Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Sherlock schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:05:
Pfff, het lijkt wel of de site van tnt ook staakt, ik krijg mijn pakketje maar niet getraceerd :(
Track&Trace werkt hier prima. Misschien even opnieuw je code met de hand invoeren i.p.v. de toegestuurde link gebruiken?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pakket nog steeds lost :(

wel enorme push van pdashop om mij een nieuw toestel op te sturen als het andere binne de 4 dagen niet wordt ontvangen.

:update: EINDELIJK !
pakket lag gewoon op een kast .. in deuken en blutsen .. gelukkig is de Z doos nog helemaal in orde. ander topic nu

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Net een e-mail van studentmobiel gehad, mijn bestelling is verzonden :)
hopelijk morgen binnen i.v.m. stakingen (pakketdienst niet helemaal duidelijk,,,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
souheil schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:06:
Net een e-mail van studentmobiel gehad, mijn bestelling is verzonden :)
hopelijk morgen binnen i.v.m. stakingen (pakketdienst niet helemaal duidelijk,,,)
nogmaals, pakket dienst is los van de post en bezorgt dus ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:11

Sherlock

No Shit

DeOS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:18:
[...]
Track&Trace werkt hier prima. Misschien even opnieuw je code met de hand invoeren i.p.v. de toegestuurde link gebruiken?
Vreemd, na een uurtje proberen deed hij het zojuist ineens wel. Ik had geen link gekregen, dus ik heb hem telkens gekopieerd uit de email (zonder spaties aan het eind).
Maar goed, hij is onderweg (van gsmweb) dus hopelijk vanavond binnen :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De Desire Z van T-Mobile is dus niet branded en simlock-vrij, maar hoe zit het met updates? Komen deze direct van HTC of moet je wachten op T-Mobile? In geval van dat laatste dan kunnen ze het toestel later alsnog branded maken bij een eventuele update naar Android 2.3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Cadezo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:14:
De Desire Z van T-Mobile is dus niet branded en simlock-vrij, maar hoe zit het met updates? Komen deze direct van HTC of moet je wachten op T-Mobile? In geval van dat laatste dan kunnen ze het toestel later alsnog branded maken bij een eventuele update naar Android 2.3...
Als die niet Branded is dan komen de updates gewoon van HTC. En het lijkt me sterk dat ze hem later branded maken en ik denk dat het ook niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:34
Zojuist mn toestel binnengekomen van 2call. Eindelijk van mn tytn2 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
392,70 euro armer en een Desire Z rijker! Ff geshopt bij de t-mobile in rotterdam, met prepaid erbij van 5euro(+10euro naar registratie) Vind ik toch wel een koopje. Ik ben weer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
KvdnBerg schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:34:
:> Sinds middernacht staat er op mijn t-mobile abbo pagina "je komt in aanmerking voor contractvernieuwing" en inmiddels is mijn afhaal order bij coolblue aangemaakt, morgen op naar Rotterdam. Kan ik eindelijk ook Angry Birds spelen ;)

Heb nog even snel gekeken of ik via t-mobile ook de Desire Z kon kiezen maar alleen de Wildfire verschijnt onder HTC. En in de winkel dus alleen met gewoon relax wat 5,- per maand duurder is terwijl ik m'n minuten nooit opmaak (Relax 25 alleen gekozen omdat dat minder extra kost voor 2 jaar dan je bespaart op het toestel).
De Desire Z staat niet op de website, maar je kan hem schijnbaar ook via de telefoon klantenservice bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40
Zojuist maar weer eens Vodafone met een bezoek vereerd. Deze wisten me te melden dat het toestel 'misschien volgende week' kwam. Voor mij is de maat na zoveel leveringsonvermogen nu vol, en heb hem dus direct besteld bij PDAShop. Is hij tenminste ook zeker unbranded...

Momenteel wacht ik nog op een belletje voor een afleverafspraak. Helaas kan ik hem donderdag pas in ontvangst nemen ;(

EDIT: Afspraak gemaakt, vaarwel HTC Desire Z levertijden- en abonnemententopic! :w

[ Voor 10% gewijzigd door TMPJ op 16-11-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
@miz gelukkig dat ie terecht is!

Zit dit nu te tikken vanaf mijn eigen Z, nog wel erg wennen vanaf de G1 maar verder ben ik happy, alleen zat er bij mij GEEN microsd kaart in het toestel. Doos was netjes gesealed, snap het niet zo goed waarom dit bij anderen wel zo was? Was dat ook bij coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
KvdnBerg schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:26:
@miz gelukkig dat ie terecht is!

Zit dit nu te tikken vanaf mijn eigen Z, nog wel erg wennen vanaf de G1 maar verder ben ik happy, alleen zat er bij mij GEEN microsd kaart in het toestel. Doos was netjes gesealed, snap het niet zo goed waarom dit bij anderen wel zo was? Was dat ook bij coolblue?
Ja, bij Coolblue had ik ook gewoon standaard een microsd kaartje in mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag komt ie! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Salland krijgt hem morgen (in beperkte hoeveelheid) binnen. Hopelijk is er genoeg voor alle mensen die gepre-ordered hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:08:
Salland krijgt hem morgen (in beperkte hoeveelheid) binnen. Hopelijk is er genoeg voor alle mensen die gepre-ordered hebben!
YES!

Ik ben het wachten een beetje beu aan het worden... salland move your ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Net zoals de twee users hierboven even naar de T-Mobile-shop geweest. Toestel was los 451 euro en de info klopte.

[ Voor 34% gewijzigd door Cadezo op 08-12-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Cadezo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:35:
Net zoals de twee users hierboven even naar de T-Mobile-shop geweest. Toestel was los 451 euro en met een prepaidkaartje inderdaad 392,70 euro! Uiteraard heb ik de Desire Z voor die prijs niet laten liggen,
Heb je dan een gesimlocked toestel? Ben je dan echt aan T-Mobile gebonden of kan ik als Vodafone gebruiker het toestel gaan halen met een prepaid T-Mobile simkaartje en bij thuiskomst gewoon mijn Vodafone simkaart er in doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
monnick schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:42:
[...]

Heb je dan een gesimlocked toestel? Ben je dan echt aan T-Mobile gebonden of kan ik als Vodafone gebruiker het toestel gaan halen met een prepaid T-Mobile simkaartje en bij thuiskomst gewoon mijn Vodafone simkaart er in doen?
Hij is niet simlocked, gebruik hem zelf met kpn. En hij is niet branded. Voor de rest kom je op het toestel niks tegen van t-mobile.
Dus in princiepe werkt het gewoon met je Vodafone simkaart, desnoods even in de winkel uitproberen.

[ Voor 9% gewijzigd door modernization op 16-11-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Waarom rent niet iedereen die dit toestel los wilt kopen naar de T-Mobile shop dan? Ik heb een bestelling staan bij Salland voor 461 euro, maar als het bovenstaande verhaal echt klopt dan neig ik er naar om de bestelling direct te cancellen en morgenochtend naar de locale T-mobile shop te gaan.

Het klinkt me nogal vreemd in de oren dat het toestel hier zo goedkoop is icm een prepaid kaartje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frosty_nl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Zojuist bij T-mobile shop in Groningen geweest, de shop aan de Herestraat had de Desire Z op voorraad, maar wilde ze niet uitleveren omdat ze voor abonnementen bedoeld waren. Daarom doorgelopen naar de andere shop aan de Waagstraat (100 meter verder ofzo), daar wilden ze het toestel wel los verkopen.

Met prepaid kaartje erbij zou het op 460 euro uitkomen, maar na het inscannen bleek het toch 451,61 euro te zijn. Gelijk meegenomen, ik weet niet of het toestel gelocked is op T-mobile, maar dat maakt voor mij niet uit omdat ik al een abo bij T-mobile heb.

Prepaid kaart kreeg ik erook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Frosty_nl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:42:
Zojuist bij T-mobile shop in Groningen geweest, de shop aan de Herestraat had de Desire Z op voorraad, maar wilde ze niet uitleveren omdat ze voor abonnementen bedoeld waren. Daarom doorgelopen naar de andere shop aan de Waagstraat (100 meter verder ofzo), daar wilden ze het toestel wel los verkopen.

Met prepaid kaartje erbij zou het op 460 euro uitkomen, maar na het inscannen bleek het toch 451,61 euro te zijn. Gelijk meegenomen, ik weet niet of het toestel gelocked is op T-mobile, maar dat maakt voor mij niet uit omdat ik al een abo bij T-mobile heb.

Prepaid kaart kreeg ik erook bij.
Da's vreemd ik ben in Hengelo (Ov) geweest... Unlocked (werkt met KPN-simkaartje) en geen branding.

[ Voor 3% gewijzigd door Cadezo op 08-12-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Frosty_nl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:42:
Met prepaid kaartje erbij zou het op 460 euro uitkomen, maar na het inscannen bleek het toch 451,61 euro te zijn. Gelijk meegenomen
Vreemd dat 3 mensen boven jou hem voor 392 euro meekregen bij de t-mobile shop en jij er 460 voor moest betalen. Ik wilde morgen uiteindelijk toch ook maar (in Groningen) voor de desire z gaan, maar ik vind 390 wel een mooie prijs. Mensen die hem wel meegekregen hebben voor 392, waar hebben jullie gekocht? (via DM mag natuurlijk ook aangezien het redelijk off topic is).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frosty_nl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:02:
[...]

Vreemd dat 3 mensen boven jou hem voor 392 euro meekregen bij de t-mobile shop en jij er 460 voor moest betalen. Ik wilde morgen uiteindelijk toch ook maar (in Groningen) voor de desire z gaan, maar ik vind 390 wel een mooie prijs. Mensen die hem wel meegekregen hebben voor 392, waar hebben jullie gekocht? (via DM mag natuurlijk ook aangezien het redelijk off topic is).
Idd ik lees het ook net, bij mij staat et anders op de bon en heb ook echt een prepaid kaartje erbij... Soweiso verschilt het per shop in dezelfde plaats wat al apart is...

Bij de Waagstraat hadden ze nog 1 op voorraad toen ik er was. Bij de andere shop hadden ze 'voldoende' volgens de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 15:21

derx666

mecker ende blaet

jbtbnl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:39:
Dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats, maar ik volg dit topic al een tijdje. En dan doe ik dat ook nog eens in stijl: namelijk vanaf de Desire Z :)
Ik heb de telefoon zaterdag, zonder pre-order, gekocht bij Belcompany in combinatie met een Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement. Nummerbehoud was direct geregeld (komende van Vodafone prepaid).
Ik ben benieuwd wat je hebt moeten bijbetalen voor de telefoon met dat abbo. Op de website is hij gratis, maar als je dan in de winkel komt, kostte hij ineens E100,- Toen er toch maar voor gekozen om nog even te wachten. Vond de BC medewerkers enorm klantonvriendelijk. Ze wilden me niet geloven toen ik zei dat hij op de website gratis was, en pas na veel aandringen gingen ze kijken. Toen ze zagen dat hij inderdaad op website gratis was haalden ze hun schouders op en zeiden ze iets in de trant van: dan moet je hem daar maar bestellen. Terwijl het om hetzelfde bedrijf gaat?!? In deze BC zal ik iig geen telefoon meer kopen...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 14:47
Hoi Ik heb hem net ook bij T-mobile gehaald in Amsterdam.
Eerste shop moest ik 460 betalen, toen begon ik over prepay en werd met verteld dat ze het even gingen navragen. Toen kwamen ze terug met dat hij 460 was en niet voor 392 mochten verkopen. DAT ZOU ALLEEN GEBEUREN ALS ZE HET TOESTEL SCANNEN SAMEN MET DE PRE PAY KAART.
Dus vriendelijk bedankt, 100meter verder naar de volgende t-mobile shop gevraagd naar het toestel, prijs gescand toen gezegd dat ik een prepay kaart erbij wou, en hoppa 392 :)

Denk dat dit trucje niet lang meer duurt dus rennen nu ze nog slecht geïnformeerd zijn :)
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:11

Sherlock

No Shit

joepie, ik mag naar het Desire Z topic, heb hem binnen van gsmweb. :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Hier ook binnen (2call).....toch wel fijn postbodes die na 5 uur pakketjes bezorgen zodat je hem gewoon krijgt wanneer je thuis bent :). Kom jullie vast nog wel eens tegen in de andere topics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebelt met Studentmobiel. Zou geregeld worden. Ik kreeg echter wel te horen dat ze de aanbieding die ik besteld heb niet meer kunnen aanvragen waardoor ik dus in totaal meer betaal (12 mnd 20 + 12 mn 34.50 ipv 24 mnd 25). Dat kunnen ze blijkbaar maken, wel vreemd. Ik zou vandaag nog een bevestiging krijgen die ik wederom niet heb ontvangen. Ik ga morgen de t-mobile shop in Utrecht bellen en als ze em daar nog hebben haal ik em daar prepaid en annuleer ik bij studentmobiel. Neem aan dat als ik em prepaid bij t-mobile haal dat ie simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

jbtbnl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:01:
[...]

Ik heb het toestel gratis gekregen. Eerste 12 maanden 22,50 en daarna 34,50. De korting op de eerste 12 maanden is dus iets minder dan bij een online bestelling maar dan heb je wel een winkel om te gaan zeuren als er iets niet werkt en ze hadden werkelijk direct nummerbehoud geregeld. Voor de duidelijkheid: het was bij Belcompany, bij Phonehouse moest ik 90 euro bijbetalen.
raar is dat. Ik moest bij de BC in Venlo gewoon 100,- bijbetalen bij een bel+sms+web 200 2jr. Bij Phonehouse iets van 60,- als ik het me goed herinner. Bij de Vodafone winkel maar 25,- , maar die hebben hem niet op voorraad...
Oftewel, nog geen nieuwe telefoon... Morgen maar eens naar Vodafone bellen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is opgestuurd! Ja hoor! Geweldig. Continue op GSMwijzer's lip gezeten. Ze hebben de aanvraag naar T-Mobile gestuurd voor de verlenging. Binnen 1 dag was het geregeld :P. hoe snel haha.

Hoop hem morgen binnen te hebben en dan eindelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberman18
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@Braadplank

Dat klinkt mij als muziek in mijn oren, vooral omdat ik daar ook vandaag een tmobile abbo
aangevraagd, hoop dat een beetje opschiet met overstappen van telfort naar tmobile. Anders ga ik ze ook
maar ff spammen ofzo om die werkdruk een beetje op te voeren :p. Hopelijk laatste bericht
wat ik hier met mijn oude touch pro post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timberman18 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:49:
@Braadplank

Dat klinkt mij als muziek in mijn oren, vooral omdat ik daar ook vandaag een tmobile abbo
aangevraagd, hoop dat een beetje opschiet met overstappen van telfort naar tmobile. Anders ga ik ze ook
maar ff spammen ofzo om die werkdruk een beetje op te voeren :p. Hopelijk laatste bericht
wat ik hier met mijn oude touch pro post ;)
Continue mailen en bellen. Gisteren GSMwijzer gebelt, hun kwamen met de mededeling dat hun moesten wachten op T-Mobile en dat ze het hebben ingedient. Ik T-Mobile gebelt, stond geen verlenging in het systeem, dus er is niks aangevraagd?

GSMwijzer weer gebelt, uitgelegd. Nog geen uur later kreeg ik een mailtje met 'Pakket verzonden' :P. Gewoon even druk zetten want dan willen ze van je af omdat je een ongeduldige/irritante klant bent >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esculato
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 21:05
Sherlock schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:34:
joepie, ik mag naar het Desire Z topic, heb hem binnen van gsmweb. :)
en ik van 2call! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Het ziet er na uit dat dit topic binnenkort gesloten mag worden, als ik het zo lees heeft bijna iedereen hem nu wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-08 08:39
derx666 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:15:
[...]

raar is dat. Ik moest bij de BC in Venlo gewoon 100,- bijbetalen bij een bel+sms+web 200 2jr. Bij Phonehouse iets van 60,- als ik het me goed herinner. Bij de Vodafone winkel maar 25,- , maar die hebben hem niet op voorraad...
Oftewel, nog geen nieuwe telefoon... Morgen maar eens naar Vodafone bellen.
Echt vreemd, ik heb hem bij datzelfde abonnement (nieuw abonnement, kom van Hi) gratis gekregen bij de Belcompany! Was in Winterswijk, maar ik ga ervanuit dat dat niets uit mag maken. Benieuwd hoe zoiets kan.. Of wilde jij verlengen ipv een nieuw abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
disturbedmind schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:20:
Het ziet er na uit dat dit topic binnenkort gesloten mag worden, als ik het zo lees heeft bijna iedereen hem nu wel binnen.
Dat is geen reden om het topic te sluiten, kijk maar eens naar andere ABO-topics. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
pven schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:33:
[...]

Dat is geen reden om het topic te sluiten, kijk maar eens naar andere ABO-topics. :Y)
Of nou ja een nieuw deeltje te maken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Voor de mensen die hem nog los willen kopen: Salland.eu heeft hem nu beperkt op voorraad voor € 470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen met salland:

# 918402
Omschrijving HTC Desire Z Zilver
Voorraad 5+
Link http://www.salland.eu/pro...l?active=freestorereached

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Klopt, net een mailtje van Salland gehad dat mijn toestel vandaag verzonden wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik ben inmiddels al een tijdje in het andere topic te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:29
Het is de perfect opvolger voor mijn G1, maar als ik bij Telfort navraag vanwege mijn abo-verlenging kunnen ze niet zeggen wanneer en of ze hem ooit in het assortiment krijgen.

Zijn er voordelen en nadelen van het afsluiten van een verlenging in een telecomzaak/website tegenover de provider zelf?

Is er trouwens een topic over hoe je het maximale uit een verlenging kan halen? Ik heb altijd het idee dat de rest van de wereld er een gratis auto erbij krijgt en ik met moeite een Nokia 3310 waar snake van af is gehaald.

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

Maupertus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:26:
Het is de perfect opvolger voor mijn G1, maar als ik bij Telfort navraag vanwege mijn abo-verlenging kunnen ze niet zeggen wanneer en of ze hem ooit in het assortiment krijgen.

Zijn er voordelen en nadelen van het afsluiten van een verlenging in een telecomzaak/website tegenover de provider zelf?
Ga zelf eens wat vergelijken. Ga naar websites toe en kijk welke abonnementen voor jou geschikt zijn. Daar staan gewoon prijzen bij voor verlenging of nieuw contract. Je loopt door de stad en gaat dezelfde dingen bekijken/vragen bij telecomwinkels en daarna maak je een beslissing. Er zijn zoveel variabelen in het afsluiten van een abonnement dat je het beste zelf kunt vergelijken met je wensen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
net in de t-mobile shop in nijmegen geweest, maar hij wilde hem niet voor de setprijs verkopen. Nog gebeld met hoofdkantoor, maar blijkt inderdaad een foutje te zijn. Bummer....

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
Even een vraagje: Ik heb me aangemeld voor Hi eindeloos online, en die is al binnen een uurtje op internet surfen over zijn limiet heen (200mb), ook had ik me mail ingesteld. Ligt dit omdat me mail zoveel trekt of is er iets fout gegaan, want ik vind dat namelijk best veel voor weinig gebruik.

En als het zo hoort, hoe kom ik aan groter limiet? Andere abonnement want de fair use policy raak ik niet echt verder mee. Het gaat om prepaid, binnenkort stap ik over op abonnement, is er veel verschil in?

[ Voor 9% gewijzigd door modernization op 17-11-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 15:16
Net bij GSMweb gekeken voor een telfort verlenging. Dat is wel goedkoop, 95,- bijbetalen bij 1,5 jaar 200 min en internet. Verlenging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

modernization schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:03:
Even een vraagje: Ik heb me aangemeld voor Hi eindeloos online, en die is al binnen een uurtje op internet surfen over zijn limiet heen (200mb), ook had ik me mail ingesteld. Ligt dit omdat me mail zoveel trekt of is er iets fout gegaan, want ik vind dat namelijk best veel voor weinig gebruik.

En als het zo hoort, hoe kom ik aan groter limiet? Andere abonnement want de fair use policy raak ik niet echt verder mee. Het gaat om prepaid, binnenkort stap ik over op abonnement, is er veel verschil in?
Ten eerste: verkeerde topic.
Maar er zijn programma's die dataverkeer per programma bij kunnen houden, zoek daar eens naar.
Verder, Hi Eindeloos Online is bij een abonnement met een FUP van 450MB en Hi Xtra Online is bij een abonnement met een FUP van 1250MB.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
Tsurany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:59:
[...]

Ten eerste: verkeerde topic.
Maar er zijn programma's die dataverkeer per programma bij kunnen houden, zoek daar eens naar.
Verder, Hi Eindeloos Online is bij een abonnement met een FUP van 450MB en Hi Xtra Online is bij een abonnement met een FUP van 1250MB.
Mijn excuses voor het verkeerde topic. Bedankt voor de info! Heb me echt scheel gezocht. Ik zal het verder uitzoeken. Over en sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Laatst online: 10-08 17:40
Maupertus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:26:
Toen ik zelf de G1 ging halen was er geen verschil in prijs tussen online bestellen bij T- mobile en dezelfde combi bij coolblue, dit keer heb ik niet kunnen vergelijken maar ik denk daar daar weinig in veranderd is.

Trouwens nog wel een tip voor degenen die 'm bij coolblue hebben gehaald icm T- mobile, mij is verteld dat aftandsem standaard facturen per Post wordt ingesteld en dat kunnen ze daar niet veranderen, maar je betaald er wel voor, je kan dat op de site zelf uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ethereal81 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:29:
[...]
Echt vreemd, ik heb hem bij datzelfde abonnement (nieuw abonnement, kom van Hi) gratis gekregen bij de Belcompany! Was in Winterswijk, maar ik ga ervanuit dat dat niets uit mag maken. Benieuwd hoe zoiets kan.. Of wilde jij verlengen ipv een nieuw abonnement?
Dat verklaart natuurlijk ook een hoop, ik kwam inderdaad voor een verlenging.
Mja op de website van BC is hij nogsteeds gratis icm bel-sms-web 200 2jr verl. Daar heb ik hem nu dan ook besteld, want gratis is toch lekker voor niks :)
Nu ff afwachten tot de levering.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkhn
  • Laatst online: 08-03-2024
Hoi heb hier speciaal voor de Desire Z een account aangemaakt.

Ik heb hem al 3 weken terug besteld bij Vodafone met een 200/400 abonnement. Weet iemand hier wanneer Vodafone de telefoon levert?
Mij werd namelijk door de winkelbediende verteld dat Vodafone één van de eerste zal zijn die hem levert. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niet gehoord en op vodafone.nl staat steeds 'coming soon'. Ik ben best geduldig maar raak ook enorm gefrustreerd dat online retailers hem sneller leveren dan Vodafone zelf.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 14:06
Bedankt voor de tip van t-mobile, telefoon daar gehaald in Rotterdam op de lijnbaan voor 451,-

Ze waren daar alleen wel wat beledigd dat ik er geen val / water verzekering van eenmalig €25,- voor een jaar bij hoefde. Was eigenlijk een dief van mijn eigen portemonnee. Als ik hun serieus moest nemen dan moeten ze er wel geld op toeleggen.

Afijn, de telefoon hebben ze daar in ieder geval op voorraad voor 451 en een beetje.

edit:
Oh helaas zie ik nu pas van die deal met prepaid kaart, maar ach vond de deal nu ook al goed

[ Voor 11% gewijzigd door gijoy op 17-11-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tipje; bij de MediaMarkt op Utrecht Centraal (hoog catharijne), hebben ze hem ruim op voorraad, kon een verkoper mij vertellen. Ik heb hem ook even in mn hand gehad, hij ligt namelijk gewoon in de schappen :-) Ook met abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldhhz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08-2022
Ik heb bij Tmobile in Amstelveen de Desire Z gekocht. het toestel werd gescanned met de prepaidkaart en de prijs die ik had afgerekend was euro 392.70. Ze hadden ook de Desire HD binnen maar daar had ik niet gevraagd om te kijken wat de prijs wordt als het samen ging met een prepaid. Ik wou namelijk de Z hebben.

Groet,Frits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Laatst online: 14-09 08:16
Ben op zoek naar een 1-jarig abbo. Goedkoopste wat ik gevonden heb (maandkosten ca 40 euro, inclusief mobiel internet) is van T-mobile via Gsmweb:

Relax 25 + wen'n'nwalk plus - 19,95 + 14,95 per maand
Toestelprijs: €139,-

Heeft iemand nog betere 1-jarige aanbiedingen kunnen vinden?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb mijn desire z maandag gekregen. Belsimpel had hem met de dpd gestuurt. Was hij de buurman afgeleverd maar geen briefje op binnen of adres in de trace. Beetje link als je het mij vaag.

Anyway ben blij dat ik hem heb. Door problemen op het werk is er geen internet al 2 volle dagen langs dus kan ik mooi mijn telefoontje gebruiken :D

Voor de mensen die nog moeten wachten, ik leef met je mee

• disturbedmind
Hmmm ik heb mijn Desire Z gekocht met een 1 jaar abo van Vodafone bel-sms-web 150 maar als ik inlog op de website van vodafone zie ik dit staan bij mijn abo: Bel + SMS + Web-2 150, die 2 lijkt mij dus voor 2 jaar? op mijn contract van de pdashop staat wel gewoon 12 maanden.

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22

TVL

disturbedmind schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:19:
Hmmm ik heb mijn Desire Z gekocht met een 1 jaar abo van Vodafone bel-sms-web 150 maar als ik inlog op de website van vodafone zie ik dit staan bij mijn abo: Bel + SMS + Web-2 150, die 2 lijkt mij dus voor 2 jaar? op mijn contract van de pdashop staat wel gewoon 12 maanden.
Vodafone heeft wel van die aanbiedingen van 12 maanden 20 Euro en in kleine lettertjes staat er dan bij dat de overige 12 maanden 35 Euro zijn. Dus een contract van 24 maanden wat pas na het lezen van de kleine lettertjes duidelijk wordt. Persoonlijk houd ik niet van dit soort praktijken. :(

• disturbedmind
TVL schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:44:
[...]

Vodafone heeft wel van die aanbiedingen van 12 maanden 20 Euro en in kleine lettertjes staat er dan bij dat de overige 12 maanden 35 Euro zijn. Dus een contract van 24 maanden wat pas na het lezen van de kleine lettertjes duidelijk wordt. Persoonlijk houd ik niet van dit soort praktijken. :(
Maar ik heb bij de pdashop een abo gekocht voor 1 jaar, en ik moest nog een hele smak geld erbij betalen voor die telefoon dus normaal gesproken moet er niks staan van 2 jaar toch?

• DeOS
Als je inlogt op de website van vodafone kun je ook gewoon de einddatum van je abbo zien....zoniet dan is de korste klap gewoon even bellen met de klantenservice.

• disturbedmind
Zo te zien is het wel gewoon 1 jaar maar vind het toch wel misleidend die 2:

Bel + SMS + Web-2 150

Bekijk je BloX en andere Extra's bij je abonnement.

De einddatum van je huidige contract is 11 November 2011

Verwijderd

Haha ik zat maar te wachten en dit topic te lezen, ik dacht dat ik pas over een maand kon verlengen. Krijg ik vanmiddag een SMS, staat erin; Je abbo is al verlopen, ga naar de KPN winkel om te verlengen en kies een nieuw toestel uit! :P

Dus, dat wordt zaterdag naar de Phone House! Weet iemand of ie daar gewoon op voorraad is? Ik geloof die voorraad meldingen op de website nooit echt... :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 18:24 ]

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13

Sorcerer8472

Mens sana?

Vodafone gebruikt dat nummer om de versie van het abo aan te geven. Dit is de 2e versie waarvoor bepaalde voorwaarden gelden (die voor het 1e niet gelden).

Maargoed, ik ben op zich ook wel benieuwd, maar de Vodafone-winkel heeft hem nog niet dus?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:24:
Haha ik zat maar te wachten en dit topic te lezen, ik dacht dat ik pas over een maand kon verlengen. Krijg ik vanmiddag een SMS, staat erin; Je abbo is al verlopen, ga naar de KPN winkel om te verlengen en kies een nieuw toestel uit! :P

Dus, dat wordt zaterdag naar de Phone House! Weet iemand of ie daar gewoon op voorraad is? Ik geloof die voorraad meldingen op de website nooit echt... :)
ff bellen en reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberman18
Kut t-mobile, wil ik bellen naar de klantenservice voor de status van mijn nummerbehoud (van telfort naar t-mobile) omdat er op hun website staat dat de aanvraag is afgekeurd, moet ik mijn "mobiele tmobile nr. invoeren" en dan voer ik mijn nummer in: (wat nu dus nog bij telfort loopt) U HEEFT EEN ONGELDIG NUMMER INGEVOERD!. Ja lekker is dat zeg:S. En de shop waarbij ik besteld heb (gsmwijzer.nl) reageert ook niet op mails (althans niet binnen 48 uur) en hun klantenservice heeft ook altijd een wachttijd van 30min+ . Tering.. wat is dat toch irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
timberman18 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:24:
U HEEFT EEN ONGELDIG NUMMER INGEVOERD!.
Dat is toch ook het geval..je bent nog geen klant van T-Mobile met je nummer..maar op de site staat het volgende:
Ben je nog geen klant van T-Mobile?
Neem dan contact op via 0800 - 7123 (gratis).
Misschien moet je dat even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberman18
@Niocera, ga dat nummer even proberen. Ja klopt ik ben nog geen klant, maar in mijn sms bericht werd ik gevraagd om contact op te nemen met 0624001200 , wat dus het zelfde probleem oplevert en op de website bij mijn status word gevraagd contact op te nemen met een ander 0800 nummer dus ik veronderstel dat dit juist zou zijn. Maar bedankt voor het verder kijken dan mijn neus lang is!:)

EDIT: Uiteindelijk toch doorverbonden en het voor elkaar gekregen (na ruim een uur). En zojuist een mail gehad van gsmwijzer dat mijn pakketje is verstuurd :9

[ Voor 39% gewijzigd door timberman18 op 19-11-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
ff melden aan de mensen die bij vodafone hebben besteld. sinds gisteren word ie uitgeleverd. in ieder geval bij de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Weet iemand of KPN Hi deze telefoon nog gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Laatst online: 05-05 19:19
Zou ik ook graag willen weten :). De Hi winkel waar ik twee weken geleden was zei dat ze 'm waarschijnlijk wel gingen leveren, ze hadden de Desire Z toen ook op een medewerkers-beurs gezien (er werd destijds hier op het forum al gezegd dat deze niet bij KPN/Hi zou komen, maar dat was niet onderbouwt).

Ik zou het ook onlogisch vinden als KPN dit potentieel zakelijke toestel niet gaat leveren. Mja, even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Hebben jullie een belcompany in de buurt? Ik heb hier een paar dagen geleden gewoon een desire z met HI abonnement gekocht. (mooi op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
Iedereen levert het toestel idd wel gewoon met Hi/KPN abonnement, maar wij willen onze opgebouwde klantwaarde graag weer bij Hi zelf inruilen om een leuke korting te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

3 weken geleden heeft men mij bij de Hi winkel in Nijmegen gezegd dat ze verwachten hem wel te gaan leveren omdat ze hem bij die medewerkers-beurs in de hand hadden gehad. Tevens vertelden ze mij toen dat de internet-aanbieding (2,50 ipv 10 euro p/maand) in november ook geldt (nu dus).
Afgelopen week ben ik er nogmaals langs geweest om te vragen of ze al wat meer wisten. Nee, ze hebben de Desire Z nog niet in het systeem staan en ze konden me dus niet nieuws vertellen.
Wel verwachtte men dat de internet-actie ook in december zou doorlopen. Maar pas eind van de maand (laatste week nov) zou hij dat met zekerheid kunnen aangeven.

Studentmobiel blijft echter een goede optie voor als je Desire Z samen met Hi (Student) wilt bestellen.
Ik heb zelf liever een winkel in de buurt waar ik naar toe kan mocht er ooit wat zijn. Maar ik heb steeds meer de neiging om bij Studentmobiel aan te gaan kloppen, want zo'n beetje iedereen heeft de Desire Z al behalve Hi...

[ Voor 20% gewijzigd door Ultraman op 21-11-2010 12:37 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
de t-mobile shop heeft hem op voorraad liggen voor iets van 451 euries. Heb je gewoon 2 jaar garantie, een niet-gesimlockte of gebrande telefoon, en een winkel in de buurt ;-)

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Maar hogere kosten wegens duurder internet en ook nog eens geen studentenkorting.
Ik zit op dit moment bij T-mobile en heb geen probleem met die jongens, maar ik ben er qua abonnement al uit: Hi Student 35 met Xtra Snel Internet is voor mij financieel gezien onovertroffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ultraman schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:07:
Maar hogere kosten wegens duurder internet en ook nog eens geen studentenkorting.
Ik zit op dit moment bij T-mobile en heb geen probleem met die jongens, maar ik ben er qua abonnement al uit: Hi Student 35 met Xtra Snel Internet is voor mij financieel gezien onovertroffen. ;)
Zelfde situatie hier met de Desire HD, bij Studentmobiel.nl besteld omdat Hi geen zin had om mij een leuk tarief aan te bieden. Het Hi Student abonnement is gewoon erg voordelig, enig nadeel is dat hij enkel bij Hi en Studentmobiel.nl verkrijgbaar is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
Als je nu niet vast zit aan Hi kun je net zo goed bij een Belcompany/Phonehouse langs gaan om te kijken wat ze daar te bieden hebben (ev. alleen toestel bekijken en dan alsnog bestellen via studentmobiel of andere site).
Internet met een simonly is momenteel 7,50 (3,75 bij een normaal abo). Studentabo bij Hi kun je achteraf ook regelen (zie http://www.hi.nl/Klantens...et-korting.htm?faqid=3473).

Trouwens, als je nu bij studentmobiel besteld moet je nog €99 bijbetalen, bij GSMweb is die al gratis vanaf Hi30 (http://www.gsmweb.nl/forms/kpn505.htm)!

[ Voor 0% gewijzigd door Teuling op 21-11-2010 19:27 . Reden: Niet bijbetalen als je Hi Eindeloos Online XtraSnel selecteert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
Zelf heb ik gemerkt dat bij een Hi 1jr abonnement met Eindeloos online (Xtrasnel) meer extra toestelkorting kreeg dan dat 1jaar internet in totaal meer kost (12*1.75), niet vergeten Eindeloos online te nemen dus!! ;)

(Besteld bij PDAshop)

Edit:

Bijvoorbeeld Hi 35 1jr, toestel kost 309
+Online (12*2,50=30) toestel 264+30=294 <-totaal goedkoper!
+Xtrasnel (12*3,75=45) toestel 239+45=284 <-totaal nog goedkoper!!

(Overigens zijn er ook goedkopere webshops, ik weet niet hoe deze prijzen schalen, maar in mijn geval was het zeer voordelig!!)

[ Voor 49% gewijzigd door S0epkip op 21-11-2010 19:40 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebruik gemaakt van de mooie aanbieding bij BelCompany! Voor 28,30 per maand, 2jaar KPN inclusief Surf&Mail-Totaal, helemaal gratis (verlenging!).

Dus besteld, hopelijk istie er overmorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Teuling schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:25:
Als je nu niet vast zit aan Hi kun je net zo goed bij een Belcompany/Phonehouse langs gaan om te kijken wat ze daar te bieden hebben (ev. alleen toestel bekijken en dan alsnog bestellen via studentmobiel of andere site).
Goede tip, maar ik ben al langs geweest om te kijken hoe de concurrentie het doet. En de telefoon zelf heb ik al meerdere malen vast gehad, o.a. op de HTC demodagen bij de PDAShop, Eindhoven :).
Internet met een simonly is momenteel 7,50 (3,75 bij een normaal abo). Studentabo bij Hi kun je achteraf ook regelen (zie http://www.hi.nl/Klantens...et-korting.htm?faqid=3473).
Dat wist ik nog niet. Maar geldt dit ook als je bijvoorbeeld bij de BelCompany een 2jr Hi contract afsluit en vervolgens naar de Hi huppelt om het te laten omzetten in Hi Student? Of bedoel je dat niet zo?
Ik verwacht dat daar wel weer een addertje onder het gras zit, maar wie weet heb ik ongelijk. Eens checken...
[edit]
Ik heb met Hi contact gehad. Het is niet mogelijk om een Hi abonnement te nemen bij bijvoorbeeld de Belcompany en deze dan bij de Hi winkel om te laten zetten naar een Studentenabonnement.
Je dient het Studentenabonnement ter plekke af te sluiten.
Trouwens, als je nu bij studentmobiel besteld moet je nog €99 bijbetalen, bij GSMweb is die al gratis vanaf Hi30 (http://www.gsmweb.nl/forms/kpn505.htm)!
Vergeten internetpakketje er bij te kiezen? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ultraman op 22-11-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
Hm, volgens mij was dat vroeger wel dat dat kon als je 'm ergens anders hebt afgesloten. Heb je Hi klantenservice gebeld, of nagevraagd in de winkel? Die link die ik stuurde geeft geen voorwaarden of uitsluitsels, dus dat is wel raar!

Vroeger kon je trouwens ook éénjarig studentabo aanschaffen, maar dat is er tegenwoordig ook al niet meer bij. Regels zullen wel veranderd zijn de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Klantenservice gebeld en die vertelden mij dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Lijkt inderdaad veranderd te zijn dus.
Maar in de winkel hebben ze me het ook nooit vertelt, want ik heb het er een keer met iemand over abonnementen en mijn 'probleem': Ze hebben hem overal behalve bij Hi zelf :P
Ik vind flauw dat andere winkels niet de Hi Studentenkorting mogen bieden.

[ Voor 50% gewijzigd door Ultraman op 22-11-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
Ik heb zojuist gebeld met Vodafone in een poging een Desire Z te krijgen bij een verlenging van mijn abonnement en ik kreeg medegedeeld dat ze 'm niet meer verkopen via de telefoon en dat hij ook binnenkort van de website gehaald zal worden. Hij had het over een probleem met het toestel, maar kon niet zeggen wat het probleem dan was... :? Wellicht dat veel mensen die via internet/telefoon bestellen teleurgesteld zijn over de scharnier en het toestel daarom terugsturen?

Als ik toch een Desire Z wilde, dan moest ik maar naar een van de verkooppunten, daar zouden ze het toestel nog wel hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door jbvo op 23-11-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
@SneakyViper: WTF?

Ik heb hem nu ook binnen. Wel een heel gedoe. Rijbewijs checken, bankpas checken en 1 eurocent pinnen en foto's maken van rijbewijs en bankpas. En dan 'vergeten' ze (PDAShop) ook nog het tussenvoegsel in te voegen, waardoor ik ineens Jaap-Jan Veen heet en moest ik ook nog tekenen dat er 'van der' bij mijn achternaam kwam te staan. Maar gelukkig heb ik hem en hij ligt nu aan de lader. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SneakyViper schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:43:
... dat ze 'm niet meer verkopen via de telefoon en dat hij ook binnenkort van de website gehaald zal worden. Hij had het over een probleem met het toestel, maar kon niet zeggen wat het probleem dan was... :?
Lijkt me een broodje aap van een luie verkoper. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
pven schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:05:
[...]

Lijkt me een broodje aap van een luie verkoper. :?
Nou, hij moest het wel navragen bij iemand anders, want het toestel was niet meer zichtbaar in zijn systeem, maar na een minuut of 2 kwam hij dus terug aan de telefoon met die mededeling. Wellicht dat ie in die 2 minuten even naar het toilet was ofzo, maar anders is dat niet mijn idee van lui :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SneakyViper schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:43:
Ik heb zojuist gebeld met Vodafone in een poging een Desire Z te krijgen bij een verlenging van mijn abonnement en ik kreeg medegedeeld dat ze 'm niet meer verkopen via de telefoon en dat hij ook binnenkort van de website gehaald zal worden. Hij had het over een probleem met het toestel, maar kon niet zeggen wat het probleem dan was... :? Wellicht dat veel mensen die via internet/telefoon bestellen teleurgesteld zijn over de scharnier en het toestel daarom terugsturen?
Ik vermoed eerlijk gezegd dat de verkoper hem in de war haalt met de Desire HD. En dat probleem is waarschijnlijk het "leveringsprobleem", of softwareproblemen. Een klasgenoot van me had z'n DHD al 2 dagen nadat ie uitkwam, heeft hem teruggestuurd want dat ding werkte voor geen meter :|

De Desire Z heeft voor zover ik weet geen problemen, misschien de "hingegate" waar iedereen het over heeft, maar ik hem de Z in de Media Markt vastgehouden, open en dicht geklapt enzo, niks mis mee die hinge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Goed nieuws voor alle Hi mensen. Hij komt naar Hi! Via twitter kreeg ik "onder voorbehoud" 13 december als datum :) Mooi dus
http://twitter.com/AanbiedingvanHi/status/7045492248674304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 14:41
Zou mooi zijn! Ik mag eind december verlengen. Ben dan wel benieuwd of Hi wat prijzen betreft kan concurreren met de andere webshops.

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Te laat, ik heb hem inmiddels al bij studentmobiel besteld.
Maar wel fijn voor wie het toch per se in een lokale shop wilt kunnen halen.

Verwijderd

Vraagje: levert Studentmobiel de toestellen voor Vodafone branded of unbranded?

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Voor zover ik weet levert Vodafone ze zelf unbranded. Althans dat is wat ze een vriend van mij hebben vertelt over de telefoon. Dus ik verwacht dat Studentmobiel ze ook unbranded verkoopt.
Die verkopen immers gewoon de telefoon als product en leveren daar een contract van een telco bij.
Omdat de telco er niet tussen komt zul je geen branding hebben verwacht ik. Maar voor de zekerheid zou ik ze gewoon even bellen of een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Ultraman schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:50:
Voor zover ik weet levert Vodafone ze zelf unbranded. Althans dat is wat ze een vriend van mij hebben vertelt over de telefoon. Dus ik verwacht dat Studentmobiel ze ook unbranded verkoopt.
Die verkopen immers gewoon de telefoon als product en leveren daar een contract van een telco bij.
Omdat de telco er niet tussen komt zul je geen branding hebben verwacht ik. Maar voor de zekerheid zou ik ze gewoon even bellen of een mailtje sturen.
Ik heb 'm ook unbranded in m'n handen gehad in de Vodafone winkel, dus dat komt overeen met wat jij gehoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel levert idd unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:58
Bij gsmtrack:
Bel+Sms+Web 150 2 jaar toestel is dan 6 euro.
kost dus 12*17,50 + 12*29.50 = 570 euro aan abo kosten.
Totaal dus 576 euro.
daarvoor 150 minuten bellen OF 300 sms.

lijkt me wel een redelijk goedkope actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé dank je wel, ik wilde dat bij Student mobiel gaan doen voor totaal 610 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

mmh stom dat het bij Hi pas midden december komt... Hi heeft mijn abbo verlengt met het oude tarief ala 40euro, ondanks dat die periode van 2 jaar al voorbij is + telefoon afbetaald is :S, nu moet ik een maand wachten tot ik weer kan verlengen, best genaaid. Ik dacht dat je na 2 jaar gewoon een sim only tarief krijgt omdat die dure telefoon dan afbetaald was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
@Dark0z: Nee, je oude contract loopt gewoon door, is standaard. Na je normale periode kun je kiezen voor verlenging met nieuw toestel OF simonly (zonder toestel dus). Als je 'm perse nu wilt hebben kun je ook bij een andere telco site verlengen, persoonlijk zou ik echter nog een klein maandje wachten en je klantwaarde bij Hi gebruiken (deze extra maand heeft misschien wel positieve invloed op je klantwaarde) om het toestel goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:25:
[...]

Ik vermoed eerlijk gezegd dat de verkoper hem in de war haalt met de Desire HD. En dat probleem is waarschijnlijk het "leveringsprobleem", of softwareproblemen. Een klasgenoot van me had z'n DHD al 2 dagen nadat ie uitkwam, heeft hem teruggestuurd want dat ding werkte voor geen meter :|

De Desire Z heeft voor zover ik weet geen problemen, misschien de "hingegate" waar iedereen het over heeft, maar ik hem de Z in de Media Markt vastgehouden, open en dicht geklapt enzo, niks mis mee die hinge...
Ik heb gisteren nogmaals gebeld met Vodafone en nu kreeg ik iemand aan de telefoon die eerst de Z ook verwarde met de HD, maar de Z vervolgens niet kon selecteren in het systeem. Hij meldde ook dat er geen levertijd vermeld stond en dat hij het daarom niet kon aanbieden. Hij kon ook geen prijzen noemen. In de winkels hebben ze het toestel al volop, maar daar kunnen ze niet zoveel korting geven aan 'bestaande' abonnees, zodat ik daar nog 160 euro moet bijbetalen bij een 1 jarige Bel+SMS+Web 450 abonnement :/
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste