Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 12:51

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Mijn internet werkt ook niet. Terwijl ik die wel bij de bundel heb zitten. Waar moet ik die aanzetten. Verschijnen er dan icoontjes boven aan het scherm bij?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen
Draadloos en netwerken
Mobiele netwerken
Pakketgegevens aanvinken
Roaming aanvinken
Netwerkmodus op autostand zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:17:
Instellingen
Draadloos en netwerken
Mobiele netwerken
Pakketgegevens aanvinken
Roaming aanvinken
Super gahet straks gelijk proberen, heb de foon nu niet bij de hand. Kan je dat roaming beter niet uitlaten? Woon in de buurt van de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kromme schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:01:
[...]

Super gahet straks gelijk proberen, heb de foon nu niet bij de hand. Kan je dat roaming beter niet uitlaten? Woon in de buurt van de grens.
Roaming hoeft niet aan. (Wellicht als je provider gebruik maakt van het netwerk van weer een andere provider, dan moet het misschien wel aan, maar daar heb ik geen ervaring mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:30:
[...]

Roaming hoeft niet aan. (Wellicht als je provider gebruik maakt van het netwerk van weer een andere provider, dan moet het misschien wel aan, maar daar heb ik geen ervaring mee.)
ik heb telfort en dit draait over kpn dus bij mij moet ie uit.....mijn vrouw heeft vodafone en daar staat ie uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:06
Als je telfort hebt dan moet je roaming waarschijnlijk wel aanzetten. Telfort gaat nml over het netwerk van KPN. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Chedara op 05-04-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 10:07

Rincewind

Take me in your arms tonight

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:17:
Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Pakketgegevens aanvinken -> Roaming aanvinken
Tsjek. Was inderdaad op auto. Ondertussen Tele2 maar weer even gebeld en ze zouden me af- en weer aanmelden. Over 24 uur (!?) even testen en als het dan nog niet werkt weer bellen.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Ik twijfel op dit moment tussen de Galaxy S en de Google Nexus S, ik kan er eigenlijk zo goed als geen verschillen vinden.

Mijn huidige nokia 5230? of iets dergelijks heeft het zojuist opgegeven en ik kan niet kiezen tussen de 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
In de nexus kan geen sd kaart, dat is voor mij de reden om nog steeds voor de sgs te gaan.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GS wordt aanzienlijker trager in respons, zwarte schermen, etc. Ik verdenk de hoeveelheid mail, welke wel imap is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:07:
Mijn GS wordt aanzienlijker trager in respons, zwarte schermen, etc. Ik verdenk de hoeveelheid mail, welke wel imap is overigens.
Probeer K9-mail eens. Ik heb er 4 flinke IMAP folders inzitten, en het is na enkele weken gebruik nog zo snel als de eerste keer (en dat is instant in vergelijking met de standaard client). Ondersteunt ook push over IMAP. Echt ideaal :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Hallo, nu kan ik dus via allshare een filmstreamen naar mn galaxy s maar kan ik die dan ook weer met een kabel verbinden met mn tv zodat ik die film dus op tv kan kijken?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

dave1972 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:59:
Hallo, nu kan ik dus via allshare een filmstreamen naar mn galaxy s maar kan ik die dan ook weer met een kabel verbinden met mn tv zodat ik die film dus op tv kan kijken?
Neem aan van wel en anders gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

BounceMeister schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:30:
[...]

Ik heb roaming uit staan, pakketgegevens aan, en netwerk op auto stand, en inet werkt nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Com. Hunter schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:50:
Ik twijfel op dit moment tussen de Galaxy S en de Google Nexus S, ik kan er eigenlijk zo goed als geen verschillen vinden.

Mijn huidige nokia 5230? of iets dergelijks heeft het zojuist opgegeven en ik kan niet kiezen tussen de 2!
Ik heb de Nexus S geprobeerd, maar kwam een aantal zware ergenissen tegen.

De grootste 3 zijn deze:

* Belkwaliteit is echt een stuk slechter dan bij mijn Galaxy S. De speaker kraakt regelmatig en het klinkt alsof deze opgeblazen is.
* De GPS werkt zowaar nog beroerder dan op de Galaxy S
* Verbindingen zijn erg instabiel. Het WiFi signaal is een stuk zwakker en ook de 3g verbinding verdwijnt regelmatig.

Uiteindelijk heb ik het toestel gister retour gestuurd. Kan natuurlijk zijn dat ik een maandagmorgen model had ontvangen of dat het één en ander nog beter wordt door een softwareupdate. Jammer vind ik het wel, want het Super LCD scherm beviel mij een stuk beter dan het AMOLED scherm van de Galaxy. Verder vind ik de door mij geconstateerde problemen ook niet echt terug op internet (behalve het zwakke WiFi signaal)

Kortom als ik nu de keuze moest maken zou ik voor de Galaxy S gaan.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

BillSpaarbank schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:00:
[...]
Kortom als ik nu de keuze moest maken zou ik voor de Galaxy S gaan.
Hmm, ik mag aannemen dat je een maandagmorgen telefoon had gezien het dé nieuwe google phone is... Ik heb zelf een galaxy S, maar updates direct van google lijkt mij relaxter dan telkens moeten wachten op de fabrikant met een eigen skin etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kromme schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:14:
[...]

Ik heb roaming uit staan, pakketgegevens aan, en netwerk op auto stand, en inet werkt nog steeds niet
Simkaart oke? Een oudere wellicht? Anders simkaart in ander toestel proberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb sinds vorige week donderdag een Galaxy S, eerste echte smartphone en eerste keer op Android. Tot nu toe bevalt het prima !

Hele load aan apps en widgets geïnstalleerd en lekker mee aan het spelen, zojuist m'n toostel geroot zodat ik een hele berg van die onzinnige standaard apps die erop stonden kon verwijderen :). Scheelde meteen 40mb in het verbruik van ram :|

Nu lekker aan het spelen met het lockscreen en hierna denk wat dingen met loaders proberen.

Allen reageert het toestel heel soms een beetje traag, zou dat de beroemde lag zijn door de interne sd-kaart (heb geen externe nog). Want dan ga ik denk opzoek naar een lagfix (ik las dat de oneclick lagfix ernstig afgeraden werd :?).

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:33:
[...]

Simkaart oke? Een oudere wellicht? Anders simkaart in ander toestel proberen .
SIM is nieuw, Heb nu de APN instellingen veranderd van kpnmmm naar basicintet. (zie uitleg simyo).
Het rare is echter wel dat de google mail het wel deed met de kpn instellingen, maar internet niet.

Met onderstaande werkt het wel.

Wij adviseren u om onderstaande gegevens te controleren: • Staat de optie Internet op je mobiel aan? o Zet eerst de optie ‘Internet op je mobiel’ aan op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl • Zijn de instellingen per sms ontvangen? o U kunt de instellingen voor Internet op je mobiel aanvragen door een sms bericht met de tekst ja naar 1300 te verzenden. U ontvangt de instellingen voor ‘internet op je mobiel’ automatisch. Lukt dit niet, vul dan handmatig onderstaande instellingen in via het menu van uw toestel. Waar dit ingevoerd moet worden, verschilt per toestel: raadpleeg hiervoor de handleiding. - Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen) - Bij Gebruikersnaam/login: voer niets in - Bij Wachtwoord: voer niets in - Bij Gegevensdrager: kies GPRS (wordt ook wel aangeduid als type overdracht of bearer in sommige toestellen) - Bij Toegangspuntnaam: voer basicinternet in (wordt ook aangeduid als APN, access point name, of GPRS/EDGE-toegangspunt in sommige toestellen) - Bij IP-adres: voer 0.0.0.0 in. (wordt ook aangeduid als IP server, proxy (primair) gateway, of inbelnummer in sommige toestellen) - Bij Proxy- of IP Poort: voer niets in. - Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen) - Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren - Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
sapphire schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:50:
Ik heb sinds vorige week donderdag een Galaxy S, eerste echte smartphone en eerste keer op Android. Tot nu toe bevalt het prima !

Hele load aan apps en widgets geïnstalleerd en lekker mee aan het spelen, zojuist m'n toostel geroot zodat ik een hele berg van die onzinnige standaard apps die erop stonden kon verwijderen :). Scheelde meteen 40mb in het verbruik van ram :|

Nu lekker aan het spelen met het lockscreen en hierna denk wat dingen met loaders proberen.

Allen reageert het toestel heel soms een beetje traag, zou dat de beroemde lag zijn door de interne sd-kaart (heb geen externe nog). Want dan ga ik denk opzoek naar een lagfix (ik las dat de oneclick lagfix ernstig afgeraden werd :?).
Ik zou eerst firmware upgrade proberen indien je dat nog niet gedaan hebt. Dat hielp bij mij ook veel. Ook had ik eerst een telefoon die sowieso de hele tijd sloom was die heb ik ingeruild en met deze niets geen problemen. Oké, op moment dat ik programma's van de market update en hij is ze aan het installeren dan moet ik tegelijkertijd niet teveel andere dingen gaan openen want dan kan wel eens kloppen dat iets vastloopt, maar voor de rest is hij meestal wel heel snel. En ik heb geen lagfix geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10
oeps verkeerd topic

[ Voor 88% gewijzigd door GoTman op 07-04-2011 10:54 ]

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand wel eens gehad dat zijn SD-kaartje niet meer blijft zitten? :?
Ineens werd die niet meer herkend, en toen ik de achterkant openmaakte, viel die gelijk eruit.

Hij klikt niet meer vast in het slot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dr ook een manier om de tel wat sneller te maken? Ik heb het idee dat die wat trager begint te worden. Soort defragmentatie oid?

Btw: gingerbread toetsenbord rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 10:07

Rincewind

Take me in your arms tonight

Rincewind schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:10:
Ondertussen Tele2 maar weer even gebeld en ze zouden me af- en weer aanmelden. Over 24 uur (!?) even testen en als het dan nog niet werkt weer bellen.
24 uur later en ik kon helemaal niet meer bellen. Tele2 om 19:50 gebeld en ze waren vergeten om me weer aan te melden :X De medewerker die ik sprak heeft de telefoon/abbo/mij weer aangemeld en beloofde om rond 21:00 even terug te bellen omdat het dan wellicht zou zijn opgelost. En <tromgeroffel> het werkt ! En ook nog netjes teruggebeld.

Een pluim voor Tele2 en iedereen die meegedacht heeft in deze thread.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wat problemen met Wifi en de FM-Radio.
Voor de FM-radio had ik de koptelefoon plug erin gestoken en FM-Radio opgestart. Ik kreeg de melding dat er geen koptelefoon plug erin zit voor zijn antenne. Ook zag ik geen koptelefoon icoon in de systeembalk staan. Heel vreemd, maar hier kon ik mee leven.
Voor de Wifi kreeg ik steeds meer en meer problemen. Het was steeds vaker aan het zoeken naar netwerken terwijl meerdere netwerken aanwezig zijn en verbinding mee kon maken. Helaas wilde de SGS daar uiteindelijk geen verbinding mee maken. Ook een meerdere malen herstart of verwijderen van de AP mocht niet helpen.

Dit was voor mij de druppel om actie ondernemen. Voor ik dit bij samsung ga aanmelden wilde ik maar een factory reset uitvoeren. (Hier vragen ze toch bijna altijd om) Natuurlijk nadat ik een backup gemaakt had met "MyBackup Pro".
In ging in het menu naar privacy / factory data reset. (ik heb een Engelse versie)
Toen kreeg ik de melding dat ik mijn "Mobile Tracker" wachtwoord moest invullen wat ik een keer geactiveerd had en natuurlijk zoals iedereen geen wachtwoord van had opgeschreven. Dan maar op zoek naar een recovery van het wachtwoord of een reset hiervan. Op internet was een korte beschrijving die ik moest uitvoeren om een rest te doen. Toestel uitzetten, sim kaart eruit, opstarten, naar telefoonpad gaan en in toetsen *2767*3855#. Het toestel geeft zelf aan dat het om een factory default terug gaat. Ben ik blij dat ik een backup van te voren had gemaakt. Ik moest hier op wachten en het gaat vanzelf herstarten binnen enkele seconden. Helaas kon ik hier lang op wachten, maar er gebeurde niets. Toestel toch handmatig uitgezet en opnieuw aan gezet, en de procedure herhaald. Helaas het zelfde verschijnsel. Hmmm. Niet blij.
Daarna het toestel toch maar weer uitgezet en vervolgens opgestart met HOME en VOL UP knop. Ik kom in een boot menu terecht. Ik heb daar gekozen voor een factory reset en bevestigd. Dit werkt goed. Geen probleem.
Alles is weer gelijk in het nederlands en het werkt weer wat snelle allemaal. Gelijk via de market "My Backup Pro" geïnstalleerd en de backup terug gezet van applicaties en data/foto's. Dit ging allemaal geweldig.
Natuurlijk heb ik gelijk de test gedaan waar het allemaal om begonnen is, Wifi en FM-Radio.
Gelukkig is de Wifi weer als vanouds. De koptelefoon plug erin gedaan en geen melding in het balk dat er een koptelefoon erin zit. Hmmm dat is wat minder. Toch maar de FM-Radio opgestart. Hey een verademing. Deze werkt. En het werkt goed. Hier was ik dus heel erg blij mee.
Alleen vind ik het wel heel erg jammer, maar ik kan het best wel begrijpen, dat al mijn applicaties niet meer vanuit de market gezien worden. Voor elke applicatie moet ik dus eigenlijk apart installeren vanuit de market om te zorgen het het bijgehouden kan gaan worden met updates.

Helaas is tijden de actie van factory reset vanuit het bootmenu toch vele directory's verwijderd op de interne SD kaart. DIt had ik zeker NIET verwacht. Hier ben ook niet echt blij mee. Dit wilde ik wel even meegeven.

Tja heel verhaal, maar nu heb ik eigenlijk 2 vragen:
1 - Heeft iedereen het probleem dat er geen icoon zichtbaar is in de balk zodra er een koptelefoon erin gedaan wordt?
2 - Is er een mogelijkheid dat ik de database weer kan vullen met mijn applicaties die ik geïnstalleerd heb staan zodat het in de market bij gehouden wordt met updates.

Voor vraag 2 heb ik nu al gezien dat je hierop moet wachten. Op de achtergrond wordt zelf een database opgebouwd met de applicaties die geïnstalleerd zijn. Deze staan vervolgens later dan ook in de market / my apps. Wordt weer steeds blijer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

1 bij mij geeft ie geen icoontje als ik er een koptelefoon indoe.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er eigenlijk een "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 7]"?
We zitten al op pagina 230 van dit topic. Het gaat alleen maar meer worden zodra de update 2.3.3 :P / 2.4 :9 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:53

Wvr

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:38:
We zitten al op pagina 230 van dit topic. Het gaat alleen maar meer worden zodra de update 2.3.3 :P / 2.4 :9 uitkomt.
maakt het wat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-09 14:09
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:38:
Ik zit pas op pagina 115 hoor

Ik ben wel benieuwd naar de final 2.3.3 rom.
Met de laatste release heb ik tot nu toe geen problemen, misschien dat het toestel straks word zoals het had moeten zijn.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Bij mij is hij ook al 230. Wellicht goed moment om nu inderdaad te switchen naar new topic, omdat inderdaad zoals goofie zei de gingerbread in der lijn der verwachting binnenkort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
/offtopic

Je kunt instellen hoeveel posts er op een pagina staan. Ik zit pas op pagina 58 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:24:
[..]
1 - Heeft iedereen het probleem dat er geen icoon zichtbaar is in de balk zodra er een koptelefoon erin gedaan wordt?
[..]
Heb nog nooit een icoon gezien ivm. koptelefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:57:
[...]

Heb nog nooit een icoon gezien ivm. koptelefoon :?
Hmmm apart. Ik heb even gebeld met Samsung Service over de koptelefoon icoon. Volgens de medewerker zal er geen icoon te zien zijn zodra je een koptelefoon erin doet. Ik heb daarna gekeken in de handleiding en het staat daar ook niet in.
Wel vreemd. Al mijn andere Android toestellen heeft dit wel gedaan.

Hierbij zijn gelijk mijn vragen beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:41:
[...]

Hmmm apart. Ik heb even gebeld met Samsung Service over de koptelefoon icoon. Volgens de medewerker zal er geen icoon te zien zijn zodra je een koptelefoon erin doet. Ik heb daarna gekeken in de handleiding en het staat daar ook niet in.

Ik heb het wel gezien toen ik CM6 draaide, samsung zal het er wel uit geripped hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Was about time. :)

Maar mijn GS loopt als een zonnetje op 2.2.1, dus er is geen directe noodzaak voor een upgrade aan mijn kant.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mmmmm... gaan we hier elkaar weer een paar maanden gek maken wanneer hij komt???
Ik reken niet voor 1 juni in elk geval. Samsung kennende.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyhfin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:28:
Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik sommige programma's telkens doen alsof ze voor het eerst starten.

Zoals Twitter: hij onthoudt wel mijn info dus dat hoef ik niet in te vullen, maar elke nieuwe dag dat ik hem open geeft hij 'what's new in this version' en ook 'find your friends that twitter' of iets dergelijks. Dat doet hij als ik tweede dag dat ik hem open niet, maar bijv. dag later of paar dagen later (ik gebruik twitter niet continu of echt vaak) dan geeft hij het weer aan.
Komt me bekend voor, heb dit ook soms bij een prg "Green Power", een battery saver.
Op de meest vreemde momenten (niet reproduceerbaar) is hij al zijn instellingen kwijt en krijg ik het scherm zoals de eerste keer opstarten van de app. Heb m als div keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:00
Jemig, even een maandje vooruit geschoven? Mijn Galaxy begint rare dingen te doen, maar heb met de factory reset gewacht tot de update, zodat ik niet 2x hetzelfde hoef te gaan doen. Nu moet ik nog langer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:06:
[...]

Komt me bekend voor, heb dit ook soms bij een prg "Green Power", een battery saver.
Op de meest vreemde momenten (niet reproduceerbaar) is hij al zijn instellingen kwijt en krijg ik het scherm zoals de eerste keer opstarten van de app. Heb m als div keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd enzo.
Bij mij doet youtube dat. Elke keer moet ik de voorwaarden accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
418O2 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:06:
[...]

Bij mij doet youtube dat. Elke keer moet ik de voorwaarden accepteren
Vreemd hoor dat dus toch blijkbaar zoveel er last van hebben (althans meerdere). En ook dat bij verschillende programma's voorkomt.

Ik ben van plan met de komst van gingerbread ook mijn telefoon even helemaal opnieuw te installeren, maar hoop dat ze het probleem ook daadwerkelijk kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij heeft Quick Battery hier last van. Inderdaad vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
MrJ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:35:
Was about time. :)

Maar mijn GS loopt als een zonnetje op 2.2.1, dus er is geen directe noodzaak voor een upgrade aan mijn kant.
dacht ik ook, totdat ik de 2.3.3 jvk erop had gezet. Nu nog sneller en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:17:
[...]

dacht ik ook, totdat ik de 2.3.3 jvk erop had gezet. Nu nog sneller en stabiel.
Weet iemand ook of de 2.3.3 versie op de galaxy S EXT4 gebruikt of nog steeds die file system van RFS??
Had gehoord dat Samsung bij de S2 namelijk is overgestapt op EXT4!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 15:54
vanaf versie 2.3 gingebread gebruikt deze EXT4.
beetje google had je dit al kunnen vinden "android ext4 2.3"

[ Voor 39% gewijzigd door Peter Huizenga op 08-04-2011 15:05 ]

Stone Cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:41:
[...]

2.3.3 (CM7) heeft het hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 09:10
Peter Huizenga schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:04:
vanaf versie 2.3 gingebread gebruikt deze EXT4.
beetje google had je dit al kunnen vinden "android ext4 2.3"
Das helemaal nog niet zeker. Gingerbread kan zowel met rfs als ext4 overweg.
De geleakte firmwares van samsung draaiden tot dusver nog op rfs.

welk filesystem samsung bij de officiële release gebruikt weet op dit moment alleen samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 15:54
ray77 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:39:
[...]

Das helemaal nog niet zeker. Gingerbread kan zowel met rfs als ext4 overweg.
De geleakte firmwares van samsung draaiden tot dusver nog op rfs.

welk filesystem samsung bij de officiële release gebruikt weet op dit moment alleen samsung
Dan was ik helaas te voorbarig met mijn melding.

Jammer dat ze dan de Google's officiële releases dan niet meenemen.

Stone Cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met de instellingen / screenshots van het instellen van een Exchange account?

Ik moet iemand op afstand vertellen wat hij moet instellen en dat terwijl ik geen Nexus S tot mijn beschikking heb.

Exchange account werkt prima op een iPhone of Nokie, maar op de Nexus krijg ik steeds de foutmelding dat de gebruikersnaam en / of wachtwoord niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Hoe unroot ik mijn Galaxy S met Gingerbread 2.3.2 om deze te upgraden naar Gingerbread 2.3.3 via Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:52:
Kan iemand mij helpen met de instellingen / screenshots van het instellen van een Exchange account?

Ik moet iemand op afstand vertellen wat hij moet instellen en dat terwijl ik geen Nexus S tot mijn beschikking heb.

Exchange account werkt prima op een iPhone of Nokie, maar op de Nexus krijg ik steeds de foutmelding dat de gebruikersnaam en / of wachtwoord niet klopt.
Vul bij username in:

Glazenbol

en bij wachtwoord:

Hebikniet

Met andere woorden, wat verwacht je nu te horen, het hangt er maar net vanaf hoe je exchange is opgezet.

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 09-04-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Tower410 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:35:
[...]

Jemig, even een maandje vooruit geschoven? Mijn Galaxy begint rare dingen te doen, maar heb met de factory reset gewacht tot de update, zodat ik niet 2x hetzelfde hoef te gaan doen. Nu moet ik nog langer wachten :(
Ik zou sowieso even wachten, want mijn ervaring is dat de firmwares van samsumg bij de release nog fouten bevatten, dus brengen ze weer een maand later een fix uit met hetzelfde versienummer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 18:24
BounceMeister schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 08:12:
[...]

Ik zou sowieso even wachten, want mijn ervaring is dat de firmwares van samsumg bij de release nog fouten bevatten, dus brengen ze weer een maand later een fix uit met hetzelfde versienummer. ;)
Zo dacht ik er ook over, wat me echter te lang duurde. Afgelopen donderdag heb ik met odin de froyo op mijn sgs vervangen door gingerbread 2.3.3 van samfirmware.com.
Dit is met 1 woord: PERFECT.
Batterij gaat veel langer mee en het apparaat is super super snel. Tot nu toe nog geen enkele fout of vastloper gehad. Hopelijk kan ik met deze ervaring meer mensen blij maken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:52:

Soms kan je niet zomaar inloggen met je gebruikers naam maar moet je er nog een domein voor zetten.
Dus bij gebruikersnaam vul je dan in:
Domein\gebruikersnaam
Is daar goed naar gekeken?

Ik hoop dat dit iets meer helpt dan de vorige reactie die je kreeg, maar anders is het misschien kwestie van of:
- diegene wel goede gebruikersnaam heeft gekozen. Deze hoeft niet altijd gelijk te zijn aan het gedeelte voor de @, terwijl meeste e-mail programma's dat wel standaard eerst invullen.
- diegene wel wachtwoord goed intypt. Op een telefoon kan dat namelijk nog wel eens misgaan met de cijfers die je krijgt als je de letters lang in moet drukken.

[ Voor 14% gewijzigd door Kyhfin op 09-04-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wie gebruikt hier nog meer de standaard oordopjes die bij de Galaxy S worden meegeleverd? Omdat mijn Philips oordopjes te weinig volume leveren i.c.m. deze telefoon ben ik maar even overgestapt op de standaard dopjes.

Ze leveren i.i.g. genoeg volume en klinken ook best aardig, maar één ding irriteert me mateloos. Als ik muziek luister hoor ik af toe even een *knak* of *kraak* geluid. Niet heel vaak, gemiddeld 1x per minuut ofzo, maar het is enorm storend omdat je er echt op gaat focussen.

Met andere oordopjes en koptelefoons heb ik dit niet. Hoe kan Samsung nou zulke slechte dopjes meeleveren? Of zouden die van mij toevallig kapot zijn ofzo... Heeft iemand anders nog suggesties voor goede oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai vanaf vandaag de SPD Shell 3D. Dit is een geweldig mooie launcher die alles in 3D weergeeft. Ik raad jullie aan om eens een kijkje te nemen;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:29
Fijn, heb sinds januari zo'n 16 GB MicroSD kaartje in mijn phone zitten (komt van Samsung zelf), maar het lijkt er op dat ie bricked is. Heb er zelf altijd muziek en films opgezet (+/- 8 GB in gebruik meestal, heb hem ook al helemaal vol gehad). Gisteren telefoon aan PC aangesloten, wilde nog een andere film er bij zetten, wordt op een gegeven moment vrolijk de verbinding verbroken. Mediascanner wordt actief, en vind een lege MicroSD kaart???
Geen zin om verder uit te zoeken, ik heb de telefoon uitgezet, en ben gaan slapen. Vanochtend doe ik telefoon weer aan, krijg ik de melding dat mijn externe SD kaart niet geformateerd is, en of ik die wil formateren. Damn, mag ik weer alles er op gaan zetten, dacht ik. Nou ja, ik klik op formatteren.
Hele telefoon lijkt hem vanaf dat moment te bricken, zodra ik ook maar iets met die microSD kaart doe. De telefoon crasht gewoon. Windows weigert de kaart te herkennen als ik mijn telefoon aansluit, en als ik de microSD kaart in zowel mijn desktop als laptop stop (via de door Samsung meegeleverde MicroSD/SD adapter), dan zegt ie dat er 1 GB geheugen in zit (WTF 1, heb alle 16 GB al eens gebruikt, er zit echt wel meer in), en dat ie faalt in formatteren als ik dat probeer (WTF 2).
Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt met een door Samsung geleverde MicroSD kaart i.c.m. de Samsung Galaxy S (16 GB variant)? En natuurlijk het belangrijkste, is deze kaart nog te redden op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
kNarf_ schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:56:
Wie gebruikt hier nog meer de standaard oordopjes die bij de Galaxy S worden meegeleverd? Omdat mijn Philips oordopjes te weinig volume leveren i.c.m. deze telefoon ben ik maar even overgestapt op de standaard dopjes.

Ze leveren i.i.g. genoeg volume en klinken ook best aardig, maar één ding irriteert me mateloos. Als ik muziek luister hoor ik af toe even een *knak* of *kraak* geluid. Niet heel vaak, gemiddeld 1x per minuut ofzo, maar het is enorm storend omdat je er echt op gaat focussen.

Met andere oordopjes en koptelefoons heb ik dit niet. Hoe kan Samsung nou zulke slechte dopjes meeleveren? Of zouden die van mij toevallig kapot zijn ofzo... Heeft iemand anders nog suggesties voor goede oordopjes?
Ik gebruik ze ook, en heb totaal nergens last van. Ik zou dan even Samsung bellen ofzo, want dit hoort niet.
Ook de oordopjes van mijn vorige Samsung (zelfde in-ear) hadden dat probleem niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:07:
Ik draai vanaf vandaag de SPD Shell 3D. Dit is een geweldig mooie launcher die alles in 3D weergeeft. Ik raad jullie aan om eens een kijkje te nemen;).
Jij hebt er een tientje voor neergelegd?

[ Voor 13% gewijzigd door Pino112 op 09-04-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf_ schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:56:

Ik gebruik altijd mijn Sony headset. Op het gebied van muziek/oordopjes ben ik gek van Sony. Ik heb veel verschillende oordopjes getest maar ik vind Sony telkens opnieuw net weer iets beter dan de rest. Het klinkt al helemaal beter in vergelijking met die (goedkope) samsung oordopjes. Bij mij kraken ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino112 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:09:
[...]

Ik gebruik ze ook, en heb totaal nergens last van. Ik zou dan even Samsung bellen ofzo, want dit hoort niet.
Ook de oordopjes van mijn vorige Samsung (zelfde in-ear) hadden dat probleem niet.

[...]

Jij hebt er een tientje voor neergelegd?
Haha nee. Gewoon een apk. bestandje op internet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
Rooten Samsung Galaxy S met Gingerbread 2.3.2...

Rooten is géén probleem maar kan mij iemand helpen met UNROOTEN?!!
Dit lukt mij van geen kan. Hoe doe ik dit ?? Oneclick, Z4root en Superclick enz bieden geen oplossing. Zijn bedoelt voor Froy0.

Ik wil via Odin Gingerbread 2.3.3 installeren. (3 bestanden)

Dankbaar voor iedere hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Unrooten hoeft ook helemaal niet, gewoon die 2.3.3 flashen en je bent je root kwijt.

edit:
ik wil zo ginger real flashen maar in de stappen staat:
"- Flash the most recent version of speedmod using Odin with Auto-Reboot unticked!"

Is dat dan deze op XDA: SpeedMod Froyo [K13C HPCall VoodooSnd4 SharpnessFix STABLE] ?

edit: we posten dit in t verkeerde topic, kon em niet vinden en zag ik iets over unrooten. Excuus mensen :)

[ Voor 72% gewijzigd door Cartman! op 09-04-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Cartman! schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:48:
Unrooten hoeft ook helemaal niet, gewoon die 2.3.3 flashen en je bent je root kwijt.

edit:
"- Flash the most recent version of speedmod using Odin with Auto-Reboot unticked!"

Is dat dan deze op XDA: SpeedMod Froyo [K13C HPCall VoodooSnd4 SharpnessFix STABLE] ?
Als ik zoek krijg ik als laatste K13D, welke ook wordt aangegeven in sommige how to's. Maar ik denk dat dit in het andere topic thuis hoort.

[ Voor 4% gewijzigd door Embryo1 op 09-04-2011 12:34 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Cartman! schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:48:

edit:

D is inderdaad de laatste, maar C will do the trick just the same ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 25-09 10:33

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:07:
Ziet er echt geweldig uit, jammer dat er geen gratis trial is om 'm te proberen. Loopt dit echt zo soepel als in de filmpjes? Ik zie in de market wel wat reacties dat het af en toe hapert op een Galaxy S. En ik lees ook dat het niet werkt met live achtergronden, wat ik dan wel weer jammer zou vinden aangezien ik nu Beautiful Live Weather als achtergrond heb ingesteld, wat dan niet meer zou werken. Of zit er een gelijkwaardig alternatief in SPB Shell? (niet SPD ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:41:
[...]

Ziet er echt geweldig uit, jammer dat er geen gratis trial is om 'm te proberen. Loopt dit echt zo soepel als in de filmpjes? Ik zie in de market wel wat reacties dat het af en toe hapert op een Galaxy S. En ik lees ook dat het niet werkt met live achtergronden, wat ik dan wel weer jammer zou vinden aangezien ik nu Beautiful Live Weather als achtergrond heb ingesteld, wat dan niet meer zou werken. Of zit er een gelijkwaardig alternatief in SPB Shell? (niet SPD ;) )
Heb hem ook geprobeerd op mijn SGS. En hij loopt wel behoorlijk soepel. Alleen ben ik weer terug gegaan naar LauncherPro vanwege functionaliteit. Het is een leuke eyecandy launcher. Maar qua functies is hij echt super bagger. Veel widgets werken ook niet. En hij verbruikt veel meer batterij vanwege hij de GPU erg aanspreekt net zoals sommige 3D live wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Laatst online: 25-09 08:21
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-04-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Even voor diegenen met de betaalde apps gratis... Daar zit vaak ook malware in, dus veel plezier daarmee.
Gewoon netjes betalen, zo'n www.3vcash.nl prepaid credit card werkt prima (ook al zou ik liever paypal zien in de market) en dan heb je iig. een minimale kans op malware.
Als je een app illegaal hebt en merkt dat je 'm vaak gebruikt en zal blijven gebruiken, gewoon kopen! Heb je ook meteen je updates en is de kans ook groter dat er toffe apps blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
Ik heb op mijn Galaxy S Gingerbread 2.3.3 zonder rooting enz.

Stel dat ik terug wil naar Froyo 2.2.1 (downgrade) en wachten op de officiele update...
Is deze gewoon te installeren via Odin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja. Gewoon een stock firmware van samfirmware plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze halen of de Xperia Arc, zit erg te twijfelen, heb beide reviews gelezen op tweakers en een vergelijkingsartikel via Google, maar ik weet het nog steeds niet. Welk toestel zou ik in jullie ogen moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kan je niet echt vergelijk, de arc is een stuk nieuwer.

Ik zou zeggen; óf wachten op de Galaxy S2, óf de LG Speed 2x nemen. Dan heb je een moderne dualcore telefoon met toekomst. De arc is mooi (tot je hem vast hebt), maar niet echt vernieuwend.

Ik heb een aantal personen in mijn telefoon die uit meer dan 5 gegevens bestaan (2 emailadressen, telefoonnr, twitter, facebook etc) en die kan ik wel koppelen, maar ik wil daar graag 1 contactpersoon zonder dat dat alleen maar gekoppeld is (als je fresh synced komen ze in 1x goed terug). Kan je ze ook echt 'mergen', dus niet alleen koppelen, maar echt combineren tot 1 contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Gisteravond begon mijn Galaxy S ineens als een idioot te trillen, kreeg allemaal foutmeldingen van programma's die gesloten werden. Toen resette de telefoon uit zichzelf en was ik na opstarten alle instellingen kwijt. Ook werkt bijna geen enkele app meer.

Komt dit iemand bekend voor? Softwareupdate/factory reset zou kunnen helpen (nog geen mogelijkheid toe gehad door de marathon van Rdam en nu ben ik ook nog mijn usb-kabel kwijt) of wordt dit een gevalletje garantie? Draai overigens gewoon standaard Samsung software, 2.21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
LordLynx schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:43:
Gisteravond begon mijn Galaxy S ineens als een idioot te trillen, kreeg allemaal foutmeldingen van programma's die gesloten werden. Toen resette de telefoon uit zichzelf en was ik na opstarten alle instellingen kwijt. Ook werkt bijna geen enkele app meer.

Komt dit iemand bekend voor? Softwareupdate/factory reset zou kunnen helpen (nog geen mogelijkheid toe gehad door de marathon van Rdam en nu ben ik ook nog mijn usb-kabel kwijt) of wordt dit een gevalletje garantie? Draai overigens gewoon standaard Samsung software, 2.21
Ik heb dit al 2 keer meegemaakt. Bij alle 2 de keer de hele telefoon uitgezet, even gewacht en alles weer aan en kennelijk was het weer oké.

Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar het is niet meer teruggekomen *afkloppen*

Zal ergens wel iets niet lekker zitten...
Leesvoer: http://androidcommunity.c...brates-three-times-42841/

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 10-04-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:39:
Deze halen of de Xperia Arc, zit erg te twijfelen, heb beide reviews gelezen op tweakers en een vergelijkingsartikel via Google, maar ik weet het nog steeds niet. Welk toestel zou ik in jullie ogen moeten nemen?
We verwachten op GoT dat je dit zelf kan bepalen. In ieder geval is dit topic hiervoor niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 07:04
Een kennis heeft een probleempje met zijn Galaxy S. De notificatiebar gaat namelijk slechts enkele milimeters omlaag. Ik heb al met Google gezocht, maar krijg geen duidelijk antwoord...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Heb ik ook wel eens gehad, maar was na een reboot altijd wel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
hello_moto schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:04:
Een kennis heeft een probleempje met zijn Galaxy S. De notificatiebar gaat namelijk slechts enkele milimeters omlaag. Ik heb al met Google gezocht, maar krijg geen duidelijk antwoord...:(
Welke firmware heeft zijn toestel? Back in the day toen de mijne nog op 2.1 draaide had ik hetzelfde probleem. Nadat 2.2 uitgerold werd was t probleem voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 25-09 16:13
hello_moto schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:04:
Heb ik de laatste maand ook al 2x gehad. Voor mijn gevoel is er dan iets op de achtergrond gecrached, want andere dingen werken dan vaak ook niet lekker meer.

Keertje uit en aanzetten lostte het op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe deze telefoon kan verdomde traag worden zeg. Zonet wou ik om hem sneller te maken een aantal dingen wissen waaronder muziek. Gaat ie vervolgens voor elk fucking dingetje de mediascanner opstarten en kan ik vervolgens mn telefoon niet meer gebruiken zo traag word ie. Wil ik em afsluiten loopt ie vast in heg afsluit filmpje. Nu zit ik te typen en gewoon af en toe te wachten op de toetsen. Pfff, waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steuntrekkert
  • Laatst online: 25-09 16:38
Beste allen,

Helaas afgelopen weekend voor het eerst m'n Galaxy laten stuiteren.
Gevolg: telefoon laadt niet meer op. USB kan er in, maar reageert niet meer.
Alleen als je stevig drukt en vasthoudt werk het nog?

Wat is er stuk, valt het binnen de garantie en zo niet, wat kost het me dan?
Hij is nog geen jaar oud.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bel de winkel waar ie gekocht is en vraag het hun zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steuntrekkert
Het abonnement is destijds online verlengd. Ik post m'n vraag hier omdat je hier doorgaans beter advies krijgt dan van een paar schooljongens in een telefoonwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Laatst ook het probleem dat de telefoon zich spontaan half ging resetten.
Vlak daarvoor waren er veel updates gekomen van applicaties die ik allemaal geaccepteerd heb. Vermoed dat sommige updates nieuwe problemen kunnen veroorzaken die weer andere apps kunnen raken.
Volledige factory reset verhielp alle problemen...reuze uitvinding!

Tip: lees de "leesmij's" van updates van apps alvorens ze te installeren. Instellen op handmatig bijwerken kan volgens mij veel ellende voorkomen.

Draai nu weer op stock 2.2.1 (JS5) met maar een paar extra apps zoals Pulse en de nieuwste Samsung widgets. Voorlopig ruim voldoende tot de Gingerbread update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38

Vanochtend kabel gehaald, geupdate (JS5 van samsung) en factory reset en nu lijkt alles weer te werken, maar ik moest natuurlijk ook alle apps die niet meer werkten opnieuw installen. Ik hoop dit toch niet vaker mee te maken, zeker omdat ik regelmatig in het buitenland zit en de baas het vast niet kan waarderen als ik roamend mijn telefoon opnieuw moet installeren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 25-09 16:13
Steuntrekkert schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:13:
Helaas afgelopen weekend voor het eerst m'n Galaxy laten stuiteren.

[...]

valt het binnen de garantie
Garantie is voor fabricagefouten.
Een defect als gevolg van het laten vallen van je telefoon is dus per definitie geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steuntrekkert
Raymond schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:10:
[...]

Garantie is voor fabricagefouten.
Een defect als gevolg van het laten vallen van je telefoon is dus per definitie geen garantie.
Duidelijk, opsturen naar provider heeft dus geen zin. Iemand misschien een vermoeden wat er stuk zou kunnen zijn? En wat het zou kunnen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 21:39
Steuntrekkert schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:17:
[...]

Duidelijk, opsturen naar provider heeft dus geen zin. Iemand misschien een vermoeden wat er stuk zou kunnen zijn? En wat het zou kunnen kosten?
Klinkt alsof de interne usb connector niet helemaal goed meer vast zit (en dus alleen contact maakt als je hem fysiek aandrukt). Wellicht kan je dat zelf maken met een puntsoldeerbout. Anders zit je vaak vast aan het helemaal vervangen van de printplaat waar de connector opzit, dat zou weleens de halve telefoon hardware kunnen zijn dus, maar dan moet je even opzoeken hoe de SGS er van binnen uitziet.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Mijn koptelefoon werkt niet goed, het lijkt erop dat hij geen goed contact maakt, ik moet hem een stukje terugtrekken om er geluid uit te krijgen. en dit is ook nog eens zacht.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
LordLynx schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:59:
Vanochtend kabel gehaald, geupdate (JS5 van samsung) en factory reset en nu lijkt alles weer te werken, maar ik moest natuurlijk ook alle apps die niet meer werkten opnieuw installen. Ik hoop dit toch niet vaker mee te maken, zeker omdat ik regelmatig in het buitenland zit en de baas het vast niet kan waarderen als ik roamend mijn telefoon opnieuw moet installeren......
Je kan ook eens denken of je em wilt rooten, dan kun je met Titanium Backup een backup maken van al je apps + data (savegame, instellingen) en die ook weer restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
kromme schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:37:
Mijn koptelefoon werkt niet goed, het lijkt erop dat hij geen goed contact maakt, ik moet hem een stukje terugtrekken om er geluid uit te krijgen. en dit is ook nog eens zacht.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik weet dat SGS gebruikers soortgelijke problemen hadden als de plug niet ver genoeg er in gedrukt was. Dit gaat wat zwaar. Als dit was gedaan, was het prima. Maar dit betrof de bijgeleverde set, dus geen koptelefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Embryo1 op 11-04-2011 13:08 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Embryo1 schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:07:
[...]

Ik weet dat SGS gebruikers soortgelijke problemen hadden als de plug niet ver genoeg er in gedrukt was. Dit gaat wat zwaar. Als dit was gedaan, was het prima. Maar dit betrof de bijgeleverde set, dus geen koptelefoon.
had ik eerst ook.

"Helemaal" erin leek fout te zijn tot ik er achter kwam dat helemaal toch niet helemaal was.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit het weekend ervoor gehad, precies hetzelfde. Draai je toevallig JuiceDefender? Want ik zag dat er een update was die totaal niet compatible zou zijn met de oude versie, en daardoor ernstige problemen zou veroorzaken. Ik moest de oude juicedefender deinstalleren en daarna de nieuwe weer installeren. Ik dacht dat dit de boosdoener was... Maar dit hele akkefietje is echt waardeloos, alle apps opnieuw moeten installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Meer mensen die last hebben van een batterij die sneller lijkt leeg te lopen en een trage telefoon? Zelfs tweetdeck hakkelt tegenwoordig... (hopelijk gauw gingerbread)...

Maar iemand tips zodat ik kan zien wat er allemaal draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
lometje schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:36:
Meer mensen die last hebben van een batterij die sneller lijkt leeg te lopen en een trage telefoon? Zelfs tweetdeck hakkelt tegenwoordig... (hopelijk gauw gingerbread)...

Is bij mij ook de laatste tijd, behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
lometje schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:36:
Meer mensen die last hebben van een trage telefoon? Zelfs tweetdeck hakkelt tegenwoordig... (hopelijk gauw gingerbread)...

Dit had ik ook toen ik de roms op het RFS systeem had draaien, met de lagfix (EXT4) draait alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik dacht heel even dat ik mijn SGS gebricked had, maar het is gelukkig goedgekomen op een andere PC.
Ik heb de laatste 2.3.3 firmware bij XDA vandaan geflashed met Odin. (Gingerbread 2.3.3 XXJVK)
Ik heb de PDA, PHONE en CSC files ingevoerd in Odin.
Nu valt het mij op dat de statusbalk en het toetsenbord anders zijn:
-de statusbalk heeft andere icoontjes. De batterij is bv verticaal getekend ipv horizontaal
-Ik had altijd het swype toetsenbord met de toetsen tegen elkaar aan (zonder ruimte). Links en rechts zaten er dan nog wat knoppen naast de letters. Als ik nu het swype toetsenbord kies, zit er 2mm ruimte tussen de toetsen en lijk ik minder toetsen te hebben?

Is dit een update van Android, of was het een of andere custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

BounceMeister schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:02:
[...]

Is dit een update van Android, of was het een of andere custom rom?
update android (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Standaard wekt de dataverbinding niet met de bovengenoemde standaard 2.3.3 rom (2 posts terug). De APN is niet geconfigureerd? Ik heb hem al 2x gereset en alles daarbij gewist, maar nog steeds niks.
Ik heb op een site wel wat settings gevonden en die handmatig ingevuld, en het lijkt nu te werken, maar dit hoort toch vanzelf te gaan? Standaardwaarden herstellen doet ook niks.
Ik heb T-mobile met het wb n walk plus abo.
Pagina: 1 ... 58 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.