After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Anoniem: 172410
Waarschijnlijk wordt er bedoeld dat je een maximum bedrag per dag betaalt, geen maximum aan dataRaven schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:23:
[...]
[offtopic]Een maximum per dag? Niks van gemerkt
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Wishfull thinking...

Weet jij niks van een leverdatum?
Edit:/
Whoops, volgens mij zijn we hier met zn alle van het topic af aan het dwalen..?

Daarom heb ik ze maar even gemoved.
[ Voor 67% gewijzigd door pven op 10-10-2010 21:13 ]
[ Voor 9% gewijzigd door AOC op 11-10-2010 20:56 ]
Daar zit ik zelf ook over te twijfelen. Voor mij geldt alleen dat mijn abonnement verlopen is en ik dus ongeveer 10 euro meer in de maand kwijt ben.Dark0z schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:52:
Is het eigenlijk wel verstandig om nu te gaan pre-orderen? Zal het niet zo zijn dat als de Desire Z uit is dat er dan voordeligere abbonementen uitkomen?

Zover ik gevonden heb is belnu.nl het voordeligst icm vodafone abbo.
Bij gsmwijzer is hetzelfde abonnement met gratis toestel, waar je bij belnu.nl nog 29 euro kwijt bent voor het toestel.Jaap-Jan schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 02:16:
Vodafone Bel+SMS+Web 200: 12*20 + 12*34,50 + 24,50 + 0 = 678,50.
(resp. actietarief, normaal tarief, aansluitkosten en Desire Z) bij gsmwijzer.nl.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hum... Vandaag weer een vers mailtje: Levering verwacht op 3-11...Brabo-Joossie schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:45:
Zojuist een mailtje gehad van Castle:
[...]
Beetje jammer van die spelfout...
Maar goed, blijkbaar wordt het dus eind deze maand. Geen ramp, wij wachten geduldig af.
Nomen nescio
Moet helaas wel iets meer betalen bij de pdashop dat is dan weer jammer.
Ben niet voor de Desire HD gegaan want die is toch echt te groot vind de gewonen Desire al flink.
verder hoop ik dat het gewicht van de Z meevalt....180 gram is toch best pittig...heb ooit eens een Vario III gehad van T-Mobile en die was 190 gram vond ik toen iets te zwaar.
[ Voor 31% gewijzigd door Michel242186 op 13-10-2010 10:57 ]
Ja, ik vind dat ook een reden dat ik geen HD wil hebben 4,3" in je zak vind ik toch net iets te groot, maar de voornaamste reden is toch wel door het fysiek toetsenbordje. Ik had een tijdje de G1 gehad en die ging stuk en toen moest ik weer gaan werken met een "ouderwets" telefoontje en dat viel zwaar tegen als je een fysiek toetsenbordje gewend bent.Michel242186 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:54:
gisteren toch maar de desire Z in de pre-order gegooid bij pdashop...ga er toch van uit dat hun wel leveringsdata kunnen nakomen heb niet veel vertrouwen in andere telshops die stunten met eerdere data en het toch niet waar kunen maken.
Moet helaas wel iets meer betalen bij de pdashop dat is dan weer jammer.
Ben niet voor de Desire HD gegaan want die is toch echt te groot vind de gewonen Desire al flink.
verder hoop ik dat het gewicht van de Z meevalt....180 gram is toch best pittig...heb ooit eens een Vario III gehad van T-Mobile en die was 190 gram vond ik toen iets te zwaar.
Ben nu alleen nog druk opzoek naar een geschikte Provider mijn oog is wel gericht op Vodafone aangezien de snelheid van hun mobiel internet het hoogst ligt, verder sms ik vaker dan dat ik bel vooral met een fysiek toetsenbordje, maar ik ben bang dat ik toch rond de 35-40 euro per maand zit voor een redelijk abonnement waar genoeg smsjes in zitten (ik doe het nu al amper met mijn prepaid t-mobile waar ik elke maand 300 gratis smsjes krijg).
[ Voor 17% gewijzigd door disturbedmind op 13-10-2010 13:05 ]
Kijk hier eens naar:disturbedmind schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:51:
Ben nu alleen nog druk opzoek naar een geschikte Provider mijn oog is wel gericht op Vodafone aangezien de snelheid van hun mobiel internet het hoogst ligt, verder sms ik vaker dan dat ik bel vooral met een fysiek toetsenbordje, maar ik ben bang dat ik toch rond de 35-40 euro per maand zit voor een redelijk abonnement waar genoeg smsjes in zitten (ik doe het nu al amper met mijn prepaid t-mobile waar ik elke maand 300 gratis smsjes krijg).
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
En dan onderaan bij 'Sim Only' Bel+Sms+Web 2 Jaar.
620 Belminuten/SMS inclusief mobiel internet voor 19.95 p/m
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
opzich is dat wel een leuk aanbod, maar het liefst zoek ik een abo voor 1 jaar, maar nu zit ik zo te denken ik kan ook een goedkoop abotje nemen en dan voor 10 euro extra onbeperkt smsen erbij (1000 smsjes) en dan kom ik ook rond de 35-40 euro per maand uit, en jammer genoeg krijg je geen sms verdubbelaar bij een sim only.Freekers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:27:
[...]
Kijk hier eens naar:
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
En dan onderaan bij 'Sim Only' Bel+Sms+Web 2 Jaar.
620 Belminuten/SMS inclusief mobiel internet voor 19.95 p/m
Die actie prijs geld maar 12 maanden dan toch? Daarna is het wel weer € 39,95 zeker?
Ps. Is de website van Vodafone bij iedereen zo traag/onstabiel of ligt het aan het internet waar ik werk.
[ Voor 5% gewijzigd door disturbedmind op 13-10-2010 13:49 ]
Iemand een idee of er iets over de Desire Z is gemeld?
En uiteraard loop ik vervolgens tegen deze tweet aan:
De HTC Desire HD in sommige winkels al dit weekend verkrijgbaar! De HTC Desire Z nog deze maand in de winkels net als de 1e WP7 HTC 7 Trophy
[ Voor 31% gewijzigd door pven op 14-10-2010 10:50 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik denk toch dat we geduldig moeten wachten op het einde van de maand, aangezien ik in veel online shops zie dat het rond de 27-29 oktober komt, dus ik verwacht ook niet dat die eerder uitkomt dan deze datumpven schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:49:
Uiteraard heb ik nav het HTC-event gezocht of er iets over de release van de Desire Z is geroepen. Ik kan er werkelijk niets over vinden, behalve dat er blijkbaar is gemeld dat de HD halverwege november uit zal komen.
Iemand een idee of er iets over de Desire Z is gemeld?
En uiteraard loop ik vervolgens tegen deze tweet aan:
[...]
Bij T-Mobile zelf? Ik zie hem nog niet op de site staan, namelijk.TVL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:56:
Ik heb net de Desire Z bij T-Mobile besteld (verlenging contract). Mijn contract loopt tot eind november. Ze hebben niets over een lange levertijd gezegd. Ben benieuwd.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Inderdaad bij T-Mobile zelf, telefonisch geregeld.Jaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:01:
[...]
Bij T-Mobile zelf? Ik zie hem nog niet op de site staan, namelijk.
Dat ze niet gezegt hebben dat er geen lange levertijd is zegt natuurlijk niets.... Reken maar op eind deze maand......TVL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:56:
Ik heb net de Desire Z bij T-Mobile besteld (verlenging contract). Mijn contract loopt tot eind november. Ze hebben niets over een lange levertijd gezegd. Ben benieuwd.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb een 2 jarig Relax online 25 abonnement met internet. Zonder bijbetaling.Jaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:06:
Mag ik vragen wat voor aanbieding ze hebben gedaan?
Waarschijnlijk om een dergelijke reden http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34849578disturbedmind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:17:
Waarom kunnen ze nooit een indicatie geven op welke datum hij waarschijnlijk komt, we moeten het maar weer mee doen met de zin "dat hij waarschijnlijk deze maand nog komt" maar niet op welke dag, dat is erg frustrerend
Oké, dat is dus 837,60 (=24*(19,95+14,95)) verdeeld over 2 jaar.TVL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:15:
[...]
Ik heb een 2 jarig Relax online 25 abonnement met internet. Zonder bijbetaling.
Nee dat is 24 * (19,95+2,50) = 538,80Jaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:45:
[...]
Oké, dat is dus 837,60 (=24*(19,95+14,95)) verdeeld over 2 jaar.
[ Voor 20% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-10-2010 13:24 ]
Is inderdaad een aanbieding (hele looptijd contract), dit is geen plus maar standaard.Jaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:23:
Waar komt die 2,50 vandaan? Is dat een aanbieding van T-Mobile? En is dat voor Web'n'Walk Plus?
[ Voor 4% gewijzigd door TVL op 14-10-2010 13:34 ]
Anoniem: 304499
Ook voor de winkels is dat frustrerenddisturbedmind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:17:
Waarom kunnen ze nooit een indicatie geven op welke datum hij waarschijnlijk komt, we moeten het maar weer mee doen met de zin "dat hij waarschijnlijk deze maand nog komt" maar niet op welke dag, dat is erg frustrerend
Als HTC zegt dat het toestel 1 december uitkomt, betekent dat, dat ze tot die tijd de toestellen moeten opslaan (duur). Dus als de toestellen klaar zijn, wil HTC ze zo snel mogelijk op de markt brengen. Dus ook leveranciers (MCC, Brightpoint, etc.) weten niet precies wanneer de toestellen op de markt komen. Waarschijnlijk weten ze dit zelfs bij HTC niet precies...
Apart, ik heb net even gebeld, maar daar weten ze niets van zo'n aanbieding en kost Web'n'Walk Standard gewoon €9,95).TVL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Is inderdaad een aanbieding (hele looptijd contract), dit is geen plus maar standaard.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-10-2010 14:02 ]
Het is ook niet een standaard aanbieding, ik heb me om laten pratenJaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:02:
[...]
Apart, ik heb net even gebeld, maar daar weten ze niets van zo'n aanbieding en kost Web'n'Walk Standard gewoon €9,95).

Ik heb zelfs aangegeven dat het jou wel gelukt was, maar 'ik kan niets voor u betekenen, meneer' en je moest nog maar eens goed de voorwaarden controleren.
Zou je wel voor T-mobile gaan na al die negativiteit in het nieuws? Zou je niet liever overstappen naar Vodafone of zo die tenminste een snellere internet heeft?Jaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:13:
Hmm, mij zijn ze blijkbaar liever kwijt, terwijl ze aan mij in al die tijd toch behoorlijk verdiend hebben aangezien is nooit veel belde/ sms'te.
Ik heb zelfs aangegeven dat het jou wel gelukt was, maar 'ik kan niets voor u betekenen, meneer' en je moest nog maar eens goed de voorwaarden controleren.
Als T-Mobile goedkoper (of ten minste in de buurt kon komen van Vodafone) zou ik nog willen overwegen om te blijven, maar zoals de zaken er nu voor staan, stap ik liever over naar Vodafone.
Edit: voordat ik het vergeet: T-Mobile gaf een levertijd van 6 weken aan voor de Desire Z, dus dat zou zelfs eind november betekenen.
[ Voor 13% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-10-2010 15:22 ]
1GB data limiet bij Vodafone, ga je nu daar zo snel overheen?Jaap-Jan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:20:
Ik ben ook niet verschrikkelijk blij met T-Mobile, maar goed. Het is dan toch overstappen van een provider met een belabberde internetverbinding, naar een provider met een redelijk tot goede internetverbinding en een datalimiet.
Als T-Mobile goedkoper (of ten minste in de buurt kon komen van Vodafone) zou ik nog willen overwegen om te blijven, maar zoals de zaken er nu voor staan, stap ik liever over naar Vodafone.
Edit: voordat ik het vergeet: T-Mobile gaf een levertijd van 6 weken aan voor de Desire Z, dus dat zou zelfs eind november betekenen.
Als je bij T-mobile een slechte internetverbinding hebt dan maakt dat ook niet uit of het nu wel of geen datalimiet heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door TVL op 14-10-2010 15:38 ]
Diegene die ik belde zei dat er nieuwe aanbiedingen kwamen in januari, dat duurt me te lang en ik ga ook niet over naar prepaid (en me dan scheel betalen aan internet) om te wachten op die aanbiedingen.
En verder scheelt het mij dan teveel. Mijn ervaringen met T-Mobile zijn niet geweldig. Thuis is het redelijk, maar op het werk, in de trein en op school (Zwolle) is de internetverbinding ronduit slecht. Dan hoeven ze bij mij niet aan te komen zetten met prijzen die meer dan 150 euro hoger liggen dan bij de concurrent (zelfs met aansluitkosten meegerekend). Ik ben vanaf 2006 T-Mobile klant, maar ze zijn wat mij betreft niet heilig, laat staan de beste. Alle providers hebben zo hun dekkingsproblemen, dus dat is geen reden om significant hogere prijzen te vragen.
Ik heb zojuist een pre-order gedaan bij PDAshop voor een gratis HTC Desire Z i.c.m. een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abonnement.
Voor uw order is momenteel de HTC Desire Z niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : ca. 2 tot 4 weken.
Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Neem even contact op met Vodafone Verkoop of Klantenservice, deze kunnen je dat natuurlijk prima vertellen!disturbedmind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:45:
Jammer dat de acties die nu lopen van Vodafone lopen tot 31 oktober, is het dan verstandig om nu een preorder te doen van de Desire Z als je toch nog gebruik wil maken van die actie? En wat nou als die in november komt, telt die actie dan nog aangezien je een preoder hebt?
--
Denk persoonlijk dat ik even wacht totdat hij beschikbaar is bij de BelCompany (of andere keten). Ik wil hem toch wel even in mijn hand houden om te kijken hoe groot en zwaar het nu precies is. Daarnaast heb ik goede ervaringen met de BC betreffende garantie e.d.
[ Voor 21% gewijzigd door Cadezo op 14-10-2010 21:27 ]
Edit: Telfort gaat 'm pas leveren na de jaarwisseling
En er is antwoord. De Desire Z verwachten we helaas pas na de jaarwisseling.
Hugo
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 14-10-2010 21:59 ]
Wat een grappenmakers daar bij TelfortAnoniem: 172410 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:31:
Ik heb vandaag bij Hi even staan spelen met een Desire omdat ik wilde kijken of het scherm groot genoeg is naar mijn smaak. Het viel me echter tegen hoe langzaam het internet/Youtube was. Is dat normaal bij Hi? Ik kan me herinneren dat ik met de HD2 van een vriendin van mij geen enkel probleem ondervond, ik kan me alleen niet herinneren welke provider zij heeft.
Edit: Telfort gaat 'm pas leveren na de jaarwisselingVan het Telfort forum, van een medewerker:
[...]
De Z ligt de laatste week van deze maand in de winkels, het kan zijn dat dit bij sommigen de 1 week van November wordt. Dat de Telfort medewerker schijft klopt dus niet.Jaap-Jan schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:38:
Hij zegt dat Telfort pas na de jaarwisseling de Desire Z gaat leveren (al is de uitleg wel op meerdere manieren uit te leggen), niet dat de telefoon pas na de jaarwisseling komt.
Clock in "[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abon..."
Nu de Desire Z nog..
[ Voor 22% gewijzigd door trobbelsjoeter op 15-10-2010 12:38 ]
Ik hoop dat ik dat benJoen schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:09:
Ben benieuwd wie de eerste zal zijn die zich met de Desire Z meld.
Life is like living only without the peaches
Ach dat maakt voor mij niet zo veel uit, als ik hem maar heb voor de jaarwisselingJoen schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:09:
Ben benieuwd wie de eerste zal zijn die zich met de Desire Z meld.
Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:24:
Het viel mij vandaag in de winkel op dat het internet daar met YouTube en Ted.com een stuk langzamer was dan ik op de HD2 van iemand die ik ken gewend was. Hoe snel moet een dataverbinding ongeveer zijn om gewoon lekker te kunnen kijken zonder enorm lang te moeten wachten? Ik zit nu te kijken naar een abonnement van Telfort met 768kbps. Is dat voldoende.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen?
Die zullen er zelf een telefoon bij leveren met een abonnement van Hi. Datzelfde gebeurt ook bij Telfort merkte ik.Tomm89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:33:
Hoe kan het dat sommige site's de Desire Z bij Hi al aanbieden terwijl deze zelf nog niet eens op www.hi.nl staat? (in tegenstelling tot de Desire HD)
Als je contract getekend is dan geld dat contract. Zo heb ik het contract met de HTC desire Z al vorige maand getekend toen de actie nog €25,- twee jaar lang was, in tegenstelling tot nu €20,- per maand en het tweede jaar €34.50 per maand (klein verschilletje).disturbedmind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:45:
Jammer dat de acties die nu lopen van Vodafone lopen tot 31 oktober, is het dan verstandig om nu een preorder te doen van de Desire Z als je toch nog gebruik wil maken van die actie? En wat nou als die in november komt, telt die actie dan nog aangezien je een preoder hebt?
http://twitter.com/markmoons/status/27524141836trobbelsjoeter schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:52:
/Misschien weet Mark Moons van HTC ondertussen wel een specifieke leverdatum. http://twitter.com/#!/markmoons
Anderhalve week vanaf vandaag is ongeveer vanaf de 28e Oktober.. Eind oktober dus zoals we allemaal al dachten
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Niet echt een antwoord op je vraag, maar ik vroeg laatst in de Hi-winkel of ze hem überhaupt zouden leveren, en daar was de verkoper niet zeker van.Tomm89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:33:
Hoe kan het dat sommige site's de Desire Z bij Hi al aanbieden terwijl deze zelf nog niet eens op www.hi.nl staat? (in tegenstelling tot de Desire HD)
Ik heb geen Desire Z maar wel een Vodafone internet abbonement. Heb net een maand voordat het datalimiet inging een telefoon gekocht met een Vodafone abbonement, en ik heb in 3 maanden nog niet eens 1GB gebruikt, terwijl ik wel erg veel internet gebruik (Youtube, web surfen etc) over 3G.disturbedmind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:30:
[...]
1GB data limiet bij Vodafone, ga je nu daar zo snel overheen?
Als je bij T-mobile een slechte internetverbinding hebt dan maakt dat ook niet uit of het nu wel of geen datalimiet heeft.
Ja ben wel benieuwd. Ik zit nog voor 2-3 maand aan een studenten Hi-abbo vast. De vraag is nu of ik het abbo moet opzeggen (als er geen Z bij hi komt) of verlengen met Desire Z.Herjan schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:26:
[...]
Niet echt een antwoord op je vraag, maar ik vroeg laatst in de Hi-winkel of ze hem überhaupt zouden leveren, en daar was de verkoper niet zeker van.
[ Voor 3% gewijzigd door Tomm89 op 18-10-2010 08:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zou het toch raar vinden dat er providers zijn die hem niet willen leveren, aangezien het een (High end) querty Android is en die schaars zijn + hij kan voor particulier en als zakelijk dienen dus een grotere doelgroep.Niet echt een antwoord op je vraag, maar ik vroeg laatst in de Hi-winkel of ze hem überhaupt zouden leveren, en daar was de verkoper niet zeker van.
[ Voor 47% gewijzigd door disturbedmind op 18-10-2010 10:00 ]
Dat is de 22e oktober, niet de 28e oktober.
http://twitter.com/#!/GSMHelpdesk/status/27711503619
Ik vroeg gelijk ook hoe ze aan deze datum kwamen: bevestigd door HTC. (waarschijnlijk op het "htclive" event afgelopen week)
http://twitter.com/#!/GSMHelpdesk/status/27722668507
[ Voor 37% gewijzigd door trobbelsjoeter op 18-10-2010 13:27 ]
Hoppa ! Nice ! Hoop dat de Mediamarkt hem ook gaat verkopen, dan kan ik mijn N97 Mini daar inleveren met 25% extra Zonzoo inleverpremietrobbelsjoeter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:24:
Goed nieuws!! Aanstaande vrijdag ligt die in de winkel!![]()
Ik vroeg gelijk ook hoe ze aan deze datum kwamen: bevestigd door HTC. (waarschijnlijk op het "htclive" event afgelopen week)
Mooi om te horen! Ik wil het toestel toch even in handen hebben voordat ik het ga halen, even kijken of die 'hinge probleem' storend is.trobbelsjoeter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:24:
Goed nieuws!! Aanstaande vrijdag ligt die in de winkel!![]()
Anoniem: 379880
* pven duimt

craven87 houd zijn vrijdag vrij voor een zoektochtje naar de 1e winkel
[ Voor 92% gewijzigd door stefan11 op 18-10-2010 14:32 ]
Life is like living only without the peaches
Waarom is deze hele levering zo onduidelijk?
Ben vandaag langs een Hi winkel gelopen en de gozer achter de toonbank vertelde mij dat Hi zelf de Desire Z zo goed als zeker niet gaat voeren. Waarom wist hij ook niet hij vond het ook een rare beslissing. Dit is wel zuur nieuws want wanneer ik hem bij Belcompany ofzo haal verlies ik denk ik de goede korting die ik als hi klant normaal krijg (op de HD bijvoorbeeld 225 euro bij 1 jarig hi 25 abbo. (145 ipv 370) ).
Over de Desire Z, goed om te horen. Heb ook met PDASHOP gesproken en er is bevestigd dat als andere webshops deze op 22okt krijgen dan krijgen zij (en ik met mijn pre-order) em ook die dag.
Echter, hier zou het ook weer kunnen dan een Netwerk leverancier als Vodafone em een week exclusief krijgt. Persoonlijk vind ik dat prima, ik wacht liever een week langer en dan krijg ik em zonder simlock en vodafone interface....
Wat moet ik mij voorstellen met een Vodafone interface? zitten er dan apps op van Vodafone die je niet kan verwijderen? en hebben ze hun logo op de telefoon dan gemerkt?Anoniem: 379880 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:33:
Het is geen grijze import. Vodafone heeft een exclusief contract om de telefoon 1 tot 2 weken eerder te mogen leveren. Dit is dan wel met simlock en vaak Vodafone Overlay. 22 oktober komt de rest van Nederland maar hij zal in het begin slecht leverbaar zijn door hoge vraag (heb het over de HD).
Over de Desire Z, goed om te horen. Heb ook met PDASHOP gesproken en er is bevestigd dat als andere webshops deze op 22okt krijgen dan krijgen zij (en ik met mijn pre-order) em ook die dag.
Echter, hier zou het ook weer kunnen dan een Netwerk leverancier als Vodafone em een week exclusief krijgt. Persoonlijk vind ik dat prima, ik wacht liever een week langer en dan krijg ik em zonder simlock en vodafone interface....
De HI korting is te verwaarlozen. Zo goedkoop is HI.nl niet.Flogging Hank schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:33:
Ik weet niet of dit al gemeld was maar dan alsnog:
Ben vandaag langs een Hi winkel gelopen en de gozer achter de toonbank vertelde mij dat Hi zelf de Desire Z zo goed als zeker niet gaat voeren. Waarom wist hij ook niet hij vond het ook een rare beslissing. Dit is wel zuur nieuws want wanneer ik hem bij Belcompany ofzo haal verlies ik denk ik de goede korting die ik als hi klant normaal krijg (op de HD bijvoorbeeld 225 euro bij 1 jarig hi 25 abbo. (145 ipv 370) ).
Als je al een aantal jaar goede klant bent krijg je anders best een leuke korting bij verlenging... (Kreeg vorige keer 175 euro korting op mijn Xperia X1!)Dark0z schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:13:
[...]
De HI korting is te verwaarlozen. Zo goedkoop is HI.nl niet.
Hoop wel dat Hi! de Desire Z gaat leveren, anders wordt het overstappen...
Dat klopt niet. Zoals ik zeg krijg ik 225 euro korting! Lijkt me niet niks. De desire HD voor € 144,99 bij een 1 jarig € 25 abbo is echt een goede deal.Dark0z schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:13:
[...]
De HI korting is te verwaarlozen. Zo goedkoop is HI.nl niet.
[ Voor 3% gewijzigd door FloggingHank op 18-10-2010 19:39 ]
Soms is de telefoon inderdaad echt van buiten branded maar dat is bij de DHD niet het geval. Maar je hebt dan een vodafone simlock en de updates komen niet vanuit HTC maar vanuit vodafone. Vaak zitten er inderdaad bepaalde apps en vodafone dingen in je software. Ook krijg je je updates vaak een maand later.disturbedmind schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:43:
[...]
Wat moet ik mij voorstellen met een Vodafone interface? zitten er dan apps op van Vodafone die je niet kan verwijderen? en hebben ze hun logo op de telefoon dan gemerkt?
Kijk maar eens naar deze link:
http://www.androidworld.n...beschikbaar-in-nederland/
Bij HTC klantenservice herkennen ze mijn S/N of IMEI als een Vodafone batch.
Ookal is er niets te zien van Vodafone branding of een simlock, in de toekomst kan het dus zijn dat we toch ineens met Vodafone apps worden opgezadeld verpakt in een update
Ik hoop(te) echt dat dit een normale batch is en niet dat we in de toekomst updates gaan mislopen! De ervaring leert dat die een maand vertraging hebben of erger.
Dit zou wel erg jammer zijn. Dat wordt voor mij m'n abbo opzeggen. Heeft iemand trouwens enig idee of je bij 'mijn hi' op hi.nl ook kunt zien wanneer je een contract hebt afgesloten. Dit ivm de termijn voor het opzeggen van het contract..Flogging Hank schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:33:
Ik weet niet of dit al gemeld was maar dan alsnog:
HTC kan natuurlijk aan het S/N of IMEI zien aan wie ze de telefoon hebben verkocht.Anoniem: 379880 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:38:
[...]
Bij HTC klantenservice herkennen ze mijn S/N of IMEI als een Vodafone batch.
Ookal is er niets te zien van Vodafone branding of een simlock, in de toekomst kan het dus zijn dat we toch ineens met Vodafone apps worden opgezadeld verpakt in een update
Ik hoop(te) echt dat dit een normale batch is en niet dat we in de toekomst updates gaan mislopen! De ervaring leert dat die een maand vertraging hebben of erger.
Dat HTC spreekt over een "Vodafone batch" hoeft niets anders te betekenen dan toestellen die aan Vodafone zijn verkocht. Het hoeft dus helemaal niet te betekenen dat deze toestellen anders zijn dan die welke niet door vodafone zijn geleverd. Eigenlijk ook vrij simpel uit te leggen; Er zijn nog geen DHD's verkocht voor vandaag die niet door Vodafone geleverd zijn, HTC kan daarom vrij gemakkelijk van een Vodafone Batch spreken.
p.s. een andere batch wil niet zeggen dat er verschil in software zit.
Misschien is het dit keer anders, ik ga echter dat risico niet nemen en koop em bij pdashop waar ik gegarandeerd een simlock vrij toestel ga krijgen (en gratis icm 2 jarig abbo)
Ik heb ook contact gehad met Pdashop, en ze weten nog van niks
Weten jullie al meer?
Dit is 100% niet waar. Wanneer ik op PDAshop.nl kies voor een hi verlenging 25 voor 1 jaar betaal ik 340 eu voor de desire hd waar ik op hi.nl na inloggen slechts 145 eu zou moeten betalen...
Je kan hem dus wel gewoon via Hi krijgen, maar dan moet je gewoon bij PDA shop bestellen. Volgens mij is dit net zo goedkoop, als dat ik bij Hi bestel.
...
Het is exact zoals jij hebt geschreven. Dat de geschiedenis anders is wil niet zeggen dat het nu weer zo is.Anoniem: 379880 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:00:
Geschiedenis wijst uit dat dit niet zo is. Er was ook een grote rel bij de originele Desire toen vodafone bij de upgrade naar Froyo ineens zijn eigen software erbij had gegooid waar de meeste mensen niet zo blij mee waren.
Misschien is het dit keer anders, ik ga echter dat risico niet nemen en koop em bij pdashop waar ik gegarandeerd een simlock vrij toestel ga krijgen (en gratis icm 2 jarig abbo)
Eigen software is alleen mogelijk met een telefoon die is voorzien van een simlock, de DHD die door vodafone wordt uitgeleverd heeft geen simlock. Ook gezien het feit dat het toestel gewoon vrij gekocht kan worden bij een vodafone winkel.
Het is nu echt anders dan bij de Desire (zonder HD)
Dit is nogal een uitspraak, kan die ook onderbouwt worden? En dan niet met die "gozer achter de toonbank", want elke keer als ik info ging opvragen over nieuwe toestellen die waren uitgekomen, wisten zij nergens van.Craven87 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:34:
hi zelf gaat het toestel gewoon niet leveren, wat wel jammer is.
Hoop dat Hi het toestel wel gaat opnemen, want mag in december weer verlengen en de afgelopen keer dat ik bij Hi verlengd heb hadden ze een goede deal voor me.
Btw, ik zie de Desire Z momenteel sowieso nog niet terug bij de Nederlandse providers om te pre-orderen, dus die zal pas online komen als het toestel er daadwerkelijk pas is.
Daar staat overigens dat hij snel geleverd kan worden (volgens pricewatch), levering binnen 5 dagen.
Hoezo? Ik heb de irrelevante tekst weggehaald zodat het duidelijk wordt waar mijn punt over gaat. Toch niet heel vreemd?
Ik zit er trouwens aan te denken, mocht Hi het toestel echt niet leveren, om dan een ander toestel te nemen (bv. Desire HD) en deze te verkopen om vervolgens de Desire Z los te kopen. De korting die Hi mij waarschijnlijk kan geven is voor mij reden genoeg om direct bij Hi te verlengen ipv bij diverse telco-sites.
Wat een gedoe. Ik kan me niet voorstellen dat bij pdashop, studentmobiel of gsmweb niet in de buurt van die prijs gaat komen. Een paar tientjes meer maar dan heb je niet dat gezeik. Ik betaal vaak een paar tientjes meer als ik koop of verleng bij pdashop omdat ik het fijn vind dat ik bij problemen naar een winkel kan. Maar ook bij die andere twee heb ik goede ervaringen.Teuling schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:20:
[...]
Hoezo? Ik heb de irrelevante tekst weggehaald zodat het duidelijk wordt waar mijn punt over gaat. Toch niet heel vreemd?
Ik zit er trouwens aan te denken, mocht Hi het toestel echt niet leveren, om dan een ander toestel te nemen (bv. Desire HD) en deze te verkopen om vervolgens de Desire Z los te kopen. De korting die Hi mij waarschijnlijk kan geven is voor mij reden genoeg om direct bij Hi te verlengen ipv bij diverse telco-sites.
Zat even niet op te letten. My bad. heb de zin iets anders geformuleerd.Teuling schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:20:
[...]
Het was ook eigenlijk bedoeld als reactie op onderstaand bericht dat dat niet betekend dat hi hem levert
Elite.! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:55:
Heb hem gepre-orderd bij Pdashop izm een hi 45 abbo en internet voor 3,75 per maand en mobiel gratis. Je kan hem dus wel gewoon via Hi krijgen, maar dan moet je gewoon bij PDA shop bestellen. Volgens mij is dit net zo goedkoop, als dat ik bij Hi bestel.
Ik heb ook contact gehad met Pdashop, en ze weten nog van niks
Weten jullie al meer?
Wat het geval is bij Hi is dat je over de jaren dat je klant ben bij Hi ook nog een extra korting opbouwt. Die krijg je bij PDAshop niet en die scheelt zeker wel meer dan een paar tientjes zoals hierboven in een post over een Desire HD ook te lezen valt.Anoniem: 379880 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:02:
[...]
Wat een gedoe. Ik kan me niet voorstellen dat bij pdashop, studentmobiel of gsmweb niet in de buurt van die prijs gaat komen. Een paar tientjes meer maar dan heb je niet dat gezeik. Ik betaal vaak een paar tientjes meer als ik koop of verleng bij pdashop omdat ik het fijn vind dat ik bij problemen naar een winkel kan. Maar ook bij die andere twee heb ik goede ervaringen.
Net Hi klantenservice aan de lijn gehad, die konden in het systeem niks over een Desire Z vinden en hadden ook nog niet gehoord of hij wel zou komen. Ik vrees dus het ergste. De Dezire HD komt 5 november maar staat al ongeveer 3 weken op de site in de Hi-shop.
Anoniem: 327847
Zou de Desire Z bij geeneen provider komen of duurt het gewoon wat langer als de HD?
Ik mag van 28 oktober verlengen bij Hi en wou toch erg graag deze telefoon, maar nu zal ik toch voor de HD moeten gaan, wat ook een erg mooie telefoon is maar helaas geen fysiek toetsenbord..:(
Toen ik vorig jaar bij Hi verlengde scheelde me dat ruim 200 euro op toestelprijs (1jarig en zelfs bij het goedkoopste abo) in vergelijking met diverse telco-sites... Dus dat is iets meer dan een paar tientjes en zeker de moeite waard.Anoniem: 379880 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:02:
[...]
Wat een gedoe. Ik kan me niet voorstellen dat bij pdashop, studentmobiel of gsmweb niet in de buurt van die prijs gaat komen. Een paar tientjes meer maar dan heb je niet dat gezeik. Ik betaal vaak een paar tientjes meer als ik koop of verleng bij pdashop omdat ik het fijn vind dat ik bij problemen naar een winkel kan. Maar ook bij die andere twee heb ik goede ervaringen.
En 'gedoe' is natuurlijk relatief. Ik ben bereid om er wat tijd in te investeren als het genoeg oplevert (abo->prepaid->abo constructies om als verlenger het toestel toch gratis te krijgen ipv 100€ bijleggen bij zelfde abo). Ieder z'n ding.
Anoniem: 330860
Pdashop zou pas 27-10 zijn ...
dit begint meer en meer op een klucht te lijken... zeker in belgie is hij dus voor november niet verkriigbaar ....
Kan je dat zelf niet? We zijn hier geen afhaalchinees waar je vragen dropt.Anoniem: 330860 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:38:
Kan er anders eens iemand vragen aan salland.eu wanneer zij hem binnenkrijgen ?

http://www.salland.eu/klantenservice/item/191/contact.html en dan zoeken naar 'e-mail'.Anoniem: 330860 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:42:
probleem is dat ik geen telefoon heb :x men tattoo heeft de geest gegeven en heb dus geen enkele reserve ... voel me beetje van de wereld verwijderd momenteel
pven schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:43:
[...]
http://www.salland.eu/klantenservice/item/191/contact.html en dan zoeken naar 'e-mail'.