Newsservers met binaries [deel 10] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 115.918 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
yannickie111 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:41:
[...]

Iedereen heeft thuis een 200Mbit-verbinding? :? Ben al blij met mijn 100Mbit...

en @ hierboven: supernews zal wel niet meer zo lang doorgaan met die actie dan, is ook wel vreemd natuurlijk, 2 dollar minder voor exact hetzelfde...
Zijn toch mensen die 120Mbit lijn hebben thuis. Dus die kunnen zien of ze over die 100Mbit kunnen halen met die SSL trick.

En idd vreemd dat een 100Mbit duurder kost dan 2x 50. Spijt dat ik niet gelijk voor een jaar abo had afgenomen toen het nog 2,50 kostte :P Maar vooralsnog vind ik een vd beste prijs/kwalteit/snelheid server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 16:08
330d schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:25:
[...]
Spijt dat ik niet gelijk voor een jaar abo had afgenomen toen het nog 2,50 kostte :P Maar vooralsnog vind ik een vd beste prijs/kwalteit/snelheid server.
Tja, ik heb het nu ruim 4 maanden en eigenlijk is dat hele Lightningusenet te mooi om waar te zijn, zeker met "het trucje".

Ik herinner me nog het Newscacher-debacle van een paar jaar geleden. Ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, en jawel, Newscacher ging failliet en een vriend van mij was bijna een jaar abonnementsgeld kwijt.

Verder is er nog steeds het risico dat newsservers helemaal verboden worden en dat ook de verbindingen naar buitenlandse Usenet-providers afgesloten worden door je eigen provider. Ook dan ben je je resterende abonnementsgeld kwijt.

Vandaar dat ik nu altijd maar 1 of hooguit 3 maandjes aftik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Voor 3 maandjes kost het nu 1,50 meer. Dat is nog steeds goedkoop :) Van mij mogen ze ook best een 25 mbit abo aanbieden voor 1,50 ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 16:39

Wildfire

Joy to the world!

Volkert schreef op zondag 03 april 2011 @ 09:18:

[...]

Verder is er nog steeds het risico dat newsservers helemaal verboden worden en dat ook de verbindingen naar buitenlandse Usenet-providers afgesloten worden door je eigen provider.
Dat lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 10:12
Wildfire schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:32:
[...]

Dat lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk.
In de nabije toekomst inderdaad wel ja...
Maar zeg nooit nooit...

Ik heb zoals ik had beloofd, een mooi overzichtje gemaakt van verschillende USP's.

En een nieuw topic gemaakt: Newsservers met binaries [Deel 11]

Deze mag dus op slot:slotje met tong gifslotje met tong gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het lijkt me niet heel onwaarschijnlijk. Brein verlegt hun aandacht steeds een stukje en het aanpakken van newsservers kan best effectief zijn. Er blijven dan wel buitenlandse newsservers, maar dan heb je geen ideal enzo en paypal en creditcard betalingen houden toch veel mensen tegen.

Het heeft me echt jarenlang verbaasd dat ze alleen torrentsites aanpakten. Want hoe lang heeft FTD bestaan voor Brein iets begon te doen? FTD heeft het toch bijna 10 jaar volgehouden als een van de grootste websites waar zelfs een normaal bedrijf achter zat ipv dat ze schimmige constructies hadden via de Kaaiman eilanden of iets dergelijks.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 15:25

IEF

Why so serious?

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.