Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 382275 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:03:
net gsmweb aan de lijn gehad en daar wordt ook aangegeven dat ze het toestel vandaag hadden verwacht, ook winkels zoals Phonehouse etc hadden hem vandaag verwacht maar dus niet gekregen :'(

Ik had hem zelf in pre order staan bij one mobility en daar werd ik vanmorgen helemaal gek aan de lijn, die vertelde dat ze er al een aantal hadden gekregen en dat deze naar klanten zijn verstuurd die hem in de webshop hadden besteld in pre order :(

Denk zelf dat het inderdaad kerst ofzo gaat worden als ik het zo bekijk, sommige winkels weten niet eens waar je het over hebt als je vraagt naar de desire z :? en verder wordt overal de data verschoven op de dag dat het toestel verwacht was :? wil best wel weekje langer wachten maar als ik dan lees dat er maar een aantal toestellen in NL geleverd worden ben ik bang dat het niks wordt volgende week :'(

enige wat ik kan zeggen we blijven hopen dat ie snel komt :P
Ik denk eigenlijk dat het Kerst 2011 word voor we hem hebben.... :X
Pffffff, overdrijven is ook een vak :P Die dingen zijn er volgende week echt wel :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Salland was de eerste die 10 - 12 november zei.
Dus salland heeft eig denk ik de accuraatste info gekregen.. probleem is nu... wordt het wel de 12de.. Ik hoop op niks meer. Zolang hij ooit in me hande ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382275

ik hoop het wel ja, want mijn blackberry is rijp voor het grofvuil aan het worden nu :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 382275 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:21:
ik hoop het wel ja, want mijn blackberry is rijp voor het grofvuil aan het worden nu :-(
Zijn ze dat niet al direct na aankoop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
monnick schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:24:
[...]

Zijn ze dat niet al direct na aankoop? :+
vaak wel;) mijn bb moet ik voor as vrijdag terug gestuurd hebben naar Tmobile..het contract eerder kunnen ontbinden..helaas had ik verwacht dat DZ al vandaag of maandag bij mij thuis lag..ik hoop echt op dinsdag (GSMeasy zegt 8 november, mijn contract is al in orde dus het is een kwestie van koerier naar mijn huis te sturen!!! (met telefoon off course) Ik blijf duimen dat het echt volgende week word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 14:49

Twan V

...en er stralend uitzien

Troost je, mijn TouchPro is ook toe aan zijn pensioen.

Het lijkt haast of het ding in de gaten heeft dat ik dit topic lurk; hoe vaker ik hier kijk, des te langzamer hij wordt :+

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Herkenbaar, mijn Touch Pro vandaag 2x moeten resetten voor ik een sms kon verzenden :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382295

Hier in Amsterdam heeft The Phonehouse vandaag de Dummy's binnengekregen van HTC. (ben in filiaal op de kalverstraat geweest). Had m nog niet eerder in m'n handen gehad, wel al gepreordered. Zeker geen teleurstelling, hoewel deze dummy zeer losse hinges had. Uitgeklapt veel speling tussen de onder- en bovenkant. Verkoper zei vanaf volgende week te kunnen leveren.
Toetsenbord viel me trouwens ook zeker niet tegen! Ik heb nu een BB Bold, dus het bredere toetsenbord wordt wel ff wennen...beats nog altijd touchscreen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 382295 op 05-11-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

disturbedmind schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:00:
Ik lees toch wel op verschillende forums dat dit de laatste HTC voor sommige mensen is, dus in dat geval is het geen goede PR voor HTC.
Ja, dat soort praatjes hoor ik mensen altijd maken. Maar als puntje bij paaltje komt staan ze de volgende keer gewoon weer als ongeduldige kindertjes te trappelen en zijn ze het al lang weer vergeten.

Nee, consumenten hebben vaak praatjes, maar maar zelden houden ze zich er aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 05-11-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het eerste Tweakers redactielid heeft hem binnen hoor. Misschien gaat het wel om een review exemplaar:
arnoudwokke HTC Desire Z meldt zich automatisch aan op wifi thuis. Ding is net nieuw. Hoe kan dit? Nee, niet aangemeld met Sense-account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Heb je daar ook een link van??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
323 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:29:
Heb je daar ook een link van??????
Lees in ieder geval hier de reactie van Arnoud Wokke:
monnick in "HTC Desire Z"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379880

Het komt in de buurt, ik had vanmiddag een dummy in handen bij The Phonehouse. Daarop leek heet Z-mechanisme heel goed te werken (maarja het is maar een dummy). Ik heb em een keer of 30 open en dicht gedaan en ook op zijn kop gehouden en geschud. Hij zakte niet open ook niet door de zwaartekracht ben benieuwd hoe dat met 'de echte' is.

De persoon van BelCompany zei in elk geval dat ze em begin volgende week in de winkel verwachten de persoon van de Phonehouse durfde het niet te zeggen.

Mijn gok is dat sommige winkels volgende week beginnen met leveren. Wat doe je, haal je em zo snel mogelijk of wacht je even af om te kijken of er kinderziektes inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 379880 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:58:
Het komt in de buurt, ik had vanmiddag een dummy in handen bij The Phonehouse. Daarop leek heet Z-mechanisme heel goed te werken (maarja het is maar een dummy). Ik heb em een keer of 30 open en dicht gedaan en ook op zijn kop gehouden en geschud. Hij zakte niet open ook niet door de zwaartekracht ben benieuwd hoe dat met 'de echte' is.

De persoon van BelCompany zei in elk geval dat ze em begin volgende week in de winkel verwachten de persoon van de Phonehouse durfde het niet te zeggen.

Mijn gok is dat sommige winkels volgende week beginnen met leveren. Wat doe je, haal je em zo snel mogelijk of wacht je even af om te kijken of er kinderziektes inzitten?
Ik heb hem al besteld...dus ik kan niet wachten tot ik hem heb. GSMeasy lijkt hem maandag binnen te krijgen, hopelijk kan ik hem dan al woensdag in huis hebben. In elke telefoon zitten kinderziektes, daarom heb ik telkens een 1 jarig contract. Dat is een risico wat je neemt met een nieuwe telefoon, maar ik denk dat ik het de DZ wel waard vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuwe producten hebben meestal kinderziektes maar lang leve het internet dus ook die ziektes zijn op te lossen :+

of zie ik dit nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04-2024
de reviews zijn iedergeval positief tot nu toe, bijvoorbeeld phone arena: YouTube: HTC Desire Z Review Part One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Tsurany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:50:
Herkenbaar, mijn Touch Pro vandaag 2x moeten resetten voor ik een sms kon verzenden :+
Mijn E71 ook.... crasht voortdurend en kan nauwelijks meer apps installeren. Opstarten duurt gewoon een paar minuten... Oefenen in wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Dareus schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:06:
[...]

Mijn E71 ook.... crasht voortdurend en kan nauwelijks meer apps installeren. Opstarten duurt gewoon een paar minuten... Oefenen in wachten dus
Hoe zou dat bij jullie gaan, als jullie een leuk meisje tegen komen? :+
Niet zo ongeduldig jongens :F
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
sp00ky schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:05:
de reviews zijn iedergeval positief tot nu toe, bijvoorbeeld phone arena: YouTube: HTC Desire Z Review Part One
Mmmm..zit ff het filmpje te bekijken...maar hij heeft het wel over het keyboard dat de toetsen dicht bij elkaar zitten en dat de datakabel bij openklappen open en bloot blijft liggen...en er vanuit gaat dat HTC het wel uitgedacht heeft...ook zie ik dat bij 5:56 de glidepath niet 100% lijkt te werken. Om 8:08 zegt hij ook dat het opstarten ong. 5 sec. duurt..als de batterij eruit en erin gaat dan ong. 45 sec. Lijkt me dat de HTC in een slaapmode gaat...ben zeer benieuwd hoeveel batterij-file deze zg. "uit"-stand kost. Als je kijkt bij 14:48 dan word geld gevraagd voor extra maps van de navigatie.
Ik heb zelf de 'normale' Desire, wat mij zelf opvalt is dat je heel snel per ongelijk iemand kan gaan bellen. Dan snel ophangen is er niet bij, omdat je dan weer het contact-menu moet opzoeken.
Nu maar hopen dat 'ie snel in de winkel ligt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Discussie over het toestel mag in het tech-topic!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
disturbedmind schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:00:
[...]

Ik lees toch wel op verschillende forums dat dit de laatste HTC voor sommige mensen is, dus in dat geval is het geen goede PR voor HTC.
zal wel meevallen denk. Zodra ze eindelijk het toestelletje in handen hebben schieten de posts ala "het wachten was het waard" weer uit de grond, net zo spontaan dat mensen roepen dat het de laatste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopenmind
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 22:54
En we hebben geduld:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378852

Heb de "z" besteld bij een t-mobile verlenging. Ik wilde beslist een 1 jaarscontract omdat ik eigenlijk zit te wachten op de Nokia N9. Het maemo/meego platform op de n900 is geweldig. Maar goed...de htc-z lijkt mij ook een prachtig toestel. Wat ik nu na wat gezeur heb aangeboden is het volgende:
1 jaar contract Relax 30 1 jaar € 24,95 260 belmin./sms + web en walk plus.
dus totaal zijn de maandlasten 39,90 per maand. + toestelprijs 119 euro.
1e vraag: is dit wat of zijn er mooiere aanbiedingen voor 1 jaar?
2e vraag: Nu ik door T-mobile zelf laat verlengen....krijg ik dan een Branded toestel met een tmobile logo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01-2021
Ik voel het aan mijn water dit is wel de week van de desire Z.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopenmind
Anoniem: 378852 schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:30:
Heb de "z" besteld bij een t-mobile verlenging. Ik wilde beslist een 1 jaarscontract omdat ik eigenlijk zit te wachten op de Nokia N9. Het maemo/meego platform op de n900 is geweldig. Maar goed...de htc-z lijkt mij ook een prachtig toestel. Wat ik nu na wat gezeur heb aangeboden is het volgende:
2e vraag: Nu ik door T-mobile zelf laat verlengen....krijg ik dan een Branded toestel met een tmobile logo??
Hey leens,

Op vraag 1 kan ik je niet een compleet antwoord geven. Alles wat ikzelf tegenkwam met 1 jarige contracten zat minimaal op 100 euro. (zo'n 2 week geleden)

Wat betreft vraag 2. Ik heb zelf bij tmobile verlengt (abo 2 jr. toestel 29,95) en ze verzekerden mij dat het geen branded toestel zou worden. Maar ja , het is tmobile he! Ik wacht wel ff tot ik hem binnen heb en dan zien we het wel.

JOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 378852 schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:30:
Dit is wel een goede aanbieding, alleen de vraag of je bij tmobile wil blijven, ik ben daar weg wegens dekkingsklachten. Maar meer mensen hebben daar geen problemen gehad, maar ontopic. ik heb het bij GSMeasy besteld, 30 oktober: vodafone 350 bel+sms+web 1e 6 mnden 29 euro pmnd laatste 6 mnd 46 euro per maand toestelprijs 104 euro. Nu is de toestelprijs verhoogd naar 203 euro, dus ik was op tijd. Verder bij GSMweb zelfde abonnement met toestelprijs 143 euro (dat is het goedkoopst icm vodafone abonnement, met tmobile abonnement heb ik het niet nagekeken). Dus die van jou is denk ik goed. Waarsch krijg je wel een branded toestel, die van Tmobile zijn vaak branded. Maar dat is denk ik iets wat je of bij Tmobile even na moet vragen, of je kan afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morgen is de week van de desire Z... nog eens ?

hopelijk ligt ie nu deze week thuis want pfff... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378852

thankz voor de informatie.

Op zich heb ik nooit problemen gehad met t-mobile. Het dekkingsgebied is in de 2 jaar dat ik bij hun zit aanzienlijk verbeterd.( in het noorden van nederland) Met web en walk plus ben ik ook tevreden. Snel en nooit gezeur over downloadlimieten etc. Dus op zich wil ik wel blijven, maar normaal switch ik om de 2 jaar.
Dat Branded verhaal zit mij als enigste nog dwars. ik hoop dat jopenmind gelijk heeft. Ik probeer hier via tmobile nog achter te komen. Die branded toestellen krijgen vaak veel later updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopenmind
Anoniem: 378852 schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:38:
thankz voor de informatie.

Op zich heb ik nooit problemen gehad met t-mobile. Het dekkingsgebied is in de 2 jaar dat ik bij hun zit aanzienlijk verbeterd.( in het noorden van nederland) Met web en walk plus ben ik ook tevreden. Snel en nooit gezeur over downloadlimieten etc. Dus op zich wil ik wel blijven, maar normaal switch ik om de 2 jaar.
Dat Branded verhaal zit mij als enigste nog dwars. ik hoop dat jopenmind gelijk heeft. Ik probeer hier via tmobile nog achter te komen. Die branded toestellen krijgen vaak veel later updates.
idd leens dat hele update gebeuren ben ik ook huiverig voor...vandaar dat ik het bij de verlenging specifiek heb nagevraagd hoe dit zat. volgens medewerker niet branded. en anders kun je hem binnen 5 werkdagen na ontvangst terug sturen en contract ontbinden is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Jongens, het is maandag 8 november 2010.

Wederom welkom in de week van de HTC Desire Z :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trobbelsjoeter schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:09:
Jongens, het is maandag 8 november 2010.

Wederom welkom in de week van de HTC Desire Z :O
ben benieuwd wat ie vandaag gaat zeggen in zen twitter. 9/10 niets: p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:34
Twitter update :P

@markmoons Is het weer de week van de Desire Z? :)

@Herjan Die zijn vorige week geshipt, deze week is een ander product aan de beurt ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door DeOS op 08-11-2010 08:46 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ook vanuit mijn kant.
Als reactie op zijn tweets over de shipments van de Desire HD (zie Joen in "[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abon...") schreef ik:
@markmoons En hoe zit het met de Desire Z shipments?
Zijn reactie behoorlijk snel daar op:
@Joennah De shipments zijn geshipt....
Eindelijk eens goed nieuws? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 10-05 14:45
Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:09:
Ook vanuit mijn kant.
Als reactie op zijn tweets over de shipments van de Desire HD (zie Joen in "[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abon...") schreef ik:

[...]

[...]

Mark Moons heeft de afgelopen weken wel meer gezegd, ik vertrouw zijn woorden niet meer.

Hij loopt de hele dag te praten over voetbal op zijn twitter en af en toe komt er iets langs over HTC,..

[ Voor 10% gewijzigd door disturbedmind op 08-11-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Die gast verkondigd de ene onwaarheid na de andere, dus eerst zien dan geloven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liea
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11-2010
Net gebeld met studentmobiel: ze verwachten de eerste batch woensdag 10-11 binnen, en dan hebben de eerste klanten in de wachtrij hem eind van de week in handen. Later dan ze eind vorige week beloofden, maar nog steeds wel enigszins reden tot optimisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:09:
Ook vanuit mijn kant.

[...]

[...]

Tsjah, het shippen is dan gedaan, dan nog de vraag wanneer ze binnenkomen en wanneer de telefoons de winkels uit mogen/kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb even salland getwittert. Zij hebben nu ook definitief hun leveringsdatum op woensdag gezet.

Cant wait :p Donderdag vrij dus spelen maar (hopelijk :x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 330860 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:58:
heb even salland getwittert. Zij hebben nu ook definitief hun leveringsdatum op woensdag gezet.

Cant wait :p Donderdag vrij dus spelen maar (hopelijk :x )
Dan verwacht ik dat de Pdashop hem ook wel heeft dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367

expansys.nl heeft em nu dus wel. niet dat ikd aar wat aan heb, want heb al een pre-order ergens anders gedaan, maar voor wie veel wil betalen, hij is er dus wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367 schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:41:
expansys.nl heeft em nu dus wel. niet dat ikd aar wat aan heb, want heb al een pre-order ergens anders gedaan, maar voor wie veel wil betalen, hij is er dus wel ergens.
expansys.nl & .be hadden zogezegd vorige week al stock.

NL&BE vallen bij expansys onder Frankrijk :( Ik hoop gewoon deze week meh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
GSMeasy lijkt (wat problemen met mijn ordernummer, maar ze hebben een voorraad volgens het systeem) het toestel binnen te hebben, hopelijk een der deze dagen heb ik het toestel in mn hand:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg* hoort hier niet

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 08-11-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg* hoort hier ook niet

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 08-11-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Die heb ik ook besteld, maar duurt inderdaad ook al een poosje...
Hoort hier waarschijnlijk ook niet nee... 8)7

Er mis hier eigenlijk nog een HTC Desire Z accesoires topic...

[ Voor 50% gewijzigd door Joen op 08-11-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Laatst online: 20-01-2021
bol.com

verwachte leverdatum 06-11-2010.

ik zou hem dus al moeten hebben, net nog even gecheckt maar het is nog steeds een iphone.

Aangezien bol.com de datum niet aanpast ga ik er vanuit dat ie echt deze week komt. Normaal gesproken zijn zij vrij accuraat waar het leverdata betreft.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ben benieuwd nieuwe week nieuwe kansen :)
hoop alleen wel dat het deze week eindelijk gaat gebeuren, anders ga ik toch voor een andere kijken ofzo want hier wordt ik gestoord van...

htc had eigenlijk gewoon moeten aankondigen dat ze een nieuw toestel hebben ontworpen maar dan geen data aangeven van release, dat had een hoop teleurstellingen voorkomen lijkt mij. Maar ja tis niet anders...

we houden hoop voor deze week :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:24:
Er mis hier eigenlijk nog een HTC Desire Z accesoires topic...
Open er eentje in Accessoires en GPS-Navigatie. :Y)

Is er al: Accessoires voor de HTC Desire Z _O_

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 08-11-2010 12:15 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Net even coolblue getweet en die houden nog steeds vast dat ze de 12de gaan uitleveren.

Coolblue_nl: We verwachten de Desire Z op 12 november aanstaande te kunnen uitleveren. Dat is al aftellen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disturbedmind schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:25:
Net even coolblue getweet en die houden nog steeds vast dat ze de 12de gaan uitleveren.

Coolblue_nl: We verwachten de Desire Z op 12 november aanstaande te kunnen uitleveren. Dat is al aftellen dus!
nauw dat is nu eens een bron die ik vertrouw _/-\o_ Nu salland nog terugtwitteren (spreken over morgen/woensdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
GSMeasy heeft het toestel binnen! Vandaag word ik nog gebeld voor aan bezorgafspraak. Dat gaat voorspoedig! Coolblue wacht misschien met uitleveren i.v.m. de demodagen die gepland zijn dan? Ik hoop het toestel morgen in mijn handen te hebben om ermee te gaan klooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
lscsont schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:05:
GSMeasy heeft het toestel binnen! Vandaag word ik nog gebeld voor aan bezorgafspraak. Dat gaat voorspoedig! Coolblue wacht misschien met uitleveren i.v.m. de demodagen die gepland zijn dan? Ik hoop het toestel morgen in mijn handen te hebben om ermee te gaan klooien!
Ik hoop echt niet dat coolblue expres de telefoon achterhoud voor de demodagen, dan is dit de eerste en laatste keer dat ik daar ga pre-orderen, terwijl andere webshops ze hoogstwaarschijnlijk wel voor de 12de kunnen leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
disturbedmind schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:12:
[...]

Ik hoop echt niet dat coolblue expres de telefoon achterhoud voor de demodagen, dan is dit de eerste en laatste keer dat ik daar ga pre-orderen, terwijl andere webshops ze hoogstwaarschijnlijk wel voor de 12de kunnen leveren..
Het lijkt mij ook niet erg handig als bedrijf om zo iets te gaan doen, maar misschien krijgen zij het toestel ook daadwerkelijk later binnen als andere webshops.

http://www.htcdesirez.net...-naar-nederland/#comments

de laatste comment geeft aan dat het mis zou zijn gegaan bij de douane. Andere webshops (boven in het scherm) geven als leverdatum 8-11 en 9-11 aan met een enkeling na 12-11.. Maar licht aan het eind van de tunnel, hij komt nu wel echt! niet zoals afgelopen weken dat het leek alsof hij kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
  • Laatst online: 03-06 16:17
Waarom zouden ze de telefoons achterhouden voor de demodagen? Pdashop gaat echt wel meteen leveren als ze ze binnen hebben. En als andere webshops ze vandaag binnen krijgen, dan denk ik dat de kans groot is dat ook pdashop ze vandaag binnen krijgt. Ik wacht in ieder geval geduldig op de bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:19
Al quiet on the gsmweb front :(

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lscsont schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:05:
nauw proficiat ! je zal de eerste zijn van tweakers hier denk ik :p aléé van deze groep dan toch :p

*miZ hoopt op nog een mailtje van salland vandaag*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vinvv schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:20:
Waarom zouden ze de telefoons achterhouden voor de demodagen? Pdashop gaat echt wel meteen leveren als ze ze binnen hebben. En als andere webshops ze vandaag binnen krijgen, dan denk ik dat de kans groot is dat ook pdashop ze vandaag binnen krijgt. Ik wacht in ieder geval geduldig op de bevestiging :)
PDAShop is de grootste HTC partner in Nederland. Ik kan me best voorstellen dat HTC zegt van wacht maar even met die foons tot na de demo dagen :)
Daarnaast, hoe kunnen andere shops ze nou wel al hebben en PDAShop niet? Dan worden ze hard genaaid... ze zijn niet voor niks de grootste HTC partner :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welmer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-05 21:26
PDAShop heeft de leveringsdatum aangepast naar 10-11-2010.

Techno doesn't need popstars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welmer schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:00:
idem als salland dus...
zolang nu de kwijl maar niet begint te komen zit ik goed :D 8)7

iedereen at work is wel aan het wachte :p nieuwe bedrijfsapp en de rest.
Het einde van de tunnel is in zicht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Goed nieuws! :D

Leveringsdatum 10-11 betekend dat ze 9-11 bij ze binnenkomen en dus woensdag binnen kunnen verwachten? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Welmer schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:00:
Ik heb daar nog geen mail over gehad, maar ik neem aan dat die er dan wel aan zit te komen straks. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:23:
[...]

Ik heb daar nog geen mail over gehad, maar ik neem aan dat die er dan wel aan zit te komen straks. O-)
HTC Desire Z QWERTY
Verwachte leverdatum: 10-11-2010. Meer informatie over pre-ordering.

ziezo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 330860 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:37:
[...]

HTC Desire Z QWERTY
Verwachte leverdatum: 10-11-2010. Meer informatie over pre-ordering.

ziezo 8)
Ja, dat staat op de site, maar de mailtjes over de voortgang van mijn bestelling vind ik belangrijker. ;)
Op de site kan wel staan 10-11-2010, maar de laatste mail die ik over de leverdatum heb gekregen dateert van 02-11-2010 dat de levering naar 12-10-2010 vertraagd is.

Edit:
Bij "Mijn bestellingen" op hun site staat wel 10-11-2010. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 08-11-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
  • Laatst online: 11-06 11:47
Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:51:
[...]

Ja, dat staat op de site, maar de mailtjes over de voortgang van mijn bestelling vind ik belangrijker. ;)
Op de site kan wel staan 10-11-2010, maar de laatste mail die ik over de leverdatum heb gekregen dateert van 02-11-2010 dat de levering naar 12-10-2010 vertraagd is.

Edit:
Dat lijkt me duidelijk dan!! :9~ Net met KPN gebeld om mijn huidige abbo op te zeggen (ook pre-order bij PDAshop) waarbij ze toch wel erg veel moeite deden om mij te behouden als klant. Echter stond de desire z (welke meneer?) nog niet eens bij hun in het bestand, laat staan dat hij iets van een leverdatum kon zeggen. Wat een service weer van KPN! Wacht met smart op een telefoontje van PDA....
***MGM heeft sinterklaasavond-achtige gevoelens**

-Offtopic. Als je ooit een leuke deal wilt sluiten met je huidige provider, niet naar de winkel gaan, maar bellen met de klantenservice en zeggen dat je wilt opzeggen. (Welke aanbieding heeft u dan op internet gevonden meneer, want ik denk dat ik wel datzelfde aanbod kan doen voor u, wij kunnen meer korting geven dan het personeel in de winkels)!!! *To little, to late*

-Edit": typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:51:
[...]

Edit:
Bij mijn bestellingen staat nog verder niks van een datum alleen bij de status staat: Je wordt gebeld voor een afleverafspraak, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik een nieuw abo besteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

castle telecom gaat de laatste in de rij zijn dan.. houden toch echt vast aan de 12e.. en dan nog steeds met "verwacht' en niet definitief.. en dat betekent voor mij toch echt pas na het weekend..

:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267367 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:12:
castle telecom gaat de laatste in de rij zijn dan.. houden toch echt vast aan de 12e.. en dan nog steeds met "verwacht' en niet definitief.. en dat betekent voor mij toch echt pas na het weekend..

:(:(
met een beetje pech nog iets later ? Gehoord dat TNT staakt de 16de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Niets is definitief, dus iedere aanbieder kan de laatste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:13:
[...]

met een beetje pech nog iets later ? Gehoord dat TNT staakt de 16de
castle telecom verzendt via GLS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
disturbedmind schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:12:
[...]

Bij mijn bestellingen staat nog verder niks van een datum alleen bij de status staat: Je wordt gebeld voor een afleverafspraak, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik een nieuw abo besteld heb?
Als jij ook bij een Coolblue shop hebt besteld dan denk ik dat wel ja. Ik heb zelf namelijk een los toestel aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Joen schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:39:
[...]

Als jij ook bij een Coolblue shop hebt besteld dan denk ik dat wel ja. Ik heb zelf namelijk een los toestel aangeschaft.
Ja ik heb hem bij de pdashop.nl (coolblue) besteld en aangezien ik ook een nieuw abo erbij neem moet er inderdaad eerst een afspraak worden gemaakt wanneer de koerier langskomt waarbij hij mijn ID etc. moet zien, maar des al niet te min verwacht ik hem ook nog wel deze week, misschien een kleine vertraging aangezien ik een afspraak moet maken met de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie winkels hier voorbij komen waar ik echt nog nooit van gehoord heb lol...
ik sta nu op 2 lijsten in de winkels dus afwachten wie het eerst mailt of belt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Hm, van GSMeasy vernomen dat ze niet genoeg toestellen hebben binnengekregen, ik krijg hem pas volgende week. Door een fout aan hun kant met mijn order. Ze hebben de orderdatum verplaatst van vorige week naar vandaag waardoor ik niet meer in aanmerking kwam voor de 1e batch van hun kant. Ik heb al een klachtmail gestuurd en ik vraag me af hoe snel ze reageren.... Ben op zoek naar een andere webshop waar ze hem al eind deze week kunnen leveren..echt blijf ik bij 2 waar het pas begin volgende week (is ook voldoende) kunnen leveren. Mijn toestel moet ik woensdag opsturen waardoor ik van woensdag tot en met de dag waarop ik het nieuwe toestel ontvang zonder toestel zit...BALEN.. nu in twijfel wat ik zal doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lscsont schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:15:
Hm, van GSMeasy vernomen dat ze niet genoeg toestellen hebben binnengekregen, ik krijg hem pas volgende week. Door een fout aan hun kant met mijn order. Ze hebben de orderdatum verplaatst van vorige week naar vandaag waardoor ik niet meer in aanmerking kwam voor de 1e batch van hun kant. Ik heb al een klachtmail gestuurd en ik vraag me af hoe snel ze reageren.... Ben op zoek naar een andere webshop waar ze hem al eind deze week kunnen leveren..echt blijf ik bij 2 waar het pas begin volgende week (is ook voldoende) kunnen leveren. Mijn toestel moet ik woensdag opsturen waardoor ik van woensdag tot en met de dag waarop ik het nieuwe toestel ontvang zonder toestel zit...BALEN.. nu in twijfel wat ik zal doen..
PDAshop & salland hun batch zou normaal gezien groot genoeg moeten zijn (al zou ik eerder voor salland gaan aangezien veel meer mensen naar pdashop gaan :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 330860 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:19:
[...]

PDAshop & salland hun batch zou normaal gezien groot genoeg moeten zijn (al zou ik eerder voor salland gaan aangezien veel meer mensen naar pdashop gaan :p )
thnx, maar ik wil het icm met abonnement en wil aan de deur betalen (slecht van vertrouwen in webshops waar je vooruit moet betalen). Helaas kan dat met pre-order niet, dus ik wacht nog tot 10 november, (ik geef GSMeasy even de tijd om te antwoorden op mijn klacht) en als hij dan officieel beschikbaar is bestel ik hem denk ik, dan maar 80 euro meer bijbetalen, kan niet langer wachten haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
lscsont schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:48:
[...]

thnx, maar ik wil het icm met abonnement en wil aan de deur betalen (slecht van vertrouwen in webshops waar je vooruit moet betalen). Helaas kan dat met pre-order niet, dus ik wacht nog tot 10 november, (ik geef GSMeasy even de tijd om te antwoorden op mijn klacht) en als hij dan officieel beschikbaar is bestel ik hem denk ik, dan maar 80 euro meer bijbetalen, kan niet langer wachten haha!
iig heeft Coolblue de zgm thuiswinkel-waarborg; was voor mij een reden daar wel te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijjk markmoons nau:

markmoons

Zie ik daar een paar e-tailers hun verwachte leverdatum voor Desire Z vervroegen?

en alsook:

sallandeu

@bartjen Hopen wij ook ;) heb je ook besteld? anders is het verstandig om een voorraadwekker in te stellen

salland bevestigd morgen als binnenkomst desire Z !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Dareus schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:55:
[...]

iig heeft Coolblue de zgm thuiswinkel-waarborg; was voor mij een reden daar wel te bestellen
Ik wacht tot woensdag, als ik ook 1 week moet wachten en het geld nu betaal, kan ik net zo goed wachten op GSMeasy en maar 104 eur bijbetalen ipv 189 euro.. helaas mijn geduld word nogmaals op de proef gesteld...I'll wait and see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog nooit iets bijbetaald voor me telefoon, en htc of welk merk dan ook brengen om de haver klap nieuwe toestellen uit dus dan kun je wel aan de gang blijven met toestellen kopen denk ik dan of ligt dat aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

@Iceangel Als ik zo dacht als jij had ik nog steeds mijn trouwe 486 DX-2 @66mhz. Alles veroudert. Ik koop dingen niet voor de heb maar voor de duur. Mijn Touch pro (raphael) is nu wel klaar. Ok ik heb hem pas 2 jaar maar soms beginnen je dingen uit de keel te hangen. Zoals windows phone, klein scherm, traag e.d. Ik had de desire brown kunnen kopen maar ik heb afgewacht tot een superieur model met keyboard.. Dat is dus deze. Hiermee zou ik dus weer luttele jaren verder kunnen. En als ik iets de moeite waard vind dan betaal ik graag bij. Het vervelende met mij is vaak dat dingen die ik wil er nog niet zijn.. Blijkbaar heb ik een te futuristisch gestelde smaak. Maarja dan doe ik het maar met dingen die dus in het nu uitkomen. Aangezien die het dichts staan bij mijn futuristische blik. Eigenlijk zou ik dus nu een telefoon willen kopen die pas "realiseerbaar" is over 10 jaar. Ik zeg realiseerbaar met aanhalingstekens omdat ik er overtuigd van ben dat de dingen die ik NU wil, maar pas over 10 jaar uitkomen, wel degelijk NU mogelijk zijn. Jammer genoeg volgen bedrijven business formulae zodat ze voldoende winst maken en dus zo veel mogelijk uitmelken.. kijk naar htc touch diamond, pro, pro 2, hd allemaal met dezelfde cpu. Het is dan dus zaak om goed te wachten en anticiperen welk model voldoende sju heeft om een paar jaar plezier van te hebben. Ik wist al rond april dat htc een nieuw model uit zou brengen met waarschijnlijk een fysiek keyboard. Ik zit dus niet enkele weken te wachten maar enkele maanden... En dan maakt het niet uit of ik wat meer of minder betaal. Ik wil hem gewoon hebben punt. Ik kan ook wachten op de nieuwe dualcore met fysiek keyboard die misschien in eerste of tweede kwartaal 2011 uitkomt maar deze cpu is al weer beter dan de desire brown generatie. Thuis heb ik ook nog een dualcore pc en geen penta-core.

Maar om een lang verhaal nog langer te maken :p Als ik zou wachten tot de telefoon gratis bij een abonnement zit dan zie ik waarschijnlijk de telefoon als een antiek iets.

edit:
goh ohja physiek schrijf je fysiek

[ Voor 4% gewijzigd door Kingpinda op 08-11-2010 21:07 ]

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 08:24
Vandaag gebeld met TMobile ze kunnen hem voor 190 euro aanbieden verlengen ism 1 jarig relax 25 voor 19,95pm + 14,95 snel internet.

Vond het wel een nette deal het goedkoopst wat ik heb gevonden met hetzelfde abbo is 167 euro bij studentmobiel. Levertijd stond wel op max 3 weken. Nog maar even wachten en van de week nog een keertje bellen om te kijken of ze meer kunnen doen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 08:45
Ik heb dit toestel vandaag ook besteld! :)
Bij belsimpel.nl 'Hi' totaal 30,- p/m inclusief supersnel internet voor 3,95 p/m 2jaar.

Levertijd nog onbekend. Ik kijk echt naar dit toestel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:05
De orderstatus is geupdate:
Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
*O*

Besteld bij een Hi 15 abonnement met Eindeloos Online bij Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach ja zo heeft iedereen een hobby toch (lol)
ik ben in ieder geval heel erg benieuwd hoe de z eruit ziet en of het net zo'n goed toestel is als wordt beweerd..
maar met de ervaring met htc in mijn omgeving twijfel ik daar zeker niet aan :P

@kingpinda: was ook geen kritiek hoor maar vroeg het me gewoon af ;)

Maar iig we kunnen hem deze week denk ik wel gaan verwachten als het allemaal zo lees op i-net...

I keep my fingers crossed want ik ben me BB nu wel beetje zat aan het worden qua snelheid etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

@ Iceangel: Ik vatte het ook niet op als kritiek :) Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen denken zoals jij en daarom wilde ik mijn drijfveren kenbaar maken want die staan daar denk ik dan redelijk haaks op :)

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 08:45
Gammro schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:46:
De orderstatus is geupdate:

[...]

*O*

Besteld bij een Hi 15 abonnement met Eindeloos Online bij Belsimpel.nl
:o

bedankt voor de tip! Kan ik mooi dit weekend ermee prutsen *crosses vingers*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag zouden de eerste stuks moeten binnenkomen bij salland & pdashop (tot zover onze info rijkt :p )

wie wordt de eerste *spannend :D *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
*Loopt zwaar te f5en op dit forum* :P haha

Denk dat ik niet in de categorie van eersten ga vallen, pakketjes worden hier vaak eind van de middag pas bezorgd. Geen ramp, als ik het morgen zou krijgen ben ik allang blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik hou ondertussen mijn telefoon in de gaten want ik hoop dat ze dan vandaag bellen voor een aflevering afspraak voor morgen? Of betekend dit juist dat ze het de 10de krijgen en dat je hem dan op de 11de krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
  • Laatst online: 03-06 16:17
RLHSniper schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:19:
*Loopt zwaar te f5en op dit forum* :P haha
Haha, ik ken het gevoel :D
Denk dat ik niet in de categorie van eersten ga vallen, pakketjes worden hier vaak eind van de middag pas bezorgd. Geen ramp, als ik het morgen zou krijgen ben ik allang blij :)
Als ze ze vandaag binnen krijgen, en ze worden vandaag verstuurd, dan krijgt iedereen ze denk ik gewoon morgen. Vraag me trouwens wel af of ze ze vandaag ook al in de winkel verkopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Coolblue_nl zegt op twitter: We hopen de Desire Z vandaag te ontvangen. Als je hem dan voor 22.00u bestelt, heb je hem morgen in huis. Houd Twitter in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:11
disturbedmind schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:13:
Coolblue_nl zegt op twitter: We hopen de Desire Z vandaag te ontvangen. Als je hem dan voor 22.00u bestelt, heb je hem morgen in huis. Houd Twitter in de gaten!
jup, dat zei ie tegen mij, ik heb overigens al sinds half oktober een pre-order lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Boyd op 09-11-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Valt wel op dat veel shops vorige week schreeuwden dat ze hem begin deze week binnen zouden hebben maar klopt dus helemaal niks van...allemaal proberen ze klantjes te winnen.

en als je weet dat hij morgen komt word wachten nog moeilijker.

[ Voor 16% gewijzigd door Michel242186 op 09-11-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Gamepie56 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:42:
[...]

jup, dat zei ie tegen mij, ik heb overigens al sinds half oktober een pre-order lopen.
Dus dat betekend dat ze 1 grote batch hebben aangezien mensen hem ook de volgende dag krijgen als ze hem voor 22:00 uur bestellen, weet iemand toevallig of de koerier van de pdashop ook s'avonds langskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:19
Michel242186 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:06:
Valt wel op dat veel shops vorige week schreeuwden dat ze hem begin deze week binnen zouden hebben maar klopt dus helemaal niks van...allemaal proberen ze klantjes te winnen.
Dat schreeuwden ze niet alleen maar vorige week maar dat gebeurt al weken ;)

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is wel jammer dat het blijkbaar zo is dat sommige winkels een 'deal' hebben met HTC en daarom dus ook als eerste zullen zijn. de grotere zaken dus. Winkels als Castle Telecom, ofwel de kleinere zaak moeten iets langer wachten. Aldus medewerker Castle Telecom.. en dan is een pre-order achteraf gezien best zinloos..

*f5 nog maar wat langer door*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
toch maar voor gekozen om ook bij PDAshop te bestellen, die geven aan dat ik het toestel de 10e moet ontvangen... Ik wacht nog af..heb namelijk nu 2 bestellingen lopen, pdashop al betaald en GSMeasy zegt hem pas de 20e weer te ontvangen...pfff wat een gedoe IK WIL HEM MORGEN:p het liefst nu al haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en we wachten en wachten en wachten nog steeds :P

heb er wel goede hoop in dat de toestellen deze week gaan komen maar ja we zullen zien...

@work waiting for a e-mail or phonecall _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382700

Email van mijn leverancier (naam vermeld ik niet - maar de genoemde importeurs leveren aan diverse webshops):

"Ik heb net met onze leverancier Quote en met Brightpoint gebeld. Zij zijn beide importeur van HTC, en geven aan dat ze van HTC nog geen levertijd hebben gekregen, anders dan 2010. Levertijden melden die dan niet blijken te kloppen geeft vaak scheve gezichten.

Initieel was de verwachting week 44, inmiddels dus 45 tot week 52. Een levertijd van 8 of meer weken is zo onzeker, dat er onbekende levertijd wordt gemeld."
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste