Samfirmware.comVerwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:52:
[...]
Waar is deze te krijgen dan? Niet via KIES firmware update.
http://www.samfirmware.com/firmwares.htm natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:52:
[...]
Waar is deze te krijgen dan? Niet via KIES firmware update.
Maar wat wil je met een LUX CSC? Is op zich voor ons (XEN) nog geen verbetering t.o.v. van de NEE/XEE CSC die eerder beschikbaar waren.. Interessantere vraag is waarom deze JVA heet en de eerdere NEE/XEE officiële 2.3.3 Gingerbread versies JVB?
[ Voor 12% gewijzigd door d3vlin op 18-04-2011 22:59 ]
Leaping Lab Rats!
Zou de NL release via Kies dan toch nog deze week komen?d3vlin schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:56:
[...]
http://www.samfirmware.com/firmwares.htm natuurlijk
Maar wat wil je met een LUX CSC? Is op zich voor ons (XEN) nog geen verbetering t.o.v. van de NEE/XEE CSC die eerder beschikbaar waren.. Interessantere vraag is waarom deze JVA heet en de eerdere NEE/XEE officiële 2.3.3 Gingerbread versies JVB?
Mijn Galaxy heeft een irritant probleem bij het aanzetten. Er gaat dan elke keer een hoogst irritant alarm af, gedurende een volle minuut ofzo. Het is niet het standaard opstart 'muziekje', maar een echt piep-piep-piep alarm, op hoog volume. En het lukt maar niet om dit de mond te snoeren.
Het enige aanknopingspunt dat ik heb, is dat het op lijkt te houden zodra de 'media scanner' klaar is. Maar helaas levert googlen weinig op; alle hits verwijzen ofwel naar het gewone alarm, ofwel het gewone opstart geluidje.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Het enige aanknopingspunt dat ik heb, is dat het op lijkt te houden zodra de 'media scanner' klaar is. Maar helaas levert googlen weinig op; alle hits verwijzen ofwel naar het gewone alarm, ofwel het gewone opstart geluidje.
Verwijderd
Ik krijg in kies geen weergave van de huidige firmware. Het veld is leeg. Ik heb de orginele Froyo draaien.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik dit oplossen?
Oeii, Als dat default is, dan is het voor mij een reden om gewoon lekker op 2.2.1 te blijven!BasieP schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:45:
Ik heb nu de 2.3.3 rom geinstalleerd (via Odin, want ik houd niet zo van kies)
<knip>
2: Ik mis de optie voor wifi tether.. ik kan natuurlijk wel een losse app installeren, maar ik vond het juist zo tof dat samsung dat gewoon zelf geimplementeerd had.
Heb je de nieuwste versie van KIES geinstalleerd staan?Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:05:
Ik krijg in kies geen weergave van de huidige firmware. Het veld is leeg. Ik heb de orginele Froyo draaien.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik krijg wel gewoon de mogelijkheid om te update naar 2.3.3.
Alleen duurt het downloaden super lang ( ongeveer 10 uur) en hij stopte op 70% omdat ik gebeld werd
Mja, ik kan dus wel update
Alleen duurt het downloaden super lang ( ongeveer 10 uur) en hij stopte op 70% omdat ik gebeld werd
heb jij XEN?blackfalck schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:11:
Ik krijg wel gewoon de mogelijkheid om te update naar 2.3.3.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zit er nog steeds in hoor! Alleen op een andere plek: Draadloos en netwerk -> verbinden -> Mobiel toegangspunt.BasieP schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:45:
2: Ik mis de optie voor wifi tether.. ik kan natuurlijk wel een losse app installeren, maar ik vond het juist zo tof dat samsung dat gewoon zelf geimplementeerd had.
Ik schrok ook even.. phewtommy320 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:11:
[...]
Zit er nog steeds in hoor! Alleen op een andere plek: Draadloos en netwerk -> verbinden -> Mobiel toegangspunt.
Fujifilm X-Pro1
Verwijderd
Ja, de laatste versie.Sahi_NL schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:02:
[...]
Heb je de nieuwste versie van KIES geinstalleerd staan?
Telefooninfo:
Kernel 2.6.32.9 root@dee105#1
Build FROYO.XWJS5
Wordt deze nieuwe update eigenlijk niet OTA uitgerold?
als je "over the air" bedoeld, nee. Daar doet samsung niet aan.. Daarom zie ik alle "normale" mensen om me heen ook nog zelfs 2.1 draaien op hun SGS.Henk Schuifkaas schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:13:
Wordt deze nieuwe update eigenlijk niet OTA uitgerold?
Fujifilm X-Pro1
Ja ja, Samsung heeft het weer voor elkaar! Weer een update die niet fatsoenlijk uitgerold kan worden...
Ja, maar nu kunnen ze Google de schuld geven.Razer schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:56:
[...]
Ja ja, Samsung heeft het weer voor elkaar! Weer een update die niet fatsoenlijk uitgerold kan worden...
(Volgens dat linkje 2 posts hierboven)
Ik lees in die link iets over een crash van het systeem en deze heb ik gister ervaren met de JVB firmware. Het lijkt op iets van een kernelpanic waarna het toestel in eerste instantie niet meer reageert en daarna softreboot.
Beter dat ze dat gelijk fixen toch? Ik snap al die haat en haast niet zo. We hebben al regelmatig updates gehad en de telefoon is er voorlopig alleen maar beter van geworden. Kan het sneller? vast wel, maar voorlopig zijn we wel één van de eerste die na de Nexus S 2.3.3 krijgen.
Ik kan er best nog wel een weekje of twee op wachten.
