Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Dat klopt; maar dan moet het toestel door eigen schuld gesloopt zijn.
Dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:57:
[...]

Wablief? Sorrie, ben totaal niet technisch. Nieuwe versie van Kies installeren volg ik, maar regedit toepassen = ??
Beetje eigen research word op prijs gesteld, lees de blauwe lettertjes. Zoek maar even op megapaul in het oude firmware topic, niet het nieuwe dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Amdk6II schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:26:
Dat klopt; maar dan moet het toestel door eigen schuld gesloopt zijn.
Dat is dus niet zo.

5. Eigen risico en wijzigingen
5.1 Het eigen risico bedraagt € 45,- (incl. BTW) per gebeurtenis en dient
door verzekerde contant voldaan te worden bij ontvangst van een gerepareerd
toestel dan wel bij de ontvangst van een vervangend toestel.

"Gebeurtenis" slaat volgens mij op:

"4. Dekkingsomschrijving
4.1 De verzekeraar vergoedt schade als gevolg van:
4.1.1 Een plotseling van buitenaf op de Apparatuur inwerkende
gebeurtenis met als gevolg val, stoot en vochtschade.
4.1.2 Schade als gevolg van ontwerp-, constructie-, materiaal-, giet-,
bewerking- of montagefouten aan de Apparatuur ongeacht of
dit is veroorzaakt door eigen bederf, of uit de aard en de natuur
van de Apparatuur zelf onmiddellijk voortspruit.
4.1.3 Diefstal vergezeld van aanwijsbare sporen van braak en beroving
gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld."

Dus ook als het niet je schuld is, betaal je die 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met geluid na aantal minuten

Als ik Mobiel TV afspeel komt het vaak voor dat na 5 min er geen geluid meer is.
Alleen player afsluiten en opnieuw verbinden helpt dan.

Ook mijn loopprogramma Endomundo geeft geen laptijden door.
Tijd hiervan is ongeveer 5.30 dus zou ook best wel eens het zelfde probleem kunnen zijn.

OS is 2.2.

Hebben anderen ook deze ervaring ?
Nog liever wie weet er een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 tip: Root je toestel en installeer de OCLF. Ik ergerde me echt dood aan de traagheid van mijn Galaxy s. Eclair was al niet erg snel, maar Froyo al helemaal niet. Ik had gewoon na froyo een factory reset gedaan, maar toch WAS mijn toestel erg traag.

Ik heb hem nu binnen 10 minuten geroot en de One Click Lag Fix geinstalleerd. Eerst heb ik z4root 1.3.0 geinstalleerd, dat is 5 minuten werk ongeveer. Daarna heb ik de One click lag fix geinstalleerd, ook 5 minuten werk. Als je een externe sd-kaart in je telefoon hebt zitten moet je die bij beide stappen unmouten (ontkoppelen) van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Ohh heerlijk, telefoon deed een beetje raar dus ik wou rebooten, nu komt ie niet verder dan de S bij het opstart scherm. Helemaal geen rare dingen mee gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Kyo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:31:
[...]

5. Eigen risico en wijzigingen
5.1 Het eigen risico bedraagt € 45,- (incl. BTW) per gebeurtenis en dient
door verzekerde contant voldaan te worden bij ontvangst van een gerepareerd
toestel dan wel bij de ontvangst van een vervangend toestel.

"Gebeurtenis" slaat volgens mij op:

"4. Dekkingsomschrijving
4.1 De verzekeraar vergoedt schade als gevolg van:
4.1.1 Een plotseling van buitenaf op de Apparatuur inwerkende
gebeurtenis met als gevolg val, stoot en vochtschade.
4.1.2 Schade als gevolg van ontwerp-, constructie-, materiaal-, giet-,
bewerking- of montagefouten aan de Apparatuur ongeacht of
dit is veroorzaakt door eigen bederf, of uit de aard en de natuur
van de Apparatuur zelf onmiddellijk voortspruit.
4.1.3 Diefstal vergezeld van aanwijsbare sporen van braak en beroving
gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld."

Dus ook als het niet je schuld is, betaal je die 45 euro.
Dus als je geen verzekering hebt afgesloten en je toestel werkt niet goed heb je geen garantie. :?
Dat zal dan dus wel zijn omdat je een toestel via een provider hebt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07
Garantie is iets anders dan een verzekering. Garantie is voor fabrieksfouten, verzekering is voor schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:37:
1 tip: Root je toestel en installeer de OCLF. Ik ergerde me echt dood aan de traagheid van mijn Galaxy s. Eclair was al niet erg snel, maar Froyo al helemaal niet. Ik had gewoon na froyo een factory reset gedaan, maar toch WAS mijn toestel erg traag.

Ik heb hem nu binnen 10 minuten geroot en de One Click Lag Fix geinstalleerd. Eerst heb ik z4root 1.3.0 geinstalleerd, dat is 5 minuten werk ongeveer. Daarna heb ik de One click lag fix geinstalleerd, ook 5 minuten werk. Als je een externe sd-kaart in je telefoon hebt zitten moet je die bij beide stappen unmouten (ontkoppelen) van te voren.
Kan je SGS ook geroot worden met z4root wanneer deze 3e recovery heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:17:
[...]

Kan je SGS ook geroot worden met z4root wanneer deze 3e recovery heeft?
Ik snap je vraag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
maakt het uit welke recovery mode je hebt. De 3e recovery mode accepteert geen ongesigneerde zip bestanden. Dat kan alleen bij de 2e recovery mode. Nu weet ik dat je bij z4root niet in recovery mode hoeft, maar wellicht heeft het wel invloed hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Cyberpope schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:11:
Raar gedoe met mijn batterij. Lijkt het plots heel laag te staan (7%), terwijl half uurtje ervoor op 55%. stop ik de lader erin, binnen 2 minuten op 43%.

