De nieuwe Market.Hazurr schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:07:
Holy shit, bij mij heeft market zichzelf toegetakeld tot een traag onoverzichtelijk gedrocht.
[afbeelding]
http://www.engadget.com/2...ent-nukes-tabs-dismantle/
De nieuwe Market.Hazurr schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:07:
Holy shit, bij mij heeft market zichzelf toegetakeld tot een traag onoverzichtelijk gedrocht.
[afbeelding]
Vaag, ik heb hem ook niet meerDuvelDuvel schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:36:
Weet iemand of Road SMS te downloaden is? Kan hem niet vinden tussen de Samsung Apps.
YouTube: Samsung Road SMS app on Galaxy S demo
nee, das niet normaalMotrax schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:25:
Is het normaal dat wanneer je tijdens het bellen het scherm op zwart blijft wanneer je het toestel weghaalt bij je oor? Ik kan momenteel vrij slecht zelf de verbinding verbreken...
2.2 stock.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Heb ik ook wel eens. Ik druk dan gewoon op de home-knop en dan verbinding verbreken. duurt een halve seconde langer...Motrax schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:25:
Is het normaal dat wanneer je tijdens het bellen het scherm op zwart blijft wanneer je het toestel weghaalt bij je oor? Ik kan momenteel vrij slecht zelf de verbinding verbreken...
Hoe lang wacht je? Het duurt bij mij soms ook even (2 seconden oid, maar da's lang als je er op moet wachtenMotrax schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:25:
2.2 stock.
nope, heb opgelet of het lcd aan stond of niet en die was duidelijk uit.Raymond schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:29:
Druk je niet gewoon met je wang op het "ophangen knoppie" ?
nee ik wist dat echt niet.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:46:
[...]
Dat is al kei lang bekenT. Wist je dat serieus niet? Dan had je dus geen samsung moeten kopen..
ja sorry.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:46:
[mbr]Doe even normaal.[/]
ga ik ook doen.MrAngry schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:39:
Wat dacht je van garantie claimen?
Verwijderd
Ik neem aan dat Winamp de mp3's naar de externe kaart synchroniseert, toch?HaTe schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:12:
Ik gebruik Winamp op de computer om te synchroniseren. Eerst een playlist maken met alle muziek die je op de SGS wilt en dan die playlist synchroniseren
Afspelen doe ik met PowerAMP, man wat een geluid!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hij is wel geinig ja.. Maar zolang je niet met je outlook kunt syncen vind ik er weinig aan.Bor de Wollef schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:37:
Hebben jullie Kies Air al getest? Ik zag hem net in de Samsung app staan. Je kunt middels een webbrowser connecten met de telefoon. Het werkt best leuk / goed moet ik zeggen voor een versie 1.0
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik heb dit ook al voorgehad!Shan schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:21:
ik heb ook een probleem met mijne samsung galaxy s.
tijdens het bellen stopt het gesprek automatisch.
dit kan na 1 of 2 minuten zijn of vandaag zelfs na 7 min gebeurt het nog.
uiterst irritant natuurlijk.
weet iemand een oplossing?
heb ook een maat van me gesproken en hij had oudere samsungs en bleek ook dit probleem te hebben.
niet 1 maar zelfs 2 toestellen die hij had.
na dit lijkt het wel dat samsung toestellen gewoon klote zijn.
maar als iemand een oplossing weet heel graag, dank bij voorbaat?
ik heb froyo op staan.
is dit een bekent probleem?
Ik snap er echt niets van, ik kan hem absolute niet vinden
jammer....en ook wel weer begrijpelijk, het schijnt dat Samsung de Iphone maakt, dus dat ze op elkaar lijken is logisch. en de verkoopcijfers bevestigen dat.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:58:
Niemand nog de Samsung I9010 Galaxy S Giorgio Armani gezien!!?? Ziet er wel beter uit (al zeg ik het zelf) als de huidige Galaxy S , wat wel steeds meer begint op te vallen is dat de Galaxy S een kopie van een iPhone 3GS is en nu de nieuwe Samsung I9010 Galaxy S Giorgio Armani een kopie van de Sony-Ericsson X10 is.
Dat is dan wel weer een beetje jammer......
Persoonlijk vind ik hem wel mooier dan de SGS. Alleen erg jammer van het Armani logoVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:58:
Niemand nog de Samsung I9010 Galaxy S Giorgio Armani gezien!!?? Ziet er wel beter uit (al zeg ik het zelf) als de huidige Galaxy S , wat wel steeds meer begint op te vallen is dat de Galaxy S een kopie van een iPhone 3GS is en nu de nieuwe Samsung I9010 Galaxy S Giorgio Armani een kopie van de Sony-Ericsson X10 is.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Syncen is inderdaad een van de dingen die ik ook nog mis. Wellicht komt daar nog verandering in. Het concept werkt in ieder geval (zonder sync) goed en het ziet er aardig uit.Cyberpope schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 06:20:
[...]
Hij is wel geinig ja.. Maar zolang je niet met je outlook kunt syncen vind ik er weinig aan.
Je kan toch contact -> edit -> ringtone doen?kiekeboeboe schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:44:
ik zou graag aan ieder contactpersoon een andere ringtone willen geven.
Nu kan ik dat wel door groepen aan te maken en dan telkens die contact in die bepaalde groep plaatsen.
Dat is echter allemaal zeer omslachtig, bestaat er geen app, waarmee ik op eenvoudige wijze een ringtone aan een contact kan koppelen?
dat zou echt makkelijk zijn, SGS niet bij de hand nu, straks proberen!MrAngry schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:08:
[...]
Je kan toch contact -> edit -> ringtone doen?
Raar, ik heb die optie wel.kiekeboeboe schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:40:
jammer op die manier kan het blijkbaar niet, wanneer ik aan een contact iets wil wijzigen is dat enkel, de naam, telnr en emailadres, maar geen ringtone.
Ik kan met de standaard glaxy ook geen ringtone wijzigen.Raymond schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:49:
[...]
Raar, ik heb die optie wel.
Standaard Galaxy S, met froyo.
Je opent een contact, kiest in het menu voor bewerken en dan iets naar beneden scrollen en daar zie je dan de optie "beltoon" staan.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Het is net een mix tussen de amerikaanse SGS (captiva/vibrant!?) en de SE X10. VInd em niet mooi maarja smaken verschillenVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:58:
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
ok probleem is opgelost, alle contacten stonden nog op mijn sim, heb ze naar mijn SGS overgezet en kan ik ze wel editten naar hartelust, thanks!Raymond schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:49:
[...]
Raar, ik heb die optie wel.
Standaard Galaxy S, met froyo.
Je opent een contact, kiest in het menu voor bewerken en dan iets naar beneden scrollen en daar zie je dan de optie "beltoon" staan.
Jep, draait als een zonnetje.Bo0bz schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:00:
[...]
Het is net een mix tussen de amerikaanse SGS (captiva/vibrant!?) en de SE X10. VInd em niet mooi maarja smaken verschillen
OT: Iemand al deze rom toegepast? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814091
Ignorance Is Bliss
Beter goed gejat dan slecht bedachtVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:58:
[...]
, wat wel steeds meer begint op te vallen is dat de Galaxy S een kopie van een iPhone 3GS is en nu de nieuwe Samsung I9010 Galaxy S Giorgio Armani een kopie van de Sony-Ericsson X10 is.
Tuurlijk niet de 3GS is EEN Ifooncatt4u schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:43:
[...]
Want de SGS is qua scherm en interne hardware echt niet te vergelijken met de 3GS
[ Voor 9% gewijzigd door kiekeboeboe op 21-12-2010 16:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nope, nog niet beschikbaar voor android.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:55:
Ik zat even te zoeken op VOIP (voice over ip) op de i9000, maar vond hierover niks in dit topic. Op de IPhone 4 heb je Viber en wanneer je dit geinstalleerd hebt en degene die je wilt bellen ook, dan kan je "gratis" over internet bellen (als je thuis bent via WIFI, en anders via je internet databundel of als je een onbeperkt data-abbo hebt hoef je je nooit druk te maken).
Voor deze app betaal je niets aan een of andere provider. Er is wel een android app (MO-call), maar daar moet je volgens mij op een gegeven moment voor dokken. Is er ook een Viber-achtige VOIP app voor de i9000 ?
Verwijderd
Ok....en is de Skype app misschien bruikbaar ? Ik las iets over een froyo update.....Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:22:
[...]
Nope, nog niet beschikbaar voor android.
In principe wel.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:29:
Ok....en is de Skype app misschien bruikbaar ? ...
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
witte versie is ook al lang verkrijgbaar in NL even zoeken kan ej hem zo vinden
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Mmmm. Ik dacht al een risico te nemen door dit te posten. Dank voor je correctie.syntesia schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:21:
[...]
witte versie is ook al lang verkrijgbaar in NL even zoeken kan ej hem zo vinden
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Verwijderd
Tering, you're right. Week geleden toen ik net darky had was hij gewoon net zo rap als de oude. Nu doet hij er gewoon 20 sec over! Miss tijdelijk..Motrax schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:05:
Dear god... De nieuwe market... Traaaaaaaaaag op mijn SGS... Alles schokt met het laden van de plaatjes, kan de telefoon gewoon wegleggen en wat anders doen
Verwijderd
ik gebruik mobilevoip samen met voipbuster.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:29:
[...]
Ok....en is de Skype app misschien bruikbaar ? Ik las iets over een froyo update.....
Ik ben nobo op android gebied en smartphones (een i9000 wordt misschien mijn eerste smartphone), vandaar mijn vraag.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
nee dat is de witte versie die schijnt ook een wat ander randje te hebben. maar idd je hebt ook witte accu covers zoals ik
Motrax schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:05:
Dear god... De nieuwe market... Traaaaaaaaaag op mijn SGS... Alles schokt met het laden van de plaatjes, kan de telefoon gewoon wegleggen en wat anders doen
Verwijderd
Klopt, was ws tijdelijk probleem. Bij mij doet hij het ook weer.catt4u schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:03:
[...]
![]()
![]()
![]()
Totaal geen probleem mee hier, werkt super
Op ebay besteld? Linkje?syntesia schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:42:
[...]
nee dat is de witte versie die schijnt ook een wat ander randje te hebben. maar idd je hebt ook witte accu covers zoals ikmaar dat staat niet zo mooi als die want ik heb dan zwarte knoppen enzo, dus nu heb ik mat zwart wat ook erg gaaf staat.
Beste,Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:55:
Ik zat even te zoeken op VOIP (voice over ip) op de i9000, maar vond hierover niks in dit topic. Op de IPhone 4 heb je Viber en wanneer je dit geinstalleerd hebt en degene die je wilt bellen ook, dan kan je "gratis" over internet bellen (als je thuis bent via WIFI, en anders via je internet databundel of als je een onbeperkt data-abbo hebt hoef je je nooit druk te maken).
Voor deze app betaal je niets aan een of andere provider. Er is wel een android app (MO-call), maar daar moet je volgens mij op een gegeven moment voor dokken. Is er ook een Viber-achtige VOIP app voor de i9000 ?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 22-12-2010 16:00 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Mag ik vragen waarom?GdenD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:34:
Ik heb dit topic afgespeurd, maar kan geen antwoord vinden. Daarom stel ik de vraag toch even in dit forum.
Ik heb een paar dagen geleden via Kies de update naar android 2.2 op uitgevoerd. In android 2.1 kon ik in de standaard sms-applicatie de meldingen voor sms uitschakelen en dan bleef een melding in de statusbalk uit bij ontvangst van een sms.
Bij android 2.2 is dat nog steeds mogelijk. In de statusbalk verschijnt dan geen melding bij binnenkomende sms, maar op het envelopje in de balk onderin komt wel het aantal nieuwe / ongelezen sms-jes te staan. Hoe kan ik ervoor zorgen, dat deze teller op de berichtenenvelop wordt uitgeschakeld?
Alvast dank voor de reactie.
ja, het zijn niet de beste kwaliteit covers want in mijn witte zit al een klein barstje en hij is overgespoten, gaat al wat verf van af, er zit een soort rubber achtig laagje overheen wat erg fijn aanvoelt vergeleken met de originele die vaak nog wel eens uit je hand glipt, maar witte word dus snel vies en verf ging er wel snel vanaf maar hij ziet er in het algemeen nog wel goed uit. heb het gevoel dat die mat zwarte een stuk langer mee gaat.
Verwijderd
Dat mag je vragen ;-) Het is gewoon een tic van mij. Ik zet altijd meteen alle geluiden en meldingen uit, omdat ik dat super irritant vind. Bovendien heb ik hele nieuwsgierige collega's, die niet alles hoeven te zien. Of ik moet gewoon leren om mijn telefoon bij me te houden ;-)Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:43:
[...]
Mag ik vragen waarom?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets raars gelezen in dit topic:).
Probeer eens Launcher pro, daarbij kan je instellen of je dit wel of niet wilt weergeven.GdenD schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:34:
[...]
Dat mag je vragen ;-) Het is gewoon een tic van mij. Ik zet altijd meteen alle geluiden en meldingen uit, omdat ik dat super irritant vind. Bovendien heb ik hele nieuwsgierige collega's, die niet alles hoeven te zien. Of ik moet gewoon leren om mijn telefoon bij me te houden ;-)
Maar goed, als jij of iemand anders een antwoord op mijn vraag heeft, dan graag!
Ik heb zelf laatst 'dodol wallpaper maker' gebruikt om één image van 480x800 als wallpaper in te stellen, maar die werkt dan voor alle homescreens. Dus geen beweging tussen de homescreens van de wallpaper zeg maar. Ik weet zo niet zeker of dat programma het ook per scherm laat instellen. Maar misschien een poging waard (ik heb de telefoon zo niet bij de hand, dus ik kan het niet voor je testen).Bor de Wollef schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:00:
Is het iemand al gelukt om een wallpaper per screen in te stellen ipv dat de Galaxy je verplicht een wallpaper uit te smeren over alle x schermen?
[ Voor 6% gewijzigd door Propane op 23-12-2010 11:40 ]
Daar is gewoon een appje voor ja. Ben de naam even kwijt, maar als je zoekt op wallpaper of homescreen in de markt, vind je hem vast wel.Bor de Wollef schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:00:
Is het iemand al gelukt om een wallpaper per screen in te stellen ipv dat de Galaxy je verplicht een wallpaper uit te smeren over alle x schermen?
[ Voor 19% gewijzigd door DingieM op 23-12-2010 22:39 ]
[ Voor 42% gewijzigd door yur400 op 23-12-2010 22:44 ]
Werkt niet, zodra ik met het "file-removal-tool" een van de laatst gemoundte drives aanklik, crashed het tooltje keihard!yur400 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:40:
rustig rustig.
Dit is een bekend probleem. Hier heb je de oplossing voor je flikkerende MTP scherm.
Wat betreft de drivers. Probeer de automatische driverfix van Kies of download de drivers los van internet.
Als alles mislukt kun je ook via Odin een firmware erop doen.
Ikzelf adviseer je om even naar Darky's roms te kijken. Zelf ben ik er heel tevreden over.
[ Voor 7% gewijzigd door 427 SOHC op 23-12-2010 22:54 ]
Gebruik je wel de touchwiz homescreen en niet launcherpro ofzo want dan pakt hij hem niet. Als je een andere homescreen gebruikt ga je naar Settings>Applications>Manage Applications>Naam van je homescreen en dan clear defaults. Als je nu op de home button drukt vraagt de telefoon welke homescreen geopend moet worden.427 SOHC schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:52:
Net avond frustratie achter de rug.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan men SGS geen enkele mogelijke manier meer verbinden met men laptop!
Eerst en vooral getest op 2 xp laptops op een vista laptop en op een windows 7pc resultaat : unknown device
Uninstal kies en nieuwste versie, daar ook nog diverse instellingen getest updaten stuurprog etc..
Usb driver uninstalled etc..
Al men usb-poorten getest.
In phone zelf usb op 4 verschillende settings getest
Usb debugging ook niets.
Samsung usb-drivers un en installed.
Uit men laptop batt, hd genomen na terug plaatsing juist hetzelfde!
Micro sd eruit genomen intern geheugen reset, uiteindelijk fabrieks instelling allemaal zelfde resultaat!
Is zeker de juiste kabel heb geen andere samsung kabels!
Wie kan me helpen achter uren proberen heb ik nog altijd hetzelfde probleem
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Stonden niet al je contacten op je sim?nokiaan958GB schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:32:
Heb ik weer
Dacht ik even slim te zijn door mijn contacten van mijn SIM te verwijderen vanuit Contacten
- weergave van alleen SIM
- alles selecteren
- verwijderen
Dat duurde wel even: alles was weg![]()
Toen weergave SIM uitgezet en toestel/google op aan.
0 contacten
Het zal toch niet waar zijn.![]()
Gelukkig net van te voren net met KIES Outlook met SGS gesyced.![]()
Wel stom zeg, dat je dingen verwijdert die je niet ziet![]()
Als dit niet een bug is, ben ik gek
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
ik ook niet?sanane schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 03:08:
ehh ik heb nog steeds geen melding van kies dat er nieuwe firmware beschikbaar is.?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Sommige apps zijn gigantisch, maar je hebt gelijk, bij de SGS speelt het nauwelijks een rol vanwege het grote interne geheugen.Vads schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:15:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van het kunnen installeren van apps op de externe geheugen i.p.v. het interne?
Dat is de nieuwste (via KIES) voor zover ik weet.icecreamfarmer schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:17:
[...]
ik ook niet?
jpa, jpp jp2 is de versie die ik heb en de andere wil hij er niet opzetten?
[ Voor 27% gewijzigd door MrAngry op 24-12-2010 11:24 ]
sommige mensen kunnen een nieuwere downloaden via kies (2.2.1 JPU)MrAngry schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:23:
[...]
Sommige apps zijn gigantisch, maar je hebt gelijk, bij de SGS speelt het nauwelijks een rol vanwege het grote interne geheugen.
[...]
Dat is de nieuwste (via KIES) voor zover ik weet.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik besloot onlangs mijn rommelige contactenlijst op te frissen. Ik verwijderde eerst alle contacten en wou vervolgens de nieuwe contacten vanuit mijn simkaart importeren. Blijkt dus dat de contacten in je simkaart ook verwijderd worden. Alles kwijt dus. Ik kon echt de haren uit mijn hoofd trekkennokiaan958GB schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:32:
Heb ik weer
Dacht ik even slim te zijn door mijn contacten van mijn SIM te verwijderen vanuit Contacten
- weergave van alleen SIM
- alles selecteren
- verwijderen
Dat duurde wel even: alles was weg![]()
Toen weergave SIM uitgezet en toestel/google op aan.
0 contacten
Het zal toch niet waar zijn.![]()
Gelukkig net van te voren net met KIES Outlook met SGS gesyced.![]()
Wel stom zeg, dat je dingen verwijdert die je niet ziet![]()
Als dit niet een bug is, ben ik gek
euhm.. Dit is niet normaal hoor? Misschien dat je toch even wat met garantie moet doen.jasjenl schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:59:
Ik blijf me toch wel storen aan de vele glitches die in deze telefoon zitten, ook met de meest standaard dingen. Ik heb er de officiële froyo firmware opstaan (2.2 dus), verder niks geroot of zo, maar loop toch regelmatig tegen dingen aan die niet goed werken. Vanochtend bijvoorbeeld had de telefoon zich om onverklaarbare reden volledig uitgeschakeld, terwijl hij voor dat ik naar bed ging gewoon nog aan stond. Accu was niet leeg, want na weer inschakelen stond de accu nog op 80%. Daarna had ik een uur geleden ineens dat de telefoon helemaal geen geluid meer gaf, noch van ringtones, nog van toetsklikken, gewoon nada. Na een reboot van de telefoon had ik wel weer geluid.
En zo zijn er wel meer van die kleine dingen waardoor ik af en toe de telefoon wel uit het raam zou willen gooien... Wat jammer is, want hardware matig vind ik het een mooi ding en áls ie het goed doet vind ik hem ook gewoon fijn werken. Alleen zitten er gewoon teveel bugs in de software en ik betwijfel ten zeerste of die er ooit helemaal uit zullen gaan...
Heb je dit topic goed doorgelezen m.b.t. het updaten van 2.1 naar 2.2?
Verwijderd
Geloof mij maar dat je dan nog lag hebtcatt4u schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:31:
[...]
Heb je dit topic goed doorgelezen m.b.t. het updaten van 2.1 naar 2.2?
Na de update naar FroYo een hard reset gedaan zodat al je cache bestanden zijn gewist?
Geen instellingen/bestanden van een oude back-up terug gezet behalve alleen je kontakten?
De problemen die jij beschrijft duiden duidelijk op conflicten met de oude bestanden die in 2.1 werden gebruikt door je foon.
Als je een 'schone install' doet zal je geen problemen meer hebben en hoef je ook geen lagfix toe te passen(omdat je geen lag hebt)
Nee, ze werden standaard op het toestel opgeslagen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:28:
[...]
Stonden niet al je contacten op je sim?
uche uchejohan89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:46:
Voor mensen die die 2.2.1 update willen (dat is volgens mij de JPU), intussen staat hier een linkje met JPX, de opvolger (paar kleine fixes.
En mijn tip voor mensen die problemem met Kies hebben, gebruik gewoon Odin, zo eng is het niet!
Het duurt korter, is simpeler en werkt wél altijd, gewoon goed de stap voor stap handleidingen volgen. Het grootste voordeel is dat je veel eerder je firmware kan updaten dan met Kies, omdat het niet officiële Samsung firmwares zijn en dus veel sneller gecompiled worden (niet te vergeten beter).
Hmm ik zie persoonlijk toch meer voordelen dan nadelen, hoewel ik wel moet zeggen dat sinds JPX er een battery drain problem zich voordoet icm met wifi, dat is inderdaad wel het nadeel van flashen via ODIN, je hebt soms experimentelere dingen op je telefoon staan.nokiaan958GB schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:58:
[...]
uche uche
Grapjas
Vertel je meteen ook even de nadelen erbij?
Dat zou heel veel vragen en discussie in dit topic kunnen voorkomen
Verwijderd
Verwijderd
Zoeken heb ik al gedaan, anders postte ik mijn vraag niet. Iemand een direct antwoord op mijn vragen ? Dus behalve over het verwijderen ook over mappen met foto's toevoegen bijv. En in welke map staan ze in de verkenner van Phone ? Ik zie ze nergens.......Raymond schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:29:
Je moet er een bestandje met een bepaalde naam inzetten. Ik ben even vergeten hoe dat moet, maar het staat gelukkig vaak genoeg in dit topic uitgelegd. ff zoeken dus
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2010 12:16 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq