Nee winkels hebben de Desire Z niet liggen dit toestel is veel te exclusief om op voorraad te houden.anandus schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:32:
Okee, een beetje dom vraagje:
Ik heb, tot 2 jaar geleden, altijd pre-paid gehad en heb toen een 2-jarig abonnement genomen. Deze loopt binnenkort af.
Ik ga dus voor het eerst een abonnement verlengen, spannendEn neem er een Desire Z bij (heb nu een G1 en het lijkt mij een mooie opvolger).
Nu kan dat via de site, uiteraard, maar kan ik ook gewoon de winkel inlopen, abonnement verlengen en een Desire Z meenemen? (weet niet of de winkels die dingen überhaupt hebben liggen?)
En als dat niet mogelijk is, duurt het dan lang vanaf verlengen op de site dat het verstuurd wordt? (Laatste pagina's gaan vooral over prijzen, maar ik ben ook wel benieuwd naar de levertijd).
Nu begin ik toch in de war te raken. Ik heb een Relax130 + internet afgesloten. Heb ik nu een FUP (1GB, daarna snelheidsverlaging) of heb ik nu 130 'tikken' wat geldt als 1 belminuut, 1 sms of 1MB internet? Ik val onder de nieuwe regeling van T-Mobile.jip_86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:39:
Iemand ervaring met de nieuwe Relax abonnementen van T-Mobile? Ik begrijp dat Relax 330 bijv €0.11 per minuut/sms/Mb is. Maar kan dat met Android niet enorm uit de hand lopen?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nee, als je + web afsluit, moet je even in de relax prijs pdf: http://www.t-mobile.nl/pe...slijst_relax_06122010.pdf voetnoot 1 lezen. Voor die 6.95 per maand gaat internet dan _niet_ uit die bundel.
edit: Ik heb uiteindelijk de telefoon met abonnement verlenging besteld bij Ritel, hier staat wel gewoon op het contract eerste jaar 30 tweede jaar 37 euro. Het lijkt er vooralsnog op dat in de T-mobile winkel de relax+web aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten, ik heb uiteindelijk niet naar de klantenservice gebeld.
edit: Ik heb uiteindelijk de telefoon met abonnement verlenging besteld bij Ritel, hier staat wel gewoon op het contract eerste jaar 30 tweede jaar 37 euro. Het lijkt er vooralsnog op dat in de T-mobile winkel de relax+web aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten, ik heb uiteindelijk niet naar de klantenservice gebeld.
[ Voor 40% gewijzigd door Arie- op 17-01-2011 12:22 ]
Mijn vriendin was toe aan verlenging bij Vodafone. Zij heeft telefonisch contact gezocht met Vodafone zelf en verlengt nu Bel+sms+web 200 voor 2 jaar en krijgt de Desire Z voor €30. Ik heb even gezocht en dit is volgens mij op dit moment echt de beste deal voor Vodafone verlenging.
[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 17-01-2011 19:23 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Abbo's ik word er niet goed van. Wil graag een goede deal sluiten en zeker niet teveel betalen. Ik ben nu Vodafone abbo houder waarbij de kosten boven de minuut nog per seconde worden berekend. Ben dan gemiddeld in de maand, zo'n 120 minuten kwijt. Met het minuten afronden naar boven, zal dit wat oplopen en dus moet ik een wat hoger abbonement.
Ik zat te denken aan een twee jaar verlenging. Eerste jaar 24,50, tweede jaar 34,50. (evt. komen hier nog 1000 sms blox bij op). Ik heb mijn vorige mobiele telefoons gekocht bij The Phonehouse. Indien de telefoon kapot is, kun je hem bij een winkel inleveren en regelen hun de rest, bij de webshops moet je meestal zelf de telefoon gaan versturen (grootste nadeel lijkt me).
Nu zou ik voor het abbonement zonder sms blox al 708 euro kwijt zijn. Toestel bij The Phonehouse kost ook nog eens 124 euro bij verlenging. Totaal bedrag van 832 euro.
Andere optie is sim only 300 uit de direct sales. Betaal je maandelijks 12,95 (2 jaar - word niet verhoogd toch). Totaal 310,80. Heb je meer belminuten en lagere maandlasten. Kosten zullen in totaal redelijk gelijk blijven. Enige nadeel van sim-only het niet mee kunnen nemen van je belminuten, echter is dat met 300 belminuten en het eerst opmaken van het nieuwe beltegoed, niet heel erg belangrijk voor me, lijkt me.
Vragen:
Zijn er goede / betrouwbare webshops met andere RMA procedures (afleveren in winkel / ophalen mobiel op afspraak).
Mis ik iets aan de voorwaarden van directsales?
Mis ik iets in mijn bovenstaande verhaal?
Ik kom er maar niet uit wat voor mij het beste is. Zal alleen liever nu iets meer voor de telefoon betalen, dan over twee jaar maandelijks 44 euro, incl. de sms blox.
Ik zat te denken aan een twee jaar verlenging. Eerste jaar 24,50, tweede jaar 34,50. (evt. komen hier nog 1000 sms blox bij op). Ik heb mijn vorige mobiele telefoons gekocht bij The Phonehouse. Indien de telefoon kapot is, kun je hem bij een winkel inleveren en regelen hun de rest, bij de webshops moet je meestal zelf de telefoon gaan versturen (grootste nadeel lijkt me).
Nu zou ik voor het abbonement zonder sms blox al 708 euro kwijt zijn. Toestel bij The Phonehouse kost ook nog eens 124 euro bij verlenging. Totaal bedrag van 832 euro.
Andere optie is sim only 300 uit de direct sales. Betaal je maandelijks 12,95 (2 jaar - word niet verhoogd toch). Totaal 310,80. Heb je meer belminuten en lagere maandlasten. Kosten zullen in totaal redelijk gelijk blijven. Enige nadeel van sim-only het niet mee kunnen nemen van je belminuten, echter is dat met 300 belminuten en het eerst opmaken van het nieuwe beltegoed, niet heel erg belangrijk voor me, lijkt me.
Vragen:
Zijn er goede / betrouwbare webshops met andere RMA procedures (afleveren in winkel / ophalen mobiel op afspraak).
Mis ik iets aan de voorwaarden van directsales?
Mis ik iets in mijn bovenstaande verhaal?
Ik kom er maar niet uit wat voor mij het beste is. Zal alleen liever nu iets meer voor de telefoon betalen, dan over twee jaar maandelijks 44 euro, incl. de sms blox.
LOETKE
Zo spannend is iets RMA sturen natuurlijk ook niet. Je neemt contact op met de fabrikant, die geven jou een RMA nummer, je gooit je telefoon in een doos, RMA nummer op de buitenkant en wandelt naar het postkantoor. Het 'grote' voordeel dat je bij een winkel hebt dat je naar binnen kunt lopen valt vaak wel weg tegen de extra kosten die je hiervoor maakt bij aanschaf. Dus als dat je grootste tegenargument is om online te bestellen zou ik het toch gewoon proberen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Is eigenlijk ook zo, heb voor mijn werk enkele jaren RMA pakketten verzonden, maar dan is het geen eigen bezit en komt de koerier het 'meestal' ophalen. Dus dat zal niet de reden zijn het niet via een webshop te bestellen. Voordeel van een phonehouse vind ik wel de 14 dagen op proef periode, of heb je dat eigenlijk ook wel wanneer je hem los koopt in een webwinkel, ivm wettelijk afzien van de koop periode?Sandyman538 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:06:
Zo spannend is iets RMA sturen natuurlijk ook niet. Je neemt contact op met de fabrikant, die geven jou een RMA nummer, je gooit je telefoon in een doos, RMA nummer op de buitenkant en wandelt naar het postkantoor. Het 'grote' voordeel dat je bij een winkel hebt dat je naar binnen kunt lopen valt vaak wel weg tegen de extra kosten die je hiervoor maakt bij aanschaf. Dus als dat je grootste tegenargument is om online te bestellen zou ik het toch gewoon proberen.
LOETKE
Je hebt dat blijkbaar ook bij de webwinkel, zie:RudyL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:11:
[...]
Is eigenlijk ook zo, heb voor mijn werk enkele jaren RMA pakketten verzonden, maar dan is het geen eigen bezit en komt de koerier het 'meestal' ophalen. Dus dat zal niet de reden zijn het niet via een webshop te bestellen. Voordeel van een phonehouse vind ik wel de 14 dagen op proef periode, of heb je dat eigenlijk ook wel wanneer je hem los koopt in een webwinkel, ivm wettelijk afzien van de koop periode?
http://www.phonehouse.nl/webshop-garanties/?p=241&pk=252
[ Voor 15% gewijzigd door twakkers op 18-01-2011 13:53 ]
Ja dat wist ik wel, maar dan heb je ook gewoon de normale winkel waar je gebruik van kunt maken. Is wat betreft prijs ook niet goedkoper dan in de winkel. Als je hem dan via internet aankoopt, maak ik ook wel gebruik van de goedkoopste / betrouwbare aanbieding.twakkers schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Je hebt dat blijkbaar ook bij de webwinkel, zie:
http://www.phonehouse.nl/webshop-garanties/?p=241&pk=252
LOETKE
Ik heb precies dezelfde aanbieding gekregen, en deze aangenomen.westergas schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:23:
Mijn vriendin was toe aan verlenging bij Vodafone. Zij heeft telefonisch contact gezocht met Vodafone zelf en verlengt nu Bel+sms+web 200 voor 2 jaar en krijgt de Desire Z voor €30. Ik heb even gezocht en dit is volgens mij op dit moment echt de beste deal voor Vodafone verlenging.
Vijf minuten geleden de Vodafone klantenservice aan de lijn gehad om mijn bestelling van 15/1 te checken. Ze geven aan dat de Desire Z "end of life" is en niet meer geleverd/geproduceerd wordt door HTC. Na +/- 2 maanden lijkt me dit erg stug.
Tijdens mijn bestelling kreeg ik de mededeling dat hij gewoon ruim op voorraad was. Ok, enige vertraging tussen de echte voorraad en wat zij daar kunnen zien kan ik me nog voorstellen, maar dit vind ik erg vaag.
-edit: heb meteen even met HTC NL gebeld, en die zeggen dat hij nog gewoon aan Vodafone geleverd wordt en dat de productie (uiteraard) niet gestopt is. Het kan wel zijn dat Vodafone vanuit hun kant de telefoon niet meer levert, om welke reden dan ook.
-edit2: telefoontje terug gehad van Vodafone; ze kunnen, in het geval van mijn bestelling, de Desire Z wel vanuit "een andere voorraad" leveren en ik zou het toestel midden volgende week binnen moeten hebben. Er werd mij verzekerd dat deze voorraad up-to-date is en dat ik er zeker van kan zijn dat ik het toestel ook gewoon krijg.
@westergas: als ik jou was, zou ik je vriendin maar even laten bellen, want dit is wel een beetje krom allemaal.
[ Voor 29% gewijzigd door kicknoize op 20-01-2011 14:34 ]
Heb m'n toestel inmiddels binnen (erg snel, dat mag gezegd worden). Ze hebben hem blijkbaar besteld als zijnde een los toestel, dus dat bedoelden ze met "een andere voorraad".
[ Voor 10% gewijzigd door kicknoize op 21-01-2011 15:29 ]
Mmmm opmerkelijk....mijn vriendin heeft hem nog steeds niet binnen. Ik zal haar het advies geven de VF flink te spammenkicknoize schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:29:
Heb m'n toestel inmiddels binnen (erg snel, dat mag gezegd worden). Ze hebben hem blijkbaar besteld als zijnde een los toestel, dus dat bedoelden ze met "een andere voorraad".
Ik kan ook bijna verlengen en zit dus ook alweer tot mijn nek in de abonnementen. Veel proberen te vergelijken wat ontzettend moeilijk is. Ik zit nu bij t-mobile en ben daar niet super tevreden over, maar er zijn nog niet echt andere aanbieders met echt onbeperkt internet.
Een paar posts hierboven zie ik de 1-jarige relax + internet + telefoon voor 555 euro. Zelf zit ik nu te denken aan het i-150 abonnement (29,95 per maand). 150 belminuten en 150 sms'jes en onbeperkt internet. In combinatie met de telefoon wordt dat 12 * 29,95 + 199,95 (voor de telefoon) is zo'n 560 euro.
Iemand nog beter aanbiedingen gespot? Ik wil per definitie een 1-jarig abonnement.
Een paar posts hierboven zie ik de 1-jarige relax + internet + telefoon voor 555 euro. Zelf zit ik nu te denken aan het i-150 abonnement (29,95 per maand). 150 belminuten en 150 sms'jes en onbeperkt internet. In combinatie met de telefoon wordt dat 12 * 29,95 + 199,95 (voor de telefoon) is zo'n 560 euro.
Iemand nog beter aanbiedingen gespot? Ik wil per definitie een 1-jarig abonnement.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Update: Vandaag had mijn vriendin een mailtje van VF dat de Desire Z vandaag is verstuurd. Netjes, precies zoals ze hadden beloofd. En zonder ze te spammenwestergas schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:53:
[...]
Mmmm opmerkelijk....mijn vriendin heeft hem nog steeds niet binnen. Ik zal haar het advies geven de VF flink te spammen
Heh, mooi zo.westergas schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:16:
[...]
Update: Vandaag had mijn vriendin een mailtje van VF dat de Desire Z vandaag is verstuurd. Netjes, precies zoals ze hadden beloofd. En zonder ze te spammen
Vanaf donderdag (morgen dus) tot zondag bij de MediaMarkt: geen BTW betalen! Ik heb een mailtje gehad dat de DZ 'maar' 385 E kost bij mediamarkt cruqius. denk dat ik hem daar ga halen! is zeker wel goede aanbieding
Bij de MM in Groningen was deze 419,-racsoo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:25:
Vanaf donderdag (morgen dus) tot zondag bij de MediaMarkt: geen BTW betalen! Ik heb een mailtje gehad dat de DZ 'maar' 385 E kost bij mediamarkt cruqius. denk dat ik hem daar ga halen! is zeker wel goede aanbieding
Anoniem: 253370
Vrijdag toestel gescoord via BelCompany icm met een 2jr abo bij Vodafone (200, € 24,50 eerste jaar/ € 34,50 tweede). Normaal toestel dan voor € 79,90, heb hem echter voor nop meegekregen na wat onderhandelen.
Uiteraard eerst gevraagd naar toestel, doosje was nog netjes verzegeld. Is ook een unbranded toestel, dus geen 360 zooi erop.
Uiteraard eerst gevraagd naar toestel, doosje was nog netjes verzegeld. Is ook een unbranded toestel, dus geen 360 zooi erop.
Weet iemand of de Desire Z's van T-mobile gesimlockt zijn?
Nee, deze zijn simlockvrij!SaN schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:45:
Weet iemand of de Desire Z's van T-mobile gesimlockt zijn?
Misschien kick ik een redelijk dood topic weer omhoog maar ik zoek wat ervaringen met mensen die de desire z bij studentmobiel hebben besteld.
Ik mag namelijk verlengen vanaf volgende week, en bij studentmobiel ben ik voor 125 euro klaar met een 1 jarige verlening relax190 + web voor 31,95 per maand.
Nu lees ik her en der wat nare ervaringen met die club, het gaat allemaal goed als het goed gaat. Maar als het toestel stuk is of verkeerd geleverd wordt is het erg lastig om contact met deze club te krijgen.
Zijn er hier meer mensen die via studentmobiel hun toestel geleverd hebben gekregen?
Ze zijn namelijk gezien het enorme prijsverschil met andere shops voor mij wat betreft de kosten het proberen waard, maar dan moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat het een betrouwbaar bedrijf is.
Ik mag namelijk verlengen vanaf volgende week, en bij studentmobiel ben ik voor 125 euro klaar met een 1 jarige verlening relax190 + web voor 31,95 per maand.
Nu lees ik her en der wat nare ervaringen met die club, het gaat allemaal goed als het goed gaat. Maar als het toestel stuk is of verkeerd geleverd wordt is het erg lastig om contact met deze club te krijgen.
Zijn er hier meer mensen die via studentmobiel hun toestel geleverd hebben gekregen?
Ze zijn namelijk gezien het enorme prijsverschil met andere shops voor mij wat betreft de kosten het proberen waard, maar dan moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat het een betrouwbaar bedrijf is.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Anoniem: 172410
Ik heb jaren geleden zaken gedaan met Studentmobiel en dat is prima bevallen, maargoed, dat is wel jaren geleden geweest
Afgaande op http://tweakers.net/shopr...tudentmobiel-punt-nl.html is het precies wat jij zegt: verkoop gaat goed, aftersales niet zo.
Hoe kom je aan die 125 euro? Als ik hier kijk, dan hebben ze het over 184 euro.
De mijne heb ik overigens bij 2call gehaald. Afgaande op de reviews staan zij niet zo goed bekend, ik heb er echte geen slechte ervaringen mee (het vorige toestel kwam ook bij hen vandaan).
De mijne heb ik overigens bij 2call gehaald. Afgaande op de reviews staan zij niet zo goed bekend, ik heb er echte geen slechte ervaringen mee (het vorige toestel kwam ook bij hen vandaan).
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Hier is deze 125 euro (ik kies wel voor de T-Mobile versie) verschil is denk ik dat ik een relax+web bundel selecteer.pven schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:41:
Afgaande op http://tweakers.net/shopr...tudentmobiel-punt-nl.html is het precies wat jij zegt: verkoop gaat goed, aftersales niet zo.
Heb ik wat aan het feit dat ze bij "thuiswinkel waarborg" bekend en gekeurd zijn? Of moet ik daarvoor lid zijn van de consumentenbond? Het verschil is me te groot in verhouding met andere webwinkels, offline winkels vallen sowieso af, daar kom ik op hetzelfde bedrag uit alleen heb ik dan een 2 jarig abo.
Het is sowieso de eerste keer dat ik een toestel online wil gaan bestellen, voorheen ging ik altijd naar de lokale T-Mobile store, maar gezien die niks meer doen met klantwaarde heeft dat voor mij ook niet zoveel nut meer qua kosten.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Anoniem: 172410
Ik heb inmiddels maar eens uitgerekend hoeveel belminuten ik onder de nieuwe voorwaarden graag wil hebben. Ik kom uit op 200 of 250, maar met zoveel belminuten is zo'n Z nog steeds wel erg duur. Dan kan ik 'm beter los kopen en er een sim-only bij doen, dan ben ik goedkoper uit.
Als ik het toestel zo rond de 300 zou kunnen krijgen (alle kosten - kosten vergelijkbaar sim-only abonnement) zou ik het een goede deal vinden.
Als ik het toestel zo rond de 300 zou kunnen krijgen (alle kosten - kosten vergelijkbaar sim-only abonnement) zou ik het een goede deal vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-04-2011 02:39 ]
Kreeg gister een SMS van Vodafone, levertjid van mijn Desire-Z? --> 5-mei-2011
Ding is niet op voorraad bij Vodafone.

De prijs van de Z was de laatste tijd aan het zakken, maar is nu opeens weer omhoog aan het schieten.
Op Mobily was hij een tijdje 327 euro, maar ik zie nu weer dat dat 363 euro geworden is. Dat is een fikse prijsstijging als je het mij vraagt !
Op Mobily was hij een tijdje 327 euro, maar ik zie nu weer dat dat 363 euro geworden is. Dat is een fikse prijsstijging als je het mij vraagt !
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nice , Net 2 Desire Z gekocht en dan cancellen ze de android 2.3 gingerbread update op het moment dat ie zou moeten uitkomen. Te Weinig geheugen voor sense , right.
Update HTC desire begint volgende week 
En dit gold niet voor de Desire Z. Ze blijven het alleen uitstellen...

En dit gold niet voor de Desire Z. Ze blijven het alleen uitstellen...

[ Voor 22% gewijzigd door BigEagle op 18-06-2011 14:23 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
De Z is echt slecht leverbaar op dit moment... ik wacht al meer dan 3 weken op m'n toestel ! (Besteld bij 4Launch) en de leverdatum wordt keer op keer uitgesteld...
Had ergens gelezen dat hij End-Of-Life is, zou er best mee te maken kunnen hebben...
Had ergens gelezen dat hij End-Of-Life is, zou er best mee te maken kunnen hebben...
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Een telecom winkel verkoopt de Desire Z NL en de Desire Z UK versie. De UK versie is 75 euro goedkoper maar is een import. Of loop ik met de UK versie een risico qua garantie? Dat ging bij HTC toch via HTC zelf?
Je kan de taal toch instellen of installeren?
Je kan de taal toch instellen of installeren?
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...