Dat klopt; maar dan moet het toestel door eigen schuld gesloopt zijn.
Dat is dus niet zo.
Dat is dus niet zo.
Verwijderd
Beetje eigen research word op prijs gesteld, lees de blauwe lettertjes. Zoek maar even op megapaul in het oude firmware topic, niet het nieuwe dus.Kyo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:57:
[...]
Wablief? Sorrie, ben totaal niet technisch. Nieuwe versie van Kies installeren volg ik, maar regedit toepassen = ??
Amdk6II schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:26:
Dat klopt; maar dan moet het toestel door eigen schuld gesloopt zijn.
Dat is dus niet zo.
Verwijderd
Verwijderd
Dus als je geen verzekering hebt afgesloten en je toestel werkt niet goed heb je geen garantie.Kyo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:31:
[...]
5. Eigen risico en wijzigingen
5.1 Het eigen risico bedraagt € 45,- (incl. BTW) per gebeurtenis en dient
door verzekerde contant voldaan te worden bij ontvangst van een gerepareerd
toestel dan wel bij de ontvangst van een vervangend toestel.
"Gebeurtenis" slaat volgens mij op:
"4. Dekkingsomschrijving
4.1 De verzekeraar vergoedt schade als gevolg van:
4.1.1 Een plotseling van buitenaf op de Apparatuur inwerkende
gebeurtenis met als gevolg val, stoot en vochtschade.
4.1.2 Schade als gevolg van ontwerp-, constructie-, materiaal-, giet-,
bewerking- of montagefouten aan de Apparatuur ongeacht of
dit is veroorzaakt door eigen bederf, of uit de aard en de natuur
van de Apparatuur zelf onmiddellijk voortspruit.
4.1.3 Diefstal vergezeld van aanwijsbare sporen van braak en beroving
gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld."
Dus ook als het niet je schuld is, betaal je die 45 euro.
Kan je SGS ook geroot worden met z4root wanneer deze 3e recovery heeft?Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:37:
1 tip: Root je toestel en installeer de OCLF. Ik ergerde me echt dood aan de traagheid van mijn Galaxy s. Eclair was al niet erg snel, maar Froyo al helemaal niet. Ik had gewoon na froyo een factory reset gedaan, maar toch WAS mijn toestel erg traag.
Ik heb hem nu binnen 10 minuten geroot en de One Click Lag Fix geinstalleerd. Eerst heb ik z4root 1.3.0 geinstalleerd, dat is 5 minuten werk ongeveer. Daarna heb ik de One click lag fix geinstalleerd, ook 5 minuten werk. Als je een externe sd-kaart in je telefoon hebt zitten moet je die bij beide stappen unmouten (ontkoppelen) van te voren.
Verwijderd
Ik snap je vraag niet?Amboe schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:17:
[...]
Kan je SGS ook geroot worden met z4root wanneer deze 3e recovery heeft?
maakt het uit welke recovery mode je hebt. De 3e recovery mode accepteert geen ongesigneerde zip bestanden. Dat kan alleen bij de 2e recovery mode. Nu weet ik dat je bij z4root niet in recovery mode hoeft, maar wellicht heeft het wel invloed hierop.
Ik heb dit nu ook gehad. Mijn SGS zette zichzelf vanmorgen opeens uit terwijl ie gisteren nog meer dan 30% over had. En na enkele minuten aan de lader had ie weer 40%.Cyberpope schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:11:
Raar gedoe met mijn batterij. Lijkt het plots heel laag te staan (7%), terwijl half uurtje ervoor op 55%. stop ik de lader erin, binnen 2 minuten op 43%.
Ik heb al eens de battstat.bin gewist zoals in het topic staat. Maar geen effect.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2010 11:25 ]
PSN id: NL_SToRM
toevallig nu precies hetzelfde, van 45% naar uit in 3 minuten.. in de lader van 0 naar 40% in 10 seconden.SToRM666 schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:21:
[...]
Ik heb dit nu ook gehad. Mijn SGS zette zichzelf vanmorgen opeens uit terwijl ie gisteren nog meer dan 30% over had. En na enkele minuten aan de lader had ie weer 40%.
Ik heb nu ook het probleem dat af en toe bij het opstarten al mijn widgets weg zijn en als ik dan naar de applicaties ga krijg ik alleen maar een icoontje te zien dat ie bezig is met laden
De enige manier om dat op te lossen is door m dan opnieuw op te starten.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2010 14:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Hier ook... Van 50% ineens naar 3%Gh0stw4lk3r schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:21:
[...]
toevallig nu precies hetzelfde, van 45% naar uit in 3 minuten.. in de lader van 0 naar 40% in 10 seconden.
nu maar even de batterij helemaal laden terwijl de foon uit staat en daarna batterystats.bin verwijderen bij de eerste boot, daarna drainen, weer booten en drainen en weer helemaal laden.
Nee, Z4Root is ook weg. Dat is al de tweede keer deze week, volgens mij. Ik vraag me af of google dit keer wel een reden heeft gegeven.smeijers schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:26:
Ik kan in de market Ryanza lagfix niet meer vermeld krijgen, ben ik de enige?
Life is what you others make it.
Verwijderd
Ik ook, dus zal wel bij iedereen zo zijn, heb er ook geen instelling voor kunnen vinden.ToeingTheLine schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:30:
[...]
Nee, Z4Root is ook weg. Dat is al de tweede keer deze week, volgens mij. Ik vraag me af of google dit keer wel een reden heeft gegeven.
Iets anders:
Ik heb een probleem met mijn ringtones, de eerste seconde speelt af op een heel laag volume. Heeft iedereen hier last van, of ligt het aan mijn toestel?
[ Voor 13% gewijzigd door beccie op 05-12-2010 18:25 ]
Die kans lijkt me nihil. Ik denk meer dat ze gewoon last hebben van de sneeuwbeccie schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:21:
Zouden ze een nieuwe partij verwachten met Android 3.0?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Nihiler dan dat kan niet... Eerst komt Gingerbread (2.3)MrAngry schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:28:
[...]
Die kans lijkt me nihil. Ik denk meer dat ze gewoon last hebben van de sneeuw
Verwijderd
Hoe kan iets nou nihiler zijn? Of je weet natuurlijk niet wat t betekent:p. Maar voor de rest heb je wel gelijk idd:).Orcie schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:42:
[...]
Nihiler dan dat kan niet... Eerst komt Gingerbread (2.3)
Goed dat je het antwoord op de vraag al geeft in je eigen postVerwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:59:
[...]
Hoe kan iets nou nihiler zijn? Of je weet natuurlijk niet wat t betekent:p. Maar voor de rest heb je wel gelijk idd:).
Ik denk met Tasker wel.barzi schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:04:
Zit al sinds ik de Galaxy S met iets vervelends: als ik een telefoongesprek ophang (zowel inkomend als uitgaand) dan gaat de Galaxy S naar mijn homescreen (met het scherm aan). Is er ook een mogelijkheid (evt. met een app) dat de Galaxy S (vooral bij inkomende gesprekken) in vergendmodus gaat? Dus scherm uit en op toetsenvergrendeling?
Vind het nogal irritant dat als het gesprek eindigt ik nog op de aan-/uitknop moet drukken om het toestel in vergrendelmodus te krijgen en dan pas in mijn zak te stoppen.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
beccie schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:21:
Toch maar gekozen voor de Samsung, met een verlenging via Vodafone kon ik hem gratis krijgen. Maar, nu heb ik een mail gehad waarin staat dat het toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is. En ze weten niet wanneer het toestel wel geleverd kan worden. Zouden ze een nieuwe partij verwachten met Android 3.0?
Tja het gaat er bij mij niet in dat mijn defect onder verzekering viel en niet onder garantie.Raymond schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:48:
Garantie is iets anders dan een verzekering. Garantie is voor fabrieksfouten, verzekering is voor schade
Ik ondervind zelf geen gps problemen. Gisteren weer probleemloos kunnen navigeren via de google navigatie. Hij verspringt geen moment en blijft perfect op de huidige positie.smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:57:
interessante ervaring samsung helpdesk 0900-7267864 ( 10 ct/p.m.) GPS problemen met SGS ; je bent de eerste die het meldt! ( nee toch..op internet staat het probleem veelvuldig gemeld..)
ik zeg: stuur me eerst de optimale instellingsroutine voor GPS per mail toe, op de suggestie van opsturen van het toestel ( hardware fix mogelijk??)..daar wacht ik nu op, zodat ik via *#*#3214789650#*#* ( als je deze code intoets op je telefoon kom je in het instellingsmenu ) de echt juiste instellingen kan doen ( denk dat ik ze al optimaal heb..maar ja je weet nooit.)
Als dit het GPS probleem oplost meld ik het z.s.m.
btw heeft iemand al ervaring met een hardware gps-fix ??
verder lijkt het mij verstandig dat iedereen met eden SGS even de helpdesk meldt om een probleem te rapporteren...( worden ze ook wakker)
verder nog een restvraag: zou een externe gps muis via BT een oplossing bieden??? ( welke expert meldt het antwoord? )
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb mijn toestel al een keertje opgestuurt naar Solid vision vanwege de slechte GPS!!!!!smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:57:
interessante ervaring samsung helpdesk 0900-7267864 ( 10 ct/p.m.) GPS problemen met SGS ; je bent de eerste die het meldt! ( nee toch..op internet staat het probleem veelvuldig gemeld..)
ik zeg: stuur me eerst de optimale instellingsroutine voor GPS per mail toe, op de suggestie van opsturen van het toestel ( hardware fix mogelijk??)..daar wacht ik nu op, zodat ik via *#*#3214789650#*#* ( als je deze code intoets op je telefoon kom je in het instellingsmenu ) de echt juiste instellingen kan doen ( denk dat ik ze al optimaal heb..maar ja je weet nooit.)
verder lijkt het mij verstandig dat iedereen met eden SGS even de helpdesk meldt om een probleem te rapporteren...( worden ze ook wakker)
verder nog een restvraag: zou een externe gps muis via BT een oplossing bieden??? ( welke expert meldt het antwoord? )
Ik heb dus hetzelfde gedaan. Gewacht op officiële froyo. Dit hielp niet.munck100 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:10:
[...]
Ik heb mijn toestel al een keertje opgestuurt naar Solid vision vanwege de slechte GPS!!!!!
Ik heb eerst gewacht tot froyo beschikbaar was en via kies geinstaleerd.
Hard reset en cache gewist maar de GPS bleef slecht![]()
Ik hoopte op een hardware fix maar viel dat ff tegen![]()
kreeg het toestel na drie weken terug met de vogende vermelding"software update en opnieuw
gekalibreerd"
Niks hardware fix dus, met als resultaat een nog steeds niet goed ..
(heel verhaal)
bedankt voor de heldere reacties.BillSpaarbank schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:58:
[...]
Ik ondervind zelf geen gps problemen. Gisteren weer probleemloos kunnen navigeren via de google navigatie. Hij verspringt geen moment en blijft perfect op de huidige positie.
bedankt voor je bericht..ook hier de vraag wat zijn de exacte gps instellingen? te bekijken door invoeren van de code..Amdk6II schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:29:
[...]
Gebruikers schade kan niet. Gps heeft het nooit goed gedaan. Dit nieuwe toestel heeft een gps wat een stuk beter werkt.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
eehhm: Dat doet je telefoon al standaard, toch?racoon schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:46:
ik zoek een programma dat mijn draadloze netwerk kan vinden en er dan verbinding mee kan maken, zodra hij het signaal verliest moet hij over gaan op internet via de provider van mijn mobiel.
Wefi werkt bij mij niet.
Een tomtom BT muis (had ik nog liggen)smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:47:
munck100....Ik heb een externe gps muis via BT (TT) aangesloten en wat is dat een verschil zeg!!
Daar kun je dus WEL perfect mee navigeren.
Nu ben ik ook aan het twijfelen of ik hem nog een keer ter reparatie op moet sturen of dat ik mijn verlies maar moet nemen en met de ext gps verder ga.
...
welk merk BT externe muis heb je gekocht??
Ik heb alle op het www vindbare gps instellingen geprobeerd.smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:46:
[...]
bedankt voor je bericht..ook hier de vraag wat zijn de exacte gps instellingen? te bekijken door invoeren van de code..
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Heb hem ook besteld, op 2 december om precies te zijn, en kreeg dezelfde mail. Ik denk eerder dat het de Sinterklaas- en Kerstdrukte is...beccie schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:21:
Toch maar gekozen voor de Samsung, met een verlenging via Vodafone kon ik hem gratis krijgen. Maar, nu heb ik een mail gehad waarin staat dat het toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is. En ze weten niet wanneer het toestel wel geleverd kan worden. Zouden ze een nieuwe partij verwachten met Android 3.0?
kan iemand met een goed werkende GPS in combi met googleMaps zijn/haar instellingen doorgeven?smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:57:
zodat ik via *#*#3214789650#*#* ( als je deze code intoets op je telefoon kom je in het instellingsmenu ) de echt juiste instellingen kan doen ( denk dat ik ze al optimaal heb..maar ja je weet nooit.)
Stock Froyo 2.2 (XWJPA) GT-I9000 (8GB-versie gebouwd in augustus 2010) met hardcore speedkernel K9A 2.6.32.9.smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:44:
[...]
bedankt voor de heldere reacties.
ben dan wel heel nieuwsgierig naar je gps instellingen via de code achterhaalbaar...
ook de toestel gegevens build, kernel etc is mogelijk interessant
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
bedankt...ik heb overwegend dezelfde gegevens, alleen speedkernel K9A vind ik niet terug...( wat betekent dit eigenlijk...een andere dan standaard kernel?)BillSpaarbank schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:18:
[...]
Stock Froyo 2.2 (XWJPA) GT-I9000 (8GB-versie gebouwd in augustus 2010) met hardcore speedkernel K9A 2.6.32.9.
Ik heb niets aan mijn GPS instellingen veranderd.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ah, dat zou mooi zijn, bedankt voor je reactie. Mijn Samsung is wat tweaken betreft helemaal "clean". Vandaar dat ik hem zelf ook niet flash oid, en liever even naar een servicecentre ga. Het is mooi als je er even op kan wachten.GSlayer schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:49:
@lexus!,
Wat ik van meerdere mensen gelezen heb, is dat je bij een samsung servicecentre je kan wachten op een update.
Duurt hooguit een kwartiertje.
Let wel dat ie niet geroot is, ze kunnen het updaten weigeren als het toestel geroot is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=732030smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:10:
[...]
kan iemand met een goed werkende GPS in combi met googleMaps zijn/haar instellingen doorgeven?
overigens lijkt me dit ook typisch is voor de FAQ / TS
en mensen bellen met de Samsung helpdesk...zo moeten toch een keer wakker worden..
[ Voor 37% gewijzigd door Amboe op 06-12-2010 20:17 ]
Zucht...
Je weet dat google maps internet nodig heeft en dat hij er een paar minuten over doet om een coldfix te krijgen?kwiebus schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:34:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je wil voorkomen dat je in het buitenland hoge roamingkosten krijgt het handig is om autosync uit te zetten. Ik had namelijk even roaming aangezet om mijn mail te checken en voor dat ik er erg in had werd er in de achtergrond automatisch een flashplayer download gestart en was er een aantal MB gedownload.
Ook ben ik er achter gekomen dat wanneer het toestel zich plotseling zo'n 1000 km verder bevindt de gps totaal niet meer werkt totdat je in recovery mode opstart en een wipe cache partition doet. Nadeel hiervan is wel dat je verschillende applicaties opnieuw moet instellen.
Pessimism is the foundation of survival
Verwijderd
Schijnt dat de Galaxy S ook gewoon 480p oprekt.. Heb ik in ieder geval gelezen, misschien was het wel fout.Relief2009 schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:42:
De Nexus S is heel erg aantrekkelijk nu. Het is in feite gewoon een GS, maar dan met stock Android 2.3 en gyroscoop + NFC. 530 dollar zal hij kosten en altijd als eerste de updates van Android. Wat wel apart is, is dat de NS alleen 480P video's kan schieten
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Is dat überhaupt al aangekondigd dan?SgtElPotato schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:31:
... ben ik benieuwd hoelang Samsung nodig heeft om 2.3 naar de Galaxy S te sturen....
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik las dit op twitter:Bor de Wollef schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:33:
[...]
Is dat überhaupt al aangekondigd dan?
[ Voor 9% gewijzigd door The_Double op 06-12-2010 21:17 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Amboe op 07-12-2010 11:01 ]
Bedoel je voor de Galaxy S of Nexus S?The_Double schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:17:
De eerste beta's voor 2.3 zullen wss al vrij snel op samfirmwares staan. Maar verwacht geen officiele update binnen 2 maanden (na de eerste updates). Samsung zal eerst willen beta testen.
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 06-12-2010 22:14 ]
Geen flauw idee in wat voor formaat je de contacten er af kan krijgen, maar ik zou of voor een csv file gaan en dan uploaden in je gmail account of direct vanaf de nokia synchroniseren naar je gmail account.Dark0z schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:43:
Weet iemand een manier hoe ik makkelijk mijn contacten van mij nokia 5800 naar de Galaxy S kan krijgen?
[ Voor 34% gewijzigd door Motrax op 06-12-2010 22:49 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Da's niet zo lastig te doen. Het staat al een paar keer in dit (en de vorige) topic beschreven hoe dat werkt. ff zoeken en je hebt het te pakkenDark0z schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:43:
Weet iemand een manier hoe ik makkelijk mijn contacten van mij nokia 5800 naar de Galaxy S kan krijgen?
Verwijderd
Verwijderd
Zie het accessoire topic voor de galaxy sVerwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:09:
Ik ben aan het zoeken naar een goede houder voor in de auto.
Het probleem is dat de USB, dus lader, aan de bovenkant van het toestel zit. Dit is logisch zodat je hem beter naast je computer kunt leggen en geen last hebt van de kabel welke anders onderlangs zou lopen.
Bij een telefoonhouder ga je dus een losse kabel krijgen naar boven, teveel gedoe.
De enige houder welke er een beetje netjes uitziet is de Brodit, maarja daar kan ook geen toestel met hoesje in.
Hoe lossen jullie dit op momenteel ?
Nee dit heb ik uit ervaring met samsungs werkwijze. Ze beginnen altijd al snel aan developen, maar ze zetten er maar 1 man op ofzo dus het duurt maanden voordat hij klaar is. Aangezien ze alle hardware drivers al hebben zullen ze wel al vrij snel een eerste build maken die dan weer lekt via samfirmwares. Voordat de officiële versie komt met al hun customisations kan wel even duren. Maar als ze er een beetje gang achter zetten kunnen ze in een maandje of 2/3 klaar zijnHaTe schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:13:
[...]
Bedoel je voor de Galaxy S of Nexus S?
Voor de Nexus S is toch wel final?
//edit Oh Galaxy S bedoel je... Dus hij weet zeker dat het voor de SGS komt? Die SamFirmwares is gewoon Nederlands he.. Zit die hier niet op het forum?
Ik gebruikte geen google maps maar Sygic en GPS Test. Beide applicaties heb ik een paar uur naar satellieten laten zoeken. GPS test kon er slechts 1 of 2 vinden. Ik heb het toestel ook nog meerdere keren herstart. Toen ik de beschikking over wifi had heb ik wel nog google maps geprobeerd maar dit werkte ook niet.Hazurr schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:58:
[...]
Je weet dat google maps internet nodig heeft en dat hij er een paar minuten over doet om een coldfix te krijgen?
Verwijderd
ok, ik heb de code ingetoetst. Hier mijn instellingen:smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:57:
mooi dat had ik niet verwacht van samsung, hoop dat ze dan eindelijk de bugs uit het telefoonboek halen.jampot1989 schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:43:
[...]
Ik las dit op twitter:
SamFirmware
Android 2.3 for Galaxy S a must now. (So we can wait again?) Keep you up to date!
SamFirmware
Latest news from Samsung insider its better to wait to buy this Nexus S. February!!!
Dit misschien over een maand of twee.. Gelukkig zullen de custom roms wel eerder zijn.
Iets anders: hoe managen jullie je muziek op de galaxy? Albumstitels of nummers aanpassen en dergelijke lijkt niet gemakkelijk of zelfs onmogelijk. Ik wil iTunes eigenlijk vermijden, is er een andere optie? Het doubleTwist pc programma lijkt het ook niet te kunnen..
ik zie ik zie wat jij niet ziet
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Sommigen storen zich eraan dat niet alle letters zichtbaar zijn aan de zijkant in de contactenlijst. Het werkt er verder niet minder om.Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:50:
Bugs in telefoonboek?Heb de telefoon net, ben ze nog niet tegengekomen...
☻/
/▌
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Verwijderd
Op wat voor manier is een weergaveprobleem geen bugMotrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:27:
Ah okay, meer een weergave probleem dan een bug.
Session type: trackingsmeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:46:
[...]
bedankt voor je bericht..ook hier de vraag wat zijn de exacte gps instellingen? te bekijken door invoeren van de code..
[ Voor 0% gewijzigd door Amdk6II op 07-12-2010 21:02 . Reden: allen=alleen, tikfout ]
dank dank voor de settings..Henk Schuifkaas schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:06:
[...]
ok, ik heb de code ingetoetst. Hier mijn instellingen:
Application Settings:
Session type: tracking
Test Mode: S/W Test
Operation Mode: Standalone
Start Mode: Hot start
GPS Plus: On
Dynamic accuracy: on
Accuracy: 50
GPS Logging: OFF
SUPL/CP Settings:
Server FQDN Type: Custom config
Server: supl.google.com
Server port: 7276
Supl secure socket: off
agps mode: supl
Xiaomi 13T Pro
hè... Ik heb er niet eens een kaartje bijgekregen is dat normaall? Is wel via KPN Zakelijk gegaan, niet consument. Zou ik dan ook nog in aanmerking komen...?dutchdragon81 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:12:
jeeeeuhjjjj me samsung galaxy s binnen.... wat is ie groot ivm me nokia n900maar zoooooo mooi..
gelijk een paar apps van samsung het prullenbakkie ingegooid.. direct KIES geinstalleerd en hij gaf direct melding dat er een update beschikbaar was.. dus ff updaten en dan me lijst van apps eens gaan downloaden
oooh en voor de mensen die pas de samsung galaxy s hebben gehad waarbij werd vermeld dat je een 16gb kaart krijgt vergeet deze niet aan te vragen via http://www.samsungmobile.nl/microsite/galaxysmemorydoubler
kleine bug dan... Ik zou me meer zorgen maken wanneer niet alleen letters in de adreslijst niet te zien zijn, maar ook daadwerkelijk verwijderd zijn... Wordt allemaal gesynchroniseerd met gmail... Dag concaten dan...Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:25:
[...]
Op wat voor manier is een weergaveprobleem geen bug
Dank voor de tip.Btje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:08:
Om het telefoonboek te fixen download je sgstools uit de market daar zit een fix in.
En nog meer.
☻/
/▌
Verwijderd
Installeer Google Voice. Je kan gewoon in de auto met je stem je telefoon bedienen...Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:07:
kt. Op dit moment kan ik gewoon de telefoon niet bedienen in de auto.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 23:15 ]
waar kan je een lijst vinden met alle commands want elke keer als ik wat doe dan opent google zichVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:12:
[...]
Installeer Google Voice. Je kan gewoon in de auto met je stem je telefoon bedienen...
Verwijderd
syntesia schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:14:
[...]
waar kan je een lijst vinden met alle commands want elke keer als ik wat doe dan opent google zich
nieuws: Google voegt Nederlandse spraakbesturing toe aan AndroidVoice Search maakt het mogelijk om via een druk op de knop een applicatie te lanceren die spraakcommando's kan interpreteren, al werken de commando's nog niet in het Nederlands. Nederlandse commando's worden vooralsnog omgezet in zoekopdrachten voor Google.
Als de applicatie staat ingesteld op Engels kan de gebruiker 'Call mommy' zeggen, waarna een contact met de naam 'mommy' wordt gezocht en gebeld. Er zijn diverse commando's om bijvoorbeeld websites te openen of zoekopdrachten uit te voeren. Ook kan er met het commando 'Navigate to' direct input worden gegeven aan Google Maps Navigatie. Het is onduidelijk wanneer de commando's in het Nederlands zullen werken.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 23:21 ]
Dat vind ik best meevallen, het kost me minimaal twee 'handelingen' (klikken/vegen) om iemand vanuit de sms-app te bellen en maximaal vier.Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:07:
... Wat me opgevallen is, vind ik dan hè... Mijn Windows mobile telefoon is qua belgemak 10e beter... Ik kan vanuit de sms app niet direct een persoon bellen, moet dan eerst een paar menu's door... ...
Gedaan maar krijg volgende melding:
[ Voor 9% gewijzigd door FunZip op 08-12-2010 12:04 ]
Verwijderd
Ik gebruik de Handcent sms als standaard sms app en vanuit daar kan je ook binnen 2 handelingen iemand bellen.begintmeta schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:46:
[...]
Dat vind ik best meevallen, het kost me minimaal twee 'handelingen' (klikken/vegen) om iemand vanuit de sms-app te bellen en maximaal vier.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 12:34 ]
BartVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:15:
Het programma doet nu niks meer. De knoppen "Root" "Unroot" e.d. zijn grijs. De superuser app is weg uit mijn menu van de galaxy. Maar is hij nu al klaar? Kan ik hem loskoppelen en zonder zorgen naar de reparateur sturen??
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq