Ik heb hem vandaag om 17.40 besteld, hopelijk ben ik nog net op tijd!
Ik heb nu ook Desire Z. 
Heb Coolblue winkel ook gefotografeerd, met HTC promo dame erbij
Zal zo hele beeldverslag hier posten, en ook allerlei goodies die je erbij krijgt bij kopen toestel.
Een momentje graag, ben net terug uit Groningen.
Hinge test film is ook gemaakt, maar dat is van demo toestel. Van een gloednieuw toestel zal ik nog een hinge test film maken.
Heb Coolblue winkel ook gefotografeerd, met HTC promo dame erbij
Een momentje graag, ben net terug uit Groningen.
Hinge test film is ook gemaakt, maar dat is van demo toestel. Van een gloednieuw toestel zal ik nog een hinge test film maken.
Verwijderd
Ik had gisteren PDAshop gebeld, die zeiden dat mijn nummerbehoud aanvraag (Vodafone) eerst nog geaccepteerd moest worden. Maar om dan een mailtje te gaan sturen dat mijn bestelling vertraagd is?!tuner12 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:53:
[...]
Had je al een bericht gehad dat je abbo aanvraag geaccepteerd is? Ik heb deze net ontvangen:
Beste .....
Op 12-11-2010 heb je een abonnement aangevraagd van KPN Mobile via PDAshop.nl. Hierover berichten wij je het volgende:
KPN Mobile heeft je aanvraag geaccepteerd. Je abonnement gaat in per 12-11-2010. Wij handelen je aanvraag zo snel mogelijk af. Zodra wij je order versturen, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Je nieuwe abonnement heeft 06xxxxxxx als telefoonnummer gekregen.
O, oke klinkt vervelend. Dat is niet in mijn geval, ik heb gelijk een nieuw nummer aangevraagd. Verlengen is bij mij duurder.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:11:
[...]
Ik had gisteren PDAshop gebeld, die zeiden dat mijn nummerbehoud aanvraag (Vodafone) eerst nog geaccepteerd moest worden. Maar om dan een mailtje te gaan sturen dat mijn bestelling vertraagd is?!
Succes ermee!
groetjes
Sorry, verkeerde topic
[ Voor 91% gewijzigd door KvdnBerg op 12-11-2010 22:23 ]
Oke, foutje van vorige post, deze mag weg... is nu in juiste topic gepost.
[ Voor 89% gewijzigd door MrDummy op 12-11-2010 22:29 ]
Toch maar een bestelling laten plaatsen bij PDAshop met een Hi 30 abonnement + Extra snel internet (2 jaar). Donderdag bestelling geplaatst en per ongeluk een verkeerd document nummer ingevoerd dus vrijdag zou het niet meer lukken.
Beste heer *,
Je bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond(Vrijdag) rond 22:45 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.
Yes! Ik krijg hem morgen voor half 11 via TNT van PDAshop.nl << goede service
nu is mijn leven weer compleet.
nu is mijn leven weer compleet.
Kreeg vanmiddag mail van Phonehouse dat ze de Z binnen hadden en dat ze vanaf nu dus ook leverbaar waren in de winkel..patonthenet schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:56:
[...]
Nu net bij de Phonehouse geweest...maar die hebben um nog niet !

Mochten sommigen te wachten op morgen voor demodagen Coolblue:
Lees dan even hier: MrDummy in "HTC Desire Z"
Dan weet je alvast wat je te wachten staat als je daar eentje gaat kopen.
Lees dan even hier: MrDummy in "HTC Desire Z"
Dan weet je alvast wat je te wachten staat als je daar eentje gaat kopen.
Enig idee of Taxipost op zaterdag levert? Hier en daar lees ik van wel, maar op de site staat "volgende werkdag". Ik zal maar op maandag rekenen voor de zekerheidVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:41:
bestelling is verzonden ! nog 2 daagjes wachten Whoopiee
Verwijderd
precies wat m'n gevoel (het geen vertrouwen hebben in phoneshop) al zei! dinsdag aan de telefoon werd me verteld dat ze donderdag of vrijdag binnen kwamen en ik hem zeker weten dit weekend zou krijgen. vanochtend gebeld en zei een schattig meisje dat ze vandaag (vrijdag) binnen zouden moeten komen. einde van de middag weer gebeld, zelfde meisje, helaas nog niet binnen. vraag je waarom hun hem nog niet hebben...andere leverancier die altijd later is dan vele andere shops. hadden ze echt dus wel beter moeten/kunnen weten. phoneshop en 2call zijn in principe hetzelfde lijkt me. wat een grafshop. nooit meer. ook altijd pech met m'n gadget aankopen. of niet of later leverbaar of er is iets niet helemaal goed aan waarna het retourgezeik weer komt etc. echt 9 van m'n 10 aankopen!
Zat even op tnt te kijken en hij is altijd nog in het sorteercentrum:s Normaal is een pakketje rond dit tijdstip al in de het distributie centrum...
Wel grappig trouwens: Gisteren stond het gewicht op 495 gram, nu op 500 gram. Ik ben benieuwd hoe vaak TNT dit weegt.
Wel grappig trouwens: Gisteren stond het gewicht op 495 gram, nu op 500 gram. Ik ben benieuwd hoe vaak TNT dit weegt.
Tussen nu en 2 uurtjes heb ik het prachtige beestje in mijn handen
2call heeft me deze week drie keer via de telefoon gemeld dat ik hem 'morgen' in huis heb. Raad eens: ik heb nog geen enkele concrete aanwijzing dat het verzonden is ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Mij vertelden ze 'begin volgende week' en daarna '5 werkdagen'. Nee duidelijk zijn ze niet. Begin me af te vragen of ze m uberhaupt gaan krijgen.pven schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:35:
2call heeft me deze week drie keer via de telefoon gemeld dat ik hem 'morgen' in huis heb. Raad eens: ik heb nog geen enkele concrete aanwijzing dat het verzonden is ...
Trouwens in mijn vorige post vergeten, voor degenen die in de buurt wonen: Belcompany Winterswijk had er gisteren nog meer liggen!
gistermorgen heeft mijn vriendin telefoontje gehad van belcompany (alphen aan den rijn). We konden hem meteen komen ophalen. als er meer mensen zijn die daar besteld hebben maar nog geen telefoontje gehad (we hadden gepreordered in midden oktober) er is hoop.
nu aan het spelen met de telefoon.
nu aan het spelen met de telefoon.
Verwijderd
je advies toch maar opgevolgd gisteravond, en nu ligt hier een mooi pakketje op m'n bureau.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:54:
...
@immortal: ik heb gecancelled bij salland... op 2uurtjes was de order geannuleerd en is men geld terug onderweg naar huis. en heb meteen bij pdashop besteld. 2 mins nadien had ik al: uw order is ingepakt mailtje
salland gecancelled, maar nog even wachten tot het annuleringsverzoek gehonoreerd wordt. ik heb altijd goede ervaringen gehad met salland, dus dat zal wel loslopen.
Wat werd er bij jou aangegeven qua levertijd indicatie? Bij mij tussen 11:45 en 14:45. Dan weet ik of ik hier een beetje van op aan kanthr- schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:47:
En ik heb mijn toestel nu binnen via PDAshop, mij zie je hier niet meer terug!
binnen! leuk dingetje, klapt misschien te makkelijk open maar goed. Ik stap over naar een ander topic!
Verwijderd
ik heb er bijgezet in het verzoek: toch bedankt voor de excellente service maar we hebben deze bestelling echt zo dringend nodigVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:11:
[...]
je advies toch maar opgevolgd gisteravond, en nu ligt hier een mooi pakketje op m'n bureau.
salland gecancelled, maar nog even wachten tot het annuleringsverzoek gehonoreerd wordt. ik heb altijd goede ervaringen gehad met salland, dus dat zal wel loslopen.
kreeg een mailtje terug van geen probleem etc
maandag ligt het hier bij ons ^^ post werkt niet weekends
Hier heeft tntpost het volledig verknald. Gisteren de hele dag thuis geweest terwijl de trackntrace aangaf dat de chauffeur onder weg was. Om half 9 savonds veranderd de status in afleverpoging mislukt zonder dat de bel is gegaan of dat ik een briefje in de bus had 
Vandaag weer een poging maar ik kan helaas niet de hele dag thuis zijn.
Had hem beter gewoon in de winkel kunnen halen dus.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik wil mijn abbonement bij t-mobile verlengen met de Desire Z in combinatie met Web 'n'walk Plus. Nu zie ik dat de maximale downloadsnelheid daarvan 1Mbit/s is. Dit in tegenstelling tot het iPhone abonnement, die is 2Mbit/s en volgens mij zijn de abbonementen van Vodaphone zelfs 3,6Mbit/s.
Denken jullie dat de snelheid van 1Mbit/s snel genoeg is het voor het streamen van de meeste filmpjes op internet (youtube etc) of is het misschien verstandiger om te verlengen bij een andere (snellere) provider? Wat zijn jullie ervaringen?
Denken jullie dat de snelheid van 1Mbit/s snel genoeg is het voor het streamen van de meeste filmpjes op internet (youtube etc) of is het misschien verstandiger om te verlengen bij een andere (snellere) provider? Wat zijn jullie ervaringen?
Dit betreft natuurlijk niet direct de Desire Z en is daarom eigenlijk een beetje offtopic hier, maar 1 Mbit, 128 KBps is genoeg voor de mobiele youtube applicatie om elk filmpje netjes te kunnen bekijken zonder haperingen.sp00ky schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:06:
Ik wil mijn abbonement bij t-mobile verlengen met de Desire Z in combinatie met Web 'n'walk Plus. Nu zie ik dat de maximale downloadsnelheid daarvan 1Mbit/s is. Dit in tegenstelling tot het iPhone abonnement, die is 2Mbit/s en volgens mij zijn de abbonementen van Vodaphone zelfs 3,6Mbit/s.
Ga je in je mobiele browser flash op 480p of 720p bekijken (en ik betwijfel of die laatste überhaupt mogelijk is of enigszins vloeiend wil werken) zal 1 Mbit misschien iets te kort schieten.
Let wel dat T-Mobile "onbeperkt internet" nog hanteert. Ik heb nog nergens extra kosten gelezen, dus als je meer dan 2 GB trekt wordt het gewoon afgeknepen. Dataverkeer kosten zijn er dus niet aanwezig, het blijft nog steeds per maand bedrag, niet waar?
Andere providers lijken ook onbeperkt internet te claimen, maar zodra je veel trekt, begint het wel geld te kosten per MB.... betalen voor extra dataverkeer dus. En dat is iets wat ik niet graag wil hebben, omdat tegenwoordige smartphones heel wat (sluip)verkeer maken door sync, updates, gmail pushing, enz... dat kan vervelend worden.
Andere providers lijken ook onbeperkt internet te claimen, maar zodra je veel trekt, begint het wel geld te kosten per MB.... betalen voor extra dataverkeer dus. En dat is iets wat ik niet graag wil hebben, omdat tegenwoordige smartphones heel wat (sluip)verkeer maken door sync, updates, gmail pushing, enz... dat kan vervelend worden.
Tip:
Zo heb net de Desire Z gehaald bij T-mobile.
Toestel kost daar 451,00 en ze hebben hem op voorraad...
Zojuist maar weer eens de Vodafone-winkel binnengelopen, er hing nu een demotoestel!
Navraag bij een medewerkster leerde me dat er helaas nog geen voorraad was...
Wachten word op die manier wel heel vervelend!
Navraag bij een medewerkster leerde me dat er helaas nog geen voorraad was...
Wachten word op die manier wel heel vervelend!
Desire Z vanmiddag binnen gekregen (rond 13.00 uur) via PDA shop! Ik verhuis dus ook naar het Desire Z topic
Raad eens vanaf welk toestel ik dit typ 
Vanochtend om half 9 (!) Al geleverd.
Al overclocked tot 1GHz.
Al overclocked tot 1GHz.
Gisteren m'n desire z binnen (via belsimpel.nl) erg blij mee!
sig
Merk je veel verschil door het overclocken ?tuner12 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:43:
Raad eens vanaf welk toestel ik dit typ
Al overclocked tot 1GHz.
11 november kreeg ik het mailtje binnen, vanochtend keek ik op de website en hij is nu wel op voorraadLiea schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:06:
[...]
Wanneer heb je dat gehoord/gelezen? Want ik belde maandag en toen zeiden ze dat ze hem woensdag (gisteren) zouden krijgen en we hem nog deze week zouden moeten verwachten.
Net thuis van het werk...en wat ligt er op mij te wachten.
Ganz G**L
We gaan eens even testen ...en dan komt er wel eens wat feedback.
Kortom eerste indruk ... aanrader.
p.s. ter info voor tmobile abonees die hem met abo bestellen!? Non Branded! Heerlijk geen gezeur meer met updates.
Ganz G**L
We gaan eens even testen ...en dan komt er wel eens wat feedback.
Kortom eerste indruk ... aanrader.
p.s. ter info voor tmobile abonees die hem met abo bestellen!? Non Branded! Heerlijk geen gezeur meer met updates.
[ Voor 25% gewijzigd door jopenmind op 14-11-2010 01:39 ]
Same here! Alleen zou ik het op zaterdag 13 November krijgen (gister). Ik zag hetzelfde bericht....was ook de hele dag thuis en niks gehoord of gezien. Maandag komt weer niet lekker uit met werk etc...rajackar schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:22:
Hier heeft tntpost het volledig verknald. Gisteren de hele dag thuis geweest terwijl de trackntrace aangaf dat de chauffeur onder weg was. Om half 9 savonds veranderd de status in afleverpoging mislukt zonder dat de bel is gegaan of dat ik een briefje in de bus had
Erg ontevreden met TNT trackntrace.....
Gedeelde smart is halve smartCarpedieming schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:01:
[...]
Same here! Alleen zou ik het op zaterdag 13 November krijgen (gister). Ik zag hetzelfde bericht....was ook de hele dag thuis en niks gehoord of gezien. Maandag komt weer niet lekker uit met werk etc...
Erg ontevreden met TNT trackntrace.....
Maar serieus, ik vind het echt compleet belachelijk dat dit zomaar gebeurt zonder melding of wat dan ook.
Vind het ook niet raar dat TNT steeds slechter draait.
Als je de service vergelijkt met bijvoorbeeld ups zijn ze echt niet meer van deze tijd.
Maar goed ontopic, morgen heb ik als het goed is eindelijk mijn toestel. Kan echt niet wachten
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
morgen hiero
nu maar hopen dat ze het in centraal magazijn afleveren en niet aan 1 of andere tard in het bedrijf ... :x
Mijn zending verwacht ik morgen, het pakket is in ieder geval in het distributiecentrumVerwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:20:
Wie heeft hem nu al binnen van gsmweb?

Kan iemand dit bevestigen? t-mobile winkels kunnen alleen gebeld worden via het 0800 nummer die nu uitstaat vanwege weekend. Heeft iemand het nummer van de rijswijkse t-mobile? Of weet iemand zeker dat de telefoon daar te koop is. Deze vestiging is nl open, en het begint bij mij nu echt te kriebelen om een Z te halen.patonthenet schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:32:
Tip:
Heb vrijdag netjes op tijd mijn Z mogen ontvangen van T-Mobile
gaaf toestel met legio mogelijkheden. 
Hij is inderdaad niet branded. Weet iemand of hij simlock heeft? Heb ff geen ander kaartje liggen.
Hij is inderdaad niet branded. Weet iemand of hij simlock heeft? Heb ff geen ander kaartje liggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Xiquena op 14-11-2010 15:14 ]
Ik ben geen T-mobile klant, maar ze verkopen hem ook gewoon los....op de koop toe krijg je nog gratis een prepaid abb mee...Gewoon even langs de winkel van T-mobile lopen (ik heb het toestel van mij in de winkel in de Kerkstraat in Hilversum gekocht)DLGandalf schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:03:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? t-mobile winkels kunnen alleen gebeld worden via het 0800 nummer die nu uitstaat vanwege weekend. Heeft iemand het nummer van de rijswijkse t-mobile? Of weet iemand zeker dat de telefoon daar te koop is. Deze vestiging is nl open, en het begint bij mij nu echt te kriebelen om een Z te halen.
PS. mij viel op dat winkels als de BelCompany e.d. zelfde de toestellen ver boven de adviesprijs van 499,00 verkopen. (Ronde de 530-540 euro) Dan is T-mobile wel erg goedkoop, scheelde dan toch 80-90 euro...snel verdient. Misschien eens om over na te denken wat dat soort zaken wel niet aan je verdienen als je daar klant bent.
Ik heb een vraagje wat betreft het aanschaffen van de Desire Z icm met een T-mobile abbo van gsmwijzer.nl . Ik heb momenteel een sim-only abbo van telfort (zakelijk) en die hanteren een opzegtermijn van 3 maanden. Nu wil ik dus overstappen naar een particulier abbo met nummer behoud en dat is allemaal geen probleem wat ik zo gelezen heb op gsmwijzer.nl en dan zou mijn abbo van t-mobile dus over 3 maanden pas ingaan.. Maaaaaar nu is de vraag, krijg ik mijn toestel dan ook meteen of pas over 3 maanden? Want ik wil natuurlijk z.s.m die tel hebben want over 3 maanden zijn er natuurlijk alweer nieuwe toestellen uit
. Iemand weet hoe dit zit? grtz
Ga morgen ook maar ff langs een T-Mobile winkel en als ze inderdaad de Desire-Z los verkopen voor €451 dan koop ik hem ter plekke!
Verwijderd
Ik ga hem maar op PDAShop bestellen, met wat geluk heb ik hem dan dinsdag ofzo :-) Hopen dat ze hem nog op voorraad hebben..
Ik heb geen ervaring met gsmwijzer maar bij PDAshop krijg je de telefoon gewoon mee en krijg je al een simkaart met een tijdelijk nummer, je abbo gaat pas in als je oude verloopt, in de tussentijd worden alleen gemaakte bel en datakosten op die simkaart in rekening gebracht (verstandiger dus om je telfort kaart te blijven gebruiken tot die afloopt, mits je daar een databundel hebt). Ik heb zelf destijds het abbo direct in laten gaan omdat ik bij vodafone waar ik zat geen databundel had en dus dubbel betaald, maar dat is niet nodig als je al een databundel hebt.timberman18 schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:13:
Ik heb een vraagje wat betreft het aanschaffen van de Desire Z icm met een T-mobile abbo van gsmwijzer.nl . Ik heb momenteel een sim-only abbo van telfort (zakelijk) en die hanteren een opzegtermijn van 3 maanden. Nu wil ik dus overstappen naar een particulier abbo met nummer behoud en dat is allemaal geen probleem wat ik zo gelezen heb op gsmwijzer.nl en dan zou mijn abbo van t-mobile dus over 3 maanden pas ingaan.. Maaaaaar nu is de vraag, krijg ik mijn toestel dan ook meteen of pas over 3 maanden? Want ik wil natuurlijk z.s.m die tel hebben want over 3 maanden zijn er natuurlijk alweer nieuwe toestellen uit. Iemand weet hoe dit zit? grtz
Voor zover ik weet hanteert PDAshop gewoon de regels van T-mobile, maar je zou eens bij gsmwijzer moeten zoeken of ze daar geen info over hebben op de site. Bij pdashop staat het hier:
http://www.pdashop.nl/pro...obile.html#nummerbehoud_1
Hopelijk laat 2call vandaag van zich horen...
Ik ga ze vandaag sowieso weer bellen, want vorige week hebben ze me een paar keer voorgelogen.

Hé bij mij staat er : 15.11.2010: Driver is on the way
Ben de hele dag vrij, dus verhuis vanmiddag naar het algemene HDZ draadje.

Heb je al bericht gekregen van gsmweb? Ik heb nog niet eens bericht gekregen dat hij verstuurd is.boywonder schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:12:
[...]
Mijn zending verwacht ik morgen, het pakket is in ieder geval in het distributiecentrum
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik heb al jaaaren een abbo bij HI, 1 jarig, met veel opgebouwde klantwaarde...klopt het dat ik die 'klantwaarde' alleen kan inzetten voor extra korting, wanneer ik bij HI/KPN zelf verleng?
Probleem is; bij KPN noch HI, is de DZ te bestellen :(( zou dit nog mogelijk gaan worden?
Probleem is; bij KPN noch HI, is de DZ te bestellen :(( zou dit nog mogelijk gaan worden?
Je kunt natuurlijk wel gewoon via een internet aanbieder (bijv Pdashop, Castle, gsmweb etc etc) je KPN abo verlengen + een Desire Z afnemen.Ferdyvw schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:02:
Ik heb al jaaaren een abbo bij HI, 1 jarig, met veel opgebouwde klantwaarde...klopt het dat ik die 'klantwaarde' alleen kan inzetten voor extra korting, wanneer ik bij HI/KPN zelf verleng?
Dit is vaak nog gunstiger ook dan direct bij je provider.
Klantwaarde hechten ze maar weinig waarde aan, dit zie je aan de prijzen voor nieuwe abo's + toestel vs verlenging + toestel. Een verlenging is in 9/10 gevallen duurder dan een nieuw abonnement.
Ik was dit topic al een tijdje aan het volgen, dus nu maar eens tijd om zelf even een status te geven, mede gezien ik over de shop waar ik heb besteld nog weinig heb gezien:
GSMWijzer heeft hem naar mij verzonden, terwijl ik hem pas afgelopen woensdag heb besteld, dus ik verwacht dat ze er nog wel wat hebben liggen (puur gebaseerd op het feit dat ik hem zonder pre-order zo snel binnenkrijg (nummerbehoud ging vrijdag in behandeling, dus waarschijnlijk hebben ze hem meteen kunnen sturen zodra ze bevestiging van VF hadden), dus geen garanties
)
GSMWijzer heeft hem naar mij verzonden, terwijl ik hem pas afgelopen woensdag heb besteld, dus ik verwacht dat ze er nog wel wat hebben liggen (puur gebaseerd op het feit dat ik hem zonder pre-order zo snel binnenkrijg (nummerbehoud ging vrijdag in behandeling, dus waarschijnlijk hebben ze hem meteen kunnen sturen zodra ze bevestiging van VF hadden), dus geen garanties
Ik heb maar weer eens met 2call gebeld. Ze zijn wat voorzichtiger geworden met hun uitspraken: zeer waarschijnlijk hebben ze hem deze week binnen (bij hen en een dag later dus bij mij). Nu heb ik tot vrijdag weer wat rust, tot die tijd ga ik me er niet druk om maken.
Hi biedt mij anders een HD aan, bij een 1-jarig abbonement HI-35, voor 115 euro! Dat is vééél goedkoper, dan waar ook...dankzij de klantwaarde...Frag1le schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:08:
[...]
Je kunt natuurlijk wel gewoon via een internet aanbieder (bijv Pdashop, Castle, gsmweb etc etc) je KPN abo verlengen + een Desire Z afnemen.
Dit is vaak nog gunstiger ook dan direct bij je provider.
Klantwaarde hechten ze maar weinig waarde aan, dit zie je aan de prijzen voor nieuwe abo's + toestel vs verlenging + toestel. Een verlenging is in 9/10 gevallen duurder dan een nieuw abonnement.
Maar goed, ik vraag me gewoon af waarom Hi en KPN geen Dz aanbieden?
Verwijderd
Heb je met abo besteld? Ik heb een maand geleden mn contract teruggestuurd naar studentmobiel (gsmwijzer.nl) en nu nog steeds geen status verandering gezien laat staan de telefoon zelf. Vorige week gemaild naar studentmobiel, geen reactie. Vandaag dus maar even gemaild naar gsmwijzer. Begint nu wel irritant te worden.Rangester schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:11:
Ik was dit topic al een tijdje aan het volgen, dus nu maar eens tijd om zelf even een status te geven, mede gezien ik over de shop waar ik heb besteld nog weinig heb gezien:
GSMWijzer heeft hem naar mij verzonden, terwijl ik hem pas afgelopen woensdag heb besteld, dus ik verwacht dat ze er nog wel wat hebben liggen (puur gebaseerd op het feit dat ik hem zonder pre-order zo snel binnenkrijg (nummerbehoud ging vrijdag in behandeling, dus waarschijnlijk hebben ze hem meteen kunnen sturen zodra ze bevestiging van VF hadden), dus geen garanties)
Edit: zie dat je met nummerbehoud hebt besteld, zal dus wel met abo zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 10:32 ]
Toch wel vreemd.....bijna alle webshops en fysieke winkels hebben het toestel al binnen. Gelukkig heb ik niet zo veel haast aangezien mijn nieuwe abbo met data pas begin december in gaat, maar was wel leuk geweest om hem nu al te hebben.pven schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:18:
Ik heb maar weer eens met 2call gebeld. Ze zijn wat voorzichtiger geworden met hun uitspraken: zeer waarschijnlijk hebben ze hem deze week binnen (bij hen en een dag later dus bij mij). Nu heb ik tot vrijdag weer wat rust, tot die tijd ga ik me er niet druk om maken.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Dankjewel, nu hoef ik ze niet te bellen.pven schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:18:
Ik geloof dat mijntelefoonnummer inmiddels bij hun op de blacklist van lastige klanten staat.
Ik heb een contract-verlenging bij studentmobiel en had gemaild ofdat mijn verlenging bij Hi was goedgekeurd.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:30:
[...]
Heb je met abo besteld? Ik heb een maand geleden mn contract teruggestuurd naar studentmobiel (gsmwijzer.nl) en nu nog steeds geen status verandering gezien laat staan de telefoon zelf. Vorige week gemaild naar studentmobiel, geen reactie. Vandaag dus maar even gemaild naar gsmwijzer. Begint nu wel irritant te worden.
Kennelijk wachten ze eerst totdat het toestel binnen is voordat ze de verlenging indienen bij Hi. De goedkeuring duurt ongeveer 1 á 2 dagen. Dus ik hoop morgen ergens bericht te krijgen dat het toestel onderweg is.
Verwijderd
pff staat nu al bijna 4uur op 15/11/2010 07:02 Pakket onderweg voor uitreiking.
Damn wat duurt dat lang zeg :x koerier zit waarschijnlijk in file ofzo
Damn wat duurt dat lang zeg :x koerier zit waarschijnlijk in file ofzo
Gewoon GSMwijzer bellen, dan handelen ze gelijk e.e.a. af, althans zo ging het bij mij. Ik heb ook verlengd en mijn nieuwe abo is voordeliger dan de toen lopende. Heb daarom gevraagd of nieuwe abo direct in kon gaan, normaal gesproken wachten ze op het toestel (met inachtneming van de duur van je lopende contract). Annuleren is dan natuurlijk niet meer mogelijk, maar je kunt evt wel het toestel retourneren binnen de wettelijke termijn.TKCable schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:46:
[...]
Ik heb een contract-verlenging bij studentmobiel en had gemaild ofdat mijn verlenging bij Hi was goedgekeurd.
Kennelijk wachten ze eerst totdat het toestel binnen is voordat ze de verlenging indienen bij Hi. De goedkeuring duurt ongeveer 1 á 2 dagen. Dus ik hoop morgen ergens bericht te krijgen dat het toestel onderweg is.
AMP heeft hem net gebracht,precies zoals afgesproken tussen 8:45 en 11:45. Dit was een DZ via Tmobile. Jammer dat de batterij nog niet is opgeladen. Durf m eigenlijk nog niet aan te zetten voordat ie helemaal vol zit, ivm het evt verkloten van de (toch al niet lange) batterijduur. cu in het dz topic

@ miZ: lees het lokale beleid aub even door ... we zitten niet op een liveverslag van je bestelling te wachten.
Klopt, met abo. Wel raar dat je nog geen bericht hebt van ze... misschien komt dat door de provider ofzo? (ik heb een nieuw Vodafone-abonnement besteld, kom van prepaid (Orange) af, misschien dat dat nog uitmaakt qua snelheid met nummerbehoud?)Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:30:
[...]
Heb je met abo besteld? Ik heb een maand geleden mn contract teruggestuurd naar studentmobiel (gsmwijzer.nl) en nu nog steeds geen status verandering gezien laat staan de telefoon zelf. Vorige week gemaild naar studentmobiel, geen reactie. Vandaag dus maar even gemaild naar gsmwijzer. Begint nu wel irritant te worden.
Verwijderd
Ik ook nieuw vodafone abo, zonder nummerbehoud. Nog steeds geen reactie op mails dus vanmiddag maar even bellen dan.Rangester schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:30:
[...]
Klopt, met abo. Wel raar dat je nog geen bericht hebt van ze... misschien komt dat door de provider ofzo? (ik heb een nieuw Vodafone-abonnement besteld, kom van prepaid (Orange) af, misschien dat dat nog uitmaakt qua snelheid met nummerbehoud?)
Zouist opgehaald bij GSMWijser/Studentmobiel....superprijs, fijne service. Bij Typhone gecancelled, ondanks dat ze het toestel 'weer' verwachten...Vanavond alles inrichten en daarna vliegtuig in....fjew net op tijd in bezit!
Is er al iemand bij een T-Mobile winkel langs geweest om te checken of de Desire-Z daar inderdaad voor €451 wordt verkocht?
Zit op het moment op m'n werk maar kan straks tegen 17 uur vanuit m'n werk wel ff naar een T-Mobile winkel en als ze inderdaad voor die prijs verkocht worden en op voorraad zijn dan koop ik er direct één!
Zit op het moment op m'n werk maar kan straks tegen 17 uur vanuit m'n werk wel ff naar een T-Mobile winkel en als ze inderdaad voor die prijs verkocht worden en op voorraad zijn dan koop ik er direct één!
HahaVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:15:
nog steeds niks ... al 5uur onderweg ... aarg .. de belgische post ... its a pain :x
Ben net in Groningen geweest, op voorraad en losse toestelprijs was 451 en een paar centen.Haay schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:45:
Is er al iemand bij een T-Mobile winkel langs geweest om te checken of de Desire-Z daar inderdaad voor €451 wordt verkocht?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Vanmorgen T-mobile gebeld omdat ik los toestel wil aanschaffen. Prijs klopt, maar alleen in combi met abo werd mij verteld.
Nu bij PDA-shop besteld, waar ze ruim op voorraad zijn en volgende dag in huis. Goede service en advies ook.
Nu bij PDA-shop besteld, waar ze ruim op voorraad zijn en volgende dag in huis. Goede service en advies ook.
Bij T-mobile Gouda ook gezien voor 451.nogwat "los toestel". Heb het dummy toestel even in handen gehad, maar aangezien je in de winkel geen "Relax online" kan afsluiten/verlengen (wat bij pdashop wel kan) het laten gaan (ja ik weet dat je met de 'online' variant per minuut ipv per seconde afrekend maar ik maak die minuten toch nooit op dus dan betaal ik liever 5,- per maand minder). Ik weet dus niet of en hoeveel voorraad ze hebben daar, en of ze het toestel echt los verkopen.
Even attentie voor iedereen die bij T-Mobile Relax Online abonnement neemt vanwege lagere maandelijkste kosten. Deze abonnement is per maand goedkoper, maar je belt wel per minuut. Bel je veel/kort, dan kan je beter in seconden doen. Dat kan met gewone Relax, maar die heeft geen korting.
Ikzelf bel heel weinig, dus dat kan nog wel voor mij. Maar voor veelbellers, even opletten dus.
En Relax Online 25 is inderdaad meest voordelige abonnement.
Bij Relax betaal je alleen wel eerste 60 seconden voluit, en dan pas per seconde verder.
Ikzelf bel heel weinig, dus dat kan nog wel voor mij. Maar voor veelbellers, even opletten dus.
En Relax Online 25 is inderdaad meest voordelige abonnement.
Bij Relax betaal je alleen wel eerste 60 seconden voluit, en dan pas per seconde verder.
[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 15-11-2010 16:21 ]
Orderstatus 2call:
Afgehandeld en verzonden - maandag 15 november 2010
En daarbij nog een mail dat de order verzonden is.
Het heeft even geduurd maar ik heb em ook 
Wat een prachtig toestel zeg. Het wachten meer dan waard geweest!
Wat een prachtig toestel zeg. Het wachten meer dan waard geweest!
Ik kan het bevestigen. Ik heb namelijk ook een verzendbevestiging gekregen in mijn mailbox, een halfuurtje geleden ongeveer. Kortom: 2call heeft ze ook binnen gekregen en is begonnen met de levering.esculato schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:36:
Orderstatus 2call:
ik weet niet of het voor de desire Z net zo huilen is met de leveringen als met de hd, maar mocht iemand geïnteresseerd zijn: tijdens het zoeken naar een desire HD vandaag kwam ik gewoon een Z tegen in de belcompany in utrecht...
Ik ben vanmiddag even bij de t-mobile shop in Goes langs gegaan. Daar is die los te koop, ook voor €451.
Jammer genoeg waren ze allemaal gereserveerd/verkocht, waarschijnlijk a.s. Donderdag nieuwe voorraad...
Gelijk eentje gereserveerd , na het vasthouden van het dummy toestel.
Ik mag eerst de hinge checken of ze niet te losjes zijn gelukkig. Dit toestel is niet branded en niet sim-locked gelukkig . Ben geen t-mobile klant, maar dat maakte niets uit volgens de verkoper.
Jammer genoeg waren ze allemaal gereserveerd/verkocht, waarschijnlijk a.s. Donderdag nieuwe voorraad...
Gelijk eentje gereserveerd , na het vasthouden van het dummy toestel.
Ik mag eerst de hinge checken of ze niet te losjes zijn gelukkig. Dit toestel is niet branded en niet sim-locked gelukkig . Ben geen t-mobile klant, maar dat maakte niets uit volgens de verkoper.
Ja, hier ook!trobbelsjoeter schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:53:
[...]
Ik kan het bevestigen. Ik heb namelijk ook een verzendbevestiging gekregen in mijn mailbox, een halfuurtje geleden ongeveer. Kortom: 2call heeft ze ook binnen gekregen en is begonnen met de levering.
Verwijderd
ik keek uit naar me desire Z. nu is het effectief in een nachtmerrie ontaard.
Kreeg rond alf 2 de bevestiging dat het pakketje geleverd was & ondertekend door iemand bij ons in het bedrijf.
Alleen: de handtekening is nauwelijks te lezen + het pakket met men desire Z is spoorloos.
Alle diensten die ook maar iets mogen aannemen van leveringen opgebeld: Wisten helemaal van niets...
PDAShop gebeld. gingen contact opnemen met de post/koerier van hun. Indien de koerier morgen zegt waar hij het afgegeven heeft kunnen we intern actie ondernemen. Blijkbaar als het pakje na een paar werkdagen niet komt kunnen we kiezen. Geld terug eisen of opnieuw Desire Z's laten overkomen...
Dit heb ik echt nog NOOIT meegemaakt. Maar PDAShop is niet to blame.... Belgische Pakjespost...
Kreeg rond alf 2 de bevestiging dat het pakketje geleverd was & ondertekend door iemand bij ons in het bedrijf.
Alleen: de handtekening is nauwelijks te lezen + het pakket met men desire Z is spoorloos.
Alle diensten die ook maar iets mogen aannemen van leveringen opgebeld: Wisten helemaal van niets...
PDAShop gebeld. gingen contact opnemen met de post/koerier van hun. Indien de koerier morgen zegt waar hij het afgegeven heeft kunnen we intern actie ondernemen. Blijkbaar als het pakje na een paar werkdagen niet komt kunnen we kiezen. Geld terug eisen of opnieuw Desire Z's laten overkomen...
Dit heb ik echt nog NOOIT meegemaakt. Maar PDAShop is niet to blame.... Belgische Pakjespost...
Mijn telefoon wordt morgen bezorgd met DPD, jammer genoeg is er dan niemand thuis. Maar gelukkig vertrouw ik de buren genoeg om hem daar af te laten leveren
Ik heb vandaag rond 6 uur bevestiging van gsmweb gehad dat hij verstuurd wordt, hopelijk morgen binnen!
WOOHOO!
Ging vanmiddag na m'n werk langs de T-Mobile winkel in Lelystad. Ze hadden niet alleen de Desire-Z op voorraad voor een losse prijs van €451, maar
.............
tromgeroffel
..........
de erg vriendelijke verkoper tipte me zelfs om er nog een los pre-paid kaartje bij te 'kopen' waardoor het hele pakket van losse Desire-Z + pre-paid kaartje me maar 392 euro koste!
Yessssss! Minder dan 400 euro voor dit prachttoestel!
Ging vanmiddag na m'n werk langs de T-Mobile winkel in Lelystad. Ze hadden niet alleen de Desire-Z op voorraad voor een losse prijs van €451, maar
.............
tromgeroffel
..........
de erg vriendelijke verkoper tipte me zelfs om er nog een los pre-paid kaartje bij te 'kopen' waardoor het hele pakket van losse Desire-Z + pre-paid kaartje me maar 392 euro koste!
Dus je hebt er gewoon een prepaid kaartje van een tientje ofzo bijgekocht en toen had je als totaalprijs 392 euro?Haay schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:01:
WOOHOO!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nou, de verkoper zei dat als ik de Desire-Z voor de vorm als pre-paid zou kopen dan was het dus goedkoper. Op de bon staat:Sandyman538 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:24:
Dus je hebt er gewoon een prepaid kaartje van een tientje ofzo bijgekocht en toen had je als totaalprijs 392 euro?
HTC Desire Z | 451,61 |
T-Mobile prepaid Simpack (normale prijs 6,95) | 0,00 |
Standaard prijs | 451,61 |
Setprijs | 392,70 |
[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 15-11-2010 20:51 ]
Verwijderd
Bij goedkopere toestellen krijg je vaak korting bij prepaid (prepaid is goedkoper dan los toestel), dus hier waarschijnlijk ook
Dat is wel een heel mooi prijsje, ga ik zeker proberen te regelen. Neem aan dat ze dat bij elke t-mobile shop zo doen ?
Is dat ook bij andere shops zo?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Het valt te proberenChristiano007 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:01:
Is dat ook bij andere shops zo?
Heb nog even snel gekeken of ik via t-mobile ook de Desire Z kon kiezen maar alleen de Wildfire verschijnt onder HTC. En in de winkel dus alleen met gewoon relax wat 5,- per maand duurder is terwijl ik m'n minuten nooit opmaak (Relax 25 alleen gekozen omdat dat minder extra kost voor 2 jaar dan je bespaart op het toestel).
Maar goed, morgen naar Rotterdam en dan mag ik me ook voegen in het rijtje Desire Z eigenaren en mag m'n trouwe G1tje het rustig aan gaan doen als backup telefoon.
Gatver, dit wil ik eigenlijk helemaal niet wetenHaay schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:49:
[...]
Nou, de verkoper zei dat als ik de Desire-Z voor de vorm als pre-paid zou kopen dan was het dus goedkoper. Op de bon staat:
HTC Desire Z 451,61 T-Mobile prepaid Simpack (normale prijs 6,95) 0,00 Standaard prijs 451,61 Setprijs 392,70
Chill man, goed geregeld! Misschien kan ik nog retouren...
Pfff, het lijkt wel of de site van tnt ook staakt, ik krijg mijn pakketje maar niet getraceerd