Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Op de website van de pdashop staat nu Verwachte leverdatum: 12-11-2010 voor de Desire Z..

Ik heb trouwens nog geen mail ontvangen van de pdashop dat de leverings datum veranderd is, misschien telt deze datum niet voor mensen die hem eerder gepreorderd hebben, maar alleen voor die hem nu willen kopen?

Edit: Ik heb zonet dus inderdaad een mail gekregen dat het de 12de word

[ Voor 64% gewijzigd door disturbedmind op 02-11-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik wacht al zolang als dat ik wist dat hij vorige maand 22e zou komen maar helaas iedere keer weer een teleurstelling
ik geef het dan ook op en wacht wel tot eind dit jaar en dan maar hopen dat HTC eindelijk levert :(

hierbij nog een linkje misschien al wel gepost maar toch
deze site houdt bij wanneer websites de desire z verwachten

http://www.htcdesirez.net...-leverdatum-htc-desire-z/

[ Voor 31% gewijzigd door copywizard op 02-11-2010 15:15 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier komt het mailtje net binnen:

Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij PDAshop.nl.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 12-11-2010
----------------------------------------------------------------
HTC Desire Z QWERTY

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 20:32
disturbedmind schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:00:
Op de website van de pdashop staat nu Verwachte leverdatum: 12-11-2010 voor de Desire Z..

Ik heb trouwens nog geen mail ontvangen van de pdashop dat de leverings datum veranderd is, misschien telt deze datum niet voor mensen die hem eerder gepreorderd hebben, maar alleen voor die hem nu willen kopen?
Net een mailtje gehad, dus hij komt wéér een week later. :(

Mark Moons blaat dus ook maar wat. En dat is importeur. _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-11-2010 15:21 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welmer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-05 21:26
ferdw schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:18:
Hier komt het mailtje net binnen:

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

HTC Desire Z QWERTY
Bij mij is het zelfde mailtje ook net binnengekomen :(

Techno doesn't need popstars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijg de pleuris:
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr 3301378
Beste heer Brouwer,

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
En ik was nog wel zo positief opgesteld aangezien Mark Moons twitterde dat het deze week de Desire Z week was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
disturbedmind schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:26:
En ik was nog wel zo positief opgesteld aangezien Mark Moons twitterde dat het deze week de Desire Z week was :(
En anders ik wel, wat een domper zeg. Wanneer krijgt HTC zn zaakjes nou eens op orde? Ik word hier schijtziek van. Zit er bijna aan te denken om hem te cancellen, de lol is er voor mij nu wel af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

disturbedmind schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:26:
Die vent weet dus ook geen bal van zijn eigen zaak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
BioHazard schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:33:
[...]

Die vent weet dus ook geen bal van zijn eigen zaak. :+
Tuurlijk wel, ze lopen mensen gewoon te lokken door te zeggen dat ie nu komt = meer pre-orders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 07-04 18:53
Wat nou "week van de Desire z"... :(
Het wordt "de VOLGENDE week van de Desire Z"! :(
Ik wordt echt zat van dat continue uitstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

DennusB schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:33:
[...]

Tuurlijk wel, ze lopen mensen gewoon te lokken door te zeggen dat ie nu komt = meer pre-orders ;)
In that case, lynchen die vent. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Joen schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:34:
Wat nou "week van de Desire z"... :(
Het wordt "de VOLGENDE week van de Desire Z"! :(
Ik wordt echt zat van dat continue uitstellen!
Je lijkt mij wel :) Ik begin het onderhand echt spuugzat te worden, die klote trucjes van HTC. Nog 1x uitstellen volgende week en ze stikken maar in die telefoon :) Dan ben ik er klaar mee.
[/boosheidmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Nog even en hij word wel geleverd na de jaarwisseling zoals een paar pagina's terug word gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Normaliter ben ik de rustigheid zelve en kan ik wel wat hebben, maar zo vaak uitstellen van de levering getuigd niet echt van een goede professionele organisatie. Zeker niet als er ook verder geen reden van de vele uitstellen wordt genoemd.

Edit:
Kan tweakers.net misschien een artikel wijden aan de levering van de Desire HD en Desire Z en waarom dat steeds uitgesteld wordt?

[ Voor 22% gewijzigd door Joen op 02-11-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Joen schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:38:
Edit:
Kan tweakers.net misschien een artikel wijden aan de levering van de Desire HD en Desire Z en waarom dat steeds uitgesteld wordt?
Goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:11
Dit is wel ff balen.. van 22 oktober, naar 27, naar 5 november, naar 12 november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
edit.

laat maar.
ik wacht wel gewoon todat pda shop voor de deur staat,.

nog ff en hij kan bij mij in de schoen worden geleverd tijdens sinterklaas.

[ Voor 74% gewijzigd door Koakie D op 02-11-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Koakie D schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:47:
WHAAAAA! PDAshop heeft net 1 minuut geleden een wijziging van de geleverde datum doorgegeven.

van 5 naar 12 november.
Kijk hierboven even :) Is al wat langer geleden gebeurt. Maar ja, klopt idd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Joen schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:38:
Normaliter ben ik de rustigheid zelve en kan ik wel wat hebben, maar zo vaak uitstellen van de levering getuigd niet echt van een goede professionele organisatie. Zeker niet als er ook verder geen reden van de vele uitstellen wordt genoemd.
Het zou zeker goed zijn moesten ze inderdaad vertellen wat de reden nu is van die vertraging, maar kan het ook zijn dat het niet meer in handen is van HTC maar aan de retailers? Ik denk dat hun beter weten nu waarom het steeds word uitgesteld, want ik neem aan dat ze al ergens in een grote opslag plaats liggen in Europa.

[ Voor 6% gewijzigd door disturbedmind op 02-11-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Je hoort mij ook niet zeggen dat de schuld bij HTC ligt, maar ik zie ook niemand opstaan om te vertellen wat de reden van de vertraging is. Ik zou dus graag zien dat de verantwoordelijke partij voor de vertraging zich meld met een reden van de vertraging. Of dit nu de winkels, de distributeurs of HTC zelf betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:05
Echt heel zuur dit. Slechte zaak dat er geen duidelijkheid komt vanuit HTC. Als ze halverwege november kunnen leveren en een tiptop product kunnen afleveren vind ik het prima... maar hoe eerder hoe beter natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Natuurlijk zou jij dat graag zien, lekker een bedrijf beschuldigen en op het schavot zetten. Maar je snapt zelf toch wel dat een bedrijf niet snel met zoiets naar buiten komt?
Bovendien, jullie kunnen wel gigantisch zeiken zeg. Wat zijn die twee weken die je moet wachten nu? Is dat nou zo'n ramp? Als dat wel zo is dan moet je wel erg vaak in je leven teleurgesteld worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:20:
Natuurlijk zou jij dat graag zien, lekker een bedrijf beschuldigen en op het schavot zetten. Maar je snapt zelf toch wel dat een bedrijf niet snel met zoiets naar buiten komt?
Bovendien, jullie kunnen wel gigantisch zeiken zeg. Wat zijn die twee weken die je moet wachten nu? Is dat nou zo'n ramp? Als dat wel zo is dan moet je wel erg vaak in je leven teleurgesteld worden.
Nee het wachten zelf is geen ramp, het telkens teleurgesteld worden wel :) Geef gewoon 1 datum af die 100% zeker is, lukt dat toch niet : dan kondig je dat netjes aan. Niet 4x zeggen "Ja, we verplaatsen hem lekker nog een week!!! einz einzz!!11 " want dat is echt heel slecht als bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
GSMwijzer gebeld net. Deze geven maandag 8 nov. als verwachte datum. uiteraard is dit niet zeker maar in het ergste geval kunnen er een paar weken boven op komen :P

/wachtmodus

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net PDAShop gesproken, ze balen er ook erg van. Maar de schuld lag volgens die man echt bij HTC. Die heeft problemen. De datum die er nu staat is ook niet definitief volgens hem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
fl0py schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:29:
GSMwijzer gebeld net. Deze geven maandag 8 nov. als verwachte datum. uiteraard is dit niet zeker maar in het ergste geval kunnen er een paar weken boven op komen :P

/wachtmodus
dat is vreemd... ik heb net een mailtje gestuurd naar gsmwijzer en daar krijg ik het volgende op terug.
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten de HTC Desire Z nog steeds deze week binnen te krijgen.
maar ja leveren is een ander verhaal natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:05
Zojuist mail gehad van gsmweb over de verwachte leverdatum:
gsmweb schreef:
Bedankt voor uw bericht. Wij verwachten de HTC Desire Z op 03-11-2010 binnen te krijgen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heb me twijfels hier wel over, maargoed we zullen het wel horen van degene die daar hebben besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

DennusB schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:22:
want dat is echt heel slecht als bedrijf.
Waarom? Iedereen koopt hem toch wel, jullie kopen hem uiteindelijk allemaal en hebben in veel gevallen de preorder allang staan. Die ene persoon die hem niet meer koopt, tja die schiet uiteindelijk zichzelf in z'n vinger, HTC maalt er echt niet om.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379880

Ik denk ook niet dat de schuld bij pdashop ligt maar eerder bij HTC. Hele slechte communicatie. Dat iets vertraagd is dat kan natuurlijk maar zet gewoon iets op je website, verwachte leverdatum en bij uitstel de reden waarom dit gebeurt.

Overigens is gsmweb heel accuraat altijd. Dus ik geloof beste dat zij vanaf morgen al gaan leveren. Dan zouden de berichten wel kloppen, levering eerste batch deze week en de rest vanaf volgende week.

Mensen die em echt graag willen hebben kunnen naar gsmweb. Diegenen die em willen zien die kunnen naar pdashop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaashoofd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 09:09
Ik denk juist dat degene die 'm echt graag willen hebben gewoon moeten wachten tot ie in de winkels ligt. Met de Desire HD was dat ook zo. De pre-orders werden pas enkele dagen verstuurd nadat de telefoon gewoon bij Vodafone al te halen was, dus toen zat dat topic vol met huilende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja, dat pre-orderen is echt zo'n enorme onzin....Je bent altijd sneller als je naar de winkel gaat. Alleen wanneer er een groot risico is dat het product snel uitverkoopt is pre-orderen handig. Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij de Desire Z eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Laatst online: 20-01-2021
BOL.com nog steeds rond 6 november

Zal morgen wel aangepast worden.

Mark Moons op twitter: Ik stop met belasting betalen.

Ik stop met HTC's bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:18:
[...]

Waarom? Iedereen koopt hem toch wel, jullie kopen hem uiteindelijk allemaal en hebben in veel gevallen de preorder allang staan. Die ene persoon die hem niet meer koopt, tja die schiet uiteindelijk zichzelf in z'n vinger, HTC maalt er echt niet om.
Ik snij mezelf in m'n voet en schiet in mijn eigen vinger? :+ :o Sorry hoor, moest even. Ik beelde me even in hoe dat eruit zou zien. Jaja, flauw. Beetje humor is wel nodig in dit topic vandaag... :P
Zeg ik, die eind september(!) al heeft verlengd i.c.m. de Desire Z en sindsdien afwacht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

salland nog steeds 10 november

enne:

bartjen
@markmoons dit is men laatste HTC... volgende aankoop is maar de nieuwe samsung.. stik er maar in ! Releasedate + communicatie = 0

hahahah XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:59:
salland nog steeds 10 november

enne:

bartjen
@markmoons dit is men laatste HTC... volgende aankoop is maar de nieuwe samsung.. stik er maar in ! Releasedate + communicatie = 0

hahahah XD
Ik heb hem idd geretweet. XD
http://twitter.com/#!/bartjen/status/29496607264

[ Voor 6% gewijzigd door trobbelsjoeter op 02-11-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hij durft maar niet te antwoorden... en maar twitteren over Symbian.
stommerik... is het nu echt zo moeilijk voor een beetje uitleg !

UK heeftem morgen... ik ben dit echt SPUUGZAT ...

ik hou ook een update bij van XDA

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 02-11-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:16:
en hij durft maar niet te antwoorden... en maar twitteren over Symbian.
stommerik... is het nu echt zo moeilijk voor een beetje uitleg !

UK heeftem morgen... ik ben dit echt SPUUGZAT ...

ik hou ook een update bij van XDA
Ja, ik zie het dat hij zit te twitteren over Symbian.
Hij zit blijkbaar met hele andere dingen aan zn kop dan wij...

Edit:
Okej, die uitspraak van mij over markmoons was misschien iets te grof. >:)
Bij deze neem ik het terug. :X

[ Voor 20% gewijzigd door trobbelsjoeter op 02-11-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 14:49

Twan V

...en er stralend uitzien

Misschien is het ook handig om je tweet een keer door de spell checker te gooien, dat komt wat serieuzer over.
* Twan V wordt een beetje moe van de rage op internet om 'mijn' fout te schrijven

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik snap dat mensen niet blij zijn met uitstel, maar een aantal hier lijken wel een stel zielige kleine kinderen die nooit geleerd hebben om te gaan met teleurstellingen. Dan ga je later echt een moeilijk leven krijgen als je om zulke dingen je al genoodzaakt voelt om een zielig twitter bericht te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:51:
Ik snap dat mensen niet blij zijn met uitstel, maar een aantal hier lijken wel een stel zielige kleine kinderen die nooit geleerd hebben om te gaan met teleurstellingen. Dan ga je later echt een moeilijk leven krijgen als je om zulke dingen je al genoodzaakt voelt om een zielig twitter bericht te schrijven.
jep..zeker als je bedrijf er op wacht.. en zielig ? men moet geen dingen gaan verkondigen als ze niet waar zijn...
stelt de geloofwaardigheid van je bedrijf serieus in twijfel

for the rest case closed (en ter info: ik kan wel wachten..)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 02-11-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:51:
Je gaat het later ook lastig krijgen als je op dat soort 'zielige' berichten constant ingaat :) Dusja, boeie :D
Terug ontopic? ;)
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
mijn huidige telefoon is naar de klote, gelukkig had ik nog 2 maanden garantie dus me telefoon is in de reparatie.
ik had graag in eind october al de telefoon willen hebben als vervanging maar zoals het er naar uit ziet krijg ik me oude eerder terug dan de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koakie D schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:41:
mijn huidige telefoon is naar de klote, gelukkig had ik nog 2 maanden garantie dus me telefoon is in de reparatie.
ik had graag in eind october al de telefoon willen hebben als vervanging maar zoals het er naar uit ziet krijg ik me oude eerder terug dan de nieuwe.
juist bevestiging gehad van salland.
Ze verwachten stock tussen morgen en de 9de. Toch tenminste duidelijkheid finally :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaashoofd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 09:09
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:45:
[...]

juist bevestiging gehad van salland.
Ze verwachten stock tussen morgen en de 9de. Toch tenminste duidelijkheid finally :)
Nouja, duidelijkheid.. het gaat hier om een verwachting, kan dus ook opschuiven naar de elfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 14:58
Aangezien mijn abonnement pas verlopen was, ben ik vandaag telefonisch benaderd door T-Mobile met een aanbieding. Ze hebben ze nog niet op de site van T-Mobile zelf staan maar telefonisch is zowel de Desire Z als de Desire HD te krijgen. Wel simlock, geen branding (als het goed is).

Na wat gebabbeld te hebben over 3G dekking (blijkbaar worden er in Nijmegen nog voor het eind van het jaar een aantal zendmasten geupgrade + een defecte gerepareerd...ik moet het eerst nog maar eens zien maar ik moet T-Mobile nageven dat gedurende het laatste halve jaar al een behoorlijke verbetering zichtbaar was in de dekking) toch maar mijn huidige abbo omgezet naar een Relax 25 + W&W Plus voor 2 jaar. Moet nog een paar tientjes bijbetalen en feitelijk had ik een iets betere deal kunnen krijgen bij Coolblue of Gsmweb, maar ach...ik ben notoir lui en zo haalt de verkoper ook zijn target. Die 2 of 3 tientjes op een periode van 2 jaar zijn me de moeite niet waard ;)

Afijn, verwachte levertijd wordt naar klanten gecommuniceerd als zijnde 3 weken, maar er was een behoorlijk grote kans dat het toestel al eerder geleverd zou kunnen worden. Ik ga er nu voor mezelf maar vanuit dat in het ideale geval ik de Desire Z al vrijdag de 12e mag verwelkomen (wishfull thinking, I know...) en anders ergens in de week daarop. Mijn Hero werkt nog prima, dus ik kan wel even wachten.

Verwachte levertijd van de HD was overigens 4 weken. Schijnt ook nogal populair toestelletje te zijn :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:28
Jammer dat het nu de 12e is geworden hoewel als de telefoon straks binnen is de spanning weer voorbij is.

Mark Moons zal zijn redenen wel hebben dat hij ernaast zit hij blijft tenslotte ook gewoon maar de woordvoerder voor nederland en hij krijgt ook informatie toegespeeld uit Taiwan..en daar zullen ze wel precies weten hoe het zit.

gelukkig heeft mijn vrouw de legend kan ik die nog ff gebruiken omdat mijn desire al verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je e-mail met ticketnummer: 198000

Helaas is dit weer een serieuze vertraging.
Alle toestellen zijn vertraagd en wordt niets uitgeleverd voor 12 November.
Wij vinden deze vertraging ook zeer spijtig en hebben hier helaas geen invloed op.
Je bent altijd vrij om je order te annuleren. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Dat impliceert dat ze de telefoons al hebben maar niet mogen uitleveren van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Van wie komt die mail? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb die Mark Moons nog maar eens een Tweet gestuurd......
@markmoons Kun je opheldering geven over de Desire Z verkoop? Winkels hebben het toestel liggen maar mogen niet uitleveren tot 12 nov?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:34
Ik denk PDAshop.
DennusB schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:40:
Net PDAShop gesproken, ze balen er ook erg van. Maar de schuld lag volgens die man echt bij HTC. Die heeft problemen. De datum die er nu staat is ook niet definitief volgens hem |:(

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:41
Net met GSMWEB gebeld. Zij verwachten hem op vrijdag binnen te krijgen...

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
PDAShop inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205564

Net gehoord, direct uit distributiekanaal: levering HTC Desire Z met twee weken uitgesteld.

Schermen leverbaarheid, dus aantal toestellen leverbaar aan retail, informatie direct van HTC: '0'.

Inderdaad, dat betekent nul toestellen leverbaar. Nabellen door distributeur met HTC levert op: 2 weken uitstel, maar HTC weigert zich ook aan distributeurs te committeren aan een definitieve datum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Net ook nog ff een keer gsmwijzer gebeld om iets te vragen over abbo. daarna de vraag nog gesteld wanneer het toestel verwacht werd. Een dame gaf hierop antwoord: We verwachten ze deze week nog binnen te hebben. als dit zo is verwacht ik de telefoon na het weekeind in bezit te hebben.

hoop , hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205564 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:47:
Net gehoord, direct uit distributiekanaal: levering HTC Desire Z met twee weken uitgesteld.

Schermen leverbaarheid, dus aantal toestellen leverbaar aan retail, informatie direct van HTC: '0'.

Inderdaad, dat betekent nul toestellen leverbaar. Nabellen door distributeur met HTC levert op: 2 weken uitstel, maar HTC weigert zich ook aan distributeurs te committeren aan een definitieve datum :(
daarom dat hij momenteel in the UK wordt geleverd ....

XDA:

Hi,

Goods news. We just receiving 300 phones arriving tomorrow.

Best Regards

eXpansys
Sales Team

SuperETrader and HandTec got them in stock and are starting shipping

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 03-11-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:49:
[...]

daarom dat hij momenteel in the UK wordt geleverd ....

XDA:

Hi,

Goods news. We just receiving 300 phones arriving tomorrow.
http://www.expansys.com/s.aspx?search=desire z

[ Voor 15% gewijzigd door Michel242186 op 03-11-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou niet bepaald de eerste keer zijn dat andere, grotere markten (UK, Duitsland, Frankrijk) voorgetrokken worden boven de kleinere markten als Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mail dateert van gisteren dus :p daarom.
En Pharos inderdaad. Alhoewel bij de Desire HD Nederland wel de eerste was.
ochja als ie in UK is nu. Dan hebben wij hem volgende week ergens zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

-Knip- Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

[ Voor 92% gewijzigd door Kingpinda op 03-11-2010 13:00 ]

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kingpinda schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:58:
[...]

Is dat van een UK sales team??? Beetje apart engels...
is engeland. 9/10 was het een paki aan de service desk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijft krom dat HTC hier niks over wil zeggen. Ook Moons hult zich al dagen in stilzwijgen op zijn twitterkanaal, ondanks 't feit dat hij verder een digitale kletskous is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
expansys nl zegt op voorraad bij leverancier...6 dagen levertijd...ja dan ga je ook naar volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dan lees je dit:

monnick

@markmoons Kun je opheldering geven over de Desire Z verkoop? Winkels hebben het toestel liggen maar mogen niet uitleveren tot 12 nov?

als dit waar is hé ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik zie op de xda forums dat bijna alle winkels in de UK ze al op voorraad hebben en dat ze het morgen gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367

Net gebeld met castle telecom, die mij in het laatste bericht aangaven: levering 3 november. Ook zij hebben niets binnen. Wel hebben ze inmiddels een aantal klachtenbrieven naar HTC gestuurd.
Waar het overigens wat mij betreft om gaat is niet dat ik moet wachten. Dat hoort er immers bij als je een pre-order doet. En dat ik lang moet wachten is ook nog geen ramp, maar je stelt je in op een leverdatum en het geeft weinig vertrouwen als die data niet vast zijn. Er kan een keer wat misgaan, ook nog acceptabel, maar geen vier keer. Als mijn abonnement met internet nu in zou zijn gegaan, had ik internet zonder een toestel waarmee ik iets met internet kan. Dat zou betekenen dat ik dus een tientie per maand betaal zonder nut. Gelukkig gaat het bij mij pas de 12e december in, dus ik heb nog even.
Echter, onduidelijkheid en gebrek aan communicatie en informatie siert geen enkel bedrijf en is alles behalve klantgericht. En daar stoor ik me simpelweg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 16:49
hier krijg je moordneidingen van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 205564 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:47:

Ik vind dit een beetje een cryptisch opgestelde post...
Begrijp ik nu goed dat HTC problemen heeft met de verkrijgbaarheid van de schermen die in de HTC Desire Z's gebruikt worden?

En het is inderdaad niet professioneel van een dergelijk groot bedrijf om niet aan 1 vaste uitgestelde datum vast te houden. Nu worden klanten (lees: distribiteurs, retailers en de consument) steeds blij gemaakt met dooie mussen (lees: steeds nieuwe leverdata).

Lang wachten is inderdaad geen probleem, maar steeds een nieuwe uitgestelde leverdatum horen wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Joen op 03-11-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
Als pdashop aangeeft 12-11-2010 dan geef ik bij deze de hoop op dat hij deze week nog gaat komen. En dit ondanks dat bol.com 6 november blijft volhouden. :(

Je zult zien met al dat pre-orderen dat Staples of de Phonehouse hem straks als eerste in de winkel heeft liggen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En uk is bezig met dispatchen... hoezo schermen te weinig ? :(
ik heb er me al bij neergelegd. Ik heb hem niet voor Wapenstilstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:47:
En uk is bezig met dispatchen... hoezo schermen te weinig ? :(
ik heb er me al bij neergelegd. Ik heb hem niet voor Wapenstilstand :)
Misschien heeft dit ermee te maken?

nieuws: Diverse issues met HTC 7 Trophy duiken op in fora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan.. kan ook niet. Nu is het probleem op de desire HD met exchange opgelost en nu is het desire Z release in UK. Kan ook daarmee te maken hebben.

Ik hoop niet meer :p hij zal wel door TNT ooit eens voor me deur liggen ergens volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:51
Ik ben zojuist bij een Belcompany filiaal in Eindhoven geweest, en deze verkoper beweerde bij hoog en bij laag dat hij ze morgen, uiterlijk vrijdag binnen zou krijgen. Hij had al een bevestiging van het hoofdkantoor gehad.

Hoeveel waarde ik daaraan moet hechten, weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RickOnline schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:08:
Ik ben zojuist bij een Belcompany filiaal in Eindhoven geweest, en deze verkoper beweerde bij hoog en bij laag dat hij ze morgen, uiterlijk vrijdag binnen zou krijgen. Hij had al een bevestiging van het hoofdkantoor gehad.

Hoeveel waarde ik daaraan moet hechten, weet ik niet...
net even mailtje gestuurd naar Salland & afwachten. Pda shop blijft 5 november vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Zelf mensen in de UK die hem gisteren hebben besteld krijgen vandaag een dispatch mail dat ze hem morgen krijgen...

Ga ik ook eens iets voor het eerst pre-orderen..

[ Voor 18% gewijzigd door disturbedmind op 03-11-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:20:
[...]

net even mailtje gestuurd naar Salland & afwachten. Pda shop blijft 5 november vasthouden.
huh helemaal niet? pdashop heeft 12 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamepie56 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:25:
[...]

huh helemaal niet? pdashop heeft 12 november...
huh :x ik kan zwere dat ik gistere 5-11 zag staan :s (kan ook cache van me browser geweest zijn dan :s ) sorry dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:20:
[...]

Geachte heer/mevrouw,

De verwachte levertijd van HTC desire Z, is momenteel onbekend.

Dit artikel staat nog onder pre-order.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

K. Danieljans
Sales Department
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:26:
[...]

huh :x ik kan zwere dat ik gistere 5-11 zag staan :s (kan ook cache van me browser geweest zijn dan :s ) sorry dan :(
is gisterochtend/gistermiddag aangepast naar 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meh... UK is alles aan het dispatchen... Oftewel is dit gewoon de stunt van HTC omdat de desire HD in Benelux eerst was en nu wss als laatste :s

Salland staat bij mij op me levering nog steeds 12-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:32:
meh... UK is alles aan het dispatchen... Oftewel is dit gewoon de stunt van HTC omdat de desire HD in Benelux eerst was en nu wss als laatste :s

Salland staat bij mij op me levering nog steeds 12-11.
Inderdaad, zelf mensen die hem deze morgen besteld hebben in de UK krijgen al een dispatch bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:32
Misschien moet ik hem dan maar bestellen op expansys :P ( < heeft geen pre-order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huppol schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:36:
Misschien moet ik hem dan maar bestellen op expansys :P ( < heeft geen pre-order)
expansys belgie en nl heeft 8 dage levertijd dus good luck met in engeland te bestellen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ja, dat is Salland.
En dit is PDAShop:
Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je e-mail met ticketnummer: 198278

Wij houden de telefoons niet op uit onze eigen overwegingen, HTC heeft de levering vertraagd. Wij kunnen hierdoor niet zeggen waarom de Desire Z vertraagd is. Wellicht heeft dit te maken met het gebrek aan componenten (er zijn de laatste tijd erg veel HTC modellen uitgekomen achter elkaar).

Wij willen je vragen om nog even geduld te hebben zodat wij je snel blij kunnen maken met een Desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffff :x

En toch snap ik niet waarom the UK dan zo een grote levering krijgt :s

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij nog geen exacte datum ontvangen, we hopen inderdaad eind deze week enkele modellen te ontvangen maar er gaan enkel speculaties rond, er is door HTC ook nog niets bevestigd helaas.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen
hebben vernemen wij deze graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jerry van de Haar - Product Management

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 03-11-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
Zojuist naar 2call.nl gebeld.
Ze verwachten het toestel ieder moment binnen te krijgen.

Probleem ligt echt bij HTC, zeker niet bij de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Knip- verkeerde reactie op verkeerde quote

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 205564 op 03-11-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Volgens Typhone komt de Desire Z vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:31:
[...]

Ik vind dit een beetje een cryptisch opgestelde post...
Begrijp ik nu goed dat HTC problemen heeft met de verkrijgbaarheid van de schermen die in de HTC Desire Z's gebruikt worden?

En het is inderdaad niet professioneel van een dergelijk groot bedrijf om niet aan 1 vaste uitgestelde datum vast te houden. Nu worden klanten (lees: distribiteurs, retailers en de consument) steeds blij gemaakt met dooie mussen (lees: steeds nieuwe leverdata).

Lang wachten is inderdaad geen probleem, maar steeds een nieuwe uitgestelde leverdatum horen wel.
Nee, ik doelde op het bestelscherm van HTC dat de distributeurs kunnen raadplegen op hun eigen computer om hun bestellingen bij HTC te doen. Daar staat dat de beschikbaarheid van Desire Z toestellen '0' is, oftewel: er zijn letterlijk nul toestellen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke ... zie hierboven kreeg ik die mail

2 secondjes geleden:

Helaas is dit nog onbekend.
Mochten we weten wanneer het product kan geleverd worden dan zal dit op onze website staan.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Reply van opnieuw Salland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
@Pharos123 : jij bedoelt zeker MCCnet?? jammer dat ik geen inlog gegevens meer bij de hand heb anders had ik het daar idd bij kunnen houden

maar ja zoals ik al eerder zei ik ben heel braaf geweest dit jaar dus krijg hem vast wel van de kerst man als hij dan misschien beschikbaar is

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
Koakie D schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:41:
Dear Sir,

Device HTC Touch HD, Serial No. HT91WKDXXXX, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Many thanks,
HTC Customer Care

1 ding waar HTC in iedergeval vlot mee is, RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vandaag ook een mail van Castle gehad, met dezelfde strekking als 't telefoongesprek van Lady M: deze week nog bij hen verwacht, en geen reden tot verdere uitsel bekend.
* Bra-Jo blijft hopen op dit weekend :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salland: morgen/ vrijdag => throphy / desire Hd & Desire Z binnen bij hun en zaterdag/maandag beginnen met shippen.

Nu hopen dat ze gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:51
Ik begin stilaan de moed te verliezen :) Ik hoop dat ik hem nog voor december op de mat heb liggen... Ik ben al blij dat ik mijn huidige GSM nog niet verkocht heb }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
Volgens mij heeft HTC ze allemaal aan Sinterklaas verkocht en liggen ze nu in een magazijn is Spanje. Als dat zo is krijgen we hem allemaal op 5 december. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
geloof er niks van dat typhone en 2call wel kunnen leveren vrijdag en de pdashop pas volgende week....maar goed we zullen het zien.
de week is alweer bijna voorbij het weekend ff werken en dan maar weer netjes afwachten.

net alweer het eerste sinterklaas journaal gezien zag geen htc desire Z pakjes liggen op de pakjesboot 143 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Klopt, kijk de film sint maar eens... dan weet je waarom....

btw. gsmwijzer nog niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Je zou zeggen dat we in ieder geval bijna de telefoon gaan krijgen. Zie nu op internet ook volgende bericht:

Release HTC Desire Z deze week!
De HTC Desire Z is vanaf deze week eindelijk verkrijgbaar in Nederland. De verwachte leverdata van de online retailers stond al voor week 44 (deze week), maar vanochtend schreef Mark Moons, directeur HTC Benelux, op zijn Twitter: Welkom in de week van de HTC Desire Z. Dit bevestigd dus dat de Desire Z deze week de winkels bevoorraad gaan worden en waarschijnlijk ook al verzonden naar de voorbestellingen. Hiermee komt een einde aan het lange wachten op deze unieke Android 2.2 smartphone met fysiek QWERTY-toetsenbord, die in eerste instantie midden oktober al verkrijgbaar zou zijn.

Bron: http://www.htcdesirez.net...e-htc-desire-z-deze-week/

Joepie we zijn er bijna :D

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste