Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag het niet zeggen maar ik zit nu, aangezien mijntgoestel nog niet geshipped is, toch te denken aan een iPhone 4.... die dingen kun je echt overal in pluggen, op aansluiten, etc.

De vraag is dus waarom ik een Galaxy S zou willen, en ja... I O+ Linux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 17:46
Paar dingen die ik in iOS mis:
geen divx
je kan geen bestanden downloaden via de browser
je kan maar weinig customizen

iOS voelt veel meer gesloten, en dat is het ook. overigens ben ik wel tevreden over mijn iPad, maar ik kan gewoon veel meer met mijn Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dat met je eens, maar dat docken is natuurlijk wel super.

Ik ben het nog niet eens over de carkits... dat ziet er zo humpiedumpie uit... jammer dat die USB connector aan de bovenkant zit, wel handig voor naast je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:00:
Ik mag het niet zeggen maar ik zit nu, aangezien mijntgoestel nog niet geshipped is, toch te denken aan een iPhone 4.... die dingen kun je echt overal in pluggen, op aansluiten, etc.

Als je het over overal inpluggen/aansluiten hebt dan is massa opslag via usb meer een must dan een gecustomisede dock connector voor sommige apparaten, ik gebruik gewoon voor audio fijn de aux,
en gooi al mn muziek, filmpjes, apk's en overige er ideaal via massaopslag op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022

Wat bedoel je met "ie dingen kun je echt overal in pluggen, op aansluiten, etc."? En waarom zou dit doorslaggevend zijn? Ik bedoel, elke telefoon kun je toch "overal" op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
johan89 schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:53:
Als je het over overal inpluggen/aansluiten hebt dan is massa opslag via usb meer een must dan een gecustomisede dock connector voor sommige apparaten, ik gebruik gewoon voor audio fijn de aux,
en gooi al mn muziek, filmpjes, apk's en overige er ideaal via massaopslag op! :)
Inderdaad, als ik ergens ben en ik wil een bestandje overzetten prik ik mn kabel erin en werkt t altijd zonder dat ik iTunes nodig heb. Ik zou gek worden van al die restricties die Apple de gebruikers oplegt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:53:
[...]

Wat bedoel je met "ie dingen kun je echt overal in pluggen, op aansluiten, etc."? En waarom zou dit doorslaggevend zijn? Ik bedoel, elke telefoon kun je toch "overal" op aansluiten?
Nou, radio's die iPhones aansturen, de docks waar je ze in kan zetten om je muziek te draaien, DJ sets, etc.

Niemand gaat me vertellen dat de USB aansluiting van de Galaxy op een goede plek zit, ja als je hem de hele dag aangesloten naast je toetsenbord heb liggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:44:
Nou, radio's die iPhones aansturen, de docks waar je ze in kan zetten om je muziek te draaien, DJ sets, etc.
Tja, als die feature jouw enige afweging is voor een telefoon: koop die iPhone. Wil je meer makkelijk dingen kunnen benaderen met je telefoon: neem Android.

DJ sets? Een beetje speler kan gewoon omgaan met USB wat juist met Android zo werkt als je wilt: mass storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:49:
[...]

Tja, als die feature jouw enige afweging is voor een telefoon: koop die iPhone. Wil je meer makkelijk dingen kunnen benaderen met je telefoon: neem Android.

DJ sets? Een beetje speler kan gewoon omgaan met USB wat juist met Android zo werkt als je wilt: mass storage
Ik ben het met beide items van je eens, dat zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hekel aan itunes en dus geen vrijheid die ik wel nu heb met mijn Galaxy. Dus iphone hoeft voor
mij niet meer. sluit nu gewoon aan op de pc en drag en drop aan films,muziek etc. ook gmail is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Darkermoon schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
Geweldig nieuws via twitter:

[...]

Klik voor twitter van Samsung_Benelux

Lijkt me sterk dat er geen versie voor NL dan komt.
Belgie had vorige maand toch al Froyo. Gaat dit om een 2.2.1 versie of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Sayko schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:54:
[...]

Belgie had vorige maand toch al Froyo. Gaat dit om een 2.2.1 versie of zo?
Er staat ook Froyo update en niet Froyo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Ik heb sinds begin oktober een Galaxy S maar het is me sindsdien nog NOOIT gelukt KIES mijn telefoon te laten herkennen en ik heb echt van alles geprobeerd, alle mogelijke fixes waar Google maar mee op de proppen kwam (16 karakter extensies, interne SD kaart unmounten en weer mounten etc etc), dagen zitten er al in inmiddels maar NO GO. Ik raad een ieder dan ook af deze telefoon te kopen als je tenminste officieel werkende software bij je telefoon op je PC wilt. Het is mij dus ook onmogelijk op een officiele manier mijn gegevens te back uppen en/of op een officiele manier te upgraden naar Froyo. Ik vind het eerlijk gezegd een schande dat een produkt zo verkocht kan worden en dus deze waarschuwing voor potentiele kopers.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
melk0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:36:
Ik heb sinds begin oktober een Galaxy S maar het is me sindsdien nog NOOIT gelukt KIES mijn telefoon te laten herkennen en ik heb echt van alles geprobeerd, alle mogelijke fixes waar Google maar mee op de proppen kwam (16 karakter extensies, interne SD kaart unmounten en weer mounten etc etc), dagen zitten er al in inmiddels maar NO GO. Ik raad een ieder dan ook af deze telefoon te kopen als je tenminste officieel werkende software bij je telefoon op je PC wilt. Het is mij dus ook onmogelijk op een officiele manier mijn gegevens te back uppen en/of op een officiele manier te upgraden naar Froyo. Ik vind het eerlijk gezegd een schande dat een produkt zo verkocht kan worden en dus deze waarschuwing voor potentiele kopers.
En aan de andere kant zijn er ook mensen die geen enkel probleem ondervinden met het verbinden met de PC, zoals ikzelf bijvoorbeeld. Met de eerste versie van Kies was het een drama, sindsdien werkt het prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Dan heb jij geluk maar tis een beetje een dure grap om erop te "gokken". De MTP applicatie op mijn telefoon zit altijd in een crash loop, 16 karakter extensies aanwezig of niet, en ik vind het niet normaal dat ik steeds mijn SD kaarten moet formatteren om het weer even te laten werken als dat uberhaupt al werkt.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melk0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:19:
Dan heb jij geluk maar tis een beetje een dure grap om erop te "gokken". De MTP applicatie op mijn telefoon zit altijd in een crash loop, 16 karakter extensies aanwezig of niet, en ik vind het niet normaal dat ik steeds mijn SD kaarten moet formatteren om het weer even te laten werken als dat uberhaupt al werkt.
Wat een onzin.
Bij de meeste mensen werkt KIES gewoon prima.
En aan de andere kant, je hebt er toch niks aan.
Alles wat je nodig hebt voor de dingen die jij wil, kunnen je gewoon in de market halen, en heb je KIES niet voor nodig.
Wat een belachelijk post van je zeg.

Maar vanaf nu weer ontopic, want KIES hoort hier niet thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:42:
[...]

Wat een onzin.
Bij de meeste mensen werkt KIES gewoon prima.
En aan de andere kant, je hebt er toch niks aan.
Alles wat je nodig hebt voor de dingen die jij wil, kunnen je gewoon in de market halen, en heb je KIES niet voor nodig.
Wat een belachelijk post van je zeg.

Maar vanaf nu weer ontopic, want KIES hoort hier niet thuis!
Jij bent een mooie. Maak dan een tr aan als last hebt van zijn post. Hij heeft een wezenlijk probleem met zijn galaxy en omdat het bij de meeste werkt moet hij maar niet zeuren?

@ melk0r, je zou het even zonder sd-kaart kunnen proberen. En anders misschien een factory reset. Het is ook belangrijk dat je windowsbak over de juiste frameworksversie beschikt.

Kan ook zijn dat er iets mis is met jouw toestel.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Nog even een leuke bloemlezing van allerlei soorten Kies fouten die kunnen optreden bij alle installatie en connectie pogingen allemaal met recentste versie van Kies en USB drivers:

FsUsbService64 Service Initiali Failed

In Device Manager : GT-I9000 This device cannot start. (Code 10)
In Device Manager : WPD FileSystem Volume Driver This device cannot start. (Code 10)

Device driver software was not successfully installed
SAMSUNG Android USB Composite Device
This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31)
S3C6410 Android ADB Failed
MTP USB Device Failed

SAMSUNG Android USB Composite Device
Currently, this hardware device is not connected to the computer. (Code 45)
To fix this problem, reconnect this hardware device to the computer.

The device GT-I9000 (location SAMSUNG_Android) is offline due to a user-mode driver crash. Windows will attempt to restart the device 5 more times. Please contact the device manufacturer for more information about this problem.

enz., enz.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
@pietaz : Vreemde reactie, als ik wil updaten naar Froyo wat ik graag wil via de officiele methode is de ENIGE manier KIES. Ik krijg geen OTA updates want ik heb mijn toestel los gekocht. Ook is het wel prettig zonder third party market apps je phone op een een officiele manier te kunnen backuppen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
@BillSpaarbank : juiste framework versie heb ik, factory reset word ik niet vrolijk van want dan ben ik alles kwijt en bovendien kan dezelfde ellende dan weer optreden.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
degene die nu JPU hebben, hebben die nog de bug erin zitten als je een "V" wilt intikken?
je moet dus 7 x drukken op de V om ook een V te krijgen.
Zou dit komen doordat het een algehele europese versie is?
O ja en werkt de email naar behoren?
Deze is bij mijn froyo namelijk heel erg traag en loopt vaak vast.

[ Voor 20% gewijzigd door iefie op 13-12-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
melk0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:03:
@BillSpaarbank : juiste framework versie heb ik, factory reset word ik niet vrolijk van want dan ben ik alles kwijt en bovendien kan dezelfde ellende dan weer optreden.
Je kunt hem altijd nog bij een samsung service point laten updaten. Misschien is dat een optie?
iefie schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:05:
degene die nu JPU hebben, hebben die nog de bug erin zitten als je een "V" wilt intikken?
je moet dus 7 x drukken op de V om ook een V te krijgen.
Zou dit komen doordat het een algehele europese versie is?
O ja en werkt de email naar behoren?
Deze is bij mijn froyo namelijk heel erg traag en loopt vaak vast.
Ik kan geen bug met de V vinden met JPU

[ Voor 38% gewijzigd door BillSpaarbank op 13-12-2010 19:16 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
@BillSpaarbank : dat is idd nog een optie maar ook dan ben ik wel eerst alles kwijt en kan ik nog steeds niet officieel backuppen en straks met gingerbread heb ik dezelfde ellende opnieuw. Maar bedankt voor het meedenken ieg.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
melk0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:16:
@BillSpaarbank : dat is idd nog een optie maar ook dan ben ik wel eerst alles kwijt en kan ik nog steeds niet officieel backuppen en straks met gingerbread heb ik dezelfde ellende opnieuw. Maar bedankt voor het meedenken ieg.
De Froyo update heeft ook voor een heleboel gebruikers Kies verbindingsproblemen opgelost, dus mogelijk kun je na een update bij het service point vrolijk met Kies gaan werken.

