps die dmv. gps je snelheid meten. Nou wist ik voor ik het toestel kocht dat deze snel een fix zou hebben maar dat de gps niet accuraat is, nou ik krijg gewoon zga. geen fix en als ik die wel krijg kan ik zo hard lopen/fietsen of autorijden als ik wil. Ik blijf ov stilstaan of te langzaam gaan......
Ook is vanmiddag in 4 uur tijd van accu voor 70% leeggelopen terwijl wifi/3G/GPS/ect alles uitstond en het toestel in m'n broekzak zat. Draaide geen abnormale dingen mee op de achtergrond ofzo...:?
Ben bezig met het uitproberen van aps die dmv. gps je snelheid meten. Nou wist ik voor ik het toestel kocht dat deze snel een fix zou hebben maar dat de gps niet accuraat is, nou ik krijg gewoon zga. geen fix en als ik die wel krijg kan ik zo hard lopen/fietsen of autorijden als ik wil. Ik blijf ov stilstaan of te langzaam gaan......
Ook is vanmiddag in 4 uur tijd van accu voor 70% leeggelopen terwijl wifi/3G/GPS/ect alles uitstond en het toestel in m'n broekzak zat. Draaide geen abnormale dingen mee op de achtergrond ofzo...:?
GPS AIDS uit de market halen. GPS accuraat 5/10 meter met razendsnelle FIX Welke rom/Modem/kernel? zo'n drastische "battery-drain" zie ik met apps als Beautifful widget b.v.sapphire schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:38:
Grmz ik ben prima tevreden emt mijn Galaxy S maar sinds vandaar toch een paar flinke irritatie dingen gevonden.
Oppassen met GPS Aids, heeft mijn telefoon bijna vernaggeld!
Gebruik het op vele roms..stock, custom en Gingerbread geen enkel probleem.Pino112 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:19:
Oppassen met GPS Aids, heeft mijn telefoon bijna vernaggeld!
Stock rom en denk dus ook stock kernel, gekke is dus dat ik niets geks gedaan of veranderd heb anders had het 1+1=2 geweest.silitek schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:43:
[...]
GPS AIDS uit de market halen. GPS accuraat 5/10 meter met razendsnelle FIX Welke rom/Modem/kernel? zo'n drastische "battery-drain" zie ik met apps als Beautifful widget b.v.
Volgens SamFirmware komt de volgende update in mei/juni:
SamFirmware: @JasonTully If you have a european I9000 Galaxy S you will get your update this may / june.
Yippie kayak, other buckets!
Dat zeg ik al een tijd..jmk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 03:47:
Volgens SamFirmware komt de volgende update in mei/juni:
[...]
Nieuwe versie/update Kies 2.0.0.11044_11.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
LP 0.8.5 draait hier perfect op stock 2.2.1 hoorBillSpaarbank schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:28:
[...]
Exact hetzelfde. Sterker nog, als je de vorige versie van LP installeert werkt het ook nog niet goed. Ik draai nu maar launcher 7. Maar LP versie 0.8.5 werkt inmeder geval niet met 2.2.1.
Factory reset schijnt wel te helpen, maar daar heb ik ff geen zin in. Daarna doet 0.8.5 het overigens nog steeds niet.
[ Voor 0% gewijzigd door bartelsrobert op 02-05-2011 12:03 . Reden: typo's ]
Gelukkig dan maar. Bij mij werkt hij echt niet. Ook niet na een factory reset. Ik draai stock JS5.bartelsrobert schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:03:
[...]
LP 0.8.5 draait hier perfect op stock 2.2.1 hoor
Althans, hij werkt wel, alleen onthoud hij geen aangepaste settings. Ik kan bijvoorbeeld niet instellen dat hij 5 schermen gebruikt i.p.v. de standaard 3
[ Voor 22% gewijzigd door BillSpaarbank op 02-05-2011 12:10 ]
Verwijderd
Bij mij werkt het ook prima i.c.m. stock 2.2.1/ JS5. Heb onlangs Pro aangeschaft en draai nu de Honeycomb widgets. LP blijft voor mij de mooiste homescreen vervanger.bartelsrobert schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:03:
[...]
LP 0.8.5 draait hier perfect op stock 2.2.1 hoor
Ik kwam er net per toeval achter dat je heel makkelijk screen captures kunt maken sinds firmware 2.2: als je de back knop ingedrukt houdt en dan tegelijkertijd op home knop drukt, maak je een screenshot die in een mapje genaamd ScreenCapture verschijnt. Kan toch handig zijn!
jasjenl, als je dit topic had gelezen was je er niet per toeval achtergekomen
[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 02-05-2011 17:53 ]
Die krijg ik nog niet via de auto update aangeboden zie ik.Embryo1 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:58:
Nieuwe versie/update Kies 2.0.0.11044_11.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik ook niet, ook op de Samsung website is de nieuwe nog niet te downloaden. Ik las dat ie alleen voor de UK beschikbaar was momenteel.Bor de Wollef schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:50:
[...]
Die krijg ik nog niet via de auto update aangeboden zie ik.
Vreemd dat LauncherPro bij sommigen wel werken, anderen weer niet. Ik heb Launcher7 en Go Launcher EX er nu maar naast de TouchWiz, maar die zijn het ook nét niet. Go Launcher is bijna LP, maar mist de widgets en de App Drawer vind ik maar niks. Ik heb nu nog geen zin in een hardreset om te kijken of het dan gaat werken. Ik wacht wel tot de officiële Gingerbread rom komt, voordat ik dat ga doen.
Verwijderd
Goedenavond allemaal, ik heb een verschrikkelijk irritant probleem;
Met youtube als ik een filmpje probeer af te spelen, krijg ik de melding: "Er was een probleem tijdens het afspelen, raak het scherm aan voor een nieuwe poging".
Daarnaast heb ik als ik muziek wil afspelen met de mp3 speler dat ik de volgende melding krijg: dit bestand wordt niet ondersteund. (terwijl het gewoon .mp3 is).
Ook de videospeler geeft een foutmelding; deze video kan niet worden afgespeeld. Verder geeft ook de camcorder een melding; filmen kan niet worden gestart.
Als ik de telefoon opnieuw opstart, dan zijn de problemen verholpen, maar dan na een korte tijd is het weer hetzelfde verhaal. Ik heb geen zin om telkens weer de telefoon uit te schakelen en dan weer in te schakelen.
Ik draai 2.2.1 JS8. Een factory reset helpt niet. Ik ben al eens schoon begonnen op 2.2 en toen naar js5 gegaan, toen had ik het probleem nog steeds. JS8 zou het probleem verhelpen, maar niet dus
Iemand hiervoor een oplossing?
Alvast dank.
Met youtube als ik een filmpje probeer af te spelen, krijg ik de melding: "Er was een probleem tijdens het afspelen, raak het scherm aan voor een nieuwe poging".
Daarnaast heb ik als ik muziek wil afspelen met de mp3 speler dat ik de volgende melding krijg: dit bestand wordt niet ondersteund. (terwijl het gewoon .mp3 is).
Ook de videospeler geeft een foutmelding; deze video kan niet worden afgespeeld. Verder geeft ook de camcorder een melding; filmen kan niet worden gestart.
Als ik de telefoon opnieuw opstart, dan zijn de problemen verholpen, maar dan na een korte tijd is het weer hetzelfde verhaal. Ik heb geen zin om telkens weer de telefoon uit te schakelen en dan weer in te schakelen.
Ik draai 2.2.1 JS8. Een factory reset helpt niet. Ik ben al eens schoon begonnen op 2.2 en toen naar js5 gegaan, toen had ik het probleem nog steeds. JS8 zou het probleem verhelpen, maar niet dus
Alvast dank.
Dat ligt wel enigszins aan de app, bij sommige apps lukt het wel, bij sommige (of bij sommige op sommige punten in de app) niet.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:59:
Helemaal niet handig... als je een screenshot van een app-in-actie wilt maken sluit ie af... je kan er alleen screendumps van je homescreen mee maken.
het kan wel, maar het is een ongelukkige toetsencombinatie inderdaad....Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:59:
[...]
Helemaal niet handig... als je een screenshot van een app-in-actie wilt maken sluit ie af... je kan er alleen screendumps van je homescreen mee maken.
Dit probleem heb ik ook sinds JS5. Ook MP3 Ringtones werken niet meer. Ik heb besloten te wachten op Gingerbread en dan een factory reset te doen (staan veel teveel apps op om dat nu tussendoor ook te doen).Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:54:
Goedenavond allemaal, ik heb een verschrikkelijk irritant probleem;
Alvast dank.
Mijn problemen sinds Update JS3 --> JS5
- GPS erg onnauwkeurig (was in JS3 erg goed)
- Accu veel sneller leeg
- Mp3 / Filmpjes werken niet na bepaalde tijd, na reboot weer wel
- Mp3 ringtones/alarmtonen stoppen met werken, na reboot weer wel
- ??
Zojuist krijg ik deze versie van kies wel aangeboden als update in KiesYaYo86 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:01:
[...]
Ik ook niet, ook op de Samsung website is de nieuwe nog niet te downloaden. Ik las dat ie alleen voor de UK beschikbaar was momenteel.
Voor accuproblemen: schakel even de achtergrond-synchronisatie van je contacten uit met je Google account. Bij mij was de accu na zo'n 7 uur alweer leeg sinds 2.2.1, maar nadat ik dat had uitgeschakeld doe ik zo'n kleine week met de accu 
Moet je alleen af en toe even handmatig die sync doen als je het heel ernstig vind
Stock firmware btw.
Moet je alleen af en toe even handmatig die sync doen als je het heel ernstig vind
Stock firmware btw.
[ Voor 18% gewijzigd door EDIT op 03-05-2011 09:23 ]
ff proberenSahi_NL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:17:
[...]
Zojuist krijg ik deze versie van kies wel aangeboden als update in Kies
klopt bij mij ook
[ Voor 95% gewijzigd door Wvr op 03-05-2011 09:24 ]
Draaien jullie misschien een taskkiller? Dat zou voor mij kunnen verklaren waarom het na een reboot wel weer werkt. Misschien werkt je taskkiller dan niet lekker met JS5Sahi_NL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:16:
[...]
Dit probleem heb ik ook sinds JS5. Ook MP3 Ringtones werken niet meer. Ik heb besloten te wachten op Gingerbread en dan een factory reset te doen (staan veel teveel apps op om dat nu tussendoor ook te doen).
Mijn problemen sinds Update JS3 --> JS5
- GPS erg onnauwkeurig (was in JS3 erg goed)
- Accu veel sneller leeg
- Mp3 / Filmpjes werken niet na bepaalde tijd, na reboot weer wel
- Mp3 ringtones/alarmtonen stoppen met werken, na reboot weer wel
- ??
Een taskkiller is sowieso overbodig, als je die hebt gewoon meteen eraf halen
Weet ik, alleen niet iedereen is daarvan overtuigdCartman! schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:41:
Een taskkiller is sowieso overbodig, als je die hebt gewoon meteen eraf halen
Die personen zijn Android niet waardig
(of ze draaien nog Android 1.5 of 1.6
)
Opzich kunnen Task-killers wel handig zijn voor het sluiten van verkeerd geprogrammeerde android applicaties. En de Galaxy S heeft standaard al een taskkiller bijgeleverd. Gewoon heel lang je home-knop indrukken en op het knopje Taakbeheer klikken.
[ Voor 2% gewijzigd door Jip op 03-05-2011 10:13 . Reden: typo ]
Ahh ik nu ook inderdaad! Het heeft even geduurdSahi_NL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:17:
[...]
Zojuist krijg ik deze versie van kies wel aangeboden als update in Kies
Helaas zie je met Taakbeheer niet wát je sluit. Dus een Taskkiller kan handig zijn ja.Reflash schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:11:
Opzich kunnen Task-killers wel handig zijn voor het sluiten van verkeerd geprogrammeerde android applicaties. En de Galaxy S heeft standaard al een taskkiller bijgeleverd. Gewoon heel lang je home-knop indrukken en op het knopje Taakbeheer klikken.
Taakbeheer toont inderdaad niet alle actieve applicaties. Maar je kan wel selectief je applicaties sluiten. En voor crashende applicaties vind ik Taakbeheer prima te gebruiken.Helaas zie je met Taakbeheer niet wát je sluit. Dus een Taskkiller kan handig zijn ja.
[ Voor 13% gewijzigd door Jip op 03-05-2011 10:45 ]
Dat kan met een Taskkiller ook voor zover ik weet?Reflash schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:37:
[...]
Taakbeheer toont inderdaad niet alle actieve applicaties. Maar je kan wel selectief je applicaties sluiten. En voor crashende applicaties vind ik Taakbeheer prima te gebruiken.
Taakbeheer is ook gewoon een Taskkiller, alleen wat minder uitgebreid als Taskkillers zoals Advanced Taskkiller of Task ManagerYaYo86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:10:
[...]
Dat kan met een Taskkiller ook voor zover ik weet?
offtopic:
Even voor vodafone'ers met onbeperkt (FUP) internet:
In het bekijken van je tegoed zie je ineens een limiet van 1024mb staan, maar dit is niet correct. Zojuist een medewerker gesproken van de klantenservice en die gaf aan dat dit om een fout ging en dat dit wordt gecorrigeerd. Dus mochten mensen zich zorgen maken, het komt in orde werd mij verteld.
Even voor vodafone'ers met onbeperkt (FUP) internet:
In het bekijken van je tegoed zie je ineens een limiet van 1024mb staan, maar dit is niet correct. Zojuist een medewerker gesproken van de klantenservice en die gaf aan dat dit om een fout ging en dat dit wordt gecorrigeerd. Dus mochten mensen zich zorgen maken, het komt in orde werd mij verteld.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Nogmaals de vraag dan of er mensen bekend zijn met het gebruik van in-ear oordoppen met microfoon die werken met de Galaxy S? Zijn die er uberhaupt of kan ik beter gewoon zonder microfoon kopen dan?Touchdomex schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 22:04:
[...]
Mooi dat ik in ieder geval over die dopjes zekerheid heb.... Enig idee wat wel zou werken en of er uberhaupt dopjes zijn met microfoon die werken op de Galaxy S? Ik wil hem graag als vervanger voor mijn Cowon gebruiken maar zou wel fijn zijn als ik alles kan gebruiken van de Galaxy S...
Bij mij werd deze er bijgeleverd. Misschien dat je er zo een kan nabestellen ofzo bij samsung?Touchdomex schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:11:
[...]
Nogmaals de vraag dan of er mensen bekend zijn met het gebruik van in-ear oordoppen met microfoon die werken met de Galaxy S? Zijn die er uberhaupt of kan ik beter gewoon zonder microfoon kopen dan?
Net binnen! En wat een VERADEMING zeg, VEEEEEL lekkerderd in de hand. Hartstikke bedankt voor de super tip! Kost je 4 Euro en levert je erg veel op!Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:13:
Misschien een handige tip voor iemand anders.. Ik was al tijden op zoek naar een mat/stroef kapje voor mijn SGS.. Na veel zoeken en tips van XDA heb ik deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_3494wt_951
[afbeelding]
Past perfect in direct ook wat meer grip!!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ik heb nu dopjes van Samsung nog van mijn Spica en als straks die van de Galaxy S heb ik dus 2 paar. Maar ik vind de standaard dopjes of ze nu in-ear zijn of niet eigenlijk gewoon erg slecht klinken. Ik zoek liever mijn eigen dopjes uit. Kan ik zelf beter de pasvorm en accessoires uitzoeken. Ook de klank van de dopjes kan ik dan zelf uitkiezenlometje schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:13:
[...]
Bij mij werd deze er bijgeleverd. Misschien dat je er zo een kan nabestellen ofzo bij samsung?
Via Bluetooth zou ook een optie kunnen zijn maar plug ze liever in de Galaxy S
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.