d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Factory reset will do the trickkuka schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:36:
Na opnieuw opstarten telefoon met Gingerbread verschijnt de melding "Helaas! - De toepssing Statusbalk (proces com.android.systemui) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. En ik kan vervolgens op de knop Nu Sluiten Kiezen.
Ik ben bang dat dit een clean install gaat worden dit heb ik bij een eerdere update ook gehad.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Heb dezelfde firmware geïnstalleerd, en ook bij mij wordt nog aangegeven dat het de laatste versie isTCP_IP schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:46:
Hmm hier wordt bij Kies nog steeds gemeld dat ik de nieuwste firmware al heb..
PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)
Iemand nog een tip om iets te forceren en/of te laten zoeken? Of moet ik telkens Kies herstarten om opnieuw te laten checken op firmware?
2.3.3 lijkt me juist zo interessant, aangezien ik lees dat de accuduur verbeterd t.o.v. 2.2.1. En die is bij mij gewoon belabberd.
[ Voor 12% gewijzigd door EDIT op 16-04-2011 11:54 ]
Ik zei hierboven al dat ik niet kon updaten, maar heb dus inderdaad ook die versie.EDIT schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:51:
[...]
Heb dezelfde firmware geïnstalleerd, en ook bij mij wordt nog aangegeven dat het de laatste versie is
2.3.3 lijkt me juist zo interessant, aangezien ik lees dat de accuduur verbeterd t.o.v. 2.2.1. En die is bij mij gewoon belabberd.
Ik weet niet hoe samsung bepaald welke telefoon wel/niet mag updaten.Kyhfin schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:56:
[...]
Ik zei hierboven al dat ik niet kon updaten, maar heb dus inderdaad ook die versie.
Hier draai ik nog 2.2 (dus niet 2.2.1), misschien dat ze eerst 2.1 laten upgraden, of een groep met een bepaald imei nummer om druk op de server te voorkomen.
Kan ook niet updaten het is een toestel van HI zonder simlock gewoon afwachten
ps word nu wel het EXT4 bestands systeem gebruikt ?
[ Voor 17% gewijzigd door rjn27 op 16-04-2011 12:14 ]
Verwijderd
Hier ook nog geen update binnen overigens.
There is no Dutch 2.3.3 update out yet (I9000). Samsung Benelux: Busy with Galaxy Apollo Android 2.2 updates.
NEWS: http://tiny.cc/3rirs Samsung rolls out Android 2.3.3 for people with CSC version NEE!
http://twitter.com/#!/SamFirmware
[ Voor 33% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-04-2011 12:26 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Hier ook deze firmware versie en kreeg geen update aangeboden, Kies gaf aan dat ik al de laatste versie hebEDIT schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:51:
[...]
Heb dezelfde firmware geïnstalleerd, en ook bij mij wordt nog aangegeven dat het de laatste versie is
De wijzen komen uit het Oosten!
Iemand een idee hoe ik mijn firmware ID terug kan zetten naar Nederlands? Geen idee waarom het Koreaans is atm.
XWJS5 (in ander forum zoeken op Kalua) flashen met Odin.Binscow schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:13:
Geen update hier voor PDA:JPY / PHONE:JPY / CSC:JPY (KOR).
Iemand een idee hoe ik mijn firmware ID terug kan zetten naar Nederlands? Geen idee waarom het Koreaans is atm.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Ja zou ik ook zeggen
unrooten hoef niet, lagfix verwijderen moet wel!wippo76 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:32:
moet je de telefoon trouwens un-rooten en of one click fix verwijderenvoordat je kan updaten
[ Voor 60% gewijzigd door Hotzenwalder op 16-04-2011 13:53 ]
Het maakt niet uit wanneer je Odin gebruikt om te updaten. Of je ook kunt updaten met een andere kernel via Kies kan ik je niet zeggen. Je moet wel sowieso al je lag fixes uitzetten.Hotzenwalder schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:50:
Dus een Speedmod kernel zit niet in de weg (K13e)?
Lag fixes e.d. staan allemaal al uit.
Kies laat wel een ander nummer zien.
De nieuwste kies 2.xx werkt trouwens naar behoren, dat werd tijd!
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
lijkt te kloppen, wel jammer dat ze niet gewoon alles vertalen, zo veel verschil mag er toch niet zijn.BruceLee schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:38:
hij is nog niet uit voor ons dus zal ook nog niet via kies te zien zijn tenzij je zelf wat aanpast of die scandinavische versie zelf met odin flashed.
Wat me toe nu toe opvalt is dat E-mail heel erg snel is. Ik zit op exchange en voorheen duurde alles net wat langer. Alleen hij vind mijn toestel niet via market.android.com, ook al log ik al paar keer opnieuw in en bezoek ik market op me phone.
[ Voor 31% gewijzigd door Kyhfin op 16-04-2011 15:26 ]
probeer eens *#*#1234#*#*DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:38:
.... waar kan ik zien wat de CSC versie is?
edit. heb download mode geprobeerd in te komen, dit lukt na deze update ook niet meer!
[ Voor 70% gewijzigd door DCG909 op 16-04-2011 16:03 ]
Mijn broer heeft een samsung galaxy s gekocht via MP. Nu probeer ik het toestel te updaten naar versie 2.3.3, maar dat lukt niet. In Kies krijg ik de melding dat de huidige apparaat versie niet te updaten is
huidige firmware versie: PDA:JP6/ PHONE:JPM/ CSC:JP2 (XEN)
Kan iemand mij opweg helpen om alsnog te kunnen updaten via kies?
Alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door yassiro op 16-04-2011 16:12 ]
weet je dat heel zeker ? volgens xda zou het gewoon moeten blijven werken met die nieuwe bootloadersDCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:51:
?!?!?!?!? gewijgerd
edit. heb download mode geprobeerd in te komen, dit lukt na deze update ook niet meer!
Je broer zal zijn SGS via Odin moeten flashen/updaten, want die firmware versie op zijn telefoon is niet origineel.yassiro schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:09:
Beste,
Mijn broer heeft een samsung galaxy s gekocht via MP. Nu probeer ik het toestel te updaten naar versie 2.3.3, maar dat lukt niet. In Kies krijg ik de melding dat de huidige apparaat versie niet te updaten is, zie screenshot.
huidige firmware versie: PDA:JP6/ PHONE:JPM/ CSC:JP2 (XEN)
Kan iemand mij opweg helpen om alsnog te kunnen updaten via kies?
Alvast bedankt![]()
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 16-04-2011 16:22 ]
Waren er twee versies van 2.2.1? één voor kies 1.xxx en één voor kies 2.xxx ???
Had je eerst JS3? Dan krijg een update naar JS5DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:25:
Toen ik opstarte na de update bleef de versie 2.2.1 .... WTH is Samsung aan het doen?
Waren er twee versies van 2.2.1? één voor kies 1.xxx en één voor kies 2.xxx ???
JS3 was kort nadat hij was uitgerold in januari weer door Samsung ingetrokken. Niet veel later kwam JS5 (in februari) uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Amboe op 16-04-2011 16:33 ]
[ Voor 60% gewijzigd door DCG909 op 16-04-2011 16:33 ]
zowel JS3 als JS5 = 2.2.1 (dus ja, er zijn twee 2.2.1 versies)DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:33:
Ik had 2.2.1 na de update bleef het 2.2.1
[ Voor 9% gewijzigd door Amboe op 16-04-2011 16:36 ]
en idd je kan best een nieuwere 2.2.1 krijgen als je hem nu hier update. maar 2.3.3 zit er nog niet in op de officiele manier
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 16-04-2011 16:37 ]
nehoor, dat zou gewoon moetten blijven welken ik heb die ook gedraaid.DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:38:
.... en JS5 heeft een gelockte download mode enz zeker?
iedereen is er altijd zo bang voor dat het niet meer zou werken download mode, ik ook.
maar ik heb al heel veel roms geprobeerd en getest maar het is altijd blijven werken.
[ Voor 41% gewijzigd door BruceLee op 16-04-2011 16:40 ]
Nee hoor, de 3-button combo werkt bij mij nog steeds.DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:38:
.... en JS5 heeft een gelockte download mode enz zeker?
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 16-04-2011 16:42 ]
Correct, gewoon in blijven houden vanuit dat de telefoon helemaal uit staat. en dan moet het scherm gewoon te voorschijn komen probeer anders eens te kijken of hij wel in ecovery mode komt zelfde maar dan v-upDCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:42:
welke combo was het v-down + menu + aan/uit toch? maar moest je die een bepaalde tijd ingedrukt houden?
update:zit niet veel verschil in er is zelfs js8 maar niet voor NL zullen kleine fixxes in zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 16-04-2011 16:45 ]
Er zaten een aantal bugs in JS3. Deze zijn in JS5 opgelost.DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:43:
zie net dat ik inderdaad JS3 had. maar wat is het verschil tussen JS3 en JS5?
Maar welke bugs zaten er dan in JS3? ik had alleen soms last van de browser
De standaard e-mail app deed het niet goed en een wat langere batterijduur (bij mij althans). Voor de rest weet ik het niet.DCG909 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:48:
...... stomme ik, Ik had de tefoon aanstaan -.-"
Maar welke bugs zaten er dan in JS3? ik had alleen soms last van de browser
Zit de offscreen animatie er nog in (wanneer je je toestel vergrendelt) of heeft Samsung dit er toch uitgesloopt?Kyhfin schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:00:
Ok het werkt mooi dat Gingerbread. Al zijn er niet echt veel ingrijpende veranderingen. Enige verschil is dat ik 3G/dataconnectie niet aan de praat krijg terwijl wel aan staat als je de uit knop indrukt. Hoop niet dat komt omdat dit de scandinavische versie is.
Ik snap je vraag niet helemaal.Amboe schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:03:
[...]
Zit de offscreen animatie er nog in (wanneer je je toestel vergrendelt) of heeft Samsung dit er toch uitgesloopt?
Weet iemand waar je GPRS kan instellen? Bij het menu Instellingen mobiel netwerk staat enkel Netwerkmodus: GSM/WCDMA (auto-stand)
En netwerk operators en daar heb ik vodafone (de mijne) aangeklikt. Of zijn er bekende problemen met GPRS vandaag. Ik kan niet vinden hoe ik GPRS uitgebreid kan instellen namelijk en heb nog nooit gehad na nieuwe install dat niet automatisch werkte.
klopt wel want hij zit niet in die csc. dus nu moet je hem zelf instellen en dan werkt het gewoon weer ( settings van je provider)Kyhfin schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:00:
Ok het werkt mooi dat Gingerbread. Al zijn er niet echt veel ingrijpende veranderingen. Enige verschil is dat ik 3G/dataconnectie niet aan de praat krijg terwijl wel aan staat als je de uit knop indrukt. Hoop niet dat komt omdat dit de scandinavische versie is.
Dit bedoel ik: YouTube: Android 2.3 - Gingerbread - Cool shutdown effectKyhfin schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:09:
[...]
Ik snap je vraag niet helemaal.
Weet iemand waar je GPRS kan instellen? Bij het menu Instellingen mobiel netwerk staat enkel Netwerkmodus: GSM/WCDMA (auto-stand)
En netwerk operators en daar heb ik vodafone (de mijne) aangeklikt. Of zijn er bekende problemen met GPRS vandaag. Ik kan niet vinden hoe ik GPRS uitgebreid kan instellen namelijk en heb nog nooit gehad na nieuwe install dat niet automatisch werkte.
Is niet belangrijk, maar wel geinig
Waarschijnlijk moet je je APN weer instellen.Ga naar instellingen ->Draadlose netwerken->Mobiele netwerken->Namen toegangspunten en onder Vodafone Internet je toegangspunt bewerken (check de Vodafone site voor de instellingen).
[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 16-04-2011 17:19 ]
Nope. Maargoed, zal snel genoeg een fix/tweak voor komen.Amboe schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:15:
[...]
Dit bedoel ik: YouTube: Android 2.3 - Gingerbread - Cool shutdown effect
Is niet belangrijk, maar wel geinig
Amboe schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:15:
[...]
Waarschijnlijk moet je je APN weer instellen.Ga naar instellingen ->Draadlose netwerken->Mobiele netwerken->Namen toegangspunten en onder Vodafone Internet je toegangspunt bewerken (check de Vodafone site voor de instellingen).
Ok, tuurlijk. Ingesteld en het werkt weer (na reboot). ThanksBruceLee schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:13:
[...]
klopt wel want hij zit niet in die csc. dus nu moet je hem zelf instellen en dan werkt het gewoon weer ( settings van je provider)
Waarom staat er korean tussen haakjes? Hebben jullie dat ook?
omdat je hem zelf met odin hebt geflashed ?! met een csc van een andere regioKizanko schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:20:
Bij mij staat Huidige firmwareversie: PDA:JS5/ Phone:JPY/ CSC:3 (KOR)
Waarom staat er korean tussen haakjes? Hebben jullie dat ook?
gewoon opnieuwflashen met een andere (nl)csc.Kizanko schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:32:
Ik heb het inderdaad met Odin geflast, maar is er een manier om de csc weer naar Nederlands te wijzigen?
XEE versie csc is er nu ook voor JVB
samfirmware
Samsung I9000 Firmware: I9000XWJVB with CSC = I9000XEEJV3 Online!
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 16-04-2011 19:12 ]
[ Voor 9% gewijzigd door BruceLee op 16-04-2011 19:31 ]
Oh oke. Sorry!BruceLee schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:23:
nee 2.3.3 is er nog niet in NL
[ Voor 22% gewijzigd door Artuzzo op 16-04-2011 19:26 ]
Volgens mij niet, Kies kijkt welke software je heb en dat moet een voorloper zijn van de nieuwe versie.Artuzzo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:25:
[...]
Oh oke. Sorry!Maar op het moment dat die verschijnt, wordt die wel herkend ook als je de 2.3.3 (odin) al hebt?
dus van js5 naar jvb
[ Voor 22% gewijzigd door Megapaul op 16-04-2011 19:33 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Okke dus eerst terug-flashen en dan weer naar de laatste firmware flashen met KIES. Mmmh.Megapaul schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:30:
[...]
Volgens mij niet, Kies kijkt welke software je heb en dat moet een voorloper zijn van de nieuwe versie.
dus van js5 naar jvb
Ik vroeg me af of er nog verbeteringen zijn. Sinds de 2.3.3 van samfirmware heb ik eigenlijk geen problemen meer. Het is snel en zelf de GPS is nauwkeuriger geworden. Ben benieuwd.
Hmm rebooten werkt wel gewoon... Vreemd.
[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 16-04-2011 19:56 ]
Krijg jij dan de 2.3.3 versie te downloaden?ksborg schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:54:
Hmm ik was aan het updaten via Kies (stond sowieso nog op 2.2) en nu lijkt m'n toestel een beetje fucked up... Ik kreeg bij 75% een foutmelding (iets met een dll die niet geladen werd dacht ik) en toestel hangt nu in Download mode aan de PC... Iemand dit ook gehad?
Hmm rebooten werkt wel gewoon... Vreemd.
Als ik jou was zou ik de pc opnieuw opstarten, Kies opnieuw installeren. Daarnaast zou ik de toestel uitzetten sim en kaartje er uithalen en opnieuw opstarten.
Nee hij zit nog steeds op 2.2 nu. Ben nog eens aan het proberen. Eerder kreeg ik ook nooit de melding dat 2.2.1 beschikbaar was, terwijl anderen die al heel lang haddenArtuzzo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:59:
[...]
Krijg jij dan de 2.3.3 versie te downloaden?
Als ik jou was zou ik de pc opnieuw opstarten, Kies opnieuw installeren. Daarnaast zou ik de toestel uitzetten sim en kaartje er uithalen en opnieuw opstarten.
Ah hij springt nu naar download mode en de applicatie crasht niet... Vooruitgang.
Edit: zit nu dus op 2.2.1 en dat is de laatste firmware die beschikbaar is volgens Kies.
[ Voor 14% gewijzigd door ksborg op 16-04-2011 20:15 ]
Bij mij gaat het goed. Heb nu PDA: I9000XWJVBStyleWarz schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:50:
Wat mij op XDA nu niet helemaal duidelijk wordt; is het mogelijk om via Odin naar Gingerbread te updaten maar de XEN CSC te behouden?
PHONE: I9000XXJVK
CSC: I9000XENJS3
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
- CSC_OXAJVK.tar.md5
- PDA_XXJVK_Sbl.tar.md5
- PHONE_XXJVK.tar.md5
- NL KPN
- T-Mobile NL
- vodafone NL
Update
Via http://www.androidworld.n...net-instellingen-apn.html kwam ik apn instellingen tegen, deze zijn op dit moment nog niet ingesteld. Dat zal ik eerst nog eens proberen.
[ Voor 13% gewijzigd door Arethusa op 16-04-2011 20:32 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Probeer de combinatie maar die ik in bovenstaande post heb staan. Dan blijft de productcode XEN.Arethusa schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:26:
Ik heb de volgende zaken gebruik om via deze methode met behulp van Odoin te updaten:Alleen kan ik nu niet meer het internet op zonder Wifi. Ik heb onder beschikbare netwerken de volgende netwerken staan:
- CSC_OXAJVK.tar.md5
- PDA_XXJVK_Sbl.tar.md5
- PHONE_XXJVK.tar.md5
Mijn toestel heb ik via HI KPN dus ik neem aan dat ik NL KPN moet kiezen als netwerk. Maar dan krijg ik alsnog niet het welbekende 3gs icoontje in de bovenste balk en kan ik ook niet internetten. Zie ik nog iets over het hoofd?
- NL KPN
- T-Mobile NL
- vodafone NL
Update
Via http://www.androidworld.n...net-instellingen-apn.html kwam ik apn instellingen tegen, deze zijn op dit moment nog niet ingesteld. Dat zal ik eerst nog eens proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Embryo1 op 16-04-2011 20:35 ]
deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt
terwijl hij zou moeten zeggen u hebt de laatste firmware
hij is ooit wel gewoon via kies geupdate
ik heb nu PDA:JP6 PHONE:JPM SCS JP4 (XEN)
moet ik nu ook via odin updaten?
Ja zou ik ook zeggen
PDA: JVB PHONE: JVK CSC: JV3 (XEN)
(PDA: JVK was de eerder gelekte 2.3.3)
Vooralsnog is de laatste XEN firmware via Kies 2.2.1:
PDA:JS5 / PHONE: JPY / CSC:JS3 (XEN)
Je kunt zoals Embryo1 hierboven aangeeft ook de nieuwe PDA / PHONE firmware flashen via Odin (deze zijn al beschikbaar vanuit momenteel de NEE en de XEE CSC regio) met de huidige CSC:
PDA: JVB / PHONE: JVK / CSC: JS3 (XEN)
De PDA: JP6 / PHONE: JPM / SCS: JP4 (XEN) die jij aangeeft is een 2.2 Froyo firmware. Als ik me niet vergis zijn er speficieke upgrade routes via Kies, waarbij bepaalde 2.2 (JP6/JPA/etc.) niet naar 2.2.1 kunnen, maar hoe dat precies zit weet ik niet; wellicht iets met het partitie type van firmwares (512 of 803 .pit). Via Odin kan je natuurlijk alles flashen wat je wil.
[ Voor 115% gewijzigd door d3vlin op 16-04-2011 21:38 ]
Leaping Lab Rats!
ooit gewoon geupdate via kies maar wel via de scandinavië truck zou het daar in zitten?
ok...moet ik me toch maar eens in het odin verhaal gaan verdiepen
[ Voor 27% gewijzigd door wippo76 op 16-04-2011 21:41 ]
Ja zou ik ook zeggen
quadrant zegt niet alles maar hij moet dus toch wel sneller zijn als JVK zo voelt het anders zeker wel
Ik heb al tig workarounds geprobeerd maar niets helpt, hoe wil ik dan ooit Gingerbread flashen op m'n Galaxy S ...
Of staat CSC nou voor iets anders dan taal? misschien regio ofzo? Hebben andere Nederlanders wel een Nederlandse update?
Ik heb trouwens een witte met firmware PDA: JS5 / PHONE:JPY / CSC: JS3 (XEN)
Volgens Kies de nieuwste. Ik heb mijn phone trouwens nu 4 weken en niet hoeven updaten nog. Ben benieuwd!
Ik had net ook problemen met inloggen op kies, omdat mijn wekker programma "Alarm Clock +" een aangepast scherm heeft als ik mijn telefoon aan de stroom hang 's avonds. Desktop scherm met heel groot de tijd. Instellingen voor dockingstation autostart alles uitzetten (ook in een bepaalde tijd) werkte bij mij. Toen kon ik succesvol zien dat ik al "de nieuwste" firmware had.sapphire schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:40:
Echt gruwelijk irritant...mijn telefoon wil niet verbinden met Kies
Ik heb al tig workarounds geprobeerd maar niets helpt, hoe wil ik dan ooit Gingerbread flashen op m'n Galaxy S ...
[ Voor 42% gewijzigd door jmk op 17-04-2011 00:51 ]
Yippie kayak, other buckets!
Ik had het toen straks ook.. Even de laatste versie gedownload, oude versie gedeinstalleerd (ook de map in program files handmatig gewist) en kies opnieuw geinstalleerd.. Computer opnieuw opgestart en toen zag ie m weer.sapphire schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:40:
Echt gruwelijk irritant...mijn telefoon wil niet verbinden met Kies
Maar ik neem aan dat je iets soortgelijks al hebt geprobeerd.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verder geen gekke instellingen voor docking station enzo. Nouja anders via Odin, maar ik kan de officiële FW van samsung ergens vinden...
Edit: en nu pakt de MTP applicatie hem
Krijg alleen geen update aangeboden, ik heb de laatste versie zegt hij (JS5 - JPY - JS2)
[ Voor 20% gewijzigd door sapphire op 17-04-2011 01:22 ]
Meer mensen die dit hebben gehad ?
Dat is de kernel van 2.2.1.Justin2000 schreef op zondag 17 april 2011 @ 09:14:
ik had mn galaxy alleen voorzien van een speedmod, ik deed gister update via KIES, nu heb ik 2.6.32.9 Root@dell105 #1
Meer mensen die dit hebben gehad ?
Pessimism is the foundation of survival
Voor het opslaan van de vcard backups, externe app opslag mits ondersteund en voor de rest als massa opslag.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:36:
Ik lees veel over sd kaartjes hier.
Is het zo dat wanneer je bijvoorbeeld een class 6 sd erin stopt hij daadwerkelijk sneller wordt?
Waar gebruikt Android de sd kaart voor?
Theoretisch gezien laden alleen dingen op de kaart zelf (marginaal) sneller.
Pessimism is the foundation of survival
Ja dat weten wel al, alleen niet voor XEN?Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:44:
2.3.3. is nu verkrijgbaar via KIES!
Maar nog niet de XEN versie, ik krijg hier nog steeds PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:44:
Had Masterz beter niks kunnen zeggen... Mijn vriendin heeft ook nog steeds PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)Kevinp schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:58:
[...]
Maar nog niet de XEN versie, ik krijg hier nog steeds PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)
Nou zelfs als je het vet roept is er bij mij nog niks.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:44:
Ik denk het zelf niet omdat het OS niet op de interne SD staat toch? Of zit ik er naast?Hotzenwalder schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:07:
Titanium zet de back-up op de interne SD kaart. Is die weg na een repartition?
Zelfs in hoofdletters nietMarbo schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:07:
[...]
Nou zelfs als je het vet roept is er bij mij nog niks.
Verwijderd
Geen XEN neem ik aan?Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:20:
In het vet roepen heeft inderdaad weinig zin.. maar viel me op dat mensen alleen nog maar via odin kunnen updaten. Gisteren was er nog geen update.. vandaag hang ik mn telefoon aan de computer en is er wel een update beschikbaar. Draai dus nu de officiele 2.3.3. die voor mij sinds vandaag beschikbaar is. Heb altijd gewoon de officiele firmware gehad.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.