Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:54
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Desire Z en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
Discussie over mooie aanbiedingen voor de Desire Z
Discussie en meldingen over wanneer we de Desire Z kunnen verwachten in de winkels.
Vragen over aanbiedingen die bij de Desire Z horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het Desire Z tech topic.
Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc. Post inhoudelijk!
Ook hier gelden de regels van GoT.

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/wp-content/uploads/2010/09/500x_htcdesirezone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
TS trapt af. overal word over oktober gepraat als releasedatum. Enige echt datum die ik heb kunnen vinden was de 22e. Maar ik ben weer kwijt waar ik dat gevonden heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij 2call krijg je hem gratis bij een Hi30-abonnement (30 euro per maand, incl internet): klik

Momenteel heb ik een SIMonly van Tringg welke tot januari loopt, ik moet dus uitzoeken of ik nu al iets kan bestellen waarbij mijn nummer behouden blijft (dat is een eis ;)). Volgens mij betaal je bij Hi pas vanaf het moment dat je nummer over is gezet, dat zou erg prettig zijn. Helaas ben ik er nog niet achter of ik (bv) vier maanden vooraf al dit toestel kan bestellen (en ontvangen) waarbij ik dus aangeef dat mijn nummer pas over vier maanden over kan worden gezet. Maar goed: dat ga ik nog uitzoeken. :)

Ik zie op 2call dat je hem ook Telfort kan nemen, dan betaal je het eerste jaar (bv) 22,50 en het tweede jaar 45 euro; Dit komt dus gemiddeld uit op 33,75 euro per maand uit, wat ook te overwegen is.

Overigens kijk ik bewust alleen naar het KPN-netwerk. T-mobile werkt hier in mijn woonplaats niet goed (in het verleden heb ik vervroegd op mogen zeggen ivm dekkingsklachten) en Vodafone neem ik uit principe niet.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 21-09-2010 11:08 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Bij mijn overgang van vodafone naar hi was dit geen probleem. Hele reut 3 maanden gekregen voordat ik overging. Al die tijd met nieuwe mobieltje (hd2) gewerkt en in de vakantie sim gewisseld (in het buitenland ook nog trouwens).

Maar is je simonly niet een stuk goedkoper nu in verhouding dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Craven op 21-09-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Craven87 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:07:
Maar is je simonly niet een stuk goedkoper nu in verhouding dan?
Nee, in mijn geval niet. Ik betaal nu 35 euro per maand aan Tringg en krijg daar dus geen toestel bij.

Mijn verbruik is ongeveer:
- 200 SMSjes per maand
- 150 minuten per maand
- 100MB per maand
(Ik moet nog goed kijken hoeveel SMSjes en minuten ik precies verbruik, maar veel meer dan dit zal het niet zijn.)

Daar heb ik geen 'onbeperkte' bundel voor nodig. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

JapyDooge

NoxiousPluK

Hmm ik heb een abbo van 35e/maand (Rabo Mobiel) wat nog 13 maanden loopt, daarna kan ik dus pas op zoek naar een vervanging maar dit is zeker een kanshebber.
Tegen die tijd is 'ie misschien al te krijgen bij een verlenging van 1 jaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Tegen die tijd zijn er al weer zoveel nieuwe mobieltjes. Dan is deze oude shit. Ga hem zelf ergens los kopen. Hij is bijna overal toch gewoon 500 euries dus daar valt niet veel over te discussieren. Alleen studentmobiel heeft hem voor 475.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Oh, dit topic hoort natuurlijk in Telecomproviders; ik verplaats het even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik zal het toestel gaan pre-orderen via PDAShop.nl. Misschien niet zo goedkoop als bij Studentmobiel zoals Craven87 (€499,=), maar ik kan dan wel alle accesoires meebestellen. Daarnaast heb ik veel ervaring met de goede service van CoolBlue. Mijn vader had geloof ik wel wat ervaring met Studentmobiel, maar ik weet niet hoe hij die ervaringen vond.

Linkje naar de HTC Desire Z bij PDAShop.nl: http://www.pdashop.nl/pro.../htc-desire-z-qwerty.html
Verwachte leverdatum bij hun is 22 oktober 2010.

Ik heb verder het toestel nog niet veel los te koop gezien eigenlijk...

[ Voor 11% gewijzigd door Joen op 21-09-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Zat ik ook over te denken maar ik ben niet zo'n fan van pre orderen. Hij is altijd veel eerder op voorraad bij andere shops (ik heb gewoon altijd pech). En ik vind het gewoon fijn om hem nog even in mijn handen te hebben voordat ik hem koop. Bol.com heeft hem ook al staan voor pre-order overigens.

Wat betreft ervaring met coolblue ben ik met je eens, ze zijn altijd wel netjes.

• servicedb
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
http://www.gsmwijzer.nl/g...re-z-silver?provider_id=5 €25,- per maand.

Smartphonestunts.nl gaat hem aankomend weekend online zetten, ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Helaas heb ik nog een mobiel met het prut OS Windows voor zeker 11 maanden lopen (dan 10 maanden), maar inmiddels ben ik zo gewend aan Android dat ik het die 25,- euro extra per maand dubbel en dwars waard vind.

Mocht iemand nog iets goedkopers gevonden hebben, laat het me dan even weten:)

Voor diegenen die het trouwens willen weten: Afhankelijk van de shop kan een abonnement van T-mobile over 4 of 3 maanden ingegaan laten worden.

• pven
  • Niet online
Bij Belnu hebben ze hem ook al staan.

Vanaf Telfort 300 heb je hem gratis, inclusief internet betaal je dan over twee jaar gezien gemiddeld 27,50 euro per maand (en dan nog een SMS-bundel). Nu eens kijken hoe goed Belnu bekend staat. :)

• quaintpaul
  • Laatst online: 13-11-2024
Het valt me op dat de levertijd indicaties nogal eens afwijken?

Sowieso wordt de Desire HD op 8 oktober verwacht (bijv. op smartphoneshop, maar ook elders), terwijl de Desire Z op smartphoneshop op 22 oktober wordt verwacht (maar op GSMWijzer ook op 8 oktober).

Weet iemand hoe dit precies zit?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 23:46

Bullet NL

Eigen Wijs

quaintpaul schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:07:
Het valt me op dat de levertijd indicaties nogal eens afwijken?

Sowieso wordt de Desire HD op 8 oktober verwacht (bijv. op smartphoneshop, maar ook elders), terwijl de Desire Z op smartphoneshop op 22 oktober wordt verwacht (maar op GSMWijzer ook op 8 oktober).

Weet iemand hoe dit precies zit?
GSMwijzer zit verkeerd, HTC heeft zelf ook aangegeven dat de Desire Z +/- 14 dagen na de Desire HD komt

Cogitationis poenam nemo patitur

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 13:18

Twan V

...en er stralend uitzien

Volgens ingeweide bronnen op XDA wordt de G2 op 6 oktober in de VS gelanceerd. 8 oktober zou dus kunnen.

De Desire Z en de G2 zijn natuurlijk niet helemaal met elkaar te vergelijken.

[ Voor 29% gewijzigd door Twan V op 22-09-2010 16:19 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• quaintpaul
  • Laatst online: 13-11-2024
Bullet NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:11:
[...]

GSMwijzer zit verkeerd, HTC heeft zelf ook aangegeven dat de Desire Z +/- 14 dagen na de Desire HD komt
Met dank!!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Bullet NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:11:
[...]

Wanneer heeft HTC dit dan aangegeven? Evtueel een linkje, want ik kan daar echt niks over vinden. :?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

trobbelsjoeter schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:06:
[...]

Wanneer heeft HTC dit dan aangegeven? Evtueel een linkje, want ik kan daar echt niks over vinden. :?
Tijdens het HTC event in Londen, de Desire HD op 8 oktober, de Desire Z op 18 of 22 oktober.

• trobbelsjoeter
Bullet NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:23:
[...]

Tijdens het HTC event in Londen, de Desire HD op 8 oktober, de Desire Z op 18 of 22 oktober.
Hier een youtube filmpje van de aankondiging. Echter zeggen ze het nergens.

[video]

[ Voor 4% gewijzigd door trobbelsjoeter op 22-09-2010 19:27 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

trobbelsjoeter schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:27:
[...]

Hier een youtube filmpje van de aankondiging. Echter zeggen ze het nergens.

[video]
Nee, klopt.... daar niet... wel in de bijeenkomst na afloop....

• Craven
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit met zoveel ongeduld moeten wachten op een product. En al helemaal niet op een telefoon. Weet iemand hoe lang het duurt voordat zo'n ding in de winkel ligt na de releasedatum (hetzij 22 oktober of welke andere datum dan ook). Hebben ze hem dan vaak al in de winkel liggen of duurt dit nog even?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Omdat ik interesse heb bij dit toestel Belcompany maar eens gemaild of ze al wat prijsinfo hadden over de Desire Z icm Flex 20 abo verlenging. Ze weten alleen dat dit toestel eraan komt, maar wanneer en wat voor prijzen weten ze niet...

(Kan T-Mobile zelf wel vragen, maar wil ongebrand toestel ;) )

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Craven
Ja nogal jammer, zou toch verwachten dat ze nu in ieder geval wel wat weten en naar de winkels hebben toegespeeld maar goed... Ga denk ik gewoon lekker bij belcompany vragen of ze me als eerste op de lijst kunnen zetten oid.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Craven87 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:22:
Ja nogal jammer, zou toch verwachten dat ze nu in ieder geval wel wat weten en naar de winkels hebben toegespeeld maar goed... Ga denk ik gewoon lekker bij belcompany vragen of ze me als eerste op de lijst kunnen zetten oid.
Rond de 22ste zou hij in de winkels moeten liggen.

• trobbelsjoeter
Dat zegt Coolblue (phoneshop.nl / pdashop.nl) inderdaad.

Telefoonleader's verwachte leverdatum 15 oktober 2010 https://telefoonleader.nl/artikel/7125403/HTC_Desire_Z

Hier (2call.nl) heb ik hem besteld en is de verwachte leverdatum 10 dagen http://www.2call.nl/telefoon/11023/htc-desire-z

KPN Center in Heerlen ben ik gisteren geweest en daar hadden ze nog nooit van een HTC Desire Z gehoord.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

trobbelsjoeter schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:35:
Dat zegt Coolblue (phoneshop.nl / pdashop.nl) inderdaad.

Telefoonleader's verwachte leverdatum 15 oktober 2010 https://telefoonleader.nl/artikel/7125403/HTC_Desire_Z

Hier (2call.nl) heb ik hem besteld en is de verwachte leverdatum 10 dagen http://www.2call.nl/telefoon/11023/htc-desire-z

KPN Center in Heerlen ben ik gisteren geweest en daar hadden ze nog nooit van een HTC Desire Z gehoord.
We zullen zien, ik houd het op de 3 week van Oktober....

• trobbelsjoeter
idd, eerst eens op de Desire HD wachten en dan nog 2 weken op de Desire Z

• pven
  • Niet online
Ik ben van plan om voor 1 oktober de Desire Z te gaan bestellen, waarschijnlijk met een Hi30 bij 2call. Her-en-der heb ik navraag gedaan of de internet-actie (2,5 / 3,75 euro per maand) begin oktober nog geldig is, maar ik heb nog geen enkele shop gevonden die dat durft te bevestigen. Stel dat ik begin oktober toch een interessantere aanbieding vind, dan kan ik de 'oude' bestelling volgens mij dankzij de koop-op-afstand-wet binnen 7 dagen nog ongedaan maken en voor de nieuwe gaan?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

pven schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
Ik ben van plan om voor 1 oktober de Desire Z te gaan bestellen, waarschijnlijk met een Hi30 bij 2call. Her-en-der heb ik navraag gedaan of de internet-actie (2,5 / 3,75 euro per maand) begin oktober nog geldig is, maar ik heb nog geen enkele shop gevonden die dat durft te bevestigen. Stel dat ik begin oktober toch een interessantere aanbieding vind, dan kan ik de 'oude' bestelling volgens mij dankzij de koop-op-afstand-wet binnen 7 dagen nog ongedaan maken en voor de nieuwe gaan?
Yup dit kan, je hebt gewoon 7 dagen bedenktijd...

Soms doet een verkopende partij wat moeilijk, maar je kan altijd met de koop op afstand wet schermen....

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 23-09-2010 16:31 ]

• trobbelsjoeter
Hi valt onder KPN. KPN heeft de zomeractie gister stop gezet. Ik had de Desire Z bij verschillende webshops vergeleken icm een 1-jarige contractverlenging van KPN. Echter blijkt nu dat KPN (gisteren) de 75% korting heeft stopgezet en dat het nog maar 20% korting is.

Ik kan me voorstellen dat Hi dit ook heeft gedaan.

Wel zijn er nog enkele webshops die deze nieuwe actie nog niet doorgevoerd hebben (bewust of onbewust) een van hen is www.2call.nl daarom heb ik mijn contract ook hier verlengt.

PS. Mijn contract is net verlengt naar een 1-jarig KPN 600 abonnement met internet Extra snel (voor iets van 3 euro IPV die 12 die ze nu in diverse shops rekenen)

[ Voor 14% gewijzigd door trobbelsjoeter op 23-09-2010 17:22 ]

• pven
  • Niet online
Ik zag net op TV dat Hi nog steeds reclame maakt voor goedkoop internet (2,5 / 3,75 euro per maand). Blijkbaar is alleen KPN gestopt met die actie? Hi zal waarschijnlijk snel volgen.

Bij Belnu is de verwachte leverdatum 5 november.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 23-09-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Gisteren heb ik nog contact gehad met Hi, maar de actie van goedkoop internet is nog heel de maand geldig.

hopelijk was dat dan ook juiste info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik zie bij 2Call geen Flex abo's staan als mogelijkheid :?
Maar als ik naar de Relax abo's kijk en dan even gauw reken, ben ik goedkoper uit met een losse Desire Z en verlenging van 't sim-only abo dat ik al heb....

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 26-09-2010 11:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
Raven schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:28:
Hmm, ik zie bij 2Call geen Flex abo's staan als mogelijkheid :?
Maar als ik naar de Relax abo's kijk en dan even gauw reken, ben ik goedkoper uit met een losse Desire Z en verlenging van 't sim-only abo dat ik al heb....
Kan inderdaad best zo zijn, dit is per gebruiker weer verschillend.
Denk dan aan contractduur, aantal belminuten, onbeperkt internet abbo. Dat heeft allemaal effect op de uiteindelijke toestelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Contractduur maakt me niet uit, belminuten heb ik (met flex abo) niks mee te maken, krijg elke maand tegoed wat ik kan gebruiken. Daarnaast heb ik ruim €400 aan tegoed :P. Internet abo is niet nodig, zie eerder genoemde hoeveelheid tegoed.

offtopic:
Abo omzetten naar prepaid en dan tegoed opmaken kan niet, doet T-Mobile niet aan...

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 26-09-2010 13:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Op Belnu.nl staat de verwachtte leveringsdatum voor de Desire Z nu op 5 november. Dit is wel in combinatie met een Vodafone, T-Mobile of Telfort abonnement. Ligt deze latere leveringsdatum aan het feit dat de telefoon via één van deze providers geleverd wordt wat weer extra tijd kost?

http://www.belnu.nl/pvt12...-bel-+-sms-+-web-200.html

Losse toestel gewoon rond 22 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb er net eentje bij 2call besteld:
1x HTC Desire Z € 0,00
1x Hi Online 30, 24 maanden € 0,00
Totaal incl. 19% BTW € 0,00
(Uiteraard heb ik 'Eindeloos XtraSnel' aangevinkt. :))

Wat erg jammer is, is dat 2call al een tijdje 'Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen' op de site heeft staan. Of zouden zij iets weten wat de rest van de webshops nog niet weet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
pven schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:27:
Ik heb er net eentje bij 2call besteld:

[...]

(Uiteraard heb ik 'Eindeloos XtraSnel' aangevinkt. :))

Wat erg jammer is, is dat 2call al een tijdje 'Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen' op de site heeft staan. Of zouden zij iets weten wat de rest van de webshops nog niet weet? :?
Moet je al Tweaker niet eerst even reviews afwachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
monnick schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:33:
[...]

Moet je al Tweaker niet eerst even reviews afwachten? ;)
Ik heb er alle vertrouwen in dat Arnoud zijn werk goed heeft gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Tsja, dat was wel een prototype hè.

Vooral het slider mechanisme was zoals in de preview te lezen is verre van zoals het in de retail versie zal zijn. Dat vindt ik nog wel het belangrijkste aspect om in reviews te lezen is: of het slider mechanisme héél stevig aanvoelt en of het een duurzaam systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
"Duurzaam"?
Je bedoeld dat je wilt dat je telefoon van gerecycled materiaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 21:15
trobbelsjoeter schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:11:
"Duurzaam"?
Je bedoeld dat je wilt dat je telefoon van gerecycled materiaal is?
Nee duurzaam als in:
duur·zaam bn, bw; -zamer, -st 1 lang durend 2 weinig aan slijtage of bederf onderhevig

[ Voor 18% gewijzigd door DeOS op 27-09-2010 10:22 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
monnick schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:38:
Tsja, dat was wel een prototype hè.

Vooral het slider mechanisme was zoals in de preview te lezen is verre van zoals het in de retail versie zal zijn. Dat vindt ik nog wel het belangrijkste aspect om in reviews te lezen is: of het slider mechanisme héél stevig aanvoelt en of het een duurzaam systeem is.
Ach, ik heb er vertrouwen in dat HTC dat goed voor elkaar gaat krijgen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 20:34
Overzicht van winkels met prijzen voor los toestel.

Staan alleen geen verzendkosten bij in dat overzichtje.
ff snel gegoogled:
Belsimpel rekent €9,50 aan verzendkosten
Smartphone stunts heeft geen verzendkosten
Bij student mobiel is het €6,95
Bij Castle Electronics is het €0,00
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17
Mijne is ook besteld. Verlengd bij E-Castle: Vodafone Bel+SMS+Web, 200min/400sms, 24 maanden €25,- én éénmalig 21 euro. Bij een nieuw Vodafone abo krijg je 'm wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
Als het toestel nou eens net zo flut zou zijn als mijn huidige HTC Touch Pro 2. Dan zit je toevallig wel vast aan een 2-jarig contract.... Ik ben blij dat ik voor de TouchPro2 een 1 jarig contract hebt genomen en voor mn Desire Z ga ik ook weer voor 12 maandjes :-)

24 is me te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grote verschil is dat het OS op de Touch Pro 2 een OS is dat al veel te lang mee gaat en op toestellen geplaatst wordt zonder dat er enige vorm van innovatie heeft plaatsgevonden en HTC alles moest redden door middel van Sense, de Desire Z is nu gebaseerd op een modern OS waar veel nieuwe features in zitten en waar een grote kans is op upgrades zodra een nog moderner OS uitkomt (2.3 of 3.0).

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als het toestel flut blijkt te zijn, dan heb ik iig een abonnement dat goedkoper is dan wat ik nu heb. Ik verwacht echter niet dat het flut is, de Desire staat erg goed bekend dus ik gok dat de varianten van de Desire er ook goed uit zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377267

Ik heb gelezen op: *spam* dat de Desire Z al over 2 weken leverbaar is bij belsimpel. Dit zou de week vna 11 oktober al zijn. Eerder dan verwacht dus, als de levertijden kloppen dan.

Zelfde geldt voor de Desire HD

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 27-09-2010 15:59 ]

Anoniem: 172410

Ik hoop toch dat de Desire ook bij Telfort te leveren gaat zijn. Hij is op hun website nog niet aangekondigd in ieder geval, terwijl de HD er al lang op staat.

• DeOS
  • Laatst online: 21:15
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 03:34:
Ik hoop toch dat de Desire ook bij Telfort te leveren gaat zijn. Hij is op hun website nog niet aangekondigd in ieder geval, terwijl de HD er al lang op staat.
Mjah.....Telfort geeft hier zelf de volgende reactie op :/ :

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij kunnen u geen tijdsaanduiding geven van wanneer wij de HTC desire Z gaan leveren en of deze geleverd gaat worden kunnen wij u momenteel ook niet verzekeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

IceEyz schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:19:
Mijne is ook besteld. Verlengd bij E-Castle: Vodafone Bel+SMS+Web, 200min/400sms, 24 maanden €25,- én éénmalig 21 euro. Bij een nieuw Vodafone abo krijg je 'm wel gratis.
Hoe werkt dat precies, verlengen bij een andere partij dan de provider zelf? Kan dat ook wanneer je je abo vorige keer bv rechtstreeks bij VF of bij een andere site hebt afgesloten?

Nomen nescio

• pven
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:08:
[...]

Hoe werkt dat precies, verlengen bij een andere partij dan de provider zelf? Kan dat ook wanneer je je abo vorige keer bv rechtstreeks bij VF of bij een andere site hebt afgesloten?
Ja: kan gewoon bij een andere partij.

Opvallend: via 2call krijg ik te horen dat mijn aanvraag bij Hi accoord is bevonden, in de betreffende mail worden meteen de pin- en pukcode gemeld.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij een andere partij verlengen is hetzelfde als bij je eigen provider verlengen, het enige verschil is dat er een tussenpersoon tussen zit die 'bemiddeld'. Maar voor support moet je bij je eigen provider zijn en verlengen en dergelijken werkt gewoon zoals altijd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mooi. :) Vodafone wil/kan nog niet zeggen of ze de DesireZ gaan voeren, en zo ja vanaf wanneer. Aangezien ik 'm via de diverse internetsites in ieder geval kan krijgen, doen we het maar via een tussenpersoon. Tnx!

Nomen nescio

• pven
  • Niet online
2call heeft de datum bijgesteld naar eind oktober:
Geachte heer/mevrouw,

De levertijd aangegeven door HTC was inderdaad 10 werkdagen, helaas hebben
wij deze bijgewerkt en uitgesteld tot eind oktober. Zodra wij het toestel
binnen hebben zullen wij u deze doen toe komen.

Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Phoneshop B.V.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

BelSimpel en Phoneshop.nl hebben de Desire Z nu ook in 't assortiment. Levertijden respectievelijk " 3 weken" en "oktober/november".

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeOS schreef op donderdag 30 september 2010 @ 07:45:
Mjah.....Telfort geeft hier zelf de volgende reactie op :/ :

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij kunnen u geen tijdsaanduiding geven van wanneer wij de HTC desire Z gaan leveren en of deze geleverd gaat worden kunnen wij u momenteel ook niet verzekeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel
Dat klinkt niet hoopgevend. Dan zou ik toch wel zuur zijn, als ik nu na toch wel behoorlijk wat problemen bij Telfort nu eindelijk eens korting kan krijgen, maar dat mis zou lopen omdat ze om één of andere reden die Z niet willen gaan voeren.

Eens kijken of verlengen bij andere partijen zoals hierboven genoemd enig voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Zojuist een pre-order gedaan voor de Desire Z bij PDAshop.nl:

Verlenging van m'n KPN abonnement (KPN Personal Sim 210) icm KPN Surf & Mail Totaal.
Betaal dan € 69 voor het toestel. Abonnement is dan € 26 per maand (ipv € 28,50) en voor KPN Surf & Mail betaal ik dan € 2,30 per maand (ipv € 10,-). Goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.

De afgelopen paar weken een paar keer KPN klantenservice aan de telefoon gehad. Zij wisten (tot een maand of 2 geleden) nog niets van de HTC Desire Z af. De laatste keer dat ik ze aan de telefoon had gaven ze aan dat zij hem waarschijnlijk op z'n vroegst in januari of februari zouden kunnen leveren. Dus dan maar via PDAshop.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leona1981 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:04:
De afgelopen paar weken een paar keer KPN klantenservice aan de telefoon gehad. Zij wisten (tot een maand of 2 geleden) nog niets van de HTC Desire Z af. De laatste keer dat ik ze aan de telefoon had gaven ze aan dat zij hem waarschijnlijk op z'n vroegst in januari of februari zouden kunnen leveren. Dus dan maar via PDAshop.nl :)
Pff, dat gaat wel erg lang duren. Ik kan best even wachten als het mij voordeel oplevert, maar een half jaar vind ik wel wat veel gezien ik nu een relatief hoge prijs voor mijn sim-only betaal.

Dan misschien toch maar de HD met voordeel orderen en die verkopen om zo zelf een Z te kunnen kopen. Of zijn er dingen te verzinnen waarom dat problemen zou opleveren?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-10-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
Leona1981 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:04:[...]Verlenging van m'n KPN abonnement (KPN Personal Sim 210) icm KPN Surf & Mail Totaal.
Betaal dan € 69 voor het toestel. Abonnement is dan € 26 per maand (ipv € 28,50) en voor KPN Surf & Mail betaal ik dan € 2,30 per maand (ipv € 10,-). Goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.[...]
GSMWijzer €57,-- voor toestel bij zelfde abo, of zie ik dat niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hakkie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:31:
GSMWijzer €57,-- voor toestel bij zelfde abo, of zie ik dat niet goed?
GSMWijzer is inderdaad goedkoper dan PDAShop volgens de Pricewatch. Misschien dat hij gewoon liever bij PDAShop winkelt en de iets hogere prijs voor lief neemt?
Oepssssss, sorry! :o

[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 04-10-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Heeft iemand al een zinnig antwoord van Hi vwb de datum van de Z kunnen krijgen? Al die klantenservice dozen worden bij mij opvallend stil als ik ze het vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Haay schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:34:
[...]

GSMWijzer is inderdaad goedkoper dan PDAShop volgens de Pricewatch. Misschien dat hij gewoon liever bij PDAShop winkelt en de iets hogere prijs voor lief neemt?
Zij :P
Maar nee, bij GSMwijzer betaal ik voor Surf & Mail totaal € 8,- per maand (ipv € 2,30). Dat scheelt (qua internet) dus € 5,70 x 24 = € 136,80. Dus PDAshop is in dit geval voor mij goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Flogging Hank schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:35:
Heeft iemand al een zinnig antwoord van Hi vwb de datum van de Z kunnen krijgen? Al die klantenservice dozen worden bij mij opvallend stil als ik ze het vraag.
Als ik ergens toevallig langs een telefoonwinkel loop probeer ik het meestal wel. Zo heb ik ze allemaal wel een aantal keer gehad nu. Valt me wel op hoe vaak er zelfs nog word gezegd: "de desire HD bedoel je?". De hele desire Z kent een groot aantal van de winkelmedewerkers niet eens. En als ze hem al kennen dan weten ze er niet concreets over te zeggen. Het enige wat ik heb gehoord bij winkels tot nu toe is eind oktober. En dat was bij the phone house volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-03 08:14

lange

Boom Boom?

release zou weer uitgesteld zijn,
op xda word al 1 november genoemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net nog even voor de sport bij Telfort langs gelopen. 'Voorlopig in ieder geval nog niet' was het antwoord, oftewel, ze hebben geen flauw benul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
lange schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:48:
release zou weer uitgesteld zijn,
op xda word al 1 november genoemd..
Niet dat ze alwetend zijn, maar GSMWijzer hanteert al 'n tijdje week 43/44. En daar tel ik zelf 'n weekje of 2 bij op. Valt het misschien mee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bij Salland Automatisering is hij in de pre-order €461 dus komt het met verzendkosten van €8,99 uit op €470 (afgerond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 23:24
Haay schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:39:
Bij Salland Automatisering is hij in de pre-order €461 dus komt het met verzendkosten van €8,99 uit op €470 (afgerond).
Zo.. daar is ie wel flink goedkoper :) Ik ga soieso geen pre-order plaatsen.. Want ik heb dan altijd het geluk dat ik het ergens plaats waar hij pas een week later binnen komt "dan de rest".. dus ik bestel wel als hij gewoon op voorraad is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gamepie56 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:16:
Zo.. daar is ie wel flink goedkoper :) Ik ga soieso geen pre-order plaatsen.. Want ik heb dan altijd het geluk dat ik het ergens plaats waar hij pas een week later binnen komt "dan de rest".. dus ik bestel wel als hij gewoon op voorraad is :).
Met telefoons vind ik pre-orderen weinig zinvol. De prijs zal na officiële release in principe nooit hoger zijn dan de pre-order prijs, dus daar levert het geen voordeel op.

Dus dan is het enige voordeel dat je met pre-orderen zou MOETEN hebben dat je hem op de dag van release in huis hebt. Maar zoals je al aangeeft is dat in de praktijk ook niet altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga eerst even de eerste reviews afwachten, kijken hoe het hinge probleem e.d. in het echt nu uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:36

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik kreeg net een mailtje van Smartphoneshop dat levering vertraagd is naar 27 oktober (ipv 22 oktober). Mogelijk nemen ze wat extra tijd voor het uitklapsysteem :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-05 04:14

Kingpinda

Citizenship is earned.

Twee Dee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:33:
Ik kreeg net een mailtje van Smartphoneshop dat levering vertraagd is naar 27 oktober (ipv 22 oktober). Mogelijk nemen ze wat extra tijd voor het uitklapsysteem :)
Idem hier van PDAshop maar beiden zijn coolblue whatever dat is.. dus zal wel hetzelfde zijn.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Welke abbonement is eigenlijk het goedkoopst en kwalitatie goed in combinatie met deze telefoon?

Op dit moment heb ik KPN HI, maar soms valt het mij op dat het verlengen van deze telefoon i.c.m. KPN HI duurder is, dan een nieuwe abbonement. HEel appart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Dark0z schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:11:
Welke abbonement is eigenlijk het goedkoopst en kwalitatie goed in combinatie met deze telefoon?

Op dit moment heb ik KPN HI, maar soms valt het mij op dat het verlengen van deze telefoon i.c.m. KPN HI duurder is, dan een nieuwe abbonement. HEel appart...
Daar hadden we dacht ik de pricewatch voor uitgevonden ;) En anders is het sowieso beter op zijn plek in het topic wat hieronder beschreven staat. My bad teveel topics open... @ pven (22:33) Gelukkig toch geen alzheimer test nodig :P

En het is ook wel logisch dat een verlenging duurder is. Mensen hebben sneller de neiging om meer te betalen als ze gewoon klant kunnen blijven bij huidige provider (mits ze tevreden zijn of course).

[ Voor 6% gewijzigd door Craven op 05-10-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Craven87 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:15:
En het is ook wel logisch dat een verlenging duurder is. Mensen hebben sneller de neiging om meer te betalen als ze gewoon klant kunnen blijven bij huidige provider (mits ze tevreden zijn of course).
In mijn ervaring is juist verlengen goedkoper. Je wordt als het ware beloond omdat je al X-jaar klant bent, maar het is inderdaad ook niet onlogisch dat je nieuwe klanten probeert binnen te hengelen.

Soweiso, de opzet van veel dingen in de telecommarkt zijn vrij ondoorzichtig.

[ Voor 196% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-10-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:18
Dark0z schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:11:

Tja, wat is kwaliteit. T-Mobile is volgens mij wel minder gelimiteerd dan anderen (vast ip, geen gedwongen plaatjes proxy, niet echt een limiterende FUP), maar is wel vrij duur. Vodafone is wel snel, maar volgens mij moet je daat bij betalen als je boven een bepaalde hoeveelheid data heen gaat, dat kan dan wel prijzig worden. KPN, Hi, etc. lijken me best redelijk; je kan KPN Internet Extra Snel, 1Mbit/s, nu al krijgen voor 4 euro per maand, maar weet niet hoe dat zit met FUP enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Als je voor verlenging gaat.. Lijkt me dat sim-only gaan en volle pond voor phone betalen uiteindelijk het goedkoopst uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

@ Camacha: oops dude. Ik weet niet hoe je het doet maar je replyed in het verkeerde topic :p

offtopic: Dat zou je wel verwachten maar lukt maar in enkele gevallen. Ik ben al 7 jaar abbonnee bij oranje, later bij t-mobile en ik heb nog steeds mijn abbonnement die in 2007 verliep omdat ze mij geen beter abonnement wilden geven.

@hieronder: Hmm dat is idd niet niks... Loont blijkbaar altijd om eerst alles uit te rekenen hehe. sommige abonnenmenten kloppen ook voor geen kant. Toen ik mijn htc touchpro kocht was het abonnement met eerste 6 maanden 27 euro en laatste 6 maanden 40 euro plus 170 euro bijbetalen ruim 200 tot 300 euro goedkoper dan alle andere varianten van hetzelfde abonnement...

edit: yay ik ben nu ook gemoved terug naar het abbo topic. dus bovenstaande offtopic is weer ontopic

[ Voor 42% gewijzigd door Kingpinda op 05-10-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hè, ben ik nou gek? Ik antwoord toch over een abo in het abotopic?
Kingpinda schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:16:
Als je voor verlenging gaat.. Lijkt me dat sim-only gaan en volle pond voor phone betalen uiteindelijk het goedkoopst uitkomt.
Ik was toen ik het voor de Desire uitrekende 226 euro o.i.d. goedkoper uit met een verlenging dan met een sim-only en zelf dezelfde telefoon kopen. Niet niets!

[ Voor 165% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-10-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:25:
Hè, ben ik nou gek? Ik antwoord toch over een abo in het abotopic?
Ik heb een-en-ander gemoved, dat had ik wel even kunnen melden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Nouja, ik wacht wel totdat de desire Z uit is zodat het aanbod qua abbonementen groter is. Misschien komt Hi.nl automatisch met een goede aanbieding waar ik op in wil gaan.

Alhoewel het steeds aantrekkelijker wordt om voor een sim-only te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zojuist een mailtje gehad van Castle:
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire Z

Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 29-10-2010.
De HTC Desire HD en Desire Z zijn helaas uitgesteld door HTC en worden op deze datum pas voor het eerst in Nederland verwacht.
Mijn excuses voor de vertraginng
Beetje jammer van die spelfout... ;)

Maar goed, blijkbaar wordt het dus eind deze maand. Geen ramp, wij wachten geduldig af.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Dark0z schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:38:
...
Alhoewel het steeds aantrekkelijker wordt om voor een sim-only te gaan.
Dat doe ik ook. Als je dat zakelijk doet, heb je (net) investeringsaftrek, en 19% 'korting' (al heb je die op een abonnement ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Anoniem: 172410 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:17:
Net nog even voor de sport bij Telfort langs gelopen. 'Voorlopig in ieder geval nog niet' was het antwoord, oftewel, ze hebben geen flauw benul.
dat hebben ze zo ongeveer altijd (geen flauw benul) ik had zo gevraagd of ze iets wisten van de Galaxy S toen deze op het punt stond om uit te komen, donderdag gevraagd en ze wisten van niets, Zaterdag zag ik 'm op de site staan... (en de verwachte datum dat ze 'm hadden werd ook +/- een week eerder dan ze eerst dachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kingpinda schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:16:
Bij mij is dat iig het geval, als ik even (weer) gauw reken.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 06-10-2010 18:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Twan V schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:51:
[...]

Dat doe ik ook. Als je dat zakelijk doet, heb je (net) investeringsaftrek, en 19% 'korting' (al heb je die op een abonnement ook)
kpn zakelijk bedoel je ? Ik heb mij daar niet echt in verdiept dus snap niet hoe je diet 19% aftrek krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Da's gewoon de BTW. Als bedrijf mag je 19% 'terugvragen' van alles wat je zakelijk aanschaft (zoals ook diensten en abonnementen).

offtopic:
Daar staat tegenover dat je voor alles wat je verkoopt 19% af moet dragen aan de belastingdienst.

Als je de BTW van alles wat je koopt en alles wat je verkoopt tegen elkaar wegstreept, hou je alleen de BTW over de winst (of het verlies) over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16
offtopic:
Wil je dat voor 100% terugvragen, moet je je telefoon ook 100% zakelijk gebruiken.... anders moet je een wig maken

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:49
Raven schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Bij mij is dat iig het geval, als ik even (weer) gauw reken.
Ik ben goedkoper uit als ik overstap naar Vodafone 8)7.

Goedkoopste (verlenging) T-Mobile SIM-only abo met Web'n'Walk Plus (24 maanden): 24 * (7,50+14,95) = 538,80

Vodafone Bel+SMS+Web 200: 12*20 + 12*34,50 + 24,50 + 0 = 678,50.
(resp. actietarief, normaal tarief, aansluitkosten en Desire Z) bij gsmwijzer.nl.

Dus voor 320 euro minder (gerekend met een Desire Z van 460 euro) zit ik vast aan een abo met een 1 GB datalimiet (en hopelijk een betere HSDPA/ 3G verbinding dan ik nu bij T-Mobile heb).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

DefLite

Why so serious?

Ik ga hem ook niet pre-orderen, ik wil hem sowieso eerst uitproberen voordat ik hem koop!
Twan V schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:18:
Da's gewoon de BTW. Als bedrijf mag je 19% 'terugvragen' van alles wat je zakelijk aanschaft (zoals ook diensten en abonnementen).
offtopic:
Daar staat tegenover dat je voor alles wat je verkoopt 19% af moet dragen aan de belastingdienst.
Als je de BTW van alles wat je koopt en alles wat je verkoopt tegen elkaar wegstreept, hou je alleen de BTW over de winst (of het verlies) over.
offtopic:
Niet alle bedrijfstakken staan 19% btw af, fietsenmakers, kappers en wat andere diensten/producten staan maar 6% af, ook kan het zo zijn dat je 0% afdraagt bijv als je zaken doet met het buitenland(verschilt per dienst/product) maar dan kan je nog steeds 19% btw aftrekken van alle zakelijke producten die je koopt.
Aesculapius schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:38:
offtopic:
Wil je dat voor 100% terugvragen, moet je je telefoon ook 100% zakelijk gebruiken.... anders moet je een wig maken
offtopic:
In theorie ja, in de praktijk kan je het prima voor 90% prive gebruiken en nog steeds kan je de BTW aftrekken.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Jaap-Jan schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 02:16:
[...]

Ik ben goedkoper uit als ik overstap naar Vodafone 8)7.

Goedkoopste (verlenging) T-Mobile SIM-only abo met Web'n'Walk Plus (24 maanden): 24 * (7,50+14,95) = 538,80

Vodafone Bel+SMS+Web 200: 12*20 + 12*34,50 + 24,50 + 0 = 678,50.
(resp. actietarief, normaal tarief, aansluitkosten en Desire Z) bij gsmwijzer.nl.

Dus voor 320 euro minder (gerekend met een Desire Z van 460 euro) zit ik vast aan een abo met een 1 GB datalimiet (en hopelijk een betere HSDPA/ 3G verbinding dan ik nu bij T-Mobile heb).
Tja zit inderdaad een behoorlijk verschil in.. Ik ben alleen niet weg van vodafone (mijn werk tel heeft vodafone en bereik "hier" is echt sucky. regio arnhem. en datalimiet... kijk uit dat je googlemaps niet de hele maand aan heb staan :p zo ben ik bijna een keer afgesloten bij hi omdat ik meerdere malen 5 x boven het gemiddelde verbruik uitkwam.

Ik stap denk ik nooit meer over van sim-only maar dat is mede omdat ik de oude t-mobile flex heb waaruit alles uit je bundel gaat. Ik hoef me nooit zorgen te maken in het buitenland. Ik betaal sommige dingen met sms en bel 0900 nummers en helemaal niks maar dan ook niks gaat buiten mijn bundel om. Nu heb ik behoorlijk wat gespaard in mijn bundel dus ik denk dat ik internet even een paar maandjes afsluit. scheelt ook weer 15 euro in de maand en dan internet ik wel uit mijn bundel aangezien daar echt een paar 100 euro op staat lol. Ik hoop dat je binnenkort spellen ofzo uit je bundel kunt kopen :p

edit: @Hieronder: Precies wat ickeicke zegt. De snelheid zal neem ik aan wel minder zijn maarja dat neem ik maar even voor lief.

[ Voor 3% gewijzigd door Kingpinda op 08-10-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Kingpinda schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 02:52:
[...]
Nu heb ik behoorlijk wat gespaard in mijn bundel dus ik denk dat ik internet even een paar maandjes afsluit. scheelt ook weer 15 euro in de maand en dan internet ik wel uit mijn bundel aangezien daar echt een paar 100 euro op staat lol
offtopic:
Als je je internet afsluit kan je toch niet meer internetten? Hoe wil je het dan uit je opgebouwde bundel betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:18
Aesculapius schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:09:
[...]

offtopic:
Als je je internet afsluit kan je toch niet meer internetten? Hoe wil je het dan uit je opgebouwde bundel betalen?
Bij T-Mobile (bij Flex iig) kan je ook internetten zonder abo, je betaalt dan per kB/MB ofzo, met een maximum van 2,50 of 7,50 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
ah, didn't know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ik heb werkelijk nog nooit iets willen pre orderen, nog nooit! En dan komt het voor die ene keer voor en net die ene keer krijg je het gezeur dat alles weer uitgesteld word. Of loop ik nou gewoon te zeiken en gebeurt die tegenwoordig altijd? |:(

offtopic:
[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

vaak genoeg :p In mijn ervaring: met spellen e.d. Hoe liever je het wilt hebben, hoe langer het word uitgesteld :p Maar ja dat is dan vaak ook gevoelsmatig omdat je het eigenlijk gisteren al binnen wilde hebben natuurlijk. Nog maar niet te spreken van digitale downloads gepreordered en dan zitten 100.000 mensen te downloaden en is de download snelheid zo laag dat je net zo goed op de hardcopy kon wachten die dan de volgende dag zou binnenkomen hehe.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste