melk0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:16:
@BillSpaarbank : dat is idd nog een optie maar ook dan ben ik wel eerst alles kwijt en kan ik nog steeds niet officieel backuppen en straks met gingerbread heb ik dezelfde ellende opnieuw. Maar bedankt voor het meedenken ieg.
De Froyo update heeft ook voor een heleboel gebruikers Kies verbindingsproblemen opgelost, dus mogelijk kun je na een update bij het service point vrolijk met Kies gaan werken.
Maar de waslijst aan errors die je schijnt te krijgen lijkt mij toch meer PC gerelateerd dan direct aan Kies. Misschien nog iets om te proberen, het heeft mij meerdere malen geholpen met de oudere versies van Kies toen ik verbindingsproblemen had;
- Kies op de normale wijze deïnstalleren
- CrapCleaner het register laten opschonen, 2x achter elkaar (de tweede keer vond hij bij mij nog steeds register sleutels van Samsung troep)
- Handmatig even je software lijst afgaan en alles wat met Samsung te maken heeft wegsmijten

- Ook je Program Files map(pen) nog even doorlopen op Samsung items
- In Apparaatbeheer de telefoon verwijderen met software en al, mocht hij er nog tussen staan
- Reboot
- Nieuwste Kies installeren (
deze, niet degene waar ze naar linken onder het kopje firmware update op de Samsung Mobile site)
- Telefoon aansluiten
- Duimen
Overigens hielp het bij eerdere Kies versies ook wel eens als je niet een lading MP3 bestanden op je interne geheugen had staan.