Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
masterz, welke firmware heb je precies?

Voor de mijn telefoon is iig nog geen update via KIES beschikbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door begintmeta op 17-04-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:21
begintmeta schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:23:
masterz, welke firmware heb je precies?
En welke HAD je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 14:31
PDA: I9000XWJS5
PHONE: I9000XXJPY
CSC : I9000XENJS3

Dit staat er bij mij als ik *#1234# intoets. Is dit een legale versie? Wat kan ik hieruit opmaken?
Ik heb hem 1 keer geflashed met odin, geloof ik. Heb er toen handmatig 2.2.1 op gezet. Kan ik nu de nieuwe
update via Kies verwachten, of is hij nu niet meer ''legaal'' en moet ik updaten via Kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik neem aan dat welke hij heeft misschien ook iets zegt over welke hij had. En in ieder geval ook over of die die ik zou moeten hebben misschien toch al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Willen de mensen, die via Kies Gingerbread hebben geupdate, vermelden welke CSC versie zij hebben (dit kan je controleren door *#1234# in te toetsen).

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterHid schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:24:
PDA: I9000XWJS5
PHONE: I9000XXJPY
CSC : I9000XENJS3

Dit staat er bij mij als ik *#1234# intoets. Is dit een legale versie? Wat kan ik hieruit opmaken?
Ik heb hem 1 keer geflashed met odin, geloof ik. Heb er toen handmatig 2.2.1 op gezet. Kan ik nu de nieuwe
update via Kies verwachten, of is hij nu niet meer ''legaal'' en moet ik updaten via Kies?
Jij hebt hetzelfde gedaan als mij, 2.2.1 via ODIN geflasht, maar wel de goede versie. :) Je kan de update gewoon via kies doen als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:25:
[...]

Jij hebt hetzelfde gedaan als mij, 2.2.1 via ODIN geflasht, maar wel de goede versie. :) Je kan de update gewoon via kies doen als hij er is.
Okee, bedankt! Dan nu maar wachten op de nieuwe versie. Ik wil hem eigenlijk alleen door het leuke shutdown effectje.. :P Voor de rest geloof ik niet echt dat hij sneller wordt, of merkbaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
PeterHid schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:27:
[...]

Okee, bedankt! Dan nu maar wachten op de nieuwe versie. Ik wil hem eigenlijk alleen door het leuke shutdown effectje.. :P Voor de rest geloof ik niet echt dat hij sneller wordt, of merkbaar beter.
Haha, ik betwijfel of die er nog in zit. Las namelijk dingen dat ze die er juist uit hadden gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 22:12
kies
Dit staat bij mij in kies, en bij het opstarten (van kies) krijg ik ook een melding rechts onder dat de nieuwe firmware beschikbaar is om geinstalleerd te worden... Ik heb dus de XEN versie en er staat in het hoofdscherm dat dit de nieuwste firmware is. Blijkbaar heeft KIES dan dus een andere firmware gedownload voor me. Ik heb nooit via een ander programma dan KIES geupdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
YaYo86 schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:28:
[...]

Haha, ik betwijfel of die er nog in zit. Las namelijk dingen dat ze die er juist uit hadden gesloopt.
NOOO! Kan iemand dit bevestigen? Of heb je daarvan een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
YaYo86 schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:28:
[...]

Idd de screen off animatie zit er niet in. Gebruik anders de "Screen off and lock" app of een custom rom ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 17-04-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Devil777 schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:30:
[afbeelding]
Dit staat bij mij in kies, en bij het opstarten (van kies) krijg ik ook een melding rechts onder dat de nieuwe firmware beschikbaar is om geinstalleerd te worden... Ik heb dus de XEN versie en er staat in het hoofdscherm dat dit de nieuwste firmware is. Blijkbaar heeft KIES dan dus een andere firmware gedownload voor me. Ik heb nooit via een ander programma dan KIES geupdatet.
Wtf ik krijg nu ook een pop-up! Hmm.. Weet je toevallig waar Kies het bestand heeft geplaats? Hij zegt bij mij ook Dit is de nieuwste firmware. Kan nergens meer op klikken, dus als ik het opnieuw kan dlen, klik op de pop-up en start de installatie neem ik aan.

Edit: nvm, werkt niet..

[ Voor 16% gewijzigd door YaYo86 op 17-04-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDA: I9000XWJVB
PHONE: I9000XXJVK
CSC: I9000NEEJV3

Dit staat er nu bij mij na *#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 24-09 16:13
ik krijg: Geweigerd
Ik moet #1234# bij bellen invoeren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nog geen update te zien in kies.mijn sgs is helemaal stock.........
Even wachten dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
DCG909 schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:45:
ik krijg: Geweigerd
Ik moet #1234# bij bellen invoeren toch?
*#1234#

Vergeet het sterretje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:38:
CSC: I9000NEEJV3

Dit staat er nu bij mij na *#1234#
jij hebt de scandinavische rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Als ik via Kies update, worden dan alle lagfixes en root-access dingen ook weer ongedaan gemaakt? Of moet ik dat vooraf handmatig doen?

Ik heb wat updates overgeslagen en wil juist deze wel gaan installeren en ik wil meteen dit moment aangrijpen om hem weer helemaal vanaf nul te configureren. Te beginnen met het verwijderen de lagfix ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Raymond schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:57:
Als ik via Kies update, worden dan alle lagfixes en root-access dingen ook weer ongedaan gemaakt? Of moet ik dat vooraf handmatig doen?

Ik heb wat updates overgeslagen en wil juist deze wel gaan installeren en ik wil meteen dit moment aangrijpen om hem weer helemaal vanaf nul te configureren. Te beginnen met het verwijderen de lagfix ed.
Yess dat moet vooraf gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
Volgens mij moet alleen lagfix eraf toch? Ik heb gehoord dat root toegang niet perse eraf moet. Of is dat een vals gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Kizanko schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:00:
Volgens mij moet alleen lagfix eraf toch? Ik heb gehoord dat root toegang niet perse eraf moet. Of is dat een vals gerucht?
Het is al 'eens' gezegd hier, maar ja idd, alleen de lagfix *moet* er vanaf. Als je dat niet doet kun je net zoals ik gister kennis maken met het 'SGS black screen of death' :)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Kizanko schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:00:
Lagfix altijd uitschakelen als je flasht. Root ook, indien je met Kies update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Nu online
Amboe schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:06:
[...]
Root ook, indien je met Kies update.
Dat is dus onzin, dat ik meerdere keren gedaan, van 2.1 naar 2.2, en van 2.2 naar 2.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Toch weer leuk om te zien dat iedereen gelijk in de stress schiet wanneer er een update uitkomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Amboe schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:09:
Toch weer leuk om te zien dat iedereen gelijk in de stress schiet wanneer er een update uitkomt :+
Menig Tweakert wordt er geil van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Radiodurans schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:08:
[...]

Dat is dus onzin, dat ik meerdere keren gedaan, van 2.1 naar 2.2, en van 2.2 naar 2.2.1.
Oke, root hoeft dus niet te worden uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

YaYo86 schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:10:
[...]

Menig Tweakert wordt er geil van :')
Een paar mensen met duitse galaxies praten over de update en dan begint zelfs de tweakers redactie zicht te mobiliseren zonder eerst te verifieren want kennelijk hebben ze nooit gehoord van regio gebonden updates...

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Thanks voor de hulp. Ik ga eens uitzoeken welke lagfix ik ook alweer heb gebruikt en hoe ik ervanaf kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Nu online
Hazurr schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:19:
[...]
Een paar mensen met duitse galaxies praten over de update en dan begint zelfs de tweakers redactie zicht te mobiliseren zonder eerst te verifieren want kennelijk hebben ze nooit gehoord van regio gebonden updates...
Scandinavische ja (XEE/NEE). Beetje jammer dat ze idd niet even konden wachten met een frontpage bericht totdat de XEN (NL) versie officieel beschikbaar was. Zet de argeloze KIES tweaker alleen maar op het verkeerde been ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Amboe schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:09:
Stress zeker, het betekent dat je weer met KIES aan de gang moet..
Gelukkig heb ik Odin ontdekt. Nu nog wachten op de juiste nederlandse bestandjes (de officiële).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
Radiodurans schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:25:
[...]

Scandinavische ja (XEE/NEE). Beetje jammer dat ze idd niet even konden wachten met een frontpage bericht totdat de XEN (NL) versie officieel beschikbaar was. Zet de argeloze KIES tweaker alleen maar op het verkeerde been ;)
Kies tweaker? Dan ben je geen echte tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
... Echt alle nieuws instanties laten steken vallen als het gaat om bron verificatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

418O2 schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:20:
[...]

Kies tweaker? Dan ben je geen echte tweaker!
Ja want via odin de zelfde firmware flashen werkt zo veel makkelijker en geeft ook veel beter resultaat :P

er van uitgaande dat KIES werkt (wat het sinds kies 2 hier prima doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja, maar dan moet je langer wachten. Ik draai al twee weken gb en t werkt echt super.

Nu miui btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
ik draai nu de JS8 versie van doc. morgen wil ik graag XXJVB installeren. kan ik doen met odin toch?

Nu zag ik in de beta kitchen ook XXJVB

"INSTALL METHOD :

1. Install from a 2.3 ROM (JVK, JVB)
2. Make sure you have CWM 2.5. If not, flash a hardcore kernel (k13e) with odin. Pull battery out. Go to recovery with the 3 button combo.
3. Flash the beta
4. Have fun! "

in het recovery menu kan ik zien of ik 2.5 heb toch?

dus als ik de custom versie van XXJVB wil, moet ik eerst de stock versie flashen met odin. en erna zijn custom er op draaien via CMW?

Er zijn volgens mij 2 versie's van XXJVB op samsfirmware, een 1 bestands versie en een 3 bestands versie. worden bij allebei je telefoon gewiped?

Ik heb wel eens iemand bij mij gehad, die had zijn firmware goed verkloot(franse rom ofzo er op) toen nog js3 of js5 ofzo er voor hem opgezet via odin. maar met de 1 bestand versie lukte het niet. bleef maar hangen in de boot. en toen erna de 3 bestandsversie geprobeerd. en toen werkte het meteen.

[ Voor 40% gewijzigd door Dacuuu op 17-04-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dacuuu schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:19:
ik draai nu de JS8 versie van doc. morgen wil ik graag XXJVB installeren. kan ik doen met odin toch?

Nu zag ik in de beta kitchen ook XXJVB

<knip>

Ik heb wel eens iemand bij mij gehad, die had zijn firmware goed verkloot(franse rom ofzo er op) toen nog js3 of js5 ofzo er voor hem opgezet via odin. maar met de 1 bestand versie lukte het niet. bleef maar hangen in de boot. en toen erna de 3 bestandsversie geprobeerd. en toen werkte het meteen.
Even een stukje uit de quote geknipt omdat hij anders zo lang wordt :P. Maar ik denk dat je hiervoor beter in dit topic terecht kunt: [Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 19:04
Heeft iemand Kies Mini voor de Mac al kunnen vinden? Zie het wel staan op de Samsung site maar kan nergens een download knop vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 21:06
Ik heb stock JP5 op m'n nieuwe Galaxy S gekregen, Kies geeft aan dat er geen update is... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
NetXtreme schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:10:
Ik heb stock JP5 op m'n nieuwe Galaxy S gekregen, Kies geeft aan dat er geen update is... Iemand een idee?
Update is er toch ook nog niet voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Dacuuu schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:18:
[...]

Update is er toch ook nog niet voor Nederland.
Maar JS8 is zowiezo toch ook al uit? Daar geeft ie ook geen bericht over...

[ Voor 32% gewijzigd door NetXtreme op 17-04-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
NetXtreme schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:25:
[...]

Maar JS8 is zowiezo toch ook al uit? Daar geeft ie ook geen bericht over...
O ik las het even fout. maar js5 is toch een versie waar je niet automatisch mee kan updaten? Volgens mij hebben ze Js5 terug getrokken na een paar dagen. maar ik heb gelezen dat mensen met JS5 niet automatisch zouden kunnen updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Dacuuu schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:34:
[...]

O ik las het even fout. maar js5 is toch een versie waar je niet automatisch mee kan updaten? Volgens mij hebben ze Js5 terug getrokken na een paar dagen. maar ik heb gelezen dat mensen met JS5 niet automatisch zouden kunnen updaten..
Ik heb nu JP5, wil updaten naar 2.3; Dat die nog niet uit is voor NL kan ik begrijpen, maar JS8 is toch de laatste nederlandse versie? Daar kan ik ook niet naar updaten... JP5 heb ik stock op m'n Galaxy S gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Als ik de laatste firmware via Kies controleer staat er:

Huidige versie: PDA:JPF / PHONE:JPP / CSC:JP8 (XEO)
Nieuwste versie: PDA:JS8 / PHONE:JPY / CSC:JS5(XEO)

Hoe weet ik nu welke versie (2.2?) ik nu heb? En welke versie JS8 is (2.2.1?)

En wat moet er staan om de 2.3.3 als nieuwste te kunnen downloaden?

En XEO is de poolse variant (ik weet het.. webshops he.. :S)

[ Voor 10% gewijzigd door NiMu83 op 17-04-2011 20:55 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
@NetXtreme: 2e keer overheen gelezen, sorry. ik typ even snel dit berichtje en dan duik ik mijn bed in. Welke SCS code heb je? Want net zoals Brainpower onder jou berichtje schijft. hij heeft een XEO csc code. pools. misschien heb jij ook wel een andere code. XEN is de code voor Nederland. Maar beter flash je je telefoon even met odin. op http://www.samfirmware.com/ kan je elke firmware halen die je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

NetXtreme schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:36:
[...]

Ik heb nu JP5, wil updaten naar 2.3; Dat die nog niet uit is voor NL kan ik begrijpen, maar JS8 is toch de laatste nederlandse versie? Daar kan ik ook niet naar updaten... JP5 heb ik stock op m'n Galaxy S gekregen.
Brainpower schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:54:
Als ik de laatste firmware via Kies controleer staat er:

Huidige versie: PDA:JPF / PHONE:JPP / CSC:JP8 (XEO)
Nieuwste versie: PDA:JS8 / PHONE:JPY / CSC:JS5(XEO)

Hoe weet ik nu welke versie (2.2?) ik nu heb? En welke versie JS8 is (2.2.1?)

En wat moet er staan om de 2.3.3 als nieuwste te kunnen downloaden?

En XEO is de poolse variant (ik weet het.. webshops he.. :S)
Dit is misschien moeilijk om aan te horen dat begrijp ik ook, ik snap ook dat er nu veel in een ontkenningsfase zitten...

Dit 2.3.3 gebeuren is ALLEEN in noorwegen en scandinavié officieel te krijgen..

Als je even zoekt naar de termen Odin of Heimdall zul je een alternatieve en unsupported manier zien om aan 2.3.3 te komen.

Dat Engadget en Tweakers.net elkaar als gedrogeerde brulapen naschreeuwen is niet onze schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hazurr schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:07:
[...]

[...]

Dit is misschien moeilijk om aan te horen dat begrijp ik ook, ik snap ook dat er nu veel in een ontkenningsfase zitten...

Als je even zoekt naar de termen Odin of Heimdall zul je een alternatieve en unsupported manier zien om aan 2.3.3 te komen.

Dat Engadget en Tweakers.net elkaar als gedrogeerde brulapen naschreeuwen is niet onze schuld.
Maar hoe herken ik hem dan zodra hij in Kies beschikbaar is? Al die codes, ik snap er zo onderhand geen zak meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

Brainpower schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:10:
[...]

Maar hoe herken ik hem dan zodra hij in Kies beschikbaar is? Al die codes, ik snap er zo onderhand geen zak meer van :)
Kies2 meldt het als de telefoon in kwestie synced via usb... met een popup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hazurr schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:12:
[...]

Kies2 meldt het als de telefoon in kwestie synced via usb... met een popup...
Ik kreeg ook die popup. Maar blijkbaar is dat nog versie 2.2.1. Hoe zie ik aan de code om welke versie het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yetti4
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-03-2018
...
Noorwegen is ook Scandinavie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 24-09 18:35

jasjenl

Liab A Tymo

Brainpower schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:14:
[...]

Ik kreeg ook die popup. Maar blijkbaar is dat nog versie 2.2.1. Hoe zie ik aan de code om welke versie het gaat?
Volgens mij kun je dat niet direct aan die code zien. Meestal helpt het om wat te googlen op de code, dan kom je er meestal wel achter welke android versie een bepaalde firmware precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gelukt te updaten, foon bleef booten, na veel 5en en 6en toch weer ok alleen heb ik nu geen 3g internet meer :( . Kies bij netwerkoperators voor KPN (heb Hi) en foon meld geregistreerd bij netwerk, maar er gebeurt verder nx. Iemand??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:28:
Eindelijk gelukt te updaten, foon bleef booten, na veel 5en en 6en toch weer ok alleen heb ik nu geen 3g internet meer :( . Kies bij netwerkoperators voor KPN (heb Hi) en foon meld geregistreerd bij netwerk, maar er gebeurt verder nx. Iemand??
check je instellingen toch maar eens. Zoals al vaker vermeld heeft hij waarschijnlijk gewoon de settings niet. Deze ff handmatig invoeren en zou weer moeten werken

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Double B schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:30:
[...]

check je instellingen toch maar eens. Zoals al vaker vermeld heeft hij waarschijnlijk gewoon de settings niet. Deze ff handmatig invoeren en zou weer moeten werken
Bedankt voor je snelle reactie maar waar doe je dit precies en wat zijn de instellingen? Heb dit nl nog nooit in moeten stellen het werkte altijd direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:36:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie maar waar doe je dit precies en wat zijn de instellingen? Heb dit nl nog nooit in moeten stellen het werkte altijd direct.
Sommigen vergeten door de stress dat er ook iets als een zoekfunctie bestaat :F

Maar ik ben de beroerdste niet, dus hierbij mijn antwoord die ik eerder heb gepost:
Amboe in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"

uiteraard met de instellingen van jouw provider invullen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Amboe op 17-04-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:28:
Same here! :(

Heb net met Odin de officiële versie erop gezet.

CSC: I9000XEEJV3

Edit: Thanx Amboe en Catch22

[ Voor 3% gewijzigd door _Piv0 op 17-04-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
_Piv0 schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:08:
[...]

Same here! :(

Heb net met Odin de officiële versie erop gezet.

Edit: Thanx Amboe en Catch22
De CSC had je beter kunnen vervangen door I9000XENJS3. Dan waren er geen instel problemen geweest.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
Internet werkt nu prima. :)
Heb trouwens met MyBackUp een back up gemaakt voor mn apps.

Krijg nu bij een hoop apps de melding "Helaas, de toepassing ........... is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.".

Alles toch maar opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Nu online
_Piv0 schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:35:
Internet werkt nu prima. :)
Heb trouwens met MyBackUp een back up gemaakt voor mn apps.

Krijg nu bij een hoop apps de melding "Helaas, de toepassing ........... is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.".

Alles toch maar opnieuw installeren?
Met TitaniumBackup werkte bij mij alleen het terugzetten van apps, niet van apps data. Geen idee waarom maar wellicht kun je iig je apps geautomatiseerd terugzetten, dat scheelt alvast iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayman1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 20:37
Ook via odin deze versie er op gezet:

Werkt prima. In kies zegt hij nu ook dat de huidige filmware overeen komt met de nieuwst uitgebrachte filmware.
Kies had btw ook een update nodig. Wel valt me op dat ik met launcher pro veel forced closes had.
Even verwijderd, ga hem er weer op zetten en kijken wat er gebeurt.

Bij mij deed het internet het ook even niet, je moet dan even de apn gegevens van je provider opvragen.
In mijn geval vodafone, nieuw toegangspunt aanmaken en instellingen overnemen, en voilla, er is weer internet.

Nu weer even wachten tot darky een mooie custom rom heeft gemaakt van de officiele gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Wat zijn nu eigenlijk de ervaringen qua batterij duur? Is dit nu echt een verbetering met GB?

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb dat idee wel, maar kan het niet echt onderbouwen.

Heb het idee dat ik meer over heb als ik hem s nachts aan de lader leg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt weer.........zonder iets in te stellen was het in 1x weer daar......raar. Sorry dat ik de zoekfunctie niet gebruikte, maar je krijgt zoveel hits als je zoekt op 3G of internet. Ik wist niet dat ik op APN moest zoeken :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarpk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01-2022
Op verschillende fora werd er gemeld dat de update begin week 16 in NL uitgerold werd. Ik beschik ook over de NL'se versie XEN. Ik heb echter nog geen pop-up in Kies ontvangen. Heeft iemand als iets gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 08:43
komt de nieuwe versie ook nog uit voor deze firmware versie?

PDA:JP7 / PHONE:JP5 / CSC:JP5 (VDF)

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

amarpk schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:40:
Op verschillende fora werd er gemeld dat de update begin week 16 in NL uitgerold werd. Ik beschik ook over de NL'se versie XEN. Ik heb echter nog geen pop-up in Kies ontvangen. Heeft iemand als iets gehad?
Ik weet het, maandag 00:01 is begin week 16. Zelf reken in het begin van de week tot aan woensdag, maar je kan niet echt klagen voordat het donderdag 12:01 is. Daarna zit je pas in het laatste deel van de week.

[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 18-04-2011 10:01 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarpk
Het is Nederland eh.
Ortep schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:47:
[...]

Ik weet het, maandag 00:01 is begin week 16. Zelf reken in het begin van de week tot aan woensdag, maar je kan niet echt klagen voordat het donderdag 12:01 is. Daarna zit je pas in het laatste deel van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ortep schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:47:
[...]

Ik had op Samfirmware gelezen dat Samsung Benelux druk bezig is met de update voor de Samsung Apollo (Froyo 2.2)... :z

PS wat ik overigens vaag vind is dat Samfirmware 3 verschillende JVB bestanden beschikbaar heeft staan, waarvan 2 de Scandinavische CSC bevatten.

[ Voor 28% gewijzigd door Amboe op 18-04-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Oke de komende maanden dus geen firmware voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarpk
Niks gevonden daar
Amboe schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:40:
[...]

Ik had op Samfirmware gelezen dat Samsung Benelux druk bezig is met de update voor de Samsung Apollo (Froyo 2.2)... :z

PS wat ik overigens vaag vind is dat Samfirmware 3 verschillende JVB bestanden beschikbaar heeft staan, waarvan 2 de Scandinavische CSC bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
YaYo86 schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:53:
Oke de komende maanden dus geen firmware voor ons.
Hoeveel tijd zat er tussen bij de update naar 2.2 dan? Toch ook niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
"There is no Dutch 2.3.3 update out yet (I9000). Samsung Benelux: Busy with Galaxy Apollo Android 2.2 updates."
http://twitter.com/SamFirmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Amboe schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:40:
[...]

Heb tevens ergens gelezen dat Scandinavië Nederland en nog een ander land als eerste GB kregen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Kevinp schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:01:
[...]

Heb tevens ergens gelezen dat Scandinavië Nederland en nog een ander land als eerste GB kregen.
Zeker op GSMarena.com gelezen:
http://www.gsmarena.com/s...as_promised-news-2526.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Lees net op XDA Developers dat Samsung de GB waarschijnlijk weer heeft teruggetrokken 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Amboe op 18-04-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Omfg... had ik maar nooit een Samsung gekocht.

[ Voor 23% gewijzigd door YaYo86 op 18-04-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
YaYo86 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:26:
Omfg... had ik maar nooit een Android gekocht.
Nou aan Android ligt het niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Amboe schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:31:
[...]

Nou aan Android ligt het niet hoor.
True :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
YaYo86 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:26:
Omfg... had ik maar nooit een Samsung gekocht.
Het ligt voor een groot deel ook wel aan de gebruiker.... De doorsnee consument zal zich helemaal niet zo druk maken om een update, maar hier zitten tweakers die het laatste van het laatste moeten hebben omdat het een hoger versie nummertje heeft :P. Wat is het probleem met 2.2.1 dan dat er oh zo nodig nu direct een update moet komen... Laat ze lekker Scandinavië als proefgrond gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Propane schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:41:
[...]
Het ligt voor een groot deel ook wel aan de gebruiker.... De doorsnee consument zal zich helemaal niet zo druk maken om een update, maar hier zitten tweakers die het laatste van het laatste moeten hebben omdat het een hoger versie nummertje heeft :P. Wat is het probleem met 2.2.1 dan dat er oh zo nodig nu direct een update moet komen... Laat ze lekker Scandinavië als proefgrond gebruiken ;).
Iets nieuws is altijd leuk toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Propane schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:41:
[...]
TRUE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarpk
bron plz
Amboe schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:25:
Lees net op XDA Developers dat Samsung de GB waarschijnlijk weer heeft teruggetrokken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Uhm XDA developers ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040148

Dit is overigens niet bevestigd, het is een vermoeden van een paar personen.

EDIT was me al voor

[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 18-04-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
bij mij lukt het ook niet om te updaten.
in kies heb ik pda-jpa/phone-jpp/csc-jp4 (xen)
ik meen me te herrineren dat ik ooit met de scandinavie workaround dit geinstalleerd heb maar later is kies er nog wel 2x over heen gegaan.
*#1234# geeft
pda: i9000jpa
phone: i9000xxjpp
csc: i9000neejp4
build info: 2010.10

het wachten kan beginnen denk ik:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Amboe schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:25:
Haha, het is ook altijd hetzelfde...
Weer een maand wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

BounceMeister schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:49:
[...]

Haha, het is ook altijd hetzelfde...
Weer een maand wachten dus...
Allemaal speculatie toch nu? Het duurde eerst ook even voordat het overkwam vanuit scandinavie, ik vermoed nu niets anders... Meteen roepen dat het terug zou zijn geroepen heeft geen zin tenzij het ergens bevestigt staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb nu de 2.3.3 rom geinstalleerd (via Odin, want ik houd niet zo van kies)

Echter kan ik nu mijn geinstalleerde apps niet meer starten, tenzij ik ze eerst uninstall en dan install. Wel vaag dat ze dan nog wel als geinstalleerd staan...

Anyway.. ik ben nu al twee dingen tegengekomen die ik erg vervelend vind...
1: Als ik usb connect op 'mass storage' zet, en connect usb krijg ik geen popup over het connecten.. ik krijg dus mijn schijf niet te zien in windows :(

2: Ik mis de optie voor wifi tether.. ik kan natuurlijk wel een losse app installeren, maar ik vond het juist zo tof dat samsung dat gewoon zelf geimplementeerd had.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Het is zeker te lastig voor Samsung om een officieel persbericht via hun website de deur uit te doen waarin staat dat de update beschikbaar is en om welke landen het dan betreft.

Wat dat betreft kunnen ze nog wat leren van Apple --> update beschikbaar + persbericht en meteen beschikbaar voor alle talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Zijn er mensen met JVB die ook last hebben van de youtube app? zodra ik mijn scherm kantel voor fullscreen en terug dan flikkert de video.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Vandaag een SGS besteld, mijn eerste Android device. Wel met Android gespeeld (Android roms voor WM: X1 en Touch HD). Gebruik nu dus nog een WM 6.5 device, maar algemeen en vooral internettoepassingen werden te traag en belangrijke apps zijn ook niet beschikbaar (bv. Whatsapp). Daarnaast miste ik ook gewoon features zoals pinch-to-zoom (werkt natuurlijk perfect op mijn iTouch 4) en goede e-mail mogelijkheden. Ik hoop dat ik geen spijt ga krijgen dat ik de SGS heb gehaald, omdat deze nu redelijk goedkoop is (340 euro nieuw tegen 440 voor een Xperia Arc). Wacht in spanning op mijn toestel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
BoyzNDaHood schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:56:
Vandaag een SGS besteld, mijn eerste Android device. Wel met Android gespeeld (Android roms voor WM: X1 en Touch HD). Gebruik nu dus nog een WM 6.5 device, maar algemeen en vooral internettoepassingen werden te traag en belangrijke apps zijn ook niet beschikbaar (bv. Whatsapp). Daarnaast miste ik ook gewoon features zoals pinch-to-zoom (werkt natuurlijk perfect op mijn iTouch 4) en goede e-mail mogelijkheden. Ik hoop dat ik geen spijt ga krijgen dat ik de SGS heb gehaald, omdat deze nu redelijk goedkoop is (340 euro nieuw tegen 440 voor een Xperia Arc). Wacht in spanning op mijn toestel :).
Goed dat je niet hebt gewacht op de S II.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Galaxy S al sinds augustus en ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad..
Tot op de dag van vandaag.. Na hem wat gebruikt te hebben in de trein, kwam ik thuis en ik keek op mijn mobiel.
Ik drukte de rechter knop in (aan/uit knop) en ineens begon hij te trillen en merkte ik dat alle apps op mijn achtergrond weg waren (+fancy widget etc).
Dit was nog niet zo'n ramp.. Maar ik kom er net achter dat al mijn contacten weg zijn!! Deze waren opgeslagen op het toestel zelf.. Dus niet op de simkaart..
Ook als ik bepaalde apps wil openen krijg ik fout meldingen..
Eerst trilt het apparaat een keer.. dan loopt hij vast, en krijg je een zwart scherm te zien.. Het berichten balkje bovenaan blijft nog wel zichtbaar.. dan tril hij na enkele seconden 3 keer, en vervolgens verschijnt de error.
Ik heb al overal gezocht op internet, maar ik kan niets vinden wat mij zou kunnen helpen..

Hebben jullie misschien enig idee? Wil graag mijn contacten terug!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Niet gesynchroniseerd met je Google-account dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
YaYo86 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:09:
[...]

Goed dat je niet hebt gewacht op de S II.... :)
Mij lijkt de de SII toch wat te groot (Desire HD ish?) en de verwachte prijs lijkt me ook een stuk hoger dan ik wil betalen. En als ik toch meer zou betalen dan 400 euro, was ik gegaan voor de Arc. Ik zie nog geen directe voordelen die ik met dual cores kan behalen. Gaming zal ik toch niet doen op mijn telefoon, daarvoor heeft iOS veel meer/betere games voor en ben ik niet afhankelijk van een creditcard die ik niet bezit. Of bedoel je iets heel anders....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb al via gmail gekeken als je dat bedoelt..
Maar verder niks kunnen vinden, ben ook echt een digibeet op dit gebied..
Maar op gmail kon ik inderdaad niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 10:33
Samsung I9000 Firmware: I9000XWJVA Online! CSC = LUX (Android 2.3.3. Build date: April 4 2011.)

http://twitter.com/#!/SamFirmware/statuses/60079476763148289

[ Voor 25% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-04-2011 22:40 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:38:
Samsung I9000 Firmware: I9000XWJVA Online! CSC = LUX (Android 2.3.3. Build date: April 4 2011.)

http://twitter.com/#!/SamFirmware/statuses/60079476763148289
Waar is deze te krijgen dan? Niet via KIES firmware update.
Pagina: 1 ... 61 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.