voor de 3e keer KIES opnieuw geinstalleerd en nu loopt ie, vooralsnog, wel door met updatenFanatix schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:22:
Heb je wat meer info? Welke versie geeft Kies aan dat er klaar staat?

voor de 3e keer KIES opnieuw geinstalleerd en nu loopt ie, vooralsnog, wel door met updatenFanatix schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:22:
Heb je wat meer info? Welke versie geeft Kies aan dat er klaar staat?
heb hier ook nog JS3 als latest, niet geinstalleerd trouwens ivm wat problemen die ik hier voorbij zag komen, ik dacht ik wacht even op 2.3.Propane schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:07:
Hier geen melding van firmware update met productcode XEN (dat is toch de originele code voor Nederland als ik me niet vergis?).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Niet toevallig alle dubbele foto's in je picasa staan? Geen idee wat het anders kan zijn.Aloysxda schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:43:
Een tijdje geleden heb ik gemeld dat mijn sgs alle foto die op mijn geheugenkaart er dubbel op komen te staan. Althans, als ik deze open met gallerij. Als ik met "mijn bestanden" de SD kaar map open, staan de foto's er gewoon 1 x op.
Tot nu toe heb ik nog steeds niet kunnen vinden waardoor gallerij mijn foto's 2 of zelfs 3 keer ziet.
Heeft iemand een tip voor me hoe ik dit kan oplossen ?
Bedankt voor je reactie. Picasa gebruik ik niet. Enig idee waar ik verder nog naar kan kijken ?Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:56:
[...]
Niet toevallig alle dubbele foto's in je picasa staan? Geen idee wat het anders kan zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door BillSpaarbank op 27-03-2011 22:56 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Dat is hier eerder bekend, dat weet ik zekerDingieM schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:56:
Nieuwe update is er officieel nog (lang) niet.
Zodra dat gebeurd laat Androidworld.nl het bijvoorbeeld weten.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Hier idem. leuk die gingerbead, maar ik wacht wel totdat hij net zo goed loopt als JS8..(met alle tweaks etc aan) en verwacht ook niet dat de uitgelekte versie de final is..HaTe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:02:
[...]
Dat is hier eerder bekend, dat weet ik zeker
Ik zelf draai voorlopig nog JM8 Doc's ROM..
Ja, nóg een reden om bij CM7 te blijvenBillSpaarbank schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:12:
Dat hebben ze er inderdaad uitgeslooptjammer he?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
[ Voor 34% gewijzigd door pimjai op 28-03-2011 20:06 ]
wat bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:49:
Waar blijft die 2.3.....dit batterij verbruik word ik gek van.....
Lijkt me duidelijk toch? Zijn huidige firmware vreet batterij..
Welke fw heb je nu? En heb je Battery Mix al eens geinstalleerd om te monitoren wat er veel verbruikt?Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:49:
Waar blijft die 2.3.....dit batterij verbruik word ik gek van.....
Verwijderd
Over Battery Mix gesproken, hoeveel gebruiken swype en dialer bij jullie?418O2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:00:
[...]
Welke fw heb je nu? En heb je Battery Mix al eens geinstalleerd om te monitoren wat er veel verbruikt?
Widgets en actieve achtergronden kunnen veel accutijd opslurpen bijvoorbeeld.
Ik denk dezelfde firmware als ik heb. Ik heb tot nu toe ook netjes de telefoon ge-upgrade steeds via KIES, dus ik zit nu op de laatste firmware die via Kies beschikbaar is: FROYO.XW.JS5 (zo staat het in de telefoon zelf).418O2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:00:
[...]
Welke fw heb je nu? En heb je Battery Mix al eens geinstalleerd om te monitoren wat er veel verbruikt?
Widgets en actieve achtergronden kunnen veel accutijd opslurpen bijvoorbeeld.
[ Voor 0% gewijzigd door ginod op 29-03-2011 15:57 . Reden: foutje ]
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Hebben jullie al eens gekeken naar de wifi slaap instellingen? Volgens mij staat die in de laatste firmware standaard op iets als "Altijd aan" en daarvoor op "Uit als scherm uit is" (de instellingen heten geloof ik anders, maar volgens mij is dit ook duidelijkginod schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:56:
[...]
Maar, ik merk sinds de laatste upgrade ook dat de batterijduur flink is afgenomen. Dus ja, het kan aan allerlei dingen liggen, maar als het voor de upgrade wel goed zit, en na de upgrade moet ik bijna dagelijks bijladen, ligt dat mijn inziens aan de firmware upgrade.
[ Voor 6% gewijzigd door Steef1986 op 29-03-2011 18:30 ]
[ Voor 43% gewijzigd door HaTe op 29-03-2011 18:51 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Alle Galaxy S'en hebben een Amoled scherm.SToRM666 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:51:
Ik denk dat hij misschien een ander type display heeft (Super LCD).
Ik heb precies hetzelfde, een blauwe waas als ik m'n tel wat schijn houd. Als ik er normaal voor zit is alles oke.Steef1986 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:26:
Ik kwam vanmiddag toch opeens iets raars tegen.
Ik was de SGS van een maatje van me ff aan het instellen voor hem.
Leg ik ze dus naast elkaar. Viel me op dat er echt veel kleur verschil in zit. Dit terwijl de weergave settings exact hetzelfde staan!
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er meer mensen dit opgevallen?
Op de pics zie je het nog niet eens zo goed.
Het is echt een soort blauwe waas wat over het linker toestel heerst.
/EDIT: pics zijn niet helemaal goed ge-upload. Mocht het niet duidelijk zijn zal ik ff paar meer uploaden:-)
[ Voor 7% gewijzigd door DapperKonijntje op 30-03-2011 11:58 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 30-03-2011 18:20 ]
[ Voor 102% gewijzigd door Bullet NL op 30-03-2011 18:21 ]
Volgens Xda wel: Post 1124 http://forum.xda-develope...ad.php?t=1009177&page=113DapperKonijntje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:57:
Ik heb 2.3 geflashed van samfirmware, maar nu gaan de 2 buttons onderin niet meer uit als het scherm aanstaat, normaal gesproken dimmen ze na 5 seconden.
Meer mensen hier last van?
[ Voor 1% gewijzigd door Kyhfin op 31-03-2011 17:24 . Reden: Roemenische --> Roemeense 8)7 ]
Ik sluit me bij je aan, grote onzin dus weer. Zit al weken met smart te wachten op niksKyhfin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:12:
Bij mij geeft hij nog geen nieuwe firmware aan. Al die geruchten van eerder dat Gingerbread in Maart kwam lijken me dus onzin. Ook die Romenische Samsung die zei dat je voor 21 maart moest updaten anders kon je geen Froyo meer krijgen waren dus onzin.
Het zou nog kunnen dat ze de updaten vandaag nog openzetten, maar ben er bang voor dat het toch weer April wordt en wellicht nog later.
Gezien de aan kondigingen voor de russische GS (kan ook 1 april grap zijn) lijkt het toch of 2.3 er aan zit te komen. Maar beter een paar maanden wachten op een goede rom als 3x upgraden.YaYo86 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:26:
[...]
Ik sluit me bij je aan, grote onzin dus weer. Zit al weken met smart te wachten op niks
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Samsung Finland en Noorwegen hebben laatst op facebook gezegd dat de release ongeveer half april komt. En dat ze bezig zijn met de laatste beta's testen.YaYo86 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:26:
[...]
Ik sluit me bij je aan, grote onzin dus weer. Zit al weken met smart te wachten op niks
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt dat las ik net op de frontpageVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:25:
[...]
Samsung Finland en Noorwegen hebben laatst op facebook gezegd dat de release ongeveer half april komt. En dat ze bezig zijn met de laatste beta's testen.
Misschien ook wel logische, want in april komt iig in rusland de 2011 versie van de galaxy s op de markt (1.4ghz cpu), met 2.3.3
Ja, ik heb die update gehad, maar daarna heb ik niet meer geupdate en toch geeft hij elke dag aan 'what's new' en dat zijn dan ook dezelfde punten. Het is niet zo dat hij ook echt een update heeft doorgevoerd.Gonadan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:47:
Heb je dan niet stiekem een update gehad van die applicatie?
[ Voor 23% gewijzigd door Kyhfin op 31-03-2011 18:02 ]
Misschien dat Kalua de link naar de nieuwe firmware binnenkort kan posten.YaYo86 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:26:
[...]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Precies, alle Galaxy S-i9000's hebben amoled. De "nieuwe" Galaxy SL-i9003 heeft Super LCD. Als je je stoort aan de blauwe waas dan kun je dit oplossen met een Voodoo kernel (zie custom ROM topic).HaTe schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:52:
Nee, er zijn geen Galaxy S-en met Super LCD.
Er zit gewoon verschil in de kernel software en niet alle displays zijn gelijk qua kleur. Dit is al wel langer bekend.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Dat heb ik met Dolphin Browser Mini, elke keer weer de wizard als ik het programma start. Heb hem al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, zonder succes. Ik heb hem er maar weer afgegooid en blijf de HD versie gebruiken die wel werkt (maar wat trager).Kyhfin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:28:
Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik sommige programma's telkens doen alsof ze voor het eerst starten.
Zoals Twitter: hij onthoudt wel mijn info dus dat hoef ik niet in te vullen, maar elke nieuwe dag dat ik hem open geeft hij 'what's new in this version' en ook 'find your friends that twitter' of iets dergelijks. Dat doet hij als ik tweede dag dat ik hem open niet, maar bijv. dag later of paar dagen later (ik gebruik twitter niet continu of echt vaak) dan geeft hij het weer aan.
Neem aan dat je hiermee voodoo lag fix bedoeld? Deze heb ik ook gehad. Zelfde beeld...Taigu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:05:
[...]
Precies, alle Galaxy S-i9000's hebben amoled. De "nieuwe" Galaxy SL-i9003 heeft Super LCD. Als je je stoort aan de blauwe waas dan kun je dit oplossen met een Voodoo kernel (zie custom ROM topic).
Xiaomi 13T Pro
Ik laat me wel horen zodra ik iets hebEmbryo1 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:34:
[...]
Misschien dat Kalua de link naar de nieuwe firmware binnenkort kan posten.
JeeJ eindelijk 1 aprilAmboe schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:19:
XXJVY - GINGERBREAD 2.3.3!!!
http://forum.xda-develope...75771b3f0f303cc&t=1017656
Idien Wifi constant aan..dan slaapbeleid instellen. Verbruikje SG niets als het scherm uitstaat.Justin2000 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:29:
Kan het zijn dat door de speedmod mijn accu sneller leeg is?
Rest is stock: 2.2.1
XXJPY
2.6.32.9 K13c 500HZ
Foryo.xwjs3
2 dagen met paar telefoontjes, hooguit 30 min internet. rest standbye.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
klopt.. alleen als je scherm op 100% staat, staat ie eigenlijk op 75%. En ik zie totaal geen verschil, de blauwe gloed blijft nog steeds. het is wel nog een beta versie van voodoo..Taigu schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:05:
[...]
Precies, alle Galaxy S-i9000's hebben amoled. De "nieuwe" Galaxy SL-i9003 heeft Super LCD. Als je je stoort aan de blauwe waas dan kun je dit oplossen met een Voodoo kernel (zie custom ROM topic).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 18:49 ]
Heb uiteindelijk de telefoon voor reparatie gebracht. Gerepareerd, echter kwam intern niet door de test, dus hebben ze het gehele moederbord vervangen. Gisteren terug gekregen en gelijk GPS uitgeprobeerd, werk 1000% beter!!! Alleen bij bochten blijft positie eventjes even achter, maar verder meer dan goed genoeg om te navigeren en heel snelle fix!blazer480 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:15:
Beste Mensen,
Sinds een maand eigenaar van een Galaxy Samsung S I9000. Alles bevalt, behalve het navigeren met GPS.
Dacht dat het eerst aan Google Navigatie lag, dus heb zelf Sygic and Aura geinstalleerd. Heb altijd redelijk snel een fix, echter als ik ga rijden blijft mijn positie achter met waar ik werkelijk ben, of ik zit een paar straten ernaast. Heb inmiddels GPSAIDS en FasterFix geinstalleerd, echter het probleem blijft van het fatsoenlijk kunnen navigeren, fix zelf is geen probleem maar houden.
Firmware 2.2.1, Kernel version 2.6.32.9 root@DELL105#, Build FROYO.XWJS5.
Heb veel forums afgezocht, echter kan niet de oplossing vinden. Iemand tips?? of moet ik de telefoon ter reparatie aanbieden??
Thanks,
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Sync staat alles aan maar daar staat geen account bij van live mail?....zou ik dan een microsoft exchange activesync moeten invoeren?Fanatix schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:37:
Kijk eens naar je sync instellingen, klinkt als dat Push niet ingesteld staat of niet lekker loopt.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
ik heb standaard rom .....werkt dus gewoon niet 100%.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:57:
Mrj ik heb precies hetzelfde probleeem. Gmail werkt foutloos met push berichten, de email app de ene keer wel de andere keer niet (hotmail). Gebruik zelf darkyrom.
Verwijderd
Helaas pindakaas, tijd voor een Windows OSVerwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:52:
het zou tocjh wel vet zijn om Kies zonder VM op een OSX bak te draaien!... neej ik wil geen iPhone
Verwijderd
Ik draai altijd al windows en heb mijn telefoon op een Linux host met windows 7 Guest geupdate, maar dat OSX werkt best lekker hoor ben ik deze week achter gekomen. Minder verkwanselde tijd op een of andere manier.
Heeft iemand al een "normale" oplossing voor dit probleem gevonden?Propane schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:55:
[...]
Even naar Instellingen > Toepassingen > Toepassingen Beheren en vervolgens onder het tabje "Alles" de Email applicatie selecteren. Dan kun je de gegevens wissen, waarna de app het weer goed zou moeten doen. Je zult echter wel opnieuw je email gegevens moeten invoeren.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Heb je al eens gekeken bij de roaming instelling?Rincewind schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:07:
Helaas heb ik een probleem met 'mijn' Galaxy S: ik krijg het ding op geen enkele manier aan het internet via HSDPA of andere mobiele verbindingen. Ik zie rechtsboven ook geen 'H-tje of andere symbootjes: alleen maar het WiFi-logo en de 4 horizontale balkjes met een 'R' van roaming daaop. 'WiFi werkt dus als een trein maar 'onderweg' geen internet.
Heb al een volledige Factory reset gedaan maar dat heeft ook niet geholpen. Iemand een idee/suggestie ?
Yep. Been there, tried thatPropane schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:15:
[...]
Heb je al eens gekeken bij de roaming instelling?
Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele Netwerken
Daar kun je een vinkje achter Roaming zetten zodat hij ook verbinding met mobiel internet maakt als je aan het roamen bent
heb je ooit iets van dataswitchers geinstalleerd staan deze shoppen het bij mij in de war.Rincewind schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:17:
[...]
Yep. Been there, tried thatStaat ook in mijn eerste post over dit probleem: "de 4 horizontale balkjes met een 'R' van roaming". Ik heb zelfs alle APN's verwijderd en een nieuwe aangemaakt (zit bij Tele2).
Nope. Ik zou niet eens weten wat dat is...Kevinp schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:50:
[...]heb je ooit iets van dataswitchers geinstalleerd staan deze shoppen het bij mij in de war.
Yep. Meerdere malen gereboot na het restoren van de factory settings. Kostte me ruim 1 uur om alle apps terug te zetten met Titanium backup en nog niet werken..En misschien het belangrijkste. ik moest mijn telefoon rebooten om toegang te krijgen tot internet via Tele2.
Zolang WiFi aanstaat wordt een andere mobiele internetverbinding (tijdelijk) uitgeschakeld.Rincewind schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:07:
Helaas heb ik een probleem met 'mijn' Galaxy S: ik krijg het ding op geen enkele manier aan het internet via HSDPA of andere mobiele verbindingen. Ik zie rechtsboven ook geen 'H-tje of andere symbootjes: alleen maar het WiFi-logo en de 4 horizontale balkjes met een 'R' van roaming daaop. 'WiFi werkt dus als een trein maar 'onderweg' geen internet.
Heb al een volledige Factory reset gedaan maar dat heeft ook niet geholpen. Iemand een idee/suggestie ?
Die zijn exact hetzelfde bij mij. Ik ken ze zo ongeveer uit mijn hoofdKevinp schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:59:
Hier heb je mijn instellingen bij tele 2 hopelijk heb je er wat aan.
Ah. Volgens mij heb ik het ook geprobeerd zonder Wifi aan maar dat zal ik straks even controleren.Samjung schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:03:
[...]Zolang WiFi aanstaat wordt een andere mobiele internetverbinding (tijdelijk) uitgeschakeld.
Verwijderd
idem dito; verbeterde gps performance, maar nog niet perfect.blazer480 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:34:
[...]
Heb uiteindelijk de telefoon voor reparatie gebracht. Gerepareerd, echter kwam intern niet door de test, dus hebben ze het gehele moederbord vervangen. Gisteren terug gekregen en gelijk GPS uitgeprobeerd, werk 1000% beter!!! Alleen bij bochten blijft positie eventjes even achter, maar verder meer dan goed genoeg om te navigeren en heel snelle fix!![]()
Dus degene met dezelfde probleem.....
"Zolang je verbinding hebt met een router / accesspoint wordt een andere mobiele internetverbinding (tijdelijk) uitgeschakeld" bedoel je zeker.Samjung schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:03:
[...]
Zolang WiFi aanstaat wordt een andere mobiele internetverbinding (tijdelijk) uitgeschakeld.
Ik heb WiFi nu uitgezet en geen 3G/H o.i.d. werken. Kan niet browsen en de market werkt ook niet.Ik zie rechts bovenaan alleen 4 vertical balkjes met een 'R', de batterijstatus en de tijd.Pino112 schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:20:
[...]"Zolang je verbinding hebt met een router / accesspoint wordt een andere mobiele internetverbinding (tijdelijk) uitgeschakeld" bedoel je zeker.
Als er in de buurt geen WiFi is, en je hebt het wel aanstaan werkt 3G/H gewoon hoor.
En ook dit gecontroleerd en er staat gewoon wat jij zegt 'Internetverbinding'. Maar nog nie-werken-nie..Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:27:
heb je via de aan uit knop de mobiele netwerken uitgezet? deze even vasthouden en kijken of er staat
mobiele netwerken --->internetverbinding.
Je moet je media opnieuw scannen nadat je nieuwe files op je telefoon/SD kaart gezet hebt. Dit wordt standaard gedaan als je de SD kaart opnieuw in je telefoon doet (tenzij je autoscan uitgezet hebt natuurlijk). Het kan ook door de 'Rescan Media' app uit de market te halen. Deze stelt je in staat om on demand media opnieuw te scannen.pimjai schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:13:
ik heb deze telefoon nu een week, en ik heb verschillende ROM`s erop gehad, maar het probleem wat ik in elke ROM weer tegenkom, ook in de standaard 2.2 die erop zat toen ik hem kreeg, is dat als ik muziek op mijn SD kaart zet. (via KIES of mass storage) de muziek niet verschijnt in de music player. dus via my files kan ik gewoon afspelen, maar niet via de music player. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Leaping Lab Rats!
Verwijderd
Heb je toevallig een .nomedia bestand in dat mapje? ( misschien per ongeluk ) maar.. kijk maar even anders delete die file ffpimjai schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:13:
ik heb deze telefoon nu een week, en ik heb verschillende ROM`s erop gehad, maar het probleem wat ik in elke ROM weer tegenkom, ook in de standaard 2.2 die erop zat toen ik hem kreeg, is dat als ik muziek op mijn SD kaart zet. (via KIES of mass storage) de muziek niet verschijnt in de music player. dus via my files kan ik gewoon afspelen, maar niet via de music player. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Is je data abonnement al in gegaan? Bij mij leverde een belletje naar T-mobile de verklaring voor niet werkend internet.Rincewind schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:36:
[...]
Ik heb WiFi nu uitgezet en geen 3G/H o.i.d. werken. Kan niet browsen en de market werkt ook niet.Ik zie rechts bovenaan alleen 4 vertical balkjes met een 'R', de batterijstatus en de tijd.
[...]
En ook dit gecontroleerd en er staat gewoon wat jij zegt 'Internetverbinding'. Maar nog nie-werken-nie..
Abbo is al een paar maanden oud en een eerdere belsessie naar Tele2 leverde niets op. Ik ga ze vandaag/vanavond nog maar eens bellen.JorisVernooij schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:36:
[...]Is je data abonnement al in gegaan? Bij mij leverde een belletje naar T-mobile de verklaring voor niet werkend internet.
Ik vind dat ze je sowieso tegemoet moeten komen voor alle maanden dat je hebt betaald voor je internetabonnement dat niet werkte... Mits de oorzaak van dit probleem bij hun ligt natuurlijkRincewind schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:57:
[...]
Abbo is al een paar maanden oud en een eerdere belsessie naar Tele2 leverde niets op. Ik ga ze vandaag/vanavond nog maar eens bellen.
Die discussie ga ik wel in als de boel nu eindelijk eens werkt en als het aan de telefoon ligt. Als blijkt dat ik iets verkeerd heb gedaan dan gaat dat natuurlijk niet.. Maar vooralsnog heb ik al gedaan wat ze gevraagd hebben (doorlopen settings, verwijderen/aanmaken APN en factory reset) dus nu zou het probleem wel ergens anders moeten liggen.Saiyan Extreme schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:26:
[...]Ik vind dat ze je sowieso tegemoet moeten komen voor alle maanden dat je hebt betaald voor je internetabonnement dat niet werkte... Mits de oorzaak van dit probleem bij hun ligt natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door Rincewind op 05-04-2011 09:35 . Reden: typo ]
Verwijderd
Staat je netwerkmodus wel goed? Zet hem eens op autostand.Rincewind schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:57:
[...]
Abbo is al een paar maanden oud en een eerdere belsessie naar Tele2 leverde niets op. Ik ga ze vandaag/vanavond nog maar eens bellen.
Autostand ? Wasda ? Sinds de factory reset heb ik nog niets aangepast dus ga ik ervan uit dat de 'autostand' aan staat. Ik draai zelfs nog de stock firmware...Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:02:
[...]Staat je netwerkmodus wel goed? Zet hem eens op autostand.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq