Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:58
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:38:
Kan er anders eens iemand vragen aan salland.eu wanneer zij hem binnenkrijgen ?
Heb vorige week al aan Salland gevraagd (via email) wanneer zij denken de Desire-Z te kunnen leveren. Het antwoord was: "Als u een klant bij ons bent en het toestel hebt besteld, krijgt u een leveringsindicatie van ons.".

Laat maar, ik wacht wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Haay schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:55:
[...]

Heb vorige week al aan Salland gevraagd (via email) wanneer zij denken de Desire-Z te kunnen leveren. Het antwoord was: "Als u een klant bij ons bent en het toestel hebt besteld, krijgt u een leveringsindicatie van ons.".

lekker klantvriendelijk lijkt me zo ;x
straks is naar PDAShop mailen :(

gsmwijzer:

Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht week 43/44

week 43/44 => 25-10 tot 5/11

edit Salland:

Dit toestel hopen we einde van de maand binnen te hebben.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rick Veldkamp

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 20-10-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298700

Vodafone klantenservice had helaas ook te melden dat het het toestel pas vanaf 2011 gaat leveren, jammer...
Op het moment is het nog onduidelijk wanneer het nieuwe HTC toestel geleverd gaat worden. Het vermoeden is dat het toestel in januari 2011 aangeboden kan worden aan Vodafone klanten.
Toestel kan dus wel bij onafhankelijke partijen gekocht worden, maar ik had graag m'n verleng-korting van Vodafone zelf gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneiker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 21:23
Kan iemand mij vertellen over korting bij T-Mobile? Want ik heb daar nog steeds de G1 maar ik wil natuurlijk wel graag overstappen naar de Desire Z. Maar komt hij daar beschikbaar weet iemand dat? En heb je dan ook korting of iets omdat je een verlenging doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 23:13
Sneiker schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:08:
Kan iemand mij vertellen over korting bij T-Mobile? Want ik heb daar nog steeds de G1 maar ik wil natuurlijk wel graag overstappen naar de Desire Z. Maar komt hij daar beschikbaar weet iemand dat? En heb je dan ook korting of iets omdat je een verlenging doet?
Je kunt het beste zelf even bellen naar T-mobile.

Ik heb zelf Hi Student 25, dit verlengen kan alleen met studentmobiel. Alleen heb ik het nietzo op die site, helemaal niet als ik de reviews van de internetwinkel bekijk op tweakers.
Ik wacht dus nog maar 4 maanden tot mijn Hi is afgelopen en ga dan kijken wat het goedkoopste is.

Weet iemand of alle aanbiedingen die er nu zijn van verschillende aanbieders altijd weer terugkomen? Of is het maar een paar keer in het jaar? Zoals bij Vodafone 34,50 ipv 20 of Hi Eindeloos Online Xtra Snel 14,94 voor 3,75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Tomm89 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:32:
Ik heb zelf Hi Student 25, dit verlengen kan alleen met studentmobiel. Alleen heb ik het nietzo op die site, helemaal niet als ik de reviews van de internetwinkel bekijk op tweakers.
Ik wacht dus nog maar 4 maanden tot mijn Hi is afgelopen en ga dan kijken wat het goedkoopste is.
Heb persoonlijk wel goede ervaringen met Studentmobiel, al is dat al een tijdje geleden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elite.!
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-12-2020
Heren,

Terugkomend op mijn mailtje dat ik zei dat PDAshop.nl net zo goedkoop is voor een Hi 45 abonnement zou ik GRAAG een reactie willen hebben.

Ik zit nu al 2 jaar bij Hi met een SIM-only abonnement en wou nu is een mobiel erbij. Als ik bij PDAshop kijk krijg ik daarbij de Desire Z gratis izm. Hi 45 - € 39,95 p/m en Hi eindeloos online € 3,74 p/m.

Maandelijks ga ik dus € 43,69 per maand betalen, en heb ik de mobiel gratis. Wat zou ik dan meer aan korting hebben bij Hi? ALS zij dit toestel leveren, zou ik dan daar nog extra korting krijgen op mijn abonnement, of alleen maar op toestel (die in deze combi toch gratis is)

Alvast bedankt voor reactie:)

Edit: als ik hetzelfde doe voor de HD, dan is alleen Hi goedkoper omdat ik daar geen 29 euro hoef te betalen voor mobiel.

[ Voor 8% gewijzigd door Elite.! op 21-10-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 11:07

TVL

Anoniem: 172410 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Heb persoonlijk wel goede ervaringen met Studentmobiel, al is dat al een tijdje geleden :Y
Zie op de shopreview dat de service schijnbaar erg achteruit gegaan is. Heb er ook over getwijfeld om daar een mobiel te bestellen maar toch maar niet gedaan. Las oa ook dat ze mobieltjes verkopen die bestemd zijn voor een buitenlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm89
TVL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:50:
[...]

Zie op de shopreview dat de service schijnbaar erg achteruit gegaan is. Heb er ook over getwijfeld om daar een mobiel te bestellen maar toch maar niet gedaan. Las oa ook dat ze mobieltjes verkopen die bestemd zijn voor een buitenlandse markt.
Ja een beetje maf. Uiteindelijk gaat het wel om zo'n 500 euro kosten, dan wil je wel een dienst die je kan vertrouwen. Ik las ook dat de garantieregelingen niet zo lekker gaan. Met een splinternieuw toestel als de DZ hoop je natuurlijk geen problemen te krijgen, maar als je die wel hebt wil je wel graag dat het goed wordt afgehandeld.
Daarom ga ik misschien toch maar voor de PDA-shop, aangezien deze ook winkels heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Elite.! schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:47:
Terugkomend op mijn mailtje dat ik zei dat PDAshop.nl net zo goedkoop is voor een Hi 45 abonnement zou ik GRAAG een reactie willen hebben.

Ik zit nu al 2 jaar bij Hi met een SIM-only abonnement en wou nu is een mobiel erbij. Als ik bij PDAshop kijk krijg ik daarbij de Desire Z gratis izm. Hi 45 - € 39,95 p/m en Hi eindeloos online € 3,74 p/m.

Maandelijks ga ik dus € 43,69 per maand betalen, en heb ik de mobiel gratis. Wat zou ik dan meer aan korting hebben bij Hi? ALS zij dit toestel leveren, zou ik dan daar nog extra korting krijgen op mijn abonnement, of alleen maar op toestel (die in deze combi toch gratis is)
Korting bij Hi wordt (afaik) berekend op aantal zaken, waaronder de tijd die je klant bent, type abo en hoe vaak je over je bundel belt (en in welke mate). Sim-only's leveren hierbij volgens mij relatief weinig voordeel op bij het verlengen van abonnement (dat is de ervaring die ik had toen een vriend van mij wilde verlengen die al >2 jaar sim-only bij Hi had). Btw, extra kortingen op abonnementen worden niet gegeven, alleen op toestel.

Als je kunt verlengen kun je nu ook al via de hi-site inloggen en zien wat de prijzen zijn voor de toestellen die ze nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Elite.! schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:47:
Heren,

Alvast bedankt voor reactie:)

Edit: als ik hetzelfde doe voor de HD, dan is alleen Hi goedkoper omdat ik daar geen 29 euro hoef te betalen voor mobiel.
Hij is in jou geval nu gratis als je Hi 45 neemt. De korting die Hi je kan geven is alleen op het toestel zoals hierboven ook al staat. Bij Hi zou (met je opgebouwde korting over de jaren) de telefoon zelfs gratis kunnen zijn bij een Hi 30 abbonement.

Maar als je toch al van plan bent om in ieder geval een Hi 45 abonnement af te sluiten dan zou ik lekker bij PDAshop bestellen want dan maakt het inderdaad, zoals je zegt, geen verschil met Hi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Denkt iemand dat het mogelijk gaat zijn om voor 5 november er eentje los te kopen, vooral aangezien Vodafone nu alleen maar Desire HDs lijkt te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:19:
Denkt iemand dat het mogelijk gaat zijn om voor 5 november er eentje los te kopen, vooral aangezien Vodafone nu alleen maar Desire HDs lijkt te leveren?
+ Twitter from markmoons => HTC NL

http://twitter.com/markmoons/status/27524141836

@TomJoling nog ietsje langer. Anderhalve week ongeveer.

is gepost de 16de. zien wel hé. Blijkbaar zouden de phones nog geeneens taiwan verlaten hebben met andere woorden is + 6 weken in vervoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anderhalve week vanaf 16 oktober is anderhalve week toch, of mis ik wat? Dat zou ~26/27 oktober betekenen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 21-10-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:35:
Anderhalve week vanaf 16 oktober is anderhalve week toch, of mis ik wat? Dat zou ~26/27 oktober betekenen.
jep inderdaad en dat is ook de datum die pdashop & Salland doorgeven dus ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
Houdt er wel rekening mee dat de eerste levering in beperkte oplage is en waarschijnlijk ook nog beperkt in het aantal aanbieders. Vervolgens kan er zo nog een week overheen gaan voordat meerdere aanbieders het toestel ook krijgen.

Ik heb ook gelezen bij de HTC Desire HD dat er zelfs winkels de telefoon eerder hadden dan aanbieders waar een pre-order uit staat. Het kan dus zijn dat je het toestel eerder los in de winkel kan kopen dan wanneer je 1 maand geleden een pre-order gedaan hebt bij een website of aanbieder... :X

We zien het wel verschijnen :)

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380296

Haay schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:55:
[...]

Ik heb m' besteld bij Salland en op mijn status order staat er dat hij 29-10 word verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mailtje gestuurd naar PDAshop ivm de oplage & levering.
Op de site als je pre ordered staat er vast bij dat ze leveren op de 27ste oktober :-)

Hartelijk dank voor je e-mail.

Helaas hebben we hier nog geen specifieke informatie over.
Van zodra wij meer weten zullen wij dit communiceren op onze website.
Daar zal je dan de nodige informatie vinden over de leveringsdatum en richtprijs.

PFFFFFFFFFFFFF :X 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 21-10-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Dudes... Morgen is de release van de Desire Z.
Hieronder effe een quote van mezelf:
trobbelsjoeter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:24:
Goed nieuws!! Aanstaande vrijdag ligt die in de winkel! >:)
Dat is de 22e oktober, niet de 28e oktober.
http://twitter.com/#!/GSMHelpdesk/status/27711503619

Ik vroeg gelijk ook hoe ze aan deze datum kwamen: bevestigd door HTC. (waarschijnlijk op het "htclive" event afgelopen week)
http://twitter.com/#!/GSMHelpdesk/status/27722668507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zij zijn, voor zover ik het heb kunnen vinden, de enige webshop die dat beweert. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad. Ik twitter markmoons effe nog straks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
pven schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:23:
Zij zijn, voor zover ik het heb kunnen vinden, de enige webshop die dat beweert. ;)
GSMHelpdesk is zo te zien geen webshop hoor...:
Grootste onafhankelijke online gsm vergelijking, gsm nieuws en toestel website in de Benelux.
Staat er in de bio op Twitter.

Wel een wat rommelige website btw...: http://www.gsmhelpdesk.nl/

Maar zou fijn zijn als mijn nieuwe telefoon dit weekend arriveert. Heb dit weekend volop de tijd er voor om met de nieuwe telefoon te spelen, maar het weekend daarop zit mijn agenda al behoorlijk vol... :/

[ Voor 18% gewijzigd door Joen op 21-10-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Joen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:46:
[...]

GSMHelpdesk is zo te zien geen webshop hoor...:
Sorry, je hebt gelijk: is een Telecomsite. :)

Volgens iemand op Twitter (ik weet niet of ik hem hier mag noemen :P) is er ook door The Phone House geroepen dat de Z zo'n beetje nu uit zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

Sorry, je hebt gelijk: is een Telecomsite. :)

Volgens iemand op Twitter (ik weet niet of ik hem hier mag noemen :P) is er ook door The Phone House geroepen dat de Z zo'n beetje nu uit zou moeten komen.
GEEF ! :p The phone house hebben we in belgie ook :xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zelf denk niet dat hij morgen al in de winkels ligt.
Mark Moons zei op 66 oktober 'nog anderhalve week ongeveer', dat zou ~26/27 oktober betekenen. Die datums geven ook verschillende webshops door.
Overigens denk ik dat het 'proximity sensor' verhaal ook nog een staartje gaat krijgen voor de (release) van de Desire Z. Wellicht willen ze eerst nog 'ff snel' een fix vrijgeven voordat hij op de markt komt...

Ik heb me wel aangemeld voor reminders als hij in de winkel ligt:
http://www.gsmhelpdesk.nl/emailspecs.php?id=3305
en op http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/desirez/
pven schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:48:
[...]
Waarom zou je diegene hier niet mogen noemen ? Als zo geheim is moet je het niet op Twitter zetten...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:08
Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:06:
Ik zelf denk niet dat hij morgen al in de winkels ligt.
Mark Moons zei op 66 oktober 'nog anderhalve week ongeveer', dat zou ~26/27 oktober betekenen. Die datums geven ook verschillende webshops door.
Overigens denk ik dat het 'proximity sensor' verhaal ook nog een staartje gaat krijgen voor de (release) van de Desire Z. Wellicht willen ze eerst nog 'ff snel' een fix vrijgeven voordat hij op de markt komt...
ik zie het al helemaal voor me.....mannetjes van HTC die in het pakhuis stuk of 100 toestellen testen op de proximity sensoren...check

zou wel super als hij vanavond nog aankomt bij de pdashop... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel242186 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

ik zie het al helemaal voor me.....mannetjes van HTC die in het pakhuis stuk of 100 toestellen testen op de proximity sensoren...check

zou wel super als hij vanavond nog aankomt bij de pdashop... :9
pdashop zelf weet nog van niks dus doubt it :p

net ff coolblue & HTC zelf getweet... nu wachte

amerika:
http://negrielectronics.c...850-1900-3g-unlocked.html

LIMITED QTY ON FIRST BATCH

expansys portugal verkoopt hem :x
en in belgie:

Beschikbaarheid:
Verwachte uitkomst datum 22 okt 10

EUH :

HTC Desire Z (EU, AZERTY)

€ 544,99 (450,40 exc.)
Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 11 dagen geleverd worden.
Standaard leverkosten voor dit product zijn € 13,19 (10,90 exc.)
Zakelijke klanten: Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning kunt u bellen met Benjamin op +32 (0)38 080 136.

Beschikbaarheid:
Op voorraad bij onze leverancier - 9 Dagen

http://www.expansys.com/h...s-unlimited-texts-204018/

less then 5 days...

Hij komt jongens ! :p mss nog niet voor morge maar hij komt zkr voor november :D

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 21-10-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:55
Bij 2call.nl is de levertijd veranderd van 'leverbaar vanaf oktober/november 2010' naar 'leverbaar vanaf november 2010'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
jammer dat er nog een weekend tussen zit...wordt weer een lang weekend wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb em bij salland besteld.

Wil gerust nog een week wachte als je ziet dat er 90 euro meer wordt gevraagd op sites zoals PDAshop & expansys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:29:
heb em bij salland besteld.

Wil gerust nog een week wachte als je ziet dat er 90 euro meer wordt gevraagd op sites zoals PDAshop & expansys :(
ik neem aan dat je bedoeld met nieuwe contract op verlenging...want losse prijs is inderdaad iets duurder bij de pdashop maar geen 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel242186 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:35:
[...]

ik neem aan dat je bedoeld met nieuwe contract op verlenging...want losse prijs is inderdaad iets duurder bij de pdashop maar geen 90 euro.
neen ik ben belgisch. Salland is toch simunlocked en abbo loos toch ?

ik ga bij salland cancellen als er morgen meer nieuws is

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 21-10-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:00
Tomm89 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Je kunt het beste zelf even bellen naar T-mobile.

Weet iemand of alle aanbiedingen die er nu zijn van verschillende aanbieders altijd weer terugkomen? Of is het maar een paar keer in het jaar? Zoals bij Vodafone 34,50 ipv 20 of Hi Eindeloos Online Xtra Snel 14,94 voor 3,75?
Hi Student valt gewoon te verlengen in de Hi Winkel. Pas de problème.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die kerel van GSMHelpdesk getweet of hij al iets meer weet...
word ik gewoon blatently geignored... anders moet je ff leugentjes gaan verspreiden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 09:39
Vandaag weer eventjes een rondje klantenservice gedaan: Hi weet uberhaupt niet of ze ze gaan leveren (en dat hield volgens de medewerker in, zo vlak voor de release, dat ze ze hoogstwaarschijnlijk niet krijgen), Vodafone verwacht ze in week 44. Precies de week waarin ik verlengen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:43:
die kerel van GSMHelpdesk getweet of hij al iets meer weet...
word ik gewoon blatently geignored... anders moet je ff leugentjes gaan verspreiden :x
Inderdaad, wat een bullshit is die gast aant twitteren op dit moment. Totaal onrelevant voor een 'gsmhelpdesk' hoe warm je je verwarming moet zetten...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freekers schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:10:
[...]

Inderdaad, wat een bullshit is die gast aant twitteren op dit moment. Totaal onrelevant voor een 'gsmhelpdesk' hoe warm je je verwarming moet zetten...
echt als je wil socializen op twitter maak dan een persoonlijke account hé.... wat een bs kraamt die kerel uit :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zullen we het weer over de release van de Z gaan hebben ipv het niveau van bepaalde Twitteraars? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

pven schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:22:
[mbr]Zullen we het weer over de release van de Z gaan hebben ipv het niveau van bepaalde Twitteraars? ;)[/]
How about this ;) ?

Bericht van telefoonboer: HTC Desire Z is verwacht op 8 november, misschien eerder.
http://twitter.com/Noud/statuses/28031742160

@markmoons:krijg toch weer bericht dat htc desire z is uitgesteld klopt dat? En zo ja, zou er eenduidigheid kunnen komen over de leverdatum?
http://twitter.com/MaudSlaats/statuses/28387065791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freekers schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:26:
[...]

How about this ;) ?

Bericht van telefoonboer: HTC Desire Z is verwacht op 8 november, misschien eerder.
http://twitter.com/Noud/statuses/28031742160

@markmoons:krijg toch weer bericht dat htc desire z is uitgesteld klopt dat? En zo ja, zou er eenduidigheid kunnen komen over de leverdatum?
http://twitter.com/MaudSlaats/statuses/28387065791
HTC is hetzelfde spelletje aan het spelen als met de HD. De Z zal poef in 1x in de winkel liggen ... of gwn niet eens voor november... ik weet niet wat te doen. Oftewel cancelle bij salland of ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367

Tis maar frustrerend bij een gebrek aan geduld karaktertechnisch gezien :)
En dat steeds wisselen van data... *oh well*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:58:
Tis maar frustrerend bij een gebrek aan geduld karaktertechnisch gezien :)
En dat steeds wisselen van data... *oh well*..
tegen wie zegje het... ik zou 40 euro meer geve gwn om hem morge al te hebbe :(

meanwhile @ XDA:

... possible.
I've been told by my very close friend, that Desire-Z are coming to Czech Rep. next week. You might think I'm a lousy talker, but his GF is working at official distributor of HTC devices for Czech, so it's pretty reliable info.
Got my original Desire from her even before official retailers had it.
Pavel

meh 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 22-10-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

meanwhile @ XDA:

... possible.
I've been told by my very close friend, that Desire-Z are coming to Czech Rep. next week. You might think I'm a lousy talker, but his GF is working at official distributor of HTC devices for Czech, so it's pretty reliable info.
Got my original Desire from her even before official retailers had it.
Pavel

meh 8)7
Komt overeen met wat Mark Moons zei op twitter, niet waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

tegen wie zegje het... ik zou 40 euro meer geve gwn om hem morge al te hebbe :(
Het was een gesprek met mezelf in die post.. ik ben zelf degene met een slecht ontwikkelde geduldigheid als ik iets heeeel graag wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:02
Ik verwacht dat de telefoon bij pdashop woensdag 27 oktober beschikbaar wordt zoals op de website vermeld staat, dit vanwege de HTC demodagen die 29 en 30 oktober worden gehouden waar ook de Desire Z getoont zal worden

Ik hoop het in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb bericht gestuurd naar expansys
afwachten dus.
@lady M: had ik wel door hoor. Ik bedoelde dat ik in hetzelfde schuitje zit ;)

:edit:

expansys spreekt nu ookal of einde volgende week.
Ik bestel bij pda shop... heb ik hem tijdens de vakantie thuis :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 22-10-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm89
Skann schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:45:
[...]

Hi Student valt gewoon te verlengen in de Hi Winkel. Pas de problème.
Ja dat kan dus niet :P Omdat Hi de Desire Z niet gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
Heb van de week een mevrouwtje aan de de telefoon gehad van Hi,

Zij verwachten de Desire Z 9 November.

Zij vertelde mij dat ze in eerste instantie de Desire z niet zouden gaan leveren, maar nu wel.

EDIT: Maar... ik zit net even te kijken op hun website, de HD komt idd de 9de. (misschien had het dametje beetje poep in haar oren toen ik zei ZZZZZZZZZZZZ)

[ Voor 59% gewijzigd door Koakie D op 22-10-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

desire Z betaald bij salland. Gebeld voor informatie... zij houden vast aan een datum zoals PDAshop van 27 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch blijf ik het gek vinden.. als je nou een bedrijf bent, en je verkoopt produkten. Dan heb je, lijkt me een kort lijntje c.q. overzicht op het produktieproces en het shipping-proces.. Ofwel, hoe kan het nou dat er eigenlijk nergens een met zekerheid gestelde datum wordt gegeven. Bijvoorbeeld door HTC? Ik snap dat voorraden en bestellingen niet alles garanderen.. Maar stel HTC zou zeggen: op die en die datum gaan ze vanuit ons naar de winkels, webshops, providers.. Kijk, DAN zou je iig weten wanneer eea in beweging komt. Hoe kan het dat zo'n datum er niet is? Of zie ik het te simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
terug gebeld naar de Hi, inderdaad niet leverbaar. misschien in de toekomst zeggen ze..

Gauw even een preoder gedaan bij PDAshop. dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

expansys:

Geachte klant,
Het zal uitlopen tot volgende week. Wij gaan de website aanpassen. Het zal voor vandaag niet meer lukken helaas.
Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!
Met vriendelijke groeten,
De eXpansys Benelux Klanten Service
HTC & Parrot Partner

zij hebben dit nieuws van HTC. Volgende week is ie er dus zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook ik heb vandaag de reclame op TV gezien (Nat Geo en Veronica) waar HTC in adverteert met de Desire HD, Desire Z en nog een andere phone.... ik verwacht dan ook dat de Z daadwerkelijk volgende week ook in de winkels ligt, anders vind ik het een domme move om nu al reclame te maken voor een telefoon die op dit moment nog niet leverbaar is en ook onbekend is wanneer deze daadwerkelijk nu wel leverbaar is (met datums variërend tussen eind oktober en begin januari 2011).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vanmiddag Belcompany eens binnengelopen. De medewerker heeft het opgezocht en zei dat de Z in week 43 zou komen, volgende week dus.
Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:21:
desire Z betaald bij salland. Gebeld voor informatie... zij houden vast aan een datum zoals PDAshop van 27 oktober
De levertijd daar moet je niet al te veel op vertrouwen, die is nog wel eens erg optimistisch...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
Freekers schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:27:
Ook ik heb vandaag de reclame op TV gezien (Nat Geo en Veronica) waar HTC in adverteert met de Desire HD, Desire Z en nog een andere phone.... ik verwacht dan ook dat de Z daadwerkelijk volgende week ook in de winkels ligt, anders vind ik het een domme move om nu al reclame te maken voor een telefoon die op dit moment nog niet leverbaar is en ook onbekend is wanneer deze daadwerkelijk nu wel leverbaar is (met datums variërend tussen eind oktober en begin januari 2011).
de reclames worden op tv van te voren ingepland.
dus als er een vertraging is in de levering, dan gaat het spotje gewoon live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:57
Raven schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:56:
Vanmiddag Belcompany eens binnengelopen. De medewerker heeft het opgezocht en zei dat de Z in week 43 zou komen, volgende week dus.

[...]

De levertijd daar moet je niet al te veel op vertrouwen, die is nog wel eens erg optimistisch...
Dat valt me ook nog wel mee dan. Kreeg niets anders te horen behalve een schatting gebaseerd op wat de medewerker dacht. Misschien morgen toch maar is bij ze langs gaan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik had nog gemaild naar GSMHelpdesk, hoe zij aan 22 Oktober kwamen. Dit was hun antwoord:
Beste Freekers,

Bedankt voor je mailtje. Ik heb vorige week dinsdag gesproken met XXXXXXXX van HTC (product manager). Hij vertelde mij dat de Desire HD en Desire Z deze week op 22 oktober verkrijgbaar zou worden.

Ik heb deze week nog contact gehad met HTC en er blijkt een klein verschil van inzicht geweest te zijn. XXXXXXX heeft bedoeld dat de HTC Desire HD en HTC Desire Z vanaf 22 oktober uitgeleverd (gedistribueerd) zou gaan worden. Ik heb zojuist contact gehad met PDA Shop (cool blue) en zij verwachten het toestel vanaf 27 oktober te kunnen gaan leveren...

Ik hoop dat hiermee je vragen voor dit moment beantwoord zijn. Excuses voor de verwarring die blijkbaar buiten mijn schuld is ontstaan.

Groetjes,

XXXXXXXX
GSM Helpdesk Nederland
http://www.gsmhelpdesk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1/0 387,39 387,39 05-11-2010

ziezo :) ik krijg hem dus pas dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
Anoniem: 330860 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:53:
Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1/0 387,39 387,39 05-11-2010

ziezo :) ik krijg hem dus pas dan :(
en welke winkels is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarDor schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:07:
[...]

en welke winkels is dat als ik vragen mag?
salland.eu .. alhoewel het nog kan vervroegen aangezien ook PDAshop (volgens bron hierboven hem vroeger krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil zo'n ding nu wel eens in mijn vingertjes hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:57
Ik sta ook al te branden van verlangen. Bij de phonehouse sta ik op de maillijst als er wat meer bekend is over de levertijd van het ding (kan via website). En bij de belcompany bellen ze me zodra hij voor me klaarligt. Je kan er daar eentje kostenloos reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 06:44
Ik heb net ook maar een pre-order bij pdashop geplaatst.. Verwachte leverdatum is dus 27-10.. zal mij benieuwen of het gaat lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil 'm toch echt eerst in mijn handen hebben. Sinds ik de San Fransisco heb ontdekt ben ik toch aan het twijfelen of ik niet voor een veel goedkopere (en iets slechtere) telefoon ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380648

Hoe zit dat precies met die abonnement'aanbiedingen' per maand? Wisselen ze elkaar af?
Is er een manier om achter de aanbieding van volgende maand te komen? :9

Wil graag het abonnement van Vodafone, maar vind het helemaal niks om het tweede jaar zoveel meer te betalen. Liever het eerste jaar meer of een gemiddeld bedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380648 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:05:
Wil graag het abonnement van Vodafone, maar vind het helemaal niks om het tweede jaar zoveel meer te betalen. Liever het eerste jaar meer of een gemiddeld bedrag..
Eerste jaar meer gaat niet snel gebeuren, mensen zijn nu eenmaal kortzichtige wezentjes. Een meer gemiddeld bedrag zou kunnen, maar veel aanbiedingen zijn erop geënt dat je eerst een leuk prijsje krijgt, maar later de rekening betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wil hem gaan halen bij de Mediamarkt. Niet dat ik daar zo'n grote fan van ben, maar ik kom mijn Nokia N97 Mini aan de straatstenen niet kwijt en bij de MM heb je zo'n ZonZoo actie, dat als je je GSM inlevert, je 25% extra inruilpremie krijgt, wat in totaal op 193 euro voor mijn N97 Mini zou uitkomen. En aangezien mijn vraagprijs 200 euro voor het toestel is, vind ik dat best een goeie deal.
Anoniem: 172410 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:53:
Ik wil 'm toch echt eerst in mijn handen hebben. Sinds ik de San Fransisco heb ontdekt ben ik toch aan het twijfelen of ik niet voor een veel goedkopere (en iets slechtere) telefoon ga.
* Freekers slaat zich voor z'n hoofd dat hij op die link geklikt heeft.
Bedankt dat je mijn keuze nu ook bemoeilijkt hebt ;)

Hoe dan ook, het grote verschil met de San Francisco en de Desire Z is toch echt het fysieke qwerty toetsenbord. De reden waarom ik in eerste instantie ook voor dit toestel heb gekozen en niet voor elk willekeurig ander toestel.
Daarentegen is dit toestel wel weer interessant voor m'n pa, die ook wilt overstappen van Symbian naar Android, maar niet veel geld wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freekers schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:08:
Ik wil hem gaan halen bij de Mediamarkt. Niet dat ik daar zo'n grote fan van ben, maar ik kom mijn Nokia N97 Mini aan de straatstenen niet kwijt en bij de MM heb je zo'n ZonZoo actie, dat als je je GSM inlevert, je 25% extra inruilpremie krijgt, wat in totaal op 193 euro voor mijn N97 Mini zou uitkomen. En aangezien mijn vraagprijs 200 euro voor het toestel is, vind ik dat best een goeie deal.
Geldt dat ook voor andere telefoons die je inlevert (lees: oudere/goedkopere telefoons)?
* Freekers slaat zich voor z'n hoofd dat hij op die link geklikt heeft.
Bedankt dat je mijn keuze nu ook bemoeilijkt hebt ;)

Hoe dan ook, het grote verschil met de San Francisco en de Desire Z is toch echt het fysieke qwerty toetsenbord. De reden waarom ik in eerste instantie ook voor dit toestel heb gekozen en niet voor elk willekeurig ander toestel.
Daarentegen is dit toestel wel weer interessant voor m'n pa, die ook wilt overstappen van Symbian naar Android, maar niet veel geld wilt uitgeven.
Alstu :p

Ik vind de voordelen van de Desire Z dan ook overduidelijk het toetsenbord (anders was het wel een HD geworden) en een degelijke camera. Ware het niet dat het uiteindelijk zo'n 250 euro scheelt voor mij, mét abonnement, en dat vind ik een flinke klap geld.

Ik kan een hoop leuke dingen verzinnen voor 250 euro, terwijl de voordelen van de Desire Z relatief klein zijn. Moeilijk, moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 172410 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:12:

Geldt dat ook voor andere telefoons die je inlevert (lees: oudere/goedkopere telefoons)?
Yup. Zie ook:
http://www.mediamarkt.nl/...=zonzoo&navigationId=home
Anoniem: 172410 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:12:

Ik vind de voordelen van de Desire Z dan ook overduidelijk het toetsenbord (anders was het wel een HD geworden) en een degelijke camera. Ware het niet dat het uiteindelijk zo'n 250 euro scheelt voor mij, mét abonnement, en dat vind ik een flinke klap geld.
Same here. Was anders ook voor de HD gegaan, maar ik vind het allemaal erg veel geld. Het maximale wat ik voor een GSM wil uitgeven is zo'n 250-300 euro en daar zit de Desire Z dik boven (ik heb een sim-only abbo).
Een degelijke camera vind ik niet zo heel belangrijk. Ik heb zelf pas een Full HD Camcorder aangeschaft dus het zou een beetje hypocriet zijn om nu alle kiekjes met m'n mobiel te gaan maken ;)

Moeilijk moeilijk inderdaad... zelf vind ik een fysiek toetsenbord toch echt prettiger werken dan elk ander touchscreen toetsenbord wat ik tot nu toe heb geprobeerd, al moet ik zeggen dat ik nog geen enkel android based touchscreen toetsenbord heb getest, alleen Symbian, iOS en Samsung Jet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn oude telefoon staat er niet eens tussen :')
Same here. Was anders ook voor de HD gegaan, maar ik vind het allemaal erg veel geld. Het maximale wat ik voor een GSM wil uitgeven is zo'n 250-300 euro en daar zit de Desire Z dik boven (ik heb een sim-only abbo).
Ik heb altijd sim-only gehad, maar nu zit ik net aan het einde van mijn contract en is mijn telefoon kapot. Mooi moment eens over e.e.a. na te denken. Een Z kost zo'n 350 euro bovenop een sim-only abonnement voor mij. Een leuke korting op het toestel, maar alsnog een flink bedrag voor mijn budget.
Een degelijke camera vind ik niet zo heel belangrijk. Ik heb zelf pas een Full HD Camcorder aangeschaft dus het zou een beetje hypocriet zijn om nu alle kiekjes met m'n mobiel te gaan maken ;)
Mijn idee is om mijn partypics/foto's onderweg met de telefoon te gaan maken en voor het echte werk een DLSR te kopen. Filmen is niet heel belangrijk, wel aardig dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380648

Anoniem: 172410 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:07:
[...]

Eerste jaar meer gaat niet snel gebeuren, mensen zijn nu eenmaal kortzichtige wezentjes. Een meer gemiddeld bedrag zou kunnen, maar veel aanbiedingen zijn erop geënt dat je eerst een leuk prijsje krijgt, maar later de rekening betaalt.
Mja, heel hard twijfelen of ik m dan nu neem of volgende maand. Vorige maand dacht ik ook van ik wacht nog wel een maandje af, maar de actie ging er flink op achteruit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Freekers schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:08:
Ik wil hem gaan halen bij de Mediamarkt. Niet dat ik daar zo'n grote fan van ben, maar ik kom mijn Nokia N97 Mini aan de straatstenen niet kwijt en bij de MM heb je zo'n ZonZoo actie, dat als je je GSM inlevert, je 25% extra inruilpremie krijgt, wat in totaal op 193 euro voor mijn N97 Mini zou uitkomen. En aangezien mijn vraagprijs 200 euro voor het toestel is, vind ik dat best een goeie deal
Zonzoo geeft 124 euro voor jou N97 mini + 25% kom ik op 155 euries. :-)

Nou het weekend is weer voorbij morgen weer hopen dat de Desire Z leverbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 15:33
Net na lang toekijken maar de stap gezet. Preorder geplaatst bij pdashop.nl ze zeggen dat hij woensdag waarschijnlijk al geleverd wordt.

Heb mijn hi abbo verlengt, hi 30 met extra snel internet voor iets minder dan 32 euro per maand. Moest helaas wel 49 euro bijbetalen. Maar kan mijn HTC Touch HD gemakkelijk voor minstens dat bedrag verkopen.

Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Flasherrr schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:50:
Net na lang toekijken maar de stap gezet. Preorder geplaatst bij pdashop.nl ze zeggen dat hij woensdag waarschijnlijk al geleverd wordt.

Heb mijn hi abbo verlengt, hi 30 met extra snel internet voor iets minder dan 32 euro per maand. Moest helaas wel 49 euro bijbetalen. Maar kan mijn HTC Touch HD gemakkelijk voor minstens dat bedrag verkopen.

Kan niet wachten :9~
1 of 2 jarig? (zit zelf ook bij Hi en mijn ervaring is dat die meestal een betere aanbieding hebben.)

[ Voor 8% gewijzigd door Michel242186 op 25-10-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flasherrr
2 Jarig. Weet niet zeker of het ergens goedkoper kan. Maar ik heb gewoon veel vertrouwen in pdashop.nl dat ze hem snel leveren en goede service hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 10-05 14:45
Hoe zit dat eigenlijk met preorderen, krijg je hem dan thuis op de dag dat hij te koop is in de winkel? En is die dan gelijk gebruikers klaar als je een nieuw abo erbij hebt zonder verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
Nee dat hoeft niet. Je krijgt hem pas als de winkel waar je hem besteld hebt heeft. Uiteraard zullen ze de lijst afgaan van pre-orders. Maar het kan zijn dat er al winkel zijn die hem los verkopen maar de webwinkel waar de pre-order uitstaat het toestel nog niet heeft. Dit gebeurd helaas wel vaker. Je zult dan moeten wachten of hem los in de winkel kopen.

Een toestel los zonder simlock en zonder sim zou gelijk gebruikt moeten kunnen worden als je zelf een abbo met sim hebt. Als je wel je abbo verlengt en je doet dit eerder dan heb je nog bijv. 2 maanden te gaan van je oude abbo + 1 of 2 jaar van je nieuwe abbo.

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flasherrr
disturbedmind schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:28:
Hoe zit dat eigenlijk met preorderen, krijg je hem dan thuis op de dag dat hij te koop is in de winkel? En is die dan gelijk gebruikers klaar als je een nieuw abo erbij hebt zonder verlenging?
Preorderen, krijg je hem als het goed is de dag dat hij te koop is in de winkel. Teminste dat is mij beloofd... bij nieuwe abonnement weet ik niet hoe dat zit aangezien er dan ook simkaart en contract enzo geleverd moet worden.

Net slecht nieuws binnen btw, hoop dat het snel opgelost kan worden maar kreeg dit mailtje:

Beste heer ......,

Bedankt voor je aanvraag via PDAshop.nl. Op 24-10-2010 heb je bij ons een abonnement aangevraagd van KPN Mobile.

Helaas kunnen wij je aanvraag nog niet in behandeling nemen. De redenen hiervoor zijn als volgt:

Opmerkingen:
- In verband met een storing bij KPN, kunnen wij de aanvraag nu niet gelijk behandelen. Zodra de storing is verholpen, laten wij u dit weten.

lekker dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 09:59
vorige week ook besteld! bij gsmwijzer, kan niet wachten!
nu nogsteeds een n900 die opzich prima bevalt maar wil wel weer is wat nieuws, en android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
GSMwijzer zegt dat men op 5 november :| geleverd krijgt. Voldoende om iedereen die op dit moment heeft besteld te voorzien, in volgorde van bestellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hakkie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:12:
GSMwijzer zegt dat men op 5 november :| geleverd krijgt. Voldoende om iedereen die op dit moment heeft besteld te voorzien, in volgorde van bestellen... ;)
salland ook op 5november. Blijkbaar zal dit toch de nieuwe richtlijn datum worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
aah dat is balen... nog twee weken wachten ;( ik hoopte hem deze week nog binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 11:07

TVL

GSMwijzer is dat hetzelfde als Studentmobiel? Zelfde structuur qua website en zelfde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik was zaterdag bij de pdashop in Groningen en die verkoper zei dat hij een e-mail had ontvangen dat ze de DZ op 25 Oktober zouden krijgen in hun voorraad, en verder zei hij dat de telefoon ook bij de HTC dagen te zien/koop zijn dit weekend. Dus ik blijf optimistisch en gok dat ze te koop zijn vanaf 27 Oktober zoals het op de website vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Michel242186 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:18:
[...]

Zonzoo geeft 124 euro voor jou N97 mini + 25% kom ik op 155 euries. :-)

Nou het weekend is weer voorbij morgen weer hopen dat de Desire Z leverbaar wordt.
Dan hebben ze prijs recentelijk verlaagd ! Dat is mooi balen, want eerst kwam ik mooi op 193 euro uit voor m'n N97 Mini inclusief de 25% extra inruilpremie... damn ! Ik zie zelfs dat de N97 nu meer waard is dan de mini, dat was eerst ook niet zo... iig bedankt voor de update , had wel eens een grote teleurstelling kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
PDAshop mailt net dat de levertijd naar 5-11 is gegaan :'(

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
TVL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

GSMwijzer is dat hetzelfde als Studentmobiel? Zelfde structuur qua website en zelfde prijzen.
Yep, is dezelfde toko. Wat organisatorisch het verschil is weet ik niet. :? Ik heb besteld bij GSMwijzer, maar één van de mails had als afzender Studentmobiel... :o

[ Voor 38% gewijzigd door Hakkie op 25-10-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 06:44
Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij PDAshop.nl.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 05-11-2010
pffff.. beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bad news : smartphoneshop.be just delayed deliveries to 05-11

met andere woorden. We kunnen er nu vannuit gaan dat ie pas 5-11 verstuurd wordt door de shops.
Anyway we hebben nu tenminste duidelijkheid.
De meeste shops hebben nu 5-11 staan als release date :) het wachten is bijna voorbij jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Hakkie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:59:
[...]
Niet dat ze alwetend zijn, maar GSMWijzer hanteert al 'n tijdje week 43/44. En daar tel ik zelf 'n weekje of 2 bij op. Valt het misschien mee... ;)
Helaas lijkt het erop dat ik destijds aardig goed heb gegokt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Met een beetje geluk kan je er dit weekend mee spelen op de HTC dagen bij de pdashop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 18:23
Beste heer,

Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij Smartphoneshop.be.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 05-11-2010
----------------------------------------------------------------
HTC Desire Z QWERTY
Nog een week langer wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kut, stellen ze hem uit :| Heb ik net mn Desire verkocht :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disturbedmind schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:04:
Met een beetje geluk kan je er dit weekend mee spelen op de HTC dagen bij de pdashop :)
moet ik helemaal naar NL daarvoor... nee dankje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Had me zo verheugd op de levering komende woensdag aangezien ik de dag er na (donderdag dus) vrij ben en de hele dag met mijn nieuwe telefoon had kunnen spelen. Nu moeten we met zijn alleen alweer langer wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe weten we of die 5 november wel klopt vraag ik me af? Voor hetzelfde geld gaat dit uitstelgedrag maar door..
ok, zal wat optimistischer zijn :)
Maar wat ik me nou echt afvraag is: waarom steeds die vertraging????? wat is er dan aan de hand?
*edit: taalfoutje *

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 267367 op 25-10-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 18:23
Joen schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:06:
Had me zo verheugd op de levering komende woensdag aangezien ik de dag er na (donderdag dus) vrij ben en de hele dag met mijn nieuwe telefoon had kunnen spelen. Nu moeten we met zijn alleen alweer langer wachten. :/
Jij niet alleen :) Ik heb volgende week een lesvrije week, dus zou ik een halve week naar hartenlust kunnen stoeien met alle mogelijkheden van Android en htcsense.com. Nu het verschoven is naar vrijdag 5-11 zal het slechts een weekend worden :/ En zal het een heel lange week worden :P

Nu maar hopen dat hij op de 5de ook echt in de bus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 267367 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:13:
En hoe weten we of die 5 november wel klopt vraag ik me af? Voor hetzelfde geldt gaat dit uitstelgedrag maar door..
ok, zal wat optimistischer zijn :)
Maar wat ik me nou echt afvraag is: waarom steeds die vertraging????? wat is er dan aan de hand?
Nog even en we kunnen hem in onze schoen verwachten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Lady M:

heb vandaag naar HTC Belgie gebeld. Dat ik het wel absurd vond dat deze periode maar bleef aanslepen en ik het wel al 1 kant kon begrijpen maar dat sommige bedrijven ( waar onder het mijne) dringend wachten op deze phones. (wij hebben 15 stuks besteld bij salland)
antwoord was & ik weet neit of ik wel iemand aan de lijn had die er effectief iets vanaf wist maar:

"momenteel wordt gevraagd aan de shops of ze de proximity sensors wille nakijken + het feit dat ze niet verwacht hadden dat er zoveel pre orders gingen komen..." zelfde verhaal als bij de HD dus :)
Laat me wel staten dat ik denk dat die kerel gwn iets uit zen mouw schudde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
DennusB schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:25:
Kut, stellen ze hem uit :| Heb ik net mn Desire verkocht :(
haha heb mijn desire inderdaad ook al verkocht....moet het nu doen met een SE W580i
maar denk wel dat er steeds meer desires op marktplaats komen nu de HD en Z in aantocht.

nu maar weer wachten tot 5 November.
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste