Als je alles uit je sgs wil halen, raad ik je aan niet dit, maar het custom rom topic door te lezen.MrBasta schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:34:
Ohh vandaag eindelijk gebeld door The Phone House dat mijn Galaxy S binnen is, kan niet wachten om er mee aan de gang te gaan :-)
Eerst dit topic maar even van begin tot eind doorlezen voor alle tips en trucs
Heel apart, dan ga ik maar eens kijken of hij niet stiekem software of updates mist ofzo.ray77 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:49:
Mijn vriendin heeft net haar agenda met mij gedeeld.
Online zie ik die agenda er gewoon bij staan.
Op m'n SGS ga ik naar Agenda --> instellingen --> Agenda's en daar zie ik de agenda van haar gewoon staan. Even het vinkje aanvinken en dan wordt deze ook gewoon op m'n SGS gesynchroniseerd.
Verder niets extra's hoeven in te stellen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik heb sinds kort een erg vervelend mankement aan mijn Galaxy S. Op totaal willekeurige momenten vibreert de telefoon heel even. Ik schat dat het ongeveer eens per half uur gebeurt. Ik vermoed dat het komt door een val want daarna gebeurde het pas. Maar het was maar van een hele kleine hoogte, hij schoof van een stapeltje van 30cm af. Best bizar, heeft iemand anders dit ooit gehad?
Ik draai 2.2 en LauncherPro.
Ik draai 2.2 en LauncherPro.
Gister viel mijn samsung galaxy s gewoon uit terwijl de indicator van de batterij nog bijna vol aangaf.
Hij wou ook niet meer aan maar ik merkte al dat de batterij-indicator niet goed werkte aangezien hij niet leegliep.
Nu heb ik mijn mobiel nog niet aan de lader gehad sinds gisteravond en het lijkt nu alsof de indicator van de batterij niet goed werkt aangezien hij nogsteeds 100% aangeeft.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Misschien accu even eruit poppen of een reset doen?(Weet nog niet hoe maar ok.)
Hij wou ook niet meer aan maar ik merkte al dat de batterij-indicator niet goed werkte aangezien hij niet leegliep.
Nu heb ik mijn mobiel nog niet aan de lader gehad sinds gisteravond en het lijkt nu alsof de indicator van de batterij niet goed werkt aangezien hij nogsteeds 100% aangeeft.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Misschien accu even eruit poppen of een reset doen?(Weet nog niet hoe maar ok.)
Voor al uw vage problemen: Eerst factory reset (die uit de recovery modus) doen, dan pas hier komen vragen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Dat is ook leuk, je hele telefoon resetten, al je apps en settings kwijt zonder te weten of er niet een minder drastische oplossing is.MrAngry schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:35:
Voor al uw vage problemen: Eerst factory reset (die uit de recovery modus) doen, dan pas hier komen vragen.
Wat een onzin. Ik heb nog nooit wat opgelost met een factory reset. Er is altijd een andere manier die niet alles reset.MrAngry schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:35:
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ah, nou ok, kom maar door met je oplossing voor een niet werkende batterij indicator en een elk half uur vibrerende telefoon dan.HaTe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:51:
[...]
Wat een onzin. Ik heb nog nooit wat opgelost met een factory reset. Er is altijd een andere manier die niet alles reset.
Oke die is wat lastiger dan
Maar voor elk klein ding hoef je echt niet de hele telefoon te restten
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Maar 9 van de 10x helpt t wel...HaTe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:15:
Oke die is wat lastiger danMaar voor elk klein ding hoef je echt niet de hele telefoon te restten
Zit nu zelf ook met een probleem.
Sinds een paar uur doet m'n netwerk het niet.
Heb alleen nog maar wifi.
Ook hier factory reset enige optie?
Darky 9.0 btw
APN gegevens zijn nog goed?
voor de mensen met batterij problem hier een hele week incl +- 1 telefoontje per dag
en af en toe wat apps en internet.
en af en toe wat apps en internet.

[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 29-01-2011 14:27 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Inderdaad, smartfone is voor internet etc.. ik haal 2 dagen, met 5 uur scherm aan, en totaal 1 uur bellen, een berg smsjes en whatsapp..Webjunkie schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 07:12:
als het enige wat je doet 1x per dag een telefoontje plegen is, dan had je beter je geld in je zak kunnen houden en een cheap ass dumb phone van 2 tientjes kunnen kopen![]()
Verwijderd
Ik geef het op. Ik heb het forum doorzocht, Internet doorzocht, Samsung gemaild en geen antwoord gekregen, dus ik ga het toch maar vragen:
Hoe krijg ik Froyo op mijn Galaxy S als je een Mac hebt en dus geen KIES kan gebruiken?
THNX
Hoe krijg ik Froyo op mijn Galaxy S als je een Mac hebt en dus geen KIES kan gebruiken?
THNX
door naar een service center te gaan?
of door in het costum rom topic te gaan kijken?
of door in het costum rom topic te gaan kijken?
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Je kan ook bijvoorbeeld XP in een virtual machine installeren en daar Kies op installeren. Ik heb XP geïnstalleerd in Virtualbox (onder Linux) en dat werkt goed (buiten standaard problemen met Kies).Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:21:
Ik geef het op. Ik heb het forum doorzocht, Internet doorzocht, Samsung gemaild en geen antwoord gekregen, dus ik ga het toch maar vragen:
THNX
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Is weer ingetrokken na bug reports.. Bron heb ik niet. Stond op samsung twitter.Mutatie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:52:
Iemand enig idee of die 2.2.1 update nog eens gaat komen? Kan er niks over vinden
Maar ik draai hem zelf. Ben zeer tevreden! Geen lagfix meer nodig.
En die bugs wat ik ondervindt zijn niet storend:
- Internet brightness gaat telkens terug op default waarde.
- 1x gehad dan sms melding op stil stond terwijl ik toch echt melding aan had staan.
- Was er nog 1? Kan er ff niet opkomen.. Moet je nagaan hoe storend
Verwijderd
Die kunnen niet zomaar veranderen zonder flashenHaTe schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:43:
APN gegevens zijn nog goed?
Uiteindelijk was de oplossing om naar alleen gsm netwerk te switchen en weer terug.
Beetje jammer dat ik eerst factory reset probeerde en opnieuw flashen:p
Heeft iemand al gezien dat video (camera) opnemen op de hoogste kwaliteit af en toe hapert met 2.2.1?
Dat viel me vanmorgen ineens op.
Irritant dat Samsung nergens een plek heeft waar ze over updates communiceren.Nergens een reden waarom ze 2.2.1. teruggetrokken hebben, en nergens een plek waar ze de nieuwe update weer aankondigen. Nu moet ik om de zoveel tijd maar op goed geluk weer eens Kies opstarten em kijken of er een update is.
Ze kunnen wel wat transparantie gebruiken.
Ze kunnen wel wat transparantie gebruiken.
Verwijderd
Vraagje, ik kan het echt niet vinden (ook niet op blz. 50 van de Nederlandse handleiding).
Ik maak net een foto en plotseling zie ik in de 'Galerij' de foto staan mèt daarbij mijn straat en huisnummer. De camera schakelt ongevraagd de GPS in (icoontje gaat knipperen in het cameramenuutje) terwijl GPS standaard 'uit' staat bij mij. Dat kan heel handig zijn. Maar ik zou het toch erg fijn vinden als je die optie ook kunt uitschakelen.
Ik draai standaard 2.2.1. via Kies verkregen.
Ik maak net een foto en plotseling zie ik in de 'Galerij' de foto staan mèt daarbij mijn straat en huisnummer. De camera schakelt ongevraagd de GPS in (icoontje gaat knipperen in het cameramenuutje) terwijl GPS standaard 'uit' staat bij mij. Dat kan heel handig zijn. Maar ik zou het toch erg fijn vinden als je die optie ook kunt uitschakelen.

Verwijderd
Inderdaad, zoals Sallin al zegt: XP of W7 virtueel gaan draaien op je Mac. Je zult aan Bootcamp of Parallels moeten denken.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:21:
THNX
http://www.soft32.com/Dow...Boot_Camp/4-200398-1.html
http://www.parallels.com/...PexwPGv36YCFVY33godfQk4eg
Maar misschien is er hier wel een handige Mac gebruiker die je een beter of ander pakket kan aanbevelen(?)
Verwijderd
Excuus voor de overlast, heb het gevonden: Het stond ergens waar ik het niet verwachtte omdat het camera menu van 2.2.1. anders is. De optie is nu hier te vinden:Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:59:
Vraagje, ik kan het echt niet vinden (ook niet op blz. 50 van de Nederlandse handleiding).
Ik maak net een foto en plotseling zie ik in de 'Galerij' de foto staan mèt daarbij mijn straat en huisnummer. De camera schakelt ongevraagd de GPS in (icoontje gaat knipperen in het cameramenuutje) terwijl GPS standaard 'uit' staat bij mij. Dat kan heel handig zijn. Maar ik zou het toch erg fijn vinden als je die optie ook kunt uitschakelen.![]()
Instellingen - Locatie en beveiliging - Draadloze netwerken UITvinken.
Ik kwam gisteren kies mini ofzo tegen op de samsungsite, die zou voor de MAC zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:21:
THNX
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je zou langs een Samsung service point kunnen gaan, die kunnnen het er ook zo voor je opzetten.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:21:
THNX
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:12:
[...]
Excuus voor de overlast, heb het gevonden: Het stond ergens waar ik het niet verwachtte omdat het camera menu van 2.2.1. anders is. De optie is nu hier te vinden:
Instellingen - Locatie en beveiliging - Draadloze netwerken UITvinken.
[ Voor 33% gewijzigd door Marbo op 29-01-2011 13:35 ]
Samsung is wel bezig met een Kies versie voor de Mac, die zou dit voorjaar klaar moeten zijn las ik een tijdje geleden. Kies Mini (voor de Mac) ondersteunt alleen 2 Bada toestellen (Wave).Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Inderdaad, zoals Sallin al zegt: XP of W7 virtueel gaan draaien op je Mac. Je zult aan Bootcamp of Parallels moeten denken.
http://www.soft32.com/Dow...Boot_Camp/4-200398-1.html
http://www.parallels.com/...PexwPGv36YCFVY33godfQk4eg
Maar misschien is er hier wel een handige Mac gebruiker die je een beter of ander pakket kan aanbevelen(?)
Ik kreeg het via Parallels niet voor elkaar om Kies werkend te krijgen, via Bootcamp wel. Ik vrees dat Windows installatie via Bootcamp (evt parallels) echt de enige methode is voorlopig.
Hier geen probleem met 2.2.1BounceMeister schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:39:
Heeft iemand al gezien dat video (camera) opnemen op de hoogste kwaliteit af en toe hapert met 2.2.1?
Toestel loopt gewoon vlot.
Tot nu toe heb ik alleen gemerkt dat mijn gps wat maf doet. Vliegt soms uit de bocht. Ik moet eens een custom rom installeren. 2.2.1
Hierbij even een tip. Gisteren heb ik Astro van m'n sgs verwijderd. Daarvoor in de plaats heb ik Estrong file explorer geinstalleerd. De mogelijkheden van dit programma zijn uitgebreid, zoals tumbnails van foto's ed.
1 hele grote plus is, dat m'n apparaat nu veel sneller werkt, nu astro er af is.
Tevens heeft E strong de optie op in te loggen op het netwerk.
Succes.
1 hele grote plus is, dat m'n apparaat nu veel sneller werkt, nu astro er af is.
Succes.
Ja klopt. Estrongs werkt fijner, maar de optie van Astro om alle bestanden te downloaden is onmisbaar.Aloysxda schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:18:
Hierbij even een tip. Gisteren heb ik Astro van m'n sgs verwijderd. Daarvoor in de plaats heb ik Estrong file explorer geinstalleerd. De mogelijkheden van dit programma zijn uitgebreid, zoals tumbnails van foto's ed.
1 hele grote plus is, dat m'n apparaat nu veel sneller werkt, nu astro er af is.![]()
Succes.
Is het alleen Astro die deze optie heeft?HaTe schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:49:
[...]
Ja klopt. Estrongs werkt fijner, maar de optie van Astro om alle bestanden te downloaden is onmisbaar.
To be, or not to be...
Precies om die lagfix zit ik erop te wachten. Ik heb mijne nog niet geroot, beetje onzeker over qua garantie e.d. dus ik was blij met het nieuws van 2.2.1, alleen was ik te laatSteef1986 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:56:
[...]
Is weer ingetrokken na bug reports.. Bron heb ik niet. Stond op samsung twitter.
Maar ik draai hem zelf. Ben zeer tevreden! Geen lagfix meer nodig.
En die bugs wat ik ondervindt zijn niet storend:
- Internet brightness gaat telkens terug op default waarde.
- 1x gehad dan sms melding op stil stond terwijl ik toch echt melding aan had staan.
- Was er nog 1? Kan er ff niet opkomen.. Moet je nagaan hoe storend![]()
Dat ze er niks echt over laten weten nadat hij tijdelijk was vrijgegeven vind ik niet zo nice.
ps. een maat van me heeft een galaxy tab, daar heb ik vandaag need for speed shift opgezet, deze stond bij hem gratis bij de samsung apps, bij mij enkel in de android market, voor 3,50 euro ofzo. Hoe zit dit, is het iets van de providers ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 29-01-2011 20:28 ]
Draai ook 2.2.1 maar android market heeft veel vertragingen, praktisch elke keer als ik het gebruik, en de batterij gaat veel te snel leeg, na 6 uur nauwelijks te hebben gebruikt zit ie alweer op 66%.
Heb hiervoor 4 andere firmwares gehad, maar batterij kon eerder langer mee, met name met de 2.1 firmwares.
Verder ervaar ik ook schokken in het scrollen door sms-, en namen-lijsten, verschil met eerdere firmwares mét lagfix is voor mij duidelijk te merken i.t.t. tot andere hier blijkbaar
Heb hiervoor 4 andere firmwares gehad, maar batterij kon eerder langer mee, met name met de 2.1 firmwares.
Verder ervaar ik ook schokken in het scrollen door sms-, en namen-lijsten, verschil met eerdere firmwares mét lagfix is voor mij duidelijk te merken i.t.t. tot andere hier blijkbaar
Dat scrollen bij contacten/lijsten bv heb ik ook met 2.2. Heb je je accu statts al eens gewiped? Ik las oit ergens over accu leeg laten gaan, helemaal opladen, dan met knoppencombo telefoon aanzetten en batt cache clearen of in die richting.MaltaSoron schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:31:
Draai ook 2.2.1 maar android market heeft veel vertragingen, praktisch elke keer als ik het gebruik, en de batterij gaat veel te snel leeg, na 6 uur nauwelijks te hebben gebruikt zit ie alweer op 66%.
Na de 2.2 update ging mijn telefoon namelijk amper een dag mee meestal, na de "truuck"van net heb ik er geen problemen meer mee, bij (voor mij) redelijk weinig gebruik gaat hij wel net 3 dagen mee.
Zou het toch een betere optie te rooten en een custom firmware erop te zetten? En gaat dat geen grote kans opleveren op problemen bij een volgende officiele firmware update (ik lees er nogal eens wat over)?
En doen ze er echt moeilijk ovber bij garantie? Ik bedoel als hij kapot gaat is het meestal lastig de originele firmware nog weer te instaleren?
Sorry voor de vragen, ik zou alleen graag uit de telefoon halen wat erin zit.
Vergeet niet dat je daarvoor moet rooten hé.
Persoonlijk hou ik daar niet van.
Ik heb de batt wel eens gebumped, dit hielp ook wel.
mijne gaat ong 16 uur mee intensief gebruik.
Persoonlijk hou ik daar niet van.
Ik heb de batt wel eens gebumped, dit hielp ook wel.
mijne gaat ong 16 uur mee intensief gebruik.
Als ik dit lees ga ik er van uit dat je na de update geen factory reset gedaan hebtMaltaSoron schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:31:

Ik heb van de standaard 2.1 die op de sgs stond toen ik 'm in juni kreeg meteen ge-updated naar 2.2.1 en totaal geen problemen met de firmware.
Met heel veel i-net, push mail, WhatsApp, en ong. 20 min. bellen op het Vodafone netwerk, gaat de batterij ruim een dag mee!
Toestel is gewoon supersnel en stabiel. Ook de Market werkt supersnel en zonder problemen
Ik heb wel na de update een factory reset gedaan
(en al m'n apps terug moeten zetten op de homescreens)
En ik heb alleen geroot na de update.
[ Voor 8% gewijzigd door catt4u op 29-01-2011 21:45 ]
Hier nog even een positieve aanvulling. 24 uur geleden de sgs van de lader gehaald. ermee gebeld, internetten en Estrong verkennen. Heeft nu nog 72 % stoom. Het is me opgevallen dat die veel minder stroom verbruikt, ook s'nachts verbruikt die veel minder.HaTe schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:49:
[...]
Ja klopt. Estrongs werkt fijner, maar de optie van Astro om alle bestanden te downloaden is onmisbaar.

Verwijderd
Ik vraag mij af wat je met de tabbladen in je contactenlijst kan. Als ik op een contactpersoon klik staat er info, gschiedenis, activiteiten en media. De eerste 2 spreken voor zich maar wat is de bedoeling van de laatste 2? Ik heb bijvoorbeeld een contactpersoon gekoppeld met twitter, facebook en whatsapp maar hij geeft aan dat er geen activiteiten en media zijn.
Contact selecteren/bewerkenVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:21:
Hoe kan ik foto's in mn contactenlijst aan mn contacten toevoegen?
en dan op de foto tikken, dan krijg je een menuutje waarin je kunt kiezen camera (foto maken) of galerij.
Verwijderd
Moet je ze wel eerst van je sim naar je telefoon importeren.DaFreakhead schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:36:
[...]
Contact selecteren/bewerken
en dan op de foto tikken, dan krijg je een menuutje waarin je kunt kiezen camera (foto maken) of galerij.
Op Samfirmware.com zag ik 2 firmwareversies van XWJS3. De een is blauw gekleurd met 512.pit file en de andere is oranje gekleurd met 803.pit file.
Wat is het verschil tussen deze 2? Alleen dat ze een andere .pit file hebben? Of is de 803.pit file een verbeterde versie?
Wat is het verschil tussen deze 2? Alleen dat ze een andere .pit file hebben? Of is de 803.pit file een verbeterde versie?
Sinds afgelopen zaterdag m'n nieuwe samsung in de pocket, wat een pracht apparaat!
Vanmorgen in de auto even snel met m'n Parrot 3200 LS gekoppeld, het koppelen gaat goed, maar m'n telefoonboek wil niet syncen, krijg wel de melding dat de parrot toestemming vraagt, maar als ik aangeef dat het geen probleem is, dan doet ie het toch niet.
Iemand hier ervaring mee?
Vanmorgen in de auto even snel met m'n Parrot 3200 LS gekoppeld, het koppelen gaat goed, maar m'n telefoonboek wil niet syncen, krijg wel de melding dat de parrot toestemming vraagt, maar als ik aangeef dat het geen probleem is, dan doet ie het toch niet.
Heb hem ook gezien, zal als ik jou was de 512 flashen...want met de 803 heb ik iets gelezen dat er een ander bootloader in zou zitten..maar weet dit niet zeker.Amboe schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:13:
Op Samfirmware.com zag ik 2 firmwareversies van XWJS3. De een is blauw gekleurd met 512.pit file en de andere is oranje gekleurd met 803.pit file.
Na een factory reset doet de batterij het weer beter dan ooit, thxcatt4u schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 21:39:
[...]
Als ik dit lees ga ik er van uit dat je na de update geen factory reset gedaan hebt![]()
...
Ik heb wel na de update een factory reset gedaan
(en al m'n apps terug moeten zetten op de homescreens)
En ik heb alleen geroot na de update.
Kreeg in het weekend van KPN een berichtje dat ik volgens de fair use policy meer dan 10x het gemiddelde gebruik had overschreden. Vandaag gebeld, wat blijkt is dat ik gedurende de dag en nacht constant kleine hoeveelheden dataverkeer heb (constant 1 a 2 kb). KPN rondt deze telkens af naar de minimale hoeveelheid van 100kb per keer! (Niet echt fraai van KPN)
Weet iemand hoe ik kan zien welke apps op welk moment dataverkeer veroorzaken.
Hebben hier trouwens meer mensen last van.
Weet iemand hoe ik kan zien welke apps op welk moment dataverkeer veroorzaken.
Hebben hier trouwens meer mensen last van.
Ik heb sinds een week ook de Galaxy S.
Nu stoor ik me ontzettend aan het opstart en afsluit
scherm van T-Mobile.
Zijn deze te verwijderen?
scherm van T-Mobile.
Je zou de originele nl firmware kunnen flashen..dan ben je hem kwijt, of je hem kwijt kan zonder helemaal te flashen weet ik even niet..bandietjeoo7 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:20:
scherm van T-Mobile.
Betekent dit dat T-mobile tegenwoordig begonnen is met het branden van de SGS?bandietjeoo7 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:20:
scherm van T-Mobile.
Op mijn SGS van T-Mobile is in ieder geval niks te merken van branding. Maar die is dan ook wel al een half jaar oud inmiddels.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zijn er hier ook meer mensen die last hebben van de tril bug? De mijne trilt sinds een aantal weken niet meer. Complete restore helpt ook niet. In het 'geheime' *#0*# menu weigert de telefoon ook te trillen.
Ding is compleet waardeloos nu, mis 90% van de gesprekken in stille stand.
Ik vrees dat er maar 2 alternatieven zijn:
- opsturen naar samsung (weken kwijt, reparatie komt nooit goed)
- tegen de muur smijten..
toch zonde van een toestel van 2 weken oud
Is met 2.2 de laatste versie.
Ding is compleet waardeloos nu, mis 90% van de gesprekken in stille stand.

toch zonde van een toestel van 2 weken oud

[ Voor 3% gewijzigd door Wimo. op 31-01-2011 15:41 ]
Als ie in een diag menu ook niet trilt, dan is je trilunit gewoon kapot. Dat is hardware --> garantie claimen.Wimo. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:40:
Zijn er hier ook meer mensen die last hebben van de tril bug? De mijne trilt sinds een aantal weken niet meer. Complete restore helpt ook niet. In het 'geheime' *#0*# menu weigert de telefoon ook te trillen.
Net een Galaxy S opgehaald, mooi ding, maar één aspect stoort me bijzonder. Het volume kan namelijk niet erg hard als ik mp3's luister met oordopjes. Het is wel goed hoorbaar op maximaal volume, maar met een beetje mp3 speler zou je dan op driekwart van het volume zitten ofzo. Met een beetje achtergrondgeluid hoor je het echt niet goed. Weet iemand een fix zodat het volume harder kan? En ja, ik heb meerdere koptelefoons geprobeerd en ik heb ze goed ingeplugd.
Die van mij heb ik gekregen in de tweede week van januari.Wom schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:03:
Op mijn SGS van T-Mobile is in ieder geval niks te merken van branding. Maar die is dan ook wel al een half jaar oud inmiddels.
Het is het opstart en afsluit scherm en een favoriet in de browser.
Hij/zij is wel simlock vrij.
Ik heb hem van iemand overgenomen die een contract verlenging
bij t-mobile heeft gedaan.
Vandaar dat ik het graag weg wil hebben.
Hallo
Weet iemand of er een app bestaat die de android status balk kan verbergen (klok,batterij, gsm signaal enz)
Ik merk namelijk dat dit in mijn scherm begint in te banden. (Waarschijnlijk tijdens navigeren met google nav ontstaan) Ik heb nog een orgineel toestel (2.2.1) en zou dit graag zo houden, dus niet rooten.
Alvast bedankt voor de reactie
Weet iemand of er een app bestaat die de android status balk kan verbergen (klok,batterij, gsm signaal enz)
Ik merk namelijk dat dit in mijn scherm begint in te banden. (Waarschijnlijk tijdens navigeren met google nav ontstaan) Ik heb nog een orgineel toestel (2.2.1) en zou dit graag zo houden, dus niet rooten.
Verwijderd
Een kernel flashen met voodoo sound, Darky's bijvoorbeeld.kNarf_ schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:06:
Net een Galaxy S opgehaald, mooi ding, maar één aspect stoort me bijzonder. Het volume kan namelijk niet erg hard als ik mp3's luister met oordopjes. Het is wel goed hoorbaar op maximaal volume, maar met een beetje mp3 speler zou je dan op driekwart van het volume zitten ofzo. Met een beetje achtergrondgeluid hoor je het echt niet goed. Weet iemand een fix zodat het volume harder kan? En ja, ik heb meerdere koptelefoons geprobeerd en ik heb ze goed ingeplugd.
Thanks. Ga ik later dan wel een keer proberen...Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:29:
[...]
Een kernel flashen met voodoo sound, Darky's bijvoorbeeld.
Verwijderd
Onwaarschijnlijk verhaal. Gebruik je 10uur per dag navigatie ofzo?Fox51Mulder schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:25:
Hallo
Kijk hier even:kNarf_ schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:06:
http://www.samsunggalaxys...at-where/msg5203/#msg5203
Afgelopen twee maanden ongeveer 750 km per week genavigeerd tijdens ochtendspits, verder zou ik niet weten wanneer het scherm wel langer dan 2 uur aan stond.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:18:
[...]
Onwaarschijnlijk verhaal. Gebruik je 10uur per dag navigatie ofzo?
Maar goed zijn er aps om dw status balk verbergen?
Er zullen vast ook wel apps voor zijn. Bij mij zit die optie in ieder geval in LauncherPro.Fox51Mulder schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:08:
[...]
Afgelopen twee maanden ongeveer 750 km per week genavigeerd tijdens ochtendspits, verder zou ik niet weten wanneer het scherm wel langer dan 2 uur aan stond.
Maar goed zijn er aps om dw status balk verbergen?
Verwijderd
Ik heb er geen gevonden, Maar wat ik zou proberen is het scherm een tijdje in de 'landscape mode' te laten opereren. Misschien trekt het nog weg. Of eens Sygic Mobile maps (of iets anders) te proberen. Deze navigatie laat veelal je statusbalk al vanzelf weg.Fox51Mulder schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:25:
Hallo
Verwijderd
Ma dat werkt alleen voor je homescreen;).barber schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:50:
[...]
Er zullen vast ook wel apps voor zijn. Bij mij zit die optie in ieder geval in LauncherPro.
Als je googlet op iets van hide notification bar zal je heus wel iets vinden...
Verwijderd
Ik heb iets geks. Als ik een headset met opneemknop (zoals de originele) gebruik bij het luisteren van MP3, dan hoor ik de muziek als in een wensput, heel ver weg, echo echo, maar hou ik dan de opneemknop ingedrukt, dan is het weer normaal. Wat is dat dan? Ik heb het ook met de originele headset 
Ik kan natuurlijk niet met die knop ingedrukt gaan lopen

Wat is het probleem?bandietjeoo7 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:20:
Nu stoor ik me ontzettend aan het opstart en afsluitscherm van T-Mobile.
Die van mij sluit ik circa 1x per maand af om opnieuw op te starten.
Hoi!
Vraagje, ik wil ook graag updaten naar Froyo, maar krijg in Kies continu de melding dat de apparaatversie niet kan worden bijgewerkt. Hij geeft aan: Huidige versie: PDA:JM9 / Phone:JM4 / CSC:JM2 Volgens mij heb ik een of ander Pools toestel gekregen, zou het hier aan liggen?
Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen om het wel voor elkaar te krijgen?
Thanks!
Vraagje, ik wil ook graag updaten naar Froyo, maar krijg in Kies continu de melding dat de apparaatversie niet kan worden bijgewerkt. Hij geeft aan: Huidige versie: PDA:JM9 / Phone:JM4 / CSC:JM2 Volgens mij heb ik een of ander Pools toestel gekregen, zou het hier aan liggen?
Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen om het wel voor elkaar te krijgen?
Thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door ergodyne1 op 01-02-2011 08:57 ]
Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Verwijderd
In dit topic zoeken op 'hack'.ergodyne1 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:55:
Hoi!
Thanks!
Je kan het register aanpassen waardoor kies denkt dat je een andere versie erop hebt staan.
Er moet ergens in dit topic een tutorial staan.
Gewoon laten repareren. Service is prima. Heb de mijne destijds bij een servicepunt van Samsung gebracht (was een KPN businesspoint) omdat scherm niks meer liet zien en had hem in 8 werkdagen weer terug, prima gerepareerd en al. Kon zelfs status bijhouden op internet.Wimo. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:40:
Ding is compleet waardeloos nu, mis 90% van de gesprekken in stille stand.![]()
toch zonde van een toestel van 2 weken oudIs met 2.2 de laatste versie.
Ik vermoed dat die headset bedoelt is voor de iPhone. Dus die 'opneemknop' is niet aangesloten (hardwarematig) zoals bij de headset van samsung waardoor je dat wensput geluid hebt...Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:15:
Ik heb iets geks. Als ik een headset met opneemknop (zoals de originele) gebruik bij het luisteren van MP3, dan hoor ik de muziek als in een wensput, heel ver weg, echo echo, maar hou ik dan de opneemknop ingedrukt, dan is het weer normaal. Wat is dat dan? Ik heb het ook met de originele headset
Dat kan ik bevestigenlometje schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:55:
[...]
Ik vermoed dat die headset bedoelt is voor de iPhone. Dus die 'opneemknop' is niet aangesloten (hardwarematig) zoals bij de headset van samsung waardoor je dat wensput geluid hebt...
Lol hij schrijft ..... Als ik een headset met opneemknop (zoals de originele) gebruik bij het ....... dus ik vermoed dat hij geen Iphone headset gebruikt. Of wordt er een Iphone headset meegeleverd met de Galaxy S?lometje schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:55:
[...]
Ik vermoed dat die headset bedoelt is voor de iPhone. Dus die 'opneemknop' is niet aangesloten (hardwarematig) zoals bij de headset van samsung waardoor je dat wensput geluid hebt...
Nee dat niet, maar ik vermoed dat er simpelweg een headset met knopje/mic bedoelt wordt. Niet zozeer dat het dezelfde hardware betreft.Gadgeteer schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:13:
[...]
Lol hij schrijft ..... Als ik een headset met opneemknop (zoals de originele) gebruik bij het ....... dus ik vermoed dat hij geen Iphone headset gebruikt. Of wordt er een Iphone headset meegeleverd met de Galaxy S?
Dat komt volgens mij doordat zulke headsets 4 polen hebben op de 3.5 mm connector. (voor de microfoon). Alleen heb ik het probleem niet met de originele headset in de Galaxy S. Doe ik de headset echter in b.v. de koptelefoonuitgang van mn computerspeakers hoor ik het geluid ook zacht. Trek je de connector er dan een klein beetje uit (zodat de eerste pool geen contact meer maakt) dan is het probleem weg.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Geen probleem, vond het alleen spuug lelijk, maar ben er nu vanaf.nokiaan958GB schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:47:
[...]
Wat is het probleem?
Die van mij sluit ik circa 1x per maand af om opnieuw op te starten.
Toestel geroot en de 2.2.1 versie geplaatst.
Ben van het T-Mobile opstart en afsluit logo af, toestel is ook nog eens
sneller zo.
Perfecto.
Lelijk dat t-mobile altijd zo nodig moet branden.. Daardoor brengen ze de toestellen altijd langzamer op de markt.. en laten we niet beginnen over firmware updates....
Ik heb de reviews onder pricewatch, dit forum en met name dit betreffende topic gezocht op de EEB-U10BBKG, ook wel bekend als de samsung wearable power extension maar kom er eigenlijk maar weinig over te weten.
Wat ik mij afvraag, hoe zit het met de usb plug, zit deze er nog op en zo ja, is deze als 'pass-through' beschikbaar ? Ik kon nergens afbeeldingen vinden anders dan de voor en achterzijde.
Is er iemand die zo'n ding heeft en zo ja, hoe bevalt ie ?
Wat ik mij afvraag, hoe zit het met de usb plug, zit deze er nog op en zo ja, is deze als 'pass-through' beschikbaar ? Ik kon nergens afbeeldingen vinden anders dan de voor en achterzijde.
Is er iemand die zo'n ding heeft en zo ja, hoe bevalt ie ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Nee, geen iPhone headset. Heb het met alle headsets, dus ook de originele waar een knop op zit om op te nemen. En dat is kut, want ik heb een headset die altijd probleemloos werkte van Ultimate Ears. Niet de goedkoopste.lometje schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:34:
[...]
Nee dat niet, maar ik vermoed dat er simpelweg een headset met knopje/mic bedoelt wordt. Niet zozeer dat het dezelfde hardware betreft.
Parrot updaten? Op mijn CK3100 werkt het perfect.Sa1 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:30:
Sinds afgelopen zaterdag m'n nieuwe samsung in de pocket, wat een pracht apparaat!
en je hebt geen effecten aanstaan in de opties of de 5.1ch optie?Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:02:
[...]
Nee, geen iPhone headset. Heb het met alle headsets, dus ook de originele waar een knop op zit om op te nemen. En dat is kut, want ik heb een headset die altijd probleemloos werkte van Ultimate Ears. Niet de goedkoopste.
Verwijderd
Nee, das het gekke. Maar als ik dus de opneemknop ingedrukt houd, dan is het geluid gewoon zoals het moet zijn. Dus het lijkt wel iets met de poort/connectorplug (jack).lometje schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:41:
[...]
en je hebt geen effecten aanstaan in de opties of de 5.1ch optie?
Staan je contacten in je telefoon zelf, of zijn het gmail contacten? (daar staat een vierkantje bij met een g erin).Sa1 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:30:
Gmail contacten worden door mijn ford autoradio namelijk niet ingelezen, misschien gebeurt dat bij jou ook?
Heb hetzelfde probleem met mijn BMW carkit.BounceMeister schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 07:10:
[...]
Staan je contacten in je telefoon zelf, of zijn het gmail contacten? (daar staat een vierkantje bij met een g erin).
Gmail contacten worden door mijn ford autoradio namelijk niet ingelezen, misschien gebeurt dat bij jou ook?
kan wel connecten en via het systeem bellen en opnemen, maar dan moet ik de nummers kiezen en het bellen starten op de telefoon.
Heb dan wel alleen Gmail contacten erin staan.
Nu wil ik wel eens proberen doormiddel van contacten op de telefoon (want die van de sim kaart werken ook niet), maar hoe maak ik een contact aan op de telefoon?
Als ik een contact toevoeg dan wordt deze gelijk aan de gmail gekoppeld en kan niet kiezen om deze op de telefoon op te slaan.

Dus wie o wie weet het antwoord hierop?
(kan je tevens al je gmail contacten kopieren naar je telefoon?)
Fijn altijd als mensen zo weinig om zich heen gekeken hebben voor dat ze zo'n smiley gebruiken:stimpyrulez schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:56:
Nu wil ik wel eens proberen doormiddel van contacten op de telefoon (want die van de sim kaart werken ook niet), maar hoe maak ik een contact aan op de telefoon?
Als ik een contact toevoeg dan wordt deze gelijk aan de gmail gekoppeld en kan niet kiezen om deze op de telefoon op te slaan.![]()
Dus wie o wie weet het antwoord hierop?
Contact app -> settings -> eerste optie op always ask (of phone) zetten. Daar staat ie ook standaard op trouwens, dus je hebt hem waarschijnlijk zelf met remember my choice op gmail gezet.
Volgens mij kan je wel al je gmail contacten in een .vcf rammen en die kan je dan wel weer importeren op je telefoon. Hoe het direct kan heb ik zo snel niet gevonden (misschien een app).
Ik heb zelf geen auto trouwens, maar is het niet zo dat google voice die hele carkits overbodig maakt? Roep gewoon tegen je telefoon "call Jan Jansen", of navigate to Arnhem etc. Of werkt dat niet zo lekker?
Verwijderd
Heb je dat ding weleens gebruikt?MrAngry schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:37:
[...]
Fijn altijd als mensen zo weinig om zich heen gekeken hebben voor dat ze zo'n smiley gebruiken:
Contact app -> settings -> eerste optie op always ask (of phone) zetten. Daar staat ie ook standaard op trouwens, dus je hebt hem waarschijnlijk zelf met remember my choice op gmail gezet.
Volgens mij kan je wel al je gmail contacten in een .vcf rammen en die kan je dan wel weer importeren op je telefoon. Hoe het direct kan heb ik zo snel niet gevonden (misschien een app).
Ik heb zelf geen auto trouwens, maar is het niet zo dat google voice die hele carkits overbodig maakt? Roep gewoon tegen je telefoon "call Jan Jansen", of navigate to Arnhem etc. Of werkt dat niet zo lekker?
Probeer maar eens, dan wordt het je gauw genoeg duidelijk:)
Heb 2.2.1 en ben er achter gekomen dat CoPilot 8 en of Sygic mobile maps 10 niet goed werken en me Galaxy S vast loopt, heb nu Navigon mobile navigator 2.6.1 ( build 188, nk 317 ) deze werkt wel goed en heeft een zeer snelle gps fix, binnen 5 sec
[ Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 02-02-2011 12:14 ]
Hoi Murcialgo. Had hetzelfde euvel. Kies zag geen updates. Toen maar eens met Odin geprobeerd. Werkt super eenvoudig. Zie: http://samfirmware.webs.com/Dutch%20guide%20Galaxy%20s.pdfergodyne1 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:55:
Hoi!
Thanks!
Wel even registreren op de site voordat je de firmware kunt downloaden. Nederlandse versie is de:
I9000XWJS3 rom.
ik zou ook graag weten of hier een makkeljke oplossing voor is. Ik heb al weken zitten rommelen met vcf, csv en al dat soort bestanden om contacten van mijn SonyEricsson C702 over de zetten naar m'n galaxy S. Elke keer miste er wel iets of stonden dingen niet op de juiste plaats.stimpyrulez schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:56:
[...]
....
Het is me niet gelukt om dat goed werkend te krijgen.
Ik heb een clio met een carkit die is gkoppeld aan de knopen op mijn stuur kolom.stimpyrulez schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:56:
[...]
Heb hetzelfde probleem met mijn BMW carkit.
kan wel connecten en via het systeem bellen en opnemen, maar dan moet ik de nummers kiezen en het bellen starten op de telefoon.
Heb dan wel alleen Gmail contacten erin staan.
Ook hier gaat het over zetten van het telefoonboek niet automatisch.
Ik verstuur ze naar de carkit en dan kan ik ze wel kiezen in het telefoonboek van de carkit.
Contacten>importeren/exporteren>verzenden via> dan de contacten kiezen of allemaal>verzenden>
bleutooth>je carkit selecteren, even wachten en ze staan in je telefoonboek van je carkit.
Ik heb me gisteren helemaal de !@#$ zitten zoeken naar die ModBacklight op de bekende site's maar kan hem niet vinden.Cartman! schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:33:
Nou, ik ben die ModBacklight & voodoo lagfix er op aant zetten, spannendIk vind het echt een gemis aan die foon dat je niet kunt zien of je n berichtje hebt gekregen terwijl je scherm uit staat namelijk.
Mijn vraag is werkt het?
En waar kan ik die vinden?
bvd
Thx voor de heldere uitleg.MrAngry schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:37:
[...]
Fijn altijd als mensen zo weinig om zich heen gekeken hebben voor dat ze zo'n smiley gebruiken:
Had laatst daar al wel gekeken, maar kon het niet vinden.
Maar het is gelukt
Klopt, ook al eens gepoogd... en daar bleef het bij.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:54:
[...]
Heb je dat ding weleens gebruikt?
Probeer maar eens, dan wordt het je gauw genoeg duidelijk:)
Op andere telefoons wel eens proggies gehad die wel goed werkten. Maar ja, dan moet je eerst de naam/spreuk opnemen. Dit werkte een stuk beter.
ik zal vanmiddag eens proberen of het werkt.bandietjeoo7 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:52:
[...]
Contacten>importeren/exporteren>verzenden via> dan de contacten kiezen of allemaal>verzenden>
bleutooth>je carkit selecteren, even wachten en ze staan in je telefoonboek van je carkit.
Weet iemand al hoe het precies zit tussen de verschillende XWJS3 versies op Samfirmware?
En heeft iemand al versie XFJS2 geprobeerd?
En heeft iemand al versie XFJS2 geprobeerd?
Verwijderd
Weet iemand hoe je in Airplane mode tóch gebruik kunt maken van BT?
Heb zo'n BT keyboard, wil graag wat kunnen typen in 't vliegtuig. En dat kan dus niet zolang ik in airplane mode zit.
Heb zo'n BT keyboard, wil graag wat kunnen typen in 't vliegtuig. En dat kan dus niet zolang ik in airplane mode zit.
Verwijderd
Denk dat je blij mag zijn als je uberhaubt telefoon aan mag houden;)Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:30:
Weet iemand hoe je in Airplane mode tóch gebruik kunt maken van BT?
Telefoon uit in vliegtuig vind ik zowiezo larie koek.. maar dat terzijde.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:49:
[...]
Denk dat je blij mag zijn als je uberhaubt telefoon aan mag houden;)
Ik denk niet dat het mogelijk is..om met je keyboardje te werken..
Verwijderd
Oke, draaien we het om:
Ik wil BT aanhouden, de rest uit.
Zijn daar trucen voor?
3G/HDSPA heb ik een app voor (APN droid), echter blijft dan de GSM antenne aanstaan en is m'n phone zo leeg.
Vind het gek dat voor mij bepaald wordt wat ik wel/niet aan mag zetten, op mijn X1 kon ik wel gewoon met BT aan in airplane mode.
Zijn daar trucen voor?
3G/HDSPA heb ik een app voor (APN droid), echter blijft dan de GSM antenne aanstaan en is m'n phone zo leeg.
Vind het gek dat voor mij bepaald wordt wat ik wel/niet aan mag zetten, op mijn X1 kon ik wel gewoon met BT aan in airplane mode.
Verwijderd
Nou, ik weet niet of je veel vliegt maar tegenwoordig accepteren ze zelfs geen 'airplane' mode meer in de meeste airplanes. Zelfs als je een niet communicerende pda of GPS ontvanger wilt gebruiken dan word je alsnog verzocht het ding uit te zetten. Alleen een HELE stoere vent gaat dan in discussie met de stewardess en probeert een half uur lang aan haar uit te leggen wat voor soort apparaat het is...waarbij zij niet onder de indruk is en resoluut beslist dat je hem toch uit moet zetten (...nee, ik zat er gniffelend naastVerwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:19:
Oke, draaien we het om:
Zijn daar trucen voor?
Trouwens, wat denk je wat Bluetooth doet qua zenden? Ik zou het toch echt niet op mijn geweten willen hebben als je daarmee storingen gaat veroorzaken op zo'n 10KM hoogte."Bluetooth found new hardware: Airbus A310, do you want to install drivers now?"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 23:10 ]
Verwijderd
je moet gewoon je telefoon op vliegtuigmodus hebben staan in een vliegtuig klaar uit.
daar kun je nog zo om gaan liggen huilen, alle zenders moeten uit.
vliegtuigmodus mag ALTIJD, daar mogen ze niks van zeggen niet zo gek dat het daarom ook vliegtuigmodus heet hé.
daar kun je nog zo om gaan liggen huilen, alle zenders moeten uit.
vliegtuigmodus mag ALTIJD, daar mogen ze niks van zeggen niet zo gek dat het daarom ook vliegtuigmodus heet hé.
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.