Ik las op het ftd forum dat iemand 100Mbit haalde bij Eweka. Is de snelheid inmiddels verhoogd?
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 14:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 14:12 ]
Verwijderd
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
zonder iets te zeggen ben ik toen ook afgesloten,na klachten over hun server.Redemption schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:59:
Tickets aanmaken doen ze ook niets mee bij Astraweb, ik ben inmiddels afgesloten. Ik ga nu maar voor Supernews, werkt Ideal nog wel (hoop ik).
Ah ik ben dus niet de enige. Ik krijg elke dag een mail dat ik moet betalen, maar kan dus niet betalen om de zelfde reden....Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:06:
ik betaalde al elke maand via ideal en dat ging elke keer goed.
Maar ik heb ze gemaild, nog geen antwoord en inmiddels al 2 herinneringen van ze ontvangen over mijn betaling. Maar die knuppels hebben niet door dat ik niet kan betalen en ze moeten dat toch echt zelf oplossen.
Vanavond maar even snel wat dingen binnenhalen en als hij het niet meer doet stap ik wel over.
Ik zal trouwens nog even een ticket aanmaken nu bij astraweb.
Verwijderd
ik heb al 2 keer getracht mijn bank te koppelen, maar dat mislukt steeds. Ik heb al jaren een paypal account, had eerst mijn creditcard eraan gekoppeld en gebruikte het voor ebay, maar die bankrekening eraan koppelen lukt niet. Ze hebben ook al 2 keer een bedrag op mijn rekening gestort (2 cent per keer meen ik) om te zien of dat kon.bjck schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:32:
Je kan je paypal bij je laten incasseren, dan gaat het direct over en krijg jij een keer een incasso van paypal op je bankrekening. Moetje wel enige vertrouwen in ze hebben en niet een makkelijk wachtwoord hebben.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 21:05 ]
Verwijderd
Ja, op de site staat inderdaad 30 Verbindingen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 09:34:
Hoeveel draadjes mag je leggen met supernews? 30 meen ik?
ik vond op de site een oude pagina en daar hebben ze het over 4 draadjes, maar ik heb 20 getest en dat werkte prima (120mbit verbinding). Ik denk dat die pagina over het 4 draadjes verhaal een heel oude pagina is? Ik vond hem met google.
Testing, one, two ...
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Astraweb heb ik dan eigenlijk ook vooral vanwege hun retentie. Supernews heb ik vanwege de snelheid & compleetheid. Maar gezien het feit Supernews nu ook al weer op 800 dagen zit qua retentie, betwijfel ik of ik mijn Astraweb account ga verlengen.hardware-lover schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:33:
Hoewel binnen dit topic regelmatig beweerd wordt dat via Astraweb probleemloos 120Mbit (Ziggo) gehaald wordt kan ik dit toch niet klakkeloos bevestigen.
Mijn ervaringen met Astraweb zijn wisselend en een snelheid t/m 120Mbit kan zeker worden gehaald, maar heel vaak ook niet. As we speek zit ik op ± 70-90Mbit en het maakt niet uit welke server ik kies of hoeveel verbindingen ik ook aanzet. Als ik op een andere PC, binnen hetzelfde netwerk, een Newsxs account gebruik met dezelfde software en download, dan zit ik continue op + 120Mbit. De speedtest geeft op mijn PC 122Mbit en andere niet Usenet downloads komen ook probleemloos op 120Mbit binnen dus ik schrijf de variabele snelheden toch echt aan Astraweb toe.
Nu maakt het mij niet zo heel veel uit of ik iets binnen 5 of 15 minuten binnen heb maar klakkeloos aannemen dat Astraweb v.w.b. snelheid een van de betere providers is (voor 120Mbit) lijkt me niet verstandig.
Dus geen klachten over compleetheid, retentie of de kosten per maand bij het erg voordelige jaarabonnement, maar wel over de geboden snelheid.
Mogelijk gaat het op andere locaties binnen Nederland wel allemaal goed maar hier op postcode 5467 met een toch tamelijk modern kabelnetwerk (zowel binnen als buiten de woning) is het niet allemaal even rooskleurig met Astraweb.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Sorry voor de late reactie. Bedankt voor de tipMarzman schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:05:
[...]
Het kan zijn dat de timeout van je newsclient niet goed werkt en connecties niet vrijgegeven worden, maar het zou ook aan hun eigen connecties kunnen liggen (als ze ergens capaciteit inkopen en die doorverkopen onder het label lightning usenet)
Als je Grabit gebruikt kan het daar aan liggen (die geeft ze niet altijd goed vrij, tenminste als ik de beheerder van een newsserver die ik ooit gebruikt heb met smstegoed moet geloven), als oplossing zou je ipv een andere client gebruiken ook een connectie minder in kunnen stellen om dat op te vangen.
Verwijderd
Ik heb er nu 20 ingesteld en dat werkt prima, maar dan weet ik dat ik er 10 over heb. Ik vroeg het even omdat ik een pagina vond waar stond dat je maar 4 draadjes mocht gebruiken en dan haal ik maar 2MB/sec terwijl mijn verbinding veel sneller is.yannickie111 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 09:37:
Ja, op de site staat inderdaad 30 Verbindingen.
Maar waarom zou je meer draadjes gebruiken, als je met minder al je complete verbinding voltrekt?
De retentie van Supernews is toch 800 dagen?Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:19:
[...]
Ik heb er nu 20 ingesteld en dat werkt prima, maar dan weet ik dat ik er 10 over heb. Ik vroeg het even omdat ik een pagina vond waar stond dat je maar 4 draadjes mocht gebruiken en dan haal ik maar 2MB/sec terwijl mijn verbinding veel sneller is.
Ben wel blij met supernews, werkt prima. Helaas geen hoge retentie zoals astraweb, maar die hebben me inmiddels afgesloten na 12 herinneringen en hebben tot op heden niet gereageer op mijn mails en de ticket die ik had opengezet en ideal betalingen werken daar nog steeds niet.
Iedereen met een astraweb account raad ik dan ook aan om niet meer te verlengen, er is iets met dat bedrijf aan de hand. Voorheen werd er namelijk wel op mails gereageerd.
een uur geleden nog TBBT gedownload. Nu krijg ik geen verbinding meerNerpissad schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:33:
hebben meer mensen last van een lage snelheid bij lightningusenet?
ik haal normaal gesproken een gemiddelde snelheid van 5MB/s, maar sinds eergisteren kom ik niet verder dan 1,3 MB/s.
[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 06-02-2011 11:46 ]
Verwijderd
Nee, dat is waar. Astraweb had echter al in de praktijk 1000 dagen, maar in een half jaar tijd heb ik maar 1 keer iets gedownload wat 900 dagen oud was, dus heel belangrijk is het niet.yannickie111 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:38:
De retentie van Supernews is toch 800 dagen?
Ik vind dat behoorlijk hoog hoor, langer hoeft toch niet?
Het is bij mij de laatste tijd ook wat wisselvalliger. Sinds vrijdag is vooral de header download een drama.RedHat schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:11:
Tweaknews is echt wisselvallig de laatste tijd. Snelheden érg laag, vaak down. Het lijkt er op dat Tweaknews redirect naar astraweb?
Of heeft dat met de header te maken?
En weer down. Moest nog 76mb. God, wat gaat er daar allemaal mis de laatste 3 weken?
Leuke lamp, overigens !!
Lol, inderdaad, 800 dagen te weinig vinden is wel verwend ja;)Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:47:
[...]
Nee, dat is waar. Astraweb had echter al in de praktijk 1000 dagen, maar in een half jaar tijd heb ik maar 1 keer iets gedownload wat 900 dagen oud was, dus heel belangrijk is het niet.
Ik begin wel verwend zeg als ik zo lees dat ik 800 dagen wat minder vind
Elke maand moet je zelf een betaling uitvoeren. Je kan het (ruim) van te voren doen zodat het door blijft lopen. Als je niet betaald kan je ook niet meer downloaden. Eigenlijk is het dus gewoon een pre-paid systeem. Zodra je weer betaald, kan je weer aan de slag.earthknake schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:03:
Hoe zit dat met Supernews... Mijn account via iDeal gedaan... Krijg ik dan elke maand een iDeal uitnodiging/e-mail dat ik weer moet betalen of gaat dat anders?
Hmmm... De retentie is 800 dagen voor Supernews en 900 dagen voor Astraweb. Zo veel verschil is dat toch niet? Supernews had overigens tot in januari slechts 500 dagen, dusVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:19:
[...]
Ben wel blij met supernews, werkt prima. Helaas geen hoge retentie zoals astraweb
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Da's eigenlijk best handig lijkt me, je hoeft niet door te betalen in vakanties, of als je niks te downloaden hebt.TFHfony schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:19:
[...]
Elke maand moet je zelf een betaling uitvoeren. Je kan het (ruim) van te voren doen zodat het door blijft lopen. Als je niet betaald kan je ook niet meer downloaden. Eigenlijk is het dus gewoon een pre-paid systeem. Zodra je weer betaald, kan je weer aan de slag.
Verwijderd
Astraweb heeft in de praktijk meer dan waar ze mee adverteren. Maar aan Astraweb heb je al meer dan 1,5 week niks omdat je niet meer kan betalen (nouja, met ideal dan wat ik altijd deed).TFHfony schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:19:
Hmmm... De retentie is 800 dagen voor Supernews en 900 dagen voor Astraweb. Zo veel verschil is dat toch niet? Supernews had overigens tot in januari slechts 500 dagen, dusTegenwoordig is het bijna hetzelfde...
Nieuw, de retentie waarmee Astraweb adverteert is (helaas) correct: Ik heb een keer of 2 á 3 geprobeerd iets te downloaden wat enkele dagen buiten de retentie lag welke op hun website staat, maar elke keer niets of dusdanig incompleet dat je er niets aan hebt.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:41:
[...]
Astraweb heeft in de praktijk meer dan waar ze mee adverteren. Maar aan Astraweb heb je al meer dan 1,5 week niks omdat je niet meer kan betalen (nouja, met ideal dan wat ik altijd deed).
Supernews is denk ik gecapped op 800 dagen, maar dat is wel makkelijk, dat stel ik gewoon in newsleecher in en dan hoef ik dat ook niet steeds aan te passen. En dat voor 6,99 euro in de maand, niet verkeerd.
Verwijderd
Een paar weken geleden kon ik nog bestanden ouder dan 1000 dagen downloaden, maar heb alleen getest met wat mp3'tjes. Misschien is het dan per groep verschillend, een groep als boneless zit natuurlijk veel sneller vol dan een groep met alleen mp3'tjes.TFHfony schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:15:
Nieuw, de retentie waarmee Astraweb adverteert is (helaas) correct: Ik heb een keer of 2 á 3 geprobeerd iets te downloaden wat enkele dagen buiten de retentie lag welke op hun website staat, maar elke keer niets of dusdanig incompleet dat je er niets aan hebt.
Verwijderd
Mmmm, dan maak ik me nu wel een beetje zorgen. Ik heb nl. vorige maand een Astraweb account aangemaakt en betaalt met Paypal. Nu heb ik Supernews erbij genomen en die bevalt me beter, dus die wil ik houden en Astraweb cancellen.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:19:
[...]
Iedereen met een astraweb account raad ik dan ook aan om niet meer te verlengen, er is iets met dat bedrijf aan de hand. Voorheen werd er namelijk wel op mails gereageerd.
Verwijderd
Ik kan met mijn jaarabbo op twee plaatsen verlengeng stopzetten: members area @ Astraweb en subscription cancel @ Paypal zelf.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:18:
[...]
Mmmm, dan maak ik me nu wel een beetje zorgen. Ik heb nl. vorige maand een Astraweb account aangemaakt en betaalt met Paypal. Nu heb ik Supernews erbij genomen en die bevalt me beter, dus die wil ik houden en Astraweb cancellen.
Ik heb Astraweb een mail gestuurd hierover en jullie raden het al: tot nu toe geen reactie. Gaan ze dan wel volgende maand weer van mijn Paypal account afschrijven? Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten en dat zou ook een slechte zaak zijn: niet reageren op opzeggingsmails, maar wel geld afschrijven...
Verwijderd
Heb net mijn abbo bij XSNews laten verlengen met een jaar, ook gezien de retentie en overige opties (account sharing, connecties). Ik ben nu bezig wat oude aflevering binnen te halen van TV series die op 480 dagen zitten, en merk nu dat bijna elke download wel gerepareerd moet worden. Geen probleem zolang je genoeg par2 bestanden hebt, maar als deze er niet zijn... Daarnaast maakt ook de site uit waar je je nzb vandaan haalt. Paar keer gehad met een nzb van een bekende nederlandse site waarbij ik de download niet compleet kreeg. Andere site gepakt en alles komt binnen, maar met reparatie's.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:24:
Ik gebruik tegenwoordig Eweka maar ik moet zeggen dat de snelheid me goed bevalt, eerst bij NewsXS maar kreeg veel foute bestanden binnen, weet niet of iemand hier meer last van had?
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Verwijderd
Met betaalde nzb diensten of supersearch van newsleecher heb je dit soort problemen niet. Maar over het algemeen werken de nzb sites die gratis zijn ook wel prima.The Executer schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:56:
Daarnaast maakt ook de site uit waar je je nzb vandaan haalt. Paar keer gehad met een nzb van een bekende nederlandse site waarbij ik de download niet compleet kreeg. Andere site gepakt en alles komt binnen, maar met reparatie's.
There is a problem
Below you'll find a list of possible problems.
Please use the browser back button and correct the problem as listed below.
Merchant: Astraweb Usenet Server
Error Message: Sorry, we cannot accept new orders for this merchant account at the moment. Please contact the merchant at multicards@corp.astraweb.com.
Fraud Protection and Good Customer Practice
If the message above reads that we can not accept this card number, email address or IP number, please read the disclaimer below.
uhuuummm
Lees 's wat posts terug...Bargemanos schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:54:
iemand anders wel is problemen gehad met de betaling via iDeal naar Astraweb? Ik krijg een foutmelding. Heb gisteren gemaild maar nog niks ontvangen.
[...]
Oeps, had inderdaad even moeten lezen.. Nu lees ik inderaad ook dat meerdere mensen het probleem hebben. Ook ik zat naar supernews te kijken als alternatieve provider. Op de voorpagina staat een onbeperkt verbruik maar in de FAQ staat het volgende:
Is dit achterhaald?Hoe Supernews-accounts werken
Alle accounts worden maandelijks hernieuwd tenzij u het online-annuleringsformulier in ons Member Center invult.
Accounts blijven de gehele maand actief, of totdat u uw downloadlimiet bereikt. Als er een download plaatsvindt op het moment dat u uw limiet bereikt, biedt Supernews u de gelegenheid die download te voltooien. De voorbij de limiet gedownloade extra bytes worden voor de volgende maand in rekening gebracht.
uhuuummm
Mijn topmaand bij Supernews was 1,3 TerraByte. No problemExorcist schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:11:
Ik download zo'n 200GB per maand met Supernews, geen centje pijn. Lijkt me dus meer fair use achtig dan wat anders.
Ik zit ook op zo iets per maand, ene keer meer andere keer minder.Exorcist schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:11:
Ik download zo'n 200GB per maand met Supernews, geen centje pijn. Lijkt me dus meer fair use achtig dan wat anders.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
Dan hoef ik me met mijn 181 gig die ik net in newsleecher gezet heb geen zorgen te makenTFHfony schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:11:
[...]
Mijn topmaand bij Supernews was 1,3 TerraByte. No problem
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 21:49 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 22:53 ]
Hoezo? Op de site staat toch vrij duidelijk dat je 30 threads mag gebruiken en geen limiet qua data hebt.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:48:
[...]
Dan hoef ik me met mijn 181 gig die ik net in newsleecher gezet heb geen zorgen te maken
De halve site van supernews bevat achterhaalde data, vreemd. Ik had ook al gevonden dat je maar 4 connecties mocht maken en nu dit. Je zou toch denken dat de site het visitekaartje van het bedrijf is.
Verwijderd
Ik zat hier te kijken:TFHfony schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:37:
Hoezo? Op de site staat toch vrij duidelijk dat je 30 threads mag gebruiken en geen limiet qua data hebt.
Maar dat is denk ik een heel oude pagina.Select the number of connections you wish Newsleecher to use (we allow up to 4, but we recommend no more than 3, with one in reserve in the event a connection is lost/dropped).
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 11:00 ]
Verwijderd
Probleem hebben ze echter niet opgelost, mijn melding is ook gesloten na dit bericht. Blij dat ik daar weg ben.We apologize for the delayed response, due to the shortage of our supports during the festive season. Thank you for using our service.
Thank you and have a nice day!
Regards, Kylie
Verwijderd
Ik heb zowaar(!) ook een antwoordmail van Astraweb gekregen. Mijn maandelijkse account wordt ook opgeheven en er zal niet meer van mijn Paypal rekening worden afgeschreven. Ik heb ook een mail van Paypal gekregen dat er niet meer gefactureerd gaat worden van die rekening, dus ik neem aan dat ik er nu van af ben. Ik hou het voorlopig op Supernews.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:52:
Astraweb heeft ook gereageerd op mijn klachten:
[...]
Probleem hebben ze echter niet opgelost, mijn melding is ook gesloten na dit bericht. Blij dat ik daar weg ben.
uhuuummm
Oei.. En nog 8,99 euro betalen ook?Bargemanos schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:12:
Maandag heb ik ook een supernews account afgesloten. Gelijkt betaald via iDeal en alles werkte gelijk prima. Goed werk dacht ik. Om m'n wachtwoord te veranderen ben ik gelijk maar naar de website gegaan.
Daar zag ik ook een kopje "Billing information" staan, hier zag ik dat de methode op iDeal stond. Dit was prima, maar de bank was niet ingevult. Om de informatie compleet te krijgen dacht ik dat het verstandig zou zijn om deze ook in te vullen. Gelijk werd ik doorgestuurd naar de bestaal pagina van m'n bank. Met wat onoplettendheid en misschien wat domheid van mezelf vul ik de gevens in en direct is er nogmaals 8.99 van mijn rekening afgeschreven.
Na mezelf tot dom verklaard te hebben bedacht ik me dat ik dan al betaald had voor 2 maanden. Helaas blijkt dit niet het geval. M'n account is nu geblokkeerd. Op de website is te zien dat ik wel een 'Balance' van -8.99 heb, dus nog een maand over. Ik heb maandag gelijk contact gezocht met supernews maar tot op heden nog reactie.
Iemand hier met toevallig gelijke ervaringen?
Ik kan nog wel inloggen met m'n nieuwe wachtwoord. Alleen de status is locked en payment pending. Maar een 3de keer betalen lijkt me wat overdrevenTFHfony schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:57:
[...]
Oei.. En nog 8,99 euro betalen ook?
Via deze link: http://www.supernews.com/superspecial.html was het 6,99 euro geweest.
Supernews antwoord normaal gesproken best snel. Ik zou er nog eens een mailtje aan wagen of gewoon eens je oude password eens proberen.
uhuuummm
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Na een week met herrinningen per mail wordt je account beeindigd.Gonadan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:24:
Even een vraag over Astraweb, buiten het gezeik over support, dat boeit me even niet. Ik heb via Ideal betaald en nu is mijn maand verlopen zodat ik hem moet renewen. Kan je dan gewoon wachten tot je zelf zin hebt, net als Eweka, of is het wel de bedoeling dat je binnen een bepaalde termijn weer gerenewed hebt?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 16:20 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 10-02-2011 07:19 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ideal was de vorige keer al gezeik, dus het zou mij niets verbazen als het nu helemaal niet meer werkt. Posts die in die richting wijzen heb ik de afgelopen tijd genoeg langs zien komen.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:17:
Na een week met herrinningen per mail wordt je account beeindigd.
Maar hoe wil je betalen? Ze hebben geen werkende ideal meer. Je zal dus moeten overstappen of paypal / creditcard moeten gebruiken als je langer daar klant wil blijven.
Supernews is een prima alternatief, daar werkt ideal nog wel. En anders Eweka ofzo als je geen 120mbit thuis hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 10-02-2011 09:59 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, maar wat is daar op tegen dan? Als ik moet kiezen tussen ideal en paypal kies ik blind voor de laatste. Paypal kun je desnoods storneren, ideal niet. Heb ik wel eens moeten doen toen de leverancier niet leverde, en dat ging probleemloos. Tegenwoordig kun je paypal ook koppelen aan je bankrekening en heb je niet per se een creditcard nodig.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:17:
Maar hoe wil je betalen? Ze hebben geen werkende ideal meer. Je zal dus moeten overstappen of paypal / creditcard moeten gebruiken als je langer daar klant wil blijven.
1
2
3
4
5
| 2 days SMS € --- € --- € --- € 22,50 € --- 1 week € --- € --- € --- € 0,00 € --- 1 month € 2,99 € 4,99 € 5,99 € 6,99 € 9,99 6 month € 2,57 € 4,30 € 5,16 € 6,02 € 8,60 1 year € 2,21 € 3,69 € 4,43 € 5,17 € 7,39 |
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wel compleet plakken heMeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:55:
Wie gaat er 22,50 betalen voor 2 dagen usenet?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Die 680GByte zal het probleem niet zijn. Ik heb eens bijna 1,5Tbyte bij Supernews gedaan en nooit iets gehoord. Hierboven kan je ook lezen dat als je een nieuwe Paypal betaling doet er blijkbaar iets niet helemaal lekker loopt en je account geblokkeerd raakt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:55:
Heb vorige maand een account op super news genomen ,die zou de 14 de aflopen dus heb gisteren via ideaal 2 keer 8.99 overgemaakt maar mijn account blijft maar gelockt en blijft op payment pending staan.Gister al een mail gestuurd maar nog niks gehoord.doe ik iets niet goed of?Status: VergrendeldTransferdatum: 02/11/11
Transferbedrag: 682,57GB
Waarschuwing: Pending payment
En dit lees ik ergens op de site •Delen van een login met meerdere personen
•Gelijktijdige logins vanaf meerdere IP-adressen
•Maken van een verbinding van een proxy, van welke aard dan ook
•Gebruik van DNEWS, NetCache of een ander caching-systeem voor meervoudige toegang
•Overmatige downloadvolumes
onbeperkt is toch onbeperkt
hoezo
Verwijderd
Niks natuurlijk, maar omdat je eerst voor ideal gekozen had dacht ik dat je wellicht geen paypal of creditcard hebt.grun93 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:01:
Ja, maar wat is daar op tegen dan?
Verwijderd
Klopt!Gonadan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:27:
Wat ik uit het topic begrijp is dat ze deze gewoon op hebben kunnen krikken omdat het 'hard capped' variant van Giganews is toch?
Verwijderd
Astraweb heeft max 20 connectiesVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:46:
[...]
Klopt!
Aantal connecties e.d. is hetzelfde.
Verwijderd
Dan blijft er weinig van mijn verhaal overVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:20:
Astraweb heeft max 20 connecties
Supernews heeft max 30 connecties
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 23:32 ]
Verwijderd
Bron: http://forums.newsbin.com....php?f=20&t=27718#p169545The staff have been away due to Chinese New Year celebrations, but they're back now.
Ik dacht toch werkelijk dat Astraweb een US onderneming was, maargoed - china is aan het uitbreiden, globallyVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:01:
Het iDeal systeem van Astraweb is zo als ik zie weer gefixt.
Wat ik gelezen heb is dat de medewerkers vrij hadden met de Chinese Nieuwjaar.
[...]
Bron: http://forums.newsbin.com....php?f=20&t=27718#p169545
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| # 2011-02-12 20:36:42,428 WARNING: <Article: article=Part5of15.6A6775C68A5F43259D6C0E3A7BCBE05F@1289595750.local, bytes=452382, partnum=5, art_id=None> => missing from all servers, discarding # 2011-02-12 20:39:19,476 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 # 2011-02-12 20:41:21,325 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 # 2011-02-12 20:41:26,844 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 # 2011-02-12 20:42:04,687 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 # 2011-02-12 20:42:05,471 WARNING: <Article: article=Part10of15.B8044F354C504569835DF0E9F87E351D@1289595750.local, bytes=452138, partnum=10, art_id=None> => missing from all servers, discarding # 2011-02-12 20:42:05,746 WARNING: <Article: article=Part9of15.08380D68E04F47F9BA6EB1A15804F5AA@1289595750.local, bytes=452527, partnum=9, art_id=None> => missing from all servers, discarding # 2011-02-12 20:42:11,201 WARNING: <Article: article=Part8of15.F7F9D0A76D0947F8BB7ECBE469C13524@1289595750.local, bytes=451889, partnum=8, art_id=None> => missing from all servers, discarding # 2011-02-12 20:42:52,539 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 # 2011-02-12 20:49:21,802 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 # 2011-02-12 20:49:32,043 ERROR: Failed login for server newsreader1.eweka.nl:119 |
Zit je dan niet gewoon aan je maximum aantal verbindingen? Voor het downloaden is de poort wijzigen inderdaad genoeg.Von Henkel schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:34:
Merk net bij supernews dat je niet tegelijk mag uploaden en downloaden...
Kan ook de instellingen niet vinden voor SSL, volgens hun hoef je alleen de poort te veranderen, hij start dan wel maar upload niet. krijg geen foutmelding
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 34% gewijzigd door Von Henkel op 14-02-2011 10:19 ]
Verwijderd
Supernews, denk dat iedereen het daar wel over eens is. Betalen met ideal, 800 dagen retentie, gelijk na betaling je inloggegevens, altijd strakke verbinding (ook in het weekeinde) en inzicht in wat je per maand download (aantal MB) etc.Hotzenwalder schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:24:
Nog meer mensen die nog steeds problemen hebben bij HITNEWS met posts ouder dan zeg... 30 dagen? Op hun website staat er wel een stukje over, maar dat staat er al maanden en er is nog geen verbetering. Wat is een goed alternatief voor iemand met een 120Mbit verbinding die de account wil sharen met een ander?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 09:35 ]
Verwijderd
Ach ja, dat lees ik nu.tweak_dude schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:19:
Zover ik weet is accountsharing niet mogelijk met Supernews.
Het zijn voornamelijk Nederlandse bedrijven die dit toestaan.
Het is me niet opgevallen moet ik zeggen.Hotzenwalder schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:24:
Nog meer mensen die nog steeds problemen hebben bij HITNEWS met posts ouder dan zeg... 30 dagen? Op hun website staat er wel een stukje over, maar dat staat er al maanden en er is nog geen verbetering. Wat is een goed alternatief voor iemand met een 120Mbit verbinding die de account wil sharen met een ander?
Hier heb ik ook nog steeds last van. Iets meer als een week geleden een account afgesloten bij Supernews. Perongeluk 2 keer betaalt maar ik kan nog steeds niet downloaden. Het eerste uur ging goed, daarna afgesloten en "Account Locked" en Status "Payment Pending" terwijl ik allang heb betaalt. Al meerdere malen een bericht gestuurd via de website maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:55:
Heb vorige maand een account op super news genomen ,die zou de 14 de aflopen dus heb gisteren via ideaal 2 keer 8.99 overgemaakt maar mijn account blijft maar gelockt en blijft op payment pending staan.Gister al een mail gestuurd maar nog niks gehoord.doe ik iets niet goed of?Status: VergrendeldTransferdatum: 02/11/11
Transferbedrag: 682,57GB
Waarschuwing: Pending payment
En dit lees ik ergens op de site •Delen van een login met meerdere personen
•Gelijktijdige logins vanaf meerdere IP-adressen
•Maken van een verbinding van een proxy, van welke aard dan ook
•Gebruik van DNEWS, NetCache of een ander caching-systeem voor meervoudige toegang
•Overmatige downloadvolumes
onbeperkt is toch onbeperkt
hoezo
uhuuummm
Verwijderd
Dat form heb ik inderdaad ingevuld. Er staat inderdaad dat er binnen 48uur gereageerd word maar dat is niet gebeurd.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:26:
Had je de vraag hier gesteld?
http://www.supernews.com/contact/billing.html
Ze moeten dan toch binnen 48 uur antwoorden?
uhuuummm
Verwijderd
Ja ook ik heb daar naar gemaild en in webcenter al meerdere malen naar de facturatie gemaild maar ook nog steeds geen antwoord gekregen .Bargemanos schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:31:
[...]
Dat form heb ik inderdaad ingevuld. Er staat inderdaad dat er binnen 48uur gereageerd word maar dat is niet gebeurd.
Verwijderd
Niet in je spamfilter of verkeerde mailadres? Ik had bericht in een paar minuten.Bargemanos schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:31:
[...]
Dat form heb ik inderdaad ingevuld. Er staat inderdaad dat er binnen 48uur gereageerd word maar dat is niet gebeurd.
Voor de zekerheid nog maals nagekeken maar er is niks binnengekomen in m'n spam filter. Op de website nog gekeken of het ingevoerde (in cache onthouden) mail adres goed is en dit blijkt ook zo te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:44:
[...]
Niet in je spamfilter of verkeerde mailadres? Ik had bericht in een paar minuten.
uhuuummm
1,5 Tbyte per maar is in ieder geval nog niet excessief kan ik uit ervaring mededelen...Hotzenwalder schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:26:
Geen accountsharing dus bij Supernews. Wat bedoelen ze trouwens met 'Excessive download volume' ? Dat rijmt niet echt met 'Unlimited GB Usenet' (Unlimited Usenet).
[ Voor 9% gewijzigd door TFHfony op 15-02-2011 20:58 ]
Verwijderd
Ik zat na een week op bijna 1TB, ben maar wat gaan minderen (mede omdat mijn opslag vol zitTFHfony schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:58:
1,5 Tbyte per maar is in ieder geval nog niet excessief kan ik uit ervaring mededelen...
Verwijderd
Ik heb die van 0.00 gedaan en het werkt. Gratis weekjeMeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:55:
Kwam dit bij toeval tegen, week abbo voor 20 Mb is wel zeer interresant geprijsd
http://www.xlned.com/bestellen/
code:
1 2 3 4 5 2 days SMS € --- € --- € --- € 22,50 € --- 1 week € --- € --- € --- € 0,00 € --- 1 month € 2,99 € 4,99 € 5,99 € 6,99 € 9,99 6 month € 2,57 € 4,30 € 5,16 € 6,02 € 8,60 1 year € 2,21 € 3,69 € 4,43 € 5,17 € 7,39
Wie gaat er 22,50 betalen voor 2 dagen usenet?
Verwijderd
Dit heb ik net als antwoord terug gekregen.Bargemanos schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:59:
[...]
Voor de zekerheid nog maals nagekeken maar er is niks binnengekomen in m'n spam filter. Op de website nog gekeken of het ingevoerde (in cache onthouden) mail adres goed is en dit blijkt ook zo te zijn.
[ Voor 62% gewijzigd door maartend op 16-02-2011 09:40 ]
Exact de zelfde reactie gehad. Een mooi copy/paste antwoord maar het werk gelukkig weerVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:23:
[...]
Dit heb ik net als antwoord terug gekregen.
Hello,
iDEAL is not to be used as a recurring payment type, so our system is not set up to use it for more payments past your first month.
In the future, please note that your monthly payments are set to charge automatically at your account's monthly anniversary date. You do not need to take action unless payment doesn't complete for some reason.
We have unlocked the account, please allow up to 30 minutes before service is restore.
Please let us know if you have further questions.
Thank you!
uhuuummm
Eh?
Verwijderd
Heeft supernews nu toestemming van ideal om maandelijks geld van je rekening af te schrijven? Ik snap het niet helemaal, anders ga ik wel per creditcard betalen in het vervolg.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:23:
You do not need to take action unless payment doesn't complete for some reason.
Nee, dat is onmogelijk met Ideal.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:00:
[...]
Heeft supernews nu toestemming van ideal om maandelijks geld van je rekening af te schrijven? Ik snap het niet helemaal, anders ga ik wel per creditcard betalen in het vervolg.
Is dat een (tijdelijke?) bug ofzo?Von Henkel schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:12:
Heb mijn Supernews account gedeeld met een kennis, en zie net dat we gelijktijdig kunnen downloaden
Helaas, ook dan maar tussen de 1 - 1,5MB/s.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:58:
Ik zou het eerst op poort 119 proberen en dat SSL uitschakelen, wat haal je dan?
Eh?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq