Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Als ze probeert apps te updaten via de Android Market, dan crasht de telefoon.
Het is nu al zeker 2 keer gebeurd. Ook heb ik geprobeerd om de rom te updaten via KIES. Maar met de nieuwe versie van KIES heb ik helemaal geen optie meer op de ROM te updaten (dus ga ik er maar even vanuit dat het de nieuwste versie is) voorheen kon ik trouwens ook altijd de versie informatie zien in KIES.
Heeft iemand hier ook zoiets ooit gehad (en zo ja hoe heb je het opgelost?)?
Ik heb al veel gezien over download problemen vanuit de Android Market, maar dat is het dus niet. Hij hangt tijdens het downloaden en na een tijd herstart hij automatisch...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik heb dit icoon boven in staan..

Maar in de handleiding staan alleen deze..

Wie kan mij meer duidelijkheid bieden?
Ik heb gewoon stock Froyo 2.2 eropstaan. Krijg nogsteeds geen verbinding met kies, dus nog even wat opties proberen en dan hier ook nog even verder zoeken naar de oplossing voor kies probleem.
De H staat voor HSDPA, ook wel 3,5G. Niets om je zorgen om te maken, sterker nog, je hebt sneller internet dan met de andere icoontjesTrekDr0p schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:40:
Ik heb een vraag over een signaal icoon..
Ik heb dit icoon boven in staan..
Celica_T20 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:45:
Is dat niet gewoon HSDPA verbinding? Dus 3,5G.
Ik vroeg het me gewoon af omdat hij op 3G begint en heel traag laad als hij naar HSDPA gaat blijkbaar.Propane schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:47:
[...]
De H staat voor HSDPA, ook wel 3,5G. Niets om je zorgen om te maken, sterker nog, je hebt sneller internet dan met de andere icoontjes.
Nou ja ik ga zo maar eens de download snelheid testen..
Test :
915 kbps down
354 kbps up
Niet slechtttttt
[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 21-03-2011 15:52 . Reden: download speed test gedaan ]
Verwijderd
http://thetechjournal.com...or-samsung-galaxy-s.xhtml
Edit: volgens mij is dit oud nieuws.... sorry
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 16:16 ]
Zucht, die is er al sinds 28 februari, dus helaas.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:09:
Het lijkt erop dat de officiele Gingerbread met Touchwiz 3.0 al online staat voor de odin gebruikers:
http://hotfile.com/dl/108009101/c197125/I9000XWJV1.rar.html
via:
http://thetechjournal.com...or-samsung-galaxy-s.xhtml
En trouwens ver van stabiel te noemen.
[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 21-03-2011 16:13 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
GPS is inderdaad erg goed met de laatste firmwares. Ook het lokaliseren via 3G is erg snel.Embryo1 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:18:
[...]
Ik was al tevreden over mijn GPS, maar merk net als velen een verbetering met de laatste nieuwe firmware:
PDA: I9000XWJS8, MODEM: I9000XXJQ1 en CSC: I9000XENJS3 (Ned.)
Je kunt deze nog eens proberen voordat je de SGS wegbrengt
[ Voor 66% gewijzigd door Relief2009 op 21-03-2011 16:38 ]
Ik heb precies dit probleem sinds gisteravond! Niet eerder gehad, ook nog geen oplossing gevonden. Was zelf aan een hard reset aan het denken..Balachmar schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:35:
Mijn vriendin heeft wat vaags...
Als ze probeert apps te updaten via de Android Market, dan crasht de telefoon.
Het is nu al zeker 2 keer gebeurd. Ook heb ik geprobeerd om de rom te updaten via KIES. Maar met de nieuwe versie van KIES heb ik helemaal geen optie meer op de ROM te updaten (dus ga ik er maar even vanuit dat het de nieuwste versie is) voorheen kon ik trouwens ook altijd de versie informatie zien in KIES.
Heeft iemand hier ook zoiets ooit gehad (en zo ja hoe heb je het opgelost?)?
Ik heb al veel gezien over download problemen vanuit de Android Market, maar dat is het dus niet. Hij hangt tijdens het downloaden en na een tijd herstart hij automatisch...
*update*
Kom er net achter dat het downloaden niet chrashed als ik download via het mobiele netwerk, wel als ik de market open als ik wifi gebruik!
[ Voor 7% gewijzigd door Chalk op 21-03-2011 16:55 ]
Misschien even proberen de Market data te wissen; Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen Beheren en onder het tabje Alles even de Market opzoeken. Dan kan je daar kiezen om data te wissen ofzo.Saiyan Extreme schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:52:
[...]
Ik heb precies dit probleem sinds gisteravond! Niet eerder gehad, ook nog geen oplossing gevonden. Was zelf aan een hard reset aan het denken..
Signature
Klopt, van 20 maart tot 31 maart wordt 2.3 overal uitgerold, niet alleen in NL. Dus nog even afwachten helaasBMW_M3 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:28:
Zou samsung niet op 20 maart beginnen met de uitrol van de nieuwe firmware voor de SGS? Dacht dat ergens hier gelezen te hebben.
Verwijderd
Zet mijn telefoon uit en stop er een nieuwe batterij in.
Start de telefoon op, en ik vond al dat het startscherm lang lang bleef staan in het scherm.
Toen de telefoon was opgestart was ik ineens 5 van de 12 geinstaleerde games kwijt plus 4 andere aplicaties.
Verder kon ik geen aplicatie meer openen, krijg elke keer een scherm dat door omstandigheden android dat ik de aplicatie moet afsluiten. Heb dus maar weer een hard reset gedaan,wordt wel lastig als dit elke keer moet. Dit is niet de eerste maar al de derde maal
Je bedoelt alleen niet in NL?YaYo86 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:51:
[...]
Klopt, van 20 maart tot 31 maart wordt 2.3 overal uitgerold, niet alleen in NL. Dus nog even afwachten helaas
Ik neem aan dat hij bedoelt dat het per regio gaat en het nog geen 31 maart is
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik krijg laatste tijd de volgende klachten:
- home screen waarop stond: 'problem loading widget' of 'could not load widget', waarbij ik ze moest verwijderen en dezelfde weer opnieuw plaatsen. Rebooten had geen zin. Ook op alle manieren ADWlauncher herstarten/resetten had geen zin.
-Het probleem wat hierboven stond over dat de market nog maar iets van 10 programma's gaf. Wissen van de data werkte ook en gaf hij alles weer bij 'mijn apps'.
- Programma's die vastlopen: picplz (al bij het opstarten van de phone en aangezien ik niet gebruik weer verwijderd).
- Vandaag was het zo erg dat het standaard e-mail programma zelfs telkens vastliep. Dat is uiteraard erg vervelend.
- Het officiële twitter programma liep telkens vast. Opnieuw geïnstalleerd en nu doet hij elke keer alsof ik hem voor het eerst opstart met de melding wat er in deze versie veranderd is en zoek in je contacten naar twitters. Wordt uiteraard ook irritant.
Erg vreemde klachten dus allemaal en ik draai nog steeds Stock rom (aangezien ik overal lees dat je met rooten je garantie verliest en je hem kan bricken). Begin er nu wel beetje van te balen, omdat je gewoon wil dat hij stabiel draait.
Ik zit nu op JS5, maar hoop inderdaad dat de Gingerbread snel uitgerold wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Kyhfin op 21-03-2011 22:17 ]
Mm die klacht meldt ik dus ook net in mijn post. Er zijn er veel meer die dit hebben de laatste tijd. Dit is toch wel erg vreemd. Misschien ligt het aan een app of launcher?Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:07:
Vandaag weer iets vaags met de telefoon.
Start de telefoon op, en ik vond al dat het startscherm lang lang bleef staan in het scherm.
Toen de telefoon was opgestart was ik ineens 5 van de 12 geinstaleerde games kwijt plus 4 andere aplicaties.
Verder kon ik geen aplicatie meer openen, krijg elke keer een scherm dat door omstandigheden android dat ik de aplicatie moet afsluiten. Heb dus maar weer een hard reset gedaan,wordt wel lastig als dit elke keer moet. Dit is niet de eerste maar al de derde maal
Verwijderd
Heb je wel gewacht met het wisselen van de batterij totdat de telefoon echt helemaal uit was? Nadat het scherm uit gaat, moet je nog even een seconden of 5 wachten tot er een trilling volgt. Dan is 'ie echt helemaal uit en is het veilig om de batterij te verwisselen.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:07:
Vandaag weer iets vaags met de telefoon.
Heb dit verhaal vaker gelezen van iemand die heel gretig zijn batterij wisselde, voordat de telefoon helemaal uit was..
Verwijderd
Was het maar waar. Ik heb nog geen enkele (gratis) app kunnen vinden die ervoor zorgt dat de scherm-lock verdwijntSilvin schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:07:
Je kan 'no lock' uit de Market vissen. Dat doet precies wat je wilt
mogelijk beter: posten op rom forum...
[ Voor 11% gewijzigd door smeijers op 22-03-2011 18:42 ]
Zit zelfs een handige widget bij om no lock snel in of uit te schakelen.
Ik zou dolgraag van dit vervelende lock gedrag afkomen, maar tot nu toe heb ik hier geen oplossing voor kunnen vinden.
Gebruik sinds enige tijd het leuke appje Elixir, waarmee men items van de telefoon kan laten zien en/of benaderen via widgets. Zo probeer ik via een Elixir widget de dataverbinding aan/uit te zetten.
Dat ging lange tijd goed tot vanochtend. De dataverbinding lijkt nu standaard uit te staan en ik krijg het niet meer aan via de standaard manier met aan/uit knop lange tijd indrukken en menuutje kiezen...
Zal proberen Elixir te deinstalleren en telefoon opnieuw opstarten. Als dat niet lukt wordt het helaas een factory reset. Helaas valt ook wel mee want zeer binnenkort update naar Gingerbread?
Ah, het probleem zit 'm dus in de pincode voor exchange. Wel eens meer over gelezen inderdaad. Heb niet zoveel tijd maar wel even snel het volgende gevonden:
https://motorola-enterpri...ge-sync-(2.2-froyo-users)
Wellicht helpt het bij je SGS ook?
Verwijderd
Een verademing, thx!Silvin schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:07:
Je kan 'no lock' uit de Market vissen. Dat doet precies wat je wilt
Helaas.... Bedankt in ieder geval voor het meedenken. Ik hoop dat dit probleem in de 2.3 versie wel opgelost is. Het blijft vervelend, zeker tijdens het navigeren. Als ik gebeld wordt gaat de lock er namelijk ook op.Silvin schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:44:
@pawek:
Ah, het probleem zit 'm dus in de pincode voor exchange. Wel eens meer over gelezen inderdaad. Heb niet zoveel tijd maar wel even snel het volgende gevonden:
https://motorola-enterpri...ge-sync-(2.2-froyo-users)
Wellicht helpt het bij je SGS ook?
Verwijderd
Probleem gefixed. Bleek dat er een "hangende" configuratie van elixir in de weg stond. Ik zag uiteindelijk mijn netwerk operator op Live.Vodafone.Com-elixir staan terwijl ik Elixir al had gedeinstalleerd.DingieM schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:33:
Ik heb sinds gisteren een maf probleem.
Gebruik sinds enige tijd het leuke appje Elixir, waarmee men items van de telefoon kan laten zien en/of benaderen via widgets. Zo probeer ik via een Elixir widget de dataverbinding aan/uit te zetten.
Dat ging lange tijd goed tot vanochtend. De dataverbinding lijkt nu standaard uit te staan en ik krijg het niet meer aan via de standaard manier met aan/uit knop lange tijd indrukken en menuutje kiezen...
Zal proberen Elixir te deinstalleren en telefoon opnieuw opstarten. Als dat niet lukt wordt het helaas een factory reset. Helaas valt ook wel mee want zeer binnenkort update naar Gingerbread?
Toen ik het veranderde naar Live.Vodafone.Com kon ik mijn dataverbinding weer aanzetten. Bespaarde mij een factory reset.
Voortaan gebruik ik Elixir alleen om informatie te TONEN
Kies biedt nieuwe versie aan : 2.0.0.11032_12
Dus nog geen nieuwe firmware.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Echter als ik het plaatje exporteer gaat ie alleen maar naar jpeg op de PC, dus vrij statisch zonder moving effect. Hoe los ik dit op zodat ik het ook op de PC mooi draaiend kan zien? Ik denk dat automatisch een een soort quicktime achtig formaat?
Misschien de voorloper op de nieuwe firmware? Jammer dat er nog geen changelog is.Embryo1 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:22:
Voor de liefhebber.
Kies biedt nieuwe versie aan : 2.0.0.11032_12
Dus nog geen nieuwe firmware.
You're welcome
Dan weet ik het inderdaad ook niet meer. Hopelijk in 2.3 dan ja.pawek schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:23:
[...]
Helaas.... Bedankt in ieder geval voor het meedenken. Ik hoop dat dit probleem in de 2.3 versie wel opgelost is. Het blijft vervelend, zeker tijdens het navigeren. Als ik gebeld wordt gaat de lock er namelijk ook op.
Hmmm, ik ben altijd een beetje huiverig voor updates zonder changelog. Wil graag weten wat er verandert. Geeft Samsumg dit in de regel later nog vrij?
Verwijderd
Vanwege het huidige google beleid wordt samsung apps via Kies niet ondersteund op apparaten die gebaseerd zijn op Android OS.
Alleen de wave telefoons worden nog ondersteund.
Zou de nieuwe firmware dan toch via de telefoon komen???
Nee, dat zegt Kies altijd al wanneer je vanuit Kies apps wilt installeren (die staan er dus ook niet voor de Galaxy).Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 02:23:
Ik koppel net mijn telefoon aan de nieuwe versie van kies en dit is de popup die op mijn scherm komt.
Vanwege het huidige google beleid wordt samsung apps via Kies niet ondersteund op apparaten die gebaseerd zijn op Android OS.
Alleen de wave telefoons worden nog ondersteund.
Zou de nieuwe firmware dan toch via de telefoon komen???
Als je een werkende telefoon wilt houden zou ik dat niet doenVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:42:
Weet iemand of je de rom van de Nexus S ook op de Galaxy S kan zetten ?
Verwijderd
Ja had zondag hetzelfde, ik heb hem maar teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar was dus wel alle programma's kwijt en mijn contacten. Moest dus een backup van mijn contacten terugzetten en alle apps. Het werkte wel weer gelijk. Hoop niet dat dit vaker voor gaat komen. Of heeft iemand een andere oplossing?Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:04:
Schermrotatie werkt ineens niet meer. ( JS5 ) Niet in browser, maar ook niet in You Tube. Bij instellingen staat het op automatisch roteren. Soft reset uitgevoerd. Maar het gekste is dat mijn zus het ook heeft ( JS3 ) Iemand hetzelfde of een idee hoe te fixen?
Verwijderd
Dan wacht ik toch maar even op de upgrade naar 2.3. Anders blijf ik alles opnieuw installeren.....silencedead schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:15:
[...]
Ja had zondag hetzelfde, ik heb hem maar teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar was dus wel alle programma's kwijt en mijn contacten. Moest dus een backup van mijn contacten terugzetten en alle apps. Het werkte wel weer gelijk. Hoop niet dat dit vaker voor gaat komen. Of heeft iemand een andere oplossing?
"even wachten" is voor samsung een relatief begrip. De update van 2.1 naar 2.2 werd ook keer op keer uitgesteld.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:28:
[...]
Dan wacht ik toch maar even op de upgrade naar 2.3. Anders blijf ik alles opnieuw installeren.....
Nu zie ik deze telefoon en het lijkt me wel wat, ook omdat ik altijd al een samsung heb gehad.
me huidige is een omnia, maar als ik het goed begrijp is het bij deze telefoon ook dat ie op blokering springt als je aan het bellen bent
dat is irritant zeker als je iedere keer een keuze menu krijgt en weer wat moet intoetsen.
ik zag ook de htc desire hd en zit te twijfelen tussen deze 2.
hoewel de htc wel weer een stuk duurder is mmm.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Is je toestel ook nog maar een maand oud of heb je een 2e hands gekocht?blazer480 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:15:
Beste Mensen,
Sinds een maand eigenaar van een Galaxy Samsung S I9000. Alles bevalt, behalve het navigeren met GPS.
Dacht dat het eerst aan Google Navigatie lag, dus heb zelf Sygic and Aura geinstalleerd. Heb altijd redelijk snel een fix, echter als ik ga rijden blijft mijn positie achter met waar ik werkelijk ben, of ik zit een paar straten ernaast. Heb inmiddels GPSAIDS en FasterFix geinstalleerd, echter het probleem blijft van het fatsoenlijk kunnen navigeren, fix zelf is geen probleem maar houden.
Firmware 2.2.1, Kernel version 2.6.32.9 root@DELL105#, Build FROYO.XWJS5.
Heb veel forums afgezocht, echter kan niet de oplossing vinden. Iemand tips?? of moet ik de telefoon ter reparatie aanbieden??
Thanks,
Zelf heb ik de SGS een halfjaar en de 'feature' die je noemt, heb ik nooit gehad (2.1/2.2.1).chucky666 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:30:
...als ik het goed begrijp is het bij deze telefoon ook dat ie op blokering springt als je aan het bellen bent
Wat wel gebeurt, is dat er een nabijheidssensor in de SGS zit die het beeldscherm uitschakelt als je hem tegen je oor houdt. Als je een code moet intoetsen (bijv. voicemail) krijg je gewoon het telefoonscherm met mogelijkheid om toetsen in te drukken.
Toestel is geheel nieuw met een T-Mobile abonnement! Baal er echt van, van alles geprobeerd met instellingen en gps hulp applicaties. Harde reset gedaan, hielp ook niet aangezien de telefoon toen helemaal geen satellieten meer kon vinden. Een paar keer aan en uit zetten en hij vindt nu de satellieten, echter probleem blijft, dat als je eenmaal gaat rijden dat je positie niet juist wordt weergegeven of met sprongen wordt ge-update (Kangoeroe effectGoldenSample schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:39:
[...]
Is je toestel ook nog maar een maand oud of heb je een 2e hands gekocht?
Ik heb hem binnen (duurde wel even) en bevalt me erg goed. Zal er een review over schrijven zodra het artikel gekoppeld is in de PW (vezoek loopt).DukeBox schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:20:
Ik heb de reviews onder pricewatch, dit forum en met name dit betreffende topic gezocht op de EEB-U10BBKG, ook wel bekend als de samsung wearable power extension maar kom er eigenlijk maar weinig over te weten.
Wat ik mij afvraag, hoe zit het met de usb plug, zit deze er nog op en zo ja, is deze als 'pass-through' beschikbaar ? Ik kon nergens afbeeldingen vinden anders dan de voor en achterzijde.
Is er iemand die zo'n ding heeft en zo ja, hoe bevalt ie ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Heeft er iemand enig idee wat er hier fout gaat? Ik maak overigens gebruik van de stock-firmware versie 2.2.1 (de laatste versie die via Kies te downloaden is).
TIA,
Ronald
Het stomme is dat het gewoon een software probleem is. Ik heb van dit effect ook last trouwens, echter stukken minder erg als hier. IN het begin snel fix, dan even problemen, en dan blijft de fix.blazer480 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:41:
[...]
Toestel is geheel nieuw met een T-Mobile abonnement! Baal er echt van, van alles geprobeerd met instellingen en gps hulp applicaties. Harde reset gedaan, hielp ook niet aangezien de telefoon toen helemaal geen satellieten meer kon vinden. Een paar keer aan en uit zetten en hij vindt nu de satellieten, echter probleem blijft, dat als je eenmaal gaat rijden dat je positie niet juist wordt weergegeven of met sprongen wordt ge-update (Kangoeroe effect). Ga hem morgen maar naar de reparatie brengen.
Wel heb ik ook al zo goed als alle instellingen al een keer veranderd gehad, maar nu ben ik redelijk tevreden.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bedenk dat een cold-fix de eerste keer wel een stuk langer kan duren. Dus leg hem buiten neer voor een minuut of 10. En het programmatje FasterFix is ook wel een aanrader om te proberen.blazer480 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:41:
[...]
Toestel is geheel nieuw met een T-Mobile abonnement! Baal er echt van, van alles geprobeerd met instellingen en gps hulp applicaties. Harde reset gedaan, hielp ook niet aangezien de telefoon toen helemaal geen satellieten meer kon vinden. Een paar keer aan en uit zetten en hij vindt nu de satellieten, echter probleem blijft, dat als je eenmaal gaat rijden dat je positie niet juist wordt weergegeven of met sprongen wordt ge-update (Kangoeroe effect). Ga hem morgen maar naar de reparatie brengen.
Kunnen heel veel factoren meespelen, test je dit in een omgeving met heel veel flats, dan kan dit inderdaad. Zicht naar de Satalietten word belemmerd.
Zucht...
Ben er tevreden over er is echter 1 ding wat me laatst opviel.
Onder een bepaalde lichtval lijkt het net of m'n scherm dof is (bovenlaag coating).
Als staat het scherm aan dan zie je er niks van maar als het scherm uit is dan zie je soms dit:

Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Ik weet dat je scherm vettig wordt van vingers maar
dat lijkt me nu niet het geval.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Heb ik ook af en toe last van.Megapaul schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:49:
Ik heb al een tijdje een Samsung Galaxy S.
Onder een bepaalde lichtval lijkt het net of m'n scherm dof is (bovenlaag coating).![]()
Als staat het scherm aan dan zie je er niks van maar als het scherm uit is dan zie je soms dit:
[afbeelding]
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Ik weet dat je scherm vettig wordt van vingers maar
Is toch een kwestie van scherm schoonmaken met bijv een (droog) brillendoekje.
Komt het niet van de gel in je haren? Dit heb ik namelijk meestal als ik gebeld heb. Een snelle veeg (aan m'n broek meestal) et voila!Megapaul schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:49:
Ik heb al een tijdje een Samsung Galaxy S.
Onder een bepaalde lichtval lijkt het net of m'n scherm dof is (bovenlaag coating).![]()
[afbeelding]
Ben ook wel bezig geweest met GPS met diverse apparaten.SgtElPotato schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:37:
[...]
Bedenk dat een cold-fix de eerste keer wel een stuk langer kan duren. Dus leg hem buiten neer voor een minuut of 10. En het programmatje FasterFix is ook wel een aanrader om te proberen.
Kunnen heel veel factoren meespelen, test je dit in een omgeving met heel veel flats, dan kan dit inderdaad. Zicht naar de Satalietten word belemmerd.
De weersomstandigheden zijn een heel belangrijke factor heb ik gemerkt.
Kan van de ene op de andere dag wel drie keer zo lang duren voor een cold fix.
Joop
Hier het zelfde, na het schermen after shave balsem op je gezicht, en erna gebeld worden...feestSaiyan Extreme schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:55:
[...]
Komt het niet van de gel in je haren? Dit heb ik namelijk meestal als ik gebeld heb. Een snelle veeg (aan m'n broek meestal) et voila!
Hahaha lolDacuuu schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:29:
[...]
Hier het zelfde, na het schermen after shave balsem op je gezicht, en erna gebeld worden...feest

Toestel gaf ook na reparatie met dit probleem geen optimale oplossing voor GPS. (froyo 2.2.1)
Ja, maar kun je dan ook nog andere bleutooth connecties aan? Zoals met je handfree set?smeijers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:39:
Er wordt nog heel divers gereageerd op de GPS performance van de SGS: schreef het al eerder: voor 24 euro heb ik een perfecte oplossing met een externe GPS-muis ( zie ook mijn eerdere posts ) i.c.m. bluetooth app uit de market. Fix binnen enkele seconden en nauwkeurigfeet!!
Toestel gaf ook na reparatie met dit probleem geen optimale oplossing voor GPS. (froyo 2.2.1)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Met Sygic Aura heb ik alleen last als er een snelle bocht genomen moet worden, zoals een draaiende oprit/afrit met 270 graden. Ook een kleine rotonde geeft Sygic moeilijke tijden.GoldenSample schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:39:
[...]
Is je toestel ook nog maar een maand oud of heb je een 2e hands gekocht?
Voor de rest geen probleem, maar soms tussen hoge gebouwen of veel wolken/mist/regen in de lucht kan-ie niet "locken" terwijl er massa's GPSen aanwezig zijn volgens info van Sygic zelf. Dan kies ik voor "laatst bruikbare positie" en verhelpt veel!
Bleutooth kan toch meer dan één connectie aan? Ik heb navigatievolume op max. staan en dat is voor mij voldoende.Cyberpope schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:45:
[...]
Ja, maar kun je dan ook nog andere bleutooth connecties aan? Zoals met je handfree set?
Verwijderd
Het staat NU goed in Google Calendar, maar het heeft er een hele tijd ook fout ingestaan. Waarschijnlijk is het dus een overblijfsel van een eerdere synchronisatie.rwvdw schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:37:
Zijn er mensen die pinksteren in de agenda ook op 12 en 13 mei hebben staan? Mijn agenda is gewoon gesynchroniseerd met mijn Google-calendar en daar staat pinksteren op 12 en 13 juni (zoals het hoort te zijn).
1A betekent dat hij dat max. mag leveren. Dus 0.7 A lijkt me prima!YaYo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:31:
Kan ik deze http://www.coolermaster-u...roduct%20sheet%200511.pdf acculader gebruiker voor mijn Galaxy S? Hij zegt 1A output en 5V output en mijn Samsung lader zegt 5V output en 0.7A output. Dat zou dus betekenen dat de Coolermaster 0.3A teveel zou leveren..
Het voltage is het belangrijkst. Dat hij meer stroom kan leveren is niet erg, dat is de maximale waarde. De telefoon krijgt gewoon wat hij vraagt. (Als het minder zou zijn heb je wel een probleem, dan kan hij niet voldoen aan de vraag.)YaYo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:31:
Kan ik deze http://www.coolermaster-u...roduct%20sheet%200511.pdf acculader gebruiker voor mijn Galaxy S? Hij zegt 1A output en 5V output en mijn Samsung lader zegt 5V output en 0.7A output. Dat zou dus betekenen dat de Coolermaster 0.3A teveel zou leveren..
Wat wel belangrijk is, is de vraag of dit wel werkt. Ik heb diverse Samsung laders geprobeerd op mijn SGS, maar geen van allen werkten goed. De telefoon liep dan vast, totdat de lader weer losgekoppeld werd. Alleen een volledig identieke lader als die er al bij zat werkt goed. Een originele Samsung autolader werkt overigens ook goed.
Dus ik zou dat eerst even navragen/testen.
Edit, smeijers was me voor.
zoek eens op ScreenSaver in de market (van klwinkel.com)Tower410 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:37:
Ik heb nu een dock voor mijn Galaxy, waardoor hij nu gewoon voor me op mijn bureau staat als ik achter mijn pc zit. Nu vroeg ik me af of er een app is die als een soort 'screensaver' de tijd, het weer, en of ik berichten/email/gemiste oproepen heb laat zien. Alarm Clock Plus heeft zoiets, maar die laat alleen de tijd zien. Ik wil graag in één oogopslag kunnen zien of ik berichten of telefoontjes gemist heb als ik even weg ben geweest.
Weet iemand of er zo'n app is?
zeker als je telefoon in de dock staat, is deze app misschien iets voor jou.
Je kunt ook Samsung Desk Home gebruiken, Samsungs eigen applicatie voor als hij in de desk dock zit. De eerste versies die rondzwerven crashen onder Froyo, maar er is ondertussen ook al een werkende voor Froyo:klwinkel schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:59:
[...]
zoek eens op ScreenSaver in de market (van klwinkel.com)
zeker als je telefoon in de dock staat, is deze app misschien iets voor jou.
http://forum.xda-develope...p?p=11029148&postcount=45
Mocht je forced close meldingen krijgen als je het weer via die app wil instellen (voor welke plaats het weer moet worden geladen dus bedoel ik)... Probeer het eerst via Daily Briefing in te stellen, dat werkte voor mij in ieder geval goed.
Verwijderd
Edit: lama, was iets te snel. Swype uitzetten scheelt een hele hoop.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 12:29 ]
Yippie kayak, other buckets!
Bij mij blijft hij ook regelmatig hangen/haperen tijdens het typen, geen idee wat hij dan aan het doen is, niet aan het swypen, want dat heb ik een tijd terug al opgegeven.
Geen last van hier.jmk schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:32:
Mijn SGS geeft bij mij nu de tijd 17.30u aan. Een dag te vroeg zomertijd? Ben ik de enige?
hi, mag ik vragen welke app ik moet hebben, er staan er een paar met bluetooth gps.smeijers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:39:
Er wordt nog heel divers gereageerd op de GPS performance van de SGS: schreef het al eerder: voor 24 euro heb ik een perfecte oplossing met een externe GPS-muis ( zie ook mijn eerdere posts ) i.c.m. bluetooth app uit de market. Fix binnen enkele seconden en nauwkeurigfeet!!
Misschien met de maker erbij?
alvast bedankt!!!!!
Bluetooth GPSiefie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:33:
[...]
hi, mag ik vragen welke app ik moet hebben, er staan er een paar met bluetooth gps.
alvast bedankt!!!!!
Googoo Android
https://market.android.com/details?id=googoo.android.btgps
Dus je hebt de sgs verstuurd voor reparatie en daarna was er niets veranderd?[b]
Ik heb contact via mail met vodafone gehad en ze zeiden dat ik het beste mij sgs kon sturen. Maar is dat de moeite waard?
[ Voor 3% gewijzigd door Artuzzo op 26-03-2011 18:16 ]
ik gebruik hiervoor bluetooth GPS Provider; verder heb ik ook GPS test geinstalleerd.iefie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:33:
[...
hi, mag ik vragen welke app ik moet hebben, er staan er een paar met bluetooth gps.
alvast bedankt!!!!!
zoals gezegd in een eerdere post: bluetooth inschakelen, muis inschakelen, progje starten ( op start tikken )
dan pas GPS van de SGS inschakelen en dan navigeren maar!
moet het iets nuanceren..nadat ik mijn toestel had opgestuurd was het wel beter met GPS, maar optimaal...( in de stad zat ik er toch dikwijls naast )..vandaar mijn oplossing met een externe muis.Artuzzo schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:15:
[...]
Dus je hebt de sgs verstuurd voor reparatie en daarna was er niets veranderd?
Ik heb contact via mail met vodafone gehad en ze zeiden dat ik het beste mij sgs kon sturen. Maar is dat de moeite waard?
Alles draait nu als een zonnetje...ik wacht eerst de ervaringen van gebruikers van de toekomstige Gingerbread maar eens rustig af...voor ik nog meer uit mijn SGS wil halen..
PS ik heb hem geflashed met js3 csc. Hij is nu aan het booten
[ Voor 39% gewijzigd door Sayko op 26-03-2011 20:26 ]
Dus als ik goed begrijp nog niet via kies. Maar wel orginele firmware?Sayko schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:25:
Android 2.3.3 staat online twitter.com/samfirmware
ah nice hoor graag of het goed werkt ik heb er aan getwijfeld om het te doen.Sayko schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:25:
Android 2.3.3 staat online twitter.com/samfirmware
heb gewoon geinstalleerd zoals de download. mis eigenlijk niks in die nederlandse js3 csc zitten echt veel meuk apps pre installed die ik niet eens nodig vindt
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ook de mail applicatie heeft weer een update gehad zo te zien.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
quadrant score is 1023.
linpack score = 14.457
De browser is verbeterd !!!!
ook geen tearing meer op sites als je over de site heen navigeerde
en die kale dinges is ook kwijt als je snel in uitzoomed
[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 26-03-2011 23:15 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hier ook prima GPS in mijn Galaxy, zelfs de wegkant (of welke kant van de GeinBillSpaarbank schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:13:
[...]
je bent absoluut niet de enige. Ik heb 2 galaxies gehad en allebei prima gps.

Beetje omfietsen
rm -r *
bedankt!
Clean android heb je alleen met CyanogenMod, maar je kan bijvoorbeeld ADWlauncher gebruiken voor stock look-launcher.pimjai schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:33:
ik heb nu sinds een paar dagen een galaxy S, en ik vraag me eigenlijk af hoe je touchwiz uit moet zetten? zou het namelijk wel leuk vinden om ook even gewoon "clean" android te gebruiken, zodat ik zelf kan beslissen hoe ik het beter vind.
bedankt!
heb er al wat mee zitten spelen en vlgens mij heb ik nu alles wel zoals ik zou willen hebben.maar waar ik niet uitkom is het tekentje rechts boven.
eerst staaat er 3G en dan springt ie naar H met 2 gekleurde pijltjes, kan nergens vinden wat die H betekend
staat niet in het boekje in ieder geval.
HSDPA, zeg maar 3.5G.chucky666 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:19:
eerst staaat er 3G en dan springt ie naar H met 2 gekleurde pijltjes, kan nergens vinden wat die H betekend
staat niet in het boekje in ieder geval.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
ah kijk, vreemd dat het nergens staat.
maar het kan geen kwaad dat ie telkens verbinding lijkt te maken
omdat de pijltjes eerst grijs zijn en dan even gekleurd worden, dat ie dan even verbinding maakt ?
[ Voor 6% gewijzigd door Cyberpope op 27-03-2011 12:03 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Bij mij is het zo dat'ie die H aangeeft, als er daadwerkelijk verbinding wordt gemaakt. Idd zichtbaar met die gekleurde pijltjes ernaast. Als jij dat heel vaak ziet, dan heb je iets draaien wat continu loopt te syncen. En zoals Cyberpaus het al aangeeft: Dat vreet batterijenchucky666 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:01:
[...]
ah kijk, vreemd dat het nergens staat.
maar het kan geen kwaad dat ie telkens verbinding lijkt te maken
omdat de pijltjes eerst grijs zijn en dan even gekleurd worden, dat ie dan even verbinding maakt ?
heb het nu uitgezet en ik zie inderdaad de H niet meer verschijnen.
thanks.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bekende problemen?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Current: PDA:JPB / Phone:JP3 / CSC:JP5(tnl)Fanatix schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:22:
Heb je wat meer info? Welke versie geeft Kies aan dat er klaar staat?
Latest: PDA:JS5 / Phone:JPY / CSC:JS4(tnl)
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.