Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
BounceMeister schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:39:
Standaard wekt de dataverbinding niet met de bovengenoemde standaard 2.3.3 rom (2 posts terug). De APN is niet geconfigureerd? Ik heb hem al 2x gereset en alles daarbij gewist, maar nog steeds niks.
Ik heb op een site wel wat settings gevonden en die handmatig ingevuld, en het lijkt nu te werken, maar dit hoort toch vanzelf te gaan? Standaardwaarden herstellen doet ook niks.
Ik heb T-mobile met het wb n walk plus abo.
Ja, ik heb ook gewoon 2.3.3 van Samfirmware erop gezet. Alleen de CSC vervangen door de XENJS3 en alles was netjes operationeel.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:41:
[...]

Ziet er echt geweldig uit, jammer dat er geen gratis trial is om 'm te proberen. Loopt dit echt zo soepel als in de filmpjes? Ik zie in de market wel wat reacties dat het af en toe hapert op een Galaxy S. En ik lees ook dat het niet werkt met live achtergronden, wat ik dan wel weer jammer zou vinden aangezien ik nu Beautiful Live Weather als achtergrond heb ingesteld, wat dan niet meer zou werken. Of zit er een gelijkwaardig alternatief in SPB Shell? (niet SPD ;) )
Nu ik hem 3 dagen heb gebruikt, valt de spb shell 3d enorm tegen. Telefoon valt uit, loopt vast, widgets doen het niet, enorm veel bugs dus en verbruikt ook nog eens veel geheugen. Als ik ga internetten 10 minuten en ik moet weer terug naar het homescreen dan moet de telefoon alle homescreens weer opnieuw laden. En dan bedenken dat het 10,50 kost.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:02
zoenvisje schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:03:
[...]

Is bij mij ook de laatste tijd, behoorlijk irritant.
ik had het ook en dit kwam door QRdroid. Toen ik deze app geupdate had was het probleem verholpen

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Embryo1 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:54:
[...]

Ja, ik heb ook gewoon 2.3.3 van Samfirmware erop gezet. Alleen de CSC vervangen door de XENJS3 en alles was netjes operationeel.
Dus je hebt de I9000XXJVK van samfirmware.com genomen en heb je dan de CSC van XENJS3 genomen van samfirmware.com waar de 512 pit bij staat? Er staat er ook een met 803.pit namelijk.
Heb je ook de pit file gebruikt in odin?
Welke versie van odin heb je gebruikt?

De diverse tutorials van odin zijn wel eens verschillend. Aangezien ik gisteren bijna een paperweight had gemaakt van m'n SGS, wil ik precies weten wat je hebt gedaan. Dan weet ik dat ik het goed doe.

Hmm, ik heb de XENJS3 gedownload, maar daar staat geen bestand bij met CSC erin. alleen de tar file met wat rfs en bin bestanden erin...?

[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 12-04-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
BounceMeister schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:53:
[...]

Dus je hebt de I9000XXJVK van samfirmware.com genomen en heb je dan de CSC van XENJS3 genomen van samfirmware.com waar de 512 pit bij staat? Er staat er ook een met 803.pit namelijk.
Heb je ook de pit file gebruikt in odin?
Welke versie van odin heb je gebruikt?

De diverse tutorials van odin zijn wel eens verschillend. Aangezien ik gisteren bijna een paperweight had gemaakt van m'n SGS, wil ik precies weten wat je hebt gedaan. Dan weet ik dat ik het goed doe.

Hmm, ik heb de XENJS3 gedownload, maar daar staat geen bestand bij met CSC erin. alleen de tar file met wat rfs en bin bestanden erin...?
Ik heb de laatste I9000XXJVK genomen. van Samfirmware. Deze rar uitgepakt. Voor de PDA en Modem heb ik de I9000XXJVK tar files genomen. De CSC I9000XENJS3 uit de orginele Kalua upload.
http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9
Alles in Odin 1.3 met de 512 pit en repartition aan. Doe ik altijd zo en gaat probleemloos.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:51

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Kevinp schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:11:
[...]

had ik eerst ook.

"Helemaal" erin leek fout te zijn tot ik er achter kwam dat helemaal toch niet helemaal was.
"zucht" voel me blond nu, maar helemaal erin voelde inderdaad fout aan. Maar het werkt nu perfect, Bedankt!!!

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
lometje schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:36:
Meer mensen die last hebben van een batterij die sneller lijkt leeg te lopen en een trage telefoon? Zelfs tweetdeck hakkelt tegenwoordig... (hopelijk gauw gingerbread)...

Maar iemand tips zodat ik kan zien wat er allemaal draait?
Ik heb exact hetzelfde. De batterij bleek mij te komen doordat waar ik slaap m'n telefoon continu loopt te switchen tussen GSM/3G/HDSPA, dit is op te lossen door 'm tijdelijk op alleen GSM te zetten, je kunt zien of je dit ook hebt door te kijken of bij batterij gebruik 'Telefoon Standby' veel verbruik heeft.

De traagheid heb ik nog niet kunnen oplossen. Ook mijn Galaxy S (2.2)is tegenwoordig errug traag, moet soms seconden wachten tot ik me email kan lezen en tijdens het scrollen blijft ie ook vaak hangen. Ik heb echt amper apps op me telefoon en heb dus geen idee wat dit veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:51
Ik weet niet waar ik het anders kenbaar kan maken op dit forum, maar ik heb een mobiele website gemaakt voor RTL Gemist. http://rtl.ksya.net/
Dus via daar is het weer mogelijk om RTL Gemist op de telefoon te bekijken :)

[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 12-04-2011 19:27 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:27:
Ik weet niet waar ik het anders kenbaar kan maken op dit forum, maar ik heb een mobiele website gemaakt voor RTL Gemist. http://rtl.ksya.net/
Helemaal top!
dank je wel
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Totdat ie offline wordt gehaald door RTL. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:51
Volgens mij doe ik niet iets wat niet mag.. En als ze het offline willen hebben, moeten ze ook de iPad app uit de lucht halen. Ze kunnen mij moeilijk dwingen... toch? :( :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He te gek hoor ben blij dat we weer tv kunnen zien. Hebben we lang op moeten wachten.
Nu maar hopen dat rtl weer niet begint te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Embryo1 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:27:
[...]

Ik heb de laatste I9000XXJVK genomen. van Samfirmware. Deze rar uitgepakt. Voor de PDA en Modem heb ik de I9000XXJVK tar files genomen. De CSC I9000XENJS3 uit de orginele Kalua upload.
http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9
Alles in Odin 1.3 met de 512 pit en repartition aan. Doe ik altijd zo en gaat probleemloos.
Ik ga dat nog eens proberen, want de 2.3.3 (JVK) die ik er nu op heb staan is waardeloos. De batterij is binnen een halve dag leeg! Tussen de middag opgeladen. Een beetje geïnternet en wat apps geinstalleerd die ik eerst ook had. Gisteravond om 23 uur was hij nog 43%. Ik had data uitgezet, gps uit, wifi uit en synchroniseren uit, maar vanmorgen was de sgs toch leeg!
Ik had voor en na het flashen nog alles netjes gewist/gereset. Ik heb geen lagfix spul en geen task killers etc. er op staan. Wat me opvalt is dat het Android systeem 31% pakt, maps 22% (niet eens gebruikt), weergave 17% (laagste stand), mobiel standby 16%, Dolphin browser 4%, telefoon standby 2%, Gmail 2% en dan nog een keer Android systeem 2%. Waarom 2x android systeem?

Verder moet je bij de JVK zelf je APN configureren, dat gaat niet vanzelf.

[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 13-04-2011 07:32 . Reden: getallen aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
QR Code

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=351x351&chl=http://rtl.ksya.net/

[ Voor 39% gewijzigd door Speedfightserv op 13-04-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:07
BounceMeister schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:11:
[...]

Ik ga dat nog eens proberen, want de 2.3.3 (JVK) die ik er nu op heb staan is waardeloos. De batterij is binnen een halve dag leeg! Tussen de middag opgeladen. Een beetje geïnternet en wat apps geinstalleerd die ik eerst ook had. Gisteravond om 23 uur was hij nog 43%. Ik had data uitgezet, gps uit, wifi uit en synchroniseren uit, maar vanmorgen was de sgs toch leeg!
Ik had voor en na het flashen nog alles netjes gewist/gereset. Ik heb geen lagfix spul en geen task killers etc. er op staan. Wat me opvalt is dat het Android systeem 31% pakt, maps 22% (niet eens gebruikt), weergave 17% (laagste stand), mobiel standby 16%, Dolphin browser 4%, telefoon standby 2%, Gmail 2% en dan nog een keer Android systeem 2%. Waarom 2x android systeem?

Verder moet je bij de JVK zelf je APN configureren, dat gaat niet vanzelf.
Ik heb dus precies dezelfde ervaring met JVK ! Gisteren helemaal toppunt. Ik haal hem 's avonds voor het slapen gaan van de lader af en loop naar de slaapkamer, en ik heb 93% over.
Vanochtend werd ik om 6.30 uur wakker en de telefoon is gewoon uit ! Compleet leeg.....
Ook ik zie Android Systeem meerdere keren bij het batterijverbruik. Heb gewoon de stock versie, niks geen rare lagfixes whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anarchy 99 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:37:
[...]

Ik heb dus precies dezelfde ervaring met JVK ! Gisteren helemaal toppunt. Ik haal hem 's avonds voor het slapen gaan van de lader af en loop naar de slaapkamer, en ik heb 93% over.
Vanochtend wordt ik om 6.30 uur wakker en de telefoon is gewoon uit ! Compleet leeg.....
Ook ik zie Android Systeem meerdere keren bij het batterijverbruik. Heb gewoon de stock versie, niks geen rare lagfixes whatever....
Idem hier. Mijn batterijpercentace is ongeveer een secondeteller die van 100 terugloopt naar 0. Ik moet voor het eerst mijn SGS af en toe met rust laten om de dag te halen. Nog geen tijd gehad om terug te flashen. Voor de rest ben ik wel zeer tevreden over JVK.

Bijna weer een nieuwe versie van 2.3.3. toch? :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ok, het ligt dus niet aan mij. ;)

Ik heb nu op aanraden van "Embryo1"een samenstelling van de PDA van XXJVK, de MODEM van XXJVE en de CSC van XENJS3. Geflashed met Odin 1.3, PIT 512 en re-partition maar eens gebruikt.
Eens kijken hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Laatst online: 23-09 13:52
Ik heb ook batterij problemen gehad en alles geprobeerd totdat ik erachter kwam dat Google Lattitude nog ingelogd was |:( . Sowieso ongelovelijk dat een app van google zelf voor zo'n afschuwelijk probleem kan zorgen. Mijn SGS gaat nu op een dag van gemiddeld gebruik hooguit van 100 naar 60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Kan je je smsjes terugkrijgen, nadat je ze 'per ongeluk' hebt verwijderd ?
Ik zie ze nog wel staan bij Contacten > Geschiedenis, maar kan ze dan niet meer terugzetten naar Inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De mijne staat na 3 dagen nog op 70%, maar ik laat m ook regelmatig eens volledig leeg gaan. Geen idee of dat nou echt helpt, maar het wordt er ook niet slechter van :p

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 13-04-2011 12:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Boomx schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:50:
Ik heb ook batterij problemen gehad en alles geprobeerd totdat ik erachter kwam dat Google Lattitude nog ingelogd was |:( . Sowieso ongelovelijk dat een app van google zelf voor zo'n afschuwelijk probleem kan zorgen. Mijn SGS gaat nu op een dag van gemiddeld gebruik hooguit van 100 naar 60%.
Ik heb het gisteravond ook even uitgezet voor de grap.

Toen ik net keek was mijn drain een heeel stuk minder dan normaal. Zit nu op 88%, 8% drain in 4 uur, terwijl ik anders nu op 75% ofzo zat.

Leuk om te zien waar je vrienden zijn, maar het kost wel veel accutijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Laatst online: 08:21
Nog steeds geen 2.3.3 he? Nog meer onzin van Samsung dus :) Het is nu half april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Hoezo geen 2.3.3? ;)

Valt mij ook wat tegen. Maarja; liever een goede update dan een buggy-update zodat het maar de wereld in is.

HTC heeft hem ook nog niet en die waren met Froyo volgens mij de eerste (buiten Google om dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

YaYo86 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:01:
Nog steeds geen 2.3.3 he? Nog meer onzin van Samsung dus :) Het is nu half april...
30÷2 = 15......

[ Voor 4% gewijzigd door lometje op 13-04-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
418O2 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:20:
Hoezo geen 2.3.3? ;)

Valt mij ook wat tegen. Maarja; liever een goede update dan een buggy-update zodat het maar de wereld in is.

HTC heeft hem ook nog niet en die waren met Froyo volgens mij de eerste (buiten Google om dan)
Ja excuus ik bedoel via Kies en geen Beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
SToRM666 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:28:
De mijne staat na 3 dagen nog op 70%, maar ik laat m ook regelmatig eens volledig leeg gaan. Geen idee of dat nou echt helpt, maar het wordt er ook niet slechter van :p
Dan moet jij je samsung haast wel als dumbphone gebruiken :+

Heb je 3g actief staan en sync je mail en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Je zou ook kunnen zeggen dat dag 1 t/m 10 begin april is. 10 t/m 20 half april (of midden april) en 20 t/m 30 eind april.
Ik hoop gewoon dat hij zo snel mogelijk komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Pro.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
BillSpaarbank schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:00:
Dan moet jij je samsung haast wel als dumbphone gebruiken :+

Heb je 3g actief staan en sync je mail en dergelijke?
Ik zet mijn WiFi/3G alleen aan als ik het nodig heb. Ik hoef ook niet perse continu te weten wanneer ik een mailtje krijg.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 13-04-2011 16:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Ik ben lang op vakantie geweest en mijn SGS is gejat daar. Ik heb dus zo'n 8 weken zonder gezeten, ook zonder dit topic. Ik ga zometeen een nieuwe SGS ophalen. Zou iemand een kleine samenvatting kunnen geven (dan hoef ik geen 40 pagina's over koptelefoonstekkers en roaming te lezen)? Nog nieuwe hotte apps, grote problemen, nieuwe android versies (ik zie wat over 2.3.3, ik zat volgens mij op 2.2.1) of andere gave dingen?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
uhm, geen nieuws hoor. Ja, er is een 2.3.3 rom gelekt en die kan je installeren als custom rom. De officiele komt naar verwachting deze maand (for what its worth, de verwachting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:04:
Ik ben lang op vakantie geweest en mijn SGS is gejat daar. Ik heb dus zo'n 8 weken zonder gezeten, ook zonder dit topic. Ik ga zometeen een nieuwe SGS ophalen. Zou iemand een kleine samenvatting kunnen geven (dan hoef ik geen 40 pagina's over koptelefoonstekkers en roaming te lezen)? Nog nieuwe hotte apps, grote problemen, nieuwe android versies (ik zie wat over 2.3.3, ik zat volgens mij op 2.2.1) of andere gave dingen?
Als ik jou was zou ik heel even wachten op de Samsung Galaxy S2. Deze komt over niet lange tijd uit. Dit is wat ik zou doen als ik een nieuwe toestel zou kopen. Zie Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:25:
[...]

Als ik jou was zou ik heel even wachten op de Samsung Galaxy S2. Deze komt over niet lange tijd uit. Dit is wat ik zou doen als ik een nieuwe toestel zou kopen. Zie Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1
Yeah I know, helaas ben ik tegen het maximale bedrag wat m'n reisverzekering uitkeert aangelopen en heb ik even geen 300 euro over om bij te lappen voor de S2. Ik heb dus 2dehands een galaxy gemarktplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Achjoh, voor je de dualcore telefoons echt kan gebruiken moet eerst 2.4 hebben dus je kan nog wel ff door met een galaxy s. Helemaal als je 2.3.3 er op zet, of desnoods wacht op de officiele release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Ik heb een klein probleem nu. Ik heb het samsung dock op mijn bureau staan, waar de galaxy in landscape op ligt. Het enige irritante is nu, dat het lock screen nog steeds in portrait wordt weergeven. Wat er dus gebeurt:

Ik lock de telefoon in landscape modus. Vervolgens wil ik hem even gebruiken, druk ik de home button in, komt het lock screen tevoorschijn. Die moet dan eerst naar portrait draaien (duurt soms langer dan een seconde), vervolgens moet ik unlocken, en moet het scherm weer terugdraaien naar landscape modus, dat ook bijna 2 seconden in beslag neemt (alle widgets die weer opnieuw geladen moeten worden)

Dit was eerst nog niet zo'n probleem, maar ik begin me er steeds meer aan te irriteren, zeker als ik een whatsapp conversatie heb, waarbij ik meerdere keren achter elkaar weer moet unlocken. Het duurt gewoon te lang. :(

Nu heb ik al een app die het lock screen uitschakeld, en dat werkt perfect. Het enige probleem daarmee is, dat NoLed gebruik maakt van het lock screen, en dus niet meer werkt als ik mijn lock screen uitschakel.

Weet iemand een manier om te zorgen dat het lock screen wel gewoon in landscape wordt weergeven? NoLed vind ik namelijk erg handig als ik mijn telefoon in het dock heb staan, kan eigenlijk niet zonder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tower410 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:56:
<knip>

Nu heb ik al een app die het lock screen uitschakeld, en dat werkt perfect. Het enige probleem daarmee is, dat NoLed gebruik maakt van het lock screen, en dus niet meer werkt als ik mijn lock screen uitschakel.

Weet iemand een manier om te zorgen dat het lock screen wel gewoon in landscape wordt weergeven? NoLed vind ik namelijk erg handig als ik mijn telefoon in het dock heb staan, kan eigenlijk niet zonder. :)
Ik heb NoLed er af gegooid. Kwam tot de conclusie dat het een nutteloze app is in mijn situatie. Ik heb de SGS altijd in een hoesje. Ik moet hem altijd uit dat hoesje halen om te zien of ik iets heb gemist. 1x op het knopje op de zijkant drukken en ik weet of ik iets heb gemist.
In het kader van verlenging van de batterijduur is verwijdering van NoLed te overwegen. Ik doe nu soms drie dagen met een batterijlading :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 16:49
Had gister wat vreemds met mijn SGS.
Ik wou muziek afspelen en het geluid kwam uit de "front" speaker??
Hiermee bedoel ik dus de luidspreker waar je normaal de gene door hoort die je belt..?

Na een reset was het weer goed, maar was wel even vreemd.
Neem aan dat je deze speaker normaal toch niet mag gebruiken voor afspelen van muziek/geluiden?

Maar ja... tis weer op gelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Als ik op het knopje druk van de originele headset, en ik luister naar bv de radio, dan begint de sgs altijd mijn mp3's af te spelen. Wat ik graag zou willen is dat ik die knop kan instellen. Nu heb ik wel een app gevonden, echter die werkt alleen met de mp3 speler.

Ik wil bv als ik radio luister, en ik druk op de knop van de headset, dan wil ik van zender wisselen.

Weet iemand of dit überhaupt kan?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
mijn google voice search staat nog op "engels generiek" ik heb hem al geupdate naar de laatste versie maar ik kan de taal niet wijzingen naar nederlands. de instructies etc. zijn wel in het nederlands maar zodra je op de microfoon klik staat er "engels generiek" iemand een idee hoe je dit moet aanpassen?

[ Voor 21% gewijzigd door Speedfightserv op 14-04-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb een 2ehands S'je op de kop getikt, maar die heeft als productcode KPN ipv XEN. Betekent concreet dat er bijvoorbeeld nog geen 2.2.1 update voor beschikbaar is. Is die productcode iets wat gewijzigd kan worden door er bijvoorbeeld gewoon de originele 2.2.1 XEN overheen te flashen of gaat me dat problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Speedfightserv schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:13:
mijn google voice search staat nog op "engels generiek" ik heb hem al geupdate naar de laatste versie maar ik kan de taal niet wijzingen naar nederlands. de instructies etc. zijn wel in het nederlands maar zodra je op de microfoon klik staat er "engels generiek" iemand een idee hoe je dit moet aanpassen?
ik heb opnieuw de google taal instellingen op nederlands gezet en nu werkt het wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
MrAngry schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:30:
Ik heb een 2ehands S'je op de kop getikt, maar die heeft als productcode KPN ipv XEN. Betekent concreet dat er bijvoorbeeld nog geen 2.2.1 update voor beschikbaar is. Is die productcode iets wat gewijzigd kan worden door er bijvoorbeeld gewoon de originele 2.2.1 XEN overheen te flashen of gaat me dat problemen opleveren?
Als er nog garantie op het toestel zit, zal de KPN productcode een rol kunnen spelen. Is dat niet het geval kun je er natuurlijk elke firmware op flashen. De orginele XEN kan altijd nog, maar probeer de nieuwe XXJVK eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Embryo1 op 14-04-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Embryo1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:42:
[...]

Als er nog garantie op het toestel zit, zal de KPN productcode een rol kunnen spelen. Is dat niet het geval kun je er natuurlijk elke firmware op flashen. De orginele XEN kan altijd nog, maar probeer de nieuwe XXJVK eens.
Dat is een goed punt waar ik nog niet aan had gedacht. Nou is het op zich wel zo dat als ik een beroep ga doen op garantie en de telefoon is nog uitleesbaar, ik gewoon de KPN firmware kan terugflashen (toch?). Als ik een beroep doe op garantie waarvoor ik niet meer terug kan flashen dan is de telefoon zo kapot dat ze ook niet gaan zien dat ik met de firmware heb lopen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

MrAngry schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:39:
[...]

Dat is een goed punt waar ik nog niet aan had gedacht. Nou is het op zich wel zo dat als ik een beroep ga doen op garantie en de telefoon is nog uitleesbaar, ik gewoon de KPN firmware kan terugflashen (toch?). Als ik een beroep doe op garantie waarvoor ik niet meer terug kan flashen dan is de telefoon zo kapot dat ze ook niet gaan zien dat ik met de firmware heb lopen spelen.
Wat ik vreemd vind / niet eerder ben tegen gekomen, is dat een productcode ook KPN kon zijn :? Ik dacht dat we hier eigenlijk alleen XEN hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Als je hem 2e hands hebt is garantie sowieso geen issue meer, dus het maakt vast niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:03:
Als je hem 2e hands hebt is garantie sowieso geen issue meer, dus het maakt vast niets uit.
:? Als er een bon bij zit, kun je gewoon garantie claimen hoor. Zelfs zonder bon zou dit nog kunnen lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Is meestal wel lastig.

Maar dan nog, kan me niet voorstellen dat je, mocht je garantie willen claimen, ze naar de productcode kijken.

Die kan je zelfs nog wel aanpassen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
lometje schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:02:
[...]

Wat ik vreemd vind / niet eerder ben tegen gekomen, is dat een productcode ook KPN kon zijn :? Ik dacht dat we hier eigenlijk alleen XEN hadden...
Ik ook, maar misschien kan hij een *#1234# via zijn telefoon in toetsen en kijken wat er allemaal te voorschijn komt. PDA-Modem en CSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Ik probeer al 3 uur via de (k..)kies app de contacten te openen. Hij blijft aangeven dat het apparaat geen reactie geeft. Ik word er moedeloos van. Wat een tergende app is kies zeg. Verder geeft deze aan dat ik mag updaten naar CSC:JS3, werkt deze goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
kromme schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:45:
Ik probeer al 3 uur via de (k..)kies app de contacten te openen. Hij blijft aangeven dat het apparaat geen reactie geeft. Ik word er moedeloos van. Wat een tergende app is kies zeg. Verder geeft deze aan dat ik mag updaten naar CSC:JS3, werkt deze goed?
Ja, die versie is best aardig. Maar ja het is geen Gingerbread, dus ik ga niet terug. Vwb. Kies, ik neem aan dat je met de laatste versie draait, anders heb je misschien iets aan deze link
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13206

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Embryo1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:43:
[...]

Ik ook, maar misschien kan hij een *#1234# via zijn telefoon in toetsen en kijken wat er allemaal te voorschijn komt. PDA-Modem en CSC.
PDA: I9000XWJPC
Phone: I9000XXJPP
CSC: I9000KPNJP2

Telefoon komt origineel van Telfort af, is uit januari. Ik schat de verkoopster niet in staat tot handmatig flashen/updaten. Ik kan er geen andere branding op ontdekken dan op m'n XEN t-mobile Samsung (dus telegraaf app etc), dus heb geen idee wat het verschil is, misschien iets vanwege telfort roaming op kpn netwerk. Anyway, het is irritant, want ik wil gewoon de nieuwste officiele firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
MrAngry schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:13:
[...]

Telefoon komt origineel van Telfort af, is uit januari. Ik schat de verkoopster niet in staat tot handmatig flashen/updaten. Ik kan er geen andere branding op ontdekken dan op m'n XEN t-mobile Samsung (dus telegraaf app etc), dus heb geen idee wat het verschil is, misschien iets vanwege telfort roaming op kpn netwerk. Anyway, het is irritant, want ik wil gewoon de nieuwste officiele firmware versie.
Ja, dan in het andere forum ff de I9000XWJS5 van Kalua zoeken en erop flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Embryo1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:41:
[...]

Ja, dan in het andere forum ff de I9000XWJS5 van Kalua zoeken en die erop flashen.
Daarmee heb je niet de CSC van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Embryo1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:06:
[...]

Ja, die versie is best aardig. Maar ja het is geen Gingerbread, dus ik ga niet terug. Vwb. Kies, ik neem aan dat je met de laatste versie draait, anders heb je misschien iets aan deze link
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13206
Ik draai de laatste versie, hij leest alles uit behalve de contacten. En ik was niet van plan om alles handmatig erin te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
kromme schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:05:
[...]

Ik draai de laatste versie, hij leest alles uit behalve de contacten. En ik was niet van plan om alles handmatig erin te zetten.
Hangen je contacts niet in je google account? Dat vind ik zo ideaal. Account instellen en binnen 5 seconden alles weer terug hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

MrAngry schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:11:
[...]

Hangen je contacts niet in je google account? Dat vind ik zo ideaal. Account instellen en binnen 5 seconden alles weer terug hebben.
Ik heb ze nu in outlook staan omdat mijn oude simkaart niet meer werkt. Hoe die op mijn google account dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

kromme schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:16:
[...]

Ik heb ze nu in outlook staan omdat mijn oude simkaart niet meer werkt. Hoe die op mijn google account dan?
via je SGS of exporteren en importeren via google website

[ Voor 8% gewijzigd door lometje op 14-04-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

MrAngry schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:13:
[...]

Hmm ik heb ook een Galaxy S van Telfort (wel van Juli vorigjaar) en die had gewoon een XEN en kan ik ook gewoon updaten via Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

lometje schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:21:
[...]

via je SGS of exporteren en importeren via google website
Via SGS gaat niet want simkaart werkt niet, en syncen werkt niet want de contacten in de kies app doen het niet. Importeren met google moet 1 voor 1. pff heb meer dan 200 personen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
kromme schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:14:
[...]

Importeren met google moet 1 voor 1. pff heb meer dan 200 personen erin.
Dit is onzin. Knal al je contacten vanaf outlook in een csv, google contacts -> importeren -> csv selecteren en los gaan

Via toestel: contacts syncen met outlook (dit kan gewoon zonder simkaart als ik het goed heb), contacts exporteren naar Sd card als vcf, vcf importeren in google contacts.

[ Voor 23% gewijzigd door MrAngry op 14-04-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

MrAngry schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:18:
[...]

Dit is onzin. Knal al je contacten vanaf outlook in een csv, google contacts -> importeren -> csv selecteren en los gaan

Via toestel: contacts syncen met outlook (dit kan gewoon zonder simkaart als ik het goed heb), contacts exporteren naar Sd card als vcf, vcf importeren in google contacts.
Daar ben ik nu mee bezig om ze enigsinds netjes in een csv te krijgen vanuit outlook. Dit is geen onzin, je kan maar 1 vcf importeren per keer. Tevens heb ik geen SD card in de SGS. Toestel is een nokia 6021, en die werkt ook niet echt mee.

[ Voor 3% gewijzigd door kromme op 14-04-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kromme schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:48:
[...]

Daar ben ik nu mee bezig om ze enigsinds netjes in een csv te krijgen vanuit outlook. Dit is geen onzin, je kan maar 1 vcf importeren per keer. Tevens heb ik geen SD card in de SGS. Toestel is een nokia 6021, en die werkt ook niet echt mee.
Dude, neem nou gewoon iets aan, je kan meerdere contacten in 1x overzetten. En je hebt ook gewoon een interne SD kaart in je galaxy S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik heb ook de ervaring dat exporteren en importeren van contacten een gedoe is. Ik had een sonyericsson gsm en nu dus een sgs. Met de SE kan je alle contacten in 1 vcf bestand zetten en die exporteren en importeren, bij de SE werkt dat, maar de sgs leest dan alleen het eerste contact in. Hierna volgde weken van uitzoeken, tooltjes zoeken, proberen en nog meer proberen via nog grotere omwegen, waarna ik uiteindelijk de contacten deels overgezet kreeg. Daarbij werden alleen max twee tel. nummers per contact geïmporteerd en de velden werden ook door elkaar gegooid. Dat heb ik maar handmatig aangepast.
Het was uiteindelijk zo'n lange omweg dat ik niet meer weet wat ik precies heb gedaan. In ieder geval is er een csv bestand aan te pas gekomen, gegenereerd via een online omzetprogramma. Daarna handmatig nog wat moeten wijzigen en importeren in gmail, want KIES maakt er sowieso een rommeltje van.

Het is dus niet zo makkelijk als het zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kan je uitleggen waarom het maar 1 vcf per keer is en niet een gehele csv in 1x? Bij mij werkte dat namelijk wel.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:23

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ben er laatst ook even mee aan de slag geweest. Zelf wou ik alles op gmail hebben, dus exporteren gedaan, verzenden via visitekaartje, alle contacten selecteren en versturen naar gmail. Alle contacten staan dan in een *.vcf bestand. Die vervolgens met gmail geimporteerd.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gewoon een csv programmaatje uit de Market gedownload. Die sloeg dat bestand op op de interne SD. Telefoon aansluiten op laptop, bestandje overzetten naar laptop en in gmail laden. Veel makkelijker kan het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:09:
Ik had gewoon een csv programmaatje uit de Market gedownload. Die sloeg dat bestand op op de interne SD. Telefoon aansluiten op laptop, bestandje overzetten naar laptop en in gmail laden. Veel makkelijker kan het niet ;)
Heel makkelijk inderdaad, maar ik gebruik gewoon outlook connector. Sync van contacten, agenda e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
nokiaan958GB schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:24:
[...]

Ik heb NoLed er af gegooid. Kwam tot de conclusie dat het een nutteloze app is in mijn situatie. Ik heb de SGS altijd in een hoesje. Ik moet hem altijd uit dat hoesje halen om te zien of ik iets heb gemist. 1x op het knopje op de zijkant drukken en ik weet of ik iets heb gemist.
In het kader van verlenging van de batterijduur is verwijdering van NoLed te overwegen. Ik doe nu soms drie dagen met een batterijlading :-)
Ik heb hem ook alleen maar voor als mijn telefoon in het dock staat, kan ik zien of er berichten zijn binnengekomen als ik even weg ben geweest. Maar ik moet nu blijkbaar gaan kiezen, aangezien ik nergens iets kan vinden over het lockscreen in landscape modus.

Óf snel mijn telefoon kunnen bedienen, maar geen NoLed meer, of wél NoLed, maar een hele trage unlockprocedure. Denk dat voorlopig de 1e de voorkeur heeft. Jammer dat het niet te combineren is :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je kan outlook wel met gmail syncen, heb ik ook een keer gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:13:
[...]

Dude, neem nou gewoon iets aan, je kan meerdere contacten in 1x overzetten. En je hebt ook gewoon een interne SD kaart in je galaxy S..
Ik neem zeker iets aan, maar niet als het niet gaat. Ik heb het als volgt opgelost.

Contacten gebackuped naar NBU bestand
NBU geopend met NBU explorer
Contacten gesaved met NBU explorer naar vcard.
Losse vcards naar outlook gesleept en aangepast.
Vanuit outlook gesaved in CSV bestand.
En dit ENKEL bestand geimporteerd in google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle icoontjes zijn van mijn startscherm verdwenen. Hoe krijg ik deze terug?
Ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag en/of hier een ander forum voor is?
mvg

inmiddels opgelost via ander forum

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Vanaf gisteren werkt mijn balk wat je omlaag kan trekken nog maar een klein stukje, en de firmware update doet hij ook niet via kies. Begin me langzaam enorm te storen aan de applicatie. Geen simkaart zegt hij, geen connectie. Terwijl beiden in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:13
Apparaat al eens uit en aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:11:
Alle icoontjes zijn van mijn startscherm verdwenen. Hoe krijg ik deze terug?
Ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag en/of hier een ander forum voor is?
mvg

inmiddels opgelost via ander forum
Zou fijn zijn als je het antwoord natuurlijk hier ook met ons deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GINGERBREAD KOMT NU

Op samsung.nl kun je sinds net de handleiding voor gingerbread downloaden. lijkt erop dat gingerbread dit weekend of na dit weekend officeel gelanceerd gaat worden door samsung. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:11:
GINGERBREAD KOMT NU

Op samsung.nl kun je sinds net de handleiding voor gingerbread downloaden. lijkt erop dat gingerbread dit weekend of na dit weekend officeel gelanceerd gaat worden door samsung. ;w
Omfgggggg ik hoop niet dat je me blij maakt met een dooie mus :9~

Edit: waar kan ik die manual vinden dan? Ik zie het nergens.

[ Voor 7% gewijzigd door YaYo86 op 15-04-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaYo86 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:21:
[...]

Omfgggggg ik hoop niet dat je me blij maakt met een dooie mus :9~

Edit: waar kan ik die manual vinden dan? Ik zie het nergens.
http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik heb even Kies geprobeerd, maar die geeft dus inderdaad geen Gingerbread. Ik dacht even misschien doen ze Europese lancering na 0:00 of iets dergelijks, maar nee dus bij mij niet.
Zal wel maandag worden denk ik, want ze zullen toch wel niet in het weekend ermee bezig gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyhfin schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 02:46:
Ik heb even Kies geprobeerd, maar die geeft dus inderdaad geen Gingerbread. Ik dacht even misschien doen ze Europese lancering na 0:00 of iets dergelijks, maar nee dus bij mij niet.
Zal wel maandag worden denk ik, want ze zullen toch wel niet in het weekend ermee bezig gaan?
Wat ik had gehoord (week 13) ergens in week 16 en 17 een uitrol in europa. Meestal staat Nederland vooraan met de lanceringen dus ik verwacht ook week 16 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Brainpower schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:50:
Als ik op het knopje druk van de originele headset, en ik luister naar bv de radio, dan begint de sgs altijd mijn mp3's af te spelen. Wat ik graag zou willen is dat ik die knop kan instellen. Nu heb ik wel een app gevonden, echter die werkt alleen met de mp3 speler.

Ik wil bv als ik radio luister, en ik druk op de knop van de headset, dan wil ik van zender wisselen.

Weet iemand of dit überhaupt kan?
Heeft iemand een idee?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 08:36:
[...]

Wat ik had gehoord (week 13) ergens in week 16 en 17 een uitrol in europa. Meestal staat Nederland vooraan met de lanceringen dus ik verwacht ook week 16 ;w
Scandinavische versie is er al.

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1037447&page=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 10:33
SamFirmware SamFirmware
Official Gingerbread released for Galaxy S later today online! (Full version after a break)
43 minutes ago Favorite Retweet Reply

SamFirmware
SamFirmware SamFirmware
Samsung I9000 Firmware: I9000XWJVB Online! (Android 2.3.3) Date: 8 April 2011!
29 minutes ago

SamFirmware
SamFirmware SamFirmware
I9000XWJVB = Only PDA part! NO need .PIT and RE-PARTITION!
23 minutes ago

http://twitter.com/#!/SamFirmware

SamFirmware5 mins Samsung I9000 Firmware: I9000XWJVB Full file Online! (PDA / PHONE / CSC)

[ Voor 61% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-04-2011 11:17 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Golf2vr6 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:41:
SamFirmware SamFirmware
Official Gingerbread released for Galaxy S later today online! (Full version after a break)
43 minutes ago Favorite Retweet Reply

SamFirmware
SamFirmware SamFirmware
Samsung I9000 Firmware: I9000XWJVB Online! (Android 2.3.3) Date: 8 April 2011!
29 minutes ago

SamFirmware
SamFirmware SamFirmware
I9000XWJVB = Only PDA part! NO need .PIT and RE-PARTITION!
23 minutes ago

http://twitter.com/#!/SamFirmware
Update via Kies beschikbaar!

[ Voor 5% gewijzigd door YaYo86 op 16-04-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
Ginger is released via Kies! Heb zojuist geupdate. Versie 2.3.3 staat nu volgens de officiele weg op mijn Samsung Galaxy S9000! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Firmwareversie: 2.3.3
Buildnummer: Gingerbread.XWJVB
Baseband-versie: I9000XXJVK
Kernelversie: 2.6.35.7-I9000XWJVB-CL118186

[ Voor 29% gewijzigd door kuka op 16-04-2011 11:13 . Reden: toevoeging gegevens. ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuka schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:09:
Ginger is released via Kies! Heb zojuist geupdate versie 2.3.3 staat nu volgens de officiele weg op ,ijn Samsung Galaxy S9000! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ben je alles kwijt na de update of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
Alle contacten staan er nog netjes in. De los geinstalleerde applicaties ook. Alleen moet je alles weer even netjes op een rijtje zetten. Ik heb geen backup gemaakt voor de update. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Netjesss, de update is hier ook bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Ik zie de update nog niet via kies afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Even wachten ja, had ik met 2.2.1 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuka schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:15:
Alle contacten staan er nog netjes in. De los geinstalleerde applicaties ook. Alleen moet je alles weer even netjes op een rijtje zetten. Ik heb geen backup gemaakt voor de update. Suc6
Dankje voor de info! Je komt van 2.2.1 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Vaag, bij mij geeft hij alsnog aan "Dit is de nieuwste firmware." Ook op updates controleren heeft geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Kyhfin schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:17:
Vaag, bij mij geeft hij alsnog aan "Dit is de nieuwste firmware." Ook op updates controleren heeft geen nut.
Dit is bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Heb geduld mensen, it's coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 10:33
Ja YaYo86, moest je toch snel even je post een edit geven he. ;P

Have fun with it!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Golf2vr6 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:19:
Ja YaYo86, moest je toch snel even je post een edit geven he. ;P

Have fun with it!
Wahah ja inderdaad! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
Na opnieuw opstarten telefoon met Gingerbread verschijnt de melding "Helaas! - De toepssing Statusbalk (proces com.android.systemui) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. En ik kan vervolgens op de knop Nu Sluiten Kiezen.

Ik ben bang dat dit een clean install gaat worden dit heb ik bij een eerdere update ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
kuka schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:36:
Na opnieuw opstarten telefoon met Gingerbread verschijnt de melding "Helaas! - De toepssing Statusbalk (proces com.android.systemui) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. En ik kan vervolgens op de knop Nu Sluiten Kiezen.

Ik ben bang dat dit een clean install gaat worden dit heb ik bij een eerdere update ook gehad.
Dan baal je, ik heb in ieder geval alles even gebackuped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaYo86 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:43:
[...]

Dan baal je, ik heb in ieder geval alles even gebackuped.
doet ie het bij jou wel? Hoe heb je gebackupped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38
Hmm hier wordt bij Kies nog steeds gemeld dat ik de nieuwste firmware al heb..

PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)

Iemand nog een tip om iets te forceren en/of te laten zoeken? Of moet ik telkens Kies herstarten om opnieuw te laten checken op firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:44:
[...]

doet ie het bij jou wel? Hoe heb je gebackupped?
Draait top hier, merk wel enig verschil in snelheid en ofcourse een beetje andere interface.

Ik heb MyBackup Pro gebruikt.

[ Voor 39% gewijzigd door YaYo86 op 16-04-2011 11:47 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.