Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

lometje schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:08:
offtopic:
Even voor vodafone'ers met onbeperkt (FUP) internet:
In het bekijken van je tegoed zie je ineens een limiet van 1024mb staan, maar dit is niet correct. Zojuist een medewerker gesproken van de klantenservice en die gaf aan dat dit om een fout ging en dat dit wordt gecorrigeerd. Dus mochten mensen zich zorgen maken, het komt in orde werd mij verteld.
Kun je dan eindelijk zien wat je gebruikt hebt?
Want die rekeningen van vodafone zijn zo onduidelijk als het maar zijn kan, nergens subtotalen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:05:
[...]
Want die rekeningen van vodafone zijn zo onduidelijk als het maar zijn kan, nergens subtotalen.
nee.... en het was meer ter info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Mijn SGS leek gisteren vast te lopen, dus heb hem opnieuw opgestart. Sindsdien worden bij sommige apps de instellingen en inloggegevens niet voor langere tijd (lees: langer dan een aantal minuten) bewaard.

Als je snel opnieuw de app opstart, weet hij de gegevens nog wel. Echter na een tijdje lijkt het of de app weer opnieuw geïnstalleerd is en moet ik alle instellingen opnieuw ingeven. Bijvoorbeeld bij mijn Dropbox, Corperate addresbook en imapmyride. De Linkedin app onthoudt wel weer de inloggegevens... :?

Ik heb de apps al gereset bij toepassingen / beheer / 'gegevens wissen' en ook al gekopieerd naar de SD-kaart. Mag allebei niet helpen. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:17
theforce81 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:16:
[...]

Net binnen! En wat een VERADEMING zeg, VEEEEEL lekkerderd in de hand. Hartstikke bedankt voor de super tip! Kost je 4 Euro en levert je erg veel op!
Ik heb hem gisteren ook gekregen, maar hij lijkt niet helemaal perfect te passen. De randen steken iets uit op sommige plekken :(

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
HaTe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:15:
[...]

Ik heb hem gisteren ook gekregen, maar hij lijkt niet helemaal perfect te passen. De randen steken iets uit op sommige plekken :(
Hmmm, vreemd, heb daar zelf geen last van.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb een probleem met kies. Ik kan al een aantal maanden geen verbinding meer maken met mijn SGS. I
k heb zojuist nog eens kies volledig verwijderd gehad en opnieuw geinstalleerd. Maar zodra ik mijn SGS verbind met mijn PC start kies op en staat er verbinden links bovenaan maar daar stopt het dan ook. Zo blijft hij bezig zonder enige verandering.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen.

ik heb android 2.2.1

Deze is wel geroot kan het hier mee te maken hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door jammy op 03-05-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

begintmeta schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:45:
jasjenl, als je dit topic had gelezen was je er niet per toeval achtergekomen :P
Ah ja, ik had even over het hoofd gezien dat dit op pagina 10 van dit inmiddels 64 pagina's tellende topic al een keer genoemd was :P
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:59:
[...]

Helemaal niet handig... als je een screenshot van een app-in-actie wilt maken sluit ie af... je kan er alleen screendumps van je homescreen mee maken.
Ja, het werkt niet altijd even handig, maar dat hangt inderdaad van de app af: als een app niet meteen op het aanraken van de back button reageert maar pas als je 'm weer loslaat, gaat het wel goed. En dat zijn echt wel meer apps dan alleen het homescreen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Ja, natuurlijk kan je dat zien op 'myfodaphone.nl' > mijn tegoed en verbruik :+
In het bovenste deel zie je hoeveel je 'bel/sms tegoed' is met daaronder de kosten 'binnen'- en 'buiten' je maandelijkse beltegoed

In het deel daaronder staat je 'zorgeloos web' data (MB) tegoed/verbruik

En bij vodafone loop je gebruik altijd van de eerste tot/met de laatste dag van de maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 11:15
jammy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:53:
Ik heb een probleem met kies. Ik kan al een aantal maanden geen verbinding meer maken met mijn SGS. I
k heb zojuist nog eens kies volledig verwijderd gehad en opnieuw geinstalleerd. Maar zodra ik mijn SGS verbind met mijn PC start kies op en staat er verbinden links bovenaan maar daar stopt het dan ook. Zo blijft hij bezig zonder enige verandering.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen.

ik heb android 2.2.1

Deze is wel geroot kan het hier mee te maken hebben?
Krijg je op je telefoon wel het scherm te zien dat aangeeft dat je mobiel verbonden is met de computer? Als je dat niet krijgt kan je het best via Google zoeken naar een oplossing. Er zijn verschillende oorzaken/oplossingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kies blijft nog steeds zeggen dat ik de nieuwste versie heb maar dat is niet zo volgens mij.. iemand oplossing?
Android versie: 2.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:29:
Kies blijft nog steeds zeggen dat ik de nieuwste versie heb maar dat is niet zo volgens mij.. iemand oplossing?
Dat is voorlopig nog wel zo. Lees anders het topic even door :-)

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:29:
op z'n vroegst komend weekend, op z'n laatst(voorlopig) eind Juni komt 2.3.3.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 20:19

Wvr

ik had gisteren een update van Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wvr schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:40:
ik had gisteren een update van Kies
Daar zit niemand op te wachten, iedereen wil 2.3.3 van android ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:15:
[...]

Op www.bagg.nl heb je ook best geinige battry covers voor de galaxy s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:54

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Heeft er emand met deze covers ervaring. Passen deze wel goed.
Wilde me deze bestellen:
http://www.bagg.nl/produc...Case-%252d-Mat-Black.html

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

iemand die op de samsung galaxy s zowel twitter als forsquare gebruikt?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-09 23:14

knakworst

Get more sats!

racoon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:10:
iemand die op de samsung galaxy s zowel twitter als forsquare gebruikt?
Ja en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Laatst online: 07-09 17:02
offtopic:
In het bekijken van je tegoed zie je ineens een limiet van 1024mb staan, maar dit is niet correct. Zojuist een medewerker gesproken van de klantenservice en die gaf aan dat dit om een fout ging en dat dit wordt gecorrigeerd. Dus mochten mensen zich zorgen maken, het komt in orde werd mij verteld.
OT; maar dank voor de (voor mij) belangrijke informatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky-luuk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56
kies zegt dat er geen nieuwe update is...

heb nieuwste kies geinstalleerd.

draai 2.2

please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

bij mij dus niet, ik heb op 4sq facebook ontkoppeld, twitter aangezet en ik krijg geen dingen op twitter alleen als ik major word, en ik kan nog steeds facebook aanklikken.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:34
lucky-luuk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:21:
kies zegt dat er geen nieuwe update is...

heb nieuwste kies geinstalleerd.

draai 2.2

please help
Er is ook geen update. Waar kan ik je dan mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:05:
[...]

//offtopic

gebruik gelijk deze code voor 15% korting:
M74042UG43

Getest en werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky-luuk
I-King schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:47:
[...]

Er is ook geen update. Waar kan ik je dan mee helpen?
owke ik dacht dat er in elk geval al een update was voor 2.2.1!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kromme schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Heeft er emand met deze covers ervaring. Passen deze wel goed.
Wilde me deze bestellen:
http://www.bagg.nl/produc...Case-%252d-Mat-Black.html
Denk dat die van mij morgen geleverd wordt. Zal laten weten hoe die past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
lucky-luuk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Die is er ook. Dus je opmerking over 2.2 was terecht :)

Heb je een branded phone of heb je andere ROM's geflashed?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:43
lucky-luuk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:27:
[...]

ik heb een branded telefoon van vodafone.
hier staat ook 2.2 op en helaas update kies deze ook niet gelijk. vraag me dus eigenlijk af of de 2.3 update hiervoor komt.... hoop het wel natuurlijk

[ Voor 33% gewijzigd door Speedfightserv op 04-05-2011 16:06 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
Nou lekker hoor, de Desire HD en Incredible S hebben vandaag de update naar 2.3.3 in Nederland gekregen...en ik zit nog met 2.2.1 op mijn Galaxy S... :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky-luuk
BillSpaarbank schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:50:
[...]

Die is er ook. Dus je opmerking over 2.2 was terecht :)

Heb je een branded phone of heb je andere ROM's geflashed?
mijn telefoon is sowieso niet branded. heb hem ook niet geflashed!!!
mijn laatste update naar 2.2 is wel gedaan door een service centrum...
misschien dat dat het probleem is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kizanko schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:11:
Nou lekker hoor, de Desire HD en Incredible S hebben vandaag de update naar 2.3.3 in Nederland gekregen...en ik zit nog met 2.2.1 op mijn Galaxy S... :@
Ja eigenlijk is het wel een lachertje in dat opzicht. Samsung kondigde overal aan dat men 2.3 als eerste zou verspreiden, maar ze hebben blijkbaar een (in Google's ogen) slechte firmware verspreid, en daarom is HTC nu gewoon weer als eerste.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Ja eigenlijk is het wel een lachertje in dat opzicht. Samsung kondigde overal aan dat men 2.3 als eerste zou verspreiden, maar ze hebben blijkbaar een (in Google's ogen) slechte firmware verspreid, en daarom is HTC nu gewoon weer als eerste.
Flash je toch even een custom rom? maar ik snap je punt wel. maar liever een goede firmware en iets langer wachten, dan een slechte snel uitgebrachte firmware. Is de 2.3.3 op de Desire HD via OTA te krijgen? dit weekend even aanklikken op mijn vriendin dr Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net de link voor het Viber beta programma. Had me lang geleden opgegeven.
Het betreft een persoonlijke link, waarmee ik de APK kon downloaden en hij draait nu.
Mooie layout, maar veel belangrijker is natuurlijk de belkwaliteit.
Is dit echt de Skype killer? Ga er vanavond mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Heheh heb de artikel erover van engadget op de webcarepagina van Samsung Mobile NL op facebook gepost :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Laatst online: 28-08 20:17
Vind dat ze eigenlijk wel eens mogen aanmaken met die update.
Zit al tijdje te wachten, wil me phone hard resseten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

offtopic:
Dat is bij mij inmiddels aangepast naar: Zorgeloos Web tegoed: 1048576,00 MB. Da's voorlopig wel genoeg en aardig onbeperkt :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik snap nog steeds de heisa niet over het versie nummertje 2.3.... Gaat het jullie nou echt allemaal om dat andere cijfertje achter de punt? De grootste veranderingen (interface, keyboard) worden toch weer teniet gedaan door de Samsung interface en Samsungs eigen keyboard voor zover ik weet...

Why the rush, bezigheidstherapie ofzo? Dan heb je weer wat te doen met je telefoon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Laatst online: 22-03 10:36
Dat is het punt niet, het gaat erom dat bedrijven veel te lang doen omdat zij een eigen schil erop hebben staan. Nu was de update van 2.1 naar 2.2 wel een degelijk verschil. 2.3.3 misschien niet erg veel maar in de toekomst kan er weer een update komen waar er weer drastische veranderingen in zijn. En als zij zo langzaam blijven doen en uitstellen dan kan dat soms frustraties opleveren. Maar wij moeten ook rekening houden met het feit dat zij een goed werkend firmware update uit willen brengen...maar het zou handiger zijn als zij gewoon stock Android erop hebben staan met de mogelijkheid om b.v de sense launcher of touchwizz erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-02 20:28

Red Lion

[MMS]

westkust schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:33:
Mijn SGS leek gisteren vast te lopen, dus heb hem opnieuw opgestart. Sindsdien worden bij sommige apps de instellingen en inloggegevens niet voor langere tijd (lees: langer dan een aantal minuten) bewaard.

Als je snel opnieuw de app opstart, weet hij de gegevens nog wel. Echter na een tijdje lijkt het of de app weer opnieuw geïnstalleerd is en moet ik alle instellingen opnieuw ingeven. Bijvoorbeeld bij mijn Dropbox, Corperate addresbook en imapmyride. De Linkedin app onthoudt wel weer de inloggegevens... :?

Ik heb de apps al gereset bij toepassingen / beheer / 'gegevens wissen' en ook al gekopieerd naar de SD-kaart. Mag allebei niet helpen. Iemand een tip?
Ik heb hetzelfde. Ik heb zojuist een factory-reset gedaan (via instellingen/privacy, want via de toetsencombinatie lukte niet). Heb zojuist al m'n apps en instellingen teruggezet. Eens kijken of het effect heeft gehad!

Nothing to see here folks, please move along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18
Kizanko schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:56:
Dat is het punt niet, het gaat erom dat bedrijven veel te lang doen omdat zij een eigen schil erop hebben staan. Nu was de update van 2.1 naar 2.2 wel een degelijk verschil. 2.3.3 misschien niet erg veel maar in de toekomst kan er weer een update komen waar er weer drastische veranderingen in zijn. En als zij zo langzaam blijven doen en uitstellen dan kan dat soms frustraties opleveren. Maar wij moeten ook rekening houden met het feit dat zij een goed werkend firmware update uit willen brengen...maar het zou handiger zijn als zij gewoon stock Android erop hebben staan met de mogelijkheid om b.v de sense launcher of touchwizz erop te zetten.
Goed, maar de enigen die er gefrustreerd van worden dat zo'n update uitblijft zijn wij tweakers en wij zijn ook de enigen die zonder al teveel problemen onze eigen frustratie kunnen oplossen door er zelf even een 2.3.3 rom op te flashen. Het is dus een beetje een vicieuze cirkel wat dat betreft.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, maar dan moet Samsung niet gaan roepen dat er al rond half maart een update gaat komen en dat ze als eerste de update uit zullen brengen en vervolgens zonder duidelijke communicatie het pas veel later uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:09:
Ik snap nog steeds de heisa niet over het versie nummertje 2.3....
Natuurlijk gaat het niet om het nummertje. Voor mij zijn de volgende twee citaten reden om met smart op 2.3 te wachten:

"Een wél belangrijke verbetering die Android 2.3 levert, is op het gebied van batterijgebruik. Er zou een stuk efficiënter gebruik van je batterij door Android 2.3 gemaakt moeten worden."
en
"Voor de rest zijn er wat updates geweest onder de motorkap, die er voor zouden moeten zorgen dat je toestel nog sneller en stabieler loopt."

Vooral het batterij verbruik is bij mij sinds 2.2.1 echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:37
Red Lion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:54:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ik heb zojuist een factory-reset gedaan (via instellingen/privacy, want via de toetsencombinatie lukte niet). Heb zojuist al m'n apps en instellingen teruggezet. Eens kijken of het effect heeft gehad!
Keep us posted, ik heb ook hetzelfde. Probleem is ontstaan na een willekeurige reboot waarna de SGS ineens deed of hij net uit de doos kwam (welcome menu). Alles stond verder wel gewoon nog geinstalleerd. Wel heb ik vrijwel alle apps opnieuw moeten installeren omdat ze een force close gaven na opstarten. Dat gebeurt nu nog wel eens. Ik wacht eigenlijk vooral op 2.3.3 om dan weer eens een cleane install te doen, want apps die steeds hun settings vergeten is echt irritant.

[ Voor 18% gewijzigd door d3vlin op 05-05-2011 11:31 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Is het eigenlijk handig (en wellicht beter) om de apps op je SD-card te zetten, i.p.v. de interne? Niet alle apps kunnen dat, maar een flink aantal toch ook wel.

Of kun je ze beter op de interne kaart laten staan en het alleen doen als het beschikbare interne geheugen krap wordt?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:45:
[...]

Denk dat die van mij morgen geleverd wordt. Zal laten weten hoe die past.
Hij past net zo goed als het originele cover. Telefoon ligt beter in mij hand en er is meer grip. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 22:58
Is er al meer nieuws over 2.3? Ik heb nog geen site gevonden (van Samsung zelf) waar je kan zien wanneer de update (echt) uitkomt en als dat zo is dat het ook meteen wordt aangekondigd wanneer 2.3 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
maxkranendijk schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:09:
Is er al meer nieuws over 2.3? Ik heb nog geen site gevonden (van Samsung zelf) waar je kan zien wanneer de update (echt) uitkomt en als dat zo is dat het ook meteen wordt aangekondigd wanneer 2.3 uitkomt.
vanaf nu tot /met Juni, gezien er al een aantal officiele 2.3 versies zijn verwacht ik niet dat het lang wordt uitgesteld.

Persoonlijk denk ik zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:54:
Ik ga niet wachten op de update om er dan achter te komen dat mijn accu slechts een half uurtje langer mee gaat, net een 3500mAh accu besteld. Iemand al ervaring met zo'n grotere accu?
Ja, het meeste is troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Laatst online: 23-09 08:14
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:54:
Ik ga niet wachten op de update om er dan achter te komen dat mijn accu slechts een half uurtje langer mee gaat, net een 3500mAh accu besteld. Iemand al ervaring met zo'n grotere accu?
Whaha, ik las dat veel van die batterijen geen 3500 zijn maar 2000..

Laat me aub weten of het wat is Hasse!

[ Voor 6% gewijzigd door YaYo86 op 05-05-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ok, ik kom er even niet meer uit.

Naast mijn Gmail contacts nu ook Facebook en Hyves ( :') ) contacts laten syncen. Dat gaat prima, maarrrrrrrrr.. kan je ook nog een preference aangeven welke profile picture wordt gebruikt? Want nu zie ik veel van die Hyves-->Facebook pics bij dubbele contacts... Dus liever Facebook als prefered picture supplier. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
maxkranendijk schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:09:
Volgens SamFirmware twitter komt de update in het midden van mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
  • Laatst online: 19-09 18:27
;) ik gebruik nog steeds mijn momax batterijke (2700 mAh) naar volle tevredenheid hoor, zie paar pagina's terug.

http://www.momax.net/en/Product_Show.aspx?ID=1312&T=2

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
BillSpaarbank schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Volgens SamFirmware twitter komt de update in het midden van mei.
Al die loze beloftes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 11:10
Ja, want met onze Galaxy lopen we zo enorm achter op al die andere telefoons die intussen al een update hebben gehad . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Raymond schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:25:
Ja, want met onze Galaxy lopen we zo enorm achter op al die andere telefoons die intussen al een update hebben gehad . . . .
Inderdaad, Voor mij loopt 2.2.1 perfect. Vind een update leuk hoor, maar komop. die 2/3 weken. Ik heb in mijn leven op belangrijkere dingen moeten wachten, en wel meer als 2 of 3 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:36:
[...]

Inderdaad, Voor mij loopt 2.2.1 perfect. Vind een update leuk hoor, maar komop. die 2/3 weken. Ik heb in mijn leven op belangrijkere dingen moeten wachten, en wel meer als 2 of 3 weken..
Precies.

Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat we uberhaubt 2.3 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
Inderdaad, want voor zover ik weet krijgt de Desire die niet en die kwam toch iets eerder dan de SGS op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

JVH voor NEE is uit volgens http://forum.xda-develope...p?p=13525910#post13525910

En volgens fus checker ook inderdaad

http://fus.nanzen.se/

[ Voor 24% gewijzigd door Sayko op 06-05-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hoeveel tijd zat er met de vorige updates tussen de scandinavische en nederlandse release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

YaYo86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:20:
[...]
Al die loze beloftes..
Je weet dat samfirmware niet samsung zelf is he? Dus een belofte is het niet maar een voorspelling. En ze zitten er niet vaak naast en zijn helden gezien ze de community helpen aan firmware (oftewel _/-\o_ ). Feit is dat Google de update niet okee vond en ze dus opnieuw aan de slag moesten. Iets meer communicatie vanuit samsung zou geen overbodige luxe zijn..
Maar er is dus geen enkele loze belofte mnr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
Desire krijgt wel een update naar 2.3.3
partyondude schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:58:
Inderdaad, want voor zover ik weet krijgt de Desire die niet en die kwam toch iets eerder dan de SGS op de markt?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
lometje schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Je weet dat samfirmware niet samsung zelf is he? Dus een belofte is het niet maar een voorspelling. En ze zitten er niet vaak naast en zijn helden gezien ze de community helpen aan firmware (oftewel _/-\o_ ). Feit is dat Google de update niet okee vond en ze dus opnieuw aan de slag moesten. Iets meer communicatie vanuit samsung zou geen overbodige luxe zijn..
Maar er is dus geen enkele loze belofte mnr....
Was SamFirmware ook niet degene die zei dat er half april een update zou komen? Dus wel degelijk loze beloftes mnr....
Dacuuu schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:36:
[...]

Op je vrouw zeker? :*)

[ Voor 49% gewijzigd door YaYo86 op 06-05-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
YaYo86 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:41:
[...]

Was SamFirmware ook niet degene die zei dat er half april een update zou komen? Dus wel degelijk loze beloftes mnr....
Die is er toch ook gekomen? (eerder zelfs)
Dus waarom zit iedereen te zeuren :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
HaTe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:47:
[...]

Die is er toch ook gekomen? (eerder zelfs)
Dus waarom zit iedereen te zeuren :P
Niet iedereen zit te zeuren ;) Alleen een paar ongeduldjes, die nooit meer een Samsung kopen door hun slechte updatebeleid... :')

Eerst maar even naar Barcelona en daarna lekker JVH testen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 23:34
Ik draai sinds paar dagen op darky's v10 rc6, en echt waar, heel veel thumbs up voor deze rom, ik doe nu zeker bijna 2 volle dagen met men batterij, als ik hem eens een dag intensief gebruik van smorgens tot savonds is hij rond de 25 %, en dan hang ik hem wel weer aan de oplader, maar ik kom er echt perfect de dag mee door, aangezien ik heb best wel veel gebruik voor vanalles en nog wat.

korte samenvatting: TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Even een paar vragen over die jvh, werkt de download en recovery na de flash nog gewoon ? gaan geruchten dat er een password op zit als je iets wilt uitvoeren.
En deze rom moet je deze flashen met repartition aan ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BruceLee schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:50:
Even een paar vragen over die jvh, werkt de download en recovery na de flash nog gewoon ? gaan geruchten dat er een password op zit als je iets wilt uitvoeren.
En deze rom moet je deze flashen met repartition aan ?
Download en recovery schijnen te werken. Flashen zonder repartition omdat je anders in een bootloop terecht komt. Of even wachten op de complete files van SamFirmware.

Maar is misschien meer iets voor het custom ROM topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Albert020 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:50:
[...]

Het moet toch ook kunnen met : * # * # 197328640 # * # *
Maar moet ik nou de Headset VT of gewoon Headset hoger zetten ?
Ik heb hetzelfde nu... had lang geen draad&knopje-headset gebruikt (de originele is door mijn dochter gesloopt), maar net toch maar een gekocht (een Samsung EHS60ANNBECSTD) en heb nu ook het put-effect dat verbetert bij indrukken van de knop.

Wat moet je precies instellen in het servicemenu om de boel te fixen? (De fix hier is het iig niet ...)

Ik gebruik overigens de momenteel actuele officiele XEN-firmware.

[ Voor 12% gewijzigd door begintmeta op 06-05-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik kan bevestigen dat download en recovery mode volledig werkt dat password is een dom gerucht.
de rom draait een netjes en snel!
Tuurlijk krijgen wij 2.3.3 nog gewoon even geduld nog voor wij hier de officiele release krijgen.
ik denk zelfs dat ze die 2.3.4 ook nog wel een keer doen er achterna maar daarna zal hettoch echt overzijn. ik ben in ieder geval al blij dat we nu 2.3.3 hebben want die browser draait echt top ook met een site vol flash meuk.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11
Ik kan eventueel een JVK LUX uploaden als jullie die willen? Wordt alleen wel morgen dan aangezien ik over een kwartier klaar ben en uploaden gaat niet zo snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Samsung Benelux weet nog helemaal niks over een evt. update, maar ze zeiden wel dat Scandinavie meestal een weekje eerder is dan Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Kalua schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:39:
Ik kan eventueel een JVK LUX uploaden als jullie die willen? Wordt alleen wel morgen dan aangezien ik over een kwartier klaar ben en uploaden gaat niet zo snel. ;)
Zou cool zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Kalua schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:39:
JVK of JVA? JVA LUX is er al wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 22:12
Die batterijen van ebay zijn wel enigsinds oplichting natuurlijk, ik heb er eentje uit elkaar gehaald, en in de binnenkant staat noodleuk een andere capaciteit dan op de buitenkant:
batterij
batterij2

Ach ja voor €2,70 inclusief verzenden kun je ook niet veel meer verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36

hneel

denkt er het zijne van

Weet iemand misschien of het mogelijk is om "static navigation" op de gps van de galaxy uit te zetten?
("static navigation" is een optie om het gps te 'filteren' voor gebruik in de auto. bij gebruik tijdens wandelen wordt het daardoor erg onnauwkeurig).

Met google vind ik een hoop mensen die hetzelfde willen, maar nergens een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky-luuk
heeft er iemand enig idee waarom kies bij mij geen updates vind, en dan heb ik het over de update naar 2.2.1!!!!
heb nu 2.2, de tel. is niet geroot of geflashed en is niet branded.... heb wel mijn laatste update laten doen door een servicecenter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Welke firmware heb je precies? Te vinden onder Instellingen -> Over deze telefoon, of *#1234#.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
hneel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:10:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om "static navigation" op de gps van de galaxy uit te zetten?
("static navigation" is een optie om het gps te 'filteren' voor gebruik in de auto. bij gebruik tijdens wandelen wordt het daardoor erg onnauwkeurig).

Met google vind ik een hoop mensen die hetzelfde willen, maar nergens een antwoord.
Gebeurt dat niet vanzelf als je in google maps de optie "lopen" aanzet ipv "auto" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 23-09 12:58
Sinds een maand draai ik met 2.3.3 op mijn sgs. Werkt helemaal super qua snelheid en stabiliteit. Nu heb ik sinds een paar dagen dat Google maps ongeveer 49 % van mijn batterij verbruik opneemt terwijl ik deze niet gebruik en ook niet actief is.
Hier is een paar weken geleden al het een en ander over gepost, maar heb nog geen oplossing gelezen.
Is er misschien iemand die de tip voor ons heeft, om dit te verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:07:
[...]

Hij past net zo goed als het originele cover. Telefoon ligt beter in mij hand en er is meer grip. Aanrader.
En jij had een cover voor eromheen. Of een vervangende achterkant. Moet er nu een bestellen, de mijne is gevallen vandaag, zucht. Dus er moet besscherming omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kromme schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:41:
[...]

En jij had een cover voor eromheen. Of een vervangende achterkant. Moet er nu een bestellen, de mijne is gevallen vandaag, zucht. Dus er moet besscherming omheen.
Een vervangende achterkant. Maar wat me opvalt is dat ik nog geen week geleden een achterkant bestelt heb op bagg.nl en dat ze nu allemaal andere cases hebben op de site en geen battery covers meer :-/ Ten minste, ik kan ze niet meer vinden. Heb wel op een site als typhone of iets dergelijks een officiele witte battery cover gezien voor maar liefst twintig ypos. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Aloysxda schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:13:
Sinds een maand draai ik met 2.3.3 op mijn sgs. Werkt helemaal super qua snelheid en stabiliteit. Nu heb ik sinds een paar dagen dat Google maps ongeveer 49 % van mijn batterij verbruik opneemt terwijl ik deze niet gebruik en ook niet actief is.
Hier is een paar weken geleden al het een en ander over gepost, maar heb nog geen oplossing gelezen.
Is er misschien iemand die de tip voor ons heeft, om dit te verhelpen ?
Misschien heb je Google Latitude aan staan? Zendt en logt je locatiegegevens van jou aan je vrienden, en die van je vrienden aan jou. Is een soort laag bovenop Google Maps, maakt ook gebruik van je GPS en WIFI locatie.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 08:46:
[...]

Een vervangende achterkant. Maar wat me opvalt is dat ik nog geen week geleden een achterkant bestelt heb op bagg.nl en dat ze nu allemaal andere cases hebben op de site en geen battery covers meer :-/ Ten minste, ik kan ze niet meer vinden. Heb wel op een site als typhone of iets dergelijks een officiele witte battery cover gezien voor maar liefst twintig ypos. Veel succes.
Ik ben opzoek naar een cover voor eromheen.
Zal straks nog eens zoeken, thnks voor de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Pino112 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:02:
[...]

JVK of JVA? JVA LUX is er al wel namelijk.
Het is:
PDA: CODE_I9000XWJVA_CL103995_REV03_user_low_ship.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-LUXJV2.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJVK.tar.md5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Kalua schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:53:
[...]

Het is:
PDA: CODE_I9000XWJVA_CL103995_REV03_user_low_ship.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-LUXJV2.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJVK.tar.md5
Het is een goed idee om FW's te uploaden, maar snap niet dat je deze upload. De JVH is het nieuwst en schijnt erg goed te werken voor een stock ROM. Die is op XDA en samfirmware.com te downloaden en raad ik meer aan dan de JVA.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
theforce81 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:03:
[...]

Het is een goed idee om FW's te uploaden, maar snap niet dat je deze upload. De JVH is het nieuwst en schijnt erg goed te werken voor een stock ROM. Die is op XDA en samfirmware.com te downloaden en raad ik meer aan dan de JVA.
Het was ook alleen een vraag of ik deze moest uploaden. Ik heb zelf geen galaxy S dus weet ook niet welke roms er al zijn, maar ik vind het wel prima dan upload ik gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Kalua schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Het was ook alleen een vraag of ik deze moest uploaden. Ik heb zelf geen galaxy S dus weet ook niet welke roms er al zijn, maar ik vind het wel prima dan upload ik gewoon niet meer.
Het was ook goed bedoeld, informerend. Fijn dat er mensen zijn die willen helpen. Samfirmware.com heeft over het algemeen alle firmwares stock te downloaden, ook de JVA. Blijf komen met de helpende ideëen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 23-09 12:58
jmk schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:56:
[...]

Misschien heb je Google Latitude aan staan? Zendt en logt je locatiegegevens van jou aan je vrienden, en die van je vrienden aan jou. Is een soort laag bovenop Google Maps, maakt ook gebruik van je GPS en WIFI locatie.
Inderdaad, dat is 'm. Hartstikke bedankt voor je tip.
Het blijkt dus zo te zijn dat bij het afsluiten van google maps, latitude actief blijft. Misschien komt hier nog een keer verandering in bij een update van Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Aloysxda schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:10:
[...]

Inderdaad, dat is 'm. Hartstikke bedankt voor je tip.
Het blijkt dus zo te zijn dat bij het afsluiten van google maps, latitude actief blijft. Misschien komt hier nog een keer verandering in bij een update van Maps.
Ik hoop het niet, want dat is juist het punt van Latitude :P. Je kunt hem ook instellen op handmatig je locatie updaten, dan zou hij volgens mij toch niet meer op de achtergrond moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdear
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-08 10:28
Nieuwe update via Kies beschikbaar :)

JVH/JVO/JV3

[ Voor 50% gewijzigd door djdear op 07-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 19:03
nog geen firmware update te vinden, maar een goede voorbode; nieuwe versie van Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
djdear schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:21:

JVH/JVO/JV3
Is dit 2.3.3?

Hier nog niets te verkrijgen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JVH/JVO/JV3
Nope, hier ook nog niks :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:52

JVH/JVO/JV3
Laten we even verschil maken tussen het algemene "beschikbaar zijn via kies" in andere landen of via spoofing en het beschikbaar zijn in nederland (XEN) via een officiële update via kies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Kalua schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Kalua het zou jammer zijn als de SGS gebruikers niet meer konden beschikken over de laatste officiele firmware zoals die in de service centra wordt gebruikt. Het is vooral fijn als je toestel voor een reparatie claim weg moet. Het zou lullig zijn als je toestel niet gerepareerd terugkomt, omdat er regio vreemde firmware op geflasht is.
Ik hoop dat je alsnog de firmware wilt uploaden. Ook in het verleden waren veel topic lezers enthousiast over je inzet.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdear
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-08 10:28
Oh ja was even vergeten dat ik destijds met de update naar 2.2 het registry had aangepast voor de Nordics. In de tussentijd wel Kies verwijdert en weer opnieuw geïnstalleerd maar registry staat nog steeds op de Nordics.

Excusses :D

Update is igg wel naar 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Embryo1 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:32:
[...]

Kalua het zou jammer zijn als de SGS gebruikers niet meer konden beschikken over de laatste officiele firmware zoals die in de service centra wordt gebruikt. Het is vooral fijn als je toestel voor een reparatie claim weg moet. Het zou lullig zijn als je toestel niet gerepareerd terugkomt, omdat er regio vreemde firmware op geflasht is.
Ik hoop dat je alsnog de firmware wilt uploaden. Ook in het verleden waren veel topic lezers enthousiast over je inzet.
Sluit me hier helemaal bij aan, Kalua is de best en laat je hier niet anders vertellen. Ik had destijds dringend een XEN update nodig en deze was gelukkig dankzij jou voor handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Ik heb mn achterkantje binnen van ebay, via een post hier eerder in dit topic. Eerste indrukken> veel meer 'grippy' (logisch door de rubber coating, ben benieuwd hoe lang die stand houdt), en.. hij kraakt niet :D Mijn originele achterkantje voelde namelijk wel gammel aan en kraakte. Voor de rest staat er heel corny 'Samsung' op gestempeld, wat er denk ik na 3 weken wel af is gesleten. Niet gek, voor die paar euro :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dat achterkantje paste bij mij dus niet goed (te breed ofzo). Ik heb net contact opgenomen met de verkoper en ik krijg een nieuwe opgestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
begintmeta schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:20:
[...]

Ik heb hetzelfde nu... had lang geen draad&knopje-headset gebruikt (de originele is door mijn dochter gesloopt), maar net toch maar een gekocht (een Samsung EHS60ANNBECSTD) en heb nu ook het put-effect dat verbetert bij indrukken van de knop.

Wat moet je precies instellen in het servicemenu om de boel te fixen? (De fix hier is het iig niet ...)

Ik gebruik overigens de momenteel actuele officiele XEN-firmware.
Het lijkt erop dat de pin-layout gewoon anders is |:( Had ik niet verwacht van een headset die volgens de verpakking ook voor GT-i9000 geschikt is, maar goed dat is mijn fout(?), niet leuk natuurlijk, wat kan ik doen? zijn er verloopstukjes te krijgen?
Pagina: 1 ... 64 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.