Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
He, jammer. Ik heb mijn toestel ergens in juli gekocht, toen was er een tijdelijke actie met een 4gig sdkaart. 16gig is wel even een verschil.Amboe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:38:
[...]
Alleen geldig voor Vodaphone toestellen!!![]()
Zie website
Je moet alleen wel heel je hebben en houden achter laten op die site om dat kaartje te krijgen. Daar bedank ik voor:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Datum aankoop etc
BSN, rekeningnummer en creditcard staat er nog net niet bij.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
Ik heb de mijne in september gekocht, ook met de 4gig sdkaart actie.lordMocro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:43:
[...]
He, jammer. Ik heb mijn toestel ergens in juli gekocht, toen was er een tijdelijke actie met een 4gig sdkaart. 16gig is wel even een verschil.
Heb nu gewoon dat formulier ingevuld en heb een mail gekregen dat ik een kopie van m'n aankoopbon moet sturen en dat ik dan een 16gig kaartje krijg
Daar werd bij mij niet om gevraagd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 12:24 ]
Heb hem net ook maar eens aangemeld. Alles ingevuld, wil ik registreren: emailadres al in gebruik. Destijds al aangemaakt met m'n Samsung i600. Maar nu in elk geval gewijzigd en inderdaad is ook mij gevraagd om om telefoonnummer etc. Maar goed, we zullen dan maar vertrouwen hebben in Samsung. Wel jammer dat het 4 tot 6 weken kan duren voor je 'm hebt. Mocht ik nog geen SD hebben gehad, had ik er in die tijd wel één gekochtVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:23:
[...]
Ik heb de mijne in september gekocht, ook met de 4gig sdkaart actie.
Heb nu gewoon dat formulier ingevuld en heb een mail gekregen dat ik een kopie van m'n aankoopbon moet sturen en dat ik dan een 16gig kaartje krijg
[...]
Zo ver ben ik ook gekomen, maar ik dacht, dit gaat niet werken aangezien er op de aankoopbon de datum staat, en er staat op de site heel duidelijk dat je alleen in aanmerking komt als je de galaxy tussen 8 november 2010 en 31 januari 2011 gekocht heb.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:23:
[...]
Ik heb de mijne in september gekocht, ook met de 4gig sdkaart actie.
[...]
Naja, ik ga een kopie van mijn bon ook maar opsturen, je weet maar nooit.
[ Voor 9% gewijzigd door DuvelDuvel op 16-12-2010 15:24 ]
Ik gebruik official froyo, gewoon via KIES. Heb weinig last van lag. Ik zit wel met smart te wachten op 2.2.1. dus misschien dat ik zelf toch ga rooten/flashen. Ik heb 3 collega's die de telefoon hebben en dat die draaien hem allemaal nog helemaal origineel (eclair). Maar dat zijn noobs.DuvelDuvel schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:20:
Zijn er eigenlijk gebruikers die de telefoon gebruiken met de officiële firmware? Of is het nog steeds nodig om te rooten/etc om de telefoon zonder lag te gebruiken?
Terwijl Vodafone stunt met 20 euro per maand en gratis toestel. Wel 1GB datalimiet maar voldoende voor mij. Ook zijn hun aantal belminuten, 200, ruim voldoende.
DAT ga ik eens langs de neuzen van T-mobile wrijven!!
Alleen de 16GB doubler is voor vodafone toestellen, staat in de voorwaarden.Amboe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:38:
[...]
Alleen geldig voor Vodaphone toestellen!!![]()
Zie website
Edit: vreemd, op de site die exile79 heeft gepost staat niet de vermelding dat het alleen om Vodaphone toestellen gaat...
Life is what you others make it.
Bedankt voor je tip.nasibal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:16:
[...]
Probeer DialerOne eens. Is voor mij de ideale vervanger van de stock dialer.
http://www.appbrain.com/app/dialer-one/kz.mek.DialerOne#
Heb DialerOne een poosje geprobeerd
voordelen:
- scherm draait mee
- veel instelmogelijkheden
nadelen
- niet mooie scherm lay-out
- om te switchen van log naar contactpersonen moet ik de menuknop linksonder gebruiken
- heb niet een zoekfunctie om in contacten te zoeken gevonden; vind het zeer handig dat als je in een zoekveld "fra" hebt ingetypt dat alle contacten die "fra" bevatting worden getoond.
Al resumerend ben ik nog niet helmaal enthousiast
Dus precies laat zien welke apps/services de batterij leeg slurpen.
Iemand hier die me wat kan aanraden?
bvd!
Dank voor deze lichtelijk verontrustende reactie! Ik hoop dat je geen gelijk hebt. Ik heb in ieder geval geupdate naar froyo en factory reset en hoop dat het daarmee opgelost is. Hoeven ze dat bij het repaircentre ook alvast niet meer te proberen mocht het zover komen. Het is toch gek dat hij het bijna 2 maanden perfect doet en vanuit het niets usb verbind problemen gaat geven.Cartman! schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:15:
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ik heb hem teruggestuurd naar Hi. Het werkt eventjes als je de accu eruit gehad hebt totdat het spontaan weer opnieuw begint. Ik vrees dat er niks anders voor je opzit dan opsturen voor garantie. Maak even wat foto's van de huidige staat als je vreest dat je hem brak terugkrijgt.

Heeft Tmobile je zelf gebeld of ben je langs gegaan bij een tmobile winkel?DingieM schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:52:
Tjemig wat is de aanbieding van T-mobile om mijn oude Flex-20 met vast internet om te zetten naar SGS vreselijk duur. Moet 179 euro eenmalig betalen voor een Relx 190.
Terwijl Vodafone stunt met 20 euro per maand en gratis toestel. Wel 1GB datalimiet maar voldoende voor mij. Ook zijn hun aantal belminuten, 200, ruim voldoende.
DAT ga ik eens langs de neuzen van T-mobile wrijven!!
Want vergeleken wat de SGS op hun site kost is dit goedkoop.
Maar zoals je zegt vergeleken met VF kost is het gewoon absurd duur.
Zelfs bij winkels zoals studentmobiel is hij een flink stuk goedkoper bij een TMobile abo.
Gelukkig laad ik hem wel alleen op als ik slaap
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Maar... Het heet een "touch"screen. Betekend dat niet gewoon dat je die moet aanraken voor ie reageert? Ik zou het juist vervelend vinden als hij reageert terwijl ik 'm nog niet eens aanraakkwaza schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:28:
Gekke ontdekking gedaan net. Het capacitief scherm reageert bij mijn Galaxy aanzienlijk slechter als hij aan de lader hangt... Als hij van de lader af is reageert het scherm al bij het in de buurt komen van mijn vinger, maar als ik hem aan de lader heb hangen dan moet ik bijna al mijn vinger op het scherm drukken. Het verschil is miniem maar wel vervelend in mijn ogen...
Gelukkig laad ik hem wel alleen op als ik slaap
Ja, dat is leuk, maar waar staat die update knop?
Niet in de Market, want daar staat Maps niet in... In Maps zelf kan je ook niet updaten.
Verwijderd
Als je in de market "toepassingen" (oid, in het NL) aanklikt, dan staan daar alle toepassingen in die op je telefoon staan (ook die je niet zelf hebt geinstalleerd) en de toepassingen die je kan updaten staan bovenaan.ksborg schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:59:
[...]
Niet in de Market, want daar staat Maps niet in... In Maps zelf kan je ook niet updaten.
edit: ff voor je gechecked, in de nieuwe market heet het "mijn apps", de meest rechter optie
[ Voor 8% gewijzigd door Raymond op 17-12-2010 15:08 ]
Ga naar market, dan naar downloads, daar kun je klikken op update of bijwerkenksborg schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:59:
[...]

Als je helemaal geen google account hebt dan ben je de lul en moet je aan de factory reset. Opstarten in recovery mode en factory reset doen. Dit verwijderd wel een groot deel van je data.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:00:
Hoi allemaal ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn tekenpatroon van Samsung galaxy s is door mijn nichtje geblokkeerd nu vraagt hij om een google mail adres die heb ik helaas niet wat moet of kan ik doen om hem weer te deblokeren. Alvast bedankt voor jullie antwoord
[ Voor 4% gewijzigd door MrAngry op 17-12-2010 15:13 ]
Raymond schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:07:
[...]
Als je in de market "toepassingen" (oid, in het NL) aanklikt, dan staan daar alle toepassingen in die op je telefoon staan (ook die je niet zelf hebt geinstalleerd) en de toepassingen die je kan updaten staan bovenaan.
edit: ff voor je gechecked, in de nieuwe market heet het "mijn apps", de meest rechter optie
Voor beide nogmaals: Daar staat Maps niet tussenLucky1965 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:07:
[...]
Ga naar market, dan naar downloads, daar kun je klikken op update of bijwerken
Maar één van de standaard applicaties staat daar bij mij in en dat is Layar. Vind het wel erg vaag inderdaad.Raymond schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:16:
vaag, ik heb nooit iets extra's geïnstalleerd en alles werkt gewoon via de market.
Edit: opgelost, zo lijkt het. Je moet hem opzoeken in de Market. Dan staat ie in de zoekfunctie nog als "Free" gekenmerkt... Als je er dan op klikt krijg je de optie "update". Wel erg omslachtig en niet automatisch dus.
Na de update staat hij wél bij de geinstalleerde toepassingen.
[ Voor 31% gewijzigd door ksborg op 17-12-2010 15:40 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
ga je ook wel eens naar de market?
om uberhaupt in de market te komen heb je een google acount aan moeten maken.
dat vraagt hij als je de telefoon voor het eerst gebruikt.
anders gewoon eentje aanmaken?
Verwijderd
Idd, zonder een g account heb je werkelijk niks aan je android phone. En als je het toch zonder doet, heb je €400 teveel betaald voor je phone:).iefie schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:15:
@Ozay
ga je ook wel eens naar de market?
om uberhaupt in de market te komen heb je een google acount aan moeten maken.
dat vraagt hij als je de telefoon voor het eerst gebruikt.
anders gewoon eentje aanmaken?
Of je wacht 5 minuten en ontgrendel het dan.MrAngry schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:12:
[...]
Als je helemaal geen google account hebt dan ben je de lul en moet je aan de factory reset. Opstarten in recovery mode en factory reset doen. Dit verwijderd wel een groot deel van je data.
Pessimism is the foundation of survival
Als je hem iets van 20 keer foutief invoert dan gaat ie in complete lockdown, daar gaat het hier neem ik aan over.Hazurr schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:44:
[...]
Of je wacht 5 minuten en ontgrendel het dan.
Verwijderd
Ik kreeg een brief van Vodafone dat ik te veel data verbruik, ik heb nog een internet aansluiting voordat de 1 Gb data limiet in werking ging.
Maar nu geeft Vodafone aan dat in de kleine lettertjes altijd heeft gestaan dat je 10 keer het gemiddelde mag gebruiken.
En dat is volgens Vodafone 800 Mb en geen 1Gb.
Weet iemand hoeveel b.v Google maps verbruikt?
Zorgeloos internet is niet echt zorgeloos internet!!
Vodafone gaf aan dat ze nog meer op het verbruik gaan letten, dit omdat het netwerk overbelast gaat worden.
Verwijderd
Dit komt omdat er een aantal @#%@#% zijn die constant met hun telefoon tetheren.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:09:
Weet iemand aan te geven wat je allemaal voor de 800Mb data limiet kan doen?
Ik kreeg een brief van Vodafone dat ik te veel data verbruik, ik heb nog een internet aansluiting voordat de 1 Gb data limiet in werking ging.
Maar nu geeft Vodafone aan dat in de kleine lettertjes altijd heeft gestaan dat je 10 keer het gemiddelde mag gebruiken.
En dat is volgens Vodafone 800 Mb en geen 1Gb.
Weet iemand hoeveel b.v Google maps verbruikt?
Zorgeloos internet is niet echt zorgeloos internet!!
Vodafone gaf aan dat ze nog meer op het verbruik gaan letten, dit omdat het netwerk overbelast gaat worden.
Je moet even Netentry downloaden, houdt alles precies bij.
Zelf kom ik niet aan de 800mb (terwjil ik uren per dag browse, maar dit met opera mini doe, en die comprimeert alle pagina's).
Maps heb ik geen weet van, maar kan me voorstellen dat het dan hard kan gaan soms.
100*8MB downloadenVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:09:
Weet iemand aan te geven wat je allemaal voor de 800Mb data limiet kan doen?
Zonder gein, dat is zo afhankelijk van wat je doet en hoe vaak dat het niet is te zeggen. Als jij de de hele dag streaming audio of youtube kijkt dan heb je aan 800MB echt niet genoeg, voor normaal gebruik zou het wel voldoende moeten zijn. De nieuwe Google maps (5.0) werkt met vectorkaarten en heeft verbeterde offline caching die beiden dataverbruik moeten sparen. Als je geen risico wilt lopen, neem dan Sygic, iGo of iets dergelijks waar de mappen standaard offline staan.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik denk dat de mensen die streaming radio luisteren of continu youtube aanhebben bij elkaar toch heel wat meer data verstoken dan mensen die tetheren.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:53:
[...]
Dit komt omdat er een aantal @#%@#% zijn die constant met hun telefoon tetheren.
Verwijderd
mijn batterij loop ineens als een gek leeg. 8uur en mijn toestel schakelt zelf uit..
hij geeft aan bij gebruik het volgende: mobiel standby - accu gebruikt door radio????? die heb ik dus nooit aan staan! en dat verbruikt toch nog wel wat accu
Zoeken leverde voor mij niets op!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2010 19:47 ]
Heb mijn SGS in België gekocht, het was er eentje van Proximus.
De combinatie van de 3 toetsen, om in het recovery, download menu te raken, deden het niet op mijn Proximus SGS.
Heb dan de 3 button combo fix uitgevoerd, zoals die hier klik wordt uitgelegd.
Ondertussen probleemloos via KIES geupdate naar Android 2.2 (op een Eee Pc, Windows 7 starter), tevens Voodoo lagfix eropgezet, en superoneclick root. Dus als er nog Belgen zijn, met een Proximus SGS, alles is mogelijk.
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=876784
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 00:04 ]
Laat me niet lachen, die site roddelt meer dan de telegraaf...Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:03:
Gingerbread voor Galaxy S komt officieel in februari.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=876784
[ Voor 96% gewijzigd door kiekeboeboe op 18-12-2010 09:34 . Reden: sorry, verkeerde bericht gequote ]
Echter toen OCLF aangaf te gaan rebooten ging mijn toestel alleen uit en wou niet meer opnieuw opstarten. Ik zag het opstart logo, daarna zwart beeld en een vibratie.
Factory reset gedaan via de 3-button methode en nu werkt alles soepel alleen geen root en lagfix nu.
Heb ik iets fout gedaan?
Zeker proberen waard!
Thx om te melden dat het om de proximus versie gaatkiekeboeboe schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:55:
Ben sedert enkele dagen ook bezitter van dit fraaie toestel.
Heb mijn SGS in België gekocht, het was er eentje van Proximus.
De combinatie van de 3 toetsen, om in het recovery, download menu te raken, deden het niet op mijn Proximus SGS.
Heb dan de 3 button combo fix uitgevoerd, zoals die hier klik wordt uitgelegd.
Ondertussen probleemloos via KIES geupdate naar Android 2.2 (op een Eee Pc, Windows 7 starter), tevens Voodoo lagfix eropgezet, en superoneclick root. Dus als er nog Belgen zijn, met een Proximus SGS, alles is mogelijk.
De mijne is onderweg.
Neen, ik heb ze ook, maar als je op de site kijkt van Meelec zie je ook dat ze geen Nokia en Samsung toestellen ondersteunen. Deze werken met een andere aansturing van de oordopjes. Houd het knopje maar eens ingedrukt als je muziek luistert, dan doen ze het wél goed...Spin1 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:30:
Oordopjes (Meelec M6P) geven een erg gek geluid wie weet een zeer simpele wijze om dit te fixen ?
Verwijderd
Als ik in Kies! ga kijken of er firmware-upgrades beschikbaar zijn geeft hij het volgende aan:
Modelnaam: GT-I9000
Huidige versie: PDA:jpa / PHONE:jpp / CSC:Jp2
de laatste versie is al geinstalleerd op het
aangestoten apparaat
ik wacht wel wanneer 2.2.1 via kies binnenkomt
http://www.geekword.net/galaxy-s-gingerbread-port/
Heeft iemand deze alsnog aan het werk gekregen? Is hier nog nieuws over?
Lijkt erop dat Gallery niet altijd goed de afbeeldingen in mappen indexeert dus. Is er een oplossing voor dit issue?
Verwijderd
WelkomVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:30:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag aan jullie. Ik heb reeds mijn Samsung Galaxy S ge-update naar 2.2 froyo, maar na deze update reageert mijn telefoon erg traag. Als ik een sms wil typen druk ik op nieuw bericht en begin te typen maar het toetsenbord kan het dan niet bij houden en dan krijg ik meer 5 of 6 van de 10 getypte letters. Eigenlijk zit er lag in het hele systeem ook in menu enzovoort. Ik ben al overgestapt op LauncherPro in de hoop dat dit soepeler zou werken maar nog steeds geen verbetering. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het op is te lossen ?
Hier heb je genoeg leesvoer aan om eruit te kunnen komen:
Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]
Dit omdat ik nu al een paar keer heb gehad dat als ik de Power On button gebruik en het toestel in 1 hand heb hij er bijna uitschiet en valt.
Na veel zoeken had ik Lock Screen Button gevonden maar deze zie ik nergens in de Market.
Iemand een idee?
Ja, beter zoeken of typen.i2Paq schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:23:
Ik ben op zoek naar een Widget oid waarmee ik snel mijn scherm kan locken.
Dit omdat ik nu al een paar keer heb gehad dat als ik de Power On button gebruik en het toestel in 1 hand heb hij er bijna uitschiet en valt.
Na veel zoeken had ik Lock Screen Button gevonden maar deze zie ik nergens in de Market.
Iemand een idee?
Heb heb net gevonden in de market.
Ga hem gelijk zelf eens proberen
EDIT
Werkt

[ Voor 5% gewijzigd door svijf op 18-12-2010 22:21 ]
Waar zocht jij dan op?svijf schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:14:
[...]
Ja, beter zoeken of typen.
Heb heb net gevonden in de market.
Ga hem gelijk zelf eens proberen
EDIT
Werkt
[afbeelding]
Verwijderd
Extended controls heeft die optie ook. Vind ik fijn aangezien ik zo'n bescherm hoes om m'n toestel heb, en het dan lastig is de power button telkens in te drukken.i2Paq schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:23:
Ik ben op zoek naar een Widget oid waarmee ik snel mijn scherm kan locken.
Iemand een idee?
Dat is me weer een te overkill, plus dat je er voor moet betalen (als is het niet veel).Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:32:
[...]
Extended controls heeft die optie ook. Vind ik fijn aangezien ik zo'n bescherm hoes om m'n toestel heb, en het dan lastig is de power button telkens in te drukken.
Ik zoek dus gewoon een klein en handige App die de Powerknop lock-screen functie overneemt.
Nee, ik heb dat juist met accuweather..Steef1986 schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:53:
Meer mensen er last van dat met beatifull widgets in samenwerking met google best vaak het weer niet kan "beoordelen"? N/A geeft ie dan weer.
Kan je via de browser via je WiFi netwerk je telefoon beheren. Contacten, SMS. Foto's, muziek. Eerste indruk is goed, al duurt opstarten vrij lang.
Wel goed dat ze zo blijven verbeteren
Ik heb sinds een firmware update alle oude foto's 2 maal.. wanneer ik meer dan 2 verwijder crashed gallery.. die loopt dan helemaal vast. Super vaag maar goed, zelf nog geen oplossing voor gevonden helaas.jasjenl schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:04:
Lijkt erop dat Gallery niet altijd goed de afbeeldingen in mappen indexeert dus. Is er een oplossing voor dit issue?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vreemd dan onie?jampot1989 schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:40:
[...]
Nee, ik heb dat juist met accuweather..
Hm, da's ook vaag ja....psychoclown schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:46:
[...]
Ik heb sinds een firmware update alle oude foto's 2 maal.. wanneer ik meer dan 2 verwijder crashed gallery.. die loopt dan helemaal vast. Super vaag maar goed, zelf nog geen oplossing voor gevonden helaas.
De missende foto's in de whatsapp map heb ik bij mij net weer zichtbaar kunnen krijgen in de gallery door de telefoon even via usb aan Kies op m'n pc te hangen. Na het afkoppelen van Kies gaat de mediascanner op de telefoon dan automatisch even draaien en nu ziet gallery wel de 3 foto's die ie eerst negeerde. Blijft wazig..
Dat heb ik ook idd, of je kijkt tegen oud weer aan. Voor mij de reden om accuweather als bron te gebruiken.Steef1986 schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:53:
Meer mensen er last van dat met beatifull widgets in samenwerking met google best vaak het weer niet kan "beoordelen"? N/A geeft ie dan weer.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 98% gewijzigd door Bobby Rifler op 20-12-2010 01:14 ]
In de Android Market?
Nou met de Froyo update en factory reset heb ik toch wel 4 probleemloze dagen gehad, voordat de ellende weer begon.Cartman! schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:11:
Ik had het binnen de eerste week al, accu eruit en toen ging t 3 dagen goed en toen begon t weerIk zat nog in de eerste x dagen van mn contract bij Hi dus kon de order annuleren en n nieuwe bestellen. Overigens heeft mn huidige SGS 2 rare vlekken op t scherm dus moet even naar stock firmware flashen voordat ik em bij Hi inlever.
-Zelf ben ik nogal vaak in het buitenland (Lees België) En hier merk ik wat onhandigheden. Is het mogelijk roaming enkel uit te zetten voor bijvoorbeeld het ophalen van pull-mail? Nu is het volgens mij zo dat raming aan of uit staat. En als ik dan even internet op wil, bijvoorbeeld buienradar, moet ik de data-verbinding weer aanzetten. Mijn HTC'tje vroeg me of ik roaming wou gebruiken en gaf dan een melding. Pull-email kon ik handmatig ophalen bij raming. Ook bij Facebook kwam er een melding of ik roaming wel of niet wou gebruiken. Doe ik wat fout of is het niet anders?
-Mijn HTC, daar ga ik weer, had twee LED'tjes die me lieten zien of de batterij vol of leeg was en of er berichten waren geweest. Nu heb ik wel eens gehoord dat er voor de GalaxyS een app zou moeten bestaan die enkel pixels laat oplichten bij gebeurtenissen, maar helaas kan ik deze niet vinden? Overigens vind ik het heel vreemd dat er een dergelijk LED'tje niet opzit.
Ik bedank jullie alvast voor de antwoorden.
Die app heet NoLED en staat in de market en die zou moeten reageren op andere apps hun "show led notification" geloof ik. Irritant dat er geen leds opzetten inderdaad, zelf los ik het op met BLN Mod (=BackLight Notification) dat m'n options/back button wit oplichten als ik een berichtje heb oidKrivas schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:54:
-Mijn HTC, daar ga ik weer, had twee LED'tjes die me lieten zien of de batterij vol of leeg was en of er berichten waren geweest. Nu heb ik wel eens gehoord dat er voor de GalaxyS een app zou moeten bestaan die enkel pixels laat oplichten bij gebeurtenissen, maar helaas kan ik deze niet vinden? Overigens vind ik het heel vreemd dat er een dergelijk LED'tje niet opzit.
Toch nog een vraagje... hoe bereik ik mijn externe SD kaart?? Ik dacht dat zou werken via usb-massa opslag, maar ik kan de externe kaart toch niet bereiken?
Of is er weer een register hack voor nodig?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dat is vreemd dat werkt hier namelijk wel gewoon zoals je het verwacht. Je moet wellicht die kaart wel even mounten (optie op de sgs) na het connecten met de pc.Krivas schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:01:
Mijn dank al
Toch nog een vraagje... hoe bereik ik mijn externe SD kaart?? Ik dacht dat zou werken via usb-massa opslag, maar ik kan de externe kaart toch niet bereiken?
1e jaar 22.50, 2e jaar 35 euries. Niet slecht, wel datalimiet van 1GB.
Als het goed is wordt deze week de overdracht goedgekeurd...
Ik ben niet tevreden over NoLED, het werkt absolute niet optimaal en is geen vervanger voor een blinking led oid.Cartman! schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:20:
[...]
Die app heet NoLED en staat in de market en die zou moeten reageren op andere apps hun "show led notification" geloof ik. Irritant dat er geen leds opzetten inderdaad, zelf los ik het op met BLN Mod (=BackLight Notification) dat m'n options/back button wit oplichten als ik een berichtje heb oidMoet je wel je toestel voor flashen.
[ Voor 4% gewijzigd door i2Paq op 20-12-2010 13:01 ]
Verwijderd
Sowieso naar gmail importeren, scheelt in de toekomst veel gezeik. Je kan instellen dat ie in je telefoonlijst alleen contacten met een nummer weergeeft.Dacuuu schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:24:
Hoe hebben jullie je telefoonboek ingedeeld? ik heb mijn contacten op mijn sim kaart. maar ik heb ze ook een keer op de telefoon gehad. maar je contacten automatisch van Gmail is helemaal fijn. Op mijn Gmail heb ik veel contact met mensen via de mail. maar deze mensen hoef ik niet in mijn telefoon te hebben. Hoe kan ik dit het beste doen?
Verwijderd
Ik ben er zeer tevreden over. Je kan ook bijv knipperen instellen, en nog heel veel andere dingen.i2Paq schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:01:
[...]
Ik ben niet tevreden over NoLED, het werkt absolute niet optimaal en is geen vervanger voor een blinking led oid.
Enige nadeel is dat je alleen whats app meldingen kan zien als je ook alle systeem meldingen weergeeft. En dat zijn er dan opeens nogal wat.
Heb nu de contacten van mijn gmail account -> System Group: my contacts. erin gezet. met alleen namen met telefoon nr aan. Graag had ik de nr's van mijn simkaart gecopierd naar een apparte contacten map van google. maar als ik mijn contacten exporteer naar de sd kaart. copiert die meteen alle contacten.(dus ook van Gmail en elke ander iemand waarmee ik ooit heb gemaild) is er geen manier waar ik de sim contacten kan exporteren naar een aparte map?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:57:
[...]
Sowieso naar gmail importeren, scheelt in de toekomst veel gezeik. Je kan instellen dat ie in je telefoonlijst alleen contacten met een nummer weergeeft.
Kan ik deze contacten van Office 2007 naar de SGS brengen?
Verwijderd
Met dat probleem zat ik ook. Heb csv bestand (geloof ik) met excel geopend, en alles zodoende aangepast. Duurde ff, maar dan heb je ook wat.Dacuuu schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:04:
[...]
Heb nu de contacten van mijn gmail account -> System Group: my contacts. erin gezet. met alleen namen met telefoon nr aan. Graag had ik de nr's van mijn simkaart gecopierd naar een apparte contacten map van google. maar als ik mijn contacten exporteer naar de sd kaart. copiert die meteen alle contacten.(dus ook van Gmail en elke ander iemand waarmee ik ooit heb gemaild) is er geen manier waar ik de sim contacten kan exporteren naar een aparte map?
Dit is een grote klus met 600+ mensen in je gmail contact boekVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:52:
[...]
Met dat probleem zat ik ook. Heb csv bestand (geloof ik) met excel geopend, en alles zodoende aangepast. Duurde ff, maar dan heb je ook wat.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
't synced gewoon met outlook, als je dat bedoeldDingieM schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:49:
Wat raden jullie aan voor administratie van contacten met SGS en Windows PC? Wil met het werk wat kunnen synchroniseren (Office 2007) en vooralsnog wil ik contacten in Gmail mijden.
Kan ik deze contacten van Office 2007 naar de SGS brengen?
Heb je net even een pb gestuurd, je uitleg is net iets te kort door de bocht voor mijn excel kunstenIcekiller2k6 schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:02:
export lijst van gmail && gsm, excel met compare en in de 2 kolommen en dan in de 3de kolom enkel de unieke weergeven.
Verwijderd
Dat was dus wat ik ook heb gedaan:).Dacuuu schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:26:
[...]
Heb je net even een pb gestuurd, je uitleg is net iets te kort door de bocht voor mijn excel kunsten
Met ook 550 contacten, prima te doen.
Hoe dan? Want ik snap de uitleg niet helemaal..zeg maar, nietVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:32:
[...]
Dat was dus wat ik ook heb gedaan:).
Met ook 550 contacten, prima te doen.
overigens nog steeds niet tevreden over de gps functionaliteit -
2.2 stock.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
YouTube: Samsung Road SMS app on Galaxy S demo
Voodoo vind ik het beste, wel een lagere quadrant-score maar voelt wel smoother!smeijers schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:52:
welke lagfix is beter OCLF of voodoo ? Ik heb OCLF toegepast op froyo ben tevreden, maar wel benieuwd of het nog beter kan...kun je voodoo over OCLF toepassen?
overigens nog steeds niet tevreden over de gps functionaliteit -
Enne mijn GPS doet het prima, met ongeveer elke build zo geweest ook!
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.