Bij KPN wordt volgens mij de internet afgeknepen. als je over de FUP gaat. Heeft iemand hier ervaring mee, merk je dat echt in dagelijks gebruik?
Hangt er vanaf wat je dagelijks gebruik is maar bij Xtra Snel ga je van 1Mbit naar 384Kbit en bij Eindeloos Online ga je van 384Kbit naar 128Kbit, reken dus maar uit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wou dat dat voor mij ook het voordeligst was, maar bij mij is met zakelijk abo verlengen juist zo'n 200 euro voordeligerAnoniem: 172410 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:57:
Ik snap er niets van, het voordeligst is het nu voor mij om gewoon een losse telefoon te kopen met twee jaar sim-only erbij. Dat kan toch niet kloppen? Zelfs met verlengkorting is verlengen 100 tot 200 euro duurder.

Reden is dat de sim-onlykortingen veel lager zijn dan de kortingen die je met toestel erbij krijgt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Anoniem: 144867
Vodafone heeft hem nu wel heel goedkoop.
Telefoon gratis bij 2-jarig € 34,50 abbo (200 min/SMS+web), eerste 12 maanden € 20.
Dat is totaal € 654 voor toestel met 2 jaar abbo erop en er aan.
Met een 1GB prepaid USB dongeltje erbij (geen idee waarom)
Daar gaat Telfort niet tegenop kunnen. Daar betaal ik iets van € 680 aan abbo, en nog eens € 170 voor de telefoon.. En dat terwijl ik toch al bij hun zit vanaf de tijd dat het nog O2 heette.
Dag Telfort! Ik ga jullie netwerk missen, altijd prima.
Telefoon gratis bij 2-jarig € 34,50 abbo (200 min/SMS+web), eerste 12 maanden € 20.
Daar gaat Telfort niet tegenop kunnen. Daar betaal ik iets van € 680 aan abbo, en nog eens € 170 voor de telefoon.. En dat terwijl ik toch al bij hun zit vanaf de tijd dat het nog O2 heette.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 144867 op 06-12-2010 13:42 ]
Goede tip van Vodafone. Zit echter te twijfelen tussen Vodafone en MTV mobile, is namelijk ook snel internet en je betaalt niet meer als je per ongeluk over de 1GB gaat!Anoniem: 144867 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:41:
Anoniem: 172410
Als er 200 euro van het bedrag dat ik uitgerekend had af kan wordt het opeens wél interessant. Jammer genoeg wil dat niet.Sorcerer8472 schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:56:
Ik wou dat dat voor mij ook het voordeligst was, maar bij mij is met zakelijk abo verlengen juist zo'n 200 euro voordeliger
Reden is dat de sim-onlykortingen veel lager zijn dan de kortingen die je met toestel erbij krijgt.
Hmm, ik moet het nog eens uitrekenen, maar dat komt zo op het oog met 275 minuten wel opeens in de buurt van een prijs die ik acceptabel vind.Anoniem: 144867 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:41:
Let wel op dat je je belminuten niet kunt meenemen! Dat is voor mij een groot argument tegen, want één maand wat meer bellen betekent gelijk kassa.effect10 schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:24:
Goede tip van Vodafone. Zit echter te twijfelen tussen Vodafone en MTV mobile, is namelijk ook snel internet en je betaalt niet meer als je per ongeluk over de 1GB gaat!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 06-12-2010 18:02 ]
Is dit in de vodafone winkel? Op de officiele vodafone site staat hij namelijk met een duurder abo.Anoniem: 144867 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:41:
Ik heb 'm hier ook gewoon hoor, alleen met een toestelprijs van 23,80.Waffle schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:28:
Is dit in de vodafone winkel? Op de officiele vodafone site staat hij namelijk met een duurder abo.
Besteld op de website van kpn:
Order datum: 25-11-2010
Ontvangen op: 06-12-2010
snelle levering dus.
Order datum: 25-11-2010
Ontvangen op: 06-12-2010
snelle levering dus.
Dit is bij Belcompany.. Ik was even vergeten dat dat nog kan verschillen per winkel.Waffle schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:28:
[...]
Is dit in de vodafone winkel? Op de officiele vodafone site staat hij namelijk met een duurder abo.
Heb het toestel toch los besteld. Vodafone moet maar niet zo veel prutsen en niet zo moeilijk doen met "coming soon". Besteld voor 460 euro bij Dynabyte (incl btw en verzending trouwens).
Komt morgen aan, mits de pakketdienst niet staakt (maargoed, toch genoeg te doen deze week
)...
Vodafone Scherp-abo verleng ik wel gewoon, is uiteindelijk veel goedkoper aangezien ik met dat nummer toch nooit sms en geen data verbruik.
Dus vanaf morgen (of zaterdag/maandag of whatever) hoor ik ook bij de Z-club \o/
Komt morgen aan, mits de pakketdienst niet staakt (maargoed, toch genoeg te doen deze week
Vodafone Scherp-abo verleng ik wel gewoon, is uiteindelijk veel goedkoper aangezien ik met dat nummer toch nooit sms en geen data verbruik.
Dus vanaf morgen (of zaterdag/maandag of whatever) hoor ik ook bij de Z-club \o/
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Heb hem vandaag besteld via de webwinkel van Belcompany. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik me bij de club kan aansluiten.
Bij Belcompany kon ik niet verlengen, omdat ik bij de phonehouse eerst wilde verlengen en mijn nr. soort van geblockt was. De man van Belcompany vertelde me dat je met Vodafone pas vanaf 3 maand voor je einddatum kon verlengen. Ik ben toen naar de Vodafone City Store gegaan en daar kon het wel. Het kostte me wel 25 euro, maar ach ik heb hem eindelijk.
25 euro i.c.m. een 2 jarig Vodafone 200 Web+bellen+sms vond ik ook niet een rare prijs. Dus ik ga ook maar verkassen naar het andere Desire Z topic.
25 euro i.c.m. een 2 jarig Vodafone 200 Web+bellen+sms vond ik ook niet een rare prijs. Dus ik ga ook maar verkassen naar het andere Desire Z topic.
Nou fijn volgens de TNT is de 1ste afleverpoging mislukt en volgt nu een 2de...
Knap als er de hele dag 2 personen thuis zijn geweest waaronder ikzelf. En ik weet niet of je de telefoon persoonlijk moet aannemen maar morgen en overmorgen ben ik er niet dus dan zullen ze toch maar genoegen moeten nemen met een ander (die wel mijn paspoort kan laten zien en familie is).
Knap als er de hele dag 2 personen thuis zijn geweest waaronder ikzelf. En ik weet niet of je de telefoon persoonlijk moet aannemen maar morgen en overmorgen ben ik er niet dus dan zullen ze toch maar genoegen moeten nemen met een ander (die wel mijn paspoort kan laten zien en familie is).
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik ben nu even aan het twijfelen wat voor mij gunstig is. Ben ook geinteresseerd in dit toestel en mijn contract loopt binnenkort af. Kan dus verlengen. Echter bel ik niet heel veel (gemiddeld rond de 100 minuten denk ik) en sms ik tussen de 600 en 800 smsjes in de maand.
Stel ik neem een goedkoop abbo, betaal je meer voor het toestel en ben ik blox zorgeloos sms nodig. Andere kant kan ik ook een abbo nemen met voor mij teveel belminuten, en dan de sms verdubbelaar gebruiken. Dan heb je bijvoorbeeld 275 belminuten en 550 smsjes die je gaat verdubbelen. Toestel is dan goedkoper en in totaal ben je ook minder kwijt aan abbo kosten.
Ben benieuwd of er redenen zijn waarom je niet zo'n abbonement zou nemen, boven een 'goedkoper' abbo, met sms blox. En daarbij ben ik ook benieuwd of Vodafone zijn belseconden afrond tot hele minuten.
Stel ik neem een goedkoop abbo, betaal je meer voor het toestel en ben ik blox zorgeloos sms nodig. Andere kant kan ik ook een abbo nemen met voor mij teveel belminuten, en dan de sms verdubbelaar gebruiken. Dan heb je bijvoorbeeld 275 belminuten en 550 smsjes die je gaat verdubbelen. Toestel is dan goedkoper en in totaal ben je ook minder kwijt aan abbo kosten.
Ben benieuwd of er redenen zijn waarom je niet zo'n abbonement zou nemen, boven een 'goedkoper' abbo, met sms blox. En daarbij ben ik ook benieuwd of Vodafone zijn belseconden afrond tot hele minuten.
LOETKE
Vodafone rondt de gespreksduur naar boven af op hele minuten, er komen wel abonnementen aan waar je per seconde betaalt: nieuws: Vodafone komt met abonnementen voor afrekenen per secondeRudyL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:24:
Ik ben nu even aan het twijfelen wat voor mij gunstig is. Ben ook geinteresseerd in dit toestel en mijn contract loopt binnenkort af. Kan dus verlengen. Echter bel ik niet heel veel (gemiddeld rond de 100 minuten denk ik) en sms ik tussen de 600 en 800 smsjes in de maand.
Dat is inderdaad ook wel even interessant om te volgen. En dus nog maar even te wachten met verlenging, maar dan blijft dan nog het punt bestaan. Waarom zou je zorgeloos sms nemen, als je bij een normaal gesproken duurder abbo, je smsjes ook kunt verdubbelen tot het aantal binnen zorgeloos sms.
LOETKE
En het antwoord is een uur of 48.Anoniem: 144867 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:30:
Heb hem vandaag besteld via de webwinkel van Belcompany. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik me bij de club kan aansluiten.
Gepost vanaf mijn desire Z.
Als je zo veel sms verstuurt, waarom dan geen whatsapp gebruiken?RudyL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:24:
Dan ben je aan de ander kant toch ook een gebruiker met whatsapp nodig. Dat is niet het geval bij de meeste smsjes. Daarbij maak je dan ook nog gebruik van je data account. Dus blijf eerst maar bij de sms denk ik.Anoniem: 144867 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:48:
[...]
Als je zo veel sms verstuurt, waarom dan geen whatsapp gebruiken?
Wel zonde dat Vodafone pas weer in Januari komt met abbo's voor betalen per seconde. Denk dat ik dit wel wil afwachten, maar zou ook zeer graag gebruik maken van de Z.
Nog een kleine toevoegingsvraagje: wordt bij de abbo's van Vodafone afgesloten voor 6 sep 2010 de eerste minuut standaard berekend. Stel je belt 30 sec. en je betaalt 1 minuut. bij 1,20 bellen betaal je ook voor 1 minuut 20?
[ Voor 16% gewijzigd door RudyL op 09-12-2010 15:26 ]
LOETKE
BeterRudyL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:02:
[...]
Wel zonde dat Vodafone pas weer in Januari komt met abbo's voor betalen per seconde. Denk dat ik dit wel wil afwachten, maar zou ook zeer graag gebruik maken van de Z.
Het goedkoopste sim only bel + SMS + web is al snel even duur als een abbo met gratis toestel.Dark0z schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:20:
[...]
Beterdan wacht ik daar nog even op... Dan neem ik een sim-only + htc desire Z via marktplaats. Dan ben je een stuk goedkoper uit en er zijn zat 2de handse mobieltjes die niet gebruikt zijn
LOETKE
Anoniem: 387089
Ik heb vanaf eind november ook een HTC desire Z. Ik heb hiervoor een touch pro gehad en wilde perse wer een htc met qwerty toestenbord.
De afgelopen periode ging het erg goed, maar sinds vanochtend begint het toestel kuren te vertonen.
Als ik een app gebruikt heb, dan krijg ik een wit scherm te zien met groene tekst HTC. Daarna wordt mijn achtergrond geladen en komt er een wacht boodschap in beeld (laden met een processgrafiek).
Ik dacht dat het er aan lag dat ik muziek afspeelde en tegelijkertijd een spelletje had gespeeld, maar tot vandaag heb ik beide parellel kunnen draaien. Het wachten van het laden duurt bijna een minuut. Uit pure frustratie heb ik al een paar keer het scherm op standby gezet. Kwam er net achter dat dit ook niet handig is, omdat het laden niet door loopt.
Het scherm aanpassen na het draaien van de telefoon, werkt ook niet goed meer. Niet alle icoontjes zijn dan zichtbaar, het scherm wordt zwart, en begint daarna weer te laden.
Ik heb al gekeken naar het cache geheugen en dat zou genoeg moeten zijn.
Iemand tips of dezelfde ervaring?
De afgelopen periode ging het erg goed, maar sinds vanochtend begint het toestel kuren te vertonen.
Als ik een app gebruikt heb, dan krijg ik een wit scherm te zien met groene tekst HTC. Daarna wordt mijn achtergrond geladen en komt er een wacht boodschap in beeld (laden met een processgrafiek).
Ik dacht dat het er aan lag dat ik muziek afspeelde en tegelijkertijd een spelletje had gespeeld, maar tot vandaag heb ik beide parellel kunnen draaien. Het wachten van het laden duurt bijna een minuut. Uit pure frustratie heb ik al een paar keer het scherm op standby gezet. Kwam er net achter dat dit ook niet handig is, omdat het laden niet door loopt.
Het scherm aanpassen na het draaien van de telefoon, werkt ook niet goed meer. Niet alle icoontjes zijn dan zichtbaar, het scherm wordt zwart, en begint daarna weer te laden.
Ik heb al gekeken naar het cache geheugen en dat zou genoeg moeten zijn.
Iemand tips of dezelfde ervaring?
Ik mag 1 februari gaan verlengen bij Hi, en zit erg op dit toestel te asen. Kan ik er van uit gaan dat ik bij de Hi winkel een scherpere aanbieding krijg als bij bijvoorbeeld The Phone House of Belcompany of hoeft dat niet perse? Ik ben straks bij verlengen 5 jaar klant van Hi, en ik kom oorspronkelijk van Vodafone.
Edit:
Ik zie wel dat de prijzen bij een nieuwe ABO scherper zijn als bij een verlenging. Dan toch maar opzeggen en over stappen naar KPN (Was ik sowieso van plan, de voorwaarden van Hi zijn gewoon belachelijk). Stel dat ik vandaag naar de winkel loop (Belcompany, Phone House), kan ik dan het toestel al mee krijgen en dan vanaf 1 april het nieuwe abo bij KPN in laten gaan met nummerbehoud? Of moet ik dan toch echt nog even wachten?
Edit:
Ik zie wel dat de prijzen bij een nieuwe ABO scherper zijn als bij een verlenging. Dan toch maar opzeggen en over stappen naar KPN (Was ik sowieso van plan, de voorwaarden van Hi zijn gewoon belachelijk). Stel dat ik vandaag naar de winkel loop (Belcompany, Phone House), kan ik dan het toestel al mee krijgen en dan vanaf 1 april het nieuwe abo bij KPN in laten gaan met nummerbehoud? Of moet ik dan toch echt nog even wachten?
[ Voor 41% gewijzigd door Jassy op 13-12-2010 10:43 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Is het in jouw geval niet misschien "beter" om de Desire Z los te kopen en dan een goedkoop Sim Only abo ernaast te doen? Ik herken mezelf namelijk in jouw bel/sms gedrag en heb besloten om het dus zo te doen. Ik heb voor 22 euro per maand een abo waarmee ik 190 minuten kan bellen en 1000 smsjes kan versturen en ook nog eens onbeperkt internet heb. Misschien een idee?RudyL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:02:
[...]
Dan ben je aan de ander kant toch ook een gebruiker met whatsapp nodig. Dat is niet het geval bij de meeste smsjes. Daarbij maak je dan ook nog gebruik van je data account. Dus blijf eerst maar bij de sms denk ik.
Nog een kleine toevoegingsvraagje: wordt bij de abbo's van Vodafone afgesloten voor 6 sep 2010 de eerste minuut standaard berekend. Stel je belt 30 sec. en je betaalt 1 minuut. bij 1,20 bellen betaal je ook voor 1 minuut 20?
@ Jassy. Had ik eerst ook, nieuw goedkoper als verlengen. Nu is mijn abbo officieel al 2 maanden afgelopen, en zijn de prijzen veel interessanter geworden (gratis bij HI20 en xtrasnel, 14,95 bij eindeloos)
Ben in de maand november dan ook twee keer gebeld of ik een nieuwe telefoon wilde, uiteraard maar dan wel de z. Hier konden ze niks over zeggen, ook de laatste week van november niet. En dan zie je dat hij per direct leverbaar is op 1 december, als de internet actie afgelopen is. Voel met toch wel beetje genaaid zo, alsof ze niet wisten dat ie dan wel leverbaar werd
Dus wacht nog even, hopen dat in januari weer een actie is..
Ben in de maand november dan ook twee keer gebeld of ik een nieuwe telefoon wilde, uiteraard maar dan wel de z. Hier konden ze niks over zeggen, ook de laatste week van november niet. En dan zie je dat hij per direct leverbaar is op 1 december, als de internet actie afgelopen is. Voel met toch wel beetje genaaid zo, alsof ze niet wisten dat ie dan wel leverbaar werd
Dus wacht nog even, hopen dat in januari weer een actie is..
Heeft iemand een idee waar ik hem in Belgisch Limburg kan gaan testen?
Ik ben 2 weken geleden in de Mediamarkt in Hasselt geweest, maar toen was hij er nog niet.
Dit weekend een email gestuurd naar de Mediamarkt, maar hij is er nog steeds niet.
Ik ben 2 weken geleden in de Mediamarkt in Hasselt geweest, maar toen was hij er nog niet.
Dit weekend een email gestuurd naar de Mediamarkt, maar hij is er nog steeds niet.
Uiteindelijk maar voor gekozen om MTV mobile te nemen. Ieder geval geen gezeik met bijbetalen als ik onverhoopt over de 1gb kom en het heeft een snel netwerk. Bellen doe ik toch nie veel (gem. 190 min per maand), me vriendin belt mij meestal
Op dit moment bij Vodafone:
Bel/SMS/Web 200, eerst 12 mnd 20 euro, daarna 34,50. Desire Z kost dan 23,80. Dit maakt in totaal over twee jaar 677 euro. Bij Hi kom ik niet lager dan 908,- als ik Hi 25 en Eindeloos Xtra Snel kies. Volgens mij is dit dus een zeer scherpe aanbieding.
Bij Belcompany krijg je zelfs bij dit abo het toestel gratis en krijg je er een prepaid internet dongle bij. Actie geldig tot eind deze maand.
Mijn Hi abo is 1 april 2011 afgelopen, maar ik denk dat ik vandaag of morgen maar eens heel snel naar Belcompany ga rennen!!
Bel/SMS/Web 200, eerst 12 mnd 20 euro, daarna 34,50. Desire Z kost dan 23,80. Dit maakt in totaal over twee jaar 677 euro. Bij Hi kom ik niet lager dan 908,- als ik Hi 25 en Eindeloos Xtra Snel kies. Volgens mij is dit dus een zeer scherpe aanbieding.
Bij Belcompany krijg je zelfs bij dit abo het toestel gratis en krijg je er een prepaid internet dongle bij. Actie geldig tot eind deze maand.
Mijn Hi abo is 1 april 2011 afgelopen, maar ik denk dat ik vandaag of morgen maar eens heel snel naar Belcompany ga rennen!!
[ Voor 3% gewijzigd door Jassy op 16-12-2010 11:20 ]
Via HI bij MTV mobile, eerste 12 maanden 19,95 daarna 12 maanden 39,50 met 60 euro bebetalen voor telefoon.
Totaal: 773,- euro
Niet goedkoper dan de post hierboven. Maar gelukkig wel ook niet bijbetalen als boven de FUP.
Totaal: 773,- euro
Niet goedkoper dan de post hierboven. Maar gelukkig wel ook niet bijbetalen als boven de FUP.
[ Voor 30% gewijzigd door effect10 op 16-12-2010 15:04 ]
KPN €773,- - VF €677,- = €96,- Verschil
Vodafone = €0,03 per MB bij overschrijding van 1GB.
€96,- / €0,03 = 3200MB overschrijding in 24 maanden om break-even met MTV-Mobile te draaien.
3200 / 24 = 133MB max. overschrijding per maand om goedkoper uit te zijn bij VF.
Oké, voor de mensen die structureel over de 1GB per maand komen met hun internetbundel is het aanbod van MTV Mobile interessanter.
Vodafone = €0,03 per MB bij overschrijding van 1GB.
€96,- / €0,03 = 3200MB overschrijding in 24 maanden om break-even met MTV-Mobile te draaien.
3200 / 24 = 133MB max. overschrijding per maand om goedkoper uit te zijn bij VF.
Oké, voor de mensen die structureel over de 1GB per maand komen met hun internetbundel is het aanbod van MTV Mobile interessanter.
Dat heb ik wat betreft prijzen ook wel uitgezocht. Losse toestel boven de 400 euro. Dan een 2 jarig sim only voor 15,95 (wil je tenminste gebruik maken van 1 GB limiet) + 1000 sms (a 10) is minimaal al 25,95 per maand. Dit word ook nog eens verhoogd na het eerste jaar. Een abbo, waarbij je dezelfde voorwaarden hebt, kost je rond de 30 euro (eerste jaar) wat later iets verhoogd word.omgwtfbbq schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:13:
[...]
Is het in jouw geval niet misschien "beter" om de Desire Z los te kopen en dan een goedkoop Sim Only abo ernaast te doen? Ik herken mezelf namelijk in jouw bel/sms gedrag en heb besloten om het dus zo te doen. Ik heb voor 22 euro per maand een abo waarmee ik 190 minuten kan bellen en 1000 smsjes kan versturen en ook nog eens onbeperkt internet heb. Misschien een idee?
Bij mijn bereking, ben je in de maand wel goedkoper uit, maar op de lange termijn in dit geval een stuk duurder
LOETKE
Ik quote heel even mij zelf:Jassy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:14:
Op dit moment bij Vodafone:
De eerste 12 mnd voor 20 euro geldt alleen online! Als je je toestel in de winkel haalt betaal je de eerste 12mnd 22,50. Naja, dat is dann welliswaar 30 euro meer, maar dan kan ik wel met het toestel naar de winkel ipv het via internet af te handelen.
Anoniem: 127247
Sinds vandaag ook eigenaar van de Desire-Z !!
Heb een abbonoment bij T-mobile wat in Januari afloopt.
Had een Motorola Milestone echter deze is onder reparatie op dit moment.
In de loop v/d jaren ook aardig wat t-mobile extra punten opgespaart en wou hier wel eens wat mee doen. In de online catalogus zou ik maximaal 2x een Ipod NANO 8gb twv totaal ~250 euro voor mijn punten kunnen krijgen. Ik vandaag naar de T-mobile winkel of het niet mogelijk is een losse telefoon te kopen met mijn punten. De vriendelijke dame zei dat dit geen probleem moest zijn. Even getwijfeld tussen de Desire HD en de Desire Z maar met het toetsenbordje van de Motorola in het achterhoofd was de keuze snel gemaakt. Dus de Desire Z meegenomen en volledig betaald met mijn punten!
Milestone komt binnenkort terug en in Januari mag ik mijn abonnement weer verlengen met een nieuwe telefoon o.i.d.
Ga weer wat verder spelen en lezen!
Heb een abbonoment bij T-mobile wat in Januari afloopt.
Had een Motorola Milestone echter deze is onder reparatie op dit moment.
In de loop v/d jaren ook aardig wat t-mobile extra punten opgespaart en wou hier wel eens wat mee doen. In de online catalogus zou ik maximaal 2x een Ipod NANO 8gb twv totaal ~250 euro voor mijn punten kunnen krijgen. Ik vandaag naar de T-mobile winkel of het niet mogelijk is een losse telefoon te kopen met mijn punten. De vriendelijke dame zei dat dit geen probleem moest zijn. Even getwijfeld tussen de Desire HD en de Desire Z maar met het toetsenbordje van de Motorola in het achterhoofd was de keuze snel gemaakt. Dus de Desire Z meegenomen en volledig betaald met mijn punten!
Milestone komt binnenkort terug en in Januari mag ik mijn abonnement weer verlengen met een nieuwe telefoon o.i.d.
Ga weer wat verder spelen en lezen!
Zo, vandaag een bestelling geplaatst bij Studentmobiel. 18 euro voor de Z icm 2 jarig relax 190+web 'n walk standaard. Heel wat beter dan de 110 euro die T-Mobile zelf vraagt icm hetzelfde abbo. Mijn contract loop de 26e af (zondag). Ervan uitgaande dat maandag of dinsdag het contract officieel verlengd wordt via Studentmobiel, hoelang duurt het dan nog voordat ie binnen is? Weet iemand dat toevallig? Ik heb die week namelijk vrij en het zou echt gaaf zijn om in alle rust met het toestel te kunnen spelen
Vandaag besteld, de Z: Hi Online 25 + Eindeloos online voor 27.45 per maand en ik hoef niets bij te betalen voor het toestel. Het betreft een verlenging dus geen aansluitkosten en/of verzendkosten. Ik heb via de online shop van Hi berekend dat ik ~160euro korting heb gehad, not bad
Top heb m binnen ! via T-mobile.
Gewoon sms-en met Fring scheelt weer.. €
Gewoon sms-en met Fring scheelt weer.. €
Vandaag dit toestel besteld bij Telfort met verlenging, want kreeg afgelopen week een email alert dat ik mijn abbo kon verlengen. Telfort deed me toch wel gunstige voorstellen. Uiteindelijk gekozen voor 2 jarige abbo met 150 belminuten, 100 smsjes en onbeperkt internet. Ik sms meer dan dat ik bel, verder gebruik ik inderdaad veel diverse apps. Eerste 6 maanden voor 17,40 euro, daarna 29,90 euro. Wel 29,- euro bijbetalen voor de Desire Z. Alleen bij het definitief bestellen liep de het scherm vast en kon niet meer terug naar het vorige scherm op de gedane bestelling eventueel even uit te printen. Heel vreemd dat de betreffende pagina net vast liep...
. Daarna Telfort opgebeld, maar daar bleek toch dat ik de bestelling gedaan had. Vaag verhaal daar, want omdat het scherm was vastgelopen konden ze me geen bevestiging van de gedane bestelling sturen. Dat doet de computer normaal automatisch. Ik hoop echter wel dat ze prijzen hanteren die ze me in de aanbieding boden, die ik niet meer kont terughalen. Want dan zei de Telfortpagina dat ik al verlenging had geplaatst. De telefoniste kon me alleen geen bevestiging mailen van mijn gedane bestelling. Echter kan ik de bestelling door de postbode wel weigeren
, wanneer ik de bestelling niet wilde aannemen.
Ik baal echt als ze bij de post, wanneer ik hem kan ophalen, opeens een ander bedrag hebben berekend voor de Desire Z, want het scheelde wel ruim 100,- met hetzelfde Telfort abbo. Aanbod gold echter t/m het eind van deze maand. Ik heb alleen geen bewijs dat me dat aanbod door Telfort is gedaan en wat ik dus heb besteld.
Een uur later kreeg ik alsnog een mailtje, echter dat ik hem pas 4 januari kan verwachten "wegens de Kerstdrukte en het slechte weer".....
Alleen niet van de gespecificeerde bestelling
Waarom krijg ik van de latere levering nu dan opeens wel een mailtje...
Ik baal echt als ze bij de post, wanneer ik hem kan ophalen, opeens een ander bedrag hebben berekend voor de Desire Z, want het scheelde wel ruim 100,- met hetzelfde Telfort abbo. Aanbod gold echter t/m het eind van deze maand. Ik heb alleen geen bewijs dat me dat aanbod door Telfort is gedaan en wat ik dus heb besteld.
[ Voor 3% gewijzigd door Suntoro op 24-12-2010 08:51 ]
Ik snap er daadwerkelijk geen donder van hoe ze bij Telfort rekenen. Als ik nu gewoon de cijfers onder elkaar zet betaal ik voor twee jaar:
300 min, 100 sms, onbeperkt internet sim-only > 334,80
300 min, 100 sms, onbeperkt internet met Desire Z > 838,80
Dat is een verschil van maarliefst 504 euro! Als ik nog geen abonnee was was dat verschil nog groter. Nu weet ik het niet hoor, maar je kan de Z inmiddels los krijgen voor 450,- en nog wel minder als je goed zoekt volgens mij. Dan is 504 euro voor een Z bij verlengen toch een achterlijke prijs, of mis ik nu wat?
300 min, 100 sms, onbeperkt internet sim-only > 334,80
300 min, 100 sms, onbeperkt internet met Desire Z > 838,80
Dat is een verschil van maarliefst 504 euro! Als ik nog geen abonnee was was dat verschil nog groter. Nu weet ik het niet hoor, maar je kan de Z inmiddels los krijgen voor 450,- en nog wel minder als je goed zoekt volgens mij. Dan is 504 euro voor een Z bij verlengen toch een achterlijke prijs, of mis ik nu wat?
Ok het ziet er toch naar uit dat ik het voordeel dat ik besteld heb toch krijg. Ook kreeg ik de melding dat ik hem vandaag al geleverd krijg, met het te betalen bedrag. Postbode is vandaag onderweg. Ben ik blij dat ik vrij ben...
Al met al nog steeds happy met Telfort... Echter begrijp ik de tarieven van Telfort ook niet helemaal. Nu kost de Desire Z me nog geen 30,- euro, terwijl bij hetzelfde abbo bij nieuwe afsluiting deze mij bijna 170,- zou kosten. Bij mijn vorige verlenging, 2 jaar geleden was het namelijk voordeliger om een nieuw abonnement af te sluiten bij de Telfortshop. En ik zit al vanaf 2002 bij Telfort (al sinds de O2 tijd). Nog altijd naar de tevredenheid door de bereikbaarheid, mede dankzij KPN... Levert toch schijnbaar wat op als je al lang bij een provider zit.
Maar ook wilde ik sowieso niet naar Vodafone of T-mobile, vanwege de onbereikbaarheid op sommige plaatsen waar ik kom.
Maar ook wilde ik sowieso niet naar Vodafone of T-mobile, vanwege de onbereikbaarheid op sommige plaatsen waar ik kom.
[ Voor 7% gewijzigd door Suntoro op 28-12-2010 10:46 ]
Ik ga maar eens bellen met ze, want via hun website krijg ik maar steeds geen interessante deals.
Heb je geen emailalert van Telfort gekregen waarmee je je in de aanbiedingen kon vinden. Heb echter wel een tijdje terug een brief gekregen waarin stond dat je niet meer binnen vier maanden voor het eind van je contract kon verlengen, omdat dat dat terug werd gedraaid naar 2 maanden. Daartegen kon je toen bezwaar maken, wat ik heb gedaan d.m.v. een sms te sturen. Maar om die reden kreeg ik 2 weken terug een mailtje dat ik kon verlengen. Ook zag ik dat mijn oude abonnement niet tot april loopt, maar nog maar tot februari, waarschijnlijk om de regelgeving te omzeilen. In mijn voordeel dus, zodat ik nu toch al een nieuwe telefoon aan kon schaffen. Werd ook wel tijd ook, aangezien ze nooit langer leven dan 2 jaar bij. Stond door de aanbiedingen die Telfort mij deed, bijna op het punt een iPhone te nemen, omdat die nog maar koste wat ik eerst aan de Desire Z of HD kwijt zou zijn..... Hopelijk gaat de Desire Z me ook bevallen en net zo makkelijk werkt als mijn N71.Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:41:
Ik ga maar eens bellen met ze, want via hun website krijg ik maar steeds geen interessante deals.
Desire Z is gisteren besteld via Hi! 
Maar heb ik weer: niet op voorraad...
De man aan de telefoon wist mij tijdens de bestelling te verzekeren dat het geen enkel probleem zou zijn en de telefoon gewoon binnen twee dagen geleverd kon worden. Had nog niet opgehangen of ik kreeg een sms + mailtje: helaas, niet op voorraad. En onbekend wanneer hij weer binnen komt. Dit werd vandaag ook bevestigd toen ik nog eens belde voor de status.
Op de één of andere manier konden ze ook niet zien wanneer de telefoon weer binnen zou komen. De tip die ik kreeg: bij een Hi winkel langs gaan en vragen of daar nog een exemplaar op voorraad is.. Met wat geluk zou ik dan de bestelling om kunnen zetten.
Edit woensdag:
Vandaag een smsje gekregen dat mijn bestelling is verzonden en ik het pakketje morgen kan verwachten. Ik ben benieuwd..
Maar heb ik weer: niet op voorraad...

Op de één of andere manier konden ze ook niet zien wanneer de telefoon weer binnen zou komen. De tip die ik kreeg: bij een Hi winkel langs gaan en vragen of daar nog een exemplaar op voorraad is.. Met wat geluk zou ik dan de bestelling om kunnen zetten.

Edit woensdag:
Vandaag een smsje gekregen dat mijn bestelling is verzonden en ik het pakketje morgen kan verwachten. Ik ben benieuwd..
[ Voor 9% gewijzigd door Merijn. op 29-12-2010 19:49 ]
Nee, ik krijg helemaal niets van ze, behalve een smsje dat X bedrag ongeveer dan en dan afgeschreven gaat worden.RDX_Charade schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:57:
Heb je geen emailalert van Telfort gekregen waarmee je je in de aanbiedingen kon vinden.
Ja, die krijg ik ook elke maand, waarin ook de melding staat om mijn (enige) online rekening te bekijken. Maar die bedoelde ik niet. Wanneer je naar je Mijn Telfort online rekening gaat, waar ook je informatie omtrent je abbo staat. Daar heb ik toen mijn emailadres ergens opgegeven, zodat Telfort me een email zou sturen zodra ik mijn abonnement kon verlengen. Dat kan je ergens invullen op de plek waar verlengen staat. Maar dat stond er dus toen ik nog niet kon verlengen.Anoniem: 172410 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 01:00:
Nee, ik krijg helemaal niets van ze, behalve een smsje dat X bedrag ongeveer dan en dan afgeschreven gaat worden.
Maar in de ontvangen email stond toen een link waarin Telfort me bepaalde aanbiedingen deed. (Echter na eenmaal een bestelling te hebben gedaan, werkte de link in de email niet meer). Deze gunstige aanbiedingen waren niet op de website te vinden en kon ook niet door enkele (web)winkel geboden worden....
EDIT: Heb hem dus gisteren mogen ontvangen...
[ Voor 9% gewijzigd door Suntoro op 29-12-2010 22:33 ]
Anoniem: 137105
Sorry voor de slecht leesbare tabel, maar GoT staat geen xlssjes toe. Dan is de besteding van mijn zondagochtend misschien nuttig voor meer mensen. 
Opbouw rijen:
* Aansluitkosten
* Bellen/sms totaal
* Internet totaal
* Prijs toestel
* Totaalprijs
* Per maand
Opbouw rijen:
* Aansluitkosten
* Bellen/sms totaal
* Internet totaal
* Prijs toestel
* Totaalprijs
* Per maand
via gsmweb (belminuten onbeperkt mee) | via provider zelf (minuten twee maanden mee te nemen) | ||||||||||
TM relax 330 1jr | TM relax 330 2jr | TM relax 450 1jr | TM relax 450 2jr | TM SO relax 440 1jr | VF 275 1jr | VF 350 1jr | VF 450 1jr | VF 275 2jr | VF 350 2jr | VF 450 2jr | |
24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,95 | 0 | 24,5 | 24,5 | 24,5 | 24,5 | 24,5 | 24,5 | |
420 | 840 | 540 | 1080 | 299,4 | 390 | 453 | 570 | 780 | 906 | 1140 | |
39,6 | 59,4 | 39,6 | 59,4 | 79,6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
121 | 0 | 0 | 0 | 0 | 243,95 | 196,35 | 160,65 | 0 | 0 | 0 | |
605,55 | 924,35 | 604,55 | 1164,35 | 379 | 658,45 | 673,85 | 755,15 | 804,5 | 930,5 | 1164,5 | |
€ 50,46 | € 38,51 | € 50,38 | € 48,51 | € 31,58 | € 54,87 | € 56,15 | € 62,93 | € 33,52 | € 38,77 | € 48,52 | |
zonder toestel | |||||||||||
via provider zelf / via gsmweb identiek (belminuten 1 mnd mee) | via gsmweb (allen met 25 sms, minuten 2 mnd mee) | ||||||||||
KPN 320 1jr | KPN 320 2jr | KPN 430 1jr | KPN 430 2jr | TelF 300 1jr | Telf 400 1jr | TelF 300 2jr | TelF 400 2jr | ||||
24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,5 | 24,5 | 24,5 | 24,5 | ||||
385 | 750,75 | 482 | 939 | 334,9 | 414,9 | 654,825 | 810,825 | ||||
100 | 195 | 100 | 195 | 99,6 | 99,6 | 194,25 | 194,25 | ||||
199,95 | 9,95 | 169,95 | 0 | 214 | 179 | 0 | 0 | ||||
709,9 | 980,65 | 776,9 | 1158,95 | 673 | 718 | 873,575 | 1029,575 | ||||
€ 59,16 | € 40,86 | € 64,74 | € 48,29 | € 56,08 | € 59,83 | € 36,40 | € 42,90 | ||||
via provider zelf (Belminuten niet meeneembaar naar volgende maand!) | via provider zelf met studentenkorting (alleen 2 jr), niet mee te nemen naar volgende maand | ||||||||||
MTV 300/150 1jr | MTV 300/150 2jr | MTV 400/200 2jr | Hi 35 1jr | Hi 35 2jr (300m) | Hi 45 1jr | Hi 45 2jr (400m) | |||||
24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,95 | 24,95 | |||||
355,5 | 711 | 1143 | 377,4 | 670,8 | 479,4 | 922,8 | |||||
74,7 | 149,4 | 74,7 | 149,4 | ||||||||
259,95 | 59,95 | 0 | 219,95 | 9,95 | 179,95 | 0 | |||||
640,4 | 795,9 | 1167,95 | 697 | 855,1 | 759 | 1097,15 | |||||
€ 53,37 | € 33,16 | € 48,66 | € 58,08 | € 35,63 | € 63,25 | € 45,71 | |||||
Zo net even gebeld met TMobile. 1 jaar, relax 130 19,50 pm internet snel 11,95 eerste 4 maanden gratis, toestelprijs is dan 199,95.
Ik twijfelde nog om 1 jaar het iplan 150 abbo te nemen, hier zijn de maandkosten 29,95 en het toestel 199 euro. Zit dan alleen wel met 2Mbit ipv 3Mbit en de bel/sms bundel kan maar max 2 maanden meegenomen worden.
Toch maar gegaan voor het relax 130, omdat ik meer sms en minder bel en soms weinig van beide waardoor ik het bij relax mee kan nemen. Vond het een erg nette deal, ik kom op +/- 530 euro uit voor dat jaar.
Zit nu met een Flex 15 7,50 met internet 9,95.
nu mijn n900 gaan missen, maar kan in Oktober weer verlengen en als de N9 er is met whatsapp dan ga ik snel daar naar terug!
Ik twijfelde nog om 1 jaar het iplan 150 abbo te nemen, hier zijn de maandkosten 29,95 en het toestel 199 euro. Zit dan alleen wel met 2Mbit ipv 3Mbit en de bel/sms bundel kan maar max 2 maanden meegenomen worden.
Toch maar gegaan voor het relax 130, omdat ik meer sms en minder bel en soms weinig van beide waardoor ik het bij relax mee kan nemen. Vond het een erg nette deal, ik kom op +/- 530 euro uit voor dat jaar.
Zit nu met een Flex 15 7,50 met internet 9,95.
nu mijn n900 gaan missen, maar kan in Oktober weer verlengen en als de N9 er is met whatsapp dan ga ik snel daar naar terug!
Ik heb zojuist ook een Desire Z besteld. Ik zit bij vodafone en wil daar ook wel blijven, het liefst i.c.m. een 1 jarig abonnement. Maar verlengen naar een niet al te duur 1 jarig abo kost minstens 200 euro bijbetaling. Bovendien zijn op veel sites de 'eerste halfjaar korting' acties verminderd naar 4 maanden.
Ik stond op het punt de Desire Z te bestellen bij ThePhoneHouse met een 2-jarig bel+sms+web 200 abo, alwaar je dan nog 49 euro moest bijbetalen.
Toch nog even doorgegoogled en uitgekomen bij gsmeasy.nl (soort van phonehouse-intermediair?). Daar is het toestel bij verlenging bij vodafone i.c.m. een bel+sms+web 200 abo gratis. Grappig is dat de toestelprijs bij verlengen naar een bel+sms+web 275 - een duurder abo dus - ineens 18 euro is
Mij niet begrijp, maar het zal wel.
Zoals gezegd had ik liever een 1 jarig abo gehad (wie weet wat voor mooie androids er volgend jaar weer zijn), maar de 2 jarige abo's zijn dan relatief zo goedkoop... Als ik goed heb gerekend ben ik nu in totaal 12x20 + 12x34,50 = 654,- kwijt. Een 1 jarig abo bij deze aanbieder had me in totaal 607 euro gekost. Een heel jaar bellen voor 47 euro vind ik toch werkelijk te goedkoop om niet te doen.
Ik ben wel tevreden met deze bestelling. Ik ga er het eerste jaar 3 tientjes per maand (!) op vooruit qua telefoonkosten, m'n htc touch pro 2 blijkt nog 105 euro op te leveren op zonzoo.nl, en met whatsapp heb ik al die smsjes toch niet meer nodig. Nou hoop ik alleen niet voor het eind van mijn contract ernstig verliefd te worden op een ander toestel.
Laat de koerier maar komen
Ik stond op het punt de Desire Z te bestellen bij ThePhoneHouse met een 2-jarig bel+sms+web 200 abo, alwaar je dan nog 49 euro moest bijbetalen.
Toch nog even doorgegoogled en uitgekomen bij gsmeasy.nl (soort van phonehouse-intermediair?). Daar is het toestel bij verlenging bij vodafone i.c.m. een bel+sms+web 200 abo gratis. Grappig is dat de toestelprijs bij verlengen naar een bel+sms+web 275 - een duurder abo dus - ineens 18 euro is

Zoals gezegd had ik liever een 1 jarig abo gehad (wie weet wat voor mooie androids er volgend jaar weer zijn), maar de 2 jarige abo's zijn dan relatief zo goedkoop... Als ik goed heb gerekend ben ik nu in totaal 12x20 + 12x34,50 = 654,- kwijt. Een 1 jarig abo bij deze aanbieder had me in totaal 607 euro gekost. Een heel jaar bellen voor 47 euro vind ik toch werkelijk te goedkoop om niet te doen.
Ik ben wel tevreden met deze bestelling. Ik ga er het eerste jaar 3 tientjes per maand (!) op vooruit qua telefoonkosten, m'n htc touch pro 2 blijkt nog 105 euro op te leveren op zonzoo.nl, en met whatsapp heb ik al die smsjes toch niet meer nodig. Nou hoop ik alleen niet voor het eind van mijn contract ernstig verliefd te worden op een ander toestel.
Laat de koerier maar komen
edit:
Site gsmeasy is inmiddels aangepast, toestel kost nu 55 euro bij een VF200 verlenging van 2 jaar. Bij ThePhoneHouse lijkt het toestel uit het assortiment verdwenen. Opperdepop?
Site gsmeasy is inmiddels aangepast, toestel kost nu 55 euro bij een VF200 verlenging van 2 jaar. Bij ThePhoneHouse lijkt het toestel uit het assortiment verdwenen. Opperdepop?
[ Voor 11% gewijzigd door phAn op 07-01-2011 12:44 ]
Iemand ervaring met de nieuwe Relax abonnementen van T-Mobile? Ik begrijp dat Relax 330 bijv €0.11 per minuut/sms/Mb is. Maar kan dat met Android niet enorm uit de hand lopen?
Niet 100% zeker maar ik geloof dat datagebruik naar boven word afgerond.jip_86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:39:
Iemand ervaring met de nieuwe Relax abonnementen van T-Mobile? Ik begrijp dat Relax 330 bijv €0.11 per minuut/sms/Mb is. Maar kan dat met Android niet enorm uit de hand lopen?
Daarom is het ook aan te raden er een data abonnement bij te nemen.
Tenzij je altijd de beschikking hebt over Wifi.
Voor degenen die nog op zoek zijn naar een losse Desire Z, T-Mobile (Zwolle) heeft hem nog in de kassa staan voor €415,55 incl. prepaid kaartje. Hoeveel het toestel zonder simkaart kost weet ik niet. In ieder geval geen €392 meer zoals een maand geleden, maar nog steeds goedkoper dan de laagste prijs in de Pricewatch.
Btw, het toestel was simlockvrij en unbranded.
Btw, het toestel was simlockvrij en unbranded.
@Deadsy: Ha zo scherp was ik nog niet eens. Bedankt voor de aanvulling.
Dan word het dus bij een 1 jarig abo:
iPlan
+ maandelijks 1,50 goedkoper
+ bellen per seconde
- toestel 30 euro duurder
- langzamer internet 2Mb/s
Relax + Internet Plus
+ toestel 30 euro goedkoper
+ sneller internet 3,6 Mb/s
- bellen per minuut
- maandprijs iets hoger
Ik denk dat het dan wel duidelijk is. Ik bel niet zo heel veel, het is meer de sms en internet waar het mij om gaat. Blijf wel bij Relax dan.
iPlan
+ bellen per seconde
Relax + Internet Plus
- bellen per minuut
- maandprijs iets hoger
Ik denk dat het dan wel duidelijk is. Ik bel niet zo heel veel, het is meer de sms en internet waar het mij om gaat. Blijf wel bij Relax dan.
IPlan kun je je beltegoed ook maar max 2 maanden meennemen. Bij het relax abonnement is dit onbeperkt
Bij Iplan betaal je altijd de eerste minuut daarna per secondejip_86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:14:
@Deadsy: Ha zo scherp was ik nog niet eens. Bedankt voor de aanvulling.
iPlan
+ bellen per seconde
Relax + Internet Plus
- bellen per minuut
- maandprijs iets hoger
Erm...nu is ie daar €55. Hebben ze dat zo snel veranderd?phAn schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:06:
Toch nog even doorgegoogled en uitgekomen bij gsmeasy.nl (soort van phonehouse-intermediair?). Daar is het toestel bij verlenging bij vodafone i.c.m. een bel+sms+web 200 abo gratis.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Erhw.. zo te zien wel inderdaad. Blijkbaar toch een foutje geweest in de tabel. Wat niet wegneemt dat ik hem toen wel voor €0,- heb besteld. Mijn orderstatus van de Desire Z staat sinds bestelling (03-01) op 'niet op voorraad', terwijl de website duidelijk aangeeft 'artikel op voorraad, binnen 24u in huis'. Fishywestergas schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:29:Erm...nu is ie daar €55. Hebben ze dat zo snel veranderd?
* phAn wacht geduldig af. Zou niet de eerste keer zijn dat een bedrijf onder een prijs uit probeert te komen door te stallen, maar daar ga ik nog even niet van uit.
edit:
Vanmiddag netjes gebeld voor een afleverafspraak. Morgenavond wordtie bezorgd. Fun!
Vanmiddag netjes gebeld voor een afleverafspraak. Morgenavond wordtie bezorgd. Fun!
[ Voor 6% gewijzigd door phAn op 10-01-2011 15:04 ]
Anoniem: 83

HTC Desire Z
Relax 190, 1 jaar + SMS Verdubbelaar + Internet 6.95
Eerste 4 maanden = 27.50, daarna nog 8 maanden 34.45
4*27.50 + 8*34.45 + 169,95 = 555,55 euro voor 1 jaar Desire Z + Abbo.
Lijkt me het goedkoopst voor mij ?
Vergeet niet, het is meer dan 47 euro! Normaal zou je na een jaar een verlenging / nieuw abbo pakken, en krijg je dus WEER een korting op een nieuw toestel (in mijn geval 331 euro, bel jij 1 jaar voor 331+47 euro? Duur hoor!)phAn schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:06:
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 83 op 10-01-2011 23:16 ]
Desire Z + Relax 130 + Internet plus. Zaterdag bestelt, vandaag mail + sms gehad om online de bezorging in te plannen. Morgen komen ze langs
Gaat super snel dus bij de T-Mobile e-shop.
[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 10-01-2011 23:40 ]
Mm, goed punt. Zo had ik het nog niet berekend. In dat daglicht is 1 jaar inderdaad een stuk aantrekkelijker.Anoniem: 83 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:12:
Vergeet niet, het is meer dan 47 euro! Normaal zou je na een jaar een verlenging / nieuw abbo pakken, en krijg je dus WEER een korting op een nieuw toestel (in mijn geval 331 euro, bel jij 1 jaar voor 331+47 euro? Duur hoor!)! Nooit meer 2 jarig voor mij, zolang gaan smartphones niet mee! Gewoon ff geld neerleggen voor de telefoon, altijd goedkoper dan "financieren".
Then again kost het me ongeveer 300 euro bijbetalen bij hetzelfde abo op 1 jaar, dat vind ik toch wel wat gortig om 'even' op te hoesten.
Ik had mijn vorig contract ook op 1 jaar afgesloten, maar dat had achteraf ook best 2 jaar mogen zijn. HTC levert sowieso 24 maanden pickup/return garantie, dus dat het toestel het niet redt maak ik me niet zo druk over.
[ Voor 9% gewijzigd door phAn op 11-01-2011 17:52 ]
Nu heb je het echter wel over een T-Mobile abbo ipv het 'gewenste' Vodafone. Bijbetalen voor een 1 jarig abbo met vodafone ligt heel wat hoger dan T-Mobile. Ik hoef niet jaarlijks te wisselen van een telefoon als ik een telefoon heb die aan mijn wensen voldoet. De garantie van deze telefoon is toch ook net zolang als een twee jarig abbo (als je hem niet te vroeg verlengd)?Vergeet niet, het is meer dan 47 euro! Normaal zou je na een jaar een verlenging / nieuw abbo pakken, en krijg je dus WEER een korting op een nieuw toestel (in mijn geval 331 euro, bel jij 1 jaar voor 331+47 euro? Duur hoor!)! Nooit meer 2 jarig voor mij, zolang gaan smartphones niet mee! Gewoon ff geld neerleggen voor de telefoon, altijd goedkoper dan "financieren".
LOETKE
Anoniem: 83
Dat klopt allemaal. Het ligt ook aan je wensen. Ik wil niet 2 jaar met een smartphone doen, want naar mijn ervaring zijn ze erg snel outdated (en worden ze traag door updates).
Plus dat ik mijn Desire Z dadelijk nog -erg- goed kan verkopen met 1 jaar fabrieksgarantie er nog op, stel ik vang er 220 euro nog voor (wat je zeker niet meer doet na 2 jaar en dus zonder garantie), dan kan ik dan nog eens bij m'n winst optellen!
En idd, vodafone is duurder als je een 1 jarig abbo neemt. Je moet natuurlijk allereerst kijken naar wat het geschikte abbo is voor je, en dan pas naar de leuke speeltjes.
Plus dat ik mijn Desire Z dadelijk nog -erg- goed kan verkopen met 1 jaar fabrieksgarantie er nog op, stel ik vang er 220 euro nog voor (wat je zeker niet meer doet na 2 jaar en dus zonder garantie), dan kan ik dan nog eens bij m'n winst optellen!
En idd, vodafone is duurder als je een 1 jarig abbo neemt. Je moet natuurlijk allereerst kijken naar wat het geschikte abbo is voor je, en dan pas naar de leuke speeltjes.
Dag mensen, ik ben me ook in telefoons en abonnementen gaan verdiepen en de huidige t-mobile Relax + internet aanbieding staat mij wel aan. Eerste jaar €30 en het tweede jaar €37 euro waarmee je dus internet hebt en 250 minuten en/of smsjes. Nu wilde ik dit vanavond bestellen, maar als huidig t-mobile klant verwacht men van mij twee jaar lang €37 euro met daarbij nog eens 40 euro voor de telefoon, of een duurder Relax abonnement, helaas.
Ik wil morgen dus met de klantenservice gaan bellen om te kijken wat zij voor mij kunnen betekenen. Echter ik keek even rond bij de webwinkel castle.nl, en daar viel mij op dat zij deze aanbieding wel aanbieden aan verlengers. Hebben jullie enig idee of dit kan als ik hier gebruik van zou maken, kan ik op een later moment nog onverwachte kosten krijgen, of heeft iemand anders hier ervaringen mee?
edit:Rare opbouw verbeterd.
edit2: Ook bij ritel.nl lijk je op deze manier van deze aanbieding gebruik te kunnen maken, 2call.nl is dan weer veel duurder.
Ik wil morgen dus met de klantenservice gaan bellen om te kijken wat zij voor mij kunnen betekenen. Echter ik keek even rond bij de webwinkel castle.nl, en daar viel mij op dat zij deze aanbieding wel aanbieden aan verlengers. Hebben jullie enig idee of dit kan als ik hier gebruik van zou maken, kan ik op een later moment nog onverwachte kosten krijgen, of heeft iemand anders hier ervaringen mee?
edit:Rare opbouw verbeterd.
edit2: Ook bij ritel.nl lijk je op deze manier van deze aanbieding gebruik te kunnen maken, 2call.nl is dan weer veel duurder.
[ Voor 16% gewijzigd door Arie- op 13-01-2011 22:03 ]
Inderdaad alles heeft zijn voor en tegens. Provider is voor mij erg belangrijk. Ben ooit een Orange shop binnen gelopen, die mij thuis perfecte dekking konden garanderen. Bewijs konden ze leveren op een kaart, echter had ik thuis / binnen geen bereik. Ach zegt de verkoper dan bel je toch buiten,Anoniem: 83 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:01:
Dat klopt allemaal. Het ligt ook aan je wensen. Ik wil niet 2 jaar met een smartphone doen, want naar mijn ervaring zijn ze erg snel outdated (en worden ze traag door updates).

Telefoon kun je natuurlijk altijd verkopen, dan krijg je alleen geen korting op de nieuwe telefoon. Ach, zoals je al aangaf, ieder zijn ding.
LOETKE
Ik heb dinsdag de HTC Desire Z besteld bij www.wirelesscircle.nl waar ik als 3 jaar klant ben. Wirless Circle maakt gebruik van het KNP netwerk (groot pluspunt) en is vrij flexibel wat betreft afspraken over het toevoegen/afzeggen van bundels of het bijkopen van een nieuw mobiel tijdens het lopen van een vast contract.
In mijn geval ziet de contract er als volgt uit:
Duur: 24 maanden
Onderling 1000min & 300sms: 3.95€ p/m
Belbundel buiten Wireless Circle 75min: 4.95€ p/m
Sms bundel buiten Wireless Circle 40sms: 1.95€ p/m
Databundel Unlimited Mobile HSDPA-snelheid: 2.50€ p/m
HTC Desire Z: 19.50€ p/m
Voor het toestel hoef je dan niets bij te betalen en betaal je effectief 468€ voor de HTC Desire Z tijdens de duur van je contract. Dit is maar 19€ meer dan de goedkoopste mogelijkheid (zonder verzendkosten) in de pricewatch.
In mijn geval ziet de contract er als volgt uit:
Duur: 24 maanden
Onderling 1000min & 300sms: 3.95€ p/m
Belbundel buiten Wireless Circle 75min: 4.95€ p/m
Sms bundel buiten Wireless Circle 40sms: 1.95€ p/m
Databundel Unlimited Mobile HSDPA-snelheid: 2.50€ p/m
HTC Desire Z: 19.50€ p/m
Voor het toestel hoef je dan niets bij te betalen en betaal je effectief 468€ voor de HTC Desire Z tijdens de duur van je contract. Dit is maar 19€ meer dan de goedkoopste mogelijkheid (zonder verzendkosten) in de pricewatch.
Okee, een beetje dom vraagje:
Ik heb, tot 2 jaar geleden, altijd pre-paid gehad en heb toen een 2-jarig abonnement genomen. Deze loopt binnenkort af.
Ik ga dus voor het eerst een abonnement verlengen, spannend
En neem er een Desire Z bij (heb nu een G1 en het lijkt mij een mooie opvolger).
Nu kan dat via de site, uiteraard, maar kan ik ook gewoon de winkel inlopen, abonnement verlengen en een Desire Z meenemen? (weet niet of de winkels die dingen überhaupt hebben liggen?
)
En als dat niet mogelijk is, duurt het dan lang vanaf verlengen op de site dat het verstuurd wordt? (Laatste pagina's gaan vooral over prijzen, maar ik ben ook wel benieuwd naar de levertijd).
Ik heb, tot 2 jaar geleden, altijd pre-paid gehad en heb toen een 2-jarig abonnement genomen. Deze loopt binnenkort af.
Ik ga dus voor het eerst een abonnement verlengen, spannend
Nu kan dat via de site, uiteraard, maar kan ik ook gewoon de winkel inlopen, abonnement verlengen en een Desire Z meenemen? (weet niet of de winkels die dingen überhaupt hebben liggen?
En als dat niet mogelijk is, duurt het dan lang vanaf verlengen op de site dat het verstuurd wordt? (Laatste pagina's gaan vooral over prijzen, maar ik ben ook wel benieuwd naar de levertijd).
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 15-01-2011 22:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee winkels hebben de Desire Z niet liggen dit toestel is veel te exclusief om op voorraad te houden.anandus schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:32:
Okee, een beetje dom vraagje:
Ik ga dus voor het eerst een abonnement verlengen, spannendEn neem er een Desire Z bij (heb nu een G1 en het lijkt mij een mooie opvolger).
Nu kan dat via de site, uiteraard, maar kan ik ook gewoon de winkel inlopen, abonnement verlengen en een Desire Z meenemen? (weet niet of de winkels die dingen überhaupt hebben liggen?)
Nu begin ik toch in de war te raken. Ik heb een Relax130 + internet afgesloten. Heb ik nu een FUP (1GB, daarna snelheidsverlaging) of heb ik nu 130 'tikken' wat geldt als 1 belminuut, 1 sms of 1MB internet? Ik val onder de nieuwe regeling van T-Mobile.jip_86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:39:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nee, als je + web afsluit, moet je even in de relax prijs pdf: http://www.t-mobile.nl/pe...slijst_relax_06122010.pdf voetnoot 1 lezen. Voor die 6.95 per maand gaat internet dan _niet_ uit die bundel.
edit: Ik heb uiteindelijk de telefoon met abonnement verlenging besteld bij Ritel, hier staat wel gewoon op het contract eerste jaar 30 tweede jaar 37 euro. Het lijkt er vooralsnog op dat in de T-mobile winkel de relax+web aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten, ik heb uiteindelijk niet naar de klantenservice gebeld.
edit: Ik heb uiteindelijk de telefoon met abonnement verlenging besteld bij Ritel, hier staat wel gewoon op het contract eerste jaar 30 tweede jaar 37 euro. Het lijkt er vooralsnog op dat in de T-mobile winkel de relax+web aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten, ik heb uiteindelijk niet naar de klantenservice gebeld.
[ Voor 40% gewijzigd door Arie- op 17-01-2011 12:22 ]
Mijn vriendin was toe aan verlenging bij Vodafone. Zij heeft telefonisch contact gezocht met Vodafone zelf en verlengt nu Bel+sms+web 200 voor 2 jaar en krijgt de Desire Z voor €30. Ik heb even gezocht en dit is volgens mij op dit moment echt de beste deal voor Vodafone verlenging.
[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 17-01-2011 19:23 ]
Abbo's ik word er niet goed van. Wil graag een goede deal sluiten en zeker niet teveel betalen. Ik ben nu Vodafone abbo houder waarbij de kosten boven de minuut nog per seconde worden berekend. Ben dan gemiddeld in de maand, zo'n 120 minuten kwijt. Met het minuten afronden naar boven, zal dit wat oplopen en dus moet ik een wat hoger abbonement.
Ik zat te denken aan een twee jaar verlenging. Eerste jaar 24,50, tweede jaar 34,50. (evt. komen hier nog 1000 sms blox bij op). Ik heb mijn vorige mobiele telefoons gekocht bij The Phonehouse. Indien de telefoon kapot is, kun je hem bij een winkel inleveren en regelen hun de rest, bij de webshops moet je meestal zelf de telefoon gaan versturen (grootste nadeel lijkt me).
Nu zou ik voor het abbonement zonder sms blox al 708 euro kwijt zijn. Toestel bij The Phonehouse kost ook nog eens 124 euro bij verlenging. Totaal bedrag van 832 euro.
Andere optie is sim only 300 uit de direct sales. Betaal je maandelijks 12,95 (2 jaar - word niet verhoogd toch). Totaal 310,80. Heb je meer belminuten en lagere maandlasten. Kosten zullen in totaal redelijk gelijk blijven. Enige nadeel van sim-only het niet mee kunnen nemen van je belminuten, echter is dat met 300 belminuten en het eerst opmaken van het nieuwe beltegoed, niet heel erg belangrijk voor me, lijkt me.
Vragen:
Zijn er goede / betrouwbare webshops met andere RMA procedures (afleveren in winkel / ophalen mobiel op afspraak).
Mis ik iets aan de voorwaarden van directsales?
Mis ik iets in mijn bovenstaande verhaal?
Ik kom er maar niet uit wat voor mij het beste is. Zal alleen liever nu iets meer voor de telefoon betalen, dan over twee jaar maandelijks 44 euro, incl. de sms blox.
Ik zat te denken aan een twee jaar verlenging. Eerste jaar 24,50, tweede jaar 34,50. (evt. komen hier nog 1000 sms blox bij op). Ik heb mijn vorige mobiele telefoons gekocht bij The Phonehouse. Indien de telefoon kapot is, kun je hem bij een winkel inleveren en regelen hun de rest, bij de webshops moet je meestal zelf de telefoon gaan versturen (grootste nadeel lijkt me).
Nu zou ik voor het abbonement zonder sms blox al 708 euro kwijt zijn. Toestel bij The Phonehouse kost ook nog eens 124 euro bij verlenging. Totaal bedrag van 832 euro.
Andere optie is sim only 300 uit de direct sales. Betaal je maandelijks 12,95 (2 jaar - word niet verhoogd toch). Totaal 310,80. Heb je meer belminuten en lagere maandlasten. Kosten zullen in totaal redelijk gelijk blijven. Enige nadeel van sim-only het niet mee kunnen nemen van je belminuten, echter is dat met 300 belminuten en het eerst opmaken van het nieuwe beltegoed, niet heel erg belangrijk voor me, lijkt me.
Vragen:
Zijn er goede / betrouwbare webshops met andere RMA procedures (afleveren in winkel / ophalen mobiel op afspraak).
Mis ik iets aan de voorwaarden van directsales?
Mis ik iets in mijn bovenstaande verhaal?
Ik kom er maar niet uit wat voor mij het beste is. Zal alleen liever nu iets meer voor de telefoon betalen, dan over twee jaar maandelijks 44 euro, incl. de sms blox.
LOETKE
Zo spannend is iets RMA sturen natuurlijk ook niet. Je neemt contact op met de fabrikant, die geven jou een RMA nummer, je gooit je telefoon in een doos, RMA nummer op de buitenkant en wandelt naar het postkantoor. Het 'grote' voordeel dat je bij een winkel hebt dat je naar binnen kunt lopen valt vaak wel weg tegen de extra kosten die je hiervoor maakt bij aanschaf. Dus als dat je grootste tegenargument is om online te bestellen zou ik het toch gewoon proberen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Is eigenlijk ook zo, heb voor mijn werk enkele jaren RMA pakketten verzonden, maar dan is het geen eigen bezit en komt de koerier het 'meestal' ophalen. Dus dat zal niet de reden zijn het niet via een webshop te bestellen. Voordeel van een phonehouse vind ik wel de 14 dagen op proef periode, of heb je dat eigenlijk ook wel wanneer je hem los koopt in een webwinkel, ivm wettelijk afzien van de koop periode?Sandyman538 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:06:
Zo spannend is iets RMA sturen natuurlijk ook niet. Je neemt contact op met de fabrikant, die geven jou een RMA nummer, je gooit je telefoon in een doos, RMA nummer op de buitenkant en wandelt naar het postkantoor. Het 'grote' voordeel dat je bij een winkel hebt dat je naar binnen kunt lopen valt vaak wel weg tegen de extra kosten die je hiervoor maakt bij aanschaf. Dus als dat je grootste tegenargument is om online te bestellen zou ik het toch gewoon proberen.
LOETKE
Je hebt dat blijkbaar ook bij de webwinkel, zie:RudyL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:11:
[...]
Is eigenlijk ook zo, heb voor mijn werk enkele jaren RMA pakketten verzonden, maar dan is het geen eigen bezit en komt de koerier het 'meestal' ophalen. Dus dat zal niet de reden zijn het niet via een webshop te bestellen. Voordeel van een phonehouse vind ik wel de 14 dagen op proef periode, of heb je dat eigenlijk ook wel wanneer je hem los koopt in een webwinkel, ivm wettelijk afzien van de koop periode?
http://www.phonehouse.nl/webshop-garanties/?p=241&pk=252
[ Voor 15% gewijzigd door twakkers op 18-01-2011 13:53 ]
Ja dat wist ik wel, maar dan heb je ook gewoon de normale winkel waar je gebruik van kunt maken. Is wat betreft prijs ook niet goedkoper dan in de winkel. Als je hem dan via internet aankoopt, maak ik ook wel gebruik van de goedkoopste / betrouwbare aanbieding.twakkers schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Je hebt dat blijkbaar ook bij de webwinkel, zie:
http://www.phonehouse.nl/webshop-garanties/?p=241&pk=252
LOETKE
Ik heb precies dezelfde aanbieding gekregen, en deze aangenomen.westergas schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:23:
Mijn vriendin was toe aan verlenging bij Vodafone. Zij heeft telefonisch contact gezocht met Vodafone zelf en verlengt nu Bel+sms+web 200 voor 2 jaar en krijgt de Desire Z voor €30. Ik heb even gezocht en dit is volgens mij op dit moment echt de beste deal voor Vodafone verlenging.
Vijf minuten geleden de Vodafone klantenservice aan de lijn gehad om mijn bestelling van 15/1 te checken. Ze geven aan dat de Desire Z "end of life" is en niet meer geleverd/geproduceerd wordt door HTC. Na +/- 2 maanden lijkt me dit erg stug.
Tijdens mijn bestelling kreeg ik de mededeling dat hij gewoon ruim op voorraad was. Ok, enige vertraging tussen de echte voorraad en wat zij daar kunnen zien kan ik me nog voorstellen, maar dit vind ik erg vaag.
-edit: heb meteen even met HTC NL gebeld, en die zeggen dat hij nog gewoon aan Vodafone geleverd wordt en dat de productie (uiteraard) niet gestopt is. Het kan wel zijn dat Vodafone vanuit hun kant de telefoon niet meer levert, om welke reden dan ook.
-edit2: telefoontje terug gehad van Vodafone; ze kunnen, in het geval van mijn bestelling, de Desire Z wel vanuit "een andere voorraad" leveren en ik zou het toestel midden volgende week binnen moeten hebben. Er werd mij verzekerd dat deze voorraad up-to-date is en dat ik er zeker van kan zijn dat ik het toestel ook gewoon krijg.
@westergas: als ik jou was, zou ik je vriendin maar even laten bellen, want dit is wel een beetje krom allemaal.
[ Voor 29% gewijzigd door kicknoize op 20-01-2011 14:34 ]
Heb m'n toestel inmiddels binnen (erg snel, dat mag gezegd worden). Ze hebben hem blijkbaar besteld als zijnde een los toestel, dus dat bedoelden ze met "een andere voorraad".
[ Voor 10% gewijzigd door kicknoize op 21-01-2011 15:29 ]
Mmmm opmerkelijk....mijn vriendin heeft hem nog steeds niet binnen. Ik zal haar het advies geven de VF flink te spammenkicknoize schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:29:
Heb m'n toestel inmiddels binnen (erg snel, dat mag gezegd worden). Ze hebben hem blijkbaar besteld als zijnde een los toestel, dus dat bedoelden ze met "een andere voorraad".
Ik kan ook bijna verlengen en zit dus ook alweer tot mijn nek in de abonnementen. Veel proberen te vergelijken wat ontzettend moeilijk is. Ik zit nu bij t-mobile en ben daar niet super tevreden over, maar er zijn nog niet echt andere aanbieders met echt onbeperkt internet.
Een paar posts hierboven zie ik de 1-jarige relax + internet + telefoon voor 555 euro. Zelf zit ik nu te denken aan het i-150 abonnement (29,95 per maand). 150 belminuten en 150 sms'jes en onbeperkt internet. In combinatie met de telefoon wordt dat 12 * 29,95 + 199,95 (voor de telefoon) is zo'n 560 euro.
Iemand nog beter aanbiedingen gespot? Ik wil per definitie een 1-jarig abonnement.
Een paar posts hierboven zie ik de 1-jarige relax + internet + telefoon voor 555 euro. Zelf zit ik nu te denken aan het i-150 abonnement (29,95 per maand). 150 belminuten en 150 sms'jes en onbeperkt internet. In combinatie met de telefoon wordt dat 12 * 29,95 + 199,95 (voor de telefoon) is zo'n 560 euro.
Iemand nog beter aanbiedingen gespot? Ik wil per definitie een 1-jarig abonnement.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Update: Vandaag had mijn vriendin een mailtje van VF dat de Desire Z vandaag is verstuurd. Netjes, precies zoals ze hadden beloofd. En zonder ze te spammenwestergas schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:53:
[...]
Mmmm opmerkelijk....mijn vriendin heeft hem nog steeds niet binnen. Ik zal haar het advies geven de VF flink te spammen
Heh, mooi zo.westergas schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:16:
[...]
Update: Vandaag had mijn vriendin een mailtje van VF dat de Desire Z vandaag is verstuurd. Netjes, precies zoals ze hadden beloofd. En zonder ze te spammen
Vanaf donderdag (morgen dus) tot zondag bij de MediaMarkt: geen BTW betalen! Ik heb een mailtje gehad dat de DZ 'maar' 385 E kost bij mediamarkt cruqius. denk dat ik hem daar ga halen! is zeker wel goede aanbieding
Bij de MM in Groningen was deze 419,-racsoo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:25:
Vanaf donderdag (morgen dus) tot zondag bij de MediaMarkt: geen BTW betalen! Ik heb een mailtje gehad dat de DZ 'maar' 385 E kost bij mediamarkt cruqius. denk dat ik hem daar ga halen! is zeker wel goede aanbieding
Anoniem: 253370
Vrijdag toestel gescoord via BelCompany icm met een 2jr abo bij Vodafone (200, € 24,50 eerste jaar/ € 34,50 tweede). Normaal toestel dan voor € 79,90, heb hem echter voor nop meegekregen na wat onderhandelen.
Uiteraard eerst gevraagd naar toestel, doosje was nog netjes verzegeld. Is ook een unbranded toestel, dus geen 360 zooi erop.
Uiteraard eerst gevraagd naar toestel, doosje was nog netjes verzegeld. Is ook een unbranded toestel, dus geen 360 zooi erop.
Weet iemand of de Desire Z's van T-mobile gesimlockt zijn?
Nee, deze zijn simlockvrij!SaN schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:45:
Weet iemand of de Desire Z's van T-mobile gesimlockt zijn?
Misschien kick ik een redelijk dood topic weer omhoog maar ik zoek wat ervaringen met mensen die de desire z bij studentmobiel hebben besteld.
Ik mag namelijk verlengen vanaf volgende week, en bij studentmobiel ben ik voor 125 euro klaar met een 1 jarige verlening relax190 + web voor 31,95 per maand.
Nu lees ik her en der wat nare ervaringen met die club, het gaat allemaal goed als het goed gaat. Maar als het toestel stuk is of verkeerd geleverd wordt is het erg lastig om contact met deze club te krijgen.
Zijn er hier meer mensen die via studentmobiel hun toestel geleverd hebben gekregen?
Ze zijn namelijk gezien het enorme prijsverschil met andere shops voor mij wat betreft de kosten het proberen waard, maar dan moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat het een betrouwbaar bedrijf is.
Ik mag namelijk verlengen vanaf volgende week, en bij studentmobiel ben ik voor 125 euro klaar met een 1 jarige verlening relax190 + web voor 31,95 per maand.
Nu lees ik her en der wat nare ervaringen met die club, het gaat allemaal goed als het goed gaat. Maar als het toestel stuk is of verkeerd geleverd wordt is het erg lastig om contact met deze club te krijgen.
Zijn er hier meer mensen die via studentmobiel hun toestel geleverd hebben gekregen?
Ze zijn namelijk gezien het enorme prijsverschil met andere shops voor mij wat betreft de kosten het proberen waard, maar dan moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat het een betrouwbaar bedrijf is.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb jaren geleden zaken gedaan met Studentmobiel en dat is prima bevallen, maargoed, dat is wel jaren geleden geweest
Afgaande op http://tweakers.net/shopr...tudentmobiel-punt-nl.html is het precies wat jij zegt: verkoop gaat goed, aftersales niet zo.
Hoe kom je aan die 125 euro? Als ik hier kijk, dan hebben ze het over 184 euro.
De mijne heb ik overigens bij 2call gehaald. Afgaande op de reviews staan zij niet zo goed bekend, ik heb er echte geen slechte ervaringen mee (het vorige toestel kwam ook bij hen vandaan).
De mijne heb ik overigens bij 2call gehaald. Afgaande op de reviews staan zij niet zo goed bekend, ik heb er echte geen slechte ervaringen mee (het vorige toestel kwam ook bij hen vandaan).
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Hier is deze 125 euro (ik kies wel voor de T-Mobile versie) verschil is denk ik dat ik een relax+web bundel selecteer.pven schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:41:
Afgaande op http://tweakers.net/shopr...tudentmobiel-punt-nl.html is het precies wat jij zegt: verkoop gaat goed, aftersales niet zo.
Heb ik wat aan het feit dat ze bij "thuiswinkel waarborg" bekend en gekeurd zijn? Of moet ik daarvoor lid zijn van de consumentenbond? Het verschil is me te groot in verhouding met andere webwinkels, offline winkels vallen sowieso af, daar kom ik op hetzelfde bedrag uit alleen heb ik dan een 2 jarig abo.
Het is sowieso de eerste keer dat ik een toestel online wil gaan bestellen, voorheen ging ik altijd naar de lokale T-Mobile store, maar gezien die niks meer doen met klantwaarde heeft dat voor mij ook niet zoveel nut meer qua kosten.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb inmiddels maar eens uitgerekend hoeveel belminuten ik onder de nieuwe voorwaarden graag wil hebben. Ik kom uit op 200 of 250, maar met zoveel belminuten is zo'n Z nog steeds wel erg duur. Dan kan ik 'm beter los kopen en er een sim-only bij doen, dan ben ik goedkoper uit.
Als ik het toestel zo rond de 300 zou kunnen krijgen (alle kosten - kosten vergelijkbaar sim-only abonnement) zou ik het een goede deal vinden.
Als ik het toestel zo rond de 300 zou kunnen krijgen (alle kosten - kosten vergelijkbaar sim-only abonnement) zou ik het een goede deal vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-04-2011 02:39 ]
Kreeg gister een SMS van Vodafone, levertjid van mijn Desire-Z? --> 5-mei-2011
Ding is niet op voorraad bij Vodafone.

De prijs van de Z was de laatste tijd aan het zakken, maar is nu opeens weer omhoog aan het schieten.
Op Mobily was hij een tijdje 327 euro, maar ik zie nu weer dat dat 363 euro geworden is. Dat is een fikse prijsstijging als je het mij vraagt !
Op Mobily was hij een tijdje 327 euro, maar ik zie nu weer dat dat 363 euro geworden is. Dat is een fikse prijsstijging als je het mij vraagt !
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nice , Net 2 Desire Z gekocht en dan cancellen ze de android 2.3 gingerbread update op het moment dat ie zou moeten uitkomen. Te Weinig geheugen voor sense , right.
Update HTC desire begint volgende week 
En dit gold niet voor de Desire Z. Ze blijven het alleen uitstellen...

En dit gold niet voor de Desire Z. Ze blijven het alleen uitstellen...

[ Voor 22% gewijzigd door BigEagle op 18-06-2011 14:23 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
De Z is echt slecht leverbaar op dit moment... ik wacht al meer dan 3 weken op m'n toestel ! (Besteld bij 4Launch) en de leverdatum wordt keer op keer uitgesteld...
Had ergens gelezen dat hij End-Of-Life is, zou er best mee te maken kunnen hebben...
Had ergens gelezen dat hij End-Of-Life is, zou er best mee te maken kunnen hebben...
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Een telecom winkel verkoopt de Desire Z NL en de Desire Z UK versie. De UK versie is 75 euro goedkoper maar is een import. Of loop ik met de UK versie een risico qua garantie? Dat ging bij HTC toch via HTC zelf?
Je kan de taal toch instellen of installeren?
Je kan de taal toch instellen of installeren?
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...