Ik heb al eens de battstat.bin gewist zoals in het topic staat. Maar geen effect.
Ik heb dit nu ook gehad. Mijn SGS zette zichzelf vanmorgen opeens uit terwijl ie gisteren nog meer dan 30% over had. En na enkele minuten aan de lader had ie weer 40%.
Ik heb nu ook het probleem dat af en toe bij het opstarten al mijn widgets weg zijn en als ik dan naar de applicaties ga krijg ik alleen maar een icoontje te zien dat ie bezig is met laden :?
De enige manier om dat op te lossen is door m dan opnieuw op te starten.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2010 11:25 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Ik heb sinds de update naar Froyo veel vaker vastlopers van apps. Zelfs de normale internet app doet het niet goed, die sluit soms zelfs zomaar af, zonder foutmelding of wat dan ook. Meestal als ik een paar minuten aan het internetten ben, gewoon in één klap naar het homescreen, alsof ik op de home button druk. Enige verschil is dat als ik hem weer start, dat hij helemaal opnieuw opstart, en zelfs 'vergeten' is bij welke site ik gebleven was.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
SToRM666 schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:21:
[...]

Ik heb dit nu ook gehad. Mijn SGS zette zichzelf vanmorgen opeens uit terwijl ie gisteren nog meer dan 30% over had. En na enkele minuten aan de lader had ie weer 40%.
Ik heb nu ook het probleem dat af en toe bij het opstarten al mijn widgets weg zijn en als ik dan naar de applicaties ga krijg ik alleen maar een icoontje te zien dat ie bezig is met laden :?
De enige manier om dat op te lossen is door m dan opnieuw op te starten.
toevallig nu precies hetzelfde, van 45% naar uit in 3 minuten.. in de lader van 0 naar 40% in 10 seconden.

nu maar even de batterij helemaal laden terwijl de foon uit staat en daarna batterystats.bin verwijderen bij de eerste boot, daarna drainen, weer booten en drainen en weer helemaal laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb toevallig gisterochtend wel mijn telefoon al aan de lader gehangen terwijl deze nog redelijk wat (50+%) over had, gewoon omdat ik wist dat ik m 's avonds veel ging gebruiken. Misschien dat daardoor de batterystats wat in de war geraakt zijn (bij mij is het ook nog een vrij nieuwe accu).

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2010 14:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 14:57
Gh0stw4lk3r schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:21:
[...]

toevallig nu precies hetzelfde, van 45% naar uit in 3 minuten.. in de lader van 0 naar 40% in 10 seconden.

nu maar even de batterij helemaal laden terwijl de foon uit staat en daarna batterystats.bin verwijderen bij de eerste boot, daarna drainen, weer booten en drainen en weer helemaal laden.
Hier ook... Van 50% ineens naar 3%

Kunnen jullie reageren of het iets heeft geholpen ? Dan ga ik dat ook even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik kan in de market Ryanza lagfix niet meer vermeld krijgen, ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

smeijers schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:26:
Ik kan in de market Ryanza lagfix niet meer vermeld krijgen, ben ik de enige?
Nee, Z4Root is ook weg. Dat is al de tweede keer deze week, volgens mij. Ik vraag me af of google dit keer wel een reden heeft gegeven.

Iets anders:

Ik heb een probleem met mijn ringtones, de eerste seconde speelt af op een heel laag volume. Heeft iedereen hier last van, of ligt het aan mijn toestel?

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToeingTheLine schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:30:
[...]

Nee, Z4Root is ook weg. Dat is al de tweede keer deze week, volgens mij. Ik vraag me af of google dit keer wel een reden heeft gegeven.

Iets anders:

Ik heb een probleem met mijn ringtones, de eerste seconde speelt af op een heel laag volume. Heeft iedereen hier last van, of ligt het aan mijn toestel?
Ik ook, dus zal wel bij iedereen zo zijn, heb er ook geen instelling voor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Toch maar gekozen voor de Samsung, met een verlenging via Vodafone kon ik hem gratis krijgen. Maar, nu heb ik een mail gehad waarin staat dat het toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is. En ze weten niet wanneer het toestel wel geleverd kan worden. Zouden ze een nieuwe partij verwachten met Android 3.0?

[ Voor 13% gewijzigd door beccie op 05-12-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:11
beccie schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:21:
Zouden ze een nieuwe partij verwachten met Android 3.0?
Die kans lijkt me nihil. Ik denk meer dat ze gewoon last hebben van de sneeuw

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
MrAngry schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:28:
[...]

Die kans lijkt me nihil. Ik denk meer dat ze gewoon last hebben van de sneeuw
Nihiler dan dat kan niet... Eerst komt Gingerbread (2.3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:42:
[...]

Nihiler dan dat kan niet... Eerst komt Gingerbread (2.3) :)
Hoe kan iets nou nihiler zijn? Of je weet natuurlijk niet wat t betekent:p. Maar voor de rest heb je wel gelijk idd:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Zit al sinds ik de Galaxy S met iets vervelends: als ik een telefoongesprek ophang (zowel inkomend als uitgaand) dan gaat de Galaxy S naar mijn homescreen (met het scherm aan). Is er ook een mogelijkheid (evt. met een app) dat de Galaxy S (vooral bij inkomende gesprekken) in vergendmodus gaat? Dus scherm uit en op toetsenvergrendeling?

Vind het nogal irritant dat als het gesprek eindigt ik nog op de aan-/uitknop moet drukken om het toestel in vergrendelmodus te krijgen en dan pas in mijn zak te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:59:
[...]

Hoe kan iets nou nihiler zijn? Of je weet natuurlijk niet wat t betekent:p. Maar voor de rest heb je wel gelijk idd:).
Goed dat je het antwoord op de vraag al geeft in je eigen post :). Nihiler was de beeldspraak voor de verwachting van degene die ik quote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48
barzi schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:04:
Zit al sinds ik de Galaxy S met iets vervelends: als ik een telefoongesprek ophang (zowel inkomend als uitgaand) dan gaat de Galaxy S naar mijn homescreen (met het scherm aan). Is er ook een mogelijkheid (evt. met een app) dat de Galaxy S (vooral bij inkomende gesprekken) in vergendmodus gaat? Dus scherm uit en op toetsenvergrendeling?

Vind het nogal irritant dat als het gesprek eindigt ik nog op de aan-/uitknop moet drukken om het toestel in vergrendelmodus te krijgen en dan pas in mijn zak te stoppen.
Ik denk met Tasker wel.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij kunt een paard laten lachen we hebben net froyo 2,2 ..
Toch maar gekozen voor de Samsung, met een verlenging via Vodafone kon ik hem gratis krijgen. Maar, nu heb ik een mail gehad waarin staat dat het toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is. En ze weten niet wanneer het toestel wel geleverd kan worden. Zouden ze een nieuwe partij verwachten met Android 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Raymond schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:48:
Garantie is iets anders dan een verzekering. Garantie is voor fabrieksfouten, verzekering is voor schade
Tja het gaat er bij mij niet in dat mijn defect onder verzekering viel en niet onder garantie.
Ik ga nog contact opnemen met het reparatie centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
interessante ervaring samsung helpdesk 0900-7267864 ( 10 ct/p.m.) GPS problemen met SGS ; je bent de eerste die het meldt! ( nee toch..op internet staat het probleem veelvuldig gemeld..)
ik zeg: stuur me eerst de optimale instellingsroutine voor GPS per mail toe, op de suggestie van opsturen van het toestel ( hardware fix mogelijk??)..daar wacht ik nu op, zodat ik via *#*#3214789650#*#* ( als je deze code intoets op je telefoon kom je in het instellingsmenu ) de echt juiste instellingen kan doen ( denk dat ik ze al optimaal heb..maar ja je weet nooit.)
Als dit het GPS probleem oplost meld ik het z.s.m.
btw heeft iemand al ervaring met een hardware gps-fix ??
verder lijkt het mij verstandig dat iedereen met eden SGS even de helpdesk meldt om een probleem te rapporteren...( worden ze ook wakker :) )
verder nog een restvraag: zou een externe gps muis via BT een oplossing bieden??? ( welke expert meldt het antwoord? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:57:
interessante ervaring samsung helpdesk 0900-7267864 ( 10 ct/p.m.) GPS problemen met SGS ; je bent de eerste die het meldt! ( nee toch..op internet staat het probleem veelvuldig gemeld..)
ik zeg: stuur me eerst de optimale instellingsroutine voor GPS per mail toe, op de suggestie van opsturen van het toestel ( hardware fix mogelijk??)..daar wacht ik nu op, zodat ik via *#*#3214789650#*#* ( als je deze code intoets op je telefoon kom je in het instellingsmenu ) de echt juiste instellingen kan doen ( denk dat ik ze al optimaal heb..maar ja je weet nooit.)
verder lijkt het mij verstandig dat iedereen met eden SGS even de helpdesk meldt om een probleem te rapporteren...( worden ze ook wakker :) )
verder nog een restvraag: zou een externe gps muis via BT een oplossing bieden??? ( welke expert meldt het antwoord? )
Ik ondervind zelf geen gps problemen. Gisteren weer probleemloos kunnen navigeren via de google navigatie. Hij verspringt geen moment en blijft perfect op de huidige positie.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
Ik heb mijn toestel al een keertje opgestuurt naar Solid vision vanwege de slechte GPS!!!!!
Ik heb eerst gewacht tot froyo beschikbaar was en via kies geinstaleerd.
Hard reset en cache gewist maar de GPS bleef slecht :(
Ik hoopte op een hardware fix maar viel dat ff tegen :(
kreeg het toestel na drie weken terug met de vogende vermelding"software update en opnieuw
gekalibreerd" :(
Niks hardware fix dus, met als resultaat een nog steeds niet goed werkende GPS 8)7
Ik heb een externe gps muis via BT (TT) aangesloten en wat is dat een verschil zeg!!
Daar kun je dus WEL perfect mee navigeren.
Nu ben ik ook aan het twijfelen of ik hem nog een keer ter reparatie op moet sturen of dat ik mijn verlies maar moet nemen en met de ext gps verder ga. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
munck100 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:10:
[...]

Ik heb mijn toestel al een keertje opgestuurt naar Solid vision vanwege de slechte GPS!!!!!
Ik heb eerst gewacht tot froyo beschikbaar was en via kies geinstaleerd.
Hard reset en cache gewist maar de GPS bleef slecht :(
Ik hoopte op een hardware fix maar viel dat ff tegen :(
kreeg het toestel na drie weken terug met de vogende vermelding"software update en opnieuw
gekalibreerd" :(
Niks hardware fix dus, met als resultaat een nog steeds niet goed ..

(heel verhaal)
Ik heb dus hetzelfde gedaan. Gewacht op officiële froyo. Dit hielp niet.
Toestel onder garantie opgestuurd naar reparateur via Vodafone winkel.

Antwoord: uw toestel was niet meer te repareren, gebruikersschade maar omdat u verzekering hebt 45 euro eigen risico betalen en u krijgt nieuw toestel mee.

Gebruikers schade kan niet. Gps heeft het nooit goed gedaan. Dit nieuwe toestel heeft een gps wat een stuk beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
BillSpaarbank schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:58:
[...]

Ik ondervind zelf geen gps problemen. Gisteren weer probleemloos kunnen navigeren via de google navigatie. Hij verspringt geen moment en blijft perfect op de huidige positie.
bedankt voor de heldere reacties.
ben dan wel heel nieuwsgierig naar je gps instellingen via de code achterhaalbaar...
ook de toestel gegevens build, kernel etc is mogelijk interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Amdk6II schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:29:
[...]

Gebruikers schade kan niet. Gps heeft het nooit goed gedaan. Dit nieuwe toestel heeft een gps wat een stuk beter werkt.
bedankt voor je bericht..ook hier de vraag wat zijn de exacte gps instellingen? te bekijken door invoeren van de code..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

ik zoek een programma dat mijn draadloze netwerk kan vinden en er dan verbinding mee kan maken, zodra hij het signaal verliest moet hij over gaan op internet via de provider van mijn mobiel.

Wefi werkt bij mij niet.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
munck100....Ik heb een externe gps muis via BT (TT) aangesloten en wat is dat een verschil zeg!!
Nu ben ik ook aan het twijfelen of ik hem nog een keer ter reparatie op moet sturen of dat ik mijn verlies maar moet nemen en met de ext gps verder ga.
...
welk merk BT externe muis heb je gekocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
racoon schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:46:
ik zoek een programma dat mijn draadloze netwerk kan vinden en er dan verbinding mee kan maken, zodra hij het signaal verliest moet hij over gaan op internet via de provider van mijn mobiel.

Wefi werkt bij mij niet.
eehhm: Dat doet je telefoon al standaard, toch?
Gewoon wifi aanzetten en al je internet verkeer loopt over wifi en via G3 als je buiten bereik van wifi bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:47:
munck100....Ik heb een externe gps muis via BT (TT) aangesloten en wat is dat een verschil zeg!!
Nu ben ik ook aan het twijfelen of ik hem nog een keer ter reparatie op moet sturen of dat ik mijn verlies maar moet nemen en met de ext gps verder ga.
...
welk merk BT externe muis heb je gekocht??
Een tomtom BT muis (had ik nog liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:46:
[...]

bedankt voor je bericht..ook hier de vraag wat zijn de exacte gps instellingen? te bekijken door invoeren van de code..
Ik heb alle op het www vindbare gps instellingen geprobeerd.
bij mij heeft dat niet geholpen!
In mijn geval ben ik er zeker van dat het een hardware probleem is.
En vele anderen met mij !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Echt te vaag voor woorden dit. Ik krijg geen update van Froyo 2.2, vandaar dat ik mijn toestel moet opsturen. Ik kan blijkbaar ook bij een Vodafone winkel terecht. Maar, de winkels zijn niet meer telefonisch bereikbaar en zowel Samsung als Vodafone kan niet aangeven hoe lang het duurt. Dus, misschien zijn er tussen jullie mensen die deze update bij een winkel hebben laten uitvoeren? kun je doorgaans wachten op een update of moet je de telefoon x dagen achterlaten? (Er is geen winkel dicht in de buurt waar ik even 123 langs kan gaan, vandaar mijn vraag...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Heb je die update eigenlijk wel nodig? Want hij verbetert verdomt weinig, dus het is misschien niet de moeite van je inzet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Mja, de telefoon werkt verder prima, maar ik zou graag die flash ondersteuning werkend hebben. De update heb ik niet nodig ivm lag of gps ofzo, daar heb ik helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

@lexus!,

Wat ik van meerdere mensen gelezen heb, is dat je bij een samsung servicecentre je kan wachten op een update.

Duurt hooguit een kwartiertje.

Let wel dat ie niet geroot is, ze kunnen het updaten weigeren als het toestel geroot is.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

The Third Man

The Third Jellyfish

Heb hem ook besteld, op 2 december om precies te zijn, en kreeg dezelfde mail. Ik denk eerder dat het de Sinterklaas- en Kerstdrukte is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
zodat ik via *#*#3214789650#*#* ( als je deze code intoets op je telefoon kom je in het instellingsmenu ) de echt juiste instellingen kan doen ( denk dat ik ze al optimaal heb..maar ja je weet nooit.)
kan iemand met een goed werkende GPS in combi met googleMaps zijn/haar instellingen doorgeven?
overigens lijkt me dit ook typisch is voor de FAQ / TS
en mensen bellen met de Samsung helpdesk...zo moeten toch een keer wakker worden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:44:
[...]

bedankt voor de heldere reacties.
ben dan wel heel nieuwsgierig naar je gps instellingen via de code achterhaalbaar...
ook de toestel gegevens build, kernel etc is mogelijk interessant
Stock Froyo 2.2 (XWJPA) GT-I9000 (8GB-versie gebouwd in augustus 2010) met hardcore speedkernel K9A 2.6.32.9.

Ik heb niets aan mijn GPS instellingen veranderd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
BillSpaarbank schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:18:
[...]

Stock Froyo 2.2 (XWJPA) GT-I9000 (8GB-versie gebouwd in augustus 2010) met hardcore speedkernel K9A 2.6.32.9.

Ik heb niets aan mijn GPS instellingen veranderd.
bedankt...ik heb overwegend dezelfde gegevens, alleen speedkernel K9A vind ik niet terug...( wat betekent dit eigenlijk...een andere dan standaard kernel?)
is het voor jou veel moeite :) om na te gaan wat de ongewijzigde - dus standaard - GPS instellingen zijn?
mogelijk kun je ze mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Bij SpeedMod K10H en nieuwer zijn wat verbeteringen aan de GPS doorgevoerd, dus misschien dat je die kan proberen

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
krijg net telefoon van samsung helpdesk:
"de codes die u noemde ( *#*#.....#*#*) worden niet gegeven, dus ook de onderliggende instellingen worden niet vrijgegeven".
weet ik waar ik aan toe ben... :X
dus afwachten op respons op dit forum..en anders het toestel opsturen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
GSlayer schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:49:
@lexus!,

Wat ik van meerdere mensen gelezen heb, is dat je bij een samsung servicecentre je kan wachten op een update.

Duurt hooguit een kwartiertje.

Let wel dat ie niet geroot is, ze kunnen het updaten weigeren als het toestel geroot is.
Ah, dat zou mooi zijn, bedankt voor je reactie. Mijn Samsung is wat tweaken betreft helemaal "clean". Vandaar dat ik hem zelf ook niet flash oid, en liever even naar een servicecentre ga. Het is mooi als je er even op kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:10:
[...]

kan iemand met een goed werkende GPS in combi met googleMaps zijn/haar instellingen doorgeven?
overigens lijkt me dit ook typisch is voor de FAQ / TS
en mensen bellen met de Samsung helpdesk...zo moeten toch een keer wakker worden.. :?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=732030
Dit is ook een goed topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik dacht ff de voodoo lagfix via Odin te installeren (via recovery mode ging niet), maar mijn SGS bleef maar rebooten...en ik heb echt alle stappen nauwkeurig gevolgd.

Met pijn en moeite weer de SGS kunnen flashen naar JPA. Gelukkig eerst een backup gemaakt met Titanium backup. Ben nu bezig met het herstellen. Ik hoop maar dat ook alle instellingen en safe files weer worden teruggezet, anders moet ik bijv Angry Birds weer opnieuw spelen (en ik had bijna alle levels met 3 sterren) 8)7

Ik ga echt niet meer klooien aan mijn SGS...

EDIT: YEEEHAAA!! Titanium Backup RUUUULEEESSS!!! Alles is weer het oude!!! :*)
Alleen mijn widgets moest ik weer terugzetten, maar alle instellingen zijn bewaard gebleven!!!

EDIT 2: Ik wilde alleen de lagfix hebben en heb daarom laxfix 3.0 voor Odin gebruikt, maar die is natuurlijk niet compatible met Froyo... :X

[ Voor 37% gewijzigd door Amboe op 06-12-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Nu de Nexus S met Gingerbread is aangekondigd, ben ik benieuwd hoelang Samsung nodig heeft om 2.3 naar de Galaxy S te sturen. Of voordat er op XDA een ROM verschijnt met 2.3.

Vooral het internetbellen spreekt me heel erg aan!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je wil voorkomen dat je in het buitenland hoge roamingkosten krijgt het handig is om autosync uit te zetten. Ik had namelijk even roaming aangezet om mijn mail te checken en voor dat ik er erg in had werd er in de achtergrond automatisch een flashplayer download gestart en was er een aantal MB gedownload.

Ook ben ik er achter gekomen dat wanneer het toestel zich plotseling zo'n 1000 km verder bevindt de gps totaal niet meer werkt totdat je in recovery mode opstart en een wipe cache partition doet. Nadeel hiervan is wel dat je verschillende applicaties opnieuw moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

kwiebus schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:34:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je wil voorkomen dat je in het buitenland hoge roamingkosten krijgt het handig is om autosync uit te zetten. Ik had namelijk even roaming aangezet om mijn mail te checken en voor dat ik er erg in had werd er in de achtergrond automatisch een flashplayer download gestart en was er een aantal MB gedownload.

Ook ben ik er achter gekomen dat wanneer het toestel zich plotseling zo'n 1000 km verder bevindt de gps totaal niet meer werkt totdat je in recovery mode opstart en een wipe cache partition doet. Nadeel hiervan is wel dat je verschillende applicaties opnieuw moet instellen.
Je weet dat google maps internet nodig heeft en dat hij er een paar minuten over doet om een coldfix te krijgen?

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
De Nexus S is heel erg aantrekkelijk nu. Het is in feite gewoon een GS, maar dan met stock Android 2.3 en gyroscoop + NFC. 530 dollar zal hij kosten en altijd als eerste de updates van Android. Wat wel apart is, is dat de NS alleen 480P video's kan schieten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren CallTrack geinstalleerd. En volgens de beschrijving zou het het complete log van je phone app moeten syncen naar je agenda. Nou werkt dat goed op de sgs zelf. Maar er wordt niet gesynced naar Gmail Calender, als ik dat check op m'n laptop. Ik dacht dat het misschien zou liggen aan de app. Dus ik installeerde Open GCal Call Logger. Maar ook hier weer word er wel gesynced naar de mobiel zelf, maar niet naar Gmail Calender. Heeft er iemand een app die dit wel op de goede manier doet? Lijkt me namelijk geniaal idee om alles te kunnen syncen naar Calender. Ik gebruik nu al SMS Backup+ om al m'n smsjes naar Gmail te backuppen. Werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Relief2009 schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:42:
De Nexus S is heel erg aantrekkelijk nu. Het is in feite gewoon een GS, maar dan met stock Android 2.3 en gyroscoop + NFC. 530 dollar zal hij kosten en altijd als eerste de updates van Android. Wat wel apart is, is dat de NS alleen 480P video's kan schieten :S
Schijnt dat de Galaxy S ook gewoon 480p oprekt.. Heb ik in ieder geval gelezen, misschien was het wel fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
vrijdag is een nieuwe lading binnengekomen bij vodafone. als je vrijdag of zaterdag niet gebeld bent zal je weer tot de volgende lading moeten wachten...

ik raad aan om een aantal maal te bellen en te vragen wanneer die binnenkomt....hoe vaker je belt, hoe vervelender ze je vinden en hoe sneller ze van je af willen zijn ;) geintje..

heb iig vorige week ook het bericht gehad en vrijdagavond hebben ze me gebeld voor een afspraak om afteveren..

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SgtElPotato schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:31:
... ben ik benieuwd hoelang Samsung nodig heeft om 2.3 naar de Galaxy S te sturen....
Is dat überhaupt al aangekondigd dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Bor de Wollef schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:33:
[...]

Is dat überhaupt al aangekondigd dan?
Ik las dit op twitter:

SamFirmware
Android 2.3 for Galaxy S a must now. (So we can wait again?) Keep you up to date!

SamFirmware
Latest news from Samsung insider its better to wait to buy this Nexus S. February!!!

Dit misschien over een maand of twee.. Gelukkig zullen de custom roms wel eerder zijn.

Iets anders: hoe managen jullie je muziek op de galaxy? Albumstitels of nummers aanpassen en dergelijke lijkt niet gemakkelijk of zelfs onmogelijk. Ik wil iTunes eigenlijk vermijden, is er een andere optie? Het doubleTwist pc programma lijkt het ook niet te kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik gebruik Winamp op de computer om te synchroniseren. Eerst een playlist maken met alle muziek die je op de SGS wilt en dan die playlist synchroniseren :)
Afspelen doe ik met PowerAMP, man wat een geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
De eerste beta's voor 2.3 zullen wss al vrij snel op samfirmwares staan. Maar verwacht geen officiele update binnen 2 maanden (na de eerste updates). Samsung zal eerst willen beta testen.

[ Voor 9% gewijzigd door The_Double op 06-12-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Toch nog een vraagje voor de zekerheid: Ik wil toch graag de voodoo lagfix installeren, maar ik heb 3e recovery mode.

Is het toch mogelijk om de voodoo lagfix te doen via Odin? Of heb je daar ook de 2e recovery mode voor nodig (en moet ik dus de kernel flashen)?

EDIT: kan dus wel via Odin http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=9128078&highlight=recovery#post9128078

[ Voor 29% gewijzigd door Amboe op 07-12-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
The_Double schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:17:
De eerste beta's voor 2.3 zullen wss al vrij snel op samfirmwares staan. Maar verwacht geen officiele update binnen 2 maanden (na de eerste updates). Samsung zal eerst willen beta testen.
Bedoel je voor de Galaxy S of Nexus S?
Voor de Nexus S is toch wel final?

//edit Oh Galaxy S bedoel je... Dus hij weet zeker dat het voor de SGS komt? Die SamFirmwares is gewoon Nederlands he.. Zit die hier niet op het forum?

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 06-12-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Weet iemand een manier hoe ik makkelijk mijn contacten van mij nokia 5800 naar de Galaxy S kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

In hoeverre is K-9 Mail beter dan de standaard aanwezige mail? Ben er inmiddels achtergekomen dat de meeste applicaties een eigen db ofzo hebben en dat er niet iets centraal gedeeld wordt :/

Ik heb nu mijn gmail mail in de Gmail app en de rest, hotmail, exchange etc in de standaard mail app van Samsung. Great :P

En verder ben ik er achter gekomen dat de standaard Agenda widget van Samsung alleen mijn eigen agenda laat zien, maar niet de extra agenda's die ik dan wel deel, dan wel direct heb toegevoegd... Nu door alle agenda widgets aan het heen gaan op zoek naar een leuke :D Ik neig nu naar Smooth Calendar, gratis, veel aan in te stellen en laat alle kalenders zien. Bingo.

Appbrain for the win trouwens, echt veel makkelijker zoeken op je eigen pc en dan toevoegen.
Dark0z schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:43:
Weet iemand een manier hoe ik makkelijk mijn contacten van mij nokia 5800 naar de Galaxy S kan krijgen?
Geen flauw idee in wat voor formaat je de contacten er af kan krijgen, maar ik zou of voor een csv file gaan en dan uploaden in je gmail account of direct vanaf de nokia synchroniseren naar je gmail account.

[ Voor 34% gewijzigd door Motrax op 06-12-2010 22:49 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dark0z schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:43:
Da's niet zo lastig te doen. Het staat al een paar keer in dit (en de vorige) topic beschreven hoe dat werkt. ff zoeken en je hebt het te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
Even een zwaai naar SamFirmware :W ;)

Ik hoop echt dat 2.3 binnenkort komt, en anders maar een goede beta installeren.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het zoeken naar een goede houder voor in de auto.

Het probleem is dat de USB, dus lader, aan de bovenkant van het toestel zit. Dit is logisch zodat je hem beter naast je computer kunt leggen en geen last hebt van de kabel welke anders onderlangs zou lopen.

Bij een telefoonhouder ga je dus een losse kabel krijgen naar boven, teveel gedoe.

De enige houder welke er een beetje netjes uitziet is de Brodit, maarja daar kan ook geen toestel met hoesje in.

Hoe lossen jullie dit op momenteel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:09:
Ik ben aan het zoeken naar een goede houder voor in de auto.

Het probleem is dat de USB, dus lader, aan de bovenkant van het toestel zit. Dit is logisch zodat je hem beter naast je computer kunt leggen en geen last hebt van de kabel welke anders onderlangs zou lopen.

Bij een telefoonhouder ga je dus een losse kabel krijgen naar boven, teveel gedoe.

De enige houder welke er een beetje netjes uitziet is de Brodit, maarja daar kan ook geen toestel met hoesje in.

Hoe lossen jullie dit op momenteel ?
Zie het accessoire topic voor de galaxy s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
HaTe schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:13:
[...]

Bedoel je voor de Galaxy S of Nexus S?
Voor de Nexus S is toch wel final?

//edit Oh Galaxy S bedoel je... Dus hij weet zeker dat het voor de SGS komt? Die SamFirmwares is gewoon Nederlands he.. Zit die hier niet op het forum?
Nee dit heb ik uit ervaring met samsungs werkwijze. Ze beginnen altijd al snel aan developen, maar ze zetten er maar 1 man op ofzo dus het duurt maanden voordat hij klaar is. Aangezien ze alle hardware drivers al hebben zullen ze wel al vrij snel een eerste build maken die dan weer lekt via samfirmwares. Voordat de officiële versie komt met al hun customisations kan wel even duren. Maar als ze er een beetje gang achter zetten kunnen ze in een maandje of 2/3 klaar zijn :z .
De galaxy Spica had via samfirmwares als 2e telefoon 2.1 (na de N1), maar de officiële update is nog maar net uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Met succes de voodoo lagfix erop gezet en ik merk duidelijk snelheidsverschil tov de stock firmware.

Apps worden sneller opgestart en bij de taskmanager worden geïnstalleerde apps sneller weergegeven.

Vooral bij de telefooncontacten en berichten merk ik duidelijk snelheidswinst!!

Het is allemaal niet zo moeilijk, maar je moet wel goed lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Hazurr schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:58:
[...]

Je weet dat google maps internet nodig heeft en dat hij er een paar minuten over doet om een coldfix te krijgen?
Ik gebruikte geen google maps maar Sygic en GPS Test. Beide applicaties heb ik een paar uur naar satellieten laten zoeken. GPS test kon er slechts 1 of 2 vinden. Ik heb het toestel ook nog meerdere keren herstart. Toen ik de beschikking over wifi had heb ik wel nog google maps geprobeerd maar dit werkte ook niet.

Na het wipen van de cache lukte het weer om vrijwel meteen een fix te krijgen.

Het toestel van een reisgenoot vertoont exact dezelfde symptomen. Hij kan nog altijd geen fix krijgen maar hij heeft dan ook nog niet de cache gewiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je de telefoon welke je net uit de door haalt trouwens doorladen of vol is vol omdat de software dat zo detecteert ?

Tis geen oude Nokia meer natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:43
ok, ik heb de code ingetoetst. Hier mijn instellingen:
Application Settings:

Session type: tracking
Test Mode: S/W Test
Operation Mode: Standalone
Start Mode: Hot start
GPS Plus: On
Dynamic accuracy: on
Accuracy: 50
GPS Logging: OFF

SUPL/CP Settings:

Server FQDN Type: Custom config
Server: supl.google.com
Server port: 7276
Supl secure socket: off
agps mode: supl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Real_Angel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-01 15:32
Het ziet er naar uit dat er een perfecte GPS fix beschikbaar is middels een installatie van een aangepaste kernel (hardcore@speedmod-10Kh); heb hem zelf geprobeerd en krijg iedere keer een fix binnen 5 seconden, zonder dat deze later weer wegvalt;-) Volgens de developer heeft het te maken met de scheduling timings van de kernel.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822756

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

jampot1989 schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:43:
[...]

Ik las dit op twitter:

SamFirmware
Android 2.3 for Galaxy S a must now. (So we can wait again?) Keep you up to date!

SamFirmware
Latest news from Samsung insider its better to wait to buy this Nexus S. February!!!

Dit misschien over een maand of twee.. Gelukkig zullen de custom roms wel eerder zijn.

Iets anders: hoe managen jullie je muziek op de galaxy? Albumstitels of nummers aanpassen en dergelijke lijkt niet gemakkelijk of zelfs onmogelijk. Ik wil iTunes eigenlijk vermijden, is er een andere optie? Het doubleTwist pc programma lijkt het ook niet te kunnen..
mooi dat had ik niet verwacht van samsung, hoop dat ze dan eindelijk de bugs uit het telefoonboek halen.

1 ding trouwens je kan met 2.3 internet bellen maar kun je dan eindelijk ook via de gchat applicatie videobellen met iemand die een pc heeft.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bugs in telefoonboek? :X Heb de telefoon net, ben ze nog niet tegengekomen...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:50:
Bugs in telefoonboek? :X Heb de telefoon net, ben ze nog niet tegengekomen...
Sommigen storen zich eraan dat niet alle letters zichtbaar zijn aan de zijkant in de contactenlijst. Het werkt er verder niet minder om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ah okay, meer een weergave probleem dan een bug. Ik was meer bang dat je contacten vernaggelt konden worden.

Ik begin de e-mail client van Samsung steeds minder tof te vinden. Sommige mails kunnen niet geopend worden ('Probleem met laden') en een ics uitnodiging wordt niet begrepen en kan dus niet direct in de agenda geladen worden. Toch maar eens K-9 mail proberen binnen kort.

Hoe zit het trouwens met de ontvangstbevestiging van de sms? Ik zie alleen 'Aangevraagd', maar niet dat het daadwerkelijk een bevestiging van de ontvangst is geweest...

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
jeeeeuhjjjj me samsung galaxy s binnen.... wat is ie groot ivm me nokia n900 :O maar zoooooo mooi..

gelijk een paar apps van samsung het prullenbakkie ingegooid.. direct KIES geinstalleerd en hij gaf direct melding dat er een update beschikbaar was.. dus ff updaten en dan me lijst van apps eens gaan downloaden :D

oooh en voor de mensen die pas de samsung galaxy s hebben gehad waarbij werd vermeld dat je een 16gb kaart krijgt vergeet deze niet aan te vragen via http://www.samsungmobile.nl/microsite/galaxysmemorydoubler

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:27:
Ah okay, meer een weergave probleem dan een bug.
Op wat voor manier is een weergaveprobleem geen bug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
smeijers schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:46:
[...]

SUPL/CP Settings:

--

build date op batterij: 2010-10-22

Ik vraag me alleen af wat het voor zin heeft; gps werkt nu prima terwijl mijn vorige telefoon met dezelfde stock instellingen erg slecht presteerde met gps.

[ Voor 0% gewijzigd door Amdk6II op 07-12-2010 21:02 . Reden: allen=alleen, tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Henk Schuifkaas schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:06:
[...]

ok, ik heb de code ingetoetst. Hier mijn instellingen:
Application Settings:

SUPL/CP Settings:

dank dank voor de settings..
interessant dat en snellere kernel een mogelijk definitieve oplossing zou bieden
ben wel benieuwd naar anderen met een goed functionerende GPS of er variatie is op de instellingen.
dan wel even intoetsen *#*#314789650#*#* voor gps menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:48
Help! Oneclicklag fix heeft het niet goed gedaan.. Nu kan ik hem niet meer verwijderen omdat hij zegt dat hij geen schrijf-toegang heeft = (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Om het telefoonboek te fixen download je sgstools uit de market daar zit een fix in.
En nog meer.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

dutchdragon81 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:12:
jeeeeuhjjjj me samsung galaxy s binnen.... wat is ie groot ivm me nokia n900 :O maar zoooooo mooi..

gelijk een paar apps van samsung het prullenbakkie ingegooid.. direct KIES geinstalleerd en hij gaf direct melding dat er een update beschikbaar was.. dus ff updaten en dan me lijst van apps eens gaan downloaden :D

oooh en voor de mensen die pas de samsung galaxy s hebben gehad waarbij werd vermeld dat je een 16gb kaart krijgt vergeet deze niet aan te vragen via http://www.samsungmobile.nl/microsite/galaxysmemorydoubler
hè... Ik heb er niet eens een kaartje bijgekregen is dat normaall? Is wel via KPN Zakelijk gegaan, niet consument. Zou ik dan ook nog in aanmerking komen...?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:25:
[...]

Op wat voor manier is een weergaveprobleem geen bug :?
kleine bug dan... Ik zou me meer zorgen maken wanneer niet alleen letters in de adreslijst niet te zien zijn, maar ook daadwerkelijk verwijderd zijn... Wordt allemaal gesynchroniseerd met gmail... Dag concaten dan...
Btje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:08:
Om het telefoonboek te fixen download je sgstools uit de market daar zit een fix in.

En nog meer.
Dank voor de tip.

Wat me opgevallen is, vind ik dan hè... Mijn Windows mobile telefoon is qua belgemak 10e beter... Ik kan vanuit de sms app niet direct een persoon bellen, moet dan eerst een paar menu's door... Zelfde met te kleine knoppen voor te bellen, lastig klikken. Zoekfunctie in de contactenlijst met volledig qwerty toetsenbord ipv een t 9 toetsbord wat 10e sneller werkt. Op dit moment kan ik gewoon de telefoon niet bedienen in de auto.

Kan de bel app ding geval van samsung vervangen worde door iets dat wel veel beter concentreert op bellen?

Potver stink iPad auto correct. 10e = 10 x

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:07:
kt. Op dit moment kan ik gewoon de telefoon niet bedienen in de auto.
Installeer Google Voice. Je kan gewoon in de auto met je stem je telefoon bedienen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:12:
[...]

Installeer Google Voice. Je kan gewoon in de auto met je stem je telefoon bedienen...
waar kan je een lijst vinden met alle commands want elke keer als ik wat doe dan opent google zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syntesia schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:14:
[...]

waar kan je een lijst vinden met alle commands want elke keer als ik wat doe dan opent google zich
Voice Search maakt het mogelijk om via een druk op de knop een applicatie te lanceren die spraakcommando's kan interpreteren, al werken de commando's nog niet in het Nederlands. Nederlandse commando's worden vooralsnog omgezet in zoekopdrachten voor Google.

Als de applicatie staat ingesteld op Engels kan de gebruiker 'Call mommy' zeggen, waarna een contact met de naam 'mommy' wordt gezocht en gebeld. Er zijn diverse commando's om bijvoorbeeld websites te openen of zoekopdrachten uit te voeren. Ook kan er met het commando 'Navigate to' direct input worden gegeven aan Google Maps Navigatie. Het is onduidelijk wanneer de commando's in het Nederlands zullen werken.
nieuws: Google voegt Nederlandse spraakbesturing toe aan Android

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:07:
... Wat me opgevallen is, vind ik dan hè... Mijn Windows mobile telefoon is qua belgemak 10e beter... Ik kan vanuit de sms app niet direct een persoon bellen, moet dan eerst een paar menu's door... ...
Dat vind ik best meevallen, het kost me minimaal twee 'handelingen' (klikken/vegen) om iemand vanuit de sms-app te bellen en maximaal vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Is in dit topic weinig te vinden over MMS.....

Heb de juiste instellingen via Hi opgevraagd en ingesteld maar het lukt niet.

Is het uberhaupt iemand gelukt om een MMS te versturen en/of te ontvangen met de GS?

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Gedaan maar krijg volgende melding:

"Bij de Samsung Galaxy S is het helaas niet mogelijk instellingen per sms te ontvangen."

Dus handmatig ingesteld (correct) en verz/ontv. van MMS lukt niet!

ThnX

EDIT: is gelukt, handmatig ingesteld.......moest echter opnieuw opstarten!

[ Voor 9% gewijzigd door FunZip op 08-12-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He allemaal,

Lange tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Galaxy bevalt nu opzich prima. Ik had voorheen problemen met mijn accuduur, maar nu ik hem standaard op 2g heb staan gaat dit al stukken beter.

Het probleem waar ik nu alleen tegen aanloop is dat mijn mini-USB aansluiting niet helemaal goed is. Ik krijg de stekkertjes er niet volledig in, wat als gevolg heeft dat ze er makkelijk uitvallen.
Om deze reden wil ik hem zometeen naar de winkel brengen voor een reparatie (tenzij iemand anders dit probleem herkent en weet hoe ik dit kan aanpakken!). Het enige is dat ik mijn Galaxy heb geroot met oneclick volgens mij. Deze moet ik er eerst vanaf halen voordat de telefoon ter reparatie wordt opgestuurd. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
begintmeta schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:46:
[...]

Dat vind ik best meevallen, het kost me minimaal twee 'handelingen' (klikken/vegen) om iemand vanuit de sms-app te bellen en maximaal vier.
Ik gebruik de Handcent sms als standaard sms app en vanuit daar kan je ook binnen 2 handelingen iemand bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem aan het unrooten met oneclick en zie nu het volgende in beeld:

Waiting for device...

OK

Running rageagainstthecage...
ROOTED

Getting mount path...
/dev/block/stl9
OK

Remounting system with read-write access...

OK

Removing su...

OK

Removing Superuser.apk...

OK

Removing Superuser.apk...

Het programma doet nu niks meer. De knoppen "Root" "Unroot" e.d. zijn grijs. De superuser app is weg uit mijn menu van de galaxy. Maar is hij nu al klaar? Kan ik hem loskoppelen en zonder zorgen naar de reparateur sturen??

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

@Motrax

Je kunt vanuit het eerste venster in sms.app (sms lijst op persoon) direct een persoon bellen of smsen door het persoon naar links of rechts te vegen. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:15:
Het programma doet nu niks meer. De knoppen "Root" "Unroot" e.d. zijn grijs. De superuser app is weg uit mijn menu van de galaxy. Maar is hij nu al klaar? Kan ik hem loskoppelen en zonder zorgen naar de reparateur sturen??
Bart
je kan de kabel verwijderen hoor, het root gedeelte is naar wat ik zo zie gewoon verwijderd. het is voor een servicecenter in principe te zien of er een superuser app in je menu staat. staat deze er niet meer, dan zullen ze ook niet verder gaan zoeken neem ik aan.

mocht het nu alsnog fout gaan en je telefoon doet niets meer, dan zou je via Odin de standaard kernel nog kunnen flashen.
Pagina: 1 ... 33 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.