Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Anoniem: 382700 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:42:
Email van mijn leverancier (naam vermeld ik niet - maar de genoemde importeurs leveren aan diverse webshops):

"Ik heb net met onze leverancier Quote en met Brightpoint gebeld. Zij zijn beide importeur van HTC, en geven aan dat ze van HTC nog geen levertijd hebben gekregen, anders dan 2010. Levertijden melden die dan niet blijken te kloppen geeft vaak scheve gezichten.

Initieel was de verwachting week 44, inmiddels dus 45 tot week 52. Een levertijd van 8 of meer weken is zo onzeker, dat er onbekende levertijd wordt gemeld."
deze keer verteld markmoons geen leugens denk ik zo. in the UK / frankrijk / duitsland ligt ie al. En PDAShop & salland krijgen em vandaag binnen :)
Kweet niet wie je bronnen zijn maar kijk ze even na? ook de mensen van MCCnet effe checke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382700

Er staat "week 45 tot week 52". Dus deze week kan best. Het probleem is de onzekerheid. Want op dit moment heeft niemand er nog een gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 16:49
Gammro schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:46:
De orderstatus is geupdate:

[...]

*O*

Besteld bij een Hi 15 abonnement met Eindeloos Online bij Belsimpel.nl
Ik heb slecht nieuws voor je, daar staat hij bij mij ook al op sinds eind september ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:50
Navraag gedaan bij mijn leverancier, een zakelijke telecompartner en géén kleine jongen:
Ik zie dat diverse e-tailers de leveringsdatum een paar dagen vervroegd hebben, is dit bij jullie ook het geval?
Reply:
De leveringsdatum staat nog steeds op 13-11-10, helaas bij ons geen vervroegde datum bekend. Net de onderleverancier gebeld en heeft te horen gekregen van HTC dat ze vandaag met het vliegtuig naar Nederland komen en afhankelijk van wanneer ze binnen komen nog eind deze week of uiterlijk begin volgende week worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze zijn al in nederland.. cfr. markmoons zen twitteringen ( maarja erg geloofwaardig zijn die niet :) )

+ GSMeasy had ze al ? anyway twitter naar Salland verstuurt. Die hadden vandaag doorgekregen als bericht van hun leverancier. Zelfde voor pdashop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:07:
ze zijn al in nederland.. cfr. markmoons zen twitteringen ( maarja erg geloofwaardig zijn die niet :) )

+ GSMeasy had ze al ? anyway twitter naar Salland verstuurt. Die hadden vandaag doorgekregen als bericht van hun leverancier. Zelfde voor pdashop
GSMeasy had ze al, helaas viel ik door een fout aan hun kant net buiten de boot met de 1e batch.. nu moet ik wachten tot eind volgende week of de week erna, dus ik heb een preorder bij PDAshop gedaan, kijken of ze genoeg hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 16:49
Gammro schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:46:
De orderstatus is geupdate:

[...]

*O*

Besteld bij een Hi 15 abonnement met Eindeloos Online bij Belsimpel.nl
hate to burst you bubble, maar die van mij staat daar ook al sinds begin oktober op. ;( het enige wat je kan doen is wachten en hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:10:
[...]

GSMeasy had ze al, helaas viel ik door een fout aan hun kant net buiten de boot met de 1e batch..
En wie o wie heeft er dan een ontvangen van GSMEasy???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 06:42
Gsmweb even gebeld.

Aangezien ze hem daar voor 131 + telfort 300 1jaar hadden en ik had gepreordered.
Vervolgens een dag later staat er 119 euro ipv 131. Ze geven coulance en ik hoef maar 119 te betalen :)

Ik had gelijk gevraagd wanneer ze de toestellen binnenkrijgen, wij werd verteld dat dit de 11de zou zijn.

Gelukkig kan ik vandaag black ops ophalen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Anoniem: 382700 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:14:
[...]

En wie o wie heeft er dan een ontvangen van GSMEasy???
Precies, wel erg goedgelovig, net zoals uit Mark Moons zijn twitters afleiden dat ze al in NL zijn, ik ben zijn Twitter van vorige week nog niet vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig kan ik vandaag black ops ophalen hehe
same.

salland:

@bartjen Nee helaas nog niet, zodra er nieuws is laat ons systeem je dat direct weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
newsgroupie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:18:
[...]

Precies, wel erg goedgelovig, net zoals uit Mark Moons zijn twitters afleiden dat ze al in NL zijn, ik ben zijn Twitter van vorige week nog niet vergeten....
Tsjah ik geloof zeker dat de fout bij GSMeasy een bewuste fout is geweest, en dat of zij maar een x aantal toestellen hebben gekregen of helemaal niet.. ik denk alleen wel dat het toestel wel deze week naar Nl komt, maar dat dit toestel moeilijk leverbaar word. Het toestel is al te vinden als demo model in verschillende winkels en de levertijd is dit keer vervroegd ipv verlaat.. op hoop van zegen vandaag ontvangen morgen verzenden naar klanten!

Op facebook:

Wanneer komt de Desire Z naar de klanten? Ik heb hem nu in de pre-order en las op twitter dat jullie de telefoon vandaag verwachten.. hebben jullie hem al binnen?

Coolblue Ik kan helaas heel weinig zeggen omdat we het op dit moment zelf nog niet echt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:29:
[...]

Tsjah ik geloof zeker dat de fout bij GSMeasy een bewuste fout is geweest, en dat of zij maar een x aantal toestellen hebben gekregen of helemaal niet.. ik denk alleen wel dat het toestel wel deze week naar Nl komt, maar dat dit toestel moeilijk leverbaar word. Het toestel is al te vinden als demo model in verschillende winkels en de levertijd is dit keer vervroegd ipv verlaat.. op hoop van zegen vandaag ontvangen morgen verzenden naar klanten!

Op facebook:

Wanneer komt de Desire Z naar de klanten? Ik heb hem nu in de pre-order en las op twitter dat jullie de telefoon vandaag verwachten.. hebben jullie hem al binnen?

Coolblue Ik kan helaas heel weinig zeggen omdat we het op dit moment zelf nog niet echt weten.
Dit is nu weer een beetje onduidelijk weer op twitter zeggen ze dat ze hem morgen kunnen leveren en op FB weten ze het nog niet? Beetje dubbelzinnig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
disturbedmind schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:44:
[...]

Dit is nu weer een beetje onduidelijk weer op twitter zeggen ze dat ze hem morgen kunnen leveren en op FB weten ze het nog niet? Beetje dubbelzinnig..
Dat klopt, ik heb op Twitter ook gevraagd naar deze tel, daar heb ik helaas nog geen antwoord op. Maar zag inderdaad dat zij hadden aangegeven het toestel vandaag te verwachten en te kunnen verzenden...wat een gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

here we go again ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
disturbedmind schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:44:
[...]

Nee, dat zeggen ze niet ;)

Ze hopen hem vandaag te ontvangen, en dan kunnen ze hem morgen uitleveren mits voor 22:00 besteld....

Tja zo ken ik er ook nog een paar.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382275

ja ik heb ook meerdere pogingen gedaan om winkels etc te bellen en te vragen naar de status maar dan kunnen ze je toch niks nuttigs vertellen, dus die hoop heb ik maar opgegeven. Gewoon afwachten meer kunnen we niet doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 382275 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:49:
ja ik heb ook meerdere pogingen gedaan om winkels etc te bellen en te vragen naar de status maar dan kunnen ze je toch niks nuttigs vertellen, dus die hoop heb ik maar opgegeven. Gewoon afwachten meer kunnen we niet doen toch?
Klopt, ik heb ook inmiddels bijna elke webshop aan de telefoon gehad die aangeven het toestel hopen te ontvangen een der deze dagen of ze kunnen er geen antwoord op geven. Tsjah.. afwachten..en vanmiddag/vanavond maar even weer gaan bellen met de vaste nummers...ik kan toch gratis bellen dus voor het geld hoef ik het niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
Bij ons op het werk hebben we hier ook een term voor.....

Missie kansloos....

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
GSMeasy heeft de toestellen al?
Lijkt me onzin als ik dit hierboven allemaal lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
wedden dat hij deze week ook echt niet komt

ik zie zelfs al mensen die hem in V&A aan het verkopen zijn al voordat ze hem uberhaupt hebben!

die hechten echt waarde aan wat een retailer ze vertelt als er een ding is wat een retailer kan is je aan het lijntje houden

en ja ik kan het weten ik heb 8 jaar in de retail gewerkt en ja ik maakte er ook een kunst van om mensen 5 maanden op hun tv te laten wachten en het lekker af te schuiven op de leverancier.

dit doe ik gelukkig al een jaartje of wat niet meer maar was toen wel leuk.

ik hou het erop dat de Desire Z voor kerst in de schappen ligt maar zeker niet binnen de aankomende 2 a 3 weken.

oooo en ja ik heb hem ook al gepre-orderd bij bel-company maar ik wacht wel af

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
copywizard schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:30:
wedden dat hij deze week ook echt niet komt

ik zie zelfs al mensen die hem in V&A aan het verkopen zijn al voordat ze hem uberhaupt hebben!

die hechten echt waarde aan wat een retailer ze vertelt als er een ding is wat een retailer kan is je aan het lijntje houden

en ja ik kan het weten ik heb 8 jaar in de retail gewerkt en ja ik maakte er ook een kunst van om mensen 5 maanden op hun tv te laten wachten en het lekker af te schuiven op de leverancier.

dit doe ik gelukkig al een jaartje of wat niet meer maar was toen wel leuk.

ik hou het erop dat de Desire Z voor kerst in de schappen ligt maar zeker niet binnen de aankomende 2 a 3 weken.

oooo en ja ik heb hem ook al gepre-orderd bij bel-company maar ik wacht wel af
Beetje optimistisch mag ook wel, verder denk ik wel dat hij eerder komt aangezien Engeland ze ook al hebben afgelopen week, dus het wachten zal vast niet meer 2 a 3 weken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik blijf bij deze week. Salland doet echt wel hun best en ik denk ook niet dat PDAShop "zomaar" hun datum zal aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is wel weer opvallend dat en @markmoons @coolblue_nl opeens doodstil zijn op Twitter....

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Mja, ik kom er snel genoeg achter of ik hem morgen krijg aangezien ze mij moeten bellen voor een aflevering afspraak en zolang ze niet bellen kan ik ook niks ontvangen..

Het zal wel een blunder zijn van de pdashop als ze eerst de datum terug schroeven en vervolgens weer uitstellen :')

[ Voor 26% gewijzigd door disturbedmind op 09-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 09:39
Belcompany houdt vol ze vanmiddag te krijgen, ben er net langsgeweest. Kreeg een belletje zodra ze meer wisten... Ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disturbedmind schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:47:
Mja, ik kom er snel genoeg achter of ik hem morgen krijg aangezien ze mij moeten bellen voor een aflevering afspraak en zolang ze niet bellen kan ik ook niks ontvangen..
Don't hold your breath,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik ben zeker wel wat negatief maar je moet het zo zien als ik me negatief opstel valt het altijd mee :)

daar in tegen als ik positief zou zijn en hij is er morgen niet dan zou ik pissed off zijn maar dat zal mij niet gauw gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem ook bij belcompany besteld, en zij geven idd aan dat toestel deze week komt. hier krijgen ze op maandag en donderdag en zaterdag leveringen dus ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren dat ik een mail of belletje krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen82
  • Laatst online: 23-08-2024
Net een berichtje op de Twitter van Coolblue_NL:
"Helaas heeft de Desire Z onderweg wat vertraging opgelopen, maar deze week zal zeker nog moeten lukken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Het is dus nog even wachten ... zij hopen hem dus nog wel deze week binnen te moeten krijgen en te verzenden...pff...had gehoopt hem morgen in ontvangst te kunnen nemen omdat mijn BB morgen terug moet naar Tmobile..leuwkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arjen82 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:32:
"Helaas heeft de Desire Z onderweg wat vertraging opgelopen, maar deze week zal zeker nog moeten lukken."
salland morgen blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon bij amazon.co.uk bestellen. Die heeft hem in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
arjen82 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:32:
Stelletje falers, had dan *GVD* die datum laten staan :( Ik ben wel echt pislink nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ja hoor...alle data zijn weer aangepast :(

http://www.htcdesirez.net...-leverdatum-htc-desire-z/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
DennusB schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:49:
[...]

Stelletje falers, had dan *GVD* die datum laten staan :( Ik ben wel echt pislink nu...
Tel tot 10 :+.

Mja daar kunnen hun zelf niks aan doen he als er onderweg vertraging is opgelopen. (als we dit dan moeten geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368643

Lekke band ofzo? :+ Nee ze hadden de datum waarschijnlijk gewoon vervroegd door foute informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
disturbedmind schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:53:
[...]

Tel tot 10 :+.

Mja daar kunnen hun zelf niks aan doen he als er onderweg vertraging is opgelopen. (als we dit dan moeten geloven)
Ik geloof er geen reet van nee :) Dit is last minute klantjes winnen van je concurenten, "JAAA WIJ KRIJGEN HEM ZOOOOO". Ja hoor, my ass. Kut Coolblue, was echt de laatste keer dat ik daar bestel :) Gaat altijd zo.

Edit : Sorry voor m'n taalgebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 09-11-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
wie van jullie heeft er (vroeger) een kat gehad? en speelde jullie ook wel eens met een balletje aan een touwtje of een veertje en dat die kat dan 100 keer tervergeefs achter het ding aan ging. (telkens die kat lekker maken en dan gauw wegtrekken, haha mis!)

die lui van Coolblue liggen in een deuk. haha mis! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 368643 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:55:
Lekke band ofzo? :+ Nee ze hadden de datum waarschijnlijk gewoon vervroegd door foute informatie.
Het zou zomaar kunnen..of de benzine was op.. je weet maar nooit he! wel balen, ik heb net een e-mail gestuurd met de verwachte leverdatum nu.. de reactie zal ik posten als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382734

Ik heb vanmorgen wel een TNT truck gezien met pech op de A20?
Misschien zaten ze daar in. Werd uiteindelijk weggesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Wie of wat beheert deze site eigenlijk?

*newsgroupie vermoed iemand op modieuze slippers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Geen idee wie de site beheert, maar tot nu toe is er ergens een bron geweest die juiste informatie had. Want telkens als de site werd aangepast, kon mij een bepaalde webwinkel hetzelfde mededelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
volgens twitter een fout in de verzending, toestellen zijn zelfs nog niet in het land!

Er is iets verkeerd gegaan in de verzending, waardoor de bestelde toestellen nog niet in het land zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Op woensdag 4 november is ’s middags om tien voor één lokale tijd in de Zwarte Zee, nabij Constanta aan de Roemeense kust, de Turkse coaster Medy gezonken. Het 4100 dwt metende vrachtschip had kort na middernacht Constanta verlaten met een lading van 3247 stuks htc dezire z aan boord. Om tien over drie ’s ochtends zond de Medy een Mayday uit. Het schip vroeg assistentie omdat het water maakte en dreigde te zinken. Er was haast bij want het schip had al behoorlijk slagzij. De Roemeense Kustwacht haalde alle zeventien opvarenden van boord. Er waren geen gewonden. Bergers verlieten de haven om het schip, dat op 6 mijl van Constanta met een slagzij van tussen de 20°en 25° ronddreef, te redden. De bergers slaagden er echter niet in het schip voor zinken te behoeden. Om tien voor één ’s middags verdween het schip onder de zeespiegel. Het is niet bekend wat de oorzaak van de lekkage van het schip is geweest. De htc desire z's zijn verloren gegaan.

Wellicht is dit de oorzaak geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hahahaha heerlijk deze reacties :)

@Koakie D : Precies wat ik al zei ze vinden dit heerlijk dit is een sport voor de verkopers zoveel mogelijk klanten krijgen en dan iedere keer er onderuit lu**en om ze maar bij je te houden.

"Helaas heeft de Desire Z onderweg wat vertraging opgelopen"

oei heerlijk

1 : komt omdat HTC niet kan leveren
2 : komt omdat we ze pas vanaf een speciale datum mogen verkopen
3 : komt omdat ze nog moeten worden goedgekeurd door google
4 : komt omdat de zee containers uit azie nog niet zijn ingechecked in rotterdam
5 : komt omdat ........

zo kan je er nog wel 100 verzinnen

maar goed we zullen zien morgen of niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ fl0py hahaha hoe verzin je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
copywizard schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:10:
hahahaha heerlijk deze reacties :)

@Koakie D : Precies wat ik al zei ze vinden dit heerlijk dit is een sport voor de verkopers zoveel mogelijk klanten krijgen en dan iedere keer er onderuit lu**en om ze maar bij je te houden.

"Helaas heeft de Desire Z onderweg wat vertraging opgelopen"

oei heerlijk

1 : komt omdat HTC niet kan leveren
2 : komt omdat we ze pas vanaf een speciale datum mogen verkopen
3 : komt omdat ze nog moeten worden goedgekeurd door google
4 : komt omdat de zee containers uit azie nog niet zijn ingechecked in rotterdam
5 : komt omdat ........

zo kan je er nog wel 100 verzinnen

maar goed we zullen zien morgen of niet.....
Misschien wachten ze toch op de demodagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, smartphones reizen per vliegtuig. En die hebben wel eens motorpech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 382700 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:14:
Misschien hebben ze voor de Desire Z een uitzondering gemaakt..om het proces te vertragen kiezen ze voor de bananenboot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 382700 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:14:
Ach ja als er 1 uitvalt dan hebben ze nog 3 :+.

Als ze nog niet eens in Nederland zijn dan heb ik ook niet echt goede hoop dat ze deze week überhaupt nog te krijgen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ligt het dan toch aan de Airbus 380....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
fl0py schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:09:
Op woensdag 4 november is ’s middags om tien voor één lokale tijd in de Zwarte Zee, nabij Constanta aan de Roemeense kust, de Turkse coaster Medy gezonken. Het 4100 dwt metende vrachtschip had kort na middernacht Constanta verlaten met een lading van 3247 stuks htc dezire z aan boord. Om tien over drie ’s ochtends zond de Medy een Mayday uit. Het schip vroeg assistentie omdat het water maakte en dreigde te zinken. Er was haast bij want het schip had al behoorlijk slagzij. De Roemeense Kustwacht haalde alle zeventien opvarenden van boord. Er waren geen gewonden. Bergers verlieten de haven om het schip, dat op 6 mijl van Constanta met een slagzij van tussen de 20°en 25° ronddreef, te redden. De bergers slaagden er echter niet in het schip voor zinken te behoeden. Om tien voor één ’s middags verdween het schip onder de zeespiegel. Het is niet bekend wat de oorzaak van de lekkage van het schip is geweest. De htc desire z's zijn verloren gegaan.

Wellicht is dit de oorzaak geweest? :P
Hahaha, gelukkig toch nog iemand met relativerend vermogen. Mensen, het gaat maar om een telefoontje hoor! @fl0py: wel leuk, de plaatsen waar jij Desire Z in deze tekst hebt geplaatst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ hakkie nou jij zegt precies wat ik denk haha :) tis maar een telefoon waar maken de mensen zich druk om denk ik dan maar vind de reacties echt lachen om te lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Het anders wel een telefoon van €500,= wat geen kattepis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 382275 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:35:
@ hakkie nou jij zegt precies wat ik denk haha :) tis maar een telefoon waar maken de mensen zich druk om denk ik dan maar vind de reacties echt lachen om te lezen :D
Dit is een levertijd topic dus het is logisch dat mensen zo reageren vooral als mensen veel geld aan hun telefoon betaald hebben en zien dat die steeds word uitgesteld.

Dus ik vind je reactie totaal nutteloos hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Het is inderdaad maar een telefoon, echter mijn HTC HD2 is al een maand geleden overleden en ik heb voor werk zo enorm erg een telefoon nodig waar ik via mail op bereikbaar ben. Dus ja ik begrijp je, maar vanuit werkgerelateerd oogpunt is dit een grote handicap in dagelijkse werkzaamheden waar snelheid en beschikbaarheid van correcte informatie van belang is. Het is niet voor iedereen een leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372544

Sheik schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:39:
Het is inderdaad maar een telefoon, echter mijn HTC HD2 is al een maand geleden overleden en ik heb voor werk zo enorm erg een telefoon nodig waar ik via mail op bereikbaar ben. Dus ja ik begrijp je, maar vanuit werkgerelateerd oogpunt is dit een grote handicap in dagelijkse werkzaamheden waar snelheid en beschikbaarheid van correcte informatie van belang is. Het is niet voor iedereen een leuke gimmick.
Lul niet :P

Zet er ook meteen bij dat je van android houdt.
En dat je weer een mobiel wilt waar je met apps kan kloten:P
Online zijn met je social community enzo...

Tuurlijk is zo een toestel wel een leuke gimmick voor iedereen dus ook voor jou >:)
Niet om te beledigen hoor, Ik snap jouw zakelijke oogpunt ookwel.

Om ontopic te blijven ;) Wanneeerrrr komt die nou binnee??
Trouwens een chille abo bij tmobile afgesloten.

Relax 35 28,50 + Web PLUX 14,95 1 jaar contract.
Toestel, 139 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 372544 op 09-11-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:13:
[...]

Misschien wachten ze toch op de demodagen?
Of op Android 2.3, er gaan geruchten dat die op 11 november gereleased gaat worden. Zou mooi zijn als de DZ als 1e phone direct vanaf het begin 2.3 zou hebben.
*wishfull thinkning* ;) ;)

Zijn er trouwens al mensen in dit topic die hun DZ van expansys.nl binnen hebben?
De amazon optie ziet er ook wel interessant uit, normaal met super free savings shipipng heb je je spul binnen een paar dagen in huis. Laatst nog wat boeken besteld en die waren er na 3 dagen al :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
hehe dit was van een bootje die gezonken was 1 sept. alleen heeeel klein beetje tekst aangepast :P

lache man dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 372544 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:52:
[...]

Lul niet :P

Zet er ook meteen bij dat je van android houdt.
En dat je weer een mobiel wilt waar je met apps kan kloten:P
Online zijn met je social community enzo...

Tuurlijk is zo een toestel wel een leuke gimmick voor iedereen dus ook voor jou >:)
Niet om te beledigen hoor, Ik snap jouw zakelijke oogpunt ookwel.

Om ontopic te blijven ;) Wanneeerrrr komt die nou binnee??
Trouwens een chille abo bij tmobile afgesloten.

Relax 35 28,50 + Web PLUX 14,95 1 jaar contract.
Toestel, 139 euro
Kheb ook een goed abonnement afgesloten bij vodafone, 1 jarig 29 eu pmnd incl internet 1e 6 mnd laatste 6 mnd 46 eu, toestel 104 euro...Dit was bij GSMeasy, bij hun zou ike chter het toestel volgende week (eind) binnen kijrgen. Heb hem nu bij PDAshop besteld, kwacht morgen af (leverdatum staat nog steeds op de 10e), en dan hoop ik meer te weten welke ik cancel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
disturbedmind schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:39:
[...]

Dit is een levertijd topic dus het is logisch dat mensen zo reageren vooral als mensen veel geld aan hun telefoon betaald hebben en zien dat die steeds word uitgesteld.

Dus ik vind je reactie totaal nutteloos hier.
Tja, vooruit veel geld betalen is een keus he. En je kunt annuleren als de shop de levertijd niet haalt. Ik wacht ook al vanaf eind september, heb niet vooruit betaald en had ook gehoopt al lang het toestel in bezit te hebben. Maar we kunnen hier nog zoveel roepen over niet gehaalde levertijden, veranderen doe je er toch niets aan. Postings met concrete info vind ik prima en lees ik graag. Maar de toegevoegde waarde van postings over hoe kwaad, teleurgesteld en -zo lijkt het soms- persoonlijk beledigd sommigen zijn, ontgaat mij. Zal m'n 'gevorderde' leeftijd wel zijn... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Weet iemand trouwens wat het verschil is tussen de versies in de verschillende landen? Krijg je als je een nederlandse besteld een nederlandse versie van sense etc, of zijn de versies in bijv nederland en engeland 100% identiek en kan je gewoon je taal wijzigen naar engels?

Ik voel er namelijk wel wat voor om hem te bestellen via amazon.co.uk. Het is een gerenommeerde winkel en als ik hem nu bestel weet ik met 100% zekerheid dat ik hem ergens halverwege volgende week in mijn handen heb. Plus ik wil zeker weten niet vastzitten aan een nederlandse ROM (ik heb persoonlijk een hekel aan vertaalde software).

[ Voor 38% gewijzigd door StarLite op 09-11-2010 16:06 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja tuurlijk is dat k.. ben ik met je eens, ik zou ook balen als ik al betaald had maar das dus precies de reden waarom ik dat dus niet doe. Dus aub niet zo raar reageren gelijk ik kan er ook niks aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Jongens, en dames houd het rustig. als ze binnen zijn kunnen we er om lache... geen ruzie maken. Stay Positive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij hebben meteen betaald. Omdat ik toch goeie reviews zag van salland dus wrm niet. (goeie prijs/kwaliteit)

Ik ben zo 1tje die halsreikend uitkijkt naar een release probleem is dat ik deze phone ook voor privé mag gaan gebruiken en daarom wil ik hem nog sneller.

Dit is een harde levensles. :( leren wachten ;:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Vrachtwagens met HTC’s desire z telefoon bereiken Nederland.
Amersfoort - Na 92 uur heeft het transport van HTC de opslagplaats in Nederland bereikt. De opslagplaats in Amersfoort is de eindbestemming van de reis. De laatste 20 kilometer werd met vrachtwagens gedaan in plaats van met de trein.
Het vervoer van het mobiele telefoons liep grote vertraging op door blokkades en andere acties van tegenstanders van Nokia, Samsung en Dell in Amersfoort.
De politie verwijderde in de nacht van maandag op dinsdag de laatste blokkades tegen het transport van de mobiele telefoons.

Demonstranten
Een goederentrein met de Desire Z vertrok vrijdag vanuit Frankrijk. Demonstranten blokkeerden de rails sindsdien diverse keren op verscheidene plaatsen. Daardoor liep het transport een enorme vertraging op.
Volgens Mark Moons nam het transport van de telefoons van Frankrijk naar Nederland niet eerder zo veel tijd in beslag. Het vorige record dateert van 2008. Toen duurde het vervoer 79 uur.

Politie
De lang verwachte smartphone bereikte maandag per spoor de Nederlandse gemeente Utrecht. Daar werd de lading telefoons overgeladen op vrachtwagens om over de weg te worden vervoerd.
De Nederlandse politie zette voor het begeleiden van het transport circa 20.000 agenten in. Het is niet bekend wat de kosten van de inzet van de politie zijn. Met alle waarschijnlijkheid zullen de eerste Desire Z's deze week nog uitgeleverd gaan worden. Goed nieuws voor de klanten dus die al zeer lang en met smart wachten op deze geweldige smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:11:
wij hebben meteen betaald. Omdat ik toch goeie reviews zag van salland dus wrm niet. (goeie prijs/kwaliteit)

Ik ben zo 1tje die halsreikend uitkijkt naar een release probleem is dat ik deze phone ook voor privé mag gaan gebruiken en daarom wil ik hem nog sneller.

Dit is een harde levensles. :( leren wachten ;:p
Het wachten werd er ook niet makkelijk op sinds onze buurland Engeland ze al heeft..

Twitter:

We draaien de verwachte datum terug naar a.s. vrijdag. Die dag zou, gezien de informatie die we nu hebben, moeten lukken!

[ Voor 11% gewijzigd door disturbedmind op 09-11-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
Ik vind em zelf brillenjant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fl0py schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:12:
Vrachtwagens met HTC’s desire z telefoon bereiken Nederland.
Amersfoort - Na 92 uur heeft het transport van HTC de opslagplaats in Nederland bereikt. De opslagplaats in Amersfoort is de eindbestemming van de reis. De laatste 20 kilometer werd met vrachtwagens gedaan in plaats van met de trein.
Het vervoer van het mobiele telefoons liep grote vertraging op door blokkades en andere acties van tegenstanders van Nokia, Samsung en Dell in Amersfoort.
De politie verwijderde in de nacht van maandag op dinsdag de laatste blokkades tegen het transport van de mobiele telefoons.
this made me laugh verry hard XD
ik hoop dat je trolled :p want als dit waar is ga ik toch wel plat :XD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
dat is die zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365717

leverings datum nooit aan vast pinne je merkt al ze kunne bijna nooit waarmaken,

of de fabrikant moet planning zo goed op orde hebben en de voorraden ... etc.
wat ik hier in dit geval niet aan de orde is (mijn meening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
We draaien de verwachte datum terug naar a.s. vrijdag. Die dag zou, gezien de informatie die we nu hebben, moeten lukken!

dit is op tweakers...
edit: coolblue op tweakers

[ Voor 8% gewijzigd door lscsont op 09-11-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ook zo leuk dat PDAShop de datum op de site op morgen laat staan.
Dat heeft klanten misleiden, toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DennusB schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:31:
dennus.. lees hierbove. Ze pas em weer aan naar vrijdag... Wat heel problematisch voor mij word ... maw de levering door TNT kan dus ook zaterdag gebeuren ... maw ik zal het aflever adres naar me thuis moeten veranderen ... zal ff opkijken worden ... 10desire Z's in me huis :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:32:
[...]

dennus.. lees hierbove. Ze pas em weer aan naar vrijdag... Wat heel problematisch voor mij word ... maw de levering door TNT kan dus ook zaterdag gebeuren ... maw ik zal het aflever adres naar me thuis moeten veranderen ... zal ff opkijken worden ... 10desire Z's in me huis :s
Misschien kan je er 1tje naar mij laten sturen?:P Maar zaterdag zou misschien mogelijk zijn..lets hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:32:
[...]

Waar gaat dit over? Daar had ik het toch niet over ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
DennusB schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:31:
op twitter laat coolblue weten de datum weer te verplaatsen naar vrijdag. Dus dit is niet het misleiden van klanten, het is een niet al te snel dit soort zaken kunnen veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:35:
[...]

op twitter laat coolblue weten de datum weer te verplaatsen naar vrijdag. Dus dit is niet het misleiden van klanten, het is een niet al te snel dit soort zaken kunnen veranderen..
Dus alle klanten gaan eerst kijken op Twitter of er misschien een bericht gepost is door Coolblue over de telefoon die ze willen bestellen? Dacht het niet :-) Misleiden, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
DennusB schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:37:
[...]

Dus alle klanten gaan eerst kijken op Twitter of er misschien een bericht gepost is door Coolblue over de telefoon die ze willen bestellen? Dacht het niet :-) Misleiden, punt.
Nee, het houd in dat ze er mee bezig zijn.. dat het alleen niet zo snel kan gaan, dat waarschijnlijk de mensen die het bestellen een mail kjrijgen dat de datum verplaatst is. Misleiden = expres, dit lijkt mij niet een kwestie van het bewust misleiden van de klanten.

Edit: Veel mensen wachten al een tijd op dit toestel en voor velen komt het steeds verplaatsen van de datum ook als een vervelende verassing. Iedereen kan pissig hierom worden, maar ik vraag mij af of de schuld bij coolblue ligt of mogelijk bij HTC zelf of de afdeling die de shipments doen...

[ Voor 20% gewijzigd door lscsont op 09-11-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:38:
[...]

Nee, het houd in dat ze er mee bezig zijn.. dat het alleen niet zo snel kan gaan, dat waarschijnlijk de mensen die het bestellen een mail kjrijgen dat de datum verplaatst is. Misleiden = expres, dit lijkt mij niet een kwestie van het bewust misleiden van de klanten.
Ach wat is het nou tegenwoordig voor moeite om even 1 datumpje aan te passen in je database met producten? Juist ja, 5 seconden :-) Ik ben er heilig van overtuigd dat ze hem laten staan om nog even wat klantjes te winnen die niks weten van al dat gezeur wat zich afspeelt daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:33:
[...]

Misschien kan je er 1tje naar mij laten sturen?:P Maar zaterdag zou misschien mogelijk zijn..lets hope so!
tss :D nog geen antwoord van salland. Verwacht ik straks nog wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
  • Laatst online: 23-04-2023
Jongens (& meisjes) welkom in het jaar van de DZ ! >:)

Ik dacht dat ik 1 van de laatste zou zijn met de DZ (t-mobile 22-26 nov) maar zoals het er nu uitziet valt dat nog reuze mee!

*geduld hebben is makkelijker als je weet waar je aan toe bent O-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik krijg net een DM van Coolblue op Twitter. Ging over dat de datum op de site nog op morgen staat:
Dennis, dat wordt nog aangepast hoor! Bedankt voor je alertheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is toch merkwaardig ... de datums verlaten weer en waar zit markmoons ? juist ja ... to be honest de slechtste manager OOIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hij heeft het proces inderdaad niet in control. Hij doet zichzelf geen goed met dit soort twittergedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hopen dat dit voor Coolblue geen loze belofte is:

Coolblue_NL

@bartjen Zoals het er nu uitziet moet vrijdag op voorraad lukken. In dat geval heb je het toestel, zaterdag (uiterlijk maandag) in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen82
  • Laatst online: 23-08-2024
Hebben ze nu weer een dagje erbij gesnoept?
We draaien de verwachte datum terug naar a.s. vrijdag.
In dat geval heb je het toestel, zaterdag (uiterlijk maandag) in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Ik heb net PDAshop aan de telefoon gehad, deze dame wist mij te vertellen dat zij as vrijdag de uitlevering verwachten. Zodra zij duidelijkheid hebben van de leverancier nemen zij met alle klanten die dit toestel besteld hebben contact op over het hoe en wat. Mocht je buiten de batch vallen nemen ze dus ook contact met je op. Dit is nog voor de afleverafspraak. Ze gaf aan het erg "irritant" te vinden aangezien het voor veel onduidelijkheid zorgt...+ (nog voor de zekerheid nagevraagd) mocht je buiten de batch vallen oid en wil je ergens anders op wachten (zoals bij mij het geval is) kan je de bestelling "natuurlijk" annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roefderoever
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 07:53
Smartphoneshop heeft onder het toestel als leverdatum 12-11-2010 staan, maar in het aparte blokje staat het volgende:

"HTC Desire Z vanaf vrijdag beschikbaarWij ontvangen de eerste levering van de nu al razendpopulaire HTC Desire Z komende donderdag (11 november). Heb jij deze smartphone al gepre-orderd? Dan levert de postbode jouw exemplaar vrijdag (12 november) bij jou af."

Ze moeten die leverdatum op nog meer plaatsen communiceren, dan kunnen ze helemaal niet meer bijhouden waar ze de datum elke keer moeten veranderen. 8)7

Blogger op www.RicksReviews.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
roefderoever schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:00:
Smartphoneshop heeft onder het toestel als leverdatum 12-11-2010 staan, maar in het aparte blokje staat het volgende:

"HTC Desire Z vanaf vrijdag beschikbaarWij ontvangen de eerste levering van de nu al razendpopulaire HTC Desire Z komende donderdag (11 november). Heb jij deze smartphone al gepre-orderd? Dan levert de postbode jouw exemplaar vrijdag (12 november) bij jou af."

Ze moeten die leverdatum op nog meer plaatsen communiceren, dan kunnen ze helemaal niet meer bijhouden waar ze de datum elke keer moeten veranderen. 8)7
Lets hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 16:05
Geachte heer Gammro,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij verwachten de HTC Desire Z eind deze week binnen te krijgen. Zodra wij de telefoons binnen hebben gaan wij deze uiteraard zo snel mogelijk aan u versturen. Als wij deze verstuurd hebben krijgt u een automatische verzendbevestiging per e-mail. Ik verzoek u vriendelijk daarop te wachten. Bij voorbaat bedankt voor uw geduld. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Belsimpel.nl
Komende week wordt hopelijk de uiteindelijke week van de Desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
  • Laatst online: 11-06 11:47
lscsont schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:11:
Ik heb net PDAshop aan de telefoon gehad, deze dame wist mij te vertellen dat zij as vrijdag de uitlevering verwachten. Mocht je buiten de batch vallen nemen ze dus ook contact met je op.
mocht je buiten de batch vallen oid en wil je ergens anders op wachten (zoals bij mij het geval is) kan je de bestelling "natuurlijk" annuleren...
roefderoever schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:00:
Oftewel nog steeds misleidend! Ik heb gepre-orderd, maar pas vorige week.. de kans bestaat dus dat ik buiten de eerste batch val (nu al razendpopulaire HTC). Vervolgens staat er: heb jij deze smartphone al gepre-orderd? dan krijg je m vrijdag! Met andere woorden, ze beloven dus weer iets op de site (wat ze zelf al aangegeven) niet zeker weten of ze wel na kunnen komen! Les 1 in marketing is toch volgens mij, beloof nooit iets waarvan je niet zeker weet of je het wel kunt nakomen. Blijkbaar geldt dit niet voor de telefoniebranche... en wij er maar lekker achteraan blijven lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt he de levering wordt al weken uitgesteld om het maar ff zo te zeggen, smartphoneshop garandeert min of meer (als ik het zo lees) de levering op vrijdag en coolblue, pdashop alle winkels etc. weten het nog niet zeker verwachten hem wel op de 12de... Dat is raar ze weten het van elkaar niet geloof ik:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Anoniem: 382275 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:46:
echt he de levering wordt al weken uitgesteld om het maar ff zo te zeggen, smartphoneshop garandeert min of meer (als ik het zo lees) de levering op vrijdag en coolblue, pdashop alle winkels etc. weten het nog niet zeker verwachten hem wel op de 12de... Dat is raar ze weten het van elkaar niet geloof ik:S
Ook op pdashop.nl staat deze garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:51
Smartphoneshop, Coolblue en PDAshop zijn één en dezelfde winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinvv
  • Laatst online: 03-06 16:17
Smartphoneshop is onderdeel van coolblue, net zoals pdashop. Ook op de site van pdashop staat dat ze 'm vrijdag leveren, als je 'm gepre-ordered hebt.

Ik denk overigens dat coolblue/pdashop/smartphoneshop of andere webwinkel er niks aan kan doen dat de desire z steeds uitgesteld wordt. Anders had 'n andere webshop 'm al lang wel geleverd, en nu is er nog geen enkele webshop die 'm heeft (behalve dan expansys, maar die zit in frankrijk).

We zullen zien of ie vrijdag op de deurmat ligt :)

edit: ik moet sneller leren typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ik denk dat de winkels of webshops er niks aan kunnen doen idd, maar vind het alleen jammer dat dan de klanten steeds teleurgesteld worden doordat de data verschoven wordt. Maar ja we zullen zien he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 08:45
vinvv schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:15:
[...]

Smartphoneshop is onderdeel van coolblue, net zoals pdashop. Ook op de site van pdashop staat dat ze 'm vrijdag leveren, als je 'm gepre-ordered hebt.

Ik denk overigens dat coolblue/pdashop/smartphoneshop of andere webwinkel er niks aan kan doen dat de desire z steeds uitgesteld wordt. Anders had 'n andere webshop 'm al lang wel geleverd, en nu is er nog geen enkele webshop die 'm heeft (behalve dan expansys, maar die zit in frankrijk).

We zullen zien of ie vrijdag op de deurmat ligt :)

edit: ik moet sneller leren typen :)
Wannneer zien ze het eigenlijk als pre-order? Ik heb de Desire-Z gister (8-11) besteld. Valt dat dan ook onder pre-order denk je? Of bedoelen ze echt voor half oktober?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 10:25
Ik neem aan dat er gewoon op volgorde van bestelling (betaling) geleverd gaat worden! Als er genoeg toestellen op voorraad komen dan maakt het an sich niet uit of je bestelling/betaling pas vandaag binnen is gekomen... (lijkt mij!)

PVO

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste