Vandaag dit toestel besteld bij Telfort met verlenging, want kreeg afgelopen week een email alert dat ik mijn abbo kon verlengen. Telfort deed me toch wel gunstige voorstellen. Uiteindelijk gekozen voor 2 jarige abbo met 150 belminuten, 100 smsjes en onbeperkt internet. Ik sms meer dan dat ik bel, verder gebruik ik inderdaad veel diverse apps. Eerste 6 maanden voor 17,40 euro, daarna 29,90 euro. Wel 29,- euro bijbetalen voor de Desire Z. Alleen bij het definitief bestellen liep de het scherm vast en kon niet meer terug naar het vorige scherm op de gedane bestelling eventueel even uit te printen. Heel vreemd dat de betreffende pagina net vast liep...

. Daarna Telfort opgebeld, maar daar bleek toch dat ik de bestelling gedaan had. Vaag verhaal daar, want omdat het scherm was vastgelopen konden ze me geen bevestiging van de gedane bestelling sturen. Dat doet de computer normaal automatisch. Ik hoop echter wel dat ze prijzen hanteren die ze me in de aanbieding boden, die ik niet meer kont terughalen. Want dan zei de Telfortpagina dat ik al verlenging had geplaatst. De telefoniste kon me alleen geen bevestiging mailen van mijn gedane bestelling. Echter kan ik de bestelling door de postbode wel weigeren

, wanneer ik de bestelling niet wilde aannemen.
Ik baal echt als ze bij de post, wanneer ik hem kan ophalen, opeens een ander bedrag hebben berekend voor de Desire Z, want het scheelde wel ruim 100,- met hetzelfde Telfort abbo. Aanbod gold echter t/m het eind van deze maand. Ik heb alleen geen bewijs dat me dat aanbod door Telfort is gedaan en wat ik dus heb besteld.

Een uur later kreeg ik alsnog een mailtje, echter dat ik hem pas 4 januari kan verwachten "wegens de Kerstdrukte en het slechte weer".....

Alleen niet van de gespecificeerde bestelling

Waarom krijg ik van de latere levering nu dan opeens wel een mailtje...
[
Voor 3% gewijzigd door
Suntoro op 24-12-2010 08:51
]