Beter dat ze dat gelijk fixen toch? Ik snap al die haat en haast niet zo. We hebben al regelmatig updates gehad en de telefoon is er voorlopig alleen maar beter van geworden. Kan het sneller? vast wel, maar voorlopig zijn we wel één van de eerste die na de Nexus S 2.3.3 krijgen.
Ik kan er best nog wel een weekje of twee op wachten.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Na een update via Odin heb ik de melding in KIES:
Dit is de nieuwste firmware.
Huidige Firmwareversie : PDA:JVB / PHONE:JVK / CSC:JV3 (NEE)
Laatste Firmwareversie : PDA:JVB / PHONE:JVK / CSC:JV3 (NEE)
Werkt prima...
Kan ik als er een CSC:XEN is, deze separaat te installeren of moet ik ALLES opnieuw installeren?
Werkt prima...
Kan ik als er een CSC:XEN is, deze separaat te installeren of moet ik ALLES opnieuw installeren?
Er is een I9000XENJS3, die ik draai met JVB/JVK. Geen probleem om die via Odin zonder pit en re-partition er overheen te flashen.tjbork schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:51:
Na een update via Odin heb ik de melding in KIES:
Werkt prima...
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Klinkt als hetzelfde probleem als wat Apple met de iPad (3g) had. Iets met vodafone cariers. Lijkt me toch niet alleen aan Samsung te liggen. Veel erger vind ik het dat VODAFONE blijkbaar niet de moeite heeft genomen om dergelijke firmware te testen.Razer schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:56:
[...]
Als je het stuk ook had gelezen had je kunnen zien dat vodafone juist NIET geraakt wordt en daarom graag door wil gaan met de uitrolKevinp schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:59:
[...]
Klinkt als hetzelfde probleem als wat Apple met de iPad (3g) had. Iets met vodafone cariers. Lijkt me toch niet alleen aan Samsung te liggen. Veel erger vind ik het dat VODAFONE blijkbaar niet de moeite heeft genomen om dergelijke firmware te testen.
Fujifilm X-Pro1
en waar is die te vinden ?Embryo1 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:54:
[...]
Er is een I9000XENJS3, die ik draai met JVB/JVK. Geen probleem om die via Odin zonder pit en re-partition er overheen te flashen.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Nog een keer gelezen, en inderdaad liegt er iemand. Immers staat in stukje A dat er een probleem is met vodafone, en vodafone zegt van niet.floppie86 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:22:
[...]
Als je het stuk ook had gelezen had je kunnen zien dat vodafone juist NIET geraakt wordt en daarom graag door wil gaan met de uitrol
http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9
Dit is de upload van Kalua. Daar zit de CSC in. Betreft een orginele Ned. Firmware zoals gebruikt wordt in de service centra.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ah nice en die werkt ook gewoon samen met 2.3.3 zonder problem dus die JS3 csc ?
Wil heb zo met JVA gaan flashen want jvb had ik voor het eerst dat mijn telefoon de volgende ochtend leeg was na een nacht. niks doen. er zat nog 60-70 % accu in. nooit eerder gehad. misschien een procesblijven hangen met JVK heb ik gewoon me telefoon 8 dagen aan gehad zonder opladen.
Wil heb zo met JVA gaan flashen want jvb had ik voor het eerst dat mijn telefoon de volgende ochtend leeg was na een nacht. niks doen. er zat nog 60-70 % accu in. nooit eerder gehad. misschien een procesblijven hangen met JVK heb ik gewoon me telefoon 8 dagen aan gehad zonder opladen.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Staat gewoon al eeuwen in de TS hoor
Onee, in het andere topic natuurlijk: [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware
[ Voor 23% gewijzigd door HaTe op 19-04-2011 16:59 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Vanaf firmware JS3/JS5 (Froyo 2.2.1) ondersteunt de Galaxy S wel degelijk OTA upgrades!floppie86 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:18:
[...]
als je "over the air" bedoeld, nee. Daar doet samsung niet aan.. Daarom zie ik alle "normale" mensen om me heen ook nog zelfs 2.1 draaien op hun SGS.
Nu samsung nog...Slash schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:31:
[...]
Vanaf firmware JS3/JS5 (Froyo 2.2.1) ondersteunt de Galaxy S wel degelijk OTA upgrades!
Fujifilm X-Pro1
Zat de OTA-functie er niet al in 2.2 in?
Ondersteunen doet het toestel het wel inderdaad. Men gebruikt het alleen niet om updates beschikbaar te stellen helaas.Slash schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:31:
[...]
Vanaf firmware JS3/JS5 (Froyo 2.2.1) ondersteunt de Galaxy S wel degelijk OTA upgrades!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ondertussen enkele maanden eigenaar van een galaxy S en zit met een vraag. Wanneer ik de telefoon met de carkit(Parrot CK3100) verbind worden de telefoon gesprekken wel doorgegeven aan de carkit, maar de navigatiestem of muziek niet. Is dit überhaupt mogelijk en hoe krijg ik dit voor elkaar?
Met een nokia 6300 en een Asus mypal A639 is dit wel gelukt maar met de galaxy niet.
Met een nokia 6300 en een Asus mypal A639 is dit wel gelukt maar met de galaxy niet.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
En waarom dan niet? Waar heb je dat gelezen?Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:27:
[...]
Ondersteunen doet het toestel het wel inderdaad. Men gebruikt het alleen niet om updates beschikbaar te stellen helaas.
nou, hier bijvoorbeeld: http://tweakers.net/nieuws/73896/samsung-brengt-update-galaxy-s-uit.html
Samsung heeft de Android 2.3.3-update voor zijn smartphone Galaxy S uitgebracht. De update is via Samsungs desktopprogramma Kies te downloaden, zo melden diverse tweakers op GoT. De update werd al langer verwacht.
Fujifilm X-Pro1
Dat verklaart nog niet waarom Samsung geen update via OTA wilt uitbrengen. In het bericht werd ook niet duidelijk dat de update alleen voor de Scandinavische landen was uitgekomen en dus niet voor andere Europese landen.floppie86 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 01:01:
[...]
nou, hier bijvoorbeeld: http://tweakers.net/nieuws/73896/samsung-brengt-update-galaxy-s-uit.html
[...]
Gisteren geprobeerd om AVG Antvirus PRO te instaleren dit via een APK-file die is gedownload via Droid Security. Dat instaleren liep mis en ik kwam in een loop terecht van een AVG gerelateerde foutmelding waarbij ik geforceerd moest afsluiten.
Een factory reset liep ook steeds mis. Ik kon nog wel in de download modus komen. Dus maar via Odin de standaard 2.2.1. firmware geflased.
Het toestel start nu wel op (t/m de “S”) maar loopt dan vast trilt een paar keer en gaat weer op zwart. Als ik nu een factory reset doe lijkt dat goed te gaan totdat de volgende foutmelding verschijnt:
Update media please wait
E: Can’t mount /dev/block/stl10 (invalid agument)
E:copy dbdata_media: Can’t mount DBDATA:
Your storage not prepared yet, please use UI menu for format and reboot actions.
Copy default media content failed
Lijkt mij een probleem met de interne geheugenkaart te zijn.
Als ik deze foutmelding wegdruk start de SGS weer tot de “S” op en loopt dan vast.
Iemand een idee wat ik kan doen behalve het toestel weggooien...
Een factory reset liep ook steeds mis. Ik kon nog wel in de download modus komen. Dus maar via Odin de standaard 2.2.1. firmware geflased.
Het toestel start nu wel op (t/m de “S”) maar loopt dan vast trilt een paar keer en gaat weer op zwart. Als ik nu een factory reset doe lijkt dat goed te gaan totdat de volgende foutmelding verschijnt:
Update media please wait
Your storage not prepared yet, please use UI menu for format and reboot actions.
Als ik deze foutmelding wegdruk start de SGS weer tot de “S” op en loopt dan vast.
Heb ik dus gedaan met het beschreven resultaat...418O2 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:57:
een compleet verse JS3 installeren? Met 3 files en pit?
Had je niet eerst een custom firmware erop staan met mogelijk een lag fix?Huite schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:54:
Gisteren geprobeerd om AVG Antvirus PRO te instaleren dit via een APK-file die is gedownload via Droid Security. Dat instaleren liep mis en ik kwam in een loop terecht van een AVG gerelateerde foutmelding waarbij ik geforceerd moest afsluiten.
Update media please wait
Het kan zijn dat je partities nogsteeds op EXT4 staat.
Flash eens een kernel die EXT4 ondersteund
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822756
Als je hiervoor geen lagfix had dan zou er iets mis kunnen zijn met je interne sdkaart.
Daarvoor (Schijn) je hem in te moeten leveren voor reparatie.
Dank je voor het meedenken!itarix schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:04:
[...]
Flash eens een kernel die EXT4 ondersteund
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822756
Heb die kernel geflashed maar de SGS start nog niet (goed) op.
Kom vrij snel in het clockworkmod menu terecht
Heb inmiddels een uitleg gevonden bij de clockworkmod-recovery.
Daaruit kan ik helaas geen oplossing voor mijn probleem halen
http://www.addictivetips....d-complete-guide/#booting
[ Voor 30% gewijzigd door Huite op 20-04-2011 11:14 ]
Ik heb de JVB versie geinstalleerd en nu heb ik problemen met Sygic Aura. Als ik inzoom op een route en deze tot het einde volg dan hangt de aplicatie, iemand anders dit zelfde probleem en misschien oplossing
?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb ook ingezoomd en warempel hetzelfde resultaat. Ik heb helaas geen oplossing.theforce81 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:46:
Ik heb de JVB versie geinstalleerd en nu heb ik problemen met Sygic Aura. Als ik inzoom op een route en deze tot het einde volg dan hangt de aplicatie, iemand anders dit zelfde probleem en misschien oplossing?
Verwijderd
Ik heb problemen met de exchange client op een verder stock galaxy S.
Heeft maanden zonder problemen gewerkt, echter nu crasht ie constant bij openen van mails. Account al een keer gereset, geen resultaat.
Iemand anders deze problemen ook gehad?
Heeft maanden zonder problemen gewerkt, echter nu crasht ie constant bij openen van mails. Account al een keer gereset, geen resultaat.
Ja, het enige wat hielp was een factory reset.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:56:

Ik gebruik nu de K9 Mail app, deze werkt perfect met Hotmail Exchange activesync. Iets wat de stock samsung mail app niet kan. Ik kan je deze app sowieso aanraden.
[ Voor 16% gewijzigd door Dani86 op 20-04-2011 12:03 ]
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
ik had er nooit echt goede ervaring mee, altijd traag en crashes. Het installeren van de one click lag fix verhielp dit en sindsdien draait email als een zonnetje (rest ook trouwens)Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:56:
Verwijderd
Dit zou ik ook graag willen weten.jeroenathome schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:41:
Ondertussen enkele maanden eigenaar van een galaxy S en zit met een vraag. Wanneer ik de telefoon met de carkit(Parrot CK3100) verbind worden de telefoon gesprekken wel doorgegeven aan de carkit, maar de navigatiestem of muziek niet. Is dit überhaupt mogelijk en hoe krijg ik dit voor elkaar?
Is er iemand die dit wel voor elkaar heeft?
Aankomend weekend ga ik naar Duitsland en wil ik graag navigeren met Google Maps Navigation. Wie weet hoe ik de met offline caching alvast de route kan inladen?
hmmm, Ik moet zeggen, sinds ik JS5 erop heb heb ik het gevoel dat mijn SGS een paar hickups had.
Na een toets de telefoon weer aangezet en toen kreeg ik een foutmelding
.......launcher......... is onverwachts afgesloten.
Gewoon een ongemodde SGS.
en M'n hotmail email client crashte ook voor het eerst.
Na een toets de telefoon weer aangezet en toen kreeg ik een foutmelding
.......launcher......... is onverwachts afgesloten.
Gewoon een ongemodde SGS.
en M'n hotmail email client crashte ook voor het eerst.
Ahhh, welke versie ROM heb je op je Galaxy S en heb je hem geroot? Werkt navigatie wel gewoon goed bij je?Embryo1 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:14:
[...]
Ik heb ook ingezoomd en warempel hetzelfde resultaat. Ik heb helaas geen oplossing.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Niet geroot. Navigatie werkt verder zonder problemen.theforce81 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:54:
[...]
Ahhh, welke versie ROM heb je op je Galaxy S en heb je hem geroot? Werkt navigatie wel gewoon goed bij je?
PDA: I9000XWJVB PHONE: I9000XXJVK CSC: I9000XENJS3
Ahhh, OK, dan is het gewoon een compatibility probleem. Ik heb mijn SGS wel geroot, maar aangezien jij dat niet hebt zal dat niet het probleem moeten zijn. Bedankt voor de info!Embryo1 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:44:
[...]
Niet geroot. Navigatie werkt verder zonder problemen.
PDA: I9000XWJVB PHONE: I9000XXJVK CSC: I9000XENJS3
Ja, in het subforum van navigatie op Android heb ik dat al beschreven. Dit is gewoon mogelijk MITS je niet een te grote fout maakt. Want dan kan hij het niet berekenen natuurlijk. Maar ik heb met Google Maps Offline tot nu toe geen problemen gehad naar Duitsland, België, Luxemburg, en Noord Frankrijk zelfs (helemaal over Duitsland ging dat). Heb wel gehad, dat je door een weg onderbreking, even anders moest rijden, dan probeert hij het te herberekenen, wat niet gaat, maar omdat ik niet veel afweek, zag ik de blauwe lijn (gelukkig) nog bovenin weer dichterbij komen, en dan gaat hij daarna weer vrolijk verder.GandalfTheGrey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:38:
Aankomend weekend ga ik naar Duitsland en wil ik graag navigeren met Google Maps Navigation. Wie weet hoe ik de met offline caching alvast de route kan inladen?
Wat ik wel voor de zekerheid even doe, ik open navigatie, type eindbestemming in, en klik bovenin even op de namen van de straten en wegen. Maar weet niet of dat iets helpt, maar kan zeker geen kwaad.
Edit: Dit is de thread: ginod in "Android: Turn by Turn Navigation"
[ Voor 4% gewijzigd door ginod op 20-04-2011 18:38 . Reden: link toegevoegd ]
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Hey,
Ik heb een vraagje omtrent mijn CSC-versie op mijn SGS. Een tijd geleden had ik de stockversie van 2.2 met OneClickRoot en OCLF. Toen de (officiële) update via Kies beschikbaar was heb ik geprobeerd te updaten maar zonder de lagfix te verwijderen. Telefoon kwam toen in een soort bootloop (zwart scherm, soms trillen) na opstarten. Uiteindelijk deed hij het wel, maar na ongeveer een uur gebruik kwam er de melding dat de Touchwizlauncher een error had, en na geforceerd sluiten kwam deze melding meteen terug (telefoon dus eigenlijk onbruikbaar). Fabrieksreset geprobeerd, zelfde probleem. Speedmod (13d) erop gaf enkele dagen probleemvrij, maar daarna precies hetzelfde probleem. Heb toen via deze link (http://www.androidworld.n(...)js5-2-2-1-froyo.html) de 2.2.1 Froyo JS5 via Odin erop gezet. Dat was zo'n 3 weken gelden, sindsdien geen enkel probleem (alleen ontbreekt de Nederlandse T9, maar dat is niet echt een probleem voor me). Telefoon is momenteel niet geroot en gebruik geen lagfix.
Als ik nu mijn SGS op de computer aansluit en in Kies kijk, dan vindt hij niet welke Androidversie/build ik op mijn telefoon heb staan. Ik kan dus straks ook niet naar 2.3 upgraden. Als ik op de telefoon *#1234# intoets, staat er:
PDA: I9000XWJS5
PHONE: I9000XXJPY
CSC: Unknown
Build Info: 2011.01
(Kernel, via 'Over de telefoon': 2.6.32.9root@DELL105#1)
Zou het aan de 'onbekende CSC' kunnen liggen dat Kies de firmware versie niet herkend, en zo ja, is dit te verhelpen?
Korte versie: upgrade naar 2.2.1 verpest, uiteindelijk wel werkend via Odin, echter geen CSC ('CSC Unknown'). Kies herkent geen firmware, komt dit door het ontbrekende CSC en zo ja, is dit te verhelpen?
Bedankt!
(P.S. De telefoon functioneert overigens op dit moment prima, geen errors oid, maar wilde graag weten of er een probleem is..)
Edit: Weet overigens niet in welk topic deze vraag nu thuishoort. Het gaat met name om CSC en Kies (bij officiële firmware, niet custom) dus heb hem hier gezet...
Ik heb een vraagje omtrent mijn CSC-versie op mijn SGS. Een tijd geleden had ik de stockversie van 2.2 met OneClickRoot en OCLF. Toen de (officiële) update via Kies beschikbaar was heb ik geprobeerd te updaten maar zonder de lagfix te verwijderen. Telefoon kwam toen in een soort bootloop (zwart scherm, soms trillen) na opstarten. Uiteindelijk deed hij het wel, maar na ongeveer een uur gebruik kwam er de melding dat de Touchwizlauncher een error had, en na geforceerd sluiten kwam deze melding meteen terug (telefoon dus eigenlijk onbruikbaar). Fabrieksreset geprobeerd, zelfde probleem. Speedmod (13d) erop gaf enkele dagen probleemvrij, maar daarna precies hetzelfde probleem. Heb toen via deze link (http://www.androidworld.n(...)js5-2-2-1-froyo.html) de 2.2.1 Froyo JS5 via Odin erop gezet. Dat was zo'n 3 weken gelden, sindsdien geen enkel probleem (alleen ontbreekt de Nederlandse T9, maar dat is niet echt een probleem voor me). Telefoon is momenteel niet geroot en gebruik geen lagfix.
Als ik nu mijn SGS op de computer aansluit en in Kies kijk, dan vindt hij niet welke Androidversie/build ik op mijn telefoon heb staan. Ik kan dus straks ook niet naar 2.3 upgraden. Als ik op de telefoon *#1234# intoets, staat er:
Zou het aan de 'onbekende CSC' kunnen liggen dat Kies de firmware versie niet herkend, en zo ja, is dit te verhelpen?
Korte versie: upgrade naar 2.2.1 verpest, uiteindelijk wel werkend via Odin, echter geen CSC ('CSC Unknown'). Kies herkent geen firmware, komt dit door het ontbrekende CSC en zo ja, is dit te verhelpen?
Bedankt!
(P.S. De telefoon functioneert overigens op dit moment prima, geen errors oid, maar wilde graag weten of er een probleem is..)
Edit: Weet overigens niet in welk topic deze vraag nu thuishoort. Het gaat met name om CSC en Kies (bij officiële firmware, niet custom) dus heb hem hier gezet...
[ Voor 4% gewijzigd door Ferio87 op 20-04-2011 18:52 ]
Op samfirware.com opnieuw rom I9000XWJS5 met CSC = I9000XENJS3 (NL)Ferio87 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:49:
Hey,
Bedankt!
Downloaden en reflash je GS nogeens. Nu kun je 2.3.3. updaten mocht die door KIES geduwd worden t.z.t.
Tubes....It's what make music music!
Heeft iemand hier de voice dialing good werken? Werkt voor geen meter bij mij, alleen in het Engels terwijl ik alles op NL heb ingesteld. Dacht dat dit wel OK zou zijn van mijn oude Nokia E71, waar het echt PERFECT werkte..... Hopelijk ligt het aan mij, maar wat ik zo snel via google kon vinden is dat het niet erg goed werkt.
Verwijderd
Vorig jaar heb ik mijn Galaxy S geupdate naar Froyo maar als ik het mij goed herinner was dat een scandinavische versie. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik toen met regedit wat veranderd en toen ging Kies updaten. Ik heb nu:
PDA: JP6
PHONE: JPM
CSC: JP4 (XEN)
Wat is het beste wat ik nu kan doen om eerdaags Gingerbread te ontvangen? Misschien niets doen gewoon wachten, of krijg ik dan de verkeerde versie aangeboden? Het liefst heb ik gewoon de originele NL versie.
Ik heb inmiddels een andere PC thuis dus geen regedit gegevens van toen er meer instaan.
Mijn versie van Kies is de laatste versie: 2.0.0.11032_12
Mijn provider is Vodafone
Wat is het beste wat ik nu kan doen om eerdaags Gingerbread te ontvangen? Misschien niets doen gewoon wachten, of krijg ik dan de verkeerde versie aangeboden? Het liefst heb ik gewoon de originele NL versie.
Ik heb inmiddels een andere PC thuis dus geen regedit gegevens van toen er meer instaan.
De CSC XENJP4 voor Nederland ken ik niet. De JP6 als orginele Ned. uitgave ook niet. Het lijkt mij zinnig omVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:44:
Vorig jaar heb ik mijn Galaxy S geupdate naar Froyo maar als ik het mij goed herinner was dat een scandinavische versie. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik toen met regedit wat veranderd en toen ging Kies updaten. Ik heb nu:
de firmware waar Silitek naar verwijst van samfirmware erop te gooien. Krijg je via Kies idd de goede Gingerbread binnen tzt.
Kies geeft nog steeds aan dat ik de nieuwste firmware heb
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Als je zo perse een update wil moet je em zelf flashen, zie [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom FirmwareSpeedfightserv schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:06:
nog steeds geen update voor Vodafone.
Kies geeft nog steeds aan dat ik de nieuwste firmware heb
heb ik aan zitten denken. Maar dan verlies ik m'n garantie

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Je kunt altijd terug naar stock firmware..en software sloop nou eenmaal geen hardware.Speedfightserv schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:35:
heb ik aan zitten denken. Maar dan verlies ik m'n garantie
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Misschien een handige tip voor iemand anders.. Ik was al tijden op zoek naar een mat/stroef kapje voor mijn SGS.. Na veel zoeken en tips van XDA heb ik deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_3494wt_951

Past perfect in direct ook wat meer grip!!

Verwijderd
Dank je. Kan dat met Odin v1.8? Want ik zie 3 versie's staan op samfirmware,.com (naast 1.8 ook 1.0 en 1.3).Embryo1 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:37:
[...]
De CSC XENJP4 voor Nederland ken ik niet. De JP6 als orginele Ned. uitgave ook niet. Het lijkt mij zinnig om
de firmware waar Silitek naar verwijst van samfirmware erop te gooien. Krijg je via Kies idd de goede Gingerbread binnen tzt.
De Flashguide heb ik voor mijn neus, maar in welk bestand zitten de PIT, PDA, PHONE & CSC files? Op dit moment is er een file binnen van 169MB, maar als ik de inhoud van die rar bekijk dan zit daar volgens mij alleen het gehele besturingssysteem in.
En op samfirmware.com staan 3 .pit files: 512, 513 en 803. Welke moet ik hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 12:58 ]
Ik ben al heel lang op zoek naar een metalen backplate voor m'n SGS. Maar die worden niet gemaakt.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Jij zit in het verkeerde topic. Lees de TS van het custom rom topic eens, daar vind je antwoord op al die vragen en meer.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:45:
[...]
Dank je. Kan dat met Odin v1.8? Want ik zie 3 versie's staan op samfirmware,.com (naast 1.8 ook 1.0 en 1.3).
De Flashguide heb ik voor mijn neus, maar in welk bestand zitten de PIT, PDA, PHONE & CSC files? Op dit moment is er een file binnen van 169MB, maar als ik de inhoud van die rar bekijk dan zit daar volgens mij alleen het gehele besturingssysteem in.
En op samfirmware.com staan 3 .pit files: 512, 513 en 803. Welke moet ik hebben?
Je komt er dan ook achter dat je geen pit moet gebruiken.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Okee, dank je! Yep, ik had daar al gekeken maar ik dacht dat alleen voor custom firmwares bedoeld was en eerlijk gezegd zag ik daar door alle bomen ook het bos niet meer. Maar het is gelukt inmiddels! Dank jullie voor het op de goede weg sturen. Samfirmware vond ik niet duidelijk, veel te veel bestanden waarvan ik niet wist wat ik nodig had precies. Dit is wat ik gedaan heb:HaTe schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:05:
[...]
Jij zit in het verkeerde topic. Lees de TS van het custom rom topic eens, daar vind je antwoord op al die vragen en meer.
Je komt er dan ook achter dat je geen pit moet gebruiken.
1. Odin V1.0 gedownload
2. De zip I9000XWJS5 van Kalua gedownload (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35526425)
3. Toen stap 1 t/m 10 gedaan 'Firmware flashen met Odin' uit het custom topic dat je me aanwees
That was all. Dus bedankt jullie 3-tjes (HaTek, Silitek & Embryo1) voor het in de goede richting duwen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 14:00 ]
Een bescheiden kikje.....
Iemand?Mijn Galaxy heeft een irritant probleem bij het aanzetten. Er gaat dan elke keer een hoogst irritant alarm af, gedurende een volle minuut ofzo. Het is niet het standaard opstart 'muziekje', maar een echt piep-piep-piep alarm, op hoog volume. En het lukt maar niet om dit de mond te snoeren.
Of ik kijk niet goed, of het is standaard niet aanwezig, maar, hoe kan je de standaard profielen aanpassen en togglen? Bluetooth lijkt niet standaard aan gezet te kunnen worden, erg onhandig gezien het feit mijn handsfree set BT is
Thx voor de tipVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:13:
Misschien een handige tip voor iemand anders.. Ik was al tijden op zoek naar een mat/stroef kapje voor mijn SGS.. Na veel zoeken en tips van XDA heb ik deze besteld:
[afbeelding]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Hetgeen wat ik zou doen is factory reset/wipe en kijken of dat helpt. Helpt dat niet, kijken of je bij je provider de firmware kan laten flashen. Mocht het dan nog aanhouden zou het hoogstwaarschijnlijk iets in de hardware zijn en dus een gevalletje garantie....
Maar backup even je contacten, screenshots of foto's maken van welke apps je hebt en even alles formateren vanuit instellingen enzo om te kijken of dat helpt...
Verwijderd
Ik las dat gingerbread voor de galaxy s uit is, maar als ik mijn galaxy s op updates laat zoeken of hem aan kies koppel krijg ik de melding dat er geen updates zijn.
Is de Galaxy S al met de officiele Gingerbread te updaten? Zoja, op welke manier?
Is de Galaxy S al met de officiele Gingerbread te updaten? Zoja, op welke manier?
.. ga maar fijn dit forum doorlezen ..Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:19:
Ik las dat gingerbread voor de galaxy s uit is, maar als ik mijn galaxy s op updates laat zoeken of hem aan kies koppel krijg ik de melding dat er geen updates zijn.
Bart, zoek in dit topic maar eens of recente posts met bijvoorbeeld 'XEN' als zoekbegrip. Of anders gewoon de recente discussie in het topic eens bekijken.
Ik heb gingerbread geïnstalleerd (en naar fabriekinstellingen) en sinsdien krijg ik bij nieuwe e-mails telkens dat hij ze opteld. Ofwel, ik heb nu 8 emails ontvangen, ook al lees ik ze allemaal. Als ik dan een nieuwe mail ontvang geeft hij aan 9 ongelezen berichten. Open ik die en krijg weer nieuwe zegt ie 10 ongelezen berichten.
Hij blijft dus maar doortellen.
Hij blijft dus maar doortellen.
Verwijderd
Zie net wel het volgende artikel over dat gingerbread voor de galaxy s zou zijn teruggetrokken door een fout in de software
"google trekt update voor Galaxy S terug"
@begintmeta: dank je wel. Ga ik doen.
Vreemd, maar als ze niet willen bekend maken wat het is, dan is het waarschijnlijk een security fout. Anders hadden ze het al wel naar buiten gebracht denk ik, dus het zal dan niet mijn probleem zijn.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:29:
Zie net wel het volgende artikel over dat gingerbread voor de galaxy s zou zijn teruggetrokken door een fout in de software
Ik heb hem dus via Odin geïnstalleerd, maar weet niet of nu wel zo'n goed idee was.
Waarom zou dat zijn denk je?Dani86 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:02:
Ik ben al heel lang op zoek naar een metalen backplate voor m'n SGS. Maar die worden niet gemaakt.
Omdat je dan veel minder ontvangst hebt i.v.m. afscherming van de antennes misschien

Het is niet voor niks dat HTC de alluminium achterkant van uitsparingen voorziet die door een plastic deel worden aangevuld
Komt in juni geloof meVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:35:
Waar blijft die nou die update via kies.....geduld,geduld,geduld
Even bestellen denk ik maar, die plastic crappy achterkant kraakt gewoon bij mij. Wist wel dat het plastic en cheap zou zijn, maar dat het kraakt enzeau verwachte ik niet bij een nieuwe toestelVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:13:
[afbeelding]

Hebben jullie daar ook last van? Dat het plastic kraakt als je het aan de zijkant vast pakt?
[ Voor 6% gewijzigd door BoyzNDaHood op 23-04-2011 14:27 ]
Ja, hetzelfde hier. Vroeg me ook al af of anderen het hadden, ja dus x)BoyzNDaHood schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:10:
[...]
Even bestellen denk ik maar, die plastic crappy achterkant kraakt gewoon bij mij. Wist wel dat het plastic en cheap zou zijn, maar dat het kraakt enzeau verwachte ik niet bij een nieuwe toestel.
Hebben jullie daar ook last van? Dat het plastic kraakt als je het aan de zijkant vast pakt?
Had ik ook in het begin (eerste par maanden) daarna gat het weg. Denkt dat ff moet inwerken (kraak vers is tie nog). Die van mij is nu goed ingebroken en ik hoor geen kraakjes meer.theforce81 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:36:
[...]
Ja, hetzelfde hier. Vroeg me ook al af of anderen het hadden, ja dus x)
Ik ben wel geïnteresseerd in dit stroeve kapje moet wel ff lachen om wat er bij de ad op ebay wordt vermeld:
3. This is NOT an easy job for someone who has no technical skills with Disassembling or Assembling Cellphones/mobile phones So only purchase this item if you know how to install it

Ahhhh, grappig, maar toch maar die matte besteld. Zoals de persoon welke hem hier postte al zei, meer om de grip dan iets anders. Het kraken is er wel, maar geen probleem natuurlijk, alleen komt het wat goedkoop over...Gallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:45:
[...]
Had ik ook in het begin (eerste par maanden) daarna gat het weg. Denkt dat ff moet inwerken (kraak vers is tie nog). Die van mij is nu goed ingebroken en ik hoor geen kraakjes meer.
Ik ben wel geïnteresseerd in dit stroeve kapje moet wel ff lachen om wat er bij de ad op ebay wordt vermeld:
3. This is NOT an easy job for someone who has no technical skills with Disassembling or Assembling Cellphones/mobile phones So only purchase this item if you know how to install it
Als je woorden swypt met twee dezelfde letters achtereen dan denkt tie je wilt er vast maar éénGallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:45:
[...]
Had ik ook in het begin (eerste par maanden) daarna gat het weg. Denkt dat ff moet inwerken (kraak vers is tie nog). Die van mij is nu goed ingebroken en ik hoor geen kraakjes meer.

Baal wel een beetje van dat swype, al die rare woorden die helemaal nergens opslaan staan er standaard in en kan je niet verwijderen zelfs niet na clean instal! Maar gewoon typen ga ik ook niet doen tis gewoon ruk sorry..
dit type ik vanaf pc
[ Voor 34% gewijzigd door Gallant op 23-04-2011 17:43 ]
Hoezo? Heb je de Swype tutorial wel gevolgd? Dan leer je hoe je dubbele letters kan invoeren.Gallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:42:
[...]
Als je woorden swypt met twee dezelfde letters achtereen dan denkt tie je wilt er vast maar één![]()
Baal wel een beetje van dat swype, al die rare woorden die helemaal nergens opslaan staan er standaard in en kan je niet verwijderen zelfs niet na clean instal! Maar gewoon typen ga ik ook niet doen tis gewoon ruk sorry..
dit type ik vanaf pc
ik denk dat een iPhone meer iets voor jou isGallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:42:
[...]
Als je woorden swypt met twee dezelfde letters achtereen dan denkt tie je wilt er vast maar één![]()
dit type ik vanaf pc
Nederlander in België
duh, knettergek wordt ik van die help pop-up die telkens opkomt als je tekst aan het invoeren bent.HaTe schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:44:
[...]
Hoezo? Heb je de Swype tutorial wel gevolgd? Dan leer je hoe je dubbele letters kan invoeren.
De grap is dat als je geen tweede rondje om de letter maakt hij soms vanzelf wel een tweede plaatst het iszogenaamd een intelligent systeem. Maar het is jammer dat je niet veel meer aanpassingsmogelijkheden hebt. Ik noemde net het voorbeeld van niet bestaande woorden (ook niet in andere talen want soms staan er zelfs cijfers tussen) maar ook voor bestaande woorden zou de optie moeten zijn dat hij automatisch niet voor woorden kiest. dat is vooral handig bij korte woorden waar die standaard de foute kiest. Ik hoop dus op meer configurability voor swype.
[ Voor 50% gewijzigd door Gallant op 23-04-2011 20:21 ]
hey
ik heb nu 2 sgs tot mijn beschikking eentje met 2.2.1 erin en eentje met 2.1
het probleem is dat ik met de 2.1 toestel niet op kies kan, met die van 2.2.1 loopt alles soepel als ik met kies verbind.
2.2.1 is geroot etc, 2.1 niet(nooit iets mee gedaan).
enig idee?
sgs laat wel zien dat het is verbonden met pc maar kies is nog steeds na 10 minuten aan het ''verbinden''
stuurprogramma's en kies is upto date.
ik heb nu 2 sgs tot mijn beschikking eentje met 2.2.1 erin en eentje met 2.1
het probleem is dat ik met de 2.1 toestel niet op kies kan, met die van 2.2.1 loopt alles soepel als ik met kies verbind.
2.2.1 is geroot etc, 2.1 niet(nooit iets mee gedaan).
enig idee?
sgs laat wel zien dat het is verbonden met pc maar kies is nog steeds na 10 minuten aan het ''verbinden''
stuurprogramma's en kies is upto date.
Installeer een Gingerbreadkeyboard, en je wilt nooit meer andersGallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:42:
[...]
dit type ik vanaf pc
Verwijderd
Instellingen van widget's worden bij mij vaak niet onthouden... Bijvoorbeeld een interval setting of een background. Ik maak geen gebruik van een auto taskkiller dus dat kan het niet zijn. Voor de rest heb ik alles standaard, ik gebruik alleen LauncherPro+.
Heeft iemand van jullie dat ook? Het is overigens niet met alle widgets..
Heeft iemand van jullie dat ook? Het is overigens niet met alle widgets..
Ik heb vandaag mijn sgs naar 2.2.2 geupdate met kies. Hij gaf zelf aan dat deze update beschikbaar was. Ik heb dit eerder al een keer geprobeerd en toen lukte het niet. Deze keer is het wel gelukt.
Start ik hem op na de update, zijn ineens al mijn apps weg. Ik heb mijn berichten en nummers nog wel, maar voor de rest is alles weg. Als ik dan in instellingen in toepassingen ga kijken zie ik overal nog wel de app staan, maar daaronder staat dan ook 0,00B. Naja goed, dit zou betekenen alle apps weer opnieuw downloaden en installeren. Het vervelendste is echter dat de market ook verdwenen is. Ik ben ondertussen al even aan het zoeken op dit forum en op google maar ik kan er niks over vinden. Toch zou ik wel graag mijn apps terug willen.
Iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Start ik hem op na de update, zijn ineens al mijn apps weg. Ik heb mijn berichten en nummers nog wel, maar voor de rest is alles weg. Als ik dan in instellingen in toepassingen ga kijken zie ik overal nog wel de app staan, maar daaronder staat dan ook 0,00B. Naja goed, dit zou betekenen alle apps weer opnieuw downloaden en installeren. Het vervelendste is echter dat de market ook verdwenen is. Ik ben ondertussen al even aan het zoeken op dit forum en op google maar ik kan er niks over vinden. Toch zou ik wel graag mijn apps terug willen.
Factory reset?Marce schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:03:
Ik heb vandaag mijn sgs naar 2.2.2 geupdate met kies. Hij gaf zelf aan dat deze update beschikbaar was. Ik heb dit eerder al een keer geprobeerd en toen lukte het niet. Deze keer is het wel gelukt.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Over 2.2.2 lees je opvallend weinig. Ik las ergens dat het batterij verbruik verbeterd is. Wel vreemd dat er zo kort voor de release van Gingerbread nog een "tussenupdate " schijnt te zijn.Marce schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:03:
Ik heb vandaag mijn sgs naar 2.2.2 geupdate met kies.
Verwijderd
2.2.2. is zojuist vervangen door 3.3.3.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:50:
[...]
Over 2.2.2 lees je opvallend weinig. Ik las ergens dat het batterij verbruik verbeterd is. Wel vreemd dat er zo kort voor de release van Gingerbread nog een "tussenupdate " schijnt te zijn.
grapjas.
2.3.3 ga ik dan toch vanuit?Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:13:
[...]
2.2.2. is zojuist vervangen door 3.3.3.
grapjas.
Ik heb hier nog steeds 2.2.1 als laatste versie.
[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 24-04-2011 21:29 ]
SamFirmware twittert:
Gingerbread LUX version rolling out in service centers The Netherlands. I9000XWJVA (Already online!)
Betekent dit dat XQJVA de officiele GB release voor NL is geworden en dat we deze binnenkort waarschijnlijk dus ook via KIES aangeboden gaan krijgen?
Gingerbread LUX version rolling out in service centers The Netherlands. I9000XWJVA (Already online!)
Betekent dit dat XQJVA de officiele GB release voor NL is geworden en dat we deze binnenkort waarschijnlijk dus ook via KIES aangeboden gaan krijgen?
Je loopt ECHT achter, ik heb al 4.4.4 op de mijneKevinp schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:24:
[...]
2.3.3 ga ik dan toch vanuit?
Ik heb hier nog steeds 2.2.1 als laatste versie.

Pessimism is the foundation of survival
Verwijderd
Ik heb af en toe het idee dat de mijne een 6.6.6 firmware heeftHazurr schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:34:
[...]
Je loopt ECHT achter, ik heb al 4.4.4 op de mijne
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.