Zeker weten, daar staat ie inPropane schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:05:
[...]
Waarschijnlijk zit hij hier wel tussen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=837518
Heb 2.2.1 maar van geen van deze problemen last, het werkt hier gewoon perfect !Steef1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:50:
[...]
2.2.1 is op moment weer ingetrokken. Bugs zijn oorzaak die ik kan bevestigen.
Soms gaat ie op tril zonder dat je het weet. Of er komt geen melding voor inkomende smsjes.
En mij internet brightness wordt telkens weer in de default waarde terug gezet.
Nee helaas nietPropane schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:05:
[...]
Waarschijnlijk zit hij hier wel tussen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=837518
Tis de volgende wallpaper: menu knop > achtergrond >achtergrondgalerij > Dan de 2e. Zwart carbon style.
Kan hem niet vinden..
[ Voor 3% gewijzigd door Steef1986 op 24-01-2011 20:32 ]
Wil niet veel zeggen hoor maar de nexuswallpaper1 is hem wel degelijk !Steef1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:31:
[...]
Nee helaas niet
Tis de volgende wallpaper: menu knop > achtergrond >achtergrondgalerij > Dan de 2e. Zwart carbon style.
Kan hem niet vinden..
Download nexuswallpaper1
[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 24-01-2011 20:42 ]
Lijkt er wel veel op maar is um niet.Albert020 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:39:
[...]
Wil niet veel zeggen hoor maar de nexuswallpaper1 is hem wel degelijk !
Download nexuswallpaper1
Blackwood wallpaper is ook best mooiPropane schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:05:
[...]
Maar helaas niet wat ik zoek. Vreemd dat ie nergens te vinden is. Black carbon ofzo zou die denk ik heten?
Had je hier ook al gekeken: Black CarbonSteef1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:59:
Maar helaas niet wat ik zoek. Vreemd dat ie nergens te vinden is. Black carbon ofzo zou die denk ik heten?
Verwijderd
Ik heb sindskort een probleem met mijn i9000 (Android 2.2 XWJPA).
Toen me telefoon na een reboot opgestart was zag ik boven in me scherm een soort stuurwieltje staan (autostand), sindsdien als ik bel dan kantelt het scherm en me luidspreker staat dan automatisch aan.
Ik heb in de instellingen zitten zoeken maar ik kan geen opties vinden om dit te veranderen.
Heeft iemand dit probleem ook al een keer gehad en daarbij ook de oplossing hiervoor?
EDIT:
Probleem gevonden!
Me USB is blijkbaar kapot want hij blijft constant aangeven: USB aangesloten terwijl er niks op aangesloten is.
Morgen samsung maar bellen!
Toen me telefoon na een reboot opgestart was zag ik boven in me scherm een soort stuurwieltje staan (autostand), sindsdien als ik bel dan kantelt het scherm en me luidspreker staat dan automatisch aan.
Ik heb in de instellingen zitten zoeken maar ik kan geen opties vinden om dit te veranderen.
Heeft iemand dit probleem ook al een keer gehad en daarbij ook de oplossing hiervoor?
EDIT:
Probleem gevonden!
Me USB is blijkbaar kapot want hij blijft constant aangeven: USB aangesloten terwijl er niks op aangesloten is.
Morgen samsung maar bellen!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 03:57 ]
Even zoeken leverde mij dit op:Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 01:29:
Ik heb sindskort een probleem met mijn i9000 (Android 2.2 XWJPA).
Voor de rest lees ik dat het inprincipe word geactiveerd door de pinout van z'n car doc, vreemde grap dus.you need to download the apps from the market, if youre using the international version, my market or market enabler(root), set to t mobile and search or if you are a vbrant or captivate user then just search for "samsung desk home" and "samsung car home". Im currently using tasker to turn on desk home whenever i plug in my charger on my nightstand, im assuming you could do the same to turn on car mode when you plug in your car charger, or just put a shortcut on your home screen! hope this helps
Je kan dus van die progjes proberen die dit forceren (kan zijn dat je een market enabler nodig hebt) als het met een reboot niet verdwijnt.
Je kan ook een factory reset geven.
Desk Home werkt in ieder geval niet meer op 2.2, dus die zal het niet veroorzaakt hebben of kunnen oplossen
.
via ebay kan je wel een diverse covers kopenTrekDr0p schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:31:
[...]
Ik ben ook van mening dat die witte mooi is.
Maar net als jij ben ik ook geen vrouw en zullen we ze waarschijnlijk ook nooit begrijpen.
Maar zij wil alleen maar roze telefoons, dus wil ze ook de roze SGS. Vandaar mijn vraag.
bijv:
deze
Heb ook gezien dat er "orginele" covers zijn (die vervangen de orginele achterkant), maar daar kan ik zo snel geen linkje van vinden.
Waar moet ik op letten als ik een 2e hands i9000 wil kopen.
Goed letten op krasjes scherm, eventueel betere foto vragen.
Wat zouden jullie nog kunnen adviseren?
Of er een bonnetje enzo bij zitSilent Thunder schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:11:
Hoe is jouw internet browser? die van mij heeft last van "zoom pinch" of zoiets, scherm gaat dan raar doen.Steef1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:31:
[...]
Nee helaas niet
Kan hem niet vinden..
Als ik jou was, zou ik hem zelf ophalen i.p.v. laten opsturen.Silent Thunder schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:11:
Zou zelf nooit laten opsturen, gewoon zelf het product zien/testen
[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-01-2011 15:10 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Heeft iemand op ebay zo'n back cover gevonden met anti slip laag, of van hard rubber ofzo? Dus geen hele casing, alleen de achterkant die je eraf kunt halen.
Ik vind het fijner om met de telefoon te werken als hij niet in de silicon casing zit, maar de achterkant is dan superglad...
Ik vind het fijner om met de telefoon te werken als hij niet in de silicon casing zit, maar de achterkant is dan superglad...
[ Voor 13% gewijzigd door peakaboo op 25-01-2011 15:26 ]
Verwijderd
Ik ben aan 't twijfelen over de aanschaf van de Galaxy S. Vandaag kwam ik de aankondiging tegen van (hoogstwaarschijnlijk) de opvolger van de i9000.
Hoelang denken jullie dat 't duurt, na de presentatie op 13 februari, voordat 'ie ook daadwerkelijk in de winkels ligt? Afgaande op de roddels over dual-core en Super Amoled Plus wil ik best nog even wachten, maar niet te lang natuurlijk
.
Hoelang denken jullie dat 't duurt, na de presentatie op 13 februari, voordat 'ie ook daadwerkelijk in de winkels ligt? Afgaande op de roddels over dual-core en Super Amoled Plus wil ik best nog even wachten, maar niet te lang natuurlijk
Nog een probleem dat ik sinds de update naar 2.2.1 heb: de BT connectie met mijn carkit (2011 BMW iDrive) valt geregeld (na ongeveer een kwartier) weg. Ik moet dan weer handmatig reconnecten
. Uitermate irritant.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nou ja de GalaxyS werd geshowed in maart en in juni was hij verkrijgbaar hier in nederland.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:46:
Ik ben aan 't twijfelen over de aanschaf van de Galaxy S. Vandaag kwam ik de aankondiging tegen van (hoogstwaarschijnlijk) de opvolger van de i9000.
Hoelang denken jullie dat 't duurt, na de presentatie op 13 februari, voordat 'ie ook daadwerkelijk in de winkels ligt? Afgaande op de roddels over dual-core en Super Amoled Plus wil ik best nog even wachten, maar niet te lang natuurlijk.
Dus die periode kan je nu ook wel aanhouden denk ik.
Verwijderd
sinds 2.2.1 heb ik steeds een teugkomend opstart scherm van de Samsumg app
vervelend, hoe is dit weg te krijgen?
Factory reset?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Al meerdere keren gedaanMrAngry schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:08:
Factory reset?
het is dat scherm wat je krijgt om de vrijwaring te geven
Als ik op ok klik ik het weg, maar een dag later komt het weer te voorschijn in de lijst van updates.
Ik heb geen APPS eruit gedownload,
of deze.. Ebay linkjePropane schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 02:51:
Desk Home werkt in ieder geval niet meer op 2.2, dus die zal het niet veroorzaakt hebben of kunnen oplossen.
Meerde sites bezocht.. Geen resultaat..Albert020 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:49:
[...]
Had je hier ook al gekeken: Black Carbon
Wat bedoel je precies?DCG909 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:16:
[...]
Hoe is jouw internet browser? die van mij heeft last van "zoom pinch" of zoiets, scherm gaat dan raar doen.
Misschien toch wel leuk om te vermelden. Ik werk bij Vodafone, en we hebben vandaag te horen gekregen dat de Galaxy S 2 vanaf eind mei leverbaar zal worden in Nederland. Dat jullie het even weten
Samsung s2 he..hoeveel accu's krijg je daar bij?
Tubes....It's what make music music!
Eind mei dat is al best vlot!
Keep up the good work!
Keep up the good work!
Zo vanaf de nieuwe update geen vastlopers meer heb nu 2.2.1 alles werkt perfect.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Waarschijnlijk even instellen dat deze alleen op wifi mag updaten of helemaal uit zetten..Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:05:
sinds 2.2.1 heb ik steeds een teugkomend opstart scherm van de Samsumg app
Zit er nou wel of geen A-GPS op het toestel, kan wel me GPS aan zetten maar zie nergens A-GPS staan ?
Verwijderd
Iemand dit al gehad of weet wat het is? Heb vaker de melding dat er teveel agenda items verwijderd zijn (altijd 18 stuks) Kan ik kiezen, items verwijderen, items terughalen of niets doen. Welke optie ik ook kies, ik krijg die melding altijd weer terug. Iemand enig idee?
Staat in hetzelfde menu: in het nederlands: "Draadloze netwerken", locatie bepaald door wi-fi en/of mobiele netwerken.Albert020 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 07:47:
Zit er nou wel of geen A-GPS op het toestel, kan wel me GPS aan zetten maar zie nergens A-GPS staan ?
Lijkt me duidelijk, toch?
Verwijderd
Waarom A-GPS gebruiken als je GPS hebt ?Albert020 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 07:47:
Je gebruikt over het algemeen beide. Via de A van A-gps heb je binnen een paar seconden een locatie op een paar 100m nauwkeurig. Handig om iig alvast de omgeving op de kaart te kunnen zien en 30s tot een minuutje later heeft de GPS een fix en weet je je locatie op 5m nauwkeurig.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:18:
[...]
Waarom A-GPS gebruiken als je GPS hebt ?
Hoe kan ik mijn galaxy S met mijn laptop verbinden via USB.. tot op heden waren het allemaal kleine bestanden die ik gewoon via bluetooth verstuurde maar mijn muziek collectie is daar iets te groot voor
telkens als ik hem verbind met usb dan herkent hij hem wel en start hij dat KIES gebeuren op, maar dan geeft hij een error. Dit probleem stond ook al in de TS, maar ik kan dat hele interne geheugen niet afkoppelen. Kan iemand mij hier even mee helpen?
-edit- ik heb overigens android 2.2
[ Voor 4% gewijzigd door Lubbers92 op 26-01-2011 16:20 ]
Zet in je usb instellingen (op de telefoon, in netwerken ergens) hem op mass storage of op choose bij connectie maken.Lubbers92 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:17:
Hoe kan ik mijn galaxy S met mijn laptop verbinden via USB.. tot op heden waren het allemaal kleine bestanden die ik gewoon via bluetooth verstuurde maar mijn muziek collectie is daar iets te groot voortelkens als ik hem verbind met usb dan herkent hij hem wel en start hij dat KIES gebeuren op, maar dan geeft hij een error. Dit probleem stond ook al in de TS, maar ik kan dat hele interne geheugen niet afkoppelen. Kan iemand mij hier even mee helpen?
Danku dit werkt... met 10 MB/s gaat het toch een stukje sneller
Dat staat niet in: "Draadloze netwerken", locatie bepaald door wi-fi en/of mobiele netwerkenRaymond schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:18:
[...]
Staat in hetzelfde menu: in het nederlands: "Draadloze netwerken", locatie bepaald door wi-fi en/of mobiele netwerken.
Lijkt me duidelijk, toch?
Heb Froyo 2.2.1 firmware op me tel, daar staat het allemaal net even iets anders en kan het nog niet vinden
Iemand ervaring met de de Samsung Video Editor, zag dat ie bij de Samsung Apps stond. En is ie gratis?
Toen ik hem wilde installeren kreeg ik een enorme rij met zaken waarvoor ik toestemming moest geven, oa bellen naar betaalde telefoonnummers...
Toen ik hem wilde installeren kreeg ik een enorme rij met zaken waarvoor ik toestemming moest geven, oa bellen naar betaalde telefoonnummers...
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Gratis en werkt wel aardig voor huis - tuin- en keukenfilmpjes. Geen rare dingen gemerkt na installatie. Je kan een thema kiezen waarbij automatisch een frame om je video komt en achtergrond muziek wordt ingeschakeld of je kunt zelf muziek erbij kiezen door een basic thema te kiezen ofzo.zap8 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:05:
Iemand ervaring met de de Samsung Video Editor, zag dat ie bij de Samsung Apps stond. En is ie gratis?
He Albert020
offtopic:
, waarom heb je mijn avatar gejat?
Je weet dat die laat zien welke muziek ik afspeel? Ik dacht net al: hee dat heb ik nooit gevraagd! (ik kijk altijd naar de avatars)
, waarom heb je mijn avatar gejat?
[ Voor 31% gewijzigd door HaTe op 26-01-2011 19:59 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Heb um al veranderd, ik zag hem en dacht dat is een mooie avatarHaTe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:58:
He Albert020offtopic:
, waarom heb je mijn avatar gejat?Je weet dat die laat zien welke muziek ik afspeel? Ik dacht net al: hee dat heb ik nooit gevraagd! (ik kijk altijd naar de avatars)
Verwijderd
Poeh wat een nice toestel zeg!
Direct een een slide cover gekocht van Polar Bear, erg mooi ding voor niet al teveel geld!
Ik stuur ook mijn Samsung TV aan en dat werkt echt super, toestel is lekker snel en nu even upgraden naar 2.2!
Het toestel al AP werkt ook geweldig en snel! Hoewel het na eenmaal gebruik niet meer werk heb ik het idee dat Vodafone Tethering blokkeert zodra je dit doet aangezien ik dit op mijn TP ook eerder had.
Direct een een slide cover gekocht van Polar Bear, erg mooi ding voor niet al teveel geld!
Ik stuur ook mijn Samsung TV aan en dat werkt echt super, toestel is lekker snel en nu even upgraden naar 2.2!
Het toestel al AP werkt ook geweldig en snel! Hoewel het na eenmaal gebruik niet meer werk heb ik het idee dat Vodafone Tethering blokkeert zodra je dit doet aangezien ik dit op mijn TP ook eerder had.
Blokkeren doen ze niet hoor, kan hier rustig tetheren..met vodafone.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:18:
Poeh wat een nice toestel zeg!
Verwijderd
Dan is het wat anders!Dacuuu schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:30:
[...]
Blokkeren doen ze niet hoor, kan hier rustig tetheren..met vodafone.
Tether jij trouwens ook via BT of alleen als AP ?
menu, instellingen. locatie en beveiliging, daar heb je de opties:Albert020 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:11:
[...]
Dat staat niet in: "Draadloze netwerken", locatie bepaald door wi-fi en/of mobiele netwerken
Heb Froyo 2.2.1 firmware op me tel, daar staat het allemaal net even iets anders en kan het nog niet vinden
draadloze netwerken (a-gps)
gewoon GPS
en sensor ondersteuning( kompas)
ik heb ze alle 3 aan staan.
Dan bedoel je zeker Sensorondersteuning ?Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:01:
[...]
menu, instellingen. locatie en beveiliging, daar heb je de opties:
draadloze netwerken (a-gps)
gewoon GPS
en sensor ondersteuning( kompas)
ik heb ze alle 3 aan staan.
Verwijderd
Hardleers of niet?Albert020 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:28:
[...]
Dan bedoel je zeker Sensorondersteuning ?
Heb het al !Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:36:
[...]
Hardleers of niet?:p hij zegt het letterlijk... Nee dus:).
[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2011 10:44 ]
Ik tether via de wifi, als ik de telefoon deel als hotspot, zodat mijn laptop kan connecten via de wifi. of via de usb, dan sluit ik hem aan, aan de pc. en dan heb ik ook internet ( hiervoor moet je wel ffe Samsung KIES installeren) anders mis je de drivers..Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:19:
[...]
Dan is het wat anders!
Tether jij trouwens ook via BT of alleen als AP ?
Verwijderd
Had vorige week laaste firmware 2.2.1 erop gezet via kies,maar heb daarna meteen problemen gekregen. Waarvan synchronisatie met google het grootste probleem was. Dit was niet meer mogelijk contacten en mail ging prima maar agenda items synchroniseren lukte niet waardoor telefoon constant vast liep. Ik kreeg een melding dat aplicatie geforceerd afgesloten moest worden.Ben naar dynafix gegaan, waar men zij dat ik niet de enige was met dit probleem. Ze hebben telefoon terug gezet naar vorige versie. Misschien een van de redenen dat de firmware is teruggetrokken door samsung. Ik draai nu weer de oude versie 2.2 I9000XXJPP 2.6.32.9 en alles werkt weer prima. Ben wel benieuwd wanneer samsung nu met de definitive versie komt. Want het blijft wel aanmodderen op deze manier.
Kan na mijn update naar 2.2.1 nog steeds niet alle apps terugvinden... Kan ik hier verder nog iets aan doen of ben ik afhankelijk van Samsung&Google?
Had je ook gezien hoeveel toegang die app nodig heeft?? Contacten, betaalde sms diensten kunnen bereiken, zo een beetje alles op hardware gebied.. Waarom?Propane schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:44:
[...]
Gratis en werkt wel aardig voor huis - tuin- en keukenfilmpjes. Geen rare dingen gemerkt na installatie. Je kan een thema kiezen waarbij automatisch een frame om je video komt en achtergrond muziek wordt ingeschakeld of je kunt zelf muziek erbij kiezen door een basic thema te kiezen ofzo.
Geen idee, maar ik maak me er persoonlijk niet zo druk om. Zolang er geen rare dingen gebeuren na de installatie van zo'n app maak ik me geen zorgen. Tevens vermoed ik dat dit ook iets te maken heeft met de manier waarop de installatie apk in elkaar zit (zoiets als "geen specifieke rechten ingevuld bij compilatie, dus dan hangen we alle tags eraan").lometje schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:30:
[...]
Had je ook gezien hoeveel toegang die app nodig heeft?? Contacten, betaalde sms diensten kunnen bereiken, zo een beetje alles op hardware gebied.. Waarom?
Zou heel goed kunnen zijn, Kies Air heeft een soortgelijk iets (rede dat ik die niet instaleer).Propane schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:52:
[...]
Geen idee, maar ik maak me er persoonlijk niet zo druk om. Zolang er geen rare dingen gebeuren na de installatie van zo'n app maak ik me geen zorgen. Tevens vermoed ik dat dit ook iets te maken heeft met de manier waarop de installatie apk in elkaar zit (zoiets als "geen specifieke rechten ingevuld bij compilatie, dus dan hangen we alle tags eraan").
Ik heb hetzelfde;begintmeta schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:15:
Kan na mijn update naar 2.2.1 nog steeds niet alle apps terugvinden... Kan ik hier verder nog iets aan doen of ben ik afhankelijk van Samsung&Google?
Heb zes betaalde apps die niet updaten en PayPal die niet updated
Volgens mij ligt het aan de ontwikkelaars dat die deze versie nog niet hebben aangepast aan 2.2.1.
Op i-net is zijn er wel meer meldingen (al oudere op het Motorola Droid forum o.a.) maar nergens een oplossing om de apps terug te krijgen.
Verder ben ik heel erg tevreden over 2.2.1 met root
Edit:
Net een melding dat er zeven updates klaar stonden!
Alle apps zijn nu weer geïnstalleerd
[ Voor 8% gewijzigd door catt4u op 27-01-2011 15:00 ]
als je 2.2.1 geroot hebt is hetniet zo moeilijk om apps terug te krijgen . Via sgs tools market fix uitvoeren en klaar , of je edit zelf ff de fingerpint in build.prop .. Ik zie trouwens vanaf vandaag wel alle apps in de market
Verwijderd
de opvolger is al te koop/ of in ieder geval binnenkort bij belcompany:
http://www.belcompany.nl/...083_1&gsm=Samsung-Nexus-S
De Nexus S is niet de opvolger... praktisch dezelfde telefoon alleen dan met stock Android erop en versie 2.3.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:51:
Google Nexus S (Two)Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:51:
de samsung Galaxy 2 komt wel binnenkort uit http://www.samsunggalaxy-s2.com/
Heb net m'n post ge-edit.breinstein schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:50:
als je 2.2.1 geroot hebt is hetniet zo moeilijk om apps terug te krijgen . Via sgs tools market fix uitvoeren en klaar , of je edit zelf ff de fingerpint in build.prop .. Ik zie trouwens vanaf vandaag wel alle apps in de market
Dat ik via sgs tools kon fixen wist ik niet.
Maar inderdaad kreeg ik een melding dat er een update was voor m'n apps
en dan heb je ook nog deze siteGh0stw4lk3r schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:59:
[...]
Google Nexus S (Two)
de samsung Galaxy 2 komt wel binnenkort uit http://www.samsunggalaxy-s2.com/
http://www.samsungunpacked.com/
ik probeerde net mijn SGS te rooten met de handleiding en het bestand uit de TS, maar hij gaf hier een error aan dat hij geen geldige handtekening had... iemand een idee hoe ik dit nu het best kan doen? of moet ik die speedrom er gewoon opzetten?
-edit- dit gaat over android 2.2 volgens mij niet 2.2.1
[ Voor 10% gewijzigd door Lubbers92 op 27-01-2011 15:18 ]
Kan iemand mij hier misschien wat meer vertellen over de veiligheid van Gmail etc?
Ik Internet nu altijd via wifi thuis, of via 3G. dit is wel oke. maar als ik op vakantie ga, en het hotel heeft wifi. en ik log daar op in. dan gaat de telefoon meteen de mail controleren, doet die dit via SSL ( of iets dergelijks? ) want als er maar iemand aan het spoofen is, ben ik erna het haasje..Tevens gebruik ik tweetdeck voor twitter.
Of moet ik anders voordat ik op een onveilig netwerk ga, sync uitzetten van gmail?
Ik Internet nu altijd via wifi thuis, of via 3G. dit is wel oke. maar als ik op vakantie ga, en het hotel heeft wifi. en ik log daar op in. dan gaat de telefoon meteen de mail controleren, doet die dit via SSL ( of iets dergelijks? ) want als er maar iemand aan het spoofen is, ben ik erna het haasje..Tevens gebruik ik tweetdeck voor twitter.
Of moet ik anders voordat ik op een onveilig netwerk ga, sync uitzetten van gmail?
Ik dacht altijd dat het ligt aan gebruik van een bepaalde beveiligingsfunctie van apps die afhankelijk is van juiste buildnummers in de market oid, vandaar dat die afhankelijk is van goede coördinatie tussen Samsung en Google. De apps die de functie gebruiken verschijnen dan allemaal in een keer, zodra de boel weer goed is ingesteld in de market. Is inderdaad net gebeurd zo te zien, alle apps zijn er weer..catt4u schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:45:
... Volgens mij ligt het aan de ontwikkelaars dat die deze versie nog niet hebben aangepast aan 2.2.1. ...
Verwijderd
Drivers ? Voor wifi heb je geen extra drivers nodig, ik kon het zonder KIES.Dacuuu schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:52:
[...]
Ik tether via de wifi, als ik de telefoon deel als hotspot, zodat mijn laptop kan connecten via de wifi. of via de usb, dan sluit ik hem aan, aan de pc. en dan heb ik ook internet ( hiervoor moet je wel ffe Samsung KIES installeren) anders mis je de drivers..
Ga nu proberen te upgraden via een VMware VM, Vbox deed wat lastig met disconnects.
Verwijderd
Als je via usb connect wel;)Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:47:
[...]
Drivers ? Voor wifi heb je geen extra drivers nodig, ik kon het zonder KIES.
Ga nu proberen te upgraden via een VMware VM, Vbox deed wat lastig met disconnects.
Weet iemand of het mogelijk is om ook gedeelde agenda's van Google Calendar te tonen in de agenda-applicatie? Mijn vriendin en ik delen agenda's met elkaar zodat je van elkaar kunt zien wanneer iets afgesproken is. Op mijn HTC kan ik gewoon de gedeelde agenda's aanvinken en lezen en/of bewerken afhankelijk van de rechten. Op haar SGS kan je echter alleen maar de agenda's selecteren die ook echt van haar zijn. Is er geen manier om ook de gedeelde agenda's te openen? Dat lijkt mij toch handiger.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan je niet je agenda toevoegen in de google-calendar webinterface van je vriendin en die dan selecteren?
Dat eerste hebben we al gedaan, dat is geen probleem. Zij kan op de SGS echter alleen de agenda's selecteren die ook echt van haar zelf zijn, dus in haar Google-account aangemaakt. De agenda's die ik met haar gedeeld heb komen niet op de telefoon naar voren, erg apart. Dit was juist een van de redenen waarom zij ook naar Android ging.begintmeta schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:38:
Kan je niet je agenda toevoegen in de google-calendar webinterface van je vriendin en die dan selecteren?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
MEt wifi niet, maar als je via de usb doet wel..Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:47:
[...]
Drivers ? Voor wifi heb je geen extra drivers nodig, ik kon het zonder KIES.
Verwijderd
Mhh, update via KIES bleef hangen op een blauw scherm op de telefoon en KIES hangend op 12%.
Na toch maar los gemaakt te hebben na een 30min start mijn telefoon op met een telefoon - uitroepteken - pc logo en USB aansluiten heeft geen zin.
IK heb al geprobeerd te booten met de Volume knop naar beneden en de home button ingedrukt... ik denk dat dit een DOA wordt
Na toch maar los gemaakt te hebben na een 30min start mijn telefoon op met een telefoon - uitroepteken - pc logo en USB aansluiten heeft geen zin.
IK heb al geprobeerd te booten met de Volume knop naar beneden en de home button ingedrukt... ik denk dat dit een DOA wordt
Verwijderd
Wel bij instellingen de agenda's geselecteerd in de app?Gonadan schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:39:
[...]
Dat eerste hebben we al gedaan, dat is geen probleem. Zij kan op de SGS echter alleen de agenda's selecteren die ook echt van haar zelf zijn, dus in haar Google-account aangemaakt. De agenda's die ik met haar gedeeld heb komen niet op de telefoon naar voren, erg apart. Dit was juist een van de redenen waarom zij ook naar Android ging.
Dat lukt juist niet, daar komen ze niet bij te staan.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:01:
Wel bij instellingen de agenda's geselecteerd in de app?
Instellingen -> Agenda's -> alleen een lijstje met eigen agenda's.
Op mijn HTC kan ik kiezen voor 'Agenda's toevoegen' maar dat bestaat niet op de SGS, daar lijkt hij automatisch te synchroniseren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of met een jig naar de download modus en flashen met odin..Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:48:
Mhh, update via KIES bleef hangen op een blauw scherm op de telefoon en KIES hangend op 12%.
Werkt booten in dowload modus niet?
Verwijderd
Nee, ik krijg hem de download modus niet in, best gek.
Gewoon up of down en homebutton, powerindrukken en ingedrukt houden tot logo komt... maar ik krijg direct dat rare USB logo
Gewoon up of down en homebutton, powerindrukken en ingedrukt houden tot logo komt... maar ik krijg direct dat rare USB logo
Verwijderd
Dit is wel mogelijk, dit doe ik zelf ookGonadan schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:39:
[...]
Dat eerste hebben we al gedaan, dat is geen probleem. Zij kan op de SGS echter alleen de agenda's selecteren die ook echt van haar zelf zijn, dus in haar Google-account aangemaakt. De agenda's die ik met haar gedeeld heb komen niet op de telefoon naar voren, erg apart. Dit was juist een van de redenen waarom zij ook naar Android ging.
Je moet alleen je instellingen op Gmail (online) instellen als :Wijziging aanbrengen EN toegang beheren
Dan krijg je ook de andere te zien
Dan moet het met een jig..Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:13:
Nee, ik krijg hem de download modus niet in, best gek.
Hmm balen man, en dat net voor het weekend !
Die optie had ik zelf ook al aan gedacht, maar dat helpt helaas ook niet. Het zijn echt alleen maar de agenda's die in haar account gemaakt zijn welke te gebruiken zijn op de telefoon.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:26:
Dit is wel mogelijk, dit doe ik zelf ook
Je moet alleen je instellingen op Gmail (online) instellen als :Wijziging aanbrengen EN toegang beheren
Dan krijg je ook de andere te zien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien kun je iets proberen met deze link, onder punt 5
http://touristinparadise....axy-s-how-to-install.html
om in de download modus te komen voor Odin
[ Voor 7% gewijzigd door Embryo1 op 27-01-2011 20:18 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Zie je wel alle twee de verschillende email adres in gmail online gekoppeld staan in de agenda ?Gonadan schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:15:
[...]
Die optie had ik zelf ook al aan gedacht, maar dat helpt helaas ook niet. Het zijn echt alleen maar de agenda's die in haar account gemaakt zijn welke te gebruiken zijn op de telefoon.
Zie je ook niet het email sdres van je vriendin in je telefoon?
Wat ik zelf altijd doe, is standaard aangeven dat de afspraak in de andere agenda gezet moet worden.
Dan komt het in 2 telefoons te staan
Als ik aangeef dat ik het in mijn agenda wil(onder mijn eigen email adres) lukt dit niet
het werkt juist heel erg goed
Verwijderd
De telefoon wordt helemaal niet meer gezien via USB dus ik denk niet dat dat lukken gaatEmbryo1 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:17:
[...]
Misschien kun je iets proberen met deze link, onder punt 5
http://touristinparadise....axy-s-how-to-install.html
om in de download modus te komen voor Odin
Heel de stad afgelopen maar kon nergens in een aftermarket zaakje een JIG kopen... JIG ???
Ik denk er over om een USB-poort ergens vanaf te slopen en daar de weerstanden aan te solderen en het via de kabel te doen.
Verwijderd
Kreeg je die melding toen je via recovery koos voor update.zip?Lubbers92 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:17:
ik probeerde net mijn SGS te rooten met de handleiding en het bestand uit de TS, maar hij gaf hier een error aan dat hij geen geldige handtekening had... iemand een idee hoe ik dit nu het best kan doen? of moet ik die speedrom er gewoon opzetten?
https://mail.google.com/s...er.py?hl=en&answer=114408Dacuuu schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:
Kan iemand mij hier misschien wat meer vertellen over de veiligheid van Gmail etc?
Het zou veilig moeten zijn, deze link laat zien hoe je de instellingen kan controleren.
Bij mij hebben de omschreven stappen, al verschillende keren geholpen. Ik moet wel zeggen, dat ik de batterij er ook uit haal en ong. 10 minuten later pas weer in doe. Maar ja als je het al geprobeerd hebt en de stappen precies hebt gevolgd, rest de truc met de fohn, of idd de jig.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:55:
[...]
De telefoon wordt helemaal niet meer gezien via USB dus ik denk niet dat dat lukken gaat
Heel de stad afgelopen maar kon nergens in een aftermarket zaakje een JIG kopen... JIG ???
Ik denk er over om een USB-poort ergens vanaf te slopen en daar de weerstanden aan te solderen en het via de kabel te doen.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ik heb je een PM gestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:55:
[...]
De telefoon wordt helemaal niet meer gezien via USB dus ik denk niet dat dat lukken gaat
@knakworst.
ik gebruik de standaard gmail app.
Ik zal het even trachten simpel te visualiseren.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:08:
Zie je wel alle twee de verschillende email adres in gmail online gekoppeld staan in de agenda ?
Zie je ook niet het email sdres van je vriendin in je telefoon?
Wat ik zelf altijd doe, is standaard aangeven dat de afspraak in de andere agenda gezet moet worden.
Dan komt het in 2 telefoons te staan
Als ik aangeef dat ik het in mijn agenda wil(onder mijn eigen email adres) lukt dit niet
het werkt juist heel erg goed
Telefoons:
• HTC: van mij;
• SGS: van 'din.
Agendas:
• A: van mij, met 'din gedeeld als alleen lezen;
• B: van mij, met 'din gedeeld als lezen, schrijven en beheren;
• C: van 'din, met mij gedeeld als alleen lezen;
• D: van 'din, met mij gedeeld als lezen, schrijven en beheren.
Resultaat online:
• A is zichtbaar bij mij en bij 'din;
• B is zichtbaar bij mij en bij 'din;
• C is zichtbaar bij 'din en bij mij;
• D is zichtbaar bij 'din en bij mij.
Resultaat op telefoons:
• A is zichtbaar bij mij;
• B is zichtbaar bij mij;
• C is zichtbaar bij 'din en bij mij;
• D is zichtbaar bij 'din en bij mij.
Ik snap er geen kont van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus bij je vriendin zijn jouw agenda's niet zichtbaar?
Dan ligt het niet aan de SGS hè...
oh crap de SGS is van je vriendin, da dat kan in Nederland! 
Ik moest op mijn gmail account ergens nog instellen dat ik gedeelde agenda's synchroniseer met mijn telefoon. Dit deed ik door naar gmail te gaan met de telefoon en dan ergens iets aan klikken. Helaas weet ik niet waar dat ergens is...
Dan ligt het niet aan de SGS hè...
Ik moest op mijn gmail account ergens nog instellen dat ik gedeelde agenda's synchroniseer met mijn telefoon. Dit deed ik door naar gmail te gaan met de telefoon en dan ergens iets aan klikken. Helaas weet ik niet waar dat ergens is...
[ Voor 8% gewijzigd door Motrax op 28-01-2011 09:12 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Hoezo 'dat dat kan?'? De HTC heeft betere software, ondersteunding en ziet er gewoon beter uit.Motrax schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:11:
Dus bij je vriendin zijn jouw agenda's niet zichtbaar?
Dan ligt het niet aan de SGS hè...oh crap de SGS is van je vriendin, da dat kan in Nederland!
* Gonadan rent *
Zo'n optie heb ik mij helemaal de pleuris naar gezocht, ik kan mij niet herinneren of ik dat zelf moest en heb het ook nog niet gevonden.Ik moest op mijn gmail account ergens nog instellen dat ik gedeelde agenda's synchroniseer met mijn telefoon. Dit deed ik door naar gmail te gaan met de telefoon en dan ergens iets aan klikken. Helaas weet ik niet waar dat ergens is...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Smaken verschillen, ik vind Sense gruwelijk lelijk. TouchWiz vind ik dan beter maar Launcher Pro vind ik t mooist. Collega naast me heeft Desire HD, wat een koelkast is datGonadan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:15:
[...]
Hoezo 'dat dat kan?'? De HTC heeft betere software, ondersteunding en ziet er gewoon beter uit.
Mijn vriendin heeft net haar agenda met mij gedeeld.Gonadan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:15:
[...]
Hoezo 'dat dat kan?'? De HTC heeft betere software, ondersteunding en ziet er gewoon beter uit.
* Gonadan rent *
[...]
Zo'n optie heb ik mij helemaal de pleuris naar gezocht, ik kan mij niet herinneren of ik dat zelf moest en heb het ook nog niet gevonden.
Online zie ik die agenda er gewoon bij staan.
Op m'n SGS ga ik naar Agenda --> instellingen --> Agenda's en daar zie ik de agenda van haar gewoon staan. Even het vinkje aanvinken en dan wordt deze ook gewoon op m'n SGS gesynchroniseerd.
Verder niets extra's hoeven in te stellen
Ik werd vanmorgen wakker zonder de wekker gehoord te hebben, galaxy S bleek enkel een zwart scherm te tonen met twee brandende knoppen. Verklaarde in elk geval waarom de wekker niet afgegaan was. Toen maar een reboot gedaan, waarna de Galaxy S na het flitsende samsung filmpje wederom blijft hangen op een zwart scherm met twee brandende knoppen. Geruime tijd gewacht, batterij een keer verwijderd, maar geen resultaat.
Vervolgens geprobeerd in Recovery/Download mode te komen, maar dat wil deze Galaxy S niet. Kies ziet de telefoon ook niet ('probeer het eens in Kies mode', ja duh hoe ga ik dat instellen?)
Iemand een tip om dit beestje weer aan de gang te krijgen?
Heb hem overigens pas een maand, na ontvangst gelijk naar Froyo geflashed met Kies, verder geen custom rom, lagfix oid.
Vervolgens geprobeerd in Recovery/Download mode te komen, maar dat wil deze Galaxy S niet. Kies ziet de telefoon ook niet ('probeer het eens in Kies mode', ja duh hoe ga ik dat instellen?)
Iemand een tip om dit beestje weer aan de gang te krijgen?
Heb hem overigens pas een maand, na ontvangst gelijk naar Froyo geflashed met Kies, verder geen custom rom, lagfix oid.
Leaping Lab Rats!
Ohh vandaag eindelijk gebeld door The Phone House dat mijn Galaxy S binnen is, kan niet wachten om er mee aan de gang te gaan :-)
Eerst dit topic maar even van begin tot eind doorlezen voor alle tips en trucs
Eerst dit topic maar even van begin tot eind doorlezen voor alle tips en trucs
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.