🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Hang net de telefoon op met t-mobile.
Verlenging naar een 2 jarig relax online 25 en internet web & walk standaard abo.(28 euro per maand)
Telefoon kost me dan nog 29,95. Ze hebben me verzekerd dat het om de originele htc desire z gaat.
Dus niks geen g2 variant of tmobile softewaren. Zal me benieuwen anders gaat hij bij levering (over +/- 3 weken) binnen 5 dagen weer retour.
u hoort hoe het afloopt.
grtz JOM
Anoniem: 110340
# Omschrijving B/G Prijs p.s. Subtotaal Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1/0 387,39 387,39 10-11-2010
Anoniem: 330860
maar zal mss weer naar 5-11 gaan. veel shops beginnen weer 5 nov aan te duiden
Nou... ik heb 2 jaar geleden nog gekeken of ik "Verlengkorting" kreeg... maar nee was het antwoord. 11 euro voor 25 euro beltegoed was het uiterste voor mij. Deden ze niks meer afBrain schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:58:
[...]
Is idd een fijn abo,alleen is het niet meer mogelijk om deze te verlengenvanaf dez week is tie bij t-mobile uit het systeem) Je abo zo laten en een los toestel kopen is dan idd ook een optie maar dan kun je niet profiteren van "verlengkorting" en ben je denk ik (veel) duurder uit. Ben daarom zelf van flex naar relax gegaan(hopelijk krijg ik hier geen spijt van....
edit: @ Jopenmind. Hoe kom je er bij dat ze je een G2 of gebrande Phone zouden leveren dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Kingpinda op 29-10-2010 03:16 ]
Life is like living only without the peaches
Verwachte levering:
De volgende werkdag
Zouden ze hem hier echt hebben? Hij staat ook in de folder voor komende week.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
bol.com = 489,95 incl
Staples = 510,51 incl
verschil € 20,56
= 4 % duurder.
Als ze hem morgen hebben betaal ik dat verschil graag. Komt nog bij dat de aftersales bij de Staples echt geweldig is.
Kan ik bij BOL makkelijk annuleren zonder gezeik?
Van de Staples website:joko56 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:00:
In mijn geval
bol.com = 489,95 incl
Staples = 510,51 incl
verschil € 20,56
= 4 % duurder.
Als ze hem morgen hebben betaal ik dat verschil graag. Komt nog bij dat de aftersales bij de Staples echt geweldig is.
Hij is helaas niet leverbaar nog.Helaas is het door u geselecteerde artikel momenteel niet voorradig. U kunt indien u dit specifieke artikel nodig heeft, een e-mail sturen aan klanten@service.staples.nl. Het webteam zal u dan informeren over de verwachte beschikbaarheid.
1 * HTC Smartphone Desire Z: 0,00 €
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Bij Bol kun je zonder problemen annuleren evt.joko56 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:00:
-off topic-Kingpinda schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:13:
[...]
edit: @ Jopenmind. Hoe kom je er bij dat ze je een G2 of gebrande Phone zouden leveren dan?
Ik heb begrepen dat ie wel een rom van tmobile heeft meegekregen. Er zou 1 apk opstaan van tmobile zelf (om je saldo te checken) en bij het booten zie je een rose tmobile scherm. Kan er ook naast zitten....
@KingpindaKingpinda schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:13:
[...]
Nou... ik heb 2 jaar geleden nog gekeken of ik "Verlengkorting" kreeg... maar nee was het antwoord. 11 euro voor 25 euro beltegoed was het uiterste voor mij. Deden ze niks meer afheb dus al sinds 2008 niet meer verlengd. Geen zin om alleen voor een nieuwe telefoon weer een duurder abonnement te moeten hebben. Trouwens.. vreemd genoeg heb ik Nuon, vitens, upc en nog een aantal andere zaken ook al jaren niet meer verlengd... maar die worden wel duurder terwijl mijn telefoon abbonnement gewoon hetzelfde blijft. Es even kijken of ik een koelkast of nieuwe router met een nieuw abonnement eruit kan slepen.
Heb in het verleden vaker htc telefoons via hun gehad en die waren allemaal branded. Vandaar. Maar daar draaide natuurlijk ook windows mobile op. En tja , die G2 wordt in het buitenland als model aangeboden door tmobile.
Ook mijn huidige phone (samsung i900) is branded. En geloof me tmobile is echt traag met zijn software updaten, of in het geval i900, nooit een update voor uitgebracht.
Ik wacht het af.
grtz
[ Voor 7% gewijzigd door jopenmind op 29-10-2010 10:19 ]
Anoniem: 267367
Inderdaad waarom deze uitstelling? Zoals al eerder gezegd geloof ook ik niet in een poging tot oplossen van een hardware of zelfs software probleem, want die toestellen liggen als het goed is allang ergens in een zeecontainer te wachten op een een of ander overslagterrein. Ik vind de bewering dat het met import formaliteiten te maken heeft ook een stuk aannemelijker en dit zou ook verklaren waarom de datum steeds mondjesmaat bijgesteld wordt. Een hardware probleem of zelfs software probleem oplossen zou veel langer duren.
Maar dat het vaag blijft en dat HTC zich nu niet bepaald populair maakt door geen opheldering te verschaffen door een officiele mededeling blijft een feit
Hardware probelemen / software problemen lijkt mij ook sterk aangezien hetzelfde toestel op de Amerikaanse markt al is geintroduceerd. Ik blijf er ook bij dat het een logistiek probleem is.
Ja hoor, tuurlijk *zoekt glazen bol*Gammro schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:12:
Ik wil deze telefoon voor mijn verjaardag bestellen(14 november), maar door de vertraging is mij niet helemaal duidelijk of deze dan nog op tijd leverbaar is. Heeft iemand misschien een inschatting van wanneer ze nou echt leverbaar zouden kunnen zijn? Ik wordt er niet helemaal wijs uit met al die tegenstrijdige berichten over wanneer de release nou echt is...

Reken maar op week 44/45, dus ik verwacht wel dat je hem voor 14 november hebt mits je op tijd gaat bestellenGammro schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:12:
Ik wil deze telefoon voor mijn verjaardag bestellen(14 november), maar door de vertraging is mij niet helemaal duidelijk of deze dan nog op tijd leverbaar is. Heeft iemand misschien een inschatting van wanneer ze nou echt leverbaar zouden kunnen zijn? Ik wordt er niet helemaal wijs uit met al die tegenstrijdige berichten over wanneer de release nou echt is...
Je kan toch ook zeggen dat dat nu niet in te schatten is. Misschien hebben mensen die dit topic al langer hebben gevolgd wel een beter idee van of 14 november een realistisch haalbare datum is of dat het er tegenaan gaat zitten of écht niet voor 14 november gaat gebeuren.
[ Voor 23% gewijzigd door Gammro op 29-10-2010 12:20 ]
OK true, maar het blijft gewoon gissen. Vermelde datums op NL sites varieren van 3 - 11 nov dus...Gammro schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:20:
[...]
Je kan toch ook zeggen dat dat nu niet in te schatten is. Misschien hebben mensen die dit topic al langer hebben gevolgd wel een beter idee van of 14 november een realistisch haalbare datum is of dat het er tegenaan gaat zitten of écht niet voor 14 november gaat gebeuren.
I have just heard from a contact at another large phone website (in the UK) and they said HTC have confirmed that they will be getting stock monday, so its looking like at least the first batch in the big "htc partnered" shops will be dispatched next week.
Maar bedoelen ze dan een batch voor de UK of ook voor Nederland?Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:26:
Er gaan geruchten nu dat HTC levert komende maandag / dinsdag bij de retailers !
I have just heard from a contact at another large phone website (in the UK) and they said HTC have confirmed that they will be getting stock monday, so its looking like at least the first batch in the big "htc partnered" shops will be dispatched next week.
Anoniem: 267367
en steeds.. worden er weer een paar dagen bijgeteld..
Ik vraag me dan altijd af hoe snel ze zoiets dan op hun website vermelden als ze een andere levertijd horen.Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:01:
uk batch. maarja afwachten
salland staat nog steeds op 10-11
well ik weet dat het bij iemand aangepast was naar 10 en bij mij pas 2 dagen later... dus ik denk dat ze overal neit echt goed weten wanneer welke batch toekomt (zal wel dringend duidelijk gaan worden denk ik zo )disturbedmind schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:10:
[...]
Ik vraag me dan altijd af hoe snel ze zoiets dan op hun website vermelden als ze een andere levertijd horen.
Kom net bij de office centre/staples vandaan en ze hadden hem nog niet. Ze hadden wel verwacht dat ie al binnen was.. en denken dat hij volgende week zal komen. De samsung galaxy tab hadden ze wel net binnen gekregen.joko56 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:00:
In mijn geval
bol.com = 489,95 incl
Staples = 510,51 incl
verschil € 20,56
= 4 % duurder.
Ja die eigen app en opstartscherm zullen wat wat extra tijd in beslag nemen.
Aan deze kant ook net sms gehad....TVL schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:21:
Net van TMobile een berichtje ontvangen dat hij tussen 22 en 26 november geleverd gaat worden. Nog bijna een maand wachten![]()
geduld uitoefenen:-(
is dit met abbonement ?TVL schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:21:
Net van TMobile een berichtje ontvangen dat hij tussen 22 en 26 november geleverd gaat worden. Nog bijna een maand wachten![]()
Beste klant,
Helaas is de levering van uw order vertraagd. Verwachting is dat uw order in de week van 22 tot en met 26 nov uitgeleverd zal worden. U ontvangt een sms & e-mail om een afleverafspraak te kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,T-Mobile.
Dat wordt dus nog meer nachtjes slapen.
-edit-dubbel post
-edit-&
[ Voor 4% gewijzigd door Brain op 29-10-2010 18:14 ]
is dat met abbo fzo... kmaak me wel zorgen .... als T-mobile al zolaat uitstelt :xxxxBrain schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:53:
Net sms van t-mobile gekregen;
Beste klant,
Helaas is de levering van uw order vertraagd. Verwachting is dat uw order in de week van 22 tot en met 26 nov uitgeleverd zal worden. U ontvangt een sms e-mail om een afleverafspraak te kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,T-Mobile.
Dat wordt dus nog meer nachtjes slapen.
Een watte???Brain schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:53:
[...] U ontvangt een sms e-mail [...]
salland 10 nov
PDA: 5nov
epansys.be: 11 november.
dat ie toch maar snel komt... me tattoo is de geest aan het geven
Ik mag aanemen dat T-Mobile een streepje voorheeft bij HTC,aangezien ze de g2 als enige mogen verkopen in de us. Niet dus,met de huidige leverdatum zijn ze 1 van de laatste ,dat vind ik raar. Daarbovenop is de g2 allang verkrijgbaar...Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:58:
[...]
[...]
is dat met abbo fzo... kmaak me wel zorgen .... als T-mobile al zolaat uitstelt :xxxx

[ Voor 15% gewijzigd door Brain op 29-10-2010 18:30 ]
Mijn touch HD was al naar de klote. (gelukkig nog 2 maanden garantie dus gauw opgestuurd)Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:20:
momenteel:
salland 10 nov
PDA: 5nov
epansys.be: 11 november.
dat ie toch maar snel komt... me tattoo is de geest aan het geven
Heb nog een 5 jaar oude LG Chocolate liggen die ik nu gebruik.
Wel grappig dat ik op mijn LG nu internet kan uitproberen (5 jaar terug had ik geen inet)
Ik kan mij de sensatie wel voorstellen 5 jaar terug, internet op je mobiel maar ik wordt anno 2010 helemaal gek met een inimini flutschermpje, zonder touchscreen retetraag geen google maps als ik ergens in een stad uit te trein stap, bluetooth tethering...

een van de gasten achter de balie bij PDA shop in Rotterdam houdt nog steeds vol dat ze 5 november leveren.
Ze hebben nu de actie van Eindeloos Online voor 2,50 en de Xtra Snel variant daarvan oor 3,75.
De dame in de Hi Shop Nijmegen wist mij vandaag te vertellen dat deze actie volgende maand ook nog loopt, dat scheelt mij dus pre-orderen. Nu kan ik hopelijk nog een fatsoenlijke review lezen en het toestel nog in de hand houden voordat ik een keuze maak.
Of ze bij Hi de Desire Z krijgen kon ze mij niet vertellen. Ze hoopte van wel, want ze vond het zelf ook een mooie telefoon.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Vergeet niet dat hi eindeloos online betekend;beperkt online tot 250 mb. Hi hanteert een fup van 10x25mb=250mb(en controleerd hier streng op!)Ultraman schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:53:
Voor degenen die de Desire Z met een Hi abo willen bestellen.
Ze hebben nu de actie van Eindeloos Online voor 2,50 en de Xtra Snel variant daarvan oor 3,75.
De dame in de Hi Shop Nijmegen wist mij vandaag te vertellen dat deze actie volgende maand ook nog loopt, dat scheelt mij dus pre-orderen. Nu kan ik hopelijk nog een fatsoenlijke review lezen en het toestel nog in de hand houden voordat ik een keuze maak.
Of ze bij Hi de Desire Z krijgen kon ze mij niet vertellen. Ze hoopte van wel, want ze vond het zelf ook een mooie telefoon.
ook voor de extra snel variant?Brain schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:19:
[...]
Vergeet niet dat hi eindeloos online betekend;beperkt online tot 250 mb. Hi hanteert een fup van 10x25mb=250mb(en controleerd hier streng op!)
dan ben je lekker snel door je Fup heen.
Vond hem bij verlenging bij Hi! wel heel erg duur trouwens... Bij een Hi! 30 voor 2 jaar moest ik nog 270 euro bijbetalen! Goed, beetje klantenkorting, maar dan alsnog 120 euro bijbetalen.. Belachelijk! (Dit was overigens in dezelfde Belcompany, bij Hi en KPN houden ze vol dat ze hem niet gaan krijgen. Hetgeen geen enkele medewerker daar begrijpt geloof ik...)
ok,dan hebben ze het verhoogd,dat wist ik niet. Blijft wel dat het dus beperkt is.DeOS schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:39:
In [HI] Overtreding Fair Use Policy wordt het volgende genoemd:
450MB en 1,2GB (normaal/extra)
450/10=45mb,dit gebruiken alle mensen bij Hi met internet gemiddeld,zeggen ze...dat klopt toch niet! Alleen al met je updates kom je hier al aan.(of niet?)
De Hi-shop verwachtte het toestel ook (ze wisten alleen niet wanneer). De medewerkers die er stonden hadden het toestel ook gezien op een KPN-beurs/meeting oid. Ik heb nadrukkelijk aangegeven dat er op internet verschillende verhalen de ronde deden over de leverbaarheid bij Hi, maar de medewerkers bleven erbij dat hij hoogstwaarschijnlijk wel geleverd gaat worden!
Positief nieuws, maar de tijd zal 't leren.
Wat dat internet betreft, het verschil tussen 2,50 en 3,75 is maar 1,25 euro. Ik ga dus echt wel voor de Xtra Snel bundel en verwacht er geen gezeur mee te hebben.
Wat dat gemiddelde betreft, je realiseert je dat de meeste mensen geen tweakers zijn? En mogelijk dus ook nauwelijks updaten en w/e?
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Updates en youtube, streaming media via wifi doen dan blijf je behoorlijk onder je download limiet.Brain schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:46:
[...]
ok,dan hebben ze het verhoogd,dat wist ik niet. Blijft wel dat het dus beperkt is.
450/10=45mb,dit gebruiken alle mensen bij Hi met internet gemiddeld,zeggen ze...dat klopt toch niet! Alleen al met je updates kom je hier al aan.(of niet?)
Als ik overal wifi tot mijn beschikking heb dan kan ik die hele bundel wel achterwege laten: daarom heb ik hem toch juist! (Eindeloos online...hahahah)Termi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:35:
[...]
Updates en youtube, streaming media via wifi doen dan blijf je behoorlijk onder je download limiet.
Anoniem: 172410
Anoniem: 368643
Hier een overzichtje: http://www.bellen.com/con...ternet-op-gsm-of-pda.aspxjoko56 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:21:
Welke provider heeft eigenlijk het snelste internet hier in Nederland?
[ Voor 79% gewijzigd door pven op 31-10-2010 10:58 ]
Ik gok tussen de 5-12 november, omdat sommige winkels 5 november aangeven en andere weer 10/11 november.Anoniem: 267367 schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:23:
en volgende week, is dan dus deze week?
sta op de reserveringslijst van belcompany als 1 van de eerste
Hier: http://www.staplesofficec...hones/smartphone-desire-zMaarten00 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:11:
De office centre bied ze ook al doodleuk aan in hun krantje. Ik heb even gebeld naar Office Centre doetinchem, maar ze hadden ze nog niet op voorraad en verwachten hem pas volgende week.
Staat doodleuk:
Verwachte levering:
de volgende werkdag
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
According to the Norwegian importer of HTC phones.. The Desire Z is delayed (worldwide) until the 20th November..
Goedemorgen! Welkom in de week van de Desire Z.
Ben heel erg benieuwd wat de week gaat brengen
Dat klinkt hoopvol!! Hopen dat die andere berichten onwaar zijn.RLHSniper schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:18:
Zojuist door Mark Moons getwittert:
Goedemorgen! Welkom in de week van de Desire Z.
Ben heel erg benieuwd wat de week gaat brengen
Wacht nu al ruim een maand op dat ding
Dit is dan toch wel een hele gewaagde uitspraak, hij zegt nu letterlijk dat hij deze week komt en voorspeld niks meer zoals hij het bij zijn andere tweets deedElite.! schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:51:
Had het ook zojuist gelezen. Maar Mark Moons twitterde al vaker dat hij gewoon volgens planning kwam, en dat bleek ook niet waar te zijn. Ben benieuwd of die Mark ons nu niet weer teleurgesteld maakt:(
Wacht nu al ruim een maand op dat ding
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
GSMwijzer.nl/studentmobiel zeggen week 44 (= deze week)
The Phone House blijft volhouden dat het 29 oktober is.
pdashop.nl/smartphoneshop.nl houden het op 5 november.
Kortom, het is een zooitje...
En ik wil hem nu!!
Ga er maar vanuit dat dit niet gaat lukken, scheelt weer een teleurstelling
http://twitter.com/Hi/status/29367712361
Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!
Anoniem: 368643
Nou kennelijk wel dus? Als de leverancier niks kan garanderen kan je als Hi ook niks garanderen.Flogging Hank schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:08:
Zag dit net bij Hi twitter... Jezus zo moeilijk kan het toch niet zijn om er achter te komen
http://twitter.com/Hi/status/29367712361
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee het gaat niet om de vraag wanneer. Maar de vraag OF hi hem überhaupt gaat leveren. Make up your mind Hi dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik hem desnoods elders (duurder) halenTsurany schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:29:
[...]
Nou kennelijk wel dus? Als de leverancier niks kan garanderen kan je als Hi ook niks garanderen.
Ga dan gewoon naar studentmobiel? Tenzij je zo'n gigantische verlengkorting verwacht is studentmobiel net zo duur/goedkoop.Flogging Hank schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:04:
[...]
Nee het gaat niet om de vraag wanneer. Maar de vraag OF hi hem überhaupt gaat leveren. Make up your mind Hi dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik hem desnoods elders (duurder) halen
Weet natuurlijk niet hoeveel waarde we eraan moeten hechten, aangezien dit de enige post is die dergelijk positief is, maar het is wel interessant natuurlijk, zeker in het licht van de quote hierboven over 20 november.Well, I spoke to MPD this afternoon to chase up my order and was told that it was shipping today and I'd receive it tomorrow.
I was shocked at this, so said, "brilliant, they've come into and you've got stock then" to which the girl replied
"Yes that's correct"
Heres hoping!!!
Geniet, maar surf met mate!
Ja was dat maar zo. Bij de HD scheelt het bijvoorbeeld 204 euro of ik hem bij student mobiel haal met verlenging of bij hi.nl . Een marginaal verschilTsurany schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:03:
[...]
Ga dan gewoon naar studentmobiel? Tenzij je zo'n gigantische verlengkorting verwacht is studentmobiel net zo duur/goedkoop.
Ik weet niet hoe je dit vergelijkt, ik heb namelijk gekeken voor de HD en studentmobiel was voor mij 50 euro goedkoper dan Hi student verlenging.Flogging Hank schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:23:
[...]
