Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367

@Miz: ja dat is het ook, dat gehuld zijn in een grijze mist van onduidelijkheid. En daar begrijp ik gewoon heel weinig van.. want stel dat het dat proximity dingetje is.. maak dan als HTC bedrijf gewoon even een htc-persberichtje. Met een definitieve leverdatum.. zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Anoniem: 267367 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:31:
@Miz: ja dat is het ook, dat gehuld zijn in een grijze mist van onduidelijkheid. En daar begrijp ik gewoon heel weinig van.. want stel dat het dat proximity dingetje is.. maak dan als HTC bedrijf gewoon even een htc-persberichtje. Met een definitieve leverdatum.. zoiets..
heb ik dus ook gezegd. Dat ze de eindgebruikers nu een signaal geven van: "we weten het niet echt".
Maar hij heeft me wel kunnen zeggen dat 5 november de officiele street-date is van de Desire Z.
En dan nog excuses enzo voor het lange wachten enzo maarja. Ik wacht al lang op deze phone :D

Nu ist het gewoon nog 11 dagen wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is dus echt zo:
Hartelijk dank voor je e-mail met ticketnummer: 105557

Helaas hebben wij bericht gekregen dat het toestel is vertraagd. De verwachte leverdatum is nu op 5 November gezet.
Indien je wenst kunnen wij de order voor je annuleren. Ik verneem graag of je wilt wachten of wilt annuleren.
:(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door MarkMoons op twitter:
@xxx @xxx @xxx @xxx Huidige verwachting is de Desire Z eind volgende week in de winkels (NL) #htc #desirez

http://twitter.com/markmoons

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 267367 op 25-10-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 16:49
vrijdag avond bericht belsimpel.nl
Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl, dit toestel wordt binnenkort verwacht. Wij hebben te horen gekregen dat er voldoende uitgeleverd gaat worden om iedereen direct te voorzien van het toestel, maar aangezien het een nieuwe release is kunnen wij hier nog geen garanties over geven.
ik wordt gek van dat wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:58:
Door MarkMoons op twitter:
@xxx @xxx @xxx @xxx Huidige verwachting is de Desire Z eind volgende week in de winkels (NL) #htc #desirez

http://twitter.com/markmoons
het waarom nog steeds niet duidelijk overigens.. en mark moons zij een week of 2 geleden ook dat desire z er eind oktober zou zijn.. dus hoeveel waaraan te hechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 267367 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

het waarom nog steeds niet duidelijk overigens.. en mark moons zij een week of 2 geleden ook dat desire z er eind oktober zou zijn.. dus hoeveel waaraan te hechten?
Volgens mij is Mark Moons een van de weinigen die het echt kan weten. ;)

En dat hij er eens een keertje naast zit: ach, dat zal vast een goede reden hebben.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 267367 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:01:
[...]
Ik denk toch echt ivm de proximity sensor issues bij de HD.
Echter, ik vertrouw Mark op z'n woord, want hij zei ook dat de HD gewoon 'op tijd' in NL in de winkels zou liggen toen het nieuwsbericht kwam dat Google de release tegenhield in de UK e.d.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke nu ben ik toch wel erg gefrustreerd. ...

De telefoon wordt geleverd zonder 8GB SDkaartje.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd

daarom dat de telefoon dus beduidend lager ligt dan bij pdashop ....waar je et wel bijkrijgt ...
mag ik nog de 6de naar de winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:37
@miz: Ik ga hem niet pre orderen. Maar ik denk dat de andere lezers van dit topic het toch wel fijn vinden als je vermeld welke webshop die 8gb sd kaart niet bijleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Craven schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:50:
@miz: Ik ga hem niet pre orderen. Maar ik denk dat de andere lezers van dit topic het toch wel fijn vinden als je vermeld welke webshop die 8gb sd kaart niet bijleverd ;)
Salland.eu ... ik heb ff markmoons getwitterd. normaal vanuit HTC zelf zou die kaart er moeten inzitten.
Ik heb die post bewaard en mail hem naar Salland. IK WIL WAARVOOR IK BETAAL :D 8)7

of het zou moeten zijn dat die kaart al in het toestel zit in de verpakking. dat kan ook natuurlijk :x
ik wil eens duidelijkheid vanuit de handelaar / htc hun hoek want dit is echt niet meer normaal te houden :(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 25-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 330860 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:57:
[...]
Salland.eu ... ik heb ff markmoons getwitterd. normaal vanuit HTC zelf zou die kaart er moeten inzitten.
Ik heb die post bewaard en mail hem naar Salland. IK WIL WAARVOOR IK BETAAL :D 8)7

of het zou moeten zijn dat die kaart al in het toestel zit in de verpakking. dat kan ook natuurlijk :x
ik wil eens duidelijkheid vanuit de handelaar / htc hun hoek want dit is echt niet meer normaal te houden :(
Als er een SD-kaartje bijhoort te zitten dan zit deze in het toestel zelf. Ik overigens niet dat Salland uit iedere telefoon die kaartjes gaat halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

Nou voor mij hoeft het kaartje er niet in te zitten... Ik haal mijn 8 gig class 6 wel uit mijn htc touch pro. Ik kan mij niet voorstellen dat ze er standaard een class 6 inzetten.. Krijgt mijn vriendinnetje wel die class -4 die er dan bij zit.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag ik dit hier posten ?

YouTube: HTC Desire Z unboxing and first boot

3 secs boot ... damn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Schijnt alleen een sleep functie te zijn. Cold boot duurt langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Jep, je hebt een modus onder de "Uitschakelen"-functie waardoor hij in een soort sleep-mode gaat, helaas is de eerste boot dus niet zo snel, maar wanneer zet je je telefoon eigenlijk uit? :P

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110340

918402 HTC Desire Z Zilver 1/0 387,39 387,39 16-11-2010
levertijd-update bij salland.eu

verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 22:03
Heb er vandaag voor het eerst mee gespeeld, maar ben blij dat ik voor de normale Desire ben gegaan. Hij is echt significant trager dan de normale Desire, laat staan de DHD. Bovendien voelt het toestel icm toetsenbord erg breekbaar aan. Breekbaarder dan HTC Touch Pro2/Nokia N97 mini/Samsung Omnia Qwerty.

Dit toestel is voor mij een no-go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110340 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

levertijd-update bij salland.eu

verdorie.
bij mij staat er zonder update nog 5-11 :s wanneer heb jij besteld ?

# Omschrijving Aantal G B Prijs p.s. Subtotaal Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1 0 1 € 387,39 € 387,39 05-11-2010

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 25-10-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 15:55
Skann schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:22:
Heb er vandaag voor het eerst mee gespeeld, maar ben blij dat ik voor de normale Desire ben gegaan. Hij is echt significant trager dan de normale Desire, laat staan de DHD. Bovendien voelt het toestel icm toetsenbord erg breekbaar aan. Breekbaarder dan HTC Touch Pro2/Nokia N97 mini/Samsung Omnia Qwerty.
Waar heb je hem getest?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Skann schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:22:

Dit toestel is voor mij een no-go
Hmm, klinkt niet goed. Toch valt het me op dat de meeste reviews juist zeggen dat de ervaring bijzonder soepel is. Misschien toch maar even de release afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vind Scann zijn post meer op een Desire Z bash lijken. Want de Z is sowieso niet trager dan de Desire en waarschijnlijk ook niet merkbaar langzamer dan de HD bij normaal gebruik. Verder hebben eerdere reviews van de T-Mobile G2 al aangetoond dat het toestel behoorlijk stevig is. Alleen de hinge is een beetje losjes.

[ Voor 73% gewijzigd door monnick op 25-10-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380296

Anoniem: 330860 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:25:
[...]

Ik heb m ook bij salland besteld en bij mij staat hij nog op 29-10-2010 :D
besteld op 11-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:48:
Ik vind Scann zijn post meer op een Desire Z bash lijken. Want de Z is sowieso niet trager dan de Desire en waarschijnlijk ook niet merkbaar langzamer dan de HD bij normaal gebruik. Verder hebben eerdere reviews van de T-Mobile G2 al aangetoond dat het toestel behoorlijk stevig is. Alleen de hinge is een beetje losjes.
Of een 'ik heb een Desire en zal 'm leuk vinden ook' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380296 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:38:
[...]

Ik heb m ook bij salland besteld en bij mij staat hij nog op 29-10-2010 :D
besteld op 11-10
klopt toch niet :s ik begin dit echt weird te vinden of:

batch 1: 29-10
batch 2: 05-11
batch 3: 16-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 22:03
Ik werk in een telefoonshop en twee moppies van HTC kwamen langs met de DHD en DZ.
Mijn vorige post was geen Desire Z bash. Ik vond het een mooi toestel (op de Blackbery Trackpad na). Maar als je het toetsenbord uitschuift.. dat voelt erg raar aan. Hij blijft recht naar beneden, maar als je hem wegschuift lijkt het net alsof ie over een drempel gaat. Heel vreemd, en ik had echt het idee dat het minder stevig was.

@Monnick: ik heb de mijne naast de Z gelegd en een beetje lopen scrollen en je kon merken dat de Z een stukje trager was. Wel moet hierbij gezegd worden dat er geen simkaart in de Z zat. Ik weet niet of dat de snelheid bevorderd of juist minder maakt?

Anyway, ik zou voor de DesireHD gaan als ik nu mocht kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110340

Anoniem: 330860 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:25:
[...]

Anoniem: 330860 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:57:
[...]

klopt toch niet :s ik begin dit echt weird te vinden of:

batch 1: 29-10
batch 2: 05-11
batch 3: 16-11
dat kan op zich wel zo zijn, want ik heb 'm pas afgelopen zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110340 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:01:
[...]

[...]

dat kan op zich wel zo zijn, want ik heb 'm pas afgelopen zaterdag besteld.
ik vorige week donderdag en heb vrijdag men betaling verzonden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Skann schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:00:
[...]

Ik werk in een telefoonshop en twee moppies van HTC kwamen langs met de DHD en DZ.
Mijn vorige post was geen Desire Z bash. Ik vond het een mooi toestel (op de Blackbery Trackpad na). Maar als je het toetsenbord uitschuift.. dat voelt erg raar aan. Hij blijft recht naar beneden, maar als je hem wegschuift lijkt het net alsof ie over een drempel gaat. Heel vreemd, en ik had echt het idee dat het minder stevig was.

@Monnick: ik heb de mijne naast de Z gelegd en een beetje lopen scrollen en je kon merken dat de Z een stukje trager was. Wel moet hierbij gezegd worden dat er geen simkaart in de Z zat. Ik weet niet of dat de snelheid bevorderd of juist minder maakt?

Anyway, ik zou voor de DesireHD gaan als ik nu mocht kiezen.
Ik heb toch wel de volle vertrouwen in dat hij wel goed is hoor, hij komt namelijk ook altijd wel goed uit de review. Ik ga zaterdag wel naar de HTC Demo dagen en dan ga ik het zelf wel ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
disturbedmind schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:40:
[...]
Ik ga zaterdag wel naar de HTC Demo dagen en dan ga ik het zelf wel ondervinden.
Net iets te ver voor mij om een telefoontje te gaan testen in Eindhoven, Groningen of Rotterdam. ;) Ik zie graag de objectieve ervaringen hier terug van mensen die zelf met het toestel hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hakkie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:43:
[...]

Net iets te ver voor mij om een telefoontje te gaan testen in Eindhoven, Groningen of Rotterdam. ;) Ik zie graag de objectieve ervaringen hier terug van mensen die zelf met het toestel hebben gespeeld.
Ik wil die meningen hier niet zien, daar hebben we immers HTC Desire Z voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even update:

mijn leveringsdatum is nog steeds niet veranderd. Lijkt erop dat salland verschillende batches heeft besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:55
Zijn er hier ook tweakers die bij pdashop / smartphoneshop hebben besteld en waarbij de leverdatum niet is gewijzigd? Misschien dat er hier toch mensen zijn die in de 1ste batch zitten?

Zelf heb ik bij pdashop besteld op 7-10, leverdatum hier is gister naar 5-11 gegaan (ook al eerder hier teruggekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik heb hem gisteren besteld en toen kreeg ik 5 min later inderdaad dat beruchte mailtje dat hij leverbaar word op 5-11, dus ik weet niet of de pdashop met batches werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pdashop had tegen mij gezegd: 5 november 1 grote batch voor alle pre orders.

me dunkt dat ook salland pas alles rond die 5 nov zal leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de hamvraag is dan.. gaat er dan nog 1 of toch 2 weekenden overheen voor we em daadwerklijk in handen hebben...?

castle Telecom zijn laatste mail naar mij ging overigens nog over 3 november.. en heb geen nieuw bericht meer gehad. maar gezien de 5 november berichten geloof ik nooit dat dat haalbaar gaat zijn.. ben benieuwd.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 267367 op 26-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210896

Desire Z staat nu ook bij vodafone onlinewinkel als coming soon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
  • Laatst online: 23-04-2023
Heb afgelopen weekend reclamefolder van belcompany gehad,daar stond DZ in(blz 3),ben nog niet in de winkel langsgeweest,maar lijkt me sterk dat ze ermee adverteren terwijl ze hem niet hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 210896 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:25:
Desire Z staat nu ook bij vodafone onlinewinkel als coming soon....
Direct link:
http://www.vodafone.nl/sh...htc-desire-z/sku51660051/

Wel een hoge prijs voor het losse toestel... 539 euro !!
Brain schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:34:
Heb afgelopen weekend reclamefolder van belcompany gehad,daar stond DZ in(blz 3),ben nog niet in de winkel langsgeweest,maar lijkt me sterk dat ze ermee adverteren terwijl ze hem niet hebben.....
Op de TV zijn ook al reclames voor de DZ te zien, maar hij is toch echt nog niet leverbaar.

http://www.belcompany.nl/...tail.aspx?pid=p10000018_1
Voorraadstatus
Niet op voorraad

Ook een hoge losse toestelprijs a 539.99

[ Voor 10% gewijzigd door Freekers op 26-10-2010 14:42 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Brain schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:34:
dan zal ik je uit de droom helpen. Ze hebben hem niet.

Ik sta al op de lijst met een reservatie. Zodra er eentje binnen is en alle reserveringen voor mij zijn afgehandeld krijg ik een belletje. Dit zou waarschijnlijk volgende week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik wil de Z gaan bestellen icm met een t-mobile verlenging, zou dat nu het beste via T-mobile zelf kunnen of kan het juist voordelig zijn om er een webwinkel (gsmweb, belnu etc..) tussen te laten zitten?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368643

Bij GSMwijzer.nl is het toestel ook van week 43/44 (25 okt - 7 nov) naar week 44 gegaan (1-7 nov). Geen extra vertraging dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Laatst online: 23-02 01:51
Sherlock schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:01:
Ik wil de Z gaan bestellen icm met een t-mobile verlenging, zou dat nu het beste via T-mobile zelf kunnen of kan het juist voordelig zijn om er een webwinkel (gsmweb, belnu etc..) tussen te laten zitten?
ikzelf heb hem bij studentmobiel besteld (i.c.m relax 25 online en WnW+ verlenging) omdat ik hem niet bij t-mobile's site vond.
Als je bij een t-mobile winkel gaat betaal je volgens mij het 'standaard' tarief (online krijg je korting op de maandtarief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Het lijkt erop dat Coolblue de demodagen twee weken op heeft geschoven. Eerst stond er dat het op 29 en 30 oktober zou zijn, maar nu is het 12 en 13 november. Ze krijgen de Desire Z dus echt pas op de 5e zo te zien :-).

Zie http://www.smartphoneshop.nl/htc-demodagen voor de leuke inconsistentie, dat passen ze vast nog wel aan morgen.

Helaas dus voor een ieder die zich had verheugd op een bezoekje aan Coolblue, lijkt het.

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Beetje een faalactie van PDAshop, groots aankondigen en dan dit :P ook erg jammer dat het inderdaad nog steeds verkeerd op de site staat...

Ik hoop dat er al gebruikerservaringen zijn VOOR 12 november en deze hele demodag dan (voor mij) niet meer nodig is!!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B = Aantal besteld | G = Aantal gereserveerd | Verwacht = verwachte datum binnenkomst

# Omschrijving B/G Prijs p.s. Subtotaal Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1/0 387,39 387,39 10-11-2010

Salland past zich nu ook aan. Blijkbaar is de release WEER uitgesteld met een week :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jesus...het begint nu wel irritant te worden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:11:
B = Aantal besteld | G = Aantal gereserveerd | Verwacht = verwachte datum binnenkomst

# Omschrijving B/G Prijs p.s. Subtotaal Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1/0 387,39 387,39 10-11-2010

Salland past zich nu ook aan. Blijkbaar is de release WEER uitgesteld met een week :s
Hopelijk gaat pdashop niet ook nog verder uitstellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RLHSniper schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:39:
[...]

Hopelijk gaat pdashop niet ook nog verder uitstellen :(
reken daar maar op.
Blijkbaar hebben de winkels in duitsland ookal hun datums aangepast naar 10 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffff.. dus toch zoals verwacht.. niet meer bekend wat te geloven en wat niet.. zucht
Edit: alhoewel, demodagen verschoven hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat levering dan dus ook later is.. hoop ik :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 267367 op 27-10-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

salland / duitse winkels / UK / expansys spreekt op bepaalde landen ookal van 10 november

heb veel zin om markmoons een boze twitter te sturen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:22:
heb veel zin om markmoons een boze twitter te sturen :s
Nou nou, dan zal je Mark flink te pakken hebben zeg. :z ;)

Ik heb een paar dagen terug aan 2call gevraagd wat momenteel de verwachte datum bij hen is, helaas hebben ze tot op heden nog niet geantwoord. De term 'november' op de site staat er nog wel steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andere landen.. tja..maar wie weet is Nederland wel gewoon de eerste
[/optimistische modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:32:
Andere landen.. tja..maar wie weet is Nederland wel gewoon de eerste
\[/optimistische modus]
salland was de eerste die alles aanpaste in benelux (nu blijken dus ook winkels in belgie 10-11 op te schrijven)
denk dus dat PDAshop wel zal volgen aangezien ze ook een dag na salland past aanpasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 17-06 16:49
krijg net sms binnen van belsimpel.nl, uitlevering staat op week 45.
dus ergens tussen 8 en 12 november. en dit is nog verwacht niet eens zeker :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mail van htc europe:
"You could purchase the HTC Desire Z in around 7 days through http://www.expansys.com in Uk.
We don't have information about the date of release in Holland."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 18:23
Anoniem: 267367 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:48:
pffff.. dus toch zoals verwacht.. niet meer bekend wat te geloven en wat niet.. zucht
Edit: alhoewel, demodagen verschoven hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat levering dan dus ook later is.. hoop ik :)
De HTC demo dagen waren sowieso ingepland na de bewuste 10-11-10, maar daarbovenop is de banner om het te promoten opeens weg. De pagina staat nog wel op hun site, maar er is niet direct een link vanaf een andere pagina. Of zoek ik nu zo slecht ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er meer en meer overtuigd van dat ie 12 november in men bus ligt :)

meer signalen gaan die richting in... nu hopen dat me overschrijving goed toekomt bij salland :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch zegt expansys dat ze deze week wat binnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Laatst online: 23-02 01:51
Studentmobiel heeft me teruggemailt dat ze volgende week een levering ontvangen, wordt duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Dj Tronic schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

De HTC demo dagen waren sowieso ingepland na de bewuste 10-11-10, maar daarbovenop is de banner om het te promoten opeens weg. De pagina staat nog wel op hun site, maar er is niet direct een link vanaf een andere pagina. Of zoek ik nu zo slecht ? :)
O.a. vanaf hier wel te vinden (volgens mij is die link vrij recent weer toegevoegd)

Had vanochtend markmoons getwittert of hij nog iets kon zeggen over de leverdatum, nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379880

Iedereen schrijft voornamelijk over hoezeer ze balen dat het toestel is vertraagd. Ik wil het toestel ook zo snel moglijk hebben en gok dat hij voor midden November in de schappen zal liggen (op basis van vertrouwde bronnen). PDAshop houdt nog steeds vast aan 5 November.

Echter, waar ik weinig over lees is WAAROM deze is uitgesteld. Het is vreemd zeker gezien hoe lang de G2 al in de VS te koop is. Als het is omdat ze zeker willen zijn dat de issues met de proximity sensor niet in de DZ zitten en dat de 'design flaw' met de hinges / scharnieren wordt opgelost dan vind ik het prima om een paar weken langer te wachten maar nergens wordt er bevestigd waarom en dat zou Mark Moons weleens mogen delen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 379880 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:00:
Iedereen schrijft voornamelijk over hoezeer ze balen dat het toestel is vertraagd. Ik wil het toestel ook zo snel moglijk hebben en gok dat hij voor midden November in de schappen zal liggen (op basis van vertrouwde bronnen). PDAshop houdt nog steeds vast aan 5 November.

Echter, waar ik weinig over lees is WAAROM deze is uitgesteld. Het is vreemd zeker gezien hoe lang de G2 al in de VS te koop is. Als het is omdat ze zeker willen zijn dat de issues met de proximity sensor niet in de DZ zitten en dat de 'design flaw' met de hinges / scharnieren wordt opgelost dan vind ik het prima om een paar weken langer te wachten maar nergens wordt er bevestigd waarom en dat zou Mark Moons weleens mogen delen.....
Ik wacht inderdaad ook liever 1 a 2 weken langer dat hij goed werkt qua hardware en software matig dan dat je hem na 2 weken weer RMA moet versturen en dat je hem maanden kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cockery
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-01-2023
Vanmorgen mail van belsimpel:
Vooralsnog krijgen wij van onze leveranciers te horen dat de eerste levering HTC Desire Z verwacht wordt op 5 november 2010. Op basis van deze informatie verwachten wij u in week 45 de HTC Desire Z te kunnen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eens, met de waarom vraag.. (heb ik geloof ik ook over gepost).. toch raar dat daar niets over gezegd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
Anoniem: 379880 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:00:

Mee eens ja. Onder de G2 gebruikers ben ik zelf nog geen problemen met de proximity sensor tegengekomen, andere tweakers hier wel? Scharnieren zou een punt kunnen zijn, hoewel ik het op dit moment moeilijk vind een objectieve mening daarover te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Het vele informeren naar een leveringsdatum zal hem ook echt niet sneller in je brievenbus doen belanden ;)

Typisch met hardware is natuurlijk altijd de paper release (ver) voor de daadwerkelijke release, maar het is wel natuurlijk wel interessant om de verwachtte leverdatum in de gaten te houden :D

Wat inderdaad wel 'een beetje raar' is, is dat blijkbaar ook sommige HTC medewerkers niet helemaal op de hoogte zijn en de datum steeds iets vooruit schuift. Dit hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat HTC of haar fabrikant niet weet waar ze mee bezig zijn, het kan ook zo zijn dat meneer Moons niet over alle informatie beschikt.

Zelf wacht ik rustig (met smart!) af tot de DZ op voorraad komt en bestel er dan een, die 400 Euro hou ik liever nog even in mijn eigen zak dan dat ik er een webshop een aantal weken mee ga spekken! In the mean time: all we can do is wait!

Overigens denk ik niet dat er in dit stadium nog iets aan de hardware (scharnier) zal worden aangepast... zelfs een software update is eigenlijk alleen mogelijk als de telefoons nog niet ergens in zeecontainers worden geladen in het verre oosten, maar we zullen het zien..! :) Hopen dat Emma Maersk haar best doet om die toestelletjes zo snel mogelijk naar Europa te brengen 8)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De toestellen zijn allang in europa :) het duurt 6 weken voor de Emma Maersk om van oosten naar hier te komen. Dus :p

ochja afwachten he jongens.

pfff nog steeds geen bericht van salland ivm met me overschrijving. Nog iemand met ervaringen van overschrijven van belgie naar nederland ? Hoelang dat duurt ? :x heb vrijdagavond overgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:33:
De toestellen zijn allang in europa :) het duurt 6 weken voor de Emma Maersk om van oosten naar hier te komen. Dus :p

ochja afwachten he jongens.

pfff nog steeds geen bericht van salland ivm met me overschrijving. Nog iemand met ervaringen van overschrijven van belgie naar nederland ? Hoelang dat duurt ? :x heb vrijdagavond overgeschreven
een paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoop gwn dat de informatie goed was :( xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:02:
[...]

ik hoop gwn dat de informatie goed was :( xD
Je kan bijvoorbeeld ook aan je bank vragen hoe lang het ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
Vandaag T-Mobile gesproken,de 17e komen ze binnen en worden ze verstuurd. Eerst "stond ie op knipperen" en nu niet meer,dat betekende dat de datum nu vaststaat. Heb abo afgesloten/verlengd met 2,50 voor internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bank gebeld. betaling is pas maandag vertrokken dusja. Vandaag of morgen op de rekening.

Kleine opmerkign aan de mensen met saland. Met 10-11 bedoelen ze de dag dat je hem THUIS geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brain schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:27:
Vandaag T-Mobile gesproken,de 17e komen ze binnen en worden ze verstuurd. Eerst "stond ie op knipperen" en nu niet meer,dat betekende dat de datum nu vaststaat. Heb abo afgesloten/verlengd met 2,50 voor internet.
Bedoel je nou dat je de htc desire z via de t-mobile site hebt besteld? en dat daar staat dat ie de 17e (november dus?)binnenkomt?

*checkt t-mobile site en kan het niet vinden..*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Brain schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:27:
Dan zal het wel een mooi kadootje van <+:) worden... :/
Ik zou willen dat ze gewoon vanuit HTC een datum zouden noemen ipv al dat gegis....

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RLHSniper schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Mee eens ja. Onder de G2 gebruikers ben ik zelf nog geen problemen met de proximity sensor tegengekomen, andere tweakers hier wel? Scharnieren zou een punt kunnen zijn, hoewel ik het op dit moment moeilijk vind een objectieve mening daarover te vormen.
Klopt ik ben geen enkele G2 gebruiker tegengekomen die een probleem had met de proximity, maar gezien een batch van de HD's het wel had weet je het nooit.

Echter, elke G2 gebruiker is lyrisch over het toestel dus dat belooft veel goeds.

De scharnieren zijn trouwens niet defect, het is een design flaw waar elke G2 en Z last van zal hebben. Na veelvuldig gebruik worden ze iets losser waardoor als je het toestel op een bepaalde manier vasthoudt het klepje automatisch open kan gaan. Echter, zo zul je je telefoon eigenlijk nooit vasthouden. De videos die ik heb gezien doen me eraan denken dat als je een clamshell toestel vasthoudt bou het bovenste stuk en dan een goede zwiep geeft dat je de telefoon kan openen (zo heb ik eens een telefoon stuk weten te krijgen).

Ik had het liever niet maar ik denk niet dat je er praktisch gezien vele last van zal hebben.

Maar dat brengt mij wederom op het punt, als het niet die twee issues zouden zijn vanwaar de vertraging? Het toestel ligt al tijden klaar en de software is ook klaar aangezien de HD al uit is.

Achja, ik denk dat het toestel er 5 november is in de eerste batch en vanaf midden november wijd beschikbaar net als met de HD het geval was.

Ik ga em in elk geval combineren met een 2 jarig KPN personal sim abbo aangezien ik veel in het buitenland ben. Een van de meest voordelige combi's die ik heb gezien is de 2 jarige vodafone 200 abbo omdat je de eerste 12 maanden 50% korting krijg (dus gemiddeld 27,25 per maand voor BEL + SMS + WEB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
  • Laatst online: 13-03 11:59
Een Coolblue-medewerker van de klantenservice zegt dat de levering is vertraagd door import/douane o.i.d. Ze verwachten dat de op het moment vermelde 5 november nog later zal worden, maar omdat ze nog geen definitieve datum hebben blijft dit voorlopig staan.

Helaas zit ik hierdoor nog wel een maand extra aan mijn abonnement bij Vodafone vast: wil overstappen naar Hi, dus heb het toestel met een Hi-bundel besteld. Het abonnement bij Hi wordt echter pas aangevraagd als de levering van de telefoon zeker is. Aangezien mijn Vodafone-abonnement op 5 december afloopt, moet ik dus voor 5 november opzeggen. Ik kan het alleen niet zelf opzeggen: dat moet Hi doen, omdat ik uiteraard wil overstappen met nummerbehoud. Dus, dat betekent nog een maand teveel betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Herjan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:37:
Een Coolblue-medewerker van de klantenservice zegt dat de levering is vertraagd door import/douane o.i.d. Ze verwachten dat de op het moment vermelde 5 november nog later zal worden, maar omdat ze nog geen definitieve datum hebben blijft dit voorlopig staan.

Helaas zit ik hierdoor nog wel een maand extra aan mijn abonnement bij Vodafone vast: wil overstappen naar Hi, dus heb het toestel met een Hi-bundel besteld. Het abonnement bij Hi wordt echter pas aangevraagd als de levering van de telefoon zeker is. Aangezien mijn Vodafone-abonnement op 5 december afloopt, moet ik dus voor 5 november opzeggen. Ik kan het alleen niet zelf opzeggen: dat moet Hi doen, omdat ik uiteraard wil overstappen met nummerbehoud. Dus, dat betekent nog een maand teveel betalen :(
douane nederland dan of ?

:edit:

Original Message I Sent To HTC
"I have pre-ordered the Desire Z from a reseller in the UK but as yet, have received no correspondence as to when the device is being shipped. Would you have any idea, seeing as you are the manufacturer, as to when UK resellers can ship the device to their customers?

Disgruntled Customer"

HTC's Reply Within 30 Minutes
"Dear ******,

Unfortunately we can't help you ,this doesn't depend from HTC.It is the distributor company that deicide when to ship the phones.

To send a reply to this message or let me know I have successfully answered your question log in to our ContactUs site using your email address and your ticket number ******

Sincerely,

Giuseppe

HTC"

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 27-10-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hetzelfde 'probleem' aangezien mijn vodafone abbonement 7 december verloopt en ik wil overstappen naar KPN personal sim. Echter, het is ook weer geen groot probleem omdat vanaf 1 maand voor de eindedatum van je abbonement je per dag kan opzeggen met inachtneming 1 maand opzegtermijn. Dus vanaf 7 Nov mag ik elke dag opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Dus stel dat de telefoon pas op 10 November binnenkomt dan stap ik per 10 december over naar KPN. Ik vermoed dat de telefoon uiterlijk midden Nov in de winkels ligt dus ik gok maximaal 1 week langer aan mijn vodafone abbo vast te zitten.

Ik denk niet dat het voor jou anders is dus ik denk niet dat je er een extra maand aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380648

Ik zat te denken.. Ik heb afgelopen maandag mijn Desire Z besteld met vodafone 200 abonnement.
1 November komen waarschijnlijk de nieuwe abonnement acties online te staan. Als deze voordeliger is dan de huidige actie kan ik toch mijn bestelling annuleren en de telefoon met een voordeliger abonnement (bij een andere shop) bestellen?
Of zit er ergens een kronkel in mijn gedachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380648 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:29:
Ik zat te denken.. Ik heb afgelopen maandag mijn Desire Z besteld met vodafone 200 abonnement.
1 November komen waarschijnlijk de nieuwe abonnement acties online te staan. Als deze voordeliger is dan de huidige actie kan ik toch mijn bestelling annuleren en de telefoon met een voordeliger abonnement (bij een andere shop) bestellen?
Of zit er ergens een kronkel in mijn gedachten ;)
Hangt af van de webshop. Bij de meeste webshops vragen ze het abbo aan op het moment dat jij de bestelling plaatst en zit je er in principe aan vast. Voordeel daarvan is dat je huidige acties inlocked.

Bij andere winkels (bijv. pdashop) vragen ze het abbonement pas aan op het moment dat het toestel op voorraad is. Voordeel is dat je tot dat moment kan annuleren, echter nadeel is dat als in de tussentijd de actie afloopt met het abbonement dat je hebt gekozen wanneer je toestel binnen is je niet meer gebruik kan maken van de oude actie.

Dus het is een vraag die je moet stellen aan de shop waar je de bestelling hebt geplaatst.

Gr, Sirus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380648

Anoniem: 379880 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Hangt af van de webshop. Bij de meeste webshops vragen ze het abbo aan op het moment dat jij de bestelling plaatst en zit je er in principe aan vast. Voordeel daarvan is dat je huidige acties inlocked.

Bij andere winkels (bijv. pdashop) vragen ze het abbonement pas aan op het moment dat het toestel op voorraad is. Voordeel is dat je tot dat moment kan annuleren, echter nadeel is dat als in de tussentijd de actie afloopt met het abbonement dat je hebt gekozen wanneer je toestel binnen is je niet meer gebruik kan maken van de oude actie.

Dus het is een vraag die je moet stellen aan de shop waar je de bestelling hebt geplaatst.

Gr, Sirus
Dankjewel!
Ik heb bij PDAshop besteld, dus dat moet in principe lukken. Zou dan tot 1 november kunnen wachten en indien het voordeliger is evt af kunnen bestellen. Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Is het nu goedkoper om een Desire Z los te kopen of i.c.m. een prepaid waarvan je het simkaartje gewoon weggooit ? Heeft iemand dat toevallig uitgezocht ? :p

[ Voor 211% gewijzigd door patonthenet op 27-10-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het wel vreemd dat ze denken dat het later dan 5nov gaat worden want alles lijkt naar die datum te wijzen. Als je alles bij elkaar trekt zou de telefoon tussen 5 en 10 Nov in de winkels moeten liggen ook gezien de data van hun htc demodagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb antwoord van 2call:
Geachte heer/mevrouw,

Dit zal in de eerste 2 weken van november zijn.

Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Niet erg concreet, maar het is iets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

patonthenet schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:51:
Is het nu goedkoper om een Desire Z los te kopen of i.c.m. een prepaid waarvan je het simkaartje gewoon weggooit ? Heeft iemand dat toevallig uitgezocht ? :p
Dat ligt eraan hoe je goedkoper definieert. Bij alle abbo's die ik heb uitgezocht kom je bij een 1 jarig abo uit op meer dan de 460 euro die je los betaalt. Uiteraard heb je met alleen een los toestel nog geen data/voice/sms en zal je dus een sim-only abo erbij moeten nemen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarLite schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:37:
Dat ligt eraan hoe je goedkoper definieert. Bij alle abbo's die ik heb uitgezocht kom je bij een 1 jarig abo uit op meer dan de 460 euro die je los betaalt. Uiteraard heb je met alleen een los toestel nog geen data/voice/sms en zal je dus een sim-only abo erbij moeten nemen.
Met abonnement ben ik er nog geen goedkoper tegengekomen, maargoed, je moet toch bellen :p

Het goedkoopste dat ik tot nu toe heb kunnen vinden komt neer op 350 euro voor de telefoon t.o.v. telefoon los + sim-only, maar dan heb ik wel meegenomen dat ik kan verlengen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amazon.co.uk => 8 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Het wordt nog best een dure aangelegenheid, dit ding. Ik wil een 1 jarig abo, liefst vodafone (verlengen, in dat geval).

Kom ik uit op 255 (toestelprijs) + 153 (1e 6 maanden 25,50) + 234 (daarna 6x39,50) = 642,- voor het bel+sms+web 275 abo

of 207 (toestelprijs) + 177 (1e 6 29,50) + 276 (2e 6 46,-) = 660,- voor het bel+sms+web 350 abo. Vind ik die laatste nog de betere keus; voor 18 euro op een heel jaar maandelijks ruim een uur extra belminuten.

Simonly heb ik ook even bekeken. Los toestel kost zo'n 470, dus uitgaande van 660-470=190 euro beschikbaar. 190/12 = ruwweg 16 euro. Dat wordt dus niks bij voda; 1 jaar simonly 270 kost al 19 euro/maand en biedt slechts de helft aan smsjes.

Als de Desire Z eenmaal uit is reken ik het nog wel eens na met de dan actuele prijzen. 200 euro bijlappen voor het toestel vind ik wel te doen en ik ben nu maandelijks ook zo'n 50 euro kwijt aan m'n abo.

offtopic:
prijzen uit dit voorbeeld zijn van algebeld.nl. Heb ik m'n huidige toestel en abo ook vandaan, verliep destijds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

ik blijf dat toch bijzondere berekeningen vinden, je telt de totale abbo kosten bij elkaar op.
dan vergeet je dus even dat je ook kosten maakt met het bellen/sms'en/inetten, wat je neem ik aan toch met je foon gaat doen.
tuurlijk kan het goedkoper dan de standaard 30/40e per maand abbo's, maar neem dan op zijn minst 15/20e per maand voor een sim only mee in je berekeningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Laatst online: 12-06 09:59
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:34:
[...]

Met abonnement ben ik er nog geen goedkoper tegengekomen, maargoed, je moet toch bellen :p

Het goedkoopste dat ik tot nu toe heb kunnen vinden komt neer op 350 euro voor de telefoon t.o.v. telefoon los + sim-only, maar dan heb ik wel meegenomen dat ik kan verlengen.
Ik ben deze voor "actie" gegaan: http://www.gsmwijzer.nl/s...ire-z/788#bestelformulier

Even zonder berekening (wel incl. verzend en aansluitkosten) kom ik op: €575,55
1 jarig bel+sms+web 200 abbo bij vodafone. Heb ik er wel voor over iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
Anoniem: 267367 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Bedoel je nou dat je de htc desire z via de t-mobile site hebt besteld? en dat daar staat dat ie de 17e (november dus?)binnenkomt?

*checkt t-mobile site en kan het niet vinden..*
Nee,staat idd niet op de site.Ik heb telefonisch verlengd en in zijn systeem stond woensdag de 17e als vaste datum. Toen ik hem een week eerder sprak stond de datum nog niet vast nu dus wel....

Heb trouwens verlengd met 2 jaar relax 20 voor 16,95 p/m plus 2,50 voor internet(standaard) en 149,- bijbetalen voor de telefoon. Kom ik op 24x 19,45+149=615,80 leek me redelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
Hallo Allemaal,

Denk er wel om dat de kosten bij een sim only anders berekent worden dan bij een abbo + tel. Je betaald namelijk bij gesprekskosten ongeveer de helft minder bij sim only. Kijk maar eens goed bij de betreffende aanbieders....

Het lijkt dus vaak dat sim only niet de moeite waard is, maar schijn bedriegt. (met name bij veel bellen / sms is sim only volgens mij gunstiger + los toestel) LET OP zelf niet uitgerekend maar lijkt me logische gedachte.

Heb zelf gewoon weer abbo + tel (Dezire Z) genomen. Jammer dat het uitgesteld wordt / onduidelijk is wanneer hij komt. Maar we wachten geduldig :)

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
lange schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:17:
ik blijf dat toch bijzondere berekeningen vinden, je telt de totale abbo kosten bij elkaar op.
dan vergeet je dus even dat je ook kosten maakt met het bellen/sms'en/inetten, wat je neem ik aan toch met je foon gaat doen.
Het lijkt mij juist logisch. Ik kijk inderdaad naar het totale bedrag dat je kwijt bent voor 1 jaar abo + het toestel. Ik zoek het verschil van meer bijbetalen/lagere maandlasten of minder bijbetalen/hogere maandlasten op het bedrag dat je uiteindelijk in totaal kwijt bent. Als het goed is, ga je niet (vaak) over je maandbundel heen en zijn er geen aanvullende kosten.
Daarom zou ik in mijn eerste rekenvoorbeeld eerder voor voda350 dan voda275 gaan: voor gemiddeld anderhalve euro per maand 75 belminuten extra ruimte.

Ik kan zo gauw geen simonly vinden met een looptijd van 1 jaar die maandelijks niet meer dan 190/12=16 euro kost en hetzelfde biedt als een reguliere verlenging met voda350.

Maar ik ben ook maar net begonnen. Aanbieding van cuberob lijkt is alweer 100 euro goedkoper. Nou even uitzoeken of ik wel met 200mins af kan... :P
Ohja, en ik was altijd heel slecht in wiskunde 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door phAn op 28-10-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet ook niet de voorwaarden te checken! Per minuut afronden of niet, belminuten mogen meenemen naar de volgende maand, dat soort dingen kan uiteindelijk een kapitaal schelen. Als je je minuten bijvoorbeeld niet mag meenemen loop je een veel hogere kans een maand dat je veel belt erg duur uit te zijn omdat je hoge kosten buiten de bundel betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

Voor diegene, die net als ik nog een oude t-mobile/orange flex sim only abbonement hebben, is het mijn inziens raadzaam NIET te verlengen en gewoon een los toestel kopen. Die oude voorwaarden blijven toch fijn hoor. buitenland bellen en internetten en 0900 nr's etc gaan gewoon uit je bundel. Eigenlijk dus gewoon alles uit je bundel. Zelfs getest met ja ik weet het... "farmville" :p een maandje gespeeld voor de gein en met sms'jes punten gekocht om te testen. ging ook gewoon uit de bundel.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
Kingpinda schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:04:
Voor diegene, die net als ik nog een oude t-mobile/orange flex sim only abbonement hebben, is het mijn inziens raadzaam NIET te verlengen en gewoon een los toestel kopen. Die oude voorwaarden blijven toch fijn hoor. buitenland bellen en internetten en 0900 nr's etc gaan gewoon uit je bundel. Eigenlijk dus gewoon alles uit je bundel. Zelfs getest met ja ik weet het... "farmville" :p een maandje gespeeld voor de gein en met sms'jes punten gekocht om te testen. ging ook gewoon uit de bundel.
Is idd een fijn abo,alleen is het niet meer mogelijk om deze te verlengen :( vanaf dez week is tie bij t-mobile uit het systeem) Je abo zo laten en een los toestel kopen is dan idd ook een optie maar dan kun je niet profiteren van "verlengkorting" en ben je denk ik (veel) duurder uit. Ben daarom zelf van flex naar relax gegaan(hopelijk krijg ik hier geen spijt van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Kingpinda schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:04:
Zelfs getest met ja ik weet het... "farmville" :p een maandje gespeeld voor de gein en met sms'jes punten gekocht om te testen. ging ook gewoon uit de bundel.
hahaha _O- Je kon ook gewoon een alternatief voorbeeld verzinnen :D Maar goed de kern is het belangrijkste en dat ging om die sms uit de bundel......

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 07:07
Grappenmakers bij Vodafone zeg... Bij een nieuw abonnement is de Desire Z al wel te pre-orderen, bij een verlenging echter nog niet!?

Is dat wat ze bedoelen met 'Als bestaande klant van Vodafone heb je natuurlijk recht op iets extras' ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Brain schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:58:
[...]

Is idd een fijn abo,alleen is het niet meer mogelijk om deze te verlengen :( vanaf dez week is tie bij t-mobile uit het systeem) Je abo zo laten en een los toestel kopen is dan idd ook een optie maar dan kun je niet profiteren van "verlengkorting" en ben je denk ik (veel) duurder uit. Ben daarom zelf van flex naar relax gegaan(hopelijk krijg ik hier geen spijt van....
Gelukkig was ik net op tijd :P , sinds maandag kan het niet meer....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste