Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
Altijd leuke grap door htc.....

Conclusie
Natuurlijk zijn we heel benieuwd hoe deze telefoon straks gaat scoren in Nederland. Met een hardware toetsenbord en een multifunctioneel touchscreen bied deze telefoon echt het beste van beide werelden. Eind oktober is hij naar alle verwachting leverbaar. Leuk cadeau voor Sinterklaas of kerst wellicht?

tsssss

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Ik zie trouwens dat er nu al 6 gebruikers op tweakers.net de telefoon beweren te hebben. Dit stond een hele tijd op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Markmoons zojuist:
@patschreurs Ze zijn onderweg. Eens kijken of ze dit weekend nog in de winkel liggen! #desireZ
8)7 8)7 8)7 Komen ze dan toch nog vandaag of morgen ? :O
http://twitter.com/markmoons/status/29645658973

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Op Expansys.nl staat bij de DZ op verzoek besteld :')

Ik lees dat iemand op het XDA forum al 1 thuis heeft en is hem nu aan het uittesten, het schijnt dat er een 8gb microSD kaart bij zit, maar helaas komt dit nog alleen uit de UK.

[ Voor 63% gewijzigd door disturbedmind op 04-11-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servicedb
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
disturbedmind schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:37:
Op Expansys.nl staat bij de DZ op verzoek besteld :')

Ik lees dat iemand op het XDA forum al 1 thuis heeft en is hem nu aan het uittesten, het schijnt dat er een 8gb microSD kaart bij zit, maar helaas komt dit nog alleen uit de UK.
Dat een 8GB kaartje meegeleverd is was al bekend;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik zie op het internet, twitter en hier allemaal mensen roepen dat HTC ze naar 12 november heeft verplaatst.

Het feit dat een of andere webshop dit vermeld, wilt toch niet meteen zeggen dat dit bij alle winkels aan de orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
  • Laatst online: 23-04-2023
Op zich valt het nog mee,de DZ zou (vanaf het begin) 2 weken na de HD uitkomen dat is nu 2 weken en 5 dagen. Wel vind ik jammer dat er geen officiële press release van HTC is geweest over de exacte (uitgestelde) datum. Kan me voorstellen dat providers/websites/ winkels etc knettergek worden van mensen die constant informeren. Ook het aanpassen van leverdata(demodagen),sturen van mails etc had hiermee voorkomen kunnen worden. Toch denk ik niet dat HTC dit expres doet (teaser) het is namelijk niet echt reclame....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-06 16:17
Expansys heeft ze nu staan als op voorraad (21 stuks). Iemand toevallig bij Expansys besteld en al een mailtje hier over ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:50
Nu nog 20... dus het eerste pakketje in Nederland lijkt het verzendtraject ingegaan te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:34
En nu nog 18.....zo kunnen we nog wel even doorgaan ;). Lijkt er dus op dat de uitlevering eindelijk op gang komt? Hopelijk zullen andere webshops snel volgen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DeOS schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:05:
En nu nog 18.....zo kunnen we nog wel even doorgaan ;). Lijkt er dus op dat de uitlevering eindelijk op gang komt? Hopelijk zullen andere webshops snel volgen.
Goed om te zien dat er dus wel minstens 1 shop voorraad heeft in Nederland. Wel jammer dat ie bij Expansys 70 euro duurder is dan bij bijv Salland.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Je zou dan toch ook wel verwachten dat het nu voor de 12de geleverd kan worden bij andere webshops? Toch wel begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
Ja, dacht zelfs dat pdashop altijd als eerste of minimaal net zo vroeg als de andere webshops leverde. Heb 't stiekem al gevraagd aan pdashop of ze al iets binnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

ik kreeg dit binnen op me twitter:

sallandeu
@bartjen @kajleers HTC Desire Z helaas nog niet binnen. Doen ons best zo snel mogelijk een leverdatum en natuurlijk voorraad te krijgen

blijkbaar na het weekend zeker ?

heeft expansys hem nu toch al ? :( damnit en ik ging eerst daar bestellen... pff dumbass dat ik ben :p

http://www.expansys.be/htc-desire-z-qwerty-203897/

18 op voorraad

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=827689

deze vent heeftem al.
Ik hoop dat markmoons echt wel eens spoed erachterzet. Maand back to work en me app moet kunnen testdraaie =(

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 04-11-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
vinvv schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:22:
Ja, dacht zelfs dat pdashop altijd als eerste of minimaal net zo vroeg als de andere webshops leverde. Heb 't stiekem al gevraagd aan pdashop of ze al iets binnen hebben :)
Heb net PDAshop gebeld, volgens hun komt ie gewoon de 12e binnen. Wat bizar dit! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik heb hem ook bij de pdashop besteld, maar ik krijg hem denk ik iets later aangezien ik ook een nieuw abonnement erbij heb dus geen verlenging, alhoewel ik iets lees op de website dat er een koerier langs komt die je een contract geeft en je wat dingen moet invullen id enzo en dan geeft hij het pakketje gelijk af? Ik heb hier totaal geen ervaring mee, ik ging meestal gelijk een abonnement kopen in de winkel van de provider zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Lees nu net dit http://www.htcdesirez.net...verzonden-naar-nederland/

"De eerste batch zal voornamelijk besteedt gaan worden aan mensen die al eerder hun bestelling hebben geplaatst bij één van de aanbieders"

Nou, mijn pre-order staat er al sinds 3 oktober maar PDA shop kan dus pas leveren vanaf 12 november :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leona1981 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:35:

"De eerste batch zal voornamelijk besteedt gaan worden aan mensen die al eerder hun bestelling hebben geplaatst bij één van de aanbieders"

Nou, mijn pre-order staat er al sinds 3 oktober maar PDA shop kan dus pas leveren vanaf 12 november :/
hangt er vanaf. Als ze morgen / zaterdag bij PDA zijn heb je hem maandag/dinsdag al. PDAshop & salland hebben die datum gewoon veropgesteld omdat ze niet meer willen uitstellen.

nu is het nog effies wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379880

Natuurlijk komt het grootste deel van de vertraging vanuit HTC. Echter, ik denk wel dat pdashop bewust de telefoon later gaat uitleveren dan dat ze zouden kunnen.

Je ziet het ook bij de Desire HD die nu alweer een tijdje op pre-order staat met nu ook verwachte leverdatum 12 November.

'Toevallig' valt dat samen met hun HTC Demodagen. Ik denk dat ze niets willen uitleveren tot die dag omdat ze de maximale hoeveelheid telefoons willen bewaren voor de demodagen. Ik vermoed dat andere webshops net voor of net na het weekend gaan uitleveren waar pdashop tot vrijdag 12nov gaat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Leona1981 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:35:

Ik vind het wel knap dat htcdesirez.net dat allemaal uit dat ene twitter bericht van Mark Moons haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeOS schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:43:
[...]

Ik vind het wel knap dat htcdesirez.net dat allemaal uit dat ene twitter bericht van Mark Moons haalt.
dat is gewoon normaal. Direct bestellingen gaan nooit voor op pre orders. Tenzij je een batch van 1000 phones voor 1 winkel hebt zoals in UK (MPD en clove)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iemand ervaring met het online kopen van een abonnement + telefoon, hoe dat zit met het afleveren of je hem dan ook gelijk krijgt of moet je eerst een contract tekenen en dat word weer opgestuurd en pas later krijg je dan alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen82
  • Laatst online: 23-08-2024
Reactie van HTC Nederland over de levering van de HTC Desire Z:

"Volgens de bij ons bekende gegevens zal dit toestel in november de winkels bereiken, op welke dag precies, is nog niet bekend.

Wanneer en hoeveel in de diverse winkels aanwezig zal zijn, hangt ook af van het feit hoeveel door de diverse winkels besteld is.

Voor wat betreft de oorzaak van vertragingen kan aangegeven worden dat bij het uitbrengen van nieuwe toestellen/apparaten doorgaans enige vertraging optreedt als gevolg van kinderziekten (die we overigens proberen te voorkomen).

Het enige advies dat we in dit geval kunnen geven is even afwachten op bericht van de winkel waar u de bestelling hebt lopen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het enige wat ik hoop is dat ik nog in de eerste batch val ... hebben er ongeveer 10 besteld bij salland :x
ochja rustig afwachten voor wapenstilstand ander de 12de hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Net Typhone gebeld, verwachte leverdatum nog steeds morgen! Hoop doet leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de preorders vallen langs 1 kant weer uit de boot als je ziet da bij expansys er gwn nog maar 9 beschikbaar zijn ... zijn gewoon late minute bestellers.

Echt die communicatie van HTC is echt erg. Ochja hopelijk echt snel dat speelgoed in me handen :p

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 04-11-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:10:
de preorders vallen langs 1 kant weer uit de boot als je ziet da bij expansys er gwn nog maar 9 beschikbaar zijn ... zijn gewoon late minute bestellers.

Echt die communicatie van HTC is echt erg. Ochja hopelijk echt snel dat speelgoed in me handen :p
late minute bestellers die wel de hoofdprijs betalen...dan wil ik best nog ff wachten hoor.

en volgens mij duurt het bij expansys ook een paar dagen voordat je hem hebt...denk dat deze mensen hem niet voor het weekend in huis hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 04-11-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Laatst online: 04-01-2021
GSMeasy geeft aan vandaag of morgen de telefoon te ontvangen.. Dus hopelijk volgende week kan ik hem in ontvangst nemen I hope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Goh je zal hem maar al binnen hebben...

Lekker het hele weekeind je tel ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Voor het geval mensen dit bericht verkeerd begrijpen, nee ik heb hem nog niet maar je zult het maar hebben, snap ie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongens:

@bartjen daar gaan wij ook vanuit :) verwachting is 2e week november krijg ik net door dus wellicht volgende week...

Dit is salland, dus wss tesamen met PDAshop. hophop ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:31
bij Expansys +100 op voorraad, alleen prijs inc verzendkosten is E547,96. Dan toch maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qrst schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:04:
bij Expansys +100 op voorraad, alleen prijs inc verzendkosten is E547,96. Dan toch maar even afwachten.
dan moeten pdashop en salland toch ookal een stock gaan binnenkrijgen ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:05:
[...]

Dat lijkt mij ook ja. Ik heb PDAShop net weer een mail gestuurd, ben benieuwd naar het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:05:
[...]

eXpansys Nederland
* Parc Eureka
256 Rue de Thor
CS 90554
34960 Montpellier Cedex 2
France
Betwijfel het nu of de Desire Z zich werkelijk in NL op voorraad ligt...

Vond deze zin trouwens ook al vreemd bij een voorraad produkt van een NL webshop:
Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 2 dagen geleverd worden.
Ws hebben ze gewoon 1 knakker achter een telefoon gezet in NL, de rest verloopt allemaal via Frankrijk...

[ Voor 25% gewijzigd door Pimmr op 04-11-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
DennusB schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:20:
[...]

Dat lijkt mij ook ja. Ik heb PDAShop net weer een mail gestuurd, ben benieuwd naar het antwoord.
ik gok dezelfde reactie als die ik een uurtje geleden kreeg:
"Wij verwachten de HTC Desire Z op 12 November op voorraad te ontvangen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
vinvv schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:22:
[...]

ik gok dezelfde reactie als die ik een uurtje geleden kreeg:
"Wij verwachten de HTC Desire Z op 12 November op voorraad te ontvangen."
Ze kunnen die tekst beter in hun auto reply instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
  • Laatst online: 23-04-2023
disturbedmind schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:54:
Iemand ervaring met het online kopen van een abonnement + telefoon, hoe dat zit met het afleveren of je hem dan ook gelijk krijgt of moet je eerst een contract tekenen en dat word weer opgestuurd en pas later krijg je dan alles?
Ik heb er (nog) geen ervaring mee,maar wat ik heb begrepen is dat (bij mij) de koerier zowel het contract bij zich heeft en de telefoon. Je zet een krabbel onder het contract rekent met pin af (indien nodig) en klaar! Spelen maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Brain schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:27:
[...]

Ik heb er (nog) geen ervaring mee,maar wat ik heb begrepen is dat (bij mij) de koerier zowel het contract bij zich heeft en de telefoon. Je zet een krabbel onder het contract rekent met pin af (indien nodig) en klaar! Spelen maar....
Het ligt eraan bij welke webwinkel je het aanschaft, bij gsmweb dien je een getekend contract met kopie van een laatste bankafschrift op te sturen waarna je de telefoon ontvangt, bij andere webshops komt de koerier met het toestel en het contract en maakt aan de deur een scan/kopie van je ID kaart en pinpas voor de gegevens. Ik bestel al sinds 5 jaar online en heb er goede ervaringen mee, al doe ik het altijd met 1 jarige contracten dus ik weet niet hoe het zit als je toestel kapot gaat met de reparatie service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sindo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-06 21:22
Ik liep gisteren even The Phone House binnen en die verkoper beweerde dat hij ze eerder deze week al binnen had gehad, maar dat ze al weer uit verkocht waren. En hij kon niet vertellen wanneer hij er weer een paar op voorraad had.
Ik geloof er geen snars van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
lscsont schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:30:
[...]

Het ligt eraan bij welke webwinkel je het aanschaft, bij gsmweb dien je een getekend contract met kopie van een laatste bankafschrift op te sturen waarna je de telefoon ontvangt, bij andere webshops komt de koerier met het toestel en het contract en maakt aan de deur een scan/kopie van je ID kaart en pinpas voor de gegevens. Ik bestel al sinds 5 jaar online en heb er goede ervaringen mee, al doe ik het altijd met 1 jarige contracten dus ik weet niet hoe het zit als je toestel kapot gaat met de reparatie service.
In mijn geval is het de pdashop.

Dit staat er op hun site:

Contractafhandeling aan de deur
Wanneer je bij PDAshop.nl een abonnement bestelt, wordt je abonnementsaanvraag afgehandeld door de koerier van AMP Logistics. De benodigde stappen en documenten zijn afhankelijk van je abonnement en staan beschreven in je orderbevestiging.

Een voorbeeld van het verloop:
De koerier controleert je legitimatiebewijs en overige documenten en maakt hiervan een foto voor onze administratie.
De koerier zal je vragen 1 eurocent te pinnen ter controle van je bank- of girorekening.
Je tekent het contract voor het abonnement.
Als alles in orde is zal de koerier je het pakket overhandigen. Na installatie van de simkaart kun je direct bellen.

Kan je bijvoorbeeld ook s' avonds een afspraak maken met de koerier aangezien ik overdag aan het werk ben.

[ Voor 3% gewijzigd door disturbedmind op 04-11-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sindo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:39:
Ik liep gisteren even The Phone House binnen en die verkoper beweerde dat hij ze eerder deze week al binnen had gehad, maar dat ze al weer uit verkocht waren. En hij kon niet vertellen wanneer hij er weer een paar op voorraad had.
dat is inderdaad bs. De eerste exemplaren zijn onderweg naar nederland. Morgen wss zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Sindo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:39:
Verkoper zal de Desire Z wel verwarren met de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ochja. volgende week zit ie wel via de koerier hier thuis.
Ben nu even unboxing vids bekeken. blijkbaar is dat hinge probleem niet zo erg. Alleen als je hem echt ondersteboven houd (Zwaartekracht)

Still wanna try that baby out :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:05:
ochja. volgende week zit ie wel via de koerier hier thuis.
Ben nu even unboxing vids bekeken. blijkbaar is dat hinge probleem niet zo erg. Alleen als je hem echt ondersteboven houd (Zwaartekracht)

Still wanna try that baby out :(
Tsjah ik hoop het! Niet dat er opeens te weinig toestellen zijn en we nog langer moeten wachten...ik vertrouw op GSMeasy --> geven aan dat ze hem morgen uiterlijk ontvangen..dus hopelijk maandag de 8e binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er iemand of ze bij salland ook zaterdags werken ?

Godzijdank dit weekend veel te doen dat ik me gedachten kan verzetten :p
+ is donderdag 11 november ook een feestdag in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:18:
Weet er iemand of ze bij salland ook zaterdags werken ?

Godzijdank dit weekend veel te doen dat ik me gedachten kan verzetten :p
+ is donderdag 11 november ook een feestdag in Nederland ?
Tuurlijk wanneer moet ik dan in godsnaam mijn lampion maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel242186 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:21:
[...]

Tuurlijk wanneer moet ik dan in godsnaam mijn lampion maken :+
damn :p anders konden ze dan shippen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

disturbedmind schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:44:
Kan je bijvoorbeeld ook s' avonds een afspraak maken met de koerier aangezien ik overdag aan het werk ben.
Bij sommigen wel, sommigen niet. Kan je het niet op je werk laten afleveren? Dat doen ze ook erg vaak.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

expansys hun oplage slinkt echt hard :( en zeggen dat ik voor die gasten had besteld bij salland. Zo AARG :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:42
Hmm.
Gsmweb net gebeld, ik had namelijk verlengd met telfort en toestel voor 131,- staat er nu ineens 119 euro =\
Ze kan kijken of ze het kunnen aanpassen. Ik weet niet of ik voor die 12euro wil gaan annuleren en opnieuw wil gaan aanvragen met het risico in een latere batch te komen.

Wel werd mij verteld dat ze (gsmweb) het toestel volgende week pas binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 22:41
Ik heb de Desire Z ook besteld en deze zou binnen komen bij Castle op 3 november.
Ik heb ze vandaag gemaild wat de huidige status is en ik kreeg het volgende antwoord:

Geachte heer,
Momenteel staat deze gepland voor eind volgende week.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Castle Telecom

Waarna ik een nieuwe status email kreeg met daarin het volgende:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire Z
Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 12-11-2010
Onze excuses voor het ongemak, echter het betreft een landelijk leveringsprobleem.
We zullen u uiteraard op de hoogte houden van de status.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging

12-11-2010 zoals reeds aangegeven door pdashop.nl zal wel correct zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Ik hoop niet dat GSMeasy het pakketje op 16 november opstuurt..TNT staakt dan...Vooralsnog heeft GSMeasy mij verteld dat zij de telefoon morgen verwachten, morgen maar opnieuw bellen denk ik dan maar.. Ik verwacht de tel helaas ook eind volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 330860 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:23:
[...]
damn :p anders konden ze dan shippen =D
Ik denk dat Michel242186 en jij elkaar niet begrijpen. Jij vraag of wij 11/11 ook een feestdag hebben, omdat het in België dan Wapenstilstanddag is (een officiële feestdag). Michel242186 denkt dat je het over 'Sint Maarten' hebt en maakt daar een grappige opmerking over, die jij waarschijnlijk niet helemaal begreep.

Voor de duidelijkheid 11/11 is in Nederland geen nationale feestdag en bedrijven werken dan gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cadezo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:32:
[...]

Ik denk dat Michel242186 en jij elkaar niet begrijpen. Jij vraag of wij 11/11 ook een feestdag hebben, omdat het in België dan Wapenstilstanddag is (een officiële feestdag). Michel242186 denkt dat je het over 'Sint Maarten' hebt en maakt daar een grappige opmerking over, die jij waarschijnlijk niet helemaal begreep.

Voor de duidelijkheid 11/11 is in Nederland geen nationale feestdag en bedrijven werken dan gewoon door.
dankjewel ! Aangezien Salland spreekt over 10-11 leverdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Frag1le schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:07:
Ik heb de Desire Z ook besteld en deze zou binnen komen bij Castle op 3 november.
Ik heb ze vandaag gemaild wat de huidige status is en ik kreeg het volgende antwoord:
[snip]
Waarna ik een nieuwe status email kreeg met daarin het volgende:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire Z
[snip]
Idem. :(

[ Voor 35% gewijzigd door Bra-Jo op 04-11-2010 19:21 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-04 01:21
Nou laat ik eens uitkomst bieden.:

De eerste HTC Desire Z exemplaren worden deze uitgeleverd in Nederland en die van jou kan er ook bij zitten! Al een aantal aanbieders geven te kennen de HTC Desire Z eind deze week al te kunnen leveren. Bekijk hieronder de verwachte leverdata per winkel:

Studentmobiel.nl (Alle providers) - 7 november
Belsimpel.nl (Hi, Vodafone, Telfort, KPN) - 5 - 7 werkdagen
GSMwijzer.nl (Alle providers) - 7 november
GSMeasy.nl (Vodafone) - 7 november
Vodafone.nl - 15 november
Belnu.nl (Vodafone, T-mobile, Telfort) - 17 november
Algebeld.nl (T-Mobile) - 17 november
Wees er snel bij wanneer je tijdig in het bezit wilt komen van een HTC Desire Z!

HTCdesirez.net

groetjes.

Anyways, de HD zuigt, ik hoop dat de Z beter is. Maargoed, ga ze niet allebei halen. :)

@Onderstaande reactie: Lees het HD topic maar eens door, genoeg negatieve posts van mij en anderen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jamievanm op 05-11-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:25
Jamievanm schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:35:
De eerste HTC Desire Z exemplaren worden deze uitgeleverd in Nederland en die van jou kan er ook bij zitten! Al een aantal aanbieders geven te kennen de HTC Desire Z eind deze week al te kunnen leveren. Bekijk hieronder de verwachte leverdata per winkel:

Anyways, de HD zuigt, ik hoop dat de Z beter is. Maargoed, ga ze niet allebei halen. :)
Ik denk dat het woordje "week" mist (als in deze week)?

Waarom zuigt de HD trouwens, heb je ervaring/details?

[ Voor 28% gewijzigd door S0epkip op 04-11-2010 21:41 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je mag er salland bijschrijven

periode: morgen tot 12-11-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

S0epkip schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:40:
Ik denk dat het woordje "week" mist (als in deze week)?

Waarom zuigt de HD trouwens, heb je ervaring/details?
Inderdaad, bij zo'n statement mag wel even een inhoudelijke onderbouwing :) Ik lees een berg tevreden HD gebruikers met hier en daar een probleempje, maar meer ervaringen zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kunnen we de discussie over de HD aub elders voeren?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:51
Hoelang zijn de meeste hier eigenlijk al aan het wachten? Ik heb mijn pre-order 30 september geplaatst en ik begin het hele leveringsgedoe grondig beu te raken. Er lijkt gelukkig een einde aan te komen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj Tronic schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:02:
Hoelang zijn de meeste hier eigenlijk al aan het wachten? Ik heb mijn pre-order 30 september geplaatst en ik begin het hele leveringsgedoe grondig beu te raken. Er lijkt gelukkig een einde aan te komen ^^
ben beginnen met zoeken naar een nieuwe phone rond 20 september voor het bedrijf. Rond 14 oktober de keuze gemaakt voor een desire Z. Vriendin kocht de desire HD. Als die loopt te gloaten over haar phone :p kan wel begrijpen dat ik het begin te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj Tronic schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:02:
Anderhalve maand wachten lukt toch wel? Ga er vanuit dat je het ding rond de jaarwisseling hebt, dan valt het altijd mee ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-11-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:58
Jamievanm schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:35:
Studentmobiel.nl (Alle providers) - 7 november
Belsimpel.nl (Hi, Vodafone, Telfort, KPN) - 5 - 7 werkdagen
GSMwijzer.nl (Alle providers) - 7 november
GSMeasy.nl (Vodafone) - 7 november
Vodafone.nl - 15 november
Belnu.nl (Vodafone, T-mobile, Telfort) - 17 november
Algebeld.nl (T-Mobile) - 17 november
Belnu.nl heeft me een email gestuurd dat het 29 november wordt. :(
Maar misschien dat ik pas uit de tweede batch krijg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:51
Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:08:
[...]

Anderhalve maand wachten lukt toch wel? Ga er vanuit dat je het ding rond de jaarwisseling hebt, dan valt het altijd mee ;)
Het wachten an sich is geen probleem, gewoon het feit dat niemand nu precies weet hoe het zit wel. Het komt ook niet bepaald professioneel over als je geen idee hebt waar de toestellen ergens uithangen.

Je verheugen dat ie bijna daar is en dan opeens een mail krijgen dat het nog maar een week is opgeschoven is gewoon balen. :) Maar ik ga inderdaad gewoon hopen dat hij voor nieuwjaar op mijn mat ligt en er niet over liggen klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tronic schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 02:04:
Het wachten an sich is geen probleem, gewoon het feit dat niemand nu precies weet hoe het zit wel. Het komt ook niet bepaald professioneel over als je geen idee hebt waar de toestellen ergens uithangen.
Er speelt natuurlijk bijzonder veel meer mee dan puur het verschepen van die dingen. Zoals ook in de HD-review te lezen viel is een gecoördineerde release een operatie van jewelste, dus dan wil er nog wel eens wat verschuiven.

Je wil echt liever aan onze kant zitten dan aan de andere kant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Laatst online: 20-01-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Typhone leverdatum 10 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:05

Sherlock

No Shit

Ik heb het filmpje zonder geluid moeten bekijken, maar ik zag geen Micro SD kaartje? Ik las hier dat er een GB Micro SD kaart bij zou zitten, ben benieuwd of dat waar is.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 16:14
Waarschijnlijk zit die dan in de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379880

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 02:12:
[...]

Er speelt natuurlijk bijzonder veel meer mee dan puur het verschepen van die dingen. Zoals ook in de HD-review te lezen viel is een gecoördineerde release een operatie van jewelste, dus dan wil er nog wel eens wat verschuiven.

Je wil echt liever aan onze kant zitten dan aan de andere kant :p
Die opmerking slaat nergens op. Een groot bedrijf als HTC doet dit constant, ze zouden hier totale experts in moeten zijn. In alle eerlijkheid hebben ze dit vrij slecht gedaan zeker qua communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
2call verwacht ze begin volgende week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hier nog een uitgebreide unboxing van GSM Arena (720p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
GSMeasy verwacht hem begin volgende week, gister was het nog vandaag, maar uiteindelijk dus begin volgende week (htcdesirez.net heeft dus gelijk met 8-11-10). Ze hebben geen inschatting van het aantal dat ze binnen krijgen helaas... Nog maar even wachten.. erg ongeduldig word ik hiervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Like WTF:
Beste Dennis,

Het doet ons genoegen dat u belangstelling hebt voor de nieuwe Desire Z. Het toestel is reeds in Nederland te koop.
Voor wat betreft het op voorraad zijn in winkels, kunnen we niet zo heel veel zeggen, dit ligt aan wat de winkels besteld hebben en hoeveel mensen er al gekomen zijn om een nieuw toestel te kopen.
Volgens onze gegevens zijn er geen problemen bij de productie van de toestellen. De aantallen toestellen die besteld zijn/worden, worden door de importeur aan de diverse verkooppunten geleverd.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 10NLCW45NLA000400.

Met vriendelijke groet,

Hans

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 334125 schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:01:
Is er iemand bekent met abbonementen van Gsmeasy.nl ?

Stond namelijk op het punt om de desire te bestellen met een ps3 voor 180euro "cado" erbij, is dit ook weer met de desire z en levert gsmeasy uberhaubt de Z ?
Ik heb mijn DZ besteld bij GSMeasy, was net op tijd:
1 jarig vodafone bel+sms+web 350 abo, 1e 6 mnden +- 29 euro pmnd laatste 6: 46 euro per maand, bijbetalen 104 euro incl verzendkosten (wel eenmalige aansluitkosten van 24 euro bij eerste factuur). Nu is de prijs opgelopen naar 203 euro (i.c.m hetzelfde abonnement), dus ben je voordeliger uit bij een andere webshop. (als je voor 1 jarig gaat)
als je bij GSMeasy met cadeau erbij neemt, betaal je behoorlijk wat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Is hij nu dan ergens te proberen in een shop? (Heeft iemand al hands-on ervaring?)

Bij Coolblue zijn de oh zo groots aangekondigde HTC demodagen nu geheel van het menu verdwenen.. (Of kijk ik verkeerd?)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
S0epkip schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:53:
Is hij nu dan ergens te proberen in een shop? (Heeft iemand al hands-on ervaring?)

Bij Coolblue zijn de oh zo groots aangekondigde HTC demodagen nu geheel van het menu verdwenen.. (Of kijk ik verkeerd?)
Je kijkt verkeerd, je kan op die banner drukken voor andere info.

Het is toch wel haast om boos om te worden, in de UK bestelden sommige hem gewoon gisteren en krijgen ze hem al vandaag, terwijl wij al een hele poos op pre-order hebben staan en wij moeten maar wachten :(.

[ Voor 21% gewijzigd door disturbedmind op 05-11-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze proberen gewoon de schuld dus in de schoenen van de importeur te schuiven. Markmoons zei zelf dat ze deze week in winkel zouden liggen. Terwijl alle shops pas einde volgende week aangeven als leveringsdatum.

Begint echt een drama te worden... met HTC in de hoofdrol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Htc is net Nokia ze beloven wat ze kunnen het niet waar maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
323 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:50:
Htc is net Nokia ze beloven wat ze kunnen het niet waar maken
Zoals de regering dus? :+

ontopic: Ik zie dat de mensen in de UK die hem ontvangen hebben toch allemaal positief erover zijn en zeggen dat het wel de moeite waard was om te wachten, dat klinkt goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Is er een linkje naar een UK forum-topic met deze gebruikers?

Demodagen weer gevonden ja :+ http://www.pdashop.nl/htc-demodagen (Volgend weekend nog steeds)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
S0epkip schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:10:
Is er een linkje naar een UK forum-topic met deze gebruikers?
xda-developers:

http://forum.xda-develope...ead.php?t=796933&page=120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Wat een gedoe toch weer met de levertijden en jullie ongeduld.....

Iedereen wacht in spanning op z'n laatste gadget en willen deze natuurlijk zsm op de mat hebben liggen.
Zien jullie zelf niet het patroon in deze;
Winkels beloven altijd eerdere levertijd als waar de leverancier aan kan voldoen.
Een meute aan ontevreden klanten die staan te springen om hun Desire Z.
Zodra de Desire Z fysiek in bezit is zullen alle eerdere klachten binnen 2 weken verdwenen zijn en over +/- 1 jaar bij een volgende nieuwe gadget zal zich hetzelfde tafereel afspelen.

De winkels maken dankbaar gebruik van deze cirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Beastiaanz schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:19:

Iedereen wacht in spanning op z'n laatste gadget en willen deze natuurlijk zsm op de mat hebben liggen.
Winkels beloven altijd eerdere levertijd als waar de leverancier aan kan voldoen.
Zodra de Desire Z fysiek in bezit is zullen alle eerdere klachten binnen 2 weken verdwenen zijn en over +/- 1 jaar bij een volgende nieuwe gadget zal zich hetzelfde tafereel afspelen.

Het is zeker geen goede reclame voor de winkels want veel mensen gaan hierdoor ook een order cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
  • Laatst online: 09-11-2024
Beastiaanz schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:19:

Onzin...HTC loopt al weken te adverteren op de TV met de nieuwe lijn Desire toestellen...
Wel degelijk belooft HTC zijn toestellen eerder...maar zou eens handig zijn als HTC nu eens publiekelijk naar buiten kwam over de leveringsdatum, deze zou geloof ik ergens begin oktober al plaats vinden. Ik denk dat de detailhandel niets anders wil doen dan omzet creëren. Dat er steeds weer nieuwe gadgets uitkomen is prima voor de economie...en jezelf natuurlijk (weer iets om naar uit te kijken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we weten maar al te goed wat er op markmoons zen twitter komt maandag:

Welkom in de week (nog eens) van desire Z !

God wat een klantenbinding xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Laatst online: 10-06-2024
patonthenet schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:32:
[...]

Onzin...HTC loopt al weken te adverteren op de TV met de nieuwe lijn Desire toestellen...
Wel degelijk belooft HTC zijn toestellen eerder...maar zou eens handig zijn als HTC nu eens publiekelijk naar buiten kwam over de leveringsdatum, deze zou geloof ik ergens begin oktober al plaats vinden. Ik denk dat de detailhandel niets anders wil doen dan omzet creëren. Dat er steeds weer nieuwe gadgets uitkomen is prima voor de economie...en jezelf natuurlijk (weer iets om naar uit te kijken!)
Onzin? Je bevestigt in heel je verhaal wat ik volgens mij al duidelijk maakte, maar dat even terzijde.

Alle tweets e.d. zorgen er volgens mij voor dat de leveringsdatum emotioneel naar voren wordt gehaald door jullie zelf.
Detailhandel belooft wat leverancier niet waar kan maken.
Een algeheel logistiek probleem.
Beloven moet je nooit doen, snij je jezelf altijd mee in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Krijg net de nieuwsbrief van Gsmweb.nl
Kijk ik op de website, zie ik de Desire Z daar op staan met de tekst "vandaag besteld=morgen in huis"
http://www.gsmweb.nl/forms/los114.htm

Geen idee hoelang de Desire Z al bij hun op de site staat, iemand hier toevallig besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Leona1981 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:52:
Kijk ik op de website, zie ik de Desire Z daar op staan met de tekst "vandaag besteld=morgen in huis"

Geen idee hoelang de Desire Z al bij hun op de site staat, iemand hier toevallig besteld?
Zal wel weer een verkoop truuk zijn dat als je hem besteld iets later een mail krijgt dat je hem de volgende week pas krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gok gewoon een standaard tekst die ze niet opgemerkt hebben of niet aangepast hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
marketing technisch geen slechte truuk.

Ik las begin van het jaar in een krantenartikel in Beijing (China times engelstalig) een stuk over de nationale filmweek tijdens de feestdagen. het ging over de 5 Chinese kaskrakers tegenover de 3D Avalon.

De filmuitgevers hadden de premiere van Avalon uitgesteld om zo voorrang te kunnen geven aan de Chinese producties in de filmweek. Maar door de goede recenties op het internet en door dat ze expres de premieres hadden uitgesteld liep de verwachting van de mensen alleen nog verder op, wat dus als een katalysator werkte en uiteindelijk is de film Avalon ver boven verwachtingen bezocht.

zo heel erg is deze leveringsvertraging niet voor HTC. Hoe de webshops en HTC er mee omgaan, door het spelen met de informatie, daarmee hebben ze uiteindelijk alleen maar winst.

Edit: ik durf bijv. te wedden dat PDA shop expres op het laatste moment pas hun verwachte leveringstijd (5 nov.) heeft aangepast, simpelweg omdat de concurrenten al hadden gemeld zij vertraagd waren. als er nu 10 mensen daardoor een preorder plaatsen, en er na verschuiving van de datum er 4 of 5 over blijven, goede truuk.

[ Voor 16% gewijzigd door Koakie D op 05-11-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:11

bel je ze ff op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Koakie D schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:34:
marketing technisch geen slechte truuk.

Ik las begin van het jaar in een krantenartikel in Beijing (China times engelstalig) een stuk over de nationale filmweek tijdens de feestdagen. het ging over de 5 Chinese kaskrakers tegenover de 3D Avalon.

De filmuitgevers hadden de premiere van Avalon uitgesteld om zo voorrang te kunnen geven aan de Chinese producties in de filmweek. Maar door de goede recenties op het internet en door dat ze expres de premieres hadden uitgesteld liep de verwachting van de mensen alleen nog verder op, wat dus als een katalysator werkte en uiteindelijk is de film Avalon ver boven verwachtingen bezocht.

zo heel erg is deze leveringsvertraging niet voor HTC. Hoe de webshops en HTC er mee omgaan, door het spelen met de informatie, daarmee hebben ze uiteindelijk alleen maar winst.

Edit: ik durf bijv. te wedden dat PDA shop expres op het laatste moment pas hun verwachte leveringstijd (5 nov.) heeft aangepast, simpelweg omdat de concurrenten al hadden gemeld zij vertraagd waren. als er nu 10 mensen daardoor een preorder plaatsen, en er na verschuiving van de datum er 4 of 5 over blijven, goede truuk.
Ik lees toch wel op verschillende forums dat dit de laatste HTC voor sommige mensen is, dus in dat geval is het geen goede PR voor HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont

Desire Z word daar in ieder geval al sinds 30 oktober aangeboden en eerder in dit forum werd vermeld dat zij ook een lange levertijd hebben, ik heb ze gister gebeld en zij gaven aan hem pas volgende week te ontvangen. Mogelijk verschil omdat dit een los toestel is ipv i.c.m. abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0c071
  • Laatst online: 08-01-2024
Castle heeft hem in iedergeval nog niet binnen , jammer genoeg . :'(
Op 15 september had ik ze al besteld .
word dus nog een week langer prutsen op mijn oude htc .

datum 5 november 2010 13:07
onderwerp RE: levering htc desire Z

Dag Remco,
We verwachten de HTC Desire Z 11 november binnen.
We houden je op de hoogte van de levering.
Met vriendelijke groet,

Jochem van Joolen

Castle Business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368643

GSMwijzer.nl is van week 44 (deze week) naar week 45 gegaan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 368643 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:45:
GSMwijzer.nl is van week 44 (deze week) naar week 45 gegaan. ;(
Dus dan is de pdashop toch wel redelijk accuraat qua levering (12de).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382275

net gsmweb aan de lijn gehad en daar wordt ook aangegeven dat ze het toestel vandaag hadden verwacht, ook winkels zoals Phonehouse etc hadden hem vandaag verwacht maar dus niet gekregen :'(

Ik had hem zelf in pre order staan bij one mobility en daar werd ik vanmorgen helemaal gek aan de lijn, die vertelde dat ze er al een aantal hadden gekregen en dat deze naar klanten zijn verstuurd die hem in de webshop hadden besteld in pre order :(

Denk zelf dat het inderdaad kerst ofzo gaat worden als ik het zo bekijk, sommige winkels weten niet eens waar je het over hebt als je vraagt naar de desire z :? en verder wordt overal de data verschoven op de dag dat het toestel verwacht was :? wil best wel weekje langer wachten maar als ik dan lees dat er maar een aantal toestellen in NL geleverd worden ben ik bang dat het niks wordt volgende week :'(

enige wat ik kan zeggen we blijven hopen dat ie snel komt :P
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste