Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mutatie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:43:
Heeft iemand heel mischien een idee waarom mij de update niet word aangeboden?
Gisteren heb ik Kies gedeinstaleerd en Kies 2 geinstaleerd.
Vervolgens geeft Kies aan dat ik de nieuwste firmware heb: CSC:JP2.
De 2.2 update was er destijds wel meteen.
Ik heb de productcode opgezocht en deze is: gt-i9000hkdxen.
na opnieuw opstarten geprobeerd?
En word ie wel goed herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 14:39
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:00:
Ik merk ook dat hij wat sneller leeg gaat dan voorheen met gebruikmaking van dezelfde apps en met dezelfde instellingen als met 2.2

Vergelijk dit dan alleen ook met je eigen gebruik zoals het voorheen was. Je kunt niet zomaar zeggen 'de mijne gaat langer mee dan die van jou, hoe kan dat nou?' Dit is toch echt appels met peren vergelijken. De één gebruikt pushmail 24/7 de ander gebruik weer buienradar- of weatherapps die lopen te pollen, of hebben 3G continue aan staan, of wifi, of zijn een zware GPS gebruiker of lopen de hele dag de kat te SMS'n of gebruiken helemaal geen 3G verbinding....Dit is dus onvergelijkbaar.
Hoelang doe jij nu met een volle accu dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:21
GoldenSample schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:03:
[...]

na opnieuw opstarten geprobeerd?
En word ie wel goed herkend?
Jawel, heb zelfs een factory reset gedaan voor ik wou updaten. (had sowiso veel te veel apps die ik niet gebruikte).
Ik sluit hem aan, GT-i9000 herkend, alles werkt gewoon..enkel geen update aangeboden.
Zit ik met een compleet kale galaxy, mischien eerst checken op een update voor ik reset :+
Ik hoop echt dat iemand weet hoe dit in elkaar steekt, op google vind ik er niks over...enkel over scandinavische versies e.d.

[ Voor 25% gewijzigd door Mutatie op 21-01-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc1273 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:48:
[...]

De optie zit bij: Instellingen -> Privacy (back-up maken van mijn...) uitzetten
Ik heb hem nu ook op uit staan en aan het laden en dan maar eens kijken wat het opleverd, ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Hoelang doe jij nu met een volle accu dan ?
Dat kan ik je wel meedelen, je hebt er alleen niks aan omdat ik hem anders gebruik dan jij of wie dan ook. Maar ook andere instellingen en andere apps gebruik. Ik kan je dus alleen een indicatie geven als ik zeg wat er draait: 3G continue aan, pushmail aan tijdens 'piekuren', 2 andere pop accounts checken om het uur. Agenda's NIET synchroniseren SMS weinig, bel weinig, internet weinig: 's morgens 08.00 vol geladen, 's avonds rond 23.00 uur nog 10%.

Misschien is het (zoals ik al eerder schreef) handiger om te zeggen hoeveel uren minder je er mee doet dan met 2.2. Ik doe er (met deze instellingen) toch zeker 6 uur minder lang mee.

Ben nu aan het experimenteren door alles gewoon uit te zetten en dingen pas in te schakelen (3G) als ik het echt nodig heb. Of ze eens één voor één in te schakelen en kijken wat nou het meeste zuipt. Dat duurt dus wel een paar dagen om dat te testen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:21:
[...]

Ik heb hem nu ook op uit staan en aan het laden en dan maar eens kijken wat het opleverd, ben erg benieuwd
Ga deze tip ook proberen. Dit soort dingen maakt het Tweakers forum nou zo mooi. Ik had het zelf waarschijnlijk nooit ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Dat kan ik je wel meedelen, je hebt er alleen niks aan omdat ik hem anders gebruik dan jij of wie dan ook. Maar ook andere instellingen en andere apps gebruik. Ik kan je dus alleen een indicatie geven als ik zeg wat er draait: 3G continue aan, pushmail aan tijdens 'piekuren', 2 andere pop accounts checken om het uur. Agenda's NIET synchroniseren SMS weinig, bel weinig, internet weinig: 's morgens 08.00 vol geladen, 's avonds rond 23.00 uur nog 10%.

Misschien is het (zoals ik al eerder schreef) handiger om te zeggen hoeveel uren minder je er mee doet dan met 2.2. Ik doe er (met deze instellingen) toch zeker 6 uur minder lang mee.

Ben nu aan het experimenteren door alles gewoon uit te zetten en dingen pas in te schakelen (3G) als ik het echt nodig heb. Of ze eens één voor één in te schakelen en kijken wat nou het meeste zuipt. Dat duurt dus wel een paar dagen om dat te testen. Ben benieuwd.
Jah, ben ik ook wel benieuwd naar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb een vraag maar ik heb geen idee hoe en waar op te zoeken om het antwoord te vinden :|

Als ik bel dan hoor je de beltoon maar ook 1-malig een soort van "briep" toontje als de telefoon aan de andere kant overgaat.
Dat is een erg scherpe toen en doet "zeer" aan je oren.

Hoe zet ik dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Welke versie draai je? Ik kan me herinneren dat ik dat ook had toen ik de telefoon net had, maar nu niet meer.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
i2Paq schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:26:
Ik heb een vraag maar ik heb geen idee hoe en waar op te zoeken om het antwoord te vinden :|

Als ik bel dan hoor je de beltoon maar ook 1-malig een soort van "briep" toontje als de telefoon aan de andere kant overgaat.
Dat is een erg scherpe toen en doet "zeer" aan je oren.

Hoe zet ik dat uit?
Instellingen -> Oproepinstellingen -> Alle Oproepen -> Statustonen oproep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
ik heb gisteren een GSG gekocht, nu wou ik deze graag rooten.

Maar dit wil niet lukken, als ik na de boot "apply sdcard:update.zip" kies zegt hij na het verifying "E:signature verification failed Installation aborted."

En ik heb nog de versie 2.2 en ik heb deze dan ook gekozen.

Iemand een idee wat er mis gaat?

mijn versie is
PDA: WJPA
PHONE: XJPP
CSC:XENJP2

En is er nog geen 2.2.1 versie uit voor deze? Of kan je dit ergens opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:50
jammy schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:38:

Maar dit wil niet lukken, als ik na de boot "apply sdcard:update.zip" kies zegt hij na het verifying "E:signature verification failed Installation aborted."

mijn versie is

Probeer je een unsigned zip te installeren terwijl je dit niet mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lees die waarschuwing nou eens mensen, het staat er niet voor niks. Als je toch bezig bent: google je foutmelding, het komt elke dag wel voorbij :{

Heb net bij Hi m'n telefoon opgehaald incl. nieuw scherm! Het heeft 3 weken geduurd maar uiteindelijk hebben die prutsers bij Teleplan het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammy schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:38:

mijn versie is

Had dat er niet mee te maken dat je 2e recovery niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Cartman! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:04:
Lees die waarschuwing nou eens mensen, het staat er niet voor niks. Als je toch bezig bent: google je foutmelding, het komt elke dag wel voorbij :{

Heb net bij Hi m'n telefoon opgehaald incl. nieuw scherm! Het heeft 3 weken geduurd maar uiteindelijk hebben die prutsers bij Teleplan het opgelost :)
zo hehe, hebben die schele eindelijk je vlekken gezien. veel plezier ervan. ...eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:00:
Ik merk ook dat hij wat sneller leeg gaat dan voorheen met gebruikmaking van dezelfde apps en met dezelfde instellingen als met 2.2

Vergelijk dit dan alleen ook met je eigen gebruik zoals het voorheen was. Je kunt niet zomaar zeggen 'de mijne gaat langer mee dan die van jou, hoe kan dat nou?' Dit is toch echt appels met peren vergelijken. De één gebruikt pushmail 24/7 de ander gebruik weer buienradar- of weatherapps die lopen te pollen, of hebben 3G continue aan staan, of wifi, of zijn een zware GPS gebruiker of lopen de hele dag de kat te SMS'n of gebruiken helemaal geen 3G verbinding....Dit is dus onvergelijkbaar.
Je haalt me de woorden van het toetsenbord randomerror :D

Overigens werkt LP 8.3 is als een tierelier. Gewoon via de market ge-update.
Cube effect is mooi!

[ Voor 70% gewijzigd door Steef1986 op 21-01-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zo, vandaag een tweedehands SGS opgehaald :)

Ik kom van een Nokia 6700 Classic, dus het wordt wel even wennen. Deze S is mijn eerste smartphone :P

Vanavond eerst maar 's wat klooien met het toestel en de handleiding even doorbladeren. Zodra ik een (verse) backup heb gemaakt van m'n 6700c helemaal overstappen naar de S (misschien eerst maar 's resetten) en helemaal customizen naar mijn smaak.

Verder zag ik dat er Android 2.2.1 op de S stond. Ik lees hier dat dit de meest recente versie is. Iemand nog tips/trucs van "dit moet je echt ff zien/installeren"?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Ik heb sinds vandaag weer een Galaxy na de mijne verloren te zijn. Maar, ik kan 2.2.1 niet installeren. Er staat dat er geen update is. Gewoon wachten?

Ik heb in dit topic gezocht op 2.2.1, maar dan krijg ik vage berichten doordat ie denkt dat het een datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
iefie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:38:
[...]
zo hehe, hebben die schele eindelijk je vlekken gezien. veel plezier ervan. ...eindelijk
Ja, had me niks verbaasd als ze enkel erop gezet hadden dat t vervangen is maar keurig nieuw display. Petje af voor de mannen van Hi die zich hard hebben gemaakt voor mij :)

Nu weer even de Angry Birds savegame van m'n vrouw d'r toestel kopieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 17:51

zerocool82

Ignorance causes chaos

Ik krijg hier ook het bericht 'Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt' (met Kies 2.0). De huidige versie is PDA:JPO / PHONE:JPP / CSC:JPO... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:14
Cartman! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:48:
[...]

Ja, had me niks verbaasd als ze enkel erop gezet hadden dat t vervangen is maar keurig nieuw display. Petje af voor de mannen van Hi die zich hard hebben gemaakt voor mij :)

Nu weer even de Angry Birds savegame van m'n vrouw d'r toestel kopieren ;)
Eindelijk, de halvegare zijn wakker geworden aldaar. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Nu heb ik sinds een maandje een SGS. Deze werd vandaag overgezet van Tmobile naar KPN. Nu blijkt ineens mijn Facebook App niet meer te werken? En krijg de melding (enkel bij berichten): Invalid content length: 20

Als ik WiFi inschakel doet hij het weer wel? Het moet dus iets zijn met KPN. Maar wat. Ik vind met wat zoekwerk deze foutmeldig vaker bij KPN, maar ik geloof niet dat er iemand raad weet? Hier misschien iemand? Ik heb al afgemeld bij Facebook, opnieuw opgestart en dat soort dingetjes....

Nu ben ik speciaal overgegaan naar KPN omdat mijn verbinding bij Tmobile zo slecht was dat internet op de mobiel niet te doen was en heb ik dit weer. En bij mijn vorige HTC diamond2 wou Facebook ook niet werken?? Ligt het nu aan de app? Of aan de combinatie met de providers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb dat ook gehad bij Hi (ook KPN netwerk dus). Nooit opgevallen dat dit via WiFi wel goed zou gaan... Ik dacht dat die app zelf gewoon bugged was maar nu je zegt dat je het alleen met 3G hebt zou t ook aan KPN kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb toch maar even na een paar dagen 2.2.1 te hebben geüpdate een factory reset gedaan.
En heb nu toch het idee dat alles even net iets soepeler werkt nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:26:
Ik heb dat ook gehad bij Hi (ook KPN netwerk dus). Nooit opgevallen dat dit via WiFi wel goed zou gaan... Ik dacht dat die app zelf gewoon bugged was maar nu je zegt dat je het alleen met 3G hebt zou t ook aan KPN kunnen liggen.
Volgens mij komt dit omdat Hi een wat lagere internetsnelheid heeft dan t-mobile. Ik heb ook Hi en heb er ook vaker last van.

Iemand trouwens een idee waarom ik nog geen 2.2.1 kan installeren? Gewoon wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Mijn Hi Xtra Snel is idd. 1Mbit down (helemaal niet zo xtra snel dus als de naam doet vermoeden ;) ). Ik neem die fouten in die facebook app maar voor lief. Inmiddels weet ik dat de post/like etc gewoon gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Ik heb hetzelfde met hi.. Fout meldingen op twitter en facebook. Terwijl die wel gewoon je bericht achterlaat.

Zeer vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 16:01
daar voeg ik mij ook bij aan heb ook hi en foutmelingen,maar ze worden wel gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Ben er ondertussen achter dat het probleem met Facebook zich ook voordoet bij andere providers als ik aan het roamen ben?? Dus het zit niet in het netwerk maar eerder in het SIM-kaartje denk ik dan? Want het valt me nu ook op dat er gegevens van Apps en ook van de SGS op de SIM worden opgeslagen. Want ook mijn Gmail en zelfs de app van Albert Heijn moest ik opnieuw gegevens invoeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krivas schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:04:
Ben er ondertussen achter dat het probleem met Facebook zich ook voordoet bij andere providers als ik aan het roamen ben?? Dus het zit niet in het netwerk maar eerder in het SIM-kaartje denk ik dan? Want het valt me nu ook op dat er gegevens van Apps en ook van de SGS op de SIM worden opgeslagen. Want ook mijn Gmail en zelfs de app van Albert Heijn moest ik opnieuw gegevens invoeren??
Wordt niet op de sim opgeslagen ;) Die heeft daarvoor veel te weinig ruimte. Is zeer waarschijnlijk gewoon een beveiliging van android, die ziet dat er een andere sim-kaart in gaat.

Oja, ik weet nu waarom ik 2.2.1 niet kan installeren. Las op androidworld dat Samsung deze offline heeft gehaald vanwege bugs. Zal ook eens niet zo zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Oja, ik weet nu waarom ik 2.2.1 niet kan installeren. Las op androidworld dat Samsung deze offline heeft gehaald vanwege bugs. Zal ook eens niet zo zijn..
Dan mag je mij dat artikel laten zien, url graag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Ik heb kies 1.5 eraf gehaald, de nieuwe Kies 2 geïnstalleerd, maar nu ziet Kies de update naar firmware 2.2.1 niet. Ik krijg de melding dat ik al de nieuwste versie heb, maar ik heb 2.2. Ik heb de oplossing geprobeerd te vinden, het heeft denk ik iets met de drivers te maken? Ik heb nog binnen Kies 'instal drivers' gedaan, maar dat helpt ook niet. Wie kan me even verder helpen? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marbo schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:28:
Ik heb kies 1.5 eraf gehaald, de nieuwe Kies 2 geïnstalleerd, maar nu ziet Kies de update naar firmware 2.2.1 niet. Ik krijg de melding dat ik al de nieuwste versie heb, maar ik heb 2.2. Ik heb de oplossing geprobeerd te vinden, het heeft denk ik iets met de drivers te maken? Ik heb nog binnen Kies 'instal drivers' gedaan, maar dat helpt ook niet. Wie kan me even verder helpen? Dank.
Ga naar:
http://www.samsung.com/nl...0&srchword=Galaxy+S+i9000

...en haal hier eerst bij 'software' het 'De-installeer programma' vandaan. Die haal echt alle oude rommel van je oude Kies weg. Daarna start je de installatie van de nieuwste Kies. Probeer het daarna nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Eerder geroepen dat de accu erg snel leeg was voor mijn gevoel.
Wat aan het testen geweest, maar het lijkt bij mij aan de combinatie met wifi en zwak wifi signaal op forse afstand van de antenne te liggen.
Had vannacht wifi uitgezet, en weer een normale spanningsval ipv vrijwel lege accu.
Lijkt alsof er op wifi gebied wat aanpassingen in de firmware gedaan zijn.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Ga naar:
http://www.samsung.com/nl...0&srchword=Galaxy+S+i9000

...en haal hier eerst bij 'software' het 'De-installeer programma' vandaan. Die haal echt alle oude rommel van je oude Kies weg. Daarna start je de installatie van de nieuwste Kies. Probeer het daarna nog eens.
Helaas, dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om volledig scherm te laten tonen tijdens het internetten? Dus om die statusbalk tijdens het internetten even te laten verdwijnen? Bij HTC kan dit wel zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:55:
Is er een manier om volledig scherm te laten tonen tijdens het internetten? Dus om die statusbalk tijdens het internetten even te laten verdwijnen? Bij HTC kan dit wel zover ik weet.
Als je naar beneden scrollt als de pagina geheel geladen is scrollt die balk gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Albert020 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:42:
[...]

Op Twitter wordt dit ook gemeld door Samsung_Benelux, alleen niet waarom... Ik heb inmiddels sinds woensdag wel ook 2.2.1 op m'n Galaxy S en vooralsnog loopt deze wel goed. Hiervoor had ik ik 2.2 met de voodoo lagfix, nu een paar dagen 2.2.1 zonder lagfix en ik heb vooralsnog niet het idee dat er veel verschil qua snelheid in zit. Dat is dus voorlopig positief, want dat zou betekenen dat bij 2.2.1 een lagfix niet echt meer nodig is. Ik houd echter nog even een slag om de arm, want ik heb wel vaker het idee dat na een tijdje de telefoon toch weer wat slomer wordt. Die indruk had ik in ieder geval wel bij 2.2 + voodoo, dat liep vlak na installatie echt ongekend soepel maar na een week of wat merkte ik toch ook daar wel dat het weer wat trager werd.

Maar waarom 2.2.1 dan nu weer offline is gehaald? Geen idee...

[ Voor 3% gewijzigd door jasjenl op 22-01-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:42:
[...]

Geen artikel. Een opmerking bij het artikel dat de Galaxy een update heeft naar 2.2.1, iemand zegt met Samsung gebeld te hebben. Hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar verklaart wel waarom ik 2.2.1 niet kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Op Twitter wordt dit ook gemeld door Samsung_Benelux, alleen niet waarom...
Ok, dat kan verklaren waarom ik nu in Kies geen update naar 2.2.1 te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
toestel opgestuurd - retour na 7 werkdagen - GPS probleem lijkt effectief te zijn opgelost ( batch van juli 2010 ) - mytracks super recording! - kies opgewaardeerd naar < 2. zoveel >en inderdaad froyo 2.2.1 wordt niet gemeld.
productcode is GT-I9000KKAXEN ( ned code, maar verder ben ik deze nog nergens tegengekomen op het forum..??) is dit een bijzondere code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Marbo schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:19:
[...]

Ok, dat kan verklaren waarom ik nu in Kies geen update naar 2.2.1 te zien krijg.
Nu zijn wij de proefkonijnen, net zoals de Zweden met froyo 2.2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marbo schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:19:
[...]

Bizar voor woorden als het waar is. Gelukkig voor jou, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, heb deze wwek mijn galaxy via kies geupdate naar 2.2.1, maar als ik die van mijn vrouw aansluit via kies komt er helemaal geen update te staan! zij draait nu ook 2.2
iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

smeijers schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:14:
toestel opgestuurd - retour na 7 werkdagen - GPS probleem lijkt effectief te zijn opgelost ( batch van juli 2010 ) - mytracks super recording! - kies opgewaardeerd naar < 2. zoveel >en inderdaad froyo 2.2.1 wordt niet gemeld.
productcode is GT-I9000KKAXEN ( ned code, maar verder ben ik deze nog nergens tegengekomen op het forum..??) is dit een bijzondere code ?
zit er ook aan te denken 'm terug te sturen (ook Juli 2010) want nu met 2.2.1 is de gps nog onbruikbaarder dan met 2.2, daar kreeg ik hem onder de auto ruit helemaal in de hoek hield en veel geluk had soms een fix maar nu heb ik nog nooit een fix gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag voor mijn vader een Galaxy S opgehaald. Prachtig toestel, hoop alleen dat die heel blijft. Ziet er ietwat breekbaar uit en hij is nogal lomp met toestellen.
Hij heeft er wel een tof hoesje bij.
Mooie telefoon overigens, werkt perfect. Dus vanaf nu ben ik ook in dit topic te vinden :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:43:
Vandaag voor mijn vader een Galaxy S opgehaald. Prachtig toestel, hoop alleen dat die heel blijft. Ziet er ietwat breekbaar uit en hij is nogal lomp met toestellen.
Hij heeft er wel een tof hoesje bij.
Mooie telefoon overigens, werkt perfect. Dus vanaf nu ben ik ook in dit topic te vinden :).
Valenta hoesje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:59:
[...]

Als je naar beneden scrollt als de pagina geheel geladen is scrollt die balk gewoon mee.
Ik wil juist die balk weghebben. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Volgens mij wel? Weet het zo niet eigenlijk. Zo'n leren met een schuifje dat die er zo "uitwipt" haha.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Bedoel je dan de notificatie balk waarin je ontvangst en tijd en dergelijke staat of juist de adresbalk van de browser? De adresbalk zou namelijk gewoon moeten verdwijnen als je naar beneden scrollt op een pagina die groter is dan dat het scherm kan weergeven. De notificatiebalk kun je (voor zover ik weet iig) niet weghalen voor echt full screen browsen.

Edit: Je zou een andere browser kunnen proberen als het om de notificatie balk gaat. Voor zover ik weet kunnen de Dolphin HD browser en xScope die wel verstoppen.

[ Voor 13% gewijzigd door Propane op 22-01-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Iemand enig idee waarom met de Galaxy S de OV Chipkaart app niet gevonden kan worden in de market ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:01:
[...]

Volgens mij wel? Weet het zo niet eigenlijk. Zo'n leren met een schuifje dat die er zo "uitwipt" haha.
Kreeg je pa de doos etc. er allemaal bij? Waar heeft ie hem gekocht als ik vragen mag?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
smeijers schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:14:
laatste vraag ben ik ook erg nieuwsgierig naar...edit m.b.t. GPS: vanmiddag kon ik pas weer een fix krijgen na een reboot. had wel wat GPS instellingen tijdelijk verandert met de < *#*#...*#*# > codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Je kan Dolphin Browser HD eens proberen, die heeft er een instelling voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update naar 2.2.1 ook hier batterij problemen, in 10 uur was de batterij helemaal leeg.... Factory reset hielp niet, batterijkalibratie wel. Nu na 18 uur nog steeds 68% over... Kalibreren gaat als volgt:

Batterij opladen terwijl telefoon aan staat totdat deze helemaal is opgeladen.
Loskoppelen.
Telefoon uitzetten en opnieuw 1 uur opladen.
Loskoppelen.
Telefoon aanzetten en 3 minuten wachten.
Hierna weer loskoppelen, opnieuw opstarten en accu zou gekalibreerd moeten zijn.

Bron: http://technokrabbels.blo...-batterij-kalibratie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:35:
Na de update naar 2.2.1 ook hier batterij problemen, in 10 uur was de batterij helemaal leeg.... Factory reset hielp niet, batterijkalibratie wel. Nu na 18 uur nog steeds 68% over... Kalibreren gaat als volgt:

Batterij opladen terwijl telefoon aan staat totdat deze helemaal is opgeladen.
Loskoppelen.
Loskoppelen.
Telefoon aanzetten en 3 minuten wachten.
Hierna weer loskoppelen, opnieuw opstarten en accu zou gekalibreerd moeten zijn.

Bron: http://technokrabbels.blo...-batterij-kalibratie.html
Volgens mij is dat hetzelfde als bump charging en kan dat de totale levensduur van je batterij om zeep helpen als je het vaker doet. Zie ook deze link die GandalfTheGrey eerder postte: http://www.androidpolice....consistent-battery-drain/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Met alles uitgeschakeld en alleen ingeschakeld om handmatig te synchroniseren met mail en agenda heb ik na 70 uur (drie dagen) nog 50% over. Dus zou je op deze manier theoretisch bijna een week met je batterij kunnen doen. Eens kijken wat 2G doet i.p.v. 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:55:
[...]

Met alles uitgeschakeld en alleen ingeschakeld om handmatig te synchroniseren met mail en agenda heb ik na 70 uur (drie dagen) nog 50% over. Dus zou je op deze manier theoretisch bijna een week met je batterij kunnen doen. Eens kijken wat 2G doet i.p.v. 3G.
Zo had ik het ook aangepakt. Bij mij bleek gps echt de grote boosdoener te zijn. Overigens heb ik het idee dat OCLF ook behoorlijk batterij slurpt. Ik had er op XDA ook al eens iets over gelezen. Ik had OCLF eraf gehaald ter voorbereiding van de update naar 2.2.1 (die er dus niet is), en mijn batterij lijkt minder snel leeg te gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:58:
Net een nieuw geheugenkaartje gehaald 8GB deze stop ik er in formatteer deze en vul hem met muziek
Na een herstart zegt de kaart: ik ben beschadigd formatteer mij.
Ik doe dit maar wanneer ik hem dan weer herstart weer het zelfde liedje.
Ik heb geen zin om telkens mijn muziek bibliotheek te syncen iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
In andere devices doet de kaart het wel gewoon.
Dit heb ik ook, erg irritant. Ben benieuwd hoe dit kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
Beste,

ik heb een paar probleempjes met mijn galaxy S namelijk:

ik heb in mijn google calender 3 kalenders zitten 1 lokaal op mijn gsm de andere op het internet via google calender maar een tijdje terug had ik er nog een 4de kalender die nog wel zichtbaar is op mijn google calender op de pc maar niet meer op mijn gsm hij is gewoon verdwenen terwijl ik niets aan mijn calenders gewijzigd heb? iemand die weet hoe dit kan?

probleem 2:

mijn bluetooth en wifi schakelt zichzelf uit na de time-out van de screen dus als de lockscreen er op komt schakelt mijn bluetooth en wifi uit dit wil ik namelijk niet en ik vind nergens (op google) hoe ik dit kan afzetten dat ze worden uitgeschakelt. dit doet hij ook nog maar onlangs want dit deed hij in begin niet

grtz Salentino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:50
Salentino schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:25:

probleem 2:

mijn bluetooth en wifi schakelt zichzelf uit na de time-out van de screen dus als de lockscreen er op komt schakelt mijn bluetooth en wifi uit dit wil ik namelijk niet en ik vind nergens (op google) hoe ik dit kan afzetten dat ze worden uitgeschakelt. dit doet hij ook nog maar onlangs want dit deed hij in begin niet

grtz Salentino
Wat heb je dan bij Wi-Fi sleep policy ingesteld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:26:
hallo, heb deze wwek mijn galaxy via kies geupdate naar 2.2.1, maar als ik die van mijn vrouw aansluit via kies komt er helemaal geen update te staan! zij draait nu ook 2.2
iemand een idee hoe dit kan?
kies herkent maar 1 telefoon en zet de gegevens daarvan in het register van de pc.
Wil je de andere ook updaten, moet je dus Kies geheel verwijderen, en opnieuw installeren en dan de andere sgs erop aan sluiten.
Dan update hij wel.
succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
kwiebus schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:13:
[...]

Wat heb je dan bij Wi-Fi sleep policy ingesteld staan?
deze staat ingesteld op nooit maar toch gaat hij uit wanneer mijn scherm 'gelockt' wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,
Ik vroeg me af hoe organiseren jullie je Galaxy?
Ik download vaak losse apk's en raak nu het overzicht wel beetje kwijt:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Naar 2.2.1 te hebben geüpdate ging mijn accu nog maar 24 uur mee, nu toch een factory reset uitgevoerd
en naar 48 uur nog 20% van de accu duur over, is die reset toch ergens goed voor geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

ik heb samsung kies geinstalleerd, telkens als ik wil updaten geeft hij een time out aan en stopt hij ermer.
Iemand een idee?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
Is er een manier om te weten te komen voor welk land je toestel gemaakt is?

Omdat ik mijne online heb gekocht des van een shop in mijn eigen land. Maar wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ook voor dat land is gemaakt. Zou gemakkelijker zijn om de updates te kunne opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdelijk ook een Samsung Galaxy S met android-versie 2.2

Kwam van een Nokia N97 mini af welke ik alleen maar meer en meer problemen mee kreeg. Van Vodafone tijdelijk deze telefoon gekregen (refurbished) tot ik eindelijk een nieuwe binnen ga krijgen.

Heb er nog wel een aantal vragen over:

1. Op mijn Nokia had ik een applicatie die mijn email bleef controleren, op het 'homescreen'. Nou weet ik niet precies of dit nou 'push-email' wordt genoemd of dat het iets anders is of alleen voor het Symbian systeem. Want op mijn Samsung heb ik mijn mail's (hotmail en gmail) wel ingesteld, maar kan ik alleen een snelkoppeling maken en geen widget wat ik toch wel handiger vind.. Nou kom ik wel het een en ander tegen wat betaald is, maar recensies nou niet geweldig over zijn (wat ik daaronder lees in de Market) en daarnaast gebruik ik hem niet heel erg lang waardoor het zonde is om er voor te betalen.. Anyone?

2. Batterijduur; ik lees hier vanalles over bepaalde instellingen en dergelijke. Nou heb ik gevonden hoe je kan zien wat er gebruikt wordt. En het geen wat mij opvalt is dat weergave bij mij 78% opeist. Terwijl ik helderheid zo laag mogelijk heb staan en bij scherminactiviteit het toestel binnen 15sec. uitgaat. Daarnaast draait "Advanced task killer free" waar ik geregeld alle openstaan de applicaties uitdoe. Maar de meeste die in dat rijtje staan, heb ik uberhaupt nog nooit geopend (voice search, youtube, mp3-speler). En wanneer ik die sluit via de task killer, staan ze er even later weer bij. Terwijl bij taakbeheer 0 actieve applicaties blijven draaien.

Dat was het wel weer voor nu, zit verder zelf nog veel uit te zoeken en dit forum door te spitten naar handige app's en dergelijke :)

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Nu online
Ik had sinds ik de telefoon in bezit had nog nooit een factory reset gedaan. Niet dat het nodig was, hij liep altijd redelijk. Ook na de updates, maar ik heb het vandaag toch maar eens geprobeerd. Ook omdat ik wel heel veel apps had waarvan ik niet precies meer wist waar en wanneer ze liepen te syncen.
In Quadrant van ergens in de 950 punten naar 1173 gegaan. Dus er veranderd toch wel een en ander. Ik ben benieuwd of het nog positieve invloed op de batterijduur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
jammy schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:47:
Is er een manier om te weten te komen voor welk land je toestel gemaakt is?

Omdat ik mijne online heb gekocht des van een shop in mijn eigen land. Maar wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ook voor dat land is gemaakt. Zou gemakkelijker zijn om de updates te kunne opvolgen.
Je kunt kijken welke firmware erop staat bv. Toets *#1234# en kijk wat eruit komt. Of kijk in het register eens naar de product code.
Ik heb begrepen dat de toestellen niet voor een land speciaal gemaakt worden. Wel de firmware , althans csc, kan per land verschillen out of the box.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:55:
Ik heb tijdelijk ook een Samsung Galaxy S met android-versie 2.2

Kwam van een Nokia N97 mini af welke ik alleen maar meer en meer problemen mee kreeg. Van Vodafone tijdelijk deze telefoon gekregen (refurbished) tot ik eindelijk een nieuwe binnen ga krijgen.

Heb er nog wel een aantal vragen over:

1. Op mijn Nokia had ik een applicatie die mijn email bleef controleren, op het 'homescreen'. Nou weet ik niet precies of dit nou 'push-email' wordt genoemd of dat het iets anders is of alleen voor het Symbian systeem. Want op mijn Samsung heb ik mijn mail's (hotmail en gmail) wel ingesteld, maar kan ik alleen een snelkoppeling maken en geen widget wat ik toch wel handiger vind.. Nou kom ik wel het een en ander tegen wat betaald is, maar recensies nou niet geweldig over zijn (wat ik daaronder lees in de Market) en daarnaast gebruik ik hem niet heel erg lang waardoor het zonde is om er voor te betalen.. Anyone?
Wat wil je precies, de snelkoppeling van je gewone (niet Gmail) laat ook zien hoeveel ongelezen mail je nog hebt. Verder staat in de notificatie balk 't onderwerp, afzender etc. van de email waarvan je nog een melding hebt. Of zoek je echt iets dat je bijv. je laatste emails op een homescreen kan bekijken?
2. Batterijduur; ik lees hier vanalles over bepaalde instellingen en dergelijke. Nou heb ik gevonden hoe je kan zien wat er gebruikt wordt. En het geen wat mij opvalt is dat weergave bij mij 78% opeist. Terwijl ik helderheid zo laag mogelijk heb staan en bij scherminactiviteit het toestel binnen 15sec. uitgaat. Daarnaast draait "Advanced task killer free" waar ik geregeld alle openstaan de applicaties uitdoe. Maar de meeste die in dat rijtje staan, heb ik uberhaupt nog nooit geopend (voice search, youtube, mp3-speler). En wanneer ik die sluit via de task killer, staan ze er even later weer bij. Terwijl bij taakbeheer 0 actieve applicaties blijven draaien.
Lees je eens in over het geheugen gebruik van android nadat je die taskkiller er af hebt gegooid, totaal onnodig (zeker op de Galaxy waar je voor echt hardnekkige slecht geprogrammeerde rotzooi die vast gelopen is altijd nog killen kan)
Dat was het wel weer voor nu, zit verder zelf nog veel uit te zoeken en dit forum door te spitten naar handige app's en dergelijke :)

alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door GoldenSample op 23-01-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Hier ook problemen met de accuduur.

Na de update van vorige week gaat hij snel leeg.
Voor de update ging de accu 2 a 3 dagen mee.
Vandaag was hij in 24 uur zonder gebruikt te zijn al weer leeg.

Voor en na de update: bluetooth aan, wifi aan, gps aan. Automatisch mail ophalen staat uit.

Heb bij wijze van proef vandaag de gps uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marbo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:25:
[...]

Zo had ik het ook aangepakt. Bij mij bleek gps echt de grote boosdoener te zijn. Overigens heb ik het idee dat OCLF ook behoorlijk batterij slurpt. Ik had er op XDA ook al eens iets over gelezen. Ik had OCLF eraf gehaald ter voorbereiding van de update naar 2.2.1 (die er dus niet is), en mijn batterij lijkt minder snel leeg te gaan nu.
Ik gebruik geen OCLF. Standaard via Kies verkregen 2.2.1. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokiaan958GB schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:42:

Voor en na de update: bluetooth aan, wifi aan, gps aan. Automatisch mail ophalen staat uit.

Ik ben benieuwd of je er veel van zal merken. Ik heb namelijk het idee dat GPS het minste verbruikt van alle hardware. Ik merk namelijk nauwelijks verschil als ik hem gewoon 'aan' laat staan (behalve bij navigeren natuurlijk want dan moet hij echt werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marbo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:25:
[...]

Bij mij is 3g de grote boosdoener, ik had een extra batterij gekocht voor mijn vakantie. Kom net terug uit Thailand en heb daar 83 uur met een lading gedaan.Heb hem nu in nedeland weer aan (vodafone netwerk met 3g) en naar 22 uur zegt de telefoon doe het zelf maar. En ik maar denken dat die batterij prut was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij de synchronisatie tussen mijn toestel en google de volgende foutmelding google services framework (proces com.google.proces.gaps is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Dit gebeurd bij de optie Agenda synchroniseren.. weet iemand wat hieraan te doen is? Ik heb de laatste firmware en telefoon een factory reset gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 01:46:
[...]

Bij mij is 3g de grote boosdoener, ik had een extra batterij gekocht voor mijn vakantie. Kom net terug uit Thailand en heb daar 83 uur met een lading gedaan.Heb hem nu in nedeland weer aan (vodafone netwerk met 3g) en naar 22 uur zegt de telefoon doe het zelf maar. En ik maar denken dat die batterij prut was.
Hoe is je bereik op de plek waar je normaal bent in nederland? ik heb thuis goed 3G bereik. maar ik kom wel is bij iemand die ver in het bos woont met slecht bereik. dan draint de batterij veel sneller leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nokiaan958GB schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:42:

Had ik ook last van maar na een facory reset heb ik nu na 62 uur nog 9% accu
Daar voor was hij ook binnen 24 uur leeg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nou, had me alarm gezet om 7.30u vanochtend maar dat ding bleef angstvallig stil.. (moet wel zeggen dat ik het toestel uit had staan) :/
Valt me vies tegen! Helemaal nadat ik gewend was van me 6700c dat ie wél afging op de ingestelde tijd. (En daarna nog 's netjes vroeg of ik 't toestel wou inschakelen :z )

Anyway, de rest bevalt me tot nu toe prima. Heb wel even de fabrieksinstellingen terug gezet. Had geen zin om de browser cache van de vorige eigenaar steeds voor me neus te zien.. :P
Moet nog wel weer updaten naar een nieuwere versie firmware zag ik in KIES.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Propane schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:55:
[...]
Instellingen -> Oproepinstellingen -> Alle Oproepen -> Statustonen oproep
Livesafer! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Nu online
Scipionyx schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:49:
Nou, had me alarm gezet om 7.30u vanochtend maar dat ding bleef angstvallig stil.. (moet wel zeggen dat ik het toestel uit had staan) :/
Ja, uit is ook echt uit bij deze telefoon, dus ook geen wekker (helaas). Ik knal hem meestal in flight modus voor het slapen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
3g is idd een batterij slurper. En volgens mij speelt ook nog eens de rol hoe "goed" die 3g contact heeft. Bij een brakke 3g verbinding slurpt ie naar mijn ervaring helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
kan iemand mij vertellen hoe de wifi policy werkt?
ik heb:
1:Als scherm wordt uitgeschakeld.
2:Nooit indien ingeschakeld. ( wat is ingeschakeld? )
3:Nooit

en dan heb je in het programma "Spare parts" deze opties nog.
1: Android Default
2: Never while plugged.
3: Never

Kan iemand mij hier meer over uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:13:
[...]

Wat wil je precies, de snelkoppeling van je gewone (niet Gmail) laat ook zien hoeveel ongelezen mail je nog hebt. Verder staat in de notificatie balk 't onderwerp, afzender etc. van de email waarvan je nog een melding hebt. Of zoek je echt iets dat je bijv. je laatste emails op een homescreen kan bekijken?
ik zoek idd zoiets dat je je laatste email kan bekijken op het homescreen, ipv een snelkoppeling. Dat heb ik altijd gehad op mn Nokia én dat werkte wel prettig.. in tegenstelling tot de rest..
[...]

Lees je eens in over het geheugen gebruik van android nadat je die taskkiller er af hebt gegooid, totaal onnodig (zeker op de Galaxy waar je voor echt hardnekkige slecht geprogrammeerde rotzooi die vast gelopen is altijd nog killen kan)

[...]
Ik lees veel over t gebruik met GPS en 3G onder andere,

maar mijn probleem zit 'm in het feit dat mijn scherm altijd aanstaat (volgens de telefoon zelf?) En daarom bij weergave ontzettend veel stroom verbruikt (terwijl alles op minimaal staat). En daarnaast dat mijn telefoon zelf programma's opstart. Hij zegt bijvoorbeeld dat 15% van het stroomverbruik opgegaan is aan het standby hebben van de telefoon waarbij de radio gebruikt wordt? I've never used that application! ...? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
radio != FM radio
de radio die je hier noemt is de communicatie layer voor gesprekken en 3g/wifi/bluetooth/gps etc

ik weet niet waar jij je gegevens van je "scherm staat altijd aan vandaan" haalt, maar hier een uitlegje van mij van XDA (wel engels en van iemand die aangeeft dat de display op 70% verbruik staat))
the 70% display just means that from the time you disconnect the charger the display has used 70% of the battery.
If you disconnected at 100% and now it is on 90% (meaning u used 10% battery) and look at this menu, that means that display has used 7% of this 10%.

when you leave your phone in standby all day, you will see that display has a very low number compared to the 70 or 90% mentioned here

when you look at spareparts batteryusage, this screen shows you the amount of time a service/app/setting has been using the battery from disconnecting the charger till looking at this screen, not the actual drain percentage.

overall these battery % can be pretty confusing for some

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Krivas schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:08:
Nu heb ik sinds een maandje een SGS. Deze werd vandaag overgezet van Tmobile naar KPN. Nu blijkt ineens mijn Facebook App niet meer te werken? En krijg de melding (enkel bij berichten): Invalid content length: 20

Als ik WiFi inschakel doet hij het weer wel? Het moet dus iets zijn met KPN. Maar wat. Ik vind met wat zoekwerk deze foutmeldig vaker bij KPN, maar ik geloof niet dat er iemand raad weet? Hier misschien iemand? Ik heb al afgemeld bij Facebook, opnieuw opgestart en dat soort dingetjes....

Nu ben ik speciaal overgegaan naar KPN omdat mijn verbinding bij Tmobile zo slecht was dat internet op de mobiel niet te doen was en heb ik dit weer. En bij mijn vorige HTC diamond2 wou Facebook ook niet werken?? Ligt het nu aan de app? Of aan de combinatie met de providers???
Ondertussen met KPN contact gehad aangaande dit probleem. Zoals verwacht konden ze me niet helpen.... :(
O, wat heb ik al een spijt van KPN. En niet enkel om dit, maar vooral om hun voorwaarden aangaande het bellen met mobiele buitenlandse nummers en hun kosten voor data in het buitenland. Ik weet niet of jullie er ooit al eens aan gerekend hebben, maar als je weet dat je voor 15E zo'n 1000mb krijgt, is dat 0,015 euro per mb. In het buitenland kost diezelfde mb zo'n 3 euro. Dat is 200x zoveel !!!!!!! Hallooooooo OPTA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:21:
radio != FM radio
de radio die je hier noemt is de communicatie layer voor gesprekken en 3g/wifi/bluetooth/gps etc

ik weet niet waar jij je gegevens van je "scherm staat altijd aan vandaan" haalt, maar hier een uitlegje van mij van XDA (wel engels en van iemand die aangeeft dat de display op 70% verbruik staat))

[...]
Bij Instellingen - Over de telefoon - accugebruik

ik zie dan:

12u 1m 47s sinds losgekoppeld (voordat ik ging slapen heb ik hem van de oplader afgehaald omdat hij vol was.

Weergave = 88%
Mobielstandby = 8%
Telefoon inactief = 3%

Toestel heeft dus hele nacht gewoon op blokkering gestaan, scherm heeft niet gebrand.

Daarbij geeft weergave aan:
Tijd actief: 1u 53m 0s

Energieverbruik kan ik vanuit daaruit aanpassen, maar alle opties zijn al minimaal / uitgezet.

Mobiel Stand-by geeft aan:
tijd actief: 12u 1m 47s

Telefoon inactief geeft aan:
10u 8m 46s

Het scherm zuipt dus 88% van het totaal dat nu op is (75% op, 25% over). En die 88% gebruikt hij wanneer het toestel bijna 2 uur heeft aangestaan. Wat in mijn perspectief erg veel is, heb 'm nog geen halfuurtje gebruikt vanmorgen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 09:24

TrekDr0p

QR niet scannen

Een kleine vraag voor mijn vrouw.
Zij wil straks ook der abo verlengen en een SGS kopen, alleen had ze op internet iets gelezen dat in Korea een roze SGS uit was gekomen.
Weet iemand of deze ook in nederland gaat uitkomen? En zoja wanneer dit ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ik zou de witte nemen, die is echt mooi, heeft chrome randen ipv de donkere van de zwarte, ziet er gelikt uit.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Q_7 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:20:
Ik zou de witte nemen, die is echt mooi, heeft chrome randen ipv de donkere van de zwarte, ziet er gelikt uit.
Ik ben ook van mening dat die witte mooi is.
Maar net als jij ben ik ook geen vrouw en zullen we ze waarschijnlijk ook nooit begrijpen.

Maar zij wil alleen maar roze telefoons, dus wil ze ook de roze SGS. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Gewoon een witte bestellen en dan deze bij de witte was gooien met daarin een rode sjaal ! :P

Maar zonder gekheid : op Marktplaats zijn zat roze covers te vinden.

Voordeel : de witte blijft mooi wit (mocht ze roze zat worden) en met de roze cover is de telefoon gelijk goed beschermt voor krassen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Dan krijg je zo een gummie(siliconen/rubber) gevoel als je hem vasthoud.

Maar het is dus niet bekend of deze ook datwerkelijk in nederland uitkomt.
Dat word dus een e-mail sturen aan Saumsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ging ik vanmiddag een foto maken valt ie uit me handen, batterij klepje er af + batterij er uit.
Snel weer in elkaar gezet, geen krasje helemaal niks en werkt nog zo als het hoort Pffffff
Nu weten we ook weer dat ie tegen een stootje kan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 24-01-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
In de standaard achtergrond galerij staat een zwarte carbon achtige background. Heel mooi.
Maar waar kan ik deze op het interne sd kaartje vinden?
Of is ie ergens anders te verkrijgen?

Kheb al op het sd kaartje gezocht en google maar geen resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Steef1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:54:
In de standaard achtergrond galerij staat een zwarte carbon achtige background. Heel mooi.
Maar waar kan ik deze op het interne sd kaartje vinden?
Of is ie ergens anders te verkrijgen?

Kheb al op het sd kaartje gezocht en google maar geen resultaat...
Mag ik vragen hoe je deze bent kwijt geraakt ?

*** Edit ***

Deze lijkt er wel een beetje op: Black-Grey Gradient

Vindt deze zelfs mooier ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Albert020 op 24-01-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn telefoon upgraden naar 2.2.1 ik draai op dit moment 2.2 maar kies zegt dat dit al de nieuwste versie is. Kies vind dus bij mij de 2.2.1 update niet.

Op 2 verschillende computers geprobeerd. Allebei met de nieuwste versie van kies. Enig idee hoe ik de update erop krijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Albert020 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:09:
[...]

Mag ik vragen hoe je deze bent kwijt geraakt ?

*** Edit ***

Deze lijkt er wel een beetje op: Black-Grey Gradient

Vindt deze zelfs mooier ;)
Ben hem niet kwijt geraakt. Hij zit volgens mij standaard in de tel gebakken en kan hem dus niet kopieren.
Dat was namelijk de bedoeling.

Die screen van jou is ook wel leuk. Alleen toch niet exact wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:41:
Ik wil mijn telefoon upgraden naar 2.2.1 ik draai op dit moment 2.2 maar kies zegt dat dit al de nieuwste versie is. Kies vind dus bij mij de 2.2.1 update niet.

Op 2 verschillende computers geprobeerd. Allebei met de nieuwste versie van kies. Enig idee hoe ik de update erop krijt ?
2.2.1 is op moment weer ingetrokken. Bugs zijn oorzaak die ik kan bevestigen.
Soms gaat ie op tril zonder dat je het weet. Of er komt geen melding voor inkomende smsjes.
En mij internet brightness wordt telkens weer in de default waarde terug gezet.

Voordeel is wel dat alles lekker vloeiend draaied zonder lag fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Komt er binnen korte tijd nog een nieuwe galaxyS van Samsung. De komende maandjes?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Steef1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:48:
[...]

Ben hem niet kwijt geraakt. Hij zit volgens mij standaard in de tel gebakken en kan hem dus niet kopieren.
Dat was namelijk de bedoeling.

Die screen van jou is ook wel leuk. Alleen toch niet exact wat ik bedoel.
Waarschijnlijk zit hij hier wel tussen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=837518
Pagina: 1 ... 45 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.