Maar de waslijst aan errors die je schijnt te krijgen lijkt mij toch meer PC gerelateerd dan direct aan Kies. Misschien nog iets om te proberen, het heeft mij meerdere malen geholpen met de oudere versies van Kies toen ik verbindingsproblemen had;

- Kies op de normale wijze deïnstalleren
- CrapCleaner het register laten opschonen, 2x achter elkaar (de tweede keer vond hij bij mij nog steeds register sleutels van Samsung troep)
- Handmatig even je software lijst afgaan en alles wat met Samsung te maken heeft wegsmijten :P
- Ook je Program Files map(pen) nog even doorlopen op Samsung items
- In Apparaatbeheer de telefoon verwijderen met software en al, mocht hij er nog tussen staan
- Reboot
- Nieuwste Kies installeren (deze, niet degene waar ze naar linken onder het kopje firmware update op de Samsung Mobile site)
- Telefoon aansluiten
- Duimen :P

Overigens hielp het bij eerdere Kies versies ook wel eens als je niet een lading MP3 bestanden op je interne geheugen had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Komt nu 2.2.1 vanzelf in kies bij updates te staan?

Of moet ik zelf gaan flashen?

Iemand btw changelog?

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 20-09 20:43
Steef1986 schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:57:

Iemand btw changelog?

thx.
Ik ontvang nog niks via kies in iedergeval(België)
heb trouwens nog nooit problemen gehad met kies, mss omdat ik gewoon geluk heb :P of doordat ik geen lag fixes, launcherpro of iets dergelijk heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Propane schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:41:
[...]
De Froyo update heeft ook voor een heleboel gebruikers Kies verbindingsproblemen opgelost, dus mogelijk kun je na een update bij het service point vrolijk met Kies gaan werken.

Maar de waslijst aan errors die je schijnt te krijgen lijkt mij toch meer PC gerelateerd dan direct aan Kies. Misschien nog iets om te proberen, het heeft mij meerdere malen geholpen met de oudere versies van Kies toen ik verbindingsproblemen had;

- Kies op de normale wijze deïnstalleren
- CrapCleaner het register laten opschonen, 2x achter elkaar (de tweede keer vond hij bij mij nog steeds register sleutels van Samsung troep)
- Handmatig even je software lijst afgaan en alles wat met Samsung te maken heeft wegsmijten :P
- Ook je Program Files map(pen) nog even doorlopen op Samsung items
- In Apparaatbeheer de telefoon verwijderen met software en al, mocht hij er nog tussen staan
- Reboot
- Nieuwste Kies installeren (deze, niet degene waar ze naar linken onder het kopje firmware update op de Samsung Mobile site)
- Telefoon aansluiten
- Duimen :P

Overigens hielp het bij eerdere Kies versies ook wel eens als je niet een lading MP3 bestanden op je interne geheugen had staan.
of even een andere pc gebruiken waar Kies niet op voorkwam. Mijn ervaring is dat het echt heel simpel was, en misschien heb ik mazzel gehad...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Cartman! schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:49:
[...]

Ik ben het met Rutger eens, welke gek zet nou een ubs-aansluiting aan de de bovenkant van een telefoon :'(
Een koptelefoonaansluiting op die plek kan ik me nog voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:45

De vorige keer ging er nog een goede maand overheen nadat de firmware lekte. En changelog kan je zelf vinden op xda.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Ik heb al een poosje geleden Froyo via Kies op mijn toestel geinstalleerd (niet geroot, geen lagfix). Bij mij staat altijd wfi uit en bluetooth aan.

Toestel doet het prima.

Vrij snel na de update heb ik hier een positieve recencie gegeven mbt het GPS-gebruik in combinatie met Google Maps/Navigatie.

Hoe het kan dat mijn ervaringen veel negatiever worden kan ik niet plaatsen. Het is nu bar en boos. Gisteren en vandaag duurt het erg lang voordat de Navigatie de huidige positie heeft kunnen vinden. En meerdere malen zie ik op het scherm dat de huidige locatie ver naast de weg ligt..........

Wat mij opvalt is dat meteen nadat ik de update heb gedaan ik bovenin mijn scherm continu het gps-symbooltje zag.
En dat heb ik niet meer, ook niet meteen nadat Maps is opgestart. Na een poosje verschijnt hij wel.
Maar als ik maps heb afgesloten blijft het gps symbooltje bovenin staan.

Zou dat iets met de gps-problemen te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:38
Zo eindelijk VPN werkend gekregen. Gisteren de hele dag liggen stoeien met PPTP helaas krijg ik dit niet werkend. Hij maakt wel verbinding maar internetten ho maar.

Dus vandaag OpenVPN maar geinstalleerd. Je moest wel wat command's uitvoeren maar het werkt nu lekker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokiaan958GB schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:29:
[...]

Ik ben het met Rutger eens, welke gek zet nou een ubs-aansluiting aan de de bovenkant van een telefoon :'(
Een koptelefoonaansluiting op die plek kan ik me nog voorstellen.
Blijkbaar heel persoonlijk.
Ik vind t verdomd handig. Kan je hem iig fatsoenlijk blijven gebruiken als hij in de lader zit. En ligt hij niet zo raar op je bureau.
Hulde dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:44:
[...]

Niemand gaat me vertellen dat de USB aansluiting van de Galaxy op een goede plek zit, ja als je hem de hele dag aangesloten naast je toetsenbord heb liggen :9
hier een foto!
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Pj4Cj.jpg

Ik vertel je nu dat ik liever de USB aan de bovenkant heb dan aan de onderkant heb!
Niet iedereen gebruikt docks, DJ sets of wat dan ook he. :p
melk0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:01:
@pietaz : Vreemde reactie, als ik wil updaten naar Froyo wat ik graag wil via de officiele methode is de ENIGE manier KIES. Ik krijg geen OTA updates want ik heb mijn toestel los gekocht. Ook is het wel prettig zonder third party market apps je phone op een een officiele manier te kunnen backuppen.
Ik snap je frustratie wel, maar wordt het niet een beetje te persoonlijk met jij en Kies? Ik begrijp dat voor jou het product niet naar behoren werkt, en dat je vindt dat je recht heb op meer dan wat je krijgt (en terecht), maarru, flashen naar een superieure custom rom is heel eenvoudig. Je hebt een keuze, als je ervoor kiest om het te proberen via de officiele weg dan kan ik je nu al vertellen dat je nog meer hoofdpijn en frustratie zult krijgen. De andere weg duurt minder dan 15min en je hebt een rom die de officiele froyo nooit zal kunnen evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
418O2 schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:41:
heeft iemand zijn SGS onder VMWare Fusion op windows (XP) aan de praat gekregen? Hij herkend de telefoon gewoon niet bij mij.

Draai als host Mac OSX, ook die geeft geen herkenning bij aansluiten
Heb nu maar win7 in Fusion geladen, maar daar krijg ik hem niet in Kies-mode verbonden (wel met massaopslag-modus). Lijkt geen gelukkig huwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online

Iemand btw changelog?

thx.
Als je op dit moment 2.2.1 wilt dan moet je flashen want het is een gelekte firmware, geen officiele.

en voor above: als je je druk maakt over de locatie van je usb-aansluiting dan vraag ik me af waarom je een telefoon koopt 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 14-12-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:01:
[...]

Als je op dit moment 2.2.1 wilt dan moet je flashen want het is een gelekte firmware, geen officiele.

en voor above: als je je druk maakt over de locatie van je usb-aansluiting dan vraag ik me af waarom je een telefoon koopt 8)7
Om mee te kunnen bellen en ook in de auto. Carkit waar hij zo in kan is natuurlijk vele malen fijner dan een ding waar hij in geklikt wordt en je een kabeltje bovenin moet klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wie gebruikt er ook: Darky's v5.2 Gingerbread Edition? (ziet er gelikt uit :) )
Samen in combi met de 2.2.1 is het werkelijk een super toestel. Loopt nu eindelijk zoals het hoort!
Altijd enorm snel, geen vertraging :) Ben nu werkelijk blij met het toestel. Als je van al je traagheid problemen af wil zijn, installeer dan 2.2.1 via Odin. Loopt als een zonnetje echt een aanrader! :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Darkermoon schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
Geweldig nieuws via twitter:

[...]

Klik voor twitter van Samsung_Benelux

Lijkt me sterk dat er geen versie voor NL dan komt.
Holy shit wat ben ik blondt. Ik las namelijk dat het gingerbread was.
My bad

*kruipt weer terug in z'n hoek*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:11:
[...]
Om mee te kunnen bellen en ook in de auto. Carkit waar hij zo in kan is natuurlijk vele malen fijner dan een ding waar hij in geklikt wordt en je een kabeltje bovenin moet klikken!
Zoals ik al zei, als dat de hoofdreden is voor jou als je een telefoon koopt: neem die iPhone en doe niet moeilijk :)

@Mother_Goozz: ook hier Darky 5.2 maar ik denk dat praat over custom firmware beter in het desbetreffende topic hoort :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cartman! op 14-12-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Cartman! schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:38:
[...]

@Mother_Goozz: ook hier Darky 5.2 maar ik denk dat praat over custom firmware beter in het desbetreffende topic hoort :)
Klopt, helemaal gelijk :F
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar wat mensen hier halen met batterij duur? Ik gebruik hem best wel, en doe er makkelijk 2 dagen mee, ook wat tips gevolgd van deze site http://www.omgubuntu.co.u...ntu!)&utm_content=Twitter Zijn wel een beetje standaard dingen, maar miss voor sommige wat kunnen helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 14-12-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar wat mensen hier halen met batterij duur? Ik gebruik hem best wel, en doe er makkelijk 2 dagen mee...
Batterij van mijn Galaxy liep opeens snel leeg, had net geroot en lagfix toegepast , maar ook apps geinstalleerd. Ben systematisch alles afgegaan, alle recente apps er af gegooid en weer 1 voor 1 geïnstalleerd.
Maar uiteindelijk bleek GPS toch de grote boosdoener te zijn. Nu ik die uit heb staan, doe ik er weer makkelijk 2 dagen mee, met behoorlijk intensief gebruik. Heb thuis altijd wifi aan en 3G uit. Onderweg precies andersom.
Automatisch mail ophalen heb ik nu ook uitstaan, want dat boeit me niet, als ik mail bekijk is er altijd wel nieuwe mail, doe ik gewoon handmatig.

[ Voor 3% gewijzigd door Marbo op 14-12-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Nou ik heb alles uitstaan... Op een enkele weer widget na.. en ik haal 1 dag naar normaal gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Het loont ook wel de moeite te telefoon langer op te laden dan de 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
vandaag lekker mn nieuwe display binnen gekregen en gelijk gemonteerd. Eindelijk het windows mobile toestel weer in de kast en met android 2.2.1 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er de optie (of app) om een meldingsindicator (knipperend lampje) te activeren?

Ben net overgestapt van Nokia E72 naar SGS.
En mis deze functie nu echt..

Ik wil graag op me mobiel zien of ik een gemiste oproep / SMS / Email heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
hee ik mis swype als ik een sms wil sturen, hoe activeer ik die weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:03:
Is er de optie (of app) om een meldingsindicator (knipperend lampje) te activeren?

Ben net overgestapt van Nokia E72 naar SGS.
En mis deze functie nu echt..

Ik wil graag op me mobiel zien of ik een gemiste oproep / SMS / Email heb ontvangen.
Noled, verkrijgbaar in de market. Zorgt voor een stipje op je scherm als je iets gemist hebt, en de kleur zegt je wat dat is. Mail, sms, oproep etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:12:
hee ik mis swype als ik een sms wil sturen, hoe activeer ik die weer?
Vinger op invoerscherm en ingedrukt houden. Dan kan je voor invoermethode kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:38:
[...]

Zoals ik al zei, als dat de hoofdreden is voor jou als je een telefoon koopt: neem die iPhone en doe niet moeilijk :)
Dat zijn voor de meeste mensen met dergelijke telefoons toch wel de hoofdzaken.... ja je kan met android meer... maarja niets en niemand is perfect dus... moeilijke zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:29:
[...]

Noled, verkrijgbaar in de market. Zorgt voor een stipje op je scherm als je iets gemist hebt, en de kleur zegt je wat dat is. Mail, sms, oproep etc.
Enig idee wat de impact is op accuverbruik? Lijkt me wel een handige app.

Alternatief is met een gerooote android werken, dan kan er iets aan gedaan worden met de touchbuttons. Op xda een topic over gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Motrax op 14-12-2010 22:54 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Ik stap elke keer met een stijve nek uit mijn auto........................
Bellen met de sgs liggend in de een houder is geen pretje, voor navigatie is het onmisbaar.
Elke keer als ik de de standaard belapplicatie gebruik moet ik mijn hoofd scheef houden om te bellen, belhistorie te lezen of contacten te zoekenomdat deze niet met het toestel meedraait :-( .

Kan iemand mij een een belapplicatie aanbevelden die WEL meedraait? Dat zou het leven een stuk makkelijker maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:53:
[...]

Enig idee wat de impact is op accuverbruik? Lijkt me wel een handige app.

Alternatief is met een gerooote android werken, dan kan er iets aan gedaan worden met de touchbuttons. Op xda een topic over gezien.
Nee geen idee van, maar als je aan de normale dingen denkt (wifi aan/uit etc, geen apps die om het uur iets willen updaten) dan heeft het voor mijn idee geen invloed. Maar ik heb geen wetenschappelijke onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Zo, ik heb sinds vandaag ook een Galaxy S, na een mislukt uitstapje naar de Desire Z. Moet zeggen, het ding voelt erg cheap aan, maar heb het idee dat het wel een degelijk apparaat is :). Jammer van het scherm, die is toch wel even net wat minder scherp dan die van de Desire Z... En vooral érg helder. Staat nu gewoon op de laagste stand die kan, dan issie nog wel uit te houden :).

Android "schil" van Samsung ziet er niet heel erg boeiend uit, maar het werkt :). Voorlopig nog niet geroot, maar dat zal vast later nog wel komen als ik weer iets wil wat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Gray|IA schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:55:
Het loont ook wel de moeite te telefoon langer op te laden dan de 100%.
Of opladen terwijl de SGS uit staat, dan weet je zeker dat ie vol is. Af en toe batt stats resetten help ook goed (CWM nodig).

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Vandaag ook een Galaxy S ontvangen. Leuke meevaller (foutje?) dat ik een 16GB versie heb gekregen. Terwijl ik gewoon de 8GB versie besteld heb.

Iemand die weet of dit nog problemen gaat opleveren als ik terug moet voor garantie? Ook op de bon staat namelijk 8GB, dat komt dus niet overeen met mij toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

t2c schreef op woensdag 15 december 2010 @ 01:06:
Vandaag ook een Galaxy S ontvangen. Leuke meevaller (foutje?) dat ik een 16GB versie heb gekregen. Terwijl ik gewoon de 8GB versie besteld heb.

Iemand die weet of dit nog problemen gaat opleveren als ik terug moet voor garantie? Ook op de bon staat namelijk 8GB, dat komt dus niet overeen met mij toestel.
Ik weet dat Vodafone actie heeft dat je een 16Gb MicroSD geheugenkaart erbij krijgt. Of heb je echt (intern) de 16Gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddhole schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:42:
[...]

Of opladen terwijl de SGS uit staat, dan weet je zeker dat ie vol is. Af en toe batt stats resetten help ook goed (CWM nodig).
Dat wil ik dus ook, maar wat is cwm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
clockworkmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, staat bij voor 2.1 only. Maar dat is net zoiets als launcher pro als ik het goed begrijp. Nog andere opties om je battery statt te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ClockwordMod is ook voor 2.2 en 2.2.1 hoor want ik draai hem ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:28:
[...]

Hm, staat bij voor 2.1 only. Maar dat is net zoiets als launcher pro als ik het goed begrijp. Nog andere opties om je battery statt te resetten?
Het is niet net zoiets als launcherpro. Het is een recovery mode met extra functies. Batterijstats resetten kan ook met het programma 'sgs tools' en dan onder 'apply script'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Cartman! schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:42:
ClockwordMod is ook voor 2.2 en 2.2.1 hoor want ik draai hem ook gewoon :)
Ik draai de voodoo lagfix 5.0.1 en toevallig ontdekte ik dat de recovery mode nu anders is. Het menu is nu rood en er staat ClockworkMod Recovery v2.5.1.3 bovenaan. Onder "advanced" krijg ook de optie "wipe battery stats"!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasibal
  • Laatst online: 29-01-2022
nokiaan958GB schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:03:
Ik stap elke keer met een stijve nek uit mijn auto........................
Bellen met de sgs liggend in de een houder is geen pretje, voor navigatie is het onmisbaar.
Elke keer als ik de de standaard belapplicatie gebruik moet ik mijn hoofd scheef houden om te bellen, belhistorie te lezen of contacten te zoekenomdat deze niet met het toestel meedraait :-( .

Kan iemand mij een een belapplicatie aanbevelden die WEL meedraait? Dat zou het leven een stuk makkelijker maken :-)
Probeer DialerOne eens. Is voor mij de ideale vervanger van de stock dialer.
http://www.appbrain.com/app/dialer-one/kz.mek.DialerOne#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Vreemd trouwens, bij mij draait de contact app prima mee (froyo). Heb je auto-rotation wel aan staan?

[ Voor 4% gewijzigd door MrAngry op 15-12-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:57
De telefoonapp (belapp) draait niet mee. Draai op XXJPU

[ Voor 15% gewijzigd door twooggy op 15-12-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:02
Wat is de verwachte roll-out van 2.2.1? Wil het hebben voor 29 december dit jaar vanwege de GPS verbeteringen en omdat ik dan naar Polen ga voor vakantie. En dan nog Sygic aanschaffen...goede keuze?

Deze vrijdag kan ik mijn abbo verlengen en de SGS bestellen :-)

[ Voor 27% gewijzigd door DingieM op 15-12-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:43
Sygic doet het bij mij prima met 2.2, geen problemen met GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

MrAngry schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:03:
Vreemd trouwens, bij mij draait de contact app prima mee (froyo). Heb je auto-rotation wel aan staan?
Bij mij draait hij ook gewoon mee

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 21:07
Contact app is iets anders dan de dialer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:28:
[...]

Ik weet dat Vodafone actie heeft dat je een 16Gb MicroSD geheugenkaart erbij krijgt. Of heb je echt (intern) de 16Gb versie?
Ik heb de telefoon niet bij Vodafone gekocht. Heb echt 16GB intern geheugen gekregen en geen sd-kaart er in, terwijl ik een 8GB versie gekocht heb. Weet dus niet of ik de winkel moet mailen met misschien de kans dat ze me alsnog de extra kosten in rekening brengen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Raymond schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:06:
Contact app is iets anders dan de dialer.
Ja klopt, zie ik nu. De dialer draait niet mee, contact app wel. Maar ze hebben dezelfde functies om snel te bellen (history, favorites), dus waarom zou je dan de dialer gebruiken?
Ik gebruik zelf trouwens de favorite contacts widget van launcher pro het meest, ik bel eigenlijk toch maar een handvol mensen regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
DingieM schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:09:
Wat is de verwachte roll-out van 2.2.1? Wil het hebben voor 29 december dit jaar vanwege de GPS verbeteringen en omdat ik dan naar Polen ga voor vakantie. En dan nog Sygic aanschaffen...goede keuze?
Er is geen verwachte roll-out, ik zou er zeker niet op rekenen dat je hem voor 29 december kan hebben. Maar je kan hem altijd handmatig updaten mocht je problemen met de GPS ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
t2c schreef op woensdag 15 december 2010 @ 01:06:

Op tv wordt reclame gemaakt voor dat je nu dubbel geheugen krijgt bij aanschaf. Niet dat dat alleen bij bepaalde providers ofzo is. Dus ws krijgt iedereen die nu 8gb besteld, 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
MrAngry schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:29:
[...]

Er is geen verwachte roll-out, ik zou er zeker niet op rekenen dat je hem voor 29 december kan hebben. Maar je kan hem altijd handmatig updaten mocht je problemen met de GPS ondervinden.
Op XDA staat een mail van Samsung dat er in december een nieuwe firmware voor de SGS wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Er staan overigens weer nieuwe apps in de Samsung apps market, waaronder een MMA nieuws app.

[ Voor 8% gewijzigd door Amboe op 15-12-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:02
Hertog_Martin schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:07:
[...]

Op tv wordt reclame gemaakt voor dat je nu dubbel geheugen krijgt bij aanschaf. Niet dat dat alleen bij bepaalde providers ofzo is. Dus ws krijgt iedereen die nu 8gb besteld, 16?
Ten tijde van aanschaf van mijn op zijn laatste benen lopende X1, kon ik op de SonyEricsson website mijn telefoon registreren en kreeg ik gratis een mSD kaartje van 4GB met een film erop.
Wellicht doet Samsung dit ook met de SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al een flink aantal mensen die na een reparatie, een 16gb ipv 8 terug kregen. Zou me er dus niet druk om maken.
Ze verschillen verder niet en het is niet jouw fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Hoi ppl!

Vraag..

Ik heb op twitter ingesteld bij interval dat ie om het half uur checked of er berichten zijn.

Maar nu doet twitter dit simpelweg niet. :(

Meer mensen hier last van?

Het gaat om de standaard twitter app voor android ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
Hertog_Martin schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:07:
[...]

Met expliciet een kaartje er bij...

Ik heb gelukkig wel een 16Gb. Heb maar liefst 1,5Gb in gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Kreeg net een update melding van de market, heb nu de vernieuwde market.

Ziet er best tof uit!

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 20:37

knakworst

Get more sats!

DingieM schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:09:

Deze vrijdag kan ik mijn abbo verlengen en de SGS bestellen :-)
tip: koop een play online kaart: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35067285

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekeboeboe
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
edit

[ Voor 99% gewijzigd door kiekeboeboe op 15-12-2010 21:13 . Reden: verkeerde bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
t2c schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb de telefoon niet bij Vodafone gekocht. Heb echt 16GB intern geheugen gekregen en geen sd-kaart er in, terwijl ik een 8GB versie gekocht heb. Weet dus niet of ik de winkel moet mailen met misschien de kans dat ze me alsnog de extra kosten in rekening brengen of iets dergelijks.
Ik heb een nieuwe ter vervaning van een defect exemplaar gekregen. Op de doos staat 8GB gratis (zie voorwaarden). Dit houdt een actie in dat je een 8GB gehuegenkaart gratis kunt aanvragen. Kijk ik op mn apparaat, blijk ik ook een 16GB te hebben gekregen (8GB versie was defect). Beetje vreemd, maar wel lekker!

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• styxit
  • Niet online
buddhole schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:46:
[...]

Ik heb een nieuwe ter vervaning van een defect exemplaar gekregen. Op de doos staat 8GB gratis (zie voorwaarden). Dit houdt een actie in dat je een 8GB gehuegenkaart gratis kunt aanvragen. Kijk ik op mn apparaat, blijk ik ook een 16GB te hebben gekregen (8GB versie was defect). Beetje vreemd, maar wel lekker!
Ja dat is zeker lekker. Ik ben er ook blij mee, maar hoop niet dat ik eventueel later nog gezeur mee ga krijgen. Maar dan kan ik altijd nog zeggen dat dat me nooit is opgevallen en dat ik het zo heb gereken.

Overigens staat er bij mij op de doos ook daadwerkelijk 16GB.

• NightWish1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 03:20
Ik draai nu sinds een dag of 3 froyo 2.2.1 maar ik heb nu dus geen swype meer iemand die mij daarmee kan helpen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
t2c schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:18:
[...]

Ja dat is zeker lekker. Ik ben er ook blij mee, maar hoop niet dat ik eventueel later nog gezeur mee ga krijgen. Maar dan kan ik altijd nog zeggen dat dat me nooit is opgevallen en dat ik het zo heb gereken.

Overigens staat er bij mij op de doos ook daadwerkelijk 16GB.
Mocht je gezeur krijgen zeg je gewoon: Ow echt? Dat heb ik niet gemerkt. Waar zie ik dat dan (dus gewoon nogal simpel overkomen).
Dan zeg je: Hoe doen we dit nu? U stuurt mij de juiste GSM op en ik stuur u op uw kosten deze terug?

Die 16GB actie is gewoon een geheugen kaartje dat je krijgt als je de gsm op de site van Samsung registreert en deze actie loopt tot 31 januari 2011.

Dat jij een 16GB in plaats van een 8GB gekregen hebt kan 2 redenen hebben. De persoon die de GSM opgestuurd heeft weet niet dat er 2 versies zijn. Of ze hadden geen 8GB versies meer en hebben derhalve een 16GB gestuurd.

• lordMocro
Deadsy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 02:12:
[...]

Mocht je gezeur krijgen zeg je gewoon: Ow echt? Dat heb ik niet gemerkt. Waar zie ik dat dan (dus gewoon nogal simpel overkomen).
Dan zeg je: Hoe doen we dit nu? U stuurt mij de juiste GSM op en ik stuur u op uw kosten deze terug?

Die 16GB actie is gewoon een geheugen kaartje dat je krijgt als je de gsm op de site van Samsung registreert en deze actie loopt tot 31 januari 2011.

Dat jij een 16GB in plaats van een 8GB gekregen hebt kan 2 redenen hebben. De persoon die de GSM opgestuurd heeft weet niet dat er 2 versies zijn. Of ze hadden geen 8GB versies meer en hebben derhalve een 16GB gestuurd.
Elke telefoon heeft een unieke IMEI code, het staat in hun systeem gekoppeld aan jouw contract/naam. Dit weet ik omdat ik dezelfde dag dat ik de galaxy kreeg even terugkwam om aan te geven dat mijn 3G niet werkte (instellingen niet goed), de wijsneus die me hielp checkte meteen of het wel dezelfde telefoon was die ik net bij hen had gekocht. :)

De IMEI code van je telefoon kun je ook zelf zien, door de sgs info app te gebruiken bijv.

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik heb een probleem. :'(
Gisteren begon het: De telefoon gaf constant aan dat hij een usb verbinding maakte en na 1 seconde weer verbrak. Vervolgens zet ik hem uit, kreeg ik hem niet meer aan en zag ik alleen maar dat ronde loading teken. Hij ging alleen nog aan via de adapter of door de accu eruit te halen. Ik kon het USB verbinden probleem uiteindelijk verhelpen door de accu er even uit te halen.
Maar nu vanochtend is hij weer continu aan het verbinden.
Ik ga eerst wel naar froyo updaten en eventueel een factory reset als dat zou kunnen helpen. Nog andere ideeën? Ik wil hem niet graag opsturen, want dan ben ik hem én kwijt en ik weet nooit in welke staat ik hem weer terug krijg. (hij is nog krasvrij :) )

Aanvulling: Tussen de twee keer dat ik dit probleem meemaakte heb ik hem niet aangesloten aan een computer dus hij begint er echt vanzelf mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Nasonia op 16-12-2010 08:01 ]

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ik heb hem teruggestuurd naar Hi. Het werkt eventjes als je de accu eruit gehad hebt totdat het spontaan weer opnieuw begint. Ik vrees dat er niks anders voor je opzit dan opsturen voor garantie. Maak even wat foto's van de huidige staat als je vreest dat je hem brak terugkrijgt.

Verwijderd

NightWish1978 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:24:
Ik draai nu sinds een dag of 3 froyo 2.2.1 maar ik heb nu dus geen swype meer iemand die mij daarmee kan helpen.
Zal ie niet standaard op het gewone toetsenbord ingesteld staan? Heb je de Samsung variant van de 2.2.1 of een ROM van een xda-developer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:27:
[...]

Zal ie niet standaard op het gewone toetsenbord ingesteld staan? Heb je de Samsung variant van de 2.2.1 of een ROM van een xda-developer?
Tekstvak ingedrukt houden, swype kiezen.
Had je ook werk met de zoekfunctie kunnen vinden.

Verwijderd

*weg* kijk eens in de grote topics, google in het rond en maak een keuze

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 16-12-2010 11:40 ]

• Cartman!
  • Niet online
Heb je al enige moeite gedaan reviews of topics te lezen? Deze vraag is al tig keer voorbij gekomen ondertussen :{

• NightWish1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 03:20
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:58:
[...]

Tekstvak ingedrukt houden, swype kiezen.
Had je ook werk met de zoekfunctie kunnen vinden.
Dat werkt dus niet helaas maar kan alleen nog maar het standaard samsung toetsenbord kiezen

• Amboe
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:05:
Ik kan over twee een nieuwe mobieltje uitkiezen en nu twijfel ik tussen de iPhone 4 en Samsung i9000 Galaxy, please help!
Ik denk niet dat je hier een geheel objectief advies kunt verwachten... ;)

Check gsmarena.com voor een vergelijking tussen deze telefoons.

Verwijderd

HELP!
Ik heb gister mijn samsung galaxy S i9000 willen updaten qua firmware. 2.2
dit ging tot z'n 85% goed en toen liep de telefoon fast en de update werd verbroken.
nu start me telefoon niet meer op en zie ik alleen een klein telefoontje..............geel driehoekje met uitroepteken...........klein computertje.

Iemand een idee?

hard reset knopje?

plz!

Groetjes Wesley

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
piems schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:55:
[...]

Laat ik dat nou zelf zijn :) Nooit bij stilgestaan dat exchange dat kon zijn. Vinkje verwijderd.
Daarna nog geen resultaat. Heb maar een factory reset gedaan aangezien ik er niet zo heel veel op had draaien. account weer opnieuw ingesteld en het werkt nu weer vlekkeloos. Scrollen in de mail gaat ook weer soepel terwijl dat voor de reset nog niet zo was.
nu wel tevreden :)
Weet iemand toevallig welk vinkje dit zou moeten zijn?
We hebben hier hetzelfde probleem namelijk.

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

• MrAngry
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:21:
HELP!
Ik heb gister mijn samsung galaxy S i9000 willen updaten qua firmware. 2.2
dit ging tot z'n 85% goed en toen liep de telefoon fast en de update werd verbroken.
nu start me telefoon niet meer op en zie ik alleen een klein telefoontje..............geel driehoekje met uitroepteken...........klein computertje.

Iemand een idee?

hard reset knopje?
Heb je hem geupdate met kies? Globaal heb je dan 3 opties:
1a. Opstarten in recovery modus en factory reset, maar ik verwacht niet dat dat werkt. Dus 1b. opstarten in download modus en opnieuw flashen met Odin.
2. Naar een Samsung service point gaan en daar laten flashen.
3. Terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en garantie claimen (alleen als je hem via KIES hebt willen updaten, anders zit er geen garantie op).

Verwijderd

MrAngry schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:
[...]

Heb je hem geupdate met kies? Globaal heb je dan 3 opties:
1a. Opstarten in recovery modus en factory reset, maar ik verwacht niet dat dat werkt. Dus 1b. opstarten in download modus en opnieuw flashen met Odin.
2. Naar een Samsung service point gaan en daar laten flashen.
3. Terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en garantie claimen (alleen als je hem via KIES hebt willen updaten, anders zit er geen garantie op).
Thanks MrAngry!

Ik ben bang dat die naar een servicepoint moet..
Als ik hem uit zet volume knop omlaag indrukken, power knop in drukken etc. krijg ik niet alleen die verbinding met pc afbeelding.

weet jij of dit direct gedaan kan worden of ben ik me telefoon dan 3 weken kwijt.?

Ik heb hem via KIES geupdate.
Gekke is dat ik 2 SGS I9000 heb en bij de een gaat het perfect en de ander gezeur.
maar goed ik ga maar is kijken welk servicepoint in de buurt is.

Bedankt voor de snelle reactie!

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 02:12:
[...]

hoe wat waar?
Pagina: 1 ... 35 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.