Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
thxs, het is gelukt met een van de vele guides op internet. Wel niet de originele erop, maar hij doet het iig weer.Dacuuu schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:28:
[...]
Dacht dat kies nog een optie had, dat je opnieuw kan flashen? als hij echt niks meer doet zit kan je hem handmatig flashen met odin..
Android is goed
Lol, dit was ik ook helemaal vergeten...MrAngry schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:06:
[...]
Sd kaart unmounten check. Maar dude, ik zit al zo lang tegen launcher pro aan te kijken dat ik vergeten was dat het niet de standaard launcher was. Thanks! Ik ga gelijk proberen of het met twlauncher wel werkt.
Ik heb weer een ander probleem tijdens het updaten naar 2.2.1. Ik krijg te zien dat ik kan updaten via Kies 2, maar krijg tijdens back-up al foutmelding dat back-up niet mogelijk is. Daarna kom ik in het volgende scherm en krijg ik meteen de melding dat de verbinding tussen pc en telefoon is verbroken..
Weet iemand hier een oplossing voor?
Maakt het eigenlijk uit of je zo'n snelle sd-kaart gebruikt in de Galaxy of is dat verder alleen marketing?
Cyberpope in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"TimmieVelthuis schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:02:
Ik heb weer een ander probleem tijdens het updaten naar 2.2.1. Ik krijg te zien dat ik kan updaten via Kies 2, maar krijg tijdens back-up al foutmelding dat back-up niet mogelijk is. Daarna kom ik in het volgende scherm en krijg ik meteen de melding dat de verbinding tussen pc en telefoon is verbroken..![]()
Weet iemand hier een oplossing voor?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dat betekent dus dat ik de telefoon een hard reset moet geven en dus alles kwijt ben. Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Er moet toch ook een oplossing zijn zonder dat er een hard reset nodig is?
Verwijderd
Dank voor jullie reacties. Ik heb imiddels (na uren stoeien) ontdekt wat het probleem was. Op een of andere manier gaf de SGS een andere datum aan afspraken! Als ik ze in volgorde van tijd liet weergeven in de Kies Widget agenda stond er een lijst met afspraken uit 2008, dan 2009, dan weer een aantal 2008 en vervolgens 2009 etc.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:30:
[...]
Nee. Ik had het ook, en heb geannuleerd en opnieuw gedaan. Binnen paar seconden was het klaar.
Oplossing voor mij was het archiveren en daarna handmatig verwijderen op de SGS van alle verkeerd gedateerde afspraken.
Dat lees ik toch echt nergens... en dat heb ik ook niet gedaan.TimmieVelthuis schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:11:
[...]
Dat betekent dus dat ik de telefoon een hard reset moet geven en dus alles kwijt ben. Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Er moet toch ook een oplossing zijn zonder dat er een hard reset nodig is?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:50:
Het is gelukt (voor de mensen die het willen weten):
Sluit de Galaxy S aan op de pc in download modus stand, daarna ga je naar Apparaatbeheer, daarna rechtermuis knop op Onbekend apparaat -> Stuurprogamma bijwerken. Galaxy S opnieuw laten opstarten via Up+Power+Home en updaten maar!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
En das meteen ook je voordeel, met schone lei beginnen. Ik vond m'n 2.2 heel traag na upgrade en na een factory reset was ie veel sneller. Gewoon doordat ie blijkbaar nog intern niet lekker liep vanwege die overgang.Cyberpope schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:41:
[...]
Nadeel van odin is dat je alles weer opnieuw mag installeren. Daar had ik even geen zin in. (heb al wel regelmatig met odin geflased.
Ligt het dus niet aan mijn sgs, ik dacht even dat het wellicht een geheugenprobleem was.zepp schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:39:
[...]
Heb dezelfde ervaring. Nog twee negatieve puntjes: als je contacten opent en weer sluit dan blijft deze open staan bij actieve aplicaties (is ook wel logisch, maar voor 2.2.1 zag je contacten niet in de lijst met actieve applicaties staan). Als je dan op "einde" drukt is het homescreen even leeg. Daarnaast heb ik de exchange accounts weer opnieuw moeten aanmaken voordat push weer werkte.
Als ik contacten open en dan sluit met de back knop, zie ik hem niet staan bij actieve applicaties (ik gebruik de standaard program monitoring widget die al op de telefoon staat.
Met het scrollen had ik nou juist helemaal geen problemen. Jammer dat ze geen testje hebben gedaan voordat ze een firmware online gooien. Bij 2.2 had ik ook al dat gevoel, het zijn slordige bugs allemaal.MrAngry schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:55:
[...]
Een van de redenen dat de browser veel vlotter aanvoelt is omdat ze het renderen tijdens het scrollen nagenoeg uit hebben gezet. Vandaar je ervaringen. Het is dus sneller, maar lelijker, een echte tweak door samsung.
Browsen is echt lelijk nu, wedden dat de iphone fanboys nu gaan lachen!
[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 19-01-2011 13:30 ]
Is er misschien ergens een filmpje van dat 'lelijke browsen' te zien? Ben wel benieuwd hoe het er nu dan uit ziet. Ik zit nu nog op 2.2 en wil wel eventueel updaten naar 2.2.1, maar ik wil er overall niet echt op achteruit gaan natuurlijk..BounceMeister schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:
Browsen is echt lelijk nu, wedden dat de iphone fanboys nu gaan lachen!
Wanneer ik zocht op jouw methode van home, volume up, etc. dan kreeg ik te lezen dat zoiets een hard reset genereert. Vandaar mijn gedachte.Cyberpope schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:22:
[...]
Dat lees ik toch echt nergens... en dat heb ik ook niet gedaan.
[...]
Ik heb de oplossing gevonden voor het probleem dat de telefoon werd ontkoppeld en dat was simpelweg de telefoon uit en opnieuw weer aan doen

Vraag je over SGS en een carkit.
Ik krijg mijn SGS wel gekoppeld aan mijn carkit (standaard carkit van BMW 3) maar ik kan mijn telefoonboek dan niet inzien (kan wel een gesprek starten via de SGS en dan geluid via de speakers).
Hebben meer mensen last met hun carkit of weten mensen hoe ik wel mijn telefoonboek via de carkit kan raadplegen?
alvast bedankt!
Hoe staan je contacten erin? Hij pakt bij mij alleen de telefooncontacten van de telefoon zelf en niet die van gmail of exchange.stimpyrulez schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:46:
Tweakers,
Ik krijg mijn SGS wel gekoppeld aan mijn carkit (standaard carkit van BMW 3) maar ik kan mijn telefoonboek dan niet inzien (kan wel een gesprek starten via de SGS en dan geluid via de speakers).
Hebben meer mensen last met hun carkit of weten mensen hoe ik wel mijn telefoonboek via de carkit kan raadplegen?
alvast bedankt!
"De toepassing Agenda opslaan (proces com.android providers.calendar) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw."
De enige optie die ik heb is "Geforceerd sluiten". Echter nog geen seconde hierna loopt hij alweer vast. Zo kan ik dus ook niet bij de instellingen voor een reset. Ik kan verder ook vrijwel niets. Connecten met de PC is wel mogelijk.
Weet iemand misschien een oplossing?
edit: let op dan ben je wel al je apps en contacten die niet in de cloud staan kwijt.
[ Voor 34% gewijzigd door MrAngry op 19-01-2011 16:28 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
MIsschien moet je je contacten vanaf je sim naar je telefoon importeren, of juist andersom. Maakte bij mijn Pioneer ook een verschil.stimpyrulez schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:46:
Tweakers,
alvast bedankt!
Meer mensen last van gehad?
Als ik er een geheugenkaart in doe wordt de telefoon a) een stuk trager en b) is de batterij in een halve dag leeg. Maakt niet uit welk merk of welke grootte, ik heb dit probleem al vanaf dag 1.Fivel schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:28:
Meer mensen last van gehad?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
*** Edit***
Heb het al gevonden !
[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 19-01-2011 20:21 ]
Ook ik ben goed te spreken over 2.2.1. Wel ging ook bij mij de installatie de eerste keer verkeerd. Toen noodherstel firmware uitgevoerd, en nu staat het er alsnog goed op. Vooral de snelheid vind ik zeer verbeterd, ik heb tot toe nog niet weer gedacht aan een lagfix.
Ik heb hetzelfde probleem met een Ford Travelpilot FX.Cyberpope schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:07:
[...]
Hoe staan je contacten erin? Hij pakt bij mij alleen de telefooncontacten van de telefoon zelf en niet die van gmail of exchange.
Hoe kopieer je contacten van gmail naar je telefoon? Ik zie bij al mijn contacten zo'n "g" staan omdat ze uit gmail komen. Ik kan alleen de optie kopieren naar sim (exporteren) vinden, maar dan geeft hij aan dat er geen contacten zijn.
Filmpje heb ik er niet van, het zijn blokpatronen omdat hij de pagina niet snel genoeg ververst en bij sommige pagina's vervormen menu's, foto's en headers, alsof blokken verkleind worden en verplaatst zijn.jasjenl schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:54:
[...]
Is er misschien ergens een filmpje van dat 'lelijke browsen' te zien? Ben wel benieuwd hoe het er nu dan uit ziet. Ik zit nu nog op 2.2 en wil wel eventueel updaten naar 2.2.1, maar ik wil er overall niet echt op achteruit gaan natuurlijk..
Ook mis ik het sleepbalkje rechts aan een pagina, waaraan je kan zien hoe ver je gescrold hebt op een pagina.
Edit, Dolphin browser min scrolt wel goed. Maar reageert wat trager op invoer.
[ Voor 41% gewijzigd door BounceMeister op 19-01-2011 21:06 ]
Precies hetzelfde probleem met een Parrot CK3100 carkit. Het werkt wel goed als ik de instellingen voor object push van de carkit aanpas (van automatic naar always active). Hopelijk valt er iets soortgelijks in te stellen aan de BMW carkits...stimpyrulez schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:46:
Tweakers,
alvast bedankt!
Maar... Kan ik beter wachten op de volgende generatie dual cores?
En welke provider raden jullie aan?
Je kunt altijd blijven wachten op een volgende generatie.SemperFidelis schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:59:
Ik ben van plan om een Galaxy te kopen...
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Ik zelf zou op dit moment wachten, omdat er in februari een nieuwe galaxy s schijnt aan te komen, zie ook www.samsungunpacked.comSemperFidelis schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:59:
Ik ben van plan om een Galaxy te kopen...
Maar dit kan ook weer even duren voordat deze echt verkrijgbaar is, indien je nu een toestel wilt hebben gewoon halen anders blijf je idd wachten.
Jep, en je kunt hem ook gewoon zelf gratis simlock vrij maken d.m.v. enkele guides op XDA.Lubbers92 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:10:
hallo, ik ben ook van plan er 1 te kopen alleen ik zag net ook een t-mobile branded telefoon staan die 40 euro goedkoper was. Maar was is daar anders aan, want als het alleen de software is dan kun je hem toch gewoon debranden? overigens is dit best een interessante website Link
Ik weet niet of T-Mobile doet aan branding op het uiterlijk, maar dat kun je niet verwijderen.
Zucht...
idd ik zit niet op een branded uiterlijk te wachten maar software is geen probleem. 40 euro goedkoper voor een uurtje werk ofzo is natuurlijk mooi mee genomenSgtElPotato schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:16:
[...]
Jep, en je kunt hem ook gewoon zelf gratis simlock vrij maken d.m.v. enkele guides op XDA.
Ik weet niet of T-Mobile doet aan branding op het uiterlijk, maar dat kun je niet verwijderen.
Verwijderd
Niks van te zien inderdaad....mijn SGS is simlock vrij en gekocht in de T-Mobile shop. Ik zegMrAngry schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:24:
Ik heb er een van t-mobile van september en daar is niets van branding op te zien of van te merken.
pak die 40 euro voordeel
Ik heb ze nu als gmail contacten erin staan. Leek me juist wel handig.Cyberpope schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:07:
[...]
Hoe staan je contacten erin? Hij pakt bij mij alleen de telefooncontacten van de telefoon zelf en niet die van gmail of exchange.
Weet iemand dan hoe ik ze makkelijk naar de telefoon zelf kan kopieren?
Ik heb contacten op mijn sim staan (wel oude lijst), maar deze geef ik dus niet weer in de contacten lijst. Anders krijg ik er zo'n zooi van.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:06:
[...]
MIsschien moet je je contacten vanaf je sim naar je telefoon importeren, of juist andersom. Maakte bij mijn Pioneer ook een verschil.
Helaas zie ik dus ook deze contacten niet, maar ja, dat kan dus komen daardat ik ze niet weergeef.
Nou zover ik weet kan je er helemaal niks aan afstellen. Het connecten gaat al lastig met het indrukken van bepaalde knoppen en in het boekje vindt je verder niks over andere instellingen helaas.eastend99 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:24:
[...]
Precies hetzelfde probleem met een Parrot CK3100 carkit. Het werkt wel goed als ik de instellingen voor object push van de carkit aanpas (van automatic naar always active). Hopelijk valt er iets soortgelijks in te stellen aan de BMW carkits...
Ga dus maar even het volgende proberen:
1. contacten op sim weergeven in het telefoonboek
2. contacten kopieren van gmail naar telefoon (alleen weet iemand hoe ik dat moet doen?)
en de Youtube-app. Deze is enorm verbeterd en ziet er niet alleen een stuk beter uit, maar heeft ook meer functies gekregen.
Integratie OTA-updates menu
Zeker updaten dus
Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff
Huidige status van m'n reparatie: "Klaar voor verzending". Wat ik begreep van Hi is dat ie vandaag verstuurd wordt en morgen bij hun is. Duimen dat ik na 3 weken het ding voor t weekend weer terug heb
Verwijderd
De 2.2.1 Email client is bugged. Gebruik je die?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:51:
Hier na de 2.2.1 upgrade (wat in 1 x goed ging) een ernome verbetering van prestaties vind ik, echter de batterij is veeel sneller leeg, normaal deed ik 30 a 40 uur met een lading (Wifi aan en scherm op hand laagste stand), nu iets meer dan een halve dag met dezelde applicaties en instellingen. Iemand enig idee?
Die gebruik ik dus wel i.c.m. Exchange 2010.GandalfTheGrey schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:03:
[...]
De 2.2.1 Email client is bugged. Gebruik je die?
Wat is er precies bugged dan?
Moet wel zeggen dat ik dus ook het idee heb dat de accu sneller leeg is.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Hij zuipt batterij. Advies: Gebruik de "Improved e-mail" client uit de marketFanatix schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:05:
[...]
Die gebruik ik dus wel i.c.m. Exchange 2010.
Wat is er precies bugged dan?
Moet wel zeggen dat ik dus ook het idee heb dat de accu sneller leeg is.
Zal eens ff kijken straks, thanks!GandalfTheGrey schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Hij zuipt batterij. Advies: Gebruik de "Improved e-mail" client uit de market
Hopelijk brengen ze dan snel een OTA update uit voor die client.
Als ik zoek op Improved email kom ik geen app tegen die zo heet, alleen K-9 Mail staat vrij bovenaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Fanatix op 20-01-2011 13:11 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
En ik maar denken dat ik zelf iets niet goed had ge-back-uppedbegintmeta schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:34:
Wat ik niet snap is waarom het kennelijk telkens weer enkele dagen moet duren voor alle apps weer in de market zijn vrijgeschakeld voor de nieuwe firmware. Dat mogen Google/Samsung wel wat verbeteren, ik heb na mijn reset nu nog steeds niet alle gekochte (of gebruikte) apps terug kunnen halen...

Maar zo te lezen ben ik niet de enige die een aantal gekochte apps nog steeds niet terug heeft.
Al m'n apps staan wel in de lijst van appbrain maar bij een aantal gekochte apps krijg ik inderdaad nog steeds de melding dat de app niet gevonden is
Wat de update zelf betreft ben ik heel tevreden.
Ging probleemloos met de nieuwste versie van KIES en op m'n Win7-64
Omdat ik ook z4root nog niet terug had heb ik de superoneclick gebruikt.
Via Titanium backup busybox er nog opgezet.
Op de nog niet gevonden apps na is m'n phone nu weer helemaal up-to-date en supersnel
(Edit: Ik heb na de update een factory reset gedaan!)
[ Voor 3% gewijzigd door catt4u op 20-01-2011 13:24 ]
Verwijderd
Hoe krijg ik Froyo op mijn Galaxy S zonder KIES? Ik heb een Mac en daar is gen KIES voor
Damn it's good 2b a Tweaker!

Ik mis ongeveer 4.000 van de 5.00 berichten. Lang leven SMS Backup & Restore.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
'Improved mail'Fanatix schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:09:
[...]
Zal eens ff kijken straks, thanks!
Hopelijk brengen ze dan snel een OTA update uit voor die client.
Als ik zoek op Improved email kom ik geen app tegen die zo heet, alleen K-9 Mail staat vrij bovenaan.
Ook op alleen "improved" kan ik hem niet vinden.
App staat voor zover ik kan zien niet in de market.
Ook op de Galaxy S van een collega niet.
idemdito hierFanatix schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:46:
[...]
Ook op alleen "improved" kan ik hem niet vinden.
App staat voor zover ik kan zien niet in de market.
Ook op de Galaxy S van een collega niet.
Verwijderd
Na een herstart zegt de kaart: ik ben beschadigd formatteer mij.
Ik doe dit maar wanneer ik hem dan weer herstart weer het zelfde liedje.
Ik heb geen zin om telkens mijn muziek bibliotheek te syncen iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
In andere devices doet de kaart het wel gewoon.
Bij een adresveld heb ik op de telefoon de beschikking over de afzonderlijke velden (straat, postcode, woonplaats). De web-based versie heeft echter voor het adres maar 1 groot veld.
Nu gaat het wel goed als ik een contact in m'n telefoon invoer. In het web-based adresveld komt een adres er dan als volgt uit te zien:
[Straat+huisnummer]
[Woonplaats][Spatie][Postcode]
Maar als ik op gmail.com volgens bovenstaande notatie een adres invoer, of een adres afkomstig van de SGS wijzig, wordt de hele indeling op de SGS verneukt. Alle gegevens komen dan achter elkaar in het straat veld te staan.
Waarom is dit voor mij lastig? Het navigatiesysteem van mijn auto kan op de juiste manier ingevoerd adressen (in de verschillende velden dus) van mijn telefoon lezen. Van die corrupte adressen weet hij uiteraard geen chocola te maken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Waarom gebruik je uberhaupt dat slome programma?Albert020 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:18:
Hebben meer mensen het probleem dat Winamp geen connectie wil maken met shoutcast ?
Gebruik het niet omdat hij geen verbinding wil maken met de shoutcast server,YaYo86 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:22:
[...]
Waarom gebruik je uberhaupt dat slome programma?
maar heb nu "Retro Radio Streamer Lite" weet jij een betere
[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 20-01-2011 18:30 ]
Ik kwam een paar dagen geleden viavia een goede tegen: http://tweakers.net/meuktracker/meukcat/77Albert020 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:29:
[...]
Gebruik het niet omdat hij geen verbinding wil maken met de shoutcast server,
maar heb nu "Retro Radio Streamer Lite" weet jij een betere
Weet alleen de naam niet meer..
Verwijderd
Verwijderd
Achtergrond start scherm kiezen en dan kan ik mijn eigen foto's kiezenVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:43:
Herkent iemand dit: na de update naar 2.2.1 kan ik bij het zoeken naar een achtergrond niet meer kiezen uit mijn album foto's. Iemand een idee??
met de task killer heb ik alles afgesloten, maar het werkt niet. Heeft iemand daar ook problemen met de accuduur?
Verwijderd
Bedankt.....dacht dat deze instelling een afbeelding voor je "blokkeerscherm" was! Maar het werkt nu weer als vanouds.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:56:
[...]
Achtergrond start scherm kiezen en dan kan ik mijn eigen foto's kiezen
Ik heb juist het idee dat de accuduur een stuk beter is geworden t.o.v. 2.2. De instellingen voor het synchroniseren en binnenhalen van nieuws- en emailapps stonden wel weer op de standaard, dus elke vijf minuten oid. Dat heb ik snel weer terug gezet, en nu kom ik makkelijk de dag door.trangelang schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:59:
zo de update is sinds twee dagen gelden naar 2.2.1 gezet. Wat mij wel opvalt is dat de accu minder lang duurt. Dit is de tweede dag op rij dat de telefoon 3 uur korter over doet als de 2.2.
met de task killer heb ik alles afgesloten, maar het werkt niet. Heeft iemand daar ook problemen met de accuduur?
Heb hetzelfde geconstateerd, je zou van google verwachten dat dit hetzelfde ingedeeld zou zijn.alexbl69 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:40:
Ik gebruik gmail op de SGS en vanuit de PC (www.gmail.com). Werkt perfect, wijziging in de één staat binnen 5 seconden bij de ander, nu heb ik echter één probleem.
Bij een adresveld heb ik op de telefoon de beschikking over de afzonderlijke velden (straat, postcode, woonplaats). De web-based versie heeft echter voor het adres maar 1 groot veld.
Nu gaat het wel goed als ik een contact in m'n telefoon invoer. In het web-based adresveld komt een adres er dan als volgt uit te zien:
[Straat+huisnummer]
[Woonplaats][Spatie][Postcode]
Maar als ik op gmail.com volgens bovenstaande notatie een adres invoer, of een adres afkomstig van de SGS wijzig, wordt de hele indeling op de SGS verneukt. Alle gegevens komen dan achter elkaar in het straat veld te staan.
Waarom is dit voor mij lastig? Het navigatiesysteem van mijn auto kan op de juiste manier ingevoerd adressen (in de verschillende velden dus) van mijn telefoon lezen. Van die corrupte adressen weet hij uiteraard geen chocola te maken.
Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden.
Weet iemand al hoe je je gmail contacten op kan slaan op je sgs? Mijn autoradio/carkit leest de met een "g" gemarkeerde gmail contacten niet. Daarom wil ik ze op m'n sgs opslaan.
Verwijderd
trangelang schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:59:
zo de update is sinds twee dagen gelden naar 2.2.1 gezet. Wat mij wel opvalt is dat de accu minder lang duurt. Dit is de tweede dag op rij dat de telefoon 3 uur korter over doet als de 2.2.
[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 20-01-2011 22:43 ]
Dat is mij ook opgevallen.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:51:
Hier na de 2.2.1 upgrade (wat in 1 x goed ging) een ernome verbetering van prestaties vind ik, echter de batterij is veeel sneller leeg
Hield het eerst tot langer dan 48 uur uit, nu is het binnen 24 afgelopen.
Gebruik K-9 voor mail, niet de standaard app.
Abort, Retry, Quake ???
Verwijderd
Tja, Mac.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:35:
wellicht een vraag die al honderden keren is gesteld, maar ik kan hem niet vinden bij de zoek.
Hoe krijg ik Froyo op mijn Galaxy S zonder KIES? Ik heb een Mac en daar is gen KIES voor
Kan de SGS met stock 2.2.1 al geroot worden?
Graag een normale reaktie, ik heb echt wel gezocht. Thanx..
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Je zult dit vast een mateloos asociale reactie vinden maar we zitten hier nog steeds niet in de crèche/het kinderdagverblijf.
[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 20-01-2011 23:44 ]
Ik moet zeggen dat ik totaal niet blij ben met de "verbeteringen" in de browser.jasjenl schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:54:
[...]
Is er misschien ergens een filmpje van dat 'lelijke browsen' te zien? Ben wel benieuwd hoe het er nu dan uit ziet. Ik zit nu nog op 2.2 en wil wel eventueel updaten naar 2.2.1, maar ik wil er overall niet echt op achteruit gaan natuurlijk..
Ik kan een site als www.tvgids.nl zo goed als niet bekijken omdat de browser weigert het beeld te verleggen, tekst ziet er niet uit tijdens het scrollen en zoomen, tijdens het in-, en uitzoomen van sites zie ik soms één groot vlak van grijs/witte blokjes, berichten schrijven op fora gaat niet lekker en van de zogenoemde verbetering in snelheid merk ik niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Kledur op 21-01-2011 00:21 ]
Verwijderd
Vind het ook niet super maar heb er daar in tegen weinig last van. Tvgids.nl heeft trouwens ook een hele mooie app.Kledur schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:19:
[...]
Ik moet zeggen dat ik totaal niet blij ben met de "verbeteringen" in de browser.
Ik kan een site als www.tvgids.nl zo goed als niet bekijken omdat de browser weigert het beeld te verleggen, tekst ziet er niet uit tijdens het scrollen en zoomen, tijdens het in-, en uitzoomen van sites zie ik soms één groot vlak van grijs/witte blokjes, berichten schrijven op fora gaat niet lekker en van de zogenoemde verbetering in snelheid merk ik niks.
Misschien een tip voor het geval je dat nog niet hebt gedaan of als je er niet vanaf weet, maar je kunt via "menu -> meer -> instellingen" in de browser de invoegtoepassingen op "op aanvraag" zetten zodat Flash elementen pas worden geladen als je er op tikt. Scheelt nog wat in snelheid en vloeiend scrollen etc.Kledur schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:19:
[...]
Ik moet zeggen dat ik totaal niet blij ben met de "verbeteringen" in de browser.
Trouwens, ik neem aan dat je met "het beeld te verleggen" wijst op het feit dat het menu aan de linkerkant niet helemaal in beeld komt? Dat is niet specifiek iets van de update. Dit heb ik al met meerdere sites gehad vanaf de stock 2.1 firmware waarmee ik de telefoon geleverd kreeg.
Dat idee had ik ook, daarom heb ik gister toch maar een factory reset gedaan. Ik zal je vanavond laten weten of dat verschil maakt.BounceMeister schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:42:
De accu is bij mijn sgs ook sneller leeg met 2.2.1.
Zelfs via deze link wil hij hem niet installeren omdat hij hem niet kan vinden in de market.GandalfTheGrey schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:09:
[...]
Drie keer is scheepsrecht: "Improved Email"
http://www.appbrain.com/a...email/com.mwebster.iemail
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Dit is inderdaad precies wat ik bedoel. Bedankt voor het maken van mijn punt.GoldenSample schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:43:
En wat heb je al geprobeerd? op de eerste pagina van google krijg ik namelijk al een reactie welke als suggestie geeft dat een lagfix/rootfunctie (superoneclick) al werkt.
Je zult dit vast een mateloos asociale reactie vinden maar we zitten hier nog steeds niet in de crèche/het kinderdagverblijf.
Je verwijst naar Superoneclick waar ik alleen maar lees dat het niet aan de praat te krijgen is. Mijn vraag lijkt legitiem, jouw reactie daarentegen typerend.
Zijn er mensen die inmiddels hun SGS met 2.2.1 succesvol geroot hebben?
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
Daarom is er voor Mac gebruikers de IPhoneVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:35:
wellicht een vraag die al honderden keren is gesteld, maar ik kan hem niet vinden bij de zoek.
Ik heb hem gewoon geroot met Superoneclick, ging zonder problemen.jpvaneijk schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:16:
[...]
Dit is inderdaad precies wat ik bedoel. Bedankt voor het maken van mijn punt.
Je verwijst naar Superoneclick waar ik alleen maar lees dat het niet aan de praat te krijgen is. Mijn vraag lijkt legitiem, jouw reactie daarentegen typerend.
En vwb. iedereen die problemen heeft met de accuduur. Ik had er in het begin ook erg veel last van, en wat mij ook opviel was dat hij constant dataverkeer had wat ik niet kon verklaren. na veel zoeken kwam ik erachter dat wanneer ik het synchroniseren uit zette, het dataverkeer verdween en de accu minder snel leeg liep. Via *#*#4636#*#* kwam ik erachter dat hij (android systeem) al 23mb aan data had lopen versturen en ook met stip bovenaan stond bij gedeeltelijk wekken.
Uiteindelijk herinnerde ik mij dat hij tijdens de eerste boot iets had gevraagd over backup, en ik daar ja op had gezegd. Na nog meer zoeken de instelling gevonden op het toestel, uitgezet en sindsdien geen gezeur meer en doet hij het perfect en naar mijn gevoel doet hij het ook langer op de accu dan met 2.2
De optie zit bij: Instellingen -> Privacy (back-up maken van mijn...) uitzetten
Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos
Verwijderd
De factory reset had ik al gedaan omdat het browsen zo raar ging (blokjes bij snel scrollen etc).marrk schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:56:
[...]
Dat idee had ik ook, daarom heb ik gister toch maar een factory reset gedaan. Ik zal je vanavond laten weten of dat verschil maakt.
De laagste helderheidsinstelling mag van mij nog wel lager, is daar een app voor?
Heb het zo hoe jij het ook hebt staan maar doe nu met 2.2.1 - 23 uur met een volle accu !Marc1273 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:48:
[...]
Ik heb hem gewoon geroot met Superoneclick, ging zonder problemen.
En vwb. iedereen die problemen heeft met de accuduur. Ik had er in het begin ook erg veel last van, en wat mij ook opviel was dat hij constant dataverkeer had wat ik niet kon verklaren. na veel zoeken kwam ik erachter dat wanneer ik het synchroniseren uit zette, het dataverkeer verdween en de accu minder snel leeg liep. Via *#*#4636#*#* kwam ik erachter dat hij (android systeem) al 23mb aan data had lopen versturen en ook met stip bovenaan stond bij gedeeltelijk wekken.
Uiteindelijk herinnerde ik mij dat hij tijdens de eerste boot iets had gevraagd over backup, en ik daar ja op had gezegd. Na nog meer zoeken de instelling gevonden op het toestel, uitgezet en sindsdien geen gezeur meer en doet hij het perfect en naar mijn gevoel doet hij het ook langer op de accu dan met 2.2
De optie zit bij: Instellingen -> Privacy (back-up maken van mijn...) uitzetten
Kortom: de controle e-mail frequentie lijkt het niet meer te doen sinds 2.2.1
Er zijn inmiddels meerdere mensen met dit probleem, hoe zit dit met jullie?
[ Voor 2% gewijzigd door BOEFJE_NL op 21-01-2011 10:41 . Reden: sbelvoudten eruit gehaald ]
Ik heb hem gisteravond tot 80% opgeladen en ben toen van huis vertrokken. Daarna heb ik iets maar dan 2 en een half uur met het ding zitten spelen (wat spelletjes en wat zitten internetten) waarna hij toen ik naar bed ging op 40% stond. Vanmorgen stond hij nog steeds op 40% en ik heb hem net maar weer aan de lader gehangen, niet omdat dat nu zo nodig is maar meer omdat die toch hier voorhanden is.Albert020 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:21:
[...]
Heb het zo hoe jij het ook hebt staan maar doe nu met 2.2.1 - 23 uur met een volle accu !
Ik denk dat ik het wel 2 dagen uit kan houden, maar in de praktijk hang ik hem gewoon iedere dag aan de lader omdat die gewoon voorhanden is en het mij een beter gevoel geeft als dat ding op 80% staat ipv 40
Dus 24 uur met een volle accu doen is wel redelijk te noemen ?Marc1273 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:41:
[...]
Ik heb hem gisteravond tot 80% opgeladen en ben toen van huis vertrokken. Daarna heb ik iets maar dan 2 en een half uur met het ding zitten spelen (wat spelletjes en wat zitten internetten) waarna hij toen ik naar bed ging op 40% stond. Vanmorgen stond hij nog steeds op 40% en ik heb hem net maar weer aan de lader gehangen, niet omdat dat nu zo nodig is maar meer omdat die toch hier voorhanden is.
Ik denk dat ik het wel 2 dagen uit kan houden, maar in de praktijk hang ik hem gewoon iedere dag aan de lader omdat die gewoon voorhanden is en het mij een beter gevoel geeft als dat ding op 80% staat ipv 40
Wanneer ik een LP widget wil toevoegen zoals de kalender widget dan voer ik mijn code in en vraagt LP om een herstart. Dan gebeurt er niks, geen kalender en moet weer de code gebruiken wanneer ik de widget opnieuw wil toevoegden... wat daarna dus nog steeds niet werkt... iemand?
hangt er helemaal vanaf wat je ermee doet.Albert020 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:11:
[...]
Dus 23 uur met een volle accu doen is wel redelijk te noemen ?
Regelmatig mail ophalen en verzenden, internetten, sms, eigenlijk gewoon de gebruikelijke dingen.Marc1273 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:25:
[...]
hangt er helemaal vanaf wat je ermee doet.
Maar als ik hem alleen voor bellen gebruik dan zet ik de 3G verbinding altijd uit.
Mijn punt is dat je dan moet laten zien wat je al geprobeerd, dan zie ik je inzet (want dat regeltje dat typed iedereen die niet heeft gezocht maar wel ooit iets van de regeltjes op dit forum hebben gelezen) en dan weet ik wat je nog niet gezegd hebt dus dan kom je niet met hulp aan wat je al geprobeerd hebtjpvaneijk schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:16:
[...]
Dit is inderdaad precies wat ik bedoel. Bedankt voor het maken van mijn punt.
Maargoed, dat bord voor je kop, doe er wat leuks mee
Gisteren heb ik Kies gedeinstaleerd en Kies 2 geinstaleerd.
Vervolgens geeft Kies aan dat ik de nieuwste firmware heb: CSC:JP2.
De 2.2 update was er destijds wel meteen.
Ik heb de productcode opgezocht en deze is: gt-i9000hkdxen.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik zit nog op 0.8.2 en die werkt prima.TimmieVelthuis schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:11:
Hebben andere mensen ook het probleem dat Launcherpro plus 0.8.3 niet werkt icm android 2.2.1?
0.8.2 werkte bij mij ook prima, sinds de update naar 0.8.3 is het drama in mijn geval. Lees dat anderen er juist erg over te spreken zijn...MrAngry schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:51:
[...]
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik zit nog op 0.8.2 en die werkt prima.
Verwijderd
Vergelijk dit dan alleen ook met je eigen gebruik zoals het voorheen was. Je kunt niet zomaar zeggen 'de mijne gaat langer mee dan die van jou, hoe kan dat nou?' Dit is toch echt appels met peren vergelijken. De één gebruikt pushmail 24/7 de ander gebruik weer buienradar- of weatherapps die lopen te pollen, of hebben 3G continue aan staan, of wifi, of zijn een zware GPS gebruiker of lopen de hele dag de kat te SMS'n of gebruiken helemaal geen 3G verbinding....Dit is dus onvergelijkbaar.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.