Niks 'klaar uit'. Ga maar eens met bijvoorbeeld Air Berlin vliegen. Mooi dat je dus je hele telefoon uit moet zetten. Er wordt vlak voor take off zelfs uitdrukkelijk omgeroepen dat ook de vliegtuigmodus NIET is toegestaan.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:05:
je moet gewoon je telefoon op vliegtuigmodus hebben staan in een vliegtuig klaar uit.
daar kun je nog zo om gaan liggen huilen, alle zenders moeten uit.
vliegtuigmodus mag ALTIJD, daar mogen ze niks van zeggen niet zo gek dat het daarom ook vliegtuigmodus heet hé.
is er al meer bekend over waneer de officiele 2.3 komt voor de sgs
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
En wordt dit een OTA (On The Air) update ? Ik hoop van wel want ik krijg Kies met geen mogelijkheid aan de gang (diverse PC's en besturingssystemen geprobeerd maar helaas.......). Helpdesk van Samsung weet het ook niet op te lossen, komt met twijfelachtige adviezen die niet werken.BruceLee schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:45:
is er al meer bekend over waneer de officiele 2.3 komt voor de sgs
En hoe gaat zo'n OTA dan werken, via Market of via een website ?
Pff mijn batterij zit sinds kort vervelend te doen, ik heb 2.2.1 erop gezet en kreeg hierdoor in het begin makkelijk 30 uur uit de batterij, dit is ineens verkort naar max 18 uur als ik hem nauwelijks gebruik en zelfs maar 10 uur bij normaal gebruik.
Ik ben alles al afgelopen, maar kan niet vinden wat hier voor zorgt, is er een programma wat gedetailleerd kan weergeven wat en wanneer en stroom gebruikt wordt?
Ik ben alles al afgelopen, maar kan niet vinden wat hier voor zorgt, is er een programma wat gedetailleerd kan weergeven wat en wanneer en stroom gebruikt wordt?
Bij Transavia en Sun Express (Turkish Airways) werd er ook gezegd dat vliegtuig-mode niet goed is en dat ie helemaal uit moet.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:24:
[...]
Niks 'klaar uit'. Ga maar eens met bijvoorbeeld Air Berlin vliegen. Mooi dat je dus je hele telefoon uit moet zetten. Er wordt vlak voor take off zelfs uitdrukkelijk omgeroepen dat ook de vliegtuigmodus NIET is toegestaan.
Das kut, ik zit over een paar weken 12 uur in een Turkish vliegtuig, heb al een seizoen breaking bad klaar staan om tijdens de vlucht te kijken, maar dat zal dus wel niet doorgaan danCartman! schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:52:
[...]
Bij Transavia en Sun Express (Turkish Airways) werd er ook gezegd dat vliegtuig-mode niet goed is en dat ie helemaal uit moet.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Je kan beter niks zeggen als je niet weet waar je over praat.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:05:
je moet gewoon je telefoon op vliegtuigmodus hebben staan in een vliegtuig klaar uit.
daar kun je nog zo om gaan liggen huilen, alle zenders moeten uit.
vliegtuigmodus mag ALTIJD, daar mogen ze niks van zeggen niet zo gek dat het daarom ook vliegtuigmodus heet hé.
Kijk maar in de voorwaarden van bijvoorbeeld Transavia, Air Berlin, British Airways, Turkish Airways, en ga zo maar verder.
Het punt is zeg maar dat ze niet elke telefoon willen controleren of hij wel of niet op airplanemodus staat.
Hiernaast heb je op een aantal lange-afstandsvluchten, naar bijvoorbeeld Azië, wel de beschikking over wifi.
Ik denk dat je daar dus wel je telefoon mag gebruiken, overigens alleen van horen zeggen dit laatste.
Maarja, nu weer ontopic!
Inderdaad. De vraag was een stuk interessanter dan het elkaar vliegen afvangen daarna. Dus: kan BT aan en de andere radios uit?
Gebruikt de telefoon een BCM4329 voor bluetooth? Dan moet het volgens mij theoretisch in ieder geval kunnen, maar goed, ik weet er eigenlijk niets van
Standaard kan je iig niet alleen bluetooth aan zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door begintmeta op 03-02-2011 13:42 ]
Weet iemand wanneer 2.2.1 alweer via kies binnen te halen is en kan iemand mij vertrellen welke extenties je via de mediaplyer allemaal kan afspelen. Ik heb een kabeltje voor de tv out besteld en wil dan op vakantie filmpjes afspelen. Welek extentie kan ik gebruiken, avi divx welke resolutie kan ik gebruiken 720 of 480?
Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo
Verwijderd
Gewoon zeggen dat het je MP3 speler is wat weet zo'n serveerster in de lucht nou eenmaal van dat soort techniekenVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:24:
[...]
Niks 'klaar uit'. Ga maar eens met bijvoorbeeld Air Berlin vliegen. Mooi dat je dus je hele telefoon uit moet zetten. Er wordt vlak voor take off zelfs uitdrukkelijk omgeroepen dat ook de vliegtuigmodus NIET is toegestaan.
Bij landing in opstijgen mag je in mijn ervaring vaak sowieso geen elektronica gebruiken, dat mag dan vaak weer wel (ook telefoons (eventueel in vliegtuigmodus)) zolang je de seatbelt los mag hebben. maar goed, regels kunnen verschillen tussen de matschappijen.
[ Voor 26% gewijzigd door begintmeta op 03-02-2011 15:47 ]
Voilaspiderbalm schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:44:
Weet iemand wanneer 2.2.1 alweer via kies binnen te halen is en kan iemand mij vertrellen welke extenties je via de mediaplyer allemaal kan afspelen. Ik heb een kabeltje voor de tv out besteld en wil dan op vakantie filmpjes afspelen. Welek extentie kan ik gebruiken, avi divx welke resolutie kan ik gebruiken 720 of 480?
The Galaxy S comes with support for many multimedia file formats, including audio codecs (FLAC, WAV, Vorbis, MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, AMR-NB, AMR-WB, MID, AC3, XMF), video codecs (mpeg4, H.264, H.263, Sorenson codec, DivX HD/ XviD, VC-1) and video formats (3GP (MPEG-4), WMV (Advanced Systems Format), AVI (divx), MKV, FLV).
Verwijderd
Hoi.
Ik heb ook een samsung galaxy alleen een vraag.
Als ik het scherm ontgrendel kan ik vegen en een patroon maar hoe kan ik een code instellen.
ik kan niks vinden wie kan mij helpen.
gr.tom
Ik heb ook een samsung galaxy alleen een vraag.
Als ik het scherm ontgrendel kan ik vegen en een patroon maar hoe kan ik een code instellen.
ik kan niks vinden wie kan mij helpen.
gr.tom
Ik mag binnenkort mijn abbo verlengen bij T-Mobile en denk er sterk over om voor de huidige SGS actie te gaan.
Maar kan iemand mij zeggen (en sorry als het al voorbij gekomen is) hoe dat KIES werkt en of het irritant is ?
(komende van een iPhone met iTunes wil ik niet weer dezelfde "ervaring'" hebben....).
Maar kan iemand mij zeggen (en sorry als het al voorbij gekomen is) hoe dat KIES werkt en of het irritant is ?
(komende van een iPhone met iTunes wil ik niet weer dezelfde "ervaring'" hebben....).
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ik gebruik mijn tel nu 5 maanden zonder ooit kies gebruikt te hebben, nouja 1x en toen mijn tel gebrickt.
Synchroniseren gaat mijn mijn google account (mail, calandar, contacts)
Flashen doe ik met ODIN via de computer of met Clockworkmod op de telefoon zelf.
En muziek en video's en bestanden zet ik er gewoon via windows verkenner op die de telefoon ziet als een opslagmedium. (moet je je tel wel even instellen dat hij zich voor doet als massa storage device)
Synchroniseren gaat mijn mijn google account (mail, calandar, contacts)
Flashen doe ik met ODIN via de computer of met Clockworkmod op de telefoon zelf.
En muziek en video's en bestanden zet ik er gewoon via windows verkenner op die de telefoon ziet als een opslagmedium. (moet je je tel wel even instellen dat hij zich voor doet als massa storage device)
Bedankt voor de snelle reactie
SGS it will be then
Ik heb nu al een HD2 met Android (NAND) erop, dus Android op zich is me wel bekend.
Maar ik heb zo'n enorme hekel aan iTunes-achtige programma's
(ja, hier een tevreden Android gebruiker die van dat BANANEN merk af komt, hahahaha)
SGS it will be then
Ik heb nu al een HD2 met Android (NAND) erop, dus Android op zich is me wel bekend.
Maar ik heb zo'n enorme hekel aan iTunes-achtige programma's
(ja, hier een tevreden Android gebruiker die van dat BANANEN merk af komt, hahahaha)
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Nou ik heb Kies gebruikt voor de SGS van mijn vriendin, maar ik vond iTunes fijner hoor.speedme schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:13:
Ik mag binnenkort mijn abbo verlengen bij T-Mobile en denk er sterk over om voor de huidige SGS actie te gaan.
Moet je nagaan als ik iTunes al vet irritant vindlexi schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:25:
[...]
Nou ik heb Kies gebruikt voor de SGS van mijn vriendin, maar ik vond iTunes fijner hoor.
Verwijderd
Gedetaileerd weet ik (nog) niet maar wat wel mooi is is "battery graph"is gratis en houd in een grafiek je verbruik bij.
DapperKonijntje schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:48:
Pff mijn batterij zit sinds kort vervelend te doen, ik heb 2.2.1 erop gezet en kreeg hierdoor in het begin makkelijk 30 uur uit de batterij, dit is ineens verkort naar max 18 uur als ik hem nauwelijks gebruik en zelfs maar 10 uur bij normaal gebruik.
Verwijderd
Ik heb mij galaxy s nu al een paar maanden, maar ik heb last van het volgende probleem, soms komen smsjes niet aan, & ik weet zeker dat diegene ze wel gestuurd heeft. Nu heb ik enkele dagen geleden de gehele telefoon gereset en kwamen de berichten wel binnen. Maar gister waren meerdere smsjes weer niet aangekomen, toestel nog een x gerest maar de berichten kwamen niet allemal binnnen.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is ?
Verwijderd
Ik zou eerst mijn provider eens testen door je SIM tijdelijk in een andere telefoon te stoppen. Maar het kan natuurlijk ook aan de kant van de verzendende partij liggen (zijn/haar provider of telefoon).Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:23:
Ik heb mij galaxy s nu al een paar maanden, maar ik heb last van het volgende probleem, soms komen smsjes niet aan, & ik weet zeker dat diegene ze wel gestuurd heeft. Nu heb ik enkele dagen geleden de gehele telefoon gereset en kwamen de berichten wel binnen. Maar gister waren meerdere smsjes weer niet aangekomen, toestel nog een x gerest maar de berichten kwamen niet allemal binnnen.
Verwijderd
Precies.rev schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:14:
[...]
Inderdaad. De vraag was een stuk interessanter dan het elkaar vliegen afvangen daarna. Dus: kan BT aan en de andere radios uit?
Helaas nog geen bruikbare info daarover voorbij zien komen.
Heb wel al iets op internet gevonden dat je via een speciaal menu je GSM radio uit kunt zetten, maar ook via die weg weer het e.a. aan dient te zetten. Niet bepaald handig, maar zou de oplossing kunnen zijn.
Verwijderd
Ik heb net batterymix gedownload, die laat het per programma zien. Na een uur ben ik er nog niet veel wijzer van geworden.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:32:
Gedetaileerd weet ik (nog) niet maar wat wel mooi is is "battery graph"is gratis en houd in een grafiek je verbruik bij.
[...]
Ik zal hier even laten weten wat m'n bevindingen zijn , en of de data beetje waarheidsgetrouw is.
Als ik op de WC zit dan speel ik nog wel es met mn galaxy (2.2). Heerlijk ontspannend.
Op het werk wil ik dan alle geluiden dempen (zowel oproepen (lastige mensen die bellen) als media (youtube filmpjes)).
Maar daar is geen 1 knop voor? Ik heb ontdekt dat ik met de knop aan linkerzijde vrijwel alles kan dempen behalve media. Die moet ik van te voren apart omlaag schroeven bij de instellingen.
Geen makkelijke manier om álles te dimmen in 1 keer?
Op het werk wil ik dan alle geluiden dempen (zowel oproepen (lastige mensen die bellen) als media (youtube filmpjes)).
Maar daar is geen 1 knop voor? Ik heb ontdekt dat ik met de knop aan linkerzijde vrijwel alles kan dempen behalve media. Die moet ik van te voren apart omlaag schroeven bij de instellingen.
Verwijderd
Allebei zo bagger als wat.lexi schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:25:
[...]
Nou ik heb Kies gebruikt voor de SGS van mijn vriendin, maar ik vond iTunes fijner hoor.
Verwijderd
Weet niet, maar je kan het dimmen door de zijknopjes te gebruiken terwijl je met de game, youtube, etc. bezig bent. Ik ken geen enkel ding wat je niet die mogelijkheid geeft voordat je op play oid drukt.Silent Thunder schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:01:
Als ik op de WC zit dan speel ik nog wel es met mn galaxy (2.2). Heerlijk ontspannend.
Ja dat kan zeker.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:39:
[...]
Weet niet, maar je kan het dimmen door de zijknopjes te gebruiken terwijl je met de game, youtube, etc. bezig bent. Ik ken geen enkel ding wat je niet die mogelijkheid geeft voordat je op play oid drukt.
Maar ik ben lui en vroeg mij gewoon of álles in met 1 knop te dempen valt; ook media.
.
[ Voor 108% gewijzigd door Shapeshifter op 04-02-2011 13:13 . Reden: Niet goed gelezen ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Verwijderd
Voor de batteryfreaks. Ik ben nu superpower, van xda, aan het proberen. Lijkt op het eerste gezicht super proggie. Schakelt bijv naar 2g, al duurt t terugschakelen mij wat te lang.
Ik heb met Widgetsoid een switcher widget op m'n homescreen.Silent Thunder schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:01:
Daarma zet ik m'n telefoon gewoon in silent mode en maakt deze geen enkel geluid meer.
Zou zeggen kijk eens of dat je bevalt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
Ik ben hard aan het zoeken naar een gratis native syncML client maar heb tot op heden niets gevonden.
De Funambol versie is er nog niet voor android
Iemand tips ?
De Funambol versie is er nog niet voor android
Iemand tips ?
De SyncML client van Synthesis. Die is ook te vinden in de Android Market
Overigens zit er volgens mij een client ingebouwd in de Samsung Galaxy S (Settings → Wireless and network → Synchronize), alleen gebruikt die niet-standaard aanduideingen. Heb Samsung er over gemaild, maar nooit iets teruggehoord. Misschien kan je er wel wat mee als je controle hebt over de server.
Sorry, gratis net niet gezien. AFAIK is de Funambol client wel bruikbaar, ondanks dat die nog niet helemaal 'af' is.
Overigens zit er volgens mij een client ingebouwd in de Samsung Galaxy S (Settings → Wireless and network → Synchronize), alleen gebruikt die niet-standaard aanduideingen. Heb Samsung er over gemaild, maar nooit iets teruggehoord. Misschien kan je er wel wat mee als je controle hebt over de server.
Sorry, gratis net niet gezien. AFAIK is de Funambol client wel bruikbaar, ondanks dat die nog niet helemaal 'af' is.
[ Voor 27% gewijzigd door begintmeta op 04-02-2011 19:18 . Reden: 't moest gratis zijn... ]
ik krijg juist dat mijn kies versie geupdate moet worden, dacht al even how de upgrade naar 2.2.1 komt eraan niets is minder waar pfff.
Maar goed dat ter zijde een kleine vraag. Mijn kalender van mijn SGS is gesynchroniseerd met die van mijn google account. Nu als ik een afspraak in mijn SGS maak synchroniseert hij deze wel met mijn google calender. Maar ik zie deze alleen als mijn volgende afspraak in mijn google calender online en is niet zichtbaar op mijn maand of week of dag kalander. Is dit normaal? of kan je dit aanpassen.
Maar goed dat ter zijde een kleine vraag. Mijn kalender van mijn SGS is gesynchroniseerd met die van mijn google account. Nu als ik een afspraak in mijn SGS maak synchroniseert hij deze wel met mijn google calender. Maar ik zie deze alleen als mijn volgende afspraak in mijn google calender online en is niet zichtbaar op mijn maand of week of dag kalander. Is dit normaal? of kan je dit aanpassen.
Ja: zie deze post. Object push instellingen staan in het geavanceerde instellingen menu.Sa1 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:30:
Sinds afgelopen zaterdag m'n nieuwe samsung in de pocket, wat een pracht apparaat!
Vanmorgen in de auto even snel met m'n Parrot 3200 LS gekoppeld, het koppelen gaat goed, maar m'n telefoonboek wil niet syncen, krijg wel de melding dat de parrot toestemming vraagt, maar als ik aangeef dat het geen probleem is, dan doet ie het toch niet.
Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Handig om erbij te zeggen waarmee, en kicken binnen 24 uur word ook niet op prijs gesteld.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:01:
Iemand die mij kan helpen.
Ben vandaag echter niet de beroerdste, dus zal je even vertellen dat je dit gewoon kan instellen bij beveiliging. heel logisch, en had je zelf ook wel kunnen vinden...
er staan verschillende opties daar patroon / wachtwoord
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Ws. Draait hij nog een oude firmware ofzo.BruceLee schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:04:
er staan verschillende opties daar patroon / wachtwoord
Betekent dus updaten:)
Verwijderd
Gewoon hier beginnen:Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:25:
oke en hoe moet ik updaten.
Samsung Galaxy S
Verwijderd
ik heb mn simkaart in andere mobiel gedaan, en alle niet ontvangen smsjes kwamen terecht. Het ligt dus blijkbaar aan mijn galaxy s ?Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:21:
[...]
Ik zou eerst mijn provider eens testen door je SIM tijdelijk in een andere telefoon te stoppen. Maar het kan natuurlijk ook aan de kant van de verzendende partij liggen (zijn/haar provider of telefoon).
toch maar even samsung bellen.
Verwijderd
Waarschijnlijk komen je sms-jes ook binnen als je hem 'uit' en 'aan' zet. Dan meld hij zich namelijk opnieuw op het netwerk en dat is misschien weer net voldoende om je sms-jes binnen te sleuren. Zou ik zeker mee terug gaan, antenne kapot of los misschien(?)Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:47:
[...]
ik heb mn simkaart in andere mobiel gedaan, en alle niet ontvangen smsjes kwamen terecht. Het ligt dus blijkbaar aan mijn galaxy s ?
toch maar even samsung bellen.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 18:59 . Reden: spellling ]
LoLVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:02:
[...]
Gewoon hier beginnen:
Samsung Galaxy S

Heel triest deze reply.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:02:
[...]
Gewoon hier beginnen:
Samsung Galaxy S
In de TS staat werkelijk NIETS over hoe een Galaxy S up te daten.
Wijsneus.

Ben het met je eens, te triest voor woorden iemand vraagt om hulp en word direckt in de maling genomen.i2Paq schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:32:
[...]
Heel triest deze reply.
In de TS staat werkelijk NIETS over hoe een Galaxy S up daten.
Wijsneus.
Zoek op androidworld dot nl eens op Officiele Samsung updaten buiten Kies om.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:25:
oke en hoe moet ik updaten.
Die tut heeft mij ontzettend goed geholpen.
Ik hoop dat ik hier geen regels mee overtreed, maar weet hoe het is om te zoeken en te zoeken niets te vinden en dan ook nog in de zeik genomen te worden bij het stellen van een simpele vraag.
Verwijderd
En wat ben jij? Ook zo'n randdebiel die ook geen zoekfunctie kan gebruiken?i2Paq schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:32:
[...]
Heel triest deze reply.
In de TS staat werkelijk NIETS over hoe een Galaxy S up te daten.
Wijsneus.
Kleine hint: rechts bovenaan, deze pagina: "Zoeken". Je zou daar eens 'updaten' kunnen intypen. Moet ik het spellen voor je? U, P, D, A, T, E, N.
Onderstaande tekst heb je zeker ook gemist voordat je op 'verstuur bericht' klikte en je onzin in dit forum uitbraakte?
"Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk."
Verwijderd
Welja, nog zo'n Spuit 11. Het is jou zeker ook ontgaan dat dit inmiddels DEEL 6 (ZES!) is met maar liefst 190(!) pagina's die gaan over de Samsung Galaxy S? Deeltje 1 t/m 5 gemist? Kan ook de zoekfunctie niet vinden natuurlijk? Laat je antwoord maar achterwege, dit is retorisch.bandietjeoo7 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:01:
[...]
Ben het met je eens, te triest voor woorden iemand vraagt om hulp en word direckt in de maling genomen.
[...]
Zoek op androidworld dot nl eens op Officiele Samsung updaten buiten Kies om.
Die tut heeft mij ontzettend goed geholpen.
Ik hoop dat ik hier geen regels mee overtreed, maar weet hoe het is om te zoeken en te zoeken niets te vinden en dan ook nog in de zeik genomen te worden bij het stellen van een simpele vraag.
Ik heb sinds gister een probleem waar ik nergens het antwoord op vind.
Normaal heb je onderin in dat kleine balkje altijd Berichten, Telefoon, Contacten en Applicaties staan in je home menu.
Bij mij is gister ineens 'spontaan' de optie berichten verdwenen uit mijn menu. Ik heb geeeeeen idee hoe ik deze weer terug krijg, jullie enig idee?
Normaal heb je onderin in dat kleine balkje altijd Berichten, Telefoon, Contacten en Applicaties staan in je home menu.
Bij mij is gister ineens 'spontaan' de optie berichten verdwenen uit mijn menu. Ik heb geeeeeen idee hoe ik deze weer terug krijg, jullie enig idee?
Had ik laatst ook. Toen stond optie berichten in eens in één van de tabbladen met apps. Van daaruit kon ik de berichten optie echter weer naar het onderste balkje slepen.D3NN1S schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:44:
Ik heb sinds gister een probleem waar ik nergens het antwoord op vind.
Ik niet, dan geeft ie alleen de optie voor wissenDoctor Yes schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:07:
[...]
Had ik laatst ook. Toen stond optie berichten in eens in één van de tabbladen met apps. Van daaruit kon ik de berichten optie echter weer naar het onderste balkje slepen.
never mind..
[ Voor 97% gewijzigd door DukeBox op 24-03-2011 21:23 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Vind het een goed antwoord.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:44:
[...]
Welja, nog zo'n Spuit 11. Het is jou zeker ook ontgaan dat dit inmiddels DEEL 6 (ZES!) is met maar liefst 190(!) pagina's die gaan over de Samsung Galaxy S? Deeltje 1 t/m 5 gemist? Kan ook de zoekfunctie niet vinden natuurlijk? Laat je antwoord maar achterwege, dit is retorisch.
Waar vind je nou een gratis 190 pagina's telllende handeleiding MET zoekfunctie?
Kan me trouwens NIET voorstellen dat de meegeleverde handleiding niets over updaten zegt
Toch is het zo.nokiaan958GB schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:08:
[...]
Kan me trouwens NIET voorstellen dat de meegeleverde handleiding niets over updaten zegt
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik heb precies het zelfde issue. Ik gebruikt PowerTutor maar word daar ook niet veel wijzer van. Het lijkt erop dat elk proces afzonderlijk meer energie verbruikt. Zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat Android in totaal meer energie verbruikt. Ik heb nog niet kunnen vinden wat er precies allemaal is aangepast in deze versie. Wat me wel opviel was dat de beeldscherm instellingen veranderd waren na de update. Beeldscherm stond standaard op vol vermogen na de update. Dit heb ik zojuist aangepast. Weet dus ook nog niet wat de gevolgen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:35:
[...]
Ik heb net batterymix gedownload, die laat het per programma zien. Na een uur ben ik er nog niet veel wijzer van geworden.
Ik zal hier even laten weten wat m'n bevindingen zijn , en of de data beetje waarheidsgetrouw is.
Mochten anderen ook nog input hebben betreffende dit issue, dan hoor ik dat graag.
Signature van nature
Firmware update / Samsung Kies?
Hoe zit het nou allemaal precies? Als ik via Samsung Kies download krijg ik een of andere Koreaanse versie. Heb op blind geluk de taal kunnen veranderen... wtf? Ik kreeg gewoon deze binnen van samsung.nl: Kies_2.0.0.11011_16_5
Hij zegt bij firmware PDA:JPB/PHONE/JP3/CSC:JP5 (TNL)
De telefoon zelf zegt: 2.2 I9000BOJP3 FROYO.BOJPB
Welke firmware is dit nou? D'er was toch een update?
Hoe zit het nou allemaal precies? Als ik via Samsung Kies download krijg ik een of andere Koreaanse versie. Heb op blind geluk de taal kunnen veranderen... wtf? Ik kreeg gewoon deze binnen van samsung.nl: Kies_2.0.0.11011_16_5
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
gelukt!!D3NN1S schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:14:
[...]
Ik niet, dan geeft ie alleen de optie voor wissen
Zo te zien is je Kies niet de nieuwste versie. En vanaf welke firmware probeer je up te daten?Darkvater schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:51:
Firmware update / Samsung Kies?
Ik heb Kies 2.0.0.11014_49 en m'n SGS draait volgens die versie op de nieuwste firmware (PDA:JS3 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)).
@randomerror,
het is duidelijk hoe jij aan je naam komt, je volle verstand mbt. het reageren vertoond een randomerror die niet te verhelpen is
het is duidelijk hoe jij aan je naam komt, je volle verstand mbt. het reageren vertoond een randomerror die niet te verhelpen is

Wil ik van het weekend een stukje filmen met mijn telefoon blijkt het geluid achter te lopen op het beeld. Ik denk dat dit door de lag komt waar de Galaxy last van heeft. Ik heb mijn telefoon met Android 2.1 gekregen en ben daarna via kies naar 2.2 gegaan en vervolgens naar 2.21. Het leek erop of 2.21 het lag probleem voor mij had opgelost ….mooi niet dus !!! Ik gebruik ondertussen aardig wat applicatie’s maar dat zou geen probleem moeten zijn toch?
Ik wil dat lag probleem nu voorgoed eens een keer op lossen en zit te denken aan
Darky’s Rom http://darky.ficeto.com/ of de voodoo fix http://project-voodoo.org/ maar ben hier best een beetje huiverig voor omdat ik hier helemaal niet in thuis ben en het volgens mij goed fout kan gaan. Ik weet ook niet welke van de twee het beste is of welke het meest simpel is om uit te voeren.
Ik ga beide door lezen maar wellicht dat er iemand is die mij hier in kan adviseren
Don
Ik wil dat lag probleem nu voorgoed eens een keer op lossen en zit te denken aan
Darky’s Rom http://darky.ficeto.com/ of de voodoo fix http://project-voodoo.org/ maar ben hier best een beetje huiverig voor omdat ik hier helemaal niet in thuis ben en het volgens mij goed fout kan gaan. Ik weet ook niet welke van de twee het beste is of welke het meest simpel is om uit te voeren.
Ik ga beide door lezen maar wellicht dat er iemand is die mij hier in kan adviseren
Don
Ik zat met hetzelfde probleem en heb zaterdag, na weken XDA en andere fora te hebben doorgelezen, de knoop eindelijk doorgehakt en Darky's V9.2 geflasht met Odin.don_care1000 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:41:
Don
Achteraf gezien was het allemaal super makkelijk; backup maken van dingen je wilt bewaren, checken of je download/recovery mode werkt en vooral heel goed de instructies lezen. Ik heb er tot nu toe nog seconde spijt van gehad, veel meer eyecandy en alles loopt bijzonder smooth
Nu ik deze rom op m'n SGS gewend ben zie ik eigenlijk pas hoe "slecht" de stock roms zijn.
Verwijderd
Of even de kitchen van Doc doornemen.
Ik heb Darky 9.1 en 9.2 geprobeerd maar ik vind persoonlijk mijn cook in de kitchen vlotter aanvoelen. Je kan alles lekker zelf beslissen wat je wil en wat voor jou goed aanvoelt.
dingen die ik gebruikte (vrij standaard maar ik had er zelf goede ervaringen mee, dusja..)
Base rom: XWJS3 v9.1.4 WIPE
CSC: XEN-JS3
Kernel: SpeedMod K12R with HZ=500 (ik had minder goede ervaringen met voodoo qua performance en andere kon ik niet)
Modem: JPX Modem
Voor de rest kan je het zelf zo gek maken als je wil met apps en launchers etc.
Flashen is niet moeilijk, en als er dingen fout gaan zijn er veel mensen die je willen helpen.
Alleen is het misschien is het beter om je vraag te stellen in het custom rom topic
Ik heb Darky 9.1 en 9.2 geprobeerd maar ik vind persoonlijk mijn cook in de kitchen vlotter aanvoelen. Je kan alles lekker zelf beslissen wat je wil en wat voor jou goed aanvoelt.
dingen die ik gebruikte (vrij standaard maar ik had er zelf goede ervaringen mee, dusja..)
Kernel: SpeedMod K12R with HZ=500 (ik had minder goede ervaringen met voodoo qua performance en andere kon ik niet)
Flashen is niet moeilijk, en als er dingen fout gaan zijn er veel mensen die je willen helpen.
Alleen is het misschien is het beter om je vraag te stellen in het custom rom topic
Verwijderd
ze komen dus niet binnen als ik toestel aan/uit zet. Heb hi gebelt , en daar werd ik doorverwezen dat ik samsung moest bellen , gedaan. Medewerker vertelt mij om Factory reset te doen via *2767*3855#Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:58:
[...]
Waarschijnlijk komen je sms-jes ook binnen als je hem 'uit' en 'aan' zet. Dan meld hij zich namelijk opnieuw op het netwerk en dat is misschien weer net voldoende om je sms-jes binnen te sleuren. Zou ik zeker mee terug gaan, antenne kapot of los misschien(?)
nu even afwachten of het probleem is opgelost.
edit:
tot nu toe ontvang ik alle smsjes weer. probleem lijkt opgelost door factory reset.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 21:40 . Reden: waarschijnlijk opgelost. ]
Ik heb ook Kies_2.0.0.11014_49_2 geprobeerd, maar die geeft niet eens een update aan, of de text van "this is the latest firmware". Erg vreemd allemaal. Welke firmware ik probeer te updaten? Diegene die erop stond: 2.2 I9000BOJP3 FROYO.BOJPB. Moet je mij vertellen welke fw dat is want dit zegt me niet zo veelPropane schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:53:
[...]
Zo te zien is je Kies niet de nieuwste versie. En vanaf welke firmware probeer je up te daten?
Ik heb Kies 2.0.0.11014_49 en m'n SGS draait volgens die versie op de nieuwste firmware (PDA:JS3 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN)).
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Bij mij geeft de nieuwste kies aan "The firmware of this device cannot be updated".
Kan dat komen omdat ik em geroot heb en heb voorzien van de One Click Lagfix?
Draai al wel 2.2, maar dat is de (eerste) officiele versie van een paar maanden terug.
Trouwens nog wat vreemds, kan niet meer synchen met Outlook.
Bij de sync optie in Kies geeft de applicatie aan "Please setup a Google account first...".
Al heb ik allang mijn Google account gekoppeld met m'n SGS.
Draai al wel 2.2, maar dat is de (eerste) officiele versie van een paar maanden terug.
Bij de sync optie in Kies geeft de applicatie aan "Please setup a Google account first...".
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 19:42 ]
Verwijderd
De 2.2.1 is toch uit de lucht gehaald?Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:40:
Bij mij geeft de nieuwste kies aan "The firmware of this device cannot be updated".
Of is hij weer beschikbaar?
Ik heb er regelmatig last van dat als ik via wifi op m'n Galaxy S aan het internetten ben dat op een gegeven moment de hele internet verbinding niet meer werkt, ongeacht welke applicatie ik ook probeer (youtube, mail, browser, market, etc.). Na een tijdje werkt het dan op een gegeven moment weer wel en wat vaak ook helpt is het uitzetten en weer aanzetten van wifi. Maar dat is natuurlijk geen oplossing en het is ook vrij irritant, als je bijv. een lang youtube filmpje aan het kijken bent, want dan kapt ie het heel vaak af en kun je weer overnieuw beginnen...
Aan de signal strength lijkt het niet te liggen, want die geeft steeds een perfecte verbinding aan.
Hebben meer mensen hier last van? Het zou natuurlijk ook aan m'n wifi access point kunnen liggen, maar dat betwijfel ik eigenlijk, aangezien ik die ook met m'n netbook gebruik en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
Hebben meer mensen hier last van? Het zou natuurlijk ook aan m'n wifi access point kunnen liggen, maar dat betwijfel ik eigenlijk, aangezien ik die ook met m'n netbook gebruik en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
[ Voor 5% gewijzigd door jasjenl op 07-02-2011 21:42 ]
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd veel last dat hij traag is, swypen lukt niet omdat hij dus gewoon flink vastslaat. Ook veelal bij openen van app's geeft hij veelvuldig een zwart beeld.
Dacht zelf even een firmware te herinstalleren danwel een nieuwe erop te zetten.
Hij draait op Android-versie 2.2 - build nummer FROYO.XWJPA (geen idee wat het inhoud precies)
Maar via kies kan ik niets nieuws installeren, maar kan ook niet herinstalleren?
Opties die ik vond is factory-reset, maar.., is er geen andere mogelijkheid?
Dacht zelf even een firmware te herinstalleren danwel een nieuwe erop te zetten.
Hij draait op Android-versie 2.2 - build nummer FROYO.XWJPA (geen idee wat het inhoud precies)
Maar via kies kan ik niets nieuws installeren, maar kan ook niet herinstalleren?
Ik had precies hetzelfde probleem maar dit is bij mij toch voor het grootste deel verholpen door een factory reset. Enige nadeel is dan dat je je apps opnieuw moet downloaden maar de rest blijft intact (Bestanden, Mp3'tjes etc,)Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:04:
Ik heb de laatste tijd veel last dat hij traag is, swypen lukt niet omdat hij dus gewoon flink vastslaat. Ook veelal bij openen van app's geeft hij veelvuldig een zwart beeld.
Al het een en ander gelezen van Darky's rom maar ik kom veel verschillende handleidingen tegen. Zo ook http://darky.ficeto.com/c...for-first-time-users.315/Kledur schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:01:
[...]
Ik zat met hetzelfde probleem en heb zaterdag, na weken XDA en andere fora te hebben doorgelezen, de knoop eindelijk doorgehakt en Darky's V9.2 geflasht met Odin.
Achteraf gezien was het allemaal super makkelijk; backup maken van dingen je wilt bewaren, checken of je download/recovery mode werkt en vooral heel goed de instructies lezen. Ik heb er tot nu toe nog seconde spijt van gehad, veel meer eyecandy en alles loopt bijzonder smooth![]()
Nu ik deze rom op m'n SGS gewend ben zie ik eigenlijk pas hoe "slecht" de stock roms zijn.
Hier staat ook waar je op moet letten voordat je begint. Wat is nou het beste om te doen? Het eerste stuk van deze handleiding gebruiken om er zeker van te zijn dat ik aan alle voorwaarden heb voldaan en dan vervolgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=940671] gebruiken om de daadwerkelijke flash te doen?
Ook wordt er in deze handleiding aangegeven dat deze installatie de basis rom is (part 1)? Installeer je andere toepassingen door het volgen van part2
Alvast bedankt!
Don
Heb je een linkje naar de kitchen van Doc ?Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:12:
Of even de kitchen van Doc doornemen.
Verwijderd
Ik hoop niet dat iemand hier op antwoord, want hier zit werkelijk waar 0 eigen zoekwerk achter...don_care1000 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:47:
[...]
Heb je een linkje naar de kitchen van Doc ?
Dat is niet waar hoor mr pietaz.... Ik hoop wel dat iemand hier een antwoord op heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:00:
[...]
Ik hoop niet dat iemand hier op antwoord, want hier zit werkelijk waar 0 eigen zoekwerk achter...
Verwijderd
Onzin!don_care1000 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:50:
[...]
Dat is niet waar hoor mr pietaz.... Ik hoop wel dat iemand hier een antwoord op heeft.
Je hebt niet eens gegoogled (2e hit).
Daarnaast is er een volledig topic aan dit onderwerp gewijd.
Verwijderd
http://romkitchen.org/don_care1000 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:50:
[...]
Dat is niet waar hoor mr pietaz.... Ik hoop wel dat iemand hier een antwoord op heeft.
de rest van de vragen liever in het andere topic stellen. zo blijven de onderwerpen op de juiste plaats
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 10:58 ]
Hee dankjewel, helemaal top.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:56:
[...]
http://romkitchen.org/
de rest van de vragen liever in het andere topic stellen. zo blijven de onderwerpen op de juiste plaats
Don
Weten jullie nog een goede flashlite app die het flitslampje achterop activeert. Handig voor 's nachts het slot te vinden.
Ik heb er een paar gedownload maar die projecteren alleen een wit scherm op de voorkant, wat ook niet echt superfel is
Ik heb er een paar gedownload maar die projecteren alleen een wit scherm op de voorkant, wat ook niet echt superfel is
De galaxy heeft geen flash..dus kan je hem ook niet activeren via een appSilent Thunder schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:15:
Weten jullie nog een goede flashlite app die het flitslampje achterop activeert. Handig voor 's nachts het slot te vinden.
Misschien helpt deze link je verder
[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 08-02-2011 12:19 ]
Dan houdt het op..Dacuuu schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:18:
[...]
De galaxy heeft geen flash..dus kan je hem ook niet activeren via een app
Ik heb vandaag via KIES mijn Galaxy S geüpdatet naar 2.2.1 (staat weer online).
Echter wil ik graag mijn "Battery stats" resetten.
Kan dit ook zonder dat mijn telefoon geroot is? En zo ja, hoe?
Kan je hier een screenshot van maken? Ik denk dat je gewoon 2.2 hebt en niet 2.2.1.supersatan schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:27:
Ik heb vandaag via KIES mijn Galaxy S geüpdatet naar 2.2.1 (staat weer online).
Volgens de FUS KIES update checker (http://www.everyrandom.com/sgs) is 2.2 JPA de laatste versie op KIES.
Antwoord op je vraag: Dit kan niet zonder root en dit hoort niet in dit topic thuis
[ Voor 12% gewijzigd door GandalfTheGrey op 08-02-2011 12:57 ]
Telefoon zegt nu:
Android-versie 2.2.1
Kernel-versie: 2.6.32.9
Build-nummer: FROYO.XWJS5
Android-versie 2.2.1
Verwijderd
In hoeverre hoort dit hier niet thuis? Dit heeft niks met custom roms of firmwares te maken...GandalfTheGrey schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:56:
[...]
Kan je hier een screenshot van maken? Ik denk dat je gewoon 2.2 hebt en niet 2.2.1.
Volgens de FUS KIES update checker (http://www.everyrandom.com/sgs) is 2.2 JPA de laatste versie op KIES.
Antwoord op je vraag: Dit kan niet zonder root en dit hoort niet in dit topic thuis
Zolang je trouwens geen roms flasht, bestaat er ook geen reden om batstats te wissen...
Dat is inderdaad gewoon 2.2.1 en blijkbaar is JS5 een opvolger van JS3. Als je deze firmware voor de rest beschikbaar zou kunnen maken zou geweldig zijn :-) Welke versie van KIES heb je? Met welke instellingen heb je deze geflashed? Nog register aangepast?supersatan schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:22:
Telefoon zegt nu:
Android-versie 2.2.1
Welk modem (Smallband) en CSC heb je? In je dialer kan je dan doen: *#1234#
Met deze info kunnen we de firmware van Samsung halen:
http://fus.samsungmobile....I9000XWJS3_XW_XEN.zip.enc
Als ik de 3-tjes in 5-jes verandert werkt het helaas niet..
Batterij stats kan je alleen wissen met root. Je zou een kernel zoals Speedmod kunnen flashen. Dan heb je meteen root. Info hierover in het andere topic
[ Voor 32% gewijzigd door GandalfTheGrey op 08-02-2011 14:58 ]
Kies zegt dat ik de firmware kan updaten van
PDA:JPA / PHONE:JPP / CSC:JP2 (XEN) naar
PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN).
Maar in het begin van het updaten, na het downloaden, krijg ik de melding:
"Kan niet converteren naar upgrademodus. Probeer het later opnieuw."
Ik heb het nu twee keer geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Iemand een idee?
PDA:JPA / PHONE:JPP / CSC:JP2 (XEN) naar
PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS3 (XEN).
Maar in het begin van het updaten, na het downloaden, krijg ik de melding:
"Kan niet converteren naar upgrademodus. Probeer het later opnieuw."
Ik heb het nu twee keer geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Iemand een idee?
Battery stats wissen is blijkbaar niet nodig, want na een halve dag staat hij nog op 97% met XWJS5.GandalfTheGrey schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:39:
[...]
Batterij stats kan je alleen wissen met root. Je zou een kernel zoals Speedmod kunnen flashen. Dan heb je meteen root. Info hierover in het andere topic
Battery Drain bug lijkt/is dus opgelost!
PS: ik heb de standaard unbranded Galaxy S simlock vrij en nederlands model. Ook niet geroot en zo.
[ Voor 11% gewijzigd door supersatan op 08-02-2011 15:49 ]
Fijn! gefeliciteerdsupersatan schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:46:
[...]
Battery stats wissen is blijkbaar niet nodig, want na een halve dag staat hij nog op 97% met XWJS5.
Battery Drain bug lijkt/is dus opgelost!
2.00.11014_49GandalfTheGrey schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:49:
[...]
Fijn! gefeliciteerdWelke versie van KIES heb je? Ik probeer de versie ook te vinden, maar lukt nog niet. Heb jij nog ergens de ROM op je PC staan ?
Geen idee waar die Rom moet staan.
Kies kwam vanzelf met de update melding.
Verwijderd
Ik heb zojuist OTA geprobeerd om de firmware naar de nieuwste versie te upgraden, maar OTA nog geen update...
Verwijderd
Mag ik vragen welke telefoon je in je handen hebt? aan je verhaal te lezen heb jij een andere telefoon namelijkSilent Thunder schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:15:
Want wat denk jij dat je Flashlampje is op een Samsung Galaxy S ?
Verwijderd
na wat doorklikken bij Kies werd er aangegeven dat er een nieuwe firmware beschikbaar was idd 
die installeert de SGS nu, hopelijk lost het m'n problemen op
die installeert de SGS nu, hopelijk lost het m'n problemen op
Ik heb via Kies ook de 2.2.1 update binnengehaald. Ik had geroot met OCLF, die laatste had ik er natuurlijk eerst afgehaald. Ik heb nu versie 2.2.1, XXJPY, XWJS5.
hier ook met zelfde versie van KIES update 2.2.1 binnengehaald
(eerst een update van KIES)
froyo.xwjs5 ben reuze benieuwd hoe het nu aanvoelt...
(eerst een update van KIES)
froyo.xwjs5 ben reuze benieuwd hoe het nu aanvoelt...
Twitter bericht van SamFirmware
"Samsung firmware i9000XWJS5 soon online."
Mooi! want kies gebruik ik niet.. ach, draai darky's rom.. dus zal toch niet de stock rom flashen..
ben wel benieuwd of er ergens een change log is..
"Samsung firmware i9000XWJS5 soon online."
Mooi! want kies gebruik ik niet.. ach, draai darky's rom.. dus zal toch niet de stock rom flashen..
ben wel benieuwd of er ergens een change log is..
Batterij lijkt echt lekker lang mee te gaan na de update. Ben helemaal tevreden tot nu toe
Hm, is er al bekend wat de verschillen tussen JS3 en JS5 zijn? OTA heb ik trouwens nog nooit zien werken, verder dan 'Verbinding maken met server' komt dat bij mij nooit (met JS3).
Ik draai 2.2.1 JS3. Net gechecked maar JS5 is niet beschikbaar.
Iemand al toevallig een changelog gevonden?
Ben benieuwd!
Gr.
Iemand al toevallig een changelog gevonden?
Ben benieuwd!
Gr.
Verwijderd
Dit is ook de eerste keer dat het zou moeten kunnen, dit is nl de eerste update na de eerste 2.2.1 update. Desalniettemin ben ik benieuwd of we deze update OTA zullen krijgen.jasjenl schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:16:
Hm, is er al bekend wat de verschillen tussen JS3 en JS5 zijn? OTA heb ik trouwens nog nooit zien werken, verder dan 'Verbinding maken met server' komt dat bij mij nooit (met JS3).
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.