Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:32:
[...]

Bart
je kan de kabel verwijderen hoor, het root gedeelte is naar wat ik zo zie gewoon verwijderd. het is voor een servicecenter in principe te zien of er een superuser app in je menu staat. staat deze er niet meer, dan zullen ze ook niet verder gaan zoeken neem ik aan.

mocht het nu alsnog fout gaan en je telefoon doet niets meer, dan zou je via Odin de standaard kernel nog kunnen flashen.
Ik heb mijn toestel losgekoppeld. Op dat moment gaf Oneclick aan "Failed"
Weer opnieuw aangekoppeld en nogmaals op unroot gedrukt. Nu zie ik het volgende staan:

Killing ADB Server...

OK

Starting ADB Server...
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully *

OK

Waiting for device...

OK

Pushing rageagainstthecage...
15 KB/s (0 bytes in 5392.000s)

OK

chmod rageagainstthecage...

OK

Running rageagainstthecage...
ROOTED

Getting mount path...
/dev/block/stl9
OK

Remounting system with read-write access...

OK

Removing su...
rm failed for /system/bin/su, No such file or directory

OK

Removing Superuser.apk...

Ook hier blijft hij weer hangen. Wat moet ik nou doen?

Ik zou toch wel heel erg graag "completed" of iets dergelijks willen zien :) De onderste knoppen van mijn galaxy zijn nu stuk trager geworden. Het venster dat je van bovenaf open kan schuiven (Wi-fi, bluetooth, gps, etc) is nu wel echt heel erg traag. Duurt 4 seconden voordat die reageert.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 16:42
is de superuser app verwijderd van je telefoon? oftewel zie je in je app lijst nog superuser staan? als deze weg is is het goed genoeg om hem in te leveren.

je ziet in het script dat hij doorloopt dat hij bepaalde dingen niet kan verwijderen, omdat deze al verwijderd zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 08-12-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HogRider
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02 10:06
Weet iemand of tethering toegestaan is of niet? Ik lees overal dat het eigenlijk niet mag, maar sinds iOs 3.0 iedereen met een iPhone het doet en T-mobile (Ik heb ook T-mobile) het gedoogd. Loop ik risico op extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
msabbaghian schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:45:
Weet iemand of tethering toegestaan is of niet? Ik lees overal dat het eigenlijk niet mag, maar sinds iOs 3.0 iedereen met een iPhone het doet en T-mobile (Ik heb ook T-mobile) het gedoogd. Loop ik risico op extra kosten?
Bij Vodafone heb ik toevallig een Blackberry abbonement nog lopen. Daar kan ik zoveel tetheren als ik wil zonder extra kosten, is wat langzamer maar wel echt onbeperkt.

In de trein een filmpje of wat cd's downloaden is geen probleem.
Afgelopen maand iets van 6-7GB verbruikt!

Kost iets meer in de maand, maar is onbeperkt. Tethering mag, maar de meeste telco's hebben nu een vaste limiet en als je daar overheen bent heb je of geen internet meer of betaal je heel veel!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunZip schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:04:
Is in dit topic weinig te vinden over MMS.....

Heb de juiste instellingen via Hi opgevraagd en ingesteld maar het lukt niet.

Is het uberhaupt iemand gelukt om een MMS te versturen en/of te ontvangen met de GS?

ThnX
Het is mij nog NOOIT gelukt, met welke telefoon dan ook om te MMS'en, daarom ben ik nu zo blij met Whatsapp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HogRider
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02 10:06
Ik heb webnwalk plus en ik vind dat het allemaal best snel gaat en T-mobile heeft geen datalimiet op de onbeperkt abbonementen volgens http://www.allaboutphones...alimiet-op-te-werpen.html

Dus ik denk dat ik gerust kan tetheren :D bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:03:
[...]

Het is mij nog NOOIT gelukt, met welke telefoon dan ook om te MMS'en, daarom ben ik nu zo blij met Whatsapp! :)
Even voor de duidelijkheid: Ik kan prima MMS'en met mijn Samsung, zonder extra poespas te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Mijn Galaxy S heeft ook dezelfde settings maar gps is inaccuraat, als ik stil sta voor een stoplicht en begin te rijden duurt het bijna 5 minuten voordat ie verder gaat met navigeren.

Nav software maakt niet welke geeft aan dat ik door rivieren en gebouwen rijd.

Build date 2 juni 2010. Ik ga hem terugbrengen.

btw dynafix gebeld en zij geven aan dat ze nog geen Galaxy S en hebben gehad met gps problemen.... vreemd
Amdk6II schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:01:
[...]

Session type: tracking
Test Mode: S/W Test
Operation Mode: Standalone
Start Mode: Hot start
GPS Plus: On
Dynamic accuracy: on
Accuracy: 50
GPS Logging: OFF

SUPL/CP Settings:

Server FQDN Type: Custom config
Server: supl.google.com
Server port: 7276
Supl secure socket: off
agps mode: supl

--

build date op batterij: 2010-10-22

Ik vraag me alleen af wat het voor zin heeft; gps werkt nu prima terwijl mijn vorige telefoon met dezelfde stock instellingen erg slecht presteerde met gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Sayko schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:42:
Mijn Galaxy S heeft ook dezelfde settings maar gps is inaccuraat, als ik stil sta voor een stoplicht en begin te rijden duurt het bijna 5 minuten voordat ie verder gaat met navigeren.
Waar in de auto heb je je telefoon liggen/staan/hangen? Onder de voorruit, op de voorstoel, op schoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Onder de voorruit. Maar ook als ik aan het lopen ben met gps aan heef tie het zelfde probleem. GPS is absoluut geen prio maar als ik hem een keer nodig heb, heb ik er dus bijna niks aan.
Raymond schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:12:
[...]

Waar in de auto heb je je telefoon liggen/staan/hangen? Onder de voorruit, op de voorstoel, op schoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
vaag, bij mij werkt de GPS dus prima.

Heb je niet iets van warmtewerend glas oid, die de ontvangst vernaggelt? Vaak hebben dat soort ruiten wel een aparte plek zonder warmtewerend materiaal, juist voor GPS ontvangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Raymond schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:20:
vaag, bij mij werkt de GPS dus prima.

Heb je niet iets van warmtewerend glas oid, die de ontvangst vernaggelt? Vaak hebben dat soort ruiten wel een aparte plek zonder warmtewerend materiaal, juist voor GPS ontvangers.
Daar zal het niet aan liggen, aangezien dit probleem zich ook voordoet wanneer Sayko over straat loopt.

Misschien is het gewoon pech dat de GPS het niet goed doet...en moet hij/zij terug naar de winkel.

Solid Vision schijnt overigens qua service beter te zijn dan Dynafix.

[ Voor 9% gewijzigd door Amboe op 08-12-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Laatst online: 07-09 17:02

btw dynafix gebeld en zij geven aan dat ze nog geen Galaxy S en hebben gehad met gps problemen.... vreemd

[...]
Triest zeg; het kan niet anders dan dat ze dit moeten weten. Ik vermoed nog steeds een foutieve batch.
Ik krijg nu overigens zelfs een gps lock op mijn werk als ik op de wc zit met mijn vervangende SGS.

[ Voor 1% gewijzigd door Amdk6II op 08-12-2010 17:18 . Reden: Tikfout + verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Amdk6II schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:17:
[...]

Triest zeg; het kan niet anders dan dat ze dit moeten weten. Ik vermoed nog steeds een foutieve batch.
Ik krijg nu overigens zelfs een gps lock op mijn werk als ik op de wc zit met mijn vervangende SGS.
Was je bang dat je niet meer je werkplek zou vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48
Samsung heeft 2.2.1 firmware gemaakt en is nu te downloaden op XDA.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Bastien schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:34:
[...]

Ik ben ook slechthorend maar heb met deze telefoon geen enkel probleem. Met de hoortoestellen in werkt het meer dan prima en ook zonder kan ik meer dan voldoende horen (hoor ± 30% zonder). Mijn toestellen hebben ook bluetooth en ik zou via een kastje de telefoon kunnen koppelen maar dat heb ik niet nodig geacht.

O, en ik ben ook niet te beroerd om een ander te zeggen om duidelijker in de microfoon te spreken :P

Maar als je het zeker wilt weten is inderdaad een tripje naar de winkel de beste optie. Mag toch aannemen dat ze die service wel willen verlenen.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb de gok gewaagd en hem besteld. Als het echt niks is, kan hij nog altijd retour of op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:49:
[...]

Erg benieuwd! Hoeveel heeft ie je gekost?
De nieuwe batterij heb ik nu een week in gebruik en een keer of 5 geladen. Het zou een 1930 zijn, maar heeft ongeveer net zo lang power als de standaard batterij. En dat voor 14,- euro. Mijn sgs draait er in ieder geval prima op en heb in ieder geval altijd een reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Er zijn diverse gebruikers van de nieuwste SpeedMod (10i) van Hardcore die aangeven dat hun brakke GPS opeens stukken beter werkt. Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Tnx voor de tip!

Ik heb net de 2.2.1 versie geflashed (XXJPU) met xen csc(XENJP2). Ik zal eens kijken wat gps nu doet.
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:27:
[...]

Er zijn diverse gebruikers van de nieuwste SpeedMod (10i) van Hardcore die aangeven dat hun brakke GPS opeens stukken beter werkt. Misschien het proberen waard?

[ Voor 4% gewijzigd door Sayko op 08-12-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Amdk6II schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:17:
[...]

Waarom is jouw SGS vervangen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Sayko schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:36:
[...]

Omdat de vorige in de wc is gevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Het schijnt dat JPU een hele verbetering is tov JPA/JPO. Samsung is eindelijk goed bezig!

Ik ga wellicht een poging wagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Amboe op 08-12-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Sayko schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:34:
Tnx voor de tip!

Ik heb net de 2.2.1 versie geflashed (XXJPU) met xen csc(XENJP2). Ik zal eens kijken wat gps nu doet.

[...]
Kan je ook checken of Swype geen vervelende meldingen meer geeft als je een nieuw woord swypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Beste Tweakers,

Kan iemand mij helpen met het upgraden van mijn Samsung Galaxy S naar I9000XXJPU?

Ik ben vandaag een Samsung Galaxy S op gaan halen en heb er via KIES de nieuwste Android 2.2 Froyo op gezet. Nu las ik in dit topic dat er al een versie I9000XXJPU uit is en ik zou graag willen updaten aangezien ik veel last heb van 'lag' sinds de update naar 2.2 en dat in deze nieuwste 'rom' alles verholpen zou zijn qua lag en dat de batterij ook langer meegaat.

Ik geef een kleine donatie via PayPal aan degene die mij zou willen assisteren met het updaten van deze 2.2 telefoon naar 2.2.1. De telefoon is NIET geroot (denk ik!) en heeft geen Lag fix o.i.d.

Zou iemand mij kunnen helpen via MSN of Ventrilo/Teamspeak/Skype?

Voeg me toe op MSN: koen@metus.be
Of Facebook: kvaneijk

[ Voor 3% gewijzigd door kwaza op 08-12-2010 21:26 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
HaTe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:31:
Samsung heeft 2.2.1 firmware gemaakt en is nu te downloaden op XDA.
2.2.1 is stock erg snel. Ik heb eindelijk het gevoel geen lag te hebben. Voodoo wordt bijna overbodig hierdoor :) De browser is ook geupdate en heeft een zelfde rendering nu als de iphone bij het inzoomen. Multi-touch werkt erg smooth.

Verder is de camera geupdate :) en het schijnt dat swype nu op versie 2.9 zit

[ Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 08-12-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
kwaza schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:12:
Beste Tweakers,

Kan iemand mij helpen met het upgraden van mijn Samsung Galaxy S naar I9000XXJPU?

Ik ben vandaag een Samsung Galaxy S op gaan halen en heb er via KIES de nieuwste Android 2.2 Froyo op gezet. Nu las ik in dit topic dat er al een versie I9000XXJPU uit is en ik zou graag willen updaten aangezien ik veel last heb van 'lag' sinds de update naar 2.2 en dat in deze nieuwste 'rom' alles verholpen zou zijn qua lag en dat de batterij ook langer meegaat.

Ik geef een kleine donatie via PayPal aan degene die mij zou willen assisteren met het updaten van deze 2.2 telefoon naar 2.2.1. De telefoon is NIET geroot (denk ik!) en heeft geen Lag fix o.i.d.

Check deze link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433800/0//galaxy%2Crooten%2Cfirmware
Now gimme money. Or I'll shoot you mothaf*cka. So take your pic!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Oyster schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:24:
@Motrax

Je kunt vanuit het eerste venster in sms.app (sms lijst op persoon) direct een persoon bellen of smsen door het persoon naar links of rechts te vegen. Erg handig!
Zomg... Dat is giga handig!

Nog maar eenaar pijnpunten over:
- nummer intoetsen via de dialer herkent een hoop contacten niet, zelfs als deze recent zijn . Ik moet dus het volledige nummer intoetsen ipv dat Android met een suggestie komt wie het is.
- bij contacten geen qwerty, maar een t 9 tobo
- na contac geselecteerd te hebben is een belknop, maar staat boven aan, kan ik nietbmet duim bij, plus de knop is veels te klein.

Zijn daar andere apps of tweaks voor?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:12:
Installeer Google Voice. Je kan gewoon in de auto met je stem je telefoon bedienen...
handig, maar zal meer moeten oefenen, app werkt voor geen meter. Ik probeer mijn vriendin te bellen, maar komt met een nieuwe email met onderwerp 'fire'....

He, dat gaat hard, nu al 2.2.1 in het wild? Of gebruiken ze gewoon xda als beta testers?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Amboe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:22:
[...]

Check deze link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433800/0//galaxy%2Crooten%2Cfirmware
Now gimme money. Or I'll shoot you mothaf*cka. So take your pic!! 8)
Moet ik mijn telefoon rooten om hem te kunnen flashen naar 2.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik denk eerder unrooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Motrax schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:29:
[...]
Zomg... Dat is giga handig!

Nog maar eenaar pijnpunten over:
- nummer intoetsen via de dialer herkent een hoop contacten niet, zelfs als deze recent zijn . Ik moet dus het volledige nummer intoetsen ipv dat Android met een suggestie komt wie het is.
- bij contacten geen qwerty, maar een t 9 tobo
- na contac geselecteerd te hebben is een belknop, maar staat boven aan, kan ik nietbmet duim bij, plus de knop is veels te klein.

Zijn daar andere apps of tweaks voor?
[...]
handig, maar zal meer moeten oefenen, app werkt voor geen meter. Ik probeer mijn vriendin te bellen, maar komt met een nieuwe email met onderwerp 'fire'....

He, dat gaat hard, nu al 2.2.1 in het wild? Of gebruiken ze gewoon xda als beta testers?
Het zou me niet verbazen als Samsung dit express lekt om xda als beta-testers te gebruiken. Maar 2.2.1 (JPU) werkt hier erg soepel. Voodoo komt er voorlopig niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

kwaza schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:12:
Beste Tweakers,

Voeg me toe op MSN: koen@metus.be
Of Facebook: kvaneijk
Ik wil je ook wel gratis assisteren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Zo, het is gelukt.

Geloof me, ik zat eventjes in spanning hoor toen hij bezig was.

Ik ben nu officiëel 2.2.1 :) Nu nog uitvinden hoe ik hem op het Nederlands zet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Het schijnt dat OTA mogelijk is gemaakt met JPU!!!

Je kunt echter niet meer met Kies verbinden (op zich niet erg als je met Odin bezig bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Wat is OTA?

edit: off the air, laat maar heb het al door, vanaf nu hoef je hem niet meer aan een PC te hangen met Kies/Odin.

edit2: damn de telefoon is echt dubbel zo snel lijkt wel... _/-\o_

[ Voor 105% gewijzigd door kwaza op 08-12-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Kan iemand mij een plezier doen en checken hoeveel zijn/haar SGS 16GB normaal gesproken aan totale ruimte heeft op de interne SD kaart (Instellingen -> SD-kaart en geheugen en dan onder het kopje Interne SD-kaart). Volgens mij ben ik tussen flashes door namelijk een keer vergeten om de OCLF te verwijderen. Deze neemt toch een stuk geheugen in van de interne SD-kaart? Ik vraag me af of ik die eigenlijk ben kwijt geraakt door de lag fix niet te verwijderen :P. Die van mij staat in ieder geval op 13,43GB.

Hmm, zat op verkeerde termen te zoeken, volgens mij moet ik maar eens gaan slapen :Z.

[ Voor 8% gewijzigd door Propane op 08-12-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
ik snap niet waarom mensen zo positief zijn over de nieuwe firmware...

Apps switchen *veel* sneller, maar voor de rest is werkelijk alles trager...

Downloads gaan trager, installs gaan trager, browser laad trager.

En om het allemaal nog even af te maken heeft de browser iphone like scrolling/zooming gekregen:
Checkerboards all over the place, en text wordt pas scherp nadat je klaar ben met zoomen. Ik ga weer terug naar JPO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
The_Double schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:39:

En om het allemaal nog even af te maken heeft de browser iphone like scrolling/zooming gekregen:
Checkerboards all over the place, en text wordt pas scherp nadat je klaar ben met zoomen. Ik ga weer terug naar JPO...
De problemen waar jij het over hebt heb ik zelf niet. Dus misschien kijken of het flashen niet verkeerd ging ;)

Ik vind het zoomen juist ideaal. IPV dat het hapert en lelijk is is het nu toch smoother.

[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 08-12-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

The_Double schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:39:

Hmm die checkerboards heb ik ook, maar is niet echt storend voor mij. Wat ik wel jammer vind is dat het niet zoals op mijn HTC de div aanpast qua breedte aan het scherm, iemand een fix hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
instellingen -> pagina's passend maken

Daarna dubbelklikken op het scherm om alles passend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

The_Double schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:31:
instellingen -> pagina's passend maken

Daarna dubbelklikken op het scherm om alles passend te maken.
Ideaal! Had ik nooit zelf gevonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Hmm, ik krijg van Kies nog geen update naar JPU, Kies zelf net geupdate naar nieuwste versie. Morgen mss meer resultaat. Ik heb btw mn toestel in juni besteld via gsmwijzer, en bij de launch in nederland gelijk mn toestel gekregen, ben dus bang dat ik bij de eerste batch zit. Ik ben vrij ontevreden met de GPS, als het met JPU niet beter wordt (waar ik niet van uit ga) zit ik er over te denken om toch maar garantie te gaan claimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

JPU ga je voorlopig niet via kies krijgen hoor als je dat wilt moet je zelf flashen met odin
GPS werkt hier al goed sinds jm2. nog nooit problemen gehad met navigere gebruik sygic mobile maps

[ Voor 35% gewijzigd door BruceLee op 09-12-2010 02:11 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
uhh foutje, zie hieronder

[ Voor 88% gewijzigd door corrado20vt op 09-12-2010 08:19 . Reden: het is vroeg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
Amboe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:59:
[...]

Solid Vision schijnt overigens qua service beter te zijn dan Dynafix.
ik gok van niet aangezien de touch pro 2 van mijn vader 3x terug gekomen is met een ander probleem dan waar deze voor weg ging en kreeg toen een nieuw toestel uiteindelijk. Ik stuur mijn touch pro 2 2 weken later op vanwege vastlopers en komt terug en start niet meer op, volgende keer startte hij wel op maar startte steeds na 10min uit zichzelf op en de laatste keer startte hij steedsopnieuw op maar alleen als er simkaart inzat, tevens brandde de led vn delete veel feller dan de andere toetsen terwijl dat nooit was. UIteindelijk ook een nieuw toestel gehad en maar snel verkocht.

Mn sgs viel en het scherm was kapot terwijl het glas heel was en er een case omheen zat dus stuur hem op naar solid tunnel vision met de vraag of dat normaal is en dat de gps onbruikbaar is. Komt ie terug met de mededeling dat dat geen garantie is maar aan de gps is ook niks gedaan!

Nu kan ik dus eerst weer mn scherm gaan vervangen en dan pa mn toestel opsturen voor de gps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Dit zijn de features van firmware JPU:
- 339MB free RAM because of reduced drivers footprint
- improved UI speed
- improved browser speed
- reportedly improved GPS and video player
- OTA (over-the-air) updates, however it is not known if this version will receive any.
- ability to change lock screen wallpaper
- fixed contact list letters
- swype version 2.9.51.13071 with the following languages:
US English
UK English
Nederlands
Francais
Deutsch
Italiano
Polski
Portugues
Espaniol
Türkce
and more (reportedly Ukrainean or Koreean)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik heb nu ook die laatste update, 2.2.1 (XJPU) alleen als ik heb aansluit op m'n nootbook geeft ie aan dat hij verbonden is, ik heb ook geen foutmeldingen..Alleen opend hij hem niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Ronnymes op 09-12-2010 12:23 ]

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik kom er maar niet uit hoe de SMS en Nieuwe e-mail toon aan te passen.

Ik heb, volgens diverse topics gevonden via Google, in de root van mijn telefoon een map Media aangemaakt.
Hieronder de map Audio en daaronder weer Alarms, Notifications en Ringtones.
Ik krijg met geen mogelijkheid de daarin aanwezige MP3's beschikbaar in de lijst van geluiden tbv. e-mail, sms etc.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
ik gok Alarms, Notifications en Ringtones direct in media, niet nog eerst een tussen map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

corrado20vt schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:48:
ik gok Alarms, Notifications en Ringtones direct in media, niet nog eerst een tussen map
nee, overal waar je kijkt lees je het zelfde.

Uit pure frustratie mijn telefoon uit en weer aangezet, ik zie dan meestal de media-scanner zijn werk doen en: voila, de bestanden zijn ineens beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 18:43
@SamFirmware twitter
If we can believe samsung mobile india... The galaxy s will get android 2.3!
Goed nieuws! :)

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dat is goed nieuws, de grote vraag is natuurlijk: wanneer ;)

En nu nog bevestiging dat ze ook Android 3.0 doen :+

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Dus als ik het goed begrijp komt er met de komende update meteen een update voor swype aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Amboe schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:44:
Dit zijn de features van firmware JPU:
- 339MB free RAM because of reduced drivers footprint
- improved UI speed
- improved browser speed
- reportedly improved GPS and video player
- OTA (over-the-air) updates, however it is not known if this version will receive any.
- ability to change lock screen wallpaper
- fixed contact list letters
- swype version 2.9.51.13071 with the following languages:
US English
UK English
Nederlands
Francais
Deutsch
Italiano
Polski
Portugues
Espaniol
Türkce
and more (reportedly Ukrainean or Koreean)
is dat een officiële update?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een gelekte firmware van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Motrax schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:15:

Iets met 1 vinger en een hele hand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Alvast vooraf verontschuldigingen als ik een vraag stel die al vaker langs is gekomen, maar ik heb het opgegevan na het lezen van [deel1], [deel2] en [deel3] om alle topics te lezen op zoek naar mijn vraag. Als ik zoek krijg ik iig geen topic met wat ik bedoel.

Ik krijg als ik een mms verstuur de melding 'ongeldige reactie van server' Ik heb alle instellingen die t-mobile aangeeft handmatig opnieuw ingesteld, maar toch lukt het me niet om mijn eerste mms te sturen en als ik er geen gestuurd heb, kan ik die mms'jes die ik krijg ook niet lezen.

Kan en wil iemand mij helpen hiermee?
Ik ben overigens een gebruiker die alles liefst zoveel mogelijk origineel laat, dus geen rooten e.d. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:45
Ik weet dat je hier niks aan hebt, maar MMS is totaal achterhaald door whatsapp achtige applicaties, dus ik zou zo zeggen installeer whatsapp en vergeet mms :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
Mijn echtgenote heeft gisteren per ongeluk een kop thee over haar SGS gestort... :(
Helaas wilt het apparaatje niet meer wakker worden.

De SGS ligt momenteel in een luchtdichte zak gevuld met rijst om het vocht eruit te "zuigen", maar volgens mij is de accu dood (en wellicht het toestel zelf).
Ik heb zelf ook een SGS maar ben bang om mijn accu in haar toestel te stoppen om te checken of het aan de accu ligt of aan het toestel (dit kan kortsluiting in mijn accu veroorzaken waardoor ik ook weer ver van huis ben). Ik lees namelijk op het net dat het beestje ondanks contact met water toch nog kan functioneren.

Het toestel is amper een paar maanden oud. Iemand ervaring met bovenstaande? Zo ja, (wellicht inkoppertje, maar ik vraag het toch) valt dit ongelukje buiten garantie? Indien buiten garantie, op hoeveel kosten kan zij rekenen? Eerst bij de telecomprovider melden of gewoon direct bij Solid-Vision aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Tuurlijk valt dat buiten garantie. Garantie heb je van de fabrikant op fabricagefouten. Thee over de foon is niet bepaald een fout van Samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:29:
Ik weet dat je hier niks aan hebt, maar MMS is totaal achterhaald door whatsapp achtige applicaties, dus ik zou zo zeggen installeer whatsapp en vergeet mms :)
Deels mee eens, maar niet iedereen heeft whatsapp :(

Overigens is het me nog nooit gelukt om een mms te versturen, en ontvangen kon alleen via inloggen bij je provider. Nu heb ik gisteren dus voor het eerst een mms op mijn SGS ontvangen, en daar kan ik helemaal niets mee, in elk geval niet de bijgevoegde foto downloaden ofzo. MMS sucks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:47:
Mijn echtgenote heeft gisteren per ongeluk een kop thee over haar SGS gestort... :(

De SGS ligt momenteel in een luchtdichte zak gevuld met rijst om het vocht eruit te "zuigen", maar volgens mij is de accu dood (en wellicht het toestel zelf).
Ik heb zelf ook een SGS maar ben bang om mijn accu in haar toestel te stoppen om te checken of het aan de accu ligt of aan het toestel (dit kan kortsluiting in mijn accu veroorzaken waardoor ik ook weer ver van huis ben). Ik lees namelijk op het net dat het beestje ondanks contact met water toch nog kan functioneren.

Het toestel is amper een paar maanden oud. Iemand ervaring met bovenstaande? Zo ja, (wellicht inkoppertje, maar ik vraag het toch) valt dit ongelukje buiten garantie? Indien buiten garantie, op hoeveel kosten kan zij rekenen? Eerst bij de telecomprovider melden of gewoon direct bij Solid-Vision aankloppen?
Is het in zo'n geval trouwens gunstig om a) de batterij er zsm uit te rukken en b) het toestel te spoelen met ontkalkt kraanwater, wat wellicht minder schadelijk is als het opdroogt dan theewater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:54:
[...]

Is het in zo'n geval trouwens gunstig om a) de batterij er zsm uit te rukken en b) het toestel te spoelen met ontkalkt kraanwater, wat wellicht minder schadelijk is als het opdroogt dan theewater?
Fohn erop zetten en zolang er maar een kans is dat ie nog nat is, niet batterij erin doen.
Kans is overigens minimaal dat met zo'n actie de batterij t begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 09:10

Ik heb een aantal weken terug ongeveer hetzelfde gehad, maar dan dat m'n telefoon ene uur lang 3 meter onder water heeft gelegen (ja van een boot laten vallen)
In eerste instantie laten drogen in rijst enz. Toen startte hij op tot de melding "Samsung Galaxy s"
Een dag later deed hij niets meer.
Uiteindelijk opgestuurd naar solidvision en kreeg hem terug met de melding dat hij total loss is.
Het moederbord, usb-verbinding en nog iets waren te veel gecorrodeerd.
Water zelf is dus niet het grootste probleem, maar de corrosie die het veroorzaakt.

Ik heb verhalen gelezen dat je je telefoon kan redden door hem gelijk in pure alcohol te leggen, om zo het water eruit te krijgen en daarna laten drogen (alcohol zou geen roestvorming veroorzaken)

Overigens, waterschade valt altijd buiten de garantie.
Er zijn bedrijven die claimen dat ze het toestel schoon kunnen maken (roest weghalen) en dan zou het al beter moeten werken. Dit moet ik zelf ook nog gaan proberen.

Success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
Vandaag is de WITTE SGS voor mijn vrouw binnengekomen. Wel ruim een week later dan beloofd, maar het is het wachten waard geweest.
Staat meteen Froyo op, dus hoef niet te 'kiesen'.

De rand om het toestel is bij haar toestel van lichter chroom/plastic dan die van mij. Die is een beetje chroom/donkergrijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Sayko schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:36:
[...]

De telefoon zou niet meer te repareren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Amboe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:25:
[...]

Was je bang dat je niet meer je werkplek zou vinden ;)
Hehe.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb ook maar geupdate naar JPU
Tot nu toe echt een hele verbetering , lekker snel goed browsen .Market werkt vlot
Wilde eerst voodoo erop zetten , maar wacht hier nog even mee

Quadrant score met JPU is nu 1200

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:01:
Hoi

Ik heb ook maar geupdate naar JPU
Tot nu toe echt een hele verbetering , lekker snel goed browsen .Market werkt vlot
Wilde eerst voodoo erop zetten , maar wacht hier nog even mee

Quadrant score met JPU is nu 1200

Rob
Me too. Wat een verschil. Snelle GPS lock. Alles razendsnel. Jammer van het contact met de laptop via Kies.
Moet daar nog ff wat voor zoeken.(Quadrant 1285. Linpack 14. 4)

[ Voor 3% gewijzigd door Embryo1 op 10-12-2010 21:52 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022

Ik heb zelf ook een SGS maar ben bang om mijn accu in haar toestel te stoppen om te checken of het aan de accu ligt of aan het toestel (dit kan kortsluiting in mijn accu veroorzaken waardoor ik ook weer ver van huis ben).
Je kunt hem toch ook gewoon alleen op je adapter aansluiten, of heb ik dat mis :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Vandaag m'n i8000 en i8910HD verkocht via zo'n site die telefoons inkoopt om naar derdewereld landen te verkopen en/of te recyclen.

Nu heb ik behalve m'n Galaxy S, sinds 30 nov. een iPhone 4 omdat ik zelf het verschil in gebruik en prestatie wil weten en niet af hoef te gaan op reviews.
Tot nu toe bevalt de Galaxy S het beste vanwege videobellen, het grotere en helderder scherm, Swype, flash, omdat je bijna alles ook in landscape kan draaien, je een mp3(stuk) als sms/mms-toon kan instellen en omdat je er zo makkelijk alles op kan zetten en mee kan doen zonder dat je KIES nodig hebt ;)

Er wordt hier nogal eens geklaagd dat KIES een *** programma is.
Maar prijs je gelukkig dat je iTunes niet nodig hebt om bestanden van je pc op je telefoon te zetten of andersom |:( :(

Ik kan niet zeggen dat de iPhone gebruiks vriendelijker is of beter presteert.
De Galxy S browser is sneller en typen met Swype gaat veel sneller.

Ondanks dat ik geen problemen heb met de gps op m'n SGS moet ik zeggen dat een fix met de iPhone 4 sneller is!

Apps is vooral iets persoonlijks wat betreft beschikbaarheid.
Tot nu toe mis ik alleen Viber voor Android.
(om gratis te bellen met anderen die het ook hebben geïnstalleerd)
Maar dat is een kwestie van tijd, want de officiële WhatsApp is er nu ook en werkt perfekt ;)

Voor alle andere apps die ik gebruik zijn ze in zowel de App Store als in de Market te vinden.

Installeren is bij Android ook veel flexibeler, zeker als je AppBrain gebruikt :)
(je kan direkt via je telefoon naar de Market, vanaf je pc, via een link of een QR-code scannen)
Bij de iPhone kan dat alleen via iTunes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Nu heb ik behalve m'n Galaxy S, sinds 30 nov. een iPhone 4 omdat ik zelf het verschil in gebruik en prestatie wil weten en niet af hoef te gaan op reviews.
Tot nu toe bevalt de Galaxy S het beste vanwege videobellen, het grotere en helderder scherm, Swype, flash, omdat je bijna alles ook in landscape kan draaien, je een mp3(stuk) als sms/mms-toon kan instellen en omdat je er zo makkelijk alles op kan zetten en mee kan doen zonder dat je KIES nodig hebt ;)
Zelf ook een poosje de SGS en iPhone 4 naast elkaar mogen gebruikt. Beide hebben zo hun sterke en zwakke punten. Even googlen en je zult ze wel vinden. Iets waar ik nooit iemand over hoor is het gewichts verschil. Ondanks dat de telefoons op papier maar 20 gram van elkaar verschillen voelt de iPhone toch stukken zwaarder aan. Als je regelmatig lange gesprekken voert voelt dat met de iPhone stukken minder lekker, hij begint dan echt zwaar te voelen itt de SGS waar je dat gevoel niet hebt.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb destijds mijn Galaxy S met die registerhack naar Scandinavische firmware geupdate (Froyo), helaas lukte het me niet om middels nieuwe registerhack de Nederlandse firmware te verkrijgen.

Is er een manier om de hele phone naar fabrieksfirmware (Nederlandse dan neem ik aan??!) te resetten, en op die manier via Kies te updaten naar de laatste NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
barcawinner schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 07:51:
Ik heb destijds mijn Galaxy S met die registerhack naar Scandinavische firmware geupdate (Froyo), helaas lukte het me niet om middels nieuwe registerhack de Nederlandse firmware te verkrijgen.

Is er een manier om de hele phone naar fabrieksfirmware (Nederlandse dan neem ik aan??!) te resetten, en op die manier via Kies te updaten naar de laatste NL versie?
Ja, flashen met Odin bijvoorbeeld. Zoek even het topic over firmware, roms en flashen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
catt4u schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:56:
Er wordt hier nogal eens geklaagd dat KIES een *** programma is.
Maar prijs je gelukkig dat je iTunes niet nodig hebt om bestanden van je pc op je telefoon te zetten of andersom |:( :(
Ik wilde eerst ook voor de iPhone 4 gaan, maar toen ik las dat je veel met iTunes moet doen was ik er al snel vanaf gestapt.
Ik heb de Samsung Galaxy nu 2 weken en ik heb hiervoor altijd SE Telefoons gehad, maar de SGS bevalt echt enorm goed moet ik zeggen. Ik heb er vrij weinig aanmerkingen op en als ik nu nog eens iets doe op mijn Xperia X1 (vorige telefoon), dan merk ik pas echt hoeveel telefoons de afgelopen jaren verbeterd zijn kwa interface en snelheid.
Ik had vooraf wat twijfels over het gebruikersgemak van Android, maar uit ervaring kan ik nu wel zeggen dat het zonder tweaks al erg goed werkt (in tegenstelling tot WM6.1 toendertijd). Het tweaken is hier dus niet verplicht maar een erg mooie extra, voor mij dus de perfecte combinatie :)
Het enige wat ik wel jammer vind is dat de iPhone veel meer 'echte' games heeft (GTA, Broken Sword, enz...). Die zou ik ook erg graag op Android zien verschijnen.
Op gsmarena staat trouwens een uitgebreide vergelijking tussen de 2 toestellen.

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 11-12-2010 12:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
SToRM666 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:57:
[...]

Ik wilde eerst ook voor de iPhone 4 gaan, maar toen ik las dat je veel met iTunes moet doen was ik er al snel vanaf gestapt.
Ik heb de Samsung Galaxy nu 2 weken en ik heb hiervoor altijd SE Telefoons gehad, maar de SGS bevalt echt enorm goed moet ik zeggen. Ik heb er vrij weinig aanmerkingen op en als ik nu nog eens iets doe op mijn Xperia X1 (vorige telefoon), dan merk ik pas echt hoeveel telefoons de afgelopen jaren verbeterd zijn kwa interface en snelheid.
Ik had vooraf wat twijfels over het gebruikersgemak van Android, maar uit ervaring kan ik nu wel zeggen dat het zonder tweaks al erg goed werkt (in tegenstelling tot WM6.1 toendertijd). Het tweaken is hier dus niet verplicht maar een erg mooie extra, voor mij dus de perfecte combinatie :)
Het enige wat ik wel jammer vind is dat de iPhone veel meer 'echte' games heeft (GTA, Broken Sword, enz...). Die zou ik ook erg graag op Android zien verschijnen.
Op gsmarena staat trouwens een uitgebreide vergelijking tussen de 2 toestellen.
De SEX1 heb ik ook gehad van direkt toen ie in november 2008 op de markt kwam, maar na 6 maanden verkocht omdat ik me aan de leesbaarheid van het scherm (kleine iconen/letters) begon te ergeren en de gevoeligheid van het scherm tegen viel.
Ik wilde graag zonder stylus werken maar met je nagels was dat niet precies genoeg bij dat scherm :(
En de telefoon liep heel vaak vast als je er een nieuwe app op had gezet.

Toen heb ik de Samsung i8910HD gekocht en dat was echt top qua scherm helderheid en gevoeligheid.
Alleen jammer dat ie op Symbian S60v5 draait.

Wat de games voor Android betreft denk ik dat dat al snel aan het veranderen is.

Kijk hoe snel bv. Angry Birds ook voor Android te krijgen was (en gratis!) net zoals de seasons update :)
Volgens een rondvraag onder devs bleek dat die meer voor Andriod willen gaan ontwikkelen (ik dacht iets van 36%) dan voor iOS (29%) omdat het potentieel gebruikers veel groter is en de marge beter is.
Ontwikkeling voor Symbian had bijna geen interesse (3%)

Die vergelijkings reviews heb ik ook al op veel verschillende sites gelezen.
Maar die reviews duren hooguit enkele weken (als het al zo lang is) en ik wil zelf weten wat de sterke en zwakke punten van de telefoons zijn bij een langere gebruiks ervaring ;)

[ Voor 5% gewijzigd door catt4u op 11-12-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
Ook geupdate naar JPU, en ja het is snel, super enz, maar nos teletekst is weer uit de market! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zap8 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:27:
[...]

Zelf ook een poosje de SGS en iPhone 4 naast elkaar mogen gebruikt.
[...]
Idd, maar de prijzen voor de iPhone4 zijn sinds het verliezen van exclusiviteit van T-Mobile gestegen. Ik vertik het om bij een 2 jaar abbo (oid) nog 199 of meer te moeten bijbetalen (ik koop dan liever nog wat computerapparatuur of een iPod Touch met iOS), terwijl je de Samsung gewoon gratis krijgt. Je ken beter een gratis Android nemen en dan van die ca. 200 euro die uitspaart een iPod Touch erbij kopen. Is ook beter voor je batterij :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Vraagje ik heb een galaxy S maar uit HONG KONG hoe kan ik de Nederlandse software erop krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
R Tomasi schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:46:
Ook geupdate naar JPU, en ja het is snel, super enz, maar nos teletekst is weer uit de market! :-(
Gelukkig zwerft er een APK van nos teletekst rond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik zie de nos teletext gewoon in de markt met JPU hoor. Welke csc heb je gebruikt?

BTW: Mijn GPS werkt vele malen beter nu met JPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik zie de nos teletekst app ook niet in de market.. Ik draai Doc's JPU v2.0 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
interessant: Z4root niet beschikbaar in de market ( voor mij althans) gedownload via internet en op SGS gezet, programma geinstalleerd en OCLF gedraaid. Liep alles vlot en probleemloos. Wie schetst mijn verbazing : de GPS performance nog beroerder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
barzi schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:34:
Ik zie de nos teletekst app ook niet in de market.. Ik draai Doc's JPU v2.0 rom.
Hij staat bij mijn JPA wel bij Samsung Apps, misschien bij JPU ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atext tv moet je even downloaden en dan kies je Nederland en Nos - daarna heb je teletekst en veel beter dan
de Nos App.

JPU is tot nu to de beste froyo - Ook zijn er veel kleine dingentjes aangepast en ben daardoor
erg tevreden over wat samsung doet. Mooiste is dat gingerbread volgend jaar ook op de galaxy komt.

Ik kan gerust zeggen dat froyo 2.2.1 gewoon beter is dan de iphone 4 mede omdat galaxy ook veel
flexibeler is en natuurlijk ook mede dankzij froyo en je het geen KIES nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:15:

bij 2.3 mag men wel stoppen. 3.0 is 2.3 voor mobile terwijl 3.0 voor tablets zal zijn. Dit wordt de scheiding
tussen mobile en tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
heeft iemand zijn SGS onder VMWare Fusion op windows (XP) aan de praat gekregen? Hij herkend de telefoon gewoon niet bij mij.

Draai als host Mac OSX, ook die geeft geen herkenning bij aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Voor de mensen die niet weten hoe ze moeten flashen met Odin, maar wel nieuwe (on)officiële firmware op hun SGS willen hebben, klik HIER,

Dus vanaf nu geen vragen meer over hoe je moet flashen EN gebruik van Odin is op eigen risico!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Gingerbread krijgt EXT4 bestandssysteem. Dat zou beter zijn op de Galaxy S!

http://www.phoronix.com/s...?page=news_item&px=ODkwMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lexus! schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:53:
[...]

Ah, dat zou mooi zijn, bedankt voor je reactie. Mijn Samsung is wat tweaken betreft helemaal "clean". Vandaar dat ik hem zelf ook niet flash oid, en liever even naar een servicecentre ga. Het is mooi als je er even op kan wachten.
Vandaag stond ik op het punt om naar een Vodafone winkel te gaan om te laten upgraden. Van te voren even snel de data backuppen, en tot mijn verbazing biedt KIES een update aan... Deze is nu geïnstalleerd, volgens mij is alles gelukt.

Voorheen had ik PDA:JM2 / PHONE:JM1 / CSC:JM2
Nu heb ik: PDA:JPF / PHONE:JPP / CSC:JP8

Uiteindelijk tot vanzelf goedgekomen. Dus voor de enkelen die ook nog geen update hebben aangeboden gekregen, wellicht kan het nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48
Lexus! schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:06:
[...]

Vandaag stond ik op het punt om naar een Vodafone winkel te gaan om te laten upgraden. Van te voren even snel de data backuppen, en tot mijn verbazing biedt KIES een update aan... Deze is nu geïnstalleerd, volgens mij is alles gelukt.

Uiteindelijk tot vanzelf goedgekomen. Dus voor de enkelen die ook nog geen update hebben aangeboden gekregen, wellicht kan het nu wel...
WTF, die firmware ken ik niet? Kan er ook niet veel over vinden. Welke productcode heb je? XEN?
En bel ook eens naar *#1234# en zet hier neer wat er staat.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
[...]

Bizar, nu heb je blijkbaar als eerste een nieuwere firmware dan de rest. Mijn kies geeft geen updates trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zit al een hele tijd op JG5 versie van een tijd geleden van android 2.1 Tot zover helemaal tevreden. Heb er een voodoo lagfix opgegooit waardoor hij heel snel is.

Alleen ik wil graag de voordelen van android 2.2 en wil ik JPU erop flashen via ODIN.
Ik had gelezen ergens dat ik eerst naar de laatste 2.1 versie moet upgraden? of is dat onzin.

Kan ik gewoon de rom rechtstreeks over mijn JG5 heel flashen? ( weet dat alles kwijt is maar boeie)

(natuurlijk wel eerst de voodoo lagfix verwijderen..)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Zijn er meer mensen die locatie problemen hebben met JPU?
Ik gebruik namelijk erg vaak NS Reisplanner Xtra (ben student dus neem de trein :( )deze geeft namelijk mooi de vertrektijden aan van het dichtstbijzijnde station. Met de vorige versie die ik draaide ( JPA ) had mijn tel binnen enkele seconden een locatie en nu met JPU kan die steeds niets vinden en in google maps is dit het zelfde... ( locatie vinden zonder gps te gebruiken ) Ik heb mijn tel geüpdate met odin en de multi CSC...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? ( de vinkjes bij locatie in bij de settings staan aan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
knakworst schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:52:
Gingerbread krijgt EXT4 bestandssysteem. Dat zou beter zijn op de Galaxy S!

http://www.phoronix.com/s...?page=news_item&px=ODkwMA
Dat wil niet zeggen dat Samsung nu EXT4 gaat he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

[...]

Die firmware vind ik in deze post terug als zijnde bedoeld voor Portugal. Beetje raar dat jij die nu dus binnen hebt gekregen, dat lijkt me niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Peter is Gamer schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:45:
Zijn er meer mensen die locatie problemen hebben met JPU?
Ik gebruik namelijk erg vaak NS Reisplanner Xtra (ben student dus neem de trein :( )deze geeft namelijk mooi de vertrektijden aan van het dichtstbijzijnde station. Met de vorige versie die ik draaide ( JPA ) had mijn tel binnen enkele seconden een locatie en nu met JPU kan die steeds niets vinden en in google maps is dit het zelfde... ( locatie vinden zonder gps te gebruiken ) Ik heb mijn tel geüpdate met odin en de multi CSC...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? ( de vinkjes bij locatie in bij de settings staan aan )
Ik heb ook de XXJPU draaien. Alleen heb ik als CSC de I9000XENJP2 gebruikt. Ik ken geen problemen. Er zijn zelfs apps bijgekomen, zoals NOS teletekst, Rabo telebankieren e.d. Om het probleem met Kies op te lossen heb ik post 1125 gebruikt van onderstaande link.
http://forum.xda-develope...ead.php?t=865701&page=113

Ik gebruik niet de NS reisplanner.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HaTe schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:17:
[...]

WTF, die firmware ken ik niet? Kan er ook niet veel over vinden. Welke productcode heb je? XEN?
En bel ook eens naar *#1234# en zet hier neer wat er staat.
PDA: I9000XWJPF
PHONE: I9000XXJPP
CSC: I9000XXJP8
Build Info: 2010. 11

Het betreft Android 2.2, 2.6.32.9
root@SE-S603 # 1
build FROYO.XWJPF
jasjenl schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:54:
[...]

Die firmware vind ik in deze post terug als zijnde bedoeld voor Portugal. Beetje raar dat jij die nu dus binnen hebt gekregen, dat lijkt me niet te kloppen.
Nu je dit zo zegt, toen ik mijn telefoon voor het eerst aanzette stond hij op een taal die ik niet 123 herkende. Later tijdens installatie is dit naar NL gezet, maar jouw research zou dat wel kunnen verklaren. Vreemd overigens, hij is besteld via Typhone, je zou verwachten dat het gewoon om Nederlandse toestellen gaat.

Ik heb niet het idee dat mijn telefoon door deze update sneller is geworden, in tegendeel, soms reageert hij juist wat trager... Bij de update is alles bewaard gebleven, behalve de bureaubladen en de volgorde van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb gisteren eindelijk eens dat gemis van de 3-button-combo kunnen herstellen. Fluitje van een cent met behulp van de instructie op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Geweldig nieuws via twitter:
Samsung_Benelux
Confirmed: Froyo update Galaxy S available for Belgium through KIES
Klik voor twitter van Samsung_Benelux

Lijkt me sterk dat er geen versie voor NL dan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkermoon schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
Geweldig nieuws via twitter:

[...]

Klik voor twitter van Samsung_Benelux

Lijkt me sterk dat er geen versie voor NL dan komt.
Dat is al lang bekend.
De mensen die custom roms en odin gebruiken hebben de weergaloze JPU rom er al op staan:).
Er gaat een wereld voor je open.
Pagina: 1 ... 34 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.