Ja was dat maar zo. Bij de HD scheelt het bijvoorbeeld 204 euro of ik hem bij student mobiel haal met verlenging of bij hi.nl . Een marginaal verschil
De prijzen van studentenmobiel op pricewatch zijn excl. internet. Wanneer je internet pakt (2,50 per maand) krijg je een hoop korting en blijft er nog maar 40 euro over wat je moet betalen.
Momenteel:
Desire HD Hi30 student 2jr + 2,50 internet is €37,- bijbetalen op studentenmobiel (verlenging)
Desire HD Hi30 student 2jr + 2,50 internet is €89,95 bijbetalen op Hi.nl (verlenging)
Maar zonder gekheid, dan is het wel erg vervelend ja... snap ook niet waarom Hi geen duidelijkheid kan geven maar misschien hebben ze problemen met toestel verkrijgen of wilt HTC teveel geld of denken ze geen succes te halen?
Edit @ hierboven: Misschien krijgt hij zulke verlengkorting dat hij in een veel lager abonnement kan zitten. Ik kon met mijn touch pro destijds ook het Hi 15 kiezen en de telefoon alsnog gratis krijgen. Echter had ik dan te weinig belminuten.
[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 01-11-2010 18:47 ]
Anoniem: 334125
Stond namelijk op het punt om de desire te bestellen met een ps3 voor 180euro "cado" erbij, is dit ook weer met de desire z en levert gsmeasy uberhaubt de Z ?
Misschien moet je zelf even op hun website kijken?Anoniem: 334125 schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:01:
Is er iemand bekent met abbonementen van Gsmeasy.nl ?
Stond namelijk op het punt om de desire te bestellen met een ps3 voor 180euro "cado" erbij, is dit ook weer met de desire z en levert gsmeasy uberhaubt de Z ?
Inderdaad; we zijn hier immers niet de afhaalchinees voor vragen waar je makkelijk zelf even wat moeite voor kunt doen.DeOS schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:37:
[...]
Misschien moet je zelf even op hun website kijken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Twee loempia's en nummer 24 alstu...pven schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:39:
Inderdaad; we zijn hier immers niet de afhaalchinees voor vragen waar je makkelijk zelf even wat moeite voor kunt doen.
O, niet?

Anoniem: 6950
Druk maar eens op 'plaats in winkelwagen'Freekers schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:34:
[...]
Hier: http://www.staplesofficec...hones/smartphone-desire-z
Staat doodleuk:
Verwachte levering:
de volgende werkdag
Die prijs is zeker zonder BTW?Anoniem: 6950 schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:41:
Druk maar eens op 'plaats in winkelwagen'
"De door STAPLES in een folder vermelde prijzen en de in lid 4.2 genoemde prijzen zijn exclusief omzetbelasting af bedrijf van STAPLES in Nederland."
Helaas wel, wat ook wel logisch is bij een bedrijf die eigenlijk enkel aan andere bedrijven levert.
Ja, op basis van de naam/subtitel gecombineerd met de prijs was ik daar al van uit gegaan, al is het natuurlijk wel erg jammerTsurany schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:46:
"De door STAPLES in een folder vermelde prijzen en de in lid 4.2 genoemde prijzen zijn exclusief omzetbelasting af bedrijf van STAPLES in Nederland."
Helaas wel, wat ook wel logisch is bij een bedrijf die eigenlijk enkel aan andere bedrijven levert.
http://www.typhone.nl/aan...ium=AFC&utm_campaign=3674
Zie Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanteneffect10 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:21:
zit even rond te kijken voor een goede deal, deze leek me niet slecht. Echter weet iemand hoe het zit met de "onbeperkte" internet van Vodafone. Meende ergens gelezen te hebben dat het wel beperkt is tot 1Gb per maand?:
http://www.typhone.nl/aan...ium=AFC&utm_campaign=3674
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bij mij is dit heel anders... Moet wel zeggend dat ik nu 3 of 4 jaar hi klant ben dus mss daarom. Tevens wil ik een 1 jarig hi 25 abbo prijzen zijn dan als volgt:TKCable schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:43:
[...]
Ik weet niet hoe je dit vergelijkt, ik heb namelijk gekeken voor de HD en studentmobiel was voor mij 50 euro goedkoper dan Hi student verlenging.
...
Momenteel:
Desire HD Hi30 student 2jr + 2,50 internet is €37,- bijbetalen op studentenmobiel (verlenging)
Desire HD Hi30 student 2jr + 2,50 internet is €89,95 bijbetalen op Hi.nl (verlenging)
Desire HD Hi25 1jr + 3,75 internet is € 328,- bijbetalen op studentenmobiel (verlenging)
Desire HD Hi25 1jr + 3,75 internet is € 125 bijbetalen op Hi.nl (verlenging)
Dat scheelt inderdaad een hele hoop.Flogging Hank schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:33:
[...]
Bij mij is dit heel anders... Moet wel zeggend dat ik nu 3 of 4 jaar hi klant ben dus mss daarom. Tevens wil ik een 1 jarig hi 25 abbo prijzen zijn dan als volgt:
Desire HD Hi25 1jr + 3,75 internet is € 328,- bijbetalen op studentenmobiel (verlenging)
Desire HD Hi25 1jr + 3,75 internet is € 125 bijbetalen op Hi.nl (verlenging)
Dan neem ik me woorden terug, sorry

Haha no problem. Daarom hoop ik zo dat Hi de Z gaat biedenTKCable schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:49:
[...]
Dat scheelt inderdaad een hele hoop.
Dan neem ik me woorden terug, sorry
Vandaag heb ik m`n contract ingevuld en teruggemailed. Ik hou jullie op de hoogte
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Dat is toevallig, ik heb gisteren mijn contractverlenging via gsmweb aangevraagd. Op mijn vraag wanneer ze verwachten de Desire Z te kunnen leveren kreeg ik als antwoord 3 november (!).Yofresh schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:41:
Ik regel altijd m`n abonnement via www.gsmweb.nl. Zij hebben inmiddels een hele hoop aanbiedingen met de Desire Z.
Vandaag heb ik m`n contract ingevuld en teruggemailed. Ik hou jullie op de hoogte
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Welkom in de week van de Desire Z.Sherlock schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:46:
[...]
Dat is toevallig, ik heb gisteren mijn contractverlenging via gsmweb aangevraagd. Op mijn vraag wanneer ze verwachten de Desire Z te kunnen leveren kreeg ik als antwoord 3 november (!).
Ik hoop dat ik deze week dan ook een telefoontje krijg van de pdashop voor een afleverafspraak.
Als ik de ontvangstbevestiging goed lees dan kom ik ook uit op 3 november.Sherlock schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:46:
[...]
Dat is toevallig, ik heb gisteren mijn contractverlenging via gsmweb aangevraagd. Op mijn vraag wanneer ze verwachten de Desire Z te kunnen leveren kreeg ik als antwoord 3 november (!).
Ik denk trouwens dat ik er een gebruikersreview over ga schrijven. Denk dat daar wel behoefte aan is, gezien de interesse in het toestel.
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Ze hebben inderdaad een nette aanbieding voor Hi. €26,19 per maand voor 2-jarig Hi online 25 abbo incl. Eindeloos online extra snel. Toestel is dan €89,-.Yofresh schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:41:
Ik regel altijd m`n abonnement via www.gsmweb.nl. Zij hebben inmiddels een hele hoop aanbiedingen met de Desire Z.
[edit]
Hmmm....zie dat 2call dezelfde aanbieding heeft, maar dan toestelprijs 87 en geen verzendkosten.
Goedkoopste actie die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
[ Voor 15% gewijzigd door DeOS op 02-11-2010 13:24 ]
Daar heb ik hem ook besteld.DeOS schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:03:
[...]
Ze hebben inderdaad een nette aanbieding voor Hi. €26,19 per maand voor 2-jarig Hi online 25 abbo incl. Eindeloos online extra snel. Toestel is dan €89,-.
[edit]
Hmmm....zie dat 2call dezelfde aanbieding heeft, maar dan toestelprijs 87 en geen verzendkosten.
Goedkoopste actie die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
Op 14 Oktober kreeg ik een e-mail met de verwachte levertijd: 2 tot 4 weken.
Dat zou neerkomen op: tussen 28 oktober en 11 november.
We zullen zien... Ik denk eerlijk gezegt niet dat ik hem deze week nog in mn handen zal